Nou, na een dagje drogen deed 'ie het weer... Alleen de linker knop klikte niet lekker meer. Het lijkt wel een of er een soort extra klik in zit voor de daadwerkelijke muisklik. Erg irritant. Nu moet ik eerst door een soort "weerstand" heen voordat hij normaal klikt. ik denk dat er toch wat likeur in de microschakelaar is gekomen.

Omdat er in feite toch geen garantie meer op zit heb ik hem maar opengemaakt om te kijken of ik daar iets aan kan doen.
Om dit beestje gaat het:
Eenmaal op zijn ruggetje zie je de schroeven zitten onder de achterste twee glijpads naast de contacten en de andere twee schroeven zitten onder de zwarte sticker waar o.a. de gegevens van de muis op staan zoals het serie- en produktnummer en dergelijke. Die moet je dus doorbreken zodat je definitief je garantie verliest!
Zo ziet 'ie er dus uit in ontlede staat
En dit is zijn jasje waar je de blauwe Lithium-Ion batterij kunt zien zitten:
Het gedeelte met de linker microschakelaar heb ik nog even kort onder de hete kraan gehouden in de hoop het laatse restje plakkerige likeur eruit te krijgen. Met wat perslucht het achtergebleven water verwijderd en na een uurtje drogen op een stuk karton op de verwarming de boel weer in elkaar gezet.
De knop klikt gelukkig nu weer wat beter, dus de muis is nog niet helemaal afgeschreven... Hopelijk blijft hij het goed doen. Time will tell...
[
Voor 4% gewijzigd door
Tranquility op 14-03-2005 22:45
]