Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Yup, dat was al bekend :) Kep ook de morrowind main tune in mijn mp3 lijst staan.... lekkere ontspan muziek als ik mijn fantasie weer eens op Word moeten laten losgaan voor school ofzo.

Anyways:
In een spel als deze moet je vele keuzes maken. En ik sta nu al voor een hele moeilijke. :7

Er zijn in TES3 en TES4 drie hoofdrichtingen/eigenschappen die je kunt volgen. Dat zijn de volgende:

Warrior:
  • Een "vechter" die zijn vijanden omlegd dmv scherp staal en bepantsering
Mage:
  • Een magïer die vecht met magie (vuurballen, lightning ed) en het gebruikt om zichzelf te helen en dergelijken potions maakt
Thief:
  • Iemand die rijkdommen op een stealthy wijze "vergaderd". Hij is stil, sluipt door de schaduwen waar niemand hem ziet, en heeft hoge lockpicking skills ed
Uit ervaring uit TES3 weet ik dat je als speler op 2 van deze mainrichtingen kunt concentreren. Zo kan je ervoor kiezen om een BattleMage te worden. (Combo: Warrior & Mage) Of zo kan je bijvoorbeeld schofterige onbetrouwbare stelende krijgsheer te worden. (Combo: Warrior & Thief). Of je houdt het simpel, en je focussed je op 1 van deze.

Nu ben ik gewoon heel benieuwd wat jullie gaan worden? Ik ben er zelf nog niet uit namelijk en eigenlijk wil de fightingskills van alle 3 tesaam. Met andere woorden. Als ik mijn enemy stealthy wil harpoeneren met Bow&Arrow dan moet dat gewoon kunnen. En als ik mijn enemy met sword en magie te lijf wil gaan dan moet dat ook kunnen. Ik weet alleen niet of dat mogelijk is om ze alledrie tesaam te beoefenen? Maargoed.

Wat worden jullie :)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

YopY schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:49:
[...]
AMD 1800+, Radeon 9200, 512 MB geheugen.
Maar ik vrees het ergste :'(. Naja, misschien leuk voor later als ik een nieuwe computer kan kopen, dan ligt 'ie waarschijnlijk al in de budgetbak.
Ja, ik denk dat je het ergste wel mag vrezen. Een radeon 9200 ondersteunt geen PS2.0 en dus zal het hoogstwaarschijnlijk in het geheel niet draaien. Een Athlon XP 1800+ zou net voldoende kunnen zijn. 512 MB geheugen ook. Dus, alleen de grafische kaart zal echt een probleem opleveren.

@Fiddle: Mijn character zal een battlemage zijn met necromancy neigingen. (Conjuration als major skill.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ranger : heel sneaky met de boog enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
jvo schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:02:
[...]

@Fiddle: Mijn character zal een battlemage zijn met necromancy neigingen. (Conjuration als major skill.)
Wat bedoel je met Necromancy neigingen? Ik vind eigenlijk alleen het vuurballen gooien en andere attackspells tof. Ik heb in TES3 nog nooit zelf spells of potions gemaakt ofzo. Wat voor soort koewle attack spells had je allemaal in morrowind? ik weet eigenlijk alleen nog de vuurbal en freeze ball (oid). Weten jullie nog koewle spells om je vijand in een hoopje as om te leggen? Als jullie me niet kunnen overhalen ga ik anders maar ranger worden denk ik :)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 09:13

krouwen

Hardware Enthusiast

Kan je ook meerder profielen aanmaken in het spel met aparte saves, zodat je effe kan uitproberen wat vet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Fiddle schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:23:
[...]
Wat bedoel je met Necromancy neigingen? Ik vind eigenlijk alleen het vuurballen gooien en andere attackspells tof. Ik heb in TES3 nog nooit zelf spells of potions gemaakt ofzo. Wat voor soort koewle attack spells had je allemaal in morrowind? ik weet eigenlijk alleen nog de vuurbal en freeze ball (oid). Weten jullie nog koewle spells om je vijand in een hoopje as om te leggen? Als jullie me niet kunnen overhalen ga ik anders maar ranger worden denk ik :)
Nou, een necromancer houdt zich natuurlijk bezig met het rijk der doden. In Morrowind kon je daar niet heel ver in gaan, maar je kon natuurlijk een deadra of wat summonen. Dit keer hoop ik dat je iets meer kan. Maar goed, vandaar neigingen. Puur omdat het vorige spel je niet in staat stelde er erg veel mee te doen. Bij m'n major skills zitten in elk geval blade, destruction en conjuration.

Je hebt best wel veel attacks in de school of destruction. Buiten fire, frost en shock damage, kan je ook bijvoorbeeld een damage strength uitvoeren. Of een absorb intelligence (mysticism). Of een disintegrate armor. Zelf summon ik ook graag deadra om zelf geen vinger meer te hoeven uitsteken naar m'n vijanden.
krouwen schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:41:
Kan je ook meerder profielen aanmaken in het spel met aparte saves, zodat je effe kan uitproberen wat vet is?
De ontwikkelaars hebben gezegd dat je vlak na het samenstellen van je character kan saven. Dus vlak voor het overzicht met al je instellingen. Als je dan laadt, kan je meteen een nieuw character samenstellen en de wereld ingaan. Overigens had je in morrowind wel een commando voor de console (alleen pc versie) waarmee je midden in het spel je character compleet kon aanpassen.

[ Voor 35% gewijzigd door jvo op 23-10-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

krouwen schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:41:
Ik denk het van niet. Normaal begin je elke keer weer van voor of aan.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:42
Ik denk dat ik een thief wordt, misschien nog met mysticism (divine intervention etc.) en/of alteration (water walking, levitate etc.) :)
Fiddle schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:23:
[...]

Wat voor soort koewle attack spells had je allemaal in morrowind? ik weet eigenlijk alleen nog de vuurbal en freeze ball (oid). Weten jullie nog koewle spells om je vijand in een hoopje as om te leggen?
misschien moet je hier even een kijkje nemen :) een site met alle spells van morrowind
UNICRONBOT schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:49:
[...]

Ik denk het van niet. Normaal begin je elke keer weer van voor of aan.
bedoelt ie niet dat je meerdere characters tegelijk kan hebben? want dat kon bij morrowind in ieder geval wel, moest je gewoon even je savegame van dat character laden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

-Eraser- schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:00:

[...]
bedoelt ie niet dat je meerdere characters tegelijk kan hebben? want dat kon bij morrowind in ieder geval wel, moest je gewoon even je savegame van dat character laden ;)
Duh!! dat snap ik ook. Maar hij bedoeld character 1 spelen en in het spel effe character 2 laden.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 3 filmpjes van die russische site doen t nie meer iemand n werkend linkje? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Nee helaas. Toen ik ze postte werkten ze nog. Maar kan helaas geen andere site vinden met deze footage. Overigens is het slechte kwaliteit hoor. Het laat alleen wat leuke gameplay elementen zien. Zoals het lockpicken enzo...

EDIT:

Ik ben weer even internet aan het afstruinen voor filmpjes en info en dergelijken. Dit vind ik op een forum. Missch vrijdag een nieuw filmpje. Zal wsslk het 20min filmpje zijn. Maar dan "officieel". Alleen weten ze volgens mij bij berthesda ook wel dat heel de community die al heeft gezien, dus hopelijk komen ze met een nieuw "up-to-date" filmpje.

[ Voor 50% gewijzigd door Fiddle op 23-10-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:34:
Die 3 filmpjes van die russische site doen t nie meer iemand n werkend linkje? 8)7
Ik heb ze nog wel, als je wil kan ik ze wel even uploaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Wat is dat nou voor een vraag?

Hups; uploaden die hap; natuurlijk willen we die zien!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
hier staan ze ;) (1 rar-bestand)

[ Voor 3% gewijzigd door -Eraser- op 23-10-2005 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 14:10
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:14:
[...]

ranger : heel sneaky met de boog enzo :D
Ik ook, Ik ook, Ik ook!! :) in tes3 was ik vaak ook marksman. Daar was het in het begin nogal een waardeloze skill, maar wanneer je hem op level 30/40 of hoger kreeg... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor de battle mage, eigenlijk net als in morrowind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik denk dat ik het spel zowiezo meer dan 1x ga spelen ;)

Eerste keer denk ik Warrior / Thief. Als ik lees dat je vette sneak attacks kan doen (kon trouwens ook enigzins in Morrowind aka vette damage als je sneakte) en dat het sneak / stealth gedeelte goed is uitgewerkt lijkt het me zeker de moeite waard om eens te proberen.

Daarna denk ik Warrior / Mage om al die spels weer eens te bestuderen :) (kan echter ook omgekeerde volgorde zijn, ben daar nog niet helemaal uit :o)

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ik word net als in Morrowind een warrior. Lekker met een long sword vechten. Dat is het echte werk. Niet een beetje in de schaduw verstoppen, of vuurballen afschieten, dat is voor mietjes. :P Gewoon rammen en hakken. })

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Vanitas schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:11:
Ik word net als in Morrowind een warrior. Lekker met een long sword vechten. Dat is het echte werk. Niet een beetje in de schaduw verstoppen, of vuurballen afschieten, dat is voor mietjes. :P Gewoon rammen en hakken. })
I feel ya!!!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon rammen, hakken en vuren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Levitaten op 20-30 meter boven de grond en dan je vijanden nuken was ook erg leuk hoor. :P
Je moest alleen wel eerst degene die beschikte over ranged aanvallen uitschakelen, maar voor de rest hoefde je je nergens zorgen over te maken
Heel vreemd, maar ik heb nooit verschil kunnen merken tussen levitate 1 en levitate 50 qua snelheid. Alleen met levitate 1 kon je 'm voor tig minuten casten en lekker hoog boven de grond naar je doel toe hobbelen, ook geen last van die rotte vogels. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Cliffracers AHHHHHH!!!!!

Ik merkte wel degelijk snelheidsverschil tussen Levitate 1 en Levitate 40. (ik gebruikte wel items ipv spells)
Levitate maar eens met de Boots of Blinding Speed :)

probleem is dat je levitate niet altijd kan gebruiken. (bv in tombes of dungeons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 21:44
Dit is een van de spellen die op mijn X360 verlanglijstje staat.
Zou het verstandig zijn om eerdere delen te spelen? Of loopt de verhaallijn niet door alle delen van dit spel heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis_k schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:24:
Zou het verstandig zijn om eerdere delen te spelen? Of loopt de verhaallijn niet door alle delen van dit spel heen?
Als het goed is kan je het spel gewoon "stand alone" spelen.. maar Morrowind is erg leuk om te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, net een kersverse Geforce 6800 gehaald. En nu maar hopen dat Oblivion er op wil gaan draaien...
/me kruist vingers

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:17
Dennis_k schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:24:
Iedere Elder Scrolls is weer een losstaand verhaal. Enkel de verschillende rassen zal je voor het grootste deel terugvinden in alle delen. Om nu nog Morrowind te gaan spelen is allicht geen goed idee: Oblivion komt te snel uit om veel van Morrowind te zien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
DutchCommando schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:46:
[...]

Iedere Elder Scrolls is weer een losstaand verhaal. Enkel de verschillende rassen zal je voor het grootste deel terugvinden in alle delen. Om nu nog Morrowind te gaan spelen is allicht geen goed idee: Oblivion komt te snel uit om veel van Morrowind te zien ;).
And that's a good thing... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Als Oblivion inderdaad pas in maart 2006 uitkomt is er nog tijd genoeg om Morrowind + 2 expansions te spelen hoor... zag pas nog de GotY edition liggen bij de FRS in Hoogeveen, iets van 7 euro ofzo; geen geld eigenlijk als je bekijkt hoeveel lol je eraan kunt hebben.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:10:
Als Oblivion inderdaad pas in maart 2006 uitkomt is er nog tijd genoeg om Morrowind + 2 expansions te spelen hoor... zag pas nog de GotY edition liggen bij de FRS in Hoogeveen, iets van 7 euro ofzo; geen geld eigenlijk als je bekijkt hoeveel lol je eraan kunt hebben.
klik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Berthesda heeft nooit gezegd dat hij uitgesteld zou zijn, alleen een officieel bericht van hun geloof ik. En niet niet noobjes van de PU (ook willen we het natuurlijk niet geloven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Ik heb niet heel veel vertrouwen in de PU maar ook niet in de Updaterigheid (??) van de Free record Shop-site. Toch blijf ik hopen op 2 dec. Alhoewel ik in maart 2006 meer system voor mijn geld kan krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Maart lijkt me wel heel extreem, er gingen sterke geruchten dat Oblivion niet de Amerikaanse 360 launch zou halen en verschoven werd naar 5 december. Hoewel nog helemaal niks officieel is bevestigd ga ik er wel vanuit dat ie met de EU launch in de schappen ligt hoor. (of evt. heel kort daarna) O-)

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Werd de xbox360 niet wereldwijd tegelijkertijd geintroduceerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shao Kahn schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:24:
Werd de xbox360 niet wereldwijd tegelijkertijd geintroduceerd???
Zal de game daikatana geen top spel worden? ;)
Dat was de bedoeling van microsoft ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Wat bedoel je nou? Daikatana was toch een fantastich spel :? 8)7 :'(

och ja ik dacht dat het dit keer echt ging lukken. positief denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

De xbox 360 wordt eerst 22 nov in de states gelanceerd, daarna op 2 december in de EU en ik geloof 2 weken later weer in Japan.. Dus dat ontloopt elkaar niet zo.. Maargoed dit is niet het x360 topic dus laat ik het maar niet verder vervuilen.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Kijk dat bedoel ik nou ;)

GotY edition = good! Vooral de Bloodmoon expansion heerscht aardig. Voor mensen die wachten op Oblivion en zich tot die tijd vervelen is dit toch wel een erg kewle optie, zelfs al is het voor 6 weken. En als de release tot maart zou duren heb je helemaal de tijd om Morrowind e.o. te verkennen.

[ Voor 39% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-10-2005 14:17 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Geengrenzuh schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:12:
Maart lijkt me wel heel extreem...
Ach, Morrowind was langer vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
jvo schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:22:
[...]

Ach, Morrowind was langer vertraagd.
Laat me liever in de waan dat ik hem binnenkort al kan spelen. Als de gedachte bij maart zit dan duurt het lijkt het nog langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:01

jdh009

FP ProMod
Heb net ff 15 min rond gekeken naar de releas datum en ben bang dat het spel voor de pc toch 2006 gaat worden als ik zie dat steeds meer site's bevestigen(ondervoorbehoud natuurlijk) dat het spel in 2006 uit komt. Maar zolang Bethesda zelf de releas datum nog niet heeft bevestigd hoop ik dat het spel gelijk met de Xbox 360 uit komt.

Releas datum: The Elder Scrolls 4: Oblivion - Bethesda Softworks
Gamez.nl: 2 dec (pc)
Bol.com: 02.12.2005
Free record shop: pc & xbox360 02-12-2005
GCshop: 02/12/2005 (prijs pc versie 39,00)
Gamespot: PC Dec 5, 2005
gamestrackers: 25 Nov 2005
Shopping.com:Q4 2005
Simply games: 02 December 2005
ebgames: Ships on 12/05/2005
PC zone(UK) & cvg: 1 Mar 2006
VGR: 12/7/05
Ownage.nl 2e kwartaal 2006
IGN: US: TBA 2006
gamestop: 12/5/05
pcgames: Dezember 2005
xboxworld: 02 december 2005
pcgamespecial: lente 2006
Gamepro.com: In store now

Alle sites hebben de datum ondervoorbehoud

[ Voor 49% gewijzigd door jdh009 op 25-10-2005 21:50 . Reden: dubbele tekst ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
:D

Dat zegt toch al genoeg over de geloofwaardigheid!! |:(
Gewoon niets van aantrekken, die mensen daar weten net zo min over de releasedate als wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier Morrowind op 16:9 resoluties gespeeld?

Ik las onlangs dat 1280*720 enzo standaard tot de mogelijkheden van Morrowing behoorden (lang niet alle spellen hebben hier momenteel native ondersteuning voor). Op de xbox360 is 1280*720 een standaard resolutie, dus ik twijfel er eigenlijk niet aan dat ook in de PC versie van Oblivion deze resolutie ondersteund zal worden. Het probleem bij de meeste spellen is dat statische plaatjes, menu's en filmpjes voor 4:3 worden gemaakt.

Ik ben best benieuwd wat voor impact een 16:9 resolutie zal hebben op de spelervaring, mocht iemand daar een mening over hebben dan ben ik benieuwd! Mijn plan is om Oblivion via een projector op de native resolutie van dat apparaat (1280*720) te spelen. Morrowind heb ik op een 1024*768 projector gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
16:9 resoluties kun je standaard niet instellen in morrowind, wel met morrowind fps optimizer (download > change registry settings > kies een resolutie > misc 2 > kies 16:9 aspect ratio),
misschien dat daar met oblivion verandering in komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ik zit nu weer TES3 opnieuw te spelen. Eerst deed ik dit als een Knight. Meer niet. Nu ben ik totaal een andere kant opgegegaan. Nu ben ik een Mage. Mijn skill is nog superlaag, ik ben ook net begonnen. Het is in elk geval heerlijk om met een "Enchanted Ring (Fireball)" je enemy van een afstandje in een hoopje as te veranderen. Deze ring is al heel simpel om aan te komen. Nu is de vraag: Weet iemand nog een krachtigere item, met wat meer spectaculairdere destruction attacks?

Ik ben namelijk een trouwe fan van Charmed :) Hierin zie je vaak de volgende soort "Fireballs".

Afbeeldingslocatie: http://www.charmedspain.com/galeria/poderes/demoniacos/fireball01.jpg Afbeeldingslocatie: http://sc.groups.msn.com/tn/3C/81/CharmedTheWitchesAvalon/3/59.jpg

Ziet er super tof uit gewoon. (cirkeltjes draaien door elkaar heen natuurlijk) Heel erg tov..... _/-\o_ Zit er zoiets ook in Morrowind? En weet iemand of iets vergelijkbaars ook in TES4 komt?

Thruly hope so.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Als je echte sterke magische aanvallen wilt doen moet je gaan enchanten, dan kan je pas echt tekeer gaan met vuurballen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Manie Riets schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:35:
Als je echte sterke magische aanvallen wilt doen moet je gaan enchanten, dan kan je pas echt tekeer gaan met vuurballen :)
Maar dat is ziekelijk duur? hoe doe ik zoiets zelf?? Ben namelijk totale noob op het hele magic gedied.

Maar ik bedoelde ook voorals dat het er grafisch het er zo uit moet zien zegmaar... hoop dat dat er in tes4 wel inzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Zelf enchanten is wel het leukst, enchant samen met alchemy is eigenlijk alles wat je nodig hebt voor een sterke magier, met alchemy kan je potions maken die je intelligence verhogen wat nodig is voor zware enchantments, aanvallen van een enchanted item werken altijd en hebben geen oplaadtijd, je kan dus achter elkaar afvuren tot het item ''leeg'' is.

Denk dat de magic, net als al het andere, er in tes4 erg mooi uit gaat zien, weet het wel zeker eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Manie Riets schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:02:
Zelf enchanten is wel het leukst, enchant samen met alchemy is eigenlijk alles wat je nodig hebt voor een sterke magier, met alchemy kan je potions maken die je intelligence verhogen wat nodig is voor zware enchantments, aanvallen van een enchanted item werken altijd en hebben geen oplaadtijd, je kan dus achter elkaar afvuren tot het item ''leeg'' is.

Denk dat de magic, net als al het andere, er in tes4 erg mooi uit gaat zien, weet het wel zeker eigenlijk :)
Dan moet ik denk ik even opnieuw beginnen en me skilles ervoor goed zetten...
Maar laad zo item dan zichzelf ook weer op? (door ff te gaan slapen ofzo)... Kan iemand me ook vertellen "hoe" ik het doen? Is dat soms waar je die vage dingen voor nodig hebt? Die eruit zien als een waterpijp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:32

jpiwf

licenced pepernootaddict

je hebt die vage dingen nodig om alchemy te doen. ze versterken bepaalde effecten die je ingredienten hebben. dat waterpijp ding versterkt negatieve effecten (drain intelligence bijvoorbeeld), dat oven geval de positieve effecten(fortify intelligence bijvoorbeeld) en er was er nog een die de negatieve effecten tegenging. de mortar and pestle heb je zoizo nodig om alles te mengen

[ Voor 6% gewijzigd door jpiwf op 27-10-2005 00:08 ]

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ow, het klinkt heel tof allemaal :). Lekker je eigen brouwseltjes maken :) En wat heb ik nodig om sterke destruction entchantments te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, het klinkt heel tof allemaal :). Lekker je eigen brouwseltjes maken :) En wat heb ik nodig om sterke destruction entchantments te maken?
Ben nooit zo'n fan geweest van destruction enchantments. Er past niet genoeg power op een item...

Daarentegen werkt alchemy in combinatie met destruction wel erg goed. Hoewel je moet oppassen dat je niet meteen half vvardenfell in je spell meeneemt als je het overdrijft :P

Mijn persoonlijke favoriet is constant effect sanctuary enchantments. Het is net mogelijk 100 procent te halen met de juiste armor items en maakt je 100 procent onkwetsbaar voor melee attacks. Behalve dan van een paar bosses die om een of andere reden dwars door je sanctuary heen meppen, maar vooruit. Die enchantments combineren met op je wapen een calm on hit enchantment, en je bent redelijk onkwetsbaar. Maakt het spel overigens wel saai, niet doen voor je alles al gezien hebt :P

Wat dat betreft ben ik benieuwd of oblivion net zoveel loopholes kent als morrowind. Denk het niet gezien de aankondigingen hierover, maar je mag toch aannemen dat iemand Morrowind ook getest heeft voor het uitkwam. De alchemy en enchant loopholes lagen wel redelijk voor de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Fiddle schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 00:46:
heel veel magica, wat geluk en veel speed om het effect van je eigen spell te ontlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
@ Fiddle:
http://www.uesp.net/morrow/hints/mwenchant.shtml

Hier vind je alles wat je over Enchanting wilt weten. Happy Soulgem hunting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Fiddle schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 00:46:
Wat betreft brouwsels zit er een bug in morrowind. Als je een hogere intelligence hebt, maak je sterkere potions. Als je fortify intelligence potions maakt en die drinkt, kan je vervolgens weer sterkere fortify poitions maken. Als je dit even volhoudt kan je je intelligence over de 10.000 zetten en hele sterke potions maken. Helaas geen destruction potions, maar wel bijvoorbeeld fortify strength 400 pts for 1000 seconds.

Mijn favoriet wat betreft constant effect enchantments is restore fatigue en restore health. Op zo'n manier ga je eigenlijk niet meer dood.

[ Voor 10% gewijzigd door jvo op 27-10-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
jvo schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:53:
Mijn favoriet wat betreft constant effect enchantments is restore fatigue en restore health. Op zo'n manier ga je eigenlijk niet meer dood.
Ik maakte ook vaak van die ringen en amuletten met constant restore health/fatigue :) altijd handig, dan hoefde je niet meteen een potion te nemen

alleen wel jammer dat laten enchanten zo duur was, omdat als je zelf items wil enchanten mislukt dat heel vaak (ook als je 100 enchant en intelligence had, alleen "makkelijke" echantings lukten meestal, bijv. 10 punten firedamage op een dart) of je moest met zelfgebrouwde potions heel veel intelligence hebben dan lukt het enchanten altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Dat restore fatigue heb ik nooit zo gesnapt.
ok: in het begin (tm level 10 ofzo) moet je goed op je fatigue letten maar als je boven level 15 was raakte je toch nooit meer zonder fatigue?
Zelfs niet als je heavy armor en en daedric battle axe droeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Shao Kahn schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:13:
Dat restore fatigue heb ik nooit zo gesnapt.
ok: in het begin (tm level 10 ofzo) moet je goed op je fatigue letten maar als je boven level 15 was raakte je toch nooit meer zonder fatigue?
Zelfs niet als je heavy armor en en daedric battle axe droeg...
Wel als je de hele tijd rent en springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar nieuwe screenshots van de game: http://media.xbox360.ign.com/media/702/702493/imgs_1.html
Het is altijd erg leuk om dit soort screenshots via tv-out te bekijken, ziet er echt meteen een stuk beter uit dan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:18:
Een paar nieuwe screenshots van de game: http://media.xbox360.ign.com/media/702/702493/imgs_1.html
Het is altijd erg leuk om dit soort screenshots via tv-out te bekijken, ziet er echt meteen een stuk beter uit dan. :9
De enige nieuwe voor mij is die met de ebony armor. Die had ik voor vandaag nog niet gezien. Waarschijnlijk wordt vandaag de 20 minuten video die iedereen al heeft gezien officieel gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ja, daar heeft de community nu vast nog wat aan.... :O Als ze nou een nieuwe releasen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
jvo schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:50:
Waarschijnlijk wordt vandaag de 20 minuten video die iedereen al heeft gezien officieel gereleased.
Hij is inderderdaad vandaag officieel gereleased (link), maar volgens mij heeft bijna iedereen die al wel gezien ... dus, zoals Fiddle al zei, zouden ze beter een nieuwe kunnen releasen, deze is natuurlijk ook al weer bijna een half jaar oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Fiddle schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:23:
Ik zit nu weer TES3 opnieuw te spelen. Eerst deed ik dit als een Knight. Meer niet. Nu ben ik totaal een andere kant opgegegaan. Nu ben ik een Mage. Mijn skill is nog superlaag, ik ben ook net begonnen. Het is in elk geval heerlijk om met een "Enchanted Ring (Fireball)" je enemy van een afstandje in een hoopje as te veranderen. Deze ring is al heel simpel om aan te komen. Nu is de vraag: Weet iemand nog een krachtigere item, met wat meer spectaculairdere destruction attacks?

Ik ben namelijk een trouwe fan van Charmed :) Hierin zie je vaak de volgende soort "Fireballs".

Ziet er super tof uit gewoon. (cirkeltjes draaien door elkaar heen natuurlijk) Heel erg tov..... _/-\o_ Zit er zoiets ook in Morrowind? En weet iemand of iets vergelijkbaars ook in TES4 komt?

Thruly hope so.... :9~
Het nadeel is natuurlijk dat je skills niet omhooggaan door het gebruik van die ring. Maar om zelf fireballs te casten heb je nooit genoeg magicka. Dat is dus het slechte aan het magic systeem van morrowind. Wat ik je aanraad is om gewoon dingen te summonen, en bijv het amulet of domination te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Wat ik wel raar vind is ( blijkt uit de filmpjes die ik heb gezien ) , je begint in een gevangenis en opeens trekt meneer een zwaard tevoorschijn. Altijd handig een zwaard meenemen in je cel.....

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse
  • Laatst online: 21:56
Terrestra schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:28:
Wat ik wel raar vind is ( blijkt uit de filmpjes die ik heb gezien ) , je begint in een gevangenis en opeens trekt meneer een zwaard tevoorschijn. Altijd handig een zwaard meenemen in je cel.....
Dat zal in het uiteindelijke spel uiteraard niet het geval zijn. Het filmpje dat je zag was een demonstratie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik denk dat wat Terrestra zegt wel klopt:

spoiler:
Zag gister het begin in een games programma voor de xbox 360 en de gevangenis lvl wordt gebruikt met wapens en magic etc., om je karakter te kiezen/tunen ipv een saai lijstje aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Eraser- schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:43:
[...]
Hij is inderderdaad vandaag officieel gereleased (link), maar volgens mij heeft bijna iedereen die al wel gezien ... dus, zoals Fiddle al zei, zouden ze beter een nieuwe kunnen releasen, deze is natuurlijk ook al weer bijna een half jaar oud
Wooooooooooooooooow :9~

* anandus had deze filmpjes nog niet gezien, alleen screenshots

Wat ziet en beweegt dat mooi zeg! :)
En het valt me op dat het zo te zien echt heel erg de 'Morrowind-feel' heeft, het kwam heel vertrouwd over, maar dan een miljoen keer mooier :P

Is er al iets bekend over de minimumsysteemeisen, trouwens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
anandus schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:39:Is er al iets bekend over de minimumsysteemeisen, trouwens? :)
Nee, nog niets officieels in ieder geval, het enige wat ze gezegd hebben over de systeemeisen is dat oblivion met de nieuwste hardware waarschijnlijk wel op de hoogste settings te spelen is ...

[ Voor 4% gewijzigd door -Eraser- op 29-10-2005 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
-Eraser- schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:02:
[...]
Nee, nog niets officieels in ieder geval, het enige wat ze gezegd hebben over de systeemeisen is dat oblivion met de nieuwste hardware waarschijnlijk wel op de hoogste settings te spelen is ...
Ja, maar dat is zo'n vage statement dat ze zelf niet eens weten wat dat inhoudt... :9

[ Voor 13% gewijzigd door Fiddle op 29-10-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
In 1 van de Sinterklaas reclamefolders die vandaag bij mij in de bus vielen staat de Xbox360. Die zou beschikbaar zijn vanaf 2 december. Ernaast staan 5 games waaronder Oblivion. 3 zouden samen met de console beschikbaar zijn, eentje vanaf januari en voor Oblivion staat er natuurlijk niets bij... Prijs zou 62,90 euro zijn. Note: dit is in België.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

de meeste winkels hebben hem idd voor 2 december staan, en todd howard (pr manager) heeft gezegt dat ze voor een day 1 release voor de x360 gaan. er gaan helaas wel speculaties over januari en zelfs maart voor de pc versie :(

[ Voor 3% gewijzigd door jpiwf op 30-10-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Dynabyte heeft van de week de releasedatum verschoven van 2 december naar 1 februari.
Omdat meerdere website's en shops wereldwijd de afgelopen week hetzelfde hebben gedaan vrees ik een beetje het ergste. Maar goed, zolang niks officieel is hou ik het nog maar even bij december aangezien dat de enigste indicatie is die daadwerkelijk is gegeven tijdens de demonstratie.

Mochten ze echter nog op schema liggen dan zou er toch zeer binnenkort een datum en systeemeisen moeten kunnen verschijnen aangezien het overmorgen al november is en ze dan gewoon simpelweg al aan het afronden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

op de elderscrolls site staat nogsteeds hollidays 2005, en op de officieele forums word elke thread mbt releasedates gelockt met dit als antwoord. er word ook gespeculeerd dat de VS de game een maand eerder zouden krijgen, en dat er gefocust zou worden op de x360 versie, omdat ze daar launch willen halen, in de VS is die al op 22 november.
als dit het geval is (wat ik niet hoop) bestel ik hem in de VS.

er wordt ook veel gegokt op eventueele gold dates (de dag dat het spel naar de uitgever gaat) dat wordt uiterlijk 2 weken voor 22 november verwacht, anders is er zeker een delay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Legion schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:00:

Dat zegt toch al genoeg over de geloofwaardigheid!! |:(
Gewoon niets van aantrekken, die mensen daar weten net zo min over de releasedate als wij.
Ik quote mezelf maar eens.
Mensen, stop toch eens met volgen van releasedates op webshops!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Legion schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:33:
[...]

Ik quote mezelf maar eens.
Mensen, stop toch eens met volgen van releasedates op webshops!!!
Haha! Volgens mij lopen veel mensen te stressen of ie nou uitkomt in december en gaan daarom alle webshops / andere mogelijkheden langs om dit te kunnen valideren :D. Achja ben er zelf ook 1 van :+. We zullen wel zien wanneer Bethedas ons wat gaat brengen (hopelijk nog dit jaar anders wordt het wel een middelzware domper) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Dat topic heb ik inderdaad ook gevolgd op de officiele forums. Ik hoop voor de echte Elder Scrolls fans dat beide platformen tegelijk worden uitgebracht en wereldwijd op hetzelfde tijdstip en dat er nog zoiets bestaat als respect voor de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Dracul schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:37:
Dat topic heb ik inderdaad ook gevolgd op de officiele forums. Ik hoop voor de echte Elder Scrolls fans dat beide platformen tegelijk worden uitgebracht en wereldwijd op hetzelfde tijdstip en dat er nog zoiets bestaat als respect voor de community.
Ow man, die k*t consoles worden al zo vaak voorgetrokken met release dates... :r Dus waarom niet weer? :'( het zou zowieso slecht zijn voor Berthesda om de kerst niet te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ik denk dat ze liever 1 Xbox 360 versie voor de kerst hebben en de PC versie redelijk uitgesteld dan beide versies net na de feestdagen. Denk dat ze ook wel een verplichting zullen hebben aan Microsoft om het spel voor het eind van het jaar voor de Xbox 360 in de winkels te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees dat ik slecht nieuws heb, het is nu uitgesteld naar het tweede kwartaal van 2006, zowel de xbox als pc versie.. :'(

http://games.fok.nl/news.php?newsid=7288

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:33
"For the first quarter ending January 31, 2006, $300 to $350 million in net sales and $0.04 to $0.10 in diluted net income per share. In addition to the factors mentioned above, the reduction in first quarter guidance also reflects the movement of The Elder Scrolls IV: Oblivion for PC and Xbox 360 from the first quarter to the second quarter and the movement of the Japanese launch of Grand Theft Auto: San Andreas for PlayStation 2 out of the first quarter and the fiscal year."

uit: http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=178238 </net te laat>

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

nog wat meer info over de verschuiving:
http://www.gamespot.com/news/6136973.html
http://abcnews.go.com/Business/wireStory?id=1268560

en misschien is de officieuse release date thread op de elderscrolls fora ook interessant:
link
dit is deel 2 al, mogelijk komen er nog meer delen

[ Voor 8% gewijzigd door jpiwf op 01-11-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
Uitgesteld, ach ja zo ging het met Morrowind ook, ik heb liever een spel dat later uitkomt maar helemaal af en zoveel mogelijk bug vrij is dan een spel eerder en vol slordigheidjes

Al wordt het wachten met elke keer dat ik die filmpjes bekijk moeilijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dergelijke berichten _moet_ je wel geloven dat er een vertraging zal zijn.
Wat een teleurstelling zeg. Dit zuigt harige ballen!
Zo, dat ben ik kwijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
AAAAaaaaaaaarghhhhhhh

Naja, dan heb ik ik waarschijnlijk mijn nieuwe pc wel. Als hij de oorspronkelijke release had gehaald dan had had ik hem denk ik als een powerpoint presentatie moeten spelen. :+

Naja, goed. Het blijft natuurlijk zwaar klote....

[ Voor 11% gewijzigd door Fiddle op 01-11-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:29:
Met dergelijke berichten _moet_ je wel geloven dat er een vertraging zal zijn.
Wat een teleurstelling zeg. Dit zuigt harige ballen!
Zo, dat ben ik kwijt. :)
Whahaha zo dacht ik er ook over :+. Naja altijd het positieve zien he :-). XBox wordt niet voorgetrokken :Y). En iedereen kan Morrowind + alle expansion packs naar hartelust uit de kast trekken :D (mocht je denken dat je niet genoeg tijd had omdat ie al in december uit komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, dan ben ik in ieder geval in staat om een nieuwe PC te kopen als ie uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 09:13

krouwen

Hardware Enthusiast

Fiddle schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:34:
AAAAaaaaaaaarghhhhhhh

Naja, dan heb ik ik waarschijnlijk mijn nieuwe pc wel. Als hij de oorspronkelijke release had gehaald dan had had ik hem denk ik als een powerpoint presentatie moeten spelen. :+

Naja, goed. Het blijft natuurlijk zwaar klote....
Ik leef met je mee fiddle, ik leef met je mee. Je hebt toch eerst nieuwe pc nodig :P haahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-08 12:26
Kunnen we eerst allemaal nog even doorsparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
mooi klote, naja ik heb WoW nog om me mee te vermaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
:( :( :( :(
Heb ik net m'n Sapphire GT02 besteld!!!!!
ARRRGHHHHH!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shao Kahn schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:03:
ARRRGHHHHH!!!!
Ik heb het ook, vorige week, oa voor Oblivion, een nieuwe grafische kaart besteld....

Oh well, beter een goed bugvrij spel dan een spel wat goed had kunnen zijn, maar van ellende uit elkaar valt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
anandus schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:06:
[...]

Ik heb het ook, vorige week, oa voor Oblivion, een nieuwe grafische kaart besteld....

Oh well, beter een goed bugvrij spel dan een spel wat goed had kunnen zijn, maar van ellende uit elkaar valt..
Ja mwahh ik weet niet. Ik kan me niet voorstellen dat het spel zo brak nog is dat het uit elkaar valt. gewwon uitbrengen en patchen.

van de andere kant... als het 2 kwartalen uitgesteld is zal er nog meer werk te doen zijn als alleen de handleiding vertalen en drukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Shao Kahn schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:03:
ARRRGHHHHH!!!!
offtopic:
Wat voor kaart is dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Fiddle schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:58:
[...]

offtopic:
Wat voor kaart is dat??
De Sapphire X800GTO2 256MB GDDR3 PCI Express x16. Heeft de zelfde core als een X850XT PE.
Met soft mod/bios flash kun je als je geluk hebt de ander 4 pipes werken krijgen dan heb je een 850XT PE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Als ik nu al merk hoe Morrowind draait op mijn pc op sommige momenten/stukken houd ik mijn hart vast hoe mijn pc Oblivion zal draaien als hij uitkomt (sempron 2600+, 1GB, ATi 9800pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
UNICRONBOT schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:36:
[...]

De Sapphire X800GTO2 256MB GDDR3 PCI Express x16. Heeft de zelfde core als een X850XT PE.
Met soft mod/bios flash kun je als je geluk hebt de ander 4 pipes werken krijgen dan heb je een 850XT PE.
Nice, maar ik ga voor deze. Kom dan maar op met Oblivion.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
ehhh ja, maar die kost 38 keer zoveel als de x800gto2.
Trouwens, geluk hoef je schijnbaar niet te hebben, het schijnt ALTIJD te werken.

anyway: back on topic:

Bethesda zou vandaag een officiele reactie geven op het Take2 persbericht. Ik kan niet op de officiele site. heeft iemand al iets gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bethesda zou vandaag een officiele reactie geven op het Take2 persbericht. Ik kan niet op de officiele site. heeft iemand al iets gelezen?
nog niks, ook niet op de forums.. in iedergeval niks officieels.. Mij maakt het ook niet zoveel uit als er uiteindelijk maar een goed afgemaakt product staat. Toch jammer om te zien dat bv black&white2 op een gegeven moment maar is geproduceerd en in de winkel is gegooid zonder dat het spel eigenlijk af was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:01

jdh009

FP ProMod
Dan zie je ook meteen de instelling van de uitgever, ik heb liever zoals bethasoft at ze zeggen "when it's done" dan een met bugs uit een vallend iets. Toch maar weer morrowind, mijn mod cd en de add-on’s weer is uit de kast halen en weer een keer wat tijd er insteken. Wou eigenlijk een Geforce 7800GT kopen special voor oblivion maar nu kan nog ff door sparen en is ie straks een stuk goedkoper…

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
SHIT, ik heb net dat 20 min filmpje nog een keer zitten kijken. Had ik dus echt niet moeten doen, echt een kwelling voor mijzelf nu die uitgesteld is.... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
wat is er trouwens van die lotr mod voor de oude morrowind terecht gekomen?
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.