En hier is de mail dan:
-------------------------------------------------------------------
Dank u wel voor uw e-mail.
Uit uw email begrijp ik dat er een probleem is met de beweging van de muis nadat u de pc opnieuw heeft geinstalleerd met Service Pack 2.
Wat u het beste kunt proberen om dit probleem te verhelpen, is de laatste versie van de software opnieuw installeren met behulp van een "cleanboot" situatie. Bij een cleanboot starten er geen andere programma's met windows mee, die de installatie kunnen beinvloeden. Meer informatie over hoe u een cleanboot uitvoert, vind u hier:
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;nl-nl;310353
Het is aan te raden om eerst de oude versie van de software te deinstalleren, alvorens u de nieuwe versie installeert. Indien dit niet het probleem oplost, zou ik u willen vragen om de software compleet te verwijderen van het systeem om te kijken of het probleem nog steeds bestaat.
Als het probleem nog steeds bestaat, zou ik u willen vragen om de ontvanger eens op de andere aansluiting aan te sluiten. Dus als hij nu op USB is aangesloten op de PS/2 poort en andersom.
Indien hij hier hetzelfde probleem heeft, zou ik u willen vragen om de muis eens aan te sluiten op een pc zonder Windows XP SP2 geinstalleerd. Dit is omdat er op dit moment zeer veel problemen zijn met SP2 en wij willen uitsluiten dat het probleem aan SP2 ligt of dat er een ander probleem bestaat.
met vriendelijke groet,
Logitech Europe SA Technical Support
-------------------------------------------------------------------
Ik heb het probleem nu nog maar 1 keer waargenomen, maarja dit kan ook toeval zijn. Nu nog maar even afwachten hoe de bewegingen van de muis verder deze dag gaan verlopen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Edmund op 15-09-2004 15:47
]