Perfect, nooit meer een ander.
er zit een 'speed' kant en een 'control' kant op. Waarbij de control kant een beetje zoals de traditionele everglide/ratpad aanvoelt, iets fijnkorreliger, maar daar lijkt het mees top. De 'speed' kant gebruik ik, die is gewoon supersmooth. Op andere fora schrijven mensen dat ze die _te_ glad vinden, maar dat vind ik wel meevallen.
Tis een muismat die 100 jaar meegaat, mooi afgewerkt aluminium, en het formaat is PRECIES zoals ik het zou willen. De vorm is ook nuttig, bij m'n ratpad kon ik me er niet zo goed in vinden.
In combinatie met de Diamondback is het geheel compleet, maintainance en carefree.
Ik heb trouwen totaal _geen_ problemen met die side buttons. De bolletjes die erop zitten zijn erg goed te vinden omdat de knoppen op zich goed geplaatst zijn.
De gegolvde muisknoppen zijn ook ideaal, je kan je vingers op meerdere manier goed schrap zetten op de muis. Een aspect waar ik eerder nooit bij stil heb gestaan.
Het feit dat je deze muis op zoveel manieren vast kan houden zonder controle te verliezen zorgt ook dat je moeiteloos lang kan gamen zonder dat je vingers in een positie vast gaan zitten oid. (Mensen die '2x' uur lange (LAN)marathons houden weten waar ik het over heb)
De instellingen waren ff wennen, (instellen duimknop als 'forward' en 'back' in je browser moet via de 'macro' optie).
On the fly sensitivity is uitermate fijn, niet een functie die je iedere dag gebruikt, maar wel een functie die je een hele hoop frustratie bespaard.
...gamen blijft leuk...