[Postbank actie] Gratis Siemens MC60 bij € 500,- sparen

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.654 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zitten juist twee bobbels bij mijn telefoon. Ik denk dat jet beter de telefoon kan late omruilen.

Hier heb ik een vraagje over de midi files, ik heb hier heel cool midi nummer alleen me telefoon kan hem niet afspelen. Is er een programma waarmee je midi files kan converteren zodat die het er wel op doet ?

Me andere midi bestandjes doen het wel op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diovarus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:08
gday schreef op 09 oktober 2004 @ 19:40:
[...]

Je kunt bijv ook gewoon gaan naar http://www.gizmozone.com/images/transparent.gif ... daar hoef je helemaal geen WAP-adres voor te hebben ofzo.

Gewoon daar naartoe gaan, en dan opslaan, en dan als operator-logo instellen.

Zo is het mij ook gelukt.

En oja, is het iemand al gelukt om een JAVA-midlet te downloaden op de telefoon? Als ik dat doe blijft de progress bar steeds steken op 0%, ongeacht welke server.
Thx voor die link.

Met dat Java heb ik helaas ook telkens gezeik.
Blijft maar op 0 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand misschien een foto uploaden die hij met de camera gemaakt heeft?
kunnen we zien hoe slecht kwaliteit die foto's zijn (en hoe brak die camera is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:52
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 20:34:
kan iemand misschien een foto uploaden die hij met de camera gemaakt heeft?
kunnen we zien hoe slecht kwaliteit die foto's zijn (en hoe brak die camera is :P)
Bewonder de kunde van Siemens:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/sgardenier/0101_222209.jpg

Ps. mn kat is gefixeerd op de spin op ut plafond! Afstand camera - kat = ong 2 meter

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwacht niet te veel van.
Afbeeldingslocatie: http://tux.demon.nl/~joram/fotos/0101_000330.jpg

Op de telefoon zelf zien de foto's er helemaal wagelijk uit en er zit amper kleur in. Ze hadden beter een zwart wit camara kunne onbouwen met wat meer pixels. Of liever infrarood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 09:36

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 20:12:
Daar zitten juist twee bobbels bij mijn telefoon. Ik denk dat jet beter de telefoon kan late omruilen.
Ja, ik heb daar inderdaad ook bobbeltjes zitten. Dan ligt het dus niet daaraan, bedankt voor het kijken, held van de maand! ;)
Ik heb uiteraard geen zin om m'n telefoon weer terug te sturen... zal nog even kijken of ik niks anders kan verzinnen.
Diovarus schreef op 09 oktober 2004 @ 20:17:
[...]

Thx voor die link.

Met dat Java heb ik helaas ook telkens gezeik.
Blijft maar op 0 staan.
Nou, dan ligt dat dus gelukkig niet aan mijn telefoon. Vraag me af waar het dan aan ligt... iemand enig idee?? Ik wil graag een msn-client erop installeren namelijk, maar het ziet ernaar uit dat ik moet wachten tot m'n datakabel binnen is.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op 09 oktober 2004 @ 22:33:
Nou, dan ligt dat dus gelukkig niet aan mijn telefoon. Vraag me af waar het dan aan ligt... iemand enig idee?? Ik wil graag een msn-client erop installeren namelijk, maar het ziet ernaar uit dat ik moet wachten tot m'n datakabel binnen is.
Die MSN client gaat niet lukken want die software is alleen voor Symbian telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 22:42:
[...]

Die MSN client gaat niet lukken want die software is alleen voor Symbian telefoons.
Oh, dat had ik niet eens gezien. :)
Nou ja, dan heb je ook nog IM+. Die zou wel moeten werken, toch? Maar ook die downloadt ie niet... immer die 0%.

Ik heb trouwens zelf de brakke 2-toets van m'n telefoon gefixed. Ik heb het kuiltje onder de toets opgevuld met een heel klein beetje stevig dubbelgevouwen papier. Het is weliswaar niet helemaal perfect nog, maar ik kan nu gewoon op die knop drukken zonder dat ik veel kracht moet gebruiken.

Hoera! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 22:42:
[...]

Hier staat trouwens dat ie wel geschikt is voor de MC60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

gday schreef op 09 oktober 2004 @ 19:40:
[...]

En oja, is het iemand al gelukt om een JAVA-midlet te downloaden op de telefoon? Als ik dat doe blijft de progress bar steeds steken op 0%, ongeacht welke server.
Je moet waarschijnlijk even een goed profile selecteren om mee te downloaden. Op m'n M50 had ik geen gprs en moest ik even een profile aanmaken waarmee de telefoon inbelde naar SURFnet. Daarna zat 'ie gewoon direct aan internet en kon 'ie downloaden. Zoiets kan in principe ook gewoon via gprs.

Op m'n CX65 heb ik het nog niet geprobeerd: zet 't er liever via de datakabel op ;) veel goedkoper enzo ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

CyBeR schreef op 10 oktober 2004 @ 01:39:
[...]

Je moet waarschijnlijk even een goed profile selecteren om mee te downloaden. Op m'n M50 had ik geen gprs en moest ik even een profile aanmaken waarmee de telefoon inbelde naar SURFnet. Daarna zat 'ie gewoon direct aan internet en kon 'ie downloaden. Zoiets kan in principe ook gewoon via gprs.

Op m'n CX65 heb ik het nog niet geprobeerd: zet 't er liever via de datakabel op ;) veel goedkoper enzo ;)
Ik zou het ook via de datakabel over kunnen zetten, maar dan moet ik tot morgen wachten, want ik ben dit weekend bij m'n vriendin. :) En als ik dan morgen onderweg ben in de trein, zou het leuk zijn om dan al ff op msn te gaan zitten.

Maar ik zal kijken wat ik met je tip kan doen! Bedankt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 21:46
Is dat dan niet ongelofelijk duur?
Je zit dan toch constant online en dat gaat toch behoorlijk veel kosten of niet?

en verder lijkt het me nou niet zo heel makkelijk om te msnen via een mobiel.

Maar, probeer me eens van standpunt te veranderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Jdemon schreef op 10 oktober 2004 @ 10:58:
Is dat dan niet ongelofelijk duur?
Je zit dan toch constant online en dat gaat toch behoorlijk veel kosten of niet?

en verder lijkt het me nou niet zo heel makkelijk om te msnen via een mobiel.

Maar, probeer me eens van standpunt te veranderen :D
Bij een GPRS verbinding betaal je niet voor de tijd die je online bent, maar voor de data die je verstuurt/ontvangt. :)

Typen is niet eenvoudig nee, maar als je je verveelt in de trein (ik reis veel) heb je nog wat te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Hoeveel ben je dan ongeveer kwijt met het lasen van 1 pagina?'
Klinkt iig beter dan het oude wap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Jdemon schreef op 10 oktober 2004 @ 11:54:
Ligt er aan hoe groot die pagina is. Voor het online-zijn op zich betaal je niet. Die gprs verbinding kun je dus zo lang aanhouden als je wilt. (En dat doet je telefoon dus ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 09:55
gday schreef op 09 oktober 2004 @ 11:07:
Ik ben net op tijd geweest met activeren geloof ik. Heb het gistermiddag rond 2 uur gedaan. :)

Ik heb nog een vraag... en het is wellicht een domme vraag, maar waarom gaat er bij mij geen beltegoed vanaf als ik even via GPRS wat webpagina's heb bezocht (die niet in de cache staan)? Als ik een MMS verstuur gaat er wel beltegoed vanaf.
Bij een GPRS verbinding betaal je niet voor de tijd die je online bent, maar voor de data die je verstuurt/ontvangt.
Dus gday hierboven :)

edit: rofl ik beantwoord de vraag van degene die zelf het antwoord geeft |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Black-Death op 10-10-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Op zich is het best vreemd, want met het laden van een pagina is er ook verkeer, dus zou het ook wat moeten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Black-Death schreef op 10 oktober 2004 @ 18:01:
[...]

[...]

Dus gday hierboven :)

edit: rofl ik beantwoord de vraag van degene die zelf het antwoord geeft |:(
Maakt niet uit, het is zondag he. ;)
Jdemon schreef op 10 oktober 2004 @ 19:25:
Op zich is het best vreemd, want met het laden van een pagina is er ook verkeer, dus zou het ook wat moeten kosten.
Inderdaad, vandaar de vraag dus waarom er geen beltegoed vanaf gaat, als ik een aantal webpagina's bezocht heb (en dus verkeer heb gegenereerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jdemon schreef op 10 oktober 2004 @ 11:54:
Niks.

Ik heb het weerbericht planner gebruikt, ns reizen planner, google, enz en ik heb nog steeds 15,01 euro bel te goed. Volgens mij is het GRPS gratis, tenzij je gebruik maakt van betaalde diensten.

Maar ik heb veel meer dan die 500 euro op me spaar rekingen staan, mag ik dat er af halen zolang ik er voor zorg dat er 500 op me spaarrekening blijft staan ? Ik moet namelijk wat school boeken kopen, en heb wat te weinig op me gewone rekening staan.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 22:53:
[...]

Niks.

Ik heb het weerbericht planner gebruikt, ns reizen planner, google, enz en ik heb nog steeds 15,01 euro bel te goed. Volgens mij is het GRPS gratis, tenzij je gebruik maakt van betaalde diensten.
Of 't wordt meteen van je rekening afgehaald.. Ik zou er zelf iig nog even voorzichtig mee zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

CyBeR schreef op 10 oktober 2004 @ 22:56:
[...]

Of 't wordt meteen van je rekening afgehaald.. Ik zou er zelf iig nog even voorzichtig mee zijn...
Dat zou vreemd zijn, want daar heb ik ze toch geen machtiging voor gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt alleen gemachtigt voor de 75 euro, trouwens dat IM+ werkt niet hij kan geen verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 23:12:
Je hebt alleen gemachtigt voor de 75 euro, trouwens dat IM+ werkt niet hij kan geen verbinding maken.
Heb je 't erop gezet via de datakabel of gedownload? Downloaden gaat bij mij niet... misschien heeft dat te maken met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

gday schreef op 10 oktober 2004 @ 00:57:
[...]

Hier staat trouwens dat ie wel geschikt is voor de MC60.
Helaas komt ie bij mij niet verder dan 0% download :(

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

gprs werkt wel hoor. zoek ff in google op proxy telfort en je ziet de settings (niet via wap uiteraard!!!) die je in moet stellen. zo heb ik ook dat transparent.gifje binnengekregen, zonder dat m'n saldo omlaagging :+

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hoe kan het dat er geen beltegoed afgaat als je GPRS gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg telkens een vliegtuig controle als ik hem aanzet, kan je dat uitschakelen, want ik zie niks bij de instellingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RFVR schreef op 08 oktober 2004 @ 10:57:

Oja, irri vliegtuigcontrolecheck ben je kwijt na het activeren van het vragen om 'n PIN ;)
zegt denk ik genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 22:53:
[...]
Maar ik heb veel meer dan die 500 euro op me spaar rekingen staan, mag ik dat er af halen zolang ik er voor zorg dat er 500 op me spaarrekening blijft staan ? Ik moet namelijk wat school boeken kopen, en heb wat te weinig op me gewone rekening staan.
Yep, zover ik weet wel. Ik heb dit wel regelmatiger gedaan met de zakmes, rugtas, strandlaken, koeltas acties.

Voorbeeld:

Ik had bijvoorbeeld 1500 euro op spaarrekening staan, plaatste er 500 bij voor een gratis cadeau. Enige tijd later had ik het geld nodig, en trok er E700 vanaf. Postbank heeft niet lopen miepen, en als ze dit wel hadden gedaan, had ik gezegt dat ik die E700 van mijn eerder gespaarde E1500 afgeboekt zou hebben. Kortom geen problemen (tenzij ze nu met deze actie strenger zijn). Lijkt me overigens stug dat je geen geld meer op zou mogen nemen die 3 maanden, want dan lijkt het meer op 3 maanden "vastzetten". Ik denk dat ze deze 3 maanden regeling hebben gemaakt voor mensen die snel een rekening zouden openen, en 'm direct afsluiten na het ontvangen van de foon. Echter als dit wel zo zou zijn zou je nog niets met de foon kunnen omdat hij simlocked is (Nee, niet providerlocked, dus hij eet niets anders dan de bijgeleverde SIM) en je alleen kan updaten via de postbank en niet via de normale prepaidkaarten van de sigarettenboer op de hoek.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 11:36

Stephane

Behhhhh

Kaassoevlee schreef op 11 oktober 2004 @ 14:12:
Ha ha... grappig... ik heb geen beltegoed meer, heb de SIM in mijn Nokia 6600 geplaatst, de instellingen deels handmatig overgenomen, en ik krijg gewoon verbinding :D

GPRS lijkt inderdaad gratis te zijn ! Maar kan ook te maken hebben met de postbank actie, voor het downloaden van de ringtones en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:18
Kaassoevlee schreef op 11 oktober 2004 @ 14:12:
dat gebeurt pas als je 1 mb hebt verbruikt, dan gaat er 1.50 vanaf. Dat duurt heeel lang, kan je flink wat van wappen. Ik heb al 5 ringtones, 1 wallpaper, en beetje info, en nog altijd niks af. Zal vast wel ergens een metertje zijn die dat bijhoudt

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:38

JvdM

<---->

Ik heb m net binnen, kan wel gebeld worden, maar ik kan niet bellen :S (er staat geen beltegoed op)..

wanneer komt dit er op te staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Laatst online: 04-09-2023
leuk foontje, maar ik blijf toch maar m'n Nokia 6610 gebruiken. (siemens is voor m'n vrouw)

Het menu is echt wazig man. Dan zit "kies" weer links dan weer rechts. Zit echt geen lijn in. (naar mijn idee dan iig)

Vanavond is proberen te gprs-en ff een transparent.gif halen. :)

Verder: Silver Edition.

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb gebeld met de klantenservice, en het is alleen mogelijk om gebruik te maken van GPRS (en niet WAP dus) als je een abonnement hebt. GPRS-netwerk applicaties zullen dus niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op 11 oktober 2004 @ 17:06:
Ik heb gebeld met de klantenservice, en het is alleen mogelijk om gebruik te maken van GPRS (en niet WAP dus) als je een abonnement hebt. GPRS-netwerk applicaties zullen dus niet werken.
Waarom kan ik dan gprs'en? Iig ik heb de settings van wap/isdn verneukt waardoor die niet zouden moeten werken en een gprs profiel aangemaakt. Vervolgens staat er bij in het inloggen vrolijk gprs en doet hij het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:01
-Jordy- schreef op 11 oktober 2004 @ 16:48:
Ik heb m net binnen, kan wel gebeld worden, maar ik kan niet bellen :S (er staat geen beltegoed op)..

wanneer komt dit er op te staan??
ff 1244 bellen en het gesprek afluisteren en je 15 euro wordt er binnen 2 uurtjes bij opgezet.. ;) Meestal na 1 minuut al(zoals ik ook had), maar zoals die vrouw aan de telefoon zegt: 'wegens groot succes kan het wat langer duren.' :)

[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 11-10-2004 17:10 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 17:09:
[...]

Waarom kan ik dan gprs'en? Iig ik heb de settings van wap/isdn verneukt waardoor die niet zouden moeten werken en een gprs profiel aangemaakt. Vervolgens staat er bij in het inloggen vrolijk gprs en doet hij het gewoon.
Ja, maar bezoek je dan alleen WAP-pagina's? Of doe je ook andere dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:50
Hoi,
kheb em ook binnengekregen en nu probeer ik via een webserver bestanden naar mijn telefoon te krijgen (via gprs).. de telefoon kan de site gewoon zien, maar zodra ik een bestand aanklik (op de site of via direct link) krijg ik de melding:
HTTP-fout: 502
Bad Gateway

:? Kan iemand mij helpen? Of weet iemand een beter idee.. anders zal ik toch maar voor zo'n datakabel moeten gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe me opa heeft 500 euro erop gegooid omdat ie die phone wou.
hijs 77 jaar oud.. omg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
TiBoD schreef op 11 oktober 2004 @ 17:14:
Hoi,
kheb em ook binnengekregen en nu probeer ik via een webserver bestanden naar mijn telefoon te krijgen (via gprs).. de telefoon kan de site gewoon zien, maar zodra ik een bestand aanklik (op de site of via direct link) krijg ik de melding:
HTTP-fout: 502
Bad Gateway

:? Kan iemand mij helpen? Of weet iemand een beter idee.. anders zal ik toch maar voor zo'n datakabel moeten gaan kijken.
Ik weet niet of jij met de webserver je eigen computer bedoeld, zoja firewall uitzetten, dat hielp bij mij, en anders gewoon nog een keer proberen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Ik heb al 5 ringtones, 1 wallpaper, en beetje info, en nog altijd niks af. Zal vast wel ergens een metertje zijn die dat bijhoudt
zie telfort.nl/postbank, je hebt behalve het gratis postbanklogo en gratis grrrringtone na registratie de mogelijkheid om 3 gratis downloads (tone/logo) te doen.

ik had vorige maand nog 'n C60 waar het beltegoed van op was, en daar een stuk of 15 downloads (logo, tone) van gedaan totdat mobelle (die het aanbiedt) riep dat ik een nieuwe registratie moest doen ;)

bij downloads via gprs geeft ie aan gratis download (die 3 stuks dus), 1,50 direct betalen (van je tegoed af) of per betaalde sms. dat die 1,50 vertraagd eraf gaat mag duidelijk zijn, maar zou zoiets pas doen zodra je 5e keer 15 euro opwaardering op is gaan proberen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay ik heb inmiddels door dat je via faforieten een pagina zelf kan invoeren en kan opvragen naar keuze. Maar als ik vervolgens iets wil opslaan krijg ik bij wav files te groot. plaatjes kan je via het menu opslaan.

Is er al iemand achter hoe je bestanden kan downloaden naar je phone ?

Ik heb http://files.teamfraud.com/phone/
als url gebruikt.

bij n wav van nog geen 19k geeft hij al aan dat het geheugen vol is.,

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:38

JvdM

<---->

ik vind t maar n onhandige foon... de knoppen lijken wel of ze los zitten, ze zijn veel te klein.... kan ze niet makkelijk vinden. Fotocamera is ook vaag.. naja :) het is gratis he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Mmm, Telfort stuurd met nu een MMS van 23kb met SPAM, het is ook bij mijn GPRS-data toegevoegd, het kan toch niet waar zijn dat ik moet betalen omdat ik data ontvang?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op 11 oktober 2004 @ 16:47:
[...]

dat gebeurt pas als je 1 mb hebt verbruikt, dan gaat er 1.50 vanaf. Dat duurt heeel lang, kan je flink wat van wappen. Ik heb al 5 ringtones, 1 wallpaper, en beetje info, en nog altijd niks af. Zal vast wel ergens een metertje zijn die dat bijhoudt
Dat is lekker goedkoop :*) . Ik had eerst prepaid van orange en dat is echt duur in vergelijking met telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Richard schreef op 11 oktober 2004 @ 18:09:
Mmm, Telfort stuurd met nu een MMS van 23kb met SPAM, het is ook bij mijn GPRS-data toegevoegd, het kan toch niet waar zijn dat ik moet betalen omdat ik data ontvang?
Waar zie jij een overzicht van je gprs data? Ik kan alleen optie's vinden die je gesprekstijd bijhouden, echter geen optie voor bijhouden van aantal verbruikte kb's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ringtones werken igg.

http://files.teamfraud.com/phone/ring/

maar de subdir 950 pakt die dan weer niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Shailesh schreef op 11 oktober 2004 @ 18:26:
[...]

Waar zie jij een overzicht van je gprs data? Ik kan alleen optie's vinden die je gesprekstijd bijhouden, echter geen optie voor bijhouden van aantal verbruikte kb's
Uit m'n hoofd: Menu -> Instellingen -> Verbinding -> GPRS info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
gday schreef op 11 oktober 2004 @ 18:44:
[...]

Uit m'n hoofd: Menu -> Instellingen -> Verbinding -> GPRS info
Danku, 356 kb verbruikt:S het gaat hard, maar tis nog altijd goedkoper dan dat geklooi met wappen, 356 kb is 50 cent, en daar kan je dan 2 minuten van wappen :+ , en ik heb al flink wat lopen gprs-en :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus die datakabel van de Belcompany doet het wel op een MC60?
Want ik was vandaag langs de belcompany geweest en zeggen ze dat die het niet doet op een MC60 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb die umsg even op een eigen webserver gezet met de juiste mime-types. Vervolgens de jad correct (denk ik) aangepast. Maar helaas pakt mijn MC60 ze nog steeds niet (blijft hangen op downloaden).

[ Voor 23% gewijzigd door jelmervos op 11-10-2004 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiet doet het er gewoon op, he is een universel kabel die het op d emeeste siemens toestellen het doen. (De mc60 staat alleen niet op de doos).

Maar die usb kabel is niks anders dan een kabeltje met een chip die een extra com poort maakrt. De verbingen tusse de kabel en de tlefoon is seriele. Zo seriele kabel voor de telefoon is dus even snel, goed maar is wel weer wat goedkoper ;-) .

Ik zit zo op de 393kb, maar ik heb al veel gebruik van gemaakt, die telefoon gids is ook best handig ^_^. Is het mogelijk om een andere browser op te zetten en de plaatjes uit te schakelen ?
heeft iemand ook msn op de telefoon aan de praat ?

Op http://files.teamfraud.com/phone/ring/ kan ik zelfs niks downloaden op me pc. Volgens mij heb je iets niet goed ingesteld bij je webserver. Ik ga zo ook even 600 euro terug schrijven voor me schoolboeken. Want ik krijg pas me boeken waneer het geld is overgemaakt.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 20:03:
heeft iemand ook msn op de telefoon aan de praat ?
gday schreef op 11 oktober 2004 @ 17:06:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
Shailesh schreef op 11 oktober 2004 @ 17:28:
[...]

Ik weet niet of jij met de webserver je eigen computer bedoeld, zoja firewall uitzetten, dat hielp bij mij, en anders gewoon nog een keer proberen.
Ja idd.. met filewall enzo werkt perfect hij kan ook beriekt worden, maar ik kan een wav niet binnenhalen op mijn telefoon.. jpg/gif lukt daarintegen weer wel. :?

[ Voor 3% gewijzigd door TiBoD op 11-10-2004 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 20:03:
.... heeft iemand ook msn op de telefoon aan de praat ? ....
Ja ik.. Het is niet helemaal met een client, maar gewoon via http.
Wat ik nu gedaan heb is het volgende:

1. Installeer Trillian (IM client voor MSN/AIM/ICQ etc)
2. Installeer de I.M. Everywhere plugin voor trillian. Moet als het goed is ook werken met de ongeregistreerde versie. (http://www.iknow.ca/imeverywhere/)
3. Stel het in, dan krijg je een webserver draaiende en als je dan naar je (statische) ip gaat, dan krijg je een in-browser client om te chatten.

btw. deze server kun je ook gewoon accessen vanaf andere pcs, niet alleen vanaf je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 21:59
Hoe zit het met de mogelijkheid om i-mode te gebruiken met deze foon? (Even los gezien van het feit dat de telefoon gesimlockt is).

De MC60 is i-mode compatible of geldt dat alleen voor de MC60's van KPN, dat die extra / andere software hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:04
Heb 'm ook binnen. Leuk telefoon voor €0,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TiBoD schreef op 11 oktober 2004 @ 21:21:
[...]

Ja idd.. met filewall enzo werkt perfect hij kan ook beriekt worden, maar ik kan een wav niet binnenhalen op mijn telefoon.. jpg/gif lukt daarintegen weer wel. :?
Idd bij mij lukt het ook niet om wav bestanden binnen te halen....
Met midi files krijg ik Bad gateway

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

roel-online schreef op 11 oktober 2004 @ 21:49:
Hoe zit het met de mogelijkheid om i-mode te gebruiken met deze foon? (Even los gezien van het feit dat de telefoon gesimlockt is).

De MC60 is i-mode compatible of geldt dat alleen voor de MC60's van KPN, dat die extra / andere software hebben?
Quote van de Siemens-site:
Er is nu ook een MC60 met i-mode browser. De MC60 i-mode telefoon is alleen verkrijgbaar bij de i-mode verkooppunten.Ga voor meer informatie betreffende I-Mode naar: www.imode.nl

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Weet iemand trouwens een minder omslachtige manier om een url in te voeren, want de enige die ik kan vinden is door hem aan de favorieten toe te voegen. Ik kon in elk geval nergens een optie vinden om direct een link in te typen, en de handleiding is er ook niet echt duidelijk over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Richard schreef op 11 oktober 2004 @ 18:09:
Het versturen van MMSjes wordt anders afgerekend, het ontvangen is gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Shailesh schreef op 11 oktober 2004 @ 22:51:
Weet iemand trouwens een minder omslachtige manier om een url in te voeren, want de enige die ik kan vinden is door hem aan de favorieten toe te voegen. Ik kon in elk geval nergens een optie vinden om direct een link in te typen, en de handleiding is er ook niet echt duidelijk over
In de browser kiezen voor de groene toets, en dan "Ga naar..." kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Kaassoevlee schreef op 11 oktober 2004 @ 23:39:
[...]

Wellicht handig om te vermelden dat je de groene "toets" (met het @-teken erin) bovenin het schermpje (dus nog boven de wap-pagina) bedoelt. Anders gaat ie misschien op de verkeerde plek zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op 11 oktober 2004 @ 22:31:
[...]

Quote van de Siemens-site:

[...]
dat zeiden ze ook over de S55. en een tijdje later mocht iedereen de i-mode geschikte firmware downloaden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die niet weten hoe het precies werkt.

mario ringtone:
internet dan @ teken selecteren
naar beneden naar > ga naar
http://files.teamfraud.com/phone/
naar beneden ring selecteren.
naar beneden mario.mid selecteren
opties ==>opslaan
je ziet nu staan sounds/on/of
OK
naam mario.mid
ok
done.. dan staat hij bij je ringtones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er zelf nog niet acher hoe je grote bestanden kan downloaden.
ook niet hoe je wav files kan downloaden of mms ringtones.

die brouwser is compleet ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 03:00:
Ik ben er zelf nog niet acher hoe je grote bestanden kan downloaden.
ook niet hoe je wav files kan downloaden of mms ringtones.

die brouwser is compleet ruk.
Gewoon de link volgen... Hoe moeilijk kan het zijn!? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Laatst online: 21-09 23:19
Weet iemand hoe je dat witte logo van telfort kunt weghalen, zodat er alleen nog een achtergrond te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Weet iemand hoe je dat witte logo van telfort kunt weghalen, zodat er alleen nog een achtergrond te zien is?
8)7 scroll eens een paar pagina's terug in dit draadje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

CyBeR schreef op 12 oktober 2004 @ 08:04:
[...]

Gewoon de link volgen... Hoe moeilijk kan het zijn!? :P
Ja, maar soms zijn de bestanden te groot voor het geheugen.

Is er geen methode om een URL op te slaan (zoals "Doel opslaan als..." in IE)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Op m'n C60 kon ik snel 't geheugen defragmenteren, maar deze optie zie ik niet meer. Heb ook geen idee (RTFM, maar waar heb ik die M toch gelaten ;)) hoeveel geheugen je hebt voor tones en logos en waar je kunt zien OF er nog wel ruimte is.

Genoemde teamfraudpagina's kon ik niet allemaal openen. Subje 950 bevat een berg monotones maar sommigen wederom te groot of een bad gateway terwijl het bestand er wel stond (misschien de lange filenames???). Browsen is een crime, vooral de / onder de 0 is irri: toets reageert traag en je schiet er voorbij!

Overigens (geen spam, noem meerdere sites ;)) is een datakabel voor 12,50 incl porto via Salesplaza.nl te koop. Serieel dus, de usb is voor 19 euronogwat bij zelfde site of Stuntprijzen.net te koop. En voor meer info over de gratis siemens datasuite (die paar pagina's terug met linkje) of andere telecomaccessoiresshops is het forum van telecomvergelijker.nl een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28
RFVR schreef op 12 oktober 2004 @ 11:18:

Overigens (geen spam, noem meerdere sites ;)) is een datakabel voor 12,50 incl porto via Salesplaza.nl te koop. Serieel dus, de usb is voor 19 euronogwat bij zelfde site of Stuntprijzen.net te koop. En voor meer info over de gratis siemens datasuite (die paar pagina's terug met linkje) of andere telecomaccessoiresshops is het forum van telecomvergelijker.nl een mogelijkheid.
Volgens mij zitten ze bij salezplaza wel een beetje krap in de kabels. Ik had er twee weken terug al een besteld, maar ze hebben 'm pas afgelopen zaterdag op de bus gedaan, toen ik begon te zeuren waar ie bleef.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij doet het niet met bestanden die ongeveer groter zijn dan 20 kb. Eerst blijft die heel lang op 0% download staan en daarna komt die met een geheugen of download fout.

Oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickoNL
  • Niet online

VickoNL

-----------

daar heb ik ook last van ja.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aram
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-08 19:19
Weet iemand of de USB datakabel (19 euro bij SalesPlaza) geschikt is om zeg maar te "experimenteren" met exotische programmatuur? Of moet ik toch de seriele versie hebben?

Ik las (volgens mij in deze topic) dat de USB datakabel niet sneller zou zijn dan de seiele datakabel. Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 22:32
Misschien past t niet helemaal in dit topic, maar hier gaat ie:

Ik heb dus ook een MC60 van de postbank besteld, en heb nu een Siemens A52 met Orange Ready (Prepaid). Nu wil ik dus de A52 aan m'n ouders geven, en de MC60 zelf gebruiken.

Ik wil alleen zelf m'n nummer behouden, dus leek t me handig om de simkaarten (en dus nummers incl. beltegoed) om te wisselen. Maar dit is dus niet mogelijk vanwege de simlocks en misschien vanwege verschillende typen simkaarten?
Eventueel resultaat: MC60 met orange ready, A52 met telfort prepaid

Tweede mogelijkheid is om nummer van de A52 over te zetten, naar de MC60.
Echter gaat hierbij het beltegoed van de A52 de prullenbak in. Bovendien heeft de A52 dus geen eigen nummer meer (?).
Eventueel resultaat: MC60 met telfort (maar wel goede nummer), A52 zonder nummer?

Ik ben verschillende winkels langsgeweest, maar mijn ervaring is dat ze tegenstrijdige antwoorden geven. Dus wat zijn de mogelijkheden? Het liefst zou ik ook m'n orange abo willen houden, aangezien ik in t weekend daarmee gratis kan smsen (Tenminste, had gehoord dat deze actie permanent is).

Wat is dus mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timorad schreef op 12 oktober 2004 @ 16:01:
Misschien past t niet helemaal in dit topic, maar hier gaat ie:

Ik heb dus ook een MC60 van de postbank besteld, en heb nu een Siemens A52 met Orange Ready (Prepaid). Nu wil ik dus de A52 aan m'n ouders geven, en de MC60 zelf gebruiken.

Ik wil alleen zelf m'n nummer behouden, dus leek t me handig om de simkaarten (en dus nummers incl. beltegoed) om te wisselen. Maar dit is dus niet mogelijk vanwege de simlocks en misschien vanwege verschillende typen simkaarten?
Eventueel resultaat: MC60 met orange ready, A52 met telfort prepaid

Tweede mogelijkheid is om nummer van de A52 over te zetten, naar de MC60.
Echter gaat hierbij het beltegoed van de A52 de prullenbak in. Bovendien heeft de A52 dus geen eigen nummer meer (?).
Eventueel resultaat: MC60 met telfort (maar wel goede nummer), A52 zonder nummer?

Ik ben verschillende winkels langsgeweest, maar mijn ervaring is dat ze tegenstrijdige antwoorden geven. Dus wat zijn de mogelijkheden? Het liefst zou ik ook m'n orange abo willen houden, aangezien ik in t weekend daarmee gratis kan smsen (Tenminste, had gehoord dat deze actie permanent is).

Wat is dus mogelijk?
Legaal gezien, een telefoon kopen ipv aan een actie meedoen waarbij telefoon en abbo bij elkaar horen. Als je perse door wilt met de mc60 kan je gewoon nummerbehoud aanvragen. Dan koop je daarna weer een prepaid abbo voor die a52. Losse pre-paid abbo's kosten bijna niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Openstaande issue's zijn dus :

polyfone tonen downloaden
midi files groter dan ( +- 20 k )
wav bestanden
java files.

gelukt:

Midi ringtones kleiner dan een k of 20 en kleine plaatjes ( geen gif/png) geen jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:15

Tweaker.nu

we all float down here

ik heb 'm ook een paar daagjes, en hij doet wat ie moet doen, alleen iemand een idee hoe je het geluidje (shutter-sound) uitzet wat je hoort als je een foto neemt....
Ik heb trouwens een datakabel (usb) van belcompany (16.95) , was voor de s55 maar doet het prima op de mc60. Heeft ook een oplaadfunctie

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
Ik heb vandaag maar eens met de postbank gebeld, het vrouwtje zei dat ik een levertijd van 4 tot 6 weken zou hebben en dat ik hem dan wel zou hebben :( , waarom heeft iedereen een levertijd van 3 weken of minder en ik van 4 tot 6 weken??

Nog ff wachten dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Jdemon op 12-10-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 11:10
Ik heb hem ook opgehaald vandaag.. Leuk toestel, niet veel bijzonders.. Redt het wat mij betreft zeker niet in vergelijking met Nokia's.. Leuk als extra toestel voor in en om huis..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Tweaker.nu schreef op 12 oktober 2004 @ 17:01:
ik heb 'm ook een paar daagjes, en hij doet wat ie moet doen, alleen iemand een idee hoe je het geluidje (shutter-sound) uitzet wat je hoort als je een foto neemt....
Ik heb trouwens een datakabel (usb) van belcompany (16.95) , was voor de s55 maar doet het prima op de mc60. Heeft ook een oplaadfunctie
Ik denk dat dat geluid niet uit te zetten is. Dat is geloof ik gedaan omdat er tegenwoordig zoveel telefoons zijn met camera, dat er ook mensen zijn die zulke camera's gebruiken voor geniepige kiekjes, zeg maar.
Als de camera altijd een geluid maakt, is dat minder aantrekkelijk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Ik heb mijn telefoontje afgelopen zaterdag opgehaald (de 24e op het postkantoor het geld gestort).
NU doet alles het goed, behalve het bellen. :P
Zodra ik een nummer ingetoetst heb, hoor ik een soort 'tikkende' ruis erdoor heen. En dit blijft het hele telefoongesprek zo.
Nou vraag ik me af, is dit een bekend probleem? Kan ik dit met een instelling fixen of zou ik toch me telefoontje maar om moeten laten ruilen.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook MC60 datakabels bestellen (10/20 stuks)..
Ik heb destijds 5 ingekocht om te kijken oft wat was (usb) en heb er nog 1 liggen, vandaar...

Kan ik beter usb of serieel inkopen ??

*D-MIXXX gaat stunten en het het goedkoopst aanbieden straks :P*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Tweaker.nu schreef op 12 oktober 2004 @ 17:01:
Geluid uitzetten met het *-toetsje helpt bij die van m'n zusje. De MC60 is waarschijnlijk precies pre-gezeik wat dat betreft.

En wat die datakabel betreft, 't is geen Nokia ;) Die datakabel werkt op bijna alle telefoons waar 'ie in past (uitgezonderd SX1 en Xelibri series). De laadfunctionaliteit werkt wel op alle telefoons waar 'ie in past. (Na de M50 werd de connector veranderd.. Flink dunner en tegelijkertijd iets breder. Verder geldt voor die oudere telefoons hetzelfde).

Oh, en als je een USB kabel neemt; neem de DCA-510. Da's een kabel met een stuk electronica halverwege. Die emuleert een seriele poort via je usb, en kan ook de kabel opladen. De echte seriele kabel (DCA-500) en de andere USB kabel (DCA-540) kunnen dat niet.

[ Voor 15% gewijzigd door CyBeR op 12-10-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 09:55
Hhmmm. Als ik het zo lees ben ik door de mediamarkt een beetje heel erg genaaid met een datakabel van .... 60 pleuro godverdomme

wel met oplaadfuctie

edit: kan iemand me trouwens helpen. Kheb rechts boven in mn Siemens MC60 knippert DATA staan... weet iemand wat dat is? Dat wisselt steeds af met de batterij-hoeveelheid-aangever.. iemand?

[ Voor 51% gewijzigd door Black-Death op 12-10-2004 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickoNL
  • Niet online

VickoNL

-----------

Dus de enigste oplossing om bestanden groter dan 20kb op je de MC60 te zetten, is via een datakabel?

Misschien een domme vraag..
maar is het niet mogenlijk om zipjes te downloaden en die uit te pakken in je mobiel? Of zijn er geen dergelijke programma's als 'Winzip' op de mobiel verkrijgbaar.

[ Voor 50% gewijzigd door VickoNL op 12-10-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Black-Death schreef op 12 oktober 2004 @ 21:28:
Hhmmm. Als ik het zo lees ben ik door de mediamarkt een beetje heel erg genaaid met een datakabel van .... 60 pleuro godverdomme

wel met oplaadfuctie
wtf!? Die kostte mij de helft.. letterlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Kaassoevlee schreef op 11 oktober 2004 @ 23:39:
[...]

Danku, ik vond het vanmiddag zelf al tijdens experimenteren maar evengoed.

Ik gebruik trouwens voor het overzetten van mid files (poly's) het programma Coding Workshop Polyphonic Wizard. Werkt goed genoeg voor mij, tot nu toe geen probleem gehad met het overzetten, van mid files <30 sec. Hoger heb ik nog niet geprobeerd, maar dat kan wellicht wel.
Voor de duidelijkheid, dit gebeurt via internet, je gprst met je mc60 naar je ip, en vervolgens download je de ringtone via je eigen internetverbinding, mooi toch.
Werkt overigens hetzelfde met wallpapers, lekker makkelijk, en bespaart je ook de kosten van een kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er inmiddels acher waarom ik geen wav files kon uploaden. Ze moeten nogal klein zijn. onder de 20 kb igg . Zelfde gezijk als met die midi's

Nu download de phone braaf wav files. Maar weet iemand hier ook van welk type deze moeten zijn. Aangezien hij mijn PCM 's ed niet pakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Kijk eens rond in het CX65 topic, daar stond het voor die telefoon. Denk dat 't wel hetzelfde is voor deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het zo snel niet vinden. Welke tread bedoel je precies ?
En hoever in het topic staat het ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay ik heb het proggie gevonden. (converter prog. )

http://files.teamfraud.com/phone/ring/wav_convert/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Volgens mij is dit de orginele site: http://sox.sourceforge.net

Weet iemand nou al hoe ik die umsg op mijn telefoon kan krijgen?

[ Voor 12% gewijzigd door jelmervos op 13-10-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte vraag met betrekking tot de aangepaste software die de Postbank en Telfort op het toestel hebben gezet; ben je deze kwijt als je de firmware upgrade met die van de site van Siemens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diovarus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:08
Iemand al een oplossing voor het DOWNLOADEN van JAVA.
Bij mij nog steeds op 0%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
goed, ik heb de foon net binnen, en wat ik wel van meer mensen lees, ik vind hem erg fragiel aandoen, ik heb nu een M55 en die voelt een stuk steviger, vind het ook irritant dat die foon binnenkomt als een soort bouwpakket... Wat een geouwehoer zeg om dat in mekaar te klikken... Dat frontje sluit ook niet helemaal 100% af, wat nog irritant kan worden met stof, die camera hadden ze ook nog wel een plasticje voor kunnen doen, want nu komt er gegarandeerd stof in die camera...

Anyway, ben hem nu aan het opladen, zal zo ff het dingetje aan mijn M55 datakabel hangen, dat schijnt ook prima te werken... Even kijken of de SIM nog aan mijn broertje kan verkopen ofzo... :+

Demonstratie van de rukcam:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/atinge/shit/autofoon.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door RobertJ op 13-10-2004 14:55 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje: ik las dat je 3 gratis downloads mag doen, ik heb interesse in downloaden van beltonen. Op de site van Telfort staat dan hoe je het moet doen. Ik kom er alleen niet helemaal uit. Ik kan wel het internet op via mijn foon, maar als ik naar ringtones bestellen ga, kan ik alleen maar betalen via sms en 0909. Hoe kan ik nou bij die gratis beltonen komen? Ik heb wel geregistreerd bij Telfort op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 11:26:
Even een korte vraag met betrekking tot de aangepaste software die de Postbank en Telfort op het toestel hebben gezet; ben je deze kwijt als je de firmware upgrade met die van de site van Siemens?
Ik heb geprobeerd de firmware van deze telefoon te flashen met de officiele software te verkrijgen via http://www.my-siemens.com...hq/MC60_Upgrade/main.html

Bij het scannen van de compoorten krijg ik de melding dat er geen MC60 gevonden wordt, en als ik zeg dat ie gewoon zijn mond moet houden, en door moet gaan met data pompen naar COM1, krijg ik na verloop van tijd ook errors.

Ze zijn natuurlijk niet helemaal gek bij Siemens om zelf firmwares aan te bieden die providergebonden software overschrijft. Misschien ziet de software wel al dat er een V10 firmware inzit, en daarom weigerd.

Even afwachten dus tot V11 te downloaden is van de site van Siemens.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier doet de firmware update het wel, maar er verandert niet veel aan de telefoon.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste