"Always remember to quick save" - Sun Tzu
VLC enzo, dat heb ik natuurlijk standaard al, maar vaak zat kan je het gewoon niet zien aan de filename, helaas, en dan is het wachten, en na xxMB previewen, inderdaad.Ottooo schreef op 10 oktober 2004 @ 15:55:
Meestal kan je dat wel aan de file-name zien, maar je kunt bijv. ook previewen met VLC. Hoe je dat programma aan Emule koppelt kan je geloof ik vinden op de officiële site van emule.
Maar het moet toch mogelijk zijn? Of dat je inlogt op een Engelse (of Nederlandse) server ofzo?
[ Voor 50% gewijzigd door Ottooo op 10-10-2004 16:12 . Reden: Linkjes aangepast, just in case :) ]
Als ik jou was zou ik even die links edittenOttooo schreef op 10 oktober 2004 @ 16:02:
Ik heb daar gelukkig niet zo veel last van, maar dat komt omdat ik 90% of van *knip* (helaas veel down de laatste tijd) of van *knip* haal.
Maar verder wel een goed idee, ik wist niet eens dat dat soort sites bestonden

Welke consequentie heeft het wijzigen van je ip-adres voor emule? Ik kan namelijk (nadat m'n provider mij een ander ip-adres heeft gegeven) geen friend-slotjes meer uitdelen. Bij identification staat namelijk: invalid. Hoe kan ik dit weer goed krijgen?
welke mod gebruik je?
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Verwijderd
Ik krijg telkens een melding, aan deze bewerking is geen bestand gekoppeld, verander dit in mapopties in het configuratiescherm.
Ik heb even lopen kijken maar
Wat moet ik nu precies doen?

Ik heb maar wat ingevuld maar ik weet niet hoeveel invloed dit heeft op de dl/ul verhouding.
mijn peak connections onder cumulative is 552, dus ruim onder mijn 700.
gemiddeld heb ik 110 connections, deze sessie 123.
edit: 85 KB/s voor je upload? heel aardig, maar als dat je max is zou ik hem iets lager zetten! anders slipt je verbinding dicht. vanaf 10 KB/s mag je zonder limiet downloaden. maar als dat snel gaat, kom je snel tegen de up/dl verhoudingslimiet aan, dus te laag moet je hem ook niet zetten, want dan kan je als je veel meer gedownload hebt als geupload ook alleen met een limiet downloaden.
[ Voor 37% gewijzigd door Mr.Nobody op 13-10-2004 17:19 ]
Max sources per file is 4000, hoe meer hoe beter
Upload op 40 kb/sec en download max 200. Werkt prima. Upload zo hoog mogelijk zonder dat je er last van hebt tijdens internetten of online gamen
ik heb 96 kb/s max upload.Mr.Nobody schreef op 13 oktober 2004 @ 17:14:
edit: 85 KB/s voor je upload? heel aardig, maar als dat je max is zou ik hem iets lager zetten! anders slipt je verbinding dicht. vanaf 10 KB/s mag je zonder limiet downloaden. maar als dat snel gaat, kom je snel tegen de up/dl verhoudingslimiet aan, dus te laag moet je hem ook niet zetten, want dan kan je als je veel meer gedownload hebt als geupload ook alleen met een limiet downloaden.
en vanaf 1 november 128 kb/s
mijn dochter zit boven achter haar eigen pc ook achter de router en we kunnen ondanks dat emule flink aan het uploaden is zonder moeite surfen.
maar... bedankt voor de tips. ik heb ook 600/700 gezet. kijken of het nog invloed heeft. Niet dat ik te klagen heb maar dat komt vooral omdat ik eigelijk heel veel slotjes uitwissel.
[ Voor 26% gewijzigd door Artwido op 13-10-2004 23:30 ]
verder loopt eerst de connection tray vast....
ik heb windows xp sp2 (daarvoor deed ie het ook al) emule versie 0.44b en een mcafee firewall/virus scanner, maar daar ligt het volgens mij niet aan..
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Verwijderd
Zoals al eerder gezegd: eDonkey (eMule) is nou eenmaal niet Kazaa of Bittorrent, waar je downloads meteen beginnen. Het kan even duren voordat je download begint. En wanneer je met het programma open gaat zitten wachten totdat er eindelijk eens een download begint, kan dat best wel eens lang duren. Gewoon laten draaien en wat anders gaan doen, af en toe eens even kijken, dan komt het wel goed.Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 21:21:
Ik heb nu ook emule, al een tijdje, maar kan nu eindelijk een highid hebben, maar nu zit ik al tijden te wachten, maar er wordt niks gedowload, uploaden wel. Ik weet dat je in een wachtrij komt, en dat je kredits moet verdienen, maar ik zit nu al een paar uur te wachten en er is nog geen 1 byte van de 5 downloads gedownload.
Ik heb overigens gister lMule geinstalleerd (linux dus), maar toen ik vanmorgen terugkwam had ik een kernelpanic

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
In Norton kan ik het beste AntiVirus - Auto Protect uitschakelen, want tijdens het afsluiten gaat Norton nog "snel" even scannen, waardoor het afsluiten erg lang duurt.Mr_gadget schreef op 14 oktober 2004 @ 12:03:
ik heb altijd dat als emule een dagje heeft aangestaan, de hele computer vastloopt bij het afsluiten.... altijdhebben jullie dat ook?
ik heb windows xp sp2 (daarvoor deed ie het ook al) emule versie 0.44b en een mcafee firewall/virus scanner, maar daar ligt het volgens mij niet aan..
Nosferatu: AUTO MESSAGE: Your Client has Failed the Secury Identification!!! You won't get any credits
Wat moet ik ermee? negeren?
Yep gewoon negeren tenzij je er echt duizenden op 1 dag krijgt (van verschillende personenArtwido schreef op 16 oktober 2004 @ 12:12:
Ik kreeg vandaag dit bericht in emule:
Nosferatu: AUTO MESSAGE: Your Client has Failed the Secury Identification!!! You won't get any credits
Wat moet ik ermee? negeren?
Als je niet weet wat secure identification is, kan je dat hier lezen
kan je niet auto protect uitzetten voor een bepaalde directory?Geurt-kun schreef op 15 oktober 2004 @ 21:20:
[...]
In Norton kan ik het beste AntiVirus - Auto Protect uitschakelen, want tijdens het afsluiten gaat Norton nog "snel" even scannen, waardoor het afsluiten erg lang duurt.
ik gebruik btw kaspersky, die is ten eerste sneller en beter en daar kun je wel aangeven dat bv de temp folder van emule niet gescant moet worden (wat vrij nutteloos is)
Ja, dat kan, maar daar ging het niet om.Mr.Nobody schreef op 17 oktober 2004 @ 11:55:
[...]
kan je niet auto protect uitzetten voor een bepaalde directory?
In Norton kun je ook bepaalde files uitzonderen.
Mr_gadget denkt dat het hier niet om zijn firewall gaat, maar het zou best eens kunnen dat het wel de oorzaak is van langzaam afsluiten.Mr_gadget schreef op 14 oktober 2004 @ 12:03:
ik heb altijd dat als emule een dagje heeft aangestaan, de hele computer vastloopt bij het afsluiten.... altijdhebben jullie dat ook?
Ik heb hier beide 800 staan, dat is de default geloof ik. Het aantal bronnen is goed die zoveel mogelijk te hebben. Het aantal connectie's kan gerust op 800 staan, ik denk echt niet dat het aantal gelijktijdige connectie's zo hoog zal oplopen. Immers hij hoeft alleen maar een vraag te doen over de bestandsdelen die de andere user al heeft.Artwido schreef op 13 oktober 2004 @ 09:24:
welke instellingen hebben jullie hier staan?
[afbeelding]
Ik heb maar wat ingevuld maar ik weet niet hoeveel invloed dit heeft op de dl/ul verhouding.
Verwijderd
Heeft deze hoeveelheid soms te maken met hoe snel je Internetsverbinding is?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 17:02 ]
Als je in theorie maar 1 bestand zou downloaden, en zou sharen, dan upload je ook alleen maar chunks van dat bestand. Met als gevolg dat je bij mensen die dat bestand hebben veel credits krijgt, en dus sneller kan downloaden.
Hoe meer upload je hebt, hoe meer verschillende bestanden je kan uploaden om zo meer credits te krijgen. Maarja, het is vaak een kwestie van aftasten
Verwijderd
Als alternatief zou ik het interessant vinden als jullie jullie gemiddelde aantal downloads zouden willen posten.
Een poll maken kan wel, maar ik denk niet dat het de bedoeling is. Als iedereen hier z'n stats gaat posten word het een opsomtopic, en die horen hier niet thuis
Verwijderd
Mijn UL:DL Ratio is 4:1 me upload 20/50 kB.
Ik was eerst bezig met een film, een gebruiker download bij mij 4gb en ik kon niks bij hem downloaden, wat is dan het nut van het crediet systeem. Hij had in het begin meer files als ik.
Config.
hccnet met speedtouch 510.
Poorten geforward 4662 tcp en 4672 udp
Heb Highid maar dus firewalled bij kad.
Iemand nog tips.
Edit poort 467 pakt ie wel

[ Voor 23% gewijzigd door venomous op 20-10-2004 21:36 ]
Als jij de film al klaar hebt en hij stapt net in dan zul je voor die film niets aan je credits hebben.NightForce schreef op 20 oktober 2004 @ 19:58:
Ik draai nu 6 maanden emule en ben niet echt tevreden.
Mijn UL:DL Ratio is 4:1 me upload 20/50 kB.
Ik was eerst bezig met een film, een gebruiker download bij mij 4gb en ik kon niks bij hem downloaden, wat is dan het nut van het crediet systeem. Hij had in het begin meer files als ik.
Maar zo is het andersom ook. De releaser van de film heeft weinig aan de credits die hij bij jouw opbouwt als jij voor hem niets aantrekkelijks in je shares hebt.
Op het moment dat je samen met iemand aan een film gaat beginnen, bouw je bij elkaar credits op en heb je de film eerder binnen.
Een en ander is wel afhankelijk van de instellingen.
[ Voor 3% gewijzigd door Geurt-kun op 20-10-2004 23:20 . Reden: Onzin verwijdert. ]
Verwijderd
Als je een dynamisch IP adres (->client ID) hebt dan werkt het credits systeem toch niet voor je?
Antwoord:Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 18:31:
Vraag:
Als je een dynamisch IP adres (->client ID) hebt dan werkt het credits systeem toch niet voor je?
Jawel, je ip / client ID heeft niks met je userhash/credits te maken.
Verwijderd
Random geheugenadres of iets in die richting. Of meer, we hebben het er al eens over gehad maar ik ben eigenlijk kwijt of dat het antwoord was of dat we er gewoon niet achter zijn gekomenVerwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 21:58:
Ok da's duidelijk, maar je credits worden bij andere users opgeslagen. Als je userhash niet gebaseerd is op je IP waarop dan wel?
We zijn er wel achter gekomen, heb het ergens gepost, maar geen flauw idee meer in welk deelIceStorm schreef op 21 oktober 2004 @ 22:06:
[...]
Random geheugenadres of iets in die richting. Of meer, we hebben het er al eens over gehad maar ik ben eigenlijk kwijt of dat het antwoord was of dat we er gewoon niet achter zijn gekomen.

Het was inderdaad een random geheugenadres dat ze gebruiken als userhash, en wordt opgeslagen in "preferences.dat". Theoretisch bestaat er de kans dat er dus 2 dezelfde hashes zijn, maar in de praktijk is die kans zo klein dat dit geen probleem is
Verwijderd
Tenzij bij een uprade nog steeds de oude userhash wordt gehanteerd, opgeslagen in je prefs, op basis van het 'oude' geheugen
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 15:41 ]
Nee nee, volgens mij heb je het nog niet helemaal begrepenVerwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 15:39:
Als je je geheugen upgrade ben je dus wel mooi je credits kwijt
Tenzij bij een uprade nog steeds de oude userhash wordt gehanteerd, opgeslagen in je prefs, op basis van het 'oude' geheugen
De eerste keer dat je eMule start kijkt ie naar je geheugen, en pakt daar een *willekeurig* geheugenadres uit, een bepaalde combinaties van cijfers en letters.
Deze string slaat eMule op in het bestand preferences.dat. Zolang je dat bestand niet verwijderd, heb je dezelfde userhash. Op het moment dat preferences.dat niet bestaat bij het opstarten van eMule, maakt eMule een nieuwe aan op dezelfde manier
Ik draai aMule. In de diverse discussie topics is dit nu ook de meest populaire client gebleken. Voor mij werkt ie prima, tis alleen nog effe wachten op KAD (en MODsShedman schreef op 15 oktober 2004 @ 09:38:
[...]
Ik heb overigens gister lMule geinstalleerd (linux dus), maar toen ik vanmorgen terugkwam had ik een kernelpanicNu zit ik weer met mijn laptop op het werk, dus ik kan ff niet checken waar het aan ligt. Kijk ik maandagavond wel weer ff naar.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Verwijderd
Thx Zoefff, dat bedacht ik me al:Zoefff schreef op 22 oktober 2004 @ 15:56:
[...]
Zolang je dat bestand niet verwijderd, heb je dezelfde userhash. Op het moment dat preferences.dat niet bestaat bij het opstarten van eMule, maakt eMule een nieuwe aan op dezelfde manier
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 15:39:
Als je je geheugen upgrade ben je dus wel mooi je credits kwijt
Ik stoor me daar ook aan, maar daar is niets uit te doen. Zie het maar gewoon als 'reclame' bij het gebruik van dat kanaal (server). Er zijn ook servers die geen 'reclame' opnemen in hun serverbeschrijving, deze kun je in je serverprefs öp high zetten zodat je client in het vervolg eerst zal kijken of je nog bij die server kan.leuk_he schreef op 22 oktober 2004 @ 16:22:
Weet iemand eigenlijk de achtergrond van al die "descriptions" van de servers en waarom daar referencties zitten naar allerlei sex-sites? Mijn wederhelft verdacht mij van het bezoeken van die vage sites, maar dat wasgewoon het servers scherm van e-muel dat ik open had staan.
Bedankt, die kan ik wel gebruiken.leuk_he schreef op 22 oktober 2004 @ 16:22:
..., maar dat wasgewoon het servers scherm van e-muel dat ik open had staan.
Verwijderd

Overal zie je iedereen 30 kb/s halen enzo, vraag me af waarom het bij mij zo langzaam gaat.
Heb nu 52 gb geupload.
Upload speed staat zo rond de 25 kb/s
Max bronnen op 700
Max connecties op 800
Heb gewoon hoge ID
Overal sta ik heel lang in de wachtrij en als ik dan eenmaal mag downloaden dan is het maar een paar mb
Snap echt niet meer wat ik er nu aan kan doen. Maybe iemand een idee wat het kan zijn?
Misschien ligt het aan de upload / download ratio en de hoeveelheid data die je hebt geupload / gedownload. Mijn stats:Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 20:29:
Overal zie je iedereen 30 kb/s halen enzo, vraag me af waarom het bij mij zo langzaam gaat.
Snap echt niet meer wat ik er nu aan kan doen. Maybe iemand een idee wat het kan zijn?
Cumulative UL:DL Ratio: 1 : 2.09
Uploaded Data: 435.17 GB
Downloaded Data: 910.28 GB
De upload heb ik staan op max 10KB/sec.
De meeste zaken die ik wil downloaden starten meteen en zijn ook razendsnel binnen. Toen ik begon met gebruik van eMule ging ook niet alles zo hard, maar ik draai het al tijden 24 uur per dag en nu gaat alles al heel lang als een trein.
Dus als er mensen zijn die problemen hebben met de downloadsnelheid of traag starten van downloads, gewoon geduld hebben, het is de moeite waard.
Download je alleen impopular spul? Als je nu iets download wat gruwelijk populair is (zoals spul wat je via een ed2k release site hebt gevonden). En wat heel veel sources heeft is het dan wel snel?Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 20:29:
Heb je een high id? Heb je je poort veranderd (sommige providers knijpen bepaalde poorten, al lijkt chello het niet offcieel toe te geven)?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Wel jammer dat het nog steeds zo werkt. Het zou beter werken als emule een (nog) hogere prio zou geven aan clients die weinig voorkomende files downloaden.
met ^ dus
[ Voor 4% gewijzigd door iets op 24-10-2004 21:13 ]
tvw
Verwijderd
Ik las op gamers.nl over bijvoorbeeld GTA san andreas dat rockstar maatregelen neemt tegen warez"ers.
Of zijn dat de aanbieders van links op sites enzo????
het netwerk wordt soms gescanned en ze schrijven je provider aan die daar weer maatregelen voor neemt.. als ze je betrappen.. maar het verschilt per provider welke aktie ze nemen.Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 14:55:
Als je één spel downlaod ofzo, kan je daar dan roblemen mee krijgen.
Ik las op gamers.nl over bijvoorbeeld GTA san andreas dat rockstar maatregelen neemt tegen warez"ers.
Je kunt wel een ip blocklist gebruiken of een tool als peerguardian gebruiken dat wil wel eens helpen.
In het verleden heeft @Home wel eens waarschuwingsmailtjes verstuurd naar mensen die veel films downloaden, maar daar is verder ook nooit iets mee gebeurd geloof ik.
En wat is het verschil als je eMule gebruikt?(retorisch he!) Daarnaast zegt elk bedrijf dit al een jaar of 5, laat ze maar lekker dreigen. Voorlopig hoef je je echt nergens zorgen om te maken.Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 15:01:
Maar het aanbieden van warez was toch hetgene dat aangepakt werd?
Ja. Het kan. Het is te achterhalen (via je ip) dat je het spel aan het downloaden bent, en meestal ben je dan ook hetzelfde bestand aan het delen. (in ieder geval gedeeltelijk. ) EMULE IS NIET ANONIEM.je ip is te achterhalen. Of downloaden legaal is is een discussie die we beter hier niet kunnen voeren. (als je dat toch wil moet je maar een nieuw topic openen)Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 14:55:
Als je één spel downlaod ofzo, kan je daar dan problemen mee krijgen.?
Maar het ligt ook aan je provider: zie b.v.
MRic3 in "eMule opensource eDonkey, deel 11"
sterker nog: de originele client probeert je ip te verdoezelen door een hash te gebruiken, maar er zijn clients (bijv. neomule) waar het gewoon ipv. die hash te lezen is.leuk_he schreef op 25 oktober 2004 @ 15:38:
EMULE IS NIET ANONIEM.je ip is te achterhalen.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
P2P is per definitie niet anoniem, dat kan gewoon simpelweg niet.leuk_he schreef op 25 oktober 2004 @ 15:38:
EMULE IS NIET ANONIEM.
[google=freenet]IceStorm schreef op 25 oktober 2004 @ 17:43:
[...]
P2P is per definitie niet anoniem, dat kan gewoon simpelweg niet.
maar dat is heel veel ineffcienter.
Je kunt je afvragen in hoeverre dat nog P2P is maar ok
[ Voor 75% gewijzigd door Leejow(saait) op 26-10-2004 20:42 ]
Verwijderd
Het laatste deel van een bestand is steeds corrupt. AICH recovered dan een deel, dus moet ik steeds 180KB downloaden van hetzelfde bestand, maar het blijft steeds corrupt. Iemand bekend met dit probleem en/of iemand een idee hoe dit op te lossen, het is erg irritant moet ik zeggen. Het is trouwens niet bij één bestand, maar komt bij meerdere voor (niet bij allemaal).
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik heb het opgelost met MetMedic. Ik zou niet meer precies weten welke handelingen, maar het bleek dat er nog een paar oude .part.met bestanden waren die conflicteerden met mijn huidige downloads.
Met Medic was bij mij in ieder geval de oplossing.
Helemaal niemand met dit probleem en/of de oplossing?Gerwin schreef op 18 oktober 2004 @ 11:29:
Iemand ook problemen met de Lineare order in MorphXT v5.1. Ik heb een aantal categorieren, met daarin verschillende bestanden die ik allemaal een apart (oplopend) nummer heb gegeven. Deze zouden dan in theorie achter elkaar moeten lopen als de vorige klaar is met downloaden. Echter dit gaat niet, het lijkt wel of hij gewoon random de bestanden laat lopen. Iemand dit probleem ook gehad? Hoe dit op te lossen?
Wellicht dat hij nog iets in een log produceert(kun je aan zetten, "log to disk")YoG schreef op 28 oktober 2004 @ 21:52:
Ik gebruik NeoMule 0.42gineens is ie weg..
oplossingen:
Upgraden naar laatste versie?
(Laatste neomule (3.0) is gebaseed op 043b-code) :http://www.eselfarm.info/efarm/thread.php?threadid=17597&sid=
En anders gewoon een heel andere mod proberen. Mooie gelegenheid voor mij even
webcache ... te spammen....
[ Voor 5% gewijzigd door leuk_he op 29-10-2004 09:47 ]
Eerlijk gezegd ben ik nog geen andere xs4all-proxy gebruikers tegengekomen. Maar ik heb wel al heel wat bits verstuurd naar (duitse) webcache gasten. Dat is nou het stomme van webcache, het gaat pas werken als er een zekere hoeveelheid gebruikers het gebruikt. vandaar mijn spam...Mr.Nobody schreef op 29 oktober 2004 @ 15:23:
tja die webcache is leuk, maar ik heb nog geen bit via een proxy binnen gekregen, jij wel?
De kans dat je dezelfde provider hebt, hetzelfde bestand download, dezelfde parts nodig hebt én een webcache eMule client gebruikt, is gewoon vrij klein. Daarbij is het ook nog eens zo dat het gros van de eMulers eigenlijk niet in de gaten heeft wat ie nou precies doet, dus zoals het nu is blijft het meer een leuke feature dan een handige optie.
Wellicht word het rendabel als dit ook in standaardclients word ingebouwd en gebruikt wanneer mogelijk, maar dat is nog lang niet het geval
(1) provider. Als het om nederlandstalige content gaat neemt die kans snel toe. En uiteraard voor heel poplairre content, hoewel torrent daar beter voor geschikt is.Zoefff schreef op 29 oktober 2004 @ 16:13:
De kans dat je dezelfde provider hebt, hetzelfde bestand download, dezelfde parts nodig hebt én een webcache eMule client gebruikt,
(2) zelfde bestand. kans wordt er beter op door release sites.
(3) zelfde parts... Meestal heb je een bestand HELEMAAL nodig, dus alle parts. dus dit is niet zo'n goed argument. dat komt echt wel goed.
(4) waarom denk je dat ik het hier weer opnieuw spam?
De winst is inderdaad niet zo groot als het in eerste instantie lijkt
Zou ipv6 i.c.m. broadcasting nog kunnen helpen?
Need a new eMule Mod ? Join the L33cher Team and buy a Ketamine ! This is the better and the only way to have a fastest download speed, think about it idiot
m3gA schreef op 31 oktober 2004 @ 14:16:
krijg de afgelopen dagen veel van dit soort spam.. weet iemand wat het is en hoe kun je iemand die spamt blocken?
[...]

[ Voor 10% gewijzigd door The Third Man op 06-11-2004 21:56 ]
Directe downloadlink--------------------------------------
Changelog for eMule 0.44b MorphXT v5.3
--------------------------------------
FIXED : Fixed Upload Splitting Class [SiRoB]
CHANGED: Package include an updated Websever with StatTree and loginfailed Template from emule+ [Commander/SiRoB]
Changelog for eMule 0.44b MorphXT v5.2
MERGED : Merged WebCache 1.2f and fixed 2 issue [Commander/SiRoB]
FIXED : Source Load Saver have been corrected [SiRoB]
FIXED : Patch taken from other ListCtrl to avoid crash in the FriendListCtrl (at shutdown some item were not valide) [SiRoB]
FIXED : Proper PowerShare display in Queuelistctrl (related to unsecure client) [SiRoB]
FIXED : RSS news reader (XML Parsing) [SiRoB]
FIXED : Put back in waitingqueue when too many upload slot occur [SiRoB]
CHANGED: Intelligent Chunk Selection now use the advanced per file setting for the preview first and last chunk [SiRoB]
CHANGED: Intelligent Chunk Selection adapted to work with WebCache [SiRoB]
CHANGED: Web server now display a statistic tree taken from emule+ [Commander]
ADDED : "Using phpBB URL-Tags style" checkbox in FileDetail for ed2kFileLink creation [AndCycle]
ADDED : Options to Enable/Disable PowerShare internal File Priority [AndCycle]
ADDED : Upload Splitting Class in morph preferency [SiRoB]
ADDED : Don't Refresh item if not needed (DownloadListCtrl, uploadListCtrl, QueueListCtrl, ClientListCtrl) [SiRoB]
ADDED : Version checker [SiRoB]
TWEAKED: Hide Over Share display info now show all value in the column [SiRoB]
TWEAKED: The auto powershare mecanisme have been changed to wait some complet source info before triggering [SiRoB]
TWEAKED: IP2Country have been improved (some tweak from emule+) and binairy search methode have been implemented [SiRoB]
TWEAKED: Don't draw hidden columns (DownloadListCtrl, uploadListCtrl, QueueListCtrl, ClientListCtrl) [SiRoB]
TWEAKED: Don't draw hidden rect (DownloadListCtrl, uploadListCtrl, QueueListCtrl, ClientListCtrl) [SiRoB]
TWEAKED: Some Code Optimization to reduce CPU load when client on queue is growing [SiRoB]
en de ed2k link:
ed2k://|file|emulev0.44b-MorphXTv5.3-bin.zip|3168054|3C0B4242A6C576EEA7603D66F66C7AF1|/
Zie ook de officiële morphxt site
[ Voor 4% gewijzigd door DJ^ op 31-10-2004 15:32 ]
hmmz
FF gezocht... die mod gaat hard, maar is echt heel slecht..... and die spam haat ik ook, ooit had je dat van die Mison knakker ook.m3gA schreef op 31 oktober 2004 @ 14:16:
krijg de afgelopen dagen veel van dit soort spam.. weet iemand wat het is en hoe kun je iemand die spamt blocken?
[...]
no comment
DJ^ schreef op 31 oktober 2004 @ 15:30:
Versie 5.3 van de MorphXT mod is uit
[...]
MERGED : Merged WebCache 1.2f and fixed 2 issue [Commander/SiRoB]
En niet vergeten te zetten. ik zie dat ~ 10% van de webcache client gebruikers hun cache niet zetten. (waarom zou je dan de webcache client gebruiken?)
Dus als je bij xs4all, planet of @home of wannadoo zit, even naar de MOD-> webcache preference gaan.
Even ander vraagje, ik zie niet meer een vlaggetje staan bij de gebruikers, maar in plaats daarvan een zwart vakje met een rood kruis. Terwijl in mijn preferences er gewoon ij staat dat hij vlaggetjes moet tonen. Ideeen hoe dit op te lossen?
plaatje zegt meer:

[ Voor 5% gewijzigd door leuk_he op 01-11-2004 09:45 ]
dan zitten die achter een proxy/firewall die geen info doorgeeft, niks bijzonders.Even ander vraagje, ik zie niet meer een vlaggetje staan bij de gebruikers, maar in plaats daarvan een zwart vakje met een rood kruis. Terwijl in mijn prerefences er gewoon ij staat dat hij valggetjes moet tonen. Ideeen hoe dit op te lossen?
plaatje
[afbeelding]
no comment
Onder details laat hij wel het land zien. En dat land wordt bepaald met een ip-nummer. Niet echt iets wat verborgen kan worden.Martinus schreef op 31 oktober 2004 @ 22:15:
[.vlaggetjes..]
dan zitten die achter een proxy/firewall die geen info doorgeeft, niks bijzonders.
En hij toons geen vlag bij ALLE clients. En het heeft ooit gewerkt. Dus wat bedoel je?
Die mod geef oa de mogelijkheid om webcache te gebruiken (indien je ISP dit ondersteund) en dat is dus gelijk mijn vraag ik heb demon als IPS., weet iemand toevallig of demon webcache heeft...? en zo ja wat dan de settings zijn...?
http://www.demon.nl/eng/support/dialup/proxy.html[b][message=22018298,noline]digital8 schreef op 01 november 2004 @ toevallig of demon webcache heeft...?
Staat wel onder dailup. Dus eerst (tijdelijk) eens invullen in je browser om te kijken of hij ook bij adsl werkt. Laat eens horen of het lijkt te werken.
port:www-cache.demon.nl
Maar als ik die in emule test dan krijg ik:8080
Klinkt niet goed.Proxy configuration Test Failed please review your proxy-settings. Webcache downloads have been deactivated until emule is restarted.
EDIT: Hij werkt wel met adsl als ik hem invoer in de browser.
[ Voor 10% gewijzigd door TheGuest op 01-11-2004 12:35 ]
Ik cap 'm altijd op 50 kb/s. Nu trekt ie gewoon constant tegen de 58 kb/s. Aan en uitzetten werkt niet . Cappen op 20 kb/s heeft ook geen invloed. Erg irritant, want daardoor zakt mijn download enorm in.
Even emule nog maar een keer opnieuw opstarten, anders gaat er weer een oudere versie overheen.
Nu is alles weer normaal. Heel vreemd, had al meerdere keren opnieuw opgestart. Hmm, terwijl ik dit typ loopt de upload alweer op naar 55 kb/s, terwijl ik 'm op 50 cap. Toch maar een oudere versie dus.
[ Voor 24% gewijzigd door Muse op 01-11-2004 13:01 ]
Dus ik verwacht 1 dezer dagen versie 5.6, hopend dat het verbeterd is
Kan ook gebeuren als:TheGuest schreef op 01 november 2004 @ 12:33:
De proxy server van Demon is:
Maar als ik die in emule test dan krijg ik:
Proxy configuration Test Failed please review your proxy-settings. Webcache downloads have been deactivated until emule is restarted.
.
-hij alleen verkeer voor poort 80 cached. (dan heeft webcahce bijna dit geen nut voor je )
-Geen verkeer binnen de isp cached (hij doet een get op je eigen client via de proxy, en test of dit lukt)
-Zegt hij in de verbose log nog iets zinnigs?
Test zou je na kunnen spelen door je emule client op te starten, en de proxy in de brwoser in te vullen en dan ophalen:
http://<jeexterneipnummer>:4662/encryptedData/WebCachePing.htm (waar je externe ip nummer het ip nummer van je client is en 4662 je poort. Wellicht geeft hij nog een zinnige foutmelding in je browser.
[ Voor 22% gewijzigd door leuk_he op 01-11-2004 13:49 ]
Hier een pic:

dan zijn er positivie comments..MADG0BLIN schreef op 01 november 2004 @ 18:59:
Ik vroeg af waarvoor de uitroeptekens dienen. Ze staan voor de filename.
Hier een pic:
[afbeelding]
Rood -> negatieve comments
geen, -> geen comments
1-11-2004 21:31:45: Proxy-Connections for this file: 0 Allowed: 5
1-11-2004 21:31:50: Proxy-Connections for this file: 0 Allowed: 5
1-11-2004 21:31:51: new CWebCacheDownSocket: ProxyConnectionCount=1
1-11-2004 21:31:54: Error: HTTP socket: Invalid HTTP socket state: 0
1-11-2004 21:31:54: deleted CWebCacheDownSocket: ProxyConnectionCount=0
1-11-2004 21:31:57: Proxy-Connections for this file: 0 Allowed: 5
1-11-2004 21:32:20: Proxy-Connections for this file: 0 Allowed: 5
1-11-2004 21:32:23: Proxy-Connections for this file: 0 Allowed: 5
1-11-2004 21:32:35: Proxy-Connections for this file: 0 Allowed: 5
1-11-2004 21:32:40: Proxy-Connections for this file: 0 Allowed: 5
1-11-2004 21:32:42: Proxy-Connections for this file: 0 Allowed: 5
Nope geen zinnige foutmelding: Kan pagina niet vinden.Test zou je na kunnen spelen door je emule client op te starten, en de proxy in de brwoser in te vullen en dan ophalen:
http://<jeexterneipnummer>:4662/encryptedData/WebCachePing.htm (waar je externe ip nummer het ip nummer van je client is en 4662 je poort. Wellicht geeft hij nog een zinnige foutmelding in je browser.
Dus Webcache + Demon = Onmogelijk ?
Kom ik nog op terug. Dit wil alleen zeggen dat de proxy alleen spul cahced buiten het demon domein. (wel logsich eigenlijk)
Laten we iets afspreken met meerdere demon gebruikers om de volgende file te downloadenafspreken dat je dinsdag 2 novbener om 12 uur s'middags de volgende file gaat download MET DE PROXY INGEVULD.
ed2k://|file|WebCache.eMule.Test.File|1078989657|E9057ADC38054AFA24816E86BB08D270|/
(1 GB, bevat dummy data, 85% van de gebruikers van deze file gebruiken een webcace variant)
Dan zien we vanzelf of het werkt. (gebruik de demon..adsl gewoon proberen dus)
Eigen topic waard? open dat dan, (network trouble shooting?) want met deze opmerking kunnen we niet zo heel veel.Laurenzzz schreef op 01 november 2004 @ 21:00:
Heeft er iemand ervaring met de sitecom 207 en emule? Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
[ Voor 19% gewijzigd door leuk_he op 01-11-2004 22:53 ]
Verwijderd
Wat is dat nou voor een tijd,dan ben ik aan het werk (ja ik heb ook Demon)leuk_he schreef op 01 november 2004 @ 22:47:
[...]
Kom ik nog op terug. Dit wil alleen zeggen dat de proxy alleen spul cahced buiten het demon domein. (wel logsich eigenlijk)
Laten we iets afspreken met meerdere demon gebruikers om de volgende file te downloadenafspreken dat je dinsdag 2 novbener om 12 uur s'middags de volgende file gaat download MET DE PROXY INGEVULD.
Voor diegene die het proberen ...suc6,ik lees de resultaten later wel.ed2k://|file|WebCache.eMule.Test.File|1078989657|E9057ADC38054AFA24816E86BB08D270|/
(1 GB, bevat dummy data, 85% van de gebruikers van deze file gebruiken een webcace variant)
Dan zien we vanzelf of het werkt. (gebruik de demon..adsl gewoon proberen dus)
[...]
Eigen topic waard? open dat dan, (network trouble shooting?) want met deze opmerking kunnen we niet zo heel veel.
alleen krijg ik met het e2k en Kademlia netwerk allebei een lowID terwijl ik alle poorten goed heb staan. Ligt dit aan mij of zijn er anderen die dit ook hebben met de 5.6 versie?
heeft iemand er ook last van; en zijn die betaalde versies veel beter? niet dat ik t ga kopen; als het uberhaupt kan tho[0:10:04] DdA C0WbOYZZZzz: Need a new eMule Mod ? Join the L33cher Team and buy a Ketamine ! This is the better and the only way to have a fastest download speed, think about it idiot
Nee. Ze zeggen dat ze beter zijn, maar het KAN gewoon niet. Maar het is heel aantrekkelijk uiteraard voor een spammer om een gratis produkt te pakken, er zijn eigen naam op te plakken en dan te verkopen.Silent Thunder schreef op 02 november 2004 @ 12:03:
en zijn die betaalde versies veel beter?
En je krijgt soms nog spyware kado erbij
Verwijderd
[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 12:32 ]
In de thread over v5.6 op het emule board staat er niks over vermeld, wel even registreren/inloggenbigfoot1942 schreef op 02 november 2004 @ 08:02:
nou, morphXT 5.6 is uit, en de "automatically find upload" functie werkt weer zo ongeveer...
alleen krijg ik met het e2k en Kademlia netwerk allebei een lowID terwijl ik alle poorten goed heb staan. Ligt dit aan mij of zijn er anderen die dit ook hebben met de 5.6 versie?
[ Voor 54% gewijzigd door DJ^ op 02-11-2004 12:38 ]
hmmz
Dit topic is gesloten.