hoe lang heb je op het afhaalbericht moeten wachten?
ik zit al twee weken te wachten!
ik zit al twee weken te wachten!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 17:52 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 17:52 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Ramzzz op 03-10-2004 23:41 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
Simkaart van C60 kan niet naar MC60, wel andersom. Dus kan ik eerst de tel.nrs naar geheugen C60 verplaatsen, MC60 simkaartje erin en de telnrs naar simkaart verplaatsen.sander815 schreef op 01 oktober 2004 @ 12:56:
[...]
wat snap je hieraan niet? lijkt mij een duidelijk antwoord, nrs kopieren naar sim, en er weer afhalen
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
D'r zijn apparaatjes die dat kunnen.Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 20:45:
[...]
Simkaart van C60 kan niet naar MC60, wel andersom. Dus kan ik eerst de tel.nrs naar geheugen C60 verplaatsen, MC60 simkaartje erin en de telnrs naar simkaart verplaatsen.
Het probleem is dat ik niet wil VERPLAATSEN maar kopieren!! Want ik wil die adressen ook in de C60 laten staan. Hoe kan ik het hele telefoonboek kopieren??
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Ik denk niet dat dat hier besproken mag worden...Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 21:37:
Ik hoop de MC60 binnenkort binnen te krijgen. Kan iemand mij vertellen wat je allemaal kan met een datakabel? Ik las dat je hiermee o.a. de simlock kan verwijderen? Hoe doe ik dat dan? Welke software kun je hiervoor gebruiken?
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Zie zodirect je email.Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 21:37:
Ik hoop de MC60 binnenkort binnen te krijgen. Kan iemand mij vertellen wat je allemaal kan met een datakabel? Ik las dat je hiermee o.a. de simlock kan verwijderen? Hoe doe ik dat dan? Welke software kun je hiervoor gebruiken?
Verwijderd
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
Ik heb op 20-09-2004 de telefoon aangevraagd, en vandaag lag het afhaalbewijs in de brievenbus.KnoppenSpook schreef op 05 oktober 2004 @ 20:25:
Ik heb rond 23-09-2004 de 500 euro overgemaakt. En nog steeds geen bericht binnen. (is ook nog geen 4 weken natuurlijk)
Wat was nou ongeveer de gemiddelde response time in deze actie?
[ Voor 3% gewijzigd door Overspeed op 05-10-2004 20:57 ]
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
[ Voor 3% gewijzigd door Openfeld op 06-10-2004 19:08 . Reden: ff duidelijk zijn ]
Weet iemand of deze kabel ook te gebruiken is icm de MC60? Want 30 euro voor een datakabel vind ik toch een beetje teveel van het goede.Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 02:15:
Maar zo'n data kabel hoeft toch ook niet zo veel te kosten?
Of is deze van de Belcompany (http://www.belcompany.nl/_WS_/_IE_/_NF_/home.htm), helaas geen directe link, maar daar staat onder de rubriek GSM accessoires/Data accessoires de volgende kabel:
Siemens datakabel *55/60 € 16,95
niet geschikt voor de MC60?
vtec just kicked in yo!
Jah ik heb 'em gekocht bij Belcompany voor 16 euro en hij werkt. Ik kan nu plaatje enz. opzetten. (Je moet wel ff die driver installeren dat is meegelevert en datasuite downloaden van siemens)xerix schreef op 06 oktober 2004 @ 19:10:
[...]
Weet iemand of deze kabel ook te gebruiken is icm de MC60? Want 30 euro voor een datakabel vind ik toch een beetje teveel van het goede.
Of heeft iemand toevallig een schema voor een datakabel?
[ Voor 3% gewijzigd door Intrique op 06-10-2004 21:06 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Toewan op 06-10-2004 21:21 ]
Is deze datakabel ook te gebruiken voor het doel waarvoor de meeste mensen zo'n kabel kopen?Intrique schreef op 06 oktober 2004 @ 21:05:
[...]
Jah ik heb 'em gekocht bij Belcompany voor 16 euro en hij werkt. Ik kan nu plaatje enz. opzetten. (Je moet wel ff die driver installeren dat is meegelevert en datasuite downloaden van siemens)
vtec just kicked in yo!
[ Voor 19% gewijzigd door AMDFreak op 06-10-2004 21:53 ]
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Het wordt automatisch in 1x afgeschreven. Bij mij is er inmiddels al 75euro afgeschreven. En nog een afschrijving van 1 eurocent voor het opwaarderenAMDFreak schreef op 06 oktober 2004 @ 21:52:
beltegoed wordt over 5 maanden elke maand automatisch met € 15,- opgewaardeerd. (je betaald in totaal dus éénmalig € 75,-!!
hmm dit snap ik niet.. dus als je je telefoon 5 maanden hebt wordt er automatisch 15 euro afgeschreven?
of is het gewoon in 1x 75 euro afgeschreven en klaar?
ik heb trouwens alleen nog maar dat formulier van het internet ingevuld.. moet ik dan nog ff zelf handmatig geld overmaken?
vtec just kicked in yo!
Verwijderd
0,01 KN: * MOBIEL OPWAARDEREN Opwaardeercode * Voor telnr +316* Vriendelijke groeten
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 22:20:
Ik heb juist vandaag 1 eurocent gekregen van de postbank. Ik neem aan dat dit te maken heeft met deze actie. Anders vind ik het wel heel aardig.
0,01 KN: * MOBIEL OPWAARDEREN Opwaardeercode * Voor telnr +316* Vriendelijke groeten
De opwaardeercode wordt automatisch aangemaakt zodra het toestel aan u wordt verzonden. De opwaardeercode kunt u vinden op uw giroafschrift. Aangezien op uw giroafschrift alleen betalingstransacties zichtbaar zijn, maakt de Postbank € 0,01 aan u over met de vermelding van de opwaardeercode.
vtec just kicked in yo!
Who wants to life forever anyway...
Tuurlijk, heb getestxerix schreef op 06 oktober 2004 @ 21:39:
[...]
Is deze datakabel ook te gebruiken voor het doel waarvoor de meeste mensen zo'n kabel kopen?
Het is een usb kabel.RC2 schreef op 06 oktober 2004 @ 22:54:
dus eigenlijk kost het maar 74,99
Zit er software bij die kabel van belcompany? en is het een seriele of usb aansluiting?
[ Voor 52% gewijzigd door Intrique op 06-10-2004 23:11 ]
[ Voor 78% gewijzigd door Toewan op 07-10-2004 00:07 ]
wordt moeilijk volgens mijn, maar het werkt wel goed om er van alles op en af te halen van je telefoon. zoals ringtones, foto's en java gamesxerix schreef op 06 oktober 2004 @ 21:39:
[...]
Is deze datakabel ook te gebruiken voor het doel waarvoor de meeste mensen zo'n kabel kopen?
[ Voor 9% gewijzigd door Arie26 op 07-10-2004 12:27 ]
Teteringen
Verwijderd
Al wel 0,01 cent begeschreven gekregen van de Postbank??Jdemon schreef op 07 oktober 2004 @ 15:46:
ik snap het niet dat sommigen hun afhaalbewijs zo snel krijgen.
Ben al aan het wachten vanaf 14 september en nog steeds geen bericht.
Mijn afhaalbewijs zal wel weer kwijt zijn
Dit vraag ik me nou ook af. Ik heb vandaag ook 1 cent kado gekregen:Jdemon schreef op 07 oktober 2004 @ 17:26:
hoeveel tijd zit er tussen het bijschrijven van dat geld en het ontvangen van het afhaalbewijs?
KN: B:59379 MOBIEL OPWAARDEREN Opwaardeercode ***** Voor telnr +316***42418 Vriendelijke groeten
ingen vill veta var du köpt din tröja
Verwijderd
Kijk eens opBrobbel schreef op 07 oktober 2004 @ 13:41:
Heb 24/09 gestort (eigenlijk al op 22/09 op het postkantoor), en vandaag die cent kado gekregen...
Maar nog geen afhaalberichtje bij de post.
Hoe zit het eigenlijk met het formulier voor nummerbehoud (speciaal voor deze actie) op de site van Telfort? Ik weet zeker dat ik die daar gezien heb, maar heb hem daarna niet meer terug kunnen vinden.
Weet iemand waar die gebleven is?
Op welke datum is die cent op jouw rekening bijgeschreven?FiestaG schreef op 07 oktober 2004 @ 20:01:
Ja.. ik zie ook net dat ik 1cnt heb gekregen.. maar nog geen telefoon of afhaalbewijs![]()
Kan iig al oefenen op de laatste 5 cijfers van mijn nieuwe telefoon nr!
[ Voor 19% gewijzigd door VickoNL op 07-10-2004 20:50 ]
500 euro overgemaakt op 20 september (werd pas verwerkt op 22 september)Jdemon schreef op 07 oktober 2004 @ 20:45:
belangrijker is misschien, hoeveel tijd zat er tussen je inschrijftijd en de tijd dat je de cent op je rekening kreeg? Maar dit zal wel per regio en persoon verschillen.
[ Voor 10% gewijzigd door gday op 07-10-2004 21:00 ]
[ Voor 54% gewijzigd door Jdemon op 07-10-2004 21:49 ]
Verwijderd
Joh, als ik jou was zou ik bellen naar de Postbank, want wie weet is er wel iets mis gegaan met je aanvraag?Jdemon schreef op 07 oktober 2004 @ 20:55:
Zie je wel, mij vergeten ze gewoon
edit: zo te zien heeft iedereen levertijden van 2 weken , ik zit nu al op 3,5 ofzo
Ik heb gisteren mijn telefoon ook opgehaald,drpeer_holland schreef op 07 oktober 2004 @ 12:03:
Heb ook hetzelfde, dus ook al aangemeld op 20-09-2004 en ook nog geen bericht, dus ik wacht nog maar even af....
Ik zal inderdaad nog even wachten tot dinsdag en dan maar eens gaan bellen, hopen dat het dan niet meer zo lang duurt.Brobbel schreef op 08 oktober 2004 @ 05:29:
Officieel (staat in de folder) is de levertijd maximaal 4 weken. Dus je moet nog een paar dagen geduld hebben.
Maar goed, het is idd vreemd dat de een al na 2 weken bericht krijgt, en de ander dan nog 2 weken moet wachten...
Trouwens, als ik lees 6-10 de cent en 7-10 het afhaalbericht, zou ik misschien vandaag wel .......
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door tweaktubbie op 08-10-2004 11:01 ]
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Agree to disagree... | Sort that one out!
Misschien komt het omdat ik een Internetsparen-spaarrekening heb?Jdemon schreef op 08 oktober 2004 @ 08:43:
[...]
Ik zal inderdaad nog even wachten tot dinsdag en dan maar eens gaan bellen, hopen dat het dan niet meer zo lang duurt.
Bij mijn ouders was er trouwens helemaal geen 0,01 cent bijgeschreven
[ Voor 40% gewijzigd door gday op 08-10-2004 11:57 ]
Iemand al de nieuwe firmware geprobeerd?
[ Voor 4% gewijzigd door KnoppenSpook op 08-10-2004 12:02 ]
Stond in het Plus! (Blauw, of hoe het heet) blaadje van de Postbank voor vaste klanten met meerdere afgenomen producten. Kon je via een 0900-nummer je vast aanmelden, soort vaste-klanten-voordeel dus. Maar wat maakt een of twee weekjes nou uit eigenlijk, je krijgt 'm toch wel.Wat ik ook vaag (en een beetje oneerlijk/onvriendelijk) vind, is dat de actie op 20 september begon, maar dat al hele volksstammen zo'n ding hebben kunnen aanvragen VOOR 20 september. Ik had dus netjes gewacht tot die datum.... tja, als ik geweten had dat je ook eerder aan kon vragen...
[ Voor 3% gewijzigd door tweaktubbie op 08-10-2004 12:31 ]
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Verwijderd
Het gaat me niet zozeer om de wachttijd (hoewel ik dat wel kut vind natuurlijkRFVR schreef op 08 oktober 2004 @ 12:31:
[...]
Stond in het Plus! (Blauw, of hoe het heet) blaadje van de Postbank voor vaste klanten met meerdere afgenomen producten. Kon je via een 0900-nummer je vast aanmelden, soort vaste-klanten-voordeel dus. Maar wat maakt een of twee weekjes nou uit eigenlijk, je krijgt 'm toch wel.
Nja, ik denk niet dat ik 'm zou willen hebben voor foto's. Daar gebruik ik m'n digicam wel voor.Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 12:40:
ooh men, wat is die foto functie triest zeg, zelfs een goedkope webcam maakt mooiere foto's.
[ Voor 32% gewijzigd door gday op 08-10-2004 13:04 ]
Ik hoop niet dat je beter had verwachtVerwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 12:40:
ooh men, wat is die foto functie triest zeg, zelfs een goedkope webcam maakt mooiere foto's.
Verwijderd
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Je kunt het wel eerlijk vinden maar uiteindelijk heb je hem dus wel een stuk sneller dan ik. Ik had het via de mail geregeld op de dagen nadat het in het NL magazine van postbank was verschenen, maar ik krijg hem wel als laatste nu.gday schreef op 08 oktober 2004 @ 11:53:
[...]
Wat ik ook vaag (en een beetje oneerlijk/onvriendelijk) vind, is dat de actie op 20 september begon, maar dat al hele volksstammen zo'n ding hebben kunnen aanvragen VOOR 20 september. Ik had dus netjes gewacht tot die datum.... tja, als ik geweten had dat je ook eerder aan kon vragen...
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 14:08 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Jdemon op 08-10-2004 15:13 ]
Teteringen
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 18:45 ]
M'n kleine zusje heeft 'm ook vandaag ontvangen en meldt hetzelfde. M.a.w, d'r is een fout bij TelfortKnoppenSpook schreef op 08 oktober 2004 @ 18:09:
Telefoon binnen!!
Maar als ik 1244 bel krijg een stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is.
De eerste dat ik het nummer belde ging ie heel lang over en hing toen op...
Bereik is 4 van 5.
Nu kan ik niet opwarderen etc..
Iemand een oplossing?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
GRMBL, zwaaaar minderCyBeR schreef op 08 oktober 2004 @ 18:11:
[...]
M'n kleine zusje heeft 'm ook vandaag ontvangen en meldt hetzelfde. M.a.w, d'r is een fout bij Telfort
[ Voor 12% gewijzigd door gday op 08-10-2004 23:08 ]
Ik heb een gifje genaamd transparent.gif gedownload en die ingesteld als operator logo, nu is er alleen heel even een naam te zien als er verbinbding gemaakt word met het netwerk.RFVR schreef op 08 oktober 2004 @ 10:57:
Leuk toestel, alleen: hoe krijg ik dat telfortgifje weg? Je ziet haast je wallpaper niet meer. Op m'n c60 was het telfort.gif weggooien, maar heb dit niet voor elkaar gekregen op de mc60?!
Who wants to life forever anyway...
Telfort heeft op dit moment te kampen met een storing in het opwaardeersysteem, waardoor het mogelijk is dat het opwaardeernummer niet bereikbaar is, of dat het langer duurt voor je toestel geactiveerd is.KnoppenSpook schreef op 08 oktober 2004 @ 18:09:
Telefoon binnen!!
Maar als ik 1244 bel krijg een stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is.
De eerste dat ik het nummer belde ging ie heel lang over en hing toen op...
Bereik is 4 van 5.
Nu kan ik niet opwarderen etc..
Iemand een oplossing?
Het telefoonnummer is weer bereikbaar maar inderdaad nog steeds geen beltegoed_Mystikal_ schreef op 08 oktober 2004 @ 23:17:
[...]
Telfort heeft op dit moment te kampen met een storing in het opwaardeersysteem, waardoor het mogelijk is dat het opwaardeernummer niet bereikbaar is, of dat het langer duurt voor je toestel geactiveerd is.
2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu
20*350ZO45°
Verwijderd
20*350ZO45°
Zie ook hierboven
Waar heb je die vandaan????RC2 schreef op 08 oktober 2004 @ 22:59:
[...]
Ik heb een gifje genaamd transparent.gif gedownload en die ingesteld als operator logo, nu is er alleen heel even een naam te zien als er verbinbding gemaakt word met het netwerk.
en hoe krijg je die op je tel als je geen datakabel hebt?Intrique schreef op 09 oktober 2004 @ 17:52:
Je kan er zelf eentje maken met bijv. adobe photoshop.
En nu kan er eindelijk ook gebeld worden ...sandergar schreef op 09 oktober 2004 @ 10:41:
[...]
Het telefoonnummer is weer bereikbaar maar inderdaad nog steeds geen beltegoed
2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu
Je kunt bijv ook gewoon gaan naar http://www.gizmozone.com/images/transparent.gif ... daar hoef je helemaal geen WAP-adres voor te hebben ofzo.Jdemon schreef op 09 oktober 2004 @ 18:04:
Niet.
Of wel, volgens mij heb ik een keer een link gezien naar een WAP-adres waar ook zo een transparant gifje op stond.
Maar ik weet de link niet meer.
[ Voor 11% gewijzigd door gday op 09-10-2004 19:45 . Reden: Vergeten om de foto ook te posten ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq