ik wacht toch maar even op een officiele nieuwe driver. Moet wel zeggen dat de (driver)ondersteuning van Logitech echt k*t is.Shailesh schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:33:
[...]
Nog geen problemen gehad hoor. ( Splinter cell 3 demo, splinter cell pt en act of war).Hij lijkt mij ook behoorlijk stabiel als ik er zo naar kijk. Hij detecteert mijn muis gewoon, toetsenbord ook. Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat het de originele drivers zijn.
Verwijderd
Iedereen die zegt dat ze geen last hebben van het "optil-lag" probleem van deze muis die "probeert niet goed genoeg". Til de muis op (klein stukje) en beweeg hem DIRECT na het neerzetten, voor mij part als je dat niet kunt zet je hem neer terwijl je een linksgaande beweging maakt. De cursor zal ten alle tijden gewoon een halve seconde stil op je scherm blijven staan.
Het optil-lag probleem is bij elke mx1000 aanwezig, dit heb ik zelf ook gesignaleerd. Dat wil niet zeggen dat ik er last van heb.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:08:
Iedereen die zegt dat ze geen last hebben van het "optil-lag" probleem van deze muis die "probeert niet goed genoeg". Til de muis op (klein stukje) en beweeg hem DIRECT na het neerzetten, voor mij part als je dat niet kunt zet je hem neer terwijl je een linksgaande beweging maakt. De cursor zal ten alle tijden gewoon een halve seconde stil op je scherm blijven staan.
Was het maar zown feest. ik heb minstens 2 keer per dag.. dat me muis het niet meer doet.. dan moet ik hem 10 min opladen.. daarna doet hij het pas weer..... ik heb trouwens ook nog nooit gezien dat hij 2 lampjes weergeeft....... bij mij geeft die of alle 3 de lampjes aan.. of 1 rood lampje.. en tja bij t opladen kniperen ze wel omste beurt natuurlijk.. ook als die in de slaapstand staat. krijg ik hem er moeilijk uit.. ik moet hem steeds resetten en dan doet hij het pas weer....... ik weet eigelijk niet eens of deze muis een slaapstand heeft... maar hij geeft inidegeval als ik hem een tijdje niet gebruik 1 rood lampje weer... in Setpoint heeft hij trouwens nog nooit geroepen dat me muis leeg was... maar toch reageert me muis soms niet eerder voordat ik hem 10 min heb opgeladen. Maarja nu begin ik te twijfellen... of jij gebruikt je muis nooit.. je laat hem dus 2 weken stil staan. of mijn muis is gewoon kut! en dan moet ik hem trug sturen...kevinp schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:47:
[...]
Heb ik ook als ik hem aan laat staan met opladen, maar ik zet hem dan altijd uit, en dat is er niks aan de hand, misschien is het daarmee ook gewoon op gelost, als je hem uit en aan zet.
Verder heb ik hem nu al een tijdje(heb veel post in het begin staan), en de batery werkt nog steeds perfect. gemiddeld anderhalf tot 2 weken met een volle baterij. En daarna zet ik hem 'snachts in de oplader, en is hij 'sochtens perfect opgeladen.
Ook als je het ooit vergeet, met zo'n 10-20 minuten laden kan je de dag weer doorkomen.
Wie o wie heeft nog meer last van deze akelige probleempjes... ?
Als ik hem oplaad zet ik hem uit, dit doe ik zodra het lampje rood is voor 1 nacht. (soms tussendoor omdat ik het dan dus ben vergeten).
setpoint zegt bij mij wel netjes als m'n muis bijna leeg is.
En of ik m'n muis nooit gebruik, ik speel WoW, en elk ander spel er mee, dus ik gebruik hem regelmatig, en kan zo'n 2 weken doen met een volle batterij.
Maar de batterij valt onder de garantie, dus ik zou zeggen ff naar de winkel toe.
setpoint zegt bij mij wel netjes als m'n muis bijna leeg is.
En of ik m'n muis nooit gebruik, ik speel WoW, en elk ander spel er mee, dus ik gebruik hem regelmatig, en kan zo'n 2 weken doen met een volle batterij.
Maar de batterij valt onder de garantie, dus ik zou zeggen ff naar de winkel toe.
[ Voor 34% gewijzigd door Kevinp op 04-04-2005 23:04 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
ok zal ik even doen..... bedankt alvast.. ik hou jullie op de hoogte....
Verwijderd
Ik laad mijn MX1000 Laser ongeveer elke twee weken op (als hij leeg is natuurlijk
).
Ik zet hem uit en leg hem op de lader voor ongeveer 3 uurtjes (ik heb het niet bijgehouden, maar na 3,5 uur opladen was hij zeker vol), dan is hij opgeladen voor een anderhalve week
.
Ik heb hem al 7 maanden en ik kan niet meer zonder! elke andere muis voelt niet lekker aan (omdat de MX1000 een lekker plekje heeft voor mijn duim en ik gebruik die knoppen altijd
).
Ik gebruik nu Setpoint 2.14.106 en het werkt allemaal perfect, heeft het zin om een nieuwere versie te gaan gebruiken? Er zit vast weinig verschil in of niet?
Ik zet hem uit en leg hem op de lader voor ongeveer 3 uurtjes (ik heb het niet bijgehouden, maar na 3,5 uur opladen was hij zeker vol), dan is hij opgeladen voor een anderhalve week
Ik heb hem al 7 maanden en ik kan niet meer zonder! elke andere muis voelt niet lekker aan (omdat de MX1000 een lekker plekje heeft voor mijn duim en ik gebruik die knoppen altijd
Ik gebruik nu Setpoint 2.14.106 en het werkt allemaal perfect, heeft het zin om een nieuwere versie te gaan gebruiken? Er zit vast weinig verschil in of niet?
Hier ook... Ik zet hem nooit uit en hoef hem eens in de twee weken ofzo op te laden. Werkt prima. Alleen heeft mijn muis soms een lag van een seconde of twee. Maar ik denk dat dat softwarematig is. Zal wel aan mijn computer liggen... (P4Mobile 1,4 GHz, 512Mb)
Mijn MX-1000 heeft het Begeven eergisteren . Batterij is helemaal vol , alleen
ik kan zien dat de Laser het niet meer doet . Want normaal gesproken als ik mijn
muis optilde dan zag ik een rode gloed van onder de muis . Nu zie ik dus helemaal
niks meer . Heb muis al opnieuw aangesloten etc.... heeft niet geholpen .
Heb Logitech gebeld, die konden ook niet helpen , zal de muis nu gaan terug sturen naar
de webwinkel waar ik hem gekocht heb .
ik kan zien dat de Laser het niet meer doet . Want normaal gesproken als ik mijn
muis optilde dan zag ik een rode gloed van onder de muis . Nu zie ik dus helemaal
Heb Logitech gebeld, die konden ook niet helpen , zal de muis nu gaan terug sturen naar
Nou ik heb zonet ook even een *Schrik* moment gehad..
Ik was vrolijk een beetje aan het surfen, en opeens hield m`n muis ermee op
Hij deed helemaal niks meer. behalve dat hij in het rood stond te knipperen..
Nou k`heb {toen de Pc weer opnieuw was opgestart..Want die sloeg ook vast
} tig keer op de reconnect/reset knop gedrukt.. maar dat hielp ook niks.. hij bleef nog steeds in het rood knipperen..
en ook tig keer aan en uit doen hielp niks
De batterij kon het ook niet zijn want hij was nog zeker voor 3/4e deel vol.
K`heb toen maar m`n Dual optical gepakt en de Mx1000 in de lader gedaan..
Nou na een tijdje heb ik het nogmaals geprobeerd om hem aan te doen.. en JA! tot mij verbazing hij doet het gewoon weer..
En hij geeft ook weer netjes aan dat de batterij voor 3/4e deel vol is..
Wat zeggen jullie? moet ik hem terug brengen naar de Media Markt en om een andere vragen.. of zouden jullie hem houden?
Hij deed btw.. soms wel eens wat raar de laatste tijd.. De cursor sprong overal heen.. k`dacht de lens zal wel smerig zijn ofzo..Maar nu ik dit mee gemaakt heb krijg ik toch sterk de indruk dat hij niet helemaal 100% is
Ik was vrolijk een beetje aan het surfen, en opeens hield m`n muis ermee op
Nou k`heb {toen de Pc weer opnieuw was opgestart..Want die sloeg ook vast
Nou na een tijdje heb ik het nogmaals geprobeerd om hem aan te doen.. en JA! tot mij verbazing hij doet het gewoon weer..

Wat zeggen jullie? moet ik hem terug brengen naar de Media Markt en om een andere vragen.. of zouden jullie hem houden?
Hij deed btw.. soms wel eens wat raar de laatste tijd.. De cursor sprong overal heen.. k`dacht de lens zal wel smerig zijn ofzo..Maar nu ik dit mee gemaakt heb krijg ik toch sterk de indruk dat hij niet helemaal 100% is
[ Voor 18% gewijzigd door HiDNN op 13-04-2005 21:34 ]
Ik weet niet wat voor mx1000 jij hebt, maar daar komt echt geen rode gloed onderuit, Als je goed keek dan kon je met moeite de laser zien. Kijk als hij het niet doet is hij kapot, maar het lijkt me sterk dat je een mx1000 hebt, of je zegt het wat onhandig, want er komt GEEN rode gloed onder vandaan.KunDun schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:29:
Mijn MX-1000 heeft het Begeven eergisteren . Batterij is helemaal vol , alleen
Klopt. (Voor het geval dat KunDun je niet zou gelovenkevinp schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:01:
[...]
[knip] want er komt GEEN rode gloed onder vandaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Ray-zor op 13-04-2005 23:28 ]
Verwijderd
Een rood knipperend lampje betekent dat de batterij leeg isThesilence07 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:53:
Ik was vrolijk een beetje aan het surfen, en opeens hield m`n muis ermee op![]()
Nou k`heb {toen de Pc weer opnieuw was opgestart..Want die sloeg ook vast} tig keer op de reconnect/reset knop gedrukt.. maar dat hielp ook niks.. hij bleef nog steeds in het rood knipperen..
Nou na een tijdje heb ik het nogmaals geprobeerd om hem aan te doen.. en JA! tot mij verbazing hij doet het gewoon weer..![]()

Grapjas!Thesilence07 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:53:
Ik was vrolijk een beetje aan het surfen, en opeens hield m`n muis ermee op![]()
Nou k`heb {toen de Pc weer opnieuw was opgestart..Want die sloeg ook vast} tig keer op de reconnect/reset knop gedrukt.. maar dat hielp ook niks.. hij bleef nog steeds in het rood knipperen..
Nou na een tijdje heb ik het nogmaals geprobeerd om hem aan te doen.. en JA! tot mij verbazing hij doet het gewoon weer..![]()
uhm..hallo denk je dat ik dit uit m`n duim zuig...
Het is echt zo gebeurd..

En nogmaals de baterij die was niet leeg.. Want k'heb em ca. 20 sec in de lader gehad en daarna heb ik hem er weer uit gehaald en toen deed hij het weer.. En toen stond de indicator ook weer op bijna vol!. k`weet dat het vaag is maar het is Serieus zo gebeurd.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 23:38:
[...]
Een rood knipperend lampje betekent dat de batterij leeg isRTFM!!!
[ Voor 75% gewijzigd door HiDNN op 14-04-2005 09:21 ]
gare batterij. Omruilen moet toch geen probleem zijn?Thesilence07 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:16:
uhm..hallo denk je dat ik dit uit m`n duim zuig...Het is echt zo gebeurd..
[...]
En nogmaals de baterij die was niet leeg.. Want k'heb em ca. 20 sec in de lader gehad en daarna heb ik hem er weer uit gehaald en toen deed hij het weer.. En toen stond de indicator ook weer op bijna vol!. k`weet dat het vaag is maar het is Serieus zo gebeurd.
Ja nee k`weet het ook niet..Hij werkt nu wel weer..Dus k`weet dan niet of de media markt m`n verhaal gelooft.. Daarom vraag ik het jullie ook 
ps k`zit nu op school dus weet niet hoe het nu met de muis is..
als het nog 1 keer gebeurt terugbrengen. De Mediamarkt doet daar volgens mij niet moeilijk over.Thesilence07 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:35:
Ja nee k`weet het ook niet..Hij werkt nu wel weer..Dus k`weet dan niet of de media markt m`n verhaal gelooft.. Daarom vraag ik het jullie ook
Nou als het probleem zich vaker gaat voor doen ga ik zeker weten hem weer terug brengen.. Maar is er verders echt NIEMAND die dit ook heeft mee gemaakt 
Want k`zou graag willen weten of ie na een tijdje "echt" dood gaat
nee, gelukkig niet, ik denk ook dat het komt omdat het toch een dure muis is(in mijn ogen alle euro's waard). En dat daardoor maar weinig mensen hem hebben.Thesilence07 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:08:
Nou als het probleem zich vaker gaat voor doen ga ik zeker weten hem weer terug brengen.. Maar is er verders echt NIEMAND die dit ook heeft mee gemaakt
Nou, iig heeft blizzard geleerd van de 1e keer WoW, want nu werkt de account management nog wel
[ Voor 11% gewijzigd door Kevinp op 14-04-2005 13:28 ]
Verwijderd
ik heb de setThesilence07 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:08:
Ik heb ook problemen gehad met de eerste MX1000 die ik bij Media Markt gekocht had (+/- 8 mnd terug) Was eigenlijk bang dat het type muis gewoon slecht was; regeerde maar half, veel vertragingen en werkte niet op alle ondergronden(bureaublad). Ik ben teruggegaan en kreeg zonder zeuren of stomme vragen (stond hij wel aan?) een nieuwe mee. Ik ben nu al een helepoos zeer tevreden en kan niet meer zonder. Ook voor ganes is ie perfect Soldner en Vietcong gaan als een trein. Ik heb zelfs mijn Mystify Razer Boomslang (2100!!!!) aan de kant gegooid, want die werkte niet zo goed en nouwkeurig als de MX1000.Thesilence07 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:53:
Ik zou dus zeker terug gaan naar de mediamarkt, je krijgt dan zonder gezeur een nieuwe. Anders erger je je alleen maar als hij de geest geeft na de garantieperiode.
Ik vond dat de installatie van die mediaspeler nogal vaag deed. Kerio gaf wel 100 keer aan dat er met een of andere webcamsite ging connecten... wat moet ik met een webcam, ik dacht een muis te hebben? Dus dat maar even verwijderd.
In SWAT4 deed ie afgelopen nacht goed zijn werk, ik ben er tevreden mee laten we maar zeggen... het is nog even afwachten.
alleen het vreemde is dat de muis er vannochtend niet meer lag, pootjes gekregen en toch maar een warm holletje opgezocht? Of is de kat van de buren weer langsgeweest, straks na het werken ga ik eens even zoeken... vreemd hoor!
In SWAT4 deed ie afgelopen nacht goed zijn werk, ik ben er tevreden mee laten we maar zeggen... het is nog even afwachten.
alleen het vreemde is dat de muis er vannochtend niet meer lag, pootjes gekregen en toch maar een warm holletje opgezocht? Of is de kat van de buren weer langsgeweest, straks na het werken ga ik eens even zoeken... vreemd hoor!
mn..muis werkt nu nog steeds..sinds die vage error..
Maar k`heb wel het idee dat de batterij sneller leeg is..
Maar k`heb wel het idee dat de batterij sneller leeg is..

lees hier ook berichten over de freq van de usb poort
Ik heb op mijn werk een logitech muis met snoer en daar kan ik gewoon de freq aanpassen in het muis-menu onder configuratiescherm.
Thuis heb ik een MX1000 en die heb ik daardom dus nu ook aangesloten op de USB-poort, maar daar heb ik die optie niet

Ook kan ik dat niet vinden in setpoint ( heb net de laatste van de site gedownload)
Iemand een idee waar je dat moet instellen??
Ik heb op mijn werk een logitech muis met snoer en daar kan ik gewoon de freq aanpassen in het muis-menu onder configuratiescherm.
Thuis heb ik een MX1000 en die heb ik daardom dus nu ook aangesloten op de USB-poort, maar daar heb ik die optie niet
Ook kan ik dat niet vinden in setpoint ( heb net de laatste van de site gedownload)
Still King
In setpoint is het niet in te stellen. Als de muis op usb aangesloten kan je de frequentie met een programmaatje veranderen (weet even de naam niet).Imhotep schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:55:
lees hier ook berichten over de freq van de usb poort
Thuis heb ik een MX1000 en die heb ik daardom dus nu ook aangesloten op de USB-poort, maar daar heb ik die optie niet![]()
Of dit ook maar enig nut heeft is wat anders. De mx1000 werkt volgens de draadloze rf techniek, en de maximale snelheid daarvan ligt rond de 125hz. Als je de frequentie van je usb poort zou verhogen naar bijv. 500hz en met mouse rate tester de frequentie van je mx1000 zou bekijken zou die nog maar 125hz zijn.
Conclusie: Niets aan (te) doen!
niemand zegt meer wat
maarre...heb hem net besteld en hoop hem deze week nog binnen te krijgen.
Ik hoop iig dat ik er goed mee kan gamen
lijkt me als ik dat lees een goede muis.
Ik hoop iig dat ik er goed mee kan gamen
Ik kan er zeer goed mee gamen, heb gelukkig geen last van de optillag (ook al is die er wel). Ik zou alleen willen dat de Setpoint 2.30 software goed bij mij zou draaien, daarin zijn meer zaken in te stellen voor games.Giel schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:32:
niemand zegt meer watmaarre...heb hem net besteld en hoop hem deze week nog binnen te krijgen.
Ik hoop iig dat ik er goed mee kan gamenlijkt me als ik dat lees een goede muis.
Hier is trouwens een test van de mx1000 en mx518, ook in games:
http://www.boxgods.com/de....php?Action=Article&ID=88
wat ik nog niet heb uitgevonden aan die MX 1000 (heb m nu een weekje) is waarom je die scrollknop naar links en rechts kan klikken, want t zijn volgens mij geen echte knoppen zeg maar...
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Dat lijkt mij om horizontaal mee te scrollen, dus van links naar rechts en visa versa....kamstra schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:36:
wat ik nog niet heb uitgevonden aan die MX 1000 (heb m nu een weekje) is waarom je die scrollknop naar links en rechts kan klikken, want t zijn volgens mij geen echte knoppen zeg maar...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
klopt maar in theorie gebruik je het nooit en de software werkt er bagger meeHoedje schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:59:
[...]
Dat lijkt mij om horizontaal mee te scrollen, dus van links naar rechts en visa versa....
[ Voor 4% gewijzigd door Morphine op 27-04-2005 15:05 ]
Ik heb naar links ingesteld om dan te middelmuisklikken. Want ik vind de standaardknop voor de middelste knop veel te veel weerstand hebben. En naar rechts heb ik ingesteld als tabswitchen in firefox. Kan je gewoon instellen met de setpoint software. Hoewel ik meen te herinneren dat je dat niet kan in de laatste mx1000 versie, maar wel met de mx518 software die gewoon helemaal goed samenwerkt met de mx1000 (+extra functies mocht je dat willen)Morphine schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:04:
[...]
klopt maar in theorie gebruik je het nooit en de software werkt er bagger mee(heb ook zo'n 1000ding)
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Jij gebruikt dus Setpoint versie 2.30? Bij mij werkte die niet helemaal goed, de Setpoint software liep vast als ik een spel speelde.Shailesh schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:58:
[...]
Ik heb naar links ingesteld om dan te middelmuisklikken. Want ik vind de standaardknop voor de middelste knop veel te veel weerstand hebben. En naar rechts heb ik ingesteld als tabswitchen in firefox. Kan je gewoon instellen met de setpoint software. Hoewel ik meen te herinneren dat je dat niet kan in de laatste mx1000 versie, maar wel met de mx518 software die gewoon helemaal goed samenwerkt met de mx1000 (+extra functies mocht je dat willen)
Werkt Setpoint 2.30 bij jou wel probleemloos in spellen?
Goh, ik heb hem net binnen. Alles geinstalleerd vanaf de cd die je erbij krijgt.
Het is echt enorm wennen. Mijn vorige muis was een Logitech mouseman dual optical en heeft ongeveer 3 jaar heel goed zn werk gedaan, maar was kapot gegaan.
Net ging ik even counter-striken en het is heel raar om er mee te spelen, maar daar moet ik nog aan wennen hoop ik.
Ik vind het wel een hele mooie muis.
Het is echt enorm wennen. Mijn vorige muis was een Logitech mouseman dual optical en heeft ongeveer 3 jaar heel goed zn werk gedaan, maar was kapot gegaan.
Net ging ik even counter-striken en het is heel raar om er mee te spelen, maar daar moet ik nog aan wennen hoop ik.
Ik vind het wel een hele mooie muis.
Nou...jah, eigenlijk wel. Hij schakelt de muisacceleratie uit op het moment dat er een 3d applicatie wordt gestart. Dat vind ik een zeer handige optie aangezien een spel spelen met muisacceleratie een beetje vreemd aanvoelt (imho). Alleen het probleem hierbij was...zo nu en dan wordt de muisacceleratie ook uitgeschakeld als ik bezig ben op mijn desktop_Oldie_ schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:04:
[...]
Jij gebruikt dus Setpoint versie 2.30? Bij mij werkte die niet helemaal goed, de Setpoint software liep vast als ik een spel speelde.
Werkt Setpoint 2.30 bij jou wel probleemloos in spellen?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Volgens mij zit er in Setpoint een hook naar een functie van Direct 3D. Met OpenGL werkt het namelijk niet, en ik heb er ook last van dat bijvoorbeeld met een visualization van WinAmp de acceleration uitgeschakeld wordt. Aangezien er meer onderdelen (onverwachts) gebruik maken van Direct3D zou het me niet verbazen als ze hier op de verkeerde plek op inhaken.Shailesh schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:34:
[...]
Nou...jah, eigenlijk wel. Hij schakelt de muisacceleratie uit op het moment dat er een 3d applicatie wordt gestart. Dat vind ik een zeer handige optie aangezien een spel spelen met muisacceleratie een beetje vreemd aanvoelt (imho). Alleen het probleem hierbij was...zo nu en dan wordt de muisacceleratie ook uitgeschakeld als ik bezig ben op mijn desktopdaarom heb ik die optie maar uitstaan en schakel ik de acceleratie handmatig uit. Ik hoop dat dit gefixt wordt.
Nu ik dit allemaal lees, en spellen spelen maar raar vond gaan heb ik ook setpoint 2.30 geinstalleerd.
Spellen spelen gaat nu perfect, counter-striken gaat perfect. Super muis!!
Spellen spelen gaat nu perfect, counter-striken gaat perfect. Super muis!!
Klopt, in CoD moet ik hey alsnog handmatig uitschakelen. En dan scheelt wel wat betreft mikken.Sh0ckTr00per schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:46:
[...]
Volgens mij zit er in Setpoint een hook naar een functie van Direct 3D. Met OpenGL werkt het namelijk niet, en ik heb er ook last van dat bijvoorbeeld met een visualization van WinAmp de acceleration uitgeschakeld wordt. Aangezien er meer onderdelen (onverwachts) gebruik maken van Direct3D zou het me niet verbazen als ze hier op de verkeerde plek op inhaken.
Iemand ook het probleem dat zijn back/forward knoppen niet werken onder Firefox 
Ik heb de nieuwste SetPoint software van logitech der wel op, en daar staan de knoppen gewoon als back en forward ingesteld. Onder IE werken ze wel goed...
Ik heb de nieuwste SetPoint software van logitech der wel op, en daar staan de knoppen gewoon als back en forward ingesteld. Onder IE werken ze wel goed...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Al eens eerder langs geweestDamian schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:22:
Iemand ook het probleem dat zijn back/forward knoppen niet werken onder Firefox

Maar goed...

He who controls the Spice, controls the Universe.
MST_Morpheus schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:03:
[...]
Al eens eerder langs geweest
Maar goed...
[afbeelding]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Die afbeelding is ook gelijk het bewijs dat het tiltwheel niet programmeerbaar is zonder setpoint 2.30. Beetje vreemd eigenlijk, maar goed.
Waar kun je die downloaden btwShailesh schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:35:
Die afbeelding is ook gelijk het bewijs dat het tiltwheel niet programmeerbaar is zonder setpoint 2.30. Beetje vreemd eigenlijk, maar goed.
Zit al te zoeken op de site van logitech, maar daar staat de 2.14 op
Still King
Je moet ff kijken bij de software van de MX518. Deze bevat ook gewoon de installatie bestanden voor de MX1000 en nog een heleboel andere muizen en toetsenborden. En het werkt gewoon goed hoor, in mijn setpoint configuratie scherm gewoon een plaatje van de MX1000, maar dan met wat extra functie's. En het werkt ook perfect samen met mijn toetsenbord MX3000.Imhotep schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:17:
[...]
Waar kun je die downloaden btw
Zit al te zoeken op de site van logitech, maar daar staat de 2.14 op
Nou..k`heb m`n Mx1000 vorige week in geleverd @ MM.. doordat ie zo vaag deed.. Maar k`kreeg niet gelijk een nieuwe mee
Hij moest opgestuurd worden volgens die n00b achter de balie..
Nou dat moest dan maar.... Maar k`kreeg vorige week dinsdag alweer een brief van dat ik em kon ophalen..
Dus heb ik em vandaag ff opgehaald. En wat blijkt hij kon toch gewoon omgeruild worden 
Ikke weer blij want zo`n "gerepareerd" ding hoef ik niet
Maar toen ik zonet thuis kwam kreeg ik nog een verrassing want ik had eerst die "standaard" kleur maar die ik nu heb is een zwarte
k`vind em eerlijk gezegt mooier dan die andere, en ik heb ook het gevoel dat deze iets lichter is.. 
Nou nu nog ff zien hoelang deze het uithoud
Nou dat moest dan maar.... Maar k`kreeg vorige week dinsdag alweer een brief van dat ik em kon ophalen..

Ikke weer blij want zo`n "gerepareerd" ding hoef ik niet
Maar toen ik zonet thuis kwam kreeg ik nog een verrassing want ik had eerst die "standaard" kleur maar die ik nu heb is een zwarte
Nou nu nog ff zien hoelang deze het uithoud
Ik ben nu ook "trotse" bezitter van zo'n laser dinkie 
Alleen heb 1 probleem met het naar beneden scrollen..
Dat gaat allemaal prima.. een half beeldscherm lang
Maar daarna springt ie in 1 keer 2 pagina's verder! Echt zwaar irritant!
Want dan moet je eerst weer helemaal naar boven toe om alles te lezen..
Dus ik ben nu al met die balken aan het slepen, maar ik wil eigenlijk wel gewoon en fatsoenlijk kunnen scrollen..
Heeft iemand anders dit probleem ook gehad? of weet iemand wat ik hier dan toevallig aan kan doen?
Alleen heb 1 probleem met het naar beneden scrollen..
Dat gaat allemaal prima.. een half beeldscherm lang
Maar daarna springt ie in 1 keer 2 pagina's verder! Echt zwaar irritant!
Want dan moet je eerst weer helemaal naar boven toe om alles te lezen..
Dus ik ben nu al met die balken aan het slepen, maar ik wil eigenlijk wel gewoon en fatsoenlijk kunnen scrollen..
Heeft iemand anders dit probleem ook gehad? of weet iemand wat ik hier dan toevallig aan kan doen?
Verwijderd
ik heb onlang de mx 3100 desktop gekocht, maar met het toetsenbord heb ik geen probleem, juist met de muis haar middenste knop, ik zou die graag in autocad en in enkele andere programmas en ook in need for speed 2 gebruiken zoals ik vroeger deed, maar als ik nu op die knop klik, doet deze niks!! en in die setpoint van logitech, kun je die knop precies niet instellen
kan iemand me helpen??
alvast bedankt
kan iemand me helpen??
alvast bedankt
bedoel je de middelste knop bij je duim?
Die kan je met setpoint gewoon instellen hoor, ik heb er dubbelklik van gemaakt ipv TaskSwitch oid...
Die kan je met setpoint gewoon instellen hoor, ik heb er dubbelklik van gemaakt ipv TaskSwitch oid...
Carpe Noctem
Verwijderd
neen ik bedoel de echte middenste knop, dat scroll wieltje... ik heb die nieuwe setpoint 2.30 gaan halen, maar ik kan deze niet instellen... daar staat nergens middenste knop tussen, wel alle andere knoppen en die wil ik hun functie laten bedouden, dus ik kan die niet de functie van middenste knop geven. ik zou gewoon die middenste knop daarvoor willen gebruiken maar aangezien ik die nie kan instellen gaat dat niet, en zo werken doet hij ook niet...
in de setpoint software kijk je bij het instelvenster naar nummertje 3. Dat is de middelmuisknop zoals die bij elke anders muis zit. Die stel je in als "anders taak>functieselectie>middelste knop". Dat zou gewoon moeten werken.
Als je de 2 sidescroll knoppen wil instellen moet je naar nummers 9 en 10 gaan.
Als je de 2 sidescroll knoppen wil instellen moet je naar nummers 9 en 10 gaan.
Verslijt die muis bij jullie ook zo snel?
Bij mij is het Logitech logo op zijn rug al volledig weg, en het zilveren plakaatje op de achterkant is al volledig onleesbaar
Bij mij is het Logitech logo op zijn rug al volledig weg, en het zilveren plakaatje op de achterkant is al volledig onleesbaar
Na drie maanden nog geen last.DeNB3rt schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:46:
BTW... Setpoint 2.31 is uit. Zie hier:
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/GB/EN,CRID=1792,contentid=9409
Voor alle muizen en toetsenboarden geloof ik. Werkt tot nu toe prima.
[ Voor 9% gewijzigd door loekf2 op 07-05-2005 23:39 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Ja, heb ik ook, warme handjes?DeNB3rt schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:46:
Verwijderd
En ik maar denken dat ik de enige was

Het volgende vind ik wel storend, op het MX-Laser logo zit een doorzichtig stickertje (dat het op zijn plaats houd
Heeft iemand dat stickertje er afgehaald?
Dat logo op de rug gaat er inderdaad af na een tijdje. Bij men gewone MX1000 is de helft nog zichtbaar, bij die van men MX3100 is het nog niet afgesleten.
Het sticketje over het MX1000 logo is gewoon ter vescherming van het logo. Hetzelfde dat je ziet bij logo's van notebooks. Zo raakt de "chroom look" niet beschadigd.
Heb het er altijd meteen afgehaald aangezien het toch maar in de weg zit.
Het MX1000 logo is nog niets afgesleten zonder het stickertje dus afhalen die handel.
Het sticketje heeft enkel bescherming als nut. het logo zelf zit stevig vastgekleefd op de muis.
Kijk zelf maar:
Het sticketje over het MX1000 logo is gewoon ter vescherming van het logo. Hetzelfde dat je ziet bij logo's van notebooks. Zo raakt de "chroom look" niet beschadigd.
Heb het er altijd meteen afgehaald aangezien het toch maar in de weg zit.
Het MX1000 logo is nog niets afgesleten zonder het stickertje dus afhalen die handel.
Het sticketje heeft enkel bescherming als nut. het logo zelf zit stevig vastgekleefd op de muis.
Kijk zelf maar:

[ Voor 8% gewijzigd door PeGys op 07-05-2005 22:20 ]
Een beetje verlies heb je altijd...
Voor iedereen die meer wil instellen aan zijn MX1000 zou eens moeten kijken op het forum van Logigamer. Ene rlowens heeft een aantal instelling veranderd voor de software, zodat er veel meer mogelijk is.
http://forums.logigamer.com/viewtopic.php?t=142
Deze UberOptions zijn ook zelf nog aan te passen als je het een beetje begrijpt.
http://forums.logigamer.com/viewtopic.php?t=142
Deze UberOptions zijn ook zelf nog aan te passen als je het een beetje begrijpt.
Ik zie dat velen de mx1000 hebben gekocht.
Ik behoor nu ook tot 1 van die mensen
ben erg tevreden over deze muis, ik heb alleen 1 klein dingetje wat me een beetje stoort, heb het overigens nog nergens gelezen, maar ik heb een soort ruizend krakend piepje door de boxen... gebeurt alleen wanneer ik de muis beweeg...
Komt dit misschien bekend voor??? ik hoop het
Ik behoor nu ook tot 1 van die mensen
ben erg tevreden over deze muis, ik heb alleen 1 klein dingetje wat me een beetje stoort, heb het overigens nog nergens gelezen, maar ik heb een soort ruizend krakend piepje door de boxen... gebeurt alleen wanneer ik de muis beweeg...
Komt dit misschien bekend voor??? ik hoop het

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683
Dit komt wel vaker voor, alleen is dit niet een probleem wat alleen de mx1000 heeft maar eigenlijk alle muizen. Weet niet precies waar het aan ligt, maar je kan het vast wel ergens vinden.Narf717 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:53:
Ik zie dat velen de mx1000 hebben gekocht.
Ik behoor nu ook tot 1 van die mensen![]()
Komt dit misschien bekend voor??? ik hoop het![]()
oke,
bedankt voor de reactie...
sjah, ik weet echt niet wat ik eraan moet doen, ik heb uren gezocht via google en andere forums... en niks gevonden;
ik blijf hopen dat er iemand is die mij een oplossing kan bieden
sjah, ik weet echt niet wat ik eraan moet doen, ik heb uren gezocht via google en andere forums... en niks gevonden;
Verwijderd
Ik weet het ook niet, maar je hebt of een Active PFC in je voeding van lage kwaliteit, of het zijn een paar dingen op je mobo (ooit een keer gelezen) iig NIET je muis ...Narf717 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:23:
oke,
Probeer em eens op PS2 (of juist op USB)
ooooooke
hehe, ik geloof je
maar als ik het zo hoor kan ik er niet veel aan doen
Ik ga ff andere aansluiting proberen, heb 'm nu op USB2-hub aangesloten die weer verbonden is met USB2 kaart in m'n pc....
als dat het niet is vind ik het de moiete niet waard...
hehe, ik geloof je
maar als ik het zo hoor kan ik er niet veel aan doen
als dat het niet is vind ik het de moiete niet waard...
Thx voor de "heads-up"loekf2 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 21:17:
[...]
Na drie maanden nog geen last.
BTW... Setpoint 2.31 is uit. Zie hier:
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/GB/EN,CRID=1792,contentid=9409
Voor alle muizen en toetsenboarden geloof ik. Werkt tot nu toe prima.
Door wat te spelen met de instellingen van je soundcard kan je die kraakjes en piepjes in je geluid wel verhelpen zonder kwaliteitsverlies op je geluid. Natuurlijk moet je wel de mogelijkheid hebben dit te doen.
Je kan het soms ook verhelpen door het master volume van je pc te verlagen en het volume van je speakers (indien ze ingebouwde versterker met noise filter hebben) verhogen. Die filteren de "noise" weg.
Je kan het soms ook verhelpen door het master volume van je pc te verlagen en het volume van je speakers (indien ze ingebouwde versterker met noise filter hebben) verhogen. Die filteren de "noise" weg.
Een beetje verlies heb je altijd...
Gisteravond nog snel evn Stepoint 2.31 geprobeerd. Er zit net als bij 2.30 een "game-tab" bij voor muisinstellingen tijdens games. Maar net als bij 2.30 werkt ook deze versie niet bij een spel als CoD. Gekoppeld aan het feit dat Logigamer (nog) niet werkt met deze versie van Setpoint, maakt deze mousedriver voor mij onbruikbaar. Ik ben dus weer terug naar 2.14.
Andere veranderingen heb ik niet meer naar gekeken, maar éénmaal weer terug naar 2.14 leek mij het lijstje van te programmeren knoppen korter dan bij 2.31. Maar daar kan ik me ook in vergist hebben dus daar mogen anderen uitspraken over doen.
Andere veranderingen heb ik niet meer naar gekeken, maar éénmaal weer terug naar 2.14 leek mij het lijstje van te programmeren knoppen korter dan bij 2.31. Maar daar kan ik me ook in vergist hebben dus daar mogen anderen uitspraken over doen.
Dat is dus niet helemaal waar. Je kunt ook handmatig AppOverrides toevoegen. En zeker als je een beetje kijkt in de UberOptions die ik een paar posts hierboven heb aangegeven. Mijn tiltknop werkt bijvoorbeeld in Winamp als vorig/volgend nummer en in FireFox als back/forward. Die Overrides zijn dus ook voor spellen te gebruiken. Dat is eigenlijk hetzelfde wat LogiGamer doet.Ray-zor schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:44:
Gisteravond nog snel evn Stepoint 2.31 geprobeerd. Er zit net als bij 2.30 een "game-tab" bij voor muisinstellingen tijdens games. Maar net als bij 2.30 werkt ook deze versie niet bij een spel als CoD. Gekoppeld aan het feit dat Logigamer (nog) niet werkt met deze versie van Setpoint, maakt deze mousedriver voor mij onbruikbaar. Ik ben dus weer terug naar 2.14.
AH!
Het was de USB Hub denk...
van Sweex... beetje vaag ding afentoe...
maargoed, met de PS/2 aansluiting heb ik geen last meer van dat geluidje... helemaal weg
hmmm, jammer dat die 2.31 zo groot is
met een telefoonconnectie zoals de mijne kun je geen 30 mb ffies downloaden
Het was de USB Hub denk...
maargoed, met de PS/2 aansluiting heb ik geen last meer van dat geluidje... helemaal weg
hmmm, jammer dat die 2.31 zo groot is
Dat klinkt zeker interessant. Ik volg dit topic niet zo aandachtig meer dus jouw linkie hierboven is me ontschoten.barrymossel schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:04:
[...]
Dat is dus niet helemaal waar. Je kunt ook handmatig AppOverrides toevoegen. En zeker als je een beetje kijkt in de UberOptions die ik een paar posts hierboven heb aangegeven. Mijn tiltknop werkt bijvoorbeeld in Winamp als vorig/volgend nummer en in FireFox als back/forward. Die Overrides zijn dus ook voor spellen te gebruiken. Dat is eigenlijk hetzelfde wat LogiGamer doet.
Vanavond eens spelen met dat AppOverides en dan zie ik wel of Logigamer de prulle(n?)bak in kan...
[off-topic]prulleNbakRay-zor schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:27:
[...]
Dat klinkt zeker interessant. Ik volg dit topic niet zo aandachtig meer dus jouw linkie hierboven is me ontschoten.
Vanavond eens spelen met dat AppOverides en dan zie ik wel of Logigamer de prulle(n?)bak in kan...
Oke, prullenbak
Maar goed, ik heb gister even dat draadje van rlowens op het Logigamer forum doorgekeken. 5 pagina's vol met nifty instelling om allerlei functies toe te wijzen aan muis en keyboard in verschilende situaties. Zeker boeiend materiaal. Maar in die hele draad zag ik één post met een vraag over gamen i.c.m. acceleratie. En daar is verder niet op gereageerd, terwijl dat voor mij wel het belangrijkste is wat moet kunnen: acceleratie uit wanneer een game gestart wordt.
Dus ik wacht nog even af met experimenteren totdat daar meer duidelijkheid over is. Voorlopig werkt Setpoint 2.14 i.c.m. Logigamer perfect.
Dus ik wacht nog even af met experimenteren totdat daar meer duidelijkheid over is. Voorlopig werkt Setpoint 2.14 i.c.m. Logigamer perfect.
Ik heb deze muis nu zo'n 3 maanden en ik kan er niet aan wennen met gamen. Ik ga em wegdoen en tot ik een razor diamond back heb gekocht weer lekker met mij €10 muisje gamen.
Die mx1000 is gewoon te zwaar en te groot. Het ligt er niet aan dattie te slecht glijd ofzo.. maar gewoon puur het verschil in grootte/gewicht. Nee, helaas pindacheese.Niet voor mij deze muis. Miskoop van mijn kant;(
Die mx1000 is gewoon te zwaar en te groot. Het ligt er niet aan dattie te slecht glijd ofzo.. maar gewoon puur het verschil in grootte/gewicht. Nee, helaas pindacheese.Niet voor mij deze muis. Miskoop van mijn kant;(
Hallo met Tim
mx1000 is een super muis, je moet hem alleen niet gebruiken om te gamen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als je geen fragmaster bent, voldoet hij anders prima hoor.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Nou, bij Setpoint 2.31 die nu dus te downloaden is kun je wel de Muisversnelling behouden of niet behouden bij detectie van games. Neem aan dat je dat bedoelt? (Ben zelf niet zo'n gamer). En die instelling van rlowens werken ook bij 2.31.Ray-zor schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:00:
Oke, prullenbakMaar goed, ik heb gister even dat draadje van rlowens op het Logigamer forum doorgekeken. 5 pagina's vol met nifty instelling om allerlei functies toe te wijzen aan muis en keyboard in verschilende situaties. Zeker boeiend materiaal. Maar in die hele draad zag ik één post met een vraag over gamen i.c.m. acceleratie. En daar is verder niet op gereageerd, terwijl dat voor mij wel het belangrijkste is wat moet kunnen: acceleratie uit wanneer een game gestart wordt.
Ik heb nu dus Setpoint 2.31 draaien met de (van mijn kant ook nog aangepaste) UberOptions van die rlowens.
Maar ja, je moet zelf maar even kijken wat jezelf fijner vindt. Ik heb in ieder geval (kan ook verbeelding zijn) minder problemen met het gebruik van de muis. Voorheen bleef hij regelmatig even een halve seconde (1 sec) hangen en ging dan pas verder. Waarschijnlijk had dat te maken met een niet al te snelle computer, maar het 'lijkt' alsof hij het nu iig minder doet.
Setpoint is sinds 5 mei op versie 2.31, kan geen kwaad om te kijken of dat helptVerwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 11:50:
- Setpoint driver geinstalleerd: 2.14.106
[ Voor 2% gewijzigd door watzie op 12-05-2005 15:45 . Reden: typfout ]
Ik heb deze muis nu ook een aantal maanden in huis en ben er zeer tevreden over.
Duur van de accu voordat deze leeg is, is zeer acceptabel, ik heb na ongeveer een maand de muis weer opgeladen.
Kortom, ik ben er erg blij mee.
Duur van de accu voordat deze leeg is, is zeer acceptabel, ik heb na ongeveer een maand de muis weer opgeladen.
Geloof dat ik m'n muis maar eens beter moet gaan testen. Heb de mx 1000 nu 1,5 week in mijn bezit, maar al 4 keer opnieuw moeten opladen. Waarvan 1 keer minstens de hele nacht was (= in dit geval ruim meer dan de 4-5 uur die nodig zijn om volledig op te laden).cOOlrUnnINgs schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:56:
Ik heb deze muis nu ook een aantal maanden in huis en ben er zeer tevreden over.
Ja dat had ik ook in het begin. Net of de accu het nog moet leren zeg maar.Medicalwaste schreef op maandag 16 mei 2005 @ 02:08:
[...]
Geloof dat ik m'n muis maar eens beter moet gaan testen. Heb de mx 1000 nu 1,5 week in mijn bezit, maar al 4 keer opnieuw moeten opladen. Waarvan 1 keer minstens de hele nacht was (= in dit geval ruim meer dan de 4-5 uur die nodig zijn om volledig op te laden).
Ik laad m nu een keer in de week op (was eerst elke avond). Ik gebruik m best veel. Ik heb m nu een maand of 4 of zo
eerst kijken dan zeiken
Verwijderd
Mijn aku van mijn Motorola v525 deed dat in het begin ook..bratos schreef op maandag 16 mei 2005 @ 02:21:
[...]
Ja dat had ik ook in het begin. Net of de accu het nog moet leren zeg maar.
Ik laad m nu een keer in de week op (was eerst elke avond). Ik gebruik m best veel. Ik heb m nu een maand of 4 of zo
Dus is meer voorkomend.
Die Setpoint 2.31 cracht hier trouwens met enige regelmaat. Denk dat ik 2.14 maar weer erop zet.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ik heb mijn muis de eerste keer volledig opgeladen, volgens het boekje zeg maar.Medicalwaste schreef op maandag 16 mei 2005 @ 02:08:
[...]
Geloof dat ik m'n muis maar eens beter moet gaan testen. Heb de mx 1000 nu 1,5 week in mijn bezit, maar al 4 keer opnieuw moeten opladen. Waarvan 1 keer minstens de hele nacht was (= in dit geval ruim meer dan de 4-5 uur die nodig zijn om volledig op te laden).
Na een maand eerste keer opgeladen, en nu, na 1,5 maand (waarvan 2 weken vakantie in Turkije, dus niet gebruikt en op OFF gezet) zal hij binnenkort weer opgeladen moeten worden.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de muis voornamelijk 's-avonds gebruik, dus niet de hele dag door.
Maar dan nog, als ik hem de gehele dag door zou gebruiken, dan nog hoef ik hem denk ik niet zo snel op te laden.
Ik hoop voor je dat het toch beter gaat als je hem vaker opgeladen hebt.
[ Voor 1% gewijzigd door cOOlrUnnINgs op 19-05-2005 09:54 . Reden: typo ]
Verwijderd
Omdat ik hem voor mijn laptop gebruik, zit ik echt altijd te klooien met die adapter enzo. Nu heb ik ook een MX700, en vroeg me af of ik hem niet gewoon in die MX700 oplader kan gooien 
MX1000 oplader voltage specs:
MX1000 oplader voltage specs:
MX700 oplader voltage specs:Rating:5V 100mA (en dan zo een gestreept / solid lijntje, gelijkstroom toch?)
13V 500mA (DC Plug)
Btw: Mijn MX700 ontvanger wertkt perfect icm. mijn mx1000 muisRating:5V 50mA
R5.8V 1A (DC Plag (geen typo)
Heb toen ik hem uit de doos haalde niet opgeladen en hoef hem maar ik keer in de 3 weken op te laden ofzo.
Vet relaxt...en trouwens mijn vorige muis was een dual optical, ook een vrij grote muis en ik kan met deze ook prima gamen. Je moet er gewoon aan wennen denk ik.
Vet relaxt...en trouwens mijn vorige muis was een dual optical, ook een vrij grote muis en ik kan met deze ook prima gamen. Je moet er gewoon aan wennen denk ik.
Heb mijn MX1000 nu een paar maanden. Vindt het een erg prettige muis (moest em wel ff goed afstellen), weet alleen niet hoe hij zich in first person shooters houdt. Is het dan handig die muisaccelaratie uit te zetten? (game detectie aanvinken en muisversnelling uitvinken?
Heb alleen een probleem met de cruisecontrol knoppen, deze blijven af en toe 'vast zitten' en dan blijft ie naar bedenen of naar boven scrollen terwijl ik de naar boven of naar benden knop niet in gedrukt hou. Heeft iemand dit ook?
Wel irritant, kan ik dadelijk die hele muis op gaan sturen
.
Heb alleen een probleem met de cruisecontrol knoppen, deze blijven af en toe 'vast zitten' en dan blijft ie naar bedenen of naar boven scrollen terwijl ik de naar boven of naar benden knop niet in gedrukt hou. Heeft iemand dit ook?
Wel irritant, kan ik dadelijk die hele muis op gaan sturen
Verwijderd
Mijn huidige muis (een goedkope Logitech Optical Wheel) blijft na vier jaar intens gebruik steeds meer haperen dus ik zou deze week graag een nieuwe kopen, maar ik weet nog niet dewelke.
Ik lees hier veel tegenstrijdige ervaringen en ik weet niet wie ik moet geloven of wat voor model ik in handen zal krijgen. Aangezien je aparte (niet altijd werkende) software moet installeren, het logo kan afslijten, het stickertje kan loskomen, er een optil-lag is en je veel moet instellen en tweaken om fatsoenlijk te gamen ga ik denk ik gewoon voor de MX510 gaan, tenzij iemand me nog kan overtuigen.
Ik lees hier veel tegenstrijdige ervaringen en ik weet niet wie ik moet geloven of wat voor model ik in handen zal krijgen. Aangezien je aparte (niet altijd werkende) software moet installeren, het logo kan afslijten, het stickertje kan loskomen, er een optil-lag is en je veel moet instellen en tweaken om fatsoenlijk te gamen ga ik denk ik gewoon voor de MX510 gaan, tenzij iemand me nog kan overtuigen.
Het is wel even wat werk maar het belangrijkste is dat de muis goed in de hand ligt en reken maar dat deze dat doet!Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 02:59:
Mijn huidige muis (een goedkope Logitech Optical Wheel) blijft na vier jaar intens gebruik steeds meer haperen dus ik zou deze week graag een nieuwe kopen, maar ik weet nog niet dewelke.
Voor de rest:
1. Als het stickertje los komt, lijkt me uit de posts hier geen probleem en het ligt ook aan de greep op de muis (ik raak met mijn greep het stickertje niet aan).
2. Het logo vervaagt (ligt weer aan de greep) bij meerdere muizen, heb het ook bij een MS gehad.
3. Software heb ik totaal geen problemen mee, werkt perfect.
4. Optil lag heb ik nog niet ervaren en lijkt me (uit het filmpje te zien) alleen de kop op te zteken als je onnatuurlijke bewegingen maakt.
5. Het instellen duurt natuurlijk geen uren.
6.Het kantelen van de muis komt alleen voor als je een onnatuurlijke polsbeweging maakt.
7. Duimgreep heb ik geen problemen mee.
8. Vindt de muis niet te zwaar.
9.Kortom....ik zou hem zo weer kopen.
10. Ik snap niet waar men het over heeft mbt de kleuren. twee types: geheel zwart (glanzend) en zwart/staalgrijs. Ik heb de standaard staalgrijzen/zwarte muis (en het is echt gewoon grijs, geen verkleuring).
De muis is heel precies en ligt heel goed in de hand.
Verwijderd
Ik heb wat minder positieve ervaringen. Ik gebruik de muis nu al een half jaartje denk ik. Maar wat een waardeloze muis is dit. Hier volgen wat plus en min punten.
Plus:
+ de muis ligt geweldig in mijn hand. Beste design tot nu toe.
+ Opladen gaat heel rap. Binnen een uurtje is de muis weer vol.
+ De accu gaat vrij lang mee. Een weekje intensief gebruiken zonder op te laden gaat makkelijk.
+ De bediening. De liging van de knoppen vindt ik subliem. Ook erg veel knoppen ideaal voor games.
Min:
- De sensor en laser. Op 9 van de 10 oppervlaktes werkt de muis niet. Na een week intensief gebruik is er wat van de teflon pads afgesleten en over mijn muismat uitgesmeerd. je ziet het niet. Maar laat dat er nou net voor zorgen dat de sensor de bewegingen van je muis niet meer ziet. De muis werkt ook slecht op stof gelakt hout en werkt helemaal niet op glas.
- De zender en ontvanger. Het apparaat werkt op een redelijk grote afstand. Echter wordt het vrij makkelijk verstoord. Ik heb de muis op verschillende locaties gebruikt en op verschillende systemen. Maar zodra ik de muis verder als 30 cm van het laad station gebruik dan treden er zo nu en dan storing en glitches op. Erg storend als je een spelletje aan het spelen bent. Gebeurd overigens zowel via ps2 als usb.
Ik dacht eerst dat mn muis gewoon defect was. Maar heb laatst een zelfde in een andere kleur gekocht en deze geeft exact dezelfde problemen.
Vervang de laser met een goede led. En gebruik bleutooth inplaats van enkel RF en je hebt een perfecte muis. Voorlopig gebruik ik mijn mx900 muis weer (ligt crappy in de hand. De knoppen config is waardeloos maar ach de muis werkt tenminste) tot ze weer een degelijke muis op de markt brengen. Jammer dat microsoft geen laad stations heeft bij zijn microsoft bleutooth intelimouse explorer. Heb sinds die muis nooit meer een betere gehad.
Plus:
+ De accu gaat vrij lang mee. Een weekje intensief gebruiken zonder op te laden gaat makkelijk.
+ De bediening. De liging van de knoppen vindt ik subliem. Ook erg veel knoppen ideaal voor games.
Min:
- De sensor en laser. Op 9 van de 10 oppervlaktes werkt de muis niet. Na een week intensief gebruik is er wat van de teflon pads afgesleten en over mijn muismat uitgesmeerd. je ziet het niet. Maar laat dat er nou net voor zorgen dat de sensor de bewegingen van je muis niet meer ziet. De muis werkt ook slecht op stof gelakt hout en werkt helemaal niet op glas.
- De zender en ontvanger. Het apparaat werkt op een redelijk grote afstand. Echter wordt het vrij makkelijk verstoord. Ik heb de muis op verschillende locaties gebruikt en op verschillende systemen. Maar zodra ik de muis verder als 30 cm van het laad station gebruik dan treden er zo nu en dan storing en glitches op. Erg storend als je een spelletje aan het spelen bent. Gebeurd overigens zowel via ps2 als usb.
Ik dacht eerst dat mn muis gewoon defect was. Maar heb laatst een zelfde in een andere kleur gekocht en deze geeft exact dezelfde problemen.
Vervang de laser met een goede led. En gebruik bleutooth inplaats van enkel RF en je hebt een perfecte muis. Voorlopig gebruik ik mijn mx900 muis weer (ligt crappy in de hand. De knoppen config is waardeloos maar ach de muis werkt tenminste) tot ze weer een degelijke muis op de markt brengen. Jammer dat microsoft geen laad stations heeft bij zijn microsoft bleutooth intelimouse explorer. Heb sinds die muis nooit meer een betere gehad.
De muis werkt bij mij juist op bijna alle oppervlaktes (laser is nml beter), juist een optische werkt op 9 van de 10 oppervlaktes niet (mijn vorige intelli muis explorer zat altijd te klooien).Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:20:
Ik heb wat minder positieve ervaringen. Ik gebruik de muis nu al een half jaartje denk ik. Maar wat een waardeloze muis is dit. Hier volgen wat plus en min punten.
Plus:
Min:
Voor wat betreft het teflon, er zal altijd wat afslijten maar zelfs wanneer ik de muis scheef hou, doet ie het nog.
Ik werk op gelakt hout, doet hij prima. Moet de muis het op alle opppervlaktes doen die er maar zijn?
Ik weet natuurlijk niet in wat voor een omgeving je werkt, maar mijn muis werkt nog perfect op 1 meter!
De laser zorgt er juist voor dat de muis beter werkt dan een optische (LED?) snap niet waarom jij dan voor een optische pleit terwijl de laser zeker betere resultaten geeft dan een optische.
Misschien ligt het aan je werk omgeving dat weet ik niet.
Vat het niet verkeerd op, ieder zijn eigen smaak en problemen maar van veel punten die jij noemt (kan dus aan de omgeving liggen) doet hij het bij mij perfect.
Verwijderd
Door het afslijtsel breekt de licht bundel makkelijker af. Het is sterk afhankelijk van het materiaal dat eronder ligt of de muis dan nog zal werken. Of de muis het op alle oppervlaktes moet doen? ja! Doet mijn 5 jaar oude intelli explorer ook net als mijn mx900 dus waarom deze splinter nieuwe muis niet? De laser zorgt er niet voor dat de muis beter werkt dan 1 met een led. Het maakt de muis nauwkeuriger. Als de muis vervolgens op meer dan de helft van de oppervlaktes waar ik hem op test niet of slecht funtioneerd werkt de muis dus niet beter! Ik gaf al aan dat ik de muis in verschillende werk omgevingen getest heb. Muismatten van 2,50 tot 50 euro, bureau's van hout, glas en staal. Op leer of nylon werkt de muis beroerd. En op een bank werkt de muis vrijwel helemaal niet. De muis is gebruikt in kantoor omgevingen, buitenwijken, stadscentra en een boederij. Dus ik mag wel uitsluiten dat het aan mijn werkomgeving ligt.Influxx schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:44:
[...]
De muis werkt bij mij juist op bijna alle oppervlaktes (laser is nml beter), juist een optische werkt op 9 van de 10 oppervlaktes niet (mijn vorige intelli muis explorer zat altijd te klooien).
Voor wat betreft het teflon, er zal altijd wat afslijten maar zelfs wanneer ik de muis scheef hou, doet ie het nog.
Ik werk op gelakt hout, doet hij prima. Moet de muis het op alle opppervlaktes doen die er maar zijn?
Ik weet natuurlijk niet in wat voor een omgeving je werkt, maar mijn muis werkt nog perfect op 1 meter!
De laser zorgt er juist voor dat de muis beter werkt dan een optische (LED?) snap niet waarom jij dan voor een optische pleit terwijl de laser zeker betere resultaten geeft dan een optische.
Misschien ligt het aan je werk omgeving dat weet ik niet.
Vat het niet verkeerd op, ieder zijn eigen smaak en problemen maar van veel punten die jij noemt (kan dus aan de omgeving liggen) doet hij het bij mij perfect.
Verwijderd
Dit bedoelde ik vijf posts terug dus met tegenstrijdige verklaringen:
Influxx schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:58:
Kortom....ik zou hem zo weer kopen.
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:20:
Ik gebruik de muis nu al een half jaartje denk ik. Maar wat een waardeloze muis is dit.
Op 9 van de 10 oppervlaktes werkt de muis niet.
Influxx schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:44:
De muis werkt bij mij juist op bijna alle oppervlaktes (laser is nml beter), juist een optische werkt op 9 van de 10 oppervlaktes niet (mijn vorige intelli muis explorer zat altijd te klooien).
Ik zou ze gebruiken op een matte, gladde lichtbruin gestreepte houten ondergrond (dus zonder muismat). Nu werk ik met een single optical met draadje en dat heeft vier jaar perfect gewerkt op deze ondergrond. Voortgaand op de reacties hier zou ik ze eerst moeten kopen en dan proberen want ik ken niemand anders met de MX1000. Conclusie: Geen MX1000 want hier is geen eensgezindheid te vinden over de prestaties en als ze niet goed werkt ga ik het me beklagen.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:17:
Of de muis het op alle oppervlaktes moet doen? ja! Doet mijn 5 jaar oude intelli explorer ook net als mijn mx900 dus waarom deze splinter nieuwe muis niet?
Dat ene zinnetje maakt de hele post nogal ongeloof waardig... Als er 1 probleem was met de MX900 was het wel het gebruik van bluetooth. Dat veroorzaakte een vreselijke lag.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:20:
[...]
En gebruik bleutooth inplaats van enkel RF en je hebt een perfecte muis
[...]
Ik gebruik hem hier trouwens op een zwart/grijs gestippelde ondergrond, bureaublad bij de gamma vandaan, wordt ook wel gebruikt als keukenblad maar dan zit er een verdikte rand langs. Beneden ligt ie op een gelakt houten PC meubel. Op beide ondergronden werken ze prima.
Het enige nadeel van die IR laser die ik heb ondervonden is het probleem dat ik me muis minder makkelijk in me docking station kan gooien nadat ik me PC snachts heb uitgezet. Me MX700 scheen altijd keurig met een rood lampje als ik hem optilde en kon ik precies zien waar me docking station stond, bij me MX1000 zie ik niks...
De muis beneden is trouwens wel een beetje onstabiel door ongelijke voetjes maar bij normaal gebruik merk je dat eigenlijk niet. Heb hier nu van dat teflon liggen dat gamers gebruiken op hun steel-pads etc. Misschien dat ik 'm een keer ga uitvlakken door onder het duimvoetje een laagje van dat spul te plakken.
[ Voor 19% gewijzigd door NBK op 30-05-2005 14:00 ]
PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic
Precies, ik snap niet hoe hij kan beweren dat een optical het op meer oppervlakten doet dan een laser. De laser is er ook voor gemaakt om het op meer oppervlakten te doen (omdat de laser niet schuin staat maar loodrecht naar benden gericht is). Alleen op glas is bekend, maar daarentegen zie ik weinig mensen die hun muis gebruiken op enkel een glasplaat.NBK schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:56:
[...]
Dat ene zinnetje maakt de hele post nogal ongeloof waardig... Als er 1 probleem was met de MX900 was het wel het gebruik van bluetooth. Dat veroorzaakte een vreselijke lag.
.
Als ik aan het online pokeren ben gebruik ik deze muis zelfs gewoon op m'n eigen kleren of op mijn hand! Zegt genoeg denk ik.
Misschien heeft sethchaos net pech met zijn 2 muizen, zou ze gewoon terugsturen. Hebt er 3 jaar garantie op!!
Verwijderd
Ik heb me zopas toch de MX518 besteld:
http://www.logitech.com/i...CRID=2142,CONTENTID=10121
Redenen:
-sneller
-lichter
-betere grip
-geen lag door cordless
-drie resoluties driverloos aanpasbaar met muisknoppen (400, 800 en 1600 dpi)
-geen drivers nodig voor games
-compleet vlakke onderkant
-geen stickertje dat kan loskomen
-geen oplaadtijden
-geen docking station en minder kabels (van de muiskabel zelf heb ik geen last)
-en 20 euro goedkoper!
Voor mij persoonlijk een veel betere keuze.

http://www.logitech.com/i...CRID=2142,CONTENTID=10121
Redenen:
-sneller
-lichter
-betere grip
-geen lag door cordless
-drie resoluties driverloos aanpasbaar met muisknoppen (400, 800 en 1600 dpi)
-geen drivers nodig voor games
-compleet vlakke onderkant
-geen stickertje dat kan loskomen
-geen oplaadtijden
-geen docking station en minder kabels (van de muiskabel zelf heb ik geen last)
-en 20 euro goedkoper!
Voor mij persoonlijk een veel betere keuze.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 17:07 ]
Verwijderd
Perfecte muis, gebruik hem de hele dag en de accu gaat ongeveer 2 weken mee.
Ik zet hem wel altijd op off.
Muis werkte perfect op verschillende ondergronden en ligt perfect in de hand.
Ik zet hem wel altijd op off.
Muis werkte perfect op verschillende ondergronden en ligt perfect in de hand.
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:05:
Ik heb me zopas toch
Verwijderd
Ik zei dat omdat ik twijfelde tussen de MX510/518 en de MX1000.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 17:15 ]
Ik heb sinds de herinstallatie dit weekend ook setpoint 2.31 geinstalleerd, maar ben nog niet helemaal gelukkig.. Als ik de games detectie aanzet, en ik schakel tussen een spel (in dit geval vice city) en windows, en dan weer terug, dan reageert de muis ofwel helemaal niet meer in het spel, of weer met het standaard windowsgedrag.
* Zegato heeft een probleempje met de MX1000.
Er is een minimale hoeveelheid cola op de bovenste "autoscrollknop" gekomen, waardoor hij héél minimaal blijft plakken. Door op de benedenste "autoscrollknop" te duwen kan het omhoogscrollen worden opgeheven. Iets wat zó irritant is dat ik de functie niet meer gebruik.
Nu heb ik de muis door de twee schroeven aan de onderkant te verwijderen proberen open te maken, maar dat is mislukt. Toen ik de schroeven eruit had, kon ik maar iets van 5mm speling krijgen.
Hoe krijg ik de muis fatsoenlijk open, zonder 'm te slopen?
Of is er een makkelijke manier om de muis schoon te krijgen?
Er is een minimale hoeveelheid cola op de bovenste "autoscrollknop" gekomen, waardoor hij héél minimaal blijft plakken. Door op de benedenste "autoscrollknop" te duwen kan het omhoogscrollen worden opgeheven. Iets wat zó irritant is dat ik de functie niet meer gebruik.
Nu heb ik de muis door de twee schroeven aan de onderkant te verwijderen proberen open te maken, maar dat is mislukt. Toen ik de schroeven eruit had, kon ik maar iets van 5mm speling krijgen.
Onder de sticker zitten nog 2 andere schroeven. Als je die verwijdert, ben je wel je garantie kwijt...Zegato schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:03:
* Zegato heeft een probleempje met de MX1000.
Misschien kan je deze "defecte" mx1000 omruilen voor een nieuw exemplaar? Zo nee, dan pas de sticker verwijderen en de boel opendraaien (en je garantie verliezen).