Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de MX 1000 sinds gisteren.
Voorheen een Mircosoft Wireless Natural MM Toetsenbord met wireless Muis.

Windows:

De MX 1000 reageert onder WindowsXp perfect. _/-\o_
Ben heel erg tevreden over de gevoeligheid (beter dan Microsoft).
Echter, het selecteren met ctl + a van een aantal bestanden in een map om daar vervolgens 1tje te deselecteren werkt niet.
Dit is precies tegenover gesteld aan die van Micorsoft.
Vergt dus enige gewenning, lijk me!

Games:

Ik speel vaker Joinst Ops.
Nu dus met MX 1000 & microsoft wireless toetsenbord.
Helaas dus voor alle gamers onder dit spel. :r

ZE WERKEN NIET SAMEN.
- Navigeren met de muis is perfect.
- Toetscombinatie voor lopen en links/rechts werkt even en daarna weer niet.
- Je moet dus elke keer opnieuw de looprichting (bijv. vooruit "W"activeren) anders blijf je gewoon op de plek staan na een aantal tellen. :(

Iemand dezelfde ervaring en/eventueel een oplossing hiervoor.

Heb al met en zonder drivers geprobeerd en installatie volgorde veranderd.
En van beide producten de laatste drivers geinstald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 10:19:

ZE WERKEN NIET SAMEN.
- Navigeren met de muis is perfect.
- Toetscombinatie voor lopen en links/rechts werkt even en daarna weer niet.
- Je moet dus elke keer opnieuw de looprichting (bijv. vooruit "W"activeren) anders blijf je gewoon op de plek staan na een aantal tellen. :(

Iemand dezelfde ervaring en/eventueel een oplossing hiervoor.
Als je een nieuwe logitech installed, reset hij de waarden in windows van je keyboard naar 0. Oftewel, zet in config/keyboard je herhaalsnelheid omhoog van je toetsen,... probleem opgelost....

Irrelevant by default - rm -rf /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reactie. _/-\o_

Maar de herhaalsnelheid staat op max.
Dus de drivers van het toetsenbord ff geuninstald en hardwar "verwijderd".
Daarna opnieuw geinstalleerd maar noppes.
Nog steeds op max. en geen verbetering.. :(

Wie o wie anders mot het MUISJE terug naar de winkel ;( :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ondertussen die muis bij mijn Cordless Desktop Optical zit enorm beu, ligt niet super in de hand maar vooral ... hij is allesbehalve precies. Ik wil nu graag zo'n MX1000 kopen, maar heb geen zin om hier 2 ontvangers op m'n bureau te zetten.

De MX1000 werkt niet in combinatie met de ontvanger van mijn desktop (C-BD9-Dual), daar ben ik al achter gekomen. Zou het mogelijk zijn dat mijn toetsenbord wel zou werken icm de ontvanger van de MX1000? Ik vind er maar geen info over, moest het lukken koop ik direct zo'n muis :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej,en ik kan morgen terug naar de winkel omdat meschien me muis niet in orde is,maar dat weet ik nog nie zeker,en voor het zelfde geld sturen ze me naar huis met de boodschap dat ie goed is,zit ik met een niet fijne mx1000,niet wetend of ie nou stuk is of dat het hoort,zoals hij nu is vind ik het een bagger muis

IEMAND MET DEZE MUIS > kan die even kijken als hij zin muis recht optilt of zijn muisaanwijzen dan ook een willekeurige richting een paar cm op gaat.

dit bedoel ik[videotje]

MX1000

Mijn mx1000 is zeker stuk,ik kan niet eens een klein rondje maken zonder dat hij opeens een beetje verspringt

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 15:30 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 19:24
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 13:49:
Ik ben ondertussen die muis bij mijn Cordless Desktop Optical zit enorm beu, ligt niet super in de hand maar vooral ... hij is allesbehalve precies. Ik wil nu graag zo'n MX1000 kopen, maar heb geen zin om hier 2 ontvangers op m'n bureau te zetten.

De MX1000 werkt niet in combinatie met de ontvanger van mijn desktop (C-BD9-Dual), daar ben ik al achter gekomen. Zou het mogelijk zijn dat mijn toetsenbord wel zou werken icm de ontvanger van de MX1000? Ik vind er maar geen info over, moest het lukken koop ik direct zo'n muis :7
nee, deze ontvanger heeft maar 1 aansluiting, en die is voor de muis. anders zitten er 2 aan 1 voor de muis, en 1 voor het toetsenbord.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-08 11:49
Net een dagje gestoeit met mijn nieuwe MX1000 (De zwarte, en hij is ECHT zwart.... 8)

Ik heb geen last van kantelen, hij is zo vlak als een spiegel. Verder heb ik ook totaal geen problemen met het "verspringen"bij het optillen (Niet dat ik hem ooit hoef op te tillen, want er zit een prima versnelling op)
In vergelijking met mijn oude MX310 is hij een stuk gevoeliger (Ik werk nu zonder muismat op een houten buro en merk dat de aansturing van de cursor duidelijk scherper is)

Jammer is dat de voor- en achteruitknoppen te dicht bij elkaar zitten. Teveel back and forwardpages in de browser krijg ik duimkramp van......

Ander minpuntje is inderdaad de belachelijk zware zoomtoets. Je hebt het idee dat je het scrollwieltje zowat door de muis moet drukken.

De vormgeving en het gewicht vind ik geweldig. Ik heb behoorlijke kolenschoppen met korte vingers en dit is de lekkerste muis die ik ooit gehad heb.

Wat mij betreft voor zijn geld een aanrader...........

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 15:05:
Jeej,en ik kan morgen terug naar de winkel omdat meschien me muis niet in orde is,maar dat weet ik nog nie zeker,en voor het zelfde geld sturen ze me naar huis met de boodschap dat ie goed is,zit ik met een niet fijne mx1000,niet wetend of ie nou stuk is of dat het hoort,zoals hij nu is vind ik het een bagger muis

IEMAND MET DEZE MUIS > kan die even kijken als hij zin muis recht optilt of zijn muisaanwijzen dan ook een willekeurige richting een paar cm op gaat.

dit bedoel ik[videotje]

MX1000

Mijn mx1000 is zeker stuk,ik kan niet eens een klein rondje maken zonder dat hij opeens een beetje verspringt
HOi,

Als ik men muis optil (wat niet nodig is) dan verspringt de aanwijzer, maar wel altijd dezelfde kant op en met dezelfde afstand (1cm).

Lijkt me vrij normaal en zie ik niet als een "falen" daar het een LASERMUIS is en dus ook op pakweg een 1/2 cm van bureaublad functioneerd.

Als die van jou willekeurig welke richting, met verschillende afstanden, uit gaat klopt er mijn inziens tog iets niet mee.

Wel heb ik dat ie een beetje één kant uitwiebelt, maar daarvoor ga ik hem ruilen tegen een ander exemplaar. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 17:46:
[...]

HOi,

Als ik men muis optil (wat niet nodig is) dan verspringt de aanwijzer, maar wel altijd dezelfde kant op en met dezelfde afstand (1cm).

Lijkt me vrij normaal en zie ik niet als een "falen" daar het een LASERMUIS is en dus ook op pakweg een 1/2 cm van bureaublad functioneerd.

Als die van jou willekeurig welke richting, met verschillende afstanden, uit gaat klopt er mijn inziens tog iets niet mee.

Wel heb ik dat ie een beetje één kant uitwiebelt, maar daarvoor ga ik hem ruilen tegen een ander exemplaar. :*)
En dan, wil je dan een mx700 want die muizen hebben dat allemaal, iig een beetje. Tenzij logitech inmiddels een nieuwer type mx1000 op de markt heeft gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op 17 september 2004 @ 20:12:
[...]

En dan, wil je dan een mx700 want die muizen hebben dat allemaal, iig een beetje. Tenzij logitech inmiddels een nieuwer type mx1000 op de markt heeft gebracht.
ik denk dat hij bedoelt ruilen tegen een andere mx1000

edit

kunnen julie mensen eens effe met julie mx1000s proberen met hoge sens [85%] een klein circeltje te maken.
bij mij is het zo dat hij dan beetje verspringt van de circel die ik maak met mijn hand.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 20:47:
[...]

ik denk dat hij bedoelt ruilen tegen een andere mx1000

EDIT: idd, een MX1000 die niet graag wiebelt :Y)

edit

kunnen julie mensen eens effe met julie mx1000s proberen met hoge sens [85%] een klein circeltje te maken.
bij mij is het zo dat hij dan beetje verspringt van de circel die ik maak met mijn hand.
EDIT: net uitgeprobeerd, géén probleem hiero om kleine cirkel te maken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 21:31:
[...]

EDIT: net uitgeprobeerd, géén probleem hiero om kleine cirkel te maken :O
oke bedankt :)

enne,dat kantelen waar mensen het over hebben.
is dat als je hem op een harde ondergrond legt,dat er dan speling van links en naar rechts in zit.
net zoals je dat bij schoolbanken hebt..moet je papiertje onderleggen zoadt hij niet meer heen en weer kan.
is dat het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik heb bij m'n MX1000 al sinds het begin "last van" dat het MX Laser-stickertje dat voorop de muis zit in het midden een beetje bol staat. Ik kan hem wel aandrukken, maar na een tijdje staat hij weer een beetje bol. Zo is de muis dus niet 100% vlak daar, want het stickertje steekt een beetje uit.

Andere mensen met dit "probleem"?

Niet echt boeiend natuurlijk, maar ik ben het niet gewend van Logitech

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hee dat heb ik ook idd! Net of dat stickertje/plaatje niet goed vastgelijmd zit ofzo. Beetje matige afwerking idd, want je voelt het wel aldoor tegen je hand aan komen. Bij mij is het dat ie aan de linkerkant aldoor wat los gaat.

Verwijderd

bij mij links ook.
had ik maar de mx 900 gekocht :P of 510.
ik ga vandaag naar mycom andere proberen te krijgen,ik heb het gevoel dat me muis niet helemaal lekker is.

Ergste minpunten[bij mx1000's die wel werken]

- op harde ondergrond lijkt het net alsof zo'n telfon plakkertje eronder uit is.[wiebelt]
- verdomde stikkertje in me hand,moet ik steeds maar weer aandrukken.

Real Borrelnoot >>>

welke ondergrond gebruik je ?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 08:02 ]

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

wat mij gisteren opviel, toen ik hetzelfde probleem begin te krijgen, was dat er om de Laser gat aan de onderkant een beschermende plastickje zat. Deze kwam in de weg toen ik de muis bewoog en zorgde blijkbaar voor verwarring in de muis zelf.

Dit zijn gewoon platistickjes die eraf kunnen.

Boy.Skywalker:
Deze muis is inderdaad niet geschikt voor gamers. Maar het zal in de toekomst wel verbeteren door nieuwe software. Lees mijn review er maar over:
Logitech MX1000 Review.

Overigens heb ik de batterij nog steeds niet leeg gekregen. Hij is nu al zo'n 9 dagen op 1 oplaadbeurt aan het draaien.

Verwijderd

Pluspunten :

-Zeer goede grip.
-Batterij indicater.
-Batterije gaan lang mee.[7+ dagen]
-Nieuwe batterije die je kan opladen wanneer je maar wilt.
-Bete positie duimknoppen.
-Maar 3% reactiesnelheids verschil in vergelijking met bijv de mx500.
-Logitech teken nu niet meer in in je handpalm,hadden sommige last van.
-Tilt-Wheel.

Minpunten :

-Muis 'wiebelt' heen en weer op harde ondergrond[met muismat geen problemen]
-MX Laser sticker slecht afgewerkt,gaat los aan linker kant.
-Crappe game ondersteuning,moet snel andere software komen/fixes.
-€80,- is niet niets.
-Halve sec Muis-optil-Lag

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 19:41 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 11:14:
Pluspunten :

-Zeer goede grip.
-Batterij indicater.
-Batterije gaan lang mee.[7+ dagen]
-Nieuwe batterije die je kan opladen wanneer je maar wilt.
-Bete positie duimknoppen.
-Maar 3% reactiesnelheids verschil in vergelijking met bijv de mx500.
-Logitech teken nu niet meer in in je handpalm,hadden sommige last van.
-Tilt-Wheel.

Minpunten :

-Crappe game ondersteuning,moet snel andere software gamen/fixes.
-€80,- is niet niets.
Heb jij er 80 euro voor betaald? :X , mijn laser sticker zit er nog piekfijn op :)

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 09:25

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 11:17:
[...]

Heb jij er 80 euro voor betaald? :X , mijn laser sticker zit er nog piekfijn op :)
Mijn sticker zit ook nog prima. Mijn hand is zo groot dat hij het stickertje bijna niet aanraakt :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Ja bij de mycom.
ben ik blij ook om,anders had ik maandag geen nieuwe muis.
mijne is beetje stuk namelijk

WTF hoe klein is je hand dan :P

ik raak met me onderkant van me hand de muismat vol,zo groot zijn me handen,ik voel dat stikkertje als ie los zit dik goed
Hier wat plaatjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/Mx1000/2004_0918gotmx100000251.jpg
grote variant
Je kan zien dat mijn handen er gewoon veel te dik/groot voor zijn :+
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/Mx1000/2004_0918gotmx10000022.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/Mx1000/2004_0918gotmx10000024.jpg
de bewuste hoek waar het stickertje losraakt,wat je duidelijk voelt

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 16:13 ]

Verwijderd

Hey ik heb vandaag de Mx1000 aangeschaft, moet ff wennen want had eerst zon lichte logitech muis. Maar hij glijd heerlijk, en mn accuraat voelt ook lekker maar ik heb een HEKEL aan dat muis-optil-lag als ik mn muis dan weer neerlegt duurt het 0,5 seconden voordat ik weer verder kan en das een grote nadeel,

Weet iemand wat het probleems is ??

Want bij gamen heb je muisoptillen nodig

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 11:21:
Ja bij de mycom.
ben ik blij ook om,anders had ik maandag geen nieuwe muis.
mijne is beetje stuk namelijk

WTF hoe klein is je hand dan :P

ik raak met me onderkant van me hand de muismat vol,zo groot zijn me handen,ik voel dat stikkertje als ie los zit dik goed
Hier wat plaatjes.

[afbeelding]
* nero355 heeft dit probleem ook :/

Heb je überhaupt ooit een muis gevonden/getest die een beetje groot is en fijn zit/vast houdt ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 17:16:
Hey ik heb vandaag de Mx1000 aangeschaft, moet ff wennen want had eerst zon lichte logitech muis. Maar hij glijd heerlijk, en mn accuraat voelt ook lekker maar ik heb een HEKEL aan dat muis-optil-lag als ik mn muis dan weer neerlegt duurt het 0,5 seconden voordat ik weer verder kan en das een grote nadeel,

ja dat probleem heb ik ook,zwaaaar kut.
edit
Persoonlijk vind ik dat deze muis poep veel mankementen heeft....
zou niet mogen.....
edit

Bij mijn minpunten komt dus ook nog die muis optil lag.

Minpunten :

-Crappe game ondersteuning,moet snel andere software komen/fixes.
-€80,- is niet niets.
-Halve sec Muis-optil-Lag

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 19:40 ]

• Kevinp
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 17:16:

Ik weet niet wat het probleem is, maar ik weet wel dat ik het niet heb. En al dat gezeur over een muis die wiebeld vind ik ook wat overdreven. Ik weet niet hoe jullie muizen, maar muizen jullie met je hele hand gerust op de muisteun ofzo. De enige lag die ik heb van de muis is als hij naar"standy"toe springt. maar daar kan ik me totaal niet aan ergeren.

Verwijderd

kevinp schreef op 18 september 2004 @ 19:44:
[...]

Ik weet niet wat het probleem is, maar ik weet wel dat ik het niet heb. En al dat gezeur over een muis die wiebeld vind ik ook wat overdreven. Ik weet niet hoe jullie muizen, maar muizen jullie met je hele hand gerust op de muisteun ofzo. De enige lag die ik heb van de muis is als hij naar"standy"toe springt. maar daar kan ik me totaal niet aan ergeren.
Nu ga je echt te ver :/

Pak je muis zeikanten[dus plek bij duimknoppen] vast,en leg het op je bureablad neer.
dan ga je met je vingers zachtjes heel zachjes heen en weer,dan gaat de muis al heen en weer wiebelen.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/Mx1000/2004_0918wiebel0005.jpg

Edit
Heb je überhaupt ooit een muis gevonden/getest die een beetje groot is en fijn zit/vast houdt ??
Uhm 8)7 nee. maar dan nog,muizen zouden nog groter moeten zijn 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 19:56 ]

• Kevinp
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 19:50:
[...]

Nu ga je echt te ver :/

Pak je muis zeikanten[dus plek bij duimknoppen] vast,en leg het op je bureablad neer.
dan ga je met je vingers zachtjes heel zachjes heen en weer,dan gaat de muis al heen en weer wiebelen.
[afbeelding]

En voor die muis optil lag moet je je muis buiten het bereik van je laster omhoog tillen,en dat heb je al heel snel,dan krijg je halve sec dat je muisaanwijzer hangt.
Ja, ik weet dat hij wiebelt, dat ontken ik niet, maar ik muis niet volgens jou omschijving. :P. en als je hem gewoon met je hand vast hebt heb ik niet dat hij wiebelt.

En dat mijn muis een halve sec niet werkt als hij is opgetilt is hier ook niet zo, zelfs als ik hem buiten berijk van de zender heb gehad, dan er op z'n kop mee terug loop kan ik gewoon meteen weer aanmuizen.

Verwijderd

Maar,je moet muis terug zetten en dan DIRECT weer bewegen.
Je merkt het goed als je snel een heel stuk wilt muizen.

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Moartn schreef op 17 september 2004 @ 21:52:
Ik heb bij m'n MX1000 al sinds het begin "last van" dat het MX Laser-stickertje dat voorop de muis zit in het midden een beetje bol staat. Ik kan hem wel aandrukken, maar na een tijdje staat hij weer een beetje bol. Zo is de muis dus niet 100% vlak daar, want het stickertje steekt een beetje uit.

Andere mensen met dit "probleem"?

Niet echt boeiend natuurlijk, maar ik ben het niet gewend van Logitech
Tsja, hier exact hetzelfde irritante probleem. Heb het stickertje er maar helemaal afgeropt en met secondelijm weer vastgeplakt. Helaas te veel gebruikt }:O , dus staat alsnog weer bol in het midden 8)7

Carpe Noctem

Verwijderd

kevinp schreef op 18 september 2004 @ 19:44:
[...]

Volgens mij flash je mij, Oke doet dit: muis op tillen ergens anders neerdoen en DIRECT naar een andere bewegen, dan zie je dat je ong 1,2/0,5 seconde lagt das egt klote, vooral bij unreal tournament en andere snelle spellen, Bij CoD is het een minder probleem omdat ik er een beetja aan gewend ben ;)

maar probeer iedereen in het algemeen is, als het geval is dat hij niet lagged dan ga ik is ff terug naar de winkel,

alvast bedankt :)

Verwijderd

Ik heb het ook,ik krijg maandag nieuwe van mycom.
als ik het dan nog heb,is het denk ik toch echt een dikke vette productie fout,of als iedereen het heeft hoort het en wordt de muis steeds slechter :r

• Kevinp
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 20:48:
[...]

Volgens mij flash je mij, Oke doet dit: muis op tillen ergens anders neerdoen en DIRECT naar een andere bewegen, dan zie je dat je ong 1,2/0,5 seconde lagt das egt klote, vooral bij unreal tournament en andere snelle spellen, Bij CoD is het een minder probleem omdat ik er een beetja aan gewend ben ;)

maar probeer iedereen in het algemeen is, als het geval is dat hij niet lagged dan ga ik is ff terug naar de winkel,

alvast bedankt :)
Ik kan wel lezen hoor, en ik weet precies wat je bedoelt, maar mijn muis doet dat gewoon niet!! ik wil je niet afkraken hoor. Maar ik heb soieso het gevoel ofdat er 2-3 series geproduceert zijn met kleine verschillen. Er zijn nl een aantal mensen waarbij de muis ongelofelijk verspringt bij het optillen. en nu dit, en ook dit hebben weer meer mensen.

Ik kraak je niet af. Ik zeg alleen dat niet iedereen dat standaard heeft, en het dus niet een probleem van de muis in z'n algemeenheid is, maar een probleem van een serie muizen waarvan jij er een bezit. Of misschien wel een software probleem ik weet het niet, heb er dus geen oplossing voor.

En het enige wat ik zeg over dat wieblen is dat het zo is, maar dat ik er geen last van heb als ik normaal aan het muizen ben. Iedereen die er last van heeft zegt ook als ik op mijn muis druk bij het duimgedeelte. Of pak de muis zo en zo vast. Ja dan heb ik dat ook, maar niet als ik gewoon/normaal mijn hand op de muis heb liggen.

• DeX

DeX

Die "wiebel" probleem heb ik niet. (of ik doe wat fout). Dus het lijkt me geen gehele productiefout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus heeft niemand anders last van optil lag, als je neerlegt en direct weer naar rechts gaat ofzo het lagged? anders ga ik gewoon terug naar de winkel hoor

Hey boy als je op het erset knopje druk dan is het optilmuislag weg voor 10 seconden maar dan is het weer hetzelfde liedje :'( Egt klote als je wilt gamen

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het waar is dat en 2 a 3 ''typen'' mx1000s zijn,dan hoop ik dat ik maandag de gene krijg waarbij de probelemen er niet zijn

owja en die reset knop indrukken werkt !!!
voor en paar seconde |:( :'( :'(

mensen die geen last hebben van wiebelen.
ziet de onderkant er het zelfde uit ??

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~arpad/Upload/TZ/Mx1000/onderkannnttt.jpg

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Onderkant is gewoon hetzelfde.

De ontvangers van de MX700 werken ook met de MX1000. Zorgt wel voor grappige situaties :+) .
Gewoon de Connect knop van de ontvanger indrukken en van de muis: klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boy ik heb dezelfde achterkant, maar mijn pin is niet -1000 maar -0000,

ik weet niet of dat uitmaakt, ik ga mornge nar de winkel om te wisselen e nff checken of het daar gelijk egen problemen oplever, wel vaag dat hij bij de resetknop normaal reageert als je optilt en weer verder gaat (ook bij aan en uit) dus ik hoop dat ze morgen een goei geven,

ps: er zijn 2 a 3 typen :S:S hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 17:01:
zooi,

ps: er zijn 2 a 3 typen :S:S hoe bedoel je?

boy.Skywalker schreef op 19 september 2004 @ 15:13:
als het waar is dat en 2 a 3 ''typen'' mx1000s zijn,dan hoop ik dat ik maandag de gene krijg waarbij de probelemen er niet zijn
Ik heb gezecht het lijkt, ik heb dus geen flauw idee of het waar is. En wil dit gerucht eigenlijk ook niet de wereld in helpen omdat de enige rede dat ik dit denk is omdat er veel verschillende problemen aan het licht zijn gekomen. En deze lijken ook nooit op zich te staan, maar er zijn altijd meer mensen die hetzelfde hebben. En dat wiebelen heeft iedereen, alleen de ene houd z'n muis iets anders vast als iemand anders waardoor het probleem zich wel/niet voordoet.

[ Voor 32% gewijzigd door Kevinp op 19-09-2004 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk is het een pruts muis,en is de mx510 de beste.
hoeven we denk ik geen woorden over vuil te maken denk ik zo ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 19:31:
Eigenlijk is het een pruts muis,en is de mx510 de beste.
hoeven we denk ik geen woorden over vuil te maken denk ik zo ;(
dat mag, maar ik kan ook veel positive punten opnoemen, en ik heb van geen van de genoemde problemen last. Zelfs in games(online) werkt de muis hier vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij ja.
maar niemand heeft problemen met mx510.en als er problemen zijn heeft iedereen die.
met de mx1000 hebben sommige wel en andere geen problemen met de muis..
offtopic:
ben bonnetje kwijt van mycom :D ff vragen of ze nieuwe willen maken,als die rotmuis later weer kaduuk gaat[waar ik wel van uit ga B) ] kan ik weer terug weetje

Edit

Weet je hoe vet.

-Ik ging in me bed liggen,beetje proberen te muizen,lukte.
-Ik ging buiten me kamer staan,deur dicht en kijke of de muis van richting veranderde als ik buiten mijn kamer de muisaanwijzer probeerde te bewegen,lukte
-Lol wtf,ik ging in de wc op de gang staan,door 2 deuren/muren heen dus O_O
afstand intotaal ongeveer 4.5 meter,lukte.
-Ik ging beneden staan... afstand zoiezo wel 6.5 meter,lukte.
-LOOL ik ging buiten staan,aan de andere kant van het huis,muisaanwijzer veranderd ook van richting.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 22:03:
jij ja.
maar niemand heeft problemen met mx510.en als er problemen zijn heeft iedereen die.
met de mx1000 hebben sommige wel en andere geen problemen met de muis..
offtopic:
ben bonnetje kwijt van mycom :D ff vragen of ze nieuwe willen maken,als die rotmuis later weer kaduuk gaat[waar ik wel van uit ga B) ] kan ik weer terug weetje
da klopt wel, maar dat wil niet zeggen dat de muis bij voorbaad al slecht is, en het lijkt nu af en toe wel ofdat iedereen problemen heeft met de muis, dat is niet zo. en zeker in het voorgaande deel waren de reacties erg positief. Ik denk persoonlijk dat goede drivers veel kunnen doen.
En idd heeft niemand problemen met een mx510. Maar ik denk dat als je problemen topic's van muizen doorsplit dat de driekwart over draadloze muizen gaat, daar zit nu eenmaal een techniek exta in die niet/niet goed kan functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kan ik je geen ongelijk in geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:27

Jrz

––––––––––––

ik vind de mx1000 minder lekker in de hand zitten dan de 700

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Het begint erop te lijken dat ik 1 van de weinigen ben die en geen problemen met de muis heeft, en vind dat de muis prima werkt. Minimaal net zo goed als mijn oude MX-500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48
Ik zit te twijfelen om deze muis te gaan kopen.

Ik heb nu een de MX700 samen met de Logitech draadloze toetsenbord. (was gewoon 1 set)

Kan ik nu die muis vervangen door de MX1000 en dan ook nog die toetsenbord blijven gebruiken?

Dus werkt die "oude" ontvanger die ik nu heb ook met die nieuwe MX 1000 muis?
En is die "oude" ontvanger niet langzamer dan die nieuwe ontvanger van de MX 1000?

En kan ik met die Oude ontvanger ook die nieuwe MX 1000 opladen?
want dat is een andere battery die er inzit en volgens mij kan je die niet zomaar opladen met een andere lader?

[ Voor 6% gewijzigd door Yamy_Daffy op 20-09-2004 11:56 ]

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mx1000 is een erg relaxe muis maar helaas had ik een foute exemplaar ik heb vandaag geld terug gekrgen, was geen neiwue, en morgen ga ik er weer 1 halen. als het weer dezelfde problemen geeft dan denk ik dat IK wat fout doe

wel vindi k vaag dat voor de mx700 zelfde prijs en de mx900 is 10 € duurder :S

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit,mycom had nog geen mx1000 binnen gekregen,dat word weer een dag RTS spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol boy waarom haal je em niet egwoon in de winkel gaat veel sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tforce
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-07-2022
Paar weken geleden had ik dus ook de MX1000 gekocht.

Na veel mankementen:

- wiebelen
- optillen en dan een lag (+- 0.5 sec.)
- bij "actie reactie" bewegingen minder nauwkeurig
- de muis opzich lag wel lekker in de hand. Het is wel even wennen alleen bij mijn duim had ik te weinig ruimte IMO.

Nagenoeg heb ik mijn MX1000 omgeruild voor een MX510.

En omg!

MX510 ligt mij veel beter (oude gebruiker van de MX500), ik heb het gevoel dat deze muis veel beter reageert in games.

Mijn conclusie is dan ook als gamer (FPS-game, ik speel regelmatig Quake2) dat je beter de MX510 kan kopen dan de MX1000.

ps: en het scheelt ook wat centjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Als niet gamer met een MX1000 ben ik er zeer tevreden over. Batterij gaat lang door, veel handige knopjes en ik kan in een zwiep van links naar rechts over mijn dual screen set up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een oplossing voor het niet beschikking over application specific button assignment?

Dat vindt ik echt irri van die muis, hierdoor kan ik eigenlijk gewoon alleen de 'gewone' links en rechts click gebruiken, meer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL

Ik heb vandaag een nieuwe mx1000 gehaald en guess what :S ???

nog steeds muisoptillag :S:S
ksnap er nix van ligt het aan mijn pc ofzo :S

en mensen die geen muisoptil-lag hebben kunnen ze mij hun P/N geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nee ik heb ook nergens last van als ik hem optil :? Ik heb het echt op alle mogelijke manieren geprobeerd te reproduceren, maar alleen als ik hem heel hoog optil, neerleg en meteen recht naar voren beweeg zit er een vertraginkje van 0,001 seconde in (alleen als je er echt op gaat letten). Maar dit is zo kort dat je er geen last van kan hebben. Het is ook zeker geen 0,5 seconde.

Misschien ligt het aan de ondergrond? Ik heb gewoon een witte tafel als ondergrond. (geen muismat oid).

En mn P/N : 852152

[edit] en wiebelen heb ik ook totaal geen last van.

[ Voor 6% gewijzigd door Palomar op 21-09-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op 21 september 2004 @ 17:04:
Nee ik heb ook nergens last van als ik hem optil :? Ik heb het echt op alle mogelijke manieren geprobeerd te reproduceren, maar alleen als ik hem heel hoog optil, neerleg en meteen recht naar voren beweeg zit er een vertraginkje van 0,001 seconde in (alleen als je er echt op gaat letten). Maar dit is zo kort dat je er geen last van kan hebben. Het is ook zeker geen 0,5 seconde.

Misschien ligt het aan de ondergrond? Ik heb gewoon een witte tafel als ondergrond. (geen muismat oid).

En mn P/N : 852152

[edit] en wiebelen heb ik ook totaal geen last van.
P/N 8blalbla - ???

Bij gamen til je em best hoog op sirca 1 cm en dan heb je egt LAST van lag weet je dan merk je het vooral bij FPS en das het enige soort spel dat ik speel dus das egt klote

Ik denk dat ik maar de Mx510 ga kopen, aangezien mensen zeggen dat dat nog steeds de beste gamers muis is :) morgen ff inruilen met een mx510

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
IK heb vandaag mijn mx1000 opgehaald , en ben er net een uurtje
mee aan het pielen . moet zeggen dat het wel ff wennen is ,
muis is best zwaar . ook merk ik niet veel verschil met mijn vorige Ifeel mouse
van logitech .

later meer......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol,

Heb ff op het web gekeken en KEVIN 'IEDEREEEN" heeft dit probleem....
Het is een fout in het algemeen, jij speelt waarschijnlijk nooit een fps
of je hebt en oudere windows versie (95) of notebook

anyways, op bepaalde sites staat dat het een firmware probleems is
verder heb ik geen meer informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 18:54:
lol boy waarom haal je em niet egwoon in de winkel gaat veel sneller :)
ze hebben er geen meer bij mycom,vandaag ook nie,als ze nieuwe binnen hebben krijg ik de 1ste :P
mijne heeft kuren.
Meer dan die halve seconde lag
Master_P - dinsdag 21 september 2004 18:10
oftewel dat probleem kan worden verholpen,
want je kan je firmware toch updaten in je muis,of is dat alleen met routers O_o

Mijne heeft nu na één week nog 1 balkje
en eerst zouden er toch 4 indicator ledjes op komen 8)7 ?
KunDun - dinsdag 21 september 2004 17:47
muis is best zwaar
Bij ons op school hebben ze van die superlichte optical microsoft muisjes,dat is pas zwaar begeit,liever zwaar dan ligt :)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou zeggen check: http://3dgpu.com/forums/i...cbea&showtopic=310&st=580

of haal gewoon de mx510, ik heb nog 4 dagen bedenktijd voor het inruilen,
als er een oplossing is gevonden dan hou ik de mx1000 zoniet dan ga ik voor de mx510, dat raad ik men ook aan die vooral FPS games spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja,in rts spellen merk je er geen knol van.
mensen die echt cs spelen en niet voor de fun maar echt om te winnen spelen moeten mx500/510 hebben
2 leuke titels

LOTR the battle for middle earth
Rome total war :)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 18:10:
lol,

dat lag probleem, ik weet niet, maar ik heb er egt geen last, van. En ik speel regelmatig Sof 2 en Unreal tournament 2004. Dus NIET iedereen heeft dit probleem, ik heb het echt niet, heb het misschien zoals hierboven staat beschreven, als ik er erg op ga letten heb ik misschien een klein vertragingkje. Maar noooooit 0.5 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat jij het wel hebt maar dat je zelf niet weet dat je het hebt O-)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 20:35:
ik denk dat jij het wel hebt maar dat je zelf niet weet dat je het hebt O-)
dat kan ook wel, maar of het is niet zo overdreven als hier word gezegt. Of ik heb er geen last van, maar dan verwacht ik wel een officieel bericht van logitech.(zal ze eens een mailtje sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 18:10:
lol,

Logisch als niemand meld dat er geen probleem is, lijkt het alsof iedereen er last van heeft. Maar msichien ben ik dan ook weer uniek zonder problemen :)

• KarmaniaK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-07 11:58
kom, laten we wachten tot ze een lasermuis speciaal voor gamers uitbrengen, en dan eventueel met draad (8>

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 07:01

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb em ook zojuist weten te bemachtigen.
Op het eerste gezicht werkt het allemaal prima, op 1 ding na .....

Ik kan met de forward en backwards knoppen niks doen.
Deze reageren totaal niet :?

Ik heb van de logitech site direct de nieuwste driver gedownload ipv de meegeleverde cd te installeren.
De knoppen zijn juist geconfigged vlgs die software (default)

Komt iemand dit verschijnsel bekend voor ?

Verwijderd

npoe probeer de driver van de site te downloaden,

iedereen kan muis optil lag constateren doe dit:

til je mui op, legt het neer( van 2 a 3 cm hoogte) als de muisaanwijzer niet beweegt dan heb je het ;)

• Kevinp
Speedy_Gonzalez schreef op 22 september 2004 @ 12:49:
Ik heb em ook zojuist weten te bemachtigen.
Op het eerste gezicht werkt het allemaal prima, op 1 ding na .....

Ik kan met de forward en backwards knoppen niks doen.
Deze reageren totaal niet :?

Ik heb van de logitech site direct de nieuwste driver gedownload ipv de meegeleverde cd te installeren.
De knoppen zijn juist geconfigged vlgs die software (default)

Komt iemand dit verschijnsel bekend voor ?
Gebruik een andere brouwer dan IE. Je kan ook de toetsencombinatie ALT-R/L erin zetten, dan werkt het gewoon goed;)

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

DeX schreef op 21 september 2004 @ 21:18:
[...]

Logisch als niemand meld dat er geen probleem is, lijkt het alsof iedereen er last van heeft. Maar msichien ben ik dan ook weer uniek zonder problemen :)
Niet helemaal uniek, want hier werkt hij ook probleemloos :)

Verwijderd

ik ben het zat,morgen naar mycom,ik ga mx510 ruilen voor deze mx1000.
bonnetje kwijt,maar me moeder is het zelfde als 10 bonnetjes })

horen julie ook dat er binnen iets los zit als je hem bij je oor heen en weer schut ?
wel ff je knoppen indrukken zodat je zeker weet dat die het niet zijn

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 19:02 ]

Verwijderd

je hebt gelijk man ik hoor dat er inderdaad iets los zit,
any way ik heb het zat geloof het nou ik heb het egt gehad ;)
Nu ga ik voor de mx510 ipv de zuig mx1000 ff inruilen ;)

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

kevinp schreef op 22 september 2004 @ 15:18:
[...]

Gebruik een andere brouwer dan IE. Je kan ook de toetsencombinatie ALT-R/L erin zetten, dan werkt het gewoon goed;)
Ik gebruik inderdaad een andere browser dan IE. In IE werkt het wel goed.
Hoe pak ik dat aan met die toetscombinatie in het programma ?
Dat kon ik zo snel nog ff niet vinden

• Kevinp
Speedy_Gonzalez schreef op 22 september 2004 @ 23:18:
[...]

Ik gebruik inderdaad een andere browser dan IE. In IE werkt het wel goed.
Hoe pak ik dat aan met die toetscombinatie in het programma ?
Dat kon ik zo snel nog ff niet vinden
ALT-PIJLTJE rechts, bij toetsencombinatie toewijzen, en ALT- PIJLTJE links.Werkt iig in ff goed.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Als ik alles lees hier, dan kan ik toch beter een MX510 kopen. Die staat tenminste niet meer in de kinderschoenen. Zo'n brede duim ondersteuning van de MX1000 is ook niet nodig. Je duim weegt geen 500 gram ofzo. Als je duim tegen de muis aan zit heb je al genoeg ondersteuning, zoniet, dan zou ik nu RSI hebben. Gewoon overbodig groot design.
(Niet dat ik hem ooit hoef op te tillen, want er zit een prima versnelling op)
Versnelling is slecht, in games in ieder geval, enorm. Als je snel 5 centimeter naar rechts schuift wil je niet dat je in een spel een rondje draait, terwijl je als je langzaam 5 centimeter naar rechts schuit, je in een spel maar een half rondje draait. Snel of traag, je wilt dat je in een spel zover draait als dat je je muis beweegt, dat is het meest natuurlijk.
ik raak met me onderkant van me hand de muismat vol
Als de onderkant van je hand ook op de muis lag, zou je pols in de lucht hangen. Dat moet niet, want je beweegt dat muis met je pols. Je kunt ook je muismat naar voren schuiven en je pols gewoon op het bureau leggen, wordt je muismat ook niet vies :)

Ik heb redelijk grote handen, en de Optical Mouseman is vrij groot, maar ik had hem eerder gekocht omdat hij simpelweg zo lekker vasthield. M'n pa heeft nu echter een muisje bij z'n laptop, gewoon een standaard Logitech Optical muisje (15 euro ofzo), ik vind die nog beter vasthouden dan de MX510/Mouseman en andere dure modellen. Met kleine muizen is niets mis, ze bieden alleen maar maar bewegingsvrijheid, alleen 1 of 2 knoppen te weinig...

[ Voor 110% gewijzigd door Yokozuna op 23-09-2004 10:26 ]

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

kevinp schreef op 23 september 2004 @ 09:27:
[...]

ALT-PIJLTJE rechts, bij toetsencombinatie toewijzen, en ALT- PIJLTJE links.Werkt iig in ff goed.
Aaaaahjaa, toetsaanslag toewijzen
Stom van me dat ik dat niet gezien heb, in me enthousiasme overheen gekeken 8)7

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Ik wacht nog even tot er ervaring/reviews van de Diamondback zijn gepost, als die ook niet bevalt, dan wordt het toch gewoon een MX510 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me geld terug gekregen waar ik hem gekocht had.
ben op wachtlijst :P gezet van de mx510

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-08 10:18

Armada

-Wat wil je weten?-

Lyrisch zijn ze erover bij Tomshardware:

http://www.tomshardware.com/consumer/20040924/index.html

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-08 10:18

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik heb de mijne net gekregen en aangesloten. Maar ik ben onder de indruk hoor. Geen enkele lag, zelfs niet als ik de in dit topic voorgeschreven manier gebruik. Geen wankeling in de muis (alleen als ik hard met mijn duim naar beneden druk, maar dat doe je niet tijdens normaal gebruik). Geen loszittend of uitstekend stickertje (alhoewel dat altijd nog kan komen ;) ).

Het gewicht valt me ook alleszins mee. Geen enkel probleem en geen gewichtsverschil ten opzichte een standaard microsoft wireless die mijn vriendin heeft liggen.

Bij mij staat op de hoes van de cd's en boekjes ed rev 1.4, misschien dat dat helpt?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Kevinp
Armada schreef op 25 september 2004 @ 10:13:
Ik heb de mijne net gekregen en aangesloten. Maar ik ben onder de indruk hoor. Geen enkele lag, zelfs niet als ik de in dit topic voorgeschreven manier gebruik. Geen wankeling in de muis (alleen als ik hard met mijn duim naar beneden druk, maar dat doe je niet tijdens normaal gebruik). Geen loszittend of uitstekend stickertje (alhoewel dat altijd nog kan komen ;) ).

Het gewicht valt me ook alleszins mee. Geen enkel probleem en geen gewichtsverschil ten opzichte een standaard microsoft wireless die mijn vriendin heeft liggen.

Bij mij staat op de hoes van de cd's en boekjes ed rev 1.4, misschien dat dat helpt?
Eindelijk iemand met een normale reactie op dat wankelen. Dat gebeurt nie tbij normaal gebruik. Tenzij ik ook al een "nieuwere"revisie heb, maar dat lijkt me stug omdat ik heb al 2-3 weken heb.

Verwijderd

heb em sinds 2 dagen en bevalt goed :)
en dat wankelen sja dat is maar net hoe je je muis vastpakt de manier waarop ik deze vastpak heb ik er geen last van maar iemand die wat harder op dei "duimsteun" drukt zou er last van kunnen hebben.
overigens muis je dan best vaag omdat je druk op de zeikant zet en niet je hand op de muis laat rusten.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verschil t.o.v de MX700?

heb deze namelijk, maar dit ziet er wel interessant uit..

hoeveel verschil is er t.o.v de MX700 aangaande:

- gewicht
- grootte
- kwaliteit

ik heb al bijna eentje besteld, maar wil toch wel ff zeker weten of het een goeie keuze is..

is dit nou wel of niet een goeie game muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 02:38:
verschil t.o.v de MX700?

heb deze namelijk, maar dit ziet er wel interessant uit..

hoeveel verschil is er t.o.v de MX700 aangaande:

- gewicht
- grootte
- kwaliteit

ik heb al bijna eentje besteld, maar wil toch wel ff zeker weten of het een goeie keuze is..

is dit nou wel of niet een goeie game muis?
Gewicht
175 gram, iets lichter dan de MX-700.

Grootte
Iets korter en iets breder dan de MX-700.

Kwaliteit
Een wereld van verschil. De MX-1000 is veel beter.

Maw, halen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 08:23
Is hij precieser als bijv een MX500 of een 510... nee , gewoon hetzelfde, misschien komt dit doordat het wireless moet worden overgezonden..

Is hij goed.... JA, eindelijk een muis wireless zonder van die lamme vertragingen !

Ik ben dus van mening dat ie oa zo goed is door de superieure verbinding, wellicht zou hij precieser moeten zijn als zelfs een mx510, maar dat komt gewoon nog niet tot uiting.

Waarom is hij nog meer goed..... Nou voor + - 65 euro heb je een mooie, goed muis die niet eens zwaar is (door die LIion accu).
Petje af dus!

[ Voor 42% gewijzigd door Carel op 26-09-2004 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Heb deze muis ook gekocht en gebruik hem nu een halve week/

Heb hiervoor de MX700 gehad.

Van dat lag probleem heb ik nouwelijks last alleen als ik hem naar mijn gevoel wel heel hoog optil en dan neerzet maar een halve sec? nee dat toch echt niet.

Van dat wankel probleem sorry heb ik ook geen last van.
Of dit is al een nieuwe revisie? of ik weet niet hoe jullie je muis vast pakken?

Van dat stickertje heb ik ook geen last.

Vind hem stukken beter dan de MX700 zeker omdat deze nu al langer mee gaat zonder op te laden. (en die ledjes zijn cool ;) ) en ook na een minuut als je de muis niet beweegt gaat ie uit. Dat deed de MX 700 nooit vandaar dat ie ook snel leeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 08:23
Kan het niet zijn dat de lag bug toch in de software te vinden is?

Jaren geleden had ik dit soort gedoe ook al in UT, het begon goed, en met een te snelle beweging of iets anders raars bleef je een rare lag houden. Het bleek uietaard altijd een wazige bug in de software te zijn...

Hebben degene die de problemen hebben juist wel of juist niet de logitech software geinstalleerd ? Verder wat voor video kaart heb je Nvidia/ATI/ Anders.

Mijn vader heeft :

Geen Logitech software
Intel Mobo
Intel video onboard

Probleem:
Absoluut niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen wankeling in de muis (alleen als ik hard met mijn duim naar beneden druk, maar dat doe je niet tijdens normaal gebruik).
gewoon op harde ondergrond op de muisholte zachtjes drukken,
alle mx1000 zijn het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 15:31:
[...]

gewoon op harde ondergrond op de muisholte zachtjes drukken,
alle mx1000 zijn het zelfde.
Maar zoals ik al vaker zeg, zo muis ik niet dus heeft dat wankelen bij 99% van de mensen geen invloed op het muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 19:15

LopeZ

Too much is never enough

Ik heb de muis laatst bij een vriend van me mogen aanschouwen en ff proberen.
Het wankelen viel mij ook als eerste op, de duimholte is een stukje "dieper" als mijn MX510. Daarnaast is de muis bijna niet meer langwerpig maar bijna rond :P
Het zijn echt heel verschillende muizen, daarnaast ben ik het gewicht ook totaal niet gewent en zal het nooit mijn muis worden.

De MX510 blijft voor mij echt de betere muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Moest ook enorm wennen toen aan mijn oude MX 700.
Vooral aan het gewicht en vorm.

Maar vind hem nu echt ideaal.

En dat kantelen heb ik echt geen last van tenzij je overdreven met je duim naar beneden gaat drukken maar volgens mij doet niemand dat tijdens normaal gebruik.

En als je dan zo gaat kijken en die muis dan zo gaat afkraken ja dan zijn er vast nog wel een paar dingen op te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Ik heb de muis sinds zaterdag en ik moet zeggen dat ik hem enorm fijn vind om mee te werken. Vooral in games voelt hij een stuk lekkerder aan dan de MX700 (en daarover was ik zelfs al enorm tevreden). Gisteren eens flink Call of Duty: United Offensive zitten spelen en dit ging echt heerlijk. Ik heb echt het gevoel dat ik met deze muis beter ben geworden dan ik voorheen al was. Ik knal lekkerder in de ronten dan met de MX700. Reden hiervan is dat de MX1000 lichter is dan de MX700 en daarom vind ik hem fijner om mee te richten. Je hoeft met richten namelijk niet steeds dat gehele gewicht te verplaatsen.

Of de laser nu echt meer prestatie levert ten opzichte van de oude optische engine van de vorige MX muizen betwijfel ik, maar fijn is de muis in ieder geval wel :).

Heb tot nog toe geen minpunten aan de muis kunnen ontdekken. Hij was even wennen in het begin, maar nu wil ik dus niet meer zonder :).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazra
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 09:00
Ik heb m'n MX1000 nu ongeveer een weekje thuis liggen en ik moet zeggen dat hij erg lekker werkt.

Het wankeling probleem heb ik ook geen last van alleen als ik idd hard met m'n duim druk, maar dat is geen normaal muis gebruik vind ik.

Het eenige minpuntje waar ik last van heb is dat als ik de muis wat op til tijden het gamen dat hij wat minder ver omhoog kan dan m'n oude optische zonder te gaan schokken, khad hier voor de wheel mouse optical, 400 DPI en daarbij was dat nog wel eens nodig was om om te draaien. :)

En de setpoint software heeft m'n logitech toetsenbord software uitgeschakeld op de een of andere manier.

Maar verder bevalt het muisje me goed nu ik aan de resolutie gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de MX1000 nu net 4 dagen en ik moet zeggen, hij bevalt goed.

Pluspunten zijn :

- het gewicht (erg laag voor met accu)
- Precisie (veel beter dan m'n oude optical muis van Logitech)
- Ligt lekker in de hand
- Genoeg knoppen + scrollmogelijkheden
- Accu i.p.v. batterij

Minpunten zijn:

- Nog steeds niet zo precies als m'n oude Boomslang 2100 :'(
- In UT 2004 kan je de muis/aim niet meer zo snel ronddraaien. In FarCry valt het wel mee, maar daar zijn de physics ook heel anders. Andere spellen nog niet geprobeerd.
- Muis wankelt een beetje.
- Sticker achterop, linkerhoek wrijft precies in je handpalm

Over het algemeen ben ik zeer tevreden. Alleen het gamen... Ik ga hem nog een paar weken testen in games, misschien wen ik er wel aan. Anders de Razor Diamondback maar 'ns proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 19:15:
Heb de MX1000 nu net 4 dagen en ik moet zeggen, hij bevalt goed.

Pluspunten zijn :

- het gewicht (erg laag voor met accu)
- Precisie (veel beter dan m'n oude optical muis van Logitech)
- Ligt lekker in de hand
- Genoeg knoppen + scrollmogelijkheden
- Accu i.p.v. batterij

Minpunten zijn:

- Nog steeds niet zo precies als m'n oude Boomslang 2100 :'(
- In UT 2004 kan je de muis/aim niet meer zo snel ronddraaien. In FarCry valt het wel mee, maar daar zijn de physics ook heel anders. Andere spellen nog niet geprobeerd.
- Muis wankelt een beetje.
- Sticker achterop, linkerhoek wrijft precies in je handpalm

Over het algemeen ben ik zeer tevreden. Alleen het gamen... Ik ga hem nog een paar weken testen in games, misschien wen ik er wel aan. Anders de Razor Diamondback maar 'ns proberen.
Ik vind het wazig veel mensen hier zeggen dat de muis wankel zou zijn. Heb er totaal geen last van. Ook van die sticker op de muis heb ik totaal geen last...

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Godjira schreef op 27 september 2004 @ 19:32:
[...]

Ik vind het wazig veel mensen hier zeggen dat de muis wankel zou zijn. Heb er totaal geen last van. Ook van die sticker op de muis heb ik totaal geen last...
Op die stikker zit een beschermfolie, die laat pas na een paar weken los(iig hier) nu dus nergens meer last van, was me trouwens niet eerder opgevallen met muizen, maar op een gegeven moment zag ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash47
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-03-2023
Zijn er ook anderen die tijdens het spelen van UT2k4 last hebben van het wijgeren/blijven hangen van knoppen en erg rare, plotseling verplaatsende crosshair's (je mikt opeens recht omhoog of achter je)?

Ik heb de nieuwste drivers...

Hij werkt verder zeer prettig, alleen voor fps's lijkt ie het niets zo best te doen, terwijl ik dat toch vrij belangrijk vind.

[ Voor 23% gewijzigd door Slash47 op 28-09-2004 00:13 ]

m'n specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Slash47 schreef op 28 september 2004 @ 00:11:
Zijn er ook anderen die tijdens het spelen van UT2k4 last hebben van het wijgeren/blijven hangen van knoppen en erg rare, plotseling verplaatsende crosshair's (je mikt opeens recht omhoog of achter je)?

Hij werkt verder zeer prettig, alleen voor fps's lijkt ie het niets zo best te doen, terwijl ik dat toch vrij belangrijk vind.
Nee, daar heb ik om eerlijk te zijn nog geen last van gehad. Hij werkt bij mijn in UT2004 zonder problemen. Ook een vriend van mij vind het een fijne game muis. Zelfs mijn vriendin ging beter spelen in UT2004 met deze nieuwe muis :).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Slash47 schreef op 28 september 2004 @ 00:11:

Geen last van, werkt hier als een speer met UT2004 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk de beste mousepad icm de MX1000?

Als ik dit topic even doorscan wordt de icemat wel even genoemd, maar niet echt uitvoering. Zou laser beter of juist slechter reageren op een glasplaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
vraagje naar logitech gestuurd over het toch probleem dat de muis blijft hangen na optillen. Na aantal dagen antwoord(dit duurde iets langer omdat de mx1000 nog niet in hun support mailing list stond dus naar mx700 gestuurd.
Geachte heer Kevinp,

Dank u wel voor uw e-mail.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u wil weten of er een firmware fout in de MX-1000 zit. U heeft een probleem bij het optillen en neerzetten van de muis. Op het moment dat u de muis neer zet, reageert deze even niet.

Ik heb uw vraag/probeem doorgestuurd naar het hoofdkantoor. Zij zullen dit probleem onderzoeken. Ik verzoek u over een maand terug te mailen om na te gaan of wij een oplossing voor dit probleem hebben gevonden.

Mocht U in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, ga dan naar http://www.logitech.com of neem gerust nogmaals contact met ons op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 13:37:
Wat is eigenlijk de beste mousepad icm de MX1000?

Als ik dit topic even doorscan wordt de icemat wel even genoemd, maar niet echt uitvoering. Zou laser beter of juist slechter reageren op een glasplaat?
Ik muis zelf op mijn bureaublad zonder een mousemat :)
Glas werkt niet lekker, wordt ook niet door Logitech aangeraden.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste