ja zat ik al aan te denken, maar kan er nergens mee heen.. ruimte gebrek helaasJT schreef op 17 september 2004 @ 19:04:
Zou je je Jamo speakers niet wat verder uit elkaar zetten ? Er blijft zo helemaal niks over van het stereobeeld.
ff mijn Work in Progress posten 
Diy eindversterker op basis van 2x BMM4005MkII:

welke wordt aan gestuurd door mijn:
Yamaha C-45 preamp:

en hoe het klinkt?
Super!! in vergelijking met mijn vorige intergrated luxman amp.
Diy eindversterker op basis van 2x BMM4005MkII:

welke wordt aan gestuurd door mijn:
Yamaha C-45 preamp:

en hoe het klinkt?
Leuk, maar IMHO staat zo een houten behuizing echt niet
Fix anders een 2e hands 19" rack behuizing ofzo
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
probleem met die dingen is meestal dat de bodem te dun is ( vanwege zware voedingen) en dit is super stevig ( 12mm mdf ).JT schreef op 17 september 2004 @ 19:46:
Leuk, maar IMHO staat zo een houten behuizing echt nietFix anders een 2e hands 19" rack behuizing ofzo
Overigens komt er natuurlijk nog een bovenkant op, en dan netjes afgewerkt met mat zwarte verf
Misschien van voren afwerken met titanium of aluminium van de bouwmarkt ?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
of JUIST in hout laten, jeetje, laat die knul toch... (plus dat hout er ook erg
kan uitzien)
www.avpnews.com
geeft hout niet meer warmte problemen dan een metalen behuizing?
dat valt reuze mee, de koelelementen komen aan de buitenkant van de behuizing, en in de bovenkant komt ook nog een ventilatie rooster.
KAN ja, maar ik denk niet dat hij het blote aanzicht van MDF mooi vindskullsplitter schreef op 18 september 2004 @ 00:01:
of JUIST in hout laten, jeetje, laat die knul toch... (plus dat hout er ook ergkan uitzien)
Ecodan warmtepomp
je heb ook van dat plastic speciaal voor mdf af te dekken, dan kun je het een mooie hout-look geven, dat gebeurt ook met veel high-end speakers, en het is heel simpel om te doen...
moet je alleen oppassen, dat spul is hartstikke dun. Een keer tegenaan lopen en er zit een jaap in je eerst zo fraai ogende behuizing!
Orange & Red
Anoniem: 77546
Door die koelblokken in het laatje te verzinken heb je niet echt veel airflow meer. Ik snap wel dat dit het meest praktische is, maar ik zou toch de bodem onder de koelribben weghalen.
Eens, de lucht blijft nu zeg maar stil staan tussen die sleuven, slechts door het "warme-lucht-stijgt" principe zal er wat lucht weggaan.Anoniem: 77546 schreef op 18 september 2004 @ 20:12:
Door die koelblokken in het laatje te verzinken heb je niet echt veel airflow meer. Ik snap wel dat dit het meest praktische is, maar ik zou toch de bodem onder de koelribben weghalen.
Persoonlijk vind ik trouwens dat hout juist wel mooi
Anoniem: 113032
Ik zou ook wel graag pics plaatsen maar heeft niet echt te maken met home cinema is meer gaming room en het is al zkrz niet veel want ben maar 17, Als er belangstelling is dan maak ik wel ff een x foto`s
-Logitech z-680
-Kuipstoeltje met logitech stuur
-Thrustmaster ps2 Snowboard
-Rond de 30 originele ps2 spellen
Binnenkort me nieuwe videorecorder de archos av420
Greetz Frank
-Logitech z-680
Greetz Frank
ik heb een garage met gereedschap en een kast en daarin staat een radio/cassettespeler met twee luidsprekers. En met name het gereedschap is wel veel maar ik ben dan ook al 31. Indien iemand belangstelling heeft dan maak ik wel foto'sAnoniem: 113032 schreef op 18 september 2004 @ 21:07:
Ik zou ook wel graag pics plaatsen maar heeft niet echt te maken met home cinema is meer gaming room en het is al zkrz niet veel want ben maar 17, Als er belangstelling is dan maak ik wel ff een x foto`s
-Logitech z-680
Greetz Frank
Convectie.. dat is overigens ook hoe de lucht anders zou bewegen, maar het gaat wel veel makkelijker met de mdf boven en onder de koelblokken weggezaagd. Serieuze hifi amps met externe koelblokken hebben ook altijd de vinnen vrij hangen, anders wordt het een stuk warmer dan nodig.RoamoR schreef op 18 september 2004 @ 20:22:
[...]
Eens, de lucht blijft nu zeg maar stil staan tussen die sleuven, slechts door het "warme-lucht-stijgt" principe zal er wat lucht weggaan.
Persoonlijk vind ik trouwens dat hout juist wel mooi
daar heb ik ook inderdaad aan gedacht, MDF boven de vinnen is weggezaagd, zodat warme lucht kan opstijgen. MDF aan de onderkant blijft zitten..
107mb schreef op 19 september 2004 @ 00:10:
[...]
ik heb een garage met gereedschap en een kast en daarin staat een radio/cassettespeler met twee luidsprekers. En met name het gereedschap is wel veel maar ik ben dan ook al 31. Indien iemand belangstelling heeft dan maak ik wel foto's
vandaag nog ff mijn set geupdate:
een Yammie DSP-E492 AV Processor / Amplifier erbij gekocht voor surround ( weer een reden om weer eens wat speakers te DIY'en
)
pic:
(onderste)
een Yammie DSP-E492 AV Processor / Amplifier erbij gekocht voor surround ( weer een reden om weer eens wat speakers te DIY'en
pic:

(onderste)
[ Voor 5% gewijzigd door JWO op 19-09-2004 00:48 ]
Anoniem: 113032
Ok zit wat van in volgende x liever wat aardiger brengen.107mb schreef op 19 september 2004 @ 00:10:
[...]
ik heb een garage met gereedschap en een kast en daarin staat een radio/cassettespeler met twee luidsprekers. En met name het gereedschap is wel veel maar ik ben dan ook al 31. Indien iemand belangstelling heeft dan maak ik wel foto's
wat denk je dat die dikke clowns-neus daar doet? Het was bedoeld als aardig grapje...Anoniem: 113032 schreef op 19 september 2004 @ 00:55:
[...]
Ok zit wat van in volgende x liever wat aardiger brengen.
weer on-topic:
ik zal binnenkort een paar foto's maken(zodra ik een digicam kan lenen). De hele kamer heb ik zwart geschilderd (dedicated room), als voorbereiding op een beamer. Voor de rest heb ik staan:
Marantz SR7200
Marantz DV4200
NAD C520
2x Infinity Reference 81 MkII
2x Infinity Reference 31 MkII
1x Infinity Reference Center
Oehlbach en monster bekabeling
Wensenlijst:
zelfbouw subje (BX10 of shiva of xls10)
Epson TW200 o.i.d. (nog geen uitgebreid inderzoek gedaan)
MArantz DV4500 (progresive comp. uitgang)
Anoniem: 114270
Hoe bevallen deze speakers je?2x Infinity Reference 31 MkII
deze zijn namelijk niet echt duur en dus best interessant zie ook dit
daar is helemaal niks mis mee. Ik denk niet dat je voor 50 euro p.s. daar een buil aan kunt vallen. Omdat ik ze als rear gebruik heb ik echter geen ervaring in stereo gebruik.Anoniem: 114270 schreef op 19 september 2004 @ 12:38:
[...]
Hoe bevallen deze speakers je?
deze zijn namelijk niet echt duur en dus best interessant zie ook dit
Anoniem: 114270
eens een update, deze keer een nieuw stuur voor mijn htpc en een setje nad 801's voor rear
Mijn oude center+rears, die staan nu te koop (infinity minuette)

mn nieuwe stuurtje voor mijn HTPC (nfsu)

NAD 801's als rear

zonder kap

ADC tangential platenspeler

kap omhoog

HT vanaf stuur
Mijn oude center+rears, die staan nu te koop (infinity minuette)
mn nieuwe stuurtje voor mijn HTPC (nfsu)
NAD 801's als rear
zonder kap
ADC tangential platenspeler
kap omhoog
HT vanaf stuur
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 114270 op 19-09-2004 13:24 ]
Een aantal postings werd nog wat gezegt over een rack, en de onderdelen hiervoor. Ik noemde toen massief RVS. Ik heb net mijn meubel uit elkaar gehaald (ben bezig met een nieuwe en heb de RVS nodig) en heb snel wat foto's gemaakt. Wellicht dat het nu wat duidelijker wordt:

De ruimtes tussen de stukken RVS wordt benut door een MDF plaat van 30mm dik. Hier boor ik een gat van 10mm zodat het draadeinde door de plaat heen kan steken. Beide RVS delen stevig aandraaien en je hebt een stijf rack. Het bovenste deel van de RVS "string" is een plaatje met daaraan een draadeinde gelast. Deze laat ik verzinken.
De beide moertjes bij de spike heb ik pas na het ontwerp toegevoegd. Het rack was stijf, alleen bij de spikes was het wat wiebelig (niet het contact spike - schotel). Daarop twee moertjes erop geschroefd en goed vast draaien. Probleem opgelost. Bijkomend voordeel is dat eenmaal ingesteld (waterpas in de lengte en breedte) de lengte van de spikes nooit kunnen veranderen.

De ruimtes tussen de stukken RVS wordt benut door een MDF plaat van 30mm dik. Hier boor ik een gat van 10mm zodat het draadeinde door de plaat heen kan steken. Beide RVS delen stevig aandraaien en je hebt een stijf rack. Het bovenste deel van de RVS "string" is een plaatje met daaraan een draadeinde gelast. Deze laat ik verzinken.
De beide moertjes bij de spike heb ik pas na het ontwerp toegevoegd. Het rack was stijf, alleen bij de spikes was het wat wiebelig (niet het contact spike - schotel). Daarop twee moertjes erop geschroefd en goed vast draaien. Probleem opgelost. Bijkomend voordeel is dat eenmaal ingesteld (waterpas in de lengte en breedte) de lengte van de spikes nooit kunnen veranderen.
[ Voor 29% gewijzigd door blue eyes op 19-09-2004 18:21 ]
Anoniem: 100231
Netjes hoor BE ben echt benieuwd hoe je rack gaat worden. Ik heb de tekening al gezien maar het eind resultaat zegt toch altijd wat meer 
Waar haal je dat RVS eingelijks weg als ik vragen mag ?
Waar haal je dat RVS eingelijks weg als ik vragen mag ?
Merci!
Het RVS haal ik bij een kennis vandaan, die machine bankwerker is. Hij heeft de beschikking over het juiste gereedschap en machines en kan ook een stuk goedkoper inkopen. Daarnaast hoef ik maar een gereduceerd uurloon te betalen
Normaal (bij een smederij, metaalbedrijf betaal je voor de stukjes RVS zoals te zien op het tafeltje rond de 400-500 euro...........
De tip, het kan voor minder dan de helft als je het zwart laat doen ;D ;D
Het RVS haal ik bij een kennis vandaan, die machine bankwerker is. Hij heeft de beschikking over het juiste gereedschap en machines en kan ook een stuk goedkoper inkopen. Daarnaast hoef ik maar een gereduceerd uurloon te betalen
Normaal (bij een smederij, metaalbedrijf betaal je voor de stukjes RVS zoals te zien op het tafeltje rond de 400-500 euro...........
De tip, het kan voor minder dan de helft als je het zwart laat doen ;D ;D
zoals misschien op[ hear gezien heb ik 12 rvs cylindertjes nodig nog
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
MM is de economie gecrashed
of is audiofiel nederland op vakantie behalve ik
Het is wel erg stil hier geworden heb helaas geen digicam anders had ik mijn set laten zien. Heb net een Barco CRT gekocht die gespoten wordt en zondag wordt opgehangen zal wat fotoos maken als het klaar is misschien maakt dat mensen weer wakker.

Het is wel erg stil hier geworden heb helaas geen digicam anders had ik mijn set laten zien. Heb net een Barco CRT gekocht die gespoten wordt en zondag wordt opgehangen zal wat fotoos maken als het klaar is misschien maakt dat mensen weer wakker.
Mini PC I5-10400 dual monitor, HP Microserver Freenas
Over een aantal weken (in de herfstvakantie prolly) zal ik mijn set posten, omdat hij dan pas vorm begint te krijgen
Ik post binnenkort ook mijn set weer, ik ben nu bezig met een Hi-Fi-MP3 speler voor mijn stereo setje
.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Ik heb laatst gelezen dat Barco volledig gestopt is met thuisproducten en zich volledig op de professionele markt gericht heeft
De CRT beamer komt uit het pro range en ik heb er nog een tweede bij voor de onderdelen dus ik kan er nog wel even tegenaan.
Mini PC I5-10400 dual monitor, HP Microserver Freenas
Even een sneak preview van mijn nieuwe projectje

Een podiumRappie schreef op 23 september 2004 @ 22:28:
Even een sneak preview van mijn nieuwe projectje![]()
[afbeelding]
Ik denk aan een verhoging voor een 2e rij stoelen in zn bioscoopje 
(of een subwoofer
)
(of een subwoofer
Een ding voor je projector scherm, zodat hij staat op de grond,ipv 'hangt' . Of een Tv/audiio meubel?? Come on, tell usRappie schreef op 23 september 2004 @ 22:28:
[afbeelding]
Anoniem: 110235
hier de mijne 
ne philips tv en wa sony surround spul derbij ! net goed genoeg voor op een appartementje

ne philips tv en wa sony surround spul derbij ! net goed genoeg voor op een appartementje
Ik weet niet zeker maar volgens mij al het een en ander op het ht forum hierover gezien, kan dat kloppe ;):P?Rappie schreef op 23 september 2004 @ 22:28:
[afbeelding]
juist .... zal nog wel een pic posten als het af is hoor .... dan krijg je er een beter idee van.
Hij is trouwens niet voor stoelen maar om voor het scherm te plaatsen ..... die voor stoelen komt nog een keer
jongens ik wil dit even kwijt: Geld uitgeven kan iedereen!
nou kijk, het is niet moeilijk om dure spullen te kopen als je t kan betalen en het feit blijft, duur = mooi
Als je dit topic al een tijdje had gevolgd kon je zien dat er hier ook heel veel creatief moois wordt gepost. En ook dat er leuke setjes worden samengesteld die erg leuk geprijsd zijn.Stijnd schreef op 24 september 2004 @ 11:49:
nou kijk, het is niet moeilijk om dure spullen te kopen als je t kan betalen en het feit blijft, duur = mooi
OK, er worden hier ook hele dure config's gepost. Maar zelf vind ik de 'goedkopere' posts daarmee niet minder leuk of interessant hoor
Zelf vind ik de meeste postings hier gewoon erg leuk om te bekijken, duur of niet.
[ Voor 16% gewijzigd door _XipHiaS_ op 24-09-2004 12:05 ]
nee nee ik vind ik ook, er is n verschil tussen orgineel en orgineel! maar go on met die fotos want desalnietemin is het wel leuk om naar te kijken...
Anoniem: 12609
Het leuke is juist dat er zoveel verschillende sets zijnStijnd schreef op 24 september 2004 @ 12:00:
nee nee ik vind ik ook, er is n verschil tussen orgineel en orgineel! maar go on met die fotos want desalnietemin is het wel leuk om naar te kijken...
Heel weinig hebben dezelfde setup, dat maakt het leuk
Smaken verschillen erg veel, en portemonnees ook
Ik heb sinds gisteren een Epson Tw10h staan. Heb BlueJeansCable compononent besteld uit de US. Komt volgende week binen. Bovendien verwacht ik binnenkort een High Contrast Doek van ITC te ontvangen.
Even een schermpje maken, PJ ophangen. Netjes afwerken.
En dan pics schieten en hier plaatsen natuurlijk.
daar dient dit topic ook voor .... om naar fotos te kijken van anderen. En het blijft een HOME CINEMA topic, dus in alle setjes zit geld in, aangezien een HT geen 1e levensbehoefte is he ....Stijnd schreef op 24 september 2004 @ 12:00:
Hier ga je de mist in. Hiermee onderscheid jij je. Je bent geen echte liefhebberRappie schreef op 24 september 2004 @ 12:34:
[...]
aangezien een HT geen 1e levensbehoefte is he ....
Blue Eyes schreef op 24 september 2004 @ 12:49:
[...]
Hier ga je de mist in. Hiermee onderscheid jij je. Je bent geen echte liefhebber![]()
of zou ik toch nog een beetje van het HT virus krijgen door het bouwen van het podium

Gelukkig weet ik wie het zegt, de man zonder projectiescherm , dan ben je pas geen echte liefhebber ..
[ Voor 6% gewijzigd door Rappie op 24-09-2004 14:16 ]
Zonder projector geen HT
.
Vanvond met 10 man hier een filmavond houden. Op het programma staat:
Kill Bill 2 in High Definition 1280x720 progressive
Punch-drunk-love in High Definition 1920x1080 interlaced
Braveheart in High Definition 1920x1080 interlaced
Op deze projector:
Op deze projector:

hahaRappie schreef op 24 september 2004 @ 14:15:
[...]
leef nu al een paar dagen zonder mijn HT en leef nog .....
of zou ik toch nog een beetje van het HT virus krijgen door het bouwen van het podium![]()
Gelukkig weet ik wie het zegt, de man zonder projectiescherm , dan ben je pas geen echte liefhebber ..
Zeg dan maar gerust film nachtJag schreef op 24 september 2004 @ 14:56:
[ Voor 3% gewijzigd door voodooless op 24-09-2004 15:26 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
GezelligJag schreef op 24 september 2004 @ 16:49:
Om 20:00 begint het voorprogramma, om 20:30 Kill Bill 2. Om 1:00 de laatste, maar die duurt dan ook wel 3 uur.
Foto van de vorige keer:
[afbeelding]
Ik ben degene rechts op de bank.
Flyer van deze editie.
Ja wel, maar anders sterf je van de hitteRoamoR schreef op 24 september 2004 @ 17:16:
[...]
Gezellig, maar heb je niet enorm last van muggen op deze manier?
Anoniem: 52815
Als ik het zo bekijk, scharniert je dakraam alleen naar buiten. Dan is het op zich niet zoveel moeite om even een horraam te maken om muggen etc. buiten te houden ... of alleen horregaas wat je bevestigd op lange stroken klitteband die op het kozijn zitten geplakt.
Het is maar een idee
Nee helaas scharniert het raam beide kanten op (zo'n velux ding of hoe het ook heet). Bovendien komt er als het goed is binnenkort een dakkapel of zelfs twee.Anoniem: 52815 schreef op 24 september 2004 @ 17:25:
[...]
Als ik het zo bekijk, scharniert je dakraam alleen naar buiten. Dan is het op zich niet zoveel moeite om even een horraam te maken om muggen etc. buiten te houden ... of alleen horregaas wat je bevestigd op lange stroken klitteband die op het kozijn zitten geplakt.
Het is maar een idee
Ook zit ik er nog steeds over te denken om een airco op te hangen, lijkt me wel heel relaxed voor dit soort avonden (want ook 's nachts blijft het warm).
Anoniem: 52815
Ah ok, een dakkapel maakt een hor ook wat makkelijker goed mogelijk.Jag schreef op 24 september 2004 @ 17:35:
[...]
Nee helaas scharniert het raam beide kanten op (zo'n velux ding of hoe het ook heet). Bovendien komt er als het goed is binnenkort een dakkapel of zelfs twee.
Ook zit ik er nog steeds over te denken om een airco op te hangen, lijkt me wel heel relaxed voor dit soort avonden (want ook 's nachts blijft het warm).
Een airco is wel zo handig, vooral als je met aardig wat mensen in een 'kleine' kamer zit
Gaaf zo'n avondjeJag schreef op 24 september 2004 @ 14:56:
Zonder projector geen HT.
Op deze projector:
[afbeelding]
Alleen schijnt Punch Drunk Love niet zo leuk te zijn (krijgt wel hoog cijfer @ imdb)
Veel plezier!
[ Voor 12% gewijzigd door Red devil op 24-09-2004 20:33 ]
Punch Drunk Love is wel aardig als je er zin in hebt, maar best wel een vreemde film inderdaad.
Anoniem: 93072
waar haal je die HD films vandaan dan want ik zoek me een ongeluk of licht dat gewoon aan mij ?
ehh, je komt hier vragen waar je ze kunt downloaden? (kopen kun je ze sowieso nog niet toch) dat is IIG niet de bedoeling van GoT.
Trouwens ik zat pas zomaar even te denken, zou het effect hebben als ik me marantz sr4300 openschroef, en alle weerstanden ED van de eindversterkers vervang door 1% weerstanden enzo (als ze dat al niet zijn??) Lijkt me sowieso wel leuk om te doen, en op me stage heb ik gewoon de beschikking over scoop enzo.
Trouwens ik zat pas zomaar even te denken, zou het effect hebben als ik me marantz sr4300 openschroef, en alle weerstanden ED van de eindversterkers vervang door 1% weerstanden enzo (als ze dat al niet zijn??) Lijkt me sowieso wel leuk om te doen, en op me stage heb ik gewoon de beschikking over scoop enzo.
Progress van vanavond

Hij weet toch niet dat ze te downloaden zijn ....._ferry_ schreef op 24 september 2004 @ 22:51:
ehh, je komt hier vragen waar je ze kunt downloaden? (kopen kun je ze sowieso nog niet toch) dat is IIG niet de bedoeling van GoT.
JAG kun je je projector niet op een of andere manier rechthangen? Keystone correctie is niet bevorderlijk voor de beeldkwaliteit.
Rappie ga je daar je spullen op zetten? Ik zie het nut er niet van in..
Wat is het nut?
Wat is het nut?
bioscoop effectPnD schreef op 25 september 2004 @ 12:26:
Wat is het nut?
Krijg geen geluid uit mijn front uitgangen van mijn rx440rds
iemand ideeën?
Anoniem: 32558
niet alles hoort een nut te hebben, zoals de meeste mensen altijd denken.PnD schreef op 25 september 2004 @ 12:26:
Wat is het nut?
Dank je welRed devil schreef op 24 september 2004 @ 20:32:
[...]
Gaaf zo'n avondje
Alleen schijnt Punch Drunk Love niet zo leuk te zijn (krijgt wel hoog cijfer @ imdb)
Veel plezier!
Helaas worden die nog niet officieel gereleased, maar er worden er wel redelijk films in High Def uitgezonden in Amerika. Meer kan ik er niet over zeggenAnoniem: 93072 schreef op 24 september 2004 @ 22:05:
waar haal je die HD films vandaan dan want ik zoek me een ongeluk of licht dat gewoon aan mij ?
Hoe kom je erbij dat ik keystone gebruikAbaddon1 schreef op 25 september 2004 @ 01:07:
JAG kun je je projector niet op een of andere manier rechthangen? Keystone correctie is niet bevorderlijk voor de beeldkwaliteit.
Hier de foto's van de avond/nacht:
Before

After

Totaaltje, maar nog niet iedereen was er

De rechterflank

Kill Bill 2

En die is lekker om in High Def te hebben

ziet er idd ontzettend goed uit die high-def plaatjes
Ik weet niet precies hoe het zit, maar volgens mij zijn er wel een aantal. Van T2 is er in ieder geval wel 1, de T2 Extreme Edition.Jag schreef op 25 september 2004 @ 17:19:
Helaas worden die nog niet officieel gereleased, maar er worden er wel redelijk films in High Def uitgezonden in Amerika. Meer kan ik er niet over zeggen.
[/b]
Inderdaad. Zie link .zimbab schreef op 25 september 2004 @ 17:33:
[...]
Ik weet niet precies hoe het zit, maar volgens mij zijn er wel een aantal. Van T2 is er in ieder geval wel 1, de T2 Extreme Edition.
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Hmmm.....ja, dat is dan alles blijkbaar? Ik had die T2 namelijk bij Amazon gezien en wist niet of er nog meer films waren met HD uitvoeringen.
Whow, da's wel heel mooi! Kun je ze klik-baar maken, zou ze graag nog wat duidelijker zien? En ik maar denken dat je een karaoke avond in de planing hadRappie schreef op 25 september 2004 @ 19:34:
Na 3 avondjes klussen is het podium klaar ....
[afbeelding]
flitser om het duidelijk te maken ...
[afbeelding]
En zo is het ongeveer i.r.l. Alleen in het echt is het natuurlijk mooier
[ Voor 3% gewijzigd door _XipHiaS_ op 25-09-2004 19:39 ]
Boven en onder zie je beide een lichtslang ..... boven is met dimmer op AB bedienbaar. Onder is zonder dimmer ook op AB .....RoamoR schreef op 25 september 2004 @ 19:47:
Cool, staat heel erg stijlvolKun je trouwens uitleggen wat je als verlichting hebt aangebracht?
Ga je weer de fout inRappie schreef op 24 september 2004 @ 14:15:
[...]
leef nu al een paar dagen zonder mijn HT en leef nog .....
of zou ik toch nog een beetje van het HT virus krijgen door het bouwen van het podium![]()
Ik ben wel in het bezit van een echt 16:9 scherm, 203*114
Anoniem: 111211
Mooi manRappie schreef op 25 september 2004 @ 19:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
klikbaar wil niet lukken, dan maar zo :
foto1
foto2
Is dat trouwens een jamo subwoofer?
Heb ik nl ook.. bij extreme scenes is de mijne redelijk snel uitgeput..
Toch binnenkort mijn gloednieuwe LCD tv posten, kwam vandaag binnen
Mijn setup:
rear speakers:
nog een keer tv +fronts:
mijn fok hoekje:
tv uit andere hoek:
en nog eentje met kastjes en stereo erbij:
specs:
tv: Philips 28PW8608 70cm 100 hertz
Stereo: sony mhc RX1120AV met pro logic
Ik heb naar de fronts toe 6mm2 gebruikt en dat scheelt een stuk met het standaard draadje wat erbij zat.
voor de rears moet ik nog ander draad halen vandaar dat het nog niet weggewerkt is
ben best tevreden over me set het geluid vind ik goed zo (ik heb toch geen geld voor wat beters) verder ben ik nog op zoek naar een dvd spelertje (kheb die tv ook nog maar net).
rear speakers:
nog een keer tv +fronts:
mijn fok hoekje:
tv uit andere hoek:
en nog eentje met kastjes en stereo erbij:
specs:
tv: Philips 28PW8608 70cm 100 hertz
Stereo: sony mhc RX1120AV met pro logic
Ik heb naar de fronts toe 6mm2 gebruikt en dat scheelt een stuk met het standaard draadje wat erbij zat.
voor de rears moet ik nog ander draad halen vandaar dat het nog niet weggewerkt is
ben best tevreden over me set het geluid vind ik goed zo (ik heb toch geen geld voor wat beters) verder ben ik nog op zoek naar een dvd spelertje (kheb die tv ook nog maar net).
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Is dat vreemd als je overal een afstandsbediening bij krijgt...? En dan misschien nog een mooie universele afstandsbediening erbij. Kom je al een eind... Kheb er hier ook 8 liggen...
2 voor me receiver, 1 voor dvdspeler, 1 voor cdspeler, 1 voor videorecorder, 1 voor tv, 1 voor computer, 1 voor het licht... Misschien nog een keer een HTPC erbij en een keer een beamer... Hebbie er al tien
Wat je je dan wel af kunt vragen is of het nuttig is om ze allemaal te gebruiken...
ik heb ook wel een aantal afstandbedieningen liggen (4), maar ik gebruik eigenlijk alleen die van m'n pioneer receiver, die kan namelijk alles aansturing. lekker makkelijk!
Ja, helaas nog wel redelijk wat technische problemen met High Def films doordat het nog niet gestandariseerd is, maar desondanks is het toch de moeite waard. Het aanbod is tegenwoordig ook redelijk en het wordt alleen maar beter (in the states gaan ze vrij massaal om naar high def binnen nu en een jaar, goede zaak).Rappie schreef op 25 september 2004 @ 17:23:
ziet er idd ontzettend goed uit die high-def plaatjes
Jij doelt op de WMV uitgaven. Dat is meer een showcase dan dat het echt zoden aan de dijk zet. Eerst moet er een standaard komen voor een formaat plus drager, tot die tijd zijn we aangewezen op de high def "tv" uitzendingen.zimbab schreef op 25 september 2004 @ 17:33:
[...]
Ik weet niet precies hoe het zit, maar volgens mij zijn er wel een aantal. Van T2 is er in ieder geval wel 1, de T2 Extreme Edition.
WMV is wel een codec met veel potentie, veel beter dan MPEG2, die mag er zo langzamerhand toch echt wel uit (veel te veel bandbreedte nodig).
Zoals we van je gewend zijn weer erg mooiRappie schreef op 25 september 2004 @ 19:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
klikbaar wil niet lukken, dan maar zo :
foto1
foto2
Ja vrij hopeloos eigenlijk. Het ziet er wel indrukwekkend uit, maar handig is anders. Misschien maar eens een goede universele kopen.
Afgelopen 3 dagen SW gekeken en dan weet je het toch echt zeker: Je wil een beamert
www.avpnews.com
Weliswaar stereo maar toch maar gepost

Denon pma-1500r, Denon dcd-1450AR en een laagje stof
aangesloten op JBL MX-1000

Denon pma-1500r, Denon dcd-1450AR en een laagje stof
aangesloten op JBL MX-1000
[ Voor 16% gewijzigd door ToniBraxton op 26-09-2004 20:28 ]
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
Wat is er mis met stereo? Voor muziek nog altijd de beste keuze lijkt me!
deepspace schreef op 26 september 2004 @ 20:10:
[...]
Denk dat ie daarom twijfeldePost hier foto's en specs van je home-cinema!
Denon spul staat er mooi op, ik houd wel van het design
[ Voor 7% gewijzigd door Tweeke op 26-09-2004 20:33 ]
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Anoniem: 41939
Àlleen niet echt home-cinema hé?deepspace schreef op 26 september 2004 @ 20:10:
[...]
Maar verder niks mis mee. (Ben zelf toch meer stereo-fan
-edit-
Tweeke is me net voor
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 41939 op 26-09-2004 20:17 ]
I know jongens.. maar een beetje reclame voor stereo op zijn tijd kan nooit kwaat
(al hoewel ik nu wel een center aan het bouwen ben, wil ik toch stereo voor muziek supporten
)
Er zijn naar mijn mening te veel mensen die ook graag hun muziek door 5.1 speaker laten klinken.
Er zijn naar mijn mening te veel mensen die ook graag hun muziek door 5.1 speaker laten klinken.
Whoaaa!! Dat setje hebben wij ook. Hij staat inmiddels op de slaapkamer omdat we een nieuwe set hebben (marantz sr 7400 en dv 6200). Maar wij hebben het probleem dus dat je de volumknop niet meer kunnen gebruiken, alleen nog maar op de afstandsbediening. Het probleem is dat als je het volume zachter zet, het geluid harder gaat. Dit gaat ook andersom zo. heb jij dit probleem ook?pyrofielo schreef op 26 september 2004 @ 01:51:
en nog eentje met kastjes en stereo erbij: [afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door badkuip op 26-09-2004 20:43 ]
Nee bij mij doet ie het eigenlijk nog perfect.Erikjebaldie schreef op 26 september 2004 @ 20:33:
[...]
Whoaaa!! Dat setje hebben wij ook. Hij staat inmiddels op de slaapkamer omdat we een nieuwe set hebben (marantz sr 7400 en dv 6200). Maar wij hebben het probleem dus dat je de volumknop niet meer kunnen gebruiken, alleen nog maar op de afstandsbediening. Het probleem is dat als je de knop gebruikt, het geluid harder gaat als je hem dicht draait en andersom. heb jij dit probleem ook?
ik ben er nog best tevreden over
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Moeten ze wat mij betreft helemaal zelf weten. Al ben ik het wel met je eens dat stereo voor muziek vaak beter is. Zo is 5.1 vaak/bijna altijd beter voor home-cinemadeepspace schreef op 26 september 2004 @ 20:32:
I know jongens.. maar een beetje reclame voor stereo op zijn tijd kan nooit kwaat(al hoewel ik nu wel een center aan het bouwen ben, wil ik toch stereo voor muziek supporten
)
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Dit topic is gesloten.