ik ga dit ook maar es checken, maplestory begint serieus shitty te worden imo :x
Hey Gijsj!
Daar ben je weer.
Wat zijn de voordelen van trouwen? Want er zijn toch ook wel aardig wat nadelen.
PS Ik ben nu lvl 21 Warrior met de nick Jofel (zoals Gijsj al zag).
Wat zijn de voordelen van trouwen? Want er zijn toch ook wel aardig wat nadelen.
PS Ik ben nu lvl 21 Warrior met de nick Jofel (zoals Gijsj al zag).
Verwijderd
hmm als ik morgenmiddag ga beginnen (nadat ik heb geïnstalleerd) moet ik nog ff zien welke class ik word,
ik twijfel voornamelijk tussen Warrior en Trojan
iemand nuttige tips of misschien voor/nadelen?
Zou Trojan worden, zijn erg sterk. Sterkste class uit eindelijk. Als enige class kan deze vanaf lvl 40 2 wapens hanteren en meer HP dan de andere classes. Nadeel duurdere equipment.
tip.. van die twee.. ga voor Trojan (is de moeilijkere van die twee tot lvl40, but it pays back at a later moment)Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 21:07:
hmm als ik morgenmiddag ga beginnen (nadat ik heb geïnstalleerd) moet ik nog ff zien welke class ik word,
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
ik heb een paar vragen... mijn excuses maar ik ben nieuwkomer (in planning) van heb MMORGP genre...
-Kun je in zo'n game ook met elkaar chatten zeg maar
-kan deze game alleen op internet worden gespeelt
-moet je samen doelstellingen behalen en wat is het doel?
-kun je zelf je character samenstellen van uiterlijk?
dit was het zo'n beetje.. hartelijk dank!
[ Voor 10% gewijzigd door RMB op 09-11-2004 21:53 ]
-uiteraardRMB schreef op 09 november 2004 @ 21:52:
ik heb een paar vragen... mijn excuses maar ik ben nieuwkomer (in planning) van heb MMORGP genre...
-uiteraard
-de sterkste/rijkste/slechtste/aardigste worden, sommige quest kunnen alleen met teams/guilds
-je kan kledingkleur kiezen, haarkleur en type en je fototje veranderen (uit een lijst van hun)
Ps warrior is unbalanced class helaas
[ Voor 4% gewijzigd door Tetsuo55 op 09-11-2004 21:55 ]
dank jeTetsuo55 schreef op 09 november 2004 @ 21:54:
[...]
-uiteraard
-uiteraard
-de beste worden, sommige quest kunnen alleen met teams/guilds
-je kan kledingkleur kiezen, haarkleur en type en je fototje veranderen (uit een lijst van hun)
Ps warrior is unbalanced class helaas
Verwijderd
Mja, powerlevelling heeft toch wel zijn nut. Zo heb ik mijn Taoist miner van L1 naar L34 laten powerlevellen. Ondertussen is deze L40, de laatste 6 levels heb ik dus zelf behaald. Toch heb ik mijn thunder spell op L38 al op fixed gekregen, en mijn cure zit op dit moment op L3, met nog 20% te gaan tot fixed. Dat wil dus zeggen dat die 6 levels genoeg waren om weer "bij" te komen qua spell-level. Terwijl ik dit in 4 speeldagen voor elkaar gekregen heb: 1 dag powerlevellen en daarna 3 om die laatste paar levels bij elkaar te spelen. Als ik alles in mijn eentje had moeten doen had dat eerste stuk wel eens een ruime week kunnen duren. Tao's levellen traag...Ik ben zelf nogal terughoudend met plvling. Mijn eerste char is zelfs nooit geplvld. De nadelen volgens mij:
* Je mag niet alle items houden. Tenminste, ik denk niet dat iemand je een meteor of zoiets geeft.
* Je weapon/magic skill gaat er niet omhoog van als je niet meehelpt. Meehelpen brengt risico's met zich mee.
* Je kunt alleen vluchten/wegspringen, bent volledig afhankelijk van je behulpzame(?) makker.
* Ik denk ook dat je een stukje gevechtservaring mist.
Voordelen:
* Snel levelen.
* Je mag vast wel wat houden aan items.
Ik kwam laatst iemand tegen van lvl50 die niet wist waar je een pickaxe kon halen... "Doe je nog iets anders dan geplvld worden?" denk ik dan.
"Hey, ik kan wapen x niet gebruiken omdat mijn weaponlvl te laag is" is ook een goeie.
Wat betreft de items: Dat is niet zo'n probleem. Powerlevellen gaat snel, en daardoor ben je er maar relatief weinig tijd aan kwijt. Weliswaar krijg je binnen die tijd geen items, maar dat wordt gecompenseerd door de veel betere drops die je krijgt als je een wat hoger level hebt en daardoor betere monsters aankan. Want zeg nu zelf, hoeveel goede drops heb je ooit bij pheasants en robins weggehaald? Eigenlijk alleen meteors... Dan ga ik toch liever macaques ofzo slopen, die droppen veel meer.
Wat betreft het alleen kunnen vluchten en missen van gevechtservaring: Wegspringen is op zich een heel nuttige vaardigheid, in ieder geval voor mijn archer. Archer spelen komt toch vaak neer op een grote groep zoeken en dan jump, scatter, jump, scatter, tot de groep dood is. En je leert er echt wel wat van, constant springen tussen monsters die je in 1 klap doodslaan.
Overigens, je moet het powerlevellen natuurlijk niet overdrijven, en je moet vooral niet iemand powerlevellen die er niet aan toe is en die nog weinig van het spel snapt. Die kan je beter een uurtje "bijchatten" over item quality, het belang van de market, enzovoorts.
Waar je die pickaxe vandaan zou moeten halen zou ik trouwens niet weten, heb voor mijn beide characters een setje hoes gehaald in de jail mine
Verwijderd
ok vorige post van mij was een domme vraag, k had topic ff moeten doorlezen
ik ben er nu achter dat de meesten op Sapphire spelen, dus daar ga ik ook heen
ik ben er nu achter dat de meesten op Sapphire spelen, dus daar ga ik ook heen
het is best wel leeg in het spel soms
en waar kan je wapens kopen?
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
Vijf seconden rondlopen en je weet het. Als je geen moeite wil doen, kun je beter niet beginnen aan dit (of welk ander dan ook) spel.YoshiBignose schreef op 10 november 2004 @ 11:14:
het is best wel leeg in het spel somsen waar kan je wapens kopen?
Ik zit nu eindelijk bij een guild. Eternal_protect | Metalz, klinkt als een stelletje mietjes die iedereen willen beschermen. We zullen zien.
Ben nu lvl33. Nog 7 lvl'tjes en dan met twee wapens hakken. Heb een club en een sword met rage en phoenix.
Tetsuo55, "Ps warrior is unbalanced class helaas"
Wat bedoel je daarmee? Want ik speel dus een warrior omdat ik het idee had dat dit een goede n00b class zou zijn. Maar als het een onverstandige class is kan ik beter zo snel mogelijk gaan investeren in een betere.
Ik zou eigenlijk wel eens wat tips&tricks willen m.b.t. market, items, magic, efficiënte gameplay, etc. Ik heb vandaag het forum weer eens door zitten lezen maar ik moet zeggen, dat is echt bagger. Slecht gedocumenteerde informatie, slechte posts. Het komt allemaal een beetje warrig over zal ik maar zeggen.
En aangezien ik nog niet weet welke guilds goed zijn heb ik me nog niet vastgelegd in een guild waar ik dit eventueel zou kunnen vragen.
Maar van andere online spellen ben ik bijvoorbeeld gewend om via een eigen website kennis te delen en elkaar te helpen. Dat mis ik nu nog even... Kan iemand mij daar mee helpen?
Wat bedoel je daarmee? Want ik speel dus een warrior omdat ik het idee had dat dit een goede n00b class zou zijn. Maar als het een onverstandige class is kan ik beter zo snel mogelijk gaan investeren in een betere.
Ik zou eigenlijk wel eens wat tips&tricks willen m.b.t. market, items, magic, efficiënte gameplay, etc. Ik heb vandaag het forum weer eens door zitten lezen maar ik moet zeggen, dat is echt bagger. Slecht gedocumenteerde informatie, slechte posts. Het komt allemaal een beetje warrig over zal ik maar zeggen.
En aangezien ik nog niet weet welke guilds goed zijn heb ik me nog niet vastgelegd in een guild waar ik dit eventueel zou kunnen vragen.
Maar van andere online spellen ben ik bijvoorbeeld gewend om via een eigen website kennis te delen en elkaar te helpen. Dat mis ik nu nog even... Kan iemand mij daar mee helpen?
Verwijderd
ik heb nu een level 20 Trojan op Sapphire
iemand die wil partyen met me?
ingame naampje: Kurosaki
iemand die wil partyen met me?
ingame naampje: Kurosaki
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 14:36 ]
ik ben nu ongeveer level 8 maar weet iemand nog goede plekken voor me om te trainen op die kalkoenen na...ik moet nu rond de 800 van die beesten doden voordat ik 1 level hoger ben maar ik weet niet waar je andere beesten kan vinden. wel graag beesten die ik een beetje aan kan. bedankt
Verwijderd
YoshiBignose:
Zie je die "scroll" met het vraagteken naast je hp/mp meter? Als je daar op klikt kun je zien bij welke monsters je ongeveer zou moeten zijn. Enige wat je hoeft te doen is te kijken waar die coordinaten zitten.
Zie je die "scroll" met het vraagteken naast je hp/mp meter? Als je daar op klikt kun je zien bij welke monsters je ongeveer zou moeten zijn. Enige wat je hoeft te doen is te kijken waar die coordinaten zitten.
warrior is zwakker dan een trojan, hij zou meer def moeten hebben maar dat is niet zoJofel schreef op 10 november 2004 @ 13:10:
Tetsuo55, "Ps warrior is unbalanced class helaas"
nou wat je kan doen is in de top10 kijken een een van die guilds vragen, of met mensen babbelen. dan hoor je vanzelf welke guild goed is.
alleen nog de vraag PK of anti-PK
Meeste nederlanders op phoenix zitten in een wel hele vuile pk guild. ik zit al sinds het begin in anti-pk guilds.
Crap, dus feitelijk heb ik een slechte keuze gemaakt. Das jammer want ik zit nu op lvl 27 met mijn warrior. Na ja, misschien wordt dit dan mijn mining accounts als ik er een tweede karakter bij wil maken.
Wat raad je dan aan Tetsuo? Welke class voor mijn 2e karakter? En hoe kan ik zo'n 2e karakter gebruiken om mijn main karakter sneller te laten voortgaan?
Ik zit op sapphire en ik wil dus inderdaad in een anti-PK guild. So far is Eternity er volgens mij wel eentje maar ik vind het nog te vroeg om dat duidelijk te kunnen zeggen. Dus we wachten nog even af.
Ook wacht ik nog steeds af welke guild leiders hebben die echt pwlvlen. Want met een lvl 40 gaan pwlvlen gaat niet echt snel. En de meeste hoge spelers willen alleen pwlvlen bij super sterke beesten zoals de Hawkings. 1 klap=dood Jofeltje.
Terwijl bijvoorbeeld de Apes erg goed aan tikken op het moment voor mij en lang niet zo bedreigend zijn.
De levels van de wapens, die vind ik trouwens maar verwarrend.
Voorbeeld: Ik heb nu een EliteSteelAxe van level 30. Hij is Elite dus dat is goed. Maar ik heb ook bijvoorbeeld een hogere axe (lvl 90), welke normal is. Ik kan dus wel mijn EliteSteelAxe meelevelen met meteors en zo uiteindelijk een EliteSteelAxe krijgen van lvl 90, maar het blijft een SteelAxe. Maakt dit hem dan niet toch zwakker ondanks de Elite eigenschap?
Ben al aardig wat Nederlanders tegengekomen so far. Toch wel leuk altijd om medelanders tegen te komen.
Wat raad je dan aan Tetsuo? Welke class voor mijn 2e karakter? En hoe kan ik zo'n 2e karakter gebruiken om mijn main karakter sneller te laten voortgaan?
Ik zit op sapphire en ik wil dus inderdaad in een anti-PK guild. So far is Eternity er volgens mij wel eentje maar ik vind het nog te vroeg om dat duidelijk te kunnen zeggen. Dus we wachten nog even af.
Ook wacht ik nog steeds af welke guild leiders hebben die echt pwlvlen. Want met een lvl 40 gaan pwlvlen gaat niet echt snel. En de meeste hoge spelers willen alleen pwlvlen bij super sterke beesten zoals de Hawkings. 1 klap=dood Jofeltje.
De levels van de wapens, die vind ik trouwens maar verwarrend.
Voorbeeld: Ik heb nu een EliteSteelAxe van level 30. Hij is Elite dus dat is goed. Maar ik heb ook bijvoorbeeld een hogere axe (lvl 90), welke normal is. Ik kan dus wel mijn EliteSteelAxe meelevelen met meteors en zo uiteindelijk een EliteSteelAxe krijgen van lvl 90, maar het blijft een SteelAxe. Maakt dit hem dan niet toch zwakker ondanks de Elite eigenschap?
Ben al aardig wat Nederlanders tegengekomen so far. Toch wel leuk altijd om medelanders tegen te komen.
Ok, ik ben vandaag bij de Guild Dark gegaan. Zitten meerdere Nederlanders in en zojuist er ook nog eentje bij gekletst. Veel Duitsers ook trouwens. Wel grappig.
Ben nu ook lvl 33 dankzij een korte pwlvl sessie. Hopelijk van het weekend lvl 40, dan begint de fun echt.
Ben nu ook lvl 33 dankzij een korte pwlvl sessie. Hopelijk van het weekend lvl 40, dan begint de fun echt.
Verwijderd
ik zoek ook nog een leuke/gezellige guild 
k ben nu lvl 21 tho
maar goed, msg Kurosaki
p.s. k speel op Sapphire
k ben nu lvl 21 tho
maar goed, msg Kurosaki
p.s. k speel op Sapphire
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 15:48 ]
Verwijderd
Ik zit nu ook bij -Dark-, zat eerst bij Eternal Protect, maar alleen maar fransen en d'r gebeurde nooit iets. Na een half uurtje vond ik -Dark- al gezelliger! 
Met oa Jofel dus.
Met oa Jofel dus.
Ik ben begonnen met een archer en ik zit nu op level tien van saphire, maar ik had nog een vraag.
Ik zie veel boogschutters die meerdere peilen teglijk vuren, hoe doe je dat, of moet je daar nog veel sterker voor zijn?
btw mijn naam is Dinandino
Ik zie veel boogschutters die meerdere peilen teglijk vuren, hoe doe je dat, of moet je daar nog veel sterker voor zijn?
btw mijn naam is Dinandino
Verwijderd
wie is de guild leader? misschien kan ik die msgen als ik ingame benVerwijderd schreef op 11 november 2004 @ 17:11:
Ik zit nu ook bij -Dark-, zat eerst bij Eternal Protect, maar alleen maar fransen en d'r gebeurde nooit iets. Na een half uurtje vond ik -Dark- al gezelliger!
Met oa Jofel dus.
weet iemand waar de job centre is ? ik hoorde dat ie in TC was maar ik kan hem nergens vinden

Ik raad als 2de char een archer aan
Beginners => trojan
intermediate => archer
advanced => warrior
expert => fire tao
conquer guru => water tao
Zo zie ik het.
Als je een met gebruikt word je wapen het volgende wapen in de cyclus,, dus uiteindelijk is die axe hetzelfde.
over de archer => de skill om meerdere pijlen tegelijk te schieten heet scatter
Beginners => trojan
intermediate => archer
advanced => warrior
expert => fire tao
conquer guru => water tao
Zo zie ik het.
Als je een met gebruikt word je wapen het volgende wapen in de cyclus,, dus uiteindelijk is die axe hetzelfde.
over de archer => de skill om meerdere pijlen tegelijk te schieten heet scatter
[ Voor 41% gewijzigd door Tetsuo55 op 11-11-2004 22:06 ]
Ik zit zelf vanaf de eerste dag bij de guild Lords_of_Light. Best aardige lui, die ook nog wel eens de moeite nemen een arme tao als ik wat te powerlevelen 
Overigens gisteren met een lvl 77 warrior gepowerleveled bij de Slowapes in Ape Mountain. Dat gaat echt hard. Hij "roared" een paar keer, en ik krijg 1050 xp per dooie aap (en dat doet hij in 1 klap).
30 minuten en 3 levels verder was ik een lvl36 Taoist
Overigens gisteren met een lvl 77 warrior gepowerleveled bij de Slowapes in Ape Mountain. Dat gaat echt hard. Hij "roared" een paar keer, en ik krijg 1050 xp per dooie aap (en dat doet hij in 1 klap).
30 minuten en 3 levels verder was ik een lvl36 Taoist
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Gijsj, wij hebben geluk gehad. Joppez, een andere Nederlander is gisteren uit het Guild gekickt door de guild leader. Ik had de indruk dat de Guild leader (Darkmaster) eigenlijk geen mensen onder lvl 50 er in wil hebben. Dus ik hou me een beetje gedeisd totdat ik lvl 50 ben. Joppez vroeg de Darkmaster om hem te pwlvlen en hij drong nogmaals aan en boem... eruit.
eXpanz, de Ggild leader is Darkmaster, maar je kunt beter hawk messagen. Die is ook NL. Maar ik denk dat ze even geen mensen meer aannemen.
Yoshi, in TC, naast de Guild Director (zie kaartje van TC) kun je in zo'n portal jumpen. Dan kom je in de jobcentre.
Dank je Tetsuo55. Ik zat al te denken aan een archer. Die zien er namelijk wel kicken uit. Alhoewel een water toa ook wel mijn stijl is. Beetje de good guy uithangen.
Wat is dan eigenlijk het voor precieze voordeel van een elite weapen etc. boven normal? Hoeveel kracht scheelt dat?
TIP: loop eens naar de stad in Maple Forst. Die is echt mooi. Vooral de uitkijk helemaal aan de bovenrand. En dat voor een gratis spel!
Echt toppie dit.
eXpanz, de Ggild leader is Darkmaster, maar je kunt beter hawk messagen. Die is ook NL. Maar ik denk dat ze even geen mensen meer aannemen.
Yoshi, in TC, naast de Guild Director (zie kaartje van TC) kun je in zo'n portal jumpen. Dan kom je in de jobcentre.
Dank je Tetsuo55. Ik zat al te denken aan een archer. Die zien er namelijk wel kicken uit. Alhoewel een water toa ook wel mijn stijl is. Beetje de good guy uithangen.
Wat is dan eigenlijk het voor precieze voordeel van een elite weapen etc. boven normal? Hoeveel kracht scheelt dat?
TIP: loop eens naar de stad in Maple Forst. Die is echt mooi. Vooral de uitkijk helemaal aan de bovenrand. En dat voor een gratis spel!
Echt toppie dit.
hoe maak je een 2e character in dezelfde server?
Verwijderd
dat wil ik ook wel weten, omdat als ik inlog gaat ie gewoon gelijk op m'n eerste character, stel nou dat ik een tweede op dezelfde server wil maken..kan dat?YoshiBignose schreef op 12 november 2004 @ 11:44:
hoe maak je een 2e character in dezelfde server?
misschien moet je wel een heel nieuwe account maken dan
mensen online @ TC Saphire server?
[ Voor 5% gewijzigd door BigFast op 12-11-2004 13:14 ]
Verwijderd
ik zometeenBigFast schreef op 12 november 2004 @ 13:13:
mensen online @ TC Saphire server?
msg Kurosaki
edit: nu dus
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 13:24 ]
net et spel via me werk ff gedownload. vanavond probeer ik et te spelen.
toen met lineage hadden we altijd zon lijst met mensen met hun levels. mischien is dat hier ook wel handig.
toen met lineage hadden we altijd zon lijst met mensen met hun levels. mischien is dat hier ook wel handig.
Verwijderd
om te beginnen 
(copy/paste en zet je naam in het lijstje ofzo
)
character - Level en Ras - Server
Kurosaki - Lvl 21 Trojan - Sapphire
(copy/paste en zet je naam in het lijstje ofzo
character - Level en Ras - Server
Kurosaki - Lvl 21 Trojan - Sapphire
code:
1
2
3
4
| character - Level en Ras - Server Kurosaki - Lvl 21 Trojan - Sapphire Wolfmaster - Lvl 38 Trojan - Sapphire |
dawuss - lvl 37 Taoist - Sapphire
micheljansen.org
enemyoftheworld - level 37 Warrior - Sapphire
Verwijderd
minen is echt...boeiend 
k moet nog een mining char erbij maken, ook al is et wel grappig om als ik ff afk ben me trojan te laten minen
k moet nog een mining char erbij maken, ook al is et wel grappig om als ik ff afk ben me trojan te laten minen
Verwijderd
heeft iemand een idee waarvoor Euxemite (of hoe je dat ook spelt) Ore voor dient?
ik heb ingame verschillende dingen gehoort, maar de meeste mensen wisten het niet, dus vroeg ik me af of een van jullie het weet
ik heb ingame verschillende dingen gehoort, maar de meeste mensen wisten het niet, dus vroeg ik me af of een van jullie het weet
Missies dat is 1 ding dat ik zeker weet, voor de rest
even aangepast:
et is gaat wel wat doorelkaar staan trouwens, mischien later een wat andere layout.
hmm wat is iedereen al ver
code:
1
2
3
4
5
6
7
| character - Level en Ras - Server Kurosaki - Lvl 21 Trojan - Sapphire Wolfmaster - Lvl 38 Trojan - Sapphire dawuss - lvl 37 Taoist – Sapphire enemyoftheworld - level 37 Warrior – Sapphire mustis - level 1 - Sapphire |
et is gaat wel wat doorelkaar staan trouwens, mischien later een wat andere layout.
hmm wat is iedereen al ver
nee hoor lvl 40 is binnen 2 weken te halen.
Vraag ik kan Hercules en scent sword niet gebruiken hoe moet ik dat doen, ik gebruik nu twee verschillende zwaarden, hercules doet het nog steeds niet... how come
Vraag ik kan Hercules en scent sword niet gebruiken hoe moet ik dat doen, ik gebruik nu twee verschillende zwaarden, hercules doet het nog steeds niet... how come
2 weken is idd best snel.
op dit moment ben ik echt hopeloos verdwaald tussen de eilanden. waarom werkt die map niet.
echt geen stad meer te vinden en heb alleen nog maar birdman's gezien.
toch maar eerst de manuals doorlezen
op dit moment ben ik echt hopeloos verdwaald tussen de eilanden. waarom werkt die map niet.
Tip: Zoek eens een conductress opMUSTIS schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 22:23:
2 weken is idd best snel.
Kost je 100 silvers, maar dan hoef je niet door de levensgevaarlijke monsters door te springen
micheljansen.org
ja psies, zon birdman slaat je in 1 klap neerdawuss schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:28:
[...]
Tip: Zoek eens een conductress op
Kost je 100 silvers, maar dan hoef je niet door de levensgevaarlijke monsters door te springen
heb inmiddels al flink wat gelezen en ben nu eindelijk weer bij twin city. daar ben ik nu dus pauwen aan et slachten.
blijkt dat ik tijdens et verkennen gewoon een paar foute portals heb genomen,
eerst maar levelen, ben nu lv 6
is er trouwens een manier om constant te blijven aanvallen? ik vin dat klikken maar niets.
5 van de 10 keer blijft ie wat staan kijken.
ongelofuluk, ben net benaderd door een lv 102 archer met 1 of andere multishot homing arrow boog.
ben in 3 minuten naar lv 16 gegaan.
alleen is ie er zomaar vandoor gegaan en heeft me in wel erg gevaarlijk gebied achtergelaten.
gelukkig was er een andere dude die me zon scroll gaf.
et spel begint steeds beter te worden
alleen is ie er zomaar vandoor gegaan en heeft me in wel erg gevaarlijk gebied achtergelaten.
gelukkig was er een andere dude die me zon scroll gaf.
et spel begint steeds beter te worden
Verwijderd
Om ook even mee te doen in het lijstje:
Kaykai - L62 Archer - Sapphire
Kaikay - L40 Fire Taoist - Sapphire
Ik begin nu eindelijk een beetje geld te verdienen. Heb nu op mijn main character een elite coat en elite +2 hat, en een unique socketed bow. Mijn prioriteiten voor de volgende tijd zijn:
- Coat upgraden naar +2
- Boog elite maken dmv dragonball upgrade.
Wat ik me afvraag: Hoe groot is de slagingskans van een DB upgrade in TC van unique naar elite op een L45 boog?
Kaykai - L62 Archer - Sapphire
Kaikay - L40 Fire Taoist - Sapphire
Ik begin nu eindelijk een beetje geld te verdienen. Heb nu op mijn main character een elite coat en elite +2 hat, en een unique socketed bow. Mijn prioriteiten voor de volgende tijd zijn:
- Coat upgraden naar +2
- Boog elite maken dmv dragonball upgrade.
Wat ik me afvraag: Hoe groot is de slagingskans van een DB upgrade in TC van unique naar elite op een L45 boog?
Dat heet scatter en heb je al vanaf L23. Zo onaardig is het spel nog nietongelofuluk, ben net benaderd door een lv 102 archer met 1 of andere multishot homing arrow boog.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 01:25 ]
damn, vind ik zon meteoor gebruik ik em om me wapen te updaten, veranderd ie gewoon in een lv 20 wapen 
ff update:
ondanks dat et vrij snel gaat, heeft iemand tijd om me naar lv20 te levelen?
ff update:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| character - Level en Ras - Server Kurosaki - Lvl 21 Trojan - Sapphire Wolfmaster - Lvl 38 Trojan - Sapphire dawuss - lvl 37 Taoist - Sapphire enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire mustis - lvl 17 - Sapphire |
ondanks dat et vrij snel gaat, heeft iemand tijd om me naar lv20 te levelen?
Verwijderd
ff update:
ik ben lvl 27 nu
code:
1
2
3
4
5
6
7
| character - Level en Ras - Server Kurosaki - Lvl 27 Trojan - Sapphire Wolfmaster - Lvl 38 Trojan - Sapphire dawuss - lvl 37 Taoist - Sapphire enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire mustis - lvl 17 - Sapphire |
ik ben lvl 27 nu
Verwijderd
Whisper me maar... Moet mensen nu gemakkelijk tot +/-L30 kunnen levellen.ondanks dat et vrij snel gaat, heeft iemand tijd om me naar lv20 te levelen?
Nog ff een update, aangezien ik nog niet in het lijstje erbij gezet ben
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| character - Level en Ras - Server Kurosaki - Lvl 27 Trojan - Sapphire Wolfmaster - Lvl 38 Trojan - Sapphire dawuss - lvl 37 Taoist - Sapphire enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire mustis - lvl 17 - Sapphire Kaykai - lvl 62 Archer - Sapphire Kaikay - lvl 40 Taoist - Sapphire |
BigFast schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:42:
nee hoor lvl 40 is binnen 2 weken te halen.
Ik ben lvl 41, en Hercules heb ik gevonden, alleen scentsword nog niet
hnmmm ik kan niemand whisperen. is niemand online?
Verwijderd
Ik heb de afgelopen dag (sinds de laatste patch voorzover ik weet) last van disconnects. Zomaar, uit 't niets. Ik krijg dan een dialoog met "Error: Connection with the server is interrupted. Please re-login." In m'n system kon ik dit opvangen :
[System]Bad Connection. Log off automatically.[15:29]
Voor de patch had ik hier nog nooit last van gehad. Heeft iemand anders hier ook last van? Het is erg irritant als je je plaats op de market verliest door zoiets
Mijn ping is vrij stabiel rond de 170, heel af en toe een timeout. Tracerout laat ook niet veel bijzonders zien.
Voor de patch had ik hier nog nooit last van gehad. Heeft iemand anders hier ook last van? Het is erg irritant als je je plaats op de market verliest door zoiets
Mijn ping is vrij stabiel rond de 170, heel af en toe een timeout. Tracerout laat ook niet veel bijzonders zien.
Verwijderd
Ik ben nu ook online.BigFast schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:48:
Ik ben lvl 41, en Hercules heb ik gevonden, alleen scentsword nog niet
Scentsword kun je volgens mij gewoon kopen op de market bij een npc.
Verwijderd
Heb ze altijd gehad, maar de laatste dagen is het wel heel erg... Hiervoor kon ik mijn characters zonder problemen enige uren alleen laten, nu krijg ik iedere keer een timeout.k heb de afgelopen dag (sinds de laatste patch voorzover ik weet) last van disconnects. Zomaar, uit 't niets. Ik krijg dan een dialoog met "Error: Connection with the server is interrupted. Please re-login." In m'n system kon ik dit opvangen :
Verwijderd
BraveSirRobin - L16 - sapphire
best leuk spel, alleen de helft van je spul verliezen als je dood gaat + F1-F10 knoppen die langzaam reageren is soms wel irritant.
wat is trouwens het beste wapen voor L15+?
ik heb nu een club, werkt fantastisch met accuracy aan maar nogal slecht zonder. ook een glaive gezien in phoenix castle en meer nauwkeurige wapens in twin city.
ik neem aan dat 2 wapens het beste werkt, voor met en zonder accuracy, maar welke 2?
best leuk spel, alleen de helft van je spul verliezen als je dood gaat + F1-F10 knoppen die langzaam reageren is soms wel irritant.
ik heb nu een club, werkt fantastisch met accuracy aan maar nogal slecht zonder. ook een glaive gezien in phoenix castle en meer nauwkeurige wapens in twin city.
ik neem aan dat 2 wapens het beste werkt, voor met en zonder accuracy, maar welke 2?
Verwijderd
Twee wapens kan alleen een lvl40 (of hoger) Trojan. Dus je zult in ieder geval nog even moeten wachten tot dat kan. Regel: hoge dex/freq is lage attack en vice versa. Veel trojans gebruiken een van de ene en een van de andere soort. Bijvoorbeeld een dagger en een poleaxe. Ikzelf gebruik een club en een sword, ook een veel voorkomende combi.Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:50:
BraveSirRobin - L16 - sapphire
Verwijderd
Het gebeurde mij vooral gisteravond en vanochtend. Daarbuiten weinig tot niet meer. Het ging dan vrij onregelmatig, soms kon ik niet eens een paar seconden geconnect blijven, soms net een uur. Zal vast wel met drukte te maken hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:02:
[...]
Heb ze altijd gehad, maar de laatste dagen is het wel heel erg... Hiervoor kon ik mijn characters zonder problemen enige uren alleen laten, nu krijg ik iedere keer een timeout.
Na het lezen van de positieve reacties van dit spel ben ik ook maar begonnen met downloaden van dit spel. Ik heb hiervoor DragonRaja gespeeld. Ik denk dat ik maar weer warrior word want dat lijkt mij de makkelijkste klasse 
btw is er ook al een irc channel
btw is er ook al een irc channel
Trojan is het makkelijkst, uiteindelijk.
Irc, niet dat ik weet.
Irc, niet dat ik weet.
Verwijderd
ik bedoel 2 wapens bij me en dan switchen zodra de xp skill aan gaat.Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:44:
[...]
Twee wapens kan alleen een lvl40 (of hoger) Trojan. Dus je zult in ieder geval nog even moeten wachten tot dat kan. Regel: hoge dex/freq is lage attack en vice versa. Veel trojans gebruiken een van de ene en een van de andere soort. Bijvoorbeeld een dagger en een poleaxe. Ikzelf gebruik een club en een sword, ook een veel voorkomende combi.
dus: club of glaive voor accuracy aan
en zelfde/sword/blade/??? voor gewoon
vraag was dus of hoge dex beter is dan hoge attack.
Verwijderd
Ik zou geen extra wapen meenemen, op het moment dat je dood gaat, is er dan de kans dat je het wapen verliest. Lijkt me niet handig.Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:04:
[...]
ik bedoel 2 wapens bij me en dan switchen zodra de xp skill aan gaat.
dus: club of glaive voor accuracy aan
en zelfde/sword/blade/??? voor gewoon
vraag was dus of hoge dex beter is dan hoge attack.
Ik moet mezelf nog even toevoegen:
Jofel - lvl42 - Warrior - Dark
Lijkt me ook wel makkelijk om het Guild er bij te zetten. Enneuh, lvl 40 is binnen 4-5 dagen te halen... zoals je ziet. En ik ben niet meer gepwlvled dan een punt of 10. Kwestie van de pc lekker aan laten staan terwijl ik nuttigere dingen doe...
Jofel - lvl42 - Warrior - Dark
Lijkt me ook wel makkelijk om het Guild er bij te zetten. Enneuh, lvl 40 is binnen 4-5 dagen te halen... zoals je ziet. En ik ben niet meer gepwlvled dan een punt of 10. Kwestie van de pc lekker aan laten staan terwijl ik nuttigere dingen doe...
heb al tijdje niet gespeeld, en heb gister het spel maar weeres aangezet....
hij is nog steeds aant patchen....
hij is nog steeds aant patchen....
Battle.net Spud#2543
Ik moet me zelf ook nog ff toevoegen
Dinandino - archer - lvl 18 - saphire
Maar is er nu iemand online waar ik samen mee kan spelen of die mij wil pw levelen?
Dinandino - archer - lvl 18 - saphire
Maar is er nu iemand online waar ik samen mee kan spelen of die mij wil pw levelen?
hey luitjes ik heb een warrior lvl 38 en een archer lvl 26...
ik ben al best veel mensen van got tegen gekomen en ik moet toegeven dat het wel een grappig spelletje is
alleen het groeien gaat na een tijdje echt traag, je moet altijd wel iemand vinden die je power leveled maja
ik ben al best veel mensen van got tegen gekomen en ik moet toegeven dat het wel een grappig spelletje is
Verwijderd
powerlevellen kan ook juist de reden zijn dat je zelf niet vooruit komt. Als je jezelf teveel laat powerlevellen en te weinig zelf doet, levelt je weapon skill of je spell niet mee, waardoor je te weinig damage doet, waardoor je traag levelt, enzovoorts... Dan kan je je wel verder laten powerlevellen, maar daar schiet je op den duur ook niks meer mee op. Er komt een moment dat dat zelfs trager gaat dan zelf bezig zijn.hey luitjes ik heb een warrior lvl 38 en een archer lvl 26...
ik ben al best veel mensen van got tegen gekomen en ik moet toegeven dat het wel een grappig spelletje isalleen het groeien gaat na een tijdje echt traag, je moet altijd wel iemand vinden die je power leveled maja
hmm hele weekend met familie uit amsterdam over de vloer gehad dus niet kunnen spelen.
vanavond nog maares kijken. ik vind dat rondbewegen trouwens erg irritant, ik hoop wel dat er een patch ofzo uitkomt die et wat meer op diablo laat lijken qua rennen.
verder ziet de graphics er erg mooi uit, doet me een beetje denken aan die supernintendo spellen
edit: ben em nu trouwens aant installeren op het werk
kan em uiteraard alleen spelen als et niet druk is, en af en toe "val ik weg" als er iemand binnenstormt
dat weapon levelen is idd een nadeel bij powerlevelen. ik ben dmv een lv102 archer van lv9 ofzo naar lv16 gegaan dus daar zit een flink gat in
vanavond nog maares kijken. ik vind dat rondbewegen trouwens erg irritant, ik hoop wel dat er een patch ofzo uitkomt die et wat meer op diablo laat lijken qua rennen.
verder ziet de graphics er erg mooi uit, doet me een beetje denken aan die supernintendo spellen
edit: ben em nu trouwens aant installeren op het werk
dat weapon levelen is idd een nadeel bij powerlevelen. ik ben dmv een lv102 archer van lv9 ofzo naar lv16 gegaan dus daar zit een flink gat in
[ Voor 31% gewijzigd door MUSTIS op 15-11-2004 09:09 ]
Ik ga dit spel ook maar eens uitproberen zometeen.
kep nog geen speler, komt later wel
Edit:
Ik heb nu een karakter, level 1!, warrior en zit op Sapphire
kep nog geen speler, komt later wel
Edit:
Ik heb nu een karakter, level 1!, warrior en zit op Sapphire
[ Voor 30% gewijzigd door nhimf op 15-11-2004 21:56 ]
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
gisteravond even met Gijsj aant pwrlvln geweest, even een paar vragen:
als het icoontje (rechts) donker word, vang je dan nog wel exp? maw moet je binnen een radius van zon 10 meter van je teammate blijven.
moet je zo zwaar mogelijke beesten rammen of kan je ook zoveel mogelijk kleinere doen. et eerste lijkt me.
als het icoontje (rechts) donker word, vang je dan nog wel exp? maw moet je binnen een radius van zon 10 meter van je teammate blijven.
moet je zo zwaar mogelijke beesten rammen of kan je ook zoveel mogelijk kleinere doen. et eerste lijkt me.
Je moet vijanden beuken die minimaal 20 levels hoger zijn dan degene die je aan het plvlen bent
en daarnaast moet je die gasten wel in 1 hit kunnen killen
zo kan een archer van lvl 80 mensen onder de lvl 29 powerlvlen bij minimacs
------------------
Uit landuurig onderzoek is gebleken dat conquer geen texture compressions gebruikt in zijn 3d engine, dit kan veel problemen veroorzaken, en in het ergste geval een doorgebrande videokaart
check hier voor meer info
http://bbs.conqueronline....ead.php?s=&threadid=35757
ik verwacht dat echte tweakers echter al een goed gekoeld systeem hebben met de nieuwste drivers
en daarnaast moet je die gasten wel in 1 hit kunnen killen
zo kan een archer van lvl 80 mensen onder de lvl 29 powerlvlen bij minimacs
------------------
Uit landuurig onderzoek is gebleken dat conquer geen texture compressions gebruikt in zijn 3d engine, dit kan veel problemen veroorzaken, en in het ergste geval een doorgebrande videokaart
check hier voor meer info
http://bbs.conqueronline....ead.php?s=&threadid=35757
ik verwacht dat echte tweakers echter al een goed gekoeld systeem hebben met de nieuwste drivers
Hmm leuk....
Wanneer verwacht je dat het gefixed is???
Kep een waterkoeling, moet goed zijn 
Maar lekker verder, ben nu level 10, zonder plevel
Maar lekker verder, ben nu level 10, zonder plevel
* TafkaT speelt het nu ook al een tijdje
Ben momenteel trojan lvl 33, onder de naam Adonai
Nu vind ik het ontieglijk moeilijk om de waarde van verschillende items in te schatten. Kent iemand hier misschien een paar vuistregels voor?
Heb net een elite lvl 15 (geloof ik) tao-zwaard gevonden, maar wat is dit nu waard?
Ben momenteel trojan lvl 33, onder de naam Adonai
Nu vind ik het ontieglijk moeilijk om de waarde van verschillende items in te schatten. Kent iemand hier misschien een paar vuistregels voor?
Heb net een elite lvl 15 (geloof ik) tao-zwaard gevonden, maar wat is dit nu waard?
Verwijderd
Zal eens een poging doen. Deze waarden zijn waarden waarvoor je items gemakkelijk kwijtraakt op de markt van de sapphire server... Let wel, er zijn genoeg uitzonderingen te bedenken en het blijft bij richtlijnen. Verder is het ook belangrijk voor hoeveel anderen dezelfde items aanbieden: Probeer daar of onder te gaan zitten, of als hun prijzen echt te laag zijn, ze op te kopen en voor je eigen prijs aan te biedenBen momenteel trojan lvl 33, onder de naam Adonai
normal items: niet proberen - blacksmith
one-socket weapons - niet proberen - blacksmith
two-socket weapons - 5k of blacksmith
two socket bow - 25-50k
refined bags, rings, earrings, bracelets of boots onder L40 - 75-150k
refined bags, rings, earrings, bracelets of boots boven L40 - 50k
andere refined items lager dan L40 - 5k
andere refined items boven L40 - blacksmith
refined two-socketed weapons - 100k
refined two-socketed bows - 500k of meer - 800k is standaard.
unique bags, rings, earrings, bracelets of boots onder L60 - 500k-1.5M
unique bags, rings, earrings, bracelets of boots boven L60 - 500k-1M
unique armors: 30-50k voor lage levels, minder voor hoge.
unique weapons onder L50: 25-100k, afhankelijk van populariteit
unique weapons daarboven: Minder al naar gelang level
unique bows: 50-200k
unique socketed bow: op zich 150k+, maar niemand, lees: alleen een idioot (of iemand die een laag-lvl boog wil voor DB upgrade en om mysterieuze redenen geen 2-socketed kunnen krijgen) koopt ze omdat elke archer er al 1 krijgt bij zijn promotie op L40
unique two-socketed bow: Minstens 2.5M, meer kan gemakkelijk tenzij het level heel hoog is (lees: 100+). Iedereen wil deze hebben om te upgraden naar elite en super. Als je er zelf een nodig hebt, hint: Koop een low-lvl ref two-socketed bow en gebruik een DB in TC om hem te upgraden. Gaat meestal goed - Maar dit is geen garantie!!!
elite bags, rings, etc: vele miljoenen
elite archer coat: 900k
elite trojan armor: 650k
elite warrior armor: 650k
elite tao robe: 800k-1.2M
elite weapons: 300k-1M, al naar gelang populariteit
elite bows: 1.5M of meer
over socketed elites ga ik het niet eens hebben, en over supers ook niet
socketed non-weapons van elke kwaliteit: onbetaalbaar
voor alle +1 items hieronder geldt: deze prijzen zijn voor normal items, onder Lvl120. Op of boven Lvl120 geldt: prijs delen door 4
+1 archer hats: 650k
+1 tao hats: 700-800k
+1 trojan coronets: 500k
+1 warrior helmets: 500k
+1 archer coat: 950k
+1 trojan armor: 700k
+1 warrior armor: 650k
+1 tao robe: 1M
wapens lopen uiteen van 250k voor een +1 whip tot 700k voor de meest gewilde wapens
+1 boog: 1.8M
+1 tao zwaardje:moeilijk aangezien je ze niet veel ziet, maar zeker wel boven 1M
+2 items: berekenen als volgt: +2 = prijs+1 item * 3, min een beetje (paar 100 k)
+3 is prijs +1 * 9, min een beetje
refined +: Zelfde als normal +
unique +: iets meer, paar honderd k
elite +: prijs van de elite + de waarde van 2 +-items van dezelfde klasse, min een beetje
super +: Zelfde verhaal als elite
De waarde van +-items is dus totaal niet afhankelijk van level, behalve als het level boven de 119 uit komt.
dragonball: 1.7M kopen, 2.3M proberen te verkopen
meteor: 70k kopen, 100k proberen te verkopen in TC aan hoog-lvl spelers, ande4rs 80k op market
gems
kylin gem normaal - 15k
kylin gem refined - 100k
kylin gem super - 800k (al heb ik geen flauw idee wie er een zou kopen)
phoenix gem - 80k
phoenix gem refined - 1.8M
rainbow gem normal - 380k
rainbowgem refined - 3M
rainbowgem super - 36M heb ik gezien, waarschijnlijk alleen geschikt voor traden
dragongem normaal: 280k
dragongem refined: 4M
dragongem super heb ik voor 25M gezien - een betere prijs is 50M of bijvoorbeeld 25 dragonballs.
moongem normal: 400k
moongem refined: 1M op zijn hoogst (is quest voor, daarom minder waard)
moongem super: nog nooit gezien
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 10:57 ]
Verwijderd
Ik heb nu een lvl 29 archer, helemaal zelf gespeeld, dus geen plvl (omdat nooit iemand me wil plvlen en ik geen zin heb om het te vaak te vragen). Nu heb ik dus ook al sinds lvl 23 de scatter skill. Alleen merk ik hier zelf niks van?
Als ik rechtonderin in het vakje skill klik komt de scatter skill als icoontje in het scherm te staan, ik ga er vanuit dat die dan aanstaat ? Of doe ik soms iets verkeerd ?
misschien een domme vraag, maar wel handig =)
Als ik rechtonderin in het vakje skill klik komt de scatter skill als icoontje in het scherm te staan, ik ga er vanuit dat die dan aanstaat ? Of doe ik soms iets verkeerd ?
misschien een domme vraag, maar wel handig =)
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is, is je proficiency met wapens. Ik snap dat je door vechten meer proficient kan worden en dus beter kan omgaan met een wapen.
Maar welke types heb je allemaal?
Ik heb een blade en een sword, maar worden (volgens mij) als zelfde type gezien bij mijn proficiency (level 3), maar op de site staan ze echt apart.
Dus welke typen wapens heb je?
Aangezien ik pas over 7 levels (ben nu lvl13) weer mijn proficiency kan verhogen naar lvl4, wil ik proficient worden met andere wapens.
Maar welke types heb je allemaal?
Ik heb een blade en een sword, maar worden (volgens mij) als zelfde type gezien bij mijn proficiency (level 3), maar op de site staan ze echt apart.
Dus welke typen wapens heb je?
Aangezien ik pas over 7 levels (ben nu lvl13) weer mijn proficiency kan verhogen naar lvl4, wil ik proficient worden met andere wapens.
Verwijderd
DM911: Die skill voor je uit met je rechter muisknop.
nhimf: Blade en sword zijn twee verschillende, zou je ook zo moeten zien in je status.
nhimf: Blade en sword zijn twee verschillende, zou je ook zo moeten zien in je status.
je zou je dus moeten specialiseren in of blade of sword?
na gisteren te pwrlvelen met Kaikay had ik toch de archer moeten kiezen. dat scatteren ruleerd de pan uit.
hele groepen apen werden weggevaagd
ik zal altijd op upclose moeten vechten. dat betekend dus ook dat ik altijd klappen krijg en dus nooit zwarte naam monsters aankan.
word straks wel leuker met dual weapon
na gisteren te pwrlvelen met Kaikay had ik toch de archer moeten kiezen. dat scatteren ruleerd de pan uit.
ik zal altijd op upclose moeten vechten. dat betekend dus ook dat ik altijd klappen krijg en dus nooit zwarte naam monsters aankan.
Verwijderd
Ach, als L60 trojan kan je straks wel met gemak een L80 archer aan... Scatter is leuk tegen groepen (en vooral nuttig omdat je er erg veel xp mee krijgt) maar veel damage doen zit er als archer niet echt in. Rapid fire is wat dat betreft op zich wel nuttig, maar niet zo handig in het gebruik vind ik.En je hebt mij nu apen zien slachten, maar die zijn dan ook niet voor niets 20 levels lager dan ik... Tegen sandmonsters gaat dat dus heel anders, dan ben ik voortdurend bezig met niet geraakt worden. Voor mij geldt: 6 klappen van een wit monster = dood...je zou je dus moeten specialiseren in of blade of sword?
Ik weet niet hoe het is bij hogere levels, maar ik kan tussen level 10 en 20 1 level bij mijn sword proficiency doen (van lvl2 naar 3), vanaf level 20 kan ik er weer 1 bij doen.MUSTIS schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:39:
je zou je dus moeten specialiseren in of blade of sword?
Ik ben nu level 13 en heb dus dat level erbij, dus heb ik nog 7 levels om andere wapens meer proficient te worden. Dus van echt specialiseren is niet echt sprake.
Captain Proton, kan je deze aanpassen en dan ook de GoT nicks erbij zetten?Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 10:19:
[...]
Whisper me maar... Moet mensen nu gemakkelijk tot +/-L30 kunnen levellen.
Nog ff een update, aangezien ik nog niet in het lijstje erbij gezet ben
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 character - Level en Ras - Server Kurosaki - Lvl 27 Trojan - Sapphire Wolfmaster - Lvl 38 Trojan - Sapphire dawuss - lvl 37 Taoist - Sapphire enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire mustis - lvl 17 - Sapphire Kaykai - lvl 62 Archer - Sapphire Kaikay - lvl 40 Taoist - Sapphire
Ik ben dus bekend op Sapphire als warrior met de nick NhImF (hoe origineel) lvl 13
En is er toevalligerwijs een irckanaal?
mischien moet er nog een kolom bij met de GOT naam. straks als de lijst langer word weten we niet meer wie wie is.
level 8 warrior in 2 uur..... tot wanneer blijf ik fazanten hakken?
ze droppen relatief gezien redelijk vaak mets. ik heb er zo al 3 gevonden bij geld verzamelen.
verder bij een hoger lv kan je beter bij apecity gaan hunten. daar was ik met kaikay en de inventories zaten constant vol.
wat de lijst betrefd, dr was een soort excel lijstje bij de lineage topics. kan iemand hier nog aan komen? hij schijnt verwijderd te zijn.
verder bij een hoger lv kan je beter bij apecity gaan hunten. daar was ik met kaikay en de inventories zaten constant vol.
wat de lijst betrefd, dr was een soort excel lijstje bij de lineage topics. kan iemand hier nog aan komen? hij schijnt verwijderd te zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door MUSTIS op 18-11-2004 09:42 ]
Verwijderd
Tja, als het goed is ben je allang turtledoves aan het hakken - Je zal wel merken dat het op pheasants nu niet meer zo hard gaat. En eigenlijk is het al bijna tijd voor je om richting robins over te stappen...level 8 warrior in 2 uur..... tot wanneer blijf ik fazanten hakken?
ik ben nu lvl 19, maar het gaat niet zo hard nu....
Iemand een idee waar ik snel genoeg kan levelen? De Apparition moek zo lang op hakken en leveren zo weinig op. Die robins leveren helemaal niets meer op
Iemand een idee waar ik snel genoeg kan levelen? De Apparition moek zo lang op hakken en leveren zo weinig op. Die robins leveren helemaal niets meer op
Verwijderd
Linksonderin is een vraagtekentje, daar staat waar je het beste op kunt hakken. Waarschijnlijk de beestjes met een witte naam.nhimf schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:25:
ik ben nu lvl 19, maar het gaat niet zo hard nu....
Als je al je weaponskills op hun top hebt, dan kun je ook gaan plvl'en.
nhimf als je snel wilt lvl'en whisper Wolfmaster, en als het een beetje mee zit ben ik online, dan lvl ik je wel wat. En voor iedereen die lvl 25 of lager is. Hoger schiet niet zo op, ben een lvl 43 trojan
Zal dan vnl bandits gaan hunten, die droppen voor mij makkelijk veel items.
[ Voor 17% gewijzigd door BigFast op 18-11-2004 18:14 ]
Goed ik zal even kijken 
Eerst even een Dragon gem veilig stellen
Eerst even een Dragon gem veilig stellen
Ik ben trouwens inmiddels een level 40 fire taoist. Als (low level) mensen een keer mee willen als ik wat minimacaques ga meppen, let me know: Playername is dawuss
micheljansen.org
Verwijderd
Datzelfde geldt uiteraard voor mij: Aangezien ik aan het sparen ben voor dragonballs om een 2-socketed boog mee te upgraden, ben ik eigenlijk alleen maar elfapes aan het scatteren. In andere woorden: Iedereen die onder L33 is, kan ik heel snel levellen.
Overigens, dat probleem van doorbrandende kaarten is niet zomaar een gerucht. Een vriend van me heeft er zijn radeon 9600 op afgefikt - die is dus echt letterlijk verkoold. En dat in een met 3 casefans gekoelde kast en met de standaard koeler erop. De vraag is natuurlijk of die het begeven heeft, kan me nauwelijks voorstellen dat die kaart met koeler en al doorbrand. Maar toch, een eng idee...
Overigens, dat probleem van doorbrandende kaarten is niet zomaar een gerucht. Een vriend van me heeft er zijn radeon 9600 op afgefikt - die is dus echt letterlijk verkoold. En dat in een met 3 casefans gekoelde kast en met de standaard koeler erop. De vraag is natuurlijk of die het begeven heeft, kan me nauwelijks voorstellen dat die kaart met koeler en al doorbrand. Maar toch, een eng idee...
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 22:58 ]