Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel weer wat minders opgemerkt net :(

Aan de achterkant (waar je handpalm zit) zit dat zilvere bledje waar opstaat MX LASER. Deze begint los te laten aan de linkerkant :(

Kan ik hier gewoon wat secondelijm achterdoen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de muis nu sinds een dag. Erg fijne muis, ligt prima in de hand (veel groter kun je een muis niet krijgen denk ik). Geen last van lag na optillen, ook geen gewiebel...maar wél, en dat is zowaar nog veel irritanter, verspringt de muis elke keer zo'n 5 cm (soms is de cursor zelfs aan de andere kant van het scherm).

Dus ik dacht, hmmm andere muismat: geen effect. Opnieuw aansluiten, schoonmaken, receiver dichterbij gezet: geen effect. Naja, dan maar de nieuwe drivers installeren: GEEN EFFECT.

Heeft iemand anders ideeen? Hierboven staat ergens vermeld dat dit probleem bekend is bij logitech en dat of de drivers of de USB dongle dit probleem zouden verhelpen. De drivers werken niet.....en ik heb geen zin om een USB muis op een PS/2 poort aan te sluiten (ook omdat er over een jaar waarschijnlijk geen PS/2 aansluiting meer op moederborden zit).
Is dit genoeg reden om hem terug te sturen?

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:03:
Heeft iemand anders ideeen? Hierboven staat ergens vermeld dat dit probleem bekend is bij logitech en dat of de drivers of de USB dongle dit probleem zouden verhelpen. De drivers werken niet.....en ik heb geen zin om een USB muis op een PS/2 poort aan te sluiten (ook omdat er over een jaar waarschijnlijk geen PS/2 aansluiting meer op moederborden zit).
Is dit genoeg reden om hem terug te sturen?
Idd, lees maar mijn post een paar threads hierboven. Ik koop wel een PS/2 muis als ik het op PS/2 aan wilt sluiten. En wat als het op een laptop moet; want een heleboel hebben niet eens PS/2 meer. Ik vind dit echt matig van Logitech :(

Heb ze een support-mail gestuurd, vertellen ze mij daarin dat ik maar Setpoint opnieuw moet installeren... 8)7 terwijl ik in mijn mail heb geschreven dat ik dat al heb gedaan |:(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Darkvater schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:58:
[...]

Idd, lees maar mijn post een paar threads hierboven. Ik koop wel een PS/2 muis als ik het op PS/2 aan wilt sluiten. En wat als het op een laptop moet; want een heleboel hebben niet eens PS/2 meer. Ik vind dit echt matig van Logitech :(

Heb ze een support-mail gestuurd, vertellen ze mij daarin dat ik maar Setpoint opnieuw moet installeren... 8)7 terwijl ik in mijn mail heb geschreven dat ik dat al heb gedaan |:(
Dit probleem heb ik dus ook... is hier nog steeds geen oplossing voor?
ik heb de muis nu net een week en dat is echt erritant!!
voor een Sweex muis zeg ik.. 'ok!' maar voor een muis van dit bedrag vind ik dat echt waardeloos..
moet ik hem terug sturen of is er een oplossing voor?
btw. PS2 heb ik niet in mijn notebook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockforce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 22:15
heeft er iemand ervaring met de muis op een icemat? heb een ice mat en ben bang dat de muis niet werkt wil hem wel gaan kopen

gr dico

Oneplus 10 Pro | O11 Dynamic, Seasonic PX850, ASUS Strix Z490-E, 10700K, AMD 6900 XT, 32 GB, WD Black NVMe SSD SN750 500GB, Intel P660 2TB, 2x Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 | Syonology DS918+ 3x 16 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:58:
[...]

Dude, wat is hun email adres? want ik kan op die site alleen maar een telefoonnummer vinden. Dan ga ik ze er ook maar eens over lastig vallen. Dat antwoord wat je van hun gehad hebt is trouwens echt lame....

Een USB muis moet trouwens gewoon zonder problemen plug & play zijn imo, ik heb een hekel aan verplicht software installeren, alsof er al niet genoeg programma's op de achtergrond moeten runnen (voor de knopjes snap ik het wel).

Ik heb het probleem trouwens nog steeds....ik heb het vooral als ik met de muis ergens naartoe beweeg om erop te klikken....zodra ik links klik, schiet ie weg. Erg frustrerend. Maar soms doet het het ook tijdens het bewegen zelf...

Maar...om het even positief te houden.....afgezien van de "glitch" is het echt een supervette muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachhimself
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 09:26
rockforce schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:38:
heeft er iemand ervaring met de muis op een icemat? heb een ice mat en ben bang dat de muis niet werkt wil hem wel gaan kopen

gr dico
Lees ff een stukje terug mij ervraring, asl je hem hard van links naar rechts beweegt dus lkker snel ( echt snel) heen weer gata blijft je cursor staan op je icemat, een aantal posts terug kan je dit teruglezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Pfft, de mx1000 werkt perfect op een icemat.
Zelfs met hele snelle beweging.

Icemat rev 2 black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 18:33
Nadat ik een aantal reviews / specs etc. heb gelezen ben ik overgegaan op de aankoop van de MX 1000. Ik twijfelde dus tussen deze en de MX 510. Ik speel vooral FPS games en ben erg tevreden met deze muis. Hij is erg snel, soepel en is erg precies. Anyway, imo is het ook een topmuis voor de gamer. :-)

Say what you want to say, BUT don't speak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

www.logitech.com -> support -> product support -> Kies muis en MX1000 -> 'contact us' boven en gewoon je verhaal vertellen.

Als meer mensen dit doen wordt er hopelijk wat echt aan gedaan...recall base-unit?

Bamieater en fooker; welke M/N nummer staat er bij jullie op de onderkant van de lader?

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Darkvater schreef op woensdag 17 november 2004 @ 12:07:
[...]

Ik heb het op de PS/2 poort aangesloten, en hij jumpt niet meer. Maja, zo'n PS/2 poort is gewoon bagger voor games, veelste langzaam. Ik heb Logitech geemailed, wacht wel hun antwoord af en denk er serieus over na om het terug te brengen. Dan maar geen MX1000 :(
Heb je wel eens opgezocht wat de refresh rate van beide poorten is?

code:
1
2
3
Refresh Rates
PS2 - 200Hz
USB - 125Hz

Welke is sneller? }:O

[ Voor 1% gewijzigd door aramdin op 20-11-2004 21:04 . Reden: Typo Fixed ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:04:
[...]

Heb je wel eens opgezocht wat de refresh rate van beide poorten is?

code:
1
2
3
Refresh Rates
PS2 - 200Hz
USB - 125Hz

Welke is sneller? }:O
Ja, goed, dan gaat dat argument niet meer op....maar daar gaat het ook niet om. Een USB muis moet gewoon op de USB poort goed werken, klaar....geen gezeik.

@Darkvater: Ik ben echt scheel volgens mij |:( , ik kan geen email adres vinden en bij contact krijg ik alleen het adres en telefoonnummer te zien. Heb je een directe link voor me? Misschien doe jij het op de hp van een andere country (ik heb Nederland en Belgie geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Gewoon www.logitech.com :) Hier dan; nog op 'contact us' klikken

Kijk trouwens naar dit programma: http://tscherwitschke.de/download.html

PS/2 is max 122Hz
USB is rond de 200Hz (met 2.14 ook maar max 122Hz, dus ik denk dat dit hun "oplossing" is voor de probleem :S )

[ Voor 40% gewijzigd door Darkvater op 22-11-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:02:
Gewoon www.logitech.com :) Hier dan; nog op 'contact us' klikken

PS/2 is max 122Hz
USB is rond de 200Hz (met 2.14 ook maar max 122Hz, dus ik denk dat dit hun "oplossing" is voor de probleem :S )
Haha, thanks, nu staat ie er wel tussen idd. Ga zometeen een email sturen.
Ik heb het trouwens een stukje minder nu.....maar nog steeds te veel om het ok te vinden :).

Bij mij geeft ie idd ook 122Hz aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:03:
Ik heb de muis nu sinds een dag. Erg fijne muis, ligt prima in de hand (veel groter kun je een muis niet krijgen denk ik). ?
Ik heb juist dit topic opgezocht omdat ik het tegenovergestelde vind. Mijn MX700 is maar iets langer maar ligt beter in de hand.
Als ik de muis echt in mijn handpalm heb liggen, steken mijn vingers eigenlijk voorbij het scrollwieltje en de muistoetsen. Misschien dat ik net grotere handen heb dan een gemiddelde tweaker.
Niemand die dit ook heeft ? Ik probeer het nog een daagje, misschien is het even wennen, anders pak ik toch de MX700 weer

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Weet iemand of er ook binnenkort een MX1000 oid met draadje uitkomt? Op zich lijkt het me namelijk een mooie ontwikkeling, alleen een draadloze muis om te gamen is niet zo ideaal.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:02:

PS/2 is max 122Hz
Ohke..
Ik ben volgens mij niet helemaal wakker..
kan je het mischien ff nader uitleggen wat hun nou beweren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Hoedje schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:57:
Weet iemand of er ook binnenkort een MX1000 oid met draadje uitkomt? Op zich lijkt het me namelijk een mooie ontwikkeling, alleen een draadloze muis om te gamen is niet zo ideaal.
Waarom blijven er nog steeds zoveel mensen hardnekkig geloven dat je met een draadloze muis niet fatsoenlijk kunt gamen? Zeker met Logitech's Fast RF techniek is gamen geen enkel probleem, ook supersnelle bewegingen gaan probleemloos. Ik speel zelf voornamelijk shooters en heb nog nooit problemen gehad. Niet met m'n MX700 en ook niet met m'n MX1000.

Wat het gewicht betreft, slechts een kwestie van even wennen voor de meeste mensen. Zelf had ik met de overstap naar draadloos geen enkel probleem met het gewicht en tegenwoordig vind ik bedraadde muizen gewoon k*t omdat ze zo licht zijn, het voelt gewoon niet lekker meer zo'n lichtgewicht... :)

[ Voor 21% gewijzigd door Wildfire op 24-11-2004 13:30 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 14:37

bille

Don't call me Buff

Wild, probleem is ook niet dat snelle bewegingen niet mogelijk zijn. Probleem is dat de beweging een fractie van een seconden later ingezet wordt op het beeld dan dat je zelf doet. dat hoeft maar 1/10e of 1/15e van een seconde te zijn om het al op te kunnen merken. Wellicht dat jij het verschil niet merkt als je niet gewend bent om met een draadmuis te spelen :? Wie-o-Wie maakt er een onderzoekje van voor school? :)

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:05
Wildfire schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:29:
[...]

Waarom blijven er nog steeds zoveel mensen hardnekkig geloven dat je met een draadloze muis niet fatsoenlijk kunt gamen? Zeker met Logitech's Fast RF techniek is gamen geen enkel probleem, ook supersnelle bewegingen gaan probleemloos. Ik speel zelf voornamelijk shooters en heb nog nooit problemen gehad. Niet met m'n MX700 en ook niet met m'n MX1000.

Wat het gewicht betreft, slechts een kwestie van even wennen voor de meeste mensen. Zelf had ik met de overstap naar draadloos geen enkel probleem met het gewicht en tegenwoordig vind ik bedraadde muizen gewoon k*t omdat ze zo licht zijn, het voelt gewoon niet lekker meer zo'n lichtgewicht... :)
Ik begrijp het, maar ik heb zelf al een draadloze muis (Microsoft Bluetooth) en die is niet echt geschikt om te gamen. Verder heb ik bij een vriend gespeeld met een MX700 en dat vond ik ook niet geschikt om mee te gamen. Maar smaak verschilt.

Maar mijn vraag was of iemand weet of en wanneer een MX1000 met draadje uitkomt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Laatst online: 08:30
Ik game (voornamelijk CoD) al jaren met een Logitech Optical Mouse man (ofzo) en dat gaat ook wel goed hoor. Ik weet dat het beter kan, maar aan mijn (s)kills valt in elk geval niet af te lezen dat ik draadloos game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

bille schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:45:
Wild, probleem is ook niet dat snelle bewegingen niet mogelijk zijn. Probleem is dat de beweging een fractie van een seconden later ingezet wordt op het beeld dan dat je zelf doet. dat hoeft maar 1/10e of 1/15e van een seconde te zijn om het al op te kunnen merken. Wellicht dat jij het verschil niet merkt als je niet gewend bent om met een draadmuis te spelen :? Wie-o-Wie maakt er een onderzoekje van voor school? :)
Ik ben van een bedraadde Logitech muis met balletje overgestapt naar de MX700. No problemo... en de MX1000 ook niet. Er zijn geen vertragingen in bewegen en het daadwerkelijk uitvoeren op het scherm, ik game nu zelfs beter dan met draadmuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bille schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:45:
Ik heb er nog geen school onderzoekje van gemaakt..
maar ik weet dat de vertraging veel minder is dan een paar tiende van een seconde..
het is zoizo zo weinig dat onze ledermaten het niet kunnen waarnemen.. dus niets hoeft je van draadloos te weerhouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sinds 3 weken heb ik ook de logitech mx1000, hiervoor had ik de logitech dual optical (DO).
Het scrollwieltje van de mx1000 is 100x beter dan van de DO. De MX1000 reageert vele malen sneller en is accurater. Ook op "slechte" ondergronden waar de DO niet op wilde werken werkt de MX1000 perfect op. Daarnaast heb ik de muis pas 3x opgeladen, ondanks het vele gebruik van de muis.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Ik twijfel of ik nog snel een Logitech MX setje moet kopen, met de mx700 en bijbehorende toetsenbord, maar die mx1000 is ook wel aardig. En het verschil in prijs is zo minuscuul...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds een weekje of twee de MX1000, maar nu ook met een Steelpad 4D (www.steelpad.nl).. ik gebruik hem op de gladde kant!
echt relaxt!!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Hoe gaat het nu met iedereen die de mx1000 nu reeds enige tijd heeft? Ik had eerst een wiebelexemplaar, die ik heb omgeruild voor een stabiele. Soms leek mijn cursor in windows omhoog te gaan, maar dat heb ik sinds setpoint 2.14 ook niet meer gezien.

In het begin was ik behoorlijk ontdaan over de mouselag, maar op dat moment speelde ik nauwelijks games. Onlangs Half-Life 2 uitgespeeld, en eigenlijk helemaal geen last gehad van de mouselag.

De mouselag is dus een probleem in theorie waar ik in de praktijk weinig last van heb. Na anderhalve maand ofzo de muis in bezit te hebben ben ik eigenlijk erg tevreden, heb hem ook pas 3 keer opgeladen.

Gebruikt iemand trouwens logigamer om de knoppen te configureren? Ik had hiervoor een Logitech dual optical dus was niet gewend aan veel knoppen in games en heb daarom nog geen logigamer gebruikt om deze te configureren.

Oja, ik heb hem op usb aangesloten.

[ Voor 6% gewijzigd door _Oldie_ op 25-11-2004 18:59 ]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb nog steeds het probleem dat de precisie niet is hoe het moet zijn. Dus dat je de cursor elke 2 pixels beweegt ipv. elke pixel. Voor de rest doet ie zijn werk goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Sharkbyte schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:42:
Ik heb nog steeds het probleem dat de precisie niet is hoe het moet zijn. Dus dat je de cursor elke 2 pixels beweegt ipv. elke pixel. Voor de rest doet ie zijn werk goed :)
Dat ligt eerder aan jezelf dan aan de muis... de menselijke hand is er niet op gemaakt zulke fijne bewegingen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Weet iemand of er ook een kleine symmetrische versie van de MX1000 komt. Dus iets als de MX310 maar dan met laser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Wildfire schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:41:
[...]

Dat ligt eerder aan jezelf dan aan de muis... de menselijke hand is er niet op gemaakt zulke fijne bewegingen te maken.
Ah daarom dat mijn MX310 dat wél kon na precisietweak... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopata
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020
Heb sinds 1 week een MX1000 muis. Ben er blij mee want mijn vorige
muis [ Een optische microsoft intellimouse ] Deze had de hinderlijke
gewoonte om centimeters te verspringen! De MX1000 is zeer precies
en ook nog eens heel snel. Bezwaar van te zwaar zijn vind ik een
beetje gezocht,want ik til hem niet steeds op.Wel hoge prijs . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:50
ik heb net vanmiddag een mx1000 gehaalt , en gelijk moest ik het zeggen :: wat een geil ding :D , kheb meer als een jaar met een mx700 gewerkt en die was ook erg relaxed :)

maar kheb nu een paar vraagjes ,

als ik de software instaleer dan werken mijn back n forward knopje niet meer en dan het omhoog en omlaagcruisen gaat dan als scrollen ipv gewoon een stukje , als ik de software deinstaleer , werkt alles behalve het alt-tab achtige knopje en de naar rechts/linksscroll knopje , is er hier iets op te fixen ?

kwouw eigenlijk alle posts afgaan maar dit was me toch iets te veel kmoet ook eten nu dus dacht vraag het ff :)

bijvoorbaad dank

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0tTy schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:05:
ik heb net vanmiddag een mx1000 gehaalt , en gelijk moest ik het zeggen :: wat een geil ding :D , kheb meer als een jaar met een mx700 gewerkt en die was ook erg relaxed :)

maar kheb nu een paar vraagjes ,

als ik de software instaleer dan werken mijn back n forward knopje niet meer en dan het omhoog en omlaagcruisen gaat dan als scrollen ipv gewoon een stukje , als ik de software deinstaleer , werkt alles behalve het alt-tab achtige knopje en de naar rechts/linksscroll knopje , is er hier iets op te fixen ?

kwouw eigenlijk alle posts afgaan maar dit was me toch iets te veel kmoet ook eten nu dus dacht vraag het ff :)

bijvoorbaad dank
Back en Forward knopje doen het inderdaad niet als je de software gewoon instaleerd.. Maar voer ff de volgende stappen uit en het is gefixt!

1] Instaleer je Logitech software.
2] Open je instellingen programma van Logitech
3] Stel de back en forward knop in als 'Algemeene Knop' of 'Generic Button' (zie screenshot:)

Afbeeldingslocatie: http://hosting.jdijkstra.com/overig/pictures/logitechscreen.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:26:
[...]

Back en Forward knopje doen het inderdaad niet als je de software gewoon instaleerd.. Maar voer ff de volgende stappen uit en het is gefixt!

1] Instaleer je Logitech software.
2] Open je instellingen programma van Logitech
3] Stel de back en forward knop in als 'Algemeene Knop' of 'Generic Button' (zie screenshot:)

[afbeelding]
thx zal het zometeenn proberen , weet je toevallig ook over die cruse up n cruse down knopjes ? en ik had bij mijn mx700 dat als ik die software instaleerde dat dan de knopjes niet ingame deden , dit las ik ook bij anderen mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Sc0tTy schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:48:
[...]

thx zal het zometeenn proberen , weet je toevallig ook over die cruse up n cruse down knopjes ? en ik had bij mijn mx700 dat als ik die software instaleerde dat dan de knopjes niet ingame deden , dit las ik ook bij anderen mensen
Klopt, maar met logigamer (www.logigamer.com) kun je de knoppen configureren voor spellen. Ook zijn verschillende profielen voor spellen mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordofthelints
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01-2024

lordofthelints

Evil_ivanhoe in former GoTlife

ik krijg met die mx 700 muis na een paar uur last van m'n handen. Ik vind de vorm gewoon slecht. Ik gooi mijn goude oude cordless mouseman erop (ja, die scheve) en het is gelijk over. Is die mx1000 nou eigenlijk logger en zwaarder dan de mx 700? anders sla ik hem mooi over.

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RtN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 20:26

RtN

Weet iemand of er nou nog een combiset komt me een toetsenbord, en wanneer. Hijs nu ook al van de site van salland gehaald:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RtN schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 21:32:
Weet iemand of er nou nog een combiset komt me een toetsenbord, en wanneer. Hijs nu ook al van de site van salland gehaald:(.
Ik verwacht van wel,
Nog even gedult hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik wil graag met mn applicatieswitch button, mijn computer verkennen. Iemand die weet hoe dit moet?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Lord of the Lints schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:58:
ik krijg met die mx 700 muis na een paar uur last van m'n handen. Ik vind de vorm gewoon slecht. Ik gooi mijn goude oude cordless mouseman erop (ja, die scheve) en het is gelijk over. Is die mx1000 nou eigenlijk logger en zwaarder dan de mx 700? anders sla ik hem mooi over.
Ik weet niet of hij zwaarder is, maar hij is wel kleiner. En ik denk ook ligter.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Weet iemand of deze muis ook onder een andere ontvanger werkt? Heb nu een DiNovo for notebook, :Y) maar die muis is niet zo geweldig. :+

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spk2go schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:30:
Weet iemand of deze muis ook onder een andere ontvanger werkt? Heb nu een DiNovo for notebook, :Y) maar die muis is niet zo geweldig. :+
Denk niet dat dat gaat werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:19:
Ik wil graag met mn applicatieswitch button, mijn computer verkennen. Iemand die weet hoe dit moet?
en sneltoets instellen voor verkenner en dan daar die knop weer aan koppellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:34

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

spk2go schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:30:
Di Novo is toch een Bluetooth bordje? Dan kun je het wel vergeten. Loop je met [2] ontvangers rond :Y)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

DiNovo for Notebooks is een FastRF set. Het is al eens aangehaald in dit topic of het werkte of niet. Ik geloof van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Sc0tTy schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:48:
[...]

het werkt als een zonnetje :) ook heb ik de cruse up n cruse down kunnen verranderen zoals die was zonder de software:) nu alleen ff die logigamer checken n kieke of alles werkt @ hl2 e.d.

thx all

[ Voor 3% gewijzigd door Sc0tTy op 27-11-2004 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 20:01
Ik heb net m'n mx1000 binnen en snel uitgepakt (wat een werk :S) en geinstalleerd.
Maar ik merk nu dat m'n multimedia keys van m'n keyboard niet meer werken :(.
Ik heb een Logitech Internet Navigator keyboard, deze maakt geen gebruik van setpoint drivers.
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? En is het mogelijk de mediakeys weer te kunnen gebruiken?

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Laatst online: 24-08 08:08
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:16:
Ik heb nu sinds een weekje of twee de MX1000, maar nu ook met een Steelpad 4D (www.steelpad.nl).. ik gebruik hem op de gladde kant!
echt relaxt!!
Ik dacht dat die steelpad en een draadloze muis niet samengingen? Jij hebt dus geen lasT?

Wie weet hoe ik mijn scrollknop kan configureren zodat ik de links en rechts klick functie van de scrollknop kan gebruiken? Ik zal wel kippig zijn maar ik kan het niet vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door JP-tjuh op 30-11-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JP-tjuh schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:29:
[...]

Ik dacht dat die steelpad en een draadloze muis niet samengingen? Jij hebt dus geen lasT?
Een paar vrienden van me hebben ook deze combinatie en werkt daar ook perfect!
dus no prpbs hierow..
[...]
Wie weet hoe ik mijn scrollknop kan configureren zodat ik de links en rechts klick functie van de scrollknop kan gebruiken? Ik zal wel kippig zijn maar ik kan het niet vinden.
Na het installen van de Logitech software zou dat gelijk moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Laatst online: 24-08 08:08
Jeetje, dan moet ik nu weer nadenken of ik de icemat of de Steelmat neem :P

Als ik bijvoorbeeld america;s army speel en ik wil deze muisknop gebruiken voor een functie dan reageert het spel niet en kan ik deze spelfuncties dus niet aan deze muisfunctie koppelen (scroll rechts/links)

Probleem opgelost... met dat logitech gamers tooltje :P

[ Voor 10% gewijzigd door JP-tjuh op 01-12-2004 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
[...]

Heb ook dezelfde combo, totaal geen problemen mee, ook als ik mn muis snel versleep tijdens het gamen. Gebruik de gladde kant btw zonder muisskatez :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
prima muisje, met games doet ie ook wat ie hoort te doen
maar ik heb 1 klein probleempje, eigenlijk 2
soms, als ik gewoon aan het surfen ben schiet mijn muispointer 1 cm omhoog.
en ik gebruik vaak de scrollwheel om pagina's te bekijken en dan springt ie opeens een paar regels tegelijk omlaag.

verder een prettig ding, of die nauwkeuriger is dan de mx 700 betwijfel ik
de mx 700 was in die tijd toch wel 10 euro duurder dan de mx1000 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu sinds een paar dagen ook eigenaar van een MX1000. Zeer tervreden hierover ook aangezien ik een grote muis zocht die lekker in de hand ligt.
Heb alleen één nadeel, weet niet of deze al besproken is, maar bij het heel snel heen en weer bewegen, bijvoorbeeld bij een FPS game 180 graden draaien met lage sensitivity zorgt voor enorme muis lag. Bij hele snele bewegingen zelfs zo erg dat de cursor blijft hangen. Zodra ik weer langzamer ga heb ik nergens last van. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Verder top ding, gamed erg lekker, afgezien van dat ene puntje dan, batterij staat nog steeds op 3 streepjes, ligt heerlijk in de hand, beter dan m'n MX500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 11:59
Had er nog geen plaatje van gezien, heb de laser van de muis op de gevoelige plaat vastgelegd :) Een rode laserstraal(tje),na aantal seconden begint ie te knippen en dan uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dino1337/mx1000_laser.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:08

Reinier

\o/

^^^^

[rml]r_kluft in "[ Ervaringen]Logitech MX1000"[/rml] :>

Ik neem m'n muis inclusief ontvanger elke dag mee naar m'n afstudeerplek, gewoon los in m'n rugtas :+ Ben benieuwd hoe lang ie heel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
JP-tjuh schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:15:
Jeetje, dan moet ik nu weer nadenken of ik de icemat of de Steelmat neem :P
Persoonlijk zou ik voor de Steelpad gaan. Heb met beide ervaring en de Steelpad gelieft mijn voorkeur. O.a. minder koud in de winter en kan er uren mee gamen zonder dat ik last van pols krijg. De icemat kon ik niet "eindeloos" mee gamen. Deze is stukken dikker en ligt daarbij nog op rubberen nopjes. Verhoging van je muis als gevolg.
dinokiller schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:46:
Had er nog geen plaatje van gezien, heb de laser van de muis op de gevoelige plaat vastgelegd :) Een rode laserstraal(tje),na aantal seconden begint ie te knippen en dan uit.

[afbeelding]
Paar pagina's terug had iemand dat ook al gedaan :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Ik vroeg me af of er al mensen zijn met de een mx1000 Revision 1.5. Zo ja, heeft deze ook last van de hier veelbesproken optillag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
_Oldie_ schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:45:
Ik vroeg me af of er al mensen zijn met de een mx1000 Revision 1.5. Zo ja, heeft deze ook last van de hier veelbesproken optillag?
Hoe kan je zien welke revisie je hebt?

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch ff melden:

Ik heb hem nou 2 maanden en hij werkt nog steeds perfect, ging gisteren even met mijn oude muis aan de slag (de MX1000 was leeg) en dan merk je het verschil toch wel!
TOPmuisje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 14:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Gister gekocht samen met een Icemat 2nd en ik moet zeggen: het ligt en glijdt heerlijk in de hand. (Hmm, klinkt een beetje fout maar jullie snappen wat ik bedoel).

Alleen één groot nadeel tot nu toe. I.t.t. tot Mouseware geeft Setpoint niet de mogelijkheid om accelaratie automatisch uit te zetten in games. Hoe gaan jullie daar mee om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

kevinp schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:45:
[...]

Hoe kan je zien welke revisie je hebt?
Het plastic zakje waarin de setpoint cdrom zit en wat boekwerkjes, is gesloten met een sticker. Op deze sticker staat de revisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ray-zor schreef op zondag 19 december 2004 @ 21:46:..
Alleen één groot nadeel tot nu toe. I.t.t. tot Mouseware geeft Setpoint niet de mogelijkheid om accelaratie automatisch uit te zetten in games. Hoe gaan jullie daar mee om?
Ik heb ook customer support van Logitech hierover gemaild en kreeg dit antwoord:
Thank you for contacting Logitech's Electronic Technical Support.

I understand that you are not able to locate the option to set automatic disabling of pointer acceleration in games for the mouse.

The MX 1000 mouse is not designed to be used for gaming. This is why you will not find such an option in the SetPoint software.

However, If will forward your suggestion to the concerned department. Thank you for your suggestion.

[Bladiebla]
Tsja, voorlopig maar met de zeer bugy bèta van LogiGamer voor MX1000 aan de slag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ray-zor schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:27:
[...]

Ik heb ook customer support van Logitech hierover gemaild en kreeg dit antwoord:

[...]

Tsja, voorlopig maar met de zeer bugy bèta van LogiGamer voor MX1000 aan de slag :(
Nou ja zeg: "The MX 1000 mouse is not designed to be used for gaming." :/ |:( 8)7

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Help!!!! schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:07:
[...]

Nou ja zeg: "The MX 1000 mouse is not designed to be used for gaming." :/ |:( 8)7
Fijn is dat ja. Koop je de duurste muis op de markt, krijg je achteraf te horen dat hij niet geschikt is voor spellen.

Ik moet zeggen dat ik hem zelf prima vind voor spellen maar wel zit met enkele probleempjes die Logitech op zou moeten lossen. Op deze manier ontkennen ze al hun verantwoordelijkheid voor hun eigen producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 01:03
Ik zit te twijfelen tussen de MX1000 en de MX510 ik game vaak maar doe gewoon internetten, mp3tjes luisteren etc. Nu is mijn vraag welke kan ik het beste nemen om te gamen? (ik heb al een steelpad 4D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

Xato schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:31:
Ik zit te twijfelen tussen de MX1000 en de MX510 ik game vaak maar doe gewoon internetten, mp3tjes luisteren etc. Nu is mijn vraag welke kan ik het beste nemen om te gamen? (ik heb al een steelpad 4D).
Kijk eerst welke muis qua ergonomie het beste bij je past (ik persoonlijk vind de mx1000 qua vorm geweldig).

Beslis dan hoe belangrijk draadloos voor je is. Weegt dit niet op tegen de nadelen van de mx1000 (optillag en op dit moment minder goede software) neem dan een mx510.

Als ik jou was zou ik gewoon bij een winkel bij je in de buurt de mx1000 halen. Bevalt deze je niet, ruil hem dan voor de mx510 (met terugbetaling van verschil in aankoopprijs). Als je je muis op internet bestelt wordt dit natuurlijk wat omslachtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
Maar er wordt gezegd dat draadloos kl*te is op een lanparty en aangezien ik daar soms naar toe ga wil ik wel een goeie muis hebben. Is dit echt zo of valt dit wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ik heb de MX1000 pas sinds een paar dagen en dus alleen met Setpoint 2.14 ervaren. Zowel op ps/2 als USB (wat ik op dit moment gebruik). En wat ik lees over optil-lag en plots verspringen van cursor heb ik nog 0,0 gehad.
Ik game vrij veel dus een draadloos vond ik wel een beetje een risico. Maar ik kon het als verjaardagskadootje krijgen dus dat risico wilde ik zeer graag nemen :Y) . Een paar keer even mee gegamed, maar ik kon qua reactie geen negatief verschil merken met mijn MX500. Het enige waar ik tegenaan liep was dat de versnelling niet meer automatisch wordt uitgezet.

Verder ben ik het emee eens dat deze muis werkelijk gigantisch lekker in de hand ligt. En op mijn Icemat 2nd edition (ook een kadootje :) ) met teflon tape glijdt het als een terelier. Zo soepel zelfs dat ik mijn aim moet gaan bijstellen, want ik schiet nu te ver door bij het snel richten :) Dus dat berichtje van Logitech over gamen neem ik met een dikke korrel zout.
Eind dit jaar een dagje LANnen met vrienden dus dan kan ik kijken hoe de muis na een hele dag gamen nog presteert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
_Oldie_ schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:36:
[...]

Fijn is dat ja. Koop je de duurste muis op de markt, krijg je achteraf te horen dat hij niet geschikt is voor spellen.
Hij is imho wel geschikt voor spellen, je interpreteerd de tekst verkeerd...Not designed betekent in mijn visie dat de makers ervan niet vanuit een gamers oogpunt de muis hebben gemaakt. Wat maybe wel het geval was bij de mx500/510. Als er stond: The mx1000 is not suited for gaming dan had ik deze post niet hoeven maken ;)

Ik game iig lekker met deze muis!

[edit]
Ben ik dan de enige die sowieso zn acceleratie uitzet :Y) ? Ik vind mouse acceleratie sowieso irritant, in windows of games. Ik zet liever mn mouse speed wat hoger...Zal wel personal preference zijn :)

[ Voor 15% gewijzigd door aramdin op 21-12-2004 03:45 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

aramdin schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 03:43:
[...]

Hij is imho wel geschikt voor spellen, je interpreteerd de tekst verkeerd...Not designed betekent in mijn visie dat de makers ervan niet vanuit een gamers oogpunt de muis hebben gemaakt. Wat maybe wel het geval was bij de mx500/510. Als er stond: The mx1000 is not suited for gaming dan had ik deze post niet hoeven maken ;)

Ik game iig lekker met deze muis!

[edit]
Ben ik dan de enige die sowieso zn acceleratie uitzet :Y) ? Ik vind mouse acceleratie sowieso irritant, in windows of games. Ik zet liever mn mouse speed wat hoger...Zal wel personal preference zijn :)
ik gaf aan dat de mx1000 ook bij mij prima functioneerde als game muis (dus geschikt imho). Ik wilde juist aangeven dat Logitech het zichzelf wel erg makkelijk maakt door ACHTERAF aan te geven dat de muis niet ontworpen is om te gamen. Dit heb ik namelijk niet op hun site zien staan, niet op de verpakking en ik hoor het ook niet in de winkel.

Omdat zij nu aangeven dat de muis niet is ontworpen voor games, hoeven zij (in hun optiek) de problemen die de mx1000 kent niet op te lossen.

Alleen de Razer muizen en de mx510 zijn specifiek "designed for gaming" (marketing crap naar mijn mening). Microsoft gebruikt de smoes "not designed for gaming" niet om de gebreken aan hun muizen te verbloemen. Logitech heeft dit ook niet gedaan met andere muizen uit de mx serie. Ze zijn nu dus gewoon laf bezig door de problemen die consumenten hebben met hun product te negeren. Dit terwijl het gaat over het topmodel van de productcategorie!

[ Voor 9% gewijzigd door _Oldie_ op 21-12-2004 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:09

CerandoX.nl

Vides

Ik heb ook last van de verspringende cursor,Maar waar legt dit nu aan.Ik heb meegeleverde drivers geinstalleerd.Heb een Coolermaster X-Pad Steel,en dat is een supervlakker ondergrond,me muis is gewoon redelijk stabiel.Heb me lens met alcohol schoongemaakt.Noem maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Jammer dat Logitech zo reageert idd. Je legt aardig wat geld neer, dan verwacht je ook goede support no matter what, nietwaar?

Ik ben blij met mn muisje en heb nog geen problemen ondervonden, hoop ze ook niet te krijgen, anders moet ik het ook doen met crappy support :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

CerandoX.nl schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 19:30:
Ik heb ook last van de verspringende cursor,Maar waar legt dit nu aan.Ik heb meegeleverde drivers geinstalleerd.Heb een Coolermaster X-Pad Steel,en dat is een supervlakker ondergrond,me muis is gewoon redelijk stabiel.Heb me lens met alcohol schoongemaakt.Noem maar op!
Download en installeer de laatste drivers. (2.14.106)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
Weet iemand misschien hier hoe duur de MX1000 bij Mediamarkt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xato schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 20:02:
Ik heb hem een tijdje terug gezien voor 75 of 80 euro in enschede :/, wel duur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Laatst online: 12-09 15:31
Hoe lang moet de muis voor de eerste keer opladen?

Ik heb net men mx1000 (GRATIS!) aangekregen omdat men MX700 kapot was (hij dubbelklikte van zichzelf)... Nu wil ik hem testen, maar een li-ion batterij kan je best de eerste malen volledig op- en ontladen. De laadtijd kon ik ook niet vinden in de handleiding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:34

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Schorre schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:25:
Hoe lang moet de muis voor de eerste keer opladen?

Ik heb net men mx1000 (GRATIS!) aangekregen omdat men MX700 kapot was (hij dubbelklikte van zichzelf)... Nu wil ik hem testen, maar een li-ion batterij kan je best de eerste malen volledig op- en ontladen. De laadtijd kon ik ook niet vinden in de handleiding :(
Een paar uur ben je zo kwijt. :/

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Laatst online: 12-09 15:31
Hij werkt dus ondertussen al, en holy sh**! De MX1000 is zeker 1000 keer beter dan mijn vroegere MX700.

PLUSPUNTEN:
1) Hij ligt beter in de hand
2) Naar mijn gevoel lichter
3) Reageert sneller en accurater
4) Handige batterij-indicator
5) Veel knoppen (was ik al wel gewend ;))

MINPUNTEN:
... nog geen echte minpunten ontdekt, een SUPERmuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05 15:55
bijvoorbeeld bij een FPS game 180 graden draaien met lage sensitivity zorgt voor enorme muis lag. Bij hele snele bewegingen zelfs zo erg dat de cursor blijft hangen. Zodra ik weer langzamer ga heb ik nergens last van. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Dit probleem heb ik met m'n huidige Logitech Mouseman, dit komt volgens mij door de suffe sensor. De dual optical had hier bijvoorbeeld totaal geen last van.

Ik zou eerst een andere muismat proberen (hoewel de mx1000 op 'elk oppervlak' zou moeten werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamieater
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 18:33
Darkvater schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:14:
www.logitech.com -> support -> product support -> Kies muis en MX1000 -> 'contact us' boven en gewoon je verhaal vertellen.

Als meer mensen dit doen wordt er hopelijk wat echt aan gedaan...recall base-unit?

Bamieater en fooker; welke M/N nummer staat er bij jullie op de onderkant van de lader?
M/N: C-BN34

Beetje late reply, maar ja. :-)

Say what you want to say, BUT don't speak!

• larry laffer
  • Laatst online: 06-12-2021
Chester schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:24:
...Nu wilde ik deze weer instellen als mn mx500 (de buttenconfig dus :p), vorige en volgende in Firefox is me al gelukt, maar ik krijg het niet voor elkaar om met mn middelmuisknop "mijn computer" te verkennen :?
Iemand die toevallig weet of/hoe dit wel kan?
Ik heb sinds vanmiddag ook deze muis i.p.v. m'n mx500 en heb dit topic doorgelezen op zoek naar het antwoord op deze vraag. Logisch zou zijn "toetsaanslag instellen" en dan "windows-knop+E" maar die windowsknop wordt niet herkend bij "toetsaanslag instellen". Heb je inmiddels een oplossing gevonden? (Of is het antwoord gegeven en heb ik per ongeluk overheengelezen,) (bij de mx500 kon je dit selecteren in het lijstje van de toe te wijzen functies, nu niet meer)

[ Voor 10% gewijzigd door larry laffer op 30-12-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 11:59
Xato schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 20:02:
Dynabyte heeft wel een leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
larry laffer schreef op donderdag 30 december 2004 @ 23:53:
[...]

Ik heb sinds vanmiddag ook deze muis i.p.v. m'n mx500 en heb dit topic doorgelezen op zoek naar het antwoord op deze vraag. Logisch zou zijn "toetsaanslag instellen" en dan "windows-knop+E" maar die windowsknop wordt niet herkend bij "toetsaanslag instellen". Heb je inmiddels een oplossing gevonden? (Of is het antwoord gegeven en heb ik per ongeluk overheengelezen,) (bij de mx500 kon je dit selecteren in het lijstje van de toe te wijzen functies, nu niet meer)
Je kunt een applicatie kiezen om op te starten en dan 'explorer.exe' opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xato schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:58:
Maar er wordt gezegd dat draadloos kl*te is op een lanparty en aangezien ik daar soms naar toe ga wil ik wel een goeie muis hebben. Is dit echt zo of valt dit wel mee?
Werkt perfect hoor!
Nooit last.. als je iemand anders stoord ff op de Reset signal knop dowen en problem fixed..
Ik heb de laatste LAN met 4 man aan een tafel gezeten waarvan we allevier de MX1000 hadden, no problm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vladje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021
fooker schreef op woensdag 03 november 2004 @ 18:44:
Verschikkelijke software..

MENSEN !!! niet installen als je games speelt :X
Sorry, maar dit is wel heel onduidelijk hoor, je gaat de mensen hier aanmoedigen om de software te instaleren door zo te reageren. Kan je enige beredenering geven waarvoor dat je dit vind? Ikzelf ben van plan de muis te bestellen tijdens het weekend, lijkt me (ondanks de kleine/grote nadelen) een prachtmuis. >:)

BLU3_VV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de functies van de tilt-knop kan veranderen, na zoeken op Google en GOT kon ik het niet vinden. In Set-Point kan ik er ook geen optie voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvhulten
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11-2024
VRIENDEN! :9

ik heb nu een mx 510 muis waar ik tevreden over ben.
is het nu zinvol om te upgraden naar n mx1000?
ik zou het evt doen zodat ik niet meer steeds mn draad hoef op te hijsen.
ik heb verder een log. internet black KB met nieuwste drivers e.d.
zou ik verschil merken met games? voornamelijk C: source?
andere mensen die dezelfde upgrade hebben gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
nielsvhulten schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:24:

Ik zelf ben van een mx500 (bijna gelijk aan de 510, behalve dat de 510 op papier sneller is :P) naar een mx1000 gegaan, en ik vindt het een vooruitgang :). Licht stukken beter in de hand en reageert perfect, en de accu gaat hier met gemak 1 a 2 weken mee.

Echter is hij imo de 60 euro niet waard voor een overgang van een mx500/510, ik heb hem namelijk gekregen. Mocht 60 euro geen probleem zijn voor je dan had ik het gedaan, maar je zult een ander net zo hard hier horen roepen dat je beter bij je mx510 kan blijven :).

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
nielsvhulten schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:24:

Ik heb de MX1000 nu al een paar maanden. Daarvoor had ik een mx500. Ik vond het wel zinvol om te upgraden. Het ligt erg fijn in de hand, als ik soms met mn mx500 moet werken omdat mn batterijen te leeg zijn kan ik er amper meer mee werken, die mx1000 is gewoon te fijn om af en toe nog met de mx500 te werken :p
Enig minpuntje is wel online FPS (in het begin dan), na een paar dagen went dat wel :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:51

MadEgg

Tux is lievvv

Ik heb nu een Cordless Optical Desktop, op de muis staat: Cordless Mouseman Optical.
Helaas is de linker muisknop aan zijn einde dus ben ik op zoek naar een vervanger. Nu wil ik eigenlijk draadloos, dus ik twijfel nu tussen een MX700 en een MX1000.

In dit draadje heb ik meermalen gelezen dat je de knoppen niet kan gebruiken in games? Ik heb bij muizen nog nooit de bijbehorende software gebruikt omdat dit altijd vervuiling, vertraging en hopen zinloze features tot gevolg had. Als ik bij de MX1000 de software niet installeer, kan je dan nog steeds de extra knoppen niet gebruiken in games? En kan dit bij de MX700 wel?

Verder lees ik hier dat de batterij 2 weken meegaat, is dat echt zo kort? Mijn Mouseman Optical doet minstens 1 a 2 maanden met een setje NiMH batterijen, slurpt deze techniek nou zoveel meer stroom?

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadEgg schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:14:
Verder lees ik hier dat de batterij 2 weken meegaat, is dat echt zo kort? Mijn Mouseman Optical doet minstens 1 a 2 maanden met een setje NiMH batterijen, slurpt deze techniek nou zoveel mee stroom?
Maakt het nou zo veel uit dat je je muis eens in de twee weken een nachtje op de lader moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_

_Oldie_

Are you local?

MadEgg schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:14:
Ik heb nu een Cordless Optical Desktop, op de muis staat: Cordless Mouseman Optical.
Helaas is de linker muisknop aan zijn einde dus ben ik op zoek naar een vervanger. Nu wil ik eigenlijk draadloos, dus ik twijfel nu tussen een MX700 en een MX1000.

In dit draadje heb ik meermalen gelezen dat je de knoppen niet kan gebruiken in games? Ik heb bij muizen nog nooit de bijbehorende software gebruikt omdat dit altijd vervuiling, vertraging en hopen zinloze features tot gevolg had. Als ik bij de MX1000 de software niet installeer, kan je dan nog steeds de extra knoppen niet gebruiken in games? En kan dit bij de MX700 wel?

Verder lees ik hier dat de batterij 2 weken meegaat, is dat echt zo kort? Mijn Mouseman Optical doet minstens 1 a 2 maanden met een setje NiMH batterijen, slurpt deze techniek nou zoveel mee stroom?
Je moet de setpoint software gebruiken anders werkt de muis niet met de volledige precisie van de optical sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:58:
[...]

Maakt het nou zo veel uit dat je je muis eens in de twee weken een nachtje op de lader moet zetten?
Het probleem is dat ik altijd geleerd heb dat het het beste is om batterijen zoveel mogelijk zo goed als leeg te maken voor ze weer op te laden. Wat ik met mijn huidige muis doe, is de batterijen helemaal leeg muizen, en vervolgens de batterijen vervangen door een paar andere NiMH batterijen die vers van de lader komen. Zo zit ik nooit zonder muis en maak ik volgens mij optimaal gebruik van de batterijen.
Wat ik van deze muis heb begrepen is dat de batterijen niet vervangen kunnen worden en dan zal je altijd zien dat de batterij net op een heel erg ongelegen moment uitvalt. Dus zou ik hem inderdaad wekelijks moeten opladen, en ergens stuit me dat tegen de borst.
_Oldie_ schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:59:
[...]

Je moet de setpoint software gebruiken anders werkt de muis niet met de volledige precisie van de optical sensor.
Dan het volgende punt, deze Setpoint software is er zeker niet voor Linux waardoor ik daar dus niet gebruik kan maken van de optimale precisie van de optical sensor, right?

En met deze Setpoint software onder Windows, is het inmiddels al mogelijk om de knoppen te gebruiken zonder ze naar toetsen op het keyboard te mappen? Sorry als het al ergens in dit draadje staat maar het draadje is zooooo lang, geen tijd om allemaal door te lezen eigenlijk.

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadEgg schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:27:
[...]

Het probleem is dat ik altijd geleerd heb dat het het beste is om batterijen zoveel mogelijk zo goed als leeg te maken voor ze weer op te laden. Wat ik met mijn huidige muis doe, is de batterijen helemaal leeg muizen, en vervolgens de batterijen vervangen door een paar andere NiMH batterijen die vers van de lader komen. Zo zit ik nooit zonder muis en maak ik volgens mij optimaal gebruik van de batterijen.
Wat ik van deze muis heb begrepen is dat de batterijen niet vervangen kunnen worden en dan zal je altijd zien dat de batterij net op een heel erg ongelegen moment uitvalt. Dus zou ik hem inderdaad wekelijks moeten opladen, en ergens stuit me dat tegen de borst.
Nou dat probleem valt opzich wel mee..
De muis geeft een halve dag van te vorgen al aan dat ie bijna leeg is, dus dan kan je altijd nog een paar uurtjes gebruiken.. En ik nood kan je hem ff 10 minuten op de lader leggen dan kan je hem namenlijk weer 5 uur gebruiken..

Plus dat deze nieuwe aku technologie heel goed schijnt te zijn en dus eigenlijk daar geen rekening meer me hoeft gehouden te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
_Oldie_ schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:59:
Hoe weet je dit zo zeker? En waar heb je deze info vandaan? Ben ik wel benieuwd naar...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

En hoe kan je nu precies zien of je al of niet de volledige precisie benut?

Ik heb gezien dat je in ieder geval bij de muizen die met MouseWare werken, het mwblablabla.exe installatiebestand met WinZip uit kunt pakken, en daar uit de WinXP_2K directory alleen de driver pakken zonder de software te installeren.
Werkt de muis dan ook met de volledige precisie, en is dit ook mogelijk met de SetPoint software?

Overigens heb ik inmiddels wel dit hele topic maar doorgelezen om mijn vraag beantwoord te krijgen en uit de reacties ben ik tot de conclusie gekomen dat deze techniek nog teveel in de kinderschoenen staat om voor gamers geschikt te zijn. Heb dus een MX700 Optical Cordless gekocht.

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 11:15
Woeiii * HiDNN heeft de logitech MX1000 vandaag ook ff @ Media markt gehaald.. _/-\o_

En de enigste vraag die tot nu toe bij mij rest..Hoelang moet hij aan de lader..voor de eerste keer :+

[ Voor 13% gewijzigd door HiDNN op 21-01-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Tot hij volgeladen is. De eerste keer duurt 2 u dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de MX1000 al een paar maanden naar alle tevredenheid in gebruik op mijn desktop pc. Nu he b ik deze week ook een MX1000 voor mijn laptop aangeschaft. Na twee probleemloze dagen, werkt de muis dus niet meer. Ik heb overal al gezocht, maar kon niemand met hetzelfde probleem vinden.

Wat kenmerken:
- Ik heb mijn muis aangesloten op een USB2 poort van mijn laptop (acer 1363).
- Na inpluggen usb kabel, werkt de de muis maarliefst 10 seconden! hierna reageert hij niet meer!
- Het config scherm van win XP home geeft aan dat de muis wordt gedetecteerd en goed werkt.
- Setpoint driver geinstalleerd: 2.14.106
- de reset knop / on-off knop brengen geen verbeteringen
- Na inpluggen op mijn desktop heb ik hetzelfde probleem (na 10 seconde geen reactie meer)

Heeft iemand hetzelfde probleem en hier een oplossing voor gevonden, of zal het een garantie kwestie zijn?
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste