[PC Free MMORPG] Conquer Online RPG

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 10.871 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

MariahCareyLover schreef op maandag 24 januari 2005 @ 23:24:
Hai Cel-Ed, ik heb je al wel es zien rondhupsen :D Ik ben ook een oud diablo2 speler en misschien zie ik je nog wel es ingame, zwaai maar een keer ;) Veel overeenkomsten met diablo en veel verbeteringen...
Je kan toch wel zien of iemand PK aan heeft staan? Gaat dan zijn naam niet blauw/wit knipperen? In de opties kan je een mogelijkheid aanzetten om altijd namen van chars te zien, en dan kan je dus ook zien of ie gaat PK'en...
Blauw-wit knipperen is als de knipperende char iemand anders geraakt heeft.
Rood krijg je als iemand 30 pk-points heeft
en zwart was bij 100? 1000? <dat getal weet ik f niet

Je krijgt per kill (van een andere speler) 10 pk-points, en als je in een guild zit en je killed een vijandige speler (iemand die in een guild zit, die als enemy is aangemerkt), dan krijg je 5 pk-points per kill.
Elke 6 minuten raak je een pk-point kwijt.

Als je rednamed bent, dan kan je ook je equipment kwijtraken, ipv alleen dat je alleen je losse spullen kwijt raakt.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Zwart is bij 100 punten, als je dan gekillt wordt (met capture mode aan) wordt je naar de jail gestuurd waar je pas uit kan als je 3 gold ores hebt of je pk points weer onder de 100 gezakt is. Iemand die zwart is dropt meestal heel veel van zn equipment en backpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand van mn friends list haddat gisteren... Zn broertje was gaan PKen met zijn account, had 150 pk points verzameld en zich vervolgens laten afmaken. Toen zat ie met een mooie set equip en zonder gold ores in de jail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:06:
Iemand van mn friends list haddat gisteren... Zn broertje was gaan PKen met zijn account, had 150 pk points verzameld en zich vervolgens laten afmaken. Toen zat ie met een mooie set equip en zonder gold ores in de jail :P
Ik hoor dat wel vaker van mensen: "Ja, het was m'n broertje die was gaan PKen". Ligt het nou aan mij, of is het gewoon stom om je account met iemand te delen? :P
Mij zou het in ieder geval niet overkomen.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

dawuss schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:43:
[...]

Ik hoor dat wel vaker van mensen: "Ja, het was m'n broertje die was gaan PKen". Ligt het nou aan mij, of is het gewoon stom om je account met iemand te delen? :P
Mij zou het in ieder geval niet overkomen.
Idd, dat is dan zijn eigen schuld, moet je je account maar niet delen.
En als je dat niet doet, moeten dat soort mensen maar eens een echt wachtwoord verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Het kan ook perongeluk hoor.. Ben wel eens rood geworden toen iemand vroeg of ik rapidfire + intensify op hem kon testen.. Ging in pk mode en wou hem schieten, alleen ipv rapidfire koos ik scatter, en toen lagen er heel wat miners dood :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://members.home.nl/indo4life/

Kijk bij de link voor screenshots van hoe racistisch sommige mensen wel niet zijn.

Indo4life - Archer - level 102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:06:

Kijk bij de link voor screenshots van hoe racistisch sommige mensen wel niet zijn.

Wat is dat voor balk boven je hoofd op de eerste paar schreenshots?

offtopic:
Ben je trouwens serieus speciaal geregistreerd hier op GoT om dit te posten? Zag dat het je eerste post was :P

[ Voor 16% gewijzigd door dawuss op 26-01-2005 19:23 ]

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

dusty

Celebrate Life!

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:06:

Als jij a-sociaal bent naar mensen in game, heb je inderdaad kans dat mensen a-sociaal terug zijn naar je. Jij staat niet voor niets op mijn in-game ignore lijst.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 08:39
Racisme is zeker niet cool(indien echt serieus), ben zelf ook indo.... Maar deze dude was gewoon boos en dan zeg je snel foute dingen, en we weten allemaal waarom hij zo boos was dus ga hier geen heilig boontje uit zitten hangen man!

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat voor balk boven je hoofd op de eerste paar schreenshots?
Dat is een opgeladen intensify :) En ja, die zie je alleen als archer zelf, gelukkig :P

En wat betreft dat racisme: Jullie mogen dan ruzie met Indo hebben of iig gehad hebben (dat geldt voor mij net zozeer) en ik post dit niet omdat Indo zo'n grote vriend van me is (hoewel we onze ruzie bijgelegd hebben), maar Tiemez zijn acties hebben echt geen verdediging of relativering nodig. Niet alleen is hij geen haar beter dan de meeste 14-jarige kleuters op de server qua wangedrag, deze opmerkingen gaan wat mij betreft echt veel te ver. Dit is wat mij betreft nog echt 10 keer erger dan het onder dergelijke kleuters gebruikelijke PKen om niets, voor het minste of geringste allies roepen en je zo arrogant mogelijk opstellen. Dat zijn dan tenminste nog aanvallen op een character in-game. Dit is een directe aanval op de persoon daarachter, en dan nog wel op de meest misselijkmakende manier. En dan nog wel van iemand die redelijk prat gaat op zijn Nederlanderschap... Lekkere indruk krijgt de rest van de wereld zo van ons. Dat alleen al is voor mij voldoende reden om Tiemez als ik hem tegenkom een quiver pijlen te "doneren" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf vindt racisme gewoon 'not done', hoe kwaad je ook bent.

Verder vindt ik dat hele pk gedoe wel meevallen, irritant ja.. Als die ugly_duck weer een rondje door de mijnen maakt, stop ik ff met minen, en ga trainen/spelen ofzo. Totdat hij weer in jail gekicked wordt.

Erger was het in diablo-2 als je hardcore speelde, 1 keer dood, dan echt dood en weg al je items. Oa. het slachtoffer van trigger-hacks. (soort van automatische pk, tegelijk guided-pijlen afschieten, en dan tegelijk safe teleporten naar town, terwijl jezelf wordt gekilled)

Dan valt het nog redelijk mee als je hier 'gewoon' speelt, af en toe ge-killed maar nog nooit echt belangrijke spullen kwijt geraakt. Een beetje aso pk-tao, kan je ook een aantal keren reviven en je weer killen, (dat heb ik nog niet gezien btw.) Anyway ruziezoekers gewoon negeren, ik speel voor mijn lol. (en dat doen die pk`rs ook)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen kunnen over mij ingame zeggen wat ze willen, feit is dat ik me tegen het merendeel van de mensen zeer sociaal opstel. Dat er mensen zijn die slachtoffer worden van iemand die ze PK-ed, dat is iets dat gewoonweg bij het spel hoort. Helemaal als ze er voor kiezen characters als Munk, Fonz en HARDCUNT bij te staan in het spel.

Kan je wel vertellen dat ik zeer zeker niet de enige ben die problemen heeft met Tiemez en zijn uitspraken, één van de deputy's van ons guild was goede vrienden met Tiemez, tot ik haar wees op dit voorval. Hierop besloot ze Tiemez te vragen waarom hij dat zei, de enige reactie was dat Tiemez een hekel aan Duitsers zou hebben.

Dat Tiemez mij beledigt, daar kom ik wel overheen, maar dat Tiemez met deze actie ook tientallen anderen heeft beledigt, mensen die zich gewoonweg aangesproken hebben gevoeld omdat Tiemez zo "slim" was om het niet naar me te whisperen maar het gewoonweg via het "Talk" channel te schreeuwen, dat maakt het allemaal alleen maar triester.

Ja soms stel ik me onredelijk op binnen conquer, soms ook totaal niet... Speel mijn character(s) op Sapphire al sinds de start van de server, ken meer mensen in-game dan de meeste mensen kennen. Dus vanzelfsprekend zitten daar dan ook meer mensen tussen waar ik niet mee kan opschieten.

Maar om te zeggen dat ik asociaal ben, van mij mag je, vergeet alleen niet dat ik met regelmaat "noobs", zowel in mijn guild als er buiten bij sta door het geven van hulp (PLVL, geld, items, etc...) en advies. Dat sommige mensen niet tot de personen behoren waartegen ik me wel sociaal opstel, dat kan geheel aan mij liggen (in geval van Kaykai en 3Feet bijvoorbeeld), bij sommige anderen zal het geheel aan de betreffende personen liggen (Munk, Fonz, HARDCUNT en Master_Flipp bijvoorbeeld).

Persoonlijk kan het mij dan ook niet al te veel schelen wat jullie over mij in-game denken, heb vele vrienden en bekenden die totaal anders over mij denken. Normaal gesproken los ik mijn problemen geheel zelfstandig op, mijn guild vraag ik niet zo snel om hulp, nog vraag ik mijn vrienden of andere bekenden snel om hulp.

Tiemez is gewoonweg te ver gegaan en dat zal hij merken ook, niet alleen mijn guild die hem zal KOS-en wanneer ze hem buiten één van de steden zien, maar ook diverse andere guilds en vele high-levels. Niets en niemand die Tiemez hiertegen nog kan beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Nu online

dusty

Celebrate Life!

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:18:
Mensen kunnen over mij ingame zeggen wat ze willen, feit is dat ik me tegen het merendeel van de mensen zeer sociaal opstel. Dat er mensen zijn die slachtoffer worden van iemand die ze PK-ed, dat is iets dat gewoonweg bij het spel hoort. Helemaal als ze er voor kiezen characters als Munk, Fonz en HARDCUNT bij te staan in het spel.[..]
PK-en is inderdaad iets wat bij het spel hoort, een arrogante houding dat je de andere kan killen terwijl je 60 levels hoger bent dan degene die je killt hoort er niet bij.
maar Tiemez zijn acties hebben echt geen verdediging of relativering nodig.
Daar ben ik het gedeeltelijk mee oneens, een relativering is vaak wel belangrijk. (Dat in dit geval het hier Tiemez betreft en een grote eikel is, is een tweede.) Ik kan namelijk ook dingen gaan doen, en zeggen tegen mensen, en dan 1 minuut later teruggaan, dan is de andere persoon ook opgefokt en zullen ze waarschijnlijk ook dingen zeggen die ze normaal nooit zouden doen.

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

dusty schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:23:
[...]

PK-en is inderdaad iets wat bij het spel hoort, een arrogante houding dat je de andere kan killen terwijl je 60 levels hoger bent dan degene die je killt hoort er niet bij.

[...]
Daar ben ik het gedeeltelijk mee oneens, een relativering is vaak wel belangrijk. (Dat in dit geval het hier Tiemez betreft en een grote eikel is, is een tweede.) Ik kan namelijk ook dingen gaan doen, en zeggen tegen mensen, en dan 1 minuut later teruggaan, dan is de andere persoon ook opgefokt en zullen ze waarschijnlijk ook dingen zeggen die ze normaal nooit zouden doen.
Tsja, het is natuurlijk geen excuus om dan maar te vervallen naar rascisme natuurlijk :) Schelden doet geen pijn, maar voor rascisme is zeker binnen zo'n spel gewoon geen plaats.

Ik vind dat PK'en altijd wel grappig, d'r zijn altijd wel wat trieste figuren die er helemaal van opgewonden raken mensen van 60 levels lager om te leggen. Persoonlijk kan ik dat soort mensen niet luchten of zien, en als ik zo iets zie gebeuren kan zo iemand ook zeker op wat kleerscheuren rekenen. Af en toe wat virtuele vijandigheid maakt het spel alleen maar interessanter, want dat monsters hakken heb je na een tijdje ook wel gezien :P

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Nu online

dusty

Celebrate Life!

dawuss schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:34:
[...]
Tsja, het is natuurlijk geen excuus om dan maar te vervallen naar rascisme natuurlijk :) Schelden doet geen pijn, maar voor rascisme is zeker binnen zo'n spel gewoon geen plaats.
Ik zie het helaas wel vaker voorkomen tussen de personen (vooral in TC, en in de mijn), maar dan wonderbaarlijk ook alleen als de meeste europeanen wakker zijn en dus aan het spelen zijn.
Ik vind dat PK'en altijd wel grappig, d'r zijn altijd wel wat trieste figuren die er helemaal van opgewonden raken mensen van 60 levels lager om te leggen.[..]
Heb een keer iemand gehad van 10 levels hoger die mij probeerde om te leggen, had zelf alleen genoeg potions om in leven te blijven en die persoon om te leggen, daar werd ik wel opgewonden van :P

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog een account gemaakt op de 'justice server', nog een redelijk verse/nieuwe server.
Het wordt waarschijnlijk een water-tao;

Zat ik wat 'Apparition' monsters te killen met lvl 19, vind ik daar een 'Elite Vein Cap' voor Tao`s!
Ik blij natuurlijk.. M`n eerste elite die ik gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dusty schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:23:
[...]

[...]
1) PK-en is niet alleen iets dat bij het spel hoort, het wordt daadwerkelijk aangemoedigd. Niet voor niets dat je altijd kan PK-en en ge-PK-ed kan worden. Daar komt bij kijken dat ik totaal niet kijk naar level als ik iemand PK.

2) Dat zal dan heel makkelijk voor Tiemez aan te tonen zijn. Zoals algemeen bekend is worden alle gesprekken bewaard in chatlogs in de conquer folder.

3) Het enige wat ik heb gedaan is hem diverse malen PK-en, hij is notabene ook nog twee levels hoger dan mij ook. Dat hij dan begint te roepen dat ik win omdat ik een archerhat draag en hij earrings en ik hem vertel dat een archerhat van geen enkele invloed is op damage door pijlen en dan racistische taal begint uit te slaan, dat gaat al ver. Dat hij dat dan ook niet naar me whispert, maar gewoonweg via de normale chat om zich heen schreeuwt en hier na een waarschuwing van mij gewoonweg mee door blijft gaan en ook nog eens flink wat anderen heeft beledigt, die notabene alleen maar vragen wat er aan de hand is, ja dan is hij bij mij aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Nu online

dusty

Celebrate Life!

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:45:
[...]
1) PK-en is niet alleen iets dat bij het spel hoort, het wordt daadwerkelijk aangemoedigd. Niet voor niets dat je altijd kan PK-en en ge-PK-ed kan worden. Daar komt bij kijken dat ik totaal niet kijk naar level als ik iemand PK.
Das een gedeelte arrogantie, weten dat niemand jouw in een klap dood kan krijgen, dan hoef je in principe niet te kijken naar iemand zijn level, immers is hij sterker, kan je snel wegrennen. Echter val jij iemand uit het niets aan en je kijkt niet naar zijn level (en blijkt toevallig 60 levels lager te zijn), dan ben je in mijn mening gewoon een eikel.
2)
[..]
3) Het enige wat ik heb gedaan is hem diverse malen PK-en, hij is notabene ook nog twee levels hoger dan mij ook. Dat hij dan begint te roepen dat ik win omdat ik een archerhat draag en hij earrings en ik hem [..]
Twee levels verschil is een aardig gelijke strijd. Dat een van de personen dan zwakkere gear draagt is hij daar zelf verantwoordelijk voor. Had hij maar betere gear moeten kopen.

Dat ik zei dat een relativering soms wel nodig is, is omdat ik dus ervaring had, en toen ik de beledigingen las meteen dacht: "daar zal dan ook wel een reden voor zijn, Indo4Life" zal wel weer iets a-sociaals hebben uitgehaald en iemand hebben lopen zeikstralen.

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:22

Creesch

bla bla!

huhmz leuke discussie hier... laat ik persoonlijk maar even zeggen dat ik een stronhekel heb aan de meeste PKers

Out of the blue een onbekende aanvallen is imho gewoon laag...vooral als je een archer bent van een redelijk hoog lvl, het duurt bij mij altijd even voordat ik doorheb waar een archer vandaan schiet...etc
Zowieso heb ik persoonlijk een hekel aan archers...gewoon omdat ze vaak sneller zijn en over het algemeen mij opvalt dat archers meer aan PKing doen.

Als je iemand PKed op het moment dat hij bij een vijandige guild hoort ... geen probleem mee.
Als je iemand PKed op het moment dat je er geen reden voor hebt dan snap ik het er de lol en het nut niet van.
Op het moment dat je iemand PKed en je moet iemand anders er bij halen om je problemen op te lossen (zie deze draad bijvoorbeeld) en je gaat ook nog eens ontekennen dat je bent begonnen dan staat je op mijn speciale KoS lijst...
Helaas komt het vooral voor in Apemountain en dat wil nog wel eens uitlopen op hele volksstammen die elkaar aan het afslachten zijn en er niet op letten wie ze killen.

Ik zou liever persoonlijk liever zien dat het PKen op de 1 of andere manier wat moeilijker word gemaakt (bijvoorbeeld als je iemand wil aanvallen die dus niet of blauw of zwart of van een vijandige guild is of op je enemy list staat je eerst moet confirmen dat je diegene wilt aanvallen oid... maargoed het zal wel aan mij liggen dat ik er zo moeilijk over doe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

craze_ schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:42:
huhmz leuke discussie hier... laat ik persoonlijk maar even zeggen dat ik een stronhekel heb aan de meeste PKers

Out of the blue een onbekende aanvallen is imho gewoon laag...vooral als je een archer bent van een redelijk hoog lvl, het duurt bij mij altijd even voordat ik doorheb waar een archer vandaan schiet...etc
Zowieso heb ik persoonlijk een hekel aan archers...gewoon omdat ze vaak sneller zijn en over het algemeen mij opvalt dat archers meer aan PKing doen.
Ach, de eeuwige archer haat.. We PKen teveel, we KSen teveel, we zijn overpowered, vind het wel grappig want archers kunnen imho het minst op PvP gebied, daar moet je echt een trojan voor hebben of natuurlijk een fire tao (reborn zijn die gewoon -niet- te killen). Archers hebben lage defense (wel aardige magic defense) dus een beetje trojan killt een archer van het zelfde level of hoger wel in 1 of 2 hercs. Ook als je voldoende pots hebt kan je een archer makkelijk outhealen.
Ik ben een archer en PK buiten PK Arena en Jail eigenlijk nooit, behalve bij looters/ksers/pkers enz, dingen waar ik last van heb.
Helaas komt het vooral voor in Apemountain en dat wil nog wel eens uitlopen op hele volksstammen die elkaar aan het afslachten zijn en er niet op letten wie ze killen.
Ik zou liever persoonlijk liever zien dat het PKen op de 1 of andere manier wat moeilijker word gemaakt (bijvoorbeeld als je iemand wil aanvallen die dus niet of blauw of zwart of van een vijandige guild is of op je enemy list staat je eerst moet confirmen dat je diegene wilt aanvallen oid... maargoed het zal wel aan mij liggen dat ik er zo moeilijk over doe ;)
Als je wat sterker wordt wordt het al heel snel heel veel minder. De echte "pkers" komen meestal niet hoger dan een leveltje of 50, dan is de lol eraf of dan zijn de KOS bij iedereen zodat ze niet meer gaan levellen. Vooral bij ape mountain is het inderdaad erg, maar zodra je bij desert city en bird island kan levellen valt het enorm mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:45:
Dat mag je dan wel eens toelichten, want daar heb ik nog helemaal niets van gemerkt. Je krijgt er geen XP voor, geen items, geen geld.. niets. Sterker nog: het wordt zelfs ontmoedigd, doordat je rednamed en zelfs blacknamed kunt worden, en zo zelf items kunt verliezen.
Helemaal niet naar level kijken bij PK vind ik ook kwalijk. Als je een onschuldige nieuweling het spel uit knalt dan vind ik dat op z'n minst gezegd een beetje zwakjes.

[ Voor 13% gewijzigd door dawuss op 28-01-2005 00:41 ]

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Ik ren nooit weg en ik geef nooit op. Arrogantie is het denk ik dan ook niet te noemen, doorzettingsvermogen wellicht wel. Waarom zou ik een lager level iemand sparen door hem/haar niet te pk-en? Ik loop ook niet te klagen als Little_Angel weer eens zin krijgt om iedereen te PK-en die bij de basilisks in de buurt is, of als Ugly_Girl weer eens iedereen af moet maken die de guildconductresses wil gebruiken.

2) Je kent me blijkbaar niet goed genoeg in-game om mijn beweegredenen te weten. Nog nooit heb ik bij mijn problemen anderen betrokken, zelfs niet mijn guild. Nu ik het wel doe, ja dan doe ik het ook meteen goed. Dat jullie daar verder niets mee willen doen, dat is jullie eigen keuze.

3) Craze_, loze bedreigingen kunnen we allemaal uiten. Persoonlijk zal het mij weinig uitmaken of iemand mij op zijn KOS-lijst wil gaan zetten. Iets waar ik me totaal niet druk om kan maken.

4) Om te antwoorden waarom PK-en aangemoedigd wordt. Vraag Fonz en Munk maar wat ze er allemaal aan geld en items ze ermee hebben gekregen. Dat je er geen XP voor krijgt is gedeeltelijk onwaar, als je een hoger level dan jezelf kilt krijg je er wel degelijk XP voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:33:
1) Ik ren nooit weg en ik geef nooit op. Arrogantie is het denk ik dan ook niet te noemen, doorzettingsvermogen wellicht wel. Waarom zou ik een lager level iemand sparen door hem/haar niet te pk-en? Ik loop ook niet te klagen als Little_Angel weer eens zin krijgt om iedereen te PK-en die bij de basilisks in de buurt is, of als Ugly_Girl weer eens iedereen af moet maken die de guildconductresses wil gebruiken.
Die guild conductors staan op guild map, daar mag je vrij pken en het kan daar ook gewoon, omdat daar guildwar wordt gehouden.. Tijdens guildwar heeft iedereen het recht jou te pken daarzo omdat je niet bij hun allies zit. Vliegen wil nog wel eens helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat je Uglygirl dan niet kent... ze is een archer die de meeste mensen met een enkele rapid zal killen. Vliegen zal geen zin hebben, ook doet ze dit niet op agen dat de GW plaatsvind, maar op andere dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Nee haar ken ik inderdaad niet, ik speel niet op sapphire maar heb het ook vaak genoeg dat daar mensen staan. Ik weet niet welke conductor bij jullie naar advmap gaat, maar als je op guildmap spawnt heb je altijd 10 seconden ofzo dat je niet geraakt kan worden. Als je met conductor 2 of 4 naar advmap kan hoef je niet te bewegen (als je op 1024x768 speelt) en is er geen probleem. En ookal wordt je gekillt, je dropt daar toch geen arrows en scrolls dus je verliest eigenlijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
ik vroeg me af welke MMORPG jullie nou het beste vinden (van degene die gratis zijn). Ik heb ROSE gedownlaod en er 2dagen heel veel tijd in gestoken maar heb het er nu even helemaal mee gehad. Ik kan ze uiteraard allemaal gaan downloaden maar daar heb ik niet zon zin in.
Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:28:
Hey,
ik vroeg me af welke MMORPG jullie nou het beste vinden (van degene die gratis zijn). Ik heb ROSE gedownlaod en er 2dagen heel veel tijd in gestoken maar heb het er nu even helemaal mee gehad. Ik kan ze uiteraard allemaal gaan downloaden maar daar heb ik niet zon zin in.
Bij voorbaat dank
Moet je vooral in een topic vragen waar iedereen Conquer Online speelt :P

Hoe kunnen wij daar nu over oordelen ;)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Nu online

dusty

Celebrate Life!

dawuss schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:08:
[...]

Ehh.. Ik stem voor conquer online? :P

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:57
Ik stem ook voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dawuss schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:08:
[...]

ja oke maar waar moet ik het anders vragen :P ..nouja ik ga deze maar eens downloaden, zie ik dan wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is natuurlijk duidelijk de beste :P

Serieus: Rose is toch geen free to play MMORPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 17:12:
Deze is natuurlijk duidelijk de beste :P

Serieus: Rose is toch geen free to play MMORPG?
De beta periode is free to play, daarna word het pay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik ook al ja.

Overigens, Tetsuo, heb jij enig idee wanneer ze die account server gaan repareren? Ik weet niet of alle servers van dezelfde account server gebruik maken, maar op sapphire is inloggen de laatste tijd soms urenlang lastig tot onmogelijk. Eenmaal ingelogd is er dan geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

http://bbs.conqueronline....ead.php?s=&threadid=51696

Hier heb ik wat ideeën voor het verbeteren van CO.
Na lvl 90 wordt het saai imho. Levelen gaat traag, wat op zich niet eens heel erg is, maar je kan niets anders doen ter afleiding.
Nu ben ik ook bezig met WoW (world of warcraft voor de niet kenners :P) en daar kan je veel andere dingen doen. Hierdoor vergeet je zelfs dat je aan het levelen bent tijdens sommige quests en je krijgt redelijk wat experience points na het afronden van een quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar vergeten de meeste mensen onze [url=irc://irc.tweakers.net:/conquer]chat channel[/url]

(ff toegevoegd aan start post)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 02:25 . Reden: ...zou zo moeten werken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 15:57
nhimf schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 12:00:
http://bbs.conqueronline....ead.php?s=&threadid=51696

Hier heb ik wat ideeën voor het verbeteren van CO.
Na lvl 90 wordt het saai imho. Levelen gaat traag, wat op zich niet eens heel erg is, maar je kan niets anders doen ter afleiding.
Nu ben ik ook bezig met WoW (world of warcraft voor de niet kenners :P) en daar kan je veel andere dingen doen. Hierdoor vergeet je zelfs dat je aan het levelen bent tijdens sommige quests en je krijgt redelijk wat experience points na het afronden van een quest.
Ja dat heb ik ook. Ik vind conquer zeker geen slecht spel, maar na verloop van tijd ben je echt 6 miljoen x het zelfde monster aan het vermoorden, wat best wel saai is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 02:21:
Blijkbaar vergeten de meeste mensen onze [url=irc://irc.tweakers.net:/conquer]chat channel[/url]

(ff toegevoegd aan start post)
Idd, Alleen wij 2-en zitten er.... :P

En voor degene ingame op sapphire: NhImf = nhimf = Krogarth = krogarth :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
o/ chatroom :)
ik zal binnekort ook m'n neus es laten zien; speel tot nu toe op Diamond server; maar kom nog wel keer char maken... Misschien handig om ff in de startpost de server waar jullie spselen te verwerken enzo? en wat usernames van mensen uit de guild? aangezien de site van undutchables atm kapoet is; is het voor mij redelijk lastig om in contact te komen met jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Wussie schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 01:56:
o/ chatroom :)
ik zal binnekort ook m'n neus es laten zien; speel tot nu toe op Diamond server; maar kom nog wel keer char maken... Misschien handig om ff in de startpost de server waar jullie spselen te verwerken enzo? en wat usernames van mensen uit de guild? aangezien de site van undutchables atm kapoet is; is het voor mij redelijk lastig om in contact te komen met jullie :)
De site is de afgelopen weken niet down geweest hoor :?

Misschien dat de redirect url niet zo goed werkt. Probeer het eens direct?

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 19:18:
Dat dacht ik ook al ja.

Overigens, Tetsuo, heb jij enig idee wanneer ze die account server gaan repareren? Ik weet niet of alle servers van dezelfde account server gebruik maken, maar op sapphire is inloggen de laatste tijd soms urenlang lastig tot onmogelijk. Eenmaal ingelogd is er dan geen probleem.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ben nu een lv 103 archer maar het word nu wel wat saai.

ik zal zeker nog wel doorgaan met dit spel maar een stagiaire kwam aanzetten met een mmorpg "kal online".
aan de graphics en features te zien lijkt het een rechtstreekse kloon van lineage2. de site is wat vaag maar het lijkt erop dat deze ook gratis is net als conquer.

[rml][ MMORPG]KalOnline[/rml]

http://www.kalonline.com/

et gevaarlijke is als ik me hiermee bezig houd dat conquer wat achter gaat lopen dus ik moet nog even zien wat ik ga doen. bovendien heb ik er teveel avonden in zitten om em zo te laten vallen.
mischien dat kal online en conquer goed valt te combineren

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Sensei_D
MUSTIS schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:46:
ben nu een lv 103 archer maar het word nu wel wat saai.

ik zal zeker nog wel doorgaan met dit spel maar een stagiaire kwam aanzetten met een mmorpg "kal online".
aan de graphics en features te zien lijkt het een rechtstreekse kloon van lineage2. de site is wat vaag maar het lijkt erop dat deze ook gratis is net als conquer.

[rml][ MMORPG]KalOnline[/rml]

http://www.kalonline.com/

et gevaarlijke is als ik me hiermee bezig houd dat conquer wat achter gaat lopen dus ik moet nog even zien wat ik ga doen. bovendien heb ik er teveel avonden in zitten om em zo te laten vallen.
mischien dat kal online en conquer goed valt te combineren
Dit hoor ik idd van heel veel mensen, dat het saai word op hogere lvls. Maar zat CO 2.0 er niet aan te komen? Lijkt mij dat daar behoorlijk grootse veranderingen in zullen komen...

Mocht Kalonline je nu echt beter bevallen als CO en als Kal ook gratis is, post het dan ff als je wil, dan wil ik het ook wel eens proberen...

Er moeten eigenlijk quests komen waar je een week over doet :+ Waarbij je lekker lvlt en aan het einde als beloning gewoon een lvl krijgt ;)

sensei_d.fpv channel

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

heb em even wat zitten spelen. denk dat je et beste aan een ietwat slappe kloon van lineage 2 moet denken. praktisch alles is hetzelfde maar dan gewoon wat minder mooi.

tis nog eerst wat rommelig omdat er in en rondom de stad wel zon 200 man rondlopen en zitten. ook kan je weer uitzoeken wat goede prijzen zijn, etc.

zowiezo is qua graphics conquer natuurlijk een soort msx spel vergeleken hierbij.

het lvlen gaat nu nog erg snel, ben nu een lv6 archer, maar kweet niet of ik hiermee doorga. heb nog niet etzelfde gevoel als toen.

edit: owja, hier geen rare geheugen/cacheleaks/etc problemen, et spel lijkt wel 100x lichter als conquer.

[ Voor 10% gewijzigd door MUSTIS op 10-02-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

even een enorme trap onder dit topic :)

Ik heb een tijd niet gespeelt en ben deze week weer begonnen (lvl 52 warrior nu)

zijn er nog steeds mensen actief of is het een beetje doodgebloed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 13:06
hier al een tijd niet meer geweest; maar binnen CO nog actief. Inmiddels een lvl 90 troj.

Wel geestig om te melden. Wist niet dat het kon maar, toen ik 87 werd lekker m'n armor uppen. Gewoon met een berg mets naar de market artisan. Kijk ik na het uppen, heb ik ineens een socket in mijn armor :D

Appels zijn geen peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
rfoppen schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 22:09:
hier al een tijd niet meer geweest; maar binnen CO nog actief. Inmiddels een lvl 90 troj.

Wel geestig om te melden. Wist niet dat het kon maar, toen ik 87 werd lekker m'n armor uppen. Gewoon met een berg mets naar de market artisan. Kijk ik na het uppen, heb ik ineens een socket in mijn armor :D
OMFG, die is dus rijk :D

Het spel word imho alleen maar leuker naarmate men hoger is in lvl. Heb eindelijk een 2soc Super Blade, waar ik lang voor heb moeten sparen, maar wat wel voldoening geeft als het eenmaal is bereikt.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Hmm, ik ook een updateje dan maar.. Heb mn archer gedumpt (vind ze maar zwak :/) en heb nu een reborn trojan naar fire taoist van lvl 101, met vrij leuk equipment (socket bag, robe en boots), fire taos zijn toch het leukst om te spelen vind ik.
@rfoppen: Das erge mazzel, gefeliciteerd :) Niet verkopen, lekker zelf houden en een goeie gem erin stoppen. Wel uitkijken als je er een gem in gaat stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Nu online

dusty

Celebrate Life!

Ik ben ook nog steeds actief (als ik tijd heb, wat niet teveel is.. ) Maar heb naast mij watertao ( GOTdusty ) ondertussen ook een firetao gestart genaamd G0Tdusty .. met het enige verschil dat de firetao dus een nul als de letter O heeft.. maar dat zie je ingame dus niet.. :P

Ben op het moment respectievelijk lvl 77 en lvl 49.

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfoppen
thnx radiant; wel geestig om een
UBER SUPER MEGA RARE
item te hebben. (http://www.conqueronline.com/Fantips/tip6.htm)

Zit nu een normal rainbowgem in, all I can afford atm ;) Bedoeling is een super draggy; maar dat zal nog wel ff duren

Appels zijn geen peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Huhmz ik weet weer waarom ik het speelde :D het is gewoon leuk :P

Ben weer redelijk actief bezig (alleen nu gewoon een uurtje en dan stoppen ipv vele uren achter elkaar)
ondertussen weer een level hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:18

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik ben sinds dit weekend bezig en ondertussen heb ik een lvl 17 trojan. Nou schijn je ergens een coronet voor de trojan vandaan te kunnen halen maar het enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is een stel oorbellen :? Zou iemand me even naar de juiste armorer kunnen wijzen ?
Nog een vraagje: waar vind ik eux ore ? Is dat in die mijn en moet ik gewoon geduld hebben of kan ik hem ergens anders vandaan halen ?

Trojan heet "Willow", zwaai ff als je haar ziet ;)

[ Voor 7% gewijzigd door hilgo op 30-03-2005 16:18 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Coronets haal je in een stadje genaamd phoenix castle, op een soort houten plateautje boven de boxer staat de armourer. Op elke server zit je? Als je op emerald zit heb ik vast nog wel wat trojan zooi voor je ;)
Eux ore kan je alleen minen in de plain mine (die op dezelfde map als twin city zit), en dat is gewoon geduld hebben inderdaad.

Edit: Ik kijk net even en de coronets die daar te koop zijn beginnen pas bij lvl 37, maar van monsters kan je ook lvl 15 coronets vinden.. Dus nog even geduld of zoeken.

[ Voor 21% gewijzigd door Radiant op 30-03-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:18

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik zit op freedom en heb vanavond de eux ore gevonden :) Dus die quest ook weer gedaan en daarna lekker monstertjes lopen meppen tot ik lvl18 was. Items komen vanzelf wel al heb ik het idee dat het spul wat ik tot nu toe af maak niet echt spullen dropt. Krijg wel silver en soms gold. Ach, komt vanzelf wel.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Ik wil dit spel eens gaan proberen. Zijn er nog actieve GoTters aan het spelen?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Twisted schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:29:
Ja ikke! :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Twisted schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:29:
yup ikke @ saphire :)

Daar zul je trouwens de meeste actieve gotters tegenkomen gok ik

Ik ben nu trouwens bezig met het hunten voor geld bij de mini maques (of hoe je dat ook schrijft :P)
Gaat niet al te snel (23k gister in een uur of minder) maar ik heb op het moment even niks anders voorhanden (meegaan met hogere lvl spelers om daar te looten zit er niet in omdat de meeste +90 spelers van mijn guild weg zijn op het moment of druk :P)
En ik wil toch wel mijn equipment verbeteren (elite boots necklace en ring)

ben nu trouwens lvl53 warrior onder de naam creesch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Ik ga wel meedoen als de auto-patcher klaar is. Dat kan nog wel even duren .. :|

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfoppen
ut begint weer een beetje te leven hier :)

Heb eergister, mijn elite club en elite sword voorzien van een socket. Met dragonballs naar bird island en hoppa. Had er dus al 1 in mijn armor (met veel geluk); maakt samen drie socks :*) .
Level 94 en een half op het moment, op naar 97 om armor te uppen

Appels zijn geen peren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

huhmz... ik zou het niet weten ...

gladiool...yup het lvlen gaat in het begin snel :) na lvl 30 gaat het al een stuk langzamer

Zo de guild waar ik in zit heeft nu ook een website (dankzij mij ;) )
www.xotox-guild.com

o en ik vind dit topic over versie 2.0
http://www.xotox-guild.com/forum/index.php?topic=11.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ben ook weer actief in dit superslechte spel. ben nu straks lv 111 en heb volges mij nog nooit meer geld gehad dan 10k.
maakt et trouwes veel uit waar je hunt? ik hunt nu bij hawks en raap echt met bakken tegelijk op maar et komt rustig voor dat ik na 3 uren 2 refs heb en verder normal.

bedoeling is om deze week 112 te halen (updaten armor, earings en necky).
gaat wel wat langzaam nu, ongeveer 15000 exp is 0,004 pct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schopje*

Ik speel nu ook sinds +/- 2 maanden, en ik speel met de volgende chars:

Torvic lvl 88 FireTao - main
Caranthir lvl 70 Archer - miner

Torvic is mijn main en Caranthir gebruik ik puur voor minen :).

Minen doe ik voornamelijk in de DC mine, ik drop alles behalve gold en gems, en daarmee verdien ik zo'n 200k gemiddeld per dag (en als er een gem tussen zit iets meer :P).

Zijn er verder nog actieve GoTters? ik ben tot nu toe GOTDusty tegengekomen, en ik heb KayKai wel is zien zitten op market. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holybuck
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-12-2023
Ik speel ook (nog steeds). Ik ben warrior dus ga pas een beetje wat voorstellen na rebirth.

Ik gebruik een super 2 sock longhammer om te levelen (er is maar 1 andere super 2 sock longhammer op de server) en ben nu mijn blade skill op nivo aan het brengen.

Server: Sapphire
Char: Holybuck
Class: Warrior
Level: 112
Uitrusting:
Elite 1 sock helmet +5, ref rain (lvl 110)
Elite 1 sock necky +2, ref drag (lvl 112)
Super shield +3 (lvl 100) (nog niet op nivo, draag nu lvl 110 elite +2)
Elite earrings +2 (lvl 112)
Super dexring +3 (lvl 103)
Super 1 sock armor +5, normal rain (lvl 110)
Super 2 sock Longhammer +5, 2 ref rains (lvl 110)
Super 2 sock Blade, 2 ref drags (lvl 100)

Char2:
Holybuck2
Class: Marktslaaf/Miner (oorspronkelijk lvl 79 archer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Whehe, ff je items showen holy? ;)

Ik speel ook nog steeds, heb onderhand 3 chars, Archer Magica (77), Water Tao WaterNymph(55) en mijn main de trojan Asgaroth(104).

edit:
Toch maar ff items showen. ^^

Elite +3 coronet
Elite +0 necky
Elite +2 heavyring
Elite +3 armor
Elite +0 boots
Elite +3 2 sock club ( ref dragon, rainbow )
Elite +3 2 sock blade ( ref rainbow, rainbow )

Helaas geen socket nonweps zoals holy :/

Heb het levelen op dit moment even opgegeven, ben nu aant minen/markteten ;) Ff beetje sparen lol.

Trouwens, Supercow, geen zin om ons te komen vervelen bij Undutchables? Kunnen altijd nieuwe gezellige members gebruiken ^^

[ Voor 26% gewijzigd door UltimateB op 20-04-2005 16:16 ]

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, Supercow, geen zin om ons te komen vervelen bij Undutchables? Kunnen altijd nieuwe gezellige members gebruiken ^^
Als ik zonder guild zou zitten dan zou ik het meteen doen, maar ik zit al in mn huidige guild vanaf lvl 28 en ik heb daar redelijk wat "vrienden" zitten, misschien ander keertje? :P

En qua items, ik heb:

Elite +3 Cap
Elite +2 Bag
Elite Bracelet
Super +3 BS met 1 socket (ref. phoenix)
Elite +3 Armor
Elite Boots

Het eerste wat ik ga upgraden is mijn BS, deze heeft maar 1 socket en ik wil graag een 2e.
Zodra ik mijn BS heb verkocht ga ik is kijken of het me lukt om een refined lvl 5 BS met 2 sockets te upgraden naar tenminste een elite.. nu maar hopen dat 't niet te vaak gaat failen. :P

Ohja, die elite boots.. ik heb ze voor 30k als unique gekocht op de market :D.

Qua levelen schiet het a.t.m. niet echt op.. VieT_RuSs & HKL hebben het op mijn guild voorzien en daar ben ik al zo'n 5 pct aan kwijtgeraakt vandaag, zelfs bij de Tombats zit ik niet meer veilig :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

et lijkt wel of de makers het zo bedoeld hebben. slechterikken worden flink beloond in verhouding tot normaal spelende mensen.

gisteren stonden gewoon lui bij de gc's portals iedereen te killen die er langs gingen. later sprak ik met iemand die zei dat de programeurs dit ook zo bedoeld hadden: mensen pken voor items.
dr zitten genoeg gasten bij die gewoon die spawns afgaan bij apes en zo snel aan mets komen.

dit spel is niet alleen technisch/grafisch/etc zeer onder de maat, je moet schijnbaar zelf ook slecht zijn om verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Mwa, dit houdt het juist interessant. GIster ook lekker rednames gaan afslachten. Heerlijk eigenlijk lol

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

zo gauw ik sterk genoeg ben om klappen van trojans aan te kunnen ga ik hier ook mn hobby van maken denk ik.
wraak op al mn oude vijanden zit er niet in, ze zijn etzelde of hoger in lvl en als archer kan ik geen verassingsaanvallen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Intens + rapid is best een leuke (en sterke) verrassing ;)
Archers worden niet zo sterk dat ze klappen van trojs kunnen vangen (behalve na reborn misschien), daarom kunnen ze ook vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ook na reborn niet hoor ;)

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

op zich kan je trojans wel zitten pesten door bv 50 sec lang flyend op 1 te schieten. maar om em ook echt dood te krijgen dat zit er niet in helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf ook vaak zat "gepakt" terwijl ik aan 't hunten was, voornamelijk door Aiwarz.. de eerste keer was ik 1 met en een +1 kwijt, was echt vet pissed toen, gelijk 2 dagen niet meer gespeeld :P.

Tegenwoordig scroll ik gewoon terug naar town en store ik de buit gelijk, er is dan wel een kans dat ik mn spawn kwijt ben, maar liever dat dan 't risico lopen om items te verliezen.

Ohja, nog iets om de slachtoffers op te beuren, laatst is een warrior van HKL ge-PKed en is daarbij een +3 super socketed necklace kwijtgeraakt. Dat lijkt me een flink verlies :D.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Hehe, was ie redname?

Ik doe bij hunten gewoon mijn trojan erbij als warehouse, meeste pkers krijgen een lvl 100+ trojan toch niet in 1 hit dood :)

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Nu online

dusty

Celebrate Life!

Ik help over het algemeen andere mensen om een redname te killen.. ( water tao, Revive is best een zware straf voor iemand die rood is met een paar andere erg hoge levels om hem heen die hem graag willen afmaken :P )

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Lang niet gepost
:P

Mijn char, doet eigenlijk niet veel hij is nu 83,5

Ik richt me meer op de char van mijn vriendin

lvl 118,25 archer
haar broertje heeft ons ingehaald en is nu 123 archer.

Levelen en hunten is in princiepe een eitje

Met een uur hunten raap ik 100-200k op aan contanten, en vind ik wel mets/refin/uni's op af en toe een elite of super.

Er was een bug die nooit officeel vermeld is, maar die weerhield conquer ervan om waardevolle items te droppen, deze bug is 3 weken geleden per ongeluk weer gefixed.

Al mijn boxen zijn alweer vol met mets -_-

mischien toch wel leuk om te showen

mijn vriendin>

Super+3 hat
Unique +1 earrings
elite +2 necklace
elite +2 ring
elite +2 bow met 2 refined rainbow
super +3 coat
unique boots met super violet

haar broertje

Super +4 hat met super rainbow
super +4 earring met super dragon
super +3 necklace met refined rainbow
super +2 ring
super +3 bow met super rainboq en refined dragon
super +4 coat met super dragon
elite +3 boots met super rainbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

lol, inside info Tetsuo ;)

Gelukkig niet aan hunten gedaan de laatste tijd ^^

En vette gear heeft je vriendins broerte :o

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ik ga in de vakantie weer flink aan de slag. zowiezo wat meer aan mn items doen want dat ziet er echt niet uit in vergelijking met hierboven :P

mischien ist weer es tijd om tips en truuks hier te beschrijven. wie wat waar word het meest gedropt, etc.
heb et idee dat apes in verhouding veel meer droppen als birds, maar is dat wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

ikke sinds kort ook aan het spelen nu. ben op dit moment lvl 23 Trojan. mijn nick is saintsofswords. iemand hiero die mijn ff kan helpen met levelen? ik speel op dit moment op dreams/Glory server.

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

MUSTIS schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:45:
ik ga in de vakantie weer flink aan de slag. zowiezo wat meer aan mn items doen want dat ziet er echt niet uit in vergelijking met hierboven :P

mischien ist weer es tijd om tips en truuks hier te beschrijven. wie wat waar word het meest gedropt, etc.
heb et idee dat apes in verhouding veel meer droppen als birds, maar is dat wel zo.
Het heeft te maken met hoe snel je ze kunt afmaken.

Daarnaast hebben verschilende spawns verschilende favorieten.

Bij apes heb ik na een uur een berg refines en uniques vooral tao/archer
bij Snakes heb ik na een uur een berg +1 2 en 1 handers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zow . mn eerste post hier.... en gelijk de beste topic .. :) ...
ik speel zelf al een tijdje .. kwas er van het begin eigenlijk ...
speelde ff op dragon en phoenix om te proberen ... en toen ging ik naar lion ..
kwas daar de 2de water die rebornde .. :) .. en had mezel een tro gemaakt .. .
in die tijd heb ik vele dingen geleerd kwa tructjes enzo ..
had een super gear .. met ene paar sockjes .. :P ..
shared 2x fire>fire 122, .. war>war , .. fire>water ..

toen ik lion zat was .. had ik alles verkocht .. en ging ik naar glory ..
met 2 maten .. we hebben daar de top berijkt .. sharen de hoogst acc .. 127 archer .. "Kagome"..
en ondertussen kopen/maken we socks met daar wat super dragjes in .. en we hebbe voor ieder ene main gemaakt ..

gear .. archer
Super +2 earrings super drag / Elite sock archer hat super rain
Super necky +3 super drag
Super att ring +3 super drag
Super bow .. 2 x ref drag .. :P .. zijn nog bezig voor de sdg;s
Elite armor +4 .. super drag
Super boots +3 super drag

water gear
ref boots lvl 10 ... super rain
lvl 100 armor .. super rain ..
dex ring super rain
Sword lvl 5 .. 2 x super rain
necky lvl 7 .. ref .. suepr rain ..
elite hat .. super rain ...

mijn toekomstige fire
elite +3 hat .. super nix
elite bag .. +2 super nix ..
mana bs super .. 2 x super nix ..
armor .. ref rain .. (nog ff verbteren) ..
( de rest zal nog gemaakt moeten worden .. ) ..

op lion had ik veel gespeeld .. en redelijk wat voor elkaar gekregen ..

hier op Glory .. niet denken dat ik een of andere no-lifer bent . lol .. ik speel maar 2 avonden .. en een zondag ochtend .. ik heb veel geleerd op lion .. waardoor het een eitje is om de beste gear te krijgen .. en een water hebben we binnen 3 dagen reborn klaar ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

dat ziet er goed uit!

mischien kun je wat tips en truuks hier neerzetten want ik heb echt gear waar ik me voor schaam (tenminste op lv 112)

dr is trouwens weer een nieuwe morpg uit: Guild Wars. tis ook gratis, je hoeft alleen het spel te kopen.
maar om conquer nou zomaar los te laten is ook zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah klopt dat lijkt me ook wel een mooi spel .. maar ik heb helaas niet zoveel tijd daarvoor .. lol ..
je kan helaas daar nog maar lvl 20 worden ... daarnaast kan je de skills wel lvlen en meer verkrijgen ..
kwee niet precies hoe het allemaal in elkaar steekt .. zal ik denk ook niet naar gaan kijken ...

welke class ben je eigelijk ..
mij werdt geleerd toen ik noob was .. "gewoon blijven lvlen ..".. niet aan gw denk of aan gear ..( bedoeling van hunten) ... je krijg genoeg bij het lvlen zelf waar je een redelijke gear krijgt zodat je de mob kan tanken en goed exp te krijgen .. (behalve fire na lvl 110 .. dan wordt je leeggezogen aan pots ) ..
toen ik op lion voor het eerst rebornde .. had ik allemaal unis ... haha .. mah ik had wel een mooi guardje .. :) ..

mah als je niet voor het rebornen gaat en meer voor de gear en geld ..
war/ tro .. = verdiep je in de moonboxen .... als je het door hebt ... kan je ze snel krijgen en weer verkopen .. ( mijn top was ..met alleen de avonden .. 1 week 150 mil) ..
of je gaat nog verder verdienpen .. en vindt de ghost die elite necky geeft en elite bag ,, enz .. ( socks is puur geluk)

als fire tao / water ... ga naar metzone .. kill de kings en sell de mets ..
zoals bij moonboxen .. het ff doorkrijgen .. en de goede spots krijgen .. heb je 35 mets in minder dan 30 min .. :) ..

ander leuk weetje .. adv islands .. heb je een king die een db geeft .. ! .. vindt de spots .. en je krijgt een paar dbs per week .. wel archer of tao nodig .. melee krijg het wat moeilijker.. :) ..

en vriendin van me heeft weer de markt kwaliteiten .. die gaat ene middag op de market zitten en verdient 10 mil .. met ene start bedrag van 500k .....

en als je al groot geld hebt ... koop socks laag in en verkoop ze hoog ...
zoals .. in het begin van de server .. iederene wil een att ring .. ik koop de dex ringen ...
koop ze in voor 15 .. en over ene paar maanden zijn ze de duurste socks die je kan hebben ...

of je maakt ze en verkoopt ze .. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ik ben archer, dus ik zal es gaan verkennen bij die adv islands :)

in eerste instantie ben ik idd gegaan voor het lvlen, vandaar dat ik redelijk hoog ben met weinig gear. maar waar ik nu tegenaanloop is dat het lvlen zo langzaam gaat dat et niet leuk meer is. als ik bv gespaard had voor super rainbows ging et alweer wat sneller.

dat verkopen op de markt heb ik geprobeerd, hier ben ik gewoon niet goed in.

owja, waar kan ik die elite necky ghost vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Vandaag guild foto's gemaakt :)

De leiders :P
Afbeeldingslocatie: http://www.xotox-guild.com/gfx/xotox_leaders.png

en de aanwezige members
http://www.xotox-guild.com/gfx/xotox_wall.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:34
hallo mensen,

Ik ben ook sinds kort begonnen met dit spel. Klopt het dat nog steeds de meesten op de sapphire server?

• dusty
  • Nu online

dusty

Celebrate Life!

Ik hop er nog steeds vrolijk op rond :)

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:41

Sephin

Ugh

Ik ben al een half jaar bezig in Honor server :)

lvl 126 Trojan :Y)

P4 1,6A @ 2 Ghz | 512 DDR Kingston | MSI 645 Ultra | Aopen Aeolus GF4 128 MB | Maxtor 40GB 7200 rpm | SB Live Player | Aopen H600A Middle Tower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holybuck
Nog maar weer even naar boven toveren...

Op Sapphire zijn we nog steeds met Undutchables actief, tweakers zijn uiteraard nog steeds van harte welkom.

Zelf ben ik ongeveer anderhalve maand geleden reborn op lvl 130 en inmiddels alweer lvl 103. Gisteravond kreeg ik een 2e socket in mijn shield (HOERA!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Speel ook nog steeds, tijdje niet maar sinds een paar maandjes weer :P water>troj naar lvl 105 gelevelt, werd een beetje saai.. Nu een water>archer net lvl 100 sinds gister :) Op honor server..
Ook dit weekend voor het eerst in 2 maanden ofzo weer een gw gewonnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

tis inderdaat een super spel zeker nu er 2.0 is ik speelde conquer al toen er nog maar 8 servers waren (intussen zo'n 30) dus al een aardig tijdje geleden.

Naam Server Lvl Guild Job
shila pluto 69 Coopz_PLVLers tao(water)
fluor phoenix 37 -geen- archer niet meer actief
Xellium phoenix 18 -geen- tao niet meer actief
borgoth ethernity 29 -geen- archer
skeleton phoenix 57 -geen- warrior niet meer actief

keb er vast nog wel meer(keb er veel ja, maar speel het ook 4 jaar) maar kan er nu even niet op komen.

ben nu het meest actief op shila dus wishper me maar.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpecialWhenLit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:09

SpecialWhenLit

Crank it to the last Mhz!

Even een berichtje voor mensen die met CO willen beginnen en graag meteen opgenomen willen worden in een warme (tweakers) omgeving ;)

Tot nu toe was hét GoT-guild altijd Undutchables op de Sapphire server - zoals bekend verondersteld mag worden -, echter per 16 MAART 2006 verhuist het gehele guild naar de PHAROS server.

Als je dus wil beginnen met dit spel en enige hulp of gezelligheid wel kan gebruiken, maak dan je char aan op de Pharos server vanaf 16 maart 2006.
Vraag/zoek naar leden van Undutchables of whisper ingame Tapazuki, dan zal ik je verder helpen.

Sorry dat ik een oude thread omhoog haal, maar ik zou het jammer vinden as mensen op Sapphire beginnen en denken : Waar is die GoT-community nou hier? ;p

Luchtkoeling zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo daar. Ik speel sinds een jaartje (met onderbreking van driekwart jaar, dus eigenlijk sinds 3 maanden) en ben begonnen op Turquoise. Daar niet echt verder gekomen dan lvl 53 met mijn fire tao. Opnieuw begonnen op Uranus (geen grappen...) en daar nu lvl 80 archer, lvl 75 trojan en lvl 47 tao (water).

Het spel is eigenlijk erg slecht, maar wel verslavend... Hoe is het op Pharos? Zijn de nice guys daarheen gegaan? Is het de moeite waard om daar een nieuw karakter te starten? Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holybuck
Als je een nieuw karakter op Pharos wilt starten en al wat ervaring hebt met CO, dan schiet dan (zoals SpecialWhenLit (oftewel Tapazuki)) al zei even een Undutchable aan die je tegenkomt. Een handje helpen lukt altijd

Mij (Holybuck) whisperen kan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn .. ik wist niet dat er een topic over Conquer Online was.
Ik speel dit spel nu ook al dik 2 maanden.
Heb een level 130 Trojan --> Trojan.
En ben nu van start gegaan met een Taoist. Weet nog niet welke kant, Fire of Water.

Ik speel op Diamond. Nog meer die op Diamond spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 13:04
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 18:49:
Damn .. ik wist niet dat er een topic over Conquer Online was.
Ik speel dit spel nu ook al dik 2 maanden.
Heb een level 130 Trojan --> Trojan.
En ben nu van start gegaan met een Taoist. Weet nog niet welke kant, Fire of Water.

Ik speel op Diamond. Nog meer die op Diamond spelen?
Ik speel ook op diamond. Wist ook niet dat hier een topic over was. Ik speel nu 1 maand ongeveer 4 uur per dag en heb een water taoist van lvl 73.... niet reborned :/
Snap er niks van hoe kun jij lvl 130 troj. troj. zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, moest 120 Troj --> Troj zijn.
Iets te snel getypt ;)

Ben atm bezig met een Archer die nu level 56 ofzo is. Ga hem ff laten plvlen naar level 73, en dan ga ik zelf mensen plvlen @ Ape City.

Ook heb ik altijd 2 clients draaien. 1 voor die Archer, en 1 voor Miner.
Als ik eventjes niet op die Archer zit, gooi ik een 2e miner aan.

En heb hier nog een servertje staan, waar nog 2 miners op actief zijn.
Normaal krijg ik altijd wel een paar gems in een dag ... maar gisteren echt geen ene gem gehad :(

Mijn IGN's zijn atm:
TehCreative
IDoLove2Sell
IDoLove2Mine
IDoLoveToSell
IDoLoveToMine

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik speel Conquer ook op Dreams/Glory, want daar zitten twee vriendjes van school ook op. Ik zou wel graag bij die guild gaan, maar dan zit ik niet meer bij die vriendjes in en dat is niet zo kewl :+

Ik ben een lvl 23 taoist (gisteravond begonnen), en snap er eigenlijk niks van, behalve dat een lvl 71 archer mij heeft geleveld van lvl 2 naar lvl 23 :9 bij de apen (die bruine en die zwarte apen).

Waar kan je bijvoorbeeld ores hakken? Dat schijnt goed te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What teh hell.. Conquer online topic! :o
Speel dit spel al langer dan dat ik op GoT zit.. Ik zit in de Gemworld / Turqoise server en heb een lvl 84 (bijna 85!) FireTao.. En nog een paar lvl20- en een lvl 39 Warrior die ik gebruik voor market enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Laatst online: 02-09 21:51

FlotterPower

Boxy Brown

Wow lol, een CO topic (wel al een tijdje dood :P).
Spelen er nog mensen?
Zelf speel ik in Sunshine, zijn een aantal Nederlanders hier.
Mijn char is een arch-arch, lvl 130-130
EQ is
code:
1
2
3
4
Super SDG +8 ears
Super SDG +4 necky
Super SDG +5 ring
Super SDG/SDG +5 -5 bow

Het spul waar ik nog aan het werken ben is
code:
1
2
Elite SDG +8 coat
Elite SDG/SDG boots

Beiden moeten een bless rb om ze daarna te superen en -5'en.

Heb ook nog een wat-wat, 110-117, met geen interessante eq behalve een +8 cap.
Mn laatste char die ik wel gebruik is een wat-warr, 110-111 met een paar socs.

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-08 20:28
ff dit oude topic is een updateje geven.

Ik speel dit spel nu zo'n 5 jaar samen met een vriend... We zijn onderhand op flink wat servers actief geweest, vooral dankzij al die server splits :P.

We spelen nu op de Myths > Pegasus/Medusa Server...

Mijn chars op een rijtje:

1) RaVeR > Fire Taoist(109)
2) Silverstring > Water(110) > Archer(125) > Archer(113)
3) Warrin > Warrior(120)

Speel momenteel alleen nog met mijn warrior. deze heeft de volgende gear:
Super +4 Helmet, Unique +5 SRG Necklace, Super +5 SDG Ring, Super +4 SDG Club, Super +5 SDG Armor, Elite +4 SDG/SDG Shield, Elite +3 Boots, Super +3 Attack Talisman, Elite +2 Defense Talisman, Magic Bottle

Laat me weten als er meer tweakers op Medusa spelen :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste