Ik heb deze muis en ben er enorm tevreden van. Hij is klein en licht, wat toelaat dat je hem met je vingertoppen kan bedienen, Vier toetsen (bovenaan) en drie "touch-zones" die je kan instellen als shift-functie (druk op 1 van deze en je kan andere functie binden aan je vier toetsen) alsook bij de lift (opheffen en kan je weer nieuwe functies binden). Wat je waaraan bind is heel makkelijk in te stellen met het bijgeleverde programma, je kan ook met profielen werken (Windows, game A, game B, ...). Sommigen opperen misschien dat het ding geen scroll-toets heeft, maar dit kan je uiteindelijk weer gewoon binden aan 1 van je knoppen. Uiteindelijk kan je 20+ functies binden zonder je toetsenbord te gebruiken.
Je hebt veel keuze om je uiterlijk te wijzigen bij bestelling, hoewel ik zou aanraden om een standaard 'top' te nemen, aangezien de verf hierop geen jaren meegaat (ik heb soms wel klamme handen en geen ervaringen hoe dit met andere muizen zit. Dit is de eerste muis waar ik echt tevreden van ben en langer dan 1j gebruik).
Ik vind het zeker een aanrader voor iedereen die graag een muis met zijn vingers bediend en veel aan zijn muis bind (ik gebruik het qua games als WoW, counter-strike maar ook in programma's als photoshop en dergerlijke. Je kan werkelijk elke toetsencombinatie aan een toets plakken)
Ik ga geen uitgebreide review neerpennen, als je vragen hebt mag je ze gerust stellen (stuur ook even een pm) en probeer ik ze zo goed mogelijk te beantwoorden.