[Postbank actie] Gratis Siemens MC60 bij € 500,- sparen

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.633 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52267

Na een paar weken wachten kwam de bevestiging dat ik hem kon op halen op het postkantoor.
Kom ik thuis en zet hem in elkaar en ja hoor ik had weer pech.
Nadat ik hem in elkaar gezet had bleef hij maar naar het netwerk zoeken.
Ik dacht dat het misschien aan de kaart zou liggen, dus heb ik de kaart in een andere gsm gedaan .
En ja hoor hij vond het netwerk meteen.
Dus ik dacht ik laat hem maar eens even zoeken, maar hij bleef maar zoeken.
Toen heb ik de volgende dag toch maar even naar Telfort gebeld en daar werd gezegd dat de gsm kapot zou zijn en dat ik de gsm maar moest opsturen zodat hun een nieuwe konden op sturen
Ik heb dus de dag erna de gsm opgestuurd en dat was op 12-10-04.
Na 2 weken, toch maar eens gebeld hoe het ermee zat (want ik dacht het is nu druk dus dat duurt nu wat langer) en toen zegt die medewerker van Telfort dat hij gerepareerd zou worden.
Ik zeg tegen de medewerker van Telfort, zo van dat zal toch wel niet want het gaat om een nieuwe gsm, en dat ze maar een nieuwe moeten op sturen zo als het hoort bij een nieuw product.
Dat ging ze dan uitzoeken want ze vond zelf ook wel dat er een nieuwe moest komen.
Twee weken later belde ik toch maar weer eens op om te vragen hoe het nu zat want ik had nog niks binnen.
Zegt de medewerker van Telfort dat de gsm bij de reparatie afdeling ligt en dat hij in behandeling was.
Toen zei ik weer, dat ik een nieuwe zou krijgen en dat ik nu al 4 weken op een nieuwe gsm aan het wachten was.
Toen zei de medewerkster van Telfort, dat ik wel die week teruggebeld zou worden.
Ik maar weer een week gewacht en er werd maar niet gebeld door Telfort.
Ik aan het eind van die week toch maar WEER zelf gebeld.
Zeg ik tegen die vrouw van Telfort of het zo moeilijk is om een nieuwe gsm van het schap te pakken en die op te sturen
De medewerkster zei, dat het dus bij Telfort fout is gegaan en dat ze er spoed achter zouden zetten(want ik had gezegd dat ik het nu toch wel zat was en dat ik toch maar eens contact ging zoeken met Tros Radar).
Zegt de vrouw van Telfort dat ze er wel begrip voor had voor de situatie zo als het nu ging.
Toen zei ik, als ik dus vandaag 19-11-04 (weer 8 dagen later) geen nieuwe gsm binnen heb dat ik dan toch maar even met Tros Radar contact op ging nemen.
Blijkbaar vinden ze dat een goede reclame want, ik heb nog een nieuwe gsm, nog ben ik gebeld door Telfort.
Morgen ga ik toch maar eens een mail naar Tros Radar sturen en dan maar eens kijken wat hun er aan kunnen doen.
Ik wacht maar weer af wat het word en zit met een kaart van Telfort waar ik nog niet mee heb kunnen bellen(maar ze hebben wel meteen 75 euro van mijn rekening afgeschreven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mja ik heb 9 weken gewacht op mijn telefoon, twee keer is hij naar het verkeerde adres gestuurd, de 2e keer zelfs terwijl ik er specifiek bij heb gezegd naar welk adres hij moet. Ze vertelden mij dat ze het er apart bij hebben geschreven en toen ik na 2 weken belde gaven ze aan dat hij inderdaad naar het goede adres ging.. nou mooi niet dus.

Ik heb er genoeg van. Ik heb gezegd dat ik geen telefoon meer hoef en ga nu wel op zoek naar een echte telefoon, ook al is dat wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125150

Anoniem: 52267 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:13:
Na een paar weken wachten kwam de bevestiging dat ik hem kon op halen op het postkantoor.
Kom ik thuis en zet hem in elkaar en ja hoor ik had weer pech.
Nadat ik hem in elkaar gezet had bleef hij maar naar het netwerk zoeken.
Ik dacht dat het misschien aan de kaart zou liggen, dus heb ik de kaart in een andere gsm gedaan .
En ja hoor hij vond het netwerk meteen.
Dus ik dacht ik laat hem maar eens even zoeken, maar hij bleef maar zoeken.
Toen heb ik de volgende dag toch maar even naar Telfort gebeld en daar werd gezegd dat de gsm kapot zou zijn en dat ik de gsm maar moest opsturen zodat hun een nieuwe konden op sturen
Ik heb dus de dag erna de gsm opgestuurd en dat was op 12-10-04.
Na 2 weken, toch maar eens gebeld hoe het ermee zat (want ik dacht het is nu druk dus dat duurt nu wat langer) en toen zegt die medewerker van Telfort dat hij gerepareerd zou worden.
Ik zeg tegen de medewerker van Telfort, zo van dat zal toch wel niet want het gaat om een nieuwe gsm, en dat ze maar een nieuwe moeten op sturen zo als het hoort bij een nieuw product.
Dat ging ze dan uitzoeken want ze vond zelf ook wel dat er een nieuwe moest komen.
Twee weken later belde ik toch maar weer eens op om te vragen hoe het nu zat want ik had nog niks binnen.
Zegt de medewerker van Telfort dat de gsm bij de reparatie afdeling ligt en dat hij in behandeling was.
Toen zei ik weer, dat ik een nieuwe zou krijgen en dat ik nu al 4 weken op een nieuwe gsm aan het wachten was.
Toen zei de medewerkster van Telfort, dat ik wel die week teruggebeld zou worden.
Ik maar weer een week gewacht en er werd maar niet gebeld door Telfort.
Ik aan het eind van die week toch maar WEER zelf gebeld.
Zeg ik tegen die vrouw van Telfort of het zo moeilijk is om een nieuwe gsm van het schap te pakken en die op te sturen
De medewerkster zei, dat het dus bij Telfort fout is gegaan en dat ze er spoed achter zouden zetten(want ik had gezegd dat ik het nu toch wel zat was en dat ik toch maar eens contact ging zoeken met Tros Radar).
Zegt de vrouw van Telfort dat ze er wel begrip voor had voor de situatie zo als het nu ging.
Toen zei ik, als ik dus vandaag 19-11-04 (weer 8 dagen later) geen nieuwe gsm binnen heb dat ik dan toch maar even met Tros Radar contact op ging nemen.
Blijkbaar vinden ze dat een goede reclame want, ik heb nog een nieuwe gsm, nog ben ik gebeld door Telfort.
Morgen ga ik toch maar eens een mail naar Tros Radar sturen en dan maar eens kijken wat hun er aan kunnen doen.
Ik wacht maar weer af wat het word en zit met een kaart van Telfort waar ik nog niet mee heb kunnen bellen(maar ze hebben wel meteen 75 euro van mijn rekening afgeschreven).
ZOU ECHT GEK WORDEN |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 22:05
Tja hier ben ik weer met een update. Gister verstreek de termijn van 2 weken, en aangezien er vandaag ook niets bij de post zat, heb ik de mensen van de Postbank weer gebeld met de vraag hoe dit alles nu mogelijk is. En je raad het al, er was iets mis gegaan. Dit keer zou de fout bij het postkantoor liggen, die hebben het pakketje niet ingescand waardoor er geen afhaalbewijs is verstuurd. Het pakje is vervolgens onverrichterzaken terug gegaan naar Telfort. De Postbank heeft op 16 november een nieuw pakket voor mij aangevraagd en ik zou binnen die datum en 2 weken een afhaalbewijs moeten ontvangen. Mijn reactie was "okee, ik wacht wel weer" waarop de telefoniste zei "ik dank u voor uw begrip". Het is dat ik zelf werkzaam ben op een helpdesk, en ik dus weet dat degene aan de telefoon de dader niet is, maar anders........ 8)7 |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Vaag... Ga ik ff gprs'en in een nutteloos kwartiertje, *100# en saldo is 0,40E lager.
Tien minuten erna weer oude saldo. Weer ff GPRS'en, zelfde verhaal???

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100733

ik snap ook niet helemaal hoe dat zit met gprs... betaal je nou per seconde of per kb ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106430

In principe per mb, alleen een grps-verbinding (het is gewoon wappen in het geval van de postbank actie) kan alleen met een abbo eigenlijk. UItzondering voor dze actie en het is gewoon gratis nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09
Net een prettige ervaring met de Postbank helpdesk. Had op 13 okt. 500 euro overgemaakt op m'n Internetsparen en naar mijn beste weten direct het online formulier ingevuld. Dat laatste bleek dus niet geregistreerd te staan bij de Postbank, maar na het nagaan dat ik echt 500 euro had gespaard in de actieperiode wordt nu alsnog een telefoon verzonden in de komende 2 weken :)

@cruysen: dank voor de link naar de dual sim oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129860

Even nog over dat GPRS van Telfort: Ik heb niet meegedaan aan de postbankactie en heb ook geen Siemens MC60 maar een Nokia met prepay en ik kan ook gratis GPRS-en! Beetje vreemd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70888

Heeft iemand de pin layout van de kabel voor de mc60?
Ik heb begrepen dat de usb versie een soort chip heeft, de seriele kabel zou gewoon een kabeltje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 22:05
Yisc schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:35:
Tja hier ben ik weer met een update. Gister verstreek de termijn van 2 weken, en aangezien er vandaag ook niets bij de post zat, heb ik de mensen van de Postbank weer gebeld met de vraag hoe dit alles nu mogelijk is. En je raad het al, er was iets mis gegaan. Dit keer zou de fout bij het postkantoor liggen, die hebben het pakketje niet ingescand waardoor er geen afhaalbewijs is verstuurd. Het pakje is vervolgens onverrichterzaken terug gegaan naar Telfort. De Postbank heeft op 16 november een nieuw pakket voor mij aangevraagd en ik zou binnen die datum en 2 weken een afhaalbewijs moeten ontvangen. Mijn reactie was "okee, ik wacht wel weer" waarop de telefoniste zei "ik dank u voor uw begrip". Het is dat ik zelf werkzaam ben op een helpdesk, en ik dus weet dat degene aan de telefoon de dader niet is, maar anders........ 8)7 |:( :(
Zomaar out of the blue, was er vandaag een brief van de Postbank. En ja wel, het afhaalbewijs, snel naar het postkantoor gegaan en ook ik ben nu de gelukkige bezitter van de mc60. Eind goed, al goed.

Anoniem: 129860 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:55:
Even nog over dat GPRS van Telfort: Ik heb niet meegedaan aan de postbankactie en heb ook geen Siemens MC60 maar een Nokia met prepay en ik kan ook gratis GPRS-en! Beetje vreemd :+
Iedereen roept dit the hard, dalijk komt er een einde aan.

En dat willen we niet >:) !

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik begrijp dat er niet voor de MC60 een Java applicatie is die via GPRS kan MSN-en?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130265

Instant Messenger op MC60 van de postbank:

Om Instant Messenger te gebruiken op de MC60 doe je het volgende:
1) Maak een jabber user aan bij een jabber server. Ik maak zelf gebruik gebruik van jabber80.com. Ga hiervoor naar www.jabber80.com.
De jabber user maak de daar aan door op de webpagina http://www.jabber80.com/jabber80.php de link 'JabberApplet' aan te klikken en vervolgens een user naam en een password in te vullen en op 'new account' te klikken.
2) Download een jabber client voor de MC60. Ik gebruik hiervoor Colibry 5.0, te downloaden hier: http://violonix.jabber.ru/siemens.shtml
3) Installeer de jabber client op je MC60 via een datakabel of gebruik Polyphonic Wizzard (download PW hier: http://www.mp3towav.org/Polyphonic-Wizard/)
4) Configureer Colibry door de jabber user naam en de bijbehorende jabber server in te voeren in de settings. Vergeet niet ook het juiste poort nummer van de te gebruiken jabber server in te vullen. Bij jabber80.com is dat poort 80.
5) Indien je een koppeling met MSN of ICQ of andere populaire IM wilt maken dan kan dit ook. Ook dit is in de settings van Colibry te configureren. Hierdoor kan je via Colibry (of een andere jabber client) je MSN contacten bereiken en kunnen jouw contacten je ook online bereiken op je MC60.

Alternatieve Jabber client/server die ik heb getest vind je bij tipic.com, www.tipic.com. Hier kan je zowel een jabber user aanmaken als een java appled voor de MC60 downloaden. Ook een desktop client is hier verkrijgbaar. De meesten van jullie zullen echter gewoon MSN willen gebruiken als IM client op de desktop PC of laptop. Let even op dat tipic.com poort 5222 gebruikt als server poort.

O ja, vergeet GPRS niet te activeren voordat je met IM aan de slag gaat op je MC60. Alle IM communicatie verloopt via GPRS, poort 80 of 5222 (poort is afhankelijk van de jabber server waar je een user hebt aangemaakt, zie punt 1)).

E.e.a. werkt ook op de S55 van Siemens.

Succes!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 130265 op 29-11-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:23
Mijn GSM is ineens erg snel leeg.
Er staat rechtsboven knipperend "DATA", het lijkt erop dat de telefoon 'denkt' dat hij nog aan de datakabel hangt, wat niet zo is.

Wat moet ik hiermee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe log ik dan in op mijn msn account, dat gaat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Triloxigen schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:18:
Mijn GSM is ineens erg snel leeg.
Er staat rechtsboven knipperend "DATA", het lijkt erop dat de telefoon 'denkt' dat hij nog aan de datakabel hangt, wat niet zo is.

Wat moet ik hiermee doen?
Nee, dat gaat om GSM-Data. Aan de datakabel krijg je niets te zien. Laat 'm eens een poosje uitstaan, mischien helpt dat.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106430 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:26:
Hoe log ik dan in op mijn msn account, dat gaat toch niet?
Kijk hier maar eens:
http://www.win.ua.ac.be/~jvvloet/jabber.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Even weer een probleempje.

Iemand kan mij niet bereiken op mijn telefoon. BIj mij gaat hij wel over, maar ik kan hem niet opnemen :(

Er verschijnt een bericht over nummeronderdrukking, wat ik vervolgens niet kan terugvinden in de handleiding...

Ik weet wie er belde, kijk of ik misschien zijn groep op negeren heb staan oid, maar dit is niet het geval.

Of neemt de MC60 geen berichten aan van mensen die nummeronderdrukking aan hebben staan?

Uitgevonden

Als iemand met nr onderdrukking belt, kun je niet met het groene hoorntje opnemen, maar moet dit met de toets ernaast. Waarom :?

[ Voor 15% gewijzigd door Roamor op 01-12-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer mijn mc60 als modem te gebruiken op de pc, maar hij kan geen verbinding maken onder win98
onder 2000 lukt het wel (zelfde software)

Ik krijg de volgende fout tijdens het verbinden: 645 - Internal authentication error.

nu heb ik al gezocht naar die fout en er worden wel mogelijke problemen gegeven (geen wachtwoord opgegeven en dergelijke), maar dat lijkt mijn probleem niet te zijn.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Plots was het vandaag mogelijk om umsg te downloaden. Deze lijkt te kunnen inloggen, maar mijn contacts komen niet goed binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Anoniem: 130265 schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:36:
Instant Messenger op MC60 van de postbank:

...uitleg...
Bedankt voor de uitleg. Heb Colibry nu draaien en kan inloggen, maar hoe zorg ik ervoor dat ik met MSN kan connecten? Waar moet je dit precies instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaassoevlee schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:53:
[...]

Bedankt voor de uitleg. Heb Colibry nu draaien en kan inloggen, maar hoe zorg ik ervoor dat ik met MSN kan connecten? Waar moet je dit precies instellen?
Kaassouvlee:
Ik merk dat je dit met Coliby 5.0 niet met op je MC60 kan doen. Ik gebruik een oudere versie, waarmee dat wel kon. Ik heb even een alternatief voor je. Je moet hiervoor een jabber client installeren op je desktop PC. Ik heb hier PSI voor gebruikt. Hier volgt de handleiding om dit te doen:
- Download PSI jabber client voor een desktop PC : http://psi.affinix.com/
- Registreer je jabber account (die je ook op Colibry hebt gebruikt) na installatie en ga online
- selecteer links onderin pulldown van de PSI client: "Service discovery"
- vul op in het nieuwe scherm in bij address: "12jabber.com" en klik op "Browse"
- Dubbleklik op de MSN icoon en vul nu je MSN account gegevens in en klik op "Register"
- in de PSI client verschijnt nu een rood knipperend icoontje; dubbelklik op dit icoonjte.
- klik op de "Add/Auth" knop van het nieuwe venster dat verschijnt
- vervolgens verschijnen al je MSN contacten ook als rood knipperende icoontjes in het venster van de PSI client.
- Dubbelklik op deze icoontjes om ze toe te voegen (door weer op Add/Auth te klikken in het nieuwe venster dat dan weer verschijnt.

Daarna kun je offline gaan en Colibry op je MC60 gebruiken. Zodra je die online maakt verschijnen al je msn accounts in het display die je zojuist hebt toegevoegd op je desktop met PSI

Wat er in principe nu gebeurt is dat de 12jabber.com server het verkeer tussen je eigen jabber server en MSN verzorgt. Een beetje ingewikkeld maar het werkt best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115512

Vind het maar een slechte telefoon, slechte cam, en erg sloom :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 15-07 22:42

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Kaassoevlee schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:51:
Plots was het vandaag mogelijk om umsg te downloaden. Deze lijkt te kunnen inloggen, maar mijn contacts komen niet goed binnen.
umsg laat bij mij wel contacts zien, maar als iemand tegen me praat komen soms niet alle berichten er doorheen :(

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anoniem: 115512 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 21:49:
Vind het maar een slechte telefoon, slechte cam, en erg sloom :/
Mja, zelf koop ik wel een digitale camera als ik foto's wil maken. Ik ben op de laatste dag ook ingegaan op deze actie en ontving twee weken geleden mijn foon. Prima ding :Y)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-07 07:02
lukt het bij iemand om via telfort mobiel op te waarderen?

ik heb me ervoor aangemeld me zo een code via je afschrift en veranderd in een eigen code
alleen als ik nu wil gaan opwaarderen hoor ik dat de dienst niet beschikbaar is (al 3 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

robbie45: dat werkt goed, alleen jammer dat die applicatie nogal traag werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JA!

Geen gratis GPRS meer.
Ook niet meer met de 02 simcards.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag al zoveel mensen met dit ding rondlopen op school "gehad van de sint" :P
Was dus gewoon een aktie waar half nederland weer flink van heeft geprofiteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Anoniem: 125150 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:22:
JA!

Geen gratis GPRS meer.

:'(
Ik GPRS elke dag, nog geen beltegoed kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[AazimAmin schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:22:
JA!

Geen gratis GPRS meer.

[...]

Ik GPRS elke dag, nog geen beltegoed kwijt.
Ik ben nu ook geld kwijt, even GRPS'en 40 cent.

Dit is het einde. :( :'( :'( :'( :'( :'( :r :r

Waarschijnlijk bij iedereen nu, dus controleer!!!

EDIT:

Hmm, misschien toch geen man over boord. Ik kijk nu weer en mijn geld is er weer bij.

Men, wat is dit weird.

EDIT 2: Er gaat nu steeds 40 cent af. Als ik dan grps uitschakel (het rode driehoekje verwijnt) en weer opnieuw inschakel dan heb ik die 40 cent weer terug. Zo ga ik nu heel de tijd van .73 naar .33 heen en weer.

Als dat alles is is het natuurlijk geen probleem (voorheen ging er bij mij nooit geld af, ik keek meteen na het gebruik) Ik weet niet hoe dit bij AazimAmini is.?

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 106430 op 11-12-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Telfort sim gaat er inderdaad 40cent van af.
Maar komt er niet meer bij terug!!

En bij mijn O2 sim krijg ik "operation timed-out".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ONEE!

Ik heb um weer terug, de 40cent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 08:46
Raar dat met dat GPRS sen, toen met Telfort mobiel kon ik het gratis doen. Ik heb dit maar een week gehad. Maar met een abbo moet je wel gewoon betalen.

Zeer raar, en ik neem aan dat Telfort toch geld wilt verdienen(ook op prepay klanten)?

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Hmmm... Op niet-Postbank-Telfort-chipje en het Postbank-simmetje beiden nu geen gratis GPRS meer. Alleen via inbellen (niet gratis) lukt het nog. Gezien meldingen hierboven lijkt het op een grootschalige storing of beeindiging van het feest. Gok op het laatste :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RFVR schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:42:
Hmmm... Op niet-Postbank-Telfort-chipje en het Postbank-simmetje beiden nu geen gratis GPRS meer. Alleen via inbellen (niet gratis) lukt het nog. Gezien meldingen hierboven lijkt het op een grootschalige storing of beeindiging van het feest. Gok op het laatste :'(
Lukt het nog klinkt als GPRS werkt niet meer. Dat werkt wel. Je moet alleen uitkijken dat je niet gaat betalen. Zolang de grps actief is betaal je geloof ik 40 cent per mb. Als je 2 mb verbruikt gaat er geloof ik 80 af, je beeindigt de verbinding en je krijgt 40 ct terug. Gebruik je <=1 mb dan is het nog steeds gratis.
Zo zit het geloof ik, ik hoor weinig reacties van mensen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja volgens mij is het ook zo ^

Maar wel dom dat gejojo van beltegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die 2e 40 ct was er 's avonds ook weer bij. Erg raar idd.

Anoniem: 132416

mhofstra schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:57:
Ik heb de serieele datakabel van saleplaza. Echter de kabel welke ik vorige week ontvangen heb wou bij mij niet werken (siemens datasuite kon geen telefoon vinden).........

Het gaat dus om de "Datakabel Siemens A52/A55/A60/C55/C60/C62/M55/MC60/S55/SL55" van €12,50 op http://www.salesplaza.nl/ --> GSM artikelen --> Databels --> Datakabels.
Ik heb hetzelfde probleem :'( met de seriele kabel van salesplaza. Ook GSM Control vindt bij mij geen telefoon. Heeft iemand een _/-\o_ oplossing??? _/-\o_ Salesplaza :( ondersteunt door te verwijzen naar hun forum en op te merken dat zij alleen verkopen. Wellicht weet iemand hoe ik de kabel kan doormeten??? Alvast dank voor reacties _/-\o_

• TiBoD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-07 21:51
Anoniem: 132416 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:46:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem :'( met de seriele kabel van salesplaza. Ook GSM Control vindt bij mij geen telefoon. Heeft iemand een _/-\o_ oplossing??? _/-\o_ Salesplaza :( ondersteunt door te verwijzen naar hun forum en op te merken dat zij alleen verkopen. Wellicht weet iemand hoe ik de kabel kan doormeten??? Alvast dank voor reacties _/-\o_
Bij mij is het nog raarder...
Drivers van de kabel (originele siemens) doen het goed, alleen wordt er ook geen toestel gevonden.
Maar het vreemde is juist dat de kabel het wel perfect doet en dezelfde telefoon wel vindt op een andere pc. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Opmerkelijk... Had 0,30 beltegoed en kon maand niet GPRS'en.
Na de opwaardering vandaag wel.

Zag echter dat er vanaf 28 januari 0,50 per 100Kb (!) en internationaal iets van 1,50 per 100 Kb werd getarifeerd. Nou,dat wordt dus een ander simmetje binnenkort :+

Voor degenen die de portal of 'mijn pagina' niet bekijken ff handig om te weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
[...]

Slecht van Salesplaza.
Met mijn bedrijf help ik wel klanten met problemen, zo hoort het ook, vind ik.
Misschien heb je wat aan mijn handleiding: http://www.coolegsm.nl/datakabelmc60.php

Let wel: ik lever USB-datakabels (ook voor 12,50), het kan dus zijn dat het anders is bij Serieele, maar eigenlijk lijkt me dat niet.

[ Voor 3% gewijzigd door rjongen op 14-01-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
[...]

Hier misschien iets aan? [rml]RoamoR in "[ Postbank actie] Gratis Siemens MC60 bij..."[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51390

Ik ga binnenkort naar Thailand en wil MC60 fotootjes aan mijn mail toevoegen.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik foto's uit de MC60 naar mijn Yahoo mail account kan sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Anoniem: 51390 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:36:
Ik ga binnenkort naar Thailand en wil MC60 fotootjes aan mijn mail toevoegen.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik foto's uit de MC60 naar mijn Yahoo mail account kan sturen?
Via MMS misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt mij ook...maar ik kan voor het versturen van een MMS alleen een telefoonnummer invullen en geen email-adres.
Wat moet ik doen om wel een emailadres te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51390 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:29:
[...]

Lijkt mij ook...maar ik kan voor het versturen van een MMS alleen een telefoonnummer invullen en geen email-adres.
Wat moet ik doen om wel een emailadres te gebruiken?
Weer een stap verder....
Heb ontdekt hoe een MMS naar Yahoo mail te sturen.
Maar nu is de bijgevoegde foto niet op Yahoo mail te zien.
Wat moet ik daar nu weer aan doen.... :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er al mensen die ontdekt hebben hoe het nu met de betaling van GPRS zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Lees ff op http://www.telecomvergelijker.nl/thread/8558 over dat GPRS-gebeuren; kennelijk waren alles Jong-zuid-gsm's en postbankertjes in de gelegenheid gratis te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Voor degenen die met beltegoedcashen-vragen zitten; het blijkt mogelijk om via MobileMoney je tegoed in te wisselen. Voor 1,32 per belletje (1,15 plus belkosten) krijg je zo'n 70 cent terug. Mocht een modje twijfelen of dit spam is, bij beltegoedcashen, cashjebeltegoed en dergelijke is dit niet mogelijk omdat Telfort al die 090x-nummers heeft geblokkeerd - op deze na dan. Doe er dus je voordeel mee zo lang het kan. Van de 75 euro beltegoed van de actie (5*15) heb ik 39 teruggehad. Per saldo dus voor 36 euro dit toestel nu in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben hier meer mensen last van dat de handsfree functie die op de telefoon zit niet goed werkt?
ik hoor de ander wel maar de ander hoort mij niet,alleen als ik er direct in praat horen ze me,met gewoon normaal bellen geen problemen.

iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Klein kickje, weet iemand of het mogelijk is om een SMS te sturen vanaf email? Bij T-Mobile had je dacht ik dit wel maar ik kan niets vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:50
Voor degene die het toestel nog gebruiken! We zijn een jaartje verder en nu mogen de beveiligingen gratis verwijderd worden. Zojuist heeft Telfort mijn SIM- & GID lock verwijderd!

Dit kan via de website van Telfort of via de klantenservice!

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:02
sandergar schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:44:
Voor degene die het toestel nog gebruiken! We zijn een jaartje verder en nu mogen de beveiligingen gratis verwijderd worden. Zojuist heeft Telfort mijn SIM- & GID lock verwijderd!

Dit kan via de website van Telfort of via de klantenservice!
Als ik mij niet vergis is het dan niet meer mogelijk om met je mobiel dan op te waarderen zonder een beltegoed kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

chrisborst schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:41:
[...]

Als ik mij niet vergis is het dan niet meer mogelijk om met je mobiel dan op te waarderen zonder een beltegoed kaart.
Via Girofoon kan het sowiezo nog wel. Tenminte: m'n vorige toestel (die van de eerste actie) kon ik na unlocken nog steeds opwaarderen zonder eerst een tegoedkaart te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:58
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om de telfort opstart en afsluit schermpjes van de telefoon te verwijderen en de standaard siemens schermpjes te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij komt het er op neer dat je een nieuwe firmware moet laden.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste