ik mag misschien gek zijn en dom.. maar ik kan nergens vinden hoe ik mijn operator logo vervang.. kan iemand me dat even uitleggen.
Verwijderd
uuhhhh..... ik snap er werkelijk nix van!! wat is IP?? IP van je pc?? En hoe gaat dat dan?? Graag een stapvoorstap-uitleg....

Shailesh schreef op 12 oktober 2004 @ 21:58:
[...]
Danku, ik vond het vanmiddag zelf al tijdens experimenteren maar evengoed.
Ik gebruik trouwens voor het overzetten van mid files (poly's) het programma Coding Workshop Polyphonic Wizard. Werkt goed genoeg voor mij, tot nu toe geen probleem gehad met het overzetten, van mid files <30 sec. Hoger heb ik nog niet geprobeerd, maar dat kan wellicht wel.
Voor de duidelijkheid, dit gebeurt via internet, je gprst met je mc60 naar je ip, en vervolgens download je de ringtone via je eigen internetverbinding, mooi toch.
Werkt overigens hetzelfde met wallpapers, lekker makkelijk, en bespaart je ook de kosten van een kabeltje.
Verwijderd
Oke hartelijk dank voor de reactie! Dan zal ik dus toch ff langs een flash-dude moeten gaanVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 17:52:
Hier doet de firmware update het wel, maar er verandert niet veel aan de telefoon.
Verwijderd
uuhhhh..... ik snap er werkelijk nix van!! wat is IP?? IP van je pc?? En hoe gaat dat dan?? Graag een stapvoorstap-uitleg....
idd het ip van je pc kan je dan heen gprssen
maar dan zal je eerst dit programma moeten hebben
dus bijv 195.240.147.57 intikke bij je adres waar je heen wil wappen/gprs-sen
Verwijderd
ja is een leuk toestel
alleen weet iemand hoe jeje pop3 kan uit lezen
dat schijnt te kunnen alleen moet je het instellen
grt ronald
grt ronald
Hier staat hoe je dit moet doenVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 17:07:
Ik heb een vraagje: ik las dat je 3 gratis downloads mag doen, ik heb interesse in downloaden van beltonen. Op de site van Telfort staat dan hoe je het moet doen. Ik kom er alleen niet helemaal uit. Ik kan wel het internet op via mijn foon, maar als ik naar ringtones bestellen ga, kan ik alleen maar betalen via sms en 0909. Hoe kan ik nou bij die gratis beltonen komen? Ik heb wel geregistreerd bij Telfort op hun site.
have phun
Fatal error while parsing: White spaces are required between publicId and systemid.
Wat heb ik nou aan m'n GPRS-fiets hangen als ik de Telfort-pagina's wil bekijken
Wat de lege-logo-vraag hierboven betreft, zie eerdere pagina's.
Gratis wallpapertjes via http://wap.club-siemens.com overigens
Wat heb ik nou aan m'n GPRS-fiets hangen als ik de Telfort-pagina's wil bekijken
Wat de lege-logo-vraag hierboven betreft, zie eerdere pagina's.

Gratis wallpapertjes via http://wap.club-siemens.com overigens
[ Voor 79% gewijzigd door tweaktubbie op 14-10-2004 09:00 ]
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Verwijderd
Ja dat had ik al gezien, maar ik kom alleen in een scherm met betaalde ringtones... Ik zie niks gratis dus ik snap het niet!!_Mystikal_ schreef op 14 oktober 2004 @ 01:39:
[...]
Hier staat hoe je dit moet doenhttp://www.telfort.nl/actie/postbank/aanbiedingen/#
have phun
Is je beltegoed wel opgewaardeerd met die 15 of 15,01 euro? Registratie was bij mij niet nodigJa dat had ik al gezien, maar ik kom alleen in een scherm met betaalde ringtones... Ik zie niks gratis dus ik snap het niet!!
Onder Ringtones, en dan Mobelle heb je een optie 'gratis downloads' en daar zie je het postbanklogo en de grrringtone. Die moet je minimaal binnen kunnen halen.
Verwijderd
Ja die zie ik nu wel, gisteren lukte het niet. Gister stond er alleen Mobelle en Mobelle info. Geen gratis.. Misschien te druk ofzo?RFVR schreef op 14 oktober 2004 @ 10:32:
[...]
Is je beltegoed wel opgewaardeerd met die 15 of 15,01 euro? Registratie was bij mij niet nodigBij het bestelscherm heb je de opties gratis ringtone, direct bestellen (dus vanaf je beltegoed) of per 0900. Na de 3e keer is uiteraard gratis weg.
Onder Ringtones, en dan Mobelle heb je een optie 'gratis downloads' en daar zie je het postbanklogo en de grrringtone. Die moet je minimaal binnen kunnen halen.
Bedankt voor de hulp
Telefoon ook net opgehaald, leuk dingetje wel. Display blijft beetje triest, zeker als je kijkt wat foons tegenwoordig kunnen. Gast achter de balie zei nog wel heel cynisch "veel plezier ermee"....
Vroeg me af wat hij er mee bedoelde
Agree to disagree... | Sort that one out!
Mja, maar jij bent ook niet de doelgroepAdagio schreef op 14 oktober 2004 @ 11:44:
Telefoon ook net opgehaald, leuk dingetje wel. Display blijft beetje triest, zeker als je kijkt wat foons tegenwoordig kunnen. Gast achter de balie zei nog wel heel cynisch "veel plezier ermee"....
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Net een usb datakabel gekocht, maar het blijkt dat ik ook nog usb drivers nodig heb.
Die zitten iig niet bij Siemens Data Suite, niet bij de BPphone en ook niet bij mijn el cheapo datacable.
Iemand enig idee of deze ergens te downloaden zijn? google heeft me tot nu toe nog niet veel opgeleverd.
tia
Die zitten iig niet bij Siemens Data Suite, niet bij de BPphone en ook niet bij mijn el cheapo datacable.
Iemand enig idee of deze ergens te downloaden zijn? google heeft me tot nu toe nog niet veel opgeleverd.
tia
[ Voor 95% gewijzigd door Korakal op 16-10-2004 10:49 ]
Verwijderd
Kom net achter iets interessants...
Er zijn 2 typen data kabels die op de seriele poort (RS232) werken.
- een data kabel die werkt met de siemens software
- een data kabel voor andere doeleinden
De originele Siemens data kabel voor de MC60 valt onder het eerste. De andere moet je even goed naar zoeken. Verschil zit in de schakeling die in de seriele connector zit.
Succes!
Er zijn 2 typen data kabels die op de seriele poort (RS232) werken.
De originele Siemens data kabel voor de MC60 valt onder het eerste. De andere moet je even goed naar zoeken. Verschil zit in de schakeling die in de seriele connector zit.
Succes!
Die tweede kabel, waar is die verkrijgbaar? Ben wel aan t zoeken geweest, maar weet eigenlijk niet precies wat de specificaties van zo'n kabel zijn, en welke winkels dit soort kabels verkopen.Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 21:43:
Verwijderd
Fatal error while parsing: White spaces are required between publicId and systemid.
Bij het bekijken van bijvoorbeeld TOP 10 in de telfortpagina's
Heeft iemand een idee waar dit door komt?
Bij het bekijken van bijvoorbeeld TOP 10 in de telfortpagina's
Heeft iemand een idee waar dit door komt?
Ik heb em ook binnen, binnekort ff een datakabeltje bestellen! Wanneer je 3 x een ringtone van Telfort afhaalt kun je natuurlijk niet nog meer gratis ringtones downloaden. Ik kan in het ringtone schermpje alleen kiezen tussen Mobelle en Mobelle info(zoals eerder hier genoemd) Er is dan dus verder niks gratis meer te downloaden?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Er zijn zat site's waar gratis midi's te downloaden zijn..
Maarja, bijna alles is groter dan 20kb en dan is het alweer tegroot voor het geheugen.
Maarja, bijna alles is groter dan 20kb en dan is het alweer tegroot voor het geheugen.
Eh... Mijn seriele kabel van salesplaza a 12,50 euro is voor beide geschikt...Er zijn 2 typen data kabels die op de seriele poort (RS232) werken.
Voor die gratis wallpapers zie hierboven een siemensfansite, voor ringtones heb je via p2p-sites diverse midi-filepackages.
De datasuite van de siemenssite is wel handig; je ziet in je verkenner onderaan onder 'Mobile' je toestel staan (ook een bv C60 aansluiten werkt met die suite) en je kunt door de mappen heen browsen. Copy/paste voor backup of plaatsen van files is zo een kleine moeite!
Ik heb inmiddels mijn phone ook binnen. Bevalt wel, opertor logo weg, leuk achtergrondje gekozen, maar nog 1 probleempje:
Waar kan ik die gratis game krijgen die Telfort belooft? Ik heb me eergisteren opgegeven bij de Telfort site, maar hij staat er nog steeds niet tussen als ik op mijn mobiel naar de site ga
Waar kan ik die gratis game krijgen die Telfort belooft? Ik heb me eergisteren opgegeven bij de Telfort site, maar hij staat er nog steeds niet tussen als ik op mijn mobiel naar de site ga
Juist
Dit is het enige dat de telfort site zegt, probeer het maar op deze manier.:
Hoe bestel ik die gratis game?
-Ga na uw registratie bij Mijn Telfort naar de mobiele portal van Telfort.
-Pak uw nieuwe Siemens MC60 en klik op Menu > Internet > Homepage.
-Klik vervolgens op de link 'Games'.
-Hier vind u de gratis game en toegang tot de overige coole games.
-Nadat u de game hebt gedownload staat het voortaan opgeslagen in uw toestel onder Mijn Menu > Games & more
Hoe bestel ik die gratis game?
-Ga na uw registratie bij Mijn Telfort naar de mobiele portal van Telfort.
-Pak uw nieuwe Siemens MC60 en klik op Menu > Internet > Homepage.
-Klik vervolgens op de link 'Games'.
-Hier vind u de gratis game en toegang tot de overige coole games.
-Nadat u de game hebt gedownload staat het voortaan opgeslagen in uw toestel onder Mijn Menu > Games & more
Hier een linkje naar schema van en MC55/60/62 datakabeltje. Ik weet niet het hoe en wat eromheen hoor, maar zag dat mensen er om vroegen.
http://justcome.exsilia.net/programs/X55-X6x-cable.jpg
succes
Edit: http://www.gsm-technology...US,details,id_pr,833.html is een mooi apparaat om vrijwel alle soorten telefoons op je pc aan te sluiten, wel grappig om te zien.
http://justcome.exsilia.net/programs/X55-X6x-cable.jpg
succes
Edit: http://www.gsm-technology...US,details,id_pr,833.html is een mooi apparaat om vrijwel alle soorten telefoons op je pc aan te sluiten, wel grappig om te zien.
[ Voor 31% gewijzigd door Maxxi op 15-10-2004 14:25 ]
Je moet wappen (gprs-enVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 22:16:
ja is een leuk toestel
grt ronald
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Iemand al gelukt om via siemens gprs modem assistant in te bellen?
Ik krijg steeds
An error occured during connection setup.
There was a hardware in the modem (or other connecting device)
error (692)
Met volgende instellingen
APN internet
DNS1 195240240254
DNS2 195240240222
Doek iets fout? of kan het uberhaubt niet.
Ik krijg steeds
An error occured during connection setup.
There was a hardware in the modem (or other connecting device)
error (692)
Met volgende instellingen
APN internet
DNS1 195240240254
DNS2 195240240222
Doek iets fout? of kan het uberhaubt niet.
Ja, dat is tot nu toe de enige werkende manier om online te komen op msn via gprs. Die site bevalt me echter niet, dus ik ben op dit moment aan het werk om mijn eigen versie daarvan te bakken in php, die WEL fijn werkt op mobieltjes als die mc60.TiBoD schreef op 15 oktober 2004 @ 20:18:
Als je nog op msn wilt via grps, kijk dan even hier:
http://www.e-messenger.net/
ingen vill veta var du köpt din tröja
Bestaat er voor dit type toestel eigenlijk ook een dual sim* oplossing? Ik kan nergens wat vinden behalve een soort zelf-knutsel-oplossing op een Engelse site.
*=niet in ogenschouw nemende dat het toestel SIM-locked is.
*=niet in ogenschouw nemende dat het toestel SIM-locked is.
Ik laat bij deze ff weten dat ik ook mijn afhaalbewijs heb ontvangen.
Levertijd van 4 weken plus een paar daagjes. Maar het postkantoor is al wel dicht helaas
Levertijd van 4 weken plus een paar daagjes. Maar het postkantoor is al wel dicht helaas

Even een tip voor mensen met een Telfort abo die tegen de simlock van het toestel aanlopen.
Telfort kan kosteloos een GID file naar de abo-sim kaart te laten verzenden.
Als deze eenmaal ontvangen is kan de abo-sim zonder problemen in het prepay toestel worden gebruikt.
Dit is wat telfort erover zegt:
Dit heb ik een paar dagen geleden laten doen en het werkt prima. Ik heb niet het online formulier gebruikt maar de klantenservice gebeld en ook nog expliciet gevraagd of het gratis was en dat werd bevestigd.
Nu zie ik echter net dat er de volgende tekst bij is gezet, die er bijna zeker een paar dagen geleden niet stond: "Telfort stuurt alléén GID-file's toe als u de telefoon waarin u de SIM-kaart wilt gebruiken langer dan één jaar geleden gekocht heeft."
Mij is toen ik het aanvroeg niet eens gevraagd in welk toestel ik mijn abo-sim wilde gaan gebruiken en het GID bericht wordt naar de abo-sim gestuurd dus voor zover ik kan nagaan is er helemaal geen link met het prepay toestel waar je de abo-sim eventueel in wilt stoppen.
Maar misschien zijn ze nu strikter geworden bij de klantenservice door de postbank actie.
Bellen en aanvragen bij de klantenservice kan je natuurlijk altijd proberen dan hoor je vanzelf of het nog kan.
Succes
[edit: typo]
Telfort kan kosteloos een GID file naar de abo-sim kaart te laten verzenden.
Als deze eenmaal ontvangen is kan de abo-sim zonder problemen in het prepay toestel worden gebruikt.
Dit is wat telfort erover zegt:
linkje naar Telfort waar bovenstaande tekst uit komt"Toesturen GID-file
Als u in uw Telfort prepay telefoon een Telfort abonnementen SIM-kaart wilt gebruiken, dan kan de Telfort abonnementen SIM-kaart geschikt gemaakt worden voor het Telfort prepay toestel. Telfort stuurt hiervoor een bericht (GID-file) naar de Telfort abonnementen SIM-kaart.
Het Telfort prepay toestel zal na ontvangst van dit bericht in het vervolg de abonnementen SIM-kaart accepteren."
Dit heb ik een paar dagen geleden laten doen en het werkt prima. Ik heb niet het online formulier gebruikt maar de klantenservice gebeld en ook nog expliciet gevraagd of het gratis was en dat werd bevestigd.
Nu zie ik echter net dat er de volgende tekst bij is gezet, die er bijna zeker een paar dagen geleden niet stond: "Telfort stuurt alléén GID-file's toe als u de telefoon waarin u de SIM-kaart wilt gebruiken langer dan één jaar geleden gekocht heeft."
Mij is toen ik het aanvroeg niet eens gevraagd in welk toestel ik mijn abo-sim wilde gaan gebruiken en het GID bericht wordt naar de abo-sim gestuurd dus voor zover ik kan nagaan is er helemaal geen link met het prepay toestel waar je de abo-sim eventueel in wilt stoppen.
Maar misschien zijn ze nu strikter geworden bij de klantenservice door de postbank actie.
Bellen en aanvragen bij de klantenservice kan je natuurlijk altijd proberen dan hoor je vanzelf of het nog kan.
Succes
[edit: typo]
[ Voor 6% gewijzigd door Vliegvlug op 16-10-2004 15:21 ]
Maar na 1 jaar mag je simlock er gratis af. Voorheen had ik ook een telfortabo en wilde men dit niet doen omdat er nog een simlock op het toestel zat (binnen 1 jaar). WAAROM dan die service aanbieden maar ook weer niet aanbieden?!"Telfort stuurt alléén GID-file's toe als u de telefoon waarin u de SIM-kaart wilt gebruiken langer dan één jaar geleden gekocht heeft."
Verwijderd
Weet iemand hoe je een link 'aanklik' die je in een SMS hebt ontvangen? Ik wilde namelijk een ringtone bestellen en omdat ik de link niet kon aanklikken, moest ik hem helemaal overtypen en dat grapje heeft me 4 euro beltegoed gekost
Deze tekst staat er helaas al meer dan 2,5 week. Uiteraard kun je altijd nog proberen via de klantenservice alsnog een GIDFile te krijgenVliegvlug schreef op 16 oktober 2004 @ 15:05:
[knip] verhaal over gidfile[/knip]
Datzelfde vroeg ik me ook al af eigenlijk. Daarom heb ik het idee dat het later pas toegevoegd is aangezien de hele tekst nu eigenlijk nergens meer op slaat.RFVR schreef op 17 oktober 2004 @ 12:05:
[...]
Maar na 1 jaar mag je simlock er gratis af. Voorheen had ik ook een telfortabo en wilde men dit niet doen omdat er nog een simlock op het toestel zat (binnen 1 jaar). WAAROM dan die service aanbieden maar ook weer niet aanbieden?!
Ik heb het op 10 oktober aangevraagd bij de klantenservice en dat ging zonder problemen, maar misschien had ik gewoon een aardige dame aan de lijn._Mystikal_ schreef op 18 oktober 2004 @ 08:01:
[...]
Deze tekst staat er helaas al meer dan 2,5 week. Uiteraard kun je altijd nog proberen via de klantenservice alsnog een GIDFile te krijgen
Maar ik ben er toch bijna zeker van dat die extra regel er toen nog niet stond want ik heb het toen aandachtig doorgelezen, juist doordat het erg onduidelijk gesteld is of er nu kosten aan die GID file verbonden zijn omdat het op dezelfde page staat als de simunlock a eur 160,-.
Heeft iemand dat voice command gedoe aan de gang gekregen?
Ik heb gedaan wat in de handleiding staat. Heb een nummer aan het adresboek toegevoegd daar een voice command voor ingesteld. Maar als ik het vervolgens probeer dan doet ie niks
Ik heb gedaan wat in de handleiding staat. Heb een nummer aan het adresboek toegevoegd daar een voice command voor ingesteld. Maar als ik het vervolgens probeer dan doet ie niks
Verwijderd
Menu -> 9 -> 7 -> 2
Kan je je GPRS verbruik bijhouden. En evt. Resetten.
Dan krijg je een beetje idee wat het verbruik van gprs-en kost.
Ik zit nu op een totaal data van:
720KB
En ik heb gprs al fix getest
Kan je je GPRS verbruik bijhouden. En evt. Resetten.
Dan krijg je een beetje idee wat het verbruik van gprs-en kost.
Ik zit nu op een totaal data van:
720KB
En ik heb gprs al fix getest
Hoe "probeer" je het dan? Je moet namelijk de microfoon eerst activeren en dan een commando inspreken. De microfoon gaat aan met de [naar boven] toets een seconde ingedrukt te houden.maaarten schreef op 18 oktober 2004 @ 14:29:
Heeft iemand dat voice command gedoe aan de gang gekregen?
lol nu werkt het. Maar wat jij zegt is iets anders dan in de handleiding staat. daar staat het volgende:Aram schreef op 18 oktober 2004 @ 16:01:
[...]
Hoe "probeer" je het dan? Je moet namelijk de microfoon eerst activeren en dan een commando inspreken. De microfoon gaat aan met de [naar boven] toets een seconde ingedrukt te houden.
Ik zat dus steeds op naar beneden toets te drukken maar het moet dus de andere zijn. lekker handig van Siemenspress down (in standby mode).
now state the name; the number is dialled.

Verwijderd
Ik heb net de datacable van salesplaza getest. En deze werkt met de siemens suite. En ook met s24atonce. Alsmede dat ik het toestel er succesvol mee kon firmware updaten.
is het eigenlijk aan te raden om de firmware te updaten? Zijn er merkbare verbeteringen?Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 19:41:
Ik heb net de datacable van salesplaza getest. En deze werkt met de siemens suite. En ook met s24atonce. Alsmede dat ik het toestel er succesvol mee kon firmware updaten.
Verwijderd
Is het normaal dat op me mc60 veel java games wat haperen en errg langzaam laden ? Het lijkt er net op dat een veelste zwakke proccesor in zit
.
Er is geen nieuwe versie, maar ik denk dat je dan van die Telfort shit af bent. Of heb ik het verkeerd?maaarten schreef op 18 oktober 2004 @ 20:02:
[...]
is het eigenlijk aan te raden om de firmware te updaten? Zijn er merkbare verbeteringen?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Nope, telfot spul blijft er in zitten, je moet dan de bootfiles gaan editten wat nogal veel risco met zich mee brengt.
Wie weet de juiste instellingen om GPRS aan de gang te krijgen met een KPN abonnement?
Helaas krijg ik iedere keer de melding "bad gateway" iemand een idee waarom ik deze melding krijg, als ik probeer dit plaatje te openen?gday schreef op 09 oktober 2004 @ 19:40:
[...]
Je kunt bijv ook gewoon gaan naar http://www.gizmozone.com/images/transparent.gif ... daar hoef je helemaal geen WAP-adres voor te hebben ofzo.
Gewoon daar naartoe gaan, en dan opslaan, en dan als operator-logo instellen.
Zo is het mij ook gelukt.
BumperAram schreef op 18 oktober 2004 @ 23:02:
Wie weet de juiste instellingen om GPRS aan de gang te krijgen met een KPN abonnement?

Misschien dat je dat even aan de KPN-klantenservice kunt vragen? Lijkt me nuttiger, heb je ook nog sneller antwoord...
Verwijderd
*kickje*Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 19:31:
Weet iemand hoe je een link 'aanklik' die je in een SMS hebt ontvangen? Ik wilde namelijk een ringtone bestellen en omdat ik de link niet kon aanklikken, moest ik hem helemaal overtypen en dat grapje heeft me 4 euro beltegoed gekost
Lijkt me inderdaad wel handig, het gaat hier immers om de Siemens MC60 van de Postbank actie, en dat zijn Telfort-prepaid-telefoons...Anakha schreef op 19 oktober 2004 @ 18:15:
[...]
Misschien dat je dat even aan de KPN-klantenservice kunt vragen? Lijkt me nuttiger, heb je ook nog sneller antwoord...
[ Voor 22% gewijzigd door Brobbel op 20-10-2004 08:00 ]
hoi, ik heb dat GPRS aan de gang gekregen, en na 50kb data uitgevonden hoe je "Go to URL" moet kiezen bij Google search (en dan heb ik www.gizmozone.com/images/transparant.gif ingevuld).
Echter krijg ik een text site van Gizmoworld over screensavers etc.
Ik wil gewoon het transparante gifje laden en deze opslaan in mn logo mapje.
Hoe doe ik dit correct?
Echter krijg ik een text site van Gizmoworld over screensavers etc.
Ik wil gewoon het transparante gifje laden en deze opslaan in mn logo mapje.
Hoe doe ik dit correct?
Het lijkt erop dat www.gizmozone.com/images/transparant.gif niet meer bestaad, zoek naar een andere URL of maak het gifje zelf even.
[ Voor 12% gewijzigd door jelmervos op 20-10-2004 13:13 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Komt omdat de link http://www.gizmozone.com/images/transparent.gif is, en die bestaat welKaassoevlee schreef op 20 oktober 2004 @ 13:13:
Het lijkt erop dat www.gizmozone.com/images/transparant.gif niet meer bestaad, zoek naar een andere URL of maak het gifje zelf even.
Juist
godver, 30 min geleden deed ie t nog, zeker net pech gehad dat ze m toen offline haalde terwijl ik lag te kloten met mn GPRS

http://www.kvnr.nl/_images/1pixel_transparant.gif
heb ik nu die gevonden,
zegt ie "resource cannot be displayed".
(via google > go to url)
hoe laad ik dit plaatje en sla ik m op?
Edit:
bij gizmozone goede URL krijg ik nu op mn schermpje:
hoe sla ik m op? kan nix vinden in het menu enzo,
edit 2:
via dat @ heb ik nu Save Image gevonden, echter zegt ie vervolgens:
This page contains no savable items.
heb ik nu die gevonden,
zegt ie "resource cannot be displayed".
(via google > go to url)
hoe laad ik dit plaatje en sla ik m op?
Edit:
bij gizmozone goede URL krijg ik nu op mn schermpje:
code:
1
2
3
4
5
| GIF89a' ............. 1 of 1 Menu [grijs vlak] |
hoe sla ik m op? kan nix vinden in het menu enzo,
edit 2:
via dat @ heb ik nu Save Image gevonden, echter zegt ie vervolgens:
This page contains no savable items.
[ Voor 58% gewijzigd door Thunk op 20-10-2004 13:37 ]
Transparant GIF bestand downloaden en instellen:
Ga naar:
Menu > Surf & Fun > Internet
Druk nu op de groene hoorn knop.
Ga naar nummer 4 in de lijst: Ga naar...
Klik op Bewerk. en typ de url in en klik op Gereed
Kies nu voor Ga.
Je ziet nu een wit scherm. Klik weer op de groene hoorn knop, en ga naar nummer 8: Foto opslaan.
Klik nogmaals op Opslaan, en nogmaals op Opslaan. Kies een locatie en klik op OK.
Ga nu naar Menu > Instellingen > Weergave > Operator en stel het transparante gif bestand in als Operator logo
Ga naar:
Kies nu voor Ga.
Je ziet nu een wit scherm. Klik weer op de groene hoorn knop, en ga naar nummer 8: Foto opslaan.
Klik nogmaals op Opslaan, en nogmaals op Opslaan. Kies een locatie en klik op OK.
Ga nu naar Menu > Instellingen > Weergave > Operator en stel het transparante gif bestand in als Operator logo
Juist
Woohoo, die methode werkt wel, thanks voor de duidelijke uitleg, denk wel dat meer mensen daar wat aan hebben
Verwijderd
Waarom moeten zij er nou voor zorgen !?!?!
Dat dit toestel GEEN java download van andere sites. . .
Ik kon wel de 2 gratis spellen downloaden van Telfort.
Maar spellen, applications en heb gemerkt .wav files (van andere sites) NIET.
De toestel wilt het wel, maar blijft haken op 0% !!
Wie weet dit te omzeilen??
Anders heb je echt f#cking weinig aan dit toestel.
Alvast Bedankt
Ik kon wel de 2 gratis spellen downloaden van Telfort.
Maar spellen, applications en heb gemerkt .wav files (van andere sites) NIET.
De toestel wilt het wel, maar blijft haken op 0% !!
Wie weet dit te omzeilen??
Anders heb je echt f#cking weinig aan dit toestel.
Alvast Bedankt
Thnks deze manier werkt perfect!Jeldert schreef op 20 oktober 2004 @ 13:40:
Transparant GIF bestand downloaden en instellen:
Ga naar:
Kies nu voor Ga.
Verwijderd
Da ding is niet alleen gemaakt om te bellen.FiestaG schreef op 21 oktober 2004 @ 15:12:
Je kan er toch mee bellen..
Wat hebben we aan de Java functie van de gsm, als we niet eens Java mogen\kunnen downloaden.
Laat staan Java (.jar .jad etc.) ook geen .wav
Hoe gaan we het nu doen. . . .
Verwijderd
Nou,
als dit project net zo goed gaat lopen als het vorige project dan wens ik de mensen van het callcentre heeeel veel succes.
Bij de vorige actie was ik een van de gelukkige die bij het call centre voor de postbank werkte en ik heb nog nooit zoveel boze mensen bij elkaar gezien..
Het is een mooie actie maar ik hoop dat de postbank het deze keer beter waar maakt!!
als dit project net zo goed gaat lopen als het vorige project dan wens ik de mensen van het callcentre heeeel veel succes.
Bij de vorige actie was ik een van de gelukkige die bij het call centre voor de postbank werkte en ik heb nog nooit zoveel boze mensen bij elkaar gezien..
Het is een mooie actie maar ik hoop dat de postbank het deze keer beter waar maakt!!
Samengevat: fotofunctie is alleen buiten met genoeg licht te genieten.
Javagames zijn r*t*traag dus niet aan te bevelen.
Met datakabel makkelijk plaatsen en kopieeren van logo's/ringtones.
Dat vrijwel alle 090x-nummers zijn geblokkeerd is jammer, zo kom je niet snel van je beltegoed af als je al een abo'tje elders hebt lopen.
Maar dat je GPRS gratis (zo lijkt het op m'n C60 met 0,00 beltegoed al maanden) kunt gebruiken is wel weer handig. Zal eens kijken of dat makkelijk te connecten is met 'n laptop. Dan zie ik wel nuttige functies in het verschiet...
Dat vrijwel alle 090x-nummers zijn geblokkeerd is jammer, zo kom je niet snel van je beltegoed af als je al een abo'tje elders hebt lopen.
Maar dat je GPRS gratis (zo lijkt het op m'n C60 met 0,00 beltegoed al maanden) kunt gebruiken is wel weer handig. Zal eens kijken of dat makkelijk te connecten is met 'n laptop. Dan zie ik wel nuttige functies in het verschiet...
Verwijderd
Idd, maar dat geld voor de meeste gsm's met camera.RFVR schreef op 21 oktober 2004 @ 16:53:
Samengevat: fotofunctie is alleen buiten met genoeg licht te genieten.
En trouwens als je ze upload naar je pc zijn ze wel mooi.
Kun jij trouwens wel dingen downloaden ??
(buiten Telforts site)
En zodra je beltegoed hebt word het er wel afgeschreven.
(gebruik nu al 2jaar gratis gprs met 0 euro beltegoed)
En kun je met een datakabel langs logo's/ringtones ook andere data uploaden?
(Zoals bijv. een spel)
Ik wil kunnen downloaden!!!!!
Verwijderd
Lekker zeg, dus zo weet telfort wel goed geld er op te verdienen, gewoon de concurente uitschakelen.Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 11:36:
Waarom moeten zij er nou voor zorgen !?!?!
Met een data kabel kan je wel gewoon andere java games op zetten, enz.
Maar weet iemand wat Java games die wel te spelen zijn op deze telefoon. Klinkt mischien wel leuk java, maar geen enkele java games is goed te spelen op deze telfoon doordat die harstikke traag is
Verwijderd
Ja, ik verneem aan van wel.Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 19:06:
[...]
Lekker zeg, dus zo weet telfort wel goed geld er op te verdienen, gewoon de concurente uitschakelen.
Met een data kabel kan je wel gewoon andere java games op zetten, enz.
Maar weet iemand wat Java games die wel te spelen zijn op deze telefoon. Klinkt mischien wel leuk java, maar geen enkele java games is goed te spelen op deze telfoon doordat die harstikke traag is. Net alsof een cerlon cpu in zit. Daardoor zijn de games op me nokia 8310 veel leuker omdat die te minste speelbaar zijn.
Kon de eerste 2 gratis spellen gewoon downloaden.
Daarna andere sites geprobeerd.. En ut kwam niet verder als 0% !!
En kunje zeker met een datakabel spellen uploaden?
Ik heb al een java game gedownload van midlet.org. Alleen lukt het me maar niet om mobario te installeren. De download blijft maar steken op 2:24 bij het downloaden van de jar (de jad komt wel binnen). Als ik het van m'n eigen webserver probeer, laat ie de jar gewoon in tekst zien in plaats van dat ie er wat mee doet. Maar ik heb een beetje het vermoeden dat dat aan m'n apache ligt die op de een of andere manier m'n mime type instellingen niet pikt.Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 16:15:
[...]
Da ding is niet alleen gemaakt om te bellen.
Wat hebben we aan de Java functie van de gsm, als we niet eens Java mogen\kunnen downloaden.
Laat staan Java (.jar .jad etc.) ook geen .wav
Hoe gaan we het nu doen. . . .
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Verwijderd
Ik heb net een dag de Siemens MC60 van de postbank gehad. Na veel geklooi omdat telfort logo te verwijderen probeerde ik eens een wave bestandje te downloaden van mijn webserver.
Ik typ mijn webserveradres in en ik krijg de melding dat het bezig is met downloaden.
Vervolgens krijg ik een foutmelding: document te groot voor geheugen.
Hoe kan dit ?! Ik heb nog 512 KB vrij ?!?!
Iemand enig idee ?
Het bestand is trouwens maar 50kb
Ik typ mijn webserveradres in en ik krijg de melding dat het bezig is met downloaden.
Iemand enig idee ?
Verwijderd
Nee ligt niet aan je server, ik heb het zelfde gehad.zeikstraal schreef op 21 oktober 2004 @ 21:18:
[...]
Ik heb al een java game gedownload van midlet.org. Alleen lukt het me maar niet om mobario te installeren. De download blijft maar steken op 2:24 bij het downloaden van de jar (de jad komt wel binnen). Als ik het van m'n eigen webserver probeer, laat ie de jar gewoon in tekst zien in plaats van dat ie er wat mee doet. Maar ik heb een beetje het vermoeden dat dat aan m'n apache ligt die op de een of andere manier m'n mime type instellingen niet pikt.
Verwijderd
Omdat het gewoon een wankel stuk plastic is.Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 23:42:
Ik heb net een dag de Siemens MC60 van de postbank gehad. Na veel geklooi omdat telfort logo te verwijderen probeerde ik eens een wave bestandje te downloaden van mijn webserver.
Iemand enig idee ?

Ik heb hem na 1 week van zijn simlock geholpen en zonet de deur uit gedaan voor, let wel, 75 euro
Sorry, maar het is echt een ballen toestel. Hoe komen ze erbij om de links/rechts-cursortoetsen weg te laten
Sorry, maar het is echt een ballen toestel. Hoe komen ze erbij om de links/rechts-cursortoetsen weg te laten

Verwijderd
Ok nu snap ik hetOmdat het gewoon een wankel stuk plastic is.
Hoe weet ik nu wanneer ik GPRS gebruik ? Want ik heb het idee dat ik dus WEL per minuut betaal.... Als ik bij GPRS Info kijk staatie op 260 KB. Dus ik heb het wel gebruikt...
Als ik gewoon even naar de homepage van telfort ga en ik wacht een minuut is er wel iets van 20 cent weg van mijn beltegoed...
Als je GPRS gebruikt zou je dat in beeld moeten zien staan. Als je CSD gebruikt meestal ook, maar dan hoor je ook dat tududiedu dingetje dat je hoort als je iemand belt. (Tenminste, zo doen m'n M50 en CX65 dat.)Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 00:31:
[...]
Ok nu snap ik het![]()
Hoe weet ik nu wanneer ik GPRS gebruik ? Want ik heb het idee dat ik dus WEL per minuut betaal.... Als ik bij GPRS Info kijk staatie op 260 KB. Dus ik heb het wel gebruikt...
Als ik gewoon even naar de homepage van telfort ga en ik wacht een minuut is er wel iets van 20 cent weg van mijn beltegoed...
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
nee je betaald niet per min. maar het gaat wel best snel ja.Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 00:31:
[...]
Ok nu snap ik het![]()
1euro per 1.5mb ofzo..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 00:55 ]
Verwijderd
Kunje mij aub mailen hoe je dit hebt gedaan?Aram schreef op 22 oktober 2004 @ 00:30:
Ik heb hem na 1 week van zijn simlock geholpen en zonet de deur uit gedaan voor, let wel, 75 euro![]()
Verwijderd
Zucht ... Die telefoon laat wel een inbel geluidje horen als je online gaat... Dit betekent dus dat ik geen GRPS gebruik ?
Aaarrggg dit is zo'n beetje de meest ongebruikersvriendelijke telefoon/apparaat die ik ooit gehad heb.
Aaarrggg dit is zo'n beetje de meest ongebruikersvriendelijke telefoon/apparaat die ik ooit gehad heb.
Verwijderd
Ga in de menu naar instellingen > verbinding > en zet gprs aan.Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 00:58:
Zucht ... Die telefoon laat wel een inbel geluidje horen als je online gaat... Dit betekent dus dat ik geen GRPS gebruik ?
9 - 7 - 1
en controleer anders
9 - 7 - 4
@AzimAdmin: downloaden (clubsiemens, zie links hierboven) werkt wel.Kun jij trouwens wel dingen downloaden ??
(buiten Telforts site)
En zodra je beltegoed hebt word het er wel afgeschreven.
(gebruik nu al 2jaar gratis gprs met 0 euro beltegoed)
En kun je met een datakabel langs logo's/ringtones ook andere data uploaden?
(Zoals bijv. een spel) Ik wil kunnen downloaden!!!!!
Maar met 'n datakabel (seriele 12,50 bij salesplaza bv) kun je als je de siemensdatasuite gebruikt gewoon met je verkenner door de mappen van je foon bladeren en lekker copy'en en paste'n
Voor snelle games is dit toestel niet geschikt, maar er zijn zat javagame-packs en logo/tonepacks te vinden op internet
GPRS gaat niet van m'n beltegoed af, inmiddels al 'n Mb'tje of 3 gebruikt. Opmerkelijk dat Telfort zegt dat je alleen met abo's van GPRS gebruik kunt maken.
En die links-rechtscursortoets zat wel op de c60 maar stom genoeg niet op de mc60?!
Verwijderd
Bij 9 7 1 heb ik GRPS aanstaan.... Bij 9 7 4 staat MMS, Wap en HTTP deze gebruiken het profiel Telfort...
Als ik telfort kies staat GRPS-data aangevinkt.
Dus is het normaal dat de telefoon inbelt (inbelmodem geluid!) als ik online ga met GRPS ?
Ik heb net ook nog eens zo'n gratis spel gedownload en dan komtie met de melding "Toegang geweigerd" en kun je kiezen (Links)CSD en (Rechts) GRPS Opnieuw
CSD gaat dan wel goed....
Dus is het normaal dat de telefoon inbelt (inbelmodem geluid!) als ik online ga met GRPS ?
Ik heb net ook nog eens zo'n gratis spel gedownload en dan komtie met de melding "Toegang geweigerd" en kun je kiezen (Links)CSD en (Rechts) GRPS Opnieuw
precies andersom: 1,50 euro per 1 mbVerwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 00:54:
[...]
nee je betaald niet per min. maar het gaat wel best snel ja.
1euro per 1.5mb ofzo..
Verwijderd
Goed... internetten is voor mij geen optie .... Ik moet blijkbaar 20 ct per minuut betalen.
Als ik bijvoorbeeld op wap.tweakers.net een minuut blijfstaan en ik controleer na een minuut mijn beltegoed dan is er meestal zo rond de 25ct af. Wat precies de startkosten plus minuut kosten zijn.
GRPS werkt niet terwijl het wel aanstaat.
Knudde apparaat. Zoals het er nu uit ziet kan ik er dus niets mee en is 75 euro weggegooid aan beltegoed.
Tenzij iemand weet wat ik fout doe....
Als ik bijvoorbeeld op wap.tweakers.net een minuut blijfstaan en ik controleer na een minuut mijn beltegoed dan is er meestal zo rond de 25ct af. Wat precies de startkosten plus minuut kosten zijn.
GRPS werkt niet terwijl het wel aanstaat.
Knudde apparaat. Zoals het er nu uit ziet kan ik er dus niets mee en is 75 euro weggegooid aan beltegoed.
Tenzij iemand weet wat ik fout doe....
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 10:36 ]
Ik wil die prepaidkaartje voornamelijk gebruiken voor 09xx-nummers, maar nu schijnt het dat Telfort een heel aantal van die nummers afgesloten heeft. Ik zou dus graag willen weten of het volgende nummer bereikbaar is met het prepaidkaartje dat erbij zit:
0909 0400 403 (dus geen 0900!)
Als iemand dat voor me zou willen proberen graag! Het hoeft je geen beltegoed te kosten, als het nummer nl. afgesloten is, krijg je meteen een 3-tonige piep te horen met de stem dat het afsloten is ofzo. Anders krijg je zo'n vrouwenstem met "dit nummer kost 1,30 per gesprek + de kosten van je mobiele telefoon" oid. Wanneer ze dit zegt is het nog gratis zegmaar en kan je ophangen.
Heel relaxed als iemand het even voor me zou willen proberen!
0909 0400 403 (dus geen 0900!)
Als iemand dat voor me zou willen proberen graag! Het hoeft je geen beltegoed te kosten, als het nummer nl. afgesloten is, krijg je meteen een 3-tonige piep te horen met de stem dat het afsloten is ofzo. Anders krijg je zo'n vrouwenstem met "dit nummer kost 1,30 per gesprek + de kosten van je mobiele telefoon" oid. Wanneer ze dit zegt is het nog gratis zegmaar en kan je ophangen.
Heel relaxed als iemand het even voor me zou willen proberen!
Verwijderd
Het downloaden van een plaatje is gelukt
maar met een mid geeft de mobiel een foutmelding: <?xml version="1.0"?/><!doctype wml public""-//wapforum//dtd wmi 1.1 enz. enz. (ik kan er wat tekens naast zitten!)
wat nu?

wat nu?
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 22:07:
Verwijderd
Waarom kun je met dit stomme ding wel een spel downloaden van 70 KB maar NIET een wave bestandje van 40 KB .... Aarrggg....
Is het inmiddels al iemand gelukt om uMSN te downloaden en te draaien? De download stokt bij mij op 0,0 %
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Verwijderd
Dat heb ik nu met alle downloads, behalve die van Telfort's site.Jojk schreef op 22 oktober 2004 @ 15:17:
Is het inmiddels al iemand gelukt om uMSN te downloaden en te draaien? De download stokt bij mij op 0,0 %
Verwijderd
Downloaden werkt wel?!?! Waar linksbovenRFVR schreef op 22 oktober 2004 @ 09:46:
[...]
@AzimAdmin: downloaden (clubsiemens, zie links hierboven) werkt wel.
Maar met 'n datakabel (seriele 12,50 bij salesplaza bv) kun je als je de siemensdatasuite gebruikt gewoon met je verkenner door de mappen van je foon bladeren en lekker copy'en en paste'n
Voor snelle games is dit toestel niet geschikt, maar er zijn zat javagame-packs en logo/tonepacks te vinden op internet
GPRS gaat niet van m'n beltegoed af, inmiddels al 'n Mb'tje of 3 gebruikt. Opmerkelijk dat Telfort zegt dat je alleen met abo's van GPRS gebruik kunt maken.
En die links-rechtscursortoets zat wel op de c60 maar stom genoeg niet op de mc60?!

En goed dat ik dat weet van de kabel.
Ja he domme telfort, ze

Verwijderd
Geen CSD gebruiekn dus niet inbellen.Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 09:50:
Bij 9 7 1 heb ik GRPS aanstaan.... Bij 9 7 4 staat MMS, Wap en HTTP deze gebruiken het profiel Telfort...
Alleen gprs, probeer eruit te komen.
Verwijderd
Misschien snap ik het dan niet hoe het werkt maar als ik een pagina bezoek bijvoorbeeld www.fok.nl dan gaattie inbellen...
Als ik dan 2 minuten wacht en mijn beltegoed controleer is er ongeveer 50ct afgeschreven.
GRPS staat aan.... Dus ik weet het echt niet meer...
Als ik dan 2 minuten wacht en mijn beltegoed controleer is er ongeveer 50ct afgeschreven.
GRPS staat aan.... Dus ik weet het echt niet meer...
Verwijderd
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 17:52:
[...]
Tuurlijk dat kom je nu te weten:
aazimamin@hotmail.com
En alvast bedankt!
Dan het volgende adres zetten:
###########################3
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 21:48 ]
Verwijderd
Ik begrijp je niet. . .Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 19:37:
[...]
Wil je bij BCC:
Dan het volgende adres zetten:
tweakersmc60 @ bronek . nl
Wat bedoel je met BCC?
En wat moet ik met die adres?
Dat zal niet veel nut hebben, want met een Telfort Prepaid sim-kaart kun je alleen GPRS gebruiken voor WAP. Je kunt dus geen verbindingen maken buiten de WAP-gateway om, en applicaties als uMSG werken dus niet. (Ik heb het zelf ook getest, en dat klopt inderdaad.) De oplossing hiervoor is: overstappen naar een abonnement.Jojk schreef op 22 oktober 2004 @ 15:17:

Ik heb mijn telefoon trouwens gisteren ook van zijn sim-lock afgeholpen met m'n datakabel. Hij zat erom te springen om hem nu dan eindelijk kwijt te raken.
Hij bedoelt dat Aram hetzelfde mailtje ook naar hem moet sturen op dat adres, en zijn adres in het BCC-veld (blind carbon copy) van het mailtje moet zetten.Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 19:47:
[...]
Ik begrijp je niet. . .
Wat bedoel je met BCC?
Verwijderd
Of je het mailtje ook naar mij wilt sturenVerwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 19:47:
[...]
Ik begrijp je niet. . .
Wat bedoel je met BCC?
[edit]
Hardstikke bedankt
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 21:48 ]
Let op:
Let op: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Let op: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware