• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:46

jpiwf

licenced pepernootaddict

DeepSeven schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:28:
[...]

Haha, nog iemand die de hele dag op de officiele forums zit uit verveling zie ik ;).
naja, meer om me van me werk te houden (ben aan het vertalen, wordt soms een beetje saai :Z ) of als ik idd niets te doen heb.

@ fiddle
sorry, ik ben geen lid van IGN, ken ook niemand die dat wel is. op de forums ook nog niemand met dit idee geweest geloof ik

[Voor 4% gewijzigd door jpiwf op 21-12-2005 22:30]

member of Los Alcoholicos ban dhmo

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

en weer iets nieuws, een previeuw van teamxbox.com

klik

de filmpjes lijken op de e3 filmpjes, aflevering 1 en 2. correct me if im wrong

link gefixt, dat krijg je als je copy paste en er al http:// staat

[Voor 16% gewijzigd door jpiwf op 22-12-2005 16:44]

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:53
er zit een fout in je link ;) http://http//previews.teamxbox.com/xbox-360/1246/The-Elder-Scrolls-IV-Oblivion/p1/

edit: heb em even gelezen, de meeste dingen die er in stonden waren al bekend dus helaas geen nieuwe info ;)

en het zijn inderdaad de e3 filmpjes

[Voor 40% gewijzigd door -Eraser- op 22-12-2005 16:51]

Is er iemand die deze aan de praat krijgt?

http://media.teamxbox.com/dailyposts/movies/oblivian_gavin_media.jpg

[Voor 12% gewijzigd door Fiddle op 22-12-2005 22:25. Reden: Typo]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

ik krijg hier een 404tje, met de excuses van teamxbox.com dat ze de pagina die ik zocht niet konden vinden. bij de anderen is het gewoon rechts klikken op de plek waar dat moet en opslaan..

I tried that... Maar dan download hij een HTM-elletje....

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Echte reden van vertraging Oblivion
Het spel had al in de rekken moeten liggen ware het niet dat een paar maanden geleden Bethesda ons vertelde dat The Elder Scrolls: Oblivion uitgesteld werd tot maart 2006. Dit om het spel zogezegd te "finetunen".
Het Duitse players4players beweert echter dat het spel in feite al af was bij de launch van de Xb360 en dat dit spel dus evengoed wel als launchtitel op de markt kon gebracht worden. Echter, Bethesda had niet gerekend op het feit dat de Xb360 zo krachtig ging zijn dat ze ipv het spel uit te brengen het spel nu grafisch mooier zullen maken. Xb360 zouden dus kunnen genieten van een nog mooiere Oblivion...

World War One

Mmmh, tzou alleen maar beter zijn natuurlijk, maar ergens geloof ik der niets van..... :S

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10-2022

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

In een van de filmpjes zag je het beeld duidelijk hakkelen...en de commentator vertelde dat men bezig was met het optimaliseren van de engine om het vlotter te maken... Lijkt me meer waarschijnlijk.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Me too, en dan herinner ik me voornamelijk waar die "boobytrap" (heen en weer slingerende hek) die skeletjes raakt....

EDIT:

Zie ook hier.

Zou natuurlijk wel gek zijn als het nog mooier zou worden....

[Voor 40% gewijzigd door Fiddle op 24-12-2005 16:47. Reden: Edit]

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:48
Mja er zijn van allerlei geruchten waarom het is uitgesteld, bijv dat microsoft er wat mee te maken had. Ik houdt het gewoon bij de officiele, het optimaliseren, zoals hij ook zegt in het filmpje dat ze bijv laad tijden tot 400% korter hadden gemaakt.
En nu de performance 400% omhoog ;)

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

helaas geen kerstkadotjes van bethesda, alleen een of ander nieuw intervieuw

klik

gaat over de cratie van de interface voor OB.

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-04 14:36
Voor mij geen probleem, geeft me wat meer tijd om verder te sparen voor m'n nieuwe specs. Want van dit spel wil ik echt wel full detail genieten :9~

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2022
achja, maakt opzich niet zoveel uit die paar maandjes.Als het niveau maar in de buurt komt van Morrowind is iedereen al blij.
Dat gaat wel lukken denk ik, zo zegt m'n water :*)

Als jullie overigens naar mijn spekkies kijken kun je zien dat ik de 7800GTX 512 heb vervangen door 2 GT's. Deze zijn namelijk wel leverbaar en nog iets sneller ook. Tevens profiteerd Oblivion van SLI technologie (aldus de developers). Ik maak me dus niet meer zo'n zorgen over de performance _/-\o_

Anyways, het wordt echt weer eens tijd voor nieuwsupdate van Berthesda.

KOM OP, WIJ WILLEN INFO... OF NIEUWE SCREENS... OF GAMEPLAYFILMPJES... !!
(of gewoon de full version :9~ )

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:26
Inderdaad, en bij voorkeur inclusief nieuws over Fallout 3.

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Dit zijn die befaamde NIEUWE screens uit die nieuwe pc Gamer en daarmee dus illegaal. Wees er snel bij, aangezien threads op het forum al zijn gesloten hierom, misschien word het van internet gehaald.

http://www.gamersreports.com/mediaimage/83/3647/

Ik heb het in ieder geval al gesaved, dus mocht het worden weggehaald geef me een seintje en ik load het up.

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:53
Mooie sreens :)
Eindelijk eens een paard (nog niet veel gezien) :P

edit: lelijk zwaard trouwens :r http://x11.putfile.com/12/36213284052.jpg

[Voor 40% gewijzigd door -Eraser- op 29-12-2005 20:30]

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Nog meer :
http://home.pages.at/oblivionscans2/

Zitten een heleboel oude tussen, maar ook 2 a 3 nieuwe.

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
En toch blijft ik dat HD "overbelicht" achtige gebeuren niet echt mooi vinden. Kan je dat ook uitzetten?

https://www.vrij-links.nl/

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05 13:37
Wakkaman schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:00:
Nog meer :
http://home.pages.at/oblivionscans2/

Zitten een heleboel oude tussen, maar ook 2 a 3 nieuwe.
Damn!!! Veel gamemagazine scans!
Genoeg leesvoer voor vanavond dus :P
WOW, erg mooi allemaal... Ik kan weer even rusten dankzij dit nieuwe materiaal.

Anoniem: 63730

pingkiller schreef op donderdag 29 december 2005 @ 21:05:
En toch blijft ik dat HD "overbelicht" achtige gebeuren niet echt mooi vinden. Kan je dat ook uitzetten?
oblivion zal je eerste computer-spel worden?

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-05 09:24
Anoniem: 63730 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 00:25:
[...]

oblivion zal je eerste computer-spel worden?
Oblivion is wel het eerste computer-spel waarbij ze zich duidelijk nog niet realiseren dat bloom dezelfde kant op gaat als de lens-flare.

[ DeviantArt ]

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-07-2022

MUSTIS

ads by Google

bloom lijkt me een advanced optie, en dus uit te zetten. je mag toch verwachten dat ze zoiets niet standaard erin bouwen.

heb een nieuwe pc besteld met oa 2 club 3d 7800 gt kaarten in sli. laat maar komen al die lens flares :o

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
LiToKi schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 09:49:
[...]

Oblivion is wel het eerste computer-spel waarbij ze zich duidelijk nog niet realiseren dat bloom dezelfde kant op gaat als de lens-flare.
Leg eens uit?
Ik vind overigens de 'over bright' effecten in NFS:MW ook irritant, maar dat kan uit.
MUSTIS schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 19:39:
bloom lijkt me een advanced optie, en dus uit te zetten. je mag toch verwachten dat ze zoiets niet standaard erin bouwen.

heb een nieuwe pc besteld met oa 2 club 3d 7800 gt kaarten in sli. laat maar komen al die lens flares :o
Whahah, same here... :7

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-05 09:11

krouwen

Hardware Enthusiast

@ Fiddle, Moest je mijn bestelling weer na-apen nepperd :p
krouwen schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 01:19:
@ Fiddle, Moest je mijn bestelling weer na-apen nepperd :p
offtopic:
Uhum... Jij was eerder? Wrom sta ik dan hoger in de wachtlijst :) Man ik moest je met veel moeiete overhalen om het ook te doen.. B) Zucht je zal het nooit leren... :|

[Voor 9% gewijzigd door Fiddle op 31-12-2005 01:46]

• DeepSeven
Nope, paps en mams wel ;)

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-05 09:24
Syntagma schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:17:
[...]

Leg eens uit?
Ik vind overigens de 'over bright' effecten in NFS:MW ook irritant, maar dat kan uit.
Nou, een tijdje terug vond ik het nog wel een leuk effect, en soms kan 't wel bijdragen aan de sfeer. Maar tegenwoordig zit 't in elk spel in elke scene, net zoals je bij elke lichtbron 8 jaar geleden een lensflare had. Ze gaan allebei een beetje de not-done kant op :).

[ DeviantArt ]

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10-2022

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

LiToKi schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:18:
[...]

Nou, een tijdje terug vond ik het nog wel een leuk effect, en soms kan 't wel bijdragen aan de sfeer. Maar tegenwoordig zit 't in elk spel in elke scene, net zoals je bij elke lichtbron 8 jaar geleden een lensflare had. Ze gaan allebei een beetje de not-done kant op :).
Ik meen dat Guildwars ook zoveel de gBloom gebruikte, ziet er idd niet realistischer uit ofzo omdat het overal is.

[Voor 3% gewijzigd door Cyberamp op 31-12-2005 14:34. Reden: ;)]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• GG85
  • Laatst online: 26-05 18:18
Dat is dan ook het enige waar ik bang voor ben; dat er teveel gebruik van HDR/Bloom gemaakt wordt in Oblivion.

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

valt wel wat mee, de reden dat ik 2 besteld heb is dat ze maar 329,- per stuk waren. voor 2 kaarten heb ik dus € 660 betaald. de prijs van een (langzamere) GTX 512mb.

op de toekomst gericht is dit natuurlijk niet.

In HL-Lost Coast vond ik het dus echt niet té... Van mij mag het ook zo worden in Oblivion... Al vreet het wel performance... }:O
MUSTIS schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 18:39:
[...]

valt wel wat mee, de reden dat ik 2 besteld heb is dat ze maar 329,- per stuk waren. voor 2 kaarten heb ik dus € 660 betaald. de prijs van een (langzamere) GTX 512mb.

op de toekomst gericht is dit natuurlijk niet.
offtopic:
Niet op de toekomst gericht? Wat wel waar is is dat je nu geen 2e erbij kan zetten in sli, want die heb je nu al. Maar hiermee kan je toch wel minimaal een jaar mee voorruit dacht ik zo..

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-05 20:26
Ook wel langer dan een jaar hoor :+ Draai hier nog de meeste spellen prima met een 9500 @ 9700 van 2,5 jaar oud ;)

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

het gaat mij erom dat ik alle spellen in al hun grafische glorie kan spelen zonder telkens met de opties in het spel te tweaken "totdat ie goed loopt".

ik heb nu een 9700 pro en daarmee kan ik eigenlijk nog prima gamen, maar met alle opties op gemiddeld of laag.

maar ik denk dat we idd wel zon 2 jaar vooruit kunnen.
en daarna wisselen we gewoon de kaarten om met snellere modellen. :Z :o muhahah

MUSTIS schreef op zondag 01 januari 2006 @ 20:29:
het gaat mij erom dat ik alle spellen in al hun grafische glorie kan spelen zonder telkens met de opties in het spel te tweaken "totdat ie goed loopt".

ik heb nu een 9700 pro en daarmee kan ik eigenlijk nog prima gamen, maar met alle opties op gemiddeld of laag.

maar ik denk dat we idd wel zon 2 jaar vooruit kunnen.
en daarna wisselen we gewoon de kaarten om met snellere modellen. :Z :o muhahah
JUIST !! Ik ben ook zo iemand. Ik heb juist nu deze uber gaming-rig samengesteld, zie spec, om Oblivion in volle glorie te kunnen genieten. Ik wil ook niet terug draaien op settings tot een game eens vloeiend loopt om vervolgens alle grafische geiligheidjes mis te lopen. En ik denk dat ik een jaar lang niet hoef "terug-te-schroeven" op graphics. Pas na een langere tijd zullen nieuwe games meer eisen dan mijn kaartjes bieden. Dan zal niet alles meer op max kunnen en mag je genoegen gaan nemen met medium. Op zo'n moment zal ik ook weer overschakelen op een nieuw (of 2 :O ) videokaartje.

Anoniem: 156412

Je kunt ook gewoon n 360 kopen _/-\o_

• DeepSeven
Met een console kan ik me nooit zo inleven in een rpg als met de pc. Ik weet niet wat het is, misschien dat ik me beperkt voel met de controller ofzo... Een voordeel van de 360 is natuurlijk weer dat je 400 euro dokt en dan klaar bent. Als je op de pc alles max wil zul je heel wat meer moeten betalen.
Daarentegen, als oblivion echt een super spel wordt en zoek je meer na de singleplayer, ben je beperkt tot officiele mods waar je voor moet betalen. Voor de pc is het eeuwig uitbreidbaar met user mods.

Anoniem: 26986

Dus ff voor de duidelijkheid, Elder Scrolls, komt rond maart uit?

Kan echt niet wachten man, dit zijn toch wel de games waar je in het verhaal gezogen word.

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Bah Maart nog, dat duurt nog een eeuwigheid als in de tussentijd geen goede games uitkomen.

Anoniem: 26986

Vind het jammer dat zulke games als dit schaars zijn...

Heb net maar weer morrowind geinstalleerd, er zijn de laatste tijd ook helemaal geen toffe games meer, of het begint snel te vervelen.

Anoniem: 153961

Even geduld nog, 2006 wordt een goed rpg jaar, maakt alle ellende van 2005 in een keer goed.
Zou wel jammer zijn als we idd tot (eind-) Maart moeten wachten. Maar ik hou me hier niet aan vast, Berthesda zal wel komen met een release-date en daar wacht ik wel fijn op... Immers, elke site beweert wel weer iets anders. |:(
krouwen schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:57:
Bah Maart nog, dat duurt nog een eeuwigheid als in de tussentijd geen goede games uitkomen.
offtopic:
Ach wat maakt het voor jouw ook uit, eer dat jouw videokaartjes eens binnen zijn... >:)

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Fiddle schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:43:

[...]

offtopic:
Ach wat maakt het voor jouw ook uit, eer dat jouw videokaartjes eens binnen zijn... >:)
Jonge, je kan maar beter stil zijn, want anders kom ik persoonlijk bij jouw huis één kaartje eruit rossen met sli connecter en alles wat eraan blijft haken :9
Hele Interresante informatie die ik heb gevonden op het officiele forum.
Since some people have not yet read the PC Gamer hands-on report on Oblivion, I figured the least I can do is summarize what Desslock wrote, here goes:

- He starts of by saying that though he is a huge fan of Morrowind, the game had some disappointments (simplistic combat, card board NPCs, etc). He then states that he spent a full day (8 hours?) playing a beta build of Oblivion and that all of Morrowind's short comings, according to him, have been addressed in "spectacular fashion".

- He states that you begin the game in jail, you are then lead into the Royal Sewer Systems by Uriel Septium, who then gets assassinated leaving you alone in the labyrinthine.

- He then says that Bethesda is keeping the main storyline under wraps and goes on to say that you main mission is to find the heir and close the gates to Oblivion. These gates were opended by the Daedric Lord Mehrunes Dagon.

- Then comes an explanation of the tutorial at the beginning of the game where you can use different weapons to assist you in choosing which type of character you wish to play. He also explains the leveling system.

- There are two mini-games; lock picking and persuading NPCs by telling jokes.

- He then explains that the world is beautiful, full of detail and the viewing distances are vast for the PC version. Talks about the compass, the fast travel, horses and that you can buy and decorate a house in each of Oblivion's eight major cities (I thought there were nine cities?). One of the houses is initially haunted.

- The dungeons are still relatively small but more varied and detailed as compared to Morrowind.

- The world is meticulously hand crafted and detailed. There are 150 new books and periodic newspapers that report major events in the game.

- The game uses the Havok engine however he is disappointed that the game's items are unbreakable. The fact that you can't break barrels, takes away from Oblivion's authenticity.

- He says that he was cynical at first concerning the new Radiant AI system however after playing the game, he then states "Now I am a believer".

- There are 1400 NPCs. The NPCs enages in many activities; eating, reading, gossiping, painting. They notice when you are stealing or trespassing. Apparently the cursor will change to a red hand to warn you that messing with that object is not welcome. They engage in radom coversation with each other and discuss recent events in the game world.

- Character animations are smoother and more natural.

- There is no flying or levitation.

- He misses the mini map.

- He found the weather effects were a bit lacking (references a screen shot of a guard on a horse during rain fall). However he stated that it was an early build and that the weather effects were a work in progress.

- There are five guilds (Fighters, Mages, Gladiators, Thieves (must be caught stealing to be invited) and Dark Brotherhood (must kill an innocent NPC to be invited).

- The guild storylines do not overlap therefore you can join all of them. The quests are more involved than just "fed-ex" or "kill so-and so". He describes one particular quest (Dark brotherhood) where he infiltrated a dinner party and used various means to kill guests in secret. The remaing guests dynamically reacted to the assassinations - accusing each other or equipping themselves for battle.

- You can kill an NPC by placing an poisoned apple on the dinner plate and "he'll keel over before dessert".

- You can kill everyone except the characters involved in the main story line. They only become incapacitated.

- Enemies are challenging and intelligent. Similar to Daggerfall, creatures and items you encounter are automatically balanced. He describes a situation where he stumbled upon a crypt full of vampires and was amazed by their tatics. When they detected him, they cast an invisibility spell on themselves before launching a surprise attack. In another situation, he noticed the position of an archer by "the angle of the arrows sticking out of my character". When he charged the archer, it immediately switch to a melee weapon.

- The world is always active, depends on the time of day. A hunter can be sleeping, practising or firing arrows at a deer in the wilderness. He observed Monks making wine (which he looted) and a wolf killing a deer.

- Todd Howard gave him a glimpse of the construction set that showcased an incredible number of options for the NPCs. He was then told of two specific situations: A domesticated Orge was assigned a condition to hoe the field but was given a rake. He proceed to steal a rake from a tougher Orge. The tougher Orge killed his attacker and picked up the rake to happily tend his field. A player character was wielding a special Daedric weapon that can generate evil clones of the targeted enemy. The player accidently dropped the weapon, whereby his enemy picked up the weapon used the weapon against the player character. Forcing the player character to fight against a duplicate of himself!!!!

- Finally in his last encounter he explored a cult like settlement named Hackdirt. The gathers were praying. He proceeded to attack the priest, which resulted in the followers attacking him in the priest's defense. One NPC did not fight but fled the scene instead. Overpowered Desslock's character exited and waited for the loading screen to end. To his surprise, the NPCs can follow you through loading zones. After the loading screen, they were all behind him ready to attack. The NPC who fled had returned brandishing a sword.

- His final comment is "Based on my experience with the beta, I think Bethesda may be on the brink of releasing its masterpiece".

There is also a two page spread screenshot of a square in the Imperial City. Entitled "A Day in the Life of the Imperial City". This screenshot is far too complicated to explain in writing, I will give you a general sense of what is shown. It shows many NPCs going about there business (with bubble quotes from Desslock explaining what they were each doing/saying in that point in the game). There is a hotel named The Uriel Septim Hotel. We see a mountain towering in the distance (though there is no flying, Desslock says that you can walk to the summit). And finally he points out the White Gold Tower (we see this in the trailer). It is the tallest structure in Cyrodiil. The center of the square has a large statue of Akatosh the Dragon God, divine patron of the Empire. The NPCs of Cyrodiil ofter refer to this rendezvous landmark by saying "Meet me at the Dragon".

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:57

jdh009

FP ProMod
Wow, thnx. Dat van pc gamer had ik iid nog niet gelezen. Als ik dit zo lees kan ik bijna niet wachten, maarja geduld is een schone zaak. Mijn nieuwe systeem is bijna compleet, moet alleen de geluidskaart er nog ff inzetten en dan ik kan er tegen aan met oblivion.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-05 07:27
hahaha ben hier al weken niet meer geweest en Fiddle heeft nog steeds zijn systeem niet?? waar heb je dat besteld?? Alpha Centauri??? :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Fiddle heeft vandaag zijn systeem gekregen. Bouwt hem zelf. Ik verwacht mijn GT's volgende week. Kan hij me mooi vertellen hoe ik het beste dat SLI instel. 9500 3D-marks '05 op stock speed haalde die. Vind ik zeker heel netjes (Geen Dual Channel, X2 3800+). Zal niet lang duren voordat die voorbij de 10.00 gaat, we hebben bijna zelfde systeem, dus even kijken hoe ver we allebei komen.

Beetje off-topic ;) . Maargoed, dat verhaal, 1400 npc's die constant realtime berekend worden, het lijkt me niet dat hun leven doorgaat als je je niet in hun stad bevindt (niet in dat level), maar dat er een soort stats bijgehouden worden, maar dan nog. Misschien de AI op de tweede procc core zetten :9 . Jammer dat items niet kapot kunnen, vond het heerlijk om in HL2 een plank hout in steeds kleinere stukjes te slaan. We kunnen niet alles hebben, verder lijkt het me nog steeds een heel heel vet spel.
krouwen schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:24:
Vind ik zeker heel netjes (Geen Dual Channel, X2 3800+). Zal niet lang duren voordat die voorbij de 10.00 gaat, we hebben bijna zelfde systeem, dus even kijken hoe ver we allebei komen.
offtopic:
Allready done, morgen heb ik de 11K voor je staan.... ;)

• DeepSeven
Als iemand graag de volledige scans wil, stuur me maar een mail, weet niet of ze het leuk vinden als ik die link hier plaats.

Er zijn trouwens 2 nieuwe previews, allebei zeggen ze release date 20 maart. Maar er staan wat onjuiste dingen in (zoals dat je kan dual wielden), dus ook niet echt betrouwbaar. En een duitse website claimt dat het spel gold is gegaan, zal wel bullshit zijn.

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-05 17:37
Fiddle schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 23:52:
[...]

offtopic:
Allready done, morgen heb ik de 11K voor je staan.... ;)
Shittt zit ik hier met m'n 6800le met 4300 punten :P

• jdh009

jdh009

FP ProMod
DeepSeven schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 23:54:
En een duitse website claimt dat het spel gold is gegaan, zal wel bullshit zijn.
Kon me herinneren dat toen morrowind gold ging het duidelijk op de website werd vermeld. Dit zal dan inderdaad wel bullshit zijn.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

ben je er een weekje niet, is er opeens activiteit hiero...

dat pcgamer ding ziet er wel cool uit, jammer dat die 2 pagina screenshot niet online staat/mag staan. lijkt me echt een vet gezicht

SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 02:13:
[...]

Shittt zit ik hier met m'n 6800le met 4300 punten :P
Dat is anders heel netjes voor een 6800le, Das mijn oude kaartje namelijk. Unlockte zeker goed :)
Anyway, ik ben nu helemaal klaar voor TES4. Ik ga nu lekker de de geleakte beta testen....

• GG85
  • Laatst online: 26-05 18:18
Huh, geleakte beta? Geintje zeker?

• DeepSeven
Fiddle schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:32:
[...]

Dat is anders heel netjes voor een 6800le, Das mijn oude kaartje namelijk. Unlockte zeker goed :)
Anyway, ik ben nu helemaal klaar voor TES4. Ik ga nu lekker de de geleakte beta testen....
?????????

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

bedoel je speedtree? anders blaat ie maar wat uit zijn nek,daar lijkt fiddle me zeker tot in staat 8)7

Klopt, wilde jullie gewoon even gek maken... :+

EDIT:

Is het gelukt?
Is het gelukt?

[Voor 31% gewijzigd door Fiddle op 08-01-2006 17:52]

• Anoniem: 106149
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Fiddle schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:51:

EDIT:

Is het gelukt?
Is het gelukt?
heheh, ik begon al overal te zoeken, dus ja

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Fiddle schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:51:

EDIT:

Is het gelukt?
Is het gelukt?
nee, daarvoor kom ik te vaak op de forums. een geleakte beta zou daar zeker een paar gelockte threads en een stickie opleveren met het verzoek geen links te plaatsen. ookal ben ik een week weggeweest, ik had het forum wel al bezocht

Ah, welke interresante fora zijn er nog meer dan?

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

nou, naast het officieele forum is oblivionsource.com nog wel leuk, even als the imperial library. verder verwijs ik naar deze, een topic met alle ob fansites en forums.

[Voor 8% gewijzigd door jpiwf op 10-01-2006 12:39]

Anoniem: 164083

jpiwf schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:38:
nou, naast het officieele forum is oblivionsource.com nog wel leuk, even als the imperial library. verder verwijs ik naar deze, een topic met alle ob fansites en forums.
Oblivion Source.com ------> Dat is mijn site ! :D Kben de admin en heb de site helemaal in PHP geschreven, nickname Padschild :)

EDIT: Ik merkte ineens een bump in het aantal hits en hoop refs van tweakers.net, haha

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 164083 op 10-01-2006 21:17]

Is er hier iemand die iets meer kan zeggen over Oblivion & SLI-Support en Oblivion & Dual-cores. Wordt oblivion nou ook voor deze dingen geoptimaliseert?

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik hoop het wel aangezien ik er sterk aan zit te denken om een X2 4200+ aan te schaffen voor in mijn nieuwe PC / ontwikkel machine :+.

PSN: Norfirin

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Anoniem: 164083 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:15:
[...]

Oblivion Source.com ------> Dat is mijn site ! :D Kben de admin en heb de site helemaal in PHP geschreven, nickname Padschild :)

EDIT: Ik merkte ineens een bump in het aantal hits en hoop refs van tweakers.net, haha
geen dank, goede site, veel info ook _/-\o_

offtopic: ben jij toevallig eindhovenaar?

Anoniem: 164083

jpiwf schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:38:
[...]

geen dank, goede site, veel info ook _/-\o_

offtopic: ben jij toevallig eindhovenaar?
Fijn dat mensen het waarderen :)

off: Ja.. ben eindhovenaar.. hoe weet je dat nou weer ? lol, kzet me msn wel ff in my profiel

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
is ie eral? O-)

hmm crap....

najah nieuwe setup zit er in iedergeval aan te komen, 3200+, x1800xl maybe. iets in die richting.
* die x1800xl's worden namelijk ook met de dag goedkoper, nu al rond € 270,- :)

* rlkz is helaas wel stiekem een nvidia fanboy :+

I browse with Vivaldi

Tony L schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:25:
Ik hoop het wel aangezien ik er sterk aan zit te denken om een X2 4200+ aan te schaffen voor in mijn nieuwe PC / ontwikkel machine :+.
offtopic:
Mag ik dat afraden? Het is een leuke processor, maar slecht overclockbaar. Neem een goedkopere 3800+, die overclock je heel simpel naar 2,5 Ghz, wat al veel sneller is dan die x2 4200. Stabiel en temp < 48graden op stock koeler _/-\o_ . (of neem een 4400+, maar die wordt warmer, en hebt je dure goeie koeling nodig)

[Voor 10% gewijzigd door Fiddle op 11-01-2006 22:35]

• Tony L
Fiddle schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:33:
[...]

offtopic:
Mag ik dat afraden? Het is een leuke processor, maar slecht overclockbaar. Neem een goedkopere 3800+, die overclock je heel simpel naar 2,5 Ghz, wat al veel sneller is dan die x2 4200. Stabiel en temp < 48graden op stock koeler _/-\o_ . (of neem een 4400+, maar die wordt warmer, en hebt je dure goeie koeling nodig)
offtopic:
Tuurlijk mag je me dat afraden :+. Echter ben ik geen overclocker alleen al om het feit dat ik geen vast inkomen heb (ben nog student). Met dit in het achter hoofd is presteerd de 3800+ minder dan de 4200+ en betaal je je scheel voor de 4400+ (ruim 150 euro of meer duurder). Wanneer ik klaar ben met studeren zal ik zeker gaan overclocken en andere leuke dingen doen maar het "per ongeluk" verknallen van een 500 euro CPU is me toch net wat te veel. Tuurlijk ik weet dat je niet alles zomaar naar je grootje kan helpen maar ik ga het er nu nog niet op wagen in ieder geval. Daarnaast betreft het een ontwikkel machine en dat je er nog fijn mee kan gamen is natuurlijk mooi meegenomen :+ (ontwikkelmachine wordt na 3 jaar afgeschreven wat nog eens inhoud dat het systeem 3 jaar mee moet gaan met minimale upgrades). En daarnaast nog eens ben ik geen hardcore gamer, daarom zal ik ook geen 7800 GTX 512 mb aanschaffen maar wordt het waarschijnlijk "maar" een 7800 GT 256 mb. Vergeleken met een GF4 TI 4200 die nu nog in mijn systeem zit is dat een wereldse upgrade dacht ik zo :o.

• jvo
  • Laatst online: 24-03 14:28

jvo

geen commentaar

Fiddle schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:01:
Is er hier iemand die iets meer kan zeggen over Oblivion & SLI-Support en Oblivion & Dual-cores. Wordt oblivion nou ook voor deze dingen geoptimaliseert?
Zover ik weet hoef je SLI niet te ondersteunen. Renderen is zo makkelijk te parallelliseren dat je daar niks bijzonders voor hoeft te doen. Sterker nog, een enkele grafische kaart heeft al meerdere parallelle render pipelines. Als je in SLI draait heb je er gewoon twee keer zo veel.

Oblivion wordt niet per se geoptimaliseerd voor dual-cores, maar is wel multithreaded en zal dus wel sneller lopen op twee cores dan op een enkele core. Zover ik weet zullen RAI en Havok op andere threads dan de hoofdthread lopen, dus ik verwacht dat het zelfs behoorlijk goed gebruik kan maken van dual-cores. De achterliggende reden zal niet zozeer de dual-core markt zijn, maar eerder het feit dat een xbox360 drie cores heeft.

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

nu we et toch over optimaliseren hebben, voor degenen met SLI, (oa Fiddle) hoe hebben jullie het spul overgeklokt. moet je beide kaarten instellen of ziet ie et als 1? welke waardes, welke progs, etc.
(o o wat ben ik lui muhaha)

en nee, heb et spul nog steeds niet binnen. vamiddag maar even bellen.

Hij ziet niet 2 als 1... in apparaat beheer heb je gewoon 2 kaarten. Maar in je driver heb je sli ingesteld.

Hier zie je hoe alles moet.

http://www.slizone.com/object/slizone_howtobuild_1.html

Verder draaien mijn kaartjes op core 435Mhz en mem 1100Mhz. Dit is maar een kleien overclock, maar hiermaal haal ik precies 11000 3DMarks. Dus ik ben al ontzettend tevreden.

Het kan zijn dat jouw systeempje CPU limited zal zijn. Had ik met mijn x2 3800+ op stock speeds ook. Deze heb ik 25% (dus naar 2,5ghz) geclocked, en nu trekt hij een x2 4400 er uit. Met wat meer exotische koeling haal ik de 2.7Ghz of missch de 2,8Ghz ook wel.

Anoniem: 156412

Mag best weer ff back to topic 8)7

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

[starwarsmode]as you wish[/starwarsmode]

nieuwe intervieuws/previeuws opgedoken, oa op:
beyond3D
Gamespot
IGN
1up.com

ikzelf vond die op beyond3D erg interessant, over de engine achter het spel en lichteffecten etc
de rest is helaas weer meer van hetzelfde

WE WANT THE JUICY STUFF

zo, dat moest er ff uit

• jvo
  • Laatst online: 24-03 14:28

jvo

geen commentaar

jpiwf schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 23:30:
[...]
ikzelf vond die op beyond3D erg interessant, over de engine achter het spel en lichteffecten etc
de rest is helaas weer meer van hetzelfde
Ben ik het helemaal mee eens. Eindelijk weer eens wat meer informatie over de wat meer technische kant van de engine.

• Bulls
  • Laatst online: 08-05 07:50
vet ja dit gaat bijna stalker voorbij, en die is nog wel veel langer in productie, ik ga deze zeker halen voor de 360.

Anoniem: 97471

Ik ben benieuwd of er op de 360 een demo van uit komt, zoja hoe ze dit hebben aangepakt :) Ik denk dat ze met een demo namelijk een groot publiek kunnen als ik de screenshots en filmpjes zo eens bekijk :P

• Bulls
Anoniem: 97471 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:37:
Ik ben benieuwd of er op de 360 een demo van uit komt, zoja hoe ze dit hebben aangepakt :) Ik denk dat ze met een demo namelijk een groot publiek kunnen als ik de screenshots en filmpjes zo eens bekijk :P
dat zal imo alleen kune dmv een limmited area of time limmit

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Het lijkt mij geeneens leuk om een demo te spelen, of het moet een stand alone versie zijn die niks met de verhaallijn van oblivion te maken heeft in een er op lijkent wereldje. maar er zal toch net als bij morrowind geen demo uit komen, neem ik teminste aan.

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

sorry to burst your bubble

er is al aangekondigt dat er geen demo zal komen omdat een vrije verhaallijn zich moeilijk tot een demo laat omzetten. de mensen die die previews schrijven spelen ondefinitieve versies van het spel, maar wel het volledige spel. ze kunnen bijna overal naartoe en zouden theoretisch alles kunnen testen, maar omdat ze het maar voor 1 dag ofzo krijgen lukt dat ze niet. ze zouden een demo van de imperial city kunnen maken, maar dan zou je alsnog een demo van een paar hondert megabyte krijgen, wat de servers waarschijnlijk weer niet leuk vinden.

kortom, een demo is niet waarschijnlijk. gewoon nog een maandje of 2 wachten.

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

[b]Fiddle schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:34:

Verder draaien mijn kaartjes op core 435Mhz en mem 1100Mhz. Dit is maar een kleien overclock, maar hiermaal haal ik precies 11000 3DMarks. Dus ik ben al ontzettend tevreden.
Show off :P

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-04-2021
Dit ziet er wel cool uit, vond Fable/KOTOR/JadeEmpire leuke RPG's zal ik deze dan ook leuk vinden?
Wat zijn eigenlijk de specs voor op de PC?

• Bulls
Calvin&Hobbes schreef op zondag 15 januari 2006 @ 13:33:
Dit ziet er wel cool uit, vond Fable/KOTOR/JadeEmpire leuke RPG's zal ik deze dan ook leuk vinden?
Wat zijn eigenlijk de specs voor op de PC?
als ik jou was zal ik morrowind ff proberen, maar ik vond die niet zoveel aan (de graphics waren hier en daar wel uitmuntend maar de models vielen weer zwaar tegen. maar oblivion is niet helemaal vergelijkbaar met morrowind, de graphics zijn wel uber vet en de attack system is veranderd.

maar deze elderscrolls games zijn zo uitgebreidt dat je het niet in een week zou uit spelen.

ik ga deze zeker halen.
Poll: Welke wapens ga jij hanteren in Oblivion
Long Swords
Short Swords
Axe's
Blunt Weapons
Bow & Arrow
Melee (fists)
Anders.. (licht toe)
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=110384&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Wat zijn blunt wapens?
Blunt weapons; Het lieft gebruikt door mages. Zie het als een toverstaf, waarmee je kan meppen...

Zo was het in morrowind iig. Wat heel tof is, is het volgende. In morrowind kon je der alleen mee meppen enzo. Maar ze doen het geloof ik zo in oblivion, dat als je een blunt weapon hebt, dus een soort toverstaf, dat als je dan een spell cast, dat je dan je blunt weapon "actief" gebruikt. Dus is het alsof je hem als het ware "werpt" of "schiet" met je toverstaf. in tegen stelling tot bij het gebruik van een zwaard.
Der is nog geen footage van, maar ik dacht dit ergens opgepikt te hebben.

• Bulls
en blunt wapen deeld bludgeon dammage uit oftewel mokers, staffen, maces en clubs

trouwens heb ik "anders" gekozen omdat ik meerdere dingen wil nemen of eerst wil uitvinden wat lekker speeld.

[Voor 41% gewijzigd door Bulls op 15-01-2006 18:26]

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

voor mij ook anders. ik maak een battlemage, redguard of breton, en geef hem een vette daikatana, een goede battleaxe en een paar van die staffs, die je in je off-hand kunt plaatsen. op die manier kun je een zwaard en een magische damage op hetzelfde moment doen :7

btw, fiddle, die staffs zijn niet zoals de staffs in morrowind. daar was het een lange stok met een verzwaard uiteinde. in Oblivion zijn het meer de harry potter toverstafjes, kleine stokjes met een ranged spell erop. daarom zijn de in de linker hand te plaatsen, aangezien dual wielding er niet in zit. (het blocken van zwaarden zal er wel minder mee gaan dan met een schild :+ )

jpiwf schreef op zondag 15 januari 2006 @ 18:43:
voor mij ook anders. ik maak een battlemage, redguard of breton, en geef hem een vette daikatana, een goede battleaxe en een paar van die staffs, die je in je off-hand kunt plaatsen. op die manier kun je een zwaard en een magische damage op hetzelfde moment doen :7

btw, fiddle, die staffs zijn niet zoals de staffs in morrowind. daar was het een lange stok met een verzwaard uiteinde. in Oblivion zijn het meer de harry potter toverstafjes, kleine stokjes met een ranged spell erop. daarom zijn de in de linker hand te plaatsen, aangezien dual wielding er niet in zit. (het blocken van zwaarden zal er wel minder mee gaan dan met een schild :+ )
Dus als ik het goed begrijp kan je in de ene hand een short sword hebben en in de ander een staf (die je gebruikt om spells te casten?

• Tony L
Fiddle schreef op zondag 15 januari 2006 @ 20:21:
[...]

Dus als ik het goed begrijp kan je in de ene hand een short sword hebben en in de ander een staf (die je gebruikt om spells te casten?
Er is al een poos geleden verteld ergens in die interviews dat je én kan vechten én kan spelcasten (tegelijk). Of het spelcasten "gevisualiseerd" wordt door een staff in de rechterhand, geen idee. Echter ik weet wel dat je én een dik zwaard kan hebben en tegelijkertijd kan casten om zo het principe "battle mage" nog beter tot zijn recht te doen komen.

PS. Ik herinner me net iets dat je spels moet memorizen en die komen dat geloof ik uit je rechterhand / staff, iets. Vandaar dat ze zeggen dat je en kan vechten, en kan spell casten in battle (om ook zo weer meer intensere battles te kunnen creeëren, of te wel het wordt allemaal veel toffer :+).

• DeepSeven
Nee, het werkt zo. Als je een vrije hand hebt, gaat de vuurbal (voorbeeld) vanuit je hand. Als je geen vrije hand hebt gaat je vuurbal vanuit je wapen. Dus je kunt gewoon slaan met je 2-handed sword, en zodra je cast steek je je zwaard naar voren en vliegt er een vuurbal vanaf. Zelfde met sword + shield.
Een staf is 1-handed. Dus je kan met 1 hand spells gooien, terwijl je met je staf vuurballen gooit. Maar staven vind je pas een stuk verder in het spel.

En idd, je kan niet én een staf én een zwaard, geen dual wielden.

[Voor 7% gewijzigd door DeepSeven op 15-01-2006 20:42]

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

sorry, my bad

je moet idd de staff gewoon in je rechter hand houden, maar ze stellen je wel in staat om 2 vuurballen oid tegelijk af te vuren, 1 uit je linker hand en 1 uit je staff.
zie ook hier

[Voor 19% gewijzigd door jpiwf op 15-01-2006 21:31]

MMMh, uit de filmpjes uit IGN.com heb ik net even iets anders geconcludeerd.

Configuratie:
one-handed shortsword:
linker hand vrij; linker hand voor spell casten.
Toelichting: Heel simpel, je linker hand is vrij, dus daar gooi je de spells mee.

Configuratie:
one-handed shortsword + Shield:
geen handen vrij; linker hand voor spell casten.
Toelichting: Je hebt nu geen handen meer vrij. Je gooit de spell met he hand waar het wapen zit, dus; rechts.

Configuratie:
Longsword (wordt gehanteerd met 2 handen)
Geen handen vrij; linker hand voor spell casten
Toelichting: Om te meppen met het zwaard heb je 2 handen nodig, als je echter een spell gaat gooien, laat je met je linker hand het zwaard los (je hebt hem nogsteeds in rechter hand) en je gooit de spell met je linker hand (die op dat moment vrij is gekomendoor het loslaten van het zwaard).

Ik vind de manier van de two-handed-swords het tofste. Ik vind het namelijk een mooiere animatie als die de spell uit de vrije linkerhand komt dan dat de spel uit de hand komt waar het zwaard zit, dus uit een gebalde vuist met een zwaard er in zoals we in de e3 build zagen.

EDIT;
ik zal even kijken of ik screenies kan vinden uit de filmpjes om mijn theorie te ondersteunen. B)

EDIT2;
Ze hebben op IGN alleen nog maar de e3 filmpjes, dat is een oude build. Ze hadden er laatst nieuwe beelden (cam) en daarop zag je dat ze de bovenstaande methoden gebruikten.

[Voor 28% gewijzigd door Fiddle op 15-01-2006 22:28]

• DeepSeven
Ah je hebt gelijk, van een team diary:
While I'm not going to get too much into magic, I will mention this: you can cast spells at any time. You no longer need to "switch" to magic. If you only have one free hand, you'll cast with the empty one. If both hands are holding something, you'll cast with your weapon hand. There's no more "ready magic" button, just a "cast" button. This makes for some very exciting combat, since you can alternate weapon attacks and spell casting on the fly.
Weet zeker dat ik ergens had gelezen dat een spell vanuit je zwaard kwam, maar zal wel niet van een dev geweest zijn dan.

Wat ik wel nog niet echt snap, hoe doet hij het met sword + shield? Gooit hij zijn zwaard in zijn shield hand, of gooit hij de spell terwijl hij het zwaard vast houdt?

[Voor 17% gewijzigd door DeepSeven op 15-01-2006 23:01]

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee