[PC Free MMORPG] Conquer Online RPG

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.882 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK dit is mijn eerste keer dat ik zo'n soort topic maak, dus "here goes nothing":

ConqueRPG Online is een mooi uitziende gratis MMORPG die ik tegenkwam, ik heb het zelf (nog) niet gespeeld omdat de patch op een nogal langzame server staat.
Het ziet er erg mooi uit en weegt een slordige 500MB. (Mirrors staan onderaan)
Het schijnt een beetje te spelen als Diablo naar ik ergens gelezen heb...

Er zijn 4 classes in het spel:
Warrior : Verdediging
Trojan : Aanvaller (Op een later level "dual-wielding")
Taoist : Een soort magier
Archer : Boogschutter

Info over het spel van de homepage:
Game Introduction

In the mythical and ancient Kungfu circle, there was an evil guild that had risen in power and dominated the once peaceful world. Living under its terror, a group of courageous men and women gathered as one to improve their skills to fight against the evil guild and set forth to return justice back to the people.
Experience the ancient Chinese Kungfu and magic, enjoy the endless beautiful scenery and mythical environment in which you can develop your own character and interact with other real-life and imaginary beings. This marvelous MMOG (Massively Multi-user Online Game) conquers the hearts of millions of players.

The game's finely drawn 2D backgrounds and advanced 3D effects bring your character and its surroundings to life.

Sophisticated equipment system with exotic ancient weapon and customized motions designed for each weapon. A lot of treasured gems are waiting for you to explore, which will grant unimaginable power to its owner.

There are four character types to choose from: gallant Trojan, righteous Warrior, unsurpassable Archer, resourceful Taoist, which are customized with unique weapons and skill. Each can access numerous levels and grow in skills and abilities. Trojan is good at two-handed weapon and close combat, Warrior is adept in the use of all kinds of weapons and combat skills, Archer can hit a target in a flash, Taoist specializes in magic, such as casting spell, summoning, blessing, etc.

In this dangerous world, you will encounter quite a lot of aggressive and ferocious monsters with levels up to 120. They may attack you with their sharp teeth, iron fists and powerful weapons. It¡¯s time for you to prove your ability and gain recognition. Just slay them by using your powerful gemmy weapons, splendid XP skills, and supernatural magic...

Real-time unlimited PK with red-name and black name scoring system.

Complete guild system with multiple levels

Participate in large-scale city battle.

You can also chat, make friends, get married, create powerful guild and change your appearance as you like.

This is not intended as a full introduction to conquer. Only experiencing the land for yourself can fully prepare you for what is in store. By the way, conquer will be constantly updated to offer you a fresh challenge.
Een paar plaatjes om je lekker te maken (voor grotere versie check gallery bij de links):
Afbeeldingslocatie: http://www.conqueronline.com/screenshot/images/screenshot_0001.gifAfbeeldingslocatie: http://www.conqueronline.com/screenshot/images/screenshot_0011.gifAfbeeldingslocatie: http://www.conqueronline.com/screenshot/images/screenshot_0028.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.conqueronline.com/screenshot/images/screenshot_0029.gifAfbeeldingslocatie: http://www.conqueronline.com/screenshot/images/screenshot_0014.gifAfbeeldingslocatie: http://www.conqueronline.com/screenshot/images/screenshot_0010.gif

Een zooitje links van de homepage:
Screenshots
Artwork
Mirror pagina van client
Meeste zijn nogal langzaam, deze vond ik wel redelijk snel
Xrenity gaf deze link als vrij snel aan
Mirror pagina van alle patches
Directe download van "Total Patch 4218-4242, 8.203MB (Aug 31, 2004)"
Deze is erg langzaam helaas...

edit:
Belangrijk: Copieer de patch in je Conquer directory en zorg dat je display op 16 bit staat, anders zal de update errors geven....

Reviews van Just RPG Review en Warcry Interview.

Graag zou ik willen weten of er ook andere GoT-ers zijn die dit spel al spelen en wat "jouw" ervaringen met deze game zijn.
Uiteraard "mag" je ook reageren als dit spel je ook leuk lijkt. ;) :P

--------------------------------------------------------------------------------------

Nog wat aanvullingen die ik tegenkwam:

Nog even wat aanvullingen voor de start post.

Conquer is een mmorpg, het speelt zich ongeveer 1000 jaar geleden af in het oude china.
De wereld was toen nog keihard en dat is te merken ook.

Net als in de werkelijkheid zul je goede mensen en slechte mensen (ditto met guilds) hebben.

De goede mensen zullen je, als je je goed gedraagd, helpen om bv in een zeer korte tijd tot lvl 30 te kunnen komen. Vanaf level 40 zul je redelijk in staat zijn voor jezelf te kunnen zorgen.

De seconde dat je uit het leerdorpje de echte wereld inkomt zul je mensen kunnen vermoorden of zelf vermoord kunnen worden.
Er is geen limiet of bescherming, in de steden staan wel guards en patrols die geen gevechten accepteren, maar je bent als low lvl player meestal al door voordat de guard ingrijpt. Als je meer dan 20 PK points hebt, zal je echter ook items verliezen die je "equiped" hebt.
Extreme hoge level players kunnen een guard ook makkelijk aan....

Als je monsters killt is er een kans dat er items vallen, deze items zijn voor 30 seconden exclusief voor jou, na die 30 seconden kan iedereen ze oprapen.

Wat vaak gebeurd bij noobies (characters onder lvl 40) is dat anderen op je spullen gaan staan om zo de 30 seconden af te wachten.

Wees dus voorbereid op een keiharde wereld.

wordlist / afkortingen

PK : Player kill = player killt een andere player
KS : Kill Steal = player 1 vecht tegen een monster, deze is bijna dood en op het laaste moment killt player 2 het monster om zo de items te stelen.
MET : Meteor = Item om het lvl van je equipment te verhogen (waardevol)
DB = Dragonball = Item om de kwaliteit van je wapen te verhogen (nog waardevoller en ook met echt geld te kopen vanaf de site)

Ik raad niemand aan om mets of dragonballs te gebruiken op items van lagere kwaliteit dan Unique, met uitzondering van Bags.

Kwaliteiten

Normal (hier zijn 3 niveaus van)
Refined
Unique
Elite
Super

Nog wat opmerkingen:

--- 1. Het spel werkt inderdaad alleen in 16 bits.
--- 2. Het spel heeft geen muziek. (Media spelers genoeg in omgang voor je favo muziek)
--- 3. Voor installatie problemen lees aub de FAQ afdeling van het conquer forum, ik heb daar een boel stickies die je kunnen helpen HTTP://BBS.conqueronline.com
--- 4. Om een guild te maken moet een char minimaal lvl 90 zijn en het kost je 1 mil.

Goede "price-guide"

PS L-120 items zijn een andere class als de rest. Dus een L-120 +1 kan je niet gebruiken op lagere lvls!!!!!

GoT-spelers/CO-naam/class/level/server/actief? -lijst, bijgehouden door Captain Proton

"Overigens, nog twee tips voor mensen die snel willen levellen. Niet echt geheimen ofzo, maar het blijkt dat veel spelers ze niet kennen, en daardoor heel langzaam levellen."

Nou veel plezier met conquer!
PS (ik raad jullie aan om gezamelijk een server te kiezen, een zo nieuw mogelijke)

-------------------------
Update 13-Dec-04:

Inmiddels is de GoT Guild werkelijkheid geworden onder de naam Undutchables.
Voor tweakers die lid willen worden!

In principe nemen we alleen mensen aan op uitnodiging door een bestaand lid. Op deze manier garanderen we dat mensen die lid worden binding hebben met mensen in het guild. Als je lid wil worden, raad ik je dus aan om eens wat mee te gaan lopen/levellen met een paar tweakers en zo alvast wat mensen te leren kennen ingame. Degenen die in dit topic actief zijn, zullen dat waarschijnlijk allang gedaan hebben, maar voor eventuele lurkers is deze mededeling misschien wel belangrijk.

Mensen die lid willen worden, moeten zich kunnen vinden in de guild regels. Deze zullen binnenkort op de website te vinden zijn. Dit zijn overigens geen draconische regels, maar een vorm van conquer-etiquette waaraan eigenlijk alle spelers zich zouden moeten houden.

We hebben geen minimumlevel om lid te worden. Dit omdat mensen door middel van powerlevelling binnen enkele dagen op een level kunnen komen waar een ander, die zelf levelt, weken over doet. Wat we wel vragen van nieuwe leden is dat ze het spel een beetje kennen. Dus als je het spel nog maar heel kort speelt, kijk eerst een beetje rond en zorg ervoor dat je het spel snapt voordat je lid wordt.

Als je lid wordt, krijg je een proeftijd terecht van 3 weken. In die tijd kan je het guild en zijn leden goed leren kennen. Bovendien vragen we na afloop van die drie weken een kleine bijdrage: 1 timber voucher. Deze kan je in die drie weken bij elkaar sparen, of op de markt kopen als je rijk genoeg bent natuurlijk. Deze voucher vragen we niet om je te pesten, maar omdat het guild nu eenmaal een paar huizen nodig heeft. En een compleet huis bouwen is helemaal een rotwerk, dus daarom vragen we iedereen 1 voucher. Vele handen maken het werk wat lichter

Het guild is nog geen 24 uur geleden opgericht, en dus zijn een hoop zaken nog niet op orde. De website werkt nog niet helemaal zoals hij zal moeten werken en bevat bovendien nog geen content, mensen in het guild kennen elkaar nog niet allemaal, en zo zijn er nog een paar zaken die inherent zijn aan een nieuw guild. Om die reden nemen we nog heel even geen nieuwe mensen aan. Vanaf het weekend hoop ik dat deze zaken opgelost zijn, en kunnen we langzaam beginnen uit te breiden.

Verder is onze website V0.1 in de lucht! Check www.undutchables.nl.tt Hij werkt nog niet geheel naar behoren, maar het begin is er

---Captain Proton wijzigde dit bericht 13-12-2004 15:44 (61%)
Bron.

Blijkbaar vergeten de meeste mensen onze [url=irc://irc.tweakers.net:/conquer]chat channel[/url]

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 02:32 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

*titlefix

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Jammer dat deze thread zo dood is.
Het installen en patchen duurt even, maar dan heb je ook wat! Het is echt een coole game en ook nog gratis!
http://mirror.playzen.net/conquerpg/econquer.zip
dat is een hele snelle download link. Nog een tip; Doe het patchen door de zooi van de site te downloaden, en niet met de autopatch, want dat schiet echt niet op!

Hopelijk gaan er nu wel wat mensen dit proberen, way leuker dan MapleStory ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuker dan Maplestory?
Het levelen gaat hier zo langzaam..
En veel te weinig wapens en armors...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 12:47:
Leuker dan Maplestory?
Het levelen gaat hier zo langzaam..
En veel te weinig wapens en armors...
Ik heb precies hetzelfde "probleem" met MapleStory. Er droppen praktisch geen items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
Ik ga het ook maar eens bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ook. Dat maplestory is eigenlijk maar een doelloos crap spel met als enige bezigheid levelen :) Toch ga ik het steeds weer even spelen... :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Voor de mensen die problemen hebben met de download (600MB @ 7Kb/s :X ), ik heb hier een snellere download gevonden (full speed): http://mirror.playzen.net/conquerpg/econquer.zip

Ik weet alleen niet zeker of het ook de laatste versie is, maar zodra het binnen is laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
JoetjeF schreef op 17 oktober 2004 @ 14:01:
Voor de mensen die problemen hebben met de download (600MB @ 7Kb/s :X ), ik heb hier een snellere download gevonden (full speed): http://mirror.playzen.net/conquerpg/econquer.zip

Ik weet alleen niet zeker of het ook de laatste versie is, maar zodra het binnen is laat ik het weten.
eh die link geef ik toch ook al :P
die patches zul je wel echt met 2 kb/s even neer moeten halen, maar deze zijn dan ook niet zo groot (of je neemt even de alles-in-1 patch).
Het kost even tijd, maar het is echt gaaf :)
Je kunt vrij snel voortbewegen doordat je met ctrl ingedrukt huge afstanden kunt springen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Ik blij het vreemd vinden dat de download zo supertraag gaat vanaf de officiele site. De autopatch gaat ook verre van snel.

Beetje onprofessioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
stok schreef op 17 oktober 2004 @ 16:41:
Ik blij het vreemd vinden dat de download zo supertraag gaat vanaf de officiele site. De autopatch gaat ook verre van snel.

Beetje onprofessioneel.
hoezo dat? Het is toch een gratis spel, mag je niet klagen. En als er nu veel mensen zijn die dat spel downen krijg je dit soort 'problemen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
addictive schreef op 17 oktober 2004 @ 16:47:
[...]

hoezo dat? Het is toch een gratis spel, mag je niet klagen. En als er nu veel mensen zijn die dat spel downen krijg je dit soort 'problemen'
Ik klaag niet.
En omdat het gratis is mag je geen kritiek hebben? Rare redenering.

Klagen != kritiek trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Hallo allemaal

Ik speel conquer nu al zo'n 6 maanden, en ben moderator van het Conquer forum.

Zelf wilde ik al een topic openen maar dat is gelukkig al gebeurd.

De downloads zijn langzaam vanaf de officiele site omdat deze in china zit, om een of andere reden krijgen wij van de chinese backbone een soort vertraging, ik weet dat mensen in andere landen tot wel 500kb/s kunnen krijgen vanaf de officiele site.

Doordat wij een zeer lage priority krijgen is de site vaak onbereikbaar.

Ik moet echter wel zeggen dat ik vanaf een @Home verbinding geen enkel probleem heb.

De servers waar men op speelt zijn gelukkig allemaal in america, dus minder lag.

Ik raad iedereen aan om samen een server uit te kiezen en daar met z'n allen op te spelen, het is een game die je dwingt om sociale contacten op te leggen, als je geen vrienden hebt zul je snel uitgekeken zijn.

Het doel van het spel is om de beste te worden van iedereen.

Hoe doe je dat?

1. Levelen, zorg dat je zo hoog mogenlijk lvl word (lvl120)
2. Equipment, Je zult equipment moeten kopen of vinden met een hoge kwaliteit, en met sockets. Super 2 socket is het beste wat je kan krijgen.(wapens kun je oplevelen, dus als je eenmaal een super 2 sock heb kan die altijd mee door hem te levelen )
3. +1, alle wapens en armor kun je ook nog +1 maken, tot een maximum van +9, het hoogste wat iemand tot nu toe heeft kunnen maken (sinds het spel een jaar geleden uitgekomen is) is +6, in china is het volgens mij +8. Dus julie hebben allemaal de kans om de eerste te zijn met +9.
4. Gems, al die sockets heb je niet voor niets, afhankelijk van je character class zul je deze allemaal willen opvullen met supergems voor jouw class.

Nu je de sterkste bent op de hele server, zul je ook nog de rijkste moeten worden.
Dat betekend veel jagen, veel kopen en verkopen.

Daarnaast zal je een guild willen opzetten, die natuurlijk op zijn beurt weer de beste guild van de server moet worden.

Zoals jullie kunnen lezen zal je zeker een jaar of langer bezig zijn om dit alles te kunnen bereiken, en zonder vrienden die je helpen zal het nooit lukken.
Zeker als je ruzzie krijgt met een guild, die je zullen KOSén (Kill On Sight)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Nog even wat aanvullingen voor de start post.

Conquer is een mmorpg, het speelt zich ongeveer 1000 jaar geleden af in het oude china.
De wereld was toen nog keihard en dat is te merken ook.

Net als in de werkelijkheid zul je goede mensen en slechte mensen hebben(en ook guilds).

De goede mensen zullen je, als je je goed gedraagd helpen zo kun in een zeer korte tijd tot lvl 30 kunnen komen. vanaf level 40 zul je redelijk in staat zijn voor jezelf te kunnen zorgen.

De seconde dat je uit het leerdorpje de echte wereld inkomt zul je mensen kunnen vermoorden of zelf vermoord kunnen worden.
Er is geen limiet of bescherming, in de steden staan wel guards en patrols die geen gevechten accepteren, maar je bent als low lvl player meestal al door voordat de guard ingrijpt.
Extreme hooge lvl players kunnen een guard ook makkelijk aan..

Als je monsters killt is er een kans dat er items vallen, deze items zijn voor 30 seconden exclusief voor jou, na die 30 seconden , kan iedereen ze oprapen.

Wat vaak gebeurd bij noobies (characters onder lvl 40) is dat anderen op je spullen gaan staan om zo de 30 seconden af te wachten.

Wees dus voorbereid op een keiharde wereld.

wordlist

PK : Player kill = player killt een andere player
KS : Kill Steal = player 1 vecht tegen een monster, deze is bijna dood en op het laaste moment killt player 2 het monster om zo de items te stelen.
MET : Meteor = Item om het lvl van je equipment te verhogen (waardevol)
DB = Dragonball = Item om de kwaliteit van je wapen te verhogen (nog waardevoller en ook met echt geld te kopen vanaf de site)

Ik raad niemand aan om mets of dragonballs te gebruiken op items van lagere kwaliteit dan Unique, met uitzondering van Bags.

kwaliteiten

Normal (hier zijn 3 niveaus van)
Refined
Unique
Elite
Super

Nou veel plezier met conquer!

PS (ik raad jullie aan om gezamelijk een server te kiezen, een zo nieuw mogelijke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
gaaf dat jij er bent _O_
Ik zit trouwens op Sapphire.
Ben al een keer vermoord door een andere speler. Had helemaal niks in te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

mischien een goed idee als iedereen naar sapphire gaat of diamond...

zelf zit ik op Phoenix, ik raad niemand aan om hier heen te komen, teveel lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Een link naar de laatste versie van de updates op dit moment die wat sneller is dan die 200 b/s:

conquer4218-4246.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-04 19:50

AuC

Dat ziet er aardig uit. Ga hem straks ook even downloaden, ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:25
Hmmm toch maar effe proberen. Ben nu aan het downloaden. Die link gaat inderdaad snel.

[ Voor 90% gewijzigd door snakeye op 17-10-2004 21:04 ]

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC

AuC

Zo, gedownload en geinstalleerd. Net even tot level 5 gespeeld op een andere server, maar heb besloten om toch maar naar Saphire te gaan. Ik moet zeggen: leuk spel. Dit is dan ook mijn eerste MMORPG.

Edit:
Weet iemand waar ik bags kan kopen? :?

[ Voor 23% gewijzigd door AuC op 18-10-2004 05:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

bags zijn niet te koop in winkels

je kan ze vinden als drops van monsters of kopen op de markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Serieus, hebben jullie ook dat het spel gilt dat ie in 16bit kleuren wil?

bestaat dat nog? :)

en ik zit op diamond

[ Voor 17% gewijzigd door maratropa op 18-10-2004 12:46 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Ja, 16 bits kleuren..... Trouwens, ik heb ook geen muziek ! (Niet da'k dat erg vind, maar toch)

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Hmm beswel leuk, maplestory DELETE. :)

Zonder veel moeite level 10, in notime.

Mijn naam ingame is Razdavrodendr trouwens.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Als ik wil installen dan zegt hij of ik alles wil verwijderen :X Heb ik wat mis gelezen? Of heb ik iets verkeerds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mijnen van Euxonite ore is ook zinnig, koop een pickaxe en laat je computer 15 min alleen en hopen dat er een tussen zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Xrenity schreef op 17 oktober 2004 @ 15:42:
[...]

eh die link geef ik toch ook al :P
die patches zul je wel echt met 2 kb/s even neer moeten halen, maar deze zijn dan ook niet zo groot (of je neemt even de alles-in-1 patch).
Het kost even tijd, maar het is echt gaaf :)
Je kunt vrij snel voortbewegen doordat je met ctrl ingedrukt huge afstanden kunt springen :)
He he oeps :+

Niet goed gelezen. Maar zullen we een server afspreken waar we gezamenlijk kunnen spelen. Ik zit nu op Sapphire, maar het lijkt me handiger als iedereen op dezelfde server zit.

Wel lachen trouwens. Heb Xrenity al gezien (een beetje onhandige kennismaking :> ) en ben ook al ene keer dood geweest, na 18 seconden al of zo :X

Misschien handig om een GoT Guild te maken?

[ Voor 14% gewijzigd door JoetjeF op 18-10-2004 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

1. Het spel werkt inderdaad alleen in 16 bits.

2. Het spel heeft geen muziek.

3. Voor installatie problemen lees aub de FAQ afdeling van het conquer forum, ik heb daar een boel stickies die je kunnen helpen HTTP://BBS.conqueronline.com

4. Om een guild te maken moet een char minimaal lvl 90 zijn en het kost je 1 mil.

dat lukt ons niet zo 1 2 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC

AuC

Ligt het nou aan mij, of duurd het zo lang om naar level 12 te komen? :s

Ik zit overigens ook op Saphire, mijn taoist heet daar Taicide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mjah, misschien maple story idd maar ff dumpen :P

ik download dit nu wel ff, onder men werk, dus heb geen last van trage verbinding... binnen 8 uur moet het wel binnen zijn toch? ;)

met die 2 genoemde snellere links gaat het hier met 300kb/sec :D

als het kan heet ik daar TepelStreeltje, dus tot vanaovnd dnek ik :)

[ Voor 28% gewijzigd door TepelStreeltje op 19-10-2004 09:35 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Pas wel op met taalgebruik, ongepast taalgebruik word bedankt met een permanente ban....

ongepast taalgebruik en hacken is tevens het eenigste waarvoor je geband kan worden.

en meewerken aan DB fraude, accepteer dus nooit gratis dragonballs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl

mikenl

BMW 730i

Moet nu al voor de 2e keer in 2 dagen opnieuw beginnen nadat ik bijna op lvl12 zat, iemand enig idee hoe dit komt ?

Bij het opstarten moet ik weer een nieuw karakter aanmaken, heb er weinig zin meer in zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

weet je zeker dat je de juiste server hebt gekozen?

op elke server moet je een ander char maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl

mikenl

BMW 730i

Tetsuo55 schreef op 20 oktober 2004 @ 09:54:
weet je zeker dat je de juiste server hebt gekozen?

op elke server moet je een ander char maken
Nee... niet helemaal zeker, maar ik werd tijdens het spelen plotseling gedisconnect en na het opnieuw opstarten kan ik na het ingeven van naam+pass alleen maar een nieuw character aanmaken...

Zal vanmiddag nog wel ff checken, bedankt voor je reactie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf ook maar eens begonnen met dit spel :) , ziet eropzich leuk uit.

Maar wat een gedoe om de patch binnen tehalen bij deze heb ik deze patch gelijk ff geupload naar me eigen webruimte.

Hier de patch van 8mb

Ik zit op de server spahire ofzoiets, aaah oke Sapphire dus :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 12:01:
Ik zit op de server spahire ofzoiets.
Sapphire :+

Misschien is het handig als de TS aangepast wordt met wie op welke server zit. De volgende heb ik in ieder geval uit de posts kunnen halen:

Sapphire:
CrazyBytes
Taicide (GoT=AuC)
Xrenity
JoetjeF

Diamond:
gladiool

Phoenix wordt niet aangeraden door Tetsuo55

Ik ga vanavond ook weer wat spelen, uiteraard eerst in de kroeg een paar pints drinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel ook even gedowned.
ook de autopatch , maar ehm , hij gaat hem nu vanzelf weer downloaden.
laat hem gewoon doorlopen en kijk wat er gebeurt.

Ik zal ook op sapphire gaan spelen met nickname Hexius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

er is vandaag een nieuwe patch uitgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat suckt deze mmorpg hard. Het lopen gaat mij veel te langzaam en het ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sapphire:

CrazyBytes
Taicide (GoT=AuC)
Xrenity
JoetjeF
aquamarine

Diamond:
gladiool

Ben ook alweer 3 dagen bezig... echt verslavend. Ik heb hiervoor nog nooit een MMORPG gespeeld, nu pas begrijp ik waarom mijn broertje uren achterelkaar FFXI kan spelen.
Mijn Archer is inmiddels lv23, net Scatter geleerd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Sapphire
CrazyBytes
Taicide (GoT=AuC)
Xrenity
JoetjeF
aquamarine
Squiggly (GoT=Bertrand, ik dus)

Diamond
gladiool

Ben net begonnen als Trojan, me character heet ook Squiggly. Het ziet er erg leuk uit, maar ik kreeg alleen net wel een error toen ik een armor wilde equippen :7

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 22:31:
Wat suckt deze mmorpg hard. Het lopen gaat mij veel te langzaam en het ziet er niet uit.
Nee je moet ook niet lopen je moet de heletijd springen gaat veel sneller :)
Tja en grafisch is het nog lang niet zo mooi als bij lineage2 of FF online, maar het is tedoen :).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 10:01:
[...]
Nee je moet ook niet lopen je moet de heletijd springen gaat veel sneller :)
Tja en grafisch is het nog lang niet zo mooi als bij lineage2 of FF online, maar het is tedoen :).
Maarja, voor Lineage2 een FF11 moet je dan ook wel betalen, deze mmorpg is tenminste gratis.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal mezelf ook maar ff op de sapphire server gaan zetten zodra ik de game binnen heb en geinstalleerd, lijkt me een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ja dat is waar.

Zolang het maar gratis blijft vind ik alles best :).
Trouwens de drops zijn echt mega vaag in dit spel zo heb je nix en zo ram je 3 shorts bows en 2 daggers uit zo een turtledove.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Voor een MMORPG die gratis is en voor altijd gratis blijft, is dit wel de allermooiste.

Inderdaad moet je springen om snel van A naar B te komen, je kunt natuurlijk ook een conductres gebruiken of een scroll, dat is nog sneller.

op hogere levels leren watertaos, archers en trojans manieren om sneller te reizen.

in Conquer2.0 komen waarschijnlijk paarden die sneller zullen zijn dan springen.

maar om paarden te gebruiken zal je toch eerst lvl 120 moeten worden, hehhe

over drops..

Drops zijn een combinatie van geluk en hoevaak een monstertype word gekilld

tot lvl 40 zou ik me niet druk maken over geld en drops, maar eerder met lvlen, je kan lvl 40 worden in een paar uur als je hulp hebt, of 2 a 3 dagen in je eentje.
Vanaf lvl 40 moet je betere armor en weapons zoeken, en dus ook geld hebben om die te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Hoe zit dat precies met die teleport scrolls? Kan je die gewoon kopen?

Wat trouwens ook irritant is, is dat conquer niet full screen is. Ik ben al meerdere keren dood gegaan omdat ik per ongeluk naast het scherm klikte of op een ander scherm klikte ofzo.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je setup klikt ingame bij conquer kan je gewoon 1024x768 of 800x600 full screen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

teleport scroll naar steden koop je bij de pharmasist van die stad.

windscrolls kunnen alleen door watertaos gemaakt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. dit spel is hier op GoT duidelijk minder populair dan Maple Story (20+ spelers als ik die posts zo bekijk). Misschien ook maar es proberen.
Het duurde ff maar keb eindelijk door hoe de market werkt :). Je moet dus klikken op dat matje voor ze. Nergens echt duidelijk gedocumenteerd ofzo... Ook het nut van quality upgrades, marriages en een eigen huis waren niet gemakkelijk te vinden, hoe vanzelfsprekend sommigen ook zijn.
Weet er iemand waarom mijn exp voor Scatter skill op 0 blijft? Er staat dat het geupgrade kan worden bij level 32 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 03:10:
Hmm.. dit spel is hier op GoT duidelijk minder populair dan Maple Story (20+ spelers als ik die posts zo bekijk). Misschien ook maar es proberen.
Het duurde ff maar keb eindelijk door hoe de market werkt :). Je moet dus klikken op dat matje voor ze. Nergens echt duidelijk gedocumenteerd ofzo... Ook het nut van quality upgrades, marriages en een eigen huis waren niet gemakkelijk te vinden, hoe vanzelfsprekend sommigen ook zijn.
Weet er iemand waarom mijn exp voor Scatter skill op 0 blijft? Er staat dat het geupgrade kan worden bij level 32 ofzo.
is het nu wel duidelijk? alles word uitgelegd op de officiele site van conquer en in de instant help.

je kan scatter levelen vanaf lvl 32, je moet dus lvl 32 zijn voordat je het kan beginnen te levelen.

trouwen zorgt voor dubbele team experience als jou man/vrouw een vijand killt.
http://www.conqueronline.com/guide/gsjj/jhlh.htm

meer informatie over een huis
http://www.conqueronline.com/guide/house.htm

het is neem ik aan duidelijk, hoe hoger de quality hoe sterker het wapen.
http://www.conqueronline.com/guide/play8.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep het was me al duidelijk. Die eerste twee links had ik trouwens nog niet gezien. Had niet gedacht dat marriage en house als quests gezien werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

was vroeger ook niet zo, maar de site is vernieuwd, alles wat niet met levelen te maken heeft is een quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Er word gewerkt aan een PK tournament voor spelers uit europa

duimen dat het goed komt :)

het word waarschijnlijk 1x per maand gehouden op een weekenddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:53

Infinchible

Woef!

Ik heb het spel nu ook gedownload.
En ben nu in het beginscherm. Waar ik me moet inloggen.
Dus ik druk op nieuw account, en dan krijg ik die site. Maar die site wil maar niet werken. Is het bij iedereen zo sloom, of is die site gewoon offline ofzow?
Of moet ik nog ff een tijd blijven wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

De site is vanaf sommige providers slecht bereikbaar, blijf het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

goed, ik heb beetje zitten spelen net...

was lekker pheasants aant killen zie ik ergen meteor liggen, dus ik dat ding pakken.
werd ik later gekilled is men metor pleite!
heeft die eikel dat ding dus van me kunnen pakken!

snap er verder geen ruk van, beetje die vogels killen enzo...

maar meer :\

iedereen kan je gewoon killen wanneer hij wil...
leuk :|

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Komt omdat je standaard in PK mode begint. Iedereen kan je dan killen (jij kan dan ook iedereen killen, mits je sterk genoeg bent natuurlijk). Dit moet je veranderen in Peace mode. Dit doe je door op de PK knop te drukken (staat ergens rechtsonder in het scherm) en dan Peace te kiezen uit de opties die verschijnen.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Bertrand schreef op 24 oktober 2004 @ 08:14:
[...]

Komt omdat je standaard in PK mode begint. Iedereen kan je dan killen (jij kan dan ook iedereen killen, mits je sterk genoeg bent natuurlijk). Dit moet je veranderen in Peace mode. Dit doe je door op de PK knop te drukken (staat ergens rechtsonder in het scherm) en dan Peace te kiezen uit de opties die verschijnen.
mjah, dat had ik ook gedaan, maar dan nog werd ik gekilled...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenl

mikenl

BMW 730i

TepelStreeltje schreef op 24 oktober 2004 @ 05:02:
goed, ik heb beetje zitten spelen net...

was lekker pheasants aant killen zie ik ergen meteor liggen, dus ik dat ding pakken.
werd ik later gekilled is men metor pleite!
heeft die eikel dat ding dus van me kunnen pakken!

snap er verder geen ruk van, beetje die vogels killen enzo...

maar meer :\

iedereen kan je gewoon killen wanneer hij wil...
leuk :|
Idd, heb ik ook last van, van die eikels met lvl 20 of meer die een beetje voor de lol gaan killen... wat je als laatst redmiddel kunt doen is snel uitloggen (Als het niet te vaak gebeurd..)

Verder blijf ik zo veel mogelijk bij de anderen vandaan, tenzij ze zichtbaar zwakker dan mij zijn >:) , mocht ie dan besluiten om ff op mij te 'testen' hak ik em in de pan, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, PK hoort er redelijk bij. Wat ik als tip kan geven, hou altijd een townscroll bij je voor als je in gevaar komt of als je een meteor of dragonball vindt. Gelijk wegzetten die zooi.
Als je op 1 dag een paar keer gePKd wordt, wordt je op een gegeven moment redelijk paranoide en ga je bij iedereen die maar bij je in de buurt komt buiten de stad of in de mijn de equipment checken om achter de level te komen :/ . Dat verandert wel wanneer je sterker wordt.
Ik speel 't bijna een week en blijf het zeker nog een tijd spelen (in ieder geval tot WOW ;) ). Heb niet zo lang geleden de market de ontdekt. Blijft leuk om naar koopjes te zoeken. Verder ben ik bezig met een huis. Wat is dat gruwelijk tijdvretend werk als je geen geld hebt. Dan sleep ik ook nog eens 2 timber vouchers (waarde 500k per stuk) per ongeluk in de shopkeeper window in plaats van de storagehouse window. En dan baal je.... Nog een paar uur extra zwoegen in de mijn. Die zit de laatste tijd vol met bots lijkt het wel. Wat dat betreft voel ik me een beetje tegenstrijdig: aan de ene kant handig dat ze de ores zo handig voor je droppen, maar 't blijft natuurlijk cheaten wat ze doen.
Ik ga nog even verder met mijnen, ben er bijna 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

het zijn geen bots

zoiets heet afk mijnen

gewoon tv kijken of huiswerk maken

en als je pk'd word, moet je wraak nemen, hard trainen en die gast terugpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Nu online
Ik ga het ook maar eens downloaden, ziet er cool uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
zo, er is echt geen beginnen aan bijna.... ik heb random 6 mirrors geprobeerd, speed kwam niet hoger dan 2kb/sec. Laat maar zitten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik waarschijnlijk de verkeerde term. Autominer dan. De miners die ik bedoel: Ze bewegen allemaal hetzelfde, laten op dezelfde manier dingen vallen, reageren niet op berichten en reageren niet op aanvallen. Dit alles terwijl je ziet bewegen/droppen in hetzelfde patroon. Met AFK minen neem je bedoel ik aan dat je je character gewoon laat idlen terwijl je aan 't minen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Dan wil ik graag de namen en server weten, geef ik het door aan TQ

als de download te sloom gaat probeer dan een mirror zoals deze

http://conqueronline.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik ben ook gejoined.

Nick: LeChuck
Server: Sapphire

Level 6 en zo'n vogel dropte gewoon een meteor...

Als het druk is kan je dan een Invalid account id / pass error krijgen ?

Ik weet zeker dat mijn info goed is...

[ Voor 164% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
kheb het ook maar eens geïnstalleerd.

Ik heb een Warrior gemaakt op Saphire onder de naam Tjukkie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49

nIghtorius

Poef!

is er een snellere manier om aan Euxineute ore te komen (of hoe dat spul ook mag heten?)

zit op de Emerald server..

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Freak
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik doe ook sinds 3 dagen mee en zit nu in level 16.
Ik zit ook op Sapphire onder de naam: enemyoftheworld
Wat betreft de meteors, die zet ik gelijk in de warehouse neer(ik heb er nu 2), net als 14000 silver en een zwaard dat ik pas vanaf level 35 kan gebruiken. Als je het niet direct nodig hebt, gewoon wegzetten.
Een ding snap ik echter nog niet helemaal, als ik superman kies als XP skill, zie je KO met het aantal dat je hebt omgebracht, maar wat levert dit nou op, zo'n shield bv is dan veel handiger?

Het is misschien leuk om met een aantal vanavond om 8 uur bij de brug naar de dessert af te spreken en een team te vormen en elkaar te helpen te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tetsuo55: De server waar ik op zit is Sapphire. En namen.. ik kan ze zogauw niet opnoemen maar het is eerder regel dan uitzondering dat er eentje is met een autominer. Ik zou er wel naar kunnen kijken maar ik ga me weer es richten op lvlen. Heb de afgelopen 3 dagen alleen maar zitten minen maar heb eindelijk een huis 8) . Maar ik zou zeggen, neem een kijkje. Grote kans dat er eentje zit.

nIghtorius: Some wordt euxenite weleens verkocht op de market, soms in TC maar als je in de mijn erom vraagt is er altijd wel iemand. Ik had toen een storagehouse vol euxenite ore verzameld voor kopers. 1k per stuk, tikt redelijk aan. Ik heb een paar dagen geleden nog 23 stuks aan 1 iemand verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is vandaag ook begonnen :)

Kwam een vriendelijke medespeler tegen die me even naar L15 geholpen heeft, en een zooi nuttige items erbij gedaan heeft, plus een flinke stapel hints... Nu maar eens zelf gaan levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:08
Kheb dit spel al eerder gespeeld ben een EagleArcher level 43, alleen dan begint het trage levelen :). Wat je ook kunt doen is vragen of je bij een of andere level 100+ in een party mag zodat je ontzettend veel XP krijgt, je moet dan wel opletten want die beesten meppen je met 1 slag dood :/

Owja: dat vogeltjes meteor's droppen is redelijk normaal, als ik een meteor nodig heb om het level van mijn wapen te verhogen ga ik meestal ff een half uurtje pheasants dood scatteren :)
Euxonite ore kun je gebruiken om XP te krijgen dit kun je doen bij zo'n ventje die bij de rainbow birds staat.

Owja2: Met superman ben je tijdelijk super sterk en hoe meer je killt hoe langer je door kunt gaan.

[ Voor 43% gewijzigd door woutertje op 25-10-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het spel nu ook aan het downen. Kheb het spel van een engelse vriendin die het zelf ook vaak speelt.
Ik speel zelf World of Qin en op een private server MUOnline.

khoop idd dat er mensen zijn die mij willen helpen dan hé ;)

Nick: MoonShadow
Server: Sapphire

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

invallid id/pass is geen error die je krijgt als het druk is, mischien had je caps?

zonder namen kan ik niets dus als iemand bots spot dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 16:58:
/me is vandaag ook begonnen :)

Kwam een vriendelijke medespeler tegen die me even naar L15 geholpen heeft, en een zooi nuttige items erbij gedaan heeft, plus een flinke stapel hints... Nu maar eens zelf gaan levellen.
wat voor hints :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tetsuo weet jij of er ergens een mirror is die die 4218-4247.exe te downen is. Die FTP ligt telkens op z'n gat en ik moet die patches hebben :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk hier de patch had ik al 1 pagina terug gepost ;)

Hier de patch van 8mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die link bevat patches 4218-4246. Die kun je wel installeren en 4247 laten autopatchen. Die is maar een paar kilobytes. Als je echt per se 4218-4247.exe nodig hebt kan ik 't je wel sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die link bevat patches 4218-4246. Die kun je wel installeren en 4247 laten autopatchen. Die is maar een paar kilobytes. Als je echt per se 4218-4247.exe nodig hebt kan ik 't je wel sturen.
Dat duurt idd maar een paar minuten...

Overigens als je wil downloaden, doe het 's ochtends voor 9 uur! Dat schaalt echt een factor 10 ofzo... Rond die tijd is europa nog niet online, en america al helemaal niet - Heb je de bandbreedte voor je alleen :)

/me heeft vanochtend het spel met 5 MB/s binnengehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen jammer dat als ik om hulp vraag niemand reageert. Mijn charnaam is trouwens Shadowmoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
kheb het gespeeld enzo, maarrrr vind maplestory toch grappiger om te spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu level 20... Nog niet veel, maar daarmee zou ik in ieder geval iemand die net begint naar L10 moeten kunnen helpen ofzo zonder al teveel moeite. Dus als je me online ziet (nickname daar: Kaykai), geef ff een gil :P

Vind het trouwens een erg leuk en vooral heel mooi spel... Heb nog geen twee exact dezelfde characters gezien, en al die kleuren en het brakke engels maken het de moeite echt wel waard :)

De systeemeisen op de site zijn trouwens echt overbodig hoog. Het spel draait zonder enige hapering perfect op een P3-500 met 384mb geheugen, dus ik denk dat het misschien met een P2-350 of zoiets ook nog wel speelbaar moet zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

welke klasses zijn jullie

als jullie dat aangeven zal ik ieder van jullie tips geven om snel rond de lvl 40 te worden

Basis advies is als volgt.

je wilt zelf levelen? =>
Volg dan de aanwijzigen van de instant help, dit zijn meestal de beste vijanden om mee te vechten.

Je wilt geleveld worden en zelf geen moeite doen. =>
Sla alles op in je warehouse op de markt, deze heeft 2 paginas en is vanuit elke stad te bereiken, neem dan de conductress naar ape mountain, ga door de portal en probeer levend de stad te bereiken, dit lukt je waarschijnlijk niet als complete noob, lag en onervarenheid zullen je waarschijnlijk een vroege dood betekenen, dit geeft niet want je wilde toch naar ape mountain, hier spawn je dan ook als je op revive drukt.

Waarschuwing: in veel servers is Ape Mountain een PK stad.

Nu word het dus op zoek gaan naar hoge lvl players die jou willen powerlevelen.

vraag even rond, vriendelijk en zonder te zeuren of een 65+ je wil powerlevelen.
mocht dit niet lukken zul je zelf langs de spawns moeten gaan om een team te vinden.

ga onder uit ape mountain en loop recht naar beneden, er zit een warp in de hoek van de ravijn, hier doorheen, kun je kiezen, beneden of links af, beneden is een spawn bij de brug, waar vrijwel altijd een team is die je kan joinen voor een plvl, je kan hier blijven tot ongeveer lvl 40 dacht ik, het kan zo zijn dat je rond lvl 40 naar een snakemen spawn moet gaan. die is helemaal rechts beneden in de hoek.

Als je besloot om naar links te gaan kun je helemaal doorlopen tot het einde van de map en dan langs de rand recht naar beneden, onderweg zowel links als naar beneden op deze route kom je ongeveer 8 spawns tegen, vast wel 1 bij die nog geen volle team heeft.

veel geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 10:45:
Ben nu level 20... Nog niet veel, maar daarmee zou ik in ieder geval iemand die net begint naar L10 moeten kunnen helpen ofzo zonder al teveel moeite. Dus als je me online ziet (nickname daar: Kaykai), geef ff een gil :P

Vind het trouwens een erg leuk en vooral heel mooi spel... Heb nog geen twee exact dezelfde characters gezien, en al die kleuren en het brakke engels maken het de moeite echt wel waard :)

De systeemeisen op de site zijn trouwens echt overbodig hoog. Het spel draait zonder enige hapering perfect op een P3-500 met 384mb geheugen, dus ik denk dat het misschien met een P2-350 of zoiets ook nog wel speelbaar moet zijn.
welke videokaart heb je, met een nvidia zou het onspeelbaar zijn met die specs.
Er zit namelijk een bug in de 3d/2d engine voor nvidia kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Er is vandaag een gruwelijk grote patch uitgekomen, die heel veel bugs fixed en een nieuwe quest toevoegd

deze quest zal 4 dagen beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjo, ben vandaag ook begonnen, maar in Sapphire zit ik meteen met een paar hoge level lui in de respawn kamer die me de hele tijd slopen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke videokaart heb je, met een nvidia zou het onspeelbaar zijn met die specs.
Er zit namelijk een bug in de 3d/2d engine voor nvidia kaarten
Een Geforce 2 MX ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRATIS!!!!
Joepie, nu maar hopen dat het niet zo doelloos is als maplestory...
Download gaat wel aardig snel, rond de 100 kb/s

kan jammer genoeg vandaag niet meer spelen, strax naar m'n vader toe en pas morgen weer thuis :/ bijna de neiging om af te bellen })

edit: btw, als je word gekilled dat is er dus kans dat je items verliest? en verlies je ook exp oid..??

edit2: lol ffs kazaa uitgedaan en ineens downloaden we met 300 kb/s })

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: btw, als je word gekilled dat is er dus kans dat je items verliest? en verlies je ook exp oid..??
De items die je ge-equipped hebt, kan je niet verliezen (tenzij je PK-rating, dus het aantal mensen dat jij gePKed hebt, te hoog is), maar je verliest ongeveer de helft van de items in je inventory.

Daarom moet je ALTIJD zodra je een waardevol item vindt (vooral meteors), die onmiddellijk opslaan bij de warehouseman. Dan kan je ze niet kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ proton: ty voor snel antwoord ;)

client is klaar met downloaden, de nieuwste patch officiele site duurd langer dat client downloaden... best wel sick, dan maar de eerder gedownloaden patch (46) installen en dan autoupdate doen

edit: gvd, die autoupdate werkt voor geen meter, helft van de tijd doet ie niks en krijg steeds error

error socket: 10060 ofzoiets

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is 'r een GoT guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Nope.

Het oprichten van een guild is namelijk nogal duur (90k toch?) en je moet er lvl90 voor zijn. Voor zover ik weet zijn er nog geen GoTters op lvl90 dus is er ook nog geen GoT guild.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

lol
een guild oprichten kost 1 mil

en je moet idd lvl 90 zijn

Conquer heeft zeker wel doelen, en ook quests maar er is geen verhaallijn die gevolgt word

je verliest altijd 30 tot 50 % van je bag en als je rood of blackname bent verlies je ook wat equipte items

altijd een scroll bij je hebben onder een sneltoets dus

[ Voor 35% gewijzigd door Tetsuo55 op 27-10-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verrek de storagehouseman op de market heeft gewoon 2 pagina's aan items. Echt handig aangezien ik altijd ruimte tekort kom. Heb in alle steden wel een volle storagehouse. Die kleine pijlknoppen vallen echt niet op. Ik weet nog toen ik voor 't eerst bij de shopkeeper in TC erachter kwam dat er nog een pagina aan items was. Dus daar is die pickaxe! ;)
Laatst nog achter gekomen dat je je textbuffer, het aantal chatregels, kunt vergroten door een kleine slider linksonderin te verslepen.
Ik vraag me af hoeveel van dit soort undocumented features mij nog te wachten staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

hehe, over de markt stond in mijn guide

al deze features worden besproken op officiele forums en website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe spelen jullie dit spel? Solo? Of in een groep? Hoe spreek je dat af, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tetsuo55: Ik had het dan ook uit jouw guide ;) Ik wilde er alleen mee zeggen dat ik verrast was.

Gijsj: Ik speel het voor 't grootste gedeelte solo. Ik zit dan wel in een guild, maar doe daar verder niets mee behalve gebruik maken van het feit dat wanneer je dood gaat, je minder exp verliest. Mijn contributie is -20 op dit moment ;) Verder maak ik weleens teams als ik mensen van ongeveer mijn level ook zie levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf op de Lion server nu samen met die engelse vriendin. kben lvl 35 Trojan. Het spel bevalt mij perfect. Dussuh zoek mij maar als Tyreal lvl 35 trojan op de lion server en maybe help ik je wel om te lvlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Freak
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik ben nu al sinds gisteren bezig om die patch goed binnen te krijgen. De eerste keer zat er een CRC error in, dus die heb ik weer weg kunnen gooien. Nu krijg ik zelfs totaal geen verbinding met de server. :(
Het is een erg verslavend spel, dus vind het nu erg vervelend dat ik nu niet verder kan spelen.
Ik ben trouwens nu level 22 warrior.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste