Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
et gaat om de Zalman ZM80D-HP.
captain proton, hoelang duurde et ongeveer voordat die kaart doorbrande en zie je storing in beeld voordat et gebeurd?
Verwijderd
Dat weet ik niet... Hij vertelde dat hij niet aan het spelen was (character in TG) met het beeldscherm uit en dat hij pas iets merkte toen er rook uit zn PC kwam.captain proton, hoelang duurde et ongeveer voordat die kaart doorbrande en zie je storing in beeld voordat et gebeurd?
Verwijderd
Verwijderd
Het bestrijdt wel een symptoom van het marketprobleem: Iedereen zou er dan een extra char 24/7 neer kunnen zetten.
Verder ben ik 't wel met je eens
BTW erg handig die lijst, Captain Proton. Ik hield voormezelf al een lijst bij met alle prijzen die ik ooit heb gezien voor archer en taoist spul, aangezien ik die chars heb. Lastig was 't wel als ik Trojan/Warrior spul vond die ik dan moest verkopen voor een prijs waar ik niet zeker van was.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 13:53 ]
Verwijderd
Ja, lees dat berichtje van Tetsuo55 een pagina terug ofzo. Die verhalen over gefriteerde videokaarten...Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:36:
Dit spel ziet er mooi uit zo op de screenshotsdie ga ik straks eens proberen iemand nog tips voor een beginner ?
Het spelen van dit spel is dus niet geheel zonder risico's
Zorg dat je met iemand mee loopt die je wat dingen kan uitleggen over het spel, scheelt een boelVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:36:
Dit spel ziet er mooi uit zo op de screenshotsdie ga ik straks eens proberen iemand nog tips voor een beginner ?
Ik ben overigens vanaf nu ook weer in game
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Ik zit nu op de markt met Captain Proton, maar ik wil het straks wel doen, mits je slap genoeg bent (ben zelf maar een level 42 fire tao).
micheljansen.org
Misschien handig om een irc kanaal te openen hiervoor, dan lees ik berichten niet te laat
Conquer heeft een ingebouwd chat systeemnhimf schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:21:
ik ben lvl 24, maar het schiet niet echt op.
Misschien handig om een irc kanaal te openen hiervoor, dan lees ik berichten niet te laat
micheljansen.org
Verwijderd
Helaas heb ik geen direct contact met de programmeurs, alles gaat via een non-technische tussenpersoon
Als iemand hier slim genoeg is om de oorzaak en mogenlijke oplossing voor de bug te vinden aarzel ik niet om deze door te stuuren naar de programeurs
dragonhat
Job: Interntaoist
Level: 120
Defense: 286
Magic Atk: +145
Magic Def: +10%
gevonden.. Wat kan ik daar mee?
Ben zelf nog maar level 15, Warrior
Verkopen bij een Blacksmith, want dit is nauwelijks iets waard op de marktHolybuck schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:43:
Ik heb een
dragonhat
Job: Interntaoist
Level: 120
Defense: 286
Magic Atk: +145
Magic Def: +10%
gevonden.. Wat kan ik daar mee?
Ben zelf nog maar level 15, Warrior
Alleen "Speciale" items (refined, unique, elite, super) en +1, +2 of +3 items moet je bewaren om te verhandelen.
Dit had je ook terug kunnen vinden in de lijst van Captain Proton een stukje terug
micheljansen.org
True, maar niet iedereen kan je messages toch horen?
Ik ben nu in TC btw
Verwijderd
Hangt er maar vanaf welke setting je gebruikt... Met talk hoort iedereen in je omgeving je, met whisper hoort degene met wie je spreekt het hoe dan ook, waar deze zich ook bevindt, en hetzelfde geldt voor friend en guild. Die laatste twee werken dus eigenlijk net als IRC]True, maar niet iedereen kan je messages toch horen?
Ik ben nu in TC btw
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 11:39 ]
En aangezien ik nog geen GoT friends heb (op JQ314 na, maar die heeft geen inlog hier...:P)
Verwijderd
edit: owjah k ben Kurosaki ingame
lvl 27 trojan
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 12:09 ]
Verwijderd
Kostte me 2 mets om er weer vanaf te komen. Als iemand die eikel (rammste4in) nog een keertje tegenkomt, sloop hem alsjeblieft ff voor me...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat voor steen? 't Zal vast meer zeggen dan alleen "Stone".Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:57:
erm... ben even aan het spelen geweest geweldig moet ik zeggenmaaruh kheb 1 vraagje heb een steen gevonden toen ik aan het slachten was maar wat kan ik ermee en waar kan ik er iets mee doen ?
[ Voor 4% gewijzigd door BigFast op 20-11-2004 16:10 ]
Mn naam wordt "Mikkel", iemand nog tips en hints voor een beginner? en wie wil me helpen in het spel
Zit nu te spelen
server: Sapphire
Nickname: Mikkel4NL
Char:Taoist
[ Voor 50% gewijzigd door michaeltb op 20-11-2004 19:45 ]
kweet niet hoelang ik et volhou want met griep gaan je ogen zo zeer doen.
Die is ook weer wat lvls upmichaeltb schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:55:
mn download duurt nog 5 min hehe
Zit nu te spelen
server: Sapphire
Nickname: Mikkel4NL
Char:Taoist
Verwijderd
Char: Vensterbank
lvl: 10
Maar het lvlen schiet niet op ik weet niet welke beesten ik moet slachten , de meeste zijn te sterk
Is er ook een lijst met de char namen van iedereen op got ?
[ Voor 3% gewijzigd door Icingdeath op 20-11-2004 23:08 ]
Een paar posts terug is nog gezegd dat je dat kunt vinden door op het vraagteken icoon boven je status bar te klikken. In jouw geval zal daar waarschijnlijk turtledoves of pheasants staanHerr Stuhl schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:00:
Ik ben er ook mee begonnen:
Char: Vensterbank
lvl: 10
Maar het lvlen schiet niet op ik weet niet welke beesten ik moet slachten , de meeste zijn te sterk
Misschien moet je eerst het topic lezen voordat je dit vraagtIs er ook een lijst met de char namen van iedereen op got ?
Captain Proton getrouwd met een man... Bwuhahahaha
micheljansen.org
Naam character: Tapazuki
Server: Sapphire
Level: 10 (at the moment)
Het is maar een idee, maar als we op korte termijn een GoT-guild willen hebben ziet het ernaar uit dat we allemaal wat geld moeten lappen en wachten tot iemand genoeg levels heeft.
Is dit wat? Stel dat iemand een tweede char aanmaakt met de naam GoT_guild ofzo en die gaat op de markt in Twin City staan. Dan kunnen we allemaal doneren aan dat character voor het goede doel.
Mocht iemand Tapazuki willen pwrlvlen, dan graag. Ik ben vandaag het grootste deel van de dag online, maar ik wil niet zo'n zeikerd zijn die om de 2 minuten zeurt of iemand free items heeft of dat iemand mij wil pwrlvlen.
Luchtkoeling zuigt...
Verwijderd
Die 1M Gold is echt niets... Daar hebben we echt geen donatieprogramma voor nodig. Dat kan een lvl90 character met een halve dag spelen wel bij elkaar krijgen.Ok ik doe ook mee.
Naam character: Tapazuki
Server: Sapphire
Level: 10 (at the moment)
Het is maar een idee, maar als we op korte termijn een GoT-guild willen hebben ziet het ernaar uit dat we allemaal wat geld moeten lappen en wachten tot iemand genoeg levels heeft.
Is dit wat? Stel dat iemand een tweede char aanmaakt met de naam GoT_guild ofzo en die gaat op de markt in Twin City staan. Dan kunnen we allemaal doneren aan dat character voor het goede doel.
Mocht iemand Tapazuki willen pwrlvlen, dan graag. Ik ben vandaag het grootste deel van de dag online, maar ik wil niet zo'n zeikerd zijn die om de 2 minuten zeurt of iemand free items heeft of dat iemand mij wil pwrlvlen.
En een GoT-guild is wel leuk, maar niet zolang iedereen een laag level heeft. Dan kan je net zo goed geen guild hebben... Ik denk dat dat iets is wat we moeten overwegen tegen de tijd dat er meerdere mensen L80+ zijn.
Andere mensen die online zijn en willen teamen ??
Appels zijn geen peren
En ook met lowlvl leden heeft een guild wel nut. Namelijk het organiseren van alle Nederlandsers op de server. En de lage leden zo snel mogelijk naar 50+ krijgen.
Verwijderd
Hoe geef ik iets aan iemand ? ik moet een brief aan 1 of andere gast geven maar als ik die brief uit me items list pak en die vervolgens op hem klik gooi ik dat briefje weg en geef em niet aan hem
Deze wordt gezochtVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 10:19:
[...]
Whisper me maar... Moet mensen nu gemakkelijk tot +/-L30 kunnen levellen.
Nog ff een update, aangezien ik nog niet in het lijstje erbij gezet ben
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 character - Level en Ras - Server Kurosaki - Lvl 27 Trojan - Sapphire Wolfmaster - Lvl 38 Trojan - Sapphire dawuss - lvl 37 Taoist - Sapphire enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire mustis - lvl 17 - Sapphire Kaykai - lvl 62 Archer - Sapphire Kaikay - lvl 40 Taoist - Sapphire
Verwijderd
Laatst was 'r een lvl46 die niet wist waar de 'turtledoves' zijn, tja... Speel dan niet.
de feature zit er niet voor niets in.
alweer wat verder geleveld, meteen maar ff de lijst aangepast:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| GOT naam - character - Level en Ras - Server Kurosaki - Lvl 27 Trojan - Sapphire Wolfmaster - Lvl 38 Trojan - Sapphire dawuss - lvl 37 Taoist - Sapphire enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire mustis - lvl 33 - Sapphire Kaykai - lvl 62 Archer - Sapphire Kaikay - lvl 40 Taoist - Sapphire |
kzal nu eerst een miner maken, idg een archer ofzo
Pssst, kijk eens in dit topic, ik heb 'm een tijdje geleden ge-mirrored.Tyranium schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:00:
Weet iemand een mirror voor de 4248 of zelfs 4250 patch, van de site downloaden lukt niet, en auto update gaat echt veel te langzaam om die 2.5mb 4248 patch mee te downloaden...
micheljansen.org
Even mijzelf toegevoegdMUSTIS schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:03:
tot lv10 a 15 moet je idd zelf proberen te doen. hierna is et gewoon alleen maar levelen en dat gaat nou eenmaal wat langzaam. hier mag je best tot lv30 ofzo powerlvlen.
de feature zit er niet voor niets in.
alweer wat verder geleveld, meteen maar ff de lijst aangepast:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 GOT naam - character - Level en Ras - Server - Kurosaki - Lvl 27 Trojan - Sapphire - Wolfmaster - Lvl 38 Trojan - Sapphire - dawuss - lvl 37 Taoist - Sapphire - enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire - mustis - lvl 33 - Sapphire - Kaykai - lvl 62 Archer - Sapphire - Kaikay - lvl 40 Taoist - Sapphire NhImF - NhImF - lvl 27 Warrior - Sapphire NhImF - Krogarth - lvl 16 Trojan - Sapphire (miner)
[ Voor 5% gewijzigd door nhimf op 21-11-2004 20:30 ]
Bedankt, heb er waarschijnlijk overheen gelezen.dawuss schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:34:
[...]
Pssst, kijk eens in dit topic, ik heb 'm een tijdje geleden ge-mirrored.

Alleen als de updater klaar is met downloaden gebeurt er niks...en hij update dus ook niet naar 4250..

Bij mij heb ik het ook 3 keer moeten proberen (zelfs mijn binnengehaalde update moeten deleten en opnieuw binnengehaald met AutoUpdate) maar als ie eenmaal werkt gaat het beter.
Onthou dat alles in de testfase is.
Luchtkoeling zuigt...
Die heb ik helaas zelf via de autopatcher laten doen (ongemerktTyranium schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:40:
[...]
Bedankt, heb er waarschijnlijk overheen gelezen.Alleen heb ik nu nog een probleem, ik heb t/m 4249 geinstalled, en nu heb ik 4250 met de auto updater gedaan (is toch maar zo'n 50kb).
Alleen als de updater klaar is met downloaden gebeurt er niks...en hij update dus ook niet naar 4250..
Ik heb ook meteen maar wat wijzigingen opgenomen in het lijstje:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| GOT naam - character - Level en Ras - Server - Kurosaki - Lvl 27 Trojan - Sapphire - Wolfmaster - Lvl 38 Trojan - Sapphire dawuss - dawuss - lvl 42 Fire Taoist - Sapphire - enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire MUSTIS - mustis - lvl 33 - Sapphire Captain Proton - Kaykai - lvl 62 Archer - Sapphire Captain Proton - Kaikay - lvl 40 Taoist - Sapphire NhImF - NhImF - lvl 27 Warrior - Sapphire NhImF - Krogarth - lvl 16 Trojan - Sapphire (miner) Bloodnose - Moonroach - lvl 17 - Sapphire Gijsj - Gijsj - lvl39 Trojan - Sapphire |
Als iedereen zichzelf eens toevoegt, 't zijn er best veel
micheljansen.org
als miner en verzamelaar
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| GOT naam - character - Level en Ras - Server - Kurosaki - Lvl 27 Trojan - Sapphire - Wolfmaster - Lvl 38 Trojan - Sapphire dawuss - dawuss - lvl 42 Fire Taoist - Sapphire - enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire MUSTIS - mustis - lvl 33 - Sapphire MUSTIS - mustis2 - lvl 9 - Sapphire Captain Proton - Kaykai - lvl 62 Archer - Sapphire Captain Proton - Kaikay - lvl 40 Taoist - Sapphire NhImF - NhImF - lvl 27 Warrior - Sapphire NhImF - Krogarth - lvl 16 Trojan - Sapphire (miner) Bloodnose - Moonroach - lvl 17 - Sapphire Gijsj - Gijsj - lvl39 Trojan - Sapphire |
ben trouwens zwaar gepkd. dat kostte de loser nogal wat moeite want ik had een rits hp potions en op lv33 ben ik ook niet zo snel te doden.
heb et helaas wel verloren puur omdat ie constant wegjumpt
[ Voor 99% gewijzigd door michaeltb op 21-11-2004 20:57 ]
Verwijderd
gewoon quoten
anders:
[co-de]
hier wat je wilt hebben
[/co-de]
en dan zonder die streepjes er tussen
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 22:02 ]
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| GOT naam - character - Level en Ras - Server - Kurosaki - lvl 27 Trojan - Sapphire - Wolfmaster - lvl 38 Trojan - Sapphire - dawuss - dawuss - lvl 42 Fire Taoist - Sapphire - enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire - MUSTIS - mustis - lvl 33 ? - Sapphire - MUSTIS - mustis2 - lvl 9 ? - Sapphire - Captain Proton - Kaykai - lvl 62 Archer - Sapphire - Captain Proton - Kaikay - lvl 40 Taoist - Sapphire - NhImF - NhImF - lvl 27 Warrior - Sapphire - NhImF - Krogarth - lvl 16 Trojan - Sapphire (miner) - Bloodnose - Moonroach - lvl 17 ? - Sapphire - Gijsj - Gijsj - lvl 53 Trojan - Sapphire |
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:32:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 GOT naam - character - Level en Ras - Server - Kurosaki - lvl 27 Trojan - Sapphire Bigfast - Wolfmaster - lvl 44 Trojan - Sapphire Bigfast - Bearmaster - lvl 13 Archer - Sapphire dawuss - dawuss - lvl 42 Fire Taoist - Sapphire - enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire MUSTIS - mustis - lvl 33 ? - Sapphire MUSTIS - mustis2 - lvl 9 ? - Sapphire Captain Proton - Kaykai - lvl 62 Archer - Sapphire Captain Proton - Kaikay - lvl 40 Taoist - Sapphire NhImF - NhImF - lvl 27 Warrior - Sapphire NhImF - Krogarth - lvl 16 Trojan - Sapphire (miner) Bloodnose - Moonroach - lvl 17 ? - Sapphire Gijsj - Gijsj - lvl 53 Trojan - Sapphire
Wordt zo een beetje een opsomtopic
[ Voor 5% gewijzigd door BigFast op 22-11-2004 00:20 ]
micheljansen.org
Maar idd even een tijd afspreken, kunnen we gelijk elkaar onder friends neerzetten, zijn we gelijk van een heleboel slowchat hier af
ps maandag 20:00 lijkt me een goed idee. En dan bij het pleintje in het midden van de TC
[ Voor 13% gewijzigd door nhimf op 22-11-2004 01:35 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| GOT naam - character - Level en Ras - Server - Kurosaki - lvl 27 Trojan - Sapphire Bigfast - Wolfmaster - lvl 44 Trojan - Sapphire Bigfast - Bearmaster - lvl 13 Archer - Sapphire dawuss - dawuss - lvl 42 Fire Taoist - Sapphire - enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire MUSTIS - mustis - lvl 33 ? - Sapphire MUSTIS - mustis2 - lvl 9 ? - Sapphire Captain Proton - Kaykai - lvl 62 Archer - Sapphire Captain Proton - Kaikay - lvl 40 Taoist - Sapphire NhImF - NhImF - lvl 27 Warrior - Sapphire NhImF - Krogarth - lvl 16 Trojan - Sapphire (miner) Bloodnose - Moonroach - lvl 17 ? - Sapphire Gijsj - Gijsj - lvl 53 Trojan - Sapphire Tyranium - Tyranium - lvl 11 Warrior - Sapphire |
Heb mezelf ook maar ff toegevoegd.
Ja maandag (vandaag dus) om 20:00 afspreken lijkt mij een goed idee
- bewaren
- verkopen
- wapen upgraden
Wat is het verstandigst?
Enne.. een stone, kan ik daar iets mee of is die waardeloos?
Ik zou ze bewaren, heb je nu veel geld nodig, dan kan je ze verkopen, ze leveren tussen de 75k en 100k op.Holybuck schreef op maandag 22 november 2004 @ 08:02:
Ben inmiddels level 22 warrior in Sapphire en heb 5 meteors verzameld. Nu hoor ik verschillende tips over wat ermee te doen:
- bewaren
- verkopen
- wapen upgraden
Wat is het verstandigst?
Enne.. een stone, kan ik daar iets mee of is die waardeloos?
Gebruiken zou ik niet doen, want wat je doet is je wapen upgraden naar een hoger level. Dus een lvl 20 blade wordt een lvl 25 blade. Misschien dat het goed werkt met unique (en hogere kwaliteit) wapens, dus dat een unique lvl 20 een unique lvl 25 wapen wordt.
Persoonlijk denk ik dat je ze niet moet gebruiken voor, zeg zo'n, lvl 50 wapens.
ps. Als je later groot bent, dan is 100k niet zo heel veel, als je bedenkt dat Dragon balls er voor ca 3M uitgaan
[ Voor 13% gewijzigd door nhimf op 22-11-2004 10:27 ]
Verwijderd
Wie zouden er lid willen worden van een GoT-guild? En wat stellen jullie voor dat we gaan doen? Zou het een beetje zonde vinden als het alleen een veredeld IRC-kanaal wordt...
Ik ga volleyballen tot 21:30 maar kom daarna wel ff langs om mee te helpen met de pwlevel spree. Hoop dan L71 te zijn
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 13:02 ]
Ik ben bezig en als mijn pc niet disconnected is thuis, staat mijn char lekker op een paal te hakken.
ps ik meld me (uiteraard) aan voor de GoT guild
Goed ik kom er net achter dat hij niet aan het hakken was.
Pluspuntje: Ik kom er ook achter dat het spel via VNC te zien is
[ Voor 46% gewijzigd door nhimf op 22-11-2004 14:43 ]
Verwijderd
heeft et nog nut om met me lv33 trojan te komen of zal ik met me archer lv9 van de partij zijn.
de archer lijkt me spannender, gebruik ik ipv de archer de trojan als miner.
En zo'n guild lijkt me ook echt lachen, met zn alleen op mensen hunten en zo
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| GOT naam - character - Level en Ras - Server - Kurosaki - lvl 27 Trojan - Sapphire Bigfast - Wolfmaster - lvl 44 Trojan - Sapphire Bigfast - Bearmaster - lvl 13 Archer - Sapphire dawuss - dawuss - lvl 42 Fire Taoist - Sapphire - enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire MUSTIS - mustis - lvl 33 ? - Sapphire MUSTIS - mustis2 - lvl 9 ? - Sapphire Captain Proton - Kaykai - lvl 62 Archer - Sapphire Captain Proton - Kaikay - lvl 40 Taoist - Sapphire NhImF - NhImF - lvl 27 Warrior - Sapphire NhImF - Krogarth - lvl 16 Trojan - Sapphire (miner) Bloodnose - Moonroach - lvl 17 ? - Sapphire Gijsj - Gijsj - lvl 53 Trojan - Sapphire Tyranium - Tyranium - lvl 11 Warrior - Sapphire Michaeltb - Mikkel4NL - lvl 16 Taoist - Sapphire |
[ Voor 73% gewijzigd door michaeltb op 22-11-2004 15:37 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| GOT naam - character - Level en Ras - Server - Kurosaki - lvl 27 Trojan - Sapphire Bigfast - Wolfmaster - lvl 44 Trojan - Sapphire Bigfast - Bearmaster - lvl 13 Archer - Sapphire dawuss - dawuss - lvl 42 Fire Taoist - Sapphire - enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire MUSTIS - mustis - lvl 33 ? - Sapphire MUSTIS - mustis2 - lvl 9 ? - Sapphire Captain Proton - Kaykai - lvl 62 Archer - Sapphire Captain Proton - Kaikay - lvl 40 Taoist - Sapphire NhImF - NhImF - lvl 27 Warrior - Sapphire NhImF - Krogarth - lvl 16 Trojan - Sapphire (miner) Bloodnose - Moonroach - lvl 17 ? - Sapphire Gijsj - Gijsj - lvl 53 Trojan - Sapphire Tyranium - Tyranium - lvl 11 Warrior - Sapphire Michaeltb - Mikkel4NL - lvl 16 Taoist - Sapphire Enrico - Enrico - lvl 18 Trojan - Sapphire |
Verwijderd
Heb em even aangepastenrico schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:57:
Weet niet of het gaat lukken maar ik probeer er vanavond ook bij te zijn
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 GOT naam - character - Level en Ras - Server - Kurosaki - lvl 27 Trojan - Sapphire Bigfast - Wolfmaster - lvl 44 Trojan - Sapphire Bigfast - Bearmaster - lvl 13 Archer - Sapphire dawuss - dawuss - lvl 42 Fire Taoist - Sapphire - enemyoftheworld - lvl 37 Warrior - Sapphire MUSTIS - mustis - lvl 33 ? - Sapphire MUSTIS - mustis2 - lvl 9 ? - Sapphire Captain Proton - Kaykai - lvl 62 Archer - Sapphire Captain Proton - Kaikay - lvl 40 Taoist - Sapphire NhImF - NhImF - lvl 27 Warrior - Sapphire NhImF - Krogarth - lvl 16 Trojan - Sapphire (miner) Bloodnose - Moonroach - lvl 19 Trojan - Sapphire Gijsj - Gijsj - lvl 53 Trojan - Sapphire Tyranium - Tyranium - lvl 11 Warrior - Sapphire Michaeltb - Mikkel4NL - lvl 16 Taoist - Sapphire Enrico - Enrico - lvl 18 Trojan - Sapphire
Verwijderd
We zouden in het begin idd maar beter geen toernooien kunnen doenk meld mij bij deze aanMaar ik denk indd dat we moeten wachten tot dat we meer lvl 50/60 chars hebben, dan kunnen we tenminste wat doen. We kunnen natuurlijk met z'n alleen die wanted lists afgaan en op die gasten gaan hunten
Nog 19 levels. En ff een miljoentje sparen, ben bijna blut na een paar DBs verbruikt te hebben
Echt unique items heb ik ook nog niet gevonden, heb net een uniquecoronet voor 15k op de kop getikt, heb wat veel meteors atm. M'n warehouseman at the market kan er niet meer hebben.
Hoop dat mijn huidige level (22 Warrior) niet te laag is, maar goed.. slowly but steadily ga ik vooruit (nog niet gepowerleveled so far dus mijn wapen skills zijn ok)
Ben nog wel benieuwd wat ik met een Stone moet.. een Rock Monster in Level 15 mines dumpte hem.... Heb er nog nergens over gelezen. Is dit een waardeloze steen of kan ik er nog wat mee?
Lijkt me dat de beginnende GoTters in ieder geval Twin City wel kunnen vinden, dus maar in het centrum van TC afspreken?michaeltb schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:25:
Dus we gaan om 20:00 uur gatheren? Waar dan?
micheljansen.org
Ook zou een pool aan low-level armor (lees:voor level 20 nix meer waard) voor beginnende Trojans niet gek zijn.
We zouden met groepjes monster-Kings kunnen gaan opzoeken en die met zijn allen mollen, etc.
Genoeg mogelijkheden. Het GoT-guild zou een plaats kunnen zijn waar vooral beginnende GoTters of NLers PK-safe ff de fijne kneepjes kunnen oppikken.
Luchtkoeling zuigt...
Verwijderd
Word, helemaal een punt!!!! Eén probleem, ik zou ook graag meedoen vanavond, maar ik speel op een andere server. Is er een mogelijkheid om mijn account over te zetten?SpecialWhenLit schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:33:
Over het nut van een evt. guild: mi9jn gharacter heeft bv. nog wat prachtige armor voor een lvl 30 Taoist. Helaas ben ik geen Taoist. Ik zou hem liever aan een mede-GoTter geven die het kan gebruiken dan dat ik er een paar zilverstukken voor vang.
Ook zou een pool aan low-level armor (lees:voor level 20 nix meer waard) voor beginnende Trojans niet gek zijn.
We zouden met groepjes monster-Kings kunnen gaan opzoeken en die met zijn allen mollen, etc.
Genoeg mogelijkheden. Het GoT-guild zou een plaats kunnen zijn waar vooral beginnende GoTters of NLers PK-safe ff de fijne kneepjes kunnen oppikken.
Verwijderd
ja, maar dit is een lvl 80 .... die mieter je niet zomaar weg.nhimf schreef op maandag 22 november 2004 @ 19:50:
niet dat ik weet, je kan altijd een char erbij maken
Verwijderd
Verwijderd
Ik kan mensen nu gemakkelijk levellen naar L33 en maximaal tot L43. We kunnen a.s. weekend of volgende week nog wel weer eens wat afspreken...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 01:16 ]
ik ga denk ik eerst wat geld verzamelen en daarmee spullen kopen.
maar zeg maar wanneer je weer apen gaat scatteren, de exp blijft natuurlijk belangrijk.
Ik heb gisteren even voor de gein een Taoist gemaakt, maar die levellen lekker zeg.
Binnen 2 uur al lvl 11. Voordeel is natuurlijk dat je op afstand kan schieten en daarmee dus de zwart gelabelde vrienden kan aanpakken. (ik heb de peasants maar overgeslagen, en gelijk de turtledoves aangepakt)
Het idee is eigenlijk dat deze Taoist mijn Trojan gaat vervangen, want 2 close combat mannetjes vind ik niet zo handig.
edit:
Ik ben even een nieuw kanaal op irc begonnen voor deze meuk
irc.tweakers.net #conquer
[ Voor 13% gewijzigd door nhimf op 23-11-2004 10:45 ]
Verwijderd
Onder lvl15 levelt alles erg lekkerIk heb gisteren even voor de gein een Taoist gemaakt, maar die levellen lekker zeg.
Binnen 2 uur al lvl 11. Voordeel is natuurlijk dat je op afstand kan schieten en daarmee dus de zwart gelabelde vrienden kan aanpakken. (ik heb de peasants maar overgeslagen, en gelijk de turtledoves aangepakt)
Het idee is eigenlijk dat deze Taoist mijn Trojan gaat vervangen, want 2 close combat mannetjes vind ik niet zo handig.
Overigens, voor diegenen die geen miner hebben: als je (normal) gems wil kopen, message me ff ingame (Kaykai). Ik bied ze voor tweakers aan voor 20% onder de marktprijs.Heb meestal wel dragongems, rainbowgems en phoenixgems in de aanbieding.
Verwijderd
Jammer...gisteren gemist! hoe werkt powerlevelen eigenlijk??? Op dit moment ben ik met mijn taoist wat beestjes aan het slachten..maar is een beetje eentonig vind ik. Is toch leuker om in teamverband ten strijde te trekken. Ben nu level 11.dawuss schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:43:
[...]
Lijkt me dat de beginnende GoTters in ieder geval Twin City wel kunnen vinden, dus maar in het centrum van TC afspreken?
plvl is heel simpel.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:29:
[...]
Jammer...gisteren gemist! hoe werkt powerlevelen eigenlijk??? Op dit moment ben ik met mijn taoist wat beestjes aan het slachten..maar is een beetje eentonig vind ik. Is toch leuker om in teamverband ten strijde te trekken. Ben nu level 11.
Je zit samen met een hoger lvl char in een team. Als er dan een monster wordt afgeslacht krijg heel het team daar punten voor. Je moet dan wel dicht bij genoeg zijn.(ongeveer 1 scherm afstand, dus zorg dat je altijd visueel contact hebt)
Dit kan je zien door de iconen rechts in het scherm. Als ze opgelicht zijn, dan ben je dichtbij genoeg, zijn ze donkerder dan ben je te ver.
En wat je dan doet als char dat de plvl krijgt, ontwijken van de monsters (1 hit is genoeg om je te doden) en dichtbij het slachtende char zijn.
Verwijderd
thanks! dit zal ik maar eens een keer proberen...ben nog maar net begonnen, dus moet alles nog een beetje doorkrijgen.nhimf schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:11:
[...]
plvl is heel simpel.
Je zit samen met een hoger lvl char in een team. Als er dan een monster wordt afgeslacht krijg heel het team daar punten voor. Je moet dan wel dicht bij genoeg zijn.(ongeveer 1 scherm afstand, dus zorg dat je altijd visueel contact hebt)
Dit kan je zien door de iconen rechts in het scherm. Als ze opgelicht zijn, dan ben je dichtbij genoeg, zijn ze donkerder dan ben je te ver.
En wat je dan doet als char dat de plvl krijgt, ontwijken van de monsters (1 hit is genoeg om je te doden) en dichtbij het slachtende char zijn.
Zelfde met het krijgen van goodies.
Ik heb al een paar keer leuke goodies gehad van lvl 100 mensen. Dus als ik iets vind geef ik het ook wel eens weg. Meeste is toch voor mij waardeloos, verkopen heeft geen nut, op de markt staan heb ik geen zin in. Maar ik kan er wel iemand blij mee maken. (dus dingen als refined en unique spul)
Verwijderd
In mijn korte leven in conquer ben ik al een paar keer teleurgesteld: Mensen die je zomaar echt voor niets afmaken.....echt irritant!nhimf schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:34:
Als je gebruik maakt van plvl, dan vind ik ook dat, zodra je het level ervoor hebt, ook plvl moet geven.
Zelfde met het krijgen van goodies.
Ik heb al een paar keer leuke goodies gehad van lvl 100 mensen. Dus als ik iets vind geef ik het ook wel eens weg. Meeste is toch voor mij waardeloos, verkopen heeft geen nut, op de markt staan heb ik geen zin in. Maar ik kan er wel iemand blij mee maken. (dus dingen als refined en unique spul)
Op dit moment ben ik bezig om continue beestjes te slachten. Blijft dit het hele spel zo of kun je ook een soort quest krijgen?
En ja zolang je <lvl40 bent heb je mensen die het leuk vinden om je zomaar af te slachten.
Niet mokken, gewoon doorspelen. Zorg dat je zoveel mogelijk spul en geld bij de warehouseman afleverd, want dan kan je het niet kwijt raken als je weer eens dood gaat.
Als je doodgaat raak je hooguit wat geld en spul wat je bij je hebt kwijt, verder niets. Geen ervaringspunten of spul wat je draagt.
Voordeel is, dat zodra jij >40 wordt jij evt ook lastige n00bs een lesje kan leren (naja eerder kan ook)
Verwijderd
tja... Het hoeft niet altijd expres te zijn. heb ook al wel eens een newbie vermoord per ongeluk. Dan heb je per ongeluk PK nog aanstaan (vergeten uit te zetten na een conflict, of gewoon door een misklik) en scatter je vrolijk monsters, blijkt dat er ook nog een newbie tussenliep (vaak zelfs buiten beeld maar wel net binnen bereik van mn scatter). Die is dan stukIn mijn korte leven in conquer ben ik al een paar keer teleurgesteld: Mensen die je zomaar echt voor niets afmaken.....echt irritant!