[PC Free MMORPG] Conquer Online RPG

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.881 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er zo verslavend? Ik ben nu lvl15 Trojan en voor mijn gevoel ben ik op een veldje aan 't hakken en als ik weer wat lvl's omhoog ben, ga ik naar 't volgende veldje. Dat wordt natuurlijk super saai. Heb ook nog geen veldje gezien met verschillende tegenstanders.

Wanneer kan een Trojan met 2 wapens vechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:47

Multensor

wtf

hmzzz ik ben het ook maar gaan proberen maar ik heb nu alle patshes instaleld enzo en ook character gemaakt maar als ik nu wil connecten blifjt ie staan op "logging in to the server.... please wait a moment..." EN hij staat er nu al 5 mins op ofzo dus lijkt me niet in orde :D

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3n-M3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-05 01:54
Ik ben ook ermee begonnen alleen ik snap nog niet helemaal hoe je moet springen :?
verder is het tot nu toe wel lache alleen ben er nog niet echt goed voor gaan zitten, maar ik hou wel altijd van dit soort spellen dus ik denk dat het me wel aanspreekt. :)

btw mijn nick name is L3n-M3n en ik zit op sapphire

edit:

aha je springt dus met ctrl ingedrukt :)

[ Voor 20% gewijzigd door L3n-M3n op 28-10-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor installatie of connect problemen, probeer 't eens op de troubleshooting forum op de Conquer Online website . Vaak wordt er als advies gegeven om te reinstallen en opnieuw te patchen maargoed :/

Gijsj: Je kunt natuurlijk alleen blijven hakken maar er zijn ook nog andere dingen waar je je mee bezig kunt houden:
- Quests
- Rare items verzamelen
- Market
- Mine
- PK
- Guild wars

Met 2 wapens vechten kan vanaf lvl 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Ik ben mij nu ook aan het reggen. Ik wordt warrior en ga naar Sapphire. Mijn is nick GoUdViS.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3n-M3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-05 01:54
Ligt het aan mij of heb je met dit spel gewoon heel snel geld bij elkaar? :? Want ik ben nog niet eens lvl 10 en heb al 6k :Y)

[ Voor 43% gewijzigd door L3n-M3n op 28-10-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

roflmao

6k....

6k is vergelijkbaar met 6 eurocent

:)

je kunt zeggen dat je veel geld hebt als je rond de 50 mil hebt

ik heb 3 mil :(

maaaar

Mijn armor:

Elite +3 cap
Elite +1 bag
Elite +1 bracelet
Elite +2 backsword 2 sockets met 2 refined rainbow gems
Elite +2 Robe
Fixed lvl 50 boots/Unique lvl 70 boots, ik kan ze makkelijk +3 maken maar vind het geldverspilling.

totaalwaarde armor :ongeveer 40 mil

Mijn vriendin, en vrouw ingame

Elite +2 hat
Elite +1 necklace
Elite ring
Elite +2 bow 2 sockets met 2 refined rainbow gems
Super +2 coat
Unique lvl 90 boots

voor het levelen heeft ze ook nog fixed lvl 52 earrings en unique lvl 97 earrings

totaalwaarde armor :ongeveer 50 mil

Het eenigste wat we allebei missen is elite boots :(

ik ben lvl 73 en zij is lvl 99 1/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

officele server prijzen, dit is dus niet de prijs die je in een kraampje op de markt betaald.

Dragonball > 6 mil
Super gem, elke soort > 99 mil

Wapens en armor lopen in prijs van 1 silver tot 100k dacht ik
hetzelfde geld voor magie, en skills 5 tot 100k

Een huis kost 300k en een upgrade kost 500k

een guild kost 1mil

Om op nummer 1 te staan van de saphire guild moneybags lijst moet je XXXXX mil hebben (de site werkte niet :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand misschien sneller link voor de patch... wat dit gaat zo ongelooflijk achterlijk langzaam (0,5 kb/s) en die autopatch die deugt ook niet, om de 5 minuten download ie 30 bytes.. dan heb ik nog weinig zin in dit spel
kan iemand die de patch heeft niet ffs em op eigen webspace zetten..?? plsss :) :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49

nIghtorius

Poef!

lol..

vandaag (is eigenlijk gisteren) begonnen met de 2e character.. is nu al level 25!! als je eenmaal weet hoe je 't aanpakt gaat 't echt hard.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

nIghtorius schreef op 29 oktober 2004 @ 03:10:
lol..

vandaag (is eigenlijk gisteren) begonnen met de 2e character.. is nu al level 25!! als je eenmaal weet hoe je 't aanpakt gaat 't echt hard.
Mischien kan je dat dan even delen met de rest?

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Vraagje: Ik heb nu al een character op Sapphire, maar ik wil een ander character maken omdat ik niet tevreden ben met deze. Hoe doe ik dat??

edit:
Nevermind, heb het gevonden, en ben inmiddels een lvl8 archer

[ Voor 23% gewijzigd door Bernd op 29-10-2004 15:28 ]

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertrand: klik op setup en dan delete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Mischien is het handig om een manier te bedenken wanneer GoT spelers online zijn? Dan kunnen we samen nl in een team. In je 1tje is het namenlijk niet te doen dus je moet echt een groepje krijgen.

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Spreek een tijdstip af om elkaar te ontmoeten, en add elkaar in de freindslist, dan zie je wanneer de anderen online zijn.

zodra iemand lvl 90 is een GOT guild maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heb ik niet goed gelezen, maar, kan ik ergens zien wat ik aan heb?

En wat doet die "skill" button? Bij mij namelijk niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

druk op status
en dan 2de bol die met een mannetje erop, daar zie je je equipment.

Als je op skills drukt krijg je een lijst met skills, als je nog geen skills hebt dan is hij inderdaad leeg

wat is je lvl en class?

[ Voor 46% gewijzigd door Tetsuo55 op 29-10-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trojan, lvl 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

vanaf lvl 15 kan je naar de job centre, hier praat je met Trojangod ofzo, en die geeft je dan de skills cyclone en je K.O skill

deze 2 skills werken alleen als je XP bar vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Misschien handig als iedereen z'n account/charactername en lvlzegt, zodat we een lijstje kunnen bijhouden en zodat iedereen elkaar kan toevoegen aan z'n friendslist. Wel zo leuk als we een hechte GoT guild willen gaan vormen.

Squiggly/Squigglyy lvl8

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

je kan vrienden alleen toevoegen door naast elkaar te staan, op add freind te drukken en dan allebei op elkaar te drukken binnen 3 minuten :(

het is wel zinnig om een lijst met characternames bij te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je het level van andere spelers zien, gewoon lui die voorbij lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

nee je kan het lvl alleen zien als:

Ze in je guild zitten
Ze in je freindlist staan
Ze in je enemylist staan

als je met ze trade

je kan altijd het lvl proberen te schatten door al hun equipment te bekijken, ze zijn minimaal het lvl van hun hoogste lvl item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:28
Ook aan het spelen geslaan.

Character: Trojan luisterend naar de naam Aphid nu lvl 20 en dwaal rond op Sapphire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Heb net 2 meteors gevonden, zijn die wat waard?

Levelen gaat overigens wel erg langzaam bij mij, maar ik speel ook wel alleen maar solo eigenlijk. Zeker dat het daar aan ligt?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levelen gaat overigens wel erg langzaam bij mij, maar ik speel ook wel alleen maar solo eigenlijk. Zeker dat het daar aan ligt?
Meteors kan je als je haast hebt gemakkelijk kwijt voor 75k op de market en anders voor tussen de 80 en 90k. Als je ze hoger prijst zijn er teveel anderen die ze ook verkopen.

Echter, het is zonde ze te verkopen! Je zult ze nog hard genoeg nodig hebben om je equipment te upgraden, zeker in het begin. Verkoop ze alleen als je echt nog geen unique items hebt om te upgraden, en zelfs dan alleen om die unique items te kopen :)

En wat betreft levellen: Bedenk dat je per hit xp krijgt die, wanneer de monsters even sterk zijn als jij (monsters met witte naam), gelijk is aan de damage die je doet. Bij sterkere monsters (rode naam) krijg je iets meer xp dan je aan damage doet, maar dat wordt gecompenseerd doordat je minder hits zal maken omdat je meer moet ontwijken. Als je op het vraagteken klikt, zie je op welke monsters je het best kan levellen volgens het spel. Het is mijn ervaring dat het beter gaat als je de net iets zwakkere monsters pakt: Dan krijg je weliswaar minder xp per hit, maar je bent niet zo druk bezig jezelf in leven te houden en kan daardoor meer hits maken.

Verder: Als archer zoek ik de kings en aides in een mob op, die leveren dubbele xp per hit. Een paar van die in een groep verzamelen samen met wat normale monsters en dan de hele tijd scatteren voor maximaal aantal hits en dus XP. Werkt alleen wanneer je archer bent natuurlijk :) Ga niet proberen kings te slopen (op je eigen level) als je het van melee moet hebben, dan ga je heel hard dood.

4 dagen nadat ik begonnen ben, ben ik nu L40. Tijd om eens echt in equipment te gaan investeren. Vandaag een elite trojan armor verkocht, nu heb ik 600k goud om te investeren in items. Niet veel, maar ik heb tenminste geen geldzorgen meer...

Ook tijd om eens met een miner te beginnen. Maar ja, heb nog maar net mijn main character naar L40 gekregen, weinig zin om datzelfde met een tweede character te doen.

Zoveel te doen, zo weinig tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Ben nu pas lvl10, archer trouwens, dus met zon vaart gaat het nog niet. Ik zit nu vooral turtledoves te schieten, wat me best lukt, alleen ik erger me wel kapot aan die patrol gasten die daar rond zitten te springen en alle kills voor je weg maaien. Volgens het vraagteken moet ik turtledoves of robins gaan killen, wat ik dus aan het doen ben. Robins lukt me nog niet, zij doen te veel damage en ik te weinig, maar met turtledoves gaat het best.

Overigens denk ik dat ik die meteors nog maar gewoon bewaar, om geld zit ik toch nog niet echt verlegen, en om nu al goeie equipment voor later te gaan kopen is nogal voorbarig :).

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius

nIghtorius

Poef!

Bertrand schreef op 29 oktober 2004 @ 21:25:

je kunt ze verkopen voor 100k per stuk.. niet lager gaan.. hoger kun je altijd proberen..

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij raak je ze voor 100k aan de straatstenen niet kwijt. Er is altijd wel iemand op de market die ze verkoopt voor rond de 85k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius

nIghtorius

Poef!

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 02:39:
Volgens mij raak je ze voor 100k aan de straatstenen niet kwijt. Er is altijd wel iemand op de market die ze verkoopt voor rond de 85k.
weet je dat wel heel zeker.. ze zijn ERRUG gewild.. geloof me.. heb er al 20 stuks verkocht voor 100k.. is te doen..

truuk is alleen.. je moet het niet op de market doen.. maar gewoon highlvl players opzoeken en een aanbod geven.. ze proberen vaak de prijs omlaag te onderhandelen.. maar gewoon steevast je bod op 100k houden.. it sells..

dragonballs moet je verkopen voor 1.5mil~2.0mil.. je kunt het zelfs proberen op 3mil.. ze ZIJN ERG in trek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Zo die quest is een geweldige plek om te levelen voor archers en taos :)

heb al een paar demons gekilld, en 100k opgeraapt van de vloer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een dragon gem gevonden ge'mine'd. Zijn die dingen waardevol? De storekeeper wil er in ieder geval niets voor geven.

Kan ik een wapen alleen socket'ed maken met een dragon ball?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

welke quality?

Phoenix prijzen

Normal Dragongem => 450k
Refined Dragongem => 6 mil
Super Dragongem => 46 mil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat verder niks bij, dus ik neem aan normal. Tering, ik best wat waard dus. Ik ben nu lvl 22 en zover ik weet heb ik geen socketed weapons. Beter verkopen? Of gewoon bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

ik raad je aan om geen gems te doen in een item onder elite kwaliteit.

behalve als het gaat om magic of weapon lvl, dan kan je wel een violet of moongem erin doen.

ik ben ff je klasse vergeten, maar je kan het beste rainbowgems in je wapens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Ben nu lvl12, maar levelen gaat echt gewoon te langzaam voor woorden.

Iemand zin om me straks te powerlevelen ofzo :7

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

lol
langzaam?

mijn vriendin is gisteren lvl 100 geworden, en exp is van 12000 per scatter naar 4000 per scatter gegaan :(

En 4000 exp betekend voor haar iets van 0.001 prct

[ Voor 18% gewijzigd door Tetsuo55 op 31-10-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woah weer een undocumented feature, handig voor archers en tao's ook lijkt me.
Ik was me laatst aan 't ergeren aan de kleine ratlings en firerats in maple forest. De hotspot, zeg maar, voor zo'n rat is echt klein en zit ongeveer op z'n achterste. Als je misklikt spring of loop er je naar toe. Niet erg handig als je tegen een monster vecht dat vele lvls hoger is dan jezelf. Wat zou een stationary functie zoals uit Diablo handig zijn dacht ik. En ja hoor shift + muisklik werkt gewoon 8)

Verder werkt enter voor het togglen van de chat balk.
Space werkt af en toe voor het uitklappen van de kaart. Moet 't nog even uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Ik ben er ook maar eens aan begonnen. Wat is de sterkste class?? MapleStory gaat me te traag :| Vandaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Ik ben nu de patch aan het downloaden, maar dat gaat zo ontzettend traaaaaaag :o
Als ik 'm eindelijk een keer binnen heb zal ik hem voor jullie mirorren. Iemand zin om vanavond met me op te trekken in dat spelletje? :P

Edit: Hier staan ze:
De full patch
Het spel

[ Voor 33% gewijzigd door dawuss op 31-10-2004 21:11 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

waar zit je?? Ik zit op Saphire gem world, @ twin city.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

BigFast schreef op 31 oktober 2004 @ 22:06:
waar zit je?? Ik zit op Saphire gem world, @ twin city.
Ik nu ook. Nog geen Guild gejoind. Ik heet dawuss.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Ah niet meer gekeken sinds gisteren :P Ik heet wolfmaster en zit vnl in de lvl 15 mine of ik zit wat appartitons te meppen op de central plain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Hoe kan je eigenlijk minen en valt daar een beetje geld in te verdienen? Had op de site ook dingen gelezen van minen vlakbij rockmonsters, aangezien ik lvl 21 ben kan ik die superman ability te verslaan om dan snel wat xp erbij te krijgen.

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Ga in twincity naar de shopkeeper of iets dergelijks, staat naast de warehouseman daar kun je een pikaxe kopen en dan naar de contructress?? gaan en dan naar mine gaan, dacht plain mine. En hakken maar, en ja het is lucrateif, maar het duurt ff, heb net in een 20 minuten 12k binnen gehakt, zat wel wat goud tussen en dat is in die mine erg zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een truncheon? 't Ziet eruit als een soort speer.

Is dat wat? Ik kan 't op de website van Conquer nergens terug vinden.

Ah, gevonden, 't is een soort club. Freq:100, Attack 25-73.
Maarrrr, ik sla geen kont raak!! :( Zelfs die kut vogeltjes in 't begin niet? Hoe krijg ik m'n accuracy beter?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accuracy ligt volgens mij aan je Dexterity. Die kan over het algemeen worden verbeterd door een Heavy Ring te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Ik heb het vandaag voor de tweede keer gespeeld, en ik moet zeggen dat ik echt de smaak te pakken begin te krijgen :)
Ik ben meteen de eerste dag in een Guild gevraagd, en daar trek ik nu regelmatig mee op. Levelen is trouwens niet eens zo heel boeiend in dit spel: Ik ben een paar keer mee geweest op strooptocht met een team vol Guild members, en dan level je echt extreem snel (in 20 minuten van level 12 naar level 19), maar je spells blijven er nogal op achter.

Ik ben trouwens nu een Level 19 Taon, en ik heet gewoon dawuss in het spel. Kom maar een keer op de koffie ;)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik krijg op het moment de hele tijd een socket error: 10060 als ik het spel probeer op the starten :S

nvm, doet het nu ineens weer, kon niet op de server komen ofzow denk ik.

[ Voor 28% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 02-11-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Het enige probleem dat ik nu heb is dat ik niet weet oor hoeveel ik armors ed kan verkopen, ik neem aan dat de verkopers in bv twincity ver onder de werkelijk prijs zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

je kan alleen refined,unique,elite,super en +1 op de markt verkopen voor een veel hogere prijs.

Er is een oplossing voor alle nvidia problemen!!

http://bbs.conqueronline....ead.php?s=&threadid=34101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een "timber first class rosewood, exchanging for house permit".

Wat kan ik hiermee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Freak
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2023
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 21:46:
Ik heb een "timber first class rosewood, exchanging for house permit".

Wat kan ik hiermee???
Dit kun je gebruiken om een huis mee te bouwen. Zie:
Deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een huis bouwen.... Pijnlijk veel werk. De upgrade is iets minder werk maar kost wel 200k extra bij het kopen ervan.
Valt het mensen van +/- lvl 45 ook op dat het levelen zo langzaam gaat opeens? Volgens het tip of the day schermpje zeg maar moet ik naar Macaques en Giantapes. Aangezien het zoveel langzamer ging dan ervoor, probeerde ik 't bij de Thunderapes en Snakemen. Ik krijg gewoon bij alle monsters ongeveer evenveel exp lijkt 't wel. Dus als ik normaal zonder plvling zou willen levelen zou ik hier tot lvl 68 moeten blijven? Beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat langzaamaan steeds langzamer maar ik heb geen grote overgang gemerkt bij lvl 45. Ben nu lvl 52 met mijn water taoist Dodo, en bij de monstertjes waar ik op mep krijg ik zo'n 0.03% exp per hit, dus zeg maar een goed uur/anderhalf uur meppen om een nieuw lvl te bereiken. En iemand die op pakweg lvl 70 zat bij dezelfde monsters zei dat hij zo'n 0.02% per hit kreeg.

Heb je je skills wel geleveled? De exp die je krijgt hangt af van de schade die je aanricht, en dat hangt weer af van o.a. je skills. En natuurlijk je equipment.
Verder krijg je volgens een van de tips extra exp als je monsters met witte naam aanvalt terwijl je levelnummer eindigt op 0, 1, 5 of 6. Ik dacht dat het aantal exp punten per hit dan gelijk is aan 1.5 x de damage.

Probeer gewoon een paar soorten monsters uit, en kijk bij welke je de meeste exp krijgt en hoe lastig het is om zelf in leven te blijven. Ik level het liefst op de BanditL97 (lvl 97). Daar krijg ik weliswaar niet de maximale exp per hit, maar doordat er een aantal safe spots zijn ga ik niet zo vaak dood, en ik hoef niet constant als een bezetene heen en weer te springen om uit de klauwen van die monsters te blijven. Plus dat er altijd wel wat mensen zijn die een party willen vormen.

(wellicht ten overvloede: het aantal exp punten per hit kun je zien door een keer op de groene exp bar te klikken, je ziet dan het huidige percentage, en na elke hit het aantal extra punten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is water taoist trouwens een beetje speelbaar? Als ik het goed begrijp kan een water taoist nooit een betere damage spell dan thunder L4 krijgen? Lijkt me dat dat niet echt opschiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Water taoisten kunnen de Fire scroll kopen bij de pharmacist op de market.
Zie ook bv http://www.conqueronline....2004-8-12/n127_43785.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Ik ben een watertao van lvl 74, ik level niet, watertaos horen niet te lvlen, ik laat me powerleven door een lvl 100 archer.

Een water tao moet 2 refined rainbow gems in zijn BS hebben, en minimaal alles elite +2

En lvl 4 Fire is hoogste magic attack, tot je reborn bent, dan krijg je pervade

[ Voor 17% gewijzigd door Tetsuo55 op 05-11-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Ik ben nu lvl 32 warrior en door de superman ability gaat het lvl'en bestwel goed zover. Ik ben nu bezig met die draakjes boven bij phoenix castle. Iedere keer als mijn xp-skill balkje bijna vol is ga ik naar de bandits toe en zoek ik het liefst zo'n grote bandit op. Die kan ik net doodmaken in de tijd dat mijn superman ability duurt, en dan lvl ik 25% per keer ofzo. Maar meestal moet ik het doen met gewone bandits en dan lvl ik 15-20% per keer als ik superman gebruik. Vindt het alleen kut als je net je superman gebruikt en dan komt er een hoge lvl archer langs die alles binnen bereik afslacht, dan schiet het niet op natuurlijk :).

Verder heb ik vraagje over verschil tussen sword en blade. Volgens mij heb je bij sword iets hogere max. damage en bij blade weer hogere dexteriety bonus. Welke voordelen heeft die dexteriety dan? En ligt het aan mij of bieden ze op de market de equipment voor onzinnig hoge prijzen aan? Ze vragen soms miljoenen voor equipment terwijl maximale aan geld dat ik heb gehad is 30k. Equipment verkopen bij de armorer ofzo is ook totaal niet winstgevend, je krijgt bijna hetzelfde voor lvl 20 sword als een lvl100 sword :S.

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aad Prost: M'n weapon skill is gemaxed en ik gebruik de equipment voor mijn level dus daar ligt het niet aan. Het zal wel aan mij liggen. Het viel me gewoon op dat 't net wat langer duurde dan bij de fire spirits.

GoUdViS: Dat die wat duurder zijn, tja, die zijn nou eenmaal wat zeldzamer. Het kopen ervan is niets meer dan een kleine investering. Gebruik het totdat je iets beters kunt gebruiken en verkoop 't dan. En dan moet je 't natuurlijk niet bij de npcs verkopen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 16:53:
Aad Prost: M'n weapon skill is gemaxed en ik gebruik de equipment voor mijn level dus daar ligt het niet aan. Het zal wel aan mij liggen. Het viel me gewoon op dat 't net wat langer duurde dan bij de fire spirits.

GoUdViS: Dat die wat duurder zijn, tja, die zijn nou eenmaal wat zeldzamer. Het kopen ervan is niets meer dan een kleine investering. Gebruik het totdat je iets beters kunt gebruiken en verkoop 't dan. En dan moet je 't natuurlijk niet bij de npcs verkopen ;)
Ik heb een hele lading lvl 90-120 equipment, hoe kan ik dat het beste verkopen? Op de market gaan staan? En wat voor prijs kan je ongeveer voor welk lvl/type equipment krijgen?

Ik heb trouwens nu ook de fast blade skill geleerd, maar weet niet echt wat het doet?

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Het is saai om het zo te doen maar...

Trojan => Sword en/of Club
Warrior => Sword of club of 2handed poleaxe
Archer => bow
Taoist => backsword

Items van hoger dan lvl 90 moeten super zijn wil je die verkopen of +1

Refined => lager dan lvl 40 (uitzondering boots/necklace/ring)
Uniquue => lager dan lvl 60 (uitzondering boots/necklace/ring)
Elite => lager dan lvl 87 (uitzondering boots/necklace/ring)
Super => lager dan lvl 120 (uitzondering boots/necklace/ring)

Hoe hoger het lvl hoe lager de prijs is meestal.

Een warrior krijgt ongeveer 20% van zijn level per king, dat moet wel een king zijn die aansluit bij zijn level en de warrior moet ook de kill hebben.

5 kings en je bent lvl up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:44

jjwa

CZ3 tentmuis

Zo, ook even gedownload, ik las dat een Taoist aardig lastig te spelen is (ook voor ervaren RPG spelers trouwens?), een archer veel geld kost aan het begin (arrows kopen), en de equipment voor een Trojan duurder is omdat veel mensen Trojan zijn, dus heb ik maar Warrior geworden :).

Voor de Sapphire gekozen natuurlijk.

De rest zie ik wel zodra ik de game in kom :).
Oh mijn naam is daar btw jjwa.

[ Voor 5% gewijzigd door jjwa op 05-11-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoUdViS: Als het normal quality is kun je hem alleen aan de npcs kwijt. Het is zoals Tetsuo55 zegt, low quality high level equipment is moeilijk om ze voor een redelijke prijs kwijt te raken op de market. Als je weleens de equipment checkt van lvl90+ zul je je zelden refined equipment zien ;) Die hebben dan minstens elite voor wapen, armor en hat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen Trojans het meeste voor?

Ik zie ongelooflijk veel archers, maar ik vind het wel aardig verdeeld, zie ook een hoop taoist en warriors lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Veel mensen maken na hun main char een archer en/of trojan

archer = geld verdienen
tropjan = wraak nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tetsuo55 schreef op 06 november 2004 @ 12:28:
Veel mensen maken na hun main char een archer en/of trojan

archer = geld verdienen
tropjan = wraak nemen
Ah ok, dat geld verdienen snap ik, met meerdere pijlen veel kills maken en dus veel geld om op te rapen.

Waarom is een trojan om wraak te nemen??? Worden ze veel aangevallen? Zijn ze sterker dan andere klassen? Wat ik merk is dat een trojan of warrior niks kan doen tegen een taoist of archer, die blijven lekker ranged op je schieten en springen dan vrolijk weg, je kan ze nooit raken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

een lvl 40 trojan 1hit een lvl 60 tao en een lvl 75 archer

met goede earings om en goede boots is hij onverslaanbaar

[ Voor 3% gewijzigd door Tetsuo55 op 06-11-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Earrings geven toch magic attack? Volgens mij moet een Trojan een coronet op, voor de defense. Boots zijn wel belangrijk ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Earings MagicDef, een +1 versie add magic def

Boots dodge, een +1 add dodge

dodge = arrow defence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Met een super +9 earrings doet zelfs een hoge lvl tao maar weinig dmg op een trojan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja, als je een +1 lvl120 item goedkoop ziet en denkt van, hmm die ga ik eens mooi gebruikten om mijn item < lvl120 te composen: Liggen laten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Leg die eens uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Composing is de manier om van je items +1, +2, etc te maken. Je hebt daarbij 1 main item en 2 auxiliary items nodig. De 2 aux items gaan daarbij verloren en de main item krijgt een +1 extra. Details kun je wel op de forum van de website vinden.
Volgens mij kun je +1 lvl120 items alleen met lvl120 items laten composen. Of ik heb een fout gemaakt en ben nu die dingen voor nop aan 't verkopen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn die +1 wapens nooit unique of elite of whatever??

Als je zoveel tijd en moeite d'r in stopt, dan neem je toch wel elite of hoger neem ik aan?? Of verdwijnt dat na composing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 17:49
Nou, het hele topic doorgespit incl. de website en mijn interesse is gewekt. Wordt de eerste keer dat ik een MMORPG ga spelen dus ik ben wel benieuwd.

Maar ik heb wel wat vraagjes:
1) Wat is een goede beginner class? Warrior of Trojan lijken de meest gekozen classes maar waarom dan? Een archer lijkt mij namelijk wel leuk maar wat ik begrepen heb ik dit een dure class om mee te starten? En waarom is het dan een minder geschikte beginners class? Er zal toch ook meer power tegenover staan in welke vorm dan ook.
2) Kun je meerdere karakters spelen? Is dit niet een vorm van cheaten als je dit op dezelfde server doet? Of wordt dat geacpteerd?

We kunnen natuurlijk wel een team van GoT players bijhouden of niet? Weliswaar nog geen guild maar goed, een team is ook wel leuk. En zo helpen we elkaar ook.
Zodra ik het spel binnen heb (117Kbyte/sec atm) zal ik een account aanmaken op Sapphire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Jofel schreef op 08 november 2004 @ 16:34:
Nou, het hele topic doorgespit incl. de website en mijn interesse is gewekt. Wordt de eerste keer dat ik een MMORPG ga spelen dus ik ben wel benieuwd.

Maar ik heb wel wat vraagjes:
1) Wat is een goede beginner class? Warrior of Trojan lijken de meest gekozen classes maar waarom dan? Een archer lijkt mij namelijk wel leuk maar wat ik begrepen heb ik dit een dure class om mee te starten? En waarom is het dan een minder geschikte beginners class? Er zal toch ook meer power tegenover staan in welke vorm dan ook.
2) Kun je meerdere karakters spelen? Is dit niet een vorm van cheaten als je dit op dezelfde server doet? Of wordt dat geacpteerd?

We kunnen natuurlijk wel een team van GoT players bijhouden of niet? Weliswaar nog geen guild maar goed, een team is ook wel leuk. En zo helpen we elkaar ook.
Zodra ik het spel binnen heb (117Kbyte/sec atm) zal ik een account aanmaken op Sapphire.
Ik zelf ben warrior en ik vindt dat wel lekker gaan. Trojan is populair omdat hij bijna onverslaanbaar kan worden als je tegen andere spelers vecht, terwijl warrior weer goed is tegen de verschillende monsters die je tegenkomt. Archer is duur omdat je arrows moet kopen.

Ik vindt het ook een goed idee om een GoT team te maken, ik ben op het moment lvl 33.

Als je het spel binnenhebt kan ik je eventueel ook wel helpen met powerlevelen in het begin, op die manier ga je veel sneler levels omhoog.

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Zo'n got mob lijkt me ook wel wat, het levelen gaat niet echt hard, ben momenteel lvl 28 maar ik moet zeggen dat het zonder pwrlvl niet echt opschiet, die wingedsnakes afslachten gaat ook vervelen en die hawkings zijn nog wat te sterk voor mij :P Maar is afspreken om te gaan mobben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Freak
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2023
We kunnen eens met zijn allen afspreken op een bepaalde plek op een bepaalde plaats, lijkt mij wel leuk.

Heb ik nog een vraagje: Ik heb een BronzeArmor level 32 die fixed is. Normaal is de defense hiervan 30, maar deze is 50, hoe kan ik dit ook krijgen bij andere armor, want ik wil eigenlijk alles unique of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

fixed items zijn beter dan super, en vergelijkbaar met een item van 20 levels hoger

fixed lvl 50 boots zijn beter dan lvl 70 unique boots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik dit topic zo lees lijkt het mij wel een interessant spel, maar ik vroeg me af of je bij zo een gratis spel niet ontzettend veel last hebt van KSers? anders lijkt het mij wel het proberen waard ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 16:21:
Waarom zijn die +1 wapens nooit unique of elite of whatever??

Als je zoveel tijd en moeite d'r in stopt, dan neem je toch wel elite of hoger neem ik aan?? Of verdwijnt dat na composing??
Die +1 normal items die je op de market ziet zijn vrijwel allemaal gedropt van monsters ( of uit moonboxes ). Dat je weinig +1 high quality items ziet, tja die zullen mensen vast zelf wel houden om te gebruiken. Als je composet zal je quality lvl niet dalen volgens mij. Dat zou een beetje jammer zijn als je je super item naar +1 wilt maken ;)
Jofel schreef op 08 november 2004 @ 16:34:
1) Een goeie beginner class, volgens mij maakt dat niet veel uit. Met alle classes kun je zo overweg na de eerste paar levels naar mijn mening. Kies gewoon wat jou leuk lijkt. Ik heb zelf eerst een archer genomen en daarna een taoist. Archers moeten arrows kopen ja, maar echt duur hoeft dat niet te zijn. De wooden arrows zijn prima om te gebruiken. Veel verschil in sterkte is er niet met de iron arrows. Het grote voordeel is alleen dat je er 100 tegelijk kan dragen. Hetzelfde geldt voor speedarrows, waar je er 500 tegelijk van krijgt. En die zijn wel duur.

2) Volgens de End User Agreement mag 't.

En wat KSers betreft, ik denk dat je in 't begin wel gek wordt van high lvl chars die je de pheasants voor je voeten wegmaaien. Dat valt later wel mee. Ik denk dat je meer last zult hebben van PKers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofel
Morgen ga ik het installeren en eens rondkijken. Want van al dat gelees wordt je op een gegeven moment ook mesjogge. :)

Ik denk dat ik maar eens begin met een archer. En dan maak ik later wel een warrior erbij.

Is het trouwens mogelijk om meerdere karakters tegelijk te spelen? Dan zou je namelijk in theorie je eigen guild of team kunnen vormen.

Zodra ik een beetje kennis heb genomen van het spel neem ik het aanbod van je aan Goudvis. Ik wil namelijk wel eerst een beetje rondpielen voordat ik gelijk doorvlieg naar level 25 ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Ik zou het andersom doen, eerst beetje pwrlvl'en en dan wat pielen, hetspreekt nl wel voor zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens mogelijk om meerdere karakters tegelijk te spelen? Dan zou je namelijk in theorie je eigen guild of team kunnen vormen.
Ik draai standaard 2 karakters tegelijk, een L40 taoist als miner en mijn main character, die nu L52 archer is, om mee te spelen. Je kan de client maximaal 2x tegelijk opstarten, en dus ook maximaal 2 characters tegelijk open hebben. Tenzij je op je server oid ook conquer installeert, dan kan je nog een derde character gebruiken. Ken veel mensen die dat doen, om een markt-accountje te runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofel
Hmmm... Misschien wel een leuk idee voor op mijn server. Maar in theorie kan ik dus per pc 2 karakters draaien?
Stel dat iemand je miner afmaakt terwijl je met je main character aan het rond rennen bent, wat doe je dan? Wraak? Balen? En onderhandel je dan ook met je eigen karakters? Want dan wordt het toch allemaal wel erg makkelijk? Ik zou dus op mijn server 24/7 een miner aan het werk kunnen zetten en om de zoveel tijd even goedkoop wat spul van hem overkopen met mijn main character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... Misschien wel een leuk idee voor op mijn server. Maar in theorie kan ik dus per pc 2 karakters draaien?
In de praktijk ook ;) Tenminste, om twee clients tegelijk te draaien moet je er wel minstens 256 mb aan geheugen in hebben zitten en een acceptabele videokaart, maar dan zou het moeten werken :)
Stel dat iemand je miner afmaakt terwijl je met je main character aan het rond rennen bent, wat doe je dan? Wraak? Balen?
Respawnen in town... Maar mijn miner is niet voor niets L40. In de L15 of de plain mine mijnen is geen goed idee, maar als je je miner ergens op de lagere levels van de L40 mijn verstopt op een niet al te logische plaats, is er maar weinig kans dat er iets mee gebeurt. Ik ben er nog nooit vermoord.
En onderhandel je dan ook met je eigen karakters? Want dan wordt het toch allemaal wel erg makkelijk? Ik zou dus op mijn server 24/7 een miner aan het werk kunnen zetten en om de zoveel tijd even goedkoop wat spul van hem overkopen met mijn main character.
Ik neem meestal niet de moeite om met mijn main character bij mijn miner langs te gaan: Ik zet mijn main character even op een veilige plaats neer, switch van client, breng mijn miner naar de stad met een scroll, verkoop de zooi en sla eventuele gems op, en breng de minder terug naar de mijn. En af en toe maak ik wat gold over van de miner naar mijn main character.

Overigens, 24/7 mijnen is niet zo makkelijk. Ten eerste loopt het inventory van een miner voortdurend vol met waardeloos spul - iron en laag-level copper. Ik drop alles behalve gold ore, gems en L10 copper. Maar ruwweg iedere 10 minuten a een kwartier moet ik dus even langsgaan bij de miner om het inventory op te schonen. Daarom log ik ook alleen in op mijn miner als ik toch achtert de computer zit. Het heeft volstrekt geen zin om dat te doen als ik afwezig ben...

Als ik jou was, zou ik daarom op een server een markt-accountje draaien. Spullen verkopen kost vaak vele uren, en dat wil je meestal niet doen met je miner of je main character. Bovendien is het niet zo erg als een forumaccountje grafisch niet zo soepel loopt (geen idee wat voor server je hebt), daar heb je toch geen last van. En het grote voordeel, een L1 character kan al de markt op - Je hebt er dus verder nauwelijks werk aan. En als hij eenmaal een goede plek heeft, ergens vooraan op de market, kan hij daar heel lang (tot server maintenance) blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey dat is handig. dus dan maak ik nog een account en daar mine ik dan op, zal ik vanmiddag ffs regelen vast wel iemand van m'n guild (zit in 9demonstail.... oid) die me ffs kan plvl tot level 15 en kan ik de mijn in gaan. mijn snelle pc is gateway voor die andere. zo ik dan 4 clients kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 09:55:In de L15 of de plain mine mijnen is geen goed idee, maar als je je miner ergens op de lagere levels van de L40 mijn verstopt op een niet al te logische plaats, is er maar weinig kans dat er iets mee gebeurt. Ik ben er nog nooit vermoord.
Ik wordt in de lvl40 mine vaak genoeg gePKt. Waar dan ook. Door verschillende mensen maar vooral ene gast genaamd Build4theKill... gister nog 3 keer.
De plain mine is volgens mij juist veiliger aangezien die vaak bewaakt wordt door high lvl chars.
9TailedDemonFox? Dan zul je Build4theKill vast weleens tegenkomen. Die staat tegenwoordig vast op iedere miners shitlist met z'n 3000+ PK points. Ik vraag me af of die miners van z'n eigen guild zou sparen.

Overigens nog een undocumented feature ontdekt: houd shift ingedrukt, klik op een char in beeld en tada, hij staat in je "to" veldje.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofel
Nou... mijn eerste uurtjes gespeeld en damn wat een kicken spel voor een gratis spel. Bizar. Wel aardig wat lamers maar goed. Kwestie van ontgroeien denk ik dan.

Ik ben nu lvl 11. Ik vind het pwrlvl ook maar langzaan gaan overigens. Of degene die mij pwplvlde was erg laag, dat zou ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lamers heb je zo ongeveer in alle gratis mmorpgs wel, die willen niet betalen voor de echte spellen dus gaan ze de gratis spelletjes maar terroriseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf nogal terughoudend met plvling. Mijn eerste char is zelfs nooit geplvld. De nadelen volgens mij:
  • Je mag niet alle items houden. Tenminste, ik denk niet dat iemand je een meteor of zoiets geeft.
  • Je weapon/magic skill gaat er niet omhoog van als je niet meehelpt. Meehelpen brengt risico's met zich mee.
  • Je kunt alleen vluchten/wegspringen, bent volledig afhankelijk van je behulpzame(?) makker.
  • Ik denk ook dat je een stukje gevechtservaring mist.
Voordelen:
  • Snel levelen.
  • Je mag vast wel wat houden aan items.
Ik kwam laatst iemand tegen van lvl50 die niet wist waar je een pickaxe kon halen... "Doe je nog iets anders dan geplvld worden?" denk ik dan.
"Hey, ik kan wapen x niet gebruiken omdat mijn weaponlvl te laag is" is ook een goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 12:42:
[...]

Ik wordt in de lvl40 mine vaak genoeg gePKt. Waar dan ook. Door verschillende mensen maar vooral ene gast genaamd Build4theKill... gister nog 3 keer.
De plain mine is volgens mij juist veiliger aangezien die vaak bewaakt wordt door high lvl chars.

[...]

9TailedDemonFox? Dan zul je Build4theKill vast weleens tegenkomen. Die staat tegenwoordig vast op iedere miners shitlist met z'n 3000+ PK points. Ik vraag me af of die miners van z'n eigen guild zou sparen.

Overigens nog een undocumented feature ontdekt: houd shift ingedrukt, klik op een char in beeld en tada, hij staat in je "to" veldje.
Guildmates worden automatisch gespaard, tenzij je CTRL ingedrukt houd en letterlijk op de guildmate clickt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 15:01:
Ik ben zelf nogal terughoudend met plvling. Mijn eerste char is zelfs nooit geplvld. De nadelen volgens mij:
  • Je mag niet alle items houden. Tenminste, ik denk niet dat iemand je een meteor of zoiets geeft.
  • Je weapon/magic skill gaat er niet omhoog van als je niet meehelpt. Meehelpen brengt risico's met zich mee.
  • Ik denk ook dat je een stukje gevechtservaring mist.
90% van alle items die je vind zijn geen kont waard, heb nog nooit een meteor gzien tijds plvl

wapen skill lvl niet, ok maar die heb je zo weer lvl up als je ff solo vecht en je moet niet zodra je spel voor het eerst doet direct gaan plvl maar even alleen een 15tal lvls up moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 15:41:
[...]

90% van alle items die je vind zijn geen kont waard, heb nog nooit een meteor gzien tijds plvl

wapen skill lvl niet, ok maar die heb je zo weer lvl up als je ff solo vecht en je moet niet zodra je spel voor het eerst doet direct gaan plvl maar even alleen een 15tal lvls up moet
loooooooooooooooooooooooooool

mijn vriendin is al 4 weken bezig om haat bowlvl naar lvl 11 te krijgen.

En ze heeft hier een speciale boog voor met violetgems

ik ben al 2 maanden bezig fire naar lvl 3 te krijgen

dus zeg niet al te snel dat het een fluitje van een cent is.

zeker als je een warrior bent zal het zuur zijn als je een elite of super item vind dat je nog nooit hebt gebruikt

------

Ik mijn vriendin en haar broertje zijn allen hoog lvl en plvlen regelmatig spelers onder lvl 40

dit doen we tijdens het hunten, eergisteren had haar broertje in 1 hunt van 3 uur:

21 mets
super wand
+1 archer hat
een berg refined/unique zooi
+/- 170k gold

+/- 2500 virtuepoints

7% character lvl

scatter was al fixed

[ Voor 18% gewijzigd door Tetsuo55 op 09-11-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Wat zijn virtuepoints, gewoon letterlijk vertaald is het me nog niet echt duidelijk. Virtues, maar wat en hoe virtues??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

punten voor een goede daad

deze kunnen ingewisseld worden voor mets/dragonballs ze zijn ook een vereiste in sommige quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jofel
Ik heb nog een boel te leren want sommige posts zijn amper begrijpbaar voor mij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt er eigenlijk iemand een vrouw??

Zo ja, trouwen?? :7
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste