TomTom Mobile BeNeLux

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.231 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 20:53
Anoniem: 79879 schreef op 22 oktober 2004 @ 00:16:
[...]

Volgens mij is die Tfac muis dezelfde als de Rikaline 6030 ;)
En die komt wel in het lijstje voor.
[afbeelding] [afbeelding]
en die zijn ook weer identiek aan die van leadtek:
Afbeeldingslocatie: http://www.gps-koopgids.nl/graphics/fotos/ontvanger_leadtek_9537.jpg
die ik overigens ook niet aan de praat krijg. heeft er uberhaupt al iemand een nontomtom gps aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower
  • Laatst online: 14:48

PenguinPower

May the SOURCE be with you

Anoniem: 38733 schreef op 21 oktober 2004 @ 21:22:
[...]

Ik begrijp btw nog steeds niet waarom er een tomtom/gps issue zou moeten zijn op de C500. De C500 dient gewoon te werken volgens de Windows Mobile/bluetooth standaard (en dát het werkt bewijst Mapopolis, Copilot en nog enkele werkende navigatie programma's op de C500).
Wat dat betreft hoeft het programma niet anders te zijn dan voor een andere Windows mobile smartphone als bijv. de spv200. Als je een nieuwe computer aanschaft hoef je ook geen andere programma's aan te schaffen, zolang je maar met hetzelfde besturingssysteem draait.
De vergelijking met Mapopolis gaat niet op. Bij bluetooth maakt mapopolis gebruik van de com <-> bluetooth emulatie die in windows mobile zit. Mapopolis heeft dus op geen enkele manier iets van doen met bluetooth zelf. Daarom werkt het gewoon.

Dit is bij tomtom niet het geval, die wil de bluetooth ook controleren. Voordeel daarvan is dat het betere crossplatform ondersteuning heeft, omdat het weinig heeft vandoen met windows mobile software api's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 16:02
Even ter info Mike666...

Het is HOLUX GR-230 Bluetooth GPS Receiver, die asus gps receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107659

Ja dat klopt. en het werkt niet verdomme!!!!!

btw WASSUPPPPPPPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mike666 schreef op 22 oktober 2004 @ 09:48:
Weet iemand of de ASUS BT GPS kit die ze bij de MyCom verkopen werkt met TTM.

Ik krijg hem niet aan de praat, maar wellicht doe ik iets fout. Heeft iemand ervaring met deze GPS kit. Met de gewone TomTom 3 versie doet ie het super.
Heb je de naam van je GPS in je tel. veranderd in "TomTom Wireless GPS"

Ja heb ik gedaan, maar hij wist steeds de koppeling in me telefoon als ik de naam verander. Als ik de originele naam laat staan blijft ie wel bewaard maar doet ie ook niks.

Enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

mkleinman64 schreef op 18 oktober 2004 @ 08:03:
[...]

Dit kan nog makkelijker ;). PoiEdit van Dnote www.dnote.nl kan automatisch syncen met flitspaal.nu en de files op de juiste plaats zetten op je CF kaart.

Scheelt een paar handmatige stappen.
Ik heb de flitspalen_50.ov2 file samen met de flitspalen_50.bmp file in het mapje "Benelux Navigator Map" gezet.
Als ik nu mijn kaart open, staan alle flitspaalaanduidingen wel op de kaart,
alleen staan de flitspaal plaatjes er niet bij.
Er staan alleen rode vierkantjes.
Wat doe ik fout?

[edit] Ik heb de afmetingen van de bmp files veranderd van 19x28 naar 20x20
Nu zijn ze wel zichtbaar in de kaarten :)

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 02-01-2005 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Byte_Me schreef op 22 oktober 2004 @ 13:03:
heeft er uberhaupt al iemand een nontomtom gps aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Byte_Me schreef op 23 oktober 2004 @ 14:34:
heeft er uberhaupt al iemand een nontomtom gps aan de praat gekregen?
Moet lukken, heb dit van Modaco.

It is possible to get TomTom Mobile working with other GPS Receivers. I got my E200 working with a Rikaline 6030. Just name your BT device "TomTom Wireless GPS".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126998

Zou er iemand mij precies kunnen vertellen waar je tomtom wireless gps moet invullen want ik krijg het niet klaar. Heb een spv e200 en rekaline 6030.

bvd groetjes johnny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga naar Begin>4 instellingen>8 Bluetooth>1 Bluetooth> Menu>1 Apparaten.
Als het goed is staat daar je Rikaline muis, selecteer die en druk op Menu>2 bewerken.
Wijzig nu de naam van je Rikaline 6030 gps in "TomTom Wireless GPS".

Ik denk dat het zo moet :9

edit:
Dit is op de C500, op de E200 zal het ook wel zoiets zijn.

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 24-10-2004 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer ik mijn GPS receiver hernoem naar TomTom Wireless GPS en ik ga naar TTM dan herkent ie hem niet. Als ik dan uit TTM ga en naar mijn gekoppelde BT appareaten is de GPS reciever (nu genaamd TomTom Wireless GPS) verwijderd.

Wanneer ik de naam niet aanpas wordt ie niet verwijdert na het openen van TTM maar dan doet ie het ook niet. Goede beveiliging blijkbaar, weet iemand hem te kraken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879 schreef op 23 oktober 2004 @ 20:39:
Ga naar Begin>4 instellingen>8 Bluetooth>1 Bluetooth> Menu>1 Apparaten.
Als het goed is staat daar je Rikaline muis, selecteer die en druk op Menu>2 bewerken.
Wijzig nu de naam van je Rikaline 6030 gps in "TomTom Wireless GPS".

Ik denk dat het zo moet :9
he bedankt het werkt.

groet johnny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126998 schreef op 23 oktober 2004 @ 21:21:
[...]
he bedankt het werkt.
groet johnny
Wat werkt, die naam wijzigen of je tomTom met Gps?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 23-10-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123068

Hallo Big John,

Werkt het vlekkeloos of niet altijd.
Ik sta namelijk op het punt om een 6030 te kopen.
Alvast bedankt.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127014

Vraagje....

Heb net op t net een intenetshop gevonden die een TomTom wireless GPS verkoopt voor 105 Engelse pond. inclusief verzenden en BTW wordt t 115 pond.
Omgerekend is dit 165 Euries (in ieder geval al weer goedkoper als je dit ding in Nederland moet kopen.

http://www.pdamods.com/products.asp?cat=16

Zijn er nog mensen die goedkopere sites hebben gevonden of weten??

Ben zelf ook wel geinterresserd in een Rikaline 6030, maar dit is in ieder geval al weer een stuk goedkoper..
Hoor/Lees wel of er nog andere goedkopere sites zijn.

Greetsz,
Ski....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127017

En heeft iemand een (niet vage) bevestiging dat het vlekkeloos loopt met een Nokia 6600? Ook ik sta op het punt een rikaline 6030 te kopen.
Ik heb de topic(s) doorgespit en geen duidelijk 'bewijs'tegengekomen. Als ik ergens overheen gelezen heb, excuses hiervoor.

Alvast dank,

Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En vooruitlopend als de Rikaline 6030 dus niet werkt ism mijn 6600 een vraagje over de Tom Tom GPS:
Kun je er een externe antenne aansluiten op de Tom Tom GPS receiver? Zodat je hem bv in je achterbak kan plaatsen op 12 volt en een plakantenne op je achterruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06-2021

Gray|IA

geen ondertitel

Ik heb een nokia 6600 en een emtac crux muis.
(zit in een speciale auto nokiahouder voor de 6600)
en werkt als een zonnetje:)

nix gpsmuis naam veranderen, gewoon installeren en draaien:)
(symboss versie werkte by my ook niet, gewoon zoeken naar een andere versie;))

Minpunten tov route 66

-GEEN kortste weg, hy berekend enkel de SNELSTE weg tussen 2 punten, wat ik een zeer grote handicap vind!

-De kaart stopt gewoon aan de grens.

Pluspunten

-andere kaart dan route 66, misschien ook beter maar daar heb ik hem nog niet genoeg voor getest.

-flitscameraPOI's (heb ik ook nog niet getest)

-huisnummers (route66 heeft dit niet, ook grote handicap btw;))

en nog veel meer

Mocht er een 'kortste' weg feature zitte in de tomtom zou ik route66 van men telefoon verwyderen, nu berekend route 66 voor my een kortere weg en zal ik route 66 blyven gebruiken

Ik ga geen 30km omrijden terwyl de diesel zo duur staat:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:17

404error

Page Not Found

Anoniem: 127014 schreef op 23 oktober 2004 @ 23:20:
Vraagje....

Heb net op t net een intenetshop gevonden die een TomTom wireless GPS verkoopt voor 105 Engelse pond. inclusief verzenden en BTW wordt t 115 pond.
Omgerekend is dit 165 Euries (in ieder geval al weer goedkoper als je dit ding in Nederland moet kopen.

http://www.pdamods.com/products.asp?cat=16

Zijn er nog mensen die goedkopere sites hebben gevonden of weten??

Ben zelf ook wel geinterresserd in een Rikaline 6030, maar dit is in ieder geval al weer een stuk goedkoper..
Hoor/Lees wel of er nog andere goedkopere sites zijn.

Greetsz,
Ski....
Op eBay kun je hem bij uktec kopen voor 89 pond plus 8 pond verzendkosten. Daar heb ik die van mij vandaan. Hij levert snel, ik had hem binnen een week in huis!

[ Voor 4% gewijzigd door 404error op 24-10-2004 00:52 ]

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gray|IA schreef op 24 oktober 2004 @ 00:05:

Pluspunten

-andere kaart dan route 66, misschien ook beter maar daar heb ik hem nog niet genoeg voor getest.

-flitscameraPOI's (heb ik ook nog niet getest)

en nog veel meer
Wat goed dat jij ze allebei hebt! Dan kan ik een vraag toh niet laten: Volgens mij heeft route 66 niet echt een goede oplossing als er bv wegwerkzaamheden zijn en je eromheen moet. Is dat zo? En klopt het dat Tom Tom dit wel goed heeft opgelost met 'zoek alternatief"" menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:55

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Route66 heeft het wel ;) gewoon straat naam (gedeeltelijk) invoeren en dan spatie + huisnummer :)

Bijv.: Amsterdamstr 50

[ Voor 22% gewijzigd door Reptile-X op 24-10-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83301

De Leadtek Bluetooth GPS (9537) is lekker cheapo. Ik kocht mijn exemplaar voor 70€ (+20€ verzendkosten)...
Kwaliteit is uitstekend :D

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 83301 op 24-10-2004 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA

Gray|IA

geen ondertitel

tomtom heeft een knop voor alternatieve route:
vermijd obstructie,
reis via,
vermijd een deel van route (bvb bepaalde straten negeren)

route 66 heeft dit niet.
Hoedanook berekend hy automatisch een nieuwe route wanneer je de juiste straat voorbyrijd.(zelfde voor tomtom)

Inderdaad route 66 heeft ook huisnummers, enkel in kleine straten dan waarschynlyk niet. want myn huisnummer vind hy niet terug. (tomtom wel) _/-\o_

Net poi ov2 files geinstaleerd (flitspalen), en dat werkt ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA

Gray|IA

geen ondertitel

route 66 heeft ook nog de volgende functies dat je kan instellen.
-geen snelwegen
-geen tolwegen
-geen veerdiensten
-geen aardewegen mankeerd dan weer :(

-tmc ontvangst
-instellen hoe hard je ryd by welke baansoort

tomtom heeft dit dan weer niet.

Ze hebben beide hun voor-en nadelen maar wat je ook kiest... ze zyn beide goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879 schreef op 23 oktober 2004 @ 21:24:
[...]

Wat werkt, die naam wijzigen of je tomTom met Gps?
de tomtom gps werkt

groet, johnny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123068 schreef op 23 oktober 2004 @ 22:22:
Hallo Big John,

Werkt het vlekkeloos of niet altijd.
Ik sta namelijk op het punt om een 6030 te kopen.
Alvast bedankt.

:)
Met mijn spv e200 werkt hij uitstekend.

groet, johnny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127027

Ik heb de poi's (flitspalen) Geïntegreerd, maar nu haperen de gesproken berichten behoorlijk zodat het eigenlijk niet meer normaal te verstaan is.
Iemand hier een oplossing voor?

Nokia 6600 icm tomtom bleutooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13197

Dat probleem heb ik ook...
Heb jij die .bmp file ook overgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127027

Anoniem: 13197 schreef op 24 oktober 2004 @ 11:11:
Dat probleem heb ik ook...
Heb jij die .bmp file ook overgezet?
Ik heb ook de .bmp file overgezet, en tevens de grote en het plaatje veranderd...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 127027 op 24-10-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA

Gray|IA

geen ondertitel

Heb ik ook last van...
Wat me ook opvalt is dat wanneer je verkeerd ryd, hy telkens vraagt om om te keren... en blyft vragen om om te keren, terwyl de bestemming maar op 100m meer ligt.

route 66 deed dit een stuk beter , en was in myn ogen 'intelligenter' in routeberekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

opzich mag je die y's ook best vervangen door ij's hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mocht er een 'kortste' weg feature zitte in de tomtom zou ik route66 van men telefoon verwyderen, nu berekend route 66 voor my een kortere weg en zal ik route 66 blyven gebruiken

Ik ga geen 30km omrijden terwyl de diesel zo duur staat:p
Beste Gray, (of andere),

Ja, de topic wordt maar langer en ik probeer tussendoor een conculsie te trekken welke van de 2 paketten het ‘beste’ is, vanuitgaande dat ook daarom deze post door veel mensen gelezen wordt: Ook ikzelf twijfel nog tussen deze 2...
Uit je post en de test van cracher (van donderdag 14 oktober 2004 20:28) conludeer ik dat in de meeste gevallen Tom Tom de beste Keuze is, met name op het gebied van het navigeren zelf. Echter jij geeft aan dat de 'kortste' weg functie van route 66 (en andere soorten routes) ervoor zorgt dat je met de huidige versies van de pakketten in de praktijk route 66 de voorkeur geeft boven Tom Tom. Dit heeft te maken met welke route het programma voor je berekend wat naast het navigeren zelf natuurlijk bijna het belangrijkst is. Klopt het dat je op basis hiervan momenteel Route 66 gebruikt en Tom Tom niet meer, totdat zij een soortgelijke feature uitbrengen?

Als ik hele rare conclusies trek, hoor ik het wel.

Groet,

Maarten

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 127017 op 24-10-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126988

Guys ik heb inmiddels TomTom Mobile werkend op mijn SPV C500, alleen krijg ik die snelkoppeling niet in mijn startmenu? weet iemand misschien hoe dit te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57691

hoe heb je het werkend gekregen op je c500 , laat ons niet in spanning! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126988 schreef op 24 oktober 2004 @ 15:12:
Guys ik heb inmiddels TomTom Mobile werkend op mijn SPV C500, alleen krijg ik die snelkoppeling niet in mijn startmenu? weet iemand misschien hoe dit te doen is?
Je hebt TomTom werkend, ook met Gps?
Om die snelkoppeling in je startmenu te krijgen moet volgens mij in het mapje 2577 op autorun.exe drukken.

[ Voor 200% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 24-10-2004 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126998 schreef op 24 oktober 2004 @ 09:26:
[...]

Met mijn spv e200 werkt hij uitstekend.

groet, johnny
Thanx Johnny
Nu kan ik gerust een Rikaline 6030 kopen
Z :) :) :) :) Elf heb ik trouwens een 6600 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127017 schreef op 23 oktober 2004 @ 23:28:
En heeft iemand een (niet vage) bevestiging dat het vlekkeloos loopt met een Nokia 6600? Ook ik sta op het punt een rikaline 6030 te kopen.
Ik heb de topic(s) doorgespit en geen duidelijk 'bewijs'tegengekomen. Als ik ergens overheen gelezen heb, excuses hiervoor.

Alvast dank,

Maarten
Hee Maarten zie bovenstaande berichten van Bigjohnny en LJR1969

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83301 schreef op 24 oktober 2004 @ 02:27:
De Leadtek Bluetooth GPS (9537) is lekker cheapo. Ik kocht mijn exemplaar voor 70€ (+20€ verzendkosten)...
Kwaliteit is uitstekend :D
Vraagje heb je deze ook al werken met TTM???
:? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA

Gray|IA

geen ondertitel

Ik vind de manier van berekenen bij tomtom slecht, de eerste keer dat hij een route uitstippeld neemt hij de snelste weg, rij je verkeerd of doe je 'alternatieve route kiezen' dan gaat hy een route @ random uitstippele die soms wel 20km verder ligt (oorspronkelyk 50km).

Heb het ook nog niet 100% kunnen testen (20km mee gerede)

Ik heb op een vertrouwd stuk weg, hem de weg laten berekenen, hij nam de snelste weg, ik normaliter de kortste, ik druk op 'alternatieve route berekenen' waardoor hy een andere weg kiest (en ook een kortere) maar nog steeds niet de 'kortste' weg die ik gebruik. Uiteindelyk toch maar opgegeven en myn 'kortste' weg van altyd gebruikt, de herberekeningen waren snel maar hy probeert altyd de wagen om te laten keren tot op het punt vanwaar je verkeerd gereden bent. zelf op 200meter van men straat stuurde hy me nog totaal de andere kant op.

wat ik hierdoor kan besluite is dat wanneer je 'alternatieve route berekenen' kiest, hy zoveel mogelyk probeert een totaal andere route te berekenen, maar niet de 'ideale' route.
Blyf je gewoon by de eerste route die hy berekent heb je ier waarschynlyk geen last van ook al is dit de snelste (langste route)
Route 66 is hier wel beter in naar mijn ogen.( lees 'juiste weg herberekenen na verkeerd rijden')
Mocht myn mening nog veranderen laat ik het weten;)

Tomtom is wel sneller in de fps wat ook positief is als je in ingewikkelde situatie zit.
Route 66 heeft wat delay (jij komt eerst aan de hoek van de straat, daarna route 66)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

404error schreef op 17 oktober 2004 @ 13:43:
Oké, ik heb nu ook TomTom Mobile (iets minder legale wijze, maar ja, je moet wat als je de ontvanger en alles al hebt) , nog even wachten tot de volledige ondersteuning voor de C500 er is! Ik heb al wel wat zitten spelen en het blijkt dat ik de kaarten van mijn Tomtom3 DVD ook in mobile kan laden!
Wanneer ik een kaartje van TomTom 3 in mijn C500 zet, wordt hij niet gezien door TTM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je moet die benelux map in je r00t van je sd zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het was eigelijk heel eenvoudig, ik heb gewoon een * versie van internet gehaald en alles gekopieerd naar de smartcard, tomtom gps antenne en klaar was kees....ik heb net een nieuwe spv misschien dat je problemen hebt met de firmware versie van de SPV?

de autorun in de mpa 2577 lukt bij mij niet.......?.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 126988 op 24-10-2004 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat voor firmware versie heb je dan? misschien weet je ook wat voor tomtom versie je hebt?

toch raar (maar wel goed!) dat het werkt, want tomtom heeft zelf aangegeven dat ze nog een patch uit moeten geven voor de c500....

ik ben nogsteeds bezig om het werkend te krijgen ( lees: w88 op patch :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het werkt perfect hoor, hoe kan ik zien welke versie ik heb van tom tom mobile?evt kan ik de sw naar je sturen..... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Anoniem: 126988 schreef op 24 oktober 2004 @ 21:22:
het werkt perfect hoor, hoe kan ik zien welke versie ik heb van tom tom mobile?evt kan ik de sw naar je sturen..... 8)
Hoi vrslinder mail me op 404error@stratums-eind.nl. Ik heb TomTom Mobile ook maar krijg hem niet aan de praat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61472

Hoi!
Ik heb een 6600 en een Route66 GPS-muis (RoyalTek BlueGPS 1000). Als ik TomTom start zegt 'ie dat 'ie geen GPS-signaal kan vinden. Dit gebeurt ook als ik op de telefoon eerst de GPS-naam van de muis aanpas naar "TomTom Wireless GPS".
Kun je in TomTom zelf nog aangeven welk bluetooth-device 'ie moet gebruiken?
Heeft iemand deze combinatie al werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126988 schreef op 24 oktober 2004 @ 15:12:
Met smartexplorer kun je ook snelkoppelingen maken.
Ga naar TomTom Mobile.exe, kopieer de file en plak hem als shortcut in je startmenu map.

Weet iemand eigenlijk waar ttgpseng.exe voor dient?
Anoniem: 57691 schreef op 24 oktober 2004 @ 20:48:
je moet die benelux map in je r00t van je sd zetten
Heb ik gedaan met de Beneluxmap van TomTom Mobile, dat werkt gewoon.
Maar nu heb ik een map van TomTom 3 daar ook gezet en die wordt niet gezien.
Volgens 404error moet dat ook werken.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 24-10-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry 8)7

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 24-10-2004 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zal wel 8terlijk zijn maar waar kan ik de startup map vinden, ik denk dat ik al weet waarom hij bij mij werkt, ik heb een UK versie van de C500......misschien dat dat het is.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126988 schreef op 24 oktober 2004 @ 21:55:
ik zal wel 8terlijk zijn maar waar kan ik de startup map vinden, ik denk dat ik al weet waarom hij bij mij werkt, ik heb een UK versie van de C500......misschien dat dat het is.. :?
Storage> windows> Start Menu
Dus niet in Start Up

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 24-10-2004 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower

PenguinPower

Anoniem: 126988 schreef op 24 oktober 2004 @ 21:55:
Ahh je hebt de UK versie. Dat scheelt. Ik probeer al meer dan 3 weken het via tomtom mobile werkend te krijgen.
Zou je kunnen kijken welke versie je precies hebt. Via Start -> (4) Settings -> (5) Info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de UK versie van de c500 daar is idd een nieuwere firmware versie voor, dat zou het kunnen zijn.

das wel balen want voor de EU versie is het nog w88 tot december voor een firmware update heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Volgens mensen op het Modaco forum is daar het probleem niet mee opgelost. Ik denk dat hij een beta versie heeft van TomTom.

De versie die ik heb:

App.-versie 4.400 (2850)
GPS v. 1.20

Kaarten van de TomTom3 DVD werken bij mij zonder problemen! De TomTom die ik heb was nl. een Engelse versie!
Kaarten uitpakken naar een locatie op je harde schijf en dan dat mapje naar de root van je SD kopieren. Zo kun je ook meerdere kaarten op je SD plaatsen en kun je bij het opstarten een kaart kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb versie 4.21.1088 (14132)

radio versie 1337.0.27_0.03.12

:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower

PenguinPower

404error schreef op 24 oktober 2004 @ 22:34:
Volgens mensen op het Modaco forum is daar het probleem niet mee opgelost. Ik denk dat hij een beta versie heeft van TomTom.

De versie die ik heb:

App.-versie 4.400 (2850)
GPS v. 1.20
Drie verschillende exe's geprobeert (zowel tomtom mobile.exe als ttgpseng.exe) allemaal dezelfde versie als die van jou...
Ik loop nu al drie weken alle fora's rond de zoeken of iemand misschien de beta heeft. (heb 404error ook al gezien op gpspassion.com volgens mij.)

vrslinders kan ook een andere hardware revisie hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

404error schreef op 24 oktober 2004 @ 22:34:
De versie die ik heb:
App.-versie 4.400 (2850)
GPS v. 1.20
Ik heb ook:
App.-versie 4.400 (2850)
GPS-stuurprogramma v. 1.20
Kaart: 'Benelux Navigator Map' v280
Taal: Nederlands

vrslinder welke versie heb jij?
Kijk bij TomTom Mobile in menu>5 wijzig voorkeuren>6 volgende>
6 volgende>6 volgende>2 Over TomTom Mobile.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 25-10-2004 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-05 12:44
Anoniem: 126988 schreef op 24 oktober 2004 @ 21:05:
het was eigelijk heel eenvoudig, ik heb gewoon een * versie van internet gehaald en alles gekopieerd naar de smartcard, tomtom gps antenne en klaar was kees....ik heb net een nieuwe spv misschien dat je problemen hebt met de firmware versie van de SPV?

de autorun in de mpa 2577 lukt bij mij niet.......?.
Dat is goed nieuws. Ik heb ook een * versie. Morgen krijg ik mijn C500. Waar kan je de tomtom gps reciever kopen? Ik kan ze alleen in combinatie met de software vinden. Of heeft iemand het al werkend met een andere gps reciever en de SPV C500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-05 12:44
Modbreak:Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #warez

[ Voor 86% gewijzigd door Korakal op 25-10-2004 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86619

Anoniem: 79879 schreef op 25 oktober 2004 @ 07:46:
[...]

Ik heb ook:
App.-versie 4.400 (2850)
GPS-stuurprogramma v. 1.20
Kaart: 'Benelux Navigator Map' v280
Taal: Nederlands

vrslinder welke versie heb jij?
Kijk bij TomTom Mobile in menu>5 wijzig voorkeuren>6 volgende>
6 volgende>6 volgende>2 Over TomTom Mobile.
Deze versie heb ik ook en die werkt op mijn C500..nu alleen nog een goedkope GPS bluetooth dinges vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86619 schreef op 25 oktober 2004 @ 22:06:
[...]Deze versie heb ik ook en die werkt op mijn C500..nu alleen nog een goedkope GPS bluetooth dinges vinden :)
Dat is nu juist het probleem,
De GPS bluetooth dinges werkt niet icm TTM en de C500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit: idd wat pamas zegt, ben net te laat 8)7

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 57691 op 25-10-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 23-05 13:12

Korakal

Up up up!

Houden we de policy mbt warez even in de gaten? Warez request en aanbod zijn hier niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Korakal schreef op 25 oktober 2004 @ 22:49:
<span style="color:blue">Houden we de policy mbt warez even in de gaten? Warez request en aanbod zijn hier niet toegestaan.</span>
@Korakel
Dit gaat niet over warez. We hebben allemaal TomTom maar sommige versies schijnen te werken en andere niet. Versies vergelijken mag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23371

404error schreef op 18 oktober 2004 @ 19:20:
Andere BT GPS ontvangers worden wel ondersteund.

Drivers voor de volgende ontvangers zitten in de software:

SysOnChip Serial GPS
SysOnChip GPS
CF Plus StreetNav iGPS
Scania Falcom A3D
Rikaline GPS-6010
PRETEC CompactGPS-LP
PRETEC CompactGPS
Pocket Track
Pocket CoPilot
GPS Jacket
Pharos iGPS-180
NAVMAN GPS100
NAVMAN GPS3000
NAVMAN GPS1000
Holux GM-270 CF
Holux GM-210
Holux GM-200
Haicom GPS
GNS gpsCard CF II
Garmin GPSIII
Garmin GPS12
Garmin Etrex
Emtac Wireless GPS
Emtac GPSJAQ
Emtac CRUX GPS
Destinator GPS
DeLORME TripMate
Ambicom GPS-CF
TomTom GPS (iPAQ Sleeve)
TomTom Navigator GPS
Simulator SysOnChip GPS port
CF_CARD GENERIC EMTAC GPSJAQ CFGPS
Rikaline 6030

Deze staan allemaal in de driver code. Om ze te laten werken moet je ze als BT naam "TomTom Wireless GPS" geven.

P.S. Warez request mogen hier niet en ik ga er niet op in!
We zijn het er over eens dat de Leadtek Bluetooth GPS module hetzelfde is als de tomtom bluetooth gps.....iig aan de binnenkant.

Waarom staat deze dan niet in het lijstje en heeft er iemand uit EERSTE hand ervaren dat deze GPS ontvanger van Leadtek echt WERKT????

Ben zeeeeer benieuwd, want anders koop ik deze gewoon! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 15:54
Ik vrees dat alle gps ontvangers die niet in het lijstje staan ook niet werken. Ik heb zelfs de TFAC bluetooth GPS (dat is de zelfde als de Rikaline 6030) en die werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar de TomTom GPS is toch een Leeadtek? Alleen een ander merkje erop, en zilver gespoten :(??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
ik heb een leadtek (zie plaatje in een eerdere post van me) en kan bevestigen dat deze werkt met de versie van tomtom mobile die ik gebruik.

[ Voor 12% gewijzigd door Byte_Me op 27-10-2004 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82691

Ik heb sinds vandaag een originele tomtom gps en wat een opluchting. Het werkte direct met tomtom mobile. Mijn oude heb ik inmiddels verkocht.
Nu kan ik dus eindelijk tomtom mobile gebruiken in combinatie met mijn nokia 7610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Anoniem: 79879 schreef op 23 oktober 2004 @ 10:35:
[...]

Ik heb de flitspalen_50.ov2 file samen met de flitspalen_50.bmp file in het mapje "Benelux Navigator Map" gezet.
Als ik nu mijn kaart open, staan alle flitspaalaanduidingen wel op de kaart,
alleen staan de flitspaal plaatjes er niet bij.
Er staan alleen rode vierkantjes.
Wat doe ik fout?

edit:
Ik heb de afmetingen van de bmp files veranderd van 19x28 [afbeelding] naar 20x20 [afbeelding]
Nu zijn ze wel zichtbaar in de kaarten :)
Ik heb gelijk maar het plaatje van de flitspaal veranderd in een cameraatje. [afbeelding] :9

[afbeelding]
enig idee of de verbale waarschuwing ook op een smartphone kan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86619

is die leadtek ook ergens in de winkel te koop ipv via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Byte_Me schreef op 27 oktober 2004 @ 15:11:
ik heb een leadtek (zie plaatje in een eerdere post van me) en kan bevestigen dat deze werkt met de versie van tomtom mobile die ik gebruik.
Hoi,

kun je mij nog ff een bevestiging geven dat het om het type :

Bluetooth GPS SirfStar II (9537)

Dan bestel ik hem ff bij mijn leverancier! Tnx....enne kan hem verkopen vor 150 incl btw, of bij 10 stuks voor €139......misschien een IA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
yep, 9537

overigens, nieuw op ebay gekocht voor 120 euro inc. verzenden en 2 jaar garantie.

deze bijvoorbeeld:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...8069&rd=1&ssPageName=WD2V
en ga nou niet tegen elkaar lopen bieden :)

[ Voor 54% gewijzigd door Byte_Me op 27-10-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Chrasher schreef op 20 oktober 2004 @ 19:56:
Route66 voor fietsers is zeer overdreven. Ik heb hier alleen de route66 mobile getest en deze geeft net zo veel/weinig fietspaden aan als TomTom. Het enige verschil is dat je een route kan plannen voor een fietser, helaas wordt je dan toch vooral over de doorgaande wegen gestuurd. |:(

Als ik TomTom op de fiets gebruik en een tussendoorweggetje pak (fietspad), heeft hij meestal binnen 5 seconden door waar ik ben en gaat meteen een nieuwe route plannen. Indien de weg niet bekend is, zal hij wachten tot ik weer op een bekende weg kom (dit kan ook een fietspad zijn, alleen zal TomTom altijd plannen voor een auto).
Met Route66 duurt het vaak veel te lang voordat hij een nieuwe route heeft berekend, en zal ik met de fiets heel vaak om moeten rijden als ik de voorgestelde route aanhoud. Ten tweede, als je de spraak niet kan verstaan (op de fiets is dat wat moeilijker) dan heb je op de kaart geen idee waar je bent, laat staan welke afslag je moet nemen. Dit zie je pas binnen 50 mtr van het kruispunt. Op de fiets is dit niet zo'n groot probleem, maar ik vind het zeer frusterend.

Ik heb beide paketten (de mobile versies) uitgebreid kunnen vergelijken op de fiets (in de stad), en TomTom steekt daar met kop en schouders bovenuit!
maar bij route66 kun je instellen dat hij een korste route/voetgangersroute neemt. dat is over het algemeen veel handiger als je op de fiets bent, omdat je dan niet over de hoofdwegen wordt gestuurd.

een ander voordeel van route66 is volgens mij de fileinformatie. via GPRS kun je erg eenvoudig alle files op je kaart laten weergeven.

ik denk dat beide pakketen hun sterktes en zwaktes hebben. Tomtom is idd een stuk sneller, en die statusbalk onderin het scherm is erg handig.

[ Voor 9% gewijzigd door Byte_Me op 27-10-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Byte_Me schreef op 27 oktober 2004 @ 15:31:
[...]enig idee of de verbale waarschuwing ook op een smartphone kan werken?
Welke verbale waarschuwing bedoel je?
Wanneer er een flitspaal aankomt?
Ik denk het wel.
Wanneer ik een stem kies en dan test, krijg ik er toch ook geluid uit. :9
Welke telefoon heb jij? Ik heb een C500 en heb het nog steeds niet aan de gang. :(

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 27-10-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Anoniem: 79879 schreef op 27 oktober 2004 @ 17:12:
[...]

Welke verbale waarschuwing bedoel je?
Wanneer er een flitspaal aankomt?
Ik denk het wel.
Wanneer ik een stem kies en dan test, krijg ik er toch ook geluid uit. :9
voor de PPC moet je namelijk een extra exe bestand installeren. je krijgt toch ook geen waarschuwing als je langs een tankstation rijdt?
Anoniem: 79879 schreef op 27 oktober 2004 @ 17:12:
Welke telefoon heb jij? Ik heb een C500 en het het nog steeds niet aan de gang.
nokia 6600

[ Voor 20% gewijzigd door Byte_Me op 27-10-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Byte_Me schreef op 27 oktober 2004 @ 17:20:
[...]
Voor de PPC moet je namelijk een extra exe bestand installeren. je krijgt toch ook geen waarschuwing als je langs een tankstation rijdt?
Bij onderhoud nuttige plaatsen kun je kiezen> 4 Waarschuw als plaats nabij is.
Daar kun je een waarschuwing instellen per lokatie. (bv tankstation)
Of bedoel je dat niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 27-10-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Anoniem: 79879 schreef op 27 oktober 2004 @ 17:30:
[...]

Bij onderhoud nuttige plaatsen kun je kiezen> 4 Waarschuw als plaats nabij is.
Daar kun je een waarschuwing instellen per lokatie. (bv tankstation)
Of bedoel je dat niet?
ja, dat bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:52

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Byte_Me schreef op 27 oktober 2004 @ 17:01:
[...]
maar bij route66 kun je instellen dat hij een korste route/voetgangersroute neemt. dat is over het algemeen veel handiger als je op de fiets bent, omdat je dan niet over de hoofdwegen wordt gestuurd..
Ja, dat is waar, maar Route66 gebruikt dan nog niet altijd de fietspaden, maar laat wel de hoofd en snelwegen achterwege.
Als je met TomTom op de fiets rijdt en je neemt een andere afslag (geen hoofdroute) heeft hij binnen een paar seconden een nieuwe route berekend, Route 66 doet daar wel wat langer over (4x) voordat een andere route is berekend.
een ander voordeel van route66 is volgens mij de fileinformatie. via GPRS kun je erg eenvoudig alle files op je kaart laten weergeven.
Vanaf ongeveer eind oktober zou dit met TT-mobile ook werken (zie TomTom site)
ik denk dat beide pakketen hun sterktes en zwaktes hebben. Tomtom is idd een stuk sneller, en die statusbalk onderin het scherm is erg handig.
Ben het helemaal met je eens. Heb ze beide tegelijk (TTM + Route66 op 1 geheugekaartje) kunnen testen, maar persoonlijk vond ik Route66 nogal vervelend tijdens het rijden, omdat ik niet op de kaart kon zien waar ik was of waar ik naartoe moest, zonder steeds met de hand uit te zoomen.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Chrasher schreef op 27 oktober 2004 @ 19:44:
[...]

Ja, dat is waar, maar Route66 gebruikt dan nog niet altijd de fietspaden, maar laat wel de hoofd en snelwegen achterwege.
Als je met TomTom op de fiets rijdt en je neemt een andere afslag (geen hoofdroute) heeft hij binnen een paar seconden een nieuwe route berekend, Route 66 doet daar wel wat langer over (4x) voordat een andere route is berekend.
hier in eindhoven stuurt tomtom me continu over de ring. beetje irritant als je op de fiets bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-04-2023
Als ik daarna "bereken alternatief" doe, berekent ie bijna altijd een kortere route.

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
is de software ook los ergens te koop? ik heb al een BT-GPS ontvanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amien90 schreef op 27 oktober 2004 @ 20:29:is de software ook los ergens te koop? ik heb al een BT-GPS ontvanger
Volgens mij nog niet.

offtopic:
Waar is vrslinder toch gebleven :? Onze hoop in bange dagen :9

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 27-10-2004 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Amien90 schreef op 27 oktober 2004 @ 20:29:
niet los te koop nee, alleen icm MMC en GPS

[ Voor 15% gewijzigd door Byte_Me op 27-10-2004 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Laatst online: 08:55

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Amien90 schreef op 27 oktober 2004 @ 20:29:
Dat vraag heb ik aan TomTom zelf gevraagd, wat ze als antwoord geven klopt niet helemaal, omdat je andere GPS recievers wel kan gebruiken, lees het zelf maar:
Geachte heer XXXX,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan TomTom.

Nee, u kunt uw bluetooth GPS-ontvanger niet met TomTom Mobile gebruiken. TomTom Mobile werkt namelijk alleen met onze TomTom wireless GPS-ontvanger en wordt alleen met onze ontvanger ondersteund. Deze ontvanger wordt standaard bij TomTom Mobile geleverd.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop dat u voldoende door ons bent geinformeerd.
Mocht u vragen of suggesties hebben, dan horen wij dat graag.

Vriendelijke groeten,

TomTom Supportteam
Ik had eigenlijk gevraagd of ik mijn Falcom NAV-1 GPS reciever kon gebruiken met TomTom en als het zo was, of ik de software los kon kopen.

[ Voor 1% gewijzigd door Reptile-X op 27-10-2004 22:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Byte_Me schreef op 27 oktober 2004 @ 16:40:
yep, 9537

overigens, nieuw op ebay gekocht voor 120 euro inc. verzenden en 2 jaar garantie.

deze bijvoorbeeld:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...8069&rd=1&ssPageName=WD2V
en ga nou niet tegen elkaar lopen bieden :)
Ik heb gewoon de originele TomTom BT GPS voor 89 pond gekocht op ebay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

404error schreef op 28 oktober 2004 @ 00:14:
[...]

Alleen heb je hem waarschijnlijk ook nog niet aan de gang.
Zeker ook niets meer van vrslinder gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
maar bij jullie ligt het toch aan de telefoon (c500)? gewoon geduld hebben tot er ondersteuning voor is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Byte_Me schreef op 28 oktober 2004 @ 18:39:
maar bij jullie ligt het toch aan de telefoon (c500)? gewoon geduld hebben tot er ondersteuning voor is :)
Klopt, maar vrslinder had het werkend op zijn C500.
Daar word je toch wel een beetje nieuwsgierig en ongeduldig van.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 28-10-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
404error schreef op 28 oktober 2004 @ 00:14:
[...]

Bij UKTEK he? Hoe lang duurde het voor je het binnen had? Ik heb op 23 okt bij hem gekocht, ook voor 89 pond, en via paypal betaald. Heb wel een mailtje met een bevestiging van ontvangst van de betaling gekregen, maar nog niks van UKTEK zelf. En hij reageert ook niet op mijn mail.

(bb) || !(bb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Byte_Me schreef op 22 oktober 2004 @ 13:03:
[...]en die zijn ook weer identiek aan die van leadtek:
[afbeelding]
die ik overigens ook niet aan de praat krijg. heeft er uberhaupt al iemand een nontomtom gps aan de praat gekregen?
Wat heb je eigenlijk gedaan dat ie nu wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
andere versie van tomtom: 4.400 (285)

[ Voor 22% gewijzigd door Byte_Me op 28-10-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Anoniem: 79879 schreef op 28 oktober 2004 @ 18:56:
[...]
Klopt, maar vrslinder had het werkend op zijn C500.
Daar word je toch wel een beetje nieuwsgierig en ongeduldig van.
Ik denk dan hij gewoon wat zat te lullen om de aandacht...

Anders had hij allang meer van zich laten horen. Er schijnt echter al een beta update te zijn waarmee hij werkt maar die heb ik nog niet kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

_VpS_ schreef op 28 oktober 2004 @ 20:05:
[...]

Bij UKTEK he? Hoe lang duurde het voor je het binnen had? Ik heb op 23 okt bij hem gekocht, ook voor 89 pond, en via paypal betaald. Heb wel een mailtje met een bevestiging van ontvangst van de betaling gekregen, maar nog niks van UKTEK zelf. En hij reageert ook niet op mijn mail.
Bij UKtec idd. Ik had hem op vrijdag besteld, maandag een verzendbericht en op vrijdag binnen! Gewoon een beetje geduld hebben (zal wel moeilijk zijn :P ), hij is betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pfff ben blij dit te lezen. Want ik heb 3 dagen geleden ook bij UKTEC een tomtom GPS receiver besteld ook voor 89 pondjes. We wachten dus ff af.

Ik heb trouwens begrepen dat er geen oplader bij zit voor in de auto. Maar die is ook op ebay te vinden voor 9.99 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Anoniem: 107659 schreef op 28 oktober 2004 @ 23:06:
pfff ben blij dit te lezen. Want ik heb 3 dagen geleden ook bij UKTEC een tomtom GPS receiver besteld ook voor 89 pondjes. We wachten dus ff af.

Ik heb trouwens begrepen dat er geen oplader bij zit voor in de auto. Maar die is ook op ebay te vinden voor 9.99 pond.
Ik had hem er voor 9 pond meteen bij uktec bij laten doen, scheelt verzendkosten! Hij wordt standaard geleverd met een thuislader en een kabel voor continu straam in je auto maar met een aansluiting die zelfs mijn broer die Peugeot-technicus is nog nooit gezien had. Maar ja, alles valt passend te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-05 16:07
Ik heb ook even zitten kijken bij Ebay maar kun je alleen maar bieden op die TomTom bluetooth gps? Ik zie namelijk geen directbuy knop? Ik ben namelijk ook opzoek naar een orignele TomTom GPS Bluetooth receiver.
404error schreef op 29 oktober 2004 @ 00:01:
[...]

Ik had hem er voor 9 pond meteen bij uktec bij laten doen, scheelt verzendkosten! Hij wordt standaard geleverd met een thuislader en een kabel voor continu straam in je auto maar met een aansluiting die zelfs mijn broer die Peugeot-technicus is nog nooit gezien had. Maar ja, alles valt passend te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
VicSmurf schreef op 29 oktober 2004 @ 09:59:
Ik heb ook even zitten kijken bij Ebay maar kun je alleen maar bieden op die TomTom bluetooth gps? Ik zie namelijk geen directbuy knop? Ik ben namelijk ook opzoek naar een orignele TomTom GPS Bluetooth receiver.
[...]
zoiets?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...7738&item=5727838815&rd=1
overigens is bieden vrijwel altijd voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error

404error

Page Not Found

Byte_Me schreef op 29 oktober 2004 @ 12:37:
[...]

zoiets?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...7738&item=5727838815&rd=1
overigens is bieden vrijwel altijd voordeliger.
Dat valt met die TomTom GPS-jes tegen, die gaan in 99% van de gevallen over de 89 pond heen. UKTEC zet zijn ontvangers er voor 1 pond op met een direct kopen aanbod voor 89 pond. Dit direct kopen aanbod vervalt op het moment dat het eerste bod erop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kreeg net bericht van het thuisfront dat me GPS receiver binnen is.
Dus maandag verzendbevestiging gehad van UKTEC en dus nu vrijdag binnen.
Dus een betrouwbare ebayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VpS_
Ik heb die van mij ook 5 minuten geleden binnengekregen, zónder verzendbericht. Maar goed hij schijnt te werken..

P.S. Er zit geen manual bij, dus even ter verificatie:
- Rode led = aan het opladen?
- Knipperende blauwe led = bezig met zoeken/geen bereik?
- Solid blauwe led = voldoende bereik?
- Hoe weet ik of de receiver is opgeladen?

Edit: ow nevermind.. simpele zoekactie op tomtom.com:
De TomTom Wireless GPS module heeft twee lichtjes aan de voorkant:

1. Het linker lampje is van de bluetooth indicator en zal branden of knipperen als de bluetooth functie actief is.

2. Het rechter lampje voor:
- de oplaadfunctie: het lampje zal rood oplichten indien de TomTom Wireless GPS module opgeladen moet worden of aan het opladen is.
- de GPS-functie: het lampje zal groen knipperen wanneer er een satellietverbinding is gemaakt.

[ Voor 94% gewijzigd door _VpS_ op 29-10-2004 14:31 ]

(bb) || !(bb)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.