Thx man
Mooie plaatjes weer man o man
Geen enchant in TES4 dus? Jammer, al kon je je er wel overdreven sterk mee worden in combinatie met alchemy, beetje enchanter is echt ubermachtig, koste alleen wel veel tijd
Ik denk dat een ''spraakzame'' thief heel leuk kunnen zijn om te spelen met al die mogelijkheden, dus hoge speed, agility en personality, al de thiefs skills, athletics en blade voor strength, armorer voor endurance (block hoeft niet want als thief probeer je juist zo min mogelijk geraakt worden, gewoon stealthy van een afstand je vijanden neer halen) en natuurlijk de thief als birthsign, ja dat wordt wel wat, man kan echt niet wachten meer

, is er al bekend hoeveel major en minor skills je mag kiezen enzo? Weer van beide 5 zoals in Morrowind?
Ik vind de aanpassingen kwa skills en birthsigns in vergelijking met Morrowind wel een verbetering, ze hebben ervan geleerd als het ware, goed werk van Bethesda
Kan me wel voorstellen dat veel mensen afvragen of hun pc het allemaal wel aan zal kunnen, het is echt een spel dat met alle toeters en bellen wilt spelen, al zal ik, net als vele anderen, met (iets) minder genoegen moeten nemen maar met alle mogelijkheden zal het zonder twijfel genieten worden