Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Op razerzone zie ik ook dat ze een nieuwe diamondback hebben.

Een blauwe! Ziet er echt heel gaaf uit! Vind het alleen net iets te duur om nog een DB te kopen :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Versie 5.0.5.0 staat al op razerzone.com. Helaas nog wel een probleem met de zijknoppen in Quake 3.
Updates: Buttons 4 & 5 now corrected in-game (Counter-Strike). There is an issue with buttons 4 & 5 in Quake 3 that we are aware of, and we are working on a solution to that.
Edit: met de drivers speelt het toch _stukken_ beter dan zonder. Je kunt de sensitivity veel preciezer instellen on-the-fly veranderen is wel erg handig (ookal kan ik dat al met een scriptje in veel(?) games).
Het enige probleem wat ik aan de drivers heb kunnen ontdekken is dat de middelste muisknop (muiswiel/mouse3) niet werkt als je autoscroll uitzet. Zo leek het tenminste... Het zou duidelijker zijn als je button3 gewoon als 'button3' kon instellen net als bij Logitech drivers.

[ Voor 47% gewijzigd door Aham brahmasmi op 11-04-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds kort ook een Razer Diamondback, en hij is super fijn. Maar ik erriteer me aan 1 ding, en dat is dat de Muisknop (de linker die je het meest gebruikt) piept. Echt super erritant, alsof het niet gesmeerd is ofzo.

Valt dit onder garantie? Ik heb hem via ebay gekocht, heb wel factuur enzo, dus opzich zou het geen probleem moeten zijn...maar toch :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Gaat als het goed is na een maandje weg, bij mij wel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

SouLmaN schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:29:
Gaat als het goed is na een maandje weg, bij mij wel iig.
Bij mij ook.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:14

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Topicstarter
En als het niet binnen een maand weg gaat, of je hier niet op kunt wachten:
http://razer.tigga.org/phpBB2/viewtopic.php?t=3717

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey mensen ik heb niet deze topic doorgenomen maar ik had 2 kleine vraagjes
Heeft het een meerwaarde de bijgeleverde muis drivers te installeren?
Ik game weleens, geen die hard gamer.

En...Zo af en toe wordt me muis niet gedetecteerd, dan moet ik even de muis unpluggen/pluggen...
Is dit op te lossen?

Geen muis drivers
USB1.1/2.0 correct werkend
MOBO: Asus A8N sli del

thanks

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:14

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 23:59:
Heey mensen ik heb niet deze topic doorgenomen maar ik had 2 kleine vraagjes
Heeft het een meerwaarde de bijgeleverde muis drivers te installeren?
Ik game weleens, geen die hard gamer.

En...Zo af en toe wordt me muis niet gedetecteerd, dan moet ik even de muis unpluggen/pluggen...
Is dit op te lossen?

Geen muis drivers
USB1.1/2.0 correct werkend
MOBO: Asus A8N sli del

thanks
Als je speciale functies aan de muisknoppen aan de zijkant wilt gebruiken, of On The Fly sensitivity dan hebben de drivers meerwaarde.
Wanneer de muis niet aan gaat bij het booten komt er niet genoeg stroom over de USB port.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THW Arie schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:18:
[...]

Als je speciale functies aan de muisknoppen aan de zijkant wilt gebruiken, of On The Fly sensitivity dan hebben de drivers meerwaarde.
Wanneer de muis niet aan gaat bij het booten komt er niet genoeg stroom over de USB port.
Thanks, het gekke is dat in de begin fase van het booten het muis gewoon aangaat, pas op het einde van de windows opstart procedure gaat het weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Raar. Bij het booten gaat bij mij de muis eerst even aan, dan weer even uit, en blijft daarna aan. Misschien een jumpertje op het mobo voor de USB standby-spanning op enabled zetten? (Kan wel zijn dat je muis dan aan blijft als je pc uit staat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carthorian
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik heb deze muis en ben er enorm tevreden van. Hij is klein en licht, wat toelaat dat je hem met je vingertoppen kan bedienen, Vier toetsen (bovenaan) en drie "touch-zones" die je kan instellen als shift-functie (druk op 1 van deze en je kan andere functie binden aan je vier toetsen) alsook bij de lift (opheffen en kan je weer nieuwe functies binden). Wat je waaraan bind is heel makkelijk in te stellen met het bijgeleverde programma, je kan ook met profielen werken (Windows, game A, game B, ...). Sommigen opperen misschien dat het ding geen scroll-toets heeft, maar dit kan je uiteindelijk weer gewoon binden aan 1 van je knoppen. Uiteindelijk kan je 20+ functies binden zonder je toetsenbord te gebruiken.

Je hebt veel keuze om je uiterlijk te wijzigen bij bestelling, hoewel ik zou aanraden om een standaard 'top' te nemen, aangezien de verf hierop geen jaren meegaat (ik heb soms wel klamme handen en geen ervaringen hoe dit met andere muizen zit. Dit is de eerste muis waar ik echt tevreden van ben en langer dan 1j gebruik).

Ik vind het zeker een aanrader voor iedereen die graag een muis met zijn vingers bediend en veel aan zijn muis bind (ik gebruik het qua games als WoW, counter-strike maar ook in programma's als photoshop en dergerlijke. Je kan werkelijk elke toetsencombinatie aan een toets plakken)

Ik ga geen uitgebreide review neerpennen, als je vragen hebt mag je ze gerust stellen (stuur ook even een pm) en probeer ik ze zo goed mogelijk te beantwoorden.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste