Nieuwe jewel notebook? Jewel Diamond 2500 Centrino

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 4.108 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Nee, er is een duidelijk verschil in de aanslagen op de linkerkant van het toetsenbord en de rechterkant.

Nog een kleine toevoeging:

Ik was vanmorgen een dvd-tje aan het branden en de dvd-brander maakte tijdens het branden een klein licht trillend geluid (als een kat die spint). Ik heb geen ervaring met laptops en ben alleen de branders van desktops gewend, iemand al cd's en dvd's gebrand? of dit geluid normaal??? (verders is het branden goed gegaan)

thx alot

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:51
haal de brander er eens uit en stop 'm erop nieuw in, soms helpt dat

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 00:25:
Heb de wireless knop aangezet maar hielp niet zal zo nog even firewall uit proberen te zetten.

Als ik IE open probeert ie de proxy settings te zoeken.

Als ik probeer om het ip adres te refreshen zegt ie:

Windows could not finish repairing the problem because the following actie cannot be completed:

TCP/IP is not enabled for this connection. Cannot proceed.

Verder word de realtek kaart gebruikt voor local area network en de 1394 net adapter voor het internet klopt dit ook?
Is er nou echt niemand hier die de foutmelding gelezen heeft? :?
Het enige wat je moet doen is bij 'Netwerkverbindingen' de eigenschappen van de betreffende netwerkverbinding opvragen en het TCP/IP protocool toevoegen, of als het al toegevoegd is even het vinkje ernaast aanzetten.
OMG, Windows opnieuw installeren... :z