MMMh, uit de filmpjes uit IGN.com heb ik net even iets anders geconcludeerd.
Configuratie:
one-handed shortsword:
linker hand vrij; linker hand voor spell casten.
Toelichting: Heel simpel, je linker hand is vrij, dus daar gooi je de spells mee.
Configuratie:
one-handed shortsword + Shield:
geen handen vrij; linker hand voor spell casten.
Toelichting: Je hebt nu geen handen meer vrij. Je gooit de spell met he hand waar het wapen zit, dus; rechts.
Configuratie:
Longsword (wordt gehanteerd met 2 handen)
Geen handen vrij; linker hand voor spell casten
Toelichting: Om te meppen met het zwaard heb je 2 handen nodig, als je echter een spell gaat gooien, laat je met je linker hand het zwaard los (je hebt hem nogsteeds in rechter hand) en je gooit de spell met je linker hand (die op dat moment vrij is gekomendoor het loslaten van het zwaard).
Ik vind de manier van de two-handed-swords het tofste. Ik vind het namelijk een mooiere animatie als die de spell uit de vrije linkerhand komt dan dat de spel uit de hand komt waar het zwaard zit, dus uit een gebalde vuist met een zwaard er in zoals we in de e3 build zagen.
EDIT;
ik zal even kijken of ik screenies kan vinden uit de filmpjes om mijn theorie te ondersteunen.
EDIT2;
Ze hebben op IGN alleen nog maar de e3 filmpjes, dat is een oude build. Ze hadden er laatst nieuwe beelden (cam) en daarop zag je dat ze de bovenstaande methoden gebruikten.
[Voor 28% gewijzigd door Fiddle op 15-01-2006 22:28]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W