OK dit is mijn eerste keer dat ik zo'n soort topic maak, dus "here goes nothing":
ConqueRPG Online is een mooi uitziende gratis MMORPG die ik tegenkwam, ik heb het zelf (nog) niet gespeeld omdat de patch op een nogal langzame server staat.
Het ziet er erg mooi uit en weegt een slordige 500MB. (Mirrors staan onderaan)
Het schijnt een beetje te spelen als Diablo naar ik ergens gelezen heb...
Er zijn 4 classes in het spel:
Warrior : Verdediging
Trojan : Aanvaller (Op een later level "dual-wielding")
Taoist : Een soort magier
Archer : Boogschutter
Info over het spel van de homepage:

Een zooitje links van de homepage:
Screenshots
Artwork
Mirror pagina van client
Meeste zijn nogal langzaam, deze vond ik wel redelijk snel
Xrenity gaf deze link als vrij snel aan
Mirror pagina van alle patches
Directe download van "Total Patch 4218-4242, 8.203MB (Aug 31, 2004)"
Deze is erg langzaam helaas...
Reviews van Just RPG Review en Warcry Interview.
Graag zou ik willen weten of er ook andere GoT-ers zijn die dit spel al spelen en wat "jouw" ervaringen met deze game zijn.
Uiteraard "mag" je ook reageren als dit spel je ook leuk lijkt.

--------------------------------------------------------------------------------------
Nog wat aanvullingen die ik tegenkwam:
Nog even wat aanvullingen voor de start post.
Conquer is een mmorpg, het speelt zich ongeveer 1000 jaar geleden af in het oude china.
De wereld was toen nog keihard en dat is te merken ook.
Net als in de werkelijkheid zul je goede mensen en slechte mensen (ditto met guilds) hebben.
De goede mensen zullen je, als je je goed gedraagd, helpen om bv in een zeer korte tijd tot lvl 30 te kunnen komen. Vanaf level 40 zul je redelijk in staat zijn voor jezelf te kunnen zorgen.
De seconde dat je uit het leerdorpje de echte wereld inkomt zul je mensen kunnen vermoorden of zelf vermoord kunnen worden.
Er is geen limiet of bescherming, in de steden staan wel guards en patrols die geen gevechten accepteren, maar je bent als low lvl player meestal al door voordat de guard ingrijpt. Als je meer dan 20 PK points hebt, zal je echter ook items verliezen die je "equiped" hebt.
Extreme hoge level players kunnen een guard ook makkelijk aan....
Als je monsters killt is er een kans dat er items vallen, deze items zijn voor 30 seconden exclusief voor jou, na die 30 seconden kan iedereen ze oprapen.
Wat vaak gebeurd bij noobies (characters onder lvl 40) is dat anderen op je spullen gaan staan om zo de 30 seconden af te wachten.
Wees dus voorbereid op een keiharde wereld.
wordlist / afkortingen
PK : Player kill = player killt een andere player
KS : Kill Steal = player 1 vecht tegen een monster, deze is bijna dood en op het laaste moment killt player 2 het monster om zo de items te stelen.
MET : Meteor = Item om het lvl van je equipment te verhogen (waardevol)
DB = Dragonball = Item om de kwaliteit van je wapen te verhogen (nog waardevoller en ook met echt geld te kopen vanaf de site)
Ik raad niemand aan om mets of dragonballs te gebruiken op items van lagere kwaliteit dan Unique, met uitzondering van Bags.
Kwaliteiten
Normal (hier zijn 3 niveaus van)
Refined
Unique
Elite
Super
Nog wat opmerkingen:
--- 1. Het spel werkt inderdaad alleen in 16 bits.
--- 2. Het spel heeft geen muziek. (Media spelers genoeg in omgang voor je favo muziek)
--- 3. Voor installatie problemen lees aub de FAQ afdeling van het conquer forum, ik heb daar een boel stickies die je kunnen helpen HTTP://BBS.conqueronline.com
--- 4. Om een guild te maken moet een char minimaal lvl 90 zijn en het kost je 1 mil.
Goede "price-guide"
PS L-120 items zijn een andere class als de rest. Dus een L-120 +1 kan je niet gebruiken op lagere lvls!!!!!
GoT-spelers/CO-naam/class/level/server/actief? -lijst, bijgehouden door Captain Proton
"Overigens, nog twee tips voor mensen die snel willen levellen. Niet echt geheimen ofzo, maar het blijkt dat veel spelers ze niet kennen, en daardoor heel langzaam levellen."
Nou veel plezier met conquer!
PS (ik raad jullie aan om gezamelijk een server te kiezen, een zo nieuw mogelijke)
-------------------------
Update 13-Dec-04:
Inmiddels is de GoT Guild werkelijkheid geworden onder de naam Undutchables.
Blijkbaar vergeten de meeste mensen onze [url=irc://irc.tweakers.net:/conquer]chat channel[/url]
ConqueRPG Online is een mooi uitziende gratis MMORPG die ik tegenkwam, ik heb het zelf (nog) niet gespeeld omdat de patch op een nogal langzame server staat.
Het ziet er erg mooi uit en weegt een slordige 500MB. (Mirrors staan onderaan)
Het schijnt een beetje te spelen als Diablo naar ik ergens gelezen heb...
Er zijn 4 classes in het spel:
Warrior : Verdediging
Trojan : Aanvaller (Op een later level "dual-wielding")
Taoist : Een soort magier
Archer : Boogschutter
Info over het spel van de homepage:
Een paar plaatjes om je lekker te maken (voor grotere versie check gallery bij de links):Game Introduction
In the mythical and ancient Kungfu circle, there was an evil guild that had risen in power and dominated the once peaceful world. Living under its terror, a group of courageous men and women gathered as one to improve their skills to fight against the evil guild and set forth to return justice back to the people.
Experience the ancient Chinese Kungfu and magic, enjoy the endless beautiful scenery and mythical environment in which you can develop your own character and interact with other real-life and imaginary beings. This marvelous MMOG (Massively Multi-user Online Game) conquers the hearts of millions of players.
The game's finely drawn 2D backgrounds and advanced 3D effects bring your character and its surroundings to life.
Sophisticated equipment system with exotic ancient weapon and customized motions designed for each weapon. A lot of treasured gems are waiting for you to explore, which will grant unimaginable power to its owner.
There are four character types to choose from: gallant Trojan, righteous Warrior, unsurpassable Archer, resourceful Taoist, which are customized with unique weapons and skill. Each can access numerous levels and grow in skills and abilities. Trojan is good at two-handed weapon and close combat, Warrior is adept in the use of all kinds of weapons and combat skills, Archer can hit a target in a flash, Taoist specializes in magic, such as casting spell, summoning, blessing, etc.
In this dangerous world, you will encounter quite a lot of aggressive and ferocious monsters with levels up to 120. They may attack you with their sharp teeth, iron fists and powerful weapons. It¡¯s time for you to prove your ability and gain recognition. Just slay them by using your powerful gemmy weapons, splendid XP skills, and supernatural magic...
Real-time unlimited PK with red-name and black name scoring system.
Complete guild system with multiple levels
Participate in large-scale city battle.
You can also chat, make friends, get married, create powerful guild and change your appearance as you like.
This is not intended as a full introduction to conquer. Only experiencing the land for yourself can fully prepare you for what is in store. By the way, conquer will be constantly updated to offer you a fresh challenge.

Een zooitje links van de homepage:
Screenshots
Artwork
Mirror pagina van client
Meeste zijn nogal langzaam, deze vond ik wel redelijk snel
Xrenity gaf deze link als vrij snel aan
Mirror pagina van alle patches
Directe download van "Total Patch 4218-4242, 8.203MB (Aug 31, 2004)"
Deze is erg langzaam helaas...
edit:
Belangrijk: Copieer de patch in je Conquer directory en zorg dat je display op 16 bit staat, anders zal de update errors geven....
Belangrijk: Copieer de patch in je Conquer directory en zorg dat je display op 16 bit staat, anders zal de update errors geven....
Reviews van Just RPG Review en Warcry Interview.
Graag zou ik willen weten of er ook andere GoT-ers zijn die dit spel al spelen en wat "jouw" ervaringen met deze game zijn.
Uiteraard "mag" je ook reageren als dit spel je ook leuk lijkt.
--------------------------------------------------------------------------------------
Nog wat aanvullingen die ik tegenkwam:
Nog even wat aanvullingen voor de start post.
Conquer is een mmorpg, het speelt zich ongeveer 1000 jaar geleden af in het oude china.
De wereld was toen nog keihard en dat is te merken ook.
Net als in de werkelijkheid zul je goede mensen en slechte mensen (ditto met guilds) hebben.
De goede mensen zullen je, als je je goed gedraagd, helpen om bv in een zeer korte tijd tot lvl 30 te kunnen komen. Vanaf level 40 zul je redelijk in staat zijn voor jezelf te kunnen zorgen.
De seconde dat je uit het leerdorpje de echte wereld inkomt zul je mensen kunnen vermoorden of zelf vermoord kunnen worden.
Er is geen limiet of bescherming, in de steden staan wel guards en patrols die geen gevechten accepteren, maar je bent als low lvl player meestal al door voordat de guard ingrijpt. Als je meer dan 20 PK points hebt, zal je echter ook items verliezen die je "equiped" hebt.
Extreme hoge level players kunnen een guard ook makkelijk aan....
Als je monsters killt is er een kans dat er items vallen, deze items zijn voor 30 seconden exclusief voor jou, na die 30 seconden kan iedereen ze oprapen.
Wat vaak gebeurd bij noobies (characters onder lvl 40) is dat anderen op je spullen gaan staan om zo de 30 seconden af te wachten.
Wees dus voorbereid op een keiharde wereld.
wordlist / afkortingen
PK : Player kill = player killt een andere player
KS : Kill Steal = player 1 vecht tegen een monster, deze is bijna dood en op het laaste moment killt player 2 het monster om zo de items te stelen.
MET : Meteor = Item om het lvl van je equipment te verhogen (waardevol)
DB = Dragonball = Item om de kwaliteit van je wapen te verhogen (nog waardevoller en ook met echt geld te kopen vanaf de site)
Ik raad niemand aan om mets of dragonballs te gebruiken op items van lagere kwaliteit dan Unique, met uitzondering van Bags.
Kwaliteiten
Normal (hier zijn 3 niveaus van)
Refined
Unique
Elite
Super
Nog wat opmerkingen:
--- 1. Het spel werkt inderdaad alleen in 16 bits.
--- 2. Het spel heeft geen muziek. (Media spelers genoeg in omgang voor je favo muziek)
--- 3. Voor installatie problemen lees aub de FAQ afdeling van het conquer forum, ik heb daar een boel stickies die je kunnen helpen HTTP://BBS.conqueronline.com
--- 4. Om een guild te maken moet een char minimaal lvl 90 zijn en het kost je 1 mil.
Goede "price-guide"
PS L-120 items zijn een andere class als de rest. Dus een L-120 +1 kan je niet gebruiken op lagere lvls!!!!!
GoT-spelers/CO-naam/class/level/server/actief? -lijst, bijgehouden door Captain Proton
"Overigens, nog twee tips voor mensen die snel willen levellen. Niet echt geheimen ofzo, maar het blijkt dat veel spelers ze niet kennen, en daardoor heel langzaam levellen."
Nou veel plezier met conquer!
PS (ik raad jullie aan om gezamelijk een server te kiezen, een zo nieuw mogelijke)
-------------------------
Update 13-Dec-04:
Inmiddels is de GoT Guild werkelijkheid geworden onder de naam Undutchables.
Bron.Voor tweakers die lid willen worden!
In principe nemen we alleen mensen aan op uitnodiging door een bestaand lid. Op deze manier garanderen we dat mensen die lid worden binding hebben met mensen in het guild. Als je lid wil worden, raad ik je dus aan om eens wat mee te gaan lopen/levellen met een paar tweakers en zo alvast wat mensen te leren kennen ingame. Degenen die in dit topic actief zijn, zullen dat waarschijnlijk allang gedaan hebben, maar voor eventuele lurkers is deze mededeling misschien wel belangrijk.
Mensen die lid willen worden, moeten zich kunnen vinden in de guild regels. Deze zullen binnenkort op de website te vinden zijn. Dit zijn overigens geen draconische regels, maar een vorm van conquer-etiquette waaraan eigenlijk alle spelers zich zouden moeten houden.
We hebben geen minimumlevel om lid te worden. Dit omdat mensen door middel van powerlevelling binnen enkele dagen op een level kunnen komen waar een ander, die zelf levelt, weken over doet. Wat we wel vragen van nieuwe leden is dat ze het spel een beetje kennen. Dus als je het spel nog maar heel kort speelt, kijk eerst een beetje rond en zorg ervoor dat je het spel snapt voordat je lid wordt.
Als je lid wordt, krijg je een proeftijd terecht van 3 weken. In die tijd kan je het guild en zijn leden goed leren kennen. Bovendien vragen we na afloop van die drie weken een kleine bijdrage: 1 timber voucher. Deze kan je in die drie weken bij elkaar sparen, of op de markt kopen als je rijk genoeg bent natuurlijk. Deze voucher vragen we niet om je te pesten, maar omdat het guild nu eenmaal een paar huizen nodig heeft. En een compleet huis bouwen is helemaal een rotwerk, dus daarom vragen we iedereen 1 voucher. Vele handen maken het werk wat lichter
Het guild is nog geen 24 uur geleden opgericht, en dus zijn een hoop zaken nog niet op orde. De website werkt nog niet helemaal zoals hij zal moeten werken en bevat bovendien nog geen content, mensen in het guild kennen elkaar nog niet allemaal, en zo zijn er nog een paar zaken die inherent zijn aan een nieuw guild. Om die reden nemen we nog heel even geen nieuwe mensen aan. Vanaf het weekend hoop ik dat deze zaken opgelost zijn, en kunnen we langzaam beginnen uit te breiden.
Verder is onze website V0.1 in de lucht! Check www.undutchables.nl.tt Hij werkt nog niet geheel naar behoren, maar het begin is er
---Captain Proton wijzigde dit bericht 13-12-2004 15:44 (61%)
Blijkbaar vergeten de meeste mensen onze [url=irc://irc.tweakers.net:/conquer]chat channel[/url]
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 02:32 . Reden: update ]