Toon posts:

[Ervaringen]Logitech MX1000

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.033 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bijna alle 27 pagina's door geworsteld, maar kon er niks over vinden:
Ik heb een Logitech MX set incl. MX700 muis. Kan ik nu de MX 700 vervangen voor de MX 1000. Ik wil dan wel dit toetsenbord blijven gebruiken (ook draadloos). Kan ik dit toetsenbord laten communiceren met de MX1000 ontvanger? Of moet ik de MX 1000 met de MX700 ontvanger gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:02:
Ik heb bijna alle 27 pagina's door geworsteld, maar kon er niks over vinden:
Ik heb een Logitech MX set incl. MX700 muis. Kan ik nu de MX 700 vervangen voor de MX 1000. Ik wil dan wel dit toetsenbord blijven gebruiken (ook draadloos). Kan ik dit toetsenbord laten communiceren met de MX1000 ontvanger? Of moet ik de MX 1000 met de MX700 ontvanger gaan gebruiken?
Je kan de MX700 ontvanger gebruiken voor toetsenbord en mx1000. Natuurlijk heb je de mx1000 basis nog nodig als oplader. Kijk ook eens op het forum op www.logitech.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larry laffer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-12-2021
Ik heb vandaag een logitech dinovo for notebooks gehaald en die werkt ook perfect i.c.m. m'n mx1000. Gewoon usb van laadstation d'r uit, Dinovo ontvanger erin, alles laten connecten (toetsenbord, nummerpad, mx1000) en alles werkt. De setpointsoftware van m'n mx1000 deed het niet meer, maar nadat de setpoint van de dinovo geïnstalleerd was werd alles goed herkend (ook de mx1000 als dusdanig), en kan je alles gewoon instellen.

Ik post dit hier maar, omdat ik hiervoor via de search niets concreets kon vinden over deze combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

larry laffer schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:44:
Ik heb vandaag een logitech dinovo for notebooks gehaald en die werkt ook perfect i.c.m. m'n mx1000. Gewoon usb van laadstation d'r uit, Dinovo ontvanger erin, alles laten connecten (toetsenbord, nummerpad, mx1000) en alles werkt. De setpointsoftware van m'n mx1000 deed het niet meer, maar nadat de setpoint van de dinovo geïnstalleerd was werd alles goed herkend (ook de mx1000 als dusdanig), en kan je alles gewoon instellen.

Ik post dit hier maar, omdat ik hiervoor via de search niets concreets kon vinden over deze combo.
Ik zet deze combi morgen of maandag neer, maar jij beweert dus dat alle knoppen werken via de USB van de Dinovo zodra je de laatse versie van Setpoint hebt geinstalleerd? Jij gebruikt dus de ontvanger van de MX1000 ook alleen maar voor opladen. Heb ik dit juist, of mis ik wat. :P

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larry laffer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-12-2021
Ja, alle knoppen werken gewoon. Heb niet eens de laatste versie van setpoint. (De versie die ik eerst met m'n mx1000gebruikte was nieuwer.) Het werkte waarschijnlijk ook wel als ik deze opnieuw installeerde (Ik had 'm eerst gewoon laten staan, maar toen werkte alleen nog maar het "rondleiding" deel, ik kon niet meer bij de knopconfiguratie/sensitivity etc.) Ik gebruik nu voorlopig de versie die op de CD die bij de dinovo zat stond.
Dat van die ontvanger klopt, stekker in stopcontact laten zitten, usb uit PC.

[ Voor 12% gewijzigd door larry laffer op 12-06-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHAHAH

Weet je hoe genept we hier worden! Er zit helemaal geen laser in! Het is gewoon een infrarood ledje :D :D :D

Ga maar eens met je camera heel dichtbij het lensgat, dan zie je een klein wit puntje. Als je even niks doet, dan gaat hij (ala MX700) knipperen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:51
Ik zie niet helemaal hoe dit bewijst dat er geen laser in de MX1000 zou zitten. Een laser produceert ook gewoon een lichtstraal, hoor, desnoods een IR straaltje... En een laser kan ook gewoon knipperen, net als een LED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:17:
HAHAHAH

Weet je hoe genept we hier worden! Er zit helemaal geen laser in! Het is gewoon een infrarood ledje :D :D :D

Ga maar eens met je camera heel dichtbij het lensgat, dan zie je een klein wit puntje. Als je even niks doet, dan gaat hij (ala MX700) knipperen ;)
offtopic:
Met zo'n opmerking mag je van mij naar de desert, storm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar een laser,kun je die wel zien op een digitale camera? Kijk hier maar eens ;)

Met dat hij knippert, bedoel ik dus dat hij hetzelfde patroon vertoont als een MX700-LED :)

En Henkyfox, wat is dat voor doodverwensing? Imho mag dat hier nog steeds niet hoor :{

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:53:

En Henkyfox, wat is dat voor doodverwensing? Imho mag dat hier nog steeds niet hoor :{
offtopic:
nooit debiteuren/crediteuren gezien merk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:30
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:17:
HAHAHAH

Zoek de definitie van laser eens op :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als er echt een laser inzit... waarom beweegt mijn cursor dan niet als ik met mijn muis op een muur van 3 meter verderop schijn? Laser heeft toch een bereik van enkele honderden meters?

Ik kan mij herineren dat Tom (Tom's Hardware) ooit een laser in een mx510 heeft gemod, en daar kon hij dus wel zijn muis besturen op een muur of plafond

Het kan ook een infraroodlaser zijn, maar lees dit eens:
Dit geldt ook voor infraroodlasers, waarvan het licht niet eens wordt waargenomen en die dus extra gevaarlijk zijn.
Ze gaan zo'n schadelijke laser toch niet in een muis stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-10 22:48
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:07:
En als er echt een laser inzit... waarom beweegt mijn cursor dan niet als ik met mijn muis op een muur van 3 meter verderop schijn? Laser heeft toch een bereik van enkele honderden meters?
Het gaat om de ontvangst van de laser. Dat ding schijnt op de ondergrond. De ondergrond kaast iets terug, en dat word opgevangen door de sensor. En waarom dat alleen op korte afstand werk komt door de hoek van de laser tov de sensor. Maar zoek het eens op zou ik zeggen

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het principe van een optische muis (de led beschijnt het oppervlak, en een camera registreert de beweging), maar ik kan er met mijn pet niet bij dat hier een laser inzit. Een laser kan toch geen oppervlak belichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:48:
Ik weet het principe van een optische muis (de led beschijnt het oppervlak, en een camera registreert de beweging), maar ik kan er met mijn pet niet bij dat hier een laser inzit. Een laser kan toch geen oppervlak belichten?
Zoek de defintie van laser eens op :) Een laser is echt niets magisch of bijzonders hoor :)

(Ik maak het je makkelijk, alle lichtbronnen die licht in 1 richting en met exact 1 frequentie uitzenden, mogen zich lasers noemen. Theoretisch is dus het voordeel dat de sensor in de muis daar precies op afgesteld kan worden en dus nauwkeuriger kan meten.)

Theorie daar gelaten, het is een prima muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb, op aanraden van een vriend, dat programma 'SetPoint' geinstalleerd. Nu had ik er niet veel aan, en mijn muis reageerde anders, dus ik heb hem er alweer snel afgegooid. Maar nu is mijn muis ongelofelijk irritant aan het reageren. Als ik hem snel beweeg, dan gaat hij in een soort van snelheidscurve over het scherm. Het eerste stuk snel, dan langzamer, en als ik stop met bewegen weer snel. Dit is ongelofelijk irritant. Hoe doe ik dit oplossen?

Edit: ik bedenk me net iets, het is meer een soort van lag. Hij blijft hangen, en dan vliegt hij weg. Ik heb ook steeds het idee dat hij een stukje doorzweeft.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:21:
Ik heb, op aanraden van een vriend, dat programma 'SetPoint' geinstalleerd. Nu had ik er niet veel aan, en mijn muis reageerde anders, dus ik heb hem er alweer snel afgegooid. Maar nu is mijn muis ongelofelijk irritant aan het reageren. Als ik hem snel beweeg, dan gaat hij in een soort van snelheidscurve over het scherm. Het eerste stuk snel, dan langzamer, en als ik stop met bewegen weer snel. Dit is ongelofelijk irritant. Hoe doe ik dit oplossen?

Edit: ik bedenk me net iets, het is meer een soort van lag. Hij blijft hangen, en dan vliegt hij weg. Ik heb ook steeds het idee dat hij een stukje doorzweeft.
Misschien is het verschijnsel waar je last van hebt muisacceleratie. Als je de standaard drivers van Windows gebruikt, kun je acceleratie uitzetten in configuratiescherm-muis. Daar moet je optie precisie verbeteren uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Oldie_ schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:31:
[...]

Misschien is het verschijnsel waar je last van hebt muisacceleratie. Als je de standaard drivers van Windows gebruikt, kun je acceleratie uitzetten in configuratiescherm-muis. Daar moet je optie precisie verbeteren uitzetten.
Vreemd, dat staat uit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Heb je deze problemen altijd al gehad?

Probeer je aansluiting eens te wisselen (ps2->usb of usb->ps2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, hij is extreem precieser als ik die functie uitschakel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Oldie_ schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:44:
[...]

Heb je deze problemen altijd al gehad?

Probeer je aansluiting eens te wisselen (ps2->usb of usb->ps2).
Ik heb de problemen pas sinds ik de SetPoint drivers heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin toen ie net uit kwam en ik snel naar de winkel rende en hem kocht voor iets meer dan 80 euro vond ik hem hellemaal geweldig maar laatste tijd valt het echt tegen. Die 4 voetjes die onder zitten (zie plaatje) zijn versleten ofzo. Muis voelt veel zwaarder bij bewegen en gaat ook niet soepel.

Ik heb tot nu de muismat van mx1000 zelf gebruiktdie ik bij de muis kreeg of gewoon zonder muismat. Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem ? ?Iets anders op ipv die voetjes plakken ? Goede muismat kopen ? (welke ? )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij blijft achter de voetjes redelijk wat vuil hangen. Ik maak de voetje af en toe dus ook gewoon schoon (ff het vuil er gewoon afkrabben). Doe ik dit niet dan gaat ie bij mij ook stroever werken. Misschien moet je gewoon ff een keer de onderkant schoonmaken.

Doe ik dit wel dan werkt de muis echt gewoon fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:49:
Bij mij blijft achter de voetjes redelijk wat vuil hangen. Ik maak de voetje af en toe dus ook gewoon schoon (ff het vuil er gewoon afkrabben). Doe ik dit niet dan gaat ie bij mij ook stroever werken. Misschien moet je gewoon ff een keer de onderkant schoonmaken.

Doe ik dit wel dan werkt de muis echt gewoon fantastisch :)
Ik maak de onderkant ook regelmatig schoon maarondanks dat werkt hij niet meer zoals het vroeger was. Ik denk datik een goede duremuismat moet kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-10 15:20

Sharky

Skamn Dippy!

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:58:
[...]

Ik maak de onderkant ook regelmatig schoon maarondanks dat werkt hij niet meer zoals het vroeger was. Ik denk datik een goede duremuismat moet kopen...
een willekeurige muismat zou moeten voldoen, ik heb gewoon een standaard muismat die ik ooit van AMD heb gekregen en die heeft nog geen enkele muis in 5 jaar versleten.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Voor de Linux gebruikers onsder ons: http://floam.sh.nu/?page=guides&section=mx1000

Zodat je ook daar de extra functionaliteit hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-10 15:41
Heeft iemand al die 2.40 drivers geprobeerd?
Kun je daar ook de cruise knoppen veranderen?
k`heb nu de drivers geinstalld die officieel voor de Mx518 zijn. want daar kun je die knoppen wel wijzigen.. Vind het wel belangrijk van gebruik de knop voor cruisen naar beneden, nu voor minimaliseren.. vind ik wel lekker werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Thesilence07 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:04:
Heeft iemand al die 2.40 drivers geprobeerd?
Kun je daar ook de cruise knoppen veranderen?
k`heb nu de drivers geinstalld die officieel voor de Mx518 zijn. want daar kun je die knoppen wel wijzigen.. Vind het wel belangrijk van gebruik de knop voor cruisen naar beneden, nu voor minimaliseren.. vind ik wel lekker werken :P
2.40 drivers werken prima hier en de cruise knoppen zijn te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
heb het volgende probleem met deze fraaie muis: In battlefield 2 gebeurt het vaak dat het geweer plots begint te schieten zonder dat ik een knop indruk. Wel loop ik dan (middels toetsenbord). hebben meer mensen daar last van en is er iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Ik gebruik geen muismat voor mijn mx1000. Er komt alleen best wel vaak stof enzo ertussen maar dat haal je er zo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Is het ook mogelijk een bepaalde applicatie te starten met een knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien kan je niet een applicatie zo starten (ik heb gekeken in de 2.40 setpoint drivers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag zou ik willen weten wat er op de adapter staat voor wat betreft de voltage en het aantal hertz.

Is het -
- 100 - 240 V en 50 - 60 hz
- 220 - 240 V en 50 - 60 hz
- 230 V en 50 hz

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 02:51:
Graag zou ik willen weten wat er op de adapter staat voor wat betreft de voltage en het aantal hertz.

Is het -
- 100 - 240 V en 50 - 60 hz
- 220 - 240 V en 50 - 60 hz
- 230 V en 50 hz

Ben benieuwd!
Dit staat er bij mij op de lader:

Rating: 5 volt = 100mA
13 volt = 500mA

Meer voltages e.d. kan ik op me lader niet vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giel schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:26:
[...]

Dit staat er bij mij op de lader:

Rating: 5 volt = 100mA
13 volt = 500mA

Meer voltages e.d. kan ik op me lader niet vinden....
Ik dat het wel zo op de lader staat, maar de lader wordt toch via het stroomnet gevoed met zo'n adapter? En wat staat daar dan op? Welke spanning range is toegestaan?

Als ik het goed heb, worden deze oplaadbare batterijen toch niet via de USB=ingang opgeladen? Deze logitech 1000mx batterijen worden via het steoomnet opgeladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:36
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 01:39:
[...]

Ik dat het wel zo op de lader staat, maar de lader wordt toch via het stroomnet gevoed met zo'n adapter? En wat staat daar dan op? Welke spanning range is toegestaan?

Als ik het goed heb, worden deze oplaadbare batterijen toch niet via de USB=ingang opgeladen? Deze logitech 1000mx batterijen worden via het steoomnet opgeladen?
Op de adapter staat:
input: 100-240V~ 50/60Hz 0.2A
output: +8V === 0.5A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheFrozen schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:25:
Is het ook mogelijk een bepaalde applicatie te starten met een knop?
ja, lees het topic door, gebruik logigamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10 10:59
Ik heb vandaag de nieuwe setpoint geinstalleerd, maar toen werkte de gamehook niet meer voor ET.
Nu blijkt er dus in de setpoint dir een xml bestand te staan met de gamehooks.
Ik heb daar et.exe bijgevoegd en het werkte weer.
Misschien handig als meer mensen hier last van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd werkt mijn muis gewoon niet na het opstarten van de pc. Opnieuw connecten helpt niet. Het toetstenbord van de MX3100 set werkt wel. Om de muis weer aan de gang te krijgen moet ik de pc resetten. Ik gebruik de laatste setpointversie. Het probleem ontstond tijdens de voorlaatste versie. Iemand ook last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 08:47:
De laatste tijd werkt mijn muis gewoon niet na het opstarten van de pc. Opnieuw connecten helpt niet. Het toetstenbord van de MX3100 set werkt wel. Om de muis weer aan de gang te krijgen moet ik de pc resetten. Ik gebruik de laatste setpointversie. Het probleem ontstond tijdens de voorlaatste versie. Iemand ook last van dit probleem?
Ik heb hier ineens ook last van. Het probleem treedt op dit moment alleen op als ik GTA San Andreas speel, ik heb nog geen problemen in Windows XP zelf of in andere programma's gezien.

De linker muisknop blijft ingedrukt, ook al duw ik er niet op. De muiscursor is niet meer te bewegen en ook de andere muistoetsen werken niet. Connecten doet het ook niet meer, alleen de computer opnieuw opstarten werkt.

Ik gebruik ook de laatste versie van Setpoint.

Opgelost. Het probleem had een andere oorzaak dan de mx1000 of Setpoint.

[ Voor 5% gewijzigd door _Oldie_ op 03-08-2005 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er me iemand vertellen waar ik het e-mail support adres kan vinden van Logitech ?
Op de site vind ik enkel telefoonnummers en geen e-mail adres.

Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Laatst online: 30-10-2020
Logitech werkt met een mailform: http://logitech-nl-emea.c...p_sid=GCoS91Mh&p_lva=2305
via die mailform kun je het probleem voorleggen.
Je kun hier ook eens gaan neuzen of de oplossing voor je probleem niet in dit topic zit.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

hoe verloopt het gamen ermee ?
is hij nou te log/zwaar om mee te gamen of is het nog best te doen ?
ik snap ook wel dat de mx510 specifiek voor gamen geschikt is, voor degenen die er over beginnen, maar ik ben er gewoon benieuwd naar.
Ik heb em nu 2 maanden en ik was eigelijk best huiverig om em te kopen aangezien ik altijd geklooi had met draadloze muizen tijdens gamen. Eerst een met een balletje en daarna een optische. die met die ball was toen nog stukke beter dan die optische die ik had. Maar toen ik een nieuwe pc ging bouwen heb ik toch maar uiteindelijk deze muis aangeschaft. Ben er gelukkig zeer tevreden over. werkt perfect op elk oppervlak en reageert snel. Ook handig dat je het scrolwiel naar links en naar rechts kan duwen. :)

Kortom de fijnste muis die ik tot nu toe gehad heb.

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
_Oldie_ schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:47:
[...]

Ik heb hier ineens ook last van. Het probleem treedt op dit moment alleen op als ik GTA San Andreas speel, ik heb nog geen problemen in Windows XP zelf of in andere programma's gezien.

De linker muisknop blijft ingedrukt, ook al duw ik er niet op. De muiscursor is niet meer te bewegen en ook de andere muistoetsen werken niet. Connecten doet het ook niet meer, alleen de computer opnieuw opstarten werkt.

Ik gebruik ook de laatste versie van Setpoint.

Opgelost. Het probleem had een andere oorzaak dan de mx1000 of Setpoint.
Maybe handig om ook de oplossing erbij te zetten. Andere gebruikers die tegen dit probleem oplopen kunnen dan (hopelijk) snel geholpen worden :)

Edit
ok :)

[ Voor 2% gewijzigd door aramdin op 03-08-2005 12:32 . Reden: Antwoord op Oldie ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

aramdin schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:56:
[...]

Maybe handig om ook de oplossing erbij te zetten. Andere gebruikers die tegen dit probleem oplopen kunnen dan (hopelijk) snel geholpen worden :)
Het lag aan de instabiliteit van mijn computer. Is dus niet relevant om hier neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Laatst online: 23-10 22:48
verdorie. Ik heb net m'n muis 2 weken weggezet wegens verbouwing, en ook aan gelaten per ongeluk.
Dus natuurlijk de batterijen hardstikke leeg. Maar als ik nu weer wil opladen denk hij telkens dat hij na 2 sec vol is. Als ik em dan weer opnieuw in de lader zet gaat 'ie weer 2 sec laden. Maar hij doet het dus nu niet. Soms blijf er alleen een rood lampje bij de batterij lampjes branden, maar dan word er ook niet opgeladen. Help?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 18:09

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Mijn pa heeft er 1 gekocht en ik gebruik hem soms, moet zeggen muist prima. Als hij niet wirelless was geweest had ik er zeker zelf ook 1 gekocht :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:45
SithWarrior schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:40:
Mijn pa heeft er 1 gekocht en ik gebruik hem soms, moet zeggen muist prima. Als hij niet wirelless was geweest had ik er zeker zelf ook 1 gekocht :)
Nou das logisch, je vindt het een goede muis, maar koopt hem niet omdat hij wireless is :? Als hij goed is, geldt dat toch ook voor het wireless gedeelte...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

ik heb de mx1000 ook gekocht (setje met toestenbord erbij)
Maar ik heb totaal geen problemen met optil lag of wiebelende muis zoals het hier eerder beschreven staat. Ik heb de software nog niet geinstalleerd.
de muis werkt perfect en glijdt perfect, ik ben helemaal blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Laatst online: 22-10 11:27
Timlog schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 00:38:
verdorie. Ik heb net m'n muis 2 weken weggezet wegens verbouwing, en ook aan gelaten per ongeluk.
Dus natuurlijk de batterijen hardstikke leeg. Maar als ik nu weer wil opladen denk hij telkens dat hij na 2 sec vol is. Als ik em dan weer opnieuw in de lader zet gaat 'ie weer 2 sec laden. Maar hij doet het dus nu niet. Soms blijf er alleen een rood lampje bij de batterij lampjes branden, maar dan word er ook niet opgeladen. Help?
Heb ik ook bij de lader van men gewone MX1000, contact is na een tijdje brak dus moet je wat wringen tot hij contact blijft krijgen. Dan blijft hij opladen.
alvv schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:15:
ik heb de mx1000 ook gekocht (setje met toestenbord erbij)
Maar ik heb totaal geen problemen met optil lag of wiebelende muis zoals het hier eerder beschreven staat. Ik heb de software nog niet geinstalleerd.
de muis werkt perfect en glijdt perfect, ik ben helemaal blij
Ik verzonderstel dat je de muis van de MX3100 set bedoelt. Die heb ik naast men gewone MX1000 ook en is inderdaad iets beter dan de gewone. Minder last van optil lag of instabiliteit.

Wat je ook hebt is dat het logitech logo er langer op blijft maar na verloop van tijd nog steeds verdwijnt. Bij de normale MX1000 verdwijnt het logo heel snel helemaal. Bij de MX1000 uit de MX3100 set verdwijnt het logo traag maar blijkt het logo er in het zwart nog opstaan.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

ik heb inderdaad de set mx3100 gekocht.
dat het logo na een tijdje verdwijnt, vind ik niet zo heel erg, is wel een nadeel natuurlijk (met logo is het mooier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Op mijn mx1000 (los, zwarte versie) staat het logo er nog steeds goed op vanaf oktober. Ook de sticker daaronder zit er nog goed op.

BlueForce, kan je wat meer vertellen over de verschillen tussen de mx1000 los en die van de mx3100 set, en dan vooral wat betreft optil lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

ik denk niet dat er een verschil inzit tussen de 2 versies aangezien dat dit hetzelfde moet zijn. alleen de kleur is anders.
denk dat de nieuwere revisies minder of geen problemen meer hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb deze muis ICM de mx3100 set.
Werk perfect, zou geen andere muis weer willen!
Geen probleem met glijden, allemaal heel precies. En past perfect in je handpalm.
Echt een super ding van Logitech! _/-\o_

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:51
* Xander heeft hem ook eens gekocht, de zwarte natuurlijk. :P

De eerste indrukken zijn goed, hij muist lekker. Nu staat ie alleen in de lader om even op te laden, duurt altijd te lang. :(

Overigens, SetPoint wil bij mij niet opstarten, ik krijg een "SetPoint has encountered a problem, and can not continue. Please reinstall SetPoint to correct this." foutmelding. Opnieuw installeren helpt niet dus. Ik heb hier Setpoint 2.40 op Windows 2003, muis hangt op P/S2. Meer mensen met dit probleem, en belangrijker: Iemand enig idee wat ik er tegen doe? ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:54
XanderH schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:43:
* Kevinp heeft hem ook eens gekocht, de zwarte natuurlijk. :P

De eerste indrukken zijn goed, hij muist lekker. Nu staat ie alleen in de lader om even op te laden, duurt altijd te lang. :(

Overigens, SetPoint wil bij mij niet opstarten, ik krijg een "SetPoint has encountered a problem, and can not continue. Please reinstall SetPoint to correct this." foutmelding. Opnieuw installeren helpt niet dus. Ik heb hier Setpoint 2.40 op Windows 2003, muis hangt op P/S2. Meer mensen met dit probleem, en belangrijker: Iemand enig idee wat ik er tegen doe? ;)
te lang, ik als ik hem ff een uurtje erin zet kan ik de volgende 3-4 dagen weer vooruit :P. en een uurtje moet wel kunnen(douchen eten etc).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
kevinp schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:04:
[...]

te lang, ik als ik hem ff een uurtje erin zet kan ik de volgende 3-4 dagen weer vooruit :P. en een uurtje moet wel kunnen(douchen eten etc).
5 minuten is al te lang als hij net nieuw is. :P

Normaal zal hij om de zoveel dagen 's nachts opladen, dan heb ik er inderdaad geen last van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
XanderH schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:43:
Setpoint maybe corrupt geraakt? Opnieuw downloaden zonder een download manager (indien je dat gedaan hebt off course). Maybe dat er iets vermeld staat in de Eventviewer (start > run > eventvw > enter (in winxp tenminste), anders via Administrative tools)

Ik heb ff voor je gekeken, maar kan geen Setpoint voor windows2003 vinden, beste keus is dan winxp idd...

[ Voor 3% gewijzigd door aramdin op 10-08-2005 09:08 . Reden: Fout correctie ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Laatst online: 21-10 16:14
Zo, ik heb er vandaag 1 in mijn handen gehad en wat een geweldig ding zeg! Ik zat er al heel erg naar te gluren voor aan mijn Mac Mini die de komende weken ergens in mijn kamer komt te staan, alleen ik was nog niet overtuigd. 1 keer vast gepakt en eens opgetild enzo, tantjes wat zit hij lekker en hij is zo licht! Ik had hem een stuk zwaarder verwacht!

Ik ga trouwens denk ik wel voor de lichte uitvoering, de zwarte randen rond de scroller @ midnight black uitvoering vind ik niet echt mooi..

edit
Trouwens, doet die mx1000 het op meer oppervlakken? Want ik heb nu een MS optisch muisje en die wil niet goed op mijn bureau (oude eetkamertafel met een witte soort laklaag, perfect ding maar die muis vind het te glad/1 kleur)
En in hoeverre licht de batterij indicatie op? Want als dat een enorme lichtbron is, gadat nog vervelend worden 's nachts als hij in de lader staat! :)

[ Voor 29% gewijzigd door stevenP op 09-08-2005 18:49 ]

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
aramdin schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:34:
[...]

Setpoint maybe corrupt geraakt? Opnieuw downloaden zonder een download manager (indien je dat gedaan hebt off course). Maybe dat er iets vermeld staat in de Eventviewer (start > run > eventvw > enter (in winxp tenminste), anders via Administrative tools)
Nog nooit meegemaakt dat een download corrupt was. Ik heb hem gewoon met firefox gedownload.

Er klopt wel meer niet aan, de "Connect Utility" snelkoppeling verwijst naar een niet bestaande LogitechConnect.exe.

Ik zal even een andere versie downloaden, las al ergens dat die van de MX518 ook werkte en nieuwer was, ik ga daar even naar kijken. :)

Ah, kijk, hij werkt. Die versie bij de 518 blijkt ouder, maar gaf exact dezelfde problemen. Ik heb nu de 2.40 setup uitgevoerd in windows XP compatabiliteitsmodus (eerst in mijn leven dat ik die gebruik), en nu werkt het gewoon. _/-\o_ Ik kreeg nu ook "uw apparaat wordt bijgewerkt" popupjes enzo, die had ik bij de vorige installaties helemaal niet. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Xander op 09-08-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
stevenP schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:48:
Trouwens, doet die mx1000 het op meer oppervlakken? Want ik heb nu een MS optisch muisje en die wil niet goed op mijn bureau (oude eetkamertafel met een witte soort laklaag, perfect ding maar die muis vind het te glad/1 kleur)
Mijn MX1000 doet het op bijna alle oppervlaktes die ik hier kan vinden op mijn raam na (alhoewel, als mijn rolluik er achter dicht is gebeurd er iets maar werkt ie niet echt lekker :P). Dat is iig op veeeel meer oppervlaktes dan mijn Logitech Mouseman Dual Optical. Ook op reflecterende bureauleggers doet hij het gewoon, dus ja, hij werkt iig op veel meer oppervlakte dan de optische muizen waar ik mee gewerkt heb.
En in hoeverre licht de batterij indicatie op? Want als dat een enorme lichtbron is, gadat nog vervelend worden 's nachts als hij in de lader staat! :)
Net even al het licht uitgedaan. (En dan is mijn kamer ook echt donker; mijn PC heeft geen ledjes meer, zelfs de lampjes uit mijn contactdoosschakelaars heb ik eruit gemold. :P) Het valt best mee, als je je hand 10cm er voor houdt zie je nog een licht schijnsel, maar dat is absoluut niet storend imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 14:23

Shapeshifter

Get it over with

Ik heb hem nu 4 maanden gebruikt en ik vind hem echt geweldig... Helaas is 'ie gisteren kapot gegaan :/

Ik had hem gewoon in de lader gezet omdat ik dacht dat 'ie op was, haal ik hem er de volgende dag weer uit, doet 'ie het niet meer... Getest op 3 verschillende pc's en gewoon dood :?

Dat vind ik dan wel weer een beetje raar, die dingen gaan toch niet zomaar stuk :X

Intussen al contact opgenomen met Euromaxi en maar hopen dat ik snel een nieuwe krijg... (Nu moet ik weer terug naar MX-700 en die muist zo anders :/)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
XanderH schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:15:
[...]

Mijn MX1000 doet het op bijna alle oppervlaktes die ik hier kan vinden op mijn raam na (alhoewel, als mijn rolluik er achter dicht is gebeurd er iets maar werkt ie niet echt lekker :P). Dat is iig op veeeel meer oppervlaktes dan mijn Logitech Mouseman Dual Optical. Ook op reflecterende bureauleggers doet hij het gewoon, dus ja, hij werkt iig op veel meer oppervlakte dan de optische muizen waar ik mee gewerkt heb.

[...]

Net even al het licht uitgedaan. (En dan is mijn kamer ook echt donker; mijn PC heeft geen ledjes meer, zelfs de lampjes uit mijn contactdoosschakelaars heb ik eruit gemold. :P) Het valt best mee, als je je hand 10cm er voor houdt zie je nog een licht schijnsel, maar dat is absoluut niet storend imo.
Ok tnx voor de reactie! Nou, dat zal wel perfect zijn als hij het op m'n bureau doet, anders moet er weer een matje onder... :r

En dat licht, in het ergste geval draai ik mijn dock met de rug naar mij toe zodat de led tegen de muur aankijkt :+

Ik ga er 1 bestellen in ieder geval, ik post mijn bevindingen wel met OS X samen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:58
Ik heb de MX3100 gekocht. Perfecte muis met alles erop en eraan. Maar is het normaal dat er op de onderkant van de muis wat oneffenheden in de zwarte kleur zitten? Setje moet morgen weer terug. Zit een krasje op de control-toets.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Nou, ik heb m hoor! En wel de midnight dark edition (ofzoiets, die zwarte :+) en echt super ding!

Wat ik wel toe moet geven, als ik een kort stukje armsteuk heb voel ik het wel in mn pols na een uurtje muizen.. Dus ik moet hem een beetje ver op mijn bureau leggen anders is hij wat minder prettig!

Maar inderdaad, hij doet het op ieder oppervlag en dan zonder rode gloed, ideaal!

Verder, het semi-transparante op het dock vind ik ook wel nice, maar ik denk dat helemaal "dicht" mooier was, maar dat is zijn de details ;)

Hij muist heerlijk en in os x even lopen klooien en nou heb ik op mijn duimknoppen zitten:

back button show desktop
app button expose
forward button window switch

werkt perfect allemaal en het batterijen lichtje stoor ik me echt niet aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shapeshifter schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:20:
Ik heb hem nu 4 maanden gebruikt en ik vind hem echt geweldig... Helaas is 'ie gisteren kapot gegaan :/

Ik had hem gewoon in de lader gezet omdat ik dacht dat 'ie op was, haal ik hem er de volgende dag weer uit, doet 'ie het niet meer... Getest op 3 verschillende pc's en gewoon dood :?

Dat vind ik dan wel weer een beetje raar, die dingen gaan toch niet zomaar stuk :X

Intussen al contact opgenomen met Euromaxi en maar hopen dat ik snel een nieuwe krijg... (Nu moet ik weer terug naar MX-700 en die muist zo anders :/)
Volgende keer raad ik je aan Logitech te bellen, je hebt dan in 2 dagen een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-10 19:25
Ik heb hem 3 maanden geleden gekocht, ik was er heel tevreden over (ik game heel veel) totdat ik een mx510 kon testen. Wat een verschil, de mx1000 is gewoon TE zwaar om te gamen, daarom heb ik hem verkocht en overgestapt naar een mx510.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 14:23

Shapeshifter

Get it over with

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:59:
[...]

Volgende keer raad ik je aan Logitech te bellen, je hebt dan in 2 dagen een nieuwe :)
Lol, meen je dat echt?

Ik heb hem namelijk nog niet verstuurd omdat de webwinkel dicht bleek te zijn wegens vakantie... Dan probeer ik dat eerst wel, gewoon de Logitech helpdesk bellen oid, nummer staat zeker wel op de site?

- Keep you posted :P -

/edit:
Logitech's gebrekkig Nederlands sprekende helpdeskbewoner stuurde me vrolijk door naar Euromaxi :{ haalt niets uit dus...

[ Voor 13% gewijzigd door Shapeshifter op 15-08-2005 16:30 ]

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:02

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Ik heb deze muis ook sinds enkele dagen, maar er vallen me toch enkele zaken tegen.
De muis staat niet stabiel. Dit heb ik wel kunnen oplossen door het lipje onder waar je normaal je duim legt lichtjes om te plooien. Ook de sticker waar MX laser opstaat is al aan het loskomen.
Voor de rest is het wel een superleuk ding en stukken beter dan m'n 3 jaar oude 14€ optisch muisgeval.

Ik heb voor de gein maar eens met de webcam gekeken wat voor 'licht' deze muis produceert.

clique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Laatst online: 09:54

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

DatraxZ schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:27:
Ik heb voor de gein maar eens met de webcam gekeken wat voor 'licht' deze muis produceert.

clique
Aaaaaargh! I'm blind!!! :D

ps: zelf geen enkel probleem met instabiliteit of stickers. Ben er laatst wel achter gekomen dat heel snelle bewegingen tijdens gamen op mijn Icemat 2nd edition af en toe niet opgepikt worden maar op mijn bureaublad wel.... Dus oppervlak maakt toch wel een beetje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Zo. Na een weekje gebruik is mijn MX1000 accu voor het eerst leeg hoor. Zit nu weer ff tijdelijk met een mouseman dual optical (wilde mx1000 ook ff echt in het rood hebben de eerste keer om te proberen :P).

Ik mis nu toch iets met die Dual Optical, scrollwiel kan niet tilten, gevoeligheid is irritant laag. Maar de grip voelt nogsteeds gewender. :{ (mja, heb er ook 5 jaar mee gewerkt ofzo tegen 1 week met MX1000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
XanderH schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:43:
Zo. Na een weekje gebruik is mijn MX1000 accu voor het eerst leeg hoor. Zit nu weer ff tijdelijk met een mouseman dual optical (wilde mx1000 ook ff echt in het rood hebben de eerste keer om te proberen :P).

Ik mis nu toch iets met die Dual Optical, scrollwiel kan niet tilten, gevoeligheid is irritant laag. Maar de grip voelt nogsteeds gewender. :{ (mja, heb er ook 5 jaar mee gewerkt ofzo tegen 1 week met MX1000)
Helemaal mee eens, dat tilten en de duimknoppen zijn I-DE-AAL!! Ik gebruik tijdens het surfen alleen de linkermuisknop om op links te klikken. De rest gaat allemaal met andere knoppen. Als ik dan op een andere computer zit, is het allemaal een stuk lastiger navigeren...

En wat de grip betreft, echt prima in mijn ogen. Beter dan andere muizen die ik vast heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Ik zit hier onder OS X en heb de scrollspeed op full gezet, alleen krijg ik het maar niet voor elkaar om de horizontalscroll wat te versnellen, die gaat echt nog als dikke poep :r Het is echt 10x sneller om met je cursor naar de balk te gaan en die te schuiven dan te scrollen..

Iemand een idee hoe ik dat kan versnellen?

Btw, bij de logitech control staat alleen vertical scroll, horizontal zie ik nergens staan.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Iemand?*kick*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Ik gok dat je niet erg veel mensen vind die ervaring hebben met de Mac drivers eigenlijk. :P Sorry. (De diehard maccer heeft natuurlijk een 1-knops muis, geen 10-knops muis :P)

[ Voor 29% gewijzigd door Xander op 19-08-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-10 14:36
op het werk hadden we een aantal optische muizen met een batterij, dat was echt waardeloos, zo vaak die leeg waren
dus we hadden muizen met een dock nodig : mx700
bevielen goed.

toen ik een nieuwe nodig had was de mx1000 er net.
en die was geodkoper dan de mx700
tja .. wat doe je dan :)

hij werkt perfect op de vlakke witte ondergrond van mijn bureau

omdat ik veel met technische tekeningen werk. kom je er dan achter dat de muis wat gaat trillen ( het pijltje dan) als je op transparant papier gaat werken. maar dat is dan alles.

ik vindt het een nadeel dat de mx1000 iets kleiner is dan de mx700 ( misschien omdat ik grote handen heb)

maar bij de mx700 lag mijn hand netjes op de muis, nu heb ik toch het gevoel dat de kleinere vorm er voor zorgt dat ik de muis scheef ga vasthouden, en voor steun weer op het bureau moet steunen, wat dus zorgt voor een geknikte pols. en resulteert in dat je de muis stees verder van je af gaat duwen ( en zo gebruik je dus een groot bureau oppervlak. en dat kan wel eens niet beschibaar zijn)

ik gebruik zelf alleen de linker, rechter en de scrolknop , en de wiel functionaliteit.

demuis gaat lang mee, en af en toe een nachtje stroom, dan merk je nooit dat ie leeg wordt.

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

ik sinds kort doordat ik over ben gestapt op opere een probleem met mijn mx1000: de back en forward buttons doen het niet meer. Als ik hier klik zegt ie FAILURE heel irritant heb al heel veel geprobeerd maar het lukt me niet om het te fixen. ik kan natuurlijk setpoint dr af gooien maar dan werkt bijv. de ''tussen toepasingen schakelen'' knop niet meer! heeft iemand dit probleem ook of weet iemand anders misschien een oplossing?

Signature

• Xander
spittie_nl schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:48:
ik sinds kort doordat ik over ben gestapt op opere een probleem met mijn mx1000: de back en forward buttons doen het niet meer. Als ik hier klik zegt ie FAILURE heel irritant heb al heel veel geprobeerd maar het lukt me niet om het te fixen. ik kan natuurlijk setpoint dr af gooien maar dan werkt bijv. de ''tussen toepasingen schakelen'' knop niet meer! heeft iemand dit probleem ook of weet iemand anders misschien een oplossing?
Hoe heb je setpoint ingesteld staan voor die knoppen dan :?

Dat lijkt me een vrij logisch iets om in eerste instantie te vermelden...

• Vesta
  • Niet online
Je moet die knoppen instellen als "Generic Button"

• Spitie
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Ah ha, T werkt alweer! heel erg bedankt!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-05 16:53
GoodspeeD schreef op maandag 15 november 2004 @ 10:20:
[...]

Bij elk apparaat dat batterijen gebruikt is het het beste dit apparaat uit te zetten als je het enige tijd niet gebruikt. Daarnaast moet je batterijen altijd pas opladen als ze bijna leeg zijn al maakt dit bij Lithium batterijen weinig tot niets meer uit.
Kan ik dan best de muis uitzetten zodra ik hem in de cradle zet? Of alleen 's nachts? Of ... vanaf welke duur? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
F.U.B.A.R schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:05:
[...]

Kan ik dan best de muis uitzetten zodra ik hem in de cradle zet? Of alleen 's nachts? Of ... vanaf welke duur? :)
Ik laat hem eigenlijk altijd aan overdag en doe hem meestal s'nachts idd uit (niet altijd). Het is meer voor je eigen gevoel denk ik.

Als je vaak tegen je muis aanstoot is het zonde van de verloren ''stroom'' als je pc uitstaat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Ik heb mijn muis altijd aanstaan, net als mijn BT tobo btw.. Ze gaan toch op energiebesparingsmode ofzo na 5 minuten? vind ik prima werken zo! En ja, ik laad mijn muis om de week op ofzo, hij ligt gewoon altijd op mn bureau en die meter geeft wel aan als hij prik nodig heeft :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keb hem nu 3kwart jaar, en hij is ongeveer 3 keer uitgeweest bij vervoeren naar LAN Party ofzo, voor de rest staat in altijd aan en laad hem om de week op. werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat de muis ook altijd aan staan. Hij gaat toch na 10 seconden ofzo al uit. Volgens mij is iedere nacht dast knopje omzetten ook nie helemaal de bedoeling. En in die energiebesparende modus verbruikt ie toch bijna niks volgens mij.

Maar hoe doen jullie dat bij het toetsenbord van de mx 3100, zie heeft niet zo'n knopje.. ?(beetje off-topic, srry..) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat ik me afvroeg, hebben er meer mensen last van dat de adapter kapot gaat?
Een maat van me had de muis een stuk eerder dan ik hem had, en daar is i al een tijd geleden kapot gegaan. En sinds een dag of wat doet die van mij het ook niet meer. Als ik hem op t station zet gaat er geen lampje aan. Toen ff een andere lader gezocht die ongeveer in de buurt kwam en die deed het wel gewoon. Dus maar 2 nieuwe adapters besteld bij de logitech technische servicelijn. Daar vertelde ze dat het bijna nooit voor kwam, maar ze stuurde me wel meteen 2 nieuwe op zonder ook maar naar een serienummer te vragen.

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:59:
Ik laat de muis ook altijd aan staan. Hij gaat toch na 10 seconden ofzo al uit. Volgens mij is iedere nacht dast knopje omzetten ook nie helemaal de bedoeling. En in die energiebesparende modus verbruikt ie toch bijna niks volgens mij.

Maar hoe doen jullie dat bij het toetsenbord van de mx 3100, zie heeft niet zo'n knopje.. ?(beetje off-topic, srry..) :)
Ik denk dat het puur voor mobiel gebruik is. In mijn laptop-tas zet ik hem altijd uit, scheelt weer een kwartiertje accu-tijd per dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Def_P schreef op woensdag 09 november 2005 @ 00:13:
Wat ik me afvroeg, hebben er meer mensen last van dat de adapter kapot gaat?
Een maat van me had de muis een stuk eerder dan ik hem had, en daar is i al een tijd geleden kapot gegaan. En sinds een dag of wat doet die van mij het ook niet meer. Als ik hem op t station zet gaat er geen lampje aan. Toen ff een andere lader gezocht die ongeveer in de buurt kwam en die deed het wel gewoon. Dus maar 2 nieuwe adapters besteld bij de logitech technische servicelijn. Daar vertelde ze dat het bijna nooit voor kwam, maar ze stuurde me wel meteen 2 nieuwe op zonder ook maar naar een serienummer te vragen.
mmm... dus gewoon bellen en je krijgt twee gratis adapters??

Verwijderd

Zijn er meer mensen die na een paar maanden problemen hebben met de accu duur. Ik kan met de betreffende muis nog maar 1 a anderhalf uur muizen. Na die tijd geeft de muis nog netjes aan dat deze vol is, maar werken ho maar. Ik sta op het punt om dit onding het raam uit te mieteren en mn Microsoft bluetooth muis weer uit het stof te trekken.

Verwijderd

Logitech bellen, leg je probleem uit, als het een defect is krijg je een nieuwe :)

• Xander
Hm. MX1000 haperde net. :(

Even met wat alcohol het lasertje schoongemaakt en hij lijkt weer goed te werken... maar toch vaag, het was niet zichtbaar vies ofzo. :P

• Tito129
  • Laatst online: 22-10 10:59
Ik heb sinds een paar week een nieuwe pc en sinds dien heb ik problemen met me mx1000.
Steeds als ik me pc een aantal uur uit heb gehad, valt de verbinding weg tussen muis en dockingstation en kan ik dus niet muizen als ik me pc weer aanzet.
Als me pc dan weer 2 uurtjes aanstaat doet me muis het weer perfect.
Heb vanalles geprobeerd, drivers, andere usb poorten etc. maar niks helpt.

Als er geen verbinding is tussen muis en docking zie ik in apparaatbeheer wel dat er een hid in de usb poort zit, als hij de muis naar een paar ziet, zie ik in apparaatbeheer dat de mx1000 geinstalled is.
Hier door concludeer ik dus, dat de verbinding wegvalt tussen muis en docking osnel me pc meerdere uren uit staat.
Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greetings,

Jah ik geef hem weer een schopje!

Klopt het dat je alle knoppen erop niet gewoon zo kan instellen dat ze ingame gewoon mouse4/5/6 laten zien ?

Enige wat ik nu heb gedaan is de knoppen ingesteld op met keypad (7,8,9) en dan ingame staat er dan keypad7 zeg maar....

Kan het echt niet gewoon Mousebutton4 ofzoiets?

of ben ik alweer te vaag aan het brabbelen....

Tis nog vroeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Volgens mij is dat niet mogelijk...

Hier overigens nogsteeds tevreden met mijn MX1000. Het logitech logotje is er alleen een beetje af... :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4c6c162a92d61c3d3c82f95f8dab6b29/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-10 18:07

Denko

|{ing Øf ßlitz

je kan het proberen met een toets in te voerken bij key settings in het bewuste spel zelf, en anders met setpoint gaan werken

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik inmiddels de nieuwste setpoint

Standaard heb je dus die cruise control etc, en de duimknoppen, (vooral de middelste lijkt me handig) maar die staat nu automatisch op alt-tab ofzo.

Maar ik wil die knoppen graag in een game gebruiken, maar als ik ze dan indruk geeft ie gewoon alt-tab....... Of ik moet hem dus binden onder dus numpad7/8/9 of iets dergelijks, en dan staat er ingame als ik die knop indruk "numpad7" in de config ...maar voor sommige spellen waar je het keypad toch nog voor gebruikt, is dat dan erg lastig... :(

Ik kan vandaag volgens mij niets duidelijk uitleggen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-10 21:10

RaJitsu

B.S.U.R.

XanderH schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:43:
Volgens mij is dat niet mogelijk...

Hier overigens nogsteeds tevreden met mijn MX1000. Het logitech logotje is er alleen een beetje af... :P

[afbeelding]
Ik denk in eerste instantie "wow, da's een vette uitvoering". Blijkt het bij nader bekijken (ik kon maar niet opmaken wat het moest coorstellen) slechts jouw weerspiegeling te zijn, terwijl je een foto maakt :+ .

Hoe dan ook, ik vroeg me af of jullie een muismat gebruiken. Zo ja, welke? Ikzelf gebruik nu géén muismat. Ik wil dit nu echter wel, aangezien mijn bureau niet overal even stroef/glad is. Tevens is het niet over even schoon.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wealthy_beggar
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-06-2021

wealthy_beggar

NID'er in opleiding

Idd het logitech logo vervaagt bij mij ook B), voor mijn muis gebruik een een muismat van dynabite van ong. 10 euro. Moet zeggen dat dit fijn werkt in combinatie met spellen en programma's als autodesk inventor en autocad.

| Mijn Game PC | Mijn Laptop | Leukste mohaa clan |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
RaJitsu schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:12:
[...]

Ik denk in eerste instantie "wow, da's een vette uitvoering". Blijkt het bij nader bekijken (ik kon maar niet opmaken wat het moest coorstellen) slechts jouw weerspiegeling te zijn, terwijl je een foto maakt :+ .

Hoe dan ook, ik vroeg me af of jullie een muismat gebruiken. Zo ja, welke? Ikzelf gebruik nu géén muismat. Ik wil dit nu echter wel, aangezien mijn bureau niet overal even stroef/glad is. Tevens is het niet over even schoon.
Ik gebruik een simpel muismatje. Altijd al gehad, en mijn bureau is wat bobbelig op sommige plaatsen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Laatst online: 09:54

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

RaJitsu schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:12:
[...]
Mousepads & stuff
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste