N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
[ Voor 17% gewijzigd door BruceLee op 24-09-2005 15:44 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Birmingham en Lime Rock zijn al een tijdje uit hoor. En zoals gezegd zijn er nog meer in de maak, echter is dat niet een simpel klusje.Requiem19 schreef op zondag 25 september 2005 @ 10:07:
Is er al wat bekend over mensen die bezig zijn met (na)maken van een echte track? Het zou Rfactor wel opwaarderen als je op een echt circuit zou kunnen rijden. Maar ik heb nog niet echt het idee dat de modding community daar z'n aandacht heeft op gericht, of heb ik het fout?
Verwijderd
Verwijderd
wow, ziet er gelikt uit manVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:34:
mis ze niet, nieuwe shots van de NAGT:
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=225296
voor alle GT fans hier ^^
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Nee, ik heb wat USB problemen op mn huidige PC. Bij het opstarten van de TrackIR software krijg ik alleen maar blauwe schermen.MrBarBarian schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 21:53:
Hey Zamo, heb jij je trackir al weten aan te zwengelen bij rfactor?
Ik zag dat rFactor wel in het lijstje van gesupporte games van TrackIR staat.. Maar binnen rFactor zie ik er niets van terug...ZAMoRANo schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:25:
[...]
Nee, ik heb wat USB problemen op mn huidige PC. Bij het opstarten van de TrackIR software krijg ik alleen maar blauwe schermen.
Nu moet ik zeggen dat ik, in afwachting van goede mods, ook weinig tijd aan rFactor besteed. Zodra er iets leuks uitkomt zal ik eens kijken of ik het probleem op kan lossen.
[ Voor 18% gewijzigd door Fuelke op 11-11-2005 09:36 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Benotti op 12-10-2005 02:31 ]
New track layout: Sardian Long, a very challenging city course that requires patience to allow the rhythm of the circuit to unfold. Requires stamina.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Gepost door Gjon himself op het RSC forumUpdate on Update
The rF update is in the final stages of testing and we hope to be releasing it to the community possibly next week.
After this we can return our attention to cleaning up the some more of the tools. I’ll upload these to the rF website when I get the OK from my boss.
An official manual and language translations are currently in the works. The other large effort underway is a proper demo, still deciding the features for this.
We’ll also be releasing a plugin that provides access to some internal rFactor data. This plugin can be used as a driver for motion platforms or possibly telemetry based programs.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
ISI, de makers van het spel, werken nog aan een aantal mod-tools, waaronder een plugin voor 3dmax. Voor de rest is er nog niet veel mogelijk qua modden, helaasDon3k schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:46:
Ik wil gaan beginnen met modden, maar hey.. overal gezocht... maar hoe krijg ik GMT files in 3ds max of zmodeler?
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
[ Voor 3% gewijzigd door DutchDevil79 op 07-11-2005 02:04 ]
Ik heb de physics even geprobeerd en het rijdt iig al een stuk realistischer, voor zover ik kan inschatten. Nu kan je eindelijk een beetje teveel gas geven enzoBruceLee schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:01:
Hallo ik heb physics gemaakt en geconvert en ik heb toestemming van de makers dit zijn f1 physics die stukken beter zijn dan de fIS en realistischer
*new tyre model / physics
*new more f1 realistic suspension
*new areo physics
*2004 spec engine
*2 setups for the physics included
(see readme in the rar for more stuff)
www.people.zeelandnet.nl/sebastiansk/sk_physics_20.rar
laat me horen hoe je het vind rijden
krijg je mismatches he of wij moeten het met een select groepje doen als ik bv server draaiCaponi schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:49:
Kan je daarmee nog wel gewoon online racen? Lijkt me een beetje oneerlijk tegenover de anderen
en de physics zouden inderdaad een stuk realistischer moeten zijn want het komt van ctdp 2004 ferrari en de ophanging en de banden file is ook omgezet naar rfactor dus het zou aardig moeten kloppen.Requiem19 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:37:
[...]
Ik heb de physics even geprobeerd en het rijdt iig al een stuk realistischer, voor zover ik kan inschatten. Nu kan je eindelijk een beetje teveel gas geven enzoGoed gedaan!
[ Voor 28% gewijzigd door BruceLee op 09-11-2005 18:29 ]
Zolang Simbin niet te kennen geeft dat het niet mag, lijkt het me niets anders dan al die andere conversies van andere naar andere games.kNarf schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 00:41:
Oei, GTR tracks voor rFactor. Snel ff downloaden voordat het te laat is
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
You couldnt be more wrongHenkus schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:39:
Ik denk dat rFactor stilletjes aan een zachte dood sterft. Je hoort of ziet er bijna niets van. Kijk maar naar bijv. dit topic waar ook bijna niet in wordt gepost.
De enige redding danwel doodsteek is volgens mij Ralf Hummerich als hij besluit om zijn F1 2005 mod wel of niet te maken voor rFactor.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 23:22 ]
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Dat snap ik, maar voor de zoveelste keer: wait for the modsCaponi schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 12:08:
Ik begin zo langzamerhand een beetje te twijfelen of ik er wel goed aan heb gedaan om rFactor te kopen. Ik ben nu al een tijdje de demo van LFS S2 aan het spelen en dat bevalt me eigenlijk wat beter.
[ Voor 61% gewijzigd door BruceLee op 25-12-2005 23:16 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Joss op 26-12-2005 00:06 ]
ik denk dat Meneer Google wel wat weet hieroverMastasidaz schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:12:
Ik zie op simworld.nl dat ze met de PCC05 mod op zandvoort racen, weet iemand misschien waar Zandvoort te downloaden is voor rFactor?
[ Voor 8% gewijzigd door Mister_X op 27-12-2005 23:03 ]
Ik haal al mijn tracks en mods van http://www.rtracker.org/Mastasidaz schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:12:
Ik zie op simworld.nl dat ze met de PCC05 mod op zandvoort racen, weet iemand misschien waar Zandvoort te downloaden is voor rFactor?
- Ik speel het natuurlijk met een stuurtje. Zonder stuur lijkt mij het een incomplete ervaring.Mister_X schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:03:
misschien wat stomme vragen:
- spelen jullie allemaal met een stuurtje?
- draait het op x64 (hier krijg ik bij opstarten error onder x64 met de 'test' versie)
- moet je een 'kenner' zijn om dit spel te spelen? aangezien ik (nog?) nix heb met race sims
- Een stuurtje is IMO een must, zonder kun je het spel niet op z'n waarde spelen en/of beoordelen.Mister_X schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:03:
misschien wat stomme vragen:
- spelen jullie allemaal met een stuurtje?
- draait het op x64 (hier krijg ik bij opstarten error onder x64 met de 'test' versie)
- moet je een 'kenner' zijn om dit spel te spelen? aangezien ik (nog?) nix heb met race sims
Verwijderd
Verwijderd
Had je wel alle aids uit? Standaard staan er namelijk een hoop aan. Ik vindt het vrij realistisch het is niet zo goed als GTR maar zeker goed te pruimen.Zamorano schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:38:
Nou die Porsche mod vliegt er bij mij heel snel weer af.
De physics zijn zeker een grapje ofzo, buiten de foute gewichtsverdeling remmen de auto's af zoals in Need For Speed. Veel te korte remweg en ze remmen enorm af op de motor zonder stabiliteitsproblemen.
Jammer, eindelijk een leuke mod voor rFactor dacht ik.
Ik ga de McLaren F1 mod voor GTR eens proberen, die komt waarschijnlijk binnenkort ook voor rFactor.
[ Voor 25% gewijzigd door Mastasidaz op 31-12-2005 11:20 ]
holy crap! die shizzle ziet er goed uit!Zamorano schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:24:
Even een filmpje van de CTPD mod, de MP4-20 op Interlagos om precies te zijn. Op RSC zijn ook al wat WIP screenshots te vinden. Let wel, de velgen zijn nog placeholdertjes.
Ik ben nooit zo'n fan van de CTDP mods geweest maar de wagens zien er wel weer geweldig uit.
Helemaal mee eens, vind t ook bagger physics, vage weight shifts en low speed grip die nergens over gaat, balans is ver te zoeken en believe me zo moeilijk rijd een porsche echt niet, Ik ben nog lang niet op de limiet en dat koekblik heeft al kuren....Zamorano schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 17:38:
Nou die Porsche mod vliegt er bij mij heel snel weer af.
De physics zijn zeker een grapje ofzo, buiten de foute gewichtsverdeling remmen de auto's af zoals in Need For Speed. Veel te korte remweg en ze remmen enorm af op de motor zonder stabiliteitsproblemen.
Jammer, eindelijk een leuke mod voor rFactor dacht ik.
Ik ga de McLaren F1 mod voor GTR eens proberen, die komt waarschijnlijk binnenkort ook voor rFactor.
lolBolk schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:51:
Dat TrackIR lijkt me echt helemaal nix. Je monitor staat toch voor je, die beweegt niet mee
Volgens mij snap je de gedachte achter een trackir niet helemaal... Zo'n ding is werelds!Bolk schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:51:
Dat TrackIR lijkt me echt helemaal nix. Je monitor staat toch voor je, die beweegt niet mee

[ Voor 9% gewijzigd door Zamorano op 07-01-2006 16:26 ]
Essington is een hele gave baan, de beta was natuurlijk al beschikbaar.Benotti schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:08:
Hier kun je de torrent voor de nieuwe 1070 update downloaden (gaat als een tierelier)
Behalve de vele updates en fixes, krijg je ook één nieuw circuit (Essington) en een nieuwe raceklasse, de rF3 (zal iedereen ongetwijfeld al mee gereden hebben)
Ja, dat was ook verwacht. Anders zou ISI problemen krijgen, aangezien ze geen licensie hebben voor de F3 serie. Nu zitten er dus gewoon fictieve teams en liveries om de F3 shape.Requiem19 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:25:
Ik las dat de F3 2.0 Mod toch nog apart gereleased gaat worden. Binnen enkele uren zal hij beschikbaar zijn volgens Lo.
[ Voor 11% gewijzigd door Zamorano op 11-01-2006 16:54 ]
Nou ik heb ze net besteld en gedownload. Als ik kijk naar wat de hardware die hier staat allemaal gekost heeft dan vind ik die paar euro ook geen probleem. Ik had toevallig toch nog wat op m'n PayPal staan.kNarf schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:38:
Voor een paar textures ga ik niet betalen, zeker niet voor die standaard rFactor tracks. Maar als hij nou wat echt goede F1 geluiden gaat maken (net als voor F1C) heb ik daar wel wat voor over
Dit is dus weer een conversie van de ouwe zut, en niet een baan die opnieuw is gebouwd zoals Monocosmos nu doet.Requiem19 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 09:38:
Voor degene die niet meer kunnen wachten een 'WIP' van 'The Mother' is nu te downloaden:
http://www.racesims.de/forum/viewtopic.php?t=675&sid=90d93a490ec8f3d442025b210ac124d7

...en het regent ook nog

[ Voor 31% gewijzigd door Benotti op 08-02-2006 01:01 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq