Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 00:00

RaJitsu

B.S.U.R.

Dat topic had ik al gezien, maar ik was nog in afwachting van de nieuwe om het daar te vragen. En aangezien dit topic precies over de betreffende muis gaat, dacht ik, laat ik het hier eens droppen. Ik had overigens niet gezien dat ie nog open was. Thanks.

Ik heb overigens wat alternatieven overwogen, en denk dat ik ga voor een Coolermaster X-Pad III. Ik heb echter ook het advies gekregen een stuk zwarte zijde te gebruiken. Iemand die daar ervaring mee heeft? Is zwart overigens de meest ideale kleur kwa ondergrond?

[ Voor 57% gewijzigd door RaJitsu op 14-12-2005 18:23 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

RaJitsu schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:20:
Dat topic had ik al gezien, maar ik was nog in afwachting van de nieuwe om het daar te vragen. En aangezien dit topic precies over de betreffende muis gaat, dacht ik, laat ik het hier eens droppen. Ik had overigens niet gezien dat ie nog open was. Thanks.

Ik heb overigens wat alternatieven overwogen, en denk dat ik ga voor een Coolermaster X-Pad III. Ik heb echter ook het advies gekregen een stuk zwarte zijde te gebruiken. Iemand die daar ervaring mee heeft? Is zwart overigens de meest ideale kleur kwa ondergrond?
Ik gebruik hier een Steelpad 4d, werkt prima. Deze heeft een gladde en een ruwe zijde, de ruwe werkt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Mx1000 nu een half jaar ongeveer maar tegewoordig hapert hij wel eens maak de onderkant wel eens schoon maar probleempje blijft zich voor doen.
Als ik achteraf kijk naar de prijs/kwaliteit verhouding zeg ik koop gewoon een goede optische muis ik zie niet echt veel toevoegende waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:24

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

RaJitsu schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:20:

Nou ik kan je als tip meegeven om geen matglazen Icemat 2nd edition te nemen. Heb daar zelf een paar weken ervaring mee en aanvankelijk vond ik het lekker muizen. Maar toen ik met gamen ineens een paar snelle halen moest maken, merkte ik dat de muis dat niet oppikte. En gewoon om mijn bureaublad wel.

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:28
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:15:
Ik heb de Mx1000 nu een half jaar ongeveer maar tegewoordig hapert hij wel eens maak de onderkant wel eens schoon maar probleempje blijft zich voor doen.
Als ik achteraf kijk naar de prijs/kwaliteit verhouding zeg ik koop gewoon een goede optische muis ik zie niet echt veel toevoegende waarde.
Heb je al wel eens een andere ondergrond gebruikt? Ik heb hem nu een maand of 4/5 en hij doet het nog steeds vlekkeloos (op mijn bureau die een oude eetkamertafel is) alle optische muizen in het huis gaan er op flippen, deze gaat er net zo soepel op als op een Steelpad!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL1PSR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03-2024
Hallo,

Is het al iemand gelukt de muis ook zonder de USBkey aan de praat te krijgen doormiddel van de onboard bluetooth van de HP NX8220 notebook?

Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

NL1PSR schreef op woensdag 21 december 2005 @ 19:47:
Is het al iemand gelukt de muis ook zonder de USBkey aan de praat te krijgen doormiddel van de onboard bluetooth van de HP NX8220 notebook?
Nee, en dat gaat niet lukken ook niet want de MX1000 communiceert niet via bluetooth maar met een (eigen) radio verbinding. Bovendien zou ik mijn laad en ontvangststation ook niet echt een "usb key" willen noemen.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL1PSR
  • Laatst online: 12-03-2024
Sorry ik bedoel eigenlijk de Logitech Mediaplay muis. Deze heeft wel een Key namelijk.
Maar ik denk dat deze dan ook niet via bluetooth werkt ook al staat er duidelijk een bluetooth logo op de key en de muis

Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

MAg ik nou eens vragen..
Ik heb nog zo een oude Dual optical mouse met draadje (je weet wel, met die 2 ledjes :P)

Fijne muis opzich.. hoe is dat ding tegenover deze? Ik zweerde de muizen zonder draad een beetje af omdat ze vaak haperde, zeker als ik aan het tekenen/ontwerpen op de pc ben vind ik het mateloos irritant als het hapert.

is nou zo een mx1000 relaxed daarvoor? of gewoon een nieuwe g7?

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-08 13:35

nXXt

Carpe omnia

Gitaarwerk schreef op donderdag 22 december 2005 @ 21:20:
MAg ik nou eens vragen..
Ik heb nog zo een oude Dual optical mouse met draadje (je weet wel, met die 2 ledjes :P)

Fijne muis opzich.. hoe is dat ding tegenover deze? Ik zweerde de muizen zonder draad een beetje af omdat ze vaak haperde, zeker als ik aan het tekenen/ontwerpen op de pc ben vind ik het mateloos irritant als het hapert.

is nou zo een mx1000 relaxed daarvoor? of gewoon een nieuwe g7?
De MX1000 werkt zeer prettig, ook voor tekenen/design. De veel genoemde nadelen (vertragingen en haperingen) zijn voor mij niet van toepassing met de MX1000. Hij werkt goed en snel. Ook het opladen gaat erg vlot. Over de G7 muis kan ik zelf niet oordelen, maar ik heb gehoord dat hij eigenlijk niet (veel) beter is dan de MX1000.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Haperen doet de mijne echt nooit. Eigelijk functioneert hij precies zo als m'n draadmuizen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

mooi :) ik denk dat het mijn kerstcadeautje word dan :D

tks ^^

[ Voor 9% gewijzigd door gitaarwerk op 22-12-2005 21:27 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:28
Even een stomme vraag, maar ik heb sinds vandaag ook een MX1000 (zat bij de DiNovo), maar het valt me op dat het scrollwheel wel erg soepel gaat.
In vergelijking met mijn MX510 gaat dit eigenlijk iets te soepel, dus is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is normaal, dit heb ik, een klasgenoot en een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:58
Ik vind hem nou niet echt heel licht scrollen. Je hoort nog wel een ratelend geluidje toch hoop ik?

Hij scrollt wel lichter dan mijn Logitech Mouseman Dual Optical en mijn MS Intellimouse 3... maar echt super licht toch ook weer niet.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Ok, dat is dat duidelijk, maar dan komt ook gelijk mijn volgende vraag: ik zie iedere 4 seconden een zandloper naast de muispointer verschijnen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-08 20:37
Dat hoort niet zo te zijn.. Ik zelf heb de MX1000 ook en k`heb daar geen last van.
ik heb verders ook geen software voor de muis draaien..
Maar wat voor versie software heb je geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Enig onderzoek heeft uitgewezen dat het probleem zich alleen voordoet als media center actief is, dus het zal wel door het bufferen komen (hoewel ik hier eerst geen last van had...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:14
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:49:
Ik gebruik inmiddels de nieuwste setpoint

Standaard heb je dus die cruise control etc, en de duimknoppen, (vooral de middelste lijkt me handig) maar die staat nu automatisch op alt-tab ofzo.

Maar ik wil die knoppen graag in een game gebruiken, maar als ik ze dan indruk geeft ie gewoon alt-tab....... Of ik moet hem dus binden onder dus numpad7/8/9 of iets dergelijks, en dan staat er ingame als ik die knop indruk "numpad7" in de config ...maar voor sommige spellen waar je het keypad toch nog voor gebruikt, is dat dan erg lastig... :(

Ik kan vandaag volgens mij niets duidelijk uitleggen... :P
Nee, ik begrijp je vraag (??) ook niet echt, maar ik stel voor dat je eens op www.logigamer.com kijkt en dan vooral naar het forum en de uberoptions o.i.d. gemaakt door ene rlowens. Misschien dat je daar zelf wat verheldering opdoet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-08 20:46

r0b

Ik heb sindskort ook een MX1000, en moet zeggen dat hij me uitstekend bevalt.
Wel schiet de mousepointer soms wel ineens omhoog, maar ik vermoed dat dit aan de driver ligt (gebruik ExplorerPS/2 onder linux, en ik zou eigenlijk 'evdev' moeten gebruiken.)

Hoe zit het met glidepads bij de MX1000? Ik heb er momenteel géén onder zitten namelijk (of nouja, alleen plastic voetjes, meer niet).
Ik heb zonet een request naar Logitech gestuurd voor een setje glide pads, maar heeft de MX1000 deze wel?

Desnoods kijk ik even naar hyperglides of iets in die trant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze muis nu al een tijdje en sinds kort gaat het indrukken van de linkermuisknop steeds moeilijker.
Weet iemand of je de muis op een of andere manier open kan maken zodat ik kan kijken of er misschien wat vuil tussen zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
tsja bij mij is het zo dat mijn scroll wiel indrukken moeilijk gaat. meestal lukt het niet maar als je veel kracht zet en hem wat langer inhoudt werkt het soms...
iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 00:06:
Ik heb deze muis nu al een tijdje en sinds kort gaat het indrukken van de linkermuisknop steeds moeilijker.
Weet iemand of je de muis op een of andere manier open kan maken zodat ik kan kijken of er misschien wat vuil tussen zit??
Tuurlijk kan ie open? Draai de schroefjes eruit en klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
schroefjes?
zitten die onder de voetjes? die ga ik er dus niet af halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
barrymossel schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 14:18:
schroefjes?
zitten die onder de voetjes? die ga ik er dus niet af halen...
Hmja, twee daarvan zullen er idd aan moeten geloven. Maar dat is nog nooit anders geweest bij muizen geloof ik.

Volgens mij zijn het 4 schroefjes:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cf096820515f0f3f4106b928bdb0e323/full.jpg

Die komen aan de onderkant hier te zitten:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/51a5886b4e623802f2d0fdd1c7e5d53d/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Laatst online: 12-07 10:30
ik heb vanmiddag de desktopset aangeschaft, leuk speelgoed!

Ik heb echter een GROOT probleem met de muis, die krijgt geen verbinding!! Nu heb ik m'n oude muis er ff bijgepakt, maar ik wil natuurlijk dat die nieuwe MX1000 het doet. Hij zegt gewoon dat ie geen bluetooth appraat kan vinden. Bij de wizard voor de verbinding zegt ie ook dat ie niks kan vinden, maar als ik hem dan ff uit- en inschakel of connect button paar sec. ingedrukt houd, gaat ie verder, maar na 2sec is ie alweer verbinding met m'n muis verloren :?

Het toetsenbord doet het echter als een zonnetje :)

Dus heeft iemand een id hoe ik dat bluetooth goed werken krijg? (ik ben nooit zo'n fan geweest van bluetooth, maar wel van logitech;))

THANKS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 08:03
Ik heb sindskort ook deze muis, geweldig ding.
Lees hier echter verhalen van mensen die met intensief gebruik makkelijk een
werkweek halen, zelf kan ik denk 3 dagen a 8 uur erop werken.

Ik laat de muis gewoon aanstaan, en deze gaat vanzelf 'uit'.
Is dit normaal dat hij maar max 3 werkdagen meegaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:04
Smirnoff schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:21:

vind ik erg kort, ik doe er ongeveer 3 weken mee, zit niet de hele dag me die muis aan me hand, maar toch wel een paar uurtjes per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 20:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Smirnoff schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:21:

De muis is nooit echt 'uit' als je em stil laat liggen. Hij blijft dan toch controleren of je em niet beweegt om weer aan te springen :) Dus als je een langere tijd wil halen zul je toch echt het schuifje aan de onderkant moeten gebruiken.

Maar ik stoor me niet echt aan een eventuele kortere tijd, zogauw als ik stop voor de dag kijk ik naar de batterijstand, staat die op 1 streepje dan duw ik em weer in de oplader. :) Is nog nooit fout gegaan hier gelukkig :Y)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-08 14:40

CoolGamer

What is it? Dragons?

Ik heb zelf geen problemen gehad met deze muis. Ik heb de desktop set. Het enigste is dat je de ontvanger niet overal kan wegzetten. Als ik mijn ontvanger te dicht bij mijn LCD monitor plaats, dan worden niet alle toetsaanslagen en muisbewegingen vastgelegd. Zo ga je bijvoorbeeld in een FPS schokerig lopen, maar dat is gewoon te verhelpen door de ontvanger verder van je ontvanger te plaatsen. De accu van de muis gaat bij mij een week of 2/3 mee, maar de accu is zo weer opgeladen, dus dat is geen probleem. Ik gebruik de muis best veel. Ligt lekker in de hand.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrétje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-06 17:03
Ik heb nu sinds een paar maanden een mx1000 en hij werkt echt heerlijk. Mijn mx700 was op rma en kreeg de mx1000 dus als vervanging, de mx700 was niet meer leverbaar. Het zijn beide goede muizen, maar de mx1000 springt er wel bovenuit.

Draadloos vind ik echt handig. Het gewicht vind ik wel meevallen, vooral omdat ik zwaardere muizen beter vind aanvoelen, meer controle. Maar als hij goed glijd op de muismat is het gewicht ook niet zo'n probleem. Het optillen geeft ook geen problemen, desnoods til je alleen aan de duimkant op, dit werkt ook lekker. De duimrust is veel groter dan bij de mx700, wat dus een groot voordeel is. De vormgeving is dus gewoon erg goed, al lijkt het een klein muisje. Het scrollwieltje gaat erg soepel vergeleken met andere muizen, maar na een tijdje went dit en zijn andere muizen juist zwaar om te scrollen.
De accu gaat best lang mee, zeker een paar dagen achter elkaar, dus niets over te klagen.

Ik zie weinig nadelen aan deze muis, alleen dat het scrollwieltje ietsje te ver naar achter zit en de zijknoppen ietswat los aanvoelen.

Dus kortom: ben erg tevreden met deze muis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
*kickje*

Mijn scrollwieltje doet het ineens niet meer. :P

Hij deed het vanmiddag niet (tilten en alles wel, cruiseknoppen ook, alleen gewoon verticaal scrollen deed niets...). Vroeg me nog af of het softwarematig of hardwarematig was, maar na een reboot deed hij het nog niet, dus...

Heb toen even met een persluchtbusje van bovenaf in het scrollwieltje geblaast en hij deed het doen gewoon weer... maar 10 minuten later weer niet en nu helpt ook blazen niet meer. :P

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Mijn Dual Optical heb ik weleens uit elkaar gehad en volgens mij zat daar ook een optisch sensortje naast het scrollwieltje. Is dat bij de MX1000 ook? Zou daar dus gewoon wat vuil tussen kunnen zitten waardoor hij ineens totaal niet meer reageert? Zoja: Weet iemand wáár dit zit, en of ik er van boven een persluchtstraaltje op kan richten??

Heb namelijk geen zin om hem uit elkaar te halen nu hij 1) nog in de garantieperiode zit en 2) misschien kapot is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
XanderH schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:26:
*kickje*

......veel tekst.... ;)

Heb namelijk geen zin om hem uit elkaar te halen nu hij 1) nog in de garantieperiode zit en 2) misschien kapot is. :P
Als hij in de garantieperiode zit, waarom dan niet gewoon terug gaan naar de winkel? Niet erbij vertellen dat je al wat geprobeerd hebt, pakt altijd beter uit ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
aramdin schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:09:
[...]

Als hij in de garantieperiode zit, waarom dan niet gewoon terug gaan naar de winkel? Niet erbij vertellen dat je al wat geprobeerd hebt, pakt altijd beter uit ;)
Misschien omdat de winkel 120km verderop zit? :P

En wat ik nu zelf al geprobeerd hebt lijkt me niet echt kwaad te kunnen. Of je zou tegenwoordig al niet meer naar je muis mogen blazen, lol. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Laatst online: 03-08 22:40
XanderH schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:26:
*kickje*

Mijn scrollwieltje doet het ineens niet meer. :P

Hij deed het vanmiddag niet (tilten en alles wel, cruiseknoppen ook, alleen gewoon verticaal scrollen deed niets...). Vroeg me nog af of het softwarematig of hardwarematig was, maar na een reboot deed hij het nog niet, dus...

Heb toen even met een persluchtbusje van bovenaf in het scrollwieltje geblaast en hij deed het doen gewoon weer... maar 10 minuten later weer niet en nu helpt ook blazen niet meer. :P

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Mijn Dual Optical heb ik weleens uit elkaar gehad en volgens mij zat daar ook een optisch sensortje naast het scrollwieltje. Is dat bij de MX1000 ook? Zou daar dus gewoon wat vuil tussen kunnen zitten waardoor hij ineens totaal niet meer reageert? Zoja: Weet iemand wáár dit zit, en of ik er van boven een persluchtstraaltje op kan richten??

Check eerst anders ff je instellingen, of herinstalleer je drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
DEVoTi0N schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:26:
[...]
Check eerst anders ff je instellingen, of herinstalleer je drivers.
Het is zeker weten hardwarematig... Want ik heb hem nu al 3x 5 minuten werkend gehad door te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Laatst online: 03-08 22:40
XanderH schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:46:
[...]

Het is zeker weten hardwarematig... Want ik heb hem nu al 3x 5 minuten werkend gehad door te blazen.
garantie claimen dan :).

Misschien kan je een deal regelen met die winkel. Volgensmij kost het je 5,50 ofzo om die muis te versturen via de post, dat is misschien handiger dan dat je half Nl gaat doorrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Hm,

Ik had gisteren al geconcludeerd dat links naast het scrollwieltje blazen zorgde voor het tijdelijk weer functioneren van mijn scrollwieltje. Tenminste, tot 4x toe. De 5e keer niet meer. :P

Ik had even wat inside-pics er bij opgezocht:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/435f49229c2f4578865d1ba276e37836/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a30d11a738747cf73254a85a0545c66f/full.jpg

En mijn gedachte dat er een optisch sensortje links naast het scrollwieltje zat klopte dus kennelijk ook. :)

Mijn eerste stelling was dat er vuil tussenzat, omdat hij het na blazen deed. Maar toen hij na herhaaldelijk blazen steeds weer stopte was mijn volgende stelling dat er vocht tussenzat.

En na een kwartiertje warme lucht erin blazen deed hij het vanaf gisterenavond weer gewoon. :*)

Dus, het lijkt verholpen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je bent wel je garantie kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Neehoor, ik heb hem niet open gehad. :) Die fototjes heb ik gewoon met google opgezocht en lucht heb ik door een spleetje naar binnen geblazen. :P

[ Voor 58% gewijzigd door Xander op 20-02-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:24

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

XanderH schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:18:
[Bladiebladiebla]
En na een kwartiertje warme lucht erin blazen deed hij het vanaf gisterenavond weer gewoon. :*)

Dus, het lijkt verholpen. 8)7
Nice, smart thinking.
En nu niet meer met een natte middelvinger gamen he. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb eigenlijk een vraag die niet direct met de MX1000 te maken heeft, maar wellicht heeft iemand er ervaring mee

Ik ben van plan om een draadloos toetsenbord te kopen. De UltraX Cordless desktop lijkt me wel wat. Daar zit ook een muis bij, maar die wil ik niet gebruiken. Dan zit ik alleen met 2 ontvangers (1 voor MX1000 en 1 voor toetsenbord). Kunnen deze probleemloos samenwerken? En is het evt. ook mogelijk dat mn MX1000 op de reciever van de UltraX Set werkt? (kan de MX1000 dan alleen niet meer opladen, dus moet die reciever sowieso wel laten staan).

[ Voor 10% gewijzigd door Palomar op 07-03-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jammy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-02-2024
hoi,
ik heb mij dus overlaats ook een mx1000 muis gekocht nu als ik america's army wil spelen dan herkent die niet alle toetsen. ik heb al gevonden dat je dat met logigamer zou kunnen oplossen maar het wil mij niet echt lukken ik heb al vanalles geprobeerd. kan er iemand mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ik moet mijn muis vaak 10 keer opnieuw in de oplader laten vallen voordat ze connectie met elkaar maken en op beginnen te laden, hebben meer mensen hier last van, ik heb dit al vanaf het begin af aan en weet echt niet waar ik het probleem moet zoeken, vriend van mij met zelfde muis heeft zelfde probleem.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ja, ik heb ook het probleem met de oplader, maar dat heb ik pas na een poosje gekregen. Helaas geen oplossing voor je, maar ik heb het al zo lang dat ik niet denk dat het erger wordt en dus valt er mee te leven.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
CyberSnooP schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:10:
Ja, ik heb ook het probleem met de oplader, maar dat heb ik pas na een poosje gekregen. Helaas geen oplossing voor je, maar ik heb het al zo lang dat ik niet denk dat het erger wordt en dus valt er mee te leven.
Contact puntjes schoonmaken met alcohol werkt niet?

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Help! Ik ben op zoek naar de MX1000, en wel de Midnight Black versie. Hij staat nog in de Pricewatch, maar niemand heeft 'm op voorraad. Van de 7 shops die ik heb gemaild kan geeneen hem meer bestellen, en één shop gaf aan dat het een speciale uitvoering was die niet meer geleverd wordt.

Heeft iemand er toevallig de laatste tijd nog ergens een besteld, waar ik het kan proberen? Of heeft iemand ze nog in een normale winkel zien liggen ergens in Nederland? It's all about the looks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serenity schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:59:
Help! Ik ben op zoek naar de MX1000, en wel de Midnight Black versie. Hij staat nog in de Pricewatch, maar niemand heeft 'm op voorraad. Van de 7 shops die ik heb gemaild kan geeneen hem meer bestellen, en één shop gaf aan dat het een speciale uitvoering was die niet meer geleverd wordt.

Heeft iemand er toevallig de laatste tijd nog ergens een besteld, waar ik het kan proberen? Of heeft iemand ze nog in een normale winkel zien liggen ergens in Nederland? It's all about the looks :)
niet in nL mar wel in dutisland ebay

http://search.ebay.nl/sea...&ftrv=1&saprclo=&saprchi=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Dan is deze goedkoper: http://cgi.ebay.nl/Logite...3QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Wat ik me afvraag: is dat oplaadstation ook gelijk de ontvanger, of heb je daar een klein usb-stickje voor?

[ Voor 13% gewijzigd door Marco op 26-07-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-08 10:01

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Grappig.

Iedereen heeft het over een groen/blauwe en zwart/antreciet kleur versie.

Maar ik heb een Donkerblauwe/Donkerpaarse MX1000 muis (Meer Donkerblauw). :P

Heb bwt hem wel bij m'n MX3100 set gekocht (zat hij bij). :P

[ Voor 5% gewijzigd door ErikRedbeard op 26-07-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Na een half jaar intensief gebruik is het Logitech logo onder de palm helemaal verdwenen (echt 100%) en ook de MXLASER sticker is al half doorgesleten/afgebladderd. Ik heb er geen last van natuurlijk, maar ik vraag me wel af of dit normaal is?

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

suspect schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:26:
[...]

Dan is deze goedkoper: http://cgi.ebay.nl/Logite...3QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Wat ik me afvraag: is dat oplaadstation ook gelijk de ontvanger, of heb je daar een klein usb-stickje voor?
oplader is ontvanger ;)
AC heeft de zwarte ;) perfect ding _/-\o_
Bozozo schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:09:
Na een half jaar intensief gebruik is het Logitech logo onder de palm helemaal verdwenen (echt 100%) en ook de MXLASER sticker is al half doorgesleten/afgebladderd. Ik heb er geen last van natuurlijk, maar ik vraag me wel af of dit normaal is?
yup hier ook zo gebruik em ongeveer even lang als jou

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Sorry voor de kick maar ik zit met een vraagje:

Mijn muis zegt na een dag of vijf intensief gebruik dat hij in de lader wil. Maar als ik dan vrolijk doormuis blijft hij het nog minstens twee dagen doen. Tenminste, twee dagen en counting :P

Is dat normaal, of is mijn accu verkeerd geijkt of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:28
Bozozo, probeer je accu eens helemaal leeg te trekken en daarna weer volledig op te laden. Waarscheinlijk heeft hij hier een beetje problemen mee.

Over die stikker + Logo, ik heb die van mij een maand of 10, alles zit er nog perfect op en ziet er goed uit, misschien hebben jullie de muis echt 100% vast en zweethanden? Ik heb hem toch een beetje losjes, vaak zelfs een beetje met mn vingers muizend..

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Bozozo schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:09:
Tijdje terug deze foto gepost:
Xander schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:43:
Volgens mij is dat niet mogelijk...

Hier overigens nogsteeds tevreden met mijn MX1000. Het logitech logotje is er alleen een beetje af... :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4c6c162a92d61c3d3c82f95f8dab6b29/full.jpg
Dus je bent niet de enige... ;) Met mijn nieuwe MX1000 nog geen last van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:32
Mwah, na zo'n anderhalf jaar gebruik is mijn logotje transparant geworden. Maar nog niet echt weg. Heb wel net zojuist het plasticje dat op het zilveren logotje onder zit verwijderd, dacht dat het hoorde, maar het lijkt wel alsof dat weg moest, want het zilveren logo zit gewoon vastgeplakt..merk het wel als het ook weggaat, zolang die muis het maar blijft doen vind ik het goed.

Heb paar dagen terug ook na anderhalf jaar voor het eerst de batterijen van mn toetsenbord vervangen (set MX3100). Geweldig spul dus, werkt op maar 2AA en gaat 1.5 jaar mee, lekker hoor, waren gewoon de bijgeleverde duracell.

Accu van de muis doet het ook gewoon lekker, ben nu flinke tijd later nog echt supertevreden over mijn setje. Zowel het toetsenbord als muis worden ook niet zo snel vies , dankzij de zwarte lak waar je niks op ziet. Oftewel, tis echte kwaliteit :)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

De accu heeft het zojuist begeven. Ik schat dat hij twaalf uur heeft gefunctioneerd op 'low battery'.
Kwartiertje in de lader en hij zit al weer op 1/3 ledjes :)

edit: prachtige reflectie op die muis trouwens :+

nog een edit: lees net dit op wikipedia:
A unique drawback of the Li-ion battery is that its life span is dependent upon aging from time of manufacturing (shelf life) regardless of whether it was charged, and not just on the number of charge/discharge cycles. This drawback is not widely publicized.
[...]
If the battery is used and fully depleted to 0%, this is called a "deep discharge" cycle, and this decreases its capacity. Approximately 100 deep discharge cycles leave the battery with about 75% to 85% capacity. When used in laptop computers or cellular phones, this rate of deterioration means that after three to five years the battery will have capacities that are too low to be usable.
Voortaan niet meer helemaal laten leeglopen dus :|

[ Voor 77% gewijzigd door Bozozo op 13-08-2006 13:50 ]

• Palomar
  • Niet online
Timlog schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:38:
verdorie. Ik heb net m'n muis 2 weken weggezet wegens verbouwing, en ook aan gelaten per ongeluk.
Dus natuurlijk de batterijen hardstikke leeg. Maar als ik nu weer wil opladen denk hij telkens dat hij na 2 sec vol is. Als ik em dan weer opnieuw in de lader zet gaat 'ie weer 2 sec laden. Maar hij doet het dus nu niet. Soms blijf er alleen een rood lampje bij de batterij lampjes branden, maar dan word er ook niet opgeladen. Help?
Ik weet noet of je dit nog leest (post is een jaar oud ;)), maar heb je dat probleem ook opgelost en zoja hoe? Mijn muis doet nl. precies hetzelfde. Heb hem een paar weken niet gebruikt en aldoor als ik hem in de lader doe gaan die ledjes een paar keer 'lopen', maar na een paar seconden blijven de drie leds branden en laadt ie volgens mij niet meer op. Wringen aan die muis en de contactjes helpt niet (gaat ie weer heel even opnieuw beginnen met laden).

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
heeft iedereen deze muis op ps2 aangesloten? op usb verspringt ie continu (ook met drivers)
gamen vind ik eigenlijk gewoon een crime met dit ding vergeleken met mijn mx510

• aramdin
Wat voor ondergrond heb je? Ik gebruik de muis op USB met de nieuwste setpoint (oudere versies ook geen probleem) & heb geen last van verspringingen.

Zowel op een stoffen muismat als op een Steelpad 4D, ik speel erg regelmatig (lees paar uur elke dag) Battlefield 2 :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
IRCfreAk schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:48:
heeft iedereen deze muis op ps2 aangesloten? op usb verspringt ie continu (ook met drivers)
gamen vind ik eigenlijk gewoon een crime met dit ding vergeleken met mijn mx510
geen problemen hier via usb... ondergrond maakt ook niks uit (dekbed of knie kan wat lastig zijn ;) )glad, tafelblad, geribbeld tafeblad, muismat (stof, staal), papier, allemaal geen probleem...
heb een hoop setpoints gedraaid, allemaal werkten ze prima...
dus wellicht een foutje in je muis? net nieuw??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij mij stopte de muis gisteren met scrollen.

Af en toe scrolt m'n scherm als een gek op en neer. Dacht eerst dat 't software was, maar begin steeds meer aan de hardware (sensor) te denken.....

Morgen maar eens testen op een andere pc, en anders terug naar de winkel.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-07 09:08
Ik weet niet of ik hier ook een vraag mag stellen, denk het wel.

Ik heb gisteren de MX1000 gekocht. Ik had er al eens mee gewerkt en dat ging heerlijk. Dus ik alles aangesloten en aan het werk dan maar. Muis heb ik toen laten opladen. Vanmorgen wil hem gaan gebruiken, batterijen zijn vol, maar hij knippert steeds van groen (alle 3 vol) naar 1 blokje rood.

Waar zou dat aan kunnen liggen? Ik kan wel terug gaan naar de winkel maar als er een kleine oplossing is is dat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:10:
Ook bij mij stopte de muis gisteren met scrollen.

Af en toe scrolt m'n scherm als een gek op en neer. Dacht eerst dat 't software was, maar begin steeds meer aan de hardware (sensor) te denken.....

Morgen maar eens testen op een andere pc, en anders terug naar de winkel.... :/
Grote kans dat er van boven vuil / water langs je scrollwieltje is gekomen en nu op de sensor zit. Dan scrollt hij of niet of automatisch, ik heb het ook gehad...

Ik zou alleen niet proberen om het zelf te fixen, toen het laatst ergens anders aan bleek te liggen had ik wel mn garantie gesloopt dus... :+
Tom G schreef op zondag 24 september 2006 @ 10:06:
Ik weet niet of ik hier ook een vraag mag stellen, denk het wel.

Ik heb gisteren de MX1000 gekocht. Ik had er al eens mee gewerkt en dat ging heerlijk. Dus ik alles aangesloten en aan het werk dan maar. Muis heb ik toen laten opladen. Vanmorgen wil hem gaan gebruiken, batterijen zijn vol, maar hij knippert steeds van groen (alle 3 vol) naar 1 blokje rood.

Waar zou dat aan kunnen liggen? Ik kan wel terug gaan naar de winkel maar als er een kleine oplossing is is dat beter.
Geen idee wat het is, ik heb het zelf wel 1x gehad. Even PC en muis uit, muis aan, pc aan en daarna muis reconnecten (eerst reset knop op je docking station, daarna op je muis) did the trick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Xander schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:03:
[...]

Geen idee wat het is, ik heb het zelf wel 1x gehad. Even PC en muis uit, muis aan, pc aan en daarna muis reconnecten (eerst reset knop op je docking station, daarna op je muis) did the trick...
Net gedaan, werkt niet...
'k Snap niet waar het aan kan liggen. Ik heb ook een andere Logitech muis die bij mijn Logitech toetsenbord zat en die werkt wel gewoon. Ik zit te denken aan conflicten, maar ik heb echt geen idee.

Dit is het toetsenbord:
Afbeeldingslocatie: http://www.superwarehouse.com/images/products/967498-0403.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
En als je je muis uitzet, hem even kort in je lader/ontvanger zet en daarna weer probeert te reconnecten? :X

(Beetje vage oplossingen, I know... Ik heb iig nog niet meegemaakt dat dat knipper-probleem een echt hardwarematig defect was... :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Xander schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:13:
En als je je muis uitzet, hem even kort in je lader/ontvanger zet en daarna weer probeert te reconnecten? :X

(Beetje vage oplossingen, I know... Ik heb iig nog niet meegemaakt dat dat knipper-probleem een echt hardwarematig defect was... :P)
Nee, werkt ook niet :(
Ik ben echt radeloos, snap er helemaal niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ok, opgelost. Ben naar de winkel gegaan voor een nieuwe, die werkt wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-08 21:46
Ik ben van plan de mx1000 of de mx510 te nemen.
Mij gaat het niet alleen maar om de dpi, ik vind de mx serie van logitech gewoon lekker zitten.
want ik game nu ook wel goed met mijn pilot muisje }:O .
Alleen wil ik geen lag, want dat is weer irritant, heb je dat bij de mx1000?
Draadloos vind ik alleen maar beter, en aangezien ik hem 2de hands koop, valt het verschil best mee(miss 5-7 euro oid :p)..
Alleen mijn vraag is, zitten de muizen ook anders? dan heb ik niet over het gewicht, maar echt over hoe die zit?
En hoelang gaat de accu ong mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
matsume schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:28:
Mij gaat het niet alleen maar om de dpi, ik vind de mx serie van logitech gewoon lekker zitten.
want ik game nu ook wel goed met mijn pilot muisje }:O .
Alleen wil ik geen lag, want dat is weer irritant, heb je dat bij de mx1000?
Draadloos vind ik alleen maar beter, en aangezien ik hem 2de hands koop, valt het verschil best mee(miss 5-7 euro oid :p)..
Alleen mijn vraag is, zitten de muizen ook anders? dan heb ik niet over het gewicht, maar echt over hoe die zit?
Mijn MX1000 ligt echt heerlijk in de hand en heeft nooit lag. Hij is vrij zwaar wat ook alleen maar lekker is. De accu gaat bij mij ongeveer 1 week mee, dan moet het een nachtje op de lader en is hij weer vol.

Over de MX510 weet ik niets :)

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:39
matsume schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:28:

...

Hoe "zit" een muis? Beetje vreemde bewoording, meestal vraag je dat over een paar schoenen of zo, maar ik kan je zeggen dat ik de MX1000 beter in de hand vind liggen als de MX500 die ik hiervoor had. En als ik me niet vergis is die qua vorm weer vrijwel identiek aan de MX510.
Ik krijg de accu nu (na iets van twee jaar trouwe dienst) in een dag of twee, drie, leeg, maar ik zit dagelijks ook wel erg lang achter de PC. Voornamelijk Diablo 2, waar je dus gewoon volcontinu zit te klikken. Bij gewoon gebruik gaat 'ie wel een week mee. Opladen gaat erg snel, binnen een paar uur zit hij weer vol.

• Perzikvrucht
Ik heb nog een vraagje:

Klopt het dat als de muis optilt en weer neerlegt dat hij de draad ewer ff moet oppakken?

Want dat is volgens mij wel irritant in games.
Of kan je dat ook uitzetten(dat als ie van een bodem afgaat niet uitgaat)?

• .Tom
Nee, dat klopt niet, mijn muis werkt perfect als ik hem optil en weer neer leg. Net nog gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Tom G schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:43:
Nee, dat klopt niet, mijn muis werkt perfect als ik hem optil en weer neer leg. Net nog gedaan :p
Duurt het ook niet iets van een seconde, dus een heel kleine "wachttijd".
En dan heb ik het dus vooral over gamen, als je dus op een lage sensivity speelt, en je moet je muis vaak optillen(anders blijf je niet op de mat), dan wil ik niet dat als ik dat doet heletijd een seconde moet wachten, want dan heb je als het ware een seconde geen controle meer over de game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Er zit idd wel soms een heeeel klein vertraginkje als je hem optilt en weer neerzet. Maar ik zeg soms, niet altijd. Het is ook geen seconde, maar een fractie. Volgens mij is het niet hinderlijk, aangezien je de muis toch al in de lucht houdt en dus niet in een vloeiende beweging zit.

Overigens is de muis wel wat zwaarder dan een normale bedrade muis, dus ik vraag me af of je de muis dan uberhaupt nog zovaak optilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Palomar schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:40:
Er zit idd wel soms een heeeel klein vertraginkje als je hem optilt en weer neerzet. Maar ik zeg soms, niet altijd. Het is ook geen seconde, maar een fractie. Volgens mij is het niet hinderlijk, aangezien je de muis toch al in de lucht houdt en dus niet in een vloeiende beweging zit.

Overigens is de muis wel wat zwaarder dan een normale bedrade muis, dus ik vraag me af of je de muis dan uberhaupt nog zovaak optilt.
Dus je merkt het bijna niet?
Want sommige (op marktplaats etc.) verkopen hun muis omdat er niet goed mee kunnen gamen, en dan denk ik dat het hier aan ligt. Of waar anders aan?
Is dat een smoesje, of hebben sommige mensen er ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik speel bijna elke dag wel een paar uur BF2 en merk er echt niets van. Ik heb hiervoor met een MX500 gespeeld en dat ging ook goed, daarvoor heb ik een Dual Optical gehad. Dit is voor mij op dit moment de beste muis.

De G5, G7 en MX revolution heb ik nog niet geprobeerd. Uiteindelijk ligt het er maar net aan wat de gebruiker het fijnst vind...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
aramdin schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:39:
Ik speel bijna elke dag wel een paar uur BF2 en merk er echt niets van. Ik heb hiervoor met een MX500 gespeeld en dat ging ook goed, daarvoor heb ik een Dual Optical gehad. Dit is voor mij op dit moment de beste muis.

De G5, G7 en MX revolution heb ik nog niet geprobeerd. Uiteindelijk ligt het er maar net aan wat de gebruiker het fijnst vind...
Ik vind deze muis lekker zitten, alleen vertraginge wil ik weer niet.
Ik heb ook een beetje het topic doorgezocht, en daar zeggen sommige toch dat er een lag is. Is dit nu opgelost(hardwarematig/softwarematig?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Misschien is ie wat te zwaar om te gamen. Maar ik game ook weer niet zoveel om dat goed te kunnen beoordelen. Ik speel eigenlijk alleen GTA San Andreas en daar ben je de muis niet zoveel bij nodig als een hyperactief spel als Quake Multiplayer ;) Maar om eerlijk te zijn kun je als je een die-hard speler bent van zulk soort snelle spellen denk ik beter een lichtere muis kopen. Feit blijft dat het ene vrij zware muis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Hij is aan de zware kant, maar dat vind ik als "gamer" geen nadeel. Uiteindelijk is de muis, net als toetsenbord, subjectief te beoordelen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 13:50

henri8096

BIM is not a software!

bla

[ Voor 98% gewijzigd door henri8096 op 09-10-2006 21:44 ]

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Niet online
Ik heb hem hier op USB aangesloten, maar ik heb nergens last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 13:50

henri8096

BIM is not a software!

bla

[ Voor 149% gewijzigd door henri8096 op 09-10-2006 21:44 ]

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op de USB is het gewoon onbruikbaar. Ik heb met Logitech support gesproken en ze sturen een nieuwe receiver op :)

Het is trouwens op te lossen (op windows) door de nieuwste setpoint te installeren, of de muis op PS/2 aan te sluiten. Alleen receivers met serial C-BN34 zijn 'affected'. Maja, als je geen PS/2 meer hebt en geen linux gebruikt ben je nog steeds de lul :s

[ Voor 53% gewijzigd door Darkvater op 10-10-2006 10:08 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Darkvater schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:03:
Op de USB is het gewoon onbruikbaar. Ik heb met Logitech support gesproken en ze sturen een nieuwe receiver op :)

Het is trouwens op te lossen (op windows) door de nieuwste setpoint te installeren, of de muis op PS/2 aan te sluiten. Alleen receivers met serial C-BN34 zijn 'affected'. Maja, als je geen PS/2 meer hebt en geen linux gebruikt ben je nog steeds de lul :s
Gelukkig nooit problemen gehad met deze muis. Behalve dat de klik van het scroll wiel niet meer (goed) werkt, maar geen zin om er nu teveel moeite voor te doen. Hij stond op alt+f4 en ben nu alweer gewend die niet meer te gebruiken. Zal wel stofje ofzo tussen zitten.
Zit ook te twijfelen of ik de nieuwe revolution zal aanschaffen. Wat een onwijs mooi apparaat. Alleen deze heeft minder knoppen. En ik gebruik verder al mijn knoppen met surfen (in Firefox: tabbladen, vorige/volgende, tabblad sluiten, home, end) en dat zal ik dan moeten missen. Vooral omdat de scroll knoppen er niet meer zijn (dus niet wieltje). Die gebruik ik nu voor home en end (boven- en benedenkant webpagina).

Maar ja, das dus nog even afwachten, want ook duur. Voorlopig is dit apparaat heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-08 13:16

J-P

Syntax erro....

Zo, na een half jaar testen toch maar even een review gemaakt:

User Review MX1000 by Bogey Dope

[ Voor 5% gewijzigd door J-P op 18-10-2006 18:25 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke muis heb hem zelf ook alleen is hij mij wat te groot en te zwaar als ik hem ga vergelijken met een g5 voor de rest is het zeker weten een top muis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil mijn mx1000 gebruiken voor mn laptop. Weet iemand waar je een losse usb-ontvanger kan kopen? Logitech zelf verkoopt ze niet helaas. De enige optie is dan om de ontvanger mee te sleuren, kan deze ook genoeg prik krijgen van alleen de usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

ja hoor, maar je kan m alleen niet opladen.

Ik heb overigens gisteren mn 2e replacement muis gekregen van logitech omdat de vorigen kapot waren gegaan.
Even kijken hoe lang deze het volhoudt.

[ Voor 64% gewijzigd door bratos op 24-10-2006 19:59 ]

eerst kijken dan zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:10:
ik wil mijn mx1000 gebruiken voor mn laptop. Weet iemand waar je een losse usb-ontvanger kan kopen? Logitech zelf verkoopt ze niet helaas. De enige optie is dan om de ontvanger mee te sleuren, kan deze ook genoeg prik krijgen van alleen de usb?
Zelf gebruik ik al een zeer lange tijd de MX1000 voor mijn laptop. En ja, ik sleur altijd de ontvanger mee (vergeet hem nog wel eens op mijn stageplek, omdat ik de muis daar ook gebruik voor mijn gewone computer). De adapter heb je niet nodig en die neem ik dus ook nooit mee. Als de muis toch leegraakt, kun je gewoon de nieuwere adapters gebruiken van Nokia telefoons (geleerd d.m.v. trial-and-error)... Oudere werken niet overigens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
barrymossel schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 11:31:
[...]

kun je gewoon de nieuwere adapters gebruiken van Nokia telefoons (geleerd d.m.v. trial-and-error)...
Thanx. Sinds zaterdagnacht is de originele adapter stuk gegaan!
Tenminste, geen stroom op het basisstation!
Heb nu de adapter van een Nokia 6230 aangesloten.

Deze muis maakt deel uit van de MX5000 (Waardeloos setje dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Dazsur schreef op maandag 06 november 2006 @ 00:13:
[...]

Thanx. Sinds zaterdagnacht is de originele adapter stuk gegaan!
Tenminste, geen stroom op het basisstation!
Heb nu de adapter van een Nokia 6230 aangesloten.

Deze muis maakt deel uit van de MX5000 (Waardeloos setje dus)
Hehehe, met die oplader werkte het voor mij ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Hmm, sinds kort heb ik wat problemen met de middelste knop. In Firefox gebruik ik die heel vaak om een TAB te sluiten. Dat gaat nu dus heel erg langzaam :( Ik kan er niet echt een pijl op trekken, soms doet hij het wel normaal en soms gewoon niet.

Dingen die ik al geprobeerd heb:
-Verschillende Setpoint versies (v3.00 & v3.10)
-Verschillende Firefox versie (1.5.0.8 & 2.0 Final)

Wat vraagjes:
-Kan het ook zijn dat er vuil zit bij het wiel? (Ik weet niet hoe dat werkt)
-Ik heb de muis al geruime tijd, is hij gewoon "op"?

Alle hulp is welkom!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
Darkvater schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:03:

Bij mij waren ze niet zo behulpzaam, ik heb ook die probleem ontvanger en ik moest van hun
aantal dingen proberen:
usb verlengkabel proberen, 2meter van pc vandaan ontvanger installeren (krijg hier beetje digitenne gevoel bij waar het ook altijd de schuld is van omgevingsaparaten en nooit van een gare ontvanger)
ps2 duh..
drivers
andere pc proberen
na alles geprobeerd te hebben heb ik teruggebeld en kreeg ik doodleuk het advies maar lekker naar de winkel te gaan waar ik hem gekocht had, wat betekent dat ik dus een tijdje zonder die muis moet doen en er ook nog eens heen moet rijden. Al met al een snertding en zeker niet geschikt voor gamen, althans mijn uitvoering niet:( terug naar mijn mx510

/edit woei bij informatique geweest, muis was inderdaad GAAR, kreeg het aankoopbedrag van 60 eurotjes terug:D

[ Voor 11% gewijzigd door IRCfreAk op 13-11-2006 16:04 ]

• barrymossel
aramdin schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:59:
Hmm, sinds kort heb ik wat problemen met de middelste knop. In Firefox gebruik ik die heel vaak om een TAB te sluiten. Dat gaat nu dus heel erg langzaam :( Ik kan er niet echt een pijl op trekken, soms doet hij het wel normaal en soms gewoon niet.

Dingen die ik al geprobeerd heb:
-Verschillende Setpoint versies (v3.00 & v3.10)
-Verschillende Firefox versie (1.5.0.8 & 2.0 Final)

Wat vraagjes:
-Kan het ook zijn dat er vuil zit bij het wiel? (Ik weet niet hoe dat werkt)
-Ik heb de muis al geruime tijd, is hij gewoon "op"?

Alle hulp is welkom!
Persoonlijk heb ik de middelste knop (als in scrollwiel) ingesteld op programma sluiten (alt f4). Echter al een geruime tijd werkt dat bijna niet meer. Ik moet het heel lang hard indrukken en dan wil het nog wel eens doen. Dus ik denk dat het hardwarematig fout zit (althans bij mij). Wellicht vuiltje, heb ik ergens anders ook gelezen. Die persoon had het opgelost met perslucht. Ga ik binnenkort ook maar proberen.

• aramdin
Dat idee had ik ook al, nu nog even perslucht scoren. Ik wilde mn muis al gaan openschroeven, maar daar heb ik de tijd nog niet voor gehad. Thx for the info!

[ Voor 6% gewijzigd door aramdin op 16-11-2006 15:48 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
aramdin schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:48:
Dat idee had ik ook al, nu nog even perslucht scoren. Ik wilde mn muis al gaan openschroeven, maar daar heb ik de tijd nog niet voor gehad. Thx for the info!
Bij mij heeft het helaas niet geholpen... Moet nog steeds veel moeite doen om het scrollwiel als knop te gebruiken... :'(

---edit---

Mmm... typisch... Ik gebruik dus al tijden mijn middelste knop niet meer, omdat deze (vrijwel) niet meer werkte. Perslucht dus laatst geprobeerd, maar was dacht ik niet gelukt. Maar probeerde het zojuist en hij werkt weer prima. Wellicht komt het door de combinatie van perslucht en een weekje scrollen. Maar iig doet ie het weer! :+

[ Voor 30% gewijzigd door barrymossel op 29-11-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een vervelend probleem. Lampje word rood en de muis valt uit ik zet hem in de oplader na een tijdje springen alle lampjes op groen hij lijkt dus vol te zijn. Wanneer de muis vervolgens weer uit de oplader gehaald word is het weer rood en valt de muis vrij snel uit. Kijken of ik de bon nog kan vinden voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 23:25:
Ik heb sinds kort een vervelend probleem. Lampje word rood en de muis valt uit ik zet hem in de oplader na een tijdje springen alle lampjes op groen hij lijkt dus vol te zijn. Wanneer de muis vervolgens weer uit de oplader gehaald word is het weer rood en valt de muis vrij snel uit. Kijken of ik de bon nog kan vinden voor garantie.
Ik raad je aan direct naar Logitech te bellen, dan krijg je een nieuwe thuis gestuurd, en hoef je enkel je usb kabel op te sturen. Heb je ook geen bonnetje voor nodig, zolang hij maar binnen de garantie valt. En dat is iets van 3 jaar :)

Linkje: http://www.logitech.com/index.cfm/utilities/contact/NL/NL

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-05 11:37

Redwood

The Truth Is In Here

Ok.. ik begrijp het ff niet meer.
Heb gezoct, en in het forum gekeken.

Kun je alle extra knoppen op de muis nu wel of niet gebruiken in games en dan ook nog zo, dat het in windows ook nog gewoon werkt?

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste