[Postbank actie] Gratis Siemens MC60 bij € 500,- sparen

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.659 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang heb je op het afhaalbericht moeten wachten?
ik zit al twee weken te wachten!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 16:38
Denken jullie dat ik nog kans heb als ik het nu nog probeer? Of zullen ze allang op zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Hij is binnen :)

Ach over een paar maanden pomp ik dat geld weer gewoon terug :P

Zilver, overigens :)

[ Voor 14% gewijzigd door Ramzzz op 03-10-2004 23:41 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander815 schreef op 01 oktober 2004 @ 12:56:
[...]

wat snap je hieraan niet? lijkt mij een duidelijk antwoord, nrs kopieren naar sim, en er weer afhalen
Simkaart van C60 kan niet naar MC60, wel andersom. Dus kan ik eerst de tel.nrs naar geheugen C60 verplaatsen, MC60 simkaartje erin en de telnrs naar simkaart verplaatsen.
Het probleem is dat ik niet wil VERPLAATSEN maar kopieren!! Want ik wil die adressen ook in de C60 laten staan. Hoe kan ik het hele telefoonboek kopieren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:26
Er zijn er volgens mij nog genoeg.. Waarschijnlijk kan iedereen die zo'n telefoon wil in de actieperiode de telefoon wel krijgen.

De reden dat ze er deze keer minder hebben is volgens mij omdat je nu verplicht 75 euro beltegoed moet kopen. Dit zal dus minder mensen aantrekken. Bij de vorige actie had ik ook op 2 rekeningen zo'n telefoon besteld, nu nog maar op 1 rekening.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 20:45:
[...]

Simkaart van C60 kan niet naar MC60, wel andersom. Dus kan ik eerst de tel.nrs naar geheugen C60 verplaatsen, MC60 simkaartje erin en de telnrs naar simkaart verplaatsen.
Het probleem is dat ik niet wil VERPLAATSEN maar kopieren!! Want ik wil die adressen ook in de C60 laten staan. Hoe kan ik het hele telefoonboek kopieren??
D'r zijn apparaatjes die dat kunnen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop de MC60 binnenkort binnen te krijgen. Kan iemand mij vertellen wat je allemaal kan met een datakabel? Ik las dat je hiermee o.a. de simlock kan verwijderen? Hoe doe ik dat dan? Welke software kun je hiervoor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:32

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 21:37:
Ik hoop de MC60 binnenkort binnen te krijgen. Kan iemand mij vertellen wat je allemaal kan met een datakabel? Ik las dat je hiermee o.a. de simlock kan verwijderen? Hoe doe ik dat dan? Welke software kun je hiervoor gebruiken?
Ik denk niet dat dat hier besproken mag worden... :X

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 16:24
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 21:37:
Zie zodirect je email.

Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terecht ontving ik een waarschuwing voor mijn voorgaande vraag m.b.t. het unlocken. Mijn fout, stom, excuses :o
Een deel van mijn vraag blijft echter staan. Je kunt een usb-datakabel en software kopen (bij siemens) voor ca. €30,- om enkele zaken te regelen op je telefoon m.b.v. je computer. Ik geloof dat het gaat om je adresboek managen, wappen via de pc, e.d. Kun je er nog meer mee? M.a.w. is het de €30,- investering wel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:12

freddifish

schnappi !

fotos van je toestel afhalen.. :) maar kan ook met seriele kabel van tientje

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeten jullie niet om ook gebruik te maken van de 'welkomsaanbiedingen'???
o.a. DRIE GRATIS ringtones :) :P :*) 8)

zie http://www.telfort.nl/actie/postbank/aanbiedingen/#

wel eerst ff registeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zo'n data kabel hoeft toch ook niet zo veel te kosten?
Of is deze van de Belcompany (http://www.belcompany.nl/_WS_/_IE_/_NF_/home.htm), helaas geen directe link, maar daar staat onder de rubriek GSM accessoires/Data accessoires de volgende kabel:
Siemens datakabel *55/60 € 16,95
niet geschikt voor de MC60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh nee!!! Ik heb vorige week met girotel geld overgestort naar plusrekening, maar ik wist niet dat je formulier op postbank site moest invullen.
Toen ik Girofoon had gebeld met het opwaarderen moest ik aan het eind op 8 drukken om aan die actie mee te doen. Dus ik dacht die formulier hoef je niet in te vullen. Ik verstuur nu het formulier maar een keer voor de zekerheid, maar weet iemand of ik hem alsnog krijg als ik formulier niet invul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 15:26
Je kan het formulier toch alsnog invullen???

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ ja die heb ik voor de zekerheid maar ff ingevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Na 2,5 week telefoon vandaag opgehaald. Activeren ging goed.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 21:46
Iedereen krijgt hem veel sneller dan ik :(

Mijn vader was maar 1 dag eerder maar heeft wel 5 dagen eerder zijn mobiel.

Ik hoop niet dat het net zo gaat als bij de m35i waarbij ik hem 3 maanden te laat kreeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb rond 23-09-2004 de 500 euro overgemaakt. En nog steeds geen bericht binnen. (is ook nog geen 4 weken natuurlijk)

Wat was nou ongeveer de gemiddelde response time in deze actie?

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:47
KnoppenSpook schreef op 05 oktober 2004 @ 20:25:
Ik heb rond 23-09-2004 de 500 euro overgemaakt. En nog steeds geen bericht binnen. (is ook nog geen 4 weken natuurlijk)

Wat was nou ongeveer de gemiddelde response time in deze actie?
Ik heb op 20-09-2004 de telefoon aangevraagd, en vandaag lag het afhaalbewijs in de brievenbus. :)

Bij mij duurde 't dus twee weken.

[ Voor 3% gewijzigd door Overspeed op 05-10-2004 20:57 ]

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Weet iemand misschien een site waar je ringtones, wallpapers en games kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
de gemiddelde responstijd is zo te horen ongeveer 2 tot 3 weken.

Bij mij is het inmiddels al 3 weken en nog geen teken van leven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Openfeld
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:41
Zag vandaag dat er 0,01 eurocent was afgeschreven (van mijn giro) met de toevoeging dat dit te maken had met een 06-nummer (dat gedeeltelijk was weergegeven).

Is dit signaal posifief en gebruikelijk? En zo ja, wanneer kan ik het afhaalbericht dan verwachten? Iemand al ervaring...

[ Voor 3% gewijzigd door Openfeld op 06-10-2004 19:08 . Reden: ff duidelijk zijn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 02:15:
Maar zo'n data kabel hoeft toch ook niet zo veel te kosten?
Of is deze van de Belcompany (http://www.belcompany.nl/_WS_/_IE_/_NF_/home.htm), helaas geen directe link, maar daar staat onder de rubriek GSM accessoires/Data accessoires de volgende kabel:
Siemens datakabel *55/60 € 16,95
niet geschikt voor de MC60?
Weet iemand of deze kabel ook te gebruiken is icm de MC60? Want 30 euro voor een datakabel vind ik toch een beetje teveel van het goede.
Of heeft iemand toevallig een schema voor een datakabel?

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
xerix schreef op 06 oktober 2004 @ 19:10:
[...]

Weet iemand of deze kabel ook te gebruiken is icm de MC60? Want 30 euro voor een datakabel vind ik toch een beetje teveel van het goede.
Of heeft iemand toevallig een schema voor een datakabel?
Jah ik heb 'em gekocht bij Belcompany voor 16 euro en hij werkt. Ik kan nu plaatje enz. opzetten. (Je moet wel ff die driver installeren dat is meegelevert en datasuite downloaden van siemens)

[ Voor 3% gewijzigd door Intrique op 06-10-2004 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Ik kreeg vandaag m'n afhaalbericht en heb m'n MC60 meteen opgehaald. Leuk dingetje maar verschilt niet heel veel van m'n M55, behalve dan andere plaatsen van functies (IRRITANT!, als ze dat nu ongeveer hetzelfde houden). Op het eerste gezicht vind ik de interne camera niet veel verbeterd t.o.v. de camera van de M55. Het externe fotocamera'tje van de M55 had ook nog eens een flitser.

Alleen hoop ik dat deze het wat langer uithouden dan m'n vorige Siemens telefoons. M'n Postbank M35i was na een jaar + 1 week kapot (accu + laadmechanisme) en m'n M55 heeft het iets langer uitgehouden, ongeveer anderhalf jaar maar tegelijkertijd zijn de accu EN de lader kapot gegaan.

Gelukkig gebruiken de M55 en MC60 vrijwel dezelfde onderdelen (accu, lader, datakabel) oftewel kan ik zolang ik m'n abo nog heb m'n M55 gebruiken. Daarna ga ik die prepaid kaart gebruiken want eerlijk gezegd bel ik veel te weinig voor abo.

Oh ja, even voor de volledigheid, 22-09-'04 heb ik de storting gedaan.

[ Voor 29% gewijzigd door Toewan op 06-10-2004 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
Intrique schreef op 06 oktober 2004 @ 21:05:
[...]

Jah ik heb 'em gekocht bij Belcompany voor 16 euro en hij werkt. Ik kan nu plaatje enz. opzetten. (Je moet wel ff die driver installeren dat is meegelevert en datasuite downloaden van siemens)
Is deze datakabel ook te gebruiken voor het doel waarvoor de meeste mensen zo'n kabel kopen? :P

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AMDFreak

Intel is zo..

beltegoed wordt over 5 maanden elke maand automatisch met € 15,- opgewaardeerd. (je betaald in totaal dus éénmalig € 75,-!!

hmm dit snap ik niet.. dus als je je telefoon 5 maanden hebt wordt er automatisch 15 euro afgeschreven?
of is het gewoon in 1x 75 euro afgeschreven en klaar?

ik heb trouwens alleen nog maar dat formulier van het internet ingevuld.. moet ik dan nog ff zelf handmatig geld overmaken?

[ Voor 19% gewijzigd door AMDFreak op 06-10-2004 21:53 ]

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
AMDFreak schreef op 06 oktober 2004 @ 21:52:
beltegoed wordt over 5 maanden elke maand automatisch met € 15,- opgewaardeerd. (je betaald in totaal dus éénmalig € 75,-!!

hmm dit snap ik niet.. dus als je je telefoon 5 maanden hebt wordt er automatisch 15 euro afgeschreven?
of is het gewoon in 1x 75 euro afgeschreven en klaar?

ik heb trouwens alleen nog maar dat formulier van het internet ingevuld.. moet ik dan nog ff zelf handmatig geld overmaken?
Het wordt automatisch in 1x afgeschreven. Bij mij is er inmiddels al 75euro afgeschreven. En nog een afschrijving van 1 eurocent voor het opwaarderen :?

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb juist vandaag 1 eurocent gekregen van de postbank. Ik neem aan dat dit te maken heeft met deze actie. Anders vind ik het wel heel aardig.

0,01
KN: *
MOBIEL OPWAARDEREN
Opwaardeercode *
Voor telnr +316*
Vriendelijke groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 22:20:
Ik heb juist vandaag 1 eurocent gekregen van de postbank. Ik neem aan dat dit te maken heeft met deze actie. Anders vind ik het wel heel aardig.

0,01
KN: *
MOBIEL OPWAARDEREN
Opwaardeercode *
Voor telnr +316*
Vriendelijke groeten
De opwaardeercode wordt automatisch aangemaakt zodra het toestel aan u wordt verzonden. De opwaardeercode kunt u vinden op uw giroafschrift. Aangezien op uw giroafschrift alleen betalingstransacties zichtbaar zijn, maakt de Postbank € 0,01 aan u over met de vermelding van de opwaardeercode.

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 14:55

RC2

Resistance is futile

dus eigenlijk kost het maar 74,99 :)
Zit er software bij die kabel van belcompany? en is het een seriele of usb aansluiting?

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
xerix schreef op 06 oktober 2004 @ 21:39:
[...]

Is deze datakabel ook te gebruiken voor het doel waarvoor de meeste mensen zo'n kabel kopen? :P
Tuurlijk, heb getest O-) O-)
RC2 schreef op 06 oktober 2004 @ 22:54:
dus eigenlijk kost het maar 74,99 :)
Zit er software bij die kabel van belcompany? en is het een seriele of usb aansluiting?
Het is een usb kabel.
En Jah je krijgt een 8 cm cd'tje erbij met drivers erop. Die driver zorgt ervoor dat usb naar seriele aansluiting wordt geemuleerd.

[ Voor 52% gewijzigd door Intrique op 06-10-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Hehe, zei ik eerder dan van mijn M55 m'n accu + lader kapot was, blijkbaar is het alleen de lader. Met m'n nieuwe lader laadt ie gewoon weer... 8)7

DOH...

Waar ik btw wel een beetje moe van wordt is de steeds veranderende menu-structuur tussen de telefoons (zouden ze moeten proberen zo veel mogelijk gelijk te houden). En met de MC60 kan je ook niet horizontaal door het menu heen, bij de M55 wel.

Maar wat ze gelukkig wel op hebben gelost (waar ik me bij m'n M55 echt aan zat te ERGEREN) is de openen-knop in de explorer. Kiezen in het menu doe je met de rechterknop, zo ook bij de M55. Maar bij de M55 open je bestanden in de explorer met de linkerknop (rechts is "opties"), gelukkig hebben ze dit omgedraaid.

BTW, is die datakabel van Belcompany wel fatsoenlijk ?? Want mijn kabeltje van Salesplaza valt continu weg.

[ Voor 78% gewijzigd door Toewan op 07-10-2004 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Laatst online: 06:20
xerix schreef op 06 oktober 2004 @ 21:39:
[...]

wordt moeilijk volgens mijn, maar het werkt wel goed om er van alles op en af te halen van je telefoon. zoals ringtones, foto's en java games

[ Voor 9% gewijzigd door Arie26 op 07-10-2004 12:27 ]

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-08 12:41
Ik heb op 18-09-04 mijn formulier+overschrijving ingestuurd. Op 21-09-04 was het geld overgeschreven maar tot op heden heb ik nog geen afhaalbewijs ontvangen. Daarom zojuist maar eens met de Postbank gebeld, die hebben e.e.a. nagekeken in de computer en mijn deelname staat geregistreerd op 22-09-04 en een afhaalbewijs zal dus nog volgen. Dit even ter info voor hen die ook al een tijdje zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Laatst online: 14:11
Heb ook hetzelfde, dus ook al aangemeld op 20-09-2004 en ook nog geen bericht, dus ik wacht nog maar even af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:44
Heb 24/09 gestort (eigenlijk al op 22/09 op het postkantoor), en vandaag die cent kado gekregen...

Maar nog geen afhaalberichtje bij de post.

Hoe zit het eigenlijk met het formulier voor nummerbehoud (speciaal voor deze actie) op de site van Telfort? Ik weet zeker dat ik die daar gezien heb, maar heb hem daarna niet meer terug kunnen vinden.

Weet iemand waar die gebleven is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Kan je met die USB datakabel ook je telefoon laden ? Ik heb namelijk voor mijn oude 3210 een USB lader (omdat USB ook power geeft).
Want ik ga maar eens een nieuwe datakabel kopen want ik word helemaal ziek van de mijne. Continu "reconnect the phone". :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
ik snap het niet dat sommigen hun afhaalbewijs zo snel krijgen.
Ben al aan het wachten vanaf 14 september en nog steeds geen bericht.

Mijn afhaalbewijs zal wel weer kwijt zijn :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de mijn gisteren ontvangen leuk toestelletje, camera is leuk voor vage foto's te maken:)
ik had hem eigenlijk genomen omdat ik een nieuw toestel nodig had voor me abonement van telfort jammer genoeg neemt hij zelfs geen simkaarten daarvan aan, ffe gebeld met de klantenservice en me abonement laten verlengen nu krijg ik een sonyEricsson T610 :)
en deze mag me vriendin hebben

duurde zo'n 3 weken voordat ik me afhaalbewijs kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
Jdemon schreef op 07 oktober 2004 @ 15:46:
ik snap het niet dat sommigen hun afhaalbewijs zo snel krijgen.
Ben al aan het wachten vanaf 14 september en nog steeds geen bericht.

Mijn afhaalbewijs zal wel weer kwijt zijn :r
Al wel 0,01 cent begeschreven gekregen van de Postbank??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
nope ook nog niet, net wel ff gecheckt met mijn postbank.nl maare daar was niets te zien.

hoeveel tijd zit er tussen het bijschrijven van dat geld en het ontvangen van het afhaalbewijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 21-09 09:36

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Jdemon schreef op 07 oktober 2004 @ 17:26:
hoeveel tijd zit er tussen het bijschrijven van dat geld en het ontvangen van het afhaalbewijs?
Dit vraag ik me nou ook af. Ik heb vandaag ook 1 cent kado gekregen:
KN: B:59379
MOBIEL OPWAARDEREN
Opwaardeercode *****
Voor telnr +316***42418
Vriendelijke groeten 

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickoNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

VickoNL

-----------

Ja.. ik zie ook net dat ik 1cnt heb gekregen.. maar nog geen telefoon of afhaalbewijs :?

Kan iig al oefenen op de laatste 5 cijfers van mijn nieuwe telefoon nr! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brobbel schreef op 07 oktober 2004 @ 13:41:
Heb 24/09 gestort (eigenlijk al op 22/09 op het postkantoor), en vandaag die cent kado gekregen...

Maar nog geen afhaalberichtje bij de post.

Hoe zit het eigenlijk met het formulier voor nummerbehoud (speciaal voor deze actie) op de site van Telfort? Ik weet zeker dat ik die daar gezien heb, maar heb hem daarna niet meer terug kunnen vinden.

Weet iemand waar die gebleven is?
Kijk eens op
:*) http://www.telfort.nl/media/postbank/nummerbehoud.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

FiestaG schreef op 07 oktober 2004 @ 20:01:
Ja.. ik zie ook net dat ik 1cnt heb gekregen.. maar nog geen telefoon of afhaalbewijs :?

Kan iig al oefenen op de laatste 5 cijfers van mijn nieuwe telefoon nr! :*)
Op welke datum is die cent op jouw rekening bijgeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
belangrijker is misschien, hoeveel tijd zat er tussen je inschrijftijd en de tijd dat je de cent op je rekening kreeg? Maar dit zal wel per regio en persoon verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickoNL
  • Niet online

VickoNL

-----------

ik heb vandaag die cent gekregen.. vraag me dus ook af wanneer ik het bericht krijg dat ik hem kan ophalen.
Ik geef wel een seintje zodra ik hem heb.

500 over gemaakt op 29-09-2004
1 cent gekregen op 07-10-2004

[ Voor 19% gewijzigd door VickoNL op 07-10-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Jdemon schreef op 07 oktober 2004 @ 20:45:
belangrijker is misschien, hoeveel tijd zat er tussen je inschrijftijd en de tijd dat je de cent op je rekening kreeg? Maar dit zal wel per regio en persoon verschillen.
500 euro overgemaakt op 20 september (werd pas verwerkt op 22 september)
1 cent "cadeau" gekregen op 7 oktober

(en ik woon in limburg, voor zover dat uit zou kunnen maken dus)

[ Voor 10% gewijzigd door gday op 07-10-2004 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Zie je wel, mij vergeten ze gewoon
:+

edit: zo te zien heeft iedereen levertijden van 2 weken , ik zit nu al op 3,5 ofzo :S

[ Voor 54% gewijzigd door Jdemon op 07-10-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shutdown98
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 09:42
Vandaag datakabeltje gehaald bij de BelCompany.
Is van siemens zelf dus wel goed.
Werkte eerst niet, maar bleek aan de usb poort te liggen. Nu doe ie het goed.
Tip, via de klantenservice van Siemens raden ze me aan niet de datasuite te gebruiken, maar de MPM software (mobile phone manager)
Die kun je vinden bij de S65, maar herkent alle toestellen automatisch en schijnt beter te werken.
O ja, 24-9 gestort en 6 oktober gehaald...
Veel mooier dan mijn oude c60! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanvraag: 20-09-2004
Geld af: 23-09-2004
1 cent: 6-10-2004
Afhaalbewij: 7-10-2004 (Verstuurd 4-10-2004, vind ik knap)

Afhalen: (Maandag als ik eindelijk weer een ID-kaart heb zodat ik weer kan zeggen dan ik ik ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Jdemon schreef op 07 oktober 2004 @ 20:55:
Zie je wel, mij vergeten ze gewoon
:+

edit: zo te zien heeft iedereen levertijden van 2 weken , ik zit nu al op 3,5 ofzo :S
Joh, als ik jou was zou ik bellen naar de Postbank, want wie weet is er wel iets mis gegaan met je aanvraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:44
Officieel (staat in de folder) is de levertijd maximaal 4 weken. Dus je moet nog een paar dagen geduld hebben.

Maar goed, het is idd vreemd dat de een al na 2 weken bericht krijgt, en de ander dan nog 2 weken moet wachten...

Trouwens, als ik lees 6-10 de cent en 7-10 het afhaalbericht, zou ik misschien vandaag wel .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Laatst online: 14:11
drpeer_holland schreef op 07 oktober 2004 @ 12:03:
Heb ook hetzelfde, dus ook al aangemeld op 20-09-2004 en ook nog geen bericht, dus ik wacht nog maar even af....
Ik heb gisteren mijn telefoon ook opgehaald,

20 september aanvraag
7 oktober afhaalbericht ontvangen.

Lekker snel dus, wat betreft de telefoon, is een leuk telefoontje en zeker beter dan mijn sony/ericsson t200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Brobbel schreef op 08 oktober 2004 @ 05:29:
Officieel (staat in de folder) is de levertijd maximaal 4 weken. Dus je moet nog een paar dagen geduld hebben.

Maar goed, het is idd vreemd dat de een al na 2 weken bericht krijgt, en de ander dan nog 2 weken moet wachten...

Trouwens, als ik lees 6-10 de cent en 7-10 het afhaalbericht, zou ik misschien vandaag wel .......
Ik zal inderdaad nog even wachten tot dinsdag en dan maar eens gaan bellen, hopen dat het dan niet meer zo lang duurt.

Bij mijn ouders was er trouwens helemaal geen 0,01 cent bijgeschreven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
Ik heb gisteren het afhaalbericht gehad. Vandaag ff langs het postkantoor.

Bij zat er dus 1 a 2 dagen tussen de cent het afhaalbewijs.

en ongeveer 2 weken tussen aanvraag en afhaalbewijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag ik en me zusje hadde het op 28 septemberovergemaakt via het i-net. Me zusje heeft al de telefoon en ik nog steeds niks. Ik ga ze wel even opebellen. Ik had het note bene in de ochten overgemaakt terwijl me zusje pas in de middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

24 september gespaard, 4 oktober 0,01 gehad en op 7 oktober afhaalbericht ontvangen.

Leuk toestel, alleen: hoe krijg ik dat telfortgifje weg? Je ziet haast je wallpaper niet meer. Op m'n c60 was het telfort.gif weggooien, maar heb dit niet voor elkaar gekregen op de mc60?!

Oja, irri vliegtuigcontrolecheck ben je kwijt na het activeren van het vragen om 'n PIN ;)

ook nuttige urrel is deze van Siemens

[ Voor 25% gewijzigd door tweaktubbie op 08-10-2004 11:01 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:06
Eind september de cash overgemaakt, vandaag al de cent van de postbank gekregen. Goed bezig :)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Jdemon schreef op 08 oktober 2004 @ 08:43:
[...]

Ik zal inderdaad nog even wachten tot dinsdag en dan maar eens gaan bellen, hopen dat het dan niet meer zo lang duurt.

Bij mijn ouders was er trouwens helemaal geen 0,01 cent bijgeschreven :?
Misschien komt het omdat ik een Internetsparen-spaarrekening heb?

Ik vind het trouwens vreemd dat er zoveel variatie zit tussen de wachttijden voor de verschillende mensen. De een heeft de telefoon al na 1.5 week in z'n bezit, en de ander wacht bijna 4 weken...

Wat ik ook vaag (en een beetje oneerlijk/onvriendelijk) vind, is dat de actie op 20 september begon, maar dat al hele volksstammen zo'n ding hebben kunnen aanvragen VOOR 20 september. Ik had dus netjes gewacht tot die datum.... tja, als ik geweten had dat je ook eerder aan kon vragen... :)

[ Voor 40% gewijzigd door gday op 08-10-2004 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de brief binne, ik ga maar meteen naar het postkantoor :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
Iemand al de nieuwe firmware geprobeerd?
Device Software

[ Voor 4% gewijzigd door KnoppenSpook op 08-10-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Wat ik ook vaag (en een beetje oneerlijk/onvriendelijk) vind, is dat de actie op 20 september begon, maar dat al hele volksstammen zo'n ding hebben kunnen aanvragen VOOR 20 september. Ik had dus netjes gewacht tot die datum.... tja, als ik geweten had dat je ook eerder aan kon vragen...
Stond in het Plus! (Blauw, of hoe het heet) blaadje van de Postbank voor vaste klanten met meerdere afgenomen producten. Kon je via een 0900-nummer je vast aanmelden, soort vaste-klanten-voordeel dus. Maar wat maakt een of twee weekjes nou uit eigenlijk, je krijgt 'm toch wel. :/

Kwam er overigens net achter dat beltegoed cashen (zie andere draadjes) of kopen middels 09xx-nummers met geen enkel van de mij bekende diensten lukt met Telfort. "U kunt dit nummer niet bellen met uw mobiele telefoon". Daar had ik toch eigenlijk wel op gehoopt. :'(

[ Voor 3% gewijzigd door tweaktubbie op 08-10-2004 12:31 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooh men, wat is die foto functie triest zeg, zelfs een goedkope webcam maakt mooiere foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

RFVR schreef op 08 oktober 2004 @ 12:31:
[...]

Stond in het Plus! (Blauw, of hoe het heet) blaadje van de Postbank voor vaste klanten met meerdere afgenomen producten. Kon je via een 0900-nummer je vast aanmelden, soort vaste-klanten-voordeel dus. Maar wat maakt een of twee weekjes nou uit eigenlijk, je krijgt 'm toch wel. :/
Het gaat me niet zozeer om de wachttijd (hoewel ik dat wel kut vind natuurlijk :P), maar meer om het feit dat je dan achter het net zou kunnen vissen terwijl je in principe dacht op tijd te zijn.
Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 12:40:
ooh men, wat is die foto functie triest zeg, zelfs een goedkope webcam maakt mooiere foto's.
Nja, ik denk niet dat ik 'm zou willen hebben voor foto's. Daar gebruik ik m'n digicam wel voor. :)

Edoch, mijn afhaalbewijs is ook gearriveerd, dus ik spring ff in de auto naar het postkantoor. :)

[ Voor 32% gewijzigd door gday op 08-10-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 12:40:
Ik hoop niet dat je beter had verwacht :X Dat is ook precies de reden waarom ik niet aan de actie meegedaan heb :) Vond het op zich wel een mooie aanbieding maar na een paar reviews bekeken en ervaringen gelezen te hebben, heb ik er toch maar van afgezien.

Flink geadverteerd telefoon met camera, maar ja als de kwaliteit van de foto's bagger is had je die camera er beter van af kunnen laten en in iets anders kunnen investeren.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, maar ik had niet verwacht dat de foto functie zo brak zal zijn. De meeste telefoons hebbe toch wat mooier foto's.
Bij de siemens moet je zelfs gokken wat op de foto staat en je zou haast zeggen dat het geen kleure foto is. Ze hadde beter die foto functie kunne weg laten.

Hier kan je de seriele data kabel kopen voor 11 euro, http://www.gsm-trading-service.nl/nl/dept_102.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Is een USB kabel niet beter/makkelijker? Of heeft dat nadelen tov een seriele kabel?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
gday schreef op 08 oktober 2004 @ 11:53:
[...]

Wat ik ook vaag (en een beetje oneerlijk/onvriendelijk) vind, is dat de actie op 20 september begon, maar dat al hele volksstammen zo'n ding hebben kunnen aanvragen VOOR 20 september. Ik had dus netjes gewacht tot die datum.... tja, als ik geweten had dat je ook eerder aan kon vragen... :)
Je kunt het wel eerlijk vinden maar uiteindelijk heb je hem dus wel een stuk sneller dan ik. Ik had het via de mail geregeld op de dagen nadat het in het NL magazine van postbank was verschenen, maar ik krijg hem wel als laatste nu.

Over de kabels: serieel en USB maakt niet zoveel uit, alleen het snleheidsverschil maar dan is met zulke kleine bestanden niet echt aan de orde.

Over het telfortgifje: dit schijnen ze hebben beveiligd zodat het niet weg kan. Een manier om hiervan af te komen is door als operator logo een gif van 1 pixel te nemen, dat is toch nauwelijks zichtbaar. Dit zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt, in de map clip Gallery zit een plaatje met een klein zwart driehoekje ;) .
De USB kabel kost zo 16 euro, ietsjes duurder. Aan de ene kant vind ik me nokia 8310 relax, is net wat kleiner, werkt vlotter, enz. Maar een gegeven paard moet je ook weer niet in de mond kijken.
Voor een gratis telefoon vind ik het niet verkeerd.

Alleen hoe stel je in dat die black light langer aan blijft ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Ik heb hier geen referentie om iets te testen, maar ik zou het verwachten in instellingen --> weergave.

Maar ik heb geen idee of het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kan je het niet instellen, ik ben bang dat je het nergens kan instellen want het staat ook niet in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Dan zal het wel niet nee, dus gewoon weer een knopje indrukken als hij uitgaat is de enige oplossing.

edit: weer geen post vandaag :S

[ Voor 15% gewijzigd door Jdemon op 08-10-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Laatst online: 06:20
Ik heb nu Siemens Data Suite geinstalleerd.

maar ik krijg outlook niet geopend in het programma dan krijg ik de melding dat mijn outlook mijn outlook versie niet compitabel is met het programma.

Ik heb outlook 2003 en die is waarschijnlijk te nieuw :(

weet iemand hoe ik dat kan gebruiken.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh hebben jullie de telefoon moeten ophalen? Hij werd bij mij vandaag gebracht
28 september, girofoon gebeld
29 september, geld eraf gehaald
8 oktober, vandaag gebracht

en geen 1 cent op m'n rekening gekregen, ik heb dus geen opwaardeercode? :?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
Telefoon binnen!!

Maar als ik 1244 bel krijg een stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is.
De eerste dat ik het nummer belde ging ie heel lang over en hing toen op...

Bereik is 4 van 5.

Nu kan ik niet opwarderen etc.. :(
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

KnoppenSpook schreef op 08 oktober 2004 @ 18:09:
Telefoon binnen!!

Bereik is 4 van 5.

Iemand een oplossing?
M'n kleine zusje heeft 'm ook vandaag ontvangen en meldt hetzelfde. M.a.w, d'r is een fout bij Telfort :)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
CyBeR schreef op 08 oktober 2004 @ 18:11:
[...]

M'n kleine zusje heeft 'm ook vandaag ontvangen en meldt hetzelfde. M.a.w, d'r is een fout bij Telfort :)
GRMBL, zwaaaar minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickoNL
  • Niet online

VickoNL

-----------

Ik heb hem ook opgehaalt vandaag..
Vanmorgen nog gebeld met 1244, ging allemaal oke, maar nog altijd 0,01 euro..

Kan dus niet bellen, maar raar genoeg ook niet gebeld worden. :(
Als ik nu 1244 probeer te bellen, same prob. het nr is niet bereikbaar.
Misschien door de drukte..?

Anyway.. tis toch best een leuk toestelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
Weet iemand misschien waar je games kan downloaden voor de mc60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Als ik iets wil downloaden, krijg ik een progressbar te zien met daarboven de tijd die ik nog te gaan heb... maar de download blijft steeds steken op 0%. Ligt niet aan de server, want het is met alle downloads.

Hebben jullie hier ook last van? :(

edit:

Ik bedoel dus het downloaden van java-midlets.

[ Voor 12% gewijzigd door gday op 08-10-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Laatst online: 21-09 14:55

RC2

Resistance is futile

RFVR schreef op 08 oktober 2004 @ 10:57:
Leuk toestel, alleen: hoe krijg ik dat telfortgifje weg? Je ziet haast je wallpaper niet meer. Op m'n c60 was het telfort.gif weggooien, maar heb dit niet voor elkaar gekregen op de mc60?!
Ik heb een gifje genaamd transparent.gif gedownload en die ingesteld als operator logo, nu is er alleen heel even een naam te zien als er verbinbding gemaakt word met het netwerk.

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:27

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

KnoppenSpook schreef op 08 oktober 2004 @ 18:09:
Telefoon binnen!!

Bereik is 4 van 5.

Iemand een oplossing?
Telfort heeft op dit moment te kampen met een storing in het opwaardeersysteem, waardoor het mogelijk is dat het opwaardeernummer niet bereikbaar is, of dat het langer duurt voor je toestel geactiveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:52
_Mystikal_ schreef op 08 oktober 2004 @ 23:17:
[...]

Telfort heeft op dit moment te kampen met een storing in het opwaardeersysteem, waardoor het mogelijk is dat het opwaardeernummer niet bereikbaar is, of dat het langer duurt voor je toestel geactiveerd is.
Het telefoonnummer is weer bereikbaar maar inderdaad nog steeds geen beltegoed :(

Lekkere voorbereiding van Telfort. Als je 500.000 telefoons uitdeelt dan weet je ook dat deze allemaal geactiveerd dienen te worden. En door het succes van de Postbank actie ... is ook zo'n DUHHHH .... kreet :X

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik ben net op tijd geweest met activeren geloof ik. Heb het gistermiddag rond 2 uur gedaan. :)

Ik heb nog een vraag... en het is wellicht een domme vraag, maar waarom gaat er bij mij geen beltegoed vanaf als ik even via GPRS wat webpagina's heb bezocht (die niet in de cache staan)? Als ik een MMS verstuur gaat er wel beltegoed vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickoNL
  • Niet online

VickoNL

-----------

Alles werkt nu hier..
kan alleen geen MMS ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik denk dat de mensen in dit topic niet teveel moeten rekenen over wachttijden. Ikzelf heb op mijnpostbank.nl nog geen + 0,01 gezien, maar kreeg vandaag wel al mijn afhaalbewijs in de bus (12:50, postkantoor om 13:00 uur gesloten, dus ik haalde het nog net ;) )

30-09-2004 E500 overgeboekt via internetbankieren, en zelfde dag ook het online form ingevuld.
09-10-2004 Dus afhaalbewijs en GSM.

Wachttijd komt dus neer op 10 dagen, wat ik zeer acceptabel vind!

Nu kijken of de bestelde datakabel net zo snel komt als deze telefoon ;)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op me rekening heb ik geen 1 cent ontvangen, maar in deplaast van 15 heb ik 15,01 euro beltegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Het is volgens mij normaal dat er al een cent op je telefoon staat.

Ik had de klantenservice van de postbank gemaild maar die konden even niets vinden over mijn afhaalbewijs |:(

Ik moest binnenkort maar eens bellen zeiden ze.

Zo te zien krijgt niet iedereen die 1 cent voordat ze hun afhaalbewijs kregen. Maarja, ik heb nog geen van beide. En een wachttijd van 10 dagen?? Ik zit nu 3 weken en 5 dagen te wachten en geen teken van leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Mmm, ik bellen met 1244, het verhaaltje aangehoord, krijg ik het verhaal dat je telefoon pas geactiveerd wordt na het kiezen "standaard" of "piek & dal". Ik kies dus voor "2" (Piek en dal) en er wordt gevraagd of dit klopt. Ik kies voor "1" (Ja). Het wordt verdomd stil aan de andere kant van de lijn, en na 30 seconden: "Er is iets misgegaan, de verbinding wordt verbroken".

Dus maar weer opnieuw geprobeerd:
Ik kies weer voor "2" (Piek en dal), en weer bevestig ik dit met een "1". Ik krijg de melding: "Uw tarief is ingesteld volgens het piel & dal tarief." en weer stil, echter kreeg ik geen meldingen meer. Ik kan via 1244 dus niet weer opnieuw activeren omdat ik dan in het opwaardeermenu kom, echter telefoon heeft dus E0,00 beltegoed, en kan dus zowel niet bellen als gebelt worden :(

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:27

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Zie ook hierboven ;)

Er is op dit moment een storing in de opwaardeerlijn van Telfort. Hierdoor slagen de activaties wel, maar worden ze vertraagd uitgevoerd. Wachttijd kan oplopen tot een dag, maar je bent nu goed geactiveerd, dus maak je geen zorgen erover, ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De data kebel is bel bel company 17 euro, en geen 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diovarus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:08
RC2 schreef op 08 oktober 2004 @ 22:59:
[...]

Ik heb een gifje genaamd transparent.gif gedownload en die ingesteld als operator logo, nu is er alleen heel even een naam te zien als er verbinbding gemaakt word met het netwerk.
Waar heb je die vandaan????
Ik wil ook van die klote logo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
Je kan er zelf eentje maken met bijv. adobe photoshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diovarus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:08
Intrique schreef op 09 oktober 2004 @ 17:52:
Je kan er zelf eentje maken met bijv. adobe photoshop.
en hoe krijg je die op je tel als je geen datakabel hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Niet.

Of wel, volgens mij heb ik een keer een link gezien naar een WAP-adres waar ook zo een transparant gifje op stond.

Maar ik weet de link niet meer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:52
sandergar schreef op 09 oktober 2004 @ 10:41:
[...]

Het telefoonnummer is weer bereikbaar maar inderdaad nog steeds geen beltegoed :(
En nu kan er eindelijk ook gebeld worden ... _/-\o_

Heb met de datakabel zitten spelen. Met Windows 98 en als applicatie Mobile Phone Manager (zoals eeder is geadviseerd) werkt het geheel maar vreselijk traag en slecht.

Enne ipv de camera had Siemens beter Bluetooth kunnen inbouwen. Echt waardeloos. Menubesturing is niet zoals ik gewend ben van mn Siemens S35. 'k Zou niet eens weten hoe ik mn beltoon moet veranderen. 't Wordt dus eens tijd om de handleiding er bij te pakken ...

Dan nog de Simlock die zelfs mn Telfort abo tegenhoudt :( 'k Geloof niet dat dit probleem zelfstandig te verhelpen is dus binnenkort maar eens langs zo'n service gericht telefoonwinkeltje. >:)

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Jdemon schreef op 09 oktober 2004 @ 18:04:
Niet.

Of wel, volgens mij heb ik een keer een link gezien naar een WAP-adres waar ook zo een transparant gifje op stond.

Maar ik weet de link niet meer. 8)7
Je kunt bijv ook gewoon gaan naar http://www.gizmozone.com/images/transparent.gif ... daar hoef je helemaal geen WAP-adres voor te hebben ofzo.

Gewoon daar naartoe gaan, en dan opslaan, en dan als operator-logo instellen.

Zo is het mij ook gelukt.

Ik heb zelf nog een ander probleem :(

Het knopje van de 2 is namelijk hééél moeilijk in te drukken. Moet echt kracht zetten, terwijl de andere knopjes makkelijk ingedrukt kunnen worden. Ik heb een beetje zitten kijken waarom, en ik kwam erachter dat er 4 pinnetjes zitten in het frontje, op de plek waar je de knopjes erin drukt. Echter, in het "velletje" waar de knopjes op zitten, zitten slechts 2 gaatjes. De 2 overige pinnetjes brengen het velletje dus een beetje in de verdrukking, omdat daar geen gat zit. Zonder frontje is het dan ook geen probleem om de 2 in te drukken.

Ik heb een foto gemaakt van de achterkant van het vel waar de knopjes op zitten. Met rood heb ik de plekken omcirkeld waarvan ik zou verwachten dat daar ook gaatjes zitten, zodat de pinnetjes van het frontje daarin vallen.

Afbeeldingslocatie: http://instinct.student.utwente.nl/~gday/siemensknopjes_thumb.jpg

Let maar niet op de troep op het kastje op de achtergrond. De konijnen zijn een beetje actief geweest. :D

Kan iemand voor mij controleren of ik hier inderdaad eigenlijk gaatjes had moeten hebben? In dat geval ga ik namelijk maar zelf gaatjes maken, maar als er GEEN gaatjes horen te zitten kan ik nog ff verder kijken naar een andere oplossing.

Degene die mij hiermee helpt is voor de rest van de maand mijn held. :)

En oja, is het iemand al gelukt om een JAVA-midlet te downloaden op de telefoon? Als ik dat doe blijft de progress bar steeds steken op 0%, ongeacht welke server.

[ Voor 11% gewijzigd door gday op 09-10-2004 19:45 . Reden: Vergeten om de foto ook te posten ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste