Hier nu na wat meer dagjes SP2 niet echt veel minpunten tegen gekomen. Wel al een en ander anders ingesteld, omdat ik zelf gewoon alles beheer.
Nog niets gevonden op het bugje van Norton Commander bij intikken van een driveletter of andere text die zich dan herhaalt.
Wel al tegen die max aantal verbindingen opgelopen vd tcp/ip, en dan heb ik het hier niet over filesharing maar over gewoon internetten... nouja gewoon, je wilt niet weten hoeveel pages ik hier soms tegelijk opentrek

. Maar die limiet licht dus veel te laag.
Heb SP2 nog niet op de "server" staan, wil eerst weten of als ik dat doe en daar ook iemand op gaat internetten of we dan nog sneller tegen de limiet aanlopen, of dat dat per PC wordt genekt. Anders wordt het op de serverende PC wel erg beroerd internetten.
Ook foutje gevonden, ga nogal eens met de IE naar een ftp voor een drivertje, en heb nu al meerdere keren dat dat een ongeldige beweking veroorzaakte. Echt een SP2 foutje, want ftp geregeld op zoek naar updates, en vlak voor SP2 geen problemen, dus dat zal wel snel opgemerkt worden en gepatchet.
Verder alles ok zover, ook geen problemen met brandprogramma (Roxio ECDC 5).
De snelhiedsverhoging die ik ervoer in IE wat schermopbouw betreft is gebleven, ook nadat ik een nw gepatchete UXTheme installeerde, da's dus wel fijn

.
[
Voor 12% gewijzigd door
_XipHiaS_ op 11-09-2004 18:03
]