• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:48

jpiwf

licenced pepernootaddict

mooie specs fiddle. zit ik hier met mn 3500+je en 6600gt :+ . over die 'will my compueter run oblivion' threads, ze zijn ondertussen bezig met nummer 51. eergister vierden ze de 50th aniversary so to speak.

[Voor 4% gewijzigd door jpiwf op 28-11-2005 19:21]

member of Los Alcoholicos ban dhmo

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-04 20:04

jvo

geen commentaar

Fiddle schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:40:
[...]
Je hebt niet alleen veel mem nogig voor hoge reso textures. Ook texures voor lagere reso's nemen meer in. Euh.... Vaag... :)
Laat ik het zo stellen. Een texture van een muur in unreal 2003 geconverteerd naar een reso van 1024x768 neemt minder ruimte in dan een texture van unreal 2007 goconverteerd naar een reso van 1024x768.
Veel mem op de vga is dus niet alleen goed voor hoge reso's.
Twee dingen.
1. De resolutie van een textuur is op zich niet gebaseerd op je schermresolutie.
2. In unreal 2007 worden er meerdere texturen voor dezelfde muur gebruikt, de texturen op zich worden niet groter.

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-04 22:43
Je hebt maar 2 dingen in videokaartram.
Framebuffer.
Textures.
De grootte ve texture kan je berekenen door:
4bytes(32bpp)*1024*1024(pixeloppervlakte) = 4MByte
De grootte vd framebuffer:
4bytes(32bpp)*1600*1200(pixelopp)*2(double buffering, *3 in het geval van TB)*2xFSAA(of 4x, 8,... of gewoon 1 als je geen AA gebruikt).
Geeft dus:
4*1600*1200*2*4 = 58,6 MB
Worst case scenario:
4*1600*1200*3*16 = 351,6 MB
Bring it on 6600GT 8)
Nu weet je ook waarom hogere resoluties en FSAA enkel en alleen afhankelijk zijn van de bandbreedte van een videokaart.
Het kost namelijk 6 keer meer tijd om de framebuffer naar de ram te schrijven. :)

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
HAHA, rustig jongens :)

Ik wilde heel geen übertechnische discussie aan. Ik speel heel me leven op een reso van 1024 of 1280. Ik wist dat je vroeger genoeg dad aan een 32mb kaartje, later werd dit 128, dat is nu echt minimum, en je zal later ook bij deze reso's aan de 512 komen :). Ik heb er gewoon een hele simpele kijk op. :)En ik heb de kaart persee gekozen voor de 512, maar omdat deze gewoon een stuk sneller is dan de 256mb versie. Overigens zal ik nog wel even geduld moeten hebben op het beestje, aangezien hij bij salland nog ff niet binnen komen zal en dat er wsslk wel een wachtrijtje voor staat. (dan vraag ik me af in wat voor aantallen ze dan binnenkomen, moet ik nu denken aan 10 of eerder aan 50 :? )

Anyways... back to topic weer? :P (beetje mijn schuld wel :D )

Berthesda had ons beloofd met wat meer updates te komen enzo... Hoe lang moeten we het nu nog doen met die update van concept-art van alweer veelstelang terug?
jpiwf schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:21:
mooie specs fiddle. zit ik hier met mn 3500+je en 6600gt :+ . over die 'will my compueter run oblivion' threads, ze zijn ondertussen bezig met nummer 51. eergister vierden ze de 50th aniversary so to speak.
OMG:

50 VOLLEDIGE TOPICS VOL MET PANIEKERIGE GAMERTJES MET DE VRAAG; "ZAL HIJ DRAAIEN". Wie gaat dat allemaal lezen dan.... 8)7

[Voor 22% gewijzigd door Fiddle op 28-11-2005 23:05]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Fiddle schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:59:

OMG:

50 VOLLEDIGE TOPICS VOL MET PANIEKERIGE GAMERTJES MET DE VRAAG; "ZAL HIJ DRAAIEN". Wie gaat dat allemaal lezen dan.... 8)7
al sla je me dood, ik niet iig. de userbase van dat forum heeft nu 79360 unieke users. als de helft daarvan er nooit is, of sporadisch, en van de rest de helft die topics niet leest of erin replied, dan heb je nog rond de 20000 mensen die dat wel doen. er is een 200 post maximum aan elk topic, 51*200= 10200 replies voor alleen die topics al. oftewel, als er slechts een handjevol mensen zijn die die topics echt leest, dan zijn dat er toch nog erg veel.

• Fiddle
  • Niet online
jpiwf schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:45:
[...]

al sla je me dood, ik niet iig. de userbase van dat forum heeft nu 79360 unieke users. als de helft daarvan er nooit is, of sporadisch, en van de rest de helft die topics niet leest of erin replied, dan heb je nog rond de 20000 mensen die dat wel doen. er is een 200 post maximum aan elk topic, 51*200= 10200 replies voor alleen die topics al. oftewel, als er slechts een handjevol mensen zijn die die topics echt leest, dan zijn dat er toch nog erg veel.
LOL,

*Fiddle sluit zich op met een gigantisch leger des heils rantsoen en begint bij topic 1, pagina 1...

Ik laat het jullie weten als ik alles heb doorgelezen en interresante dingen ben tegengekomen... :+

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• jvo

jvo

geen commentaar

corpseflayer schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:49:
Textures.
De grootte ve texture kan je berekenen door:
4bytes(32bpp)*1024*1024(pixeloppervlakte) = 4MByte
Ik weet dat sommige mensen (lees: Fiddle) geen technische discussie wilden ontketenen, maar hier moet ik op reageren. En ach, een beetje kennis is nooit weg.

Maar goed, 4 (32 bpp) * 1024 * 1024 is er erg kort door de bocht. De meeste texturen hebben sowieso geen alpha, dus dan wordt het al 24 bpp. Er is ook zoiets als compressie. Met DXT1 compressie heb je 4 bpp nodig zonder alpha. Het is dan dus 0.5 (4 bpp) * 1024 * 1024 = 512 KB. Dat scheelt nogal.

Wat betreft de grootte van de frame buffer. De tweede of derde buffer hoeft natuurlijk niet groter te zijn, omdat er AA wordt gebruikt. Het resultaat as is hoeft alleen maar opgeslagen te worden. Maar je hebt wel nog zoiets als HDR, waarbij de eerste kleurbuffer 16 bit per component is i.p.v. 8. En een stencil buffer voor bijvoorbeeld schaduwwerking. En wat dacht je van de Z-buffer? De stencil buffer is vaak gecombineerd met de Z-buffer 32 bits. Voor een plaatje met 4x AA met HDR op 1600x1200 kom ik dan op:
12 (A16R16G16B16+Z24S8) x 1600x1200 x 4 = 87,9 MB
Overige buffers voor double of triple buffering zijn ieder
4 (A8R8G8B8) x 1600x1200 = 7,3 MB

[Voor 35% gewijzigd door jvo op 29-11-2005 18:33]

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-04 22:43
Thx om dat even op te helderen. ;)
Dat van die compressie wist ik natuurlijk ook wel. :)

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Fiddle schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:38:

*Fiddle sluit zich op met een gigantisch leger des heils rantsoen en begint bij topic 1, pagina 1...

Ik laat het jullie weten als ik alles heb doorgelezen en interresante dingen ben tegengekomen... :+
hoever ben je ondertussen? in 26 uur zou je er toch een hoop moeten kunnen doen :Y)

Anoniem: 115073

jpiwf schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:54:
[...]

hoever ben je ondertussen? in 26 uur zou je er toch een hoop moeten kunnen doen :Y)
In slaap gevallen :Y)
Ik kom jullie even storen :> Ik zag de screens en ik moet zeggen; damn I'm impressed :D :D _/-\o_
Het ziet er verdacht veel adventure-achtig uit, maar het was toch een actiespel? Welke fanboy kan me ff beknopt introduceren aan het spel :+

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Omdat je zo lang hebt gezocht naar info, alsjeblieft: http://www.morrowind.com/games/oblivion_overview.htm :Y)

• Fiddle
  • Niet online
Anoniem: 115073 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:04:
[...]
Ik kom jullie even storen :> Ik zag de screens en ik moet zeggen; damn I'm impressed :D :D _/-\o_
Het ziet er verdacht veel adventure-achtig uit, maar het was toch een actiespel? Welke fanboy kan me ff beknopt introduceren aan het spel :+
Als fanboy voel ik me natuurlijk direct aangesproken B)

We hebben een sprookjesachtige, levendige fantasiewereld,
We voegen daar aan toe allerlij monsters en beesten.
En om het af te maken; een zeer clichematige gebeurenis, en het is aan jouw om de held uit te hangen; hoe je wilt, wanneer je wilt, en waar je wilt.

Voila, Oblivion in a nutshell... O-)
jpiwf schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:54:
Hoever ben je ondertussen? in 26 uur zou je er toch een hoop moeten kunnen doen :Y)
Ik ben immiddels zover dat ik met zekerheid kan zeggen dat hij niet optimaal zal draaien op een Pentium 166Mhz MMX met 32 mb ram en een 3DFX Voodoo Monster 2 mb.

Wie koopt hem trouwens voor de XBox 360 en wie voor de PC?
(ik pc iig)

Poll: Koop jij Oblivion voor XBOX360 of voor PC
Ik koop hem voor XBOX360
Ik koop hem voor PC
Ik download hem voor PC
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=102739&layout=2&sort=prc

(misschien leuk voor in de startpost?)

[Voor 61% gewijzigd door Fiddle op 30-11-2005 18:12. Reden: Typo]

Wat een boel behulpzaamheid voor een zak die geen moeite doet om zelf te zoeken :D
Driewerf dank ;) Spreekt me aan. Hopelijk binnenkort eens een demootje downloaden mocht die uitkomen :)

• Gaius
  • Niet online
Fiddle schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:54:
[...]

Ik ben immiddels zover dat ik met zekerheid kan zeggen dat hij niet optimaal zal draaien op een Pentium 166Mhz MMX met 32 mb ram en een 3DFX Voodoo Monster 2 mb.

Wie koopt hem trouwens voor de XBox 360 en wie voor de PC?
(ik pc iig)
Ik dacht dat de Voodoo-kaartjes pas begonnen bij 4 MB? :P
Afgezien daarvan, ik denk dat The Elder Scrolls deeltje 2 het op die machine wel zal doen, schijnt ook een erg goed spel te zijn.

En wat die poll betreft, kunnen we het IP van degene die op "downloaden" heeft gestemd achterhalen? Tijd voor een bezoekje van de GOT-knokploeg. >:)

• Fiddle
  • Niet online
Whaha, 2 Immidels !!! |:(

Ik heb netjes kopen gestemd.

Maar ik zal heel eerlijk zijn, als het spel op nieuwsgroepen staat voordat hij in de winkel ligt, download ik hem direct natuurlijk. Wil hem natuurlijk asap spelen. Maar als hij even later in de winkel ligt koop ik hem alsnog. Deze verdiend de aankoop, en ik wil hem gewoon origineel hebben. Mooie manual erbij (is bij een game met deze mogelijkheden zeker niet onhandig) maar vooral om de mooie map die erbij zit.... (tenminste daar ga ik vanuit, was ook zo bij morrowind)

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-05 12:54

Pyrus

Hardknock life

Anoniem: 115073 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:16:
Wat een boel behulpzaamheid voor een zak die geen moeite doet om zelf te zoeken :D
Driewerf dank ;) Spreekt me aan. Hopelijk binnenkort eens een demootje downloaden mocht die uitkomen :)
Demo's doen ze niet aan bij Bethesda Soft :P (of iig zeker niet voor de Elderscrolls reeks)

LinkedIn

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-05 20:55
Miles Teg schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:45:
[...]

Ik dacht dat de Voodoo-kaartjes pas begonnen bij 4 MB? :P
Afgezien daarvan, ik denk dat The Elder Scrolls deeltje 2 het op die machine wel zal doen, schijnt ook een erg goed spel te zijn.

En wat die poll betreft, kunnen we het IP van degene die op "downloaden" heeft gestemd achterhalen? Tijd voor een bezoekje van de GOT-knokploeg. >:)
Gewoon ff doormailen naar Mr. B.I.G. ;) Ik ga dit spel zeker orgineel kopen (als m'n specs het toelaten ;) ). Heb ik met Morrowind ook gedaan en dat was zeker de moeite waard, zo'n mooie kaart erbij en zo'n mooi doosje :9~

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
downloaden? :/ :X

euhm nee...als je ziet hoeveel bloed, zweet en tranen ze erin hebben gestoken tot zover...lijkt me duidelijk. Ik ben zelfs zover om een nieuwe setup te kopen voor alleen deze game - ik heb iedergeval nog even de tijd om een potje te sparen :Y)

I browse with Vivaldi

• Gaius
  • Niet online
Getah schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:29:
[...]

Gewoon ff doormailen naar Mr. B.I.G. ;) Ik ga dit spel zeker orgineel kopen (als m'n specs het toelaten ;) ). Heb ik met Morrowind ook gedaan en dat was zeker de moeite waard, zo'n mooie kaart erbij en zo'n mooi doosje :9~
En tegen de tijd dat die mooie kaart versleten is, komt er een expansion uit, met nog een kaart. :D

• Fiddle
  • Niet online
Hha, denkende aan die 2e expension van morrowind: Bloodmoon. Dat was echt super vet, zoiets moeten ze weer doen. Lekker weerwolfje spelen....

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05 21:19

krouwen

Hardware Enthusiast

Hmm, fiddle. Ik vraag me af of je nadat je hem heb gedownload nog gaat kopen. Ik denk dat je hem dan beter kan pre-orderen. Dan krijg je hem zowiezo binnen.

(btw, me nieuwe pc draait goed fiddle @ 2,4 Ghz. Ik laat hem zo staan voor altijd. Kan zeker nog hoger, maar dat is niet nodig voor dagelijks gebruik) Check effe dit. Ga jij nou nog die x2 3800+ overclocken? Zoja, dan zou ik een ander koelblok kopen)

[Voor 12% gewijzigd door krouwen op 04-12-2005 02:49]

• jvo

jvo

geen commentaar

Fiddle schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:32:
Hha, denkende aan die 2e expension van morrowind: Bloodmoon. Dat was echt super vet, zoiets moeten ze weer doen. Lekker weerwolfje spelen....
Ze hebben aangekondigd dit te gaan doen en het ook nog eens veel vaker te gaan doen. Ik heb ze horen praten over weekelijkse updates. En grotere expansions zullen er ook zeker weer komen.

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

lang leve de expansions. ik vind het jammer dat ze er voor morrowind niet nog meer uitgebracht hebben. misschien zou eentje met de rest van morrowind, (niet alleen dat eiland vvardenfell) nog leuk geweest zijn.

die poll laat ook leuke resultaten zien nu, meer downloaders dan xboxers :+

• Fiddle
  • Niet online
jvo schreef op zondag 04 december 2005 @ 11:45:
[...]

Ze hebben aangekondigd dit te gaan doen en het ook nog eens veel vaker te gaan doen. Ik heb ze horen praten over weekelijkse updates. En grotere expansions zullen er ook zeker weer komen.
Waar heb je dat gehoord dan?

Fiddle schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:36:
[...]

Waar heb je dat gehoord dan?
In een van die filmpjes wordt aan een devver gevraagd of er net als bij Morrowind extraatjes uitkomen, in dit geval via Xbox Live, en hij antwoordde inderdaad dat het zo was, gaf ook een voorbeeld, weet niet meer wat het was :P

Maar er komen dus extra's uit, lijkt mij ook voor de PC.

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

pc heeft ook een grote mod community
op het forum circuleren al ideeën voor plugins gemaakt door users. voor morrowind gebeurde dit ook door de modcommunity. daar waren alleen minder officieële plugins voor, bij OB gaan ze dus wekelijks mods ofzo uitbrengen.

[Voor 6% gewijzigd door jpiwf op 04-12-2005 15:06]

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-03 02:41
Mods waren heel belangrijk voor Morrowind, mede daardoor bleven mensen het spel jaar na de release nog spelen

• Fiddle
  • Niet online
Ik ben ook erg benieuw hoe het is om een vampire te zijn? Heb ik in Morrowind ook nooit gedaan? Hoe kom je dan aan je bloed enzo?

• jvo

jvo

geen commentaar

Fiddle schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:27:
Ik ben ook erg benieuw hoe het is om een vampire te zijn? Heb ik in Morrowind ook nooit gedaan? Hoe kom je dan aan je bloed enzo?
Vampier worden in Morrowind doe je door je gewoon lang te laten meppen door een vampier. Ik heb het zelf ook nooit gedaan.

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-05 11:53

jdh009

FP ProMod
Door de mods die voor morrowind zijn gemaakt heb ik 2+ jaar het spel gespeelt, ik heb zelf ook nog wat steden gemaakt maar die ben ik helaas door een pc crash kwijt geraakt. Bij mijn laatste game was er exclusief bloodmoon en tribunal een extra grond opervlakte bij dat 2x zo groot was als morrowind zelf. veel van dit land warren kleine eilandjes of bestaande mods die ik allemaal tot 1 bestand had gemaakt via de constructie set waar ik dan de eilanden verschoof zodat ze niet elkaar overlapte. Ik vond zelf island nerevar een aanrader(groot eiland waar je als lvl 60 mooi uit de voeten kan).
Er gaan idd al wat leuke iddeen rond op het tes forum. 1 of andere groep russen wou heel morrowind gaan maken wat dan ook word aangevallen. Ik zit met smart te wachten... maar nu moet ik het nog doen met cod2

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

• Fiddle
  • Niet online
NOTE: the cliff racer population will go down somewhat since the Nerevarine has decided that they are a pain in the [censored] , we all hate them....

WHAHAHA, Ik hoop idd dat we die lompe dingen niet terug gaan zien in Oblivion....

• jvo

jvo

geen commentaar

Fiddle schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:58:
[...]
NOTE: the cliff racer population will go down somewhat since the Nerevarine has decided that they are a pain in the [censored] , we all hate them....

WHAHAHA, Ik hoop idd dat we die lompe dingen niet terug gaan zien in Oblivion....
Cliff racers komen alleen in Morrowind voor. Het is al bevestigd dat ze niet meer in Oblivion zullen zitten. Ik kijk vooral uit naar wezens die in Daggerfall zaten en niet meer in Morrowind, maar nu weer terugkomen.

• Fiddle
  • Niet online
jvo schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:27:
[...]

Cliff racers komen alleen in Morrowind voor. Het is al bevestigd dat ze niet meer in Oblivion zullen zitten. Ik kijk vooral uit naar wezens die in Daggerfall zaten en niet meer in Morrowind, maar nu weer terugkomen.
Die heb ik nooit gespeeld. Maar je hebt het zeker over die Taurus achtige (half mens, half stier)dingen enzo.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-05 12:20
is die lotr mod ooit nog voor morrowind uitgekomen?

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

cliffracers waren soms ook wel leuk hoor. ik heb echt leuke tijden meegemaakt met het snipen van cliffracers met mijn dwarven crossbow. vanuit de hoek van je 'ogen' kon je ze altijd beter zien hangen dan midden in je scherm, dus beetje ernaast kijken, positie onthouden en schieten maar. en dan wachten totdat het gele balkje onderin je scherm verscheen.

ze waren helaas wel overal, dus even een stukje cliffracer vrij lopen was er niet bij. alleen heel hoog levitaten hielp tegen die beesten.
al met al vond ik ze een belangrijk onderdeel van de gameplay, dat misschien een beetje overdone was

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-05 18:32

Colan

sucks @ solderen

hehe...mooie poll, maar ik vrees dat er hetzelfde gaat gebeuren als met Morrowind:
dat ik met twee versies voor de XBOX beland en nog twee voor de PC :P

Simplicity is de bom...mijn systemen

• Gaius
  • Niet online
jpiwf schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:17:
cliffracers waren soms ook wel leuk hoor. ik heb echt leuke tijden meegemaakt met het snipen van cliffracers met mijn dwarven crossbow. vanuit de hoek van je 'ogen' kon je ze altijd beter zien hangen dan midden in je scherm, dus beetje ernaast kijken, positie onthouden en schieten maar. en dan wachten totdat het gele balkje onderin je scherm verscheen.

ze waren helaas wel overal, dus even een stukje cliffracer vrij lopen was er niet bij. alleen heel hoog levitaten hielp tegen die beesten.
al met al vond ik ze een belangrijk onderdeel van de gameplay, dat misschien een beetje overdone was
100% Chameleon constant effect hielp ook perfect. :P

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

chameleon vond ik zonde van de enchantment. ik liep met alles fortify strength, behalve me cuiras, waar ik restore fatigue 8 pts on self op had gegooid, omdat ik het irritant vond dat je niet de hele tijd kon rennen. ik kon op het einde bijna 1000 lbs dragen, bijna dubbel zoveel als normaal bij 100 strength

• Gaius
  • Niet online
Ach, het was ook meer voor de leuk. :P
Je loopt op een vijand af, loopt rustig om 'm heen, om 'm vervolgens 9 van de 10 keer van achter met critical damage in 1 klap neer te slaan (de dremora-lords heb ik het hier over). Het enige wat er lastig aan was dat waren de gesprekken met andere NPC's, die vroegen zich altijd af waar dat geluid vandaan kwam, dus moest je weer eerst je gear afdoen tot ze je wel voldoende zagen. :+

Overigens is 1000lbs niet zoveel, aangezien een Deadric Towershield al +89 strength kon hebben. :)
* Gaius gaat Morrowind weer eens installeren om z'n ouwe savegame te bekijken voor de herrinneringen. :P

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-05 11:53

jdh009

FP ProMod
DarkShadow schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:17:
is die lotr mod ooit nog voor morrowind uitgekomen?
Dat is door wat problemen met de rechten afgeblazen, de content die ze toen hadden gemaakt is zover ze zelf hebben gezegd de prullenbak in verdwenen. Wel jammer maar ik kan me het wel voorstellen dat het bedrijf inkomsten voor de rechten wilt hebben(rond de tijd van een lotr spel, weet niet meer welke) En als er dan een gratis, goed uitgewerkte mod op de markt komt zullen de inkomsten misschien gaan dalen en dat wouden ze niet. Er werd op het forum wel gevraagd of ze hem onder een andere naam en andere namen voor de personages wouden uitbrengen maar dit wouden ze niet in verband met de reden dat ze de mod als tribute wouden maken.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

mensen, er zijn weer updates geweest
de skils en birthsigns codex is geupdate

link

verder zijn er ook nieuwe screenshots

click

glad to be of service

• Getah
jpiwf schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:37:
chameleon vond ik zonde van de enchantment. ik liep met alles fortify strength, behalve me cuiras, waar ik restore fatigue 8 pts on self op had gegooid, omdat ik het irritant vond dat je niet de hele tijd kon rennen. ik kon op het einde bijna 1000 lbs dragen, bijna dubbel zoveel als normaal bij 100 strength
Ik vond die fatigue balk zo raar... Als ie leeg was kon je nog steeds gewoon rennen. Het enige verschil was dat je op de grond ging liggen als je een klap kreeg terwijl ie leeg was :P

• Fiddle
  • Niet online
jpiwf schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:06:

link

click

glad to be of service
LEUK, maarruh.... WIJ WILLEN FIMPJES !!!!
(of gewoon een demo O-) )

Maargoed, toch fijn dat er iemand op de site let :) .
Anyways, tijd voor een nieuwe Poll.

Poll: Wat ga ik worden in Oblivion?
Mage
Knight
Thief
Battlemage (combo Mage/Knight)
Ranger (combo Knight/Thief)
Anders..
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=103828&layout=6&sort=prc
Geen idee hoe je een Combo Mage/Thief neemt. Wordt je dat, stem dan "anders". Wordt je nog iets anders (indien mogelijk) stem je ook "anders"

[Voor 51% gewijzigd door Fiddle op 09-12-2005 01:52]

• jv777
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03-2014
Tsja een combinatie van hakken en magie vind ik in morrowind het leukst, dus denk ik dat ik daar in oblivion ook voor ga ;) dus dat is mijn keuze... (so far)

Here i am

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Fiddle schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 00:21:
[...]

LEUK, maarruh.... WIJ WILLEN FIMPJES !!!!
(of gewoon een demo O-) )

Maargoed, toch fijn dat er iemand op de site let :) .
graag gedaan hoor O-)

ik ben en fan van battlemages. men neme een Breton, duwt hem een zwaard en een bijl in zijn handen, geve hem starsign 'The Atronarch' en sture hem op pad om wat frieballs te leren gooien. et viola, battlemage is born.
(das hoe ik het deed in morrowind)

btw, ze zijn al aan draadje 57 voor de 'will my computer run oblivion' topics

[Voor 12% gewijzigd door jpiwf op 09-12-2005 10:00]

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-05 18:38
jpiwf schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:06:

link

click

glad to be of service
Thx man :Y)

Mooie plaatjes weer man o man :9

Geen enchant in TES4 dus? Jammer, al kon je je er wel overdreven sterk mee worden in combinatie met alchemy, beetje enchanter is echt ubermachtig, koste alleen wel veel tijd

Ik denk dat een ''spraakzame'' thief heel leuk kunnen zijn om te spelen met al die mogelijkheden, dus hoge speed, agility en personality, al de thiefs skills, athletics en blade voor strength, armorer voor endurance (block hoeft niet want als thief probeer je juist zo min mogelijk geraakt worden, gewoon stealthy van een afstand je vijanden neer halen) en natuurlijk de thief als birthsign, ja dat wordt wel wat, man kan echt niet wachten meer :), is er al bekend hoeveel major en minor skills je mag kiezen enzo? Weer van beide 5 zoals in Morrowind?

Ik vind de aanpassingen kwa skills en birthsigns in vergelijking met Morrowind wel een verbetering, ze hebben ervan geleerd als het ware, goed werk van Bethesda :)

Kan me wel voorstellen dat veel mensen afvragen of hun pc het allemaal wel aan zal kunnen, het is echt een spel dat met alle toeters en bellen wilt spelen, al zal ik, net als vele anderen, met (iets) minder genoegen moeten nemen maar met alle mogelijkheden zal het zonder twijfel genieten worden :)

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-06-2021

Dracul

Ooh yeah!

Als liefhebber van stealthgames als Thief, Hitman en Splinter Cell ga ik uiteraard voor de Thief.
Zeker na de E3 video gezien te hebben met de nieuwe gameplay betreffende stealth en de physics betreffende je pijl en boog.

Overdag doe ik me wel voor als een nobele ridder die af en toe met een longblade wat outlaws afslacht voor mijn imago maar bij het vallen van de duisternis pak ik mijn boog, shortblade en gereedschap om in te breken.

Ieder personage in het spel waarvan ik weet dat hij of zij magie gebruikt breng ik ín de nacht een bezoekje en snij ik vervolgens zijn of haar keel af.

[Voor 15% gewijzigd door Dracul op 09-12-2005 11:46]

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:15
x86-based schreef op donderdag 01 december 2005 @ 01:18:
downloaden? :/ :X

euhm nee...als je ziet hoeveel bloed, zweet en tranen ze erin hebben gestoken tot zover...lijkt me duidelijk. Ik ben zelfs zover om een nieuwe setup te kopen voor alleen deze game - ik heb iedergeval nog even de tijd om een potje te sparen :Y)
Ben het helemaal met je eens. Daarom heb ik Morrowind ook tweemaal orgineel. (eenmaal gekocht en ergens bij een videokaart ofzo gekregen :P )

• DeepSeven
  • Laatst online: 23-05 19:46
Godallemachtig wat zijn die screenshots mooi. Zullen natuurlijk wel op een killer systeem gemaakt zijn, maar dan nog _/-\o_ .

• Fiddle
  • Niet online
DeepSeven schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:31:
Godallemachtig wat zijn die screenshots mooi. Zullen natuurlijk wel op een killer systeem gemaakt zijn, maar dan nog _/-\o_ .
Het zijn XBoX361 screenshots... }:O B)

Fiddle schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:23:
[...]

Wow! :o
Dan is de Xbox 360 nog maar net uit; en NU al een opvolger, de Xbox 361 !!

Hulde!! :D

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02 16:19
Volgens mij valt het best mee met de zwaarte van die oblivion engine. Ik heb op officiele oblivion forum gelezen dat ze voor die bomen deze applicatie gebruiken: http://www.speedtree.com/
alleen dan gemodificeerd en een stuk mooier dan in die demo te zien is. Bij die demo haal ik makkelijk 100/120 fps 1280 x 1024, dus verwacht in oblivion ongeveer 60/80 te halen in een dicht bos met dezelfde resolutie.

• Fiddle
  • Niet online
Je bedoeld die speedtree demo's ? Die zien er idd leuk uit jah, Het is alleen totaal geen vergelijken. Speedtree is een tree-rendering-engine (oid) geen complete game engine. Oblivion is een spel met uiteraard een eigen engine, voor de game zelf, en een physics (havoc?) engine, en daarnaast een engine die de bomen genereert, de speed tree engine. Nu weet ik niet hoe dit naast elkaar en of met elkaar werkt, ik ben geen programmeur. Maar wat ik wel weet is dat de speedtree engine geen engine is die compleet is. Het is dus eigenlijk een havoc engine maar dan voor boompjes. Naast speedtree zal dus een eigen/andere engine moeten staan die verantwoordlijk is voor de performance.

Weet iemand welke engine OB eigenlijk heeft?

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Fiddle schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:49:
Je bedoeld die speedtree demo's ? Die zien er idd leuk uit jah, Het is alleen totaal geen vergelijken. Speedtree is een tree-rendering-engine (oid) geen complete game engine. Oblivion is een spel met uiteraard een eigen engine, voor de game zelf, en een physics (havoc?) engine, en daarnaast een engine die de bomen genereert, de speed tree engine. Nu weet ik niet hoe dit naast elkaar en of met elkaar werkt, ik ben geen programmeur. Maar wat ik wel weet is dat de speedtree engine geen engine is die compleet is. Het is dus eigenlijk een havoc engine maar dan voor boompjes. Naast speedtree zal dus een eigen/andere engine moeten staan die verantwoordlijk is voor de performance.

Weet iemand welke engine OB eigenlijk heeft?
Ob gebruikt idd de havok engine, vandaar de realistische physics. speedtree en anderen vullen de havok aan.
Manie Riets schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:32:
[...]
is er al bekend hoeveel major en minor skills je mag kiezen enzo? Weer van beide 5 zoals in Morrowind?
OB heeft 7 major skills, en de rest is misc. op die manier heb je dus nog maar 7 van de 21 skills om een level omhoog te gaan. je had er 10 van de 28 geloof ik.

[Voor 3% gewijzigd door jpiwf op 09-12-2005 20:27]

• Manie Riets
jpiwf schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:26:

OB heeft 7 major skills, en de rest is misc. op die manier heb je dus nog maar 7 van de 21 skills om een level omhoog te gaan. je had er 10 van de 28 geloof ik.
Bedankt voor de info, kan nu tot aan Oblivion mezelf bezig houden met het samenstellen van characters :) Vind 7 major en de rest misc ook een hele verbetering ten opzichte van hoe het in Morrowind, man o man wat gaat dit spel vet worden :)

• DeepSeven
Fiddle schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:23:
[...]

Oh ja }:O . Kruip terug in zijn hol...

:P

Edit: hoe werkt dat skill systeem dan precies (heb Morrowind nooit gespeeld)? 7 Skills voor 1 class vind ik nogal magertjes, geniet dan ook vaak intens van games met gigantisch veel skills zoals baldurs gate, icewind dale of phantom dust op de xbox.

[Voor 39% gewijzigd door DeepSeven op 10-12-2005 00:29]

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

DeepSeven schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:22:
Edit: hoe werkt dat skill systeem dan precies (heb Morrowind nooit gespeeld)? 7 Skills voor 1 class vind ik nogal magertjes, geniet dan ook vaak intens van games met gigantisch veel skills zoals baldurs gate, icewind dale of phantom dust op de xbox.
Morrowind had meer skills. Je kon je eigen class customizen door middel van verschillende hoofd en misk. skills te selecteren. Hoe je daarna je char ontwikkelede was vrij. Morrowind had meer mogelijke skills maar dit maakte het spel soms onmogelijk: zo was lvl 100 bereiken op enchant echt een een monnikenwerk en je schoot er niet veel mee op. Ik ben blij dat ze nu een selectie hebben gemaakt van wat echt belangrijk is en dingen samengevoegd hebben.

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

ook interessant, enchant is idd weg, je kunt het nu verdienen door ver te komen in de mages guild.geen skill meer dus, maar wel een beloning voor het spelen in de mages guild. het is trouwens zo dat die 7 skills alleen nodig zijn om een hoger level te behalen. de andere 14 skills kun je wel gewoon nog gebruiken en verbeteren hoor

Anoniem: 41542

DeepSeven schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:22:
Wat noem jij dan skills in baldur's gate? Het enige wat je in bg veel van hebt is classes, en het is inderdaad leuk om al die classes uit te proberen en variaties te bedenken met dual classes. Maar skills? Daar kan ik me niet veel bij voor stellen in bg.

In Morrowind maakt je class niet zoveel uit, en de skills die je als major of minor hadden alleen relevantie voor het levelen, niet zozeer voor welke skills je nu uiteindelijk gebruikte.

• Fiddle
  • Niet online
Ik hoorde of las juist ergens dat het skill advancing systeem anders zou zijn als in Morrowind. Ik weet alleen niet hoe...

• Getah
Weet niet of deze vraag hier helemaal thuis hoort, maar wat is er met de Unofficial Elder Scrolls Pages gebeurd? (www.uesp.net)

• Hasib
Ik heb in het filmpje iets gehoord over dat alleen de skills omhoog gaan die je gebruikt.Maar ik denk dat ze daarmee attributes bedoelen.
Verder hoop ik echt dat er geen trainers inzitten, ze waren soms handig, maar er werd gewoon teveel getrained in MW.

• Manie Riets
Door je skills te gebruiken stijgen je skills, dus door ze te gebruiken word je er beter in, als je 10x met een skill omhoog bent gegaan ga je een level omhoog en daarmee je attributes.

Zo was het in morrowind tenminste :)

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Hasib schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:26:
Ik heb in het filmpje iets gehoord over dat alleen de skills omhoog gaan die je gebruikt.Maar ik denk dat ze daarmee attributes bedoelen.
Verder hoop ik echt dat er geen trainers inzitten, ze waren soms handig, maar er werd gewoon teveel getrained in MW.
ik wqs juist een fan van trainers. ze stelden je in staat om een skill die normaal op een irritant laag leven zat, sodat je er niets mee kon, op een niveau te krijgen waarop je er iets mee kon. en wat moest je anders met je 200k+ goud van het verkopen van al die ebony/daedric stuff? in OB kun je er paarden en huizen van kopen, maar in MW kon dat allemaal nog niet, dus trainers dan maar.

• Hasib
Haha ik was ook een liefhebber, maar op den duur wist ik gewoon elke steen te vinden in Morrowind en had ik alle skills in 2-3 dagen op lvl 100.Was op den duur niet leuk meer.

• jvo

jvo

geen commentaar

Manie Riets schreef op zondag 11 december 2005 @ 08:33:
Door je skills te gebruiken stijgen je skills, dus door ze te gebruiken word je er beter in, als je 10x met een skill omhoog bent gegaan ga je een level omhoog en daarmee je attributes.

Zo was het in morrowind tenminste :)
En zo wordt het in Oblivion ook weer. Het is wel zo dat je een level omhoog gaat als je major skills 10x omhoog zijn gegaan. In Morrowind waren dit de major en minor skills; ieder 5 stuks. Bij Oblivion heb je geen minor skills meer, maar 7 major skills en 14 miscellaneous. Alle verhogingen van skills tellen mee voor de multipliers als je je attributes omhoog gaat zetten. Alleen de major skills veroorzaken een level increase.
jpiwf schreef op zondag 11 december 2005 @ 10:09:
In OB kun je er paarden en huizen van kopen, maar in MW kon dat allemaal nog niet, dus trainers dan maar.
Beter gezegd, het kon niet meer. In deel 2, Daggerfall, kon je ook al paarden en huizen kopen. In deel 3, Morrowind, kon dat niet meer.

Overigens, als ik het toch over Daggerfall heb. In Daggerfall had je meer skills dan in Morrowind. Nu worden het er weer minder. Ik hoop dat ze dat niet vol blijven houden. De enchant skill was op zich een goede kandidaat om te verdwijnen, maar ze moeten natuurlijk niet alles gaan samenvoegen.

[Voor 33% gewijzigd door jvo op 11-12-2005 18:18]

• DeepSeven
Er is een nieuwe newsletter rondgestuurd, met een artikel van een dev over magic, zeer interresant. Je kan nu zelfs met de nieuwe construction set gescripte spells gaan maken _/-\o_ .
Newsletter
en 3 nieuwe screens uit die newsletter:

http://bethsoft.com/newsletter/images/ob03B.jpg
http://bethsoft.com/newsletter/images/ob01B.jpg
http://bethsoft.com/newsletter/images/ob02B.jpg

[Voor 28% gewijzigd door DeepSeven op 16-12-2005 12:45]

Anoniem: 156819

Quote uit de nieuwsbrief
...someday very soon, you will all be able to take a crack...

Ja maar ik wil dat spel nou juist origineel kopen, geen crack! :P

• DeepSeven
Anoniem: 156819 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 13:07:
Quote uit de nieuwsbrief
...someday very soon, you will all be able to take a crack...

Ja maar ik wil dat spel nou juist origineel kopen, geen crack! :P
Hehe, heb ook niet vaak meer de neiging om spellen origineel te kopen, maar van deze moet ik gewoon de collectors edition hebben ;).

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

t is dat ik vanmorgen naar school moest, anders had ik om half 11 hetzelfde gepost.
ik ben blij met de info over de magic. ben zelf vervent battlemage fan, en het switchen van wapen naar magic en weer terug was irritant zo af en toe. ik enchante mijn wapens dan ook vaak maar met een area effect vuurbal , tegen de cliffracers (god, wat zal ik die missen :'( ) nu kan je op je wapen tenminste iets als absorb health ofzo doen, dan ga je echt niet meer dood >:)

• Fiddle
  • Niet online
Wow, zeker interresante info in die nieuws brief.. Vooral de screenies. Voor degenen die ze niet gezien hebben:

http://bethsoft.com/newsletter/images/devdiaryscreen01S.jpg

http://bethsoft.com/newsletter/images/devdiaryscreen02S.jpg

http://bethsoft.com/newsletter/images/devdiaryscreen03S.jpg

http://bethsoft.com/newsletter/images/devdiaryscreen04S.jpg

http://bethsoft.com/newsletter/images/devdiaryscreen05S.jpg

HEEL ERG VET !!!

Dit is zeker spectaculair.... Maar ik wil even 1 ding kwijt... Vinden jullie dit nou ook niet een stukje minder mooi dan de beelden uit het 20min gameplay filmpje? En dan bedoel ik de skeletjes die je ook in dat filmje ziet waarmee hij rond loopt te smijten...

• DeepSeven
Ja, deze zijn gewoon op veel lagere instellingen gemaakt, dingen zoals soft shadows enzo staan niet aan. Maar vraag me niet waarom ze dat gedaan hebben.

• Getah
Dat filmpje was toch gemaakt met een Xbox 360? Misschien is de PC-versie wel über lelijk :+

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Filmpje?

• Getah
Die van de E3 gewoon dus, staat op de officiële website ;) In 6 delen overigens.

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

zoek ff op www.elderscrolls.com in de downloads sectie. daat staat het E3 demo filmpje in 6 delen.

verder denk ik idd dat deze screenies niet op de grote sceenie render pc aldaar gemaakt zijn, maar op een dev pc. die hebben geloof ik een radeon 9800 en een athlon 2800+ of een p4 3.0 ghz. zou verklaren waarom ze wat minder zijn, de render bak schijnt 2 6800 ultras in sli hebben...

• Fiddle
  • Niet online
jpiwf schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 10:44:
de render bak schijnt 2 6800 ultras in sli hebben...
Hoe kom je aan deze info? Dan zou ik hem namelijk met mijn systeempje zeker wel hoog/max kunnen draaien :)

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Fiddle schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 11:18:
[...]

Hoe kom je aan deze info? Dan zou ik hem namelijk met mijn systeempje zeker wel hoog/max kunnen draaien :)
jij zou toch de will my computer run oblivion topics doorlezen, daar staat het geloof ik in de startpost...

http://www.elderscrolls.c...dadefdef&showtopic=204233
2e post, beetje naar beneden scrollen
de dev bakken hebben trouwens 2600+jes, ipv 2800+jes, vanmorgen lagen de forums eruit, dus kon het niet checken
ot: thread 61 alweer, mensen hebben veel hardwarevragen zeg.. 8)7

• Fiddle
  • Niet online
Ghehe, das waar ook.

LOL
OMGWTFBBQ!
(these cards are outrageous; a new top class all of their own, they are rather expensive, but insanely powerful. Note that I cannot guarantee perfect accuracy of this ranking)
Radeon X1800XL
GeForce 7800GT
GeForce 7800GTX
Radeon X1800XT
GeForce 7800GTX 512mb
Heel professioneel toegelicht...
Lastly, if your card makes it into the “OMGWTFBBQ” list, careful there, steady! You were starting to hyperventilate. Please don’t pass out on the forums. And make sure your drool-catching bib is still firmly tied on. You’re going to need it when playing.

[Voor 32% gewijzigd door Fiddle op 17-12-2005 21:25]

Anoniem: 156412

Van mij mogen ze wel wat meer media laten zien aan de pers voor een game die al in zon stadium is 8)7 O-)

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

en fiddle, hoegroot is jouw kwijlbakje? of ben je die vergeten te bestellen bij je nieuwe pc?

ze geven ongeveer elke week nieuwe media uit. soms screenies, soms de codec, soms filmpjes..., al met al zijn er nu ongeveer 50 screenies beschikbaar, 30+ previeuws, 2 filmpjes, 9 team diaries, 2 fan interviews ( 3e komt eraan), 1 boek en 1 delay statement :'(
das niet niks volgens mij, al lijkt het zo weinig omdat we er al zolang naar vooruitzien. op de forums wordt er wel af en toe geklaagd dat er te weinig nieuwe dingen vrijgegeven worden, maar er is helaas niets dat wij hieraan kunnen doen.

• Fiddle
  • Niet online
Shit ben ik idd vergeten. Het zou me daar wel een party ironisch zijn als ik me systeempje eindelijk heb en dat hij kortsluiting zou krijgen door mijn gekwijl.... :P

Anyways. Beelden of plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden. We willen natuurlijk filmpjes :) Of een goed interview waarin dingen als bepaalde gameplay elementen en system requirements aan bod komen....

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05

Bezulba

Formerly known as Eendje

nee, wij willen gewoon het spel.. nixs geen filmpjes maken of domme verhaaltjes schrijven afcoden die handel en uitbrengen!

:(

blup

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

rustig mensen, haal diep adem, denk er nog eens goed over na en stap dan weer terug in bed voor een winterslaap totdat oblivion uitkomt. dan is het eerste wat je weet een pakketje met oblivion van Bol.com op je deurmat :Y)

• Fiddle
  • Niet online
Heb nog wat screenies gemaakt van toffe ingame actie...

http://img304.imageshack.us/img304/8021/wmplayer20051219163318292jd.png

http://img304.imageshack.us/img304/2376/wmplayer20051219163311149sn.png

http://img304.imageshack.us/img304/6788/wmplayer20051219163319468my.png

http://img304.imageshack.us/img304/9431/wmplayer20051219163810215ty.png

http://img304.imageshack.us/img304/2563/wmplayer20051219163825218ji.png

Wat ik erg mooi vind op deze laatste 2 screenies is je armor... Alles wat je aantrekt zie je gedetailleerd op je uitgestrekte armpje terug... Deze deadric armor ziet er gruwelijk uit zo. Die gaat ik zeker zien te vinden !!!! _/-\o_

[Voor 2% gewijzigd door Fiddle op 19-12-2005 16:53. Reden: Typo]

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Ik ben echt blij dat dit een singleplayer game is. Gewoon lekker relaxt op je eigen gangetje het spel doorlopen en niet gestressed (WoW anyone?) achter anderen proberen aan te hobbelen.

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

hey fiddle, waar hebbie die screenies vandaan, ze lijken uit de e3demo, dan wel dat laatste videointervieu van gamespot te komen. is dat zo?

• jvo

jvo

geen commentaar

jpiwf schreef op maandag 19 december 2005 @ 20:18:
hey fiddle, waar hebbie die screenies vandaan, ze lijken uit de e3demo, dan wel dat laatste videointervieu van gamespot te komen. is dat zo?
De eerste 3 uit de e3 demo en de laatste 2 uit de meer recente ign videos.

Trouwens, ik heb hem al weleens gepost op de forum op elderscrolls, maar nog niet hier. Ik heb de nieuwe landkaarten gecombineerd tot 1 grote kaart. (1600x1200)

Je kan hem hier vinden.

• Fiddle
  • Niet online
jvo schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:13:Ik heb de nieuwe landkaarten gecombineerd tot 1 grote kaart. (1600x1200)

Je kan hem hier vinden.
Whahaha, die namen... Lekker makkelijk uit te spreken en te onthouden allemaal weer :P

Anyway, mooi gedaan... _/-\o_
jvo schreef op maandag 19 december 2005 @ 21:13:
De eerste 3 uit de e3 demo en de laatste 2 uit de meer recente ign videos.
Tjah, bij gebrek aan nieuw materiaal gaan we zelf maar creatief zijn... Toch? Wie is de volgende die wat verrasends voor ons neerzet. :+

[Voor 41% gewijzigd door Fiddle op 19-12-2005 22:54]

• DeepSeven
Ik speel nu Morrowind voor het eerst (en daar schaam ik me best voor als rpg fan), en ben erg verslaafd. Had niet verwacht dat ik met die graphics de game nog erg leuk zou vinden (zolang je niet op tab drukt :P), maar het spel is super. Vermaak me nog wel tot oblivion uitkomt :).

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

ze kwamen me al bekend voor...
die map heb ik idd al eens op de forums gezien, mooi werk, werd zeer gewaardeerd aldaar geloof ik.

Anoniem: 64094

Damn ziet er mooi uit!! Zul je wel een dikke grafische kaart voor nodig hebben...

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

DeepSeven schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 00:57:
Ik speel nu Morrowind voor het eerst (en daar schaam ik me best voor als rpg fan), en ben erg verslaafd. Had niet verwacht dat ik met die graphics de game nog erg leuk zou vinden (zolang je niet op tab drukt :P), maar het spel is super. Vermaak me nog wel tot oblivion uitkomt :).
Ik heb het ook geprobeerd, maar voor mij was er toch niks meer aan. Fiddle heeft me overtuigd om zeker Oblivion te gaan spelen en dat zal ik ook zeker gaan doen.

• Fiddle
  • Niet online
krouwen schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 13:40:
[...]

Fiddle heeft me overtuigd om zeker Oblivion te gaan spelen.
EN DAARMEE UIT !!! }:O

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Persoonlijke gesprekken kun je buiten GoT voeren. Daar gaat dit topic niet over :)

[Voor 84% gewijzigd door Terr op 21-12-2005 20:14]

• jvo

jvo

geen commentaar

Fiddle schreef op maandag 19 december 2005 @ 22:52:
Whahaha, die namen... Lekker makkelijk uit te spreken en te onthouden allemaal weer :P
Uh, die namen zijn nog steeds hetzelfde als in alle delen van the elder scrolls. Er zijn er hoogstens een paar bijgekomen in cyrodiil.

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

weer een nieuwe pic gevonden, op de site van PC Gamer magazine

klik

er is bevestigd dat het monster een wraith is, en het ding in zijn hand zou een glass weapon moeten zijn. helaas maar 200x150 pixels, dus veel detail is er niet.

• DeepSeven
jpiwf schreef op woensdag 21 december 2005 @ 18:21:
weer een nieuwe pic gevonden, op de site van PC Gamer magazine

klik

er is bevestigd dat het monster een wraith is, en het ding in zijn hand zou een glass weapon moeten zijn. helaas maar 200x150 pixels, dus veel detail is er niet.
Haha, nog iemand die de hele dag op de officiele forums zit uit verveling zie ik ;).

• Fiddle
  • Niet online
Haha, dat is wel een hele schrale screeny... Is er iemand hier die toegang heeft tot IGN Exclusive en die dan het filmpje op een hosting site kan dumpen om vervolgens ons die link te geven? :)

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee