Heb net 2 meteors gevonden, zijn die wat waard?
Levelen gaat overigens wel erg langzaam bij mij, maar ik speel ook wel alleen maar solo eigenlijk. Zeker dat het daar aan ligt?
Meteors kan je als je haast hebt gemakkelijk kwijt voor 75k op de market en anders voor tussen de 80 en 90k. Als je ze hoger prijst zijn er teveel anderen die ze ook verkopen.
Echter, het is zonde ze te verkopen! Je zult ze nog hard genoeg nodig hebben om je equipment te upgraden, zeker in het begin. Verkoop ze alleen als je echt nog geen unique items hebt om te upgraden, en zelfs dan alleen om die unique items te kopen
En wat betreft levellen: Bedenk dat je per hit xp krijgt die, wanneer de monsters even sterk zijn als jij (monsters met witte naam), gelijk is aan de damage die je doet. Bij sterkere monsters (rode naam) krijg je iets meer xp dan je aan damage doet, maar dat wordt gecompenseerd doordat je minder hits zal maken omdat je meer moet ontwijken. Als je op het vraagteken klikt, zie je op welke monsters je het best kan levellen volgens het spel. Het is mijn ervaring dat het beter gaat als je de net iets zwakkere monsters pakt: Dan krijg je weliswaar minder xp per hit, maar je bent niet zo druk bezig jezelf in leven te houden en kan daardoor meer hits maken.
Verder: Als archer zoek ik de kings en aides in een mob op, die leveren dubbele xp per hit. Een paar van die in een groep verzamelen samen met wat normale monsters en dan de hele tijd scatteren voor maximaal aantal hits en dus XP. Werkt alleen wanneer je archer bent natuurlijk

Ga niet proberen kings te slopen (op je eigen level) als je het van melee moet hebben, dan ga je heel hard dood.
4 dagen nadat ik begonnen ben, ben ik nu L40. Tijd om eens echt in equipment te gaan investeren. Vandaag een elite trojan armor verkocht, nu heb ik 600k goud om te investeren in items. Niet veel, maar ik heb tenminste geen geldzorgen meer...
Ook tijd om eens met een miner te beginnen. Maar ja, heb nog maar net mijn main character naar L40 gekregen, weinig zin om datzelfde met een tweede character te doen.
Zoveel te doen, zo weinig tijd