[Postbank actie] Gratis Siemens MC60 bij € 500,- sparen

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.654 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 20:23:
[...]

Of je het mailtje ook naar mij wilt sturen :'( alstublieft!

[edit]
Hardstikke bedankt :>
Zodra ik het ontvang stuur ik het door.

[edit]

Is al geregeld!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 09:55
Mensen,

Ik heb in mijn Siemens MC60 het tekstje DATA staan op de plek waar ook soms de batterijmeter te zien is. Dit wisselt steeds. Weet iemand hoe ik dit weg kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@frunik, kan jij het dan naar mij toe sturen ?
(Tenzij iemand anders het ook wle wilt doen')

Comhollander at hotmail.com

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb een paar dagen geleden het onlineformuliertje ingevuld.. Nu moet ik lekker 4 weken wachten op antwoord? Geweldig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:49

Rannasha

Does not compute.

Heeft er iemand al zijn MC60 op een pc/laptop aangesloten om via de telefoon te kunnen internetten. Gaat dat?

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

@flipjevandejam: ik heb telfort al gevraagd dat nummer te deblocken zodat ik een eh... ringtone kan bestellen O-)

maar ik vrees ook dat ik m'n saldo niet op krijg aan servicenummers. slecht dat ze dit nergens vermelden, anders was ik er niet aan begonnen.

wat dat 'transparent' betreft: als je een tele2-chipje gebruikt, dan krijg je met geen mogelijkheid de regels NL TELFORT en daaronder TELE2 weg. :X

***MAIL AAN TELFORT***

Na eerder mailcontact en de telfort+postbanksite te hebben geraadpleegd toen ik via bepaalde servicenummers (0900/0909) geen ringtones of logo's kon bestellen, vernam ik dat Telfort eigenhandig bepaalde nummers blokkeert. Op uw site staat "Het kan voorkomen dat een 090x-nummer niet bereikbaar is met een mobiele telefoon. " Echter ALLE niet-telfort/niet-mobellenummers die ik heb geprobeerd worden door u tegengehouden.

Dit is echter in strijd met de Algemene Voorwaarden Telfort B.V. voor prepay mobiele telecommunicatiediensten van 15 augustus 2003. Bovendien maakt Telfort nergens op haar site hier melding van. Ik zal bij de Postbank via een separate mail hiervan mijn beklag doen.

Wanneer u een beperkter dienstenaanbod doet dan aangenomen mag worden (en vermeld staat) is dit eenzijdig afwijken van de overeenkomst. Dat bij abonnementen uit fraudeoogpunt beperkingen gelden kan ik me voorstellen, maar bij prepaid is hoogstens het beltegoed op te bellen, meer niet.

Derhalve verzoek ik u ook binnen 14 dagen de blokkering van 090-x diensten ongedaan te maken.

***Doe dus mee als je het hier niet mee eens bent!*** (klik)

[ Voor 64% gewijzigd door tweaktubbie op 25-10-2004 11:24 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ik heb nu een probleem met mijn mc60,
ik heb nummerbehoud aangevraagd en volgens een boekje dat bij de telefoon zat krijg je dan voorat er iets gebeurt bericht, dat heb ik dus nooit gehad.

Nu kan mijn oude simkaart niet meer geregistreerd worden, dit betekent dus dat die gedeactiveerd is voor nummerbehoud. Met mijn mc60 kan ik nu echter niet meer bellen en gebeld worden, krijg steeds de melding dat er geen beltegoed op staat, als ik dit echter controleer via 1244 of *100# dan staat er nog 14,02 euro op.

toen ik dit de eerste keer probeerde moest ik echter opnieuw mijn tarrief kiezen (de eerste keer nadat het probleem ontstaan was)

Wat moet ik hier nu mee?

oke bellen met de klantenservice :)
wat was er mis: ik moest mijn nummer nog activeren doormiddel van opwaarderen van het beltegoed, bij telfort is er echter iets fout gegaan waardoor ik niet de mobiel opwaarderen code kon gebruiken, maar een belkaart zou moeten kopen, bij de klantenservice wisten ze echter niet zeker of dit wel zou werken.

ondertussen is de optie opwaarderen via belkaart verdwenen en is mobiel opwaardeen in het menu terecht gekomen, ze hebben er dus iets aan gedaan, echter is mobiel opwaarderen tijdelijk niet berijkbaar :O

[ Voor 30% gewijzigd door solomo op 25-10-2004 18:30 . Reden: vervolg nav post van iNSaNe-oNe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Wat dacht je van bellen met de klantenservice van Telfort? Wij kunnen niet ruiken hoe het met jouw telefoonnummer staat in het netwerk van Telfort e/o je oude provider. :) We kunnen wel gokken, maar daar heb je in alle waarschijnlijkheid niet veel aan.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Waar zie jij de algemene voorwaarden voor Prepay Mobiele Telecommunicatiediensten? Die wil ik graag zien namelijk :)

De gewone AV van Telfort, te vinden op de website (15-08-03), zegt dit:

4.1 : Telfort kan de technische eigenschappen van de Dienst en/of van het Netwerk wijzigen. Telfort zal de Dienst alleen (tijdelijk) beperken of stopzetten als daarvoor dringende redenen zijn.

En bovenstaande staat ook in de AV van 01-09-04.

Tevens staat het wel gewoon op de website :P http://www.telfort.nl/prive/prepay/tarieven/servicenummers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook een andere msn server naast e-messenger 2.0. Eentje die automatisch reload is er zeker niet bij :) En waar koop ik de goedkoopste datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen mijn downloads komen nog steeds niet verder dan 0%!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 21:18:
hey mensen mijn downloads komen nog steeds niet verder dan 0%!!
gday schreef op 22 oktober 2004 @ 19:50:
[...]

Dat zal niet veel nut hebben, want met een Telfort Prepaid sim-kaart kun je alleen GPRS gebruiken voor WAP. Je kunt dus geen verbindingen maken buiten de WAP-gateway om, en applicaties als uMSG werken dus niet. (Ik heb het zelf ook getest, en dat klopt inderdaad.) De oplossing hiervoor is: overstappen naar een abonnement. :r
Vandaar

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet eerst de applicatie kunnen downloaden.
Ik kom met niks verder dan 0% !!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 23:54:
Moet eerst de applicatie kunnen downloaden.
Ik kom met niks verder dan 0% !!!! 8)7
Als je per see wilt downloaden kun je de telefoon ook instellen om normaal in te bellen bij een ISP.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

kan iemand bevestigen dat mobiel opwaardeeren"tijdelijk"niet beschikbaar is (sinds 18:00 uur vanmiddag nog niet gelukt :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 21-09 21:38
Solomo schreef op 26 oktober 2004 @ 00:54:
kan iemand bevestigen dat mobiel opwaardeeren"tijdelijk"niet beschikbaar is (sinds 18:00 uur vanmiddag nog niet gelukt :( )
ben helpdesk :), en er is niks mis met mobiel opwaarderen, vandaag deed alles nog, geen telefoontjes gehad m.b.t. mobiel opwaarderen...

Weekend was er storing, maar dat is de 25e opgelost, dus gister...

[ Voor 21% gewijzigd door EN-IS op 26-10-2004 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

-SWEET-HEART- schreef op 26 oktober 2004 @ 01:16:
[...]

ben helpdesk :), en er is niks mis met mobiel opwaarderen, vandaag deed alles nog, geen telefoontjes gehad m.b.t. mobiel opwaarderen...

Weekend was er storing, maar dat is de 25e opgelost, dus gister...
oke dan word dat morgen weer bellen :(

heeft me al 15 euro gekost aan klantenservice :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Solomo schreef op 26 oktober 2004 @ 01:28:
[...]

oke dan word dat morgen weer bellen :(

heeft me al 15 euro gekost aan klantenservice :(
Was dat met de klantenservice van de Postbank? Bij de allereerste Postbankactie met de blauwe m35i heb ik de kosten van het bellen met de klantenservice nav problemen met aanmelden middels een brief gedeclareerd en gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op 26 oktober 2004 @ 00:11:
[...]

Als je per see wilt downloaden kun je de telefoon ook instellen om normaal in te bellen bij een ISP.
Dus niemand kan downloaden, zonder eerst in te bellen???!
Wasda for bullshit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Rukapul schreef op 26 oktober 2004 @ 08:20:
[...]

Was dat met de klantenservice van de Postbank? Bij de allereerste Postbankactie met de blauwe m35i heb ik de kosten van het bellen met de klantenservice nav problemen met aanmelden middels een brief gedeclareerd en gekregen :)
nee klantenservice van telfort.
vandaag weer gebeld, niets werkt nog, nu vertellen ze me dat het nummer omzetten nog niet voltooid is en ik maar moet wachten tot het einde van de week, en dat nadat ze gister verteld hebben dat ik alleen even 1244 moet bellen en het hele menu af moet luisteren :(

ik heb meteen even het adres voor klachten gevraagd, kan ik het hebben over telefoon kosten en de slechte informatieverstrekking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

_Mystikal_ schreef op 25 oktober 2004 @ 17:02:
[...]

Waar zie jij de algemene voorwaarden voor Prepay Mobiele Telecommunicatiediensten? Die wil ik graag zien namelijk :)

De gewone AV van Telfort, te vinden op de website (15-08-03), zegt dit:

4.1 : Telfort kan de technische eigenschappen van de Dienst en/of van het Netwerk wijzigen. Telfort zal de Dienst alleen (tijdelijk) beperken of stopzetten als daarvoor dringende redenen zijn.

En bovenstaande staat ook in de AV van 01-09-04.
01-09-04 is voor abonnementen.
Voorwaarden: was wel even zoeken, staan hier.

En dringende reden??? D'r is verder geen enkele provider die dit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 10:38:
[...]

Dus niemand kan downloaden, zonder eerst in te bellen???!
Wasda for bullshit!
Dat heet prepaid. Je zult eerst moeten zorgen dat je buiten de WAP gateway om kunt GRPS'en. En bij telfort gebeurt dat schijnbaar door een abonnement te nemen. Waarschijnlijk hebben ze daar alleen gprs voor prepaidklanten omdat 't nodig is om te mms'en (== geld verdienen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

RFVR schreef op 26 oktober 2004 @ 21:34:
[...]

01-09-04 is voor abonnementen.
Voorwaarden: was wel even zoeken, staan hier.

En dringende reden??? D'r is verder geen enkele provider die dit doet.
Dit staat wederom in de AV van prepay, ook 4.1 .
En de voorwaarden hoef je niet mee akkoord te gaan, je kunt zo overstappen naar een andere provider met nummerbehoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat ervaringen delen:
-Downloaden van Java midlets gaat prima zonder "in te bellen" via CSD.
-datakabel (serieel) onder de 10 euro via ebay. Ook geschikt voor unlocken en gprs-en
-Unlock instructies:
...

-gratis java games op midlet.org of freejar.com
-gprs via laptop/PC: proxy poort 8080, ip 193.113.200.195 Gewoon http verkeer. Andere poorten zijn niet bereikbaar. Officieel 1.50 per 1 mb, maar volgens mij via prepay gewoon gratis :-)

-werkt de softwarematige unlock niet
...

Over de telefoon: mooi stukje techniek (java/gprs/modem/kleur) voor het geld maar in een slechte behuizing en slechte knoppen. Gaat zeker niet zo lang mee als de M35...

Modbreak:unlock-info is hier niet gewenst; zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 18% gewijzigd door Korakal op 29-10-2004 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 22:50:
Even wat ervaringen delen:
-Downloaden van Java midlets gaat prima zonder "in te bellen" via CSD.
Vertel mij dan waarom mijn downloads blijven hangen bij "Verbinden, 0%" ...?!

[ Voor 55% gewijzigd door Korakal op 29-10-2004 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:14
RFVR schreef op 25 oktober 2004 @ 09:32:
@flipjevandejam: ik heb telfort al gevraagd dat nummer te deblocken zodat ik een eh... ringtone kan bestellen O-)

maar ik vrees ook dat ik m'n saldo niet op krijg aan servicenummers. slecht dat ze dit nergens vermelden, anders was ik er niet aan begonnen.

wat dat 'transparent' betreft: als je een tele2-chipje gebruikt, dan krijg je met geen mogelijkheid de regels NL TELFORT en daaronder TELE2 weg. :X

***MAIL AAN TELFORT***

Na eerder mailcontact en de telfort+postbanksite te hebben geraadpleegd toen ik via bepaalde servicenummers (0900/0909) geen ringtones of logo's kon bestellen, vernam ik dat Telfort eigenhandig bepaalde nummers blokkeert. Op uw site staat "Het kan voorkomen dat een 090x-nummer niet bereikbaar is met een mobiele telefoon. " Echter ALLE niet-telfort/niet-mobellenummers die ik heb geprobeerd worden door u tegengehouden.

Dit is echter in strijd met de Algemene Voorwaarden Telfort B.V. voor prepay mobiele telecommunicatiediensten van 15 augustus 2003. Bovendien maakt Telfort nergens op haar site hier melding van. Ik zal bij de Postbank via een separate mail hiervan mijn beklag doen.

Wanneer u een beperkter dienstenaanbod doet dan aangenomen mag worden (en vermeld staat) is dit eenzijdig afwijken van de overeenkomst. Dat bij abonnementen uit fraudeoogpunt beperkingen gelden kan ik me voorstellen, maar bij prepaid is hoogstens het beltegoed op te bellen, meer niet.

Derhalve verzoek ik u ook binnen 14 dagen de blokkering van 090-x diensten ongedaan te maken.

***Doe dus mee als je het hier niet mee eens bent!*** (klik)
Het staat gewoon op de site dat het mogelijk is dat een 090x nummer niet bereikbaar is, dus het lijkt me sterk dat ze op je wens ingaan. Ik zou wel graag willen weten of het mogelijk is voor mijn nummer het betreffende 090x nummer te deblokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Probleem: krijg mijn telefoon niet zichtbaar op de computer :(

Verbinding: via USB datakabel.

Geprobeerd: Data Suite, Mobile phone Manager. De virtuele compoort (via driver) is wel zichtbaar via de mogelijke verbindingen (meestal als com3, com4 of com5), maar kan geen verbinding maken.

Conclusie: een defecte datakabel? Ik zie ook op het "kastje" midden op de kabel een schuifje, links en rechts. Weet iemand waar dat voor is?

Ik zie trouwens wel de hele tijd "data" knipperen rechts boven?

[ Voor 9% gewijzigd door Roamor op 27-10-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

flipjevandejam schreef op 27 oktober 2004 @ 16:03:
[...]

Het staat gewoon op de site dat het mogelijk is dat een 090x nummer niet bereikbaar is, dus het lijkt me sterk dat ze op je wens ingaan. Ik zou wel graag willen weten of het mogelijk is voor mijn nummer het betreffende 090x nummer te deblokkeren.
je kunt de KS mailen of bellen met het verzoek een bepaald 090x nummer te deblokkeren. Geef dan aan om welk nummer het gaat, en van welk bedrijf dat nummer is. Telfort zal dan bekijken of het nummer vrijgegeven kan worden.

En de reden dat het bellen naar veel 090x nummers geblokkeerd is, is dat er in het verleden veel fraude mee is gepleegd, waardoor veel klanten gedupeerd raakten. Telfort heeft daarom besloten om slechts een beperkt aantal (ongeveer 1000) nummers vrij te geven, maar meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

[b][message=21984236,noline]RoamoR schreef op 27 oktober 2004 @
Conclusie: een defecte datakabel? Ik zie ook op het "kastje" midden op de kabel een schuifje, links en rechts. Weet iemand waar dat voor is?
Opladen aan of uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 20:40:
Weet iemand ook een andere msn server naast e-messenger 2.0. Eentje die automatisch reload is er zeker niet bij :) En waar koop ik de goedkoopste datakabel?
Modbreak:je zou niet meer spammen weet je nog?

:w

[ Voor 13% gewijzigd door Korakal op 29-10-2004 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
RoamoR schreef op 27 oktober 2004 @ 17:07:

Geprobeerd: Data Suite, Mobile phone Manager. De virtuele compoort (via driver) is wel zichtbaar via de mogelijke verbindingen (meestal als com3, com4 of com5), maar kan geen verbinding maken.

Oplossing :) :Y)

De Driver van Siemens' website zelf werkt dus niet :(

Deze echter wel: http://www.cellphonemall....s/store/c_data_cables.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 23:19:
[...]

Modbreak:je zou niet meer spammen weet je nog?

:w
????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Final Frontier
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 17:13
@elwin. Dat ging over D-MIXXX denk ik.

"Commercie kills the scene" - I-f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zag het daarna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Kan iemand mij vertellen of het nummer 0900 9000 130 beschikbaar is met Telfort prepaid? Ik heb mijn prepaid nog niet opgehaald namelijk en ik wil het beltegoed voornamelijk via dat nummer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Kan iemand mij vertellen of het nummer 0900 9000 130 beschikbaar is met Telfort prepaid?
Antwoord: nee, dat is ook geblokt. Net geprobeerd.
Vraag: vertel eens, kende die nog niet, wat kun je daar mee (heb nog Orange simmetje liggen ;))

[p.s. op mijn mail hierboven reactie gehad dat ik gedeblokkeerd zou zijn voor 090x-nummers. maar alle nummers die ik wilde gebruiken doen 't nog steeds niet]

[ Voor 28% gewijzigd door tweaktubbie op 29-10-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
RFVR schreef op 29 oktober 2004 @ 16:44:
[...]

Antwoord: nee, dat is ook geblokt. Net geprobeerd.
Vraag: vertel eens, kende die nog niet, wat kun je daar mee (heb nog Orange simmetje liggen ;))

[p.s. op mijn mail hierboven reactie gehad dat ik gedeblokkeerd zou zijn voor 090x-nummers. maar alle nummers die ik wilde gebruiken doen 't nog steeds niet]
Doneren... :), via mobilemoney.biz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 22:32
Ik heb gister mijn nieuwe MC60 binnengekregen. Echter, ik zit nog te twijfelen tussen 2 kabels. De ene is een kabel op TelecomTelecom.nl (http://www.telecomtelecom.nl/datakabel.php?iSubgroep=10 , die van 10,95) , de andere is die op SalesPlaza.nl (http://www.salesplaza.nl/winkel/datakabelser.php , die van 12,50).

Met die eerste kun je bepaalde dingen doen die niet met de originele kabel kan. (;)) Echter, hier werkt dus de originele Siemens software niet mee.
Van die laatste heb ik gehoord dat je er beide dingen mee kan doen. Weet iemand met 100% zekerheid te zeggen of dit klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er zijn meer problemen met de kabels, zoals GPRS..
Waarom zoveel verschillende kabels, terwijl alles in 1 kabel past :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb de kabel van SalesPlaza en die werkt erg goed met alles. Ik kan mijn telefoon benaderen via explorer maar kan ook met een ander programma een back-up maken van mijn bootfiles enzo...

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:39

ReseTTim

Chocolate addicted

heb het voor elkaar gekregen.. mijn MC60 liep vast :| ben al mijn smsjes kwijt :|

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via een website met creditcard twee java spellen gekocht. Helaas kan ik deze niet downloaden (zoals ook jullie ondervinden). Iemand melde dat je wel kon downloaden als je inbelt. Kan iemand me uitleggen hoe ik dit moet doen? Ik vind het anders zonde van de gekochte spelletjes. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Ik heb nu ook zo'n postbank MC60 van Siemens.
Hij bevalt me best goed.
Vorige was een Siemens C60 en die miste toch een aantal dingen zoals agenda, camera (alhoewel flutkwaliteit) en automatische toetenblokkering na bepaalde tijd.

Nu echter wel een vraag:
Wanneer ik een foto maak, dan maakt dat toestel echt een vreselijk krakend geluid. Is er een manier om dit aan te passen naar een simpele klik of helemaal geen geluid?
Vind het namelijk echt voor geen meter klinken.
Ik ben in het bezit van een datakabel, maar wanneer ik door mijn telefoon heen 'browse' dan zie ik niet een bestand wat die cameraklik vertegenwoordigd.

Alvast bedankt voor de informatie

Edit @ supershoe, die datakabel van salesplaza daar kan je 'vanalles' mee. Dus je kunt nu ook je telefoon gebruiken met andere simkaarten?

[ Voor 11% gewijzigd door 2bme op 31-10-2004 21:37 ]

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het mis hebben (heb geen datakabel), maar volgens mij is de camera niet eens zo slecht, maar wel de weergave van de foto's op de mc60, omdat die gewoon simpelweg een te lage resolutie en te weinig kleuren heeft. Is dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

mAdRaZ0r schreef op 31 oktober 2004 @ 21:17:

Nu echter wel een vraag:
Wanneer ik een foto maak, dan maakt dat toestel echt een vreselijk krakend geluid. Is er een manier om dit aan te passen naar een simpele klik of helemaal geen geluid?
Vind het namelijk echt voor geen meter klinken.
Voor het maken van een foto even het geluid op stil zetten.
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 16:39:
Ik heb via een website met creditcard twee java spellen gekocht. Helaas kan ik deze niet downloaden (zoals ook jullie ondervinden). Iemand melde dat je wel kon downloaden als je inbelt. Kan iemand me uitleggen hoe ik dit moet doen? Ik vind het anders zonde van de gekochte spelletjes. Alvast bedankt.
Op m'n M50 heb ik het voor elkaar gekregen door met de Java-profielinstellingen te spelen. Daar heb ik wat gegevens van een inbel-ISP ingevuld en toen werkte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 12:54:
Ik kan het mis hebben (heb geen datakabel), maar volgens mij is de camera niet eens zo slecht, maar wel de weergave van de foto's op de mc60, omdat die gewoon simpelweg een te lage resolutie en te weinig kleuren heeft. Is dit zo?
Op het display is het inderdaad slechter dan in het echt, maar goed is toch anders:

Je moet in ieder geval zorgen voor voldoende licht, en er rekening mee houden dat de randen een fisheye effect vertonen.

[ Voor 8% gewijzigd door Roamor op 14-01-2005 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ja idd, je ziet ook duidelijk op de foto dat die maar een beperkt gebied (achterste) scherp kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Heeft iemand een setting kunnen ontdekken waardoor je display leesbaar blijft zodra het ledje uitgaat als de toetsblokkering aanstaat? Van m'n nokia was ik gewend dat een toets aanraken het achtergrondje ledje deed oplichten. Zelfs voor even de tijd bekijken moet je deblokkeren, of moet je je toetsblokkering niet aanzetten.

En dat laatste levert geheid een paar 'spooktelefoontjes' op naar mensen uit je adresboek zodra je foon in je broekzak zit... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Als toetsenblokkering is ingeschakeld en het licht is dus uit kan je even de rode knop ingedrukt houden en dan zal het licht aangaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=22018775,noline]
Op m'n M50 heb ik het voor elkaar gekregen door met de Java-profielinstellingen te spelen. Daar heb ik wat gegevens van een inbel-ISP ingevuld en toen werkte het.
Kunje dit nader uitleggen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier hoe je een voicemail boodschap kan inspreken op een normaal volume. Als ik mijn persoonlijke boodschap opneem met die MC60 klinkt het als een drillboor.

Iemand anders al opgevallen.

OH en mischien een manier om wave files af te spelen als je een gesprek hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rukapul schreef op 16 oktober 2004 @ 11:16:
Bestaat er voor dit type toestel eigenlijk ook een dual sim* oplossing? Ik kan nergens wat vinden behalve een soort zelf-knutsel-oplossing op een Engelse site.

*=niet in ogenschouw nemende dat het toestel SIM-locked is.
ja heb deze gezien op www.salesplaza.nl
onder 'GSM artikelen' en 'diverse' staat de link 'dual sim' daar staat in de lijst 'Dual Sim card cover Siemens MC60' voor €12,50

gr. P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
RoamoR schreef op 28 oktober 2004 @ 14:39:
[...]

He heb hier even gekeken, maar kom geen USB driver tegen voor de MC60
alleen de onderstaande link ston op de site:

USB Data Cable - Siemens A56,C56,CT56,S56

moet ik die dan gebruiken volgens jou ???

[ Voor 5% gewijzigd door Marinus-Roro op 03-11-2004 14:36 ]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wat problemen met updaten enzo. Mijn telefoon kiest automatisch Com5, maar dat moet dus com 1 of 2 zijn. Iemand enig idee hoe je dit oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Marinus-Roro schreef op 03 november 2004 @ 14:34:
[...]

He heb hier even gekeken, maar kom geen USB driver tegen voor de MC60
alleen de onderstaande link ston op de site:

USB Data Cable - Siemens A56,C56,CT56,S56

moet ik die dan gebruiken volgens jou ???
Inderdaad, die driver heeft bij mij wel gewerkt. Hoewel de MC60 er dus niet letterlijk bij staat.

Zorg er trouwens voor dat je (als je die van Siemens al geinstalleerd hebt) die van Siemens eerst deinstalleerd.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Laatst online: 30-07 09:39
RoamoR schreef op 03 november 2004 @ 14:55:
[...]

Inderdaad, die driver heeft bij mij wel gewerkt. Hoewel de MC60 er dus niet letterlijk bij staat.

Zorg er trouwens voor dat je (als je die van Siemens al geinstalleerd hebt) die van Siemens eerst deinstalleerd.

Succes :)
Maar als ik het siemens software pakketje (die overigens alleen maar via COM 1 / COM2 wil werken) uninstal. Hoe moet ik dan met de telefoon communiseren ??
Daar heb ik dan toch ook software voor nodig, of zit dat bij de driversoftware in ???

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Marinus-Roro schreef op 03 november 2004 @ 15:00:
[...]

Maar als ik het siemens software pakketje (die overigens alleen maar via COM 1 / COM2 wil werken) uninstal. Hoe moet ik dan met de telefoon communiseren ??
Daar heb ik dan toch ook software voor nodig, of zit dat bij de driversoftware in ???
Sorry voor de onduidelijkheid ;) . De Data Suite van Siemens moet je er wel op houden, daarmee communiseer je met de telefoon. De driver (USB-to-Serial) creëert een virtuele Com poort, omdat Data Suite alleen daarmee kan communiseren.

De Siemens USB-to-Serial werkte alleen bij mij niet, die in de genoemde link driver wel.

Hopelijk is het nu duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog meer een probleem met de grootte van de letters tijdens het internetten met de MC60??

Ik klikte op "laatste site" en toen ging er volgens mij iets fout. Kreeg een heel wit scherm met alleen de 'terug' optie.... sindsdien zijn m'n letters ontzettend groot achter de optie 'internet' bij 'surf & fun' :/ heb alles al geprobeerd maar krijg het niet meer normaal :'(

Iemand nog meer dit probleem gehad? En belangrijker>> iemand een oplossing??

nog een tip van mijn kant; msn via je mc60> http://start.e-messenger.net/wap O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grmbl, /me moet nog even geduld hebben omdat hij zo slim was om al op de laatste dag van de actie mee te doen :Y) Eigenlijk een dag te laat bleek achteraf, maar uiteraard hebben ze ook aardige telefonistes die wel eens een uitzondering kunnen maken ;)

Maar ach, nu nog geduld hebben totdat ik hem mag afhalen, en dat valt niet mee als je zo'n topic tegenkomt waarbij 99% hem al binnen heeft :(

Maar wat ik me afvroeg, staan er ergens foto's online die gemaakt zijn met de MC60? Ik zal zo verder gaan met het doorspitten van dit topic, maar heb tot nu toe nog niks kunnen vinden helaas.

/edit:
En jawel, de topicsearch doet wonderen. Voor de geintresseerden:
- [rml]RoamoR in "[ Postbank actie] Gratis Siemens MC60 bij..."[/rml]
- [rml]JC Ken in "[ Postbank actie] Gratis Siemens MC60 bij..."[/rml]
- [rml]sandergar in "[ Postbank actie] Gratis Siemens MC60 bij..."[/rml]

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Nog wat ter vergelijking:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/niels.winters/Computer/Favoriete%20Schrijfplaats%20Weerribben.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/niels.winters/Computer/Molen%20Weerribben.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/niels.winters/Computer/Paardje%20Weerribben.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/niels.winters/Computer/Harman%20Kardon%20AB.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/niels.winters/Computer/Kef's%20zonder%20kap.jpg
Zoals je kunt, zien weinig licht (onderste foto) is echt funest voor de kwaliteit....

Als er geinteresseerden zijn, heb ik ook nog wel wat buiten shots (in de Weerribben), maar die moet ik dan eerst uploaden. ;) =Done

[ Voor 25% gewijzigd door Roamor op 03-11-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongeveer te vergelijken met zo'n aiptek/trust pencam frutsel imho.

Maar ach, hij is gratis en waar hij voor gemaakt is werkt goed; bellen. Als je mooie foto's wilt maken neem je gewoon een losse camera mee :) Toch vind ik de foto's acceptabel hoor, mooi is anders, maar ik had erger verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timorad schreef op 31 oktober 2004 @ 15:41:
Ik heb gister mijn nieuwe MC60 binnengekregen. Echter, ik zit nog te twijfelen tussen 2 kabels. De ene is een kabel op TelecomTelecom.nl (http://www.telecomtelecom.nl/datakabel.php?iSubgroep=10 , die van 10,95) , de andere is die op SalesPlaza.nl (http://www.salesplaza.nl/winkel/datakabelser.php , die van 12,50).

Met die eerste kun je bepaalde dingen doen die niet met de originele kabel kan. (;)) Echter, hier werkt dus de originele Siemens software niet mee.
Van die laatste heb ik gehoord dat je er beide dingen mee kan doen. Weet iemand met 100% zekerheid te zeggen of dit klopt?
wat kun je dan NIET? met zo'n originele datacable? Ik heb zo'n originele duzzz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-08 12:41
Maar ach, nu nog geduld hebben totdat ik hem mag afhalen, en dat valt niet mee als je zo'n topic tegenkomt waarbij 99% hem al binnen heeft :(
Ik spaarde op 20 september, ben voor de actie op 22 september geregistreerd, ontving op 6 oktober 1 cent ivm mijn nieuwe nummer en wacht sindsdien op een afhaalbewijs. Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens ga bellen, want het duurt toch wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yisc schreef op 03 november 2004 @ 23:16:
[...]

Ik spaarde op 20 september, ben voor de actie op 22 september geregistreerd, ontving op 6 oktober 1 cent ivm mijn nieuwe nummer en wacht sindsdien op een afhaalbewijs. Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens ga bellen, want het duurt toch wel erg lang.
Dat is idd veels te lang. Wij kregen ook eerst de telefoon en toen pas dat nummer :*) Lijkt erop dat je geen afhaalbewijs hebt gehad ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je het telfort opstart en afsluit animatie moet weghalen. er zit echt een heel irritant geluidje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 09:36

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 20:00:
Weet iemand hoe je het telfort opstart en afsluit animatie moet weghalen. er zit echt een heel irritant geluidje bij.
Die animatie heb ik niet weggekregen, maar het geluidje kun je gewoon bij instellingen uitschakelen, voor zowel aan- als uitzetten.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 19:19:
Heeft iemand nog meer een probleem met de grootte van de letters tijdens het internetten met de MC60??

Ik klikte op "laatste site" en toen ging er volgens mij iets fout. Kreeg een heel wit scherm met alleen de 'terug' optie.... sindsdien zijn m'n letters ontzettend groot achter de optie 'internet' bij 'surf & fun' :/ heb alles al geprobeerd maar krijg het niet meer normaal :'(

Iemand nog meer dit probleem gehad? En belangrijker>> iemand een oplossing??

nog een tip van mijn kant; msn via je mc60> http://start.e-messenger.net/wap O-)
Ik gebruik zelf http://mob.e-messenger.net/ .. is de html-vorm voor mobile devices. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
Yisc schreef op 03 november 2004 @ 23:16:
[...]

Update: Zojuist gebeld met de Postbank, er zijn dingen mis gegaan met het verzenden van de afhaalbewijzen, ze hebben nu een melding gemaakt dat ik hem niet ontvangen heb, en ik heb het afhaalbewijs binnen nu en 2 weken in huis. Mochten er dus mensen zijn die ook al langdurig zitten te wachten, neem even contact op met de Postbank-klantenservice (0900-1901) zodat je opnieuw een bewijs krijgt toegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-05-2021
Hallo allemaal,

een mooie actie en een mooi toestel; ik ben er heel tevreden mee! :) De camera-functie valt me ook echt niet tegen: het is tenslotte maar een piepklein lensje voor kiekjes en wie verwacht dat dat vergelijkbare kwaliteit met een volwaardige digitale camera oplevert... En reagerend op enkele van de eerste hier getoonde foto's: tegenlicht opnames of opnames met eenzijdige belichting zijn altijd moeilijk.

Dan wat betreft enkele hier gestelde vragen:

- het operator logo kan, zoals al door verschillende gezegd, weggehaald worden m.b.v. een transparant gifje. Dan verdwijnt echter ook de naam van de operator en voor diegenen die af en toe wel eens de grens over gaan, kan het misschien handig zijn om deze naam wel te blijven zien; dit kan door het operator logo helemaal uit te schakelen. Nu zul je zeggen dat Telfort die mogelijkheid heeft uitgeschakeld, maar dat is niet waar: hij zit alleen verstopt.
Om het operator logo uit te schakelen kies je eerst als operator logo een willekeurig plaatje en vervolgens verplaats of wis je dit plaatje in de Explorer.

- zoals hierboven gezegd, kan het geluid van de begin- en eindanimatie gewoon worden veranderd/uitgeschakeld, maar de animatie zelf kan ook worden gewijzigd in een ander, al dan niet geanimeerd, plaatje en "uitschakelen" kan dan weer bijv. m.b.v. dat transparante gifje.

- ook al gezegd, het klikgeluid van de camera-functie kan worden uitgezet door tijdelijk alle geluiden te deactiveren, door de *-toets even ingedrukt te houden.

- voor al diegenen die graag hun E-Mail op hun mobieltje willen bekijken: dat kan... Kijk nog eens goed naar de derde E-Mail variant (Twigger) die Telfort in hun menu aanbied... ;)

- en tenslotte voor diegenen die ineens veel te grote letters te zien krijgen op Internet: met de #-toets kun je wisselen tussen kleine/normale/grote letters.

Groetjes en veel plezier met je MC60,

Freddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 21-09 21:38
Freddy2 schreef op 07 november 2004 @ 17:47:
Hallo allemaal,

een mooie actie en een mooi toestel; ik ben er heel tevreden mee! :) ........

Freddy
Jij zou bij ons moeten komen werken :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

- het operator logo kan, zoals al door verschillende gezegd, weggehaald worden m.b.v. een transparant gifje. Dan verdwijnt echter ook de naam van de operator en voor diegenen die af en toe wel eens de grens over gaan, kan het misschien handig zijn om deze naam wel te blijven zien; dit kan door het operator logo helemaal uit te schakelen.
I don't think so ;) Met m'n andere toestellen (6210, 3210) krijg ik ook ondanks een logo gewoon een buitenlandse providertekst in m'n scherm. Het logo is gekoppeld aan de provider die je in gebruik hebt bij het instellen. Als ik bv. een Orange-SIM erin stop krijg ik gewoon de naam te zien. Aangezien de providercode in het buitenland anders is, krijg je toch gewoon je providernaam te zien hoor!
- zoals hierboven gezegd, kan het geluid van de begin- en eindanimatie gewoon worden veranderd/uitgeschakeld, maar de animatie zelf kan ook worden gewijzigd in een ander, al dan niet geanimeerd, plaatje en "uitschakelen" kan dan weer bijv. m.b.v. dat transparante gifje.
Klinkt heel simpel, maar *hoe* dan 8)7. Die verborgen mappen weghalen is niet zo'n kunst, maar heb geen zin in een corrupt opstartmechanisme als een bepaald gifje 't niet doet...

[ Voor 8% gewijzigd door tweaktubbie op 08-11-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oproep: wie kan er smsjes ontvangen uit Belgie van niet-Nederlandse mobiel (van iemand die woonachtig is in Belgie met een dito mobiel)???
Het lijkt er namelijk op dat de 06-49.. nummers GEEN smsjes kunnen ontvangen van buitenlandse vrienden!!
Onze ervaringen: 3 MC60 van de actie waarvan er slechts 1 mobiel buitenlandse smsjes kan ontvangen, nl alleen diegene met nummerbehoud van C60. De 2 originele 06-49.. ontvangen GEEN smsjes!!!! :( :( (bellen kan wel en sms versturen ook :*) )
(het ligt niet aan de toestellen zelf want ik heb de SIMkaartjes al omgewisseld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RFVR schreef op 08 november 2004 @ 14:56:
[...]

I don't think so ;) Met m'n andere toestellen (6210, 3210) krijg ik ook ondanks een logo gewoon een buitenlandse providertekst in m'n scherm. Het logo is gekoppeld aan de provider die je in gebruik hebt bij het instellen. Als ik bv. een Orange-SIM erin stop krijg ik gewoon de naam te zien. Aangezien de providercode in het buitenland anders is, krijg je toch gewoon je providernaam te zien hoor!

[...]

Klinkt heel simpel, maar *hoe* dan 8)7. Die verborgen mappen weghalen is niet zo'n kunst, maar heb geen zin in een corrupt opstartmechanisme als een bepaald gifje 't niet doet...
We do think so. . .

Want je kan ook gewoon een foto die je hebt genomen als operator logo gebruiken.

Beter gezegd, het is gewoon iedereen gelukt met het trabsparant gifje..
Waarom zou het jouw niet lukken?!

Gewoon een transparant(kunje niet zien he ;) ) gifje downloaden
(link is ergens gegeven)

En dan dat als operator logo gebruiken.

B)

Verwijderd

Heb datakabel binnen voor de MC60. Handig! Maar hij haalt helaas niet zijn voeding van de computer, is 't wel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 14:39:
Heb datakabel binnen voor de MC60. Handig! Maar hij haalt helaas niet zijn voeding van de computer, is 't wel?
Ik denk, dat als het zo wel was, dat je dan ook je mc60 ermee kon opladen.

• xerix
  • Laatst online: 10-12-2020
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 14:39:
Ik heb een (usb) kabel van de belcompany en daarmee kan ik ook mijn telefoon opladen.

vtec just kicked in yo!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Mijn USB kabel is geinstalleerd op com 14, iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen naar 4? Alle lagere compoorten zijn ook al bezet. Anders pakt mijn software hem niet. Is het mogelijk om de gebruikte compoort 4 te wijzigen naar 15 en hoe doe ik dat dan? En dan die van 14 naar 4.

[ Voor 6% gewijzigd door MTT op 11-11-2004 16:31 ]

Verwijderd

MTT schreef op 11 november 2004 @ 16:31:
Mijn USB kabel is geinstalleerd op com 14, iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen naar 4? Alle lagere compoorten zijn ook al bezet. Anders pakt mijn software hem niet. Is het mogelijk om de gebruikte compoort 4 te wijzigen naar 15 en hoe doe ik dat dan? En dan die van 14 naar 4.
Ja, in apparaatbeheer kun je de compoorten wijzigen, eigenschappen / poortinstellingen / geavanceerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 17:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 15:43:
[...]

Ik denk, dat als het zo wel was, dat je dan ook je mc60 ermee kon opladen.
Dat dacht ik ook, maar dat valt bij deze kabel (USB) flink tegen. En het batterijgebruik gaat erg hard als je aan 't GPRS'en bent.

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 21:18:
Oproep: wie kan er smsjes ontvangen uit Belgie van niet-Nederlandse mobiel (van iemand die woonachtig is in Belgie met een dito mobiel)???
Het lijkt er namelijk op dat de 06-49.. nummers GEEN smsjes kunnen ontvangen van buitenlandse vrienden!!
Dat levert bij mij geen problemen op, hoor.

Verwijderd

Wel alles liep gesmeerd. Ik had de usb-kabel binnen, de driver van de cd gebruikt. UPDATE van telefoon uitgevoerd, kon met siemens data suite aan de gang, gprs modem wizard gedaan, werkte allemaal vlekkeloos. Toen wou ik het laten zien beneden. En vanaf dat moment alleen nog maar de foutmelding:
734: Het besturingsprotocol voor de PPP-verbinding is beeindigt.

Nu heb ik o.a. op got-forum wel wat over die fout gevonden, maar mogelijke oplossingen (handmatige instellingen en dergelijke) werken niet. Hoe kan dit plotseling niet meer werken? Heb de boel al opnieuw geinstaleerd, telefoon-verbindingsinstellingen gecontroleerd, maar nog steeds fout 734. Ik snap er echt helemaal niets van.

Verwijderd

Het telefoonnr, wordt steeds door die gprs-modem-wizzard van siemens op
*99***1# gezet. Als ik die verander naar *99***2#, en via windows inbel, dan maakt die de connectie, maar zodra ik die van siemens gebruik, dan wordt het nr. weer naar ...1# veranderd en dan krijg ik de ppp fout.

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 17:05:
[...]

Ja, in apparaatbeheer kun je de compoorten wijzigen, eigenschappen / poortinstellingen / geavanceerd.
Sorry, ik kan poortinstellingen niet wijzigen. Kan het op een andere manier?
Ik heb Windows ME.

[ Voor 4% gewijzigd door MTT op 11-11-2004 21:29 ]

• flipjevandejam
Er is zeker niets meer vernomen van Telfort nav. de geblokkeerde 0900-nummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij je oude nummer gehouden (nummerbehoud) of begint je telnr met 06-49... ??
De verzonden (Belgische??) smsjes zijn die verzonden door in Belgie woonachtig persoon+telefoon of door 'n Nederlands iemand die toevallig ff in Belgie was??? :+
gday schreef op 11 november 2004 @ 19:45:

Dat levert bij mij geen problemen op, hoor.

mc60 schreef op 08 november 2004 @ 21:18:
Onze ervaringen: 3 MC60 van de actie waarvan er slechts 1 mobiel buitenlandse smsjes kan ontvangen, nl alleen diegene met nummerbehoud van C60. De 2 originele 06-49.. ontvangen GEEN smsjes!!!! (bellen kan wel en sms versturen ook )
(het ligt niet aan de toestellen zelf want ik heb de SIMkaartjes al omgewisseld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhofstra
  • Laatst online: 21-09 15:44
Ik heb de serieele datakabel van saleplaza. Echter de kabel welke ik vorige week ontvangen heb wou bij mij niet werken (siemens datasuite kon geen telefoon vinden). Toen heb ik het even getest met een kabel welke bij de siemens s55 zit, deze deed het wel goed om mijn mc60. Zodoende dus de software, telefoon en pc uit kunnen sluiten. Afgelopen vrijdag een nieuwe kabel ontvangen van salesplaza (na de oude eerst teruggestuurd te hebben), echter deze doet het wederom niet bij mij.

Doe ik wat verkeerd of zijn het gewoon *** kabels? :P

Als iemand een tip heeft dan hoor ik het graag!

Het gaat dus om de "Datakabel Siemens A52/A55/A60/C55/C60/C62/M55/MC60/S55/SL55" van €12,50 op http://www.salesplaza.nl/ --> GSM artikelen --> Databels --> Datakabels.

[ Voor 14% gewijzigd door mhofstra op 14-11-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 18:00
mhofstra schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:57:
...

De kabel bij de S55 is een originele kabel, die kabel van de Salesplaza niet. Er zit een verschil in die 2 kabels, waardoor bijvoorbeeld de originele datakabel niet gebruikt kan worden bij sommige 'exotische' software, terwijl de originele Siemens-software niet met alle niet-originele datakabels goed samenwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Ik wil het jullie en zeker RFVR het volgende niet onthouden:
bij smscity.nl kun je credits kopen met 0900 (kon al lang)

Maar nu kun je deze credits ook weer opnieuw aan je uit laten betalen...

Omgerekend komt dit op 0,75 per gesprek wat 1,30 kost!

Grappig!

(en dit nummer doet het wel met je telfort, tele2, appie happie, t-mobile prepaid simkaart!)
Dit is een quote van het www.telecomvergelijker.nl forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhofstra
  • Laatst online: 21-09 15:44
Anakha schreef op zondag 14 november 2004 @ 23:37:
[...]

De kabel bij de S55 is een originele kabel, die kabel van de Salesplaza niet. Er zit een verschil in die 2 kabels, waardoor bijvoorbeeld de originele datakabel niet gebruikt kan worden bij sommige 'exotische' software, terwijl de originele Siemens-software niet met alle niet-originele datakabels goed samenwerkt.
Het zou inderdaad best wel eens een combinatie probleem kunnen zijn. Echter zijn er in deze thread berichten geweest dat deze kabel samen zou werken met de datasuite. Natuurlijk is dat geen garantie, salesplaza kan in de tussentijd best veranderd zijn van type kabel o.i.d.

Weet iemand misschien nog andere software voor gebruik met de siemens Siemens MC60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Heb je het ook op een andere COM-port geprobeerd?
Ik heb de zelfde kabel van salesplaza en die doet het goed, ook met de Siemens Data Suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
RoamoR schreef op 27 oktober 2004 @ 17:07:

Dit al geprobeerd @ hierboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft zijn MC60 vandaag ook binnen gekregen.

Twee weken na het aflopen van de actie, twee weken na het regelen van het hele zooitje O-) Mooi dat het toch nog gelukt is.

Wat ik mij afvroeg; is het mogelijk om een foto direct naar een mailadres te mailen zónder datakabel of MMS nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt toch 3 gratis ringtones. :S Ik moet bij de eerste al een betaalmethode kiezen. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?? ik heb me al aangemeld op telfort.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:02:
* CyBeR heeft zijn MC60 vandaag ook binnen gekregen.

Twee weken na het aflopen van de actie, twee weken na het regelen van het hele zooitje O-) Mooi dat het toch nog gelukt is.

Wat ik mij afvroeg; is het mogelijk om een foto direct naar een mailadres te mailen zónder datakabel of MMS nummer?
Ja, je kunt MMS'en naar e-mailadressen. Tenminste bij vodafone wel, ga er van uit dat Telfort dat ook wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:42:
[...]

Ja, je kunt MMS'en naar e-mailadressen. Tenminste bij vodafone wel, ga er van uit dat Telfort dat ook wel kan.
Ah, al gevonden. Bij het invoerveld voor een 06, de modus op abc zetten, en het mailadres invullen :)

Verwijderd

mhofstra schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:57:
Ik heb de serieele datakabel van saleplaza. Echter de kabel welke ik vorige week ontvangen heb wou bij mij niet werken (siemens datasuite kon geen telefoon vinden). Toen heb ik het even getest met een kabel welke bij de siemens s55 zit, deze deed het wel goed om mijn mc60. Zodoende dus de software, telefoon en pc uit kunnen sluiten. Afgelopen vrijdag een nieuwe kabel ontvangen van salesplaza (na de oude eerst teruggestuurd te hebben), echter deze doet het wederom niet bij mij.

Als iemand een tip heeft dan hoor ik het graag!

Het gaat dus om de "Datakabel Siemens A52/A55/A60/C55/C60/C62/M55/MC60/S55/SL55" van €12,50 op http://www.salesplaza.nl/ --> GSM artikelen --> Databels --> Datakabels.
Ik heb zowel een seriele kabel (€ 7,50) als een USB kabel (€ 12,50) gekocht bij www.prijzenstunters.nl en die werken allebei zonder problemen met de MC-60.
Ik gebruik zowel de Siemens Datasuite als het programma VISSIE.
Foto's maken is leuk, maar je wilt ze uiteindelijk toch bewaren op de PC .....

• Yisc
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 17:02:
* Yisc heeft zijn MC60 vandaag ook binnen gekregen.

Tjee prijs jezelf gelukkig. De 2 weken zijn inmiddels bijna om (zie ook mijn eerdere berichtgeving) en ik heb nog steeds niets gehoord. Sinds 22 september sta ik ingeschreven voor de actie, 6 oktober via giro afschrift een deel van het nummer ontvangen en daarna niets meer. Dus ik op 5 november gebeld met de Postbank. Na 15 minuten in de wacht te hebben gezeten een dame aan de lijn, ja hoor contact:

"tja meneer er zijn dingen mis gegaan met het versturen van de afhaalbewijzen, maar we weten niet wie er nu geen ontvangen heeft."

"nou ik dus"

"okee, ik maak een aantekening bij uw deelname en u ontvangt binnen nu en 2 weken het afhaalbewijs thuis"

"dank u, tot ziens"

Nou ja, morgen zijn die 2 weken dus om en het is angstig stil gebleven. Volgende week maar weer bellen 8)7

Verwijderd

Yisc schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:51:
[...]

Tjee prijs jezelf gelukkig. De 2 weken zijn inmiddels bijna om (zie ook mijn eerdere berichtgeving) en ik heb nog steeds niets gehoord. Sinds 22 september sta ik ingeschreven voor de actie, 6 oktober via giro afschrift een deel van het nummer ontvangen en daarna niets meer. Dus ik op 5 november gebeld met de Postbank. Na 15 minuten in de wacht te hebben gezeten een dame aan de lijn, ja hoor contact:

"tja meneer er zijn dingen mis gegaan met het versturen van de afhaalbewijzen, maar we weten niet wie er nu geen ontvangen heeft."

"nou ik dus"

"okee, ik maak een aantekening bij uw deelname en u ontvangt binnen nu en 2 weken het afhaalbewijs thuis"

"dank u, tot ziens"

Nou ja, morgen zijn die 2 weken dus om en het is angstig stil gebleven. Volgende week maar weer bellen 8)7
Dat is minder... Maar ach, ze hebben (op een paar na) aardige telefonistes :)

• Spleasure
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 08:29:
[...]

Ik heb zowel een seriele kabel (€ 7,50) als een USB kabel (€ 12,50) gekocht bij www.prijzenstunters.nl en die werken allebei zonder problemen met de MC-60.
Ik gebruik zowel de Siemens Datasuite als het programma VISSIE.
Foto's maken is leuk, maar je wilt ze uiteindelijk toch bewaren op de PC .....
Kun je de MC60 ermee als modem gebruiken? Liefst via GPRS?

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:04:
Je krijgt toch 3 gratis ringtones. :S Ik moet bij de eerste al een betaalmethode kiezen. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?? ik heb me al aangemeld op telfort.nl
helaas, dit klopt. Op dit moment is er een storing daarin. Het systeem van de aanbieder (dus niet van Telfort) herkent de Postbanknummers niet :/ Je krijgt uiteraard je drie gratis ringtones, maar dat zal later worden. Er wordt hard aan gewerkt dit probleem op te lossen.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste