Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
de trailer is uit!!

hij is te downloaden op de bethesda site, maar een veel snellere link is deze:

http://www.gamershell.com/download_9197.shtml

1:30 duurt hij ongeveer, en het is een divx.

hij's erg blits vind ik zelf.

voor wie de interviews op de site een beetje gevolgd heeft, er zou een bekend persoon zijn ingehuurd als spreker zegmaar, volgens mij hoor ik hier een sean connery :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Buntmans schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 04:07:

voor wie de interviews op de site een beetje gevolgd heeft, er zou een bekend persoon zijn ingehuurd als spreker zegmaar, volgens mij hoor ik hier een sean connery :)
Patrick Steward ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Laatst online: 13-02-2020
Ja die is het idd, lachen.
Ziet er mooi uit, wel erg veel van die blooming effecten ofzo..

Dit wordt direct kopen geblazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07 12:20

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

De OFFICIAL OBLIVION TRAILER is er High Definition DivX AVI 84,3MB groot. _/-\o_

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Een paar interviews over Radiant AI, dat belooft serieus geavanceerde dingen!
http://www.gamespot.com/x...vion/preview_6125686.html
http://www.xbox.com/en-NZ...ews/20050518-oblivion.htm
http://www.rpgamer.com/event/e3-2005/news/051805h.html
The bookkeeper then went about one of her general goals--training in archery by firing arrows at a hanging target in her room, while her enthusiastic dog leapt about the room. The bookkeeper's aim was off, so she voluntarily quaffed a marksmanship potion, which improved her aim considerably. She also tossed her hungry dog a cut of venison, which affected the excited quadruped in much the same way it would affect a player. The dog then got so excited that the short-tempered bookkeeper cast a paralysis spell on her pet, causing it to tumble to the floor. The bookkeeper then attempted to lie down and go to sleep, but her dog recovered and began yapping excitedly again, so the impatient bookkeeper cast a fire spell on her poor pooch, setting the dog on fire and sending it yelping from the room.
Interessante side-note:
Beyond the NPCs, there are also over 400 books scattered throughout the game world, each readable both by players and NPCs (they are also at the mercy of the physics engine; when the shopkeeper toasted her dog, she also singed the cover of the book she had been reading.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 20:24

GG85

.......

Topicstarter
Wow, die trailer is echt kweilopwekkend mooi! Beetje erg kort alleen, hoop dat de persdemo van 25 minuten snel op het net komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

GG85 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:32:
Wow, die trailer is echt kweilopwekkend mooi! Beetje erg kort alleen, hoop dat de persdemo van 25 minuten snel op het net komt.
Ik kan ook niet wachten op die, misschien is het een idee die in de topicstart te zetten als het zover is. :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 08-07 20:24

GG85

.......

Topicstarter
Tuurlijk, de HDTV trailer van vandaag staat er ondertussen ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
Koekje schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:08:
[...]

Ik kan ook niet wachten op die, misschien is het een idee die in de topicstart te zetten als het zover is. :)
Zou Bethesda die vrijgeven? Ik zou denken van niet... Dan geven ze teveel vrij in 1 keer, terwijl het nog maanden duurt voordat het spel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Yoshi schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:49:
[...]

Zou Bethesda die vrijgeven? Ik zou denken van niet... Dan geven ze teveel vrij in 1 keer, terwijl het nog maanden duurt voordat het spel uitkomt.
Ze hebben verteld van niet, maar de volgens de topicstarter wel. O-)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Yoshi schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:49:
[...]

Dat duurt echt geen maanden meer hoor. 1 a 2 maanden tops. Mark My words ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Ahja nu hoor ik het ook. Captain picard!!! veel betere keus idd, ik wist dat ik die stem kende! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
Buntmans schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 02:16:
[...]

Dat duurt echt geen maanden meer hoor. 1 a 2 maanden tops. Mark My words ;)
De XBox versie komt rond Kerstmis uit, dat is al bevestigd in een of ander interview... Voor PC versie zou het vroeger kunnen zijn...

BTW: Video interview met megaveel informatie, oa:
- paarden en huizen die je kan kopen
- 30 uur main quest, 200 uur totaal.
- NPC's kunnen praten over 'current events', dus over wat de speler doet...

http://xboxmovies.teamxbo...Oblivion-Video-Interview/ (19MB)

edit:

Waiting for oblivion zegt dat het pas rond kerstmis uitkomt:
http://www.waiting4oblivion.com/feature_e3_2005_demo.html (laatste regel)

[ Voor 13% gewijzigd door Yoshi|IA2 op 20-05-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

1 à 2 maanden tops? Dat zou wel heel geil zijn, maar ik denk niet dat we dit ding zien voordat de temperatuur weer begint te dalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 19:35
Dat wordt dus al sparen voor nieuwe videokaart en proc :(
Maar god o god, wat wil ik dit spel graag. Morrowind is hen enige spel geweest van de afgelopen 4 jaar die ik echt veel gespeeld heb. Alle andere spellen die ik gekocht heb waren allemaal teleurstellingen (Fable, Halo1, Halo2, Neverwinter Nights etc).....
Ik kan me nog herinneren dat ik van de boot stapte in Seyda Neen en gewoon overdonderd was door de schoonheid :z

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119856

Weet iemand of er een multiplayer mod is voor Morrowind? Via internet of netwerk? zou echt uber gaaf zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Anoniem: 119856 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:09:
Weet iemand of er een multiplayer mod is voor Morrowind? Via internet of netwerk? zou echt uber gaaf zijn _/-\o_
Er zijn veel mensen die gefantaseerd hebben over dit onderwerp op het officiele forum is er het een en ander over te vinden. Helaas bestaat zoiets nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
Nieuwe trailer met meer gameplay footage:

http://media.pc.ign.com/m...491/vids_1.html?fromint=1

Hij lijkt op de HD trailer maar is 2:48 lang, dus 1:10 langer dan de officiele trailer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Yoshi schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:32:
Nieuwe trailer met meer gameplay footage:

http://media.pc.ign.com/m...491/vids_1.html?fromint=1

Hij lijkt op de HD trailer maar is 2:48 lang, dus 1:10 langer dan de officiele trailer...
Al gezien, maar btw die achteruit beweging ziet er niet uit van die kerel in elven armor. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
Koekje schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:54:
[...]

Al gezien, maar btw die achteruit beweging ziet er niet uit van die kerel in elven armor. :'(
Je bedoelt de gast die zo achteruit "zweeft", dat is inderdaad enorm lelijk... Laten we hopen dat het nog gefixt kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Yoshi schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:13:
[...]

Je bedoelt de gast die zo achteruit "zweeft", dat is inderdaad enorm lelijk... Laten we hopen dat het nog gefixt kan worden...
Het spel is nog niet af, genoeg tijd denk ik zo. :) Maar inderdaad dat bedoelde ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Koekje op 20-05-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119856

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
30 uur main quest. Dat was met Morrowind wel even anders... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 17:15

Animal_X

Rodin

HuggyB schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 01:19:
30 uur? Dat meen je niet? :'(

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik heb gelezen op de forums dat je met een high-end system op acceptable framerates kunt draaien, helaas geen specs en ik weet ook niet wat acceptable framerates zijn. Bij gamespot/gamespy echter zeggen ze dat het nogal choppy loopt op de nieuwste systemen. :P

http://www.elderscrolls.c....php?showtopic=101271&hl=

Een van de devs zei grappend op mijn vraag waar ze het spel op testen, dat: de pc hen laatst vroeg om Hal genoemd te worden. :9
En totaal maar 200 uur speeltijd, dat lijkt me verschrikkelijk morrowind was 500uur.
De wereld is wel een 4X groter. :)

Hier is nog een review: http://pc.gamespy.com/pc/...iv-oblivion/618099p1.html

[ Voor 30% gewijzigd door Koekje op 21-05-2005 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15278

HuggyB schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 01:19:
Volgens mij was de main quest in Morrowind echt veel minder dan 30 uur, op zijn hoogst 20. De extra tijd gaat vooral zitten in het rondstruinen, dungeons bezoeken, guild quests doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de Main Quest stond 100 uur, maar of dat echt zo was... Totaal stond er voor Morrowind 500 uur. Bloodmoon en Tribunal voegen daar nog 100 uur aan toe, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:02

jdh009

FP ProMod
Koekje schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 08:34:
En totaal maar 200 uur speeltijd, dat lijkt me verschrikkelijk morrowind was 500uur.
De wereld is wel een 4X groter. :)
Das minder, eigenlijk zouden ze hem dan een paar maanden(tot 6 maanden) later uitbrengen zodat ze er nog wat extra uren aan vast kunnen knopen. Je bent zoiezo al 40 uur aan gesproken tekst in oblivion als dat ook is mee gerekent in die 200uur vind ik het knap weinig voor een rpg(zeker voor de Elder scroll reeks) Maarja waarschijnlijk zijn ze nu al (bijna!) weer bezig zijn met een expension pack ofzo om wat extra toe te voegen.

[ Voor 207% gewijzigd door jdh009 op 22-05-2005 21:25 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Mja maar er zijn ook 200 dungeons die niet bij de main quest horen toch?
Dan kun je er wel weer een x aantal uren bij optellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Anoniem: 34169 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 11:38:
Voor de Main Quest stond 100 uur, maar of dat echt zo was... Totaal stond er voor Morrowind 500 uur. Bloodmoon en Tribunal voegen daar nog 100 uur aan toe, denk ik.
Uhm...overdrijven is ook een vak. 500 uur is TE veel. De mainquest kon je in pak em beet 15-20 uur makkelijk afhebben en de rest was ongeveer 100-150 uur. Het lijkt misschien meer, maar zelfs dit is al heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

jdh009 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:17:
Das minder, eigenlijk zouden ze hem dan een paar maanden(tot 6 maanden) later uitbrengen zodat ze er nog wat extra uren aan vast kunnen knopen. Je bent zoiezo al 40 uur aan gesproken tekst in oblivion als dat ook is mee gerekent in die 200uur vind ik het knap weinig voor een rpg(zeker voor de Elder scroll reeks) Maarja waarschijnlijk zijn ze nu al (bijna!) weer bezig zijn met een expension pack ofzo om wat extra toe te voegen.
Een uitbreiding, link? :D

Ik moet mezelf verbeteren trouwens ik hoor net dat de wereld van ob 1,5x groter is ipv 4 keer. En de speelduur is slechts een opgegeven waarde ik heb me veel langer met het spel geamuseerd met verschillde chars en mods ;)
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:37:
Uhm...overdrijven is ook een vak. 500 uur is TE veel. De mainquest kon je in pak em beet 15-20 uur makkelijk afhebben en de rest was ongeveer 100-150 uur. Het lijkt misschien meer, maar zelfs dit is al heel veel.

500 uur is gewoon een geschatte waarde, dat hebben ze echt niet getimed! :) het stond volgens mij op het doosje oid.

[ Voor 23% gewijzigd door Koekje op 07-06-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 16:10

jpiwf

licenced pepernootaddict

Cyrodiil is wel ongeveer 3-4 keer groter dan morrowind, zie http://www.elderscrolls.com/codex/races_map.htm

het eiland rechtsboven in is morrowind, het bruine is Cyrodiil. oppervlakte is dus geschat 3-4 keer zo groot

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArPharazon
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11-2005

ArPharazon

King of the Land of the Star

jpiwf schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:59:
Cyrodiil is wel ongeveer 3-4 keer groter dan morrowind, zie http://www.elderscrolls.com/codex/races_map.htm

het eiland rechtsboven in is morrowind, het bruine is Cyrodiil. oppervlakte is dus geschat 3-4 keer zo groot
Als je er vanuit gaat dat de schaal klopt enzo. Het eiland Vvardenfell zelf bijvoorbeeld ziet er heel anders uit in het spel dan op die kaart. En ik dacht dat Oblivion alleen plaatsvond rond de hoofdstad zelf, dus op dat kleine eilandje in het midden van de provincie. Maar misschien heb ik de informatie verkeerd geinterpreteerd.

"And men saw his sails coming up out of the sunset, dyed as with scarlet and gleaming with red and gold, and fear fell upon the dwellers by the coasts, and they fled far away." - Akkalabeth, The Silmarillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

jpiwf schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:59:

Dat het op die map een bepaalde vergroting factor af te lezen is wil nog niet zeggen dat ze dat IN de game stoppen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
ArPharazon schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 16:09:
En ik dacht dat Oblivion alleen plaatsvond rond de hoofdstad zelf, dus op dat kleine eilandje in het midden van de provincie. Maar misschien heb ik de informatie verkeerd geinterpreteerd.
Nee hoor, het vindt plaats in heel cyrodiil. Kijk maar naar de bevestigde steden en dan naar hun locatie op de kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 20:20
*schop*

heb op het forum van Elder Scrolls wat gelezen over een filmpje van Oblivion (50,2MB 7min.) met nieuwe ingame beelden :9~ en een interview met Ashley Cheng van Bethesda

screen:
Afbeeldingslocatie: http://img310.imageshack.us/img310/231/oblivion3iq.jpg

download hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

-Eraser- schreef op maandag 18 juli 2005 @ 01:09:
*schop*

heb op het forum van Elder Scrolls wat gelezen over een filmpje van Oblivion (50,2MB 7min.) met nieuwe ingame beelden :9~ en een interview met Ashley Cheng van Bethesda

screen:
[afbeelding]

download hier
Leuk filmpje, ik kan echt bijna niet wachten op het vervolg van een van mijn favorite games. :)
Ik wist alle data al, maar evengoed leuk, beeldmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120141

Gruwlijk dat filmpje. Die grapics :9~ :9~ :9~
Nu maar hopen dat de systeem eisen meevallen.
ondersteunde Oblivion nou ook Ps 3.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Oh maar is dit Xbox materiaal?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Anoniem: 120141 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:45:
Gruwlijk dat filmpje. Die grapics :9~ :9~ :9~
Nu maar hopen dat de systeem eisen meevallen.
ondersteunde Oblivion nou ook Ps 3.0?
Je zou naar de Speedtree site kunnen gaan en daar de valley.exe demo kunnen downloaden, is bijna hetzelfde als de OB-bossen, en ja het is PS3.0, het geeft een idee wat voor power er nodig is om zo'n bos realtime te renderen. NB: TES:4 gebruikt speedtree.

Direct linkje: http://www.speedtree.com/html/the_valley.htm :)
Syntagma schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:57:
Oh maar is dit Xbox materiaal?....
De enige manier om daar achter te komen zou je kunnen kijken naar de resolutie/schermverhouding, er was eerde topic over op het elderscrollsforum. je weet het hier dus niet zeker, een beetje tricky met zo'n filmpje.

[ Voor 25% gewijzigd door Koekje op 18-07-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Nou ja ik dacht dat omdat er Xbox in de url zit :)

Staat trouwens ook aan eind van filmpje: Xbob 360 preview.

[ Voor 39% gewijzigd door Syntagma op 18-07-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe net ff die speedtree demo gedraaid @ 1024*768*32
met alle distances op max ong 25 fps :P

Dus ingame met AI, HUD(wapens), Weather en creatures zal de fps denk al snel naar de 5-10 fps lopen.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 120141 op 18-07-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Anoniem: 120141 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 13:11:
hehe net ff die speedtree demo gedraaid @ 1024*768*32
met alle distances op max ong 25 fps :P
ik haal ongeveer (1024*768*32) 40-50fps op max en op default ongeveer 60-90fps, hoop dat oblivion ook een beetje speelbaar is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Welke demo doen jullie want ik zie er minstens 2 op die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
deze link en dan onderaan "download the valley.exe"

edit: je kan ook door het gebied "lopen" :D (eerst op n drukken dan met w,s naar voren en achter, met a,d opzij, met muis sturen)

[ Voor 48% gewijzigd door -Eraser- op 18-07-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in het officielle elderscrolls forum heb het volgende bericht gevonden

"In the August 2005 issue of the Official Xbox Magazine, an interview with producer Todd Howard revealed that Oblivion will be a DAY ONE launch title for the Xbox360."

That should help dispell the rumors that Oblivion won't be coming out till Christmas."

(http://www.elderscrolls.c...ndex.php?showtopic=134094)

En aangezien de xbox360 op 4 November uit gebracht gaat worden denk ik dat het spel net voor december mischien wel in de winkel gaat liggen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 120141 op 26-07-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 22:57
Day one launch title wil zeggen dat ie direct uitkomt met de xbox 360, dus 4 november. Alleen is 4 november een beetje te optimistisch vrees ik, al is het alleen al voor de launchtitles.

Maar goed.. Dit soort games is de reden dat ik een 360 ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-07 14:50
-Eraser- schreef op maandag 18 juli 2005 @ 01:09:
*schop*

screen:
[afbeelding]

download hier
Heeft iemand misschien een alternatieve link voor dit filmpje? De download link werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26474

Heeft iemand enig idee of het spel voor de pc ook waarschijnlijk rond 4 november uit gaat komen??? Of is er over de pc uberhaupt niks bekend, behalve eind 2005 begin 2006?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Er is gezegd: Holidays 2005: decembermaanden dus :)
Op het forum is gepraat over een eerdere releasedate van de PC-versie echter niets definitiefs.

Hier is nog een sfeerpic Echt geweldig ziet het er weer uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koekje schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:03:
Er is gezegd: Holidays 2005: decembermaanden dus :)
Op het forum is gepraat over een eerdere releasedate van de PC-versie echter niets definitiefs.

Hier is nog een sfeerpic Echt geweldig ziet het er weer uit! :)
Ik kan echt niet meer wachten tot het eindelijk gereleased wordt ;) maar goed het is niet anders... en zeker deze sfeerpic is echt super.

Heej is er een nieuwe trailer?
http://www.elderscrolls.com/downloads/media_movies.htm
83 mb, gelijk ff downen...
Zieter echt nog steeds erg gaaf uit :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 26474 op 09-08-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ik denk dat ik mijn systeem binnenkort maar eens ga upgraden, alleen heb ik de indruk dat je met de huidige top-hardware nog steeds niet alles hoog kan zetten. Weet iemand uberhaubt al iets van de specs en of ik met het volgende goed kan spelen?
- Athlon64 3400+
- ATI Radeon X800XL 256MB
- 2GB DDR geheugen
- nog erg veel ruimte over...iets van 100GB

De laatste tijd wordt ik namelijk niet erg meer geboeid door games (laatste 1,5 jaar) en Morrowind en Diablo zijn eigenlijk de enige spellen die ik nog wel speel. Ik kijk dus ook reikhalzend uit naar deze titel en mijn inziens wordt deze nog beter dan Morrowind. Ik ga dus ook speciaal nog mijn systeempje upgraden hiervoor. Ik neem aan dat het wel vloeiend moet draaien? Maar waarschijnlijk niet alles op hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF zoeken, ik zie de release dat staan op:
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Platform: PC and Xbox 360™
ESRB Rating: Rating Pending
Release Date: Holidays 2005
dus zowel voor de pc als de xbox tegelijkertijd...
http://www.bethsoft.com/games/games_oblivion.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Take Two heeft z'n release lijst getoond, en raad eens wat er tussen staat: The Elder Scrolls 4: Oblivion: 30.11.2005

[ Voor 6% gewijzigd door XWB op 09-08-2005 20:58 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84935

Hacku schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:57:
Take Two heeft z'n release lijst getoond, en raad eens wat er tussen staat: The Elder Scrolls 4: Oblivion: 30.11.2005
Heb je hier ook een link van? Heb wat lopen browsen, maar niets kunnen vinden

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 84935 op 10-08-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op www.gamez.nl staat hij nog op 31-10-2005, maar goed die heeft zijn data wel vaker aan moeten passen is me opgevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 22:57
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:40:
Ik denk dat ik mijn systeem binnenkort maar eens ga upgraden, alleen heb ik de indruk dat je met de huidige top-hardware nog steeds niet alles hoog kan zetten. Weet iemand uberhaubt al iets van de specs en of ik met het volgende goed kan spelen?
- Athlon64 3400+
- 2GB DDR geheugen

De laatste tijd wordt ik namelijk niet erg meer geboeid door games (laatste 1,5 jaar) en Morrowind en Diablo zijn eigenlijk de enige spellen die ik nog wel speel. Ik kijk dus ook reikhalzend uit naar deze titel en mijn inziens wordt deze nog beter dan Morrowind. Ik ga dus ook speciaal nog mijn systeempje upgraden hiervoor. Ik neem aan dat het wel vloeiend moet draaien? Maar waarschijnlijk niet alles op hoog.
Daarom koop ik maar een 360. Goedkoper dan een nieuwe videokaart. Zodra de PC de kwaliteit van de nieuwe consoles weer overtreft ga ik wel weer verder met mn PC upgraden :P (of waarschijnlijk nieuwe kopen tegen die tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

- Athlon64 3400+
- 2GB DDR geheugen

Probeer eens de speedtreedemo (^^) "valley.exe" te draaien dat geeft waarschijnlijk wel een indicatie van de grafische kracht die nodig is om het spel goed te spelen, ik heb mindere specs dan jij en ik ben van plan daarop OB te spelen al is de x360 wel erg verleidelijk! (helaas heb ik een tv die niet goed genoeg is om een mooi beeld te geven).
What are the PC system requirements?
We don't know at this time, but it will certainly look the best on the latest hardware available when the game is released.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

Een paar interviews over Oblivion:
Interview met Pete Hines
Interview over de AI in Oblivion
Het eerste linkje zegt ook dit over system requirements:
I know that no official PC system requirements have been released, but seeing the gorgeous screenshots makes me wonder. Will players need a monster system to run the game?
As always, we like to push the technology, so if you want your PC to run the game at its fullest potential, you’ll want the latest, greatest PC out there. However, we are working on making it much more scalable that Morrowind so that the game will run on a wider variety of machines. It’s just too early to say how far we’ll be able to drop the system specs and still have the game achieve an acceptable level of performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Anoniem: 84935 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:31:
[...]

Heb je hier ook een link van? Heb wat lopen browsen, maar niets kunnen vinden
Zeker: http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=19039

March of the Eagles

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
boah kan niet wachten :'(

heb morrowind zoveel gespeeld dat de cd opeens uitelkaar sprong toen ik hem uit de cd speler haalde :P

vanaf toen met no-cd's gespeeld.... :7

SilentNL schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:53:
boah kan niet wachten :'(

heb morrowind zoveel gespeeld dat de cd opeens uitelkaar sprong toen ik hem uit de cd speler haalde :P

vanaf toen met no-cd's gespeeld.... :7
Ik heb nog wel een originele cd liggen voor je ;) Heb later namelijk toch maar de GOTY versie gekocht, en toen had ik hem dubbel...

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 14:47

KneoK

Not in a million lightyears

Stoppen met reageren in deze thread mensen !

En pas weer beginnen als de game te spelen is !

;)

* KneoK kan niet meer wachten en krijgt steeds weer de kriebels als 'ie dit topic weer in de lijst ziet staan :X

• -Eraser-
- Athlon64 3400+
- 2GB DDR geheugen
Met die specs kun je oblivion toch wel minstens op medium of zo spelen, neem ik aan :?
anders worden de systeemeisen wel hoog ;(

Weet er iemand of er een demo komt? Zou wel handig zijn om te testen :)

[ Voor 6% gewijzigd door -Eraser- op 11-08-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik heb wat plaatjes gevonden op het Elderscrollsforum, zijn niet zo groot maar geven wel wat nieuwe details weg!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/skandermulder/OBL/magscn/1.jpg
Boven: ebony armor en stats menu, Onder: en een of andere ridder.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/skandermulder/OBL/magscn/2.jpg
Argonian, en onder een plaatje van de man in het gouden harnas. (grote versie ook wel beschikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/skandermulder/OBL/magscn/3.jpg
Vijanden!

:) Verder zijn er plaatjes op de elderscrollssite te vinden en m.b.v. google's imagesearch, deze zijn echter net nieuw!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Mooie plaatjes :9~ het menu is veranderd tov morrowind maar ziet er wel mooi uit, en armor ziet er ook goed uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-07 17:22

Jentae

Houdt van aglets.

BioWEB schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:37:
Stoppen met reageren in deze thread mensen !

En pas weer beginnen als de game te spelen is !

;)

* Jentae kan niet meer wachten en krijgt steeds weer de kriebels als 'ie dit topic weer in de lijst ziet staan :X
Jij kan vast heel goed UTen, vooral tegen ene Dronken Koala... ;)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik uit het bovenste plaatje van Koekje begrijp blijft het stats idee wel ongeveer hetzelfde, (wat ik overigens een pluspunt vindt).. En ze zien er erg spectaculair uit, en ook ik kan niet meer wachten, vervelend die lekkermakerij elke keer. (Als er weer nieuwe pics komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Hier staan ook nog veel screenshots, ook een paar nieuwe (tenminste die ik nog niet gezien had :P), zoals:

Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/87/normalwo031og.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/2055/normalwo041fk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/5026/normalwo060bb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Een leuke preview van http://games.telenet.be/previews.php?act=one&rid=854
Lang geleden startte de reeks met Arena, dat voor die tijd heel revolutionair was. Daarna brachten ze Daggerfall uit, een briljant rpg-spel met een heel grote spelwereld en jammer genoeg even groot aantal bugs. Vier jaar geleden brachten ze het tot nu toe laatste spel uit in de reeks: Morrowind. De games zijn uniek in de zin dat er enkel een rode draad in het spel zit en dat de speler volledig vrij wordt gelaten in een levende wereld. Word je een stoere vechter, een duivelse magiër of een sluwe dief? Alles kan en alles mag!

En dan werd het stil… tot nu. Bethesda heeft het vierde deel aangekondigd in de reeks en deze game kreeg de titel Oblivion.

Oblivion wordt een spel zoals de vorige delen. Je creëert in het begin van het spel een held naar jouw keuze en je krijgt een basisverhaal mee. Deze keer speelt alles zich af in de hoofdprovincie van Tamriël. Zoals dat in Daggerfall was, moet je ook deze keer als gevangene je eigen weg uit het complex zoeken. Wonder boven wonder kom je de koning tegen in dat complex. Hij vertelt je dat een groot deel van de royale familie werd vermoord en vraagt je of je niets kunt doen voor hem. Dat is dus de rode draad in het verhaal. Eens buiten doe je wat je wilt. Je kunt je aansluiten bij een vechtersgilde, dievengilde of tovenaarsgilde of je kunt gewoon wat rondwandelen in de uitgestrekte wereld. Dungeons genoeg, er zitten deze keer 200 ontworpen dungeons in. Je kan ook gewoon het verhaal lineair volgen, maar dan mis je heel wat fun.

Het skill systeem is in deze game ook uniek, of toch anders dan de doorsnee rpg. Afhankelijk van je klasse heb je primary en secondary skills en primary en secondary attributes. Bijvoorbeeld: een knight met zwaardspecialisatie zal als primary skills zwaardvechten, schild en zware harnassen hebben en als primary attributes stamina (uithouding), health (levenspunten) en strenght (gewicht dat je kan meezeulen, schade die je uitdeelt). Typisch aan de primary skills zijn dat die het vlugst stijgen als je ze gebruikt. Ja, je leest het goed, het systeem van TES-games is dat je om een skill omhoog te helpen je die veel moet gebruiken.

Als je veel loopt, zullen je skill athletics omhoog gaan waardoor je vlugger en langer kunt sprinten. Spring je veel, dan word je acrobatischer en kun je hoger springen, van hoger vallen en beter klimmen. Je hebt maar vijf primary en vijf secondary opties, al de rest zijn bijkomende skills en evolueren heel traag. Dit zorgt ervoor dat je ergens wel een keuze moet maken en geen “überthiefknightmagehealer” kunt maken. Bovenop je klasse krijg je nog bonussen of penalties, afhankelijk van je ras. De Khajit (katachtigen) zijn zeer goede dieven wat resulteert in onder andere een betere stealth skill en pickpocket skill, terwijl mensen van het Noorden immuun zijn tegen cold magic. Buiten de vele klassen zoals barbarian, knight, paladin, mage, sorcerer, necromancer, thief, assassin, spellsword, battlemage, bard, acrobat, burglar, … kun je ook gewoon je eigen klasse maken.

Het meest opvallende aan dit nieuwe deel zijn de graphics. Het ziet er verschrikkelijk goed uit en men maakt gebruik van de nieuwste 3d-snufjes zoals Pixel Shader 3.0 . Het ziet er allemaal levensecht uit, waardoor de gamer nog meer de illusie zal hebben in een echte wereld rond te lopen. Een mooie dynamische lucht, wiegend ‘echt’ gras, gedetailleerde modellen en een harmonie van licht- en schaduweffecten. De graphics zorgen voor een sterke ‘bloomy’ fantasysfeer.

Verder heeft Bethesda ook een nieuwe AI-code ontwikkeld, zodat het lijkt alsof iedere NPC (non playable character) zijn echte leven leidt. Radiant noemt hun creatie. Zo gaan ze bijvoorbeeld werken, slapen, eten, stelen, … en heeft iedere actie die je doet bij de NPC’s een invloed op hun levenswijze. Zoals gewoonlijk kun je ook in het spel iedere, niet-vijandige NPC aanspreken en zijn er weer een hoop quests die volbracht moeten worden. NPC's spreken ook met elkaar over de laatste nieuwtjes, waardoor je als speler ook te horen krijgt waar de actie is.

Het spel wordt beleefd in derde of eerste persoon. Het vechtsysteem werkt het best in eerste persoon en de makers hebben het vechtsysteem spannender gemaakt. Vroeger werd je muisbeweging omgezet in een slag: bewoog je je muis verticaal dan sloeg je personage ook verticaal. In Oblivion zal dit er zeker inzitten, al is het niet bekend of men dit systeem zal gebruiken als de basis of als optie.

Verder beloven de makers een grotere wereld, meer van hetzelfde maar dan beter en een diepgaand verhaal met vele plotwendingen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Jammer genoeg niet echt veel nieuwe informatie, het meeste stond ook al in de previews/interviews op elderscrolls.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:02

jdh009

FP ProMod
Denk dat ze op dit moment ook niet echt veel extra informatie los willen laten, ik hoop zelf dat ze binnenkort weer een filmpje met nieuw beeldmatriaal vrijgeven. Maar als ze het ongeveer als bij morrowind willen aanpaken denk ik niet dat dit er van gaat komen. Die screenshotjes zijn trouwens om je vingers bij af te liken. _/-\o_

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Het zijn mooie screenshots inderdaad, ik betwijfel eigelijk of ze wel nog een filmpje vrijgeven, hebben ze namelijk al een keer gedaan, en... sinds een paar minuten staan de boxcovers van oblivion op elderscrolls.com :P

Afbeeldingslocatie: http://img58.imageshack.us/img58/6623/obboxes7ik.jpg

Nou het lijkt er ondertussen op of alles al klaar ligt ;) Van mij mogen ze het uitbrengen.. Heeft bethesda trouwens een officiele release date gegeven? Want op de ene site is het oktober, de andere is het november... er is er ook eentje met decmeber...

• Syntagma
Ohh die doos! Hebbe hebbe!

• -Eraser-
Grote doos he? ;)
Anoniem: 26474 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:48:
Nou het lijkt er ondertussen op of alles al klaar ligt ;) Van mij mogen ze het uitbrengen.. Heeft bethesda trouwens een officiele release date gegeven? Want op de ene site is het oktober, de andere is het november... er is er ook eentje met decmeber...
waarschijnlijk 4 november, tegelijk met de xbox 360

edit:

nog wat nieuwe informatie van elderscrolls forums
PCzone (UK mag) previewed Oblivion. Info includes that Bethesda is at the polish, balance and bug fix stage, and that you could now play through the game from start to finish.

Enviroments confirmed include plains, swamps, scrubland, mountains, forest etc.

Ways to escape from jail include picking the lock, the guards pocket or attacking a cell mate and then overpowering the guard when he enters.

There are five joinable factions. Information they give on the mages guild includes that "you have to learn all the schools of magic from the various cities" and then you can gain entrance at the "Arcane University" in Imperial City, and *until you have done this* you cannot make spells or magic items.

The 10 playable races from Morrowind remain, obviously including both beast races (and a screenshot shows an argonian). Other screenshots include one of a river (water!) under a bridge.

In addition to the face editor there is a hair editor.

The same combat perks the player can attain (disarm, kock down etc) are also usable by AI NPC's.

If you become a vampire you can still continue playing missions.

..and finally *items* can let you resurrect dead foes as "mindless personal bodyguards".

Hope that stuff interests some of you.

edit - Oh and a screenshot of the skills interface confirms that the following skills are in; Blade, Block, Heavy Armour, Alteration, Destruction, Illusion, Restoration.

Each armour class (*they specify "light and heavy" so it looks like medium has been cut*) has six main types, plus one off pieces, apparently giving over 700 pieces overall.

[ Voor 72% gewijzigd door -Eraser- op 18-08-2005 13:02 ]

• Yoshi|IA2
Natuurlijk een grote doos :)
Een developer zei op de official forums (ik geloof MrSmileyFaceDude) dat ze deze keer iets speciaals gingen doen met de map. Er gingen suggesties rond van een cloth map. Dat zou wel super zijn...

• -Eraser-
Yoshi schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:28:
[...]

Een developer zei op de official forums (ik geloof MrSmileyFaceDude) dat ze deze keer iets speciaals gingen doen met de map. Er gingen suggesties rond van een cloth map. Dat zou wel super zijn...
ff kijken op de elderscrolls forums of ik daar wat over kan vinden :9

Yoshi schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:28:
[...]

Dat alleen al zou een reden zijn m te kopen :9~
Ik hoop echt dat het iets leuks wordt, het is namelijk echt dé manier om je spel te verkopen in een tijd dat bijna ieder huishouden met minimaal 1Mbit je spel kan downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475

Ik vindt overigens dat er in de beelden die ik van dit spel heb gezien, er wel erg veel ''blur'' gebruikt wordt. Al het licht en de kleuren zijn mij iets te vaag, zo'n blur effect kan mooi zijn maar in dit geval is het overdreve0n en irriterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Dat is High Dynamic Range Lighting, wat je denk ik ook wel uit kan zetten, is soms inderdaad wel wat overdreven licht en "blurry"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Eraser- schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:44:
Dat is High Dynamic Range Lighting, wat je denk ik ook wel uit kan zetten, is soms inderdaad wel wat overdreven licht en "blurry"
Ik vindt het met het blurry wel meevallen, maar goed ik denk dat ik het toch uit moet zetten vanwege mijn videokaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Zou je niet een nieuwe videokaart kopen? ik vraag me af of het wel te spelen is met een 5700..., je kan het natuurlijk altijd proberen en daarna alsnog een nieuwe kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon wachte tot de zeg maar paar week voor release en dan een r5xx kope van rond 200 euries en dan zal ie wel goed draaie met een beetje systeem erbij.
Maare die screens zijn weer :9~ :9~

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 120141 op 20-08-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Anoniem: 120141 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:32:
Gewoon wachte tot de zeg maar paar week voor release en dan een r5xx kope van rond 200 euries en dan zal ie wel goed draaie met een beetje systeem erbij.
Ik denk dat ie wel wat duurder zal zijn dan 200 euro ... ik probeer eerst gewoon met me 9800pro of ik het kan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik weet dat er ook midrange en budget modellen van komen en deie zullen wel rond 200-300 komen met zeer goede prijs kwaliteit verhouding denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht wel tot het spel er is, en dan eens rond gaan kijken welke videokaart het gaat worden, enne die 5700 trekt nog best wel wat, ondanks dat hij veel afgekraakt wordt... het is niet de le variant, maar de ve met 256 mb, (Die volgens mij niet gebruikt wordt haha).. (doom 3 en far cry trekt hij naar volle tevredenheid (1024*768)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 26474 op 20-08-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik de kwaliteit van de textures zie denk ik dat je beter ook een reepje geheugen bij kunt kopen, -Eraser-... Ikzelf trouwens ook. 512MB lijkt me niet echt lekker meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Ja dat doe ik tegen die tijd wel denk ik, die kosten toch niet zoveel meer :)

[ Voor 4% gewijzigd door -Eraser- op 20-08-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Eraser- schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:05:
Ja dat doe ik tegen die tijd wel denk ik, die kosten toch niet zoveel meer :)
Is goedkoper dan een betere videokaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
-Eraser- schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:16:
Het zijn mooie screenshots inderdaad, ik betwijfel eigelijk of ze wel nog een filmpje vrijgeven, hebben ze namelijk al een keer gedaan, en... sinds een paar minuten staan de boxcovers van oblivion op elderscrolls.com :P

[afbeelding]
De boxart is iig mooi. _O_

* Vanitas kan niet meer wachten.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151748

4 november? Dat zou mooi zijn als het er echt van komt.

Sneller dan ik dacht.

Mishimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan
  • Laatst online: 27-05 19:08
Bij Dynabyte kun je hem pre-orderen ;)
verwachte leverdatum is 15 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lycan schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:20:
Bij Dynabyte kun je hem pre-orderen ;)
verwachte leverdatum is 15 november.
Zit daar ook nog een financieel voordeel aan? Anders haal ik m liever bij de lokale gamesboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan
  • Laatst online: 27-05 19:08
Anoniem: 34169 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 12:07:
[...]

Zit daar ook nog een financieel voordeel aan? Anders haal ik m liever bij de lokale gamesboer.
Als je een klantenkaart hebt(die je gratis kunt aanvragen op de site 8)7 ) kost hij 44.95, anders 49.95
dus zoveel maakt het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Weer een nieuw interview (staat veel nieuwe info in) ;) "The Second Oblivion Fan Interview!"

Klik

[ Voor 18% gewijzigd door -Eraser- op 27-08-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

-Eraser- schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:44:
Weer een nieuw interview (staat veel nieuwe info in) ;) "The Second Oblivion Fan Interview!"

Klik
Leuk, ik heb het ook gelezen, een paar dagen terug. :)

Ook nog een paar screens gehad via een PM van iemand van het elderscrolls forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Mooie screenshots, vooral dat huisje aan het water en die armour :~ en ik zie een argonian (nog niet gezien op andere screens :P)

[ Voor 19% gewijzigd door -Eraser- op 27-08-2005 11:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
2 nieuwe plaatjes van de xbox 360 versie: (klik)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn/200508/small1125096938_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn/200508/small1125096938_1.jpg

March of the Eagles

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.