Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:16

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Volgens mij is er wel een enkele game die de duimknoppen herkent als extra muisknop, maar het zijn er niet veel.
Ikzelf gebruik sinds kort het freeware programmaatje "uberoptions". Nestelt zich als het ware in Setpoint en geeft de mogelijkheid om per applicatie een keuze uit vele opties aan elke knop toe te wijzen. Briljant. Zitten wel wat bugjes in (zo verliest het de settings als je niet netjes met OK afsluit met met cancel of kruisje), maar je kunt werkelijk elk knop gebruiken in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08 20:15
Ray-zor schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:07:
Volgens mij is er wel een enkele game die de diumknoppen herkent als extra muisknop, maar het zijn er niet veel.
Ikzelf gebruik sinds kort het freeware programmaatje "uberoptions". Nestelt zich als het ware in Setpoint en geeft de mogelijkheid om per applicatie een keuze uit vele opties aan elke knop toe te wijzen. Briljant. Zitten wel wat bugjes in (zo verliest het de settings als je niet netjes met OK afsluit met met vanvel of kruisje), maar je kunt werkelijk elk knop gebruiken in games.
En het is in principe ook handmatig in de setpoint files aan te passen. Gelukkig doet UberOptions dit voor jou. Gewoon even google naar uberoptions (van rlowens)...

• CaineKentrop
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-11-2024
Heeft iemand ervaring met de MX1000 op een Steelpad 5L met Teflon pads van Corepad (Skatez Pro 6). Ik heb nu namelijk een Coolermaster X-Pad III en vind het niet echt soepeltjes. Zal de bovengenoemde optie beter zijn? Of zijn er nog andere aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

barrymossel schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:07:
[...]

Bij mij heeft het helaas niet geholpen... Moet nog steeds veel moeite doen om het scrollwiel als knop te gebruiken... :'(

---edit---

Mmm... typisch... Ik gebruik dus al tijden mijn middelste knop niet meer, omdat deze (vrijwel) niet meer werkte. Perslucht dus laatst geprobeerd, maar was dacht ik niet gelukt. Maar probeerde het zojuist en hij werkt weer prima. Wellicht komt het door de combinatie van perslucht en een weekje scrollen. Maar iig doet ie het weer! :+
Hmmm, het lijkt wel of de MX1000 algemeen last van ouderdomsverschijnselen heeft. Sinds een paar dagen werkt mijn middelste muisknop ook niet meer. Alleen als ik hem tegelijkertijd naar rechts druk wil ie hem nog wel pakken. En heb ik net vorige week mijn busje perslucht opgemaakt... Nieuwe halen dan maar en hopen dat het helpt. Na ruim 3 jaar trouwe dienst kan ik eigenlijk niet zonder deze veelzijdige muis... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godzijdank zit er drie jaar garantie op :P

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:17:
Godzijdank zit er drie jaar garantie op :P
Hehehe :)
Volgens mij heeft het testen met hoe de middle mouse button nu het best in te drukken op zich al effect gehad, want gedurende afgelopen dagen is ie alweer gaan werken. Tenminste, voorlopig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-08 20:15
WTF, zojuist een update van Setpoint geinstalleerd en nu kan ik mijn knoppen niet meer zelf instellen. Wat is dit voor onzin? Iemand anders hier ook last van? En iemand nog een oude versie beschikbaar??

In de (nieuwe) help file staat ook niks meer over knoppen instellen zover ik kan zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 19:24
hmm vandaag is mijn lader (zo'n 3 minuten geleden) er mee gestopt :(.Zal het bonnetje maar eens gaan zoeken

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bonnetje is niet nodig, bellen met logitech, serienummer(onder op de muis) doorgeven, en ze sturen je een nieuwe op.
Heb al voor 2 mx1000 een nieuwe adapter moeten bestellen. Een oude nokia adapter werkt trouwens ook, alleen zijn er verschillende versies sommige kunnen het aantal mah niet leveren.

Nummer wat ik altijd bel: 010 2438898

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-07 22:04
Ik heb nu het probleem dat als ik in windows xp zit te werken en ik wil enkel klikken op een linkje in firefox, of ik wil een enkele keer klikken om bijvoorbeeld in windows exporer terug te gaan (vorige),dan maakt de muis er zelf een dubbele klik van. Heel irritant. Dit is niet altijd zo. Dit is ongeveer 1 op de 3 keer dat ik klik.
Wat zou ik hier aan kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:30
Scroll-knop doet het bij mij ook al ongeveer een jaar niet meer, vreemd genoeg heeft het me weinig moeite gekost om hem niet meer te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 19:24
Def_P schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:30:
Bonnetje is niet nodig, bellen met logitech, serienummer(onder op de muis) doorgeven, en ze sturen je een nieuwe op.
Heb al voor 2 mx1000 een nieuwe adapter moeten bestellen. Een oude nokia adapter werkt trouwens ook, alleen zijn er verschillende versies sommige kunnen het aantal mah niet leveren.

Nummer wat ik altijd bel: 010 2438898
hmm dank je ben het vandaag vergeten maar ga dat van die nokia adapter ook ff proberen :P

de muis laat trouwens niet helemaal goed op met een nokia adaptor :P

[ Voor 6% gewijzigd door Kevinp op 12-03-2007 19:45 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn muis MX1000 niet gebruiken in Far Cry, ik vind jammer genoeg geen postjes hierover op GOT. Hij doet het wel tot en met in de menuutjes maar zodra ik ga gamen kan ik alleen de toetsenbord gebruiken, Ik heb de laatste patch 1.4 voor Far Cry direct al geinstalleerd.

Kent iemand dit probleem ook en heeft die het ook opgelost maar nooit gepost, zeg het me ff aub. ;(

Het blijkt dat je de muisinstellingen op default moet zetten, ook al heb je niks veranderd.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Mijn MX1000 begint spontaan te vervellen :? Niks scherps of wat tegenaan gekomen, gewoon mee gemuist. Heb overigens wel, nadat ik het zag, er een stuk vanaf getrokken omdat ik dacht dat het een pluisje was.. Hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige? En hoe zou het kunnen komen? Het is namelijk een erg vreemde plek om daar 'los te laten'..

Afbeeldingslocatie: http://temp.thijsdewert.com/IMG_3825_t.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door tdw op 26-06-2008 15:58 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-08 01:13

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nope.. geen last van hier.
Ik heb 'm zo ongeveer sinds 'ie uit is gekomen vrijwel elke dag gebruikt, maar hij ziet er nog helemaal goed uit. Ok, de tekens op de duimknoppen en de scrollknoppen zijn voor 80% vervaagd, evenals het logo bovenop, maar de rest is nog in orde. Lijkt niks op wat jij daar hebt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:30
Ik heb zo'n plek juist onder de duimknop zitten. Maar ik heb deze muis alweer een paar jaar, dus vind dat niet zo raar.. De lader vindt de muis ook niet meer zo lief, dus heb maar een nieuwe besteld voor bij mijn nieuwe computer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik heb er 2 (een normale en een bluetooth) en de stroeve rubberlaag begint bij beide los te laten/weg te slijten.

net als sh0cktr00per net onder de duimknoppen.

[ Voor 18% gewijzigd door Magic op 25-07-2008 08:37 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste