[Postbank actie] Gratis Siemens MC60 bij € 500,- sparen

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.654 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Topicstarter
Eindelijk is het dan weer zo ver, de nieuwe Postbank-gsm-actie is van start gegeaan. Wees er snel bij, want er is weer een beperkte op=op oplage.

Deze keer hebben ze het iets slimmer aangepakt en moet je verplicht € 75,- telfort beltegoed inkopen en € 500,- sparen om de Siemens MC60 cadeau te krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://communication-market.siemens.de/myMarketImages/NL/Products/Big/mc60_titanium.jpg
Zie ook GOT-topic De nieuwe Siemens MC 60

Info nu op www.Postbank.nl/acties!!

De officiële actievoorwaarden volgens de Postbank actiefolder:

*Minimale inleg € 500
*Reageer vóór 18 oktober
*Per girorekening maximaal 1 prepay Siemens MC60 (op=op)
*De Prepay Siemens MC60 is niet inwisselbaar voor geld of andere geschenken
*Uw ingelegde spaargeld dient minimaal 3 maanden op uw spaar- of rente rekening blijven staan
*Klanten met correspondentie adressen in het buitenland kunnen niet deelnemen
*Als u meedoet aan deze actie krijgt u binnen 4 weken het afhaalbewijs thuisgestuurd waarmee u de Siemens MC60 kunt afhalen bij het postkantoor bij u in de buurt.
*Door het meedoen aan de actie gaat u accoord met de actievoorwaarden en geeft u toestemming voor éénmalige incasso van €75 ter waarde van het beltegoed. U tekent hiervoor een machtigingskaart die u ontvangt bij het afhaalbewijs van de Siemens MC60
*Uw adresgegevens worden opgenomen in het adresbestand van Telfort, zodat Telfort u op de hoogte kan houden van haar speciale aanbiedingen. Bij uw Siemens MC60 ontvangt u een handleiding. Hierin wordt uitgelegd hoe u zich voor deze service eventueel kunt afmelden.

Verder voorwaarden:
*Inleggen op plus-, kapitaalrekening of op Bonusrente rekening (niet internetsparen!)
*beltegoed wordt over 5 maanden elke maand automatisch met € 15,- opgewaardeerd. (je betaald in totaal dus éénmalig € 75,-!!
*Opwaarderen via prepaidkaarten niet mogelijk, alleen via girorekening.

Ik doe het toch maar niet. Ben niet kapot van de Siemens MC60 en zit daarnaast niet op € 75,- Telfort beltegoed te wachten.

[ Voor 50% gewijzigd door -Wahtah- op 20-09-2004 20:51 ]

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

mag ik je vragen waar je deze info vandaan hebt? ik kan t niet vinden @ telfort site, en bij de postbank staat ie er nog niet tussen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Mystikal_ schreef op 07 september 2004 @ 01:06:
mag ik je vragen waar je deze info vandaan hebt? ik kan t niet vinden @ telfort site, en bij de postbank staat ie er nog niet tussen :?
misschien heeft hij een aanbieding gehad, dat was bij de vorige actie ook zo, je moest gevraagd worden door de postbank. dat ging geloof ik om een C60.

alleen de acties met de M35i en de S55 waren voor iedereen. S55 was een boutactie, en het succes van de M35i moge bekend zijn :Y)

edit: TS klopt, hier wat artikeltjes: http://www.telfort.nl/pri...ny%257E&zoekterm=postbank

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:48
Kan je die 75 euro onbeperkt bewaren, of moet je verplicht elke 3 maanden bijkopen om je nummer niet te laten verlopen?

Sorry ik heb het al gevonden:

Onbeperkt geldig beltegoed (mits u minimaal 1 x per 12 maanden belt, sms't of opwaardeert)

[ Voor 35% gewijzigd door ThinkAboutIt op 07-09-2004 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 15:05
_Mystikal_ schreef op 07 september 2004 @ 01:06:
Het staat vandaag in de Telegraaf. Bij de i-mail.

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:14
Het staat inmiddels ook op Planet en Webwereld en ook bij Telecomvergelijker loopt er al een tijdje een topic over. Dus het is wel zeker dat het doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Laatst online: 21-09 16:46
Zouden ze er weer 500.000 beschikbaar hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatman
  • Laatst online: 07-06 15:05
Xanadu schreef op 07 september 2004 @ 13:57:
Zouden ze er weer 500.000 beschikbaar hebben? :)
Nee, 100.000, met een uitloop naar 200.000.

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:10
Weer even 500 euro terugboeken van de spaarrekening en weer opnieuw sparen.. Nieuw telefoontje altijd makkelijk..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:32

Wallie

Herr

Op webwereld in het artikel stond dat je naast die 75euro starttegoed ook de eerste 5 maanden elke maand automatisch 15 euro zou moeten opnemen bij je beltegoed (gaat van je rekening af).. wordt een beetje duur grapje zo.... |:(

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wallie schreef op 07 september 2004 @ 15:45:
Op webwereld in het artikel stond dat je naast die 75euro starttegoed ook de eerste 5 maanden elke maand automatisch 15 euro zou moeten opnemen bij je beltegoed (gaat van je rekening af).. wordt een beetje duur grapje zo.... |:(
Ehm volgens mij werd er bedoeld met die 75 euro dat je die in 5 maanden betaald. Oftewel 15 euro per maand als een soort abbo en gratis toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 15:50:
[...]

Ehm volgens mij werd er bedoeld met die 75 euro dat je die in 5 maanden betaald. Oftewel 15 euro per maand als een soort abbo en gratis toestel :D
Wat lees jij?

"Bovendien moeten zij 75 euro beltegoed kopen bij Telfort. Tot slot wordt het beltegoed in de eerste vijf maanden automatisch met 15 euro per maand opgewaardeerd."

Van: http://www.webwereld.nl/nieuws/19426.phtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind 2 maal het bedrag van 75 euro toch erg verdacht. En als je dat zo leest ook onlogisch omdat je voor dat bedrag al die telefoon in de winkel kan kopen. Maar goed als de actie begonnen (op de site verschijnt) zal er wel opheldering plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dan wordt het inderdaad weer een aardig bedrag en is het in mijn ogen ook niet meer de moeite..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://telfort.custhelp.c.../std_adp.php?p_faqid=2545

Hier staat dat je ze moet machtigen voor het eenmalig afschrijven van 75 euro voor beltegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCBJ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2021
Kun je ook deelnemen als je nu een rekening opent? Zo ja, dan neem ik er wel een rekening bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCBJ schreef op 07 september 2004 @ 22:33:
Kun je ook deelnemen als je nu een rekening opent? Zo ja, dan neem ik er wel een rekening bij.
vergeet het maar. deze 500e/1000fl-sparen acties hebben ze al jaren, en altijd alleen voor bestaande klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb toen ook meegedaan aan de M35i actie en die was echt top! Wat een super telefoon. Later via KPN een M55 gekregen en die beviel ook goed maar is helaas kwijt dus ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Deze actie klinkt erg goed. De 75 euro wordt gewoon je beltegoed... ik vind het niet erg om nog eens van nummer te wisselen enzo. Die 75 euro bel ik dus wel op en dan is het toch een goedkoop telefoontje.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Waarom staat er hier niks over op de postbank site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Laatst online: 20-09 15:15
Kan niet eens mee doen met een internet spaar rekening, beetje jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

internet sparen kunnen ze niet controleren als je € 500,- wel 3 maand laat staan. :p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:38

JvdM

<---->

bij die vorige actie hadden we 4 van die m35 telefoontjes :P
ik hoop dat ik deze ook kan krijgen, ben wel toe aan een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb ook nog een M35i gehad...echt een top telefoontje. Alleen toen had k het idee dat het wel een beetje up-to-date telefoontje was. Bij deze mc60 heb ik dat niet...vind het persoonlijk niet zoon mooie telefoon. En de hoewel ik al weer reacties aan voel komen van: "Een telefoon is om te bellen en niet om foto's te maken", wil ik toch nog ffkes opmerken dat dit toestel helaas bedroevende foto's maakt

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

supershoe schreef op 07 september 2004 @ 22:38:
Heb toen ook meegedaan aan de M35i actie en die was echt top! Wat een super telefoon. Later via KPN een M55 gekregen en die beviel ook goed maar is helaas kwijt dus ik ben toe aan een nieuwe telefoon. Deze actie klinkt erg goed. De 75 euro wordt gewoon je beltegoed... ik vind het niet erg om nog eens van nummer te wisselen enzo. Die 75 euro bel ik dus wel op en dan is het toch een goedkoop telefoontje.
zie mijn post over nummerbehoud hier:
[rml]_Mystikal_ in "[ Postbank actie] Gratis Siemens MC60 bij..."[/rml]

[ Voor 14% gewijzigd door _Mystikal_ op 25-09-2004 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis ook wel weer een mooie "Ben je nu Nederlander of niet" actie. Heb ook zo'n oude postbank telefoon. Ben er erg tevreden mee geweest en nu is hij stervende. Heb de batterij al moeten vervangen en nu zit het display vol krassen. Dat ding is zeker wel schokbestendig. Deze nieuwe wil ik zeker ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

maar waar vind je nou concreet info over die actie op de postbank site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 06:38

JvdM

<---->

Krijg je ook nog informatie thuis gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wahtah-

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Topicstarter
Ik zit toch sterk te twijfelen. Ik denk dat ik het trouwens maar niet doe. Refetenties van die telefoon zijn niet al te best. Slechte beeld/foto-kwaliteit, weinig geheugen etc. Ook die € 75,- telfort prepaid tegoed zit me niet lekker.

Maar voor degenen die wel geinteresseerd zijn, ik verwacht dat informatie volgt op de postbanksite 1 dezer dagen. Ben benieuwd of het net zo'n hit als de volgende keer wordt?!

Hoewel je met internetsparen niet kunt meedoen, kun je naruurlijk wel via internet de 500 euro op je plusrekening sparen. Het renteverschil tussen plusrekening en internetsparen is over 3 maanden nihil.

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik kan me niet voorstellen dat de actie niet geld op internetsparen.. Alle voorgaande acties waren ook voor internetsparen, dus waarom deze niet..

Eerst maar eens concrete info van de postbank afwachten, kan nog steeds niets vinden op de site van de postbank..

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Bij deze kan ik de aktie definitief bevestigen. In het tijdschrift NL van de Postbank dat ik vandaag ontvangen heb, staat de aktie beschreven.
Voorwaarden inderdaad zoals in de startpost.
15 Euro staat er al op als je hem afhaalt, bij afhalen teken je voor een éénmalige afschrijving van € 75. In de 4 daaropvolgende maanden wordt je beltegoed telkens met 15 euro opgewaardeerd. Het beltegoed is onbeperkt geldig.
Je kunt niet opwaarderen met Telfort prepaykaarten, alleen via je eigen girorekening.
De aktie verschijnt vanaf 20 september op de Postbank aktie pagina
Telefonisch aanmelden kan ook via 0900-1901 (€ 0.05/min)
De genoemde spaarrekeningen zijn Plus-, Kapitaal, Bonusrenterekening en Internetspaarrekening. Als je die nog niet hebt kun je die ook speciaal voor deze aktie openen, je moet wel al een Postbankrekening hebben uiteraard.

[ Voor 45% gewijzigd door Henk007 op 20-09-2004 23:53 ]

• M@cer
Ik snap er echt niks van dat internetsparen niet met deze actie meedoet.. Wat zou daar toch in hemelsnaam de reden van zijn???

Verwijderd

ik ben nog nie lid van de postbank
maar wil wel graag zo'n telefoontje hebben
heeft het nog zin om nu een rekening te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 04:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

meestal niet omdat je vaak voor een bepaalde datum al bij de bank moet zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik vind 75 EUR erg veel ... daar heb je bijna een nieuwe voor, zonder dat je aan Telfort vastzit.

pricewatch: Siemens MC60

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

pven schreef op 10 september 2004 @ 16:44:
Ik vind 75 EUR erg veel ... daar heb je bijna een nieuwe voor, zonder dat je aan Telfort vastzit.

pricewatch: Siemens MC60
Eh, nee. De telefoon krijg je gratis. Je krijgt er alleen EUR 75 beltegoed bij. Die kun je uitgeven door ermee te bellen. Als je een losse telefoon zou kopen en er evenveel mee zou e bellen zou je de telefoon betalen + die EUR 75 beltegoed. Dus meer.

De aanduidingen EUR en € komen VOOR het bedrag

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 23:51:
ik ben nog nie lid van de postbank
maar wil wel graag zo'n telefoontje hebben
heeft het nog zin om nu een rekening te openen?
Net langs het postkantoor geweest en ja... dat is gewoon mogelijk!

Verwijderd

weet iemand of die siemens gsm simlock vri is?
Of op makkelijke wijze zelf simlock vrij te maken is?

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Nee vast niet opzich.
Simlock maken is zo gebeurd lijkt me. Ga naar de markt toe en voor 10-15 euro ben je klaar.

Is dat netwerk van Telfort een beetje oke?
Want ik heb nu KPN, maar ik ben wel weer toe aan een andere telefoon opzich..

[ Voor 25% gewijzigd door BlizzarD op 16-09-2004 19:00 ]

iStockphoto

Verwijderd

BlizzarD schreef op 16 september 2004 @ 18:59:
Is dat netwerk van Telfort een beetje oke?
een beetje wel ja :+

serieus: het is natuurlijk geen vodafone kwaliteit, maar ik vind dat je met een goede telefoon nauwelijks blinde plekken hebt in de bewoonde wereld. en het is natuurlijk goedkoop :Y)

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 13:10

gizmo9003

Go For It!

hemiparo schreef op 16 september 2004 @ 16:37:
[...]
Net langs het postkantoor geweest en ja... dat is gewoon mogelijk!
weet jij dan misschien ook vanaf wanneer deze aktie ingaat?
want ik ben dan ook zeker van plan een rekening te openen hiervoor!

tjah..

• Scout77
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01 21:22
Hum .. leuke actie maar ik zit eigenlijk niet op 75 euro beltegoed te wachten .... is me dan weer net iets te veel van het goede op dit moment.

Lekker belangrijk

• -Wahtah-

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Topicstarter
gizmo9003 schreef op 16 september 2004 @ 22:05:
[...]

weet jij dan misschien ook vanaf wanneer deze aktie ingaat?
want ik ben dan ook zeker van plan een rekening te openen hiervoor!
Volgens de Faq van Postbank.nl:
Waar vind ik informatie over de spaaractie van Postbank met de mobiele telefoon?

Vanaf 20 september start de spaaractie van Postbank met de mobiele telefoon. Vanaf dat moment vindt u op postbank.nl/acties meer informatie en kunt u meedoen.
Mocht u nu vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met Klantenservice Sparen 0900 1901 (€ 0,05 per minuut).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Dus het heeft geen nut om voor de 20ste naar het Postbank kantoor te gaan om mee te doen aan deze actie?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Je moet verplicht 75 euro beltegoed aanschaffen. Dit wordt eenmalig van je girorekening gehaald. Vervolgens zit er 15 euro op de sim kaart die er zit. Daarna krijg je 4 maanden lang, steeds 15 euro er bij.

Dat vind ik niet gratis. 'k Heb nog 50 euro over van m'n vorige WEL echt gratis abonnement over. Die 75 euro zou ik nooit op krijgen. De vorige keer dat de Postbank samen met Siemens zo'n actie organiseerde, was het echt gratis. Dat is het nu niet, hoewel je er uiteraard beltegoed voor krijgt, maar als je dat niet op maakt . . . .

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Je kunt je beltegoed kaart ook verkopen. Dan heb je de phone wel gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04 21:11

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

SandeR schreef op 17 september 2004 @ 14:02:
Dit lijkt me niet zo handig ... aangezien ik gehoord heb dat die simkaart gekoppeld wordt aan je eigen girorekening. Dit was ook met die eerste siemens/postbank actie het geval ... :/

| My SpiderWeb |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

SandeR schreef op 17 september 2004 @ 14:02:
Is onmogelijk, deze actie werkt op dezelfde manier als de vorige: opwaarderen via je girorekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Laatst online: 06:34
Was vanmiddag nogal toevallig in een postkantoortje en zag zowaar een folder liggen van deze actie. Nou had ik een beetje dit topic doorgelezen, omdat mijn broer wel belangstelling heeft voor deze mobiel, zodoende heb ik de folder ook maar meegenomen en even een scan van gemaakt voor de belangstellenden.

Scan 1

Scan 2

Wel vreemd dat niemand van de folder afwist, weet ook niet natuurlijk hoe lang hij er al lag. Als aanvullende informatie staat in de folder dat je het geld aan de balie moet storten, dus het kan waarschijnlik niet via Girotel. En er staat nog dat Telfort je gegevens in een klantenbestand opneemt en je reclame zal toesturen, maar dat heb je natuurlijk vaker met dit soort acties. Er staat overigens wel dat je je hiervoor weer kan afmelden, op zich wel netjes.

[ Voor 7% gewijzigd door ®Otto op 17-09-2004 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik kan me niet voorstellen dat het niet via Girotel kan, we gaan toch niet terug naar het stenen tijdperk?? Straks staan alle mensen weer braaf bij het Postkantoor (waarvan volgens mij de helft is opgedoekt de laatste jaren)...

Meestal kan je zo'n actie ook via Girotel doen en dan een online een formulier invullen.. We zullen zien...

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ben net naar het postkantoor geweest en met succes ingeschreven. Mijn pa heeft zich gister al ingeschreven.

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb net ook 500 euro overgemaakt op het postkantoor, die man daar zei dat het ongeveer 2 weken duurt voordat ik een bericht krijg dat ik de telefoon kan ophalen.. spannend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

75 euro beltegoed kopen vind ik nogal wat.... maar omdat het gelukkig onbeperkt houdbaar is (en hopelijk ook blijft....) boeit het me niet zo heel erg veel. Alleen vloek ik het wel van de daken als ze van Telfort ineens WEL weer het beltegoed maar 1/2 jaar houdbaar laten zijn.

Ik heb in ieder geval wel geld gestort voor deze actie. M'n M35i begint het nu echt te begeven; Accu al eens vervangen, trilfunctie werkt niet meer (en dat vind ik echt k*t.... ik heb een hekel aan telefoontjes die afgaan en dus helemaal als dat dan met m'n eigen toestel gebeurt... bovendien is het nogal lullig als hij voor de klas afgaat terwijl m'n leerlingen geen mobiel bij zich mogen hebben :+ ), laden doet hij ook al niet goed meer (tja... domdomdom... met m'n voet achter het laadsnoer blijven haken waarbij het toestel met snoer-en-al van m'n nachtkastje geropt werd). Verder wat vaker een kaartleesfout dus echt tijd voor een nieuwe.

[ Voor 20% gewijzigd door WFvN op 19-09-2004 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
frim schreef op 18 september 2004 @ 13:38:
Ik heb net ook 500 euro overgemaakt op het postkantoor, die man daar zei dat het ongeveer 2 weken duurt voordat ik een bericht krijg dat ik de telefoon kan ophalen.. spannend ;)
2 weken?
Ze zeiden tegen mij 4 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen mij 3 weken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt de gsm ook geleverd met datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kaassoevlee schreef op 17 september 2004 @ 16:10:
[...]

Is onmogelijk, deze actie werkt op dezelfde manier als de vorige: opwaarderen via je girorekening.
De vorige actie met de M35i was over te zetten op een andere naam, zo kreeg ik de telefoon van mijn tante. Nadat het op mijn naam was gezet moest ik de koppeling via Girotel opnieuw opvragen.
Als het dus het zelfde gaat als de vorige actie, kan het doorverkopen dus wel.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
De actie staat inmiddels op postbank.nl en meedoen via Internetsparen kan ook!

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Kon ook bijna niet anders... Dan gaan we volgende maand maar even een telefoontje scoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 13:39
Hij staat er op:

http://www.postbank.nl/in...6258,00.html?linktype=int

En uiteraard kun je wel vanuit girotel inleggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Laatst online: 10-12-2020
Ik heb ook maar even €500 overgemaakt op mijn internetsparen rekening, m'n sony CMD-CD5 is nu toch ècht wel aan vervanging toe :+

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Telfort Site zie je wel dat Sms-en 8 cent per bericht kost en dat iedere 3e minuut gratis is voor een gesprek binnen Nederland.
Maar wat er niet staat dat ze geen daluren hebben, dus de altijd kost het bellen daar 0,35 per/min en dat vind ik al wat minder, al is het wel een vrij standaard prijs.
Telfort Schijnt wel een Prepay Piek & Dal tarief te hebben, maar daar kan ik op de Telfort site zelf niks over vinden (Piek= 0,40 per/min, Dal= 0,10/0,20 per/min), maar daar zal deze aktie wel niet op slaan he?
Wat wel weer goed is, is dat het afluisteren van de voicemail gratis is.

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

freddifish

schnappi !

er zit uiteraard een simlock op, maar kan ik een anderer telfort sim (vorige postbank actie) wel erin stoppen ? of moet het lock er dan eerst af.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Laatst online: 18-07 15:28
freddifish schreef op 23 september 2004 @ 16:14:
er zit uiteraard een simlock op, maar kan ik een anderer telfort sim (vorige postbank actie) wel erin stoppen ? of moet het lock er dan eerst af.
Ik heb er over gebeld en ze zeggen dat je alleen de nieuwe sim kunt gebruiken. (wel met je ouwe nummer) Maar eigenlijk geloof ik dat niet zo.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 21-09 18:59

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

is dit ding makkelijk te unlocken? via datakabel oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

Telfort werkt o.a. met blanc label branding... id&t mobile, quick, etc. op deze gsm's zit een productlock, en die zal zeer waarschijnlijk ook op de MC60 zitten.

Of deze locks er makkelijk af te halen zijn is mij niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

_Mystikal_ schreef op 08 september 2004 @ 11:07:
[...]

je kunt zelfs je nummer behouden, moet je gewoon het nummerbehoud formulier invullen, wordt je oude nummer gewoon overgezet :*)
dat is wel interessant heb momenteel een telford abbo, maar wil er wel van af, ik bel gewoon niet zo veel, op deze manier heb ik dan een goedkoop mobieltje en ben ik van het abbo af.

welk formulier is dat en vooral waar kan ik het vinden?, normaal ga ik de winkel in en zeg gewoon dat ik het nummer houden wil en dan komt het vanzelf goed :P

• Brobbel
Informatie over de actie (van de Postbank)

Informatie over de actie (van Telfort)
http://www.telfort.nl/actie/postbank/

Via http://www.telfort.nl kun je in ieder geval een formulier voor nummerbehoud downloaden, maar waarschijnlijk krijg je er ook wel eentje bij het pakket waar de telefoon in zit.

Ik dacht dat ik afgelopen week een formulier kon downloaden op de actiepagina zelf, maar die kan ik niet meer vinden. Maar het kan zonder meer!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Brobbel schreef op 25 september 2004 @ 07:16:
Informatie over de actie (van de Postbank)

Informatie over de actie (van Telfort)
http://www.telfort.nl/actie/postbank/

Via http://www.telfort.nl kun je in ieder geval een formulier voor nummerbehoud downloaden, maar waarschijnlijk krijg je er ook wel eentje bij het pakket waar de telefoon in zit.

Ik dacht dat ik afgelopen week een formulier kon downloaden op de actiepagina zelf, maar die kan ik niet meer vinden. Maar het kan zonder meer!
Hier wat informatie :)

Heb je nu een toestel + simkaart uit de vorige Postbankactie, of een Telfort prepaid kaart?
ga dan naar www.telfort.nl/POSTBANK . Hier kun je een formulier downloaden voor nummerbehoud, waarbij je van beide nummers het beltegoed behoudt. Vul je het formulier uit het boekje in, dan gebeurt dat niet!!!!

Kom je van een andere provider ?
dan vul je gewoon t nummerbehoud formulier in het informatie boekje in, en stuur je dat op :)

Het toestel is voorzien van een SIMLOCK
De enige simkaart die erin werkt, is de simkaart van deze actie. ALLE andere simkaarten werken niet in dit toestel. Dit is 100% zeker.

• sander817

sander817

maaar, is die simlock te verwijderen op zon ding?
Op de vorige(M35) ging het vrij makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik ook mijn bestaande nummer behouden?

Heb nu een kpn prepaid telefoon!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 12:55:
kan ik ook mijn bestaande nummer behouden?

Heb nu een kpn prepaid telefoon!
Ja, je kunt je nummer behouden, je moet daarvoor een formulier invullen.

Alleen, je beltegoed van KPN ben je wel kwijt (dus maak die eerst even op ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

_Mystikal_ schreef op 25 september 2004 @ 08:18:
[...]
Het toestel is voorzien van een SIMLOCK
De enige simkaart die erin werkt, is de simkaart van deze actie. ALLE andere simkaarten werken niet in dit toestel. Dit is 100% zeker.
Oeps,

Ik had er 1 besteld met de volgende bedoeling:

Ik heb nu een huidig Telfort Abo, waar ik meer voor een SMS moet betalen dan een Prepaid van Telfort.

Ik wilde de €75 gewoon wegsms-en (lukt wel, want beltegoed is toch onbeperkt geldig). SIM wegpleuren en de simkaart van mijn Abo erin (dacht TelfortSIM <--is--> TelfortSIM ;) ) Alleen dat dacht ik dus verkeerd.

Enfin, lukt deze actie dan toch niet, dan is er nog geen nood aan de man, dan wacht ik gewoon totdat ie simlockvrij te maken is. Ben er toch niets op achteruit gegaan dan.

20*350ZO45°

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

_Mystikal_ schreef op 25 september 2004 @ 08:18:
[...]

Hier wat informatie :)

Heb je nu een toestel + simkaart uit de vorige Postbankactie, of een Telfort prepaid kaart?
ga dan naar www.telfort.nl/POSTBANK . Hier kun je een formulier downloaden voor nummerbehoud, waarbij je van beide nummers het beltegoed behoudt. Vul je het formulier uit het boekje in, dan gebeurt dat niet!!!!
Heb zelf ook deze vraag aan Telfort gesteld, maar kreeg zelf dit antwoord:
Het is mogelijk om uw nummer weer te behouden. Hiervoor kunt u gebruik maken van het formulier nummerbehoud dat u bij uw nieuwe Siemens MC60 krijgt geleverd. Middels dit formulier wordt het beltegoed van uw oude en nieuwe mobiele nummer bij elkaar opgeteld.

Juist

Verwijderd

Wie snapt het?!?!? Ik heb via de Telfortklantenservice gevraagd of ik mn telefoonboek ook mee kan nemen van de C60 (vorige actie, die kwam na de M35I) naar de MC60.
Wel of geen ouwe simkaart meenemen?? :? :?

quote van Telfortantwoord: :*)
"U kunt uw oude simkaart gebruiken in het nieuwe toestel van de Postbank actie, de Siemens C60. Als u het telefoonboek op uw simkaart hebt opgeslagen kunt u met uw simkaart in het nieuwe toestel gewoon uw telefoonboek gebruiken. Als het telefoonboek alleen in uw oude toestel staat opgeslagen, dient u het telefoonboek naar uw simkaart te kopiëren. Op deze manier kunt u het telefoonboek meenemen naar uw nieuwe toestel."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
sander815 schreef op 25 september 2004 @ 10:24:
maaar, is die simlock te verwijderen op zon ding?
Op de vorige(M35) ging het vrij makkelijk
Op emule zijn wel een paar MC60 unlockers te vinden, of zijn dit fakes? Heb de telefoon zelf nog niet binnen.

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 20:13:
Wie snapt het?!?!? Ik heb via de Telfortklantenservice gevraagd of ik mn telefoonboek ook mee kan nemen van de C60 (vorige actie, die kwam na de M35I) naar de MC60.
Wel of geen ouwe simkaart meenemen?? :? :?

quote van Telfortantwoord: :*)
"U kunt uw oude simkaart gebruiken in het nieuwe toestel van de Postbank actie, de Siemens C60. Als u het telefoonboek op uw simkaart hebt opgeslagen kunt u met uw simkaart in het nieuwe toestel gewoon uw telefoonboek gebruiken. Als het telefoonboek alleen in uw oude toestel staat opgeslagen, dient u het telefoonboek naar uw simkaart te kopiëren. Op deze manier kunt u het telefoonboek meenemen naar uw nieuwe toestel."
wat snap je hieraan niet? lijkt mij een duidelijk antwoord, nrs kopieren naar sim, en er weer afhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Is er iemand die hem onderhand al binnen heeft? (ik nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Laatst online: 18-07 15:28
sander815 schreef op 01 oktober 2004 @ 12:56:
[...]

wat snap je hieraan niet? lijkt mij een duidelijk antwoord, nrs kopieren naar sim, en er weer afhalen
Andere bronnen suggereren dat de telefoon alleen de bijgeleverde sim zal accepteren en geen andere telfort sim.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
Kaassoevlee schreef op 01 oktober 2004 @ 14:48:
Ik heb hem net opgehaald. Dr zou 15euro beltegoed op moeten staan bij ontvangst maar er staat bij mij echter niks op :| Dus ik kan niet bellen en ook niet gebeld worden :?

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

xerix schreef op 01 oktober 2004 @ 16:20:
[...]

Ik heb hem net opgehaald. Dr zou 15euro beltegoed op moeten staan bij ontvangst maar er staat bij mij echter niks op :| Dus ik kan niet bellen en ook niet gebeld worden :?
Gebeld worden kan altijd, misschien moet je 'm nog activeren?

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Kaassoevlee schreef op 01 oktober 2004 @ 14:48:
Ik ja, vandaag opgehaald, zit bij afhalen een simlock op, maar die kan er icm een datakabel ook af ;) (is succesvol gelukt hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
Ruzor schreef op 01 oktober 2004 @ 16:22:
[...]

Gebeld worden kan altijd, misschien moet je 'm nog activeren?
Er staat in die brief dat je direct kan bellen en sms'en als je de simkaart heb geplaatst omdat er 15 euro beltegoed op zou staan.
Als ik echter een nummer probeer te bellen wordt er gezegd dat ik niet meer kan bellen en gebeld worden omdat ik eerst mijn beltegoed moet opwaarderen :?
--
Oh wacht :P
In een andere brief staat dat je eerst 1244 moet bellen om te activeren 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door xerix op 01-10-2004 16:38 ]

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

xerix schreef op 01 oktober 2004 @ 16:35:
[...]

Er staat in die brief dat je direct kan bellen en sms'en als je de simkaart heb geplaatst omdat er 15 euro beltegoed op zou staan.
Als ik echter een nummer probeer te bellen wordt er gezegd dat ik niet meer kan bellen en gebeld worden omdat ik eerst mijn beltegoed moet opwaarderen :?
Bel toch maar eens met 1244 voor de grap vanaf je mobielleke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
Wallie schreef op 01 oktober 2004 @ 16:37:
[...]

Bel toch maar eens met 1244 voor de grap vanaf je mobielleke...
Hmm, ik heb dat gebeld, kreeg een heel verhaal. Daarna moest ik een kiezen welk tariefplan oid. Toen heb ik voor standaard gekozen en kwam in het 'gewone' opwaardeer menu. Dus ik m'n saldo checken.. nog steeds 0 euro:?
Ik kan nog steeds niet bellen nu... ik kan hem nu wel opwaarderen als ik 1244 bel maar dan wordt het gewoon weer van m'n rekening afgeschreven en ik zou nu wel die 15 euro moeten hebben lijkt me?

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

xerix schreef op 01 oktober 2004 @ 16:44:
[...]

Hmm, ik heb dat gebeld, kreeg een heel verhaal. Daarna moest ik een kiezen welk tariefplan oid. Toen heb ik voor standaard gekozen en kwam in het 'gewone' opwaardeer menu. Dus ik m'n saldo checken.. nog steeds 0 euro:?
Ik kan nog steeds niet bellen nu... ik kan hem nu wel opwaarderen als ik 1244 bel maar dan wordt het gewoon weer van m'n rekening afgeschreven en ik zou nu wel die 15 euro moeten hebben lijkt me?
Hmm, toen dat hele blablabla verhaal afgelopen was deed ie het bij mij... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Laatst online: 21-09 21:24
Internetsparen doet wel mee:

U krijgt de Siemens MC60 cadeau als u € 500 of meer stort op uw Plus-, Kapitaal-, Bonusrente- of Internetspaarrekening en € 75 beltegoed van Telfort koopt. Dat gaat als volgt:

Vul het aanvraagformulier in, dat past bij de manier waarop u spaart:
U spaart via Girotel, Mijn Postbank.nl of Internetsparen: maak eerst € 500 of meer over naar uw spaarrekening. Daarna vult u onderstaand formulier in. Als u spaart via Internetsparen, moet u altijd eerst inleggen en daarna het formulier invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

xerix schreef op 01 oktober 2004 @ 16:44:
[...]

Hmm, ik heb dat gebeld, kreeg een heel verhaal. Daarna moest ik een kiezen welk tariefplan oid. Toen heb ik voor standaard gekozen en kwam in het 'gewone' opwaardeer menu.
Ik ook maar vlak voordat ik daar aankwam kreeg ik een foutmelding dat iets niet gelukt was.
Dus ik m'n saldo checken.. nog steeds 0 euro:?
Bij mij was het wel bijgeschreven (ondanks die foutmelding)
Ja, die hoor je te hebben na kiezen van het beltarief.

Leuk toestelletje btw.

Alleen snap ik niet waarom de eerste 2 foto's niet lukken. Ik krijg dan een compleet f*ck*d-*p plaatje. Meerdere foto's daarna gaan wel goed. Weird in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

DCBJ schreef op 07 september 2004 @ 22:33:
een rekening bij de Postbank? die bank die er 5 dagen over doet om een transfer uit te voeren? ik zou het niet eens doen als ik er een flink dure telefoon bij zou krijgen, laat staan bij dit telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:37

JWO

zelfde probleem hier, blabla verhaal dan in kom je in het opwaardeer menu, zonder Beltegoed, en zonder gebeld te kunnen worden....
dus niet geactiveerd

nogmaals 1244 belle levert gewoon opwaardeer menu op ..

zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
JWO schreef op 01 oktober 2004 @ 18:32:
zelfde probleem hier, blabla verhaal dan in kom je in het opwaardeer menu, zonder Beltegoed, en zonder gebeld te kunnen worden....
dus niet geactiveerd

nogmaals 1244 belle levert gewoon opwaardeer menu op ..

zucht..
Ik heb het er inmiddels wel bij. Het duurt schijnbaar soms even voordat het bij wordt geschreven :?
Beetje vreemd, moeten ze niet in de brief zetten dat je gelijk kan bellen.

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:37

JWO

ah bij mij nu ook inmiddels
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sender
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Kregen jullie gelijk bericht na het invullen van het formulier op de site? Ik dus niet, niet in m'n inbox, niet in de brievenbus. Is het afhaalbericht echt het eerste wat je van de postbank hoort, of is m'n bestelling niet goed doorgekomen? Ik wil natuurlijk mijn kans niet missen om met hetzelfde telefoontje als half Nederland rond te lopen :9

Dell XPS 13 9350 Skylake, i7@2.5Ghz, 16GB, 1T NVMe, 3200x1800, linux4.13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
Wallie schreef op 01 oktober 2004 @ 16:33:
[...]

Ik ja, vandaag opgehaald, zit bij afhalen een simlock op, maar die kan er icm een datakabel ook af ;) (is succesvol gelukt hier)
Is die simlock er ook zonder datakabel af te halen? Ik heb nog een ander abo tot febr die ik ook graag wil gebruiken op deze telefoon.

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 14:55

RC2

Resistance is futile

Sendr schreef op 02 oktober 2004 @ 12:02:
Kregen jullie gelijk bericht na het invullen van het formulier op de site? Ik dus niet, niet in m'n inbox, niet in de brievenbus. Is het afhaalbericht echt het eerste wat je van de postbank hoort, of is m'n bestelling niet goed doorgekomen? Ik wil natuurlijk mijn kans niet missen om met hetzelfde telefoontje als half Nederland rond te lopen :9
2 weken nadat ik hem telefonisch had aangevraagd had ik gisteren het afhaalbericht. Vandaag opgehaald, nu nog op zoek naar een datakabel om foto's eraf te halen. Is het mogelijk zelf ringtones naar de telefoon te sturen mbv een datakabel?

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sender
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
RC2 schreef op 02 oktober 2004 @ 15:23:
[...]
Is het mogelijk zelf ringtones naar de telefoon te sturen mbv een datakabel?
Volgens de handleiding is een rintone een .mid .wav .srt .amr of .tmo bestand, wat je dus gewoon via een datakabel naar de ringtone-map kan slepen.

Dell XPS 13 9350 Skylake, i7@2.5Ghz, 16GB, 1T NVMe, 3200x1800, linux4.13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xerix schreef op 01 oktober 2004 @ 16:20:
[...]

Ik heb hem vrijdag 1 okt opgehaald. Wel eerst 1244 (een lang verhaal) afluisteren want dan wordt de 15 euro geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

xerix schreef op 02 oktober 2004 @ 12:30:
[...]

Is die simlock er ook zonder datakabel af te halen? Ik heb nog een ander abo tot febr die ik ook graag wil gebruiken op deze telefoon.
Nee, volgens mij niet, ik heb 2 unlockers gevonden, beide hebben een datakabel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Maarre, hoe bevalt het toestel nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke kleur hebben jullie hem gekregen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 14:28:
Welke kleur hebben jullie hem gekregen...?
Silver Edition

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste