TomTom Mobile BeNeLux

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.349 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:57

404error

Page Not Found

Oké, er is nu dus een crack uit waarmee iedere BT-GPS schijnt te werken. Ik heb hem er bij mij opgezet om te kijken of hij het dan ook op de C500 met originele TomTom-GPS doet.
Maar helaas, het werkt nog niet.

offtopic:
Mailtjes naar me sturen voor de crack heeft geen zin, zoek liever op de bekende plaatsen!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
404, heb je de crack misschien met een Symbian telefoon uitgeprobeerd (zoals een Nokia 6600 of 7610)? Ik ben benieuwd of het daarmee wel werkt namelijk.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-04 15:15

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Ik heb de crack er ook opgezet en de royaltek die bij mijn Route 66 pakket zat werkt inderdaad perfect :*)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

azt33 schreef op 29 oktober 2004 @ 19:40:
404, heb je de crack misschien met een Symbian telefoon uitgeprobeerd (zoals een Nokia 6600 of 7610)? Ik ben benieuwd of het daarmee wel werkt namelijk.
Ik heb geen beschikking over een Symbian telefoon. Zoals je in de post hierboven kan lezen en wat ik gehoord hebt schijnt hij te werken, zodat alle BT GPS ontvangers te gebruiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:10
404error schreef op 29 oktober 2004 @ 20:43:
[...]

Ik heb geen beschikking over een Symbian telefoon. Zoals je in de post hierboven kan lezen en wat ik gehoord hebt schijnt hij te werken, zodat alle BT GPS ontvangers te gebruiken zijn.
Zul je net zien dat ik een orginele TomTom GPS receiver gekocht heb :|
Naja die TomTom receivers zijn ook niet slecht natuurlijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik heb nu TTM op mijn 7610 staan, maar het wil niet openen. Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je het opent/installeert op een 7610? Autorun.exe of Tomtommobile.exe herkent ie niet??

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404error schreef op 29 oktober 2004 @ 19:34:
Oké, er is nu dus een crack uit waarmee iedere BT-GPS schijnt te werken. Ik heb hem er bij mij opgezet om te kijken of hij het dan ook op de C500 met originele TomTom-GPS doet.
Maar helaas, het werkt nog niet.

offtopic:
Mailtjes naar me sturen voor de crack heeft geen zin, zoek liever op de bekende plaatsen!
Ik heb ondertussen ook de patch geprobeerd.
Werkt bij mij ook niet.
Als ik mijn gps "TomTom" noem ipv "TomTom Wireless GPS" zie je wel dat ie contact probeert te maken. (De blauwe lampjes blijven steeds een tijdje branden, ipv knipperen)
Maar ik krijg nog steeds geen connectie tussen mijn C500 en Rikaline 6030.

edit:
Zonder die patch doet ie dat dus ook, dat de lampjes wat langer blijven branden wanneer ik de muis "TomTom" noem :?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar bestaat die crack uit? een nieuwe tomtom.exe?

is het niet een beter idee om die patch openbaar te maken zodat mensen met verschillende BT GPS ontvangers ermee aan de haal kunnen en een evt mogelijke oplossing te vinden?

of is dat niet legaal op 1 of andere manier? (zo ja, excuses)

ik heb de beschikking over emtac en rikaline gps modules btw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Smarron

The bend

Volgens mij is deze "crack" nog steeds niet van toepassing op de C500.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De patch bestaat uit 6 files die je in \System\Apps\TTMOBILE moet zetten,
nadat je de bestaande files verwijderd hebt.

Werkt helaas niet op de C500

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
azt33 schreef op 29 oktober 2004 @ 22:02:
Ik heb nu TTM op mijn 7610 staan, maar het wil niet openen. Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je het opent/installeert op een 7610? Autorun.exe of Tomtommobile.exe herkent ie niet??
kan me vergissen hoor, maar de 7610 wordt toch ook helemaal niet ondersteund door tomtom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op 30 oktober 2004 @ 00:10:
[...]
kan me vergissen hoor, maar de 7610 wordt toch ook helemaal niet ondersteund door tomtom :?
Dit staat een paar pagina's terug
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 15:25:
Ik heb sinds vandaag een originele tomtom gps en wat een opluchting. Het werkte direct met tomtom mobile. Mijn oude heb ik inmiddels verkocht.
Nu kan ik dus eindelijk tomtom mobile gebruiken in combinatie met mijn nokia 7610
Werkt dus wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Jep, het werkt helemaal! Ik ben er uit, en ik moet zeggen, het ziet er perfect uit!

Nu op zoek naar een BT muis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
hier werkt het ook op de 7610 met TFAC Bluetooth GPS. Helaas heb ik donderdag mijn enkelband ingescheurt zodat ik hem maar een dag kon testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 23:38:
waar bestaat die crack uit? een nieuwe tomtom.exe?

is het niet een beter idee om die patch openbaar te maken zodat mensen met verschillende BT GPS ontvangers ermee aan de haal kunnen en een evt mogelijke oplossing te vinden?

of is dat niet legaal op 1 of andere manier? (zo ja, excuses)

ik heb de beschikking over emtac en rikaline gps modules btw....
Patch is gewoon verkrijgbaar via www.aivanet.com. Effe zoeken in het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik heb het aan de praat gekregen met een Royaltek RBT-1000, i.c.m. 7610. Werkt zonder problemen! Het ziet er goed uit, en ik heb er geen problemen mee gehad. Ik ga nu op zoek naar een goede telefoonhouder voor in de auto... Iemand enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

azt33 schreef op 30 oktober 2004 @ 14:37:
Ik heb het aan de praat gekregen met een Royaltek RBT-1000, i.c.m. 7610. Werkt zonder problemen! Het ziet er goed uit, en ik heb er geen problemen mee gehad. Ik ga nu op zoek naar een goede telefoonhouder voor in de auto... Iemand enige tips?
Loop een keer de Halfords binnen, keus genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op 30 oktober 2004 @ 14:37:
Ik ga nu op zoek naar een goede telefoonhouder voor in de auto... Iemand enige tips?
Ik heb er v/d week 1 bij het kruidvat gehaald. €8,95
Hij is in breedte verstelbaar en past ook in het ventilatierooster. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.massop.nl/p1.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.massop.nl/p2.JPG

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Damn, heb ik dat ding voor niks lopen bestellen uit Engeland. Had me weer wat kosten kunnen besparen. :(

Ziet er mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een leuke opmerking:

Idd met de patch zijn meerdere ontvangers te gebruiken......per 1 november 2004 komt Emtac met de Bluetooth III serie op de markt.

Deze maakt gebruik van 4 AAA alkaline batterijen en claimt hiermee 20 uur te kunnen navigeren....daarbij komt nog dat deze maar €98 euro excl. btw kost!

Duzzz lijkt mij zeker een goede vervanger voor de huidige GPS-en en zeker voor de duurdere Rikaline en Leadtek(tomtom) ontvangers!

Info? just pozt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Maite schreef op 30 oktober 2004 @ 08:40:
hier werkt het ook op de 7610 met TFAC Bluetooth GPS. Helaas heb ik donderdag mijn enkelband ingescheurt zodat ik hem maar een dag kon testen.
Van harte beterschap !
Ik kan je uit zéér recente ervaring (07-08-2004) vertellen dat het érg belangrijk is om je rust te nemen, en na de drukverband periode geen tape maar rek te nemen, soort gips uit kunststof .

Inmiddels is het voor mij bijna 3 maanden geleden maar ik ben nog steeds maar voor 50% functioneel :'( :'(

Dat het jou maar beter mag vergaan !
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 18:26:
[...]
Ik heb er v/d week 1 bij het kruidvat gehaald. €8,95
Hij is in breedte verstelbaar en past ook in het ventilatierooster. ;)

[afbeelding] [afbeelding]
Hejjjjjla, een Alpina stuur, heb je een volledige auto in Alpina versie of "slechts" een Alpina stuur? Ik persoonlijk heb een Mtech II stuur in mijn E30, vind dat persoonlijk het mooiste.

Ontopic, ziet eruit als een goede foon houder, voor een knappe prijs !

[ Voor 34% gewijzigd door BYM op 31-10-2004 18:15 ]

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn Tom Tom BT muis niet aan de praat met de C500. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchwoody schreef op 31 oktober 2004 @ 18:39:
Ik krijg mijn Tom Tom BT muis niet aan de praat met de C500. Kan iemand mij helpen?
Nee, als je dit Topic een beetje gelezen had.
Dan wist je dat niemand hem nog aan de praat heeft met een C500.
Op 1 na, maar die zat een potje te jokken :
BYM schreef op 31 oktober 2004 @ 17:47:
[...]
Hejjjjjla, een Alpina stuur, heb je een volledige auto in Alpina versie of "slechts" een Alpina stuur? Ik persoonlijk heb een Mtech II stuur in mijn E30, vind dat persoonlijk het mooiste.
offtopic:
Het is "slechts" een Alpina stuur in een E36.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
BYM schreef op 31 oktober 2004 @ 17:47:

Van harte beterschap !
Ik kan je uit zéér recente ervaring (07-08-2004) vertellen dat het érg belangrijk is om je rust te nemen, en na de drukverband periode geen tape maar rek te nemen, soort gips uit kunststof .

Inmiddels is het voor mij bijna 3 maanden geleden maar ik ben nog steeds maar voor 50% functioneel :'( :'(

Dat het jou maar beter mag vergaan !
Bedankt voor de goede wensen. Ze hadden het inderdaad over een tape verband maar ik zal het zeker bij mijn volgende afspraak over een rek verband hebben. Bedankt voor de tip en natuurlijk hoop ik voor jou dat je gauw weer 100% funcioneel bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:06
Heeft iemand een idee hoe je TomTom mobile kunt updaten? Zowel de applicatie zelf als de maps? Ik zie op de site wel updates voor de pocketpc en de GO, maar niet voor de mobile. Het zal toch niet zo zijn dat het voor hen te moeilijk is om een eenvoudige updater te schrijven dat ze dat maar achterwege laten? Het is immers een stuk moeilijker om software voor een smartphone te updaten dan voor een pocketpc. De angst om verstoken te zijn van updates is het enige dat mij nog tegenhoudt dit product te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat op het Forum van de Smartphone-club :9
en op modaco staat ook zoiets
From TomTom:
Since 2 PM our TomTom MOBILE customers can try and purchase TomTom Traffic subscriptions for the UK, The Netherlands, Germany and France. TomTom Traffic informs on traffic incidents on your route and helps you avoid traffic delays. For more info: http://www.tomtom.com/products/prod...D=35&Language=1

This update is also fully compatible with C500.
Just download the traffic plugin trial version (one month free), and you have full C500 support.
Kan alleen de download niet vinden. 8)7

Dit staat ook op Modaco
1. You need 6,5 MB free mem on MiniSD to update.
To free memory you can remove voicefiles.
Two types are available: tomtom/dataXX.chk (16kHz for S60 and MSSP) and tomtom/dataXX.22k (22kHZ for MSSP only).
MSSP users can delete any double 16kHZ voice file, S60 users can delete any (double) 22kHz voice file.
E.g. if you have data04.chk, data05.chk, data04.22k and data05.22k (all english voices), you can delete the files data04.chk and data05.chk, because the 22kHz voicefiles are of higher quality. The app will always try to open 22kHz voicefiles first if present.

2. If gps connection does not work on C500, you might need to follow these steps:

To connect with bluetooth:

* throw away all TomTom Wireless GPS - devices from your BlueTooth settings (menu Settings (4) - BlueTooth ( )

* DISABLE COM7 - support (menu Configurations (997) - BT SerialPortSetup (2) - second checkbox)

* start TomTom MOBILE (wait 1:30 minute; there should be a beep and another question 'This application is not known...')

* exit TomTom MOBILE

* switch your phone off and on again

* start TomTom MOBILE and you should have a connection with the TomTom Wireless GPS...

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 23:26:
[...]

je moet in de hoofddir van je mmc kaartje een map aanmaken met als naam Benelux-map
In deze map moet je alle bestanden kopieren van de map benelux van tomtom3

succes
Even een vraag mbt iets wat al eerder aan de orde gekomen is:

Bovenstaande heb ik gedaan, maar hij blijft zeggen "no maps found". Ik heb ook geprobeert de map "Benelux Navigator Map" te noemen, maar met hetzelfde resultaat. Kan iemand bij wie het wel werkt mij helpen door te vertellen wat ik hier fout doe?

Alvast dank..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is heb je vier mapjes, die moet je alle vier los (dus niet die vier mapjes in 1 map) in de hoofddir van je Storage kaart zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeeh, de map TTMOBILE moet toch in je apps map staan en niet in de root van je MMC? of ben ik nou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 00:09:
Eeeh, de map TTMOBILE moet toch in je apps map staan en niet in de root van je MMC? of ben ik nou...
Ik denk het wel dat jij... :P

Je moet echt de 4 mapjes naar de root van je SD zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thxs! Done it, maar hetzelde resultaat..geen kaarten gevonden.. :|
Morgen weer een dag zullen we maar zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
En heeft ondertussen niemand een beta getest o.i.d. voor de P800/P9x0 serie?

Want dit is natuurlijk een killer app voor zo'n phone.... Can't wait

Weet iemand wanneer die en of die komt? Ik heb natuurlijk al een berichtje gestuurd naar TomTom maar dan krijg je alleen maar zo iets terug van we onderzoeken of het de moeite waard is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 00:09:
De map "TTMobile" moet in een map genaamd "Apps" staan,
die moet weer in map genaamd "System" staan.
Die map moet weer in de dir van je storage kaart komen te staan.
Dan moet het werken.

Dit zijn de vier mappen die je moet hebben:
2577, Benelux Navigator Map, System en TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower
  • Laatst online: 23:48

PenguinPower

May the SOURCE be with you

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 21:14:
[...]
Kan alleen de download niet vinden. 8)7

Dit staat ook op Modaco

[...]
Je krijgt de download alleen te zien als je tomtom traffic abonnement hebt geactiveerd op jou MyTomTom account. Vanaf nu wordt TomTom MOBILE alleen gelevert met de traffic plugin. Een afzonderlijke patch voor de C500 komt er dus niet. Ik heb eigenlijk niet zo veel zin om maandelijks vast te zitten aan TomTom traffic abonement, maar er zit weinig anders op...?

Dit is gewoon geldklopperij. Koppelverkoop.

[ Voor 9% gewijzigd door PenguinPower op 02-11-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Iemand toevallig TT mobile al werkend gekregen met een Holux 230 BT apparaat ?

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je hoeft niet Traffic te activeren. Je kan gewoon de versie downloaden als je een
My TomTom account hebt en dan kan je die nieuwe versie gewoon gebruiken. Je hoeft
niet perse een TomTom Traffic account af te sluiten om het pakket te gebruiken. Dus
niks aan het handje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Door stalker_90909 - dinsdag 02 november 2004 10:28

Iemand toevallig TT mobile al werkend gekregen met een Holux 230 BT apparaat ?

Nope, ik had deze in 1e instantie ook gekocht. Zat in een ASUS BT GPS Kit, maar hij werkte niet samen met TTM. Heb nu via ebay een originele tomtom BT GPS receiver gekocht en het werkt echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Heeft iemand de update al? En zo ja, mag ik hem ook hebben? (@mod: Een gratis update vragen is toch geen warez request?) Mail me op [email=404error@stratums-eind.nl]

[ Voor 61% gewijzigd door 404error op 02-11-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
404error schreef op 02 november 2004 @ 11:06:
Heeft iemand de update al? En zo ja, mag ik hem ook hebben? (@mod: Een gratis update vragen is toch geen warez request?) Mail me op [email]404error@stratums-eind.nl[/email]
Maar om deze gratis update te kunnen downloaden MOET je wel een TomTom Mobile productcode hebben dat betekent dus dat je TomTom Mobile hebt moeten kopen. En dat zal bij jou dan niet het geval zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VicSmurf schreef op 02 november 2004 @ 11:09:
[...]

Maar om deze gratis update te kunnen downloaden MOET je wel een TomTom Mobile productcode hebben dat betekent dus dat je TomTom Mobile hebt moeten kopen. En dat zal bij jou dan niet het geval zijn ;)
ik zou m ook graag willen als iemand m al heeft kun je die dan mailen naar b.dorenbos@planet.nl

op mn ipaq werkt ie ook met de holux 230 gewoon naam veranderen in tomtom wireles gps en opnieuw opstarten en t werkt alleen lang nodig om sat verbinding te krijgen

ik hoop dat iemand de update stuurt zodat ik m ook op de c500 aan de gang krijg
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 07:33:
[...]

De map "TTMobile" moet in een map genaamd "Apps" staan,
die moet weer in map genaamd "System" staan.
Die map moet weer in de dir van je storage kaart komen te staan.
Dan moet het werken.

Dit zijn de vier mappen die je moet hebben:
2577, Benelux Navigator Map, System en TomTom.
Dat dacht ik ook, dus e:\system\apps\TTMOBILE
Zo moeilijk is het namelijk ook niet, maar hij blijft zeggen "Geen kaarten gevonden". Ik vermoed dat dat de bestanden currupt zijn ofzo. Iemand nog tips voor goede sites/fora's mbt Nokia 6600 en navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het gewoon zo op de miniSD staan:

storagecard\TomTomMobile\ (met daarin de folders: 2577, System en TomTom)
storagecard\Benelux Navigator Map\ (met daarin alle bestanden)

Werkt prima zo, de kaart word direct herkend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 13:22:

vreemde indeling... heb je een windows telefoon of een s60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

windows (SPV C500) :D vergeten te melden sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 13:32:
heb jij de patch voor de spv c500 kun je mij die mailen??

ik zou je erg dankbaar zijn

b.dorenbos@planet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 13:22:

MBT melding "geen kaarten gevonden"

Ok, dan als laatste, en dan geef ik het op:
Het gaat om nokia 6600 met Symbian OS.
Mijn MMC:
e:\2577
e:\Benelux-map of e:\Benelux Navogator Map (allebei geprobeerd)
e:\system\apps\TTMOBILE
e:\TomTom

Klopt dit? Zoja dan geef ik het op en moet ik mijn nieuwschierigheid naar TomTom maar bedwingen en het bij Route66 houden.
In ieder geval al bedankt voor jullie info.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 13:32:
heb je m ook werkend met bluetooth???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 14:09:
[...]

MBT melding "geen kaarten gevonden"

Ok, dan als laatste, en dan geef ik het op:
Het gaat om nokia 6600 met Symbian OS.
Mijn MMC:
e:\2577
e:\Benelux-map of e:\Benelux Navogator Map (allebei geprobeerd)
e:\system\apps\TTMOBILE
e:\TomTom

Klopt dit? Zoja dan geef ik het op en moet ik mijn nieuwschierigheid naar TomTom maar bedwingen en het bij Route66 houden.

In ieder geval al bedankt voor jullie info.
heb je e:\Benelux Navigator Map ook geprobeerd?

[ Voor 11% gewijzigd door Byte_Me op 02-11-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zit het em niet zo in de naam maar word het wel direct herkend als het in de root staat, tenminste...bij mij wel...

En nee, ik heb em niet aan de praat met GPS-muis omdat ik er (nog) niet 1 heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op 02 november 2004 @ 16:25:
[...]

heb je e:\Benelux Navigator Map ook geprobeerd?
Scherp! :)

Was typfoutje op forum. Ja die heb ik ook geprobeerd. Ik ga er maar vanuit dat de bestanden corrupt zijn, tenzij iemand nog een suggestie heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Bij mij deed hij het ook niet Jeffs, ik heb de 4 mappen in de root van mijn SD staan, telefoon opnieuw opgestart en nu werkt het wel.

Zijn de flitpalen in de plattegrond ook rode vierkantjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 02 november 2004 @ 19:49:
Bij mij deed hij het ook niet Jeffs, ik heb de 4 mappen in de root van mijn SD staan, telefoon opnieuw opgestart en nu werkt het wel.

Verwijderd in "TomTom Mobile BeNeLux" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 02 november 2004 @ 19:49:

OK, als laatste: betekent "in de root" e:\system\apps\TTMOBILE of e:\TTMOBILE ?
En hoe heet exact jou directory met de kaarten?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Oké mensen, de link naar de update!!!

http://support.tomtom.com/traffic/software/ttm_sp.zip

Hiermee werkt hij op de C500!!!

Met dank aan een tip van Pamas!!!

Even nog wat puntjes waar je op moet letten:
(rechtstreeks van Modaco, dus in het Engels, ze staan ook al eerder in dit forum...)

Other information you need to get Mobile working on the C500 are as follows,

Two types are available: tomtom/dataXX.chk (16kHz for S60 and MSSP) and tomtom/dataXX.22k (22kHZ for MSSP only).
MSSP users can delete any double 16kHZ voice file, S60 users can delete any (double) 22kHz voice file.
E.g. if you have data04.chk, data05.chk, data04.22k and data05.22k (all english voices), you can delete the files data04.chk and data05.chk, because the 22kHz voicefiles are of higher quality. The app will always try to open 22kHz voicefiles first if present.

2. If gps connection does not work on C500, you might need to follow these steps:

* throw away all TomTom Wireless GPS - devices from your BlueTooth settings (menu Settings (4) - BlueTooth ( )

* DISABLE COM7 - support (menu Configurations (997) - BT SerialPortSetup (2) - second checkbox)

* start TomTom MOBILE (wait 1:30 minute; there should be a beep and another question 'This application is not known...')

* exit TomTom MOBILE

* start TomTom MOBILE and you should have a connection with the TomTom Wireless GPS

[ Voor 95% gewijzigd door 404error op 03-11-2004 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

404error schreef op 02 november 2004 @ 23:57:

(rechtstreeks van Modaco, dus in het Engels, ze staan ook al eerder in dit forum...)

* exit TomTom MOBILE

* start TomTom MOBILE and you should have a connection with the TomTom Wireless GPS
_/-\o_

Vanavond direct proberen!
Had ik moeten weten. :(
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 20:29:
OK, als laatste: betekent "in de root" e:\system\apps\TTMOBILE of e:\TTMOBILE ?
En hoe heet exact jou directory met de kaarten?

Alvast dank!
system\apps\TTMOBILE

Ik neem aan dat je met e:\ gewoon je SD bedoelt? De map van de kaarten heet Benelux Navigator Map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
Net even Major Roads of Europe van mijn TomTom 3 CD geinstalleerd (eerst lokaal op de hardeschijf van de pc en daarna gekopierd in de root van mijn miniSd kaartje) en dit werkt ook nog! Kaarten zijn dus compatible met elkaar, handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

8)

TomTom doet het !!! De update werkte in 1x perfect! Ik hoefde niet eens mijn Rikaline opnieuw toe te voegen of wat dan ook. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Smarron op 03-11-2004 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
heeft die update ook iets te maken met tomtom traffic (staat namelijk in de url) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
404error schreef op 02 november 2004 @ 23:57:

* exit TomTom MOBILE

Ik ben het op dit moment aan het proberen :) wat ik me nu ff afvraag..wat heeft die TomTom Mobile Traffic update te maken met het niet functioneren van andere dan de originele Bluetooth gps ??

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 03-11-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Smarron schreef op 03 november 2004 @ 16:41:
8)

TomTom doet het !!! De update werkte in 1x perfect! Ik hoefde niet eens mijn Rikaline opnieuw toe te voegen of wat dan ook. _/-\o_
Is dit op een SPV C500?
Heeft iemand Tomtom daar al opdraaien in combinatie met een Royaltek 1000 gps?
Ben heel benieuwd.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 12:01:
[...]

Patch is gewoon verkrijgbaar via www.aivanet.com. Effe zoeken in het forum.
Met mijn GPS muis werkt het dus gewoon NIET (EMTAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

vmb schreef op 03 november 2004 @ 19:43:
Is dit op een SPV C500?
Heeft iemand Tomtom daar al opdraaien in combinatie met een Royaltek 1000 gps?
Ben heel benieuwd.......
Yep, C500. Anders had ik die update ook niet hoeven downloaden. :z
TheVisionMaster schreef op 03 november 2004 @ 19:10:
Ik ben het op dit moment aan het proberen :) wat ik me nu ff afvraag..wat heeft die TomTom Mobile Traffic update te maken met het niet functioneren van andere dan de originele Bluetooth gps ??
Geen idee, maar ik hoefde in ieder geval niet moeilijk te doen met het renamen van het GPS-device ofzo. Plug-n-Play!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 03 november 2004 @ 19:49:
[...]
Yep, C500. Anders had ik die update ook niet hoeven downloaden. :z

[...]
Geen idee, maar ik hoefde in ieder geval niet moeilijk te doen met het renamen van het GPS-device ofzo. Plug-n-Play!
Ik begrijp er niets van.
Bij mij lukt het maar niet.
De update heb ik geinstalleerd.
Ik heb Com7 uitgezet.
BT gps-apparaat verwijderd uit mijn telefoon.
tel. opnieuw opgestart.
muis aan.
TomTom mobile aan.
Niets
hij blijft maar aangeven "al ... min. geen bruikbaar gps signaal."
Dat doet hij met en zonder de gps patch. :(
Ik heb al verschillende TomTom mobiles geprobeerd.
UK, Benelux, Iberia en die van Italia. 8)7

Een hard reset heb ik ook al gedaan, ook niets. :'(

En ik was zo blij dat ik de update eindelijk gevonden had :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 20:50:
[...]

Ik begrijp er niets van.
Bij mij lukt het maar niet.
De update heb ik geinstalleerd.
Ik heb Com7 uitgezet.
BT gps-apparaat verwijderd uit mijn telefoon.
tel. opnieuw opgestart.
muis aan.
TomTom mobile aan.
Niets
hij blijft maar aangeven al ... min. geen bruikbaar gps signaal.
Dat doet hij met en zonder de gps patch. :(
Ik heb al verschillende TomTom mobiles geprobeerd.
UK, Benelux, Iberia en die van Italia. 8)7

Een hard reset heb ik ook al gedaan, ook niets. :'(

En ik was zo blij dat ik de update eindelijk gevonden had :9
Hier nog zo iemand :( GRMBL alles geprobeerd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVisionMaster schreef op 03 november 2004 @ 21:01:
[...]
Hier nog zo iemand :( GRMBL alles geprobeerd......
Het moet toch werken, ik heb dezelfde muis als Smarron.
Rikaline 6030 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 21:04:
[...]

tja..ik heb een EMTAC CRUXII/BTGPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 03 november 2004 @ 16:41:
8)

:? is dit op een 6600 icm Rikaline 6030 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 21:21:
[...]
:? is dit op een 6600 icm Rikaline 6030 :?
Wanneer je iets verder had gelezen, had je het geweten. B)
C500

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 21:04:
Ik had het apparaat niet eens verwijderd toen ik Mapopolis nog gebruikte, dus al die stappen van "mocht het niet werken" las ik niet eens. Ik startte TT gewoon op en ben naar de GPS setup gegaan, toen had ik opeens al verbinding. :?

En nu werkt het gewoon. Reeds een paar ritjes gemaakt en hij is werkelijk subliem ivg met Mapopolis! Dat 3D-achtige is echt mooi! Alleen zie ik tijdens het navigeren de flitspalen weer niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Smarron schreef op 03 november 2004 @ 21:53:
[...]
Ik had het apparaat niet eens verwijderd toen ik Mapopolis nog gebruikte, dus al die stappen van "mocht het niet werken" las ik niet eens. Ik startte TT gewoon op en ben naar de GPS setup gegaan, toen had ik opeens al verbinding. :?

En nu werkt het gewoon. Reeds een paar ritjes gemaakt en hij is werkelijk subliem ivg met Mapopolis! Dat 3D-achtige is echt mooi! Alleen zie ik tijdens het navigeren de flitspalen weer niet. :(
Bij mij werkt het ook perfect op mijn C500, ook de flitspalen en de waarschuwingen daarvoor!

Ik gebruik wel gewoon de originele TomTom BT GPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
Werkt hier ook goed. c500 i.c.m. Rikaline 6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 03 november 2004 @ 21:53:
[...]

heb jij die gps patch gebruikt?
zoja, wil je hem mij eens sturen?

Ik moet toch iets fout doen.
Ik heb op mijn Storage Card staan:
System\Apps\TTMOBILE
TomTom
2577
Benelux Navigator Map

Com 7 uitgeschakeld
gps device verwijderd

Ik begrijp er niets van.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 22:40:
[...]

heb jij die gps patch gebruikt?
zoja, wil je hem mij eens sturen?

Ik moet toch iets fout doen.
Ik heb op mijn Storage Card staan:
System\Apps\TTMOBILE
TomTom
2577
Benelux Navigator Map

Com 7 uitgeschakeld
gps device verwijderd

Ik begrijp er niets van.
Pamos, Ik weet niet welke GPS ontvanger je gebruikt. Zoals je enkele reactie hiervoor kan lezen gebruik ik TTM met een Rikaline 6030. Ik had eerst ook wat kleine problemen. Wat ik toen heb gedaan is het volgende:

- De Storage kaart leeg gemaakt
- TTM geïnstalleerd
- patch uitgevoerd
- COM7 en COM8 poort uitgevinkt en vervolgens weer aangevinkt (vervolgens moet je het toestel weer opnieuw pairen met je GPS ontvanger)
- TTM weer opgestart (uiteraard buitenshuis voor optimale ontvangst) en daarna even geduld hebben (+/- 2 minuten) en toen had ik ontvangst.
Tip: in het voorkeuze menu moet je tijdens het opstarten bij GPS instellingen activiteit zien!!

COM7 iig aan laten staan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doctor Yes schreef op 03 november 2004 @ 23:15:
[...]

Pamos, Ik weet niet welke GPS ontvanger je gebruikt. Zoals je enkele reactie hiervoor kan lezen gebruik ik TTM met een Rikaline 6030. Ik had eerst ook wat kleine problemen. Wat ik toen heb gedaan is het volgende:

- TTM geïnstalleerd
- patch uitgevoerd
- COM7 en COM8 poort uitgevinkt en vervolgens weer aangevinkt (vervolgens moet je het toestel weer opnieuw pairen met je GPS ontvanger)
- TTM weer opgestart (uiteraard buitenshuis voor optimale ontvangst) en daarna even geduld hebben (+/- 2 minuten) en toen had ik ontvangst.
Tip: in het voorkeuze menu moet je tijdens het opstarten bij GPS instellingen activiteit zien!!

COM7 iig aan laten staan!!!
Ik heb ook een Rikaline 6030

Je bedoelt denk ik COM 6 en 7.
Wanneer je paired laat je dan de naam van de Rikaline gps staan staan?

Als je het binnenshuis probeert, krijg je dan wel of geen connectie met je BT muis?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 23:25:
[...]

Ik heb ook een Rikaline 6030

Je bedoelt denk ik COM 6 en 7.
Wanneer je paired laat je dan de naam van de Rikaline gps staan staan?

Als je het binnenshuis probeert, krijg je dan wel of geen connectie met je BT muis?
Ik bedoel idd COM6 en 7. De naam heb ik tijdens het pairen veranderd in TomTom Wireless GPS
Binnenshuis krijg ik geen connectie. Ga dus echt even naar buiten of in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doctor Yes schreef op 03 november 2004 @ 23:29:
[...]

Ik bedoel idd COM6 en 7. De naam heb ik tijdens het pairen veranderd in TomTom Wireless GPS
Binnenshuis krijg ik geen connectie. Ga dus echt even naar buiten of in de auto.
Thnx Doctor Yes. _/-\o_
Hij werkt, kan ik eindelijk gerust naar mijn bedje toe. :Z

Ik heb trouwens gewoon de naam "Rikaline Bluetooth GPS" laten staan

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 23:31:
[...]

Thnx Doctor Yes. _/-\o_

Da's mooi. Hoezo naar bed? Eerst even een testritje maken toch? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doctor Yes schreef op 03 november 2004 @ 23:36:
[...]

Da's mooi. Hoezo naar bed? Eerst even een testritje maken toch? :9~
Dat wordt dan wel morgen, het is elke avond al laat.
Mijn vriendin herkent me al niet meer. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
404error schreef op 03 november 2004 @ 22:10:
[...]

Bij mij werkt het ook perfect op mijn C500, ook de flitspalen en de waarschuwingen daarvoor!

Hier werkt hij ook. Ik heb overigens de GPS muis wel de naam 'TomTom Wireless GPS' meegegeven. 'k heb overigens een EMTAC (voor nu ffies...geleend)....

ehh..gebruik jij gewoon Checkpoint?? ;) of een andree app voor de flitspalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Iemand al wat geprobeerd met een Royaltek 1000. Heb ik nl. een oogje op icm. met de C500. ;)
Of maakt dat allemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:31

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

vmb schreef op 04 november 2004 @ 09:47:
Iemand al wat geprobeerd met een Royaltek 1000. Heb ik nl. een oogje op icm. met de C500. ;)
Of maakt dat allemaal niet?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. De royaltek 1000 schijnt een goede gps ontvanger te zijn. Alleen moet ik wel even zeker weten of die met mijn c500 werkt :)

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.k. de Tomtom wireless gps antenne en de nokia 6600 heb ik al. Nu alleen de Tomtom moblile software nog. Wie kan mij daar aan helpen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 10:54:
Maar je hoeft niet Traffic te activeren. Je kan gewoon de versie downloaden als je een
My TomTom account hebt en dan kan je die nieuwe versie gewoon gebruiken. Je hoeft
niet perse een TomTom Traffic account af te sluiten om het pakket te gebruiken. Dus
niks aan het handje
Ik heb een My TomTom account...
Hoe kan ik het dan downloaden? Zonder productcode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een spv e200 met een rikaline 6030 en tomtom mobile. Mijn vraag is soms gaat het een hele poos goed met navigeren maar soms word de verbinding verbroken en krijgt hij geen verbinding meer met mijn muis. Ik moet dan mijn telefoon uit zetten en dan weer aan, tomtom starten en dan doet hij het weer wel terwijl mijn telefoon maar 50 cm van de muis is verwijderd. Heeft iemand ook dit probleem of kan iemand mij hierbij helpen.

groetjes bigjohnny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 23:31:
Thnx Doctor Yes. _/-\o_

Ik had je nog een email gestuurd, maar zag nu pas dat het al werkte. Mijn device heet ook nog steeds hetzelfde. Dus volgens mij zijn ze in de update wat vergeten te disablen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404error schreef op 03 november 2004 @ 22:10:
[...]

Die flitspalen en waarschuwingen werken bij mij ook goed.
Bij flitspaal.nl had ik ook nog wav files gedownload.

Weet jij mischien hoe je die te horen krijgt?
Of werken die alleen met Checkpoint?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 11:29:
[...]

Ik heb een My TomTom account...
Hoe kan ik het dan downloaden? Zonder productcode?
Als je een paginatje terugklikt zie je de rechtstreekse link...

Lees de draad voor je blaat!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 17:45:
[...]

Niet geprobeerd. Ik gebruik als waarschuwing Polite 1. Duidelijk 3 harde piepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 17:45:
[...]

volgens mij krijg je die niet aan de praat. zijn voor PPC's, en dan moet je nog een extra programmaatje draaien.

Vraagje van mij: Die update, is dat alleen voor de C500? heeft dat nog iets met tomtom traffic te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik had de flitspaal-icoontjes nog niet geresized naar het goede formaat (vierkantjes dus). Ik zag tijdens een ritje de flitspalen niet verschijnen die op mijn route lagen.

Ik heb ze nu naar het goede formaat geresized, zodat ze in het overzicht goed zijn (icoontje van Pamas), maar zijn ze ook zichtbaar tijdens een route?

Ze staan wel geactiveerd bij de belangrijke plaatsen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 04 november 2004 @ 21:54:
Ik had de flitspaal-icoontjes nog niet geresized naar het goede formaat (vierkantjes dus). Ik zag tijdens een ritje de flitspalen niet verschijnen die op mijn route lagen.

Ik heb ze nu naar het goede formaat geresized, zodat ze in het overzicht goed zijn (icoontje van Pamas), maar zijn ze ook zichtbaar tijdens een route?

Ze staan wel geactiveerd bij de belangrijke plaatsen enzo.
Ja, ze zijn zichtbaar in een route.
Je kunt ook nog een waarschuwing instellen.
bv 200 meter voor de flitspaal,
dan hoor je bv een sirene of piepjes.
En wordt er aangegeven in de hoek van je display hoeveel meter nog tot de flitspaal..

Let op
Het moeten wel bmp icoontjes zijn, anders worden ze niet gezien. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Pfffffffff zeg, lukt mij hier ook niet om de C500 en ttm aan de praat te krijgen.

Als programma afzonderlijk wel, maar met bluetooth gps dus niet.
Ik heb er nu ook zo'n royaltek bt 1000 bij en als device zijnde krijg ik hem geconnected, als ik zoek naar een device. dan geef ik die naam TomTom Wireless GPS op, maar als ik dan ttmobile opstart vindtie hem niet.

Vervolgens is hij ook verdwenen uit de lijst met bluetooth devices 8)7

Ik snap er ff niet veel meer van hoor zo, iemand een oplossing ?
Iemand uberhaupt al die C500 + %bluetooth% aan de gang ??

ik heb die *_sp.zip update gedaan ook, maar mag ook niet baten :s

[edit]

de stappen :
DISABLE COM7 - support (menu Configurations (997) - BT SerialPortSetup (2) - second checkbox)

* exit TomTom MOBILE

ook al uitgevoerd, lukt niet :'(

[ Voor 26% gewijzigd door BYM op 04-11-2004 23:18 ]

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

BYM schreef op 04 november 2004 @ 23:11:
Pfffffffff zeg, lukt mij hier ook niet om de C500 en ttm aan de praat te krijgen.

Als programma afzonderlijk wel, maar met bluetooth gps dus niet.
Ik heb er nu ook zo'n royaltek bt 1000 bij en als device zijnde krijg ik hem geconnected, als ik zoek naar een device. dan geef ik die naam TomTom Wireless GPS op, maar als ik dan ttmobile opstart vindtie hem niet.

Vervolgens is hij ook verdwenen uit de lijst met bluetooth devices 8)7

Ik snap er ff niet veel meer van hoor zo, iemand een oplossing ?
Iemand uberhaupt al die C500 + %bluetooth% aan de gang ??

ik heb die *_sp.zip update gedaan ook, maar mag ook niet baten :s

[edit]

de stappen :
DISABLE COM7 - support (menu Configurations (997) - BT SerialPortSetup (2) - second checkbox)

* exit TomTom MOBILE

ook al uitgevoerd, lukt niet :'(
De handleiding die je volgt is voor TomTom Mobile met update met de ORIGINELE ontvanger.

Een aantal posts hierboven kun je vinden hoe je het moet doen met een andere ontvangers moet... (dan moet je dus ook de patch erbij installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower
  • Laatst online: 23:48

PenguinPower

May the SOURCE be with you

Flitspalen synchroniseert en download ie bij mij nu netjes automatisch wanneer mijn c500 via bluetooth en activesync verbinding maakt.

Ik kan ook een een geluidje aan hangen zodat tomtom mobile xxxx meter voor de flitspaal waarschuuwt. (zat niet in tomtom navigator standaard, maar wel in mobile :) )
Alleen ik wil graag dat eva zegt dat er een flitspaal komt, en niet een #@$@# sirene.

Iemand die custom wav files heeft die je toe kan voegen van eva??? desnoods bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wav files kun je downloaden bij flitspaal.nu.
Alleen ze worden niet gezien door TTM.
Dan zegt Bram bv "Maximaal 80"
Weet je gelijk hoe hard je daar mag rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een spv e200. Krijg de royaltek gps (van een collega) niet aan de praat. Zelfs niet aan de patch. Op ebay heb ik nu een orginele tomtom gekocht. Gaat dit werken? Moet toch haast wel.
Ook is het me niet duidelijk hoe je precies andere kaarten kunt selecteren. Min navigator kaarten moet ik toch ook kunnen draaien? Iemand tips??????

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:31

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

404error schreef op 04 november 2004 @ 23:23:
[...]
De handleiding die je volgt is voor TomTom Mobile met update met de ORIGINELE ontvanger.
Een aantal posts hierboven kun je vinden hoe je het moet doen met een andere ontvangers moet... (dan moet je dus ook de patch erbij installeren)
Bedoel je deze stappen:

- TTM geïnstalleerd
- patch uitgevoerd

COM7 iig aan laten staan!!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404error schreef op 04 november 2004 @ 17:57:
[...]

Als je een paginatje terugklikt zie je de rechtstreekse link...

Lees de draad voor je blaat!!!
Voor de duidelijkheid .. ik heb het over TomTom Traffic!
Kan aan mij liggen.. maar ik zie daar geen directe link naar ...

Kun je me die link geven aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traffic kun je niet downloaden, daar moet je een abo voor nemen.
Maar de Traffic-patch (waarmee de C500 werkt met TomTom mobile) kun je wel downloaden.
Die staat op pagina 11 van dit Topic. Dat bedoelde 404error.
hier dus: 404error in "TomTom Mobile BeNeLux"

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah Ok! Thnx.....

Maar voor een abbo te nemen, zul je een geldige productcode moeten hebben..
Het gaat mij nml over die traffic implementatie...
Heb zelf route66 gekocht.. En TomTom 'geleend'. Wil eerst kijken hoe goed traffic werkt, voordat ik hem ga kopen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.