Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 11:15
mn..* HiDNN heeft em nu dus sinds vrijdag.. :)

En om 5uur ofzo was de battery vol..en sinds vanmiddag is ie 1 blokje minder geworden..Is dat normaal of zeggen jullie, het gaat veel te snel :?
k`heb dan toch wel zo`n 12/13 uren per dag gebruikt.. :P
En wanneer ik ff weg moest deed ik em gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 11:50:
Ik heb de MX1000 al een paar maanden naar alle tevredenheid in gebruik op mijn desktop pc. Nu he b ik deze week ook een MX1000 voor mijn laptop aangeschaft. Na twee probleemloze dagen, werkt de muis dus niet meer. Ik heb overal al gezocht, maar kon niemand met hetzelfde probleem vinden.

Wat kenmerken:
- Ik heb mijn muis aangesloten op een USB2 poort van mijn laptop (acer 1363).
- Na inpluggen usb kabel, werkt de de muis maarliefst 10 seconden! hierna reageert hij niet meer!
- Het config scherm van win XP home geeft aan dat de muis wordt gedetecteerd en goed werkt.
- Setpoint driver geinstalleerd: 2.14.106
- de reset knop / on-off knop brengen geen verbeteringen
- Na inpluggen op mijn desktop heb ik hetzelfde probleem (na 10 seconde geen reactie meer)

Heeft iemand hetzelfde probleem en hier een oplossing voor gevonden, of zal het een garantie kwestie zijn?
Weird! Lijkt alsof ze elkaar interfereren...Maar dat verklaart niet waarom ze het eerst wel 2 dagen consequent naast elkaar hebben gewerkt.

Heb je de ps2 verloopstekker al geprobeerd?
Thesilence07 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:55:
mn..* aramdin heeft em nu dus sinds vrijdag.. :)

En om 5uur ofzo was de battery vol..en sinds vanmiddag is ie 1 blokje minder geworden..Is dat normaal of zeggen jullie, het gaat veel te snel :?
k`heb dan toch wel zo`n 12/13 uren per dag gebruikt.. :P
En wanneer ik ff weg moest deed ik em gewoon uit.
Volgens mij is dat wel normaal bij zoveel intensief gebruik :) Ik laat em btw gewoon aanstaan, als ik wegga. Volgens mij is het stroomverbruik als hij nix doet nihil...

[ Voor 22% gewijzigd door aramdin op 24-01-2005 00:25 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem opgelost.

Ik ben met de muis terug gegaan naar Informatique en daar prikte men hem in een compu en geen enkel probleem.... Sta je toch even raar te kijken en je voelt je newbie 1ste klas. Als laatste vroeg ik nog snel even of het uitmaakte: met of zonder stroom adapter.. Hij de stroomadapter erin en jawel hoor signaal weg. Hem leek het een draadbreukje ergens te zijn. Heb een nieuwe meegekregen en voorlopig doet hij het nog ;-)
Dus gewoon een defecte muis waarschijnlijk.
Dank voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
waarom maakt Logishit alleen maar rechtshandige muizen GRRRR |:( |:(
alsof 90% van de mensen rechtshandig is... tis eerder 60-70%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Jazco2nd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:57:
waarom maakt Logishit alleen maar rechtshandige muizen GRRRR |:( |:(
alsof 90% van de mensen rechtshandig is... tis eerder 60-70%.
Omdat de meeste mensen die links zijn wel met rechts kunnen muizen. Ik iig en mensen in mijn omgeving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

uhuh...

ik ben ook links (schrijven, voetballen etc), maar muizen doe ik mooi met rechts!

elke pc waar een muis bij ligt, ligt ie zowiezo aan de rechterkant, en bij mijn pc opstelling, kan ik de muis niet eens links kwijt, dan ligt ie op de grond ;) (buro houdt op daaro)
en met links muizen lukt me ook niet eens, omdat ik dat ook nog nooit heb gedaan!

en het is vast wel te leren (rechts muizen), mijn opa kan met links en rechts schrijven, hij was oorspronkelijk links, maar dat mocht niet op school, dus heeft ie met rechts moeten leren schrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nare man
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-07-2020
Bij muizen valt het probleem nog wel te overzien, maar ik kan je verzekeren dat geneeskunde studeren als linkshandige geen pretje is. Grr. :(

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ben zelf ook linkshandige die rechts muist. Gaat toch goed, alhoewel ik nooit het niveau zal bereiken van echte rechtshandigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Phuncz schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:56:
Ben zelf ook linkshandige die rechts muist. Gaat toch goed, alhoewel ik nooit het niveau zal bereiken van echte rechtshandigen.
veel CS'en helpt hier goed ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
mn..m`n mouse is net in het rode gesprongen..
Nu wil ik em vannacht aan de lader doen..Maar dan staat ie wel zo`n 8/9h aan de lader.. maakt dat wat uit, of schakeld hij zich zelf uit als ie vol is?

btw..hij heeft nu een week gedraait op de battery das wel goed toch?

[ Voor 16% gewijzigd door HiDNN op 28-01-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:28
Thesilence07 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:42:
mn..m`n mouse is net in het rode gesprongen..
Nu wil ik em vannacht aan de lader doen..Maar dan staat ie wel zo`n 8/9h aan de lader.. maakt dat wat uit, of schakeld hij zich zelf uit als ie vol is?

btw..hij heeft nu een week gedraait op de battery das wel goed toch?
Een week, voor mij is het kort, maar ik gebruik hem dan ook maar een paar uurtjes per dag. Van een nachtej in de oplader krijgt 'ie niks volgens mij (ja, een volle batterij) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
ah mooi, maar gebruik em toch zo`n 12/13h per dag. :D
Als ik em gewoon 7h a day gebruik zou, dan zou ik ongeveer op zo`n 12 dagen komen..
Dat lijkt mij toch wel redelijk goed.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:28
Dat lijkt me een goede score :)

offtopic:
pas op voor RSI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een probleem :(
Als ik 'muis' blijft mijn muis gewoon hangen en klikken lukt dat ook niet. Hetzelfde heb ik in games :( . Kan het zijn dat de laser 'vies' is? Of heeft iemand hier een oplossing voor?
Het is best irritant, als muismat gebruik ik een everglide....

Edit:
Het lag dus aan mun muismat, zaten veel vlekken en is schoongemaakt en doet weer perfect :) .

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb zelf een MX500; maar op cardboard, geruit papier, kranten en op een kaft van me met nogal een fijne blauwe print (zonder patronen) is hij irritant en mis ik het de fijngevoeligheid.

1) Is dit met de MX1000 nu vele beter ?
2) Is de opening er nog altijd onderaan waar stof in kan kruipen ? (EDIT: bij de computermuis bedoel ik dan.
3) Kan je de batterij-indicator (spelling?) ook uitschakelen ? (Stel je gebruikt hem toch maar 2u per dag of laat hem liggen in het zicht als je filmpje gaat zien.)
4) Slijten de voetjes ook weer zo snel af ? (~zelfde materiaal/lijmbevestiging)
5) Mijn gedacht, of zijn muizen die nieuw zijn tegenwoordig weer in prijs aan het opslagen bij introductie ? (Microsofts Explorer muis, het 'nieuwtje' van ettelijke jaren geleden was toch nooit aan deze prijs gestart, maar was bv. wel érg duur.)

[ Voor 1% gewijzigd door Mizitras op 31-01-2005 11:40 . Reden: Ik betrek er m'n vrouw niet langer bij....(zie vette tekst) ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
antwoord op een paar van je vragen:

2. is niet echt een opening, maar een klein soort inkepinkje. Dus niet helemaal vlak. Maar ik heb iig nog nooit last gehad van stof (op stoffig bureau). Met normale optische muizen heb ik toch wel vaak dat de muis ineens raar gaat springen omdat er een stofje in zit. Met die mx1000 nog nooit gehad.

3. De indicator gaat automatisch uit na een paar seconden als je de muis niet beweegt.

4. Voetjes zien er wel degelijk uit. Ik verwacht niet dat ze snel los zullen gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Palomar op 01-02-2005 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb een raar probleem met de MX1000, als ik de muis gewoon een nachte op laat staan, en dan smorgens men pc aanzet, reageerd hij niet! Nix werkt, reset, aan uit ... Als ik dan reboot werkt hij wel trug normaal!?! Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Heb sinds gisteren de MX1000 en nu was mijn vraag of het scroll wieltje als je kantelt ook nog wat kan anders kan dan horizontaal scrollen? Ik wil dus dat ik daarvoor alt-links en alt-rechts instellen (vorige en volgende in fierfox)...

edit:
Kromme zin

[ Voor 18% gewijzigd door barrymossel op 04-02-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 22-07 09:57

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:27:
Hey, ik heb een raar probleem met de MX1000, als ik de muis gewoon een nachte op laat staan, en dan smorgens men pc aanzet, reageerd hij niet! Nix werkt, reset, aan uit ... Als ik dan reboot werkt hij wel trug normaal!?! Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Greetz
Dit hebben meer draadloze muizen als probleem, de oplossing is het hele ding van je systeem afgooien, opnieuw inpluggen, netjes de software er opnieuw op en je kunt weer muizen zonder rebooten :)

edit: het is trouwens wel weer eens tijd voor een plaatje van de muis :*)

Afbeeldingslocatie: http://scr3.golem.de/screenshots/0409/mx1000/931175-0914_low.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Kr3Kr op 06-02-2005 21:41 ]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Ik krijg waarschijnlijk de muis morgen of overmorgen geleverd, is het nu zo dat als je muist de leds van de indicator steeds aanstaan of moet je dan ergens op een knopje drukken om het te zien??

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Logitech logo op mijn MX1000 is erafgesleten, wat kan ik doen?

Ik denk niet dat je daar garantie op hebt :P Ik vind het niet storend ofzo, maar ik vroeg het me gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Kr3Kr schreef op zondag 06 februari 2005 @ 21:42:
Ik krijg waarschijnlijk de muis morgen of overmorgen geleverd, is het nu zo dat als je muist de leds van de indicator steeds aanstaan of moet je dan ergens op een knopje drukken om het te zien??
Die staan als je de muis gebruikt. Zodra als je hem ff niet gebruikt worden die net als de laser uitgeschakeld.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
barrymossel schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:51:
Heb sinds gisteren de MX1000 en nu was mijn vraag of het scroll wieltje als je kantelt ook nog wat kan anders kan dan horizontaal scrollen? Ik wil dus dat ik daarvoor alt-links en alt-rechts instellen (vorige en volgende in fierfox)...

edit:
Kromme zin
Kickje...
Ik kan het wel instellen bij LogiGamer, maar als ik dan op apply druk, krijg ik een foutmelding en werkt het nog niet... Ik neem aan dat ik gewoon de .Default zou moeten wijzigen (heb geen behoefte aan verschillende profielen, omdat ik niet zo'n fervent gamer ben en heb ook geen zin om constant dat LogiGamer aan te hebben staan. Houd niet zo van alle die programmaatje die op de achtergrond draaien...

edit:

Nou, het is me gelukt, door gewoon de user.xml in Application data te wijzigen. (zie: http://3dgpu.com/forums/lofiversion/index.php/t1530.html )
Werkt prima. :)

[ Voor 144% gewijzigd door barrymossel op 06-02-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:00
Ik hoop eigenlijk dat deze muis nog in een desktop versie uitkomt. Gewoon met een mooi keyboardje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Kaap schreef op maandag 07 februari 2005 @ 10:10:
Ik hoop eigenlijk dat deze muis nog in een desktop versie uitkomt. Gewoon met een mooi keyboardje erbij.
kijk hier eens naar :9~ , ik kan niet meer wachten, de lak op mijn mx700 is al lekker afgesleten :D
Logitech Cordless Desktop MX3100

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig weekend kocht ik mij de MX1000 aan, resultaat= een muis die geweldig goed in de hand ligt, heel precies de beweging van je hand volgt, zo goed als geen wrijving (ik gebruik een FUNC mouse pad) en nu komt het... desondanks dit een zalige muis is zit ik met een vervelend probleem nl op een gegeven moment komt de mouse cursor gewoon idle te staan, niets aan te doen, heb de reset (receiver) functie al geprobeerd, de laatste nieuwe logitech drivers SETPOINT 2.14, tot nog toe kon niets me helpen.
Iets wat ik nog niet nagegaan ben is wat ze op de logitech support website plaatsen, nl dat je de receiver uit de buurt van een scherm of speakers moet plaatsen. Dat zou op zich een achteruitgang zijn want voordien had ik de MX700 en ik heb nooit signaal verlies geconstateerd.
Is er nog iemand die dit zelfde probleem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik had mijn receiver eerst onder mijn buro staan, op de pc kast, dat ging prima. Maar voor het laden was het niet handig. Nu staat hij op t buro, met het scherm er tussen en dat werkt tot nu toe perfect.

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Hoe zit dat met de tilt knop? Werkt dat soepel, ik bedoel ik game veel en heb diverse binds zitten op mn mx500, als ik de tiltknop wil binden moet dat niet al te veel kracht/moeite kosten, dat gaat ten koste van mn accuracy (die toch al ruk is :P )

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 14:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Roeligan schreef op maandag 07 februari 2005 @ 13:00:
Hoe zit dat met de tilt knop? Werkt dat soepel, ik bedoel ik game veel en heb diverse binds zitten op mn mx500, als ik de tiltknop wil binden moet dat niet al te veel kracht/moeite kosten, dat gaat ten koste van mn accuracy (die toch al ruk is :P )
Ligt eraan wat je ermee wilt doen. Ikzelf gebruik de tilt (nog) niet in games, maar op zich gaat het bewegen best soepel en licht. Echter, dat is wel vooral als je je vinger een paar mm naar links (dan wel rechts) verplaats om naar rechts (dan wel links) te bewegen. Met de vinger precies op het midden van de scrollwheel moet je meer druk naar beneden uitoefen met het risico van per ongelijk klikken of scrollen. Vooral scrollen gaat heel erg licht.

Zelf ben ik zeer tevreden op de game-prestaties van deze mouse. Geen last van vertraging of zo gehad. (Speel vooral tactische shooters, ook met zeer matige aiming-skills ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
laatmeerin schreef op maandag 07 februari 2005 @ 10:20:
[...]

kijk hier eens naar :9~ , ik kan niet meer wachten, de lak op mijn mx700 is al lekker afgesleten :D
Logitech Cordless Desktop MX3100
_/-\o_ ik hoop dat die snel komt, April dan ben ik jarig ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

ik heb hem nu net een uurtje aan het werk, op het eerste gezicht vond ik hem niet fantastisch, hij leek iets te klein voor mijn hand en de scrollklik leek wat moeilijk. Maar het bleek gewoon wennen, het is nu echt een perfecte muis, je moet gewoon je standaard muisgedrag aanpassen aan de luxe van je nieuwe muis. Je hoeft je pols niet meer te corrigeren en je kunt je arm gewoon laten hangen :*)

Ook slipt hij gelukkig niet zo makkelijk uit je hand, wel denk ik dat ik hem nog een keer open ga schroeven om een stukje lood erin te plakken, hij is mij iets te licht... Maar dat is verder geen probleem

Helemaal tevreden hier :)

ps: dat uiterlijk, dit is echt de mooiste muis die ik tot nu toe gezien heb (behalve die special van marlboro van een paar jaar terug bekleed met leder, maar ja, dat werkt weer niet (zweet enzo))

[ Voor 14% gewijzigd door Kr3Kr op 09-02-2005 21:01 ]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Kr3Kr schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:00:
ik heb hem nu net een uurtje aan het werk, op het eerste gezicht vond ik hem niet fantastisch, hij leek iets te klein voor mijn hand en de scrollklik leek wat moeilijk. Maar het bleek gewoon wennen, het is nu echt een perfecte muis, je moet gewoon je standaard muisgedrag aanpassen aan de luxe van je nieuwe muis. Je hoeft je pols niet meer te corrigeren en je kunt je arm gewoon laten hangen :*)

Ook slipt hij gelukkig niet zo makkelijk uit je hand, wel denk ik dat ik hem nog een keer open ga schroeven om een stukje lood erin te plakken, hij is mij iets te licht... Maar dat is verder geen probleem

Helemaal tevreden hier :)

ps: dat uiterlijk, dit is echt de mooiste muis die ik tot nu toe gezien heb (behalve die special van marlboro van een paar jaar terug bekleed met leder, maar ja, dat werkt weer niet (zweet enzo))
Je vindt hem te licht? Veel mensen vinden hem juist zwaar geloof ik. Ik vind hem echt prima. Alleen sinds setpoint er op staat, hapert mijn computer zo nu en dan en blijft de muis even hangen en gaat dan pas naar de plek waar die naartoe zou moeten. Dus daar verdenk ik setpoint heel erg van... Maar anders kan ik die extra knoppen neem ik aan niet allemaal gebruiken... Of wel?

Weet iemand trouwens of het een probleem is om ook Microsoft IntelliPoint tegelijk met setpoint te draaien? Ik heb nl. een laptop en ook een kleine makkelijk mee te nemen muis in mijn tas en ook die software, zodat het scrollwiel programma's kan sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

barrymossel schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:32:
[...]

Je vindt hem te licht? Veel mensen vinden hem juist zwaar geloof ik. Ik vind hem echt prima. Alleen sinds setpoint er op staat, hapert mijn computer zo nu en dan en blijft de muis even hangen en gaat dan pas naar de plek waar die naartoe zou moeten. Dus daar verdenk ik setpoint heel erg van... Maar anders kan ik die extra knoppen neem ik aan niet allemaal gebruiken... Of wel?

Weet iemand trouwens of het een probleem is om ook Microsoft IntelliPoint tegelijk met setpoint te draaien? Ik heb nl. een laptop en ook een kleine makkelijk mee te nemen muis in mijn tas en ook die software, zodat het scrollwiel programma's kan sluiten.
Ik heb dan wel de MX900, maar heb wel setpoint en intellipoint tegelijkertijd geinstalleerd. Geen enkel probleem.

Hier kon uw advertentie staan

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

barrymossel schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:32:
[...]

Ja, ietsjes, maar ik wen steeds meer en meer en ga het eigenlijk een steeds perfecter muisje vinden. Eerst had ik nog wat duimproblemen (heb erg grote handen) maar je moet even je draai vinden en dan zit het als gegoten

Gregor van Egdom Krekr

• barrymossel
Ik gebruik mijn wijsvinger voor de linkerknop, mijn middelvinger voor de rechterknop en wederom mijn wijsvinger voor het scrollwiel. Ik vind het eigenlijk wel interessant om te weten hoe de rest de muis 'vast heeft'. En waarom? Ik ben zelf van vroeger uit een simpele tweeknops muis gewend en zodoende gewend geraakt aan deze 'houding'...

• immad
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-07 23:06
Ik gebruik altijd m'n middelvinger voor scrollwiel, duim voor forward/backwardtoetsen, wijsvinger voor links, ringvinger voor rechts. M'n pink moet nog geamputeerd worden :)

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:50
Ik zit met volgend (raar?) probleem:
Op mijn nieuwe laptop weigert mijn mx1000 te werken. Met de muis is niks mis, want op mijn oude werkt ze nog perfect.
Laatste soft gedowned, reset knopjes, niks helpt.... :(

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

barrymossel schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:44:
Ik gebruik mijn wijsvinger voor de linkerknop, mijn middelvinger voor de rechterknop en wederom mijn wijsvinger voor het scrollwiel. Ik vind het eigenlijk wel interessant om te weten hoe de rest de muis 'vast heeft'. En waarom? Ik ben zelf van vroeger uit een simpele tweeknops muis gewend en zodoende gewend geraakt aan deze 'houding'...
Ik hou hem ook zo als jij vast, zou er niet aan moeten denken om het wieltje met je middelvinger te moeten doen (naar mijn inziens werkt dat ook niet als je naar de bouw van je hand kijkt, je moet dan echt de bovenste spier op je middelvingerkootje gaan trainen + dat het totaal niet fijn voelt)
BlackShadow schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:07:
Ik zit met volgend (raar?) probleem:
Op mijn nieuwe laptop weigert mijn mx1000 te werken. Met de muis is niks mis, want op mijn oude werkt ze nog perfect.
Laatste soft gedowned, reset knopjes, niks helpt.... :(

Wie kan me helpen?
Zoals al eerder gezegd, alle aanwijssoftware van je systeem af donderen en alles eropnieuw op. Dan werkt het meestal. Als dat niet werkt schijnt oplossing 2 te bestaat uit het (als je nog een ps2 aansluiting hebt) om even via het verloopstukje ps2 te gaan doen 8) en vervolgens hem weer via usb erin te pluggen. Dit zijn trouwens oplossingen die bij elke draadloze muis werken.

Tjah, of je muis is gewoon dood :'(

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Kr3Kr schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 21:26:

Zoals al eerder gezegd, alle aanwijssoftware van je systeem af donderen en alles eropnieuw op. Dan werkt het meestal. Als dat niet werkt schijnt oplossing 2 te bestaat uit het (als je nog een ps2 aansluiting hebt) om even via het verloopstukje ps2 te gaan doen 8) en vervolgens hem weer via usb erin te pluggen. Dit zijn trouwens oplossingen die bij elke draadloze muis werken.

Tjah, of je muis is gewoon dood :'(
via ps2 werkt de muis perfect, maar via usb niet :(
Software eraf en opnieuw installen helpt ook niet.
Mijn muis kan niet dood zijn, want op andere computers werkt ze perfect :/

edit: Windows herkent zelfs geen nieuw apparaat

[ Voor 4% gewijzigd door BlackShadow op 12-02-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

BlackShadow schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:58:
[...]

via ps2 werkt de muis perfect, maar via usb niet :(
Software eraf en opnieuw installen helpt ook niet.
Mijn muis kan niet dood zijn, want op andere computers werkt ze perfect :/

edit: Windows herkent zelfs geen nieuw apparaat
Dat lijkt mij een verontreinigd register, waarschijnlijk heb je hiervoor ook een logitech setje of muis gehad? Registrycleaner eroverheen of nieuwe install van windows ;)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Nu trouwens de perfecte opstelling

1 x logitech mx1000
1 x setpoint 2.4.xxx
1 x logigamer beta

werkt perfect, ik heb nu die knopjes aan de linkerzijkant voor het switchen van tabs in firefox (bij extensions even swifttabs downloaden en instellen op ctrl-page up en ctrl-pagedown, vervolgens die knopjes assignen aan die codes en het ronde knopje in het midden als middelste muisknop zodat je een soort mini tab control center :P hebt

Het tiltwheel is via logigamer ook ingesteld als heen en terug knop in firefox, werkt perfect, scrollwiel indrukken is maximaliseren, de rest staat op standaard... fps is nog niet bijgesteld maar dat laat ik nog even zo :)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeeh, ik heb er ook één gehaald :*) in één woord = perfect

* Ik heb geen last van schommelen, wiebelen of kantelen
* Het ding werkt overal op, ook op je bed bv
* Hij ligt beter in de hand dan welk randapparaat dat ik tot nu toe vast heb gehouden ook
* Hij zit er mooi uit

Ik heb aan de hand van dit topic besloten hem te kopen, netjes besteld bij jemalincomputers (die kwam ook nog eens positief uit de shopsurvey) en 2 werkdagen later geleverd gekregen. Weer een topaankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Kr3Kr schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:50:
[...]

Dat lijkt mij een verontreinigd register, waarschijnlijk heb je hiervoor ook een logitech setje of muis gehad? Registrycleaner eroverheen of nieuwe install van windows ;)
Het is een verse install van windows (nieuwe laptop)... ik snap er echt niks meer van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doen andere usb app het uberhaupt wel op je klaptop?

check ff of je usb enabled staat in de bios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:37:
doen andere usb app het uberhaupt wel op je klaptop?

check ff of je usb enabled staat in de bios
alles werkt perfect... (zo dom ben ik niet :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Zooo, heb een steelpad (muismat) bij mijn MX1000 besteld en werkt met die stripjes voor over de voetjes perfect!!
Ik ben helemaal happy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 11-09 15:04
Ik heb al sinds een tijdje de MX1000, werkt perfect. Nu komt het, als ik mijn muis beweeg in een programma als internet explorer stoort dat op mijn HDD (WD Raptor 74 GB). Het geluid komt absoluut daar vandaan, mijn pc speakers staan uit. Mijn vriendin heeft ook geluisterd en die heeft echt goede oren. In een programma als photoshop is het vele malen minder. Af en toe bij het browsen naar een plaatje. Iemand een idee hoe dit kan? Het klinkt als een dikke bromvlieg op een afstand van een meter, ongeveer :)

Hmmm vreemd genoeg is het geluid in firefox vaker als in internet explorer :?

[ Voor 11% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 18-02-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
  • Laatst online: 10-03 19:13
Mijn MX1000 gaat morgen terug naar de winkel want na een paar maanden is de muis gisteren ineens raar gaan doen.

Muisaanwijzer verdwijnt ineens en vervolgens staat de muis gewoon ergens onderin m'n beeld, als ik over het beeld schuif met de muisaanwijzer blijft ie regelmatig hangen en kan ik alleen nog maar verticaal bewegen...

Dacht eerst dat het aan de PS/2 poort lag maar op usb doet ie ook zo raar en op m'n laptop idem..

Gelukkig werkt m'n MX510 nog steeds perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
De desktopset van de MX1000 komt nu langzaam maar zeker hier de winkels in. Het is de MX3100 wireless set in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Sanchezzz schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:06:
Mijn MX1000 gaat morgen terug naar de winkel want na een paar maanden is de muis gisteren ineens raar gaan doen.

Muisaanwijzer verdwijnt ineens en vervolgens staat de muis gewoon ergens onderin m'n beeld, als ik over het beeld schuif met de muisaanwijzer blijft ie regelmatig hangen en kan ik alleen nog maar verticaal bewegen...

Dacht eerst dat het aan de PS/2 poort lag maar op usb doet ie ook zo raar en op m'n laptop idem..

Gelukkig werkt m'n MX510 nog steeds perfect. :)
he, beide dingen die jij noemt heb ik ook wel es. Maar volgens mij is dat iets softwarematigs... Die verspringende cursor al een tijd niet meer gehad, maar dat ie alleen nog verticaal kan bewegen wel es. Maar als ik dan op een muisnknop druk is het weer over en kan ik weer gewoon bewegen. imo gewoon een softwarebug. Ik heb het vooral op bijv. GoT als ik in grote topics met die 'cruiseknop' naar beneden ga, waarna die blijft hangen en als een gek door blijft scrollen.

[ Voor 9% gewijzigd door Palomar op 23-02-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
  • Laatst online: 10-03 19:13
Palomar schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:16:
[...]

he, beide dingen die jij noemt heb ik ook wel es. Maar volgens mij is dat iets softwarematigs... Die verspringende cursor al een tijd niet meer gehad, maar dat ie alleen nog verticaal kan bewegen wel es. Maar als ik dan op een muisnknop druk is het weer over en kan ik weer gewoon bewegen. imo gewoon een softwarebug. Ik heb het vooral op bijv. GoT als ik in grote topics met die 'cruiseknop' naar beneden ga, waarna die blijft hangen en als een gek door blijft scrollen.
Ik heb die problemen nooit gehad met de muis en het gebeurde mij veel te vaak de afgelopen twee dagen dus ik ben vanmiddag even naar de winkel terug geweest en heb nu een nieuwe en dit is zo'n onyxzwarte versie..

De muis ligt nu nog op het oplaadstation dus ga straks eens kijken of deze weer gewoon werkt.

Update: Muis is inmiddels opgeladen en ben er al weer de rest van de middag mee bezig, heb nog geen problemen ondervonden.

[ Voor 8% gewijzigd door Sanchezzz op 23-02-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Die van mij trilde ineens als de ziekte op mijn papieren afscheur muismat. Op het bureaublad zelf was het al niet beter, maar op een gewone muismat doet hij het wel goed. Wel vreemd dat zoiets na 3 maanden ineens begint, of kan ik hem dan beter terugbrengen voor garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
zit er geen stofje oid in het laseroogje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Bij mij deed hij het prima op mijn Steelpad 3S en ineens niet meer, op het bureau daarentegen wel... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Palomar schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:16:
[...]

Ik heb het vooral op bijv. GoT als ik in grote topics met die 'cruiseknop' naar beneden ga, waarna die blijft hangen en als een gek door blijft scrollen.
Dat heb ik dus ook gehad (nu is de Cruiseknop PageUp & PageDown), denk ook dat dat softwarematig is. Soms deden de knoppen het zelfs helemaal niet, maar na herstarten van Setpoint wel weer... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

barrymossel schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 16:32:
[...]

Dat heb ik dus ook gehad (nu is de Cruiseknop PageUp & PageDown), denk ook dat dat softwarematig is. Soms deden de knoppen het zelfs helemaal niet, maar na herstarten van Setpoint wel weer... :?
Van de cruiseknop heb ik ook regelmatig, zover ik weet alleen op Tweakers/GoT. Vreemd. Voor de rest heerlijk muisje (i.s.m. Logigamer voor gamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 08:08
Ik zal wel weer kippig zijn maar ik heb ooit een proggie gedownload om alles knoppen van mijn MX1000 goed te configureren. Weet iemand hoe dit proggie heet of waar ik het kan vinden?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

JP-tjuh schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 01:02:
Ik zal wel weer kippig zijn maar ik heb ooit een proggie gedownload om alles knoppen van mijn MX1000 goed te configureren. Weet iemand hoe dit proggie heet of waar ik het kan vinden?

Greetz
Het was zeker bedtijd. Kijk eens in de post boven je: logigamer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
mn..k`kwam er net achter dat ik m`n mouse nog aan heb laten staan terwijl ie aan het laden was.. :(
Is dat slecht voor de battery of valt dat wel mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Thesilence07 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:46:
mn..k`kwam er net achter dat ik m`n mouse nog aan heb laten staan terwijl ie aan het laden was.. :(
Is dat slecht voor de battery of valt dat wel mee :?
Moet tie uit dan tijdens het laden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 22:06:
[...]

Moet tie uit dan tijdens het laden :?
Volgens mij moet je hem idd gewoon op de lader kunnen zetten, ik heb geen aanwijzing dat je hem uit moet zetten... Dat zou trouwens ook erg onhandig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook hetzelfde probleem als sommige hier. Verticale bewegingen willen nog wel es blijven hangen. Das eiglijk het enige min puntje van deze muis. Maar wel zo irritant iemand een oplossing?

Groetjes Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Ik wil graag mijn probleem nog eens op de voorgrond halen:

Mijn MX1000 werkt perfect, maar helaas weigert ze te werken op USB.
De muis wordt ook niet gedetecteerd bij het aansluiten...

USB is ingeschakeld (bvb USB geheugenstick werkt perfect, mijn mx500 ook)
De aanwijssoftware heb ik verschillende keren opnieuw geinstalleerd.
Register opschonen, ik heb alle tips al geprobeert die me werden verteld...
Maar geen positief resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Laatst online: 09-09 19:45
BlackShadow schreef op zondag 06 maart 2005 @ 21:08:

andere usb apparaten doen et wel ?
zo ja: muis stuk ? probeer op andere pc
zo nee: check de bios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
muis is niet stuk, werkt perfect op andere computer(s)
Welke instelling moet ik controleren in de bios? USB staat enabled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
heeft de mx1000 maar 800 dpi?? Ik heb vorige week een Razer diamondblack besteld met 1600dpi. Zou die nauwkeuriger zijn ?

hier wat meer info:
http://www.icomputers.nl/...S_ID=&SS_ID=1000&S_ID=441

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 11:22

breinonline

Are you afraid to be known?

keldererik schreef op zondag 06 maart 2005 @ 21:47:
heeft de mx1000 maar 800 dpi?? Ik heb vorige week een Razer diamondblack besteld met 1600dpi. Zou die nauwkeuriger zijn ?

hier wat meer info:
http://www.icomputers.nl/...S_ID=&SS_ID=1000&S_ID=441
Zie daarvoor dit topic: Razer Diamondback - MX510 killer?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Ik heb ook sinds een paar dagen een mx1000, erg tevreden :)

Ik had ook gelezen dat in firefox de back en forward knoppen niet werken. Nu las ik dit op mozillazine:
#270933 [Firefox]-using Logitech MX1000 and Set Point software no fwd and back capabilities [Win]
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=232377

Vandaag gefixed dus voor de mensen die het willen weten. :)

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Michali schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 08:48:
Ik heb ook sinds een paar dagen een mx1000, erg tevreden :)

Ik had ook gelezen dat in firefox de back en forward knoppen niet werken. Nu las ik dit op mozillazine:

[...]

http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=232377

Vandaag gefixed dus voor de mensen die het willen weten. :)
Hier staan ook wat nuttige tips en tweaks voor setpoint en de MX1000:

http://logigamer.com/forums/viewtopic.php?p=464#464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een kwartiertje proberen te zoeken maar ik kan nog geen plaatjes vinden van de binnenkant van de mx1000. Heeft iemand al een review gezien van iemand die het ding opengekraakt heeft (ik kan namelijk geen schroefjes vinden :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:22:
Ik heb even een kwartiertje proberen te zoeken maar ik kan nog geen plaatjes vinden van de binnenkant van de mx1000. Heeft iemand al een review gezien van iemand die het ding opengekraakt heeft (ik kan namelijk geen schroefjes vinden :P )
Waarom zou je hem open willen maken? Is hij te zwaar?

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 10:15
De schroefjes zitten waarchijnlijk onder de glijvoetjes.

Trouwens, heb net een borrelglas likeur omgestoten en is natuurlijk prompt over mijn MX1000 heengevallen... Hij deed het meteen niet meer. :'( De ledjes van de accu waren eerst vol, nam na het accident af naar één en werd rood. Heb hem uitgezet met het knopje onderaan, vervolgens even snel afgespoeld onder de kraan (wat is die likeur een plakkerige (maar lekkere) rotzooi.. :(

Flink uitgeschud en drooggemaakt, en toen brandde er even twee groene ledjes, maar de muis deed helemaal niets meer. nu zijn alle ledjes uit en schijnt de muis dood te wezen. Ik laat hem maar even een nacht drogen en kijken hoe het morgen is.

Mocht hij echt overleden zijn dan wordt het een nieuwe, want wat was dit een fijne muis. Nog nooit zo'n lekker muis gehad.

trouwens, ik hoorde van iemend dat de zwarte muis blauwe ledjes heeft, klopt dat of zijn ze gewoon groen/rood zoals de blauwe muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Ik snap niet waarom logitech ook niet eens komt met muizen voor links handige. Enigste keuzes zijn van die normale goedkopere muizen als de pilot. Dat ze ook eens een mx1000 versie op de markt zouden moeten brengen voor links handige. Ik durf haast te wedden dat er nog genoeg mensen zijn die links handig gewend zijn. Dan zou ik zo`n mx1000 zeker wel kopen. Maar omdat ie alleen voor rechtshandige is heb ik er ook weinig aan. 8)7

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
JazzySOB schreef op maandag 14 maart 2005 @ 01:51:
De schroefjes zitten waarchijnlijk onder de glijvoetjes.

Trouwens, heb net een borrelglas likeur omgestoten en is natuurlijk prompt over mijn MX1000 heengevallen... Hij deed het meteen niet meer. :'( De ledjes van de accu waren eerst vol, nam na het accident af naar één en werd rood. Heb hem uitgezet met het knopje onderaan, vervolgens even snel afgespoeld onder de kraan (wat is die likeur een plakkerige (maar lekkere) rotzooi.. :(

Flink uitgeschud en drooggemaakt, en toen brandde er even twee groene ledjes, maar de muis deed helemaal niets meer. nu zijn alle ledjes uit en schijnt de muis dood te wezen. Ik laat hem maar even een nacht drogen en kijken hoe het morgen is.

Mocht hij echt overleden zijn dan wordt het een nieuwe, want wat was dit een fijne muis. Nog nooit zo'n lekker muis gehad.

trouwens, ik hoorde van iemend dat de zwarte muis blauwe ledjes heeft, klopt dat of zijn ze gewoon groen/rood zoals de blauwe muis?
Probeer hem eens open te schroeven en dan met de fohn. Wel zorgen dat ie het niet te warm krijgt. :+

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Laatst online: 12-09 16:22

bdu

is er al iets bekent over het tweaken/verbouwen van de reciever/oplader.. ik vind het maar een groot lomp ding :S:S iemand? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

bdu schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:37:
is er al iets bekent over het tweaken/verbouwen van de reciever/oplader.. ik vind het maar een groot lomp ding :S:S iemand? Bedankt!
Ik heb hem gewoon achter mijn TFT staan, zie je hem ook niet :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

JazzySOB schreef op maandag 14 maart 2005 @ 01:51:

Ik heb een zwarte, ze zijn gewoon groen.
Fantastische muis trouwens :) Krijg hem alleen niet aan de praat onder linux :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 10:15
Nou, na een dagje drogen deed 'ie het weer... Alleen de linker knop klikte niet lekker meer. Het lijkt wel een of er een soort extra klik in zit voor de daadwerkelijke muisklik. Erg irritant. Nu moet ik eerst door een soort "weerstand" heen voordat hij normaal klikt. ik denk dat er toch wat likeur in de microschakelaar is gekomen. :7
Omdat er in feite toch geen garantie meer op zit heb ik hem maar opengemaakt om te kijken of ik daar iets aan kan doen.

Om dit beestje gaat het:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v675/JazzySOB/Mouse/muis1.jpg

Eenmaal op zijn ruggetje zie je de schroeven zitten onder de achterste twee glijpads naast de contacten en de andere twee schroeven zitten onder de zwarte sticker waar o.a. de gegevens van de muis op staan zoals het serie- en produktnummer en dergelijke. Die moet je dus doorbreken zodat je definitief je garantie verliest!

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v675/JazzySOB/Mouse/muis2.jpg

Zo ziet 'ie er dus uit in ontlede staat ;)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v675/JazzySOB/Mouse/muis3.jpg

En dit is zijn jasje waar je de blauwe Lithium-Ion batterij kunt zien zitten:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v675/JazzySOB/Mouse/muis4.jpg

Het gedeelte met de linker microschakelaar heb ik nog even kort onder de hete kraan gehouden in de hoop het laatse restje plakkerige likeur eruit te krijgen. Met wat perslucht het achtergebleven water verwijderd en na een uurtje drogen op een stuk karton op de verwarming de boel weer in elkaar gezet.

De knop klikt gelukkig nu weer wat beter, dus de muis is nog niet helemaal afgeschreven... Hopelijk blijft hij het goed doen. Time will tell...

[ Voor 4% gewijzigd door Tranquility op 14-03-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Er is een nieuwe Logitech game muis uit, de 518. De software hiervoor is te downloaden op de site van Logitech. Het is de nieuwste versie van Setpoint (2.30) en is geschikt voor alle Logitech apparaten die Setpoint gebruiken.

Ik heb 2.30 geinstalleerd en heb nu een extra tabblad, speciaal voor games. Hier zijn zaken zoals muisversnelling in te stellen voor games. Verder nog niet mee geexperimenteerd. Iemand anders reeds ervaringen?

[ Voor 5% gewijzigd door _Oldie_ op 15-03-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem zeer fijn in de hand liggen
Wel even wennen als je jarenlang zo'n kleine optische hebt gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
_Oldie_ schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:45:
Er is een nieuwe Logitech game muis uit, de 518. De software hiervoor is te downloaden op de site van Logitech. Het is de nieuwste versie van Setpoint (2.30) en is geschikt voor alle Logitech apparaten die Setpoint gebruiken.

Ik heb 2.30 geinstalleerd en heb nu een extra tabblad, speciaal voor games. Hier zijn zaken zoals muisversnelling in te stellen voor games. Verder nog niet mee geexperimenteerd. Iemand anders reeds ervaringen?
Kan hem niet vinden. Geef eens een link. En heeft deze ook betere drivers voor de MX1000? Want heb nu goede instellingen (gewijzigd via xml)...

En wat is de reden dat ik wel Setpoint 2.22 kan vinden, maar niet voor de MX1000?

[ Voor 6% gewijzigd door barrymossel op 15-03-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

_Oldie_ schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:45:
...en is geschikt voor alle Logitech apparaten die Setpoint gebruiken...
Zeer interessante ontwikkeling, maar waar haal je deze informatie vandaan? Ik zie op de 518 driver download pagina namelijk specifiek staan dat alleen werking met de 518 wordt gegarandeerd:
Note: This version of SetPoint is designed specifically for the MX™518 Gaming-Grade™ Optical Mouse. Logitech does not support the use of SetPoint 2.30 with any other mouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn batterij indicator geeft het 1e vakje rood aan, dat doet ie al een paar uur en hij staat ook al een paar uur in de lader, iemand enig idee wat er aan de hand is of dit in de handleiding kan opzoeken? ik ben de cd kwijt :( in setpoint staat dat mijn batterij nog goed is dus ik weet niet wat er aan de hand is. hij beweegt ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
ff je muis aan en uit zetten en resetten. knopjes onder je muis, en opnieuw connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:33:
mijn batterij indicator geeft het 1e vakje rood aan, dat doet ie al een paar uur en hij staat ook al een paar uur in de lader, iemand enig idee wat er aan de hand is of dit in de handleiding kan opzoeken? ik ben de cd kwijt :( in setpoint staat dat mijn batterij nog goed is dus ik weet niet wat er aan de hand is. hij beweegt ook niet meer
Heb ik ook als ik hem aan laat staan met opladen, maar ik zet hem dan altijd uit, en dat is er niks aan de hand, misschien is het daarmee ook gewoon op gelost, als je hem uit en aan zet.

Verder heb ik hem nu al een tijdje(heb veel post in het begin staan), en de batery werkt nog steeds perfect. gemiddeld anderhalf tot 2 weken met een volle baterij. En daarna zet ik hem 'snachts in de oplader, en is hij 'sochtens perfect opgeladen.

Ook als je het ooit vergeet, met zo'n 10-20 minuten laden kan je de dag weer doorkomen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Ray-zor schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:03:
[...]

Zeer interessante ontwikkeling, maar waar haal je deze informatie vandaan? Ik zie op de 518 driver download pagina namelijk specifiek staan dat alleen werking met de 518 wordt gegarandeerd:

[...]
De setpoint driver van de 518 is geschikt voor alle producten die setpoint gebruiken, ook de toetsenborden. Dit blijkt uit de inhoud van de Logitech directory: hier staan bestanden voor alle Logitech producten. Bovendien werkt de driver goed.

De verschillende instellingen van het game tabblad nog niet kunnen testen in spellen.

[ Voor 16% gewijzigd door _Oldie_ op 16-03-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

barrymossel schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:02:
[...]

Kan hem niet vinden. Geef eens een link. En heeft deze ook betere drivers voor de MX1000? Want heb nu goede instellingen (gewijzigd via xml)...

En wat is de reden dat ik wel Setpoint 2.22 kan vinden, maar niet voor de MX1000?
Setpoint 2.30 kun je vinden op de Logitech site: Support, downloads, mice, mx518.

Setpoint 2.22 is een speciale versie voor Logitech bluetooth producten (bijv. mx900)

[ Voor 13% gewijzigd door _Oldie_ op 16-03-2005 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Thnx _Oldie_. Als ik vanavond tijd heb dan zal ik het ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Met gamedetectie ingeschakeld in de Setpoint 2.30 driver kun je de boel zo instellen dat in spellen de muisacceleratie uitgeschakeld is. Bovendien kan ik nu ook de middelste muisknop, forward en back knoppen gebruiken in spellen.

In Windows werken de knoppen en acceleratie wel gewoon. Ik ben best tevreden met deze nieuwe versie van Setpoint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
_Oldie_ schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:47:
Met gamedetectie ingeschakeld in de Setpoint 2.30 driver kun je de boel zo instellen dat in spellen de muisacceleratie uitgeschakeld is. Bovendien kan ik nu ook de middelste muisknop, forward en back knoppen gebruiken in spellen.

In Windows werken de knoppen en acceleratie wel gewoon. Ik ben best tevreden met deze nieuwe versie van Setpoint!
En wat betreft de driver, is die ook verbeterd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ik heb de Setpoint 2.30 ook geprobeerd, maar dat pikt Setpoint toch niet helemaal met een MX1000. Ik kreeg inderdaad een game-tabblad erbij met wat dingen die je in kunt stellen. Zoals game detectie, acceleratoe behouden, snelheid behouden etc.
Dus ik mijn belangrijkste game gestart (CoD), maar acceleratie stond nog gewoon aan. In de help gekeken hoe je dan kunt aangeven wat games zijn. Blijkt dat er op die game-tabblad nog een Advanced button moet zitten. Maar niet bij mij. :(
Het lijkt me niet onlogisch dat je die Advanced button pas zichtbaar wordt wanneer je daadwerkelijk een MX518 aan je PC hebt hangen. Helaas, klonk als een leuke vooruitgang. Misschien dat ze later andere muizen "game-compatable" maken...

Nou ja, in combinatie met Logigamer werkt Setpoint 2.14 eigenlijk ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ray-zor schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:11:
[...]
DAT was dus niet zo makkelijk om Logigamer weer aan het werk te krijgen. Nou ja, Logigamer wel, maar Logigamer Lite niet. Die gaf na de deinstallatie van Setpoint 2.30 en herinstallatie van 2.14 steeds een error bij opstarten. Uiteraard alle relevantie software opnieuw geinstaleerd. Twee keer. Ten einde raad zelfs nog redelijk lomp in de registry lopen hakken, maar dat mocht allemaal niet baten.
Een hint op het Logigamer.com forum deed mij kijken naar de user XML files (...\Appliciation Data\Logitech) en daar zag ik een XML file die qua naam alleen al sterk deed vermoeden dat die voor Setpoint 2.30 bedoeld was, namelijk "gamelist.xml". Die file heb ik uit die directory gehaald en voìla...weer een perfect werkende Logigamer Lite. :)

Later bedacht ik me dat als je deze "gamelist.xml handmatig zou bewerken het misschien toch mogelijk is om games te assigneren met de MX1000 in combinatie met Setpoint 2.30...(?). Maar goed, daar ga ik mijn vingers niet meer aan branden na een hele avond met bovengenoemd probleem te hebben geworsteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Ray-zor schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 07:14:
Thnx _Oldie_. Als ik vanavond tijd heb dan zal ik het ook eens proberen.
Spijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Och, weer wat geleerd zullen we maar zeggen. Gisteravond was ik niet zo blij nee, maar nu werkt alles weer als vanouds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
BlackShadow schreef op zondag 06 maart 2005 @ 21:08:

Volgens logitech zou mijn USB poort niet genoeg stroom leveren om de zender/ontvanger te doen werken :/

Niemand dit probleem tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobratbq
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2015
BlackShadow schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:58:
[...]

Volgens logitech zou mijn USB poort niet genoeg stroom leveren om de zender/ontvanger te doen werken :/

Niemand dit probleem tegengekomen?
Probeer eens een USB(2.0) hub met losse adapter... dan trektie de stroom van de USB-hub's adapter af en dient de doorvoer naar de computer-USBpoorten alleen nog voor de data en niet voor de electriciteit.

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Iedereen die wilt weten hoe je de accu het beste tot zijn recht kan laten komen, moet deze site maar eens goed doornemen. Hier staan onwijs veel betrouwbare, gefundeerde informatie.

Battery University Homepage

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 11-09 18:50
Ray-zor schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:11:
Ik heb de Setpoint 2.30 ook geprobeerd, maar dat pikt Setpoint toch niet helemaal met een MX1000. Ik kreeg inderdaad een game-tabblad erbij met wat dingen die je in kunt stellen. Zoals game detectie, acceleratoe behouden, snelheid behouden etc.
Dus ik mijn belangrijkste game gestart (CoD), maar acceleratie stond nog gewoon aan. In de help gekeken hoe je dan kunt aangeven wat games zijn. Blijkt dat er op die game-tabblad nog een Advanced button moet zitten. Maar niet bij mij. :(
Het lijkt me niet onlogisch dat je die Advanced button pas zichtbaar wordt wanneer je daadwerkelijk een MX518 aan je PC hebt hangen. Helaas, klonk als een leuke vooruitgang. Misschien dat ze later andere muizen "game-compatable" maken...

Bij mij werkt ie juist perfect (2.30). Ik had tot nu toe met 2.14 telkens moeite met aimen in demo van SC3. Maar na 2.30 geinstalleerd te hebben, werd de acceleratie duidelijk uitgeschakeld tijdens het gamen, dit merkte ik tijdens het laden met het splash screen in windows. De muis reageerde opeens heel langzaam, acceleratie werd dus uitgeschakeld bij het starten van het spel :) .

Ik heb hem op setpoint implementatie staan en dan tijdens het gamen de optie "muisversnelling behouden" uit. De optie muissnelheid behouden heb ik dan weer wel aan, maar dat is niet zo een ramp aangezien je dat ook met de sensitivity ingame kan instellen. En dat tabblad advanced dat ontbreekt...dat is voor het instellen van de DPI ed. Dat heeft de mx518 als enige muis, en mis ik niet eens. 2.30 werkt bovendien ook nog eens beter samen met mijn keyboard (ik heb de mx3100 combo). En het beste is, je kan de extra keys van je mx1000 ook in games gebruiken >:)

edit
ff een aanvulling. Bij mij schakelt hij de muis acceleratie ook niet uit in cod. Maar ik vermoed dat dit alleen het geval is bij opengl games zoals cod. BIj direct3d niet dus, en de meeste spellen zijn direct3d...

[ Voor 7% gewijzigd door B-Bandit op 25-03-2005 23:51 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Shailesh schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:12:
[...]

Bij mij werkt ie juist perfect (2.30). Ik had tot nu toe met 2.14 telkens moeite met aimen in demo van SC3. Maar na 2.30 geinstalleerd te hebben, werd de acceleratie duidelijk uitgeschakeld tijdens het gamen, dit merkte ik tijdens het laden met het splash screen in windows. De muis reageerde opeens heel langzaam, acceleratie werd dus uitgeschakeld bij het starten van het spel :) .

Ik heb hem op setpoint implementatie staan en dan tijdens het gamen de optie "muisversnelling behouden" uit. De optie muissnelheid behouden heb ik dan weer wel aan, maar dat is niet zo een ramp aangezien je dat ook met de sensitivity ingame kan instellen. En dat tabblad advanced dat ontbreekt...dat is voor het instellen van de DPI ed. Dat heeft de mx518 als enige muis, en mis ik niet eens. 2.30 werkt bovendien ook nog eens beter samen met mijn keyboard (ik heb de mx3100 combo). En het beste is, je kan de extra keys van je mx1000 ook in games gebruiken >:)

edit
ff een aanvulling. Bij mij schakelt hij de muis acceleratie ook niet uit in cod. Maar ik vermoed dat dit alleen het geval is bij opengl games zoals cod. BIj direct3d niet dus, en de meeste spellen zijn direct3d...
Op zich werkte 2.30 bij mij ook goed (gebruiken van knoppen in spellen, uitzetten van acceleratie). Probleem is echter dat bij het gebruiken van de toegewezen muisknoppen in games (middelste knop, backward en forward) Setpoint crasht. Werkt Setpoint 2.30 bij jou wel stabiel in games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 11-09 18:50
_Oldie_ schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 08:18:
[...]

Op zich werkte 2.30 bij mij ook goed (gebruiken van knoppen in spellen, uitzetten van acceleratie). Probleem is echter dat bij het gebruiken van de toegewezen muisknoppen in games (middelste knop, backward en forward) Setpoint crasht. Werkt Setpoint 2.30 bij jou wel stabiel in games?
Nog geen problemen gehad hoor. ( Splinter cell 3 demo, splinter cell pt en act of war).Hij lijkt mij ook behoorlijk stabiel als ik er zo naar kijk. Hij detecteert mijn muis gewoon, toetsenbord ook. Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat het de originele drivers zijn.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste