Yup, dat was al bekend
Kep ook de morrowind main tune in mijn mp3 lijst staan.... lekkere ontspan muziek als ik mijn fantasie weer eens op Word moeten laten losgaan voor school ofzo.
Anyways:
In een spel als deze moet je vele keuzes maken. En ik sta nu al voor een hele moeilijke.
Er zijn in TES3 en TES4 drie hoofdrichtingen/eigenschappen die je kunt volgen. Dat zijn de volgende:
Warrior:
Nu ben ik gewoon heel benieuwd wat jullie gaan worden? Ik ben er zelf nog niet uit namelijk en eigenlijk wil de fightingskills van alle 3 tesaam. Met andere woorden. Als ik mijn enemy stealthy wil harpoeneren met Bow&Arrow dan moet dat gewoon kunnen. En als ik mijn enemy met sword en magie te lijf wil gaan dan moet dat ook kunnen. Ik weet alleen niet of dat mogelijk is om ze alledrie tesaam te beoefenen? Maargoed.
Wat worden jullie
Anyways:
In een spel als deze moet je vele keuzes maken. En ik sta nu al voor een hele moeilijke.
Er zijn in TES3 en TES4 drie hoofdrichtingen/eigenschappen die je kunt volgen. Dat zijn de volgende:
Warrior:
- Een "vechter" die zijn vijanden omlegd dmv scherp staal en bepantsering
- Een magïer die vecht met magie (vuurballen, lightning ed) en het gebruikt om zichzelf te helen en dergelijken potions maakt
- Iemand die rijkdommen op een stealthy wijze "vergaderd". Hij is stil, sluipt door de schaduwen waar niemand hem ziet, en heeft hoge lockpicking skills ed
Nu ben ik gewoon heel benieuwd wat jullie gaan worden? Ik ben er zelf nog niet uit namelijk en eigenlijk wil de fightingskills van alle 3 tesaam. Met andere woorden. Als ik mijn enemy stealthy wil harpoeneren met Bow&Arrow dan moet dat gewoon kunnen. En als ik mijn enemy met sword en magie te lijf wil gaan dan moet dat ook kunnen. Ik weet alleen niet of dat mogelijk is om ze alledrie tesaam te beoefenen? Maargoed.
Wat worden jullie
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W