Daarbij heb je met Windows 2000 al vanaf day 1 nergens last van.
Maar bij Windows 2000 heb je dan ook vanaf day 1 geen degelijke HyperThreading supportAnoniem: 126016 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:23:
Daarbij heb je met Windows 2000 al vanaf day 1 nergens last van.
Dus dat was voor mij geen oplossing.
Ben eigenlijk behoorlijk tevreden met die regfixes.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Daar noem je dus in feite 1 spel (HL) en een aantal mods ervan. Quake 3 heeft ook talloze mods en ook zijn er andere spellen (Medal of Honor bijv.) die dezelfde engine gebruiken of een aangepaste versie hiervan (Call of Duty). Werken die extra knoppen van de Razer wel in deze spellen? Dan zou de Razer hier ook een streepje voor hebben op Logitech aangezien de extra knoppen van de MX muizen lang niet overal herkend worden zonder drivers (met drivers ook niet altijdTHW Arie schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:56:
[...]
Elk spel dat op een juist manier muisknoppen herkent zal gebruik kunnen maken van de knoppen op een Diamondback.
Dat zijn dus niet alleen nieuwe spellen, maar ook bijvoorbeeld games gebaseerd op de Half-Life engine (Counter-Strike, Day Of Defeat, Natural Selection).
Er zijn ook nog mensen buiten dit topic die niet weten dat die fix bestaat...Yokozuna schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:12:
Ja, net alsof dat zo moeilijk is, even dubbelklikken op een bestandje
[ Voor 14% gewijzigd door Aham brahmasmi op 14-01-2005 18:27 ]
De Razer Diamondback heeft volgens mij zonder drivers (of dus eigenlijk met standaard windows driver) te maken met dezelfde beperkingen die andere muizen hebben.Aham brahmasmi schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:23:
[...]
Daar noem je dus in feite 1 spel (HL) en een aantal mods ervan. Quake 3 heeft ook talloze mods en ook zijn er andere spellen (Medal of Honor bijv.) die dezelfde engine gebruiken of een aangepaste versie hiervan (Call of Duty). Werken die extra knoppen van de Razer wel in deze spellen? Dan zou de Razer hier ook een streepje voor hebben op Logitech aangezien de extra knoppen van de MX muizen lang niet overal herkend worden zonder drivers (met drivers ook niet altijd).
[...]
Er zijn ook nog mensen buiten dit topic die niet weten dat die fix bestaat...
Het ligt dus vooral aan de game of het goed werkt.
Eventueel kan je nog kiezen voor de Razer Drivers. Acceleratie uitzetten en sensitivity op maximaal, en vervolgens toetsenbordknoppen binden aan mouse buttons. Dan weet je zeker dat je in alle games gebruikt kunt maken van alle knoppen
Heel raar eigenlijk dat Logitech deze functie pas sinds kort toepast op z'n MX510 muis. Terwijl Razer al vanaf de eerste Boomslang deze functie er in heeft zitten.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Anoniem: 35054
Ik wil niet gaan kloten met reg fixes, wanneer ze ook gewoon een goeie driver kunnen (en moeten) leveren. Zelfde met die knoppen.
Dat Windows XP standaard acceleratie in zich heeft is mij bekend. Was zelf een v/d eersten die WEL op WinXP ging spelen met Unreal Tournament (`99) met behulp van die regfix. Maar sinds UT2003 en alle andere games die ik daarna heb gespeeld heb ik die fix niet meer nodig gehad. Dit zit in de games zelf, die hebben hun eigen systeem om de muis aan te sturen denk ik. Nergens heb ik nu muis accel., alleen in UT(99) als ik die nu weer zou installeren.
Momenteel gebruik ik een MS IntelliMouse Optical met bijbehorende IntelliPoint software/driver v5.2. Kijk, muissoftware doet men dr niet voor niets bij, de driver is mogelijk beter geschikt voor je muis. Zo heb ik echt deze driver/software nodig om mijn zijknoppen te binden aan een toetsenbord keystroke. Op deze manier kan ik de knoppen in alle games en applicaties gebruiken. Zonder de IntelliPoint software is dit niet mogelijk.
Kortom, ik vind het niet "veeleisend" om een goede, werkende driver/software te vragen. Zeker niet bij zo`n speciale muis die voor de hardcore gamers is bestemd.
Dat Windows XP standaard acceleratie in zich heeft is mij bekend. Was zelf een v/d eersten die WEL op WinXP ging spelen met Unreal Tournament (`99) met behulp van die regfix. Maar sinds UT2003 en alle andere games die ik daarna heb gespeeld heb ik die fix niet meer nodig gehad. Dit zit in de games zelf, die hebben hun eigen systeem om de muis aan te sturen denk ik. Nergens heb ik nu muis accel., alleen in UT(99) als ik die nu weer zou installeren.
Momenteel gebruik ik een MS IntelliMouse Optical met bijbehorende IntelliPoint software/driver v5.2. Kijk, muissoftware doet men dr niet voor niets bij, de driver is mogelijk beter geschikt voor je muis. Zo heb ik echt deze driver/software nodig om mijn zijknoppen te binden aan een toetsenbord keystroke. Op deze manier kan ik de knoppen in alle games en applicaties gebruiken. Zonder de IntelliPoint software is dit niet mogelijk.
Kortom, ik vind het niet "veeleisend" om een goede, werkende driver/software te vragen. Zeker niet bij zo`n speciale muis die voor de hardcore gamers is bestemd.
De regfixes hebben alleen betrekking op de Windows Acceleratie. Als je keystrokes aan knoppen wilt binden zal je de Razer drivers moeten installeren. Wanneer je de razer mouse sensitivity op 10 (1:1) houdt zal je ook geen acceleratie hebben.Anoniem: 35054 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 03:46:
Ik wil niet gaan kloten met reg fixes, wanneer ze ook gewoon een goeie driver kunnen (en moeten) leveren. Zelfde met die knoppen.
Het is altijd raadzaam om pas in een spel de mouse sensitivity te verlagen en in Windows en je muis drivers de sensitivity 1:1 te laten staan.
THW Arie schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:51:
[...]
... en vervolgens toetsenbordknoppen binden aan mouse buttons. Dan weet je zeker dat je in alle games gebruikt kunt maken van alle knoppen.
Heel raar eigenlijk dat Logitech deze functie pas sinds kort toepast op z'n MX510 muis. Terwijl Razer al vanaf de eerste Boomslang deze functie er in heeft zitten.
Die methode met keystrokes gebruik ik al een hele tijd trouwens met mijn MX500, maar die Mouseware drivers zijn niet betrouwbaar met het herkennen van het verschil tussen een spel of een windows applicatie.
[ Voor 3% gewijzigd door Aham brahmasmi op 15-01-2005 12:12 ]
Anoniem: 35054
Waarom is dat precies dan? Muis acceleratie heeft toch niets met de sens te maken?THW Arie schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 10:03:
[...]
De regfixes hebben alleen betrekking op de Windows Acceleratie. Als je keystrokes aan knoppen wilt binden zal je de Razer drivers moeten installeren. Wanneer je de razer mouse sensitivity op 10 (1:1) houdt zal je ook geen acceleratie hebben.
Het is altijd raadzaam om pas in een spel de mouse sensitivity te verlagen en in Windows en je muis drivers de sensitivity 1:1 te laten staan.
Persoonlijk vind ik het fijn om in windows de sens wat hoger te doen dan standaard, omdat je dan minder heen en weer hoeft met je muis om over je beeld te gaan, alles gaat wat sneller.
Maar ingame (UT2004) staat m`n muis zo dat ik ~23cm nodig heb voor een 360 graden draai.
De officiele Razer muis drivers hebben ingebouwde acceleratie wanneer de Razer muis sensitivity niet op maximaal staat.Anoniem: 35054 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 05:34:
[...]
Waarom is dat precies dan? Muis acceleratie heeft toch niets met de sens te maken?
Persoonlijk vind ik het fijn om in windows de sens wat hoger te doen dan standaard, omdat je dan minder heen en weer hoeft met je muis om over je beeld te gaan, alles gaat wat sneller.
Maar ingame (UT2004) staat m`n muis zo dat ik ~23cm nodig heb voor een 360 graden draai.
Razer heeft al toegezegd deze ingebouwde acceleratie in de volgende driver release te verwijderen.
Ik heb vandaag de Razer DB in de Mediamarkt in m'n handen gehad (de voorraad is blijkbaar nu zo groot dat ze ook samples in de winkel leggen om te kunnen voelen hoe hij in de hand ligt). De linker en rechter muisknop voelen wel erg fijn aan moet ik zeggen; het muiswiel klikt een beetje zwaar maar voelt wel goed aan. Het feit dat de zijkanten niet van rubber zijn maar alleen dat doorzichtige streepje valt me erg tegen.
De MX510 voelt dan nog stukken beter aan... Je hebt de muis altijd vast met je duim, ringvinger en je pink als het goed is en dat gladde plastic vind ik echt niet kunnen eigenlijk; was het maar van hetzelfde materiaal gemaakt als de muisknoppen.
Die inham in de twee hoofdknoppen vind ik wel een pluspunt omdat het een lekkere grip geeft, maar de DB is wel een beetje laag van voren als je een MX5xx/700/900 gewend bent. Het lage gewicht en de dunne flexibele muisdraad zijn ook fijn. Uiteindelijk ben ik toch nog niet over de streep en wacht ik maar tot de MX518 uitkomt.
Die inham in de twee hoofdknoppen vind ik wel een pluspunt omdat het een lekkere grip geeft, maar de DB is wel een beetje laag van voren als je een MX5xx/700/900 gewend bent. Het lage gewicht en de dunne flexibele muisdraad zijn ook fijn. Uiteindelijk ben ik toch nog niet over de streep en wacht ik maar tot de MX518 uitkomt.
Inderdaad schande, je krijgt er gewoon spontaan zweethanden vol exceem van...en dat gladde plastic vind ik echt niet kunnen eigenlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Yokozuna op 18-01-2005 18:08 ]
wat mij betreft was ze sowieso veel mooier geweest als de hele muis in de stijl was van de twee grote muisknoppen (dof zwart dus)
ze hadden m gewoon in veel meer kleuren/stijlen moeten uitbrengen, en idd dat rubber streepje aan de zijkant is superfijn, alleen ik zit er nooit op met mijn duim, maar eronder, op de GLADDE plastic
en waar ik nu sinds een paar dagen last van heb, is dat ik soms over het scrollwiel glij met mn vinger
en ik dus niet scroll, het wieltje lijkt wel te glad, of mijne is nu al afgesleten
ze hadden m gewoon in veel meer kleuren/stijlen moeten uitbrengen, en idd dat rubber streepje aan de zijkant is superfijn, alleen ik zit er nooit op met mijn duim, maar eronder, op de GLADDE plastic

en waar ik nu sinds een paar dagen last van heb, is dat ik soms over het scrollwiel glij met mn vinger

PIII 800@804 Mhz
LoL, proef ik hier een licht sarcasme?Yokozuna schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:08:
[...]
Inderdaad schande, je krijgt er gewoon spontaan zweethanden vol exceem van...
@Arie: nou, valt wel mee, maar waarom kan dat zijkantje nou niet gewoon ook een lekkere grip hebben net zoals de muisknoppen of het rubber van de zijkant van Logitech MX muizen...
[ Voor 14% gewijzigd door Aham brahmasmi op 20-01-2005 00:08 ]
Zweten jullie heel veel ofzo?Aham brahmasmi schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:51:
[...]
LoL, proef ik hier een licht sarcasme?Ik bedoel maar, alles aan die muis is gericht op gamers (goeie sensor, laag gewicht, soepele dunne draad, goeie grip op de linker en rechter muisknop) maar die zijkanten vind ik wel een onuitstaanbaar gebrek aan grip hebben. Misschien dat die Steelpad Steel Grip stickers een uitkomst zijn... (zo niet dan zijn lijmresten makkelijk genoeg te verwijderen van die gladde zijkanten
)
Heb echt nergens last van hier namelijk.
Misschien houd ik de muis wel heel anders vast dan jullie tijdens het gamen.
Anoniem: 107327
Getver, ik gister naar de MM in Breda, nooit van gehoord
MM heeft toch overal hetzelfde assortiment?

Toevallig terwijl je een knop ingedrukt houd? Even nakijken, daar heb ik namelijk ook last van. Als ik te hard druk en ik wil tekst selecteren van grote documenten/websites, dan kan ik ook niet scrollen. Als ik daarintegen, zachtjes de muisknop indruk, kan ik wel vrij en blij scrollen ondertussen. (zeker als ik op het randje druk van de muisknop)ViperGTS schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:02:
[...]
en waar ik nu sinds een paar dagen last van heb, is dat ik soms over het scrollwiel glij met mn vingeren ik dus niet scroll, het wieltje lijkt wel te glad, of mijne is nu al afgesleten
Dit is het enige nadeel wat ik tot op heden gevonden heb bij de diamondback, voor de rest werkt hij naar gelieven. Mis alleen dat de knoppen een beetje sticky zijn. Bij de boomslang kon je de knoppen wat sticky maken door er even overheen te wrijven, deze knoppen zijn gewoon van plastic lijkt het wel
Nee, elke MM heeft zijn eigen assortiment en prijzen.Anoniem: 107327 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:40:
Getver, ik gister naar de MM in Breda, nooit van gehoordMM heeft toch overal hetzelfde assortiment?
PSN: Shiver23
Je wilt plakkerige knoppen?LinuX-TUX schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:49:
[...]
Mis alleen dat de knoppen een beetje sticky zijn. Bij de boomslang kon je de knoppen wat sticky maken door er even overheen te wrijven, deze knoppen zijn gewoon van plastic lijkt het wel
Vies ventje
Nee, sticky knoppen/grip op m'n knopjes, vond het altijd wel fijn in de hand liggen + je kon ze een beetje vormen. Helemaal mooi, kan je hem heel erg fijn/gevoelig afstellen. ( tijdje gehad, dat optillen en neerzetten al de oorzaak was dat ik als een debiel in het veld stond te schieten ... maargoed
Ik vond het wel toegevoegde waarde hebben bij hoe zo'n muis in mijn hand lag. Ook de achterste rand was van dat materiaal, als je dan je hand laat rusten, kan je muis gewoon HAAST niet verschuiven als je stevig bezig bent in een spel. Met de DB ben ik toch ietsjes aan het knijpen aan de zijkantjes, omdat ik daar op die rand ook zo'n soort grip heb, terwijl ik dit toch onnodig acht.
Misschien maar tijd dat ik het interieur overzet naar het exterieur van de boomslang. Van die 2 extra knoppen gebruik ik er maar effectief 1, omdat ik gewoon een kluns ben met mijn pink en dus die 2 knopjes dezelfde letter heb ge-assigned. Week geprobeerd om eraan te wennen, krijg het nog niet onder de knie
Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon de Boomslang hebben genomen en dan die achter kant een beetje lager maken en klaar is kees : Perfecte muis !!!LinuX-TUX schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:42:Misschien maar tijd dat ik het interieur overzet naar het exterieur van de boomslang. Van die 2 extra knoppen gebruik ik er maar effectief 1, omdat ik gewoon een kluns ben met mijn pink en dus die 2 knopjes dezelfde letter heb ge-assigned. Week geprobeerd om eraan te wennen, krijg het nog niet onder de knie
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Niet de achterkant lager (ben er wel aan gewend), maar het draadje fijner, dat was van die muis weer het grootste hekelpunt voor mijnero355 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:07:
[...]
Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon de Boomslang hebben genomen en dan die achter kant een beetje lager maken en klaar is kees : Perfecte muis !!!
offtopic:
En natuurlijk, veel muizen kampten met knoppen die bleven hangen en rollers die snel verbogen waren. Vind het maar allemaal onzin en bijzaak. Rollers verbogen: 80% op een beurs geweest of iets in een stuntaanbieding omdat de doos gevallen was. Moest voor mijn vader een keer terug gaan naar een zaak en die bekende ook netjes dat ze die muisjes naar beurzen hadden gesleurd en dat ik misschien meer geluk had met de ruilmuis
(beurs= dozen in bakken tossen, naar beurs sjesen, en in een grote andere bak "pleuren" .... 3 dagen later er weer uit halen, in de vrachtwagen gooien en weer terug scheuren)
Knoppen die bleven hangen, weet nooit hoe dat ontstaan is. Weet wel dat bij de V3 die mijn vader had, geen van de 2 er last van hadden. De mijne bleef weer wel hangen (V1) en die heb ik zelf gefixed toen ik de ledmod erop losliet. ( voordeel van de licht kneedbare buttons
) .... niet zeuren over dat plaatje, ik had toen nog geen digicam. Als thumbnail ziet hij er artistisch uit, maar dit is direct de link naar de wat grotere versie. Je zie waar de buttons het glas raken van de scanner 
En natuurlijk, veel muizen kampten met knoppen die bleven hangen en rollers die snel verbogen waren. Vind het maar allemaal onzin en bijzaak. Rollers verbogen: 80% op een beurs geweest of iets in een stuntaanbieding omdat de doos gevallen was. Moest voor mijn vader een keer terug gaan naar een zaak en die bekende ook netjes dat ze die muisjes naar beurzen hadden gesleurd en dat ik misschien meer geluk had met de ruilmuis
Knoppen die bleven hangen, weet nooit hoe dat ontstaan is. Weet wel dat bij de V3 die mijn vader had, geen van de 2 er last van hadden. De mijne bleef weer wel hangen (V1) en die heb ik zelf gefixed toen ik de ledmod erop losliet. ( voordeel van de licht kneedbare buttons
Anoniem: 56059
Ga m gebruiken met m'n nieuwe systeem, heb nu een MX510, maar deze vind ik toch wat tegenvallen, oppervlak slijt behoorlijk, en is idd zweterig....hehe
Viper
Ik heb hem zelf deze week aangeschaft in de wetenschap dat dit de ultieme muis is. Zelfs na hem getest te hebben bij een vriend van me die hem ook heeft maar hij blijft alle verwachtingen te boven gaan. Ik had hiervoor een mx310 wat ik zeer tevreden over was (zoals iedereen over zijn muis is), maar nu wil ik hem echt niet meer kwijt.
Voor mensen in en bij zwolle, de MM daar had ze uitverkocht en het is niet zeker offie daar nog terug komt. Het zaakje de 'Entertainer' heeft hem echter nog wel in beide varianten. Ze zijn officiele razer importeur geworden dus hebben alle zooi die je nodig hebt.
Voor mensen in en bij zwolle, de MM daar had ze uitverkocht en het is niet zeker offie daar nog terug komt. Het zaakje de 'Entertainer' heeft hem echter nog wel in beide varianten. Ze zijn officiele razer importeur geworden dus hebben alle zooi die je nodig hebt.
Ik heb ook een diamondback en ik heb nu een Mac Mini gekocht, het is alleen wel jammer dat er geen drivers zijn voor Mac OS X 
De muis doet het perfect maar de extra knoppen niet...

Bij de Mac kan je toch maar 1 muisknop gebruiken??Bierkameel schreef op zondag 06 februari 2005 @ 13:05:
Ik heb ook een diamondback en ik heb nu een Mac Mini gekocht, het is alleen wel jammer dat er geen drivers zijn voor Mac OS X
Ik snap ook niet zo goed waarom je zo'n muis op een mac wilt gebruiken, magoed.
Grrr... Mijn linker muisknop piept...
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
ik heb nu al tot 2x toe gehad dat de razer spontaan uitvalt onder het computeren 
enige wat helpt is een reboot
meer mensen dit gehad??? ik heb trouwens NIET de razer drivers geinstalleerd en het is nu al een dag of 4 niet meer gebeurd....

enige wat helpt is een reboot
meer mensen dit gehad??? ik heb trouwens NIET de razer drivers geinstalleerd en het is nu al een dag of 4 niet meer gebeurd....
PIII 800@804 Mhz
Als je dat niet begrijpt is het niet zo verwonderlijk dat je niet weet dat het MacOS al jaren (vanaf System 8 geloof ik al) prima omgaat met meerdere knoppen. Met name Logitech levert prima ondersteuning voor MacOS.Shiver23 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:16:
[...]
Bij de Mac kan je toch maar 1 muisknop gebruiken??
Ik snap ook niet zo goed waarom je zo'n muis op een mac wilt gebruiken, magoed.
Ook op de Mac zijn er zat FPSen die net wat beter spelen met een betere muis.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik wil een andere muis gaan kopen. Maar nu zat ik dus aan de logitech te denken. Maar weet iemand toevallig wanneer de Logitech MX518 uitkomt?, anders koop ik de 510 en komt volgende maand de 518 uit.
MvG. Jack©©:9
MvG. Jack©©:9
Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300
Ik heb gisteren mijn PC even helemaal opnieuw geinstalleerd. Nu heb ik de laatste drivers van Razerzone afgehaald.
Is het zo dat ze de nummer van de muisknoppen hebben omgedraaid?
Ik had namelijk bij mijn duim knop 4 en 5. Dit is nu in 1x knop 4 en 6 geworden.
Ik kan nergens vinden dat ik dit kan veranderen. Klopt dit? Of zie ik iets over het hoofd.
Ik had namelijk bij mijn duim knop 4 en 5. Dit is nu in 1x knop 4 en 6 geworden.
Ik kan nergens vinden dat ik dit kan veranderen. Klopt dit? Of zie ik iets over het hoofd.
Anoniem: 129448
Ben van plan de Razor Diamondback te halen bij MM A,dam (weet iemand ofie daat verkrijgbaar is )
Mijn vraag is alleen hoe zit het met die duim/side - knoppen.
Gebruik namelijk al 3 jaar de oude vertrouwde Logitech Dual Optical met duimknop op de perfecte plek.

Nu lees ik overal verschillende verhalen over de posities van die side knoppen op de Diamondback.
Maar is dit te vergelijken met de dual optical of totaal niet.
iig bedankt.
Gebruik namelijk al 3 jaar de oude vertrouwde Logitech Dual Optical met duimknop op de perfecte plek.

Nu lees ik overal verschillende verhalen over de posities van die side knoppen op de Diamondback.
iig bedankt.
de duimknoppen aan de rechterkant zitten wat mij betreft primaAnoniem: 129448 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:09:
Ben van plan de Razor Diamondback te halen bij MM A,dam (weet iemand ofie daat verkrijgbaar is )
[afbeelding]
iig bedankt.
alleen aan de linkerkant heb je er nog 2, die dus totaal nutteloos zijn
je gebruikt of rechts of links, ligt eraan of je linkshandig of rechtshandig bent...
PIII 800@804 Mhz
Anoniem: 129448
de duimkoppen links (2) zijn neem ik aan de pinkknoppen !
Dus de duimknop zelf rechts op de muis werkt prima ? (voor rechtshandigen)
voor mij betreft welAnoniem: 129448 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 15:21:
de duimkoppen links (2) zijn neem ik aan de pinkknoppen !
en de zogenaamde 'pinkknoppen' dan vind ik je knap als je er met je pink bijkomt
iets anders: ik had al eerder gepost dat mijn scrollwiel zo ontzettend glad is, ik glij er soms gewoon overheen zonder te scrollen
mn broer heeft ook deze razer, en bij hem is dit wiel lekker stroef....zo was mijne ook (2 dagen ongeveer

heeft iemand tips hoe ik dat ding stroever kan maken?? (1 of ander spul erop smeren? of doekje? schuurpapier? lol)
PIII 800@804 Mhz
Iemand?Shiver23 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:55:
Ik heb gisteren mijn PC even helemaal opnieuw geinstalleerd. Nu heb ik de laatste drivers van Razerzone afgehaald.
Hoe staat het nou eigenlijk met de drivers van de Diamonback? Zit daar een beetje schot in? Ik heb niet opgevangen dat het probleem dat de sensitivity op maximaal moest staan om geen acceleratie te hebben, opgelost is. En als je 'm zonder drivers gaat gebruiken, zit je dus (in de meeste spellen) met een drieknops muis en on-the-fly sensitivity veranderen is er dan ook niet bij...
Als ze het echt gamer-vriendelijk willen maken, zouden ze een advanced tabje in de driver moeten stoppen waarbij je de sensitivity en acceleration gewoon beide met waarden tussen 0 en 100 in kan stellen.
Als ze het echt gamer-vriendelijk willen maken, zouden ze een advanced tabje in de driver moeten stoppen waarbij je de sensitivity en acceleration gewoon beide met waarden tussen 0 en 100 in kan stellen.
Zonder drivers zit je in spellen met een 5 knopsmuis (Games die meer dan 3 muisknoppen herkennen, tegenwoordig dus bijna allemaal)Aham brahmasmi schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:13:
Hoe staat het nou eigenlijk met de drivers van de Diamonback? Zit daar een beetje schot in? Ik heb niet opgevangen dat het probleem dat de sensitivity op maximaal moest staan om geen acceleratie te hebben, opgelost is. En als je 'm zonder drivers gaat gebruiken, zit je dus (in de meeste spellen) met een drieknops muis en on-the-fly sensitivity veranderen is er dan ook niet bij...
Er zijn nog steeds veel mensen die spellen zoals Quake 3 en CS spelen, op een redelijk hoog (amateur)niveau. Ik zou waarschijnlijk nooit overwogen hebben om een gamersmuis zoals de Razer DB te kopen als ik niet elke dag Quake 3 speelde...
CS herkent iig de knoppen zonder drivers, Quake 3 weet ik niet zeker.Aham brahmasmi schreef op zondag 20 februari 2005 @ 03:09:
Er zijn nog steeds veel mensen die spellen zoals Quake 3 en CS spelen, op een redelijk hoog (amateur)niveau. Ik zou waarschijnlijk nooit overwogen hebben om een gamersmuis zoals de Razer DB te kopen als ik niet elke dag Quake 3 speelde...
Q3 niet (ondersteunt alleen mouse1, 2 en 3). Heb je het niet toevallig over CS: Source?
Nope, Counter-Strike 1.6.Aham brahmasmi schreef op zondag 20 februari 2005 @ 15:53:
Q3 niet (ondersteunt alleen mouse1, 2 en 3). Heb je het niet toevallig over CS: Source?
Heb primary en secondary weapon gebind aan de 2 linkse extra knoppen en jump aan de 2 rechtse extra knoppen.
ben ik echt de enige met zo'n glad scrollwiel??? ik erger me er echt aan
het is verder namelijk een prima muis, ook al had het licht niet gehoeven.....(weerspiegelt in mn tv)
maar ik ben dus te laat om te ruilen....heeft iemand tips waarmee ik dat wiel stroever krijg zonder te slopen???
het is verder namelijk een prima muis, ook al had het licht niet gehoeven.....(weerspiegelt in mn tv)
maar ik ben dus te laat om te ruilen....heeft iemand tips waarmee ik dat wiel stroever krijg zonder te slopen???
PIII 800@804 Mhz
yup, seems so.. Ik heb er iig geen last van. Het enige waar ik nog steeds last van heb is een piepende linker muisknop, maar dat fix ik zelf nog wel eens (hoop ik).
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Met een mesje misschien horizontale sneetjes maken in het scrollwheel?ViperGTS schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 00:15:
Zelf heb ik er overigens geen last van, maar het scrollwheel is inderdaad gladder dan bij andere muizen.
Met wat schoonmaakalcohol (te krijgen bij de drogist of apotheek) kun je het wiel iig wat ontvetten waardoor het al wat stroever zou moeten worden. Als je echt fijn schuurpapier kunt vinden (P1000 of fijner denk ik) kun je het ook proberen iets op te ruwen. Met grof schuurpapier moet je het natuurlijk niet proberen want dan maak je alleen krassen. Het wiel zou ik sowieso even uit je muis halen als je met schuurpapier aan de slag gaat. Anderzijds moet je als je gaat ontvetten natuurlijk het vet wat aan het muiswiel (de as en het 'klikgedeelte') zit om het soepel te laten draaien/klikken niet verwijderen.ViperGTS schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 00:15:
Razer Diamondback killer? 
eBay-object 5172025861 (loopt af op 14-mrt-05 17:48:49 CET) - Logitech MX 518 Optical Gaming Mouse 1600 DPI MX518 USB
97 van de 100 stuks nog op voorraad.
Het lijkt me dat er nog geen nieuwe mouseware drivers voor zijn alleen...
eBay-object 5172025861 (loopt af op 14-mrt-05 17:48:49 CET) - Logitech MX 518 Optical Gaming Mouse 1600 DPI MX518 USB
[ Voor 16% gewijzigd door Aham brahmasmi op 05-03-2005 11:09 ]
Deze muis gebruikt dezelfde sensorAham brahmasmi schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 11:04:
Razer Diamondback killer?
Ah, ik las dat hij de sensor van de MX1000 zou gebruiken, maar ook dat de gelekte info wat onjuistheden bevat. Niettemin kan de MX518 nog wel een Diamondback killer zijn, aangezien de muis meer dan alleen een sensor is (ook de behuizing en de drivers (!) zijn van belang).
De MX1000 sensor is een doodsimpele 800 DPI optische sensor. Absoluut een andere sensor dan degene die in de Diamondback zit en in de MX518 zal komen. De enige sensor die op dit moment 1600DPI aankan is de A3037 van Agilent.Aham brahmasmi schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:13:
[...]
Ah, ik las dat hij de sensor van de MX1000 zou gebruiken, maar ook dat de gelekte info wat onjuistheden bevat. Niettemin kan de MX518 nog wel een Diamondback killer zijn, aangezien de muis meer dan alleen een sensor is (ook de behuizing en de drivers (!) zijn van belang).
En inderdaad, met twee muizen die qua technische specs hetzelfde zijn, geven vorm, gewicht en drivers de doorslag.
Voor mij zijn de vorm en gewicht van de Diamondback een grote plus (hierbij baseer ik mij op de vorm en het gewicht van de MX500/510).
Qua drivers is de Diamondback niet handig op dit moment. (Het is gewoon beter om geen driver te installeren, is ook nergens voor nodig, m.i. )
[ Voor 26% gewijzigd door Kanarie op 05-03-2005 21:26 ]
Deze MX518 is nu alleen al goedkoper dan de DB terwijl hij nog niet eens officiëel geintroduceerd is.
Bij de duitse winkel die de MX518 op eBay verkoopt is de Diamondback 46,95 en de MX518 49,95.
Goedkoper dan de DB bij introductie en de prijs in de gemiddelde winkel/webshop nu... 
Ok, de MX518 zal in veel shops waarschijnlijk ook wel boven de 50 euro geprijst gaan worden. 't Zal te maken hebben met het feit dat Logitech veel en veel groter is dan Razer dat ze iets lagere prijzen kunnen hanteren.
Edit: toch niet: €48,56 bij Perfect systems. Is vandaag aan de pw toegevoegd, maar hij is nog niet op voorraad.
Ook als je 'm op ebay koopt moet je nog een maandje wachten:
Ok, de MX518 zal in veel shops waarschijnlijk ook wel boven de 50 euro geprijst gaan worden. 't Zal te maken hebben met het feit dat Logitech veel en veel groter is dan Razer dat ze iets lagere prijzen kunnen hanteren.
Edit: toch niet: €48,56 bij Perfect systems. Is vandaag aan de pw toegevoegd, maar hij is nog niet op voorraad.
Ook als je 'm op ebay koopt moet je nog een maandje wachten:
Edit2: Nog iets: de MX518 zou 473 g moeten wegen. Ik heb nergens kunnen vinden hoeveel de Diamondback weegt. Iemand?Auslieferung startet voraussichtlich ab dem 1. April 2005! Verzögerungen durch den Hersteller sind nicht ausgeschlossen.
[ Voor 115% gewijzigd door Aham brahmasmi op 07-03-2005 23:35 ]
Nou ik weet een ding zeker na mijn razor 1000dpi nooit meer een. Slechte vorm toen. Ok hij was snel, maar echt rsi vrij was hij niet, ook was het schoonmaken van het balletje elke week een MUST. Ik gebruik nu een oude Logitech wheelmouse m-s48a. Lekker oud met balletje en niet kapot te krijgen.
Altijd geneuk met die drivers toen. Ik ga liever nu voor een ms of logitech muis enkel vanwege dat de drivers tenminste elke half jaar geupdate worden.
Mijn volgende muis word lekker een logitech (denk 310 of 510), mocht ik geld en zin hebben om een andere muis te kopen. (Op dit moment niet echt)
Altijd geneuk met die drivers toen. Ik ga liever nu voor een ms of logitech muis enkel vanwege dat de drivers tenminste elke half jaar geupdate worden.
Mijn volgende muis word lekker een logitech (denk 310 of 510), mocht ik geld en zin hebben om een andere muis te kopen. (Op dit moment niet echt)
Schoonmaken is sowieso een must als je intensief pc gebruiker (gamer) bent en een balmuis gebruikt.Nimrod|IA schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:27:
Ik gebruik nu een oude Logitech wheelmouse m-s48a. Lekker oud met balletje en niet kapot te krijgen.
Het punt met de drivers van Logitech is juist dat ze bij het uitbrengen van de muis al gewoon goed zijn. De nieuwe drivers die steeds uitkomen voegen alleen ondersteuning voor nieuwe modellen toe.

[ Voor 200% gewijzigd door Peentje op 12-03-2005 18:52 . Reden: op een bericht reageren van augustus 2004 ]
Dell Latitude E7450
Anoniem: 59730
MX 518
Verstandig om hem nu al te bestellen/geld over te maken!? Aangezien nog niet bekend is wanneer ze worden geleverd...
Of gewoon bestellen en bijvoorbeeld onder rembours. Zodat we het geld nog even op zak kunnen houden..
Verstandig om hem nu al te bestellen/geld over te maken!? Aangezien nog niet bekend is wanneer ze worden geleverd...
Of gewoon bestellen en bijvoorbeeld onder rembours. Zodat we het geld nog even op zak kunnen houden..
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 59730 op 14-03-2005 00:38 ]
Ik had exact hetzelfde als jou, met de razer viper na 1-2 uur gamen al last van mijn hand.Nimrod|IA schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 22:27:
Nou ik weet een ding zeker na mijn razor 1000dpi nooit meer een. Slechte vorm toen. Ok hij was snel, maar echt rsi vrij was hij niet, ook was het schoonmaken van het balletje elke week een MUST. Ik gebruik nu een oude Logitech wheelmouse m-s48a. Lekker oud met balletje en niet kapot te krijgen.
Dus aan de kant dat ding en nooit weer gebruikt, nu op goed geluk toch maar de diamondback gekocht vanwege de goede verhalen en de vorm zag er beter uit dan de viper.
Blij dat ik t gedaan heb want oh oh oh wat een heerlijk muisje en niks nergens last van...
Mijn vertrouwen in Razer is weer volledig hersteld..
Ik hebzelf ook de Razer Diamonback, aan het begin was ik een beetje sceptisch maar het is echt een hele fijne en zeer snelle muis.
Grootste voordeel vind ik is de vorm en de Diamondback is van normaal formaat: eindelijk niet zo'n grote baksteen in je hand
(is natuurlijk wel handig als je niet zo grote handen hebt)
Grootste voordeel vind ik is de vorm en de Diamondback is van normaal formaat: eindelijk niet zo'n grote baksteen in je hand
[ Voor 17% gewijzigd door Terryb47 op 14-03-2005 06:25 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Waarom... wacht gewoon tot ze echt leverbaar zijn. Wie weet zakt de prijs al vrij snel ietsjes.Anoniem: 59730 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 00:36:
MX 518
Anoniem: 59730
Ja ok, maar als je kijkt naar de prijs van de MX 510, die is in al die tijd, zo goed als niks gedaald.Aham brahmasmi schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:11:
[...]
Waarom... wacht gewoon tot ze echt leverbaar zijn. Wie weet zakt de prijs al vrij snel ietsjes.
De prijs waartegen de MX 518 nu wordt aangeboden is maar 10 euro hoger dan de MX 510. Terwijl de 518 meer te bieden heeft.
Maar ik wacht nog even.
Whaha. Cool.
Het zou best goed kunnen werken, maar ik denk dat je bij lang gamen een erg verkrampte hand krijgt, omdat je die nergens op kunt rusten.
Het zou best goed kunnen werken, maar ik denk dat je bij lang gamen een erg verkrampte hand krijgt, omdat je die nergens op kunt rusten.
Anoniem: 59730 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:47:
[...]
Ja ok, maar als je kijkt naar de prijs van de MX 510, die is in al die tijd, zo goed als niks gedaald.
Anoniem: 126016
Negeer mijn link. Overduidelijk goedkope hype-marketing rommel:
http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1203345,00.asp
http://gear.ign.com/articles/358/358237p1.html
De strijd blijft tussen mx518(?) en de DB.
http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1203345,00.asp
http://gear.ign.com/articles/358/358237p1.html
De strijd blijft tussen mx518(?) en de DB.
vraagje:
is het mogelijk om het volume van windows te binden aan de zijknoppen van de razer??
is het mogelijk om het volume van windows te binden aan de zijknoppen van de razer??
PIII 800@804 Mhz
Als het voor gebruik in een spel is: in spellen zoals Quake 3 kan het wel met een simpel scriptje, wat je weer kunt binden aan twee toetsen die je bij je Razer als keystrokes voor de zijknoppen instelt. Voor gebruik in windows zelf moet je denk ik een programma'tje zien te vinden.ViperGTS schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 00:05:
vraagje:
Ik wil heel graag de juiste drivers gebruiken, maar dit lukt dus niet. Support van razer opgezocht en 2 dingen gevolgd zoals muis afkoppelen en alles deinstalleren en de nieuwste installeren. Daarna staat er ergens dat je de goede .inf moet pakken, maar als ik dat doe dan zegt windows irritant dat dat er geen informatie staat over mijn hardware 
Wat nu te doen?? Alvast bedankt!
Opgelost
Opgelost
[ Voor 2% gewijzigd door lawaai op 27-03-2005 16:35 . Reden: opgelost ]
Tot Razer de nieuwe 5.x driver releast raad ik mensen eigenlijk aan om geen driver te installeren maar gewoon de muis in te pluggen en de standaard windows drivers te gebruiken.lawaai schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:26:
Ik wil heel graag de juiste drivers gebruiken, maar dit lukt dus niet. Support van razer opgezocht en 2 dingen gevolgd zoals muis afkoppelen en alles deinstalleren en de nieuwste installeren. Daarna staat er ergens dat je de goede .inf moet pakken, maar als ik dat doe dan zegt windows irritant dat dat er geen informatie staat over mijn hardware
Opgelost
Je kunt dan alle knoppen gebruiken en de volledige 1600 DPI.
Zojuist verschenen op de Razer website. Driver 5.0.4.0
http://www.razerzone.com/beta/Setup-2005-0321.rar
Updates to Win Control
1. New advanced features (in control panel)
a. CPL registry fix that prevents acceleration
b. 1600/400dpi toggle
2. Additional Windows Sensitivity Control
3. Addressed numerous bug issues
a. Side buttons that previously couldn’t be assigned
b. Scroll wheel bugs
NICE!THW Arie schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:19:
Zojuist verschenen op de Razer website. Driver 5.0.4.0
[...]
Meteen proberen
waarom zou je tussen 1600 en 400 dpi willen togglen???
ik ga ze wel proberen trouwens...
PIII 800@804 Mhz
Daarmee maak je je muis gewoon 4x minder gevoelig (niet minder accuraat).ViperGTS schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 20:42:
Om moeiteloos over te stappen van een MX300/500/510 (zonder drivers) naar een Diamondback.ViperGTS schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 20:42:
Ideaal die nieuwe drivers, geen acceleratie en 400dpi ! Zou alleen willen dat het switchen tussen 1600 en 400dpi wat makkelijker kon, bv met rechtermuisknop op het trayicon
Ik zou liever een versie hebben zonder LED's behalve voor de sensor dan.
ik heb de diamondback lava en vind hem stukken beter dan een mx510. ik heb ze alletwee getest, de mx510 heeft een irritante vorm en de razer gewoon simpel, maar wel comfortabel. Hij is echt super presies en lekker snel. Ook die grote knoppen zijn erg handig, ik ben geen fanboy maar dit is gewoon mijn mening.
Nodig:Aham brahmasmi schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:33:
Ik zou liever een versie hebben zonder LED's behalve voor de sensor dan.
1 Diamondback (Chameleon of Lava)
1 Schroevendraaier
1 Kniptang
Voor Chameleon:
Muis openschroeven, mousewheel led, KNIP!
Voor Lava:
Muis openschroeven, mousewheel led, KNIP!, hull LEDs, KNIP!
Hoe moet je dit precies werkend krijgen? In BF-V gebeurd er niks helaas_SouLmaN_ schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 01:59:
Ideaal die nieuwe drivers, geen acceleratie en 400dpi ! Zou alleen willen dat het switchen tussen 1600 en 400dpi wat makkelijker kon, bv met rechtermuisknop op het trayicon
Anoniem: 110668
Ik heb nu een MX510.. De technologie van de muis bevalt me prima maar ligt niet zo lekker in de hand vind ik, te groot! Misschien ga ik zo'n Plasma edition halen, die rode wou ik niet omdat ie zo lelijk is!
Moet dus nog ff kijken hoe het nou met de drivers zit van die Razors..
Moet dus nog ff kijken hoe het nou met de drivers zit van die Razors..
Razer Config scherm openen, dan op Advanced drukken en onderaan dat scherm kan je wisselen tussen 400 en 1600 dpi.lawaai schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:15:
[...]
Hoe moet je dit precies werkend krijgen? In BF-V gebeurd er niks helaas
Volgens de Agilent spec sheet zit er een hardware switch in de sensor firmware die deze omschakeling mogelijk maakt._SouLmaN_ schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:30:
[...]
Razer Config scherm openen, dan op Advanced drukken en onderaan dat scherm kan je wisselen tussen 400 en 1600 dpi.
Logitech gebruikt deze in ieder geval in de MX518. Of Razer ook deze switch gebruikt, of gewoon het aantal inputs door 4 deelt (effectief exact dezelfde oplossing) is op het moment nog niet duidelijk.
Ik zie dat staan, maar kan niks kiezen helaas._SouLmaN_ schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:30:
[...]
Razer Config scherm openen, dan op Advanced drukken en onderaan dat scherm kan je wisselen tussen 400 en 1600 dpi.
Je hebt 3 schuifjes... (master , windows, acceleration) maar kan niet op die getallen klikken ofzo.
ben van een Logitech MX500 naar een Logitech MX518 gegaan en ik moet zeggen er zijn wel wat verschillen :
- Zo voelt het oppervlak van de muis beter aan
- En kan ik de muis beter aansturen
- Bovendien is ie weer lekker glad
- De DPI switch is echt handig
Ben wel tevreden
- Zo voelt het oppervlak van de muis beter aan
- En kan ik de muis beter aansturen
- Bovendien is ie weer lekker glad
- De DPI switch is echt handig
Ben wel tevreden
Enjoy the joy
Installeer de beta 5.0.4.0 driver van www.razerzone.com.lawaai schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:10:
[...]
Ik zie dat staan, maar kan niks kiezen helaas.
Je hebt 3 schuifjes... (master , windows, acceleration) maar kan niet op die getallen klikken ofzo.
dat heeft ie, anders had ie geen windows schuifje...THW Arie schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:44:
[...]
Installeer de beta 5.0.4.0 driver van www.razerzone.com.
maar de drivers zijn volges mij nog een beetje buggy, de 1e keer deden ze bij mij ook niet veel (ik had ze over versie 4 heengekopieerd)
na alles eens helemaal te verwijderen deden ze het wel...
PIII 800@804 Mhz
Viper,
Daar zat ik ook al aan te denken
Ga dat vanavond wel even proberen!
Daar zat ik ook al aan te denken
Ga dat vanavond wel even proberen!
Laat ze die switch dan mogelijk maken via een muisknop of andere knoppen configuratie bij eventuele volgende drivers svpTHW Arie schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:23:
[...]
Volgens de Agilent spec sheet zit er een hardware switch in de sensor firmware die deze omschakeling mogelijk maakt.
Logitech gebruikt deze in ieder geval in de MX518. Of Razer ook deze switch gebruikt, of gewoon het aantal inputs door 4 deelt (effectief exact dezelfde oplossing) is op het moment nog niet duidelijk.
Werkt.. uninstallen en weer installen 
Nu nog ingame proberen!
Nu nog ingame proberen!
Anoniem: 141050
hmm, na wat gelezen te hebben over de logitech en de razer diamondbacks heb ik toch besloten om voor de Razer diamondback te gaan, maar nu wil ik weten waar je deze vindt 
Ik heb echt al in veel computerwinkels rond gekeken maar niets te vinden... Ik zou eens naar mediamarkt in België kunnen gaan, maar dan moet ik wel zeker weten dat ze daar zijn want het is redelijk lang rijden tot daar. Zijn er toevallig al Belgische bezitters van deze prachtmuis?
Waar heb je deze dan gehaald? Weet er iemand misschien winkels in de buurt van Mechelen waar ze dit dingetje al verkopen? 
*edit*
ik heb gekozen voor de Razer Diamondback met de Chameleon Green Look, omdat ik de andere iets te fel vind, wat vinden jullie daarvan? btw ik heb ergens zien staan dat de muizen met de chameleon look duurder zijn dan die met de lava look, als dit echt zo zou zijn..
maarja, het zou m'n keuze toch niet beïnvloeden omdat de Lava look veel te druk is wat je na een week al beu bent
Ik heb echt al in veel computerwinkels rond gekeken maar niets te vinden... Ik zou eens naar mediamarkt in België kunnen gaan, maar dan moet ik wel zeker weten dat ze daar zijn want het is redelijk lang rijden tot daar. Zijn er toevallig al Belgische bezitters van deze prachtmuis?
*edit*
ik heb gekozen voor de Razer Diamondback met de Chameleon Green Look, omdat ik de andere iets te fel vind, wat vinden jullie daarvan? btw ik heb ergens zien staan dat de muizen met de chameleon look duurder zijn dan die met de lava look, als dit echt zo zou zijn..

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 141050 op 03-04-2005 11:25 . Reden: typo ]
De eerste week van de introductie was de Chameleon inderdaad iets duurder. Op het moment liggen de Chameleon en de Lava voor dezelfde prijs bij de MediaMarkt.Anoniem: 141050 schreef op zondag 03 april 2005 @ 11:12:
hmm, na wat gelezen te hebben over de logitech en de razer diamondbacks heb ik toch besloten om voor de Razer diamondback te gaan, maar nu wil ik weten waar je deze vindt
Ik heb echt al in veel computerwinkels rond gekeken maar niets te vinden... Ik zou eens naar mediamarkt in België kunnen gaan, maar dan moet ik wel zeker weten dat ze daar zijn want het is redelijk lang rijden tot daar. Zijn er toevallig al Belgische bezitters van deze prachtmuis?Waar heb je deze dan gehaald? Weet er iemand misschien winkels in de buurt van Mechelen waar ze dit dingetje al verkopen?
*edit*
ik heb gekozen voor de Razer Diamondback met de Chameleon Green Look, omdat ik de andere iets te fel vind, wat vinden jullie daarvan? btw ik heb ergens zien staan dat de muizen met de chameleon look duurder zijn dan die met de lava look, als dit echt zo zou zijn..maarja, het zou m'n keuze toch niet beïnvloeden omdat de Lava look veel te druk is wat je na een week al beu bent
tnx maar weet je ook of ze al in België bij de Mediamarkt liggen?THW Arie schreef op zondag 03 april 2005 @ 12:04:
[...]
De eerste week van de introductie was de Chameleon inderdaad iets duurder. Op het moment liggen de Chameleon en de Lava voor dezelfde prijs bij de MediaMarkt.
*btw* waarom kiest de meerderheid voor een "lava look" diamondback terwijl (bijna) iedereen klaagt over teveel leds..
Volgens mij waren er veel meer lava's beschikbaar ten tijde van de release. Ik had iig geen keuze toen ik de mijne kocht.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De eerste vracht die in Europa (Duitsland) aankwam was inderdaad alleen Lava.ph4ge schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:00:
Volgens mij waren er veel meer lava's beschikbaar ten tijde van de release. Ik had iig geen keuze toen ik de mijne kocht.
Ook de MediaMarkt had eerst alleen maar Lava editions.
jah, eigenlijk vind ik de lava's toch mooier
ik ga zo meteen eens bellen naar mediamarkt om te zien of ze er nog in voorraad hebben, dan zou ik er misschien morgen eentje gaan halen
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 141050 op 03-04-2005 14:59 ]
Die blauwe dies cool... lawaai baalt van zijn vroege aankoop
omdat de chameleon helemaal lelijk is IMOAnoniem: 141050 schreef op zondag 03 april 2005 @ 12:23:
[...]
tnx maar weet je ook of ze al in België bij de Mediamarkt liggen?
*btw* waarom kiest de meerderheid voor een "lava look" diamondback terwijl (bijna) iedereen klaagt over teveel leds..
ik vind de rode nu best mooi, al vind ik nog altijd dat ze veel meer kleuren/versies uit hadden moeten brengen (zoals gewoon een helemaal zwarte variant zonder leds bv)
PIII 800@804 Mhz
Nou wil ik graag weten of iemand dat on the fly gedoe ook heeft werken, want bij mij doet ie niks helaas.. kan bij advanced wel 1600 en 400 instellen en dan wordt het ook echt minder, maar als ik knop 4 druk gebeurd er niks. Niet in windows en ook niet in BF-v
Of heb ik bij het installeren weer iets fout gedaan.. muis er pas later insteken ofzo??
verder ben ik wel blij hoor
Of heb ik bij het installeren weer iets fout gedaan.. muis er pas later insteken ofzo??
Muis 4 indrukken en aan je scrollwheel draaienlawaai schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:41:
Nou wil ik graag weten of iemand dat on the fly gedoe ook heeft werken, want bij mij doet ie niks helaas.. kan bij advanced wel 1600 en 400 instellen en dan wordt het ook echt minder, maar als ik knop 4 druk gebeurd er niks. Niet in windows en ook niet in BF-v
Thx man .. haha stom van me!