Nieuwe jewel notebook? Jewel Diamond 2500 Centrino

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 4.101 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op www.computerpirates.nl kwam ik een jewel notebook tegen die ik nog niet op de jewel site zelf had gezien. Als je naa de specs kijkt valt vooral de videokaart op. ook de prijs is bijzonder goed.

Jewel Diamond 2500 Centrino

Centrino Intel Pentium M 715 1,5 GHz, 15,4" WXGA TFT, 256 MB, 40 GB (5400rpm), ATI M11 Radeon 256 MB, 24x DVD/CD-RW Combo, Intel 2200 802.11B+G Wireless Lan 11 + 54 MB, TV Out, SD Cardreader

€ 1,014.00 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoomie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:17
Wat misschien wel een toffe functie is, is dat je een interne tv tuner er bij kan bestellen. Heeft iemand enig idee hoe de beeldkwaliteit hiervan zou zijn?

Computerpirates heeft nu ook een speciale editie, deze heeft DVD+- een grotere HD en 1*512 geheugen, is ook geen slechte aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze laptop van de week besteld bij computerpirates met de volgende specs:

Intel Pentium Centrino M 725 - 1,6GHz
512MB DDR (1x512MB)
ATI M11 Radeon 256 MB _/-\o_
60 GB 5400rpm-8MB
15,4" WXGA TFT
DVD-RW (+/-)
Intel 2200 802.11B+G Wireless Lan 11 + 54 MB
3 jaar pickup & return garantie

Ik verwacht hem vrijdag binnen te hebben, zal dan wel een reviewtje hier plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoomie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:17
@ Kingfin
Ik heb er ook een besteld. Zelfde specs alleen met pentium m 735. Weet je zeker dat je hem vrijdag krijgt? Bij mij hadden ze het over 5 dagen levertijd vanaf woensdag. Dit omdat jewel hem schijnbaar pas woensdag binnen krijgt.

Verwijderd

Jewel Diamond 2500
Afbeeldingslocatie: http://www.jewelnotebooks.nl/images/products/diamond-2500-big.jpg

- Bekijk deze link voor de website van de fabrikant.
- Bekijk hier de prijzen en de winkels die hem aanbieden.

Ik ben van plan deze config te kopen (waarschijnlijk ook bij Computer Pirates):

JEWEL2500AKTIE Jewel Diamond 2500 - AKTIE!!!

15.4" WXGA TFT,
DVD/CD(DVD-RW(+/-)),
Garantie(3 jaar carry-in garantie),
Geheugen(1 GB DDR (2x512MB)),
ATI M11 Radeon 256 MB (dedicated geheugen),
Processor(Intel Pentium M 725 - 1,6GHz),
Vaste schijf(60 GB 7200rpm-8MB),
Pixel Vrij Garantie(Pixel vrije garantie (8 dagen)),

1,422.00 euro inclusief b.t.w?

Deze config is goedkoop in vergelijking met andere laptops (acer, aopen, etc) waar zit hem het verschil in? :/
Iemand daar tips/opmerkingen over? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 12:30 ]

Verwijderd

De behuizing lijkt wel een menging van verschillende laptops. De drie ledjes rechtsvoorin net als bij asus, en de drie geluidsingangen/-uitgangen linksvoorin als bij acer. Het kan aan mij liggen maar hij lijkt het meest op zo'n serie van asus notebooks. Ik vind hem op het plaatje er mooi uitzien.

Edit: Op de meeste sites ziet ie er anders uit dan het plaatje wat jij hierboven post. Alleen bij het eerste resultaat van kelkoo geeft ie dat plaatje aan, voor de rest allen met de drie geluidsingangen/-uitgangen in het midden.

Edit: oh ik zie het al, je hebt het plaatje van de jewel site gehaald, dan zal het wel goed zijn. En de meeste winkels fout op één na dan (op kelkoo).

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 16:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 15:57:
De behuizing lijkt wel een menging van verschillende laptops. De drie ledjes rechtsvoorin net als bij asus.......
......... Ik vind hem op het plaatje er mooi uitzien.

Edit: Op de meeste sites ziet ie er anders uit dan het plaatje wat jij hierboven post. Alleen bij het eerste resultaat van kelkoo geeft ie dat plaatje aan, voor de rest allen met de drie geluidsingangen/-uitgangen in het midden.
Dat viel mij inderdaad ook op op de officiele Jewel-site staat het plaatje wat ik hierboven gepost heb.
Maar op sommige andere site's staat ook dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.funprice.nl/image.html?id=18476%5D

Dit lijkt mij een geheel ander model?
Ik ben van plan hierover een winkel te e-mailen.

Verwijderd

Net als je zei, deze laptop is echt goedkoop zeg, voor wat hij allemaal te bieden heeft.

Hoe komt Jewel aan die M11 videokaart met 256 ddr, ook zo'n deal met Ati als Dell heeft met de 9800 mobile?

Tv-tuner mogelijkheid, 7200 hdd alsof het niets is, en geheugen is ook spot goedkoop als je kijkt tussen het verschil met 1x512 en 2 x512 (alleen 5 euro). Dit terwijl bij anderen al snel 100 euro aan meerprijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 09:11
Moet toch bijna iets mee mis zijn zou ik denken, 1.6 G Centrino, 1 gig geheugen, DVDRW en een Radeon M11 voor 1400 inc btw dat kan toch gewoon niet tenzij er ergens enorm op bezuinigd is. Ik gok dan op het scherm. Weet iemand waar deze laptop werkend staat te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:44
@LordLynx:

Als je even op de website van computerpirates had gekeken dan had je geweten dat het hier om een aktie gaat ;)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vraag ik mij af als het wel inclusief b.t.w. is, dit staat niet duidelijk op de site. :/
Ik heb ze hier over een meel gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordLynx schreef op 26 september 2004 @ 09:06:
Moet toch bijna iets mee mis zijn zou ik denken, 1.6 G Centrino, 1 gig geheugen, DVDRW en een Radeon M11 voor 1400 inc btw dat kan toch gewoon niet tenzij er ergens enorm op bezuinigd is. Ik gok dan op het scherm. Weet iemand waar deze laptop werkend staat te draaien?
Binnenkort op mijn kamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de laptop outlet deze configuratie:

Jewel Diamond 2500
- CD/DVD DVD/CD-RW (16x10x8x24x)
- Harde schijf 60Gb (7200 toeren)
- Processor Pentium M D 715 (1,5 GHz)
- Garantie 2 Jaar carry-in
- Docking station Geen
- Pixelgarantie 8 dagen
- Geheugen 512Mb (1x 512Mb)

voor 1.519,00EUR inclusief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaat945
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:13

blaaat945

..?

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 12:35:
Bij de laptop outlet deze configuratie:

Jewel Diamond 2500
- CD/DVD DVD/CD-RW (16x10x8x24x)
- Harde schijf 60Gb (7200 toeren)
- Processor Pentium M D 715 (1,5 GHz)
- Garantie 2 Jaar carry-in
- Docking station Geen
- Pixelgarantie 8 dagen
- Geheugen 512Mb (1x 512Mb)

voor 1.519,00EUR inclusief
Dan is die bij computerpirates.nl toch nog steeds goedkoper, voor dezelfde configuratie :?
€ 1249,- (excl. btw)
€ 237,31 (19% btw)
€ 1486,31 (incl. btw)

Enig verschil is dat je bij computerpirates een 1,6 ghz processor hebt.
Wat houdt DVD +/- precies in?

Nog een klein vraagje over de hardeschijf toeren, merk je veel verschil tussen 5400 / 7200 toeren? is het die € 80,- meer prijs waard?

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig verschil is dat je bij computerpirates een 1,6 ghz processor hebt.
Wat houdt DVD +/- precies in?

Nog een klein vraagje over de hardeschijf toeren, merk je veel verschil tussen 5400 / 7200 toeren? is het die € 80,- meer prijs waard?
Dat is een DVDbrander die zowel + als - Dvd's kan beschrijven

En 7200toeren ga je zeker wel merken, je kan beter een snellere hardeschijf nemen dan een snellere processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaat945

blaaat945

..?

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 12:11:
[...]

Dat is een DVDbrander die zowel + als - Dvd's kan beschrijven

En 7200toeren ga je zeker wel merken, je kan beter een snellere hardeschijf nemen dan een snellere processor.
Ik heb hem ook besteld! :*)
Hopelijk word ie snel uitgeleverd..
BTW met 7200 toeren schijf ;)

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hem al thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ik ga em kopen bij insnotebook.nl, denk ik.

http://www.insnotebook.nl...zie.asp?art=nojldi-2500/4
Processor: Intel Centrino 1,5 Ghz Dothan
Cache: 2048 kb second level cache
Geheugen: 512 MB
Harddisk: 60 GB
Drive: DVD/CD-rw
Diskettedrive: optioneel, zie uitbereidingsmogelijkheden
Grafische kaart: ATi Radeon M11 256MB DDR
Beeldscherm: TFT 15.4 inch
Max. Resolutie: 1280 × 800 WXGA

INS prijs € 1379
(€ 1,159 excl. BTW)

Iemand betere deals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bericht gehad van computerpirates, dat Jewel de 2500 waarschijnlijk pas eind volgende week kan leveren. Dus nog weer ff w8en :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Insnotebook heeft hem, tenminste, dat zeggen ze me nu toch net :-) (mail)
En hij lijkt me nog goedkoper ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaat945

blaaat945

..?

racoontje schreef op 04 oktober 2004 @ 18:26:
Insnotebook heeft hem, tenminste, dat zeggen ze me nu toch net :-) (mail)
En hij lijkt me nog goedkoper ook...
Er zijn verschillende specifiecaties per aanbieder, bijv. een meer toeren HD.

Ik heb ook een mailtje gekregen van computerpirates.nl dat de levering van deze week uitgesteld is naar volgende week. :'(

[ Voor 10% gewijzigd door blaaat945 op 04-10-2004 22:21 ]

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is heel wat onduidelijkheid, aan mijn kant tenminste, over de Jewel 2500.
Ik hoor van Jewel dat de leveranciers vanaf volgende week (43) worden bevoorraad. Hieruit leid ik af dat niemand de laptop nog heeft, dus kan niemand ervaringen uitwisselen. Heb ik dit goed? Daarom kan ik er dus niet over vinden.

Op de vraag aan jewel of het scherm snel genoeg is voor games wordt dirt gezegd door Jewel. Er word steeds geproken over "de fabrikant". Dit komt vreemd over. Ik citeer:
Over de kwaliteit kan ik alleen maar zeggen dat de scherm prestatie
niet zullen tegenvallen aangzien er een dikke videokaart in zit en we goede
ervaringen hebben met deze fabrikant

Heeft iemand iets gevonden over:
Het scherm; response time, fabrikant, dot pitch, lichtopbrengst enz...
Dvd brander; volgens Vi computers zegt Jewel: eigen maak.
Geheugen: Apacer.
HDD (80 gig) mss ook anderen: Samsung, 8 mb cache.
Behuizing: Hier wordt vaag over gedaan, ik citeer:
Vanwege de behuizing valt weinig te zeggen, tot nu toe is de kwaliteit van de behuizing van deze fabrikant goed geweest. Maar ja zelfs de beste behuizingen zijn niet bestand tegen sommige gebruikers. Het is dus geen garantie dat er niets mee kan gebeuren.

Dus heeft iemand reviews, foto's, spec's, IETS over deze laptop dat een idee kan geven over de kwaliteit...
Ook handig, heeft iemand hem al besteld? :?
Weet iemand mij te overtuigen van de kwaliteit van Jewel? Aangezien ik het merk helemaal niet ken, en dus niets weet ervan.. Misschien is het wel niet eens representatief om een ander model te bekijken van een andere serie...

Is er ook bekend of er een bekend barebone wordt gebruikt voor de D 2500 serie? Net zoals de Compal en de Voodoo bedoel ik dan.

Laat ff wat weten!!

PS: Deze staat ook bij een ander topic, maar ik wil ff zien waar de meeste replies komen!!

Hier de mail nog van Jewel zelf, kan iedereen zijn interpretatie geven.

"Het notebook is nog niet in het land dus niemand heeft het apparaat in
bezit. Over de kwaliteit kan ik alleen maar zeggen dat de scherm prestatie
niet zullen tegenvallen aangzien er een dikke videokaart in zit en we goede
ervaringen hebben met deze fabrikant. Vanwege de behuizing valt weinig te
zeggen, tot nu toe is de kwaliteit van de behuizing van deze fabrikant goed
geweest. Maar ja zelfs de beste behuizingen zijn niet bestand tegen sommige
gebruikers. Het is dus geen garantie dat er niets mee kan gebeuren.

We verwachten de dealers volgende week te kunnen bevoorraden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelk een jewel briliant 2785 gehad, kheb hem weg gedaan omdat er scheurtjes in de behuizing kwamen en ik ga niet afwachten hoe mijn scherm helemaal afbreekt. De meeste jewels komen van uniwill (www.uniwill.com) ook mijn 2785 en de nieuwe 2500.

Ik heb nu een toshiba m30x besteld en ga nu voor de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, zon reactie brengt geen rust. Maar of het representatief is voor de huidige kwaliteit....
Ik heb wat ontdekt, de Jewel 2000/2100 serie is gelijk aan de Uniwill 258KA0. Dit alleen de behuizing dan. Ook zie ik daar de 15.4 inch wxga's terug... toeval of zelfde. Verder is er geen huidig Uniwill model dat op de Jewel 2500 lijkt. Ook is het 12.1 inch breedbeeld mini laptoppie hetzelfde als de Uniwill. Er is dus duidelijk samenwerking. Zoals G22R7 ook al zegt. Ik weet dus niet of het snel ging scheuren, waar het ging scheuren of dat het alleen lakwerk is door krimping of iets.. De 2500 is echt een nieuw model. Ik ben he nog nooit tegen gekomen op andere sites, aangenomen dat het gewoon een barebone is die ze vol stoppen bij Jewel zelf. Wel is de jade(?) 3100 in bijna dezelfde behuizing, maar dan 15" gewoon. :| Waar is de uniekheid.. :P

Iemand anders ervaring of tips e.d??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:53
Dit lijkt mij dus ook een van de meeste interessante notebooks van het moment. Goede spec's, relatief goedkoop, laag gewicht en redelijke afmeting. Maar het is denk ik gewoon nog even wachten op ervaringen aangezien Jewel op de website zegt dit model pas eind oktober te gaan leveren.
Ondertussen hoop ik dat een proccesor upgrade goedkoper gaat worden, aangezien Intel rond deze tijd de prijzen op deze cpu's gaat verlagen....of zal de consument daar niet zo snel van profiteren?

BTW slecht mailtje van Jewel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Polster schreef op 16 oktober 2004 @ 20:40:
Dit lijkt mij dus ook een van de meeste interessante notebooks van het moment. Goede spec's, relatief goedkoop, laag gewicht en redelijke afmeting. Maar het is denk ik gewoon nog even wachten op ervaringen aangezien Jewel op de website zegt dit model pas eind oktober te gaan leveren.
Ondertussen hoop ik dat een proccesor upgrade goedkoper gaat worden, aangezien Intel rond deze tijd de prijzen op deze cpu's gaat verlagen....of zal de consument daar niet zo snel van profiteren?

BTW slecht mailtje van Jewel ;(
Zo d8 ik ook toen ik mijn jewel haalde, ben nu blij dat ik er vanaf ben. Mijn nieuwe Tosjiba bevalt mij nu al stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh

lvh

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 11:04:
Ik heb zelk een jewel briliant 2785 gehad, kheb hem weg gedaan omdat er scheurtjes in de behuizing kwamen en ik ga niet afwachten hoe mijn scherm helemaal afbreekt. De meeste jewels komen van uniwill (www.uniwill.com) ook mijn 2785 en de nieuwe 2500.

Ik heb nu een toshiba m30x besteld en ga nu voor de kwaliteit.
Maw jij hebt liever bijvoorbeeld een IBM ook al kost hij meer en heb je een paar dingen die je moet opofferen? (videokaart (niet erg veel), CDRW writer/ DVD lezer vs DVD +/- RW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
racoontje schreef op 17 oktober 2004 @ 10:20:
[...]

Maw jij hebt liever bijvoorbeeld een IBM ook al kost hij meer en heb je een paar dingen die je moet opofferen? (videokaart (niet erg veel), CDRW writer/ DVD lezer vs DVD +/- RW)
Zo d8 ik niet toen ik voor het eerst een laptop haalde, maar toen ik de laptop veel ging gebruiken merkte ik dat de kwaliteit van de behuizing zeer belangerijk was. Ok eisen verschillen per persoon maar ik kan je aanraden een paar honderd euro extra te sparen voor een a-merk. Mijn nieuwe toshiba koste mij kleine 1600 euro en heeft ongeveer de zelfde specs als de diamond 2500.

De punten waarom ik mijn jewel weg heb gedaan:

-accu stuk na 6 maanden (bekend probleem bij jewel laptops)
-scheurtjes in de behuizing
-werd erg warm en fan ging niet meer uit (amd 2500)
-tft had slechte inkijk hoek (tft van toshiba is echt suprb)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 15:39

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb zelf (nog) geen Jewel notebook, maar ga er denk ik zeer binnenkort wel 1 aanschaffen, en dat is omdat vrienden/familie van me er best tevreden mee zijn. Ik heb ze zelf Jewel laptops aangeraden omdat ik ze netjes op maat voor hen kan samenstellen, ze bovenal niet duur zijn, en omdat de garantie best goed is. :)
Voor mij komen het over als degelijke notebooks in ieder geval. Hoewel ik ze meestal niet langer dan een weekje in gebruik heb gehad.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Geert, jij noemt jouw Toshiba met dezelfde specs voor 1600 euro. Kun je die specs ook geven, met het model erbij. Dit is natuurlijk wel een heel klein gat om te overbruggen voor een A merk. Al weet ik dus niet wat dit notebook doet qua kwaliteit omdat hij splinternieuw is.

MeAngry, bedankt voor je reactie. Positieve praat is ook welkom over Jewel.

Ik denk dat het model D2500 wel goed is. Ik krijg vandaag of morgen nog een telefoontje van een medewerker van PCparts.nl. Deze zou contact opgenomen hebben met een andere winkel, en heeft al contact met jewel gehad, en zou me nieuws geven of ik het notebook ergens zou kunnen zien en vasthouden. Toch wel fijn als je het merk niet kent. Deze man is tot nu nog erg correct geweest, alleen beloofde hij zaterdag te bellen. Het is nu zondag... no word yet..

Goed.. iemand nog nieuws/ ervaring met Jewel? Deel het! ik denk dat een hoop mensen hier blij mee zijn die nog zitten te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Toshiba m30x.

http://nl.computers.toshi...rvice=NL&PRODUCT_ID=97932

Hij was vorige week in de aanbieding bij de-laptopper

http://de-laptopper.nl/index.php?file_id=2901

Ik werk zelf bij een computer winkeltje en kon hem iets goedkoper krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Geert, ook zeker een tof notebook zeg! die was ik nog niet tegengekomen. Ook een mooie ATi kaart, jammer genoeg ook het wxga scherm. Als die anders zou kunnen zou ik misschien makkelijker kiezen om ook voor de Toshiba te gaan. Hij is wel een stuk dikker dan de Jewel, schuin oplopend...
Ik persoonlijk vind de Jewel ook mooier qua uiterlijk, als ik dat van de site kan beoordelen. De toshiba heeft zon grote rand om het scherm, en dat oplopende vind ik niet je van het. Ook kan hij maar tot 1.7 ghz op die site die je geeft..... 1.8 is de toekomst :P .
Ja, je had gelijk bovenal gelijke spec's, afgezien van de afmetingen en de videokaart (mem). voor de rest wel gelijk te noemen, alleen Harman Kardon :*)
Ik hoop snel van die man te horen, dan kan ik de Jewel zelf bekijken in de shop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, ik sla net het nieuwst Dixons krantje open, wat zie ik daar!
Een Sky PowerNote i4260W in volgens mij exact dezelfde barebone (behuizing) als de Jewel Diamond 2500!!! Hier ook de ATi M11P in, alleen volgens de Dixons is het Shared tot 256 MB. Vreemd! terwijl de Jewel toch echt dedicated is, dit vanwege het standaard leveren met 256 mb bevestigd het dedicated verhaal wel. Word lastig XP draaien op 0 mb ram ;).

Maar goed, http://www.dixons.nl/Stor...Notebooks&prid=0007049381

Daar zie je dus intel celeron M 1.5 (bah) dvd/RW en weet ik het allemaal voor 1249.. Grappig ding, voor de dixons.. Dus ook SKY doet zaken met Uniwill begrijp ik! en sky is toch wel aardige kwaliteit! Kan ik hem daar eens bekijken. Jewel kleuren schemas toch wel ff mooier... :+

Maar goed, leuk om te weten dat SKY ook deze barebone heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heeft iedereen het al gezien? Het plaatje is iets aangepast. :)

Dit was zoals hij voorheen op de site stond:
Afbeeldingslocatie: http://www.jewelnotebooks.nl/images/products/saffier-3100-big.jpg

Dit is zoals hij er uiteindelijk uitziet:
Afbeeldingslocatie: http://www.jewelnotebooks.nl/images/products/diamond-2500-big.jpg

Overigens was dit ook al ongeveer te zien op de Dixons site zoals Gieliovd hierboven postte, maar ik dacht ik meld het nog maar ff voor de duidelijkheid. ;)

Daarnaast, is het bovenste plaatje van de Saffier 3100, ongeveer dezelfde laptop, maar dan met een 15" XGA scherm ipv 15,4" WXGA, en heeft deze Intel Extreme 2 Grahpics ipv een Radeon Mobility 9700. Dus de keus lijkt me wel duidelijk... ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:17
Ik ben er nog niet zo zeker van dat hij wel uitkomt hoor. Hoe vaak is dit ding nu al uitgesteld? 3 keer? Verder zit ik nog al wat in m'n maag met die posts over scheurtjes in de laptop...

Ik zag hier net trouwens op school iemand met een notebook die echt verdomd veel op deze jewel diamond 2500 leek, alleen zag die gast er een beetje gestressed uit, dus heb ik maar niks gevraagd. Maar als het eenzelfde soort notebook is ziet hij er zeker geil uit, alleen de achterkant was iets minder (niet dat dat boeit, omdat je toch niet naar de achterkant kijkt :P).

Heeft iemand ook info over het beeldscherm? Op www.jewelnotebooks.nl staat overigens in de voorwaarden:
Niet onder de garantie valt :

- Valschade of andere schade door onzorgvuldig gebruik. **
- Onvakkundig omgebouwde/ge-upgrade notebooks.
- Op batterijen zit 3 maanden garantie en dit is niet verlengbaar.
- "Dode pixels" Dit fenomeen is voorlopig inherent aan LCD-technologie. Het donkere -of anders gekleurde- puntje wordt veroorzaakt door een slecht werkende pixel op het LCD-panel. Binnen bepaalde grenzen wordt dit fenomeen als normaal aanschouwd, rekening houdende met het feit dat 1 of enkele dode pixel(s) op een gemiddeld totaal aantal van 2359296 een verwaarloosbare fouttolerantie oplevert.
Als een van de weinige notebooksleveranciers hanteert Jewel Notebooks de zeer lage tolerantie van slechts 2 foute pixels. Indien u meer dan 2 foute pixels in uw beeldscherm heeft kunt u onder garantie het scherm laten vervangen!
Dus in principe zit ik daar niet echt over in, zeker met een 8 dagen pixel garantie...

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

KRaMoN schreef op 28 oktober 2004 @ 11:31:
Ik ben er nog niet zo zeker van dat hij wel uitkomt hoor. Hoe vaak is dit ding nu al uitgesteld? 3 keer? Verder zit ik nog al wat in m'n maag met die posts over scheurtjes in de laptop...

Ik zag hier net trouwens op school iemand met een notebook die echt verdomd veel op deze jewel diamond 2500 leek, alleen zag die gast er een beetje gestressed uit, dus heb ik maar niks gevraagd. Maar als het eenzelfde soort notebook is ziet hij er zeker geil uit, alleen de achterkant was iets minder (niet dat dat boeit, omdat je toch niet naar de achterkant kijkt :P).

Heeft iemand ook info over het beeldscherm? Op www.jewelnotebooks.nl staat overigens in de voorwaarden:

[...]

Dus in principe zit ik daar niet echt over in, zeker met een 8 dagen pixel garantie...
Dat notebook komt echt wel. Eind deze maand (ik schat begin volgende week) zal ie goed beschikbaar zijn.
Ik heb vorige week iemand van computerland gesproken die ook al een alphamodel van het notebook in z'n handen heeft gehad en die kon me vertellen dat de notebooks op dat moment pas naar Nederland verscheept werden. En aangezien dat wel een dagje of 10 kan duren.... :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Ah mooi, wat vond hij van dat alpha model, voelde hij sterk aan, zag ie er uit zoals op de plaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat probeer ik ook al 2 weken uit verschillende personen te sleuren! Bellen, mailen laten bellen.. Niks komt er terug :(.....
Ik wilde naar de dixons, voor hetzelfde model dus, ff voelen, en mocht ik dus ook proberen, HEBBEN ZE HEM NOG NIET BINNEN grmb.... Misschien volgende week meneer. Ja, ik bel wel WEER.
Maar die SKY is gewoon in dezelfde barebone gestopt, alleen met celeronM en een SHARED ATi 9700 :S... Beetje apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Nou dat is tenminste al iets, dat het dezelfde barebone is. Daar ga ik eens even wat over opzoeken :)

Dit ziet eruit als onze barebone?
http://www.uniwill.com/pr...58ka0/258ka0.php?HL=1&P=2

Wat daar nou weer niet aan klopt is dat deze barebone voor amd 64 is :S

/edit
Naja, laat maar, dis gewoon een hele andere barebone.

[ Voor 90% gewijzigd door kramon op 28-10-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Tja, aan die support heb je daar ook niks:

Mijn mail:
Momenteel ben ik samen met enkele klasgenoten op notebook jacht. Nu is
ons oog gevallen op de binnenkort uitkomende jewel diamond 2500, vanwege
z'n hoge specs en erg scherpe prijs. We hebben erg veel reviews gelezen
over andere jewel modellen, maar kunnen eigenlijk nog vrij weinig vinden
over de 2500 (omdat ie nog niet uit is natuurlijk). Zelf twijfel ik heel
lang voordat ik een grote aankoop en daarom zoek ik eerst zoveel
mogelijk informatie/reviews op over mijn toekomstige aankoop. Ik heb
zowat alles kunnen vinden over deze notebook en sta op het punt om op de
bestel-knop te drukken. Er resten mij echter nog twee vragen:

- Welke barebone (behuizing) wordt er gebruikt voor de Diamond 2500
(zijn er notebooks van andere leveranciers die dezelfde barebone
gebruiken?).
- Hetzelfde geld eigenlijk voor het beeldscherm: is er vergelijkend
materiaal?
Reactie:
Ik ben helaas nog geen machine tege gekomen die dezelfde barebone gebruikt.
Daarom kan ik niets zeggen over het beeldscherm. Ik kan u wel zeggen dat het
sample model wat ik hier heb staan perfect funcitioneerd en een zeer mooie
machine is!

Met vriendelijke groet,
Jewel International

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is weer erg uitgebreid. Jewel neemt echt de tijd voor de klanten.
Niet dus. Maar goed.
Zoals ik al eerder zei, de SKY gebruikt dezelfde barebon (100 procent zeker, zie folder) En verder nog niet tegen gekomen.

Nog even een reactie op Kramon, dit is inderdaad een heel andere barebone, ik lees wel vaak dat de barebone van Uniwill zou komen, bevestiging? Geen.

Ik hoop snel de notebook te kunnen zien in de shop, of die van sky misschien volgende week in de buurt ff checken, is nota bene hetzelfde kassie, en beeld waaschijnlijk ook. Daar heb ik weinig over kunnen vinden trouwens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello guys,...

This is my first post around here.
I talk to you in english because I don't feel confortable with deutsh, even if I understand a bit.
I ordered a Diamond 2500 by "computerpirates" (1,6 Ghz Centrino, 512 Meg's of RAM, DVD Burner, 60 Gig's 7200 RPM hard disk.)
Taxes included, I paid around 1450 euros...
Add to this an extra 35 euros for the delivery (I live in Belgium).

Just wanted to tell you that Jewel delayed the product once more (middle of november now according to their official site).
I hope they will not play this game too long...
And I hope this is not because there is some trouble about this item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
lol, ik had het niet anders verwacht. Ik heb m'n oog inmiddels laten vallen op de asus M6700NE bij www.4launch.nl

Jewel kan van mij de pot op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 20:26:
Hello guys,...

This is my first post around here.
I talk to you in english because I don't feel confortable with deutsh, even if I understand a bit.
I ordered a Diamond 2500 by "computerpirates" (1,6 Ghz Centrino, 512 Meg's of RAM, DVD Burner, 60 Gig's 7200 RPM hard disk.)
Taxes included, I paid around 1450 euros...
Add to this an extra 35 euros for the delivery (I live in Belgium).

Just wanted to tell you that Jewel delayed the product once more (middle of november now according to their official site).
I hope they will not play this game too long...
And I hope this is not because there is some trouble about this item.
Argh, dat is geen goed nieuws! :( Kheb zeer binnenkort echt een laptop voor school nodig, en ik denk dat het dus maar een Jade 8080 wordt, ook al issie wel iets duurder. :/

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
--MeAngry-- schreef op 30 oktober 2004 @ 20:57:
[...]

Argh, dat is geen goed nieuws! :( Kheb zeer binnenkort echt een laptop voor school nodig, en ik denk dat het dus maar een Jade 8080 wordt, ook al issie wel iets duurder. :/
Waarom dan niet een asus. Ik heb vanmiddag de M6800Ne bij www.4launch.nl besteld en die is imo beter dan de jade 8080 (512 mb geheugen ipv 256, dvd brander ipv dvd-cdrw combo, 64mb ipv 128 das iets minder). Bij 4launch kost deze asus 1287 euro, inclusief 2 jaar pick up &return garantie. Ook een iets beter merk denk ik. Iedereen z'n eigen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks for the reply there from Belgium, we don't speak DEUTSCH but DUTCH :)
But ok, thanx for the bad news.

Nou daar zijn we weer lekker mee... ik ga dus niet een noteook bestellen en betalen om vervolgens te horen: ja hij komt nog niet, maar wel over 2 weken. Dan is het straks 2005 en krijg ik me notebook. Dikke sjaak. Maar goed, nog steeds geen Jewel gezien en gevoeld dus ik bestel helemaal niks. Die asus is trouwens niet naar mijn smaak. Ik ga toch wel voor de gadgets zoals een tc tuner, ATi 9700 256. Volgens een man die ik sprak laatst werd me verteld dat de Dual layer DVD brander binnenkort uitkomt in de D2500 !!! Ook ondersteund de 2500 niet meer dan 1024 mb ram, dus 1 gig ram. Lekker.. maar binnenkort wel ofzo zeiden ze. Ik ga dus wel ff wachten op de DVD D R/W. Wat jij! volgens deze persoon is de Diamond 2500 op de HCC te bezichtigen, waar Jewel ook staat! Deze info komt btw direct van Jewel. Eehm.. kan ff niks meer bedenken. DONT DELAY MY PLAY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

KRaMoN schreef op 30 oktober 2004 @ 22:55:
[...]

Waarom dan niet een asus. Ik heb vanmiddag de M6800Ne bij www.4launch.nl besteld en die is imo beter dan de jade 8080 (512 mb geheugen ipv 256, dvd brander ipv dvd-cdrw combo, 64mb ipv 128 das iets minder). Bij 4launch kost deze asus 1287 euro, inclusief 2 jaar pick up &return garantie. Ook een iets beter merk denk ik. Iedereen z'n eigen natuurlijk.
Ik zit inderdaad al een tijdje uitgebreid naar die ASUS te kijken, en die is best interessant, maar toch vind ik die 64mb videogeheugen echt een minpunt.
Ik ga de laptop ook zeker gebruiken om te gamen, en het mag dan wel een Radeon 9700 zijn, maar tis wel een mobility presteert als een desktop Radeon 9600 Pro, dus vind ik het dan wel fijn als ie wat extra geheugen heeft, zodat ie in ieder geval niet te vaak van het systeemgeheugen gebruik hoeft te maken omdat ie dan nog trager wordt.

Acer doet ook al hetzelfde, ook maar 64MB, rare keuzes vind ik het... Als het nou 128MB was, zou ik het wel doen. :) Iemand nog andere alternatieven in z'n hoofd? Ik kan me niet voorstellen, ben al 2 weken continu aan het rondkijken. Enige merk waar ik misschien nog ff naar kijk is Sony, maar Sony komt bij mij over als duur. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@--MeAngry--

Zie "CSL aanbiedingen" de FujitsuSiemens Amilo M 1425, (15,4 TFT 735 centrino, 80 GB, dual layer DVD+/-RW ATI Radeon 9700 128 MB, 512 MB RAM DDR) voor €1399,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo..

Ik ben van plan snel een laptop aan te schaffen, maar ik vind het nogal moeilijk. Ik wil graag voor een leuk prijsje een snelle bak met een goede grafische kaart erin, en een snelle schijf. Nu is mijn oog gevallen op de Jewel 2500, en de Diabloo v3010. Allebei een snellere schijf, en een goede grafische kaart. De Diabloo heeft een radeon 9700 met 128mb, en de Jewel een Radeon M11 met 256mb. Zit hier veel verschil tussen? Enig idee wat de betere keus is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01-2023

JEV

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 19:37:
@--MeAngry--

Zie "CSL aanbiedingen" de FujitsuSiemens Amilo M 1425, (15,4 TFT 735 centrino, 80 GB, dual layer DVD+/-RW ATI Radeon 9700 128 MB, 512 MB RAM DDR) voor €1399,-.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/d-ocho/images/fujitsu-siemens.jpg

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Bedankt voor de scan!

Ik ga vanmiddag de stad in, en kom niet terug zonder dat ik een laptop heb of in ieder geval besteld heb. Dus ik vraag me af of deze wel al leverbaar is, itt de Diamond 2500. Daar ga ik niet meer op wachten. Kheb m'n laptop gewoon vlug nodig. :)

[edit]
Voor de mensen die het CSL-aanbiedingen-topic niet lezen. Deze laptop is dus op dezelfde barebone gebouwd als de Jewel Diamond 2500. Ik laat vanmiddag even weten hier of deze laptop wel leverbaar is. :) (Hoewel ik vrees van niet.)

[ Voor 27% gewijzigd door --MeAngry-- op 01-11-2004 11:53 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 00:18:
hallo..

Ik ben van plan snel een laptop aan te schaffen, maar ik vind het nogal moeilijk. Ik wil graag voor een leuk prijsje een snelle bak met een goede grafische kaart erin, en een snelle schijf. Nu is mijn oog gevallen op de Jewel 2500, en de Diabloo v3010. Allebei een snellere schijf, en een goede grafische kaart. De Diabloo heeft een radeon 9700 met 128mb, en de Jewel een Radeon M11 met 256mb. Zit hier veel verschil tussen? Enig idee wat de betere keus is?
Als je besluit de Diabloo V3010 te kopen, koop dan de Jewel Jade 8080. De-Laptopper heeft wat leveringsproblemen met de Diabloo notebooks (lees het topic over Diabloo notebooks maar).

P.S. Diabloo V3010 = Jewel Jade 8080 = Compal CL56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op 02 november 2004 @ 03:00:
[...]

Als je besluit de Diabloo V3010 te kopen, koop dan de Jewel Jade 8080. De-Laptopper heeft wat leveringsproblemen met de Diabloo notebooks (lees het topic over Diabloo notebooks maar).

Oke, bedankt hoor. Maar ik neem denk ik de Jewel 2500. Voor wat extra geld heb ik dan ook een 7200rpm schijf, en een 256mb grafische kaart. Vind ik wle erg aantrekkelijk klinken eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 14:54:
[...]

Oke, bedankt hoor. Maar ik neem denk ik de Jewel 2500. Voor wat extra geld heb ik dan ook een 7200rpm schijf, en een 256mb grafische kaart. Vind ik wle erg aantrekkelijk klinken eigenlijk. :)
Oja.. en een breedbeeldscherm. Dat heeft die Diabloo v3010 niet geloof ik. Lijkt mij wel fijn zo'n scherm. Of heeft er iemand zeer goede argumenten om juist GEEN breedbeeldscherm te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

sylvesterrr schreef op 02 november 2004 @ 03:00:
[...]

Aan de Jewel Jade 8080 is voor minstens twee weken ook niet meer te komen! Let daarop. Dat konden ze me bij Computerland in ieder geval vertellen. Misschien dat een enkele winkel er nog 1 op voorraad heeft, maar ik acht die kans niet al te groot. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
--MeAngry-- schreef op 02 november 2004 @ 15:17:
[...]

Aan de Jewel Jade 8080 is voor minstens twee weken ook niet meer te komen! Let daarop. Dat konden ze me bij Computerland in ieder geval vertellen. Misschien dat een enkele winkel er nog 1 op voorraad heeft, maar ik acht die kans niet al te groot. ;)
Vreemd, ComputerLand Nijmegen zegt toch echt iets anders hoor. :P

Nu bestellen (en dan ook echt nu, dus niet over een halfuur ;)) = donderdag/zaterdag ophalen.

Computerland Nijmegen krijgt en stuurt dingen van en naar Jewel op dinsdag, donderdag en zaterdagochtend. Als je op één van de verzenddagen bestelt (vóór 16.00u) heb je em met een beetje geluk op de volgende "transportdag", zoniet op de "transportdag" erna.

Ik heb zonet nog een Jewel Jade 8080 besteld voor een vriend (ook 1.7GHz Dothan, DVD-RW, 1x 512MB DDR en 60GB 7200rpm). Volgens de verkoper kan ik em met een beetje geluk donderdag ophalen, en anders wordt het zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

sylvesterrr schreef op 02 november 2004 @ 15:46:
[...]

Vreemd, ComputerLand Nijmegen zegt toch echt iets anders hoor. :P

Nu bestellen (en dan ook echt nu, dus niet over een halfuur ;)) = donderdag/zaterdag ophalen.

Computerland Nijmegen krijgt en stuurt dingen van en naar Jewel op dinsdag, donderdag en zaterdagochtend. Als je op één van de verzenddagen bestelt (vóór 16.00u) heb je em met een beetje geluk op de volgende "transportdag", zoniet op de "transportdag" erna.

Ik heb zonet nog een Jewel Jade 8080 besteld voor een vriend (ook 1.7GHz Dothan, DVD-RW, 1x 512MB DDR en 60GB 7200rpm). Volgens de verkoper kan ik em met een beetje geluk donderdag ophalen, en anders wordt het zaterdag.
Ik ben benieuwd, want de verkoper heeft voor mij nog naar Jewel gebeld. Ik stond er zelf bij :P Laat maar ff weten wanneer je (of je vriend dan) em daadwerkelijk binnen hebt. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, Amilo ding klinkt ook wel spannend, alleen hetzelfde barebone?? Is dat werkelijk wel zo, hij ziet er toch wel ff anders uit. Gezien de speakers in het scherm, ik weet het, scherm kan anders, en de basis lijkt ook niet helemaal hetzelfde,alleen dat koppie vooraan, en de knoppen achteraan, het lijkt wel weer. hmmm Tja.. ff zoeken voor meer info.
Nog ff die vraag van iemand hiervoor, een ATi Radeon 9700 is gelijk aan de M11. Da gewoon de typenaam voor de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 12:28:
Hmm, Amilo ding klinkt ook wel spannend, alleen hetzelfde barebone?? Is dat werkelijk wel zo, hij ziet er toch wel ff anders uit. Gezien de speakers in het scherm, ik weet het, scherm kan anders, en de basis lijkt ook niet helemaal hetzelfde,alleen dat koppie vooraan, en de knoppen achteraan, het lijkt wel weer. hmmm Tja.. ff zoeken voor meer info.
Nog ff die vraag van iemand hiervoor, een ATi Radeon 9700 is gelijk aan de M11. Da gewoon de typenaam voor de kaart.
Bedankt Gieliovd voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:53
De jewel barebone lijkt nog meer op de F-S A-1630

Afbeeldingslocatie: http://www.notebooksbilliger.de/images/amilo7620.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
--MeAngry-- schreef op 02 november 2004 @ 18:10:
[...]

Ik ben benieuwd, want de verkoper heeft voor mij nog naar Jewel gebeld. Ik stond er zelf bij :P Laat maar ff weten wanneer je (of je vriend dan) em daadwerkelijk binnen hebt. :)
Afgelopen zaterdag hadden ze em niet binnen, maar vandaag toch echt wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een Jewel diamond 2500 besteld. Ik heb hem bij Computerpirates besteld. Uitbreidingen: Pixel garantie en 80 gig schijf.

Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Polster schreef op 07 november 2004 @ 21:15:
De jewel barebone lijkt nog meer op de F-S A-1630

[afbeelding]
Dat is een Pentium 4-model. Jewel heeft ook een Pentium 4 met ditzelfde barebone hoor ;) (Of in ieder geval dus iets wat er weer op lijkt.)
sylvesterrr schreef op 08 november 2004 @ 18:11:
[...]

Afgelopen zaterdag hadden ze em niet binnen, maar vandaag toch echt wel. :)
Hmm, das toch wel mooi dan :)
Beetje vreemd waarom ze dan anders tegenover mij vertellen, magoed... Ik hoop mijn laptop ook deze week te krijgen. :)

[ Voor 32% gewijzigd door --MeAngry-- op 09-11-2004 14:04 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaat945

blaaat945

..?

--MeAngry-- schreef op 09 november 2004 @ 14:03:

Hmm, das toch wel mooi dan :)
Beetje vreemd waarom ze dan anders tegenover mij vertellen, magoed... Ik hoop mijn laptop ook deze week te krijgen. :)
Bij computerpirates.nl is hij nu ook leverbaar de jewel 2500! Misschien morgen al binnen? of anders word het donderdag hoop ik :D

......

Verwijderd

Heeft iemand de 2500 al binnen? Ik heb hem besteld en betaald. Computerpirates zegt echter dat het mogelijk 1-2 dagen langer kan duren i.v.m. HCC dagen drukte. Opzich begrijpelijk.

Verwijderd

Zou iemand die de diamond 2500 al in zijn bezit heeft en ook andere laptopschermen heeft gezien zijn ervaring willen delen met de kwaliteit ervan??

Meestal zijn de breedbeeldschermen iets beter van inkijkhoek/scherpte etc. als de standaard schermen, de jewel/compal-56/v3100 schermen zijn niet zo heel geweldig n.l. Zou daarom graag willen weten hoe dit bij de diamond 2500 is...

Alvast bedankt voor de responses!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 18:40
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 16:00:
Zou iemand die de diamond 2500 al in zijn bezit heeft en ook andere laptopschermen heeft gezien zijn ervaring willen delen met de kwaliteit ervan??

Meestal zijn de breedbeeldschermen iets beter van inkijkhoek/scherpte etc. als de standaard schermen, de jewel/compal-56/v3100 schermen zijn niet zo heel geweldig n.l. Zou daarom graag willen weten hoe dit bij de diamond 2500 is...

Alvast bedankt voor de responses!
jewel/compal-56/v3100 is sxga+, diamond 2500 is wxga..kan je niet echt met elkaar vergelijken denk ik

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-08 09:00
Hallo gij die allen wachten!

Ik heb dan eindelijk meer foto's afkomstig van JEWEL zelf van de Diamond 2500. Lijkt er allemaal goed uit te zien. Maar weet niet hoe ik ze hier kan posten. Ik heb geen eigen website dus als ik ze naar iemand kan toemailen die weet hoe hij ze hier op kan zetten dan zou dat voor iedereen fijn zijn.

Verder weet ik dat de mensen die hem bij Computer Pirates besteld hebben hem vandaag of morgen binnen zullen hebben. Be a good sport, en zet even wat gebruikers ervaringen hierop. Er zijn mensen die nog twijfelen om een bestelling te plaatsen en het zou fijn zijn als we een duwtje in de goede richting krijgen lijkt mij zo!

Ciao!

Verwijderd

Thanx voor de pics! Hier komen ze:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v380/Surfshots/B04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v380/Surfshots/B05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v380/Surfshots/B01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v380/Surfshots/B03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v380/Surfshots/B02.jpg

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2004 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog foto's heeft met het beeldscherm aan, post ze ook ff, thanx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das goed nieuws! Hoop dat de postbode mij vandaag of morgen met een bezoekje komt vereren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I have the Diamond 2500 for three days now...

This is a real breeze to work with.
There are vey good things and of course very bad ones.

Let's begin with the bad one's...

-The first thing is personal: this is a QWERTY keyboard and unfortunately I needed an AZERTY one so if someone has any trick for me in order to change the keyboard or the letters, I would be interrested.

-The sound is TERRIBLE. You can't hear a thing because the maximum level is way too low AND it saturates a lot (maybe it's more a hardware resonnance than a saturation but the noise is just the same).
A headphone solves the problem but I would have prefered to have something decent without.
IF someone else has the diamond; please tell me if I'm the only one with this issue.

-If you buy one, don't forget to put something soft between the keyboard and the screen each time you close the unit because the keyboard marks the screen very dangerously.

-The DVD unit looks like it's very cheap. You have to be carefull when manipulating because it's thin and note very stable. There is no opening system, you push and you pull manualy. That's it.

azeqsdryt445yty456-12
12n0ty456-456&é""'((§7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-09 07:01
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 01:35:

-The first thing is personal: this is a QWERTY keyboard and unfortunately I needed an AZERTY one so if someone has any trick for me in order to change the keyboard or the letters, I would be interrested.

-The sound is TERRIBLE. You can't hear a thing because the maximum level is way too low AND it saturates a lot (maybe it's more a hardware resonnance than a saturation but the noise is just the same).
A headphone solves the problem but I would have prefered to have something decent without.
IF someone else has the diamond; please tell me if I'm the only one with this issue.

-If you buy one, don't forget to put something soft between the keyboard and the screen each time you close the unit because the keyboard marks the screen very dangerously.

-The DVD unit looks like it's very cheap. You have to be carefull when manipulating because it's thin and note very stable. There is no opening system, you push and you pull manualy. That's it.

azeqsdryt445yty456-12
12n0ty456-456&é""'((§7
And what about the good ones? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Here it is, i made a mistake while sending... ;-)

No real numlock you can expect neither.

Good things now:

-At first glance and after 3 days of work I can tell this unit is powerfull.
I used Photoshop with very heavy files and it did it's job very well and the heat was more than correct.

-I have an AMD64 Desktop PC and I can't tell any big difference in an everyday
work.

-The fan is not very noisy, it does it's job.

-I tried Maya 6 with tje notebook and was surprised to see that it's very fluid to handle with (but I didn't go far with it to be honest).

-15 minutes ago I tried "FAR CRY" and I was impressed by the frame rate. Well, I didn't calculate it but visualy it's very fluid, far more than with my Geforce 4600 128 Meg's of my desktop configuration BUT now I feel the heat...
Don't expect to play more than half an hour without making you notebook burn IMHO...

If I'm right, the heat seems to come from the Graphic card, not from the processor unit.

-The screen is very very very good. I thought it would be something very cheap but not at all.
I didn't take the pixelfree guaranty and it seems that even without, everything is alright.
1200x800 seems to be a well balnced resolution according to me.

This is it...

Can tell you more because I haven't tested anything yet.
I don't know about the battery. Ididn't use it yet.
The 60 Gig's HDD is quiet and works well.

I would have liked to see a more comprehensive bundle. There was no manual delivered.

Things like that...

If someone has it, please let me know some we can compare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 01:56:
Here it is, i made a mistake while sending... ;-)

No real numlock you can expect neither.

Good things now:

-At first glance and after 3 days of work I can tell this unit is powerfull.
I used Photoshop with very heavy files and it did it's job very well and the heat was more than correct.

-I have an AMD64 Desktop PC and I can't tell any big difference in an everyday
work.

-The fan is not very noisy, it does it's job.

-I tried Maya 6 with tje notebook and was surprised to see that it's very fluid to handle with (but I didn't go far with it to be honest).

-15 minutes ago I tried "FAR CRY" and I was impressed by the frame rate. Well, I didn't calculate it but visualy it's very fluid, far more than with my Geforce 4600 128 Meg's of my desktop configuration BUT now I feel the heat...
Don't expect to play more than half an hour without making you notebook burn IMHO...

If I'm right, the heat seems to come from the Graphic card, not from the processor unit.

-The screen is very very very good. I thought it would be something very cheap but not at all.
I didn't take the pixelfree guaranty and it seems that even without, everything is alright.
1200x800 seems to be a well balnced resolution according to me.

This is it...

Can tell you more because I haven't tested anything yet.
I don't know about the battery. Ididn't use it yet.
The 60 Gig's HDD is quiet and works well.

I would have liked to see a more comprehensive bundle. There was no manual delivered.

Things like that...

Well; for the price you pay, it's a fair traid if you except the speakers...

If someone has it, please let me know so we can compare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol!

I swear it' wasn't my intention to spam you even if I did.

My review is not very professional but hey; you now have an idea.

My first conclusions is that Jewel don't fool you with performances at all but for the money you pay you must expect that something must go wrong somewhere...
In my case, it's the damn speakers and something tells me that I must expect the heat for each software that calls an intensive work of the graphic card (not the processor at all).
This is not a rock solid unit and that's why, I think, it's not that expensive.

THE END.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:17
Ik zit der ook aan te denken deze laptop te kopen,

zou iemand die deze laptop heeft, miss. een kleine review kunnen schrijven.

Zit namelijk nog wel te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem op de HCC dagen gezien. Hij werkte opzich fijn, heb er verder niet heel erg goed naar gekeken.

Ik heb hem besteld met 1.7 ghz, 80g schijf en een 8x dvd brander. Hoop dat ik hem voor het weekend heb, dan kan ik komend weekend een review schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaat945

blaaat945

..?

De mijne heb ik vandaag binnen gekregen! Ik had hem vorige week woensdag al in mijn bezit kunnen hebben, alleen was de bestelling niet helemaal goed door gekomen bij Jewel. Ik stond in het systeem dat ik de laptop met tv-tuner had besteld en omdat de tv-tuners nog niet op voorraad waren had Jewel besloten te wachten met het uitleveren van deze laptop. Maar donderdag gebeld en gelijk dezelfde dag nog naar computerpirates gestuurd die hem de dag daarna door hebben gestuurd.

Wat mij opviel na het open van de doos was dat deze vrij schaars werd geleverd, namelijk de laptop 8)7 de adaptor en een cdtje met drivers + een quickstart van a3 formaat waar opstaat 'lees eerst de handleiding voordat u de laptop gaat gebruiken' welke handleiding |:(

Ik vind hem erin het echt mooier uit zien dan in de laatste geposte foto's. hij is echt super dun. breed maar niet te diep. mooi breed scherm! verder kan ik er nog weinig over zeggen omdat ik nog bezig ben met de installatie. Wat ik wel fijn vind is dat het toetsenbord gelijk is aan mijn oude laptop een toshiba 1800-100.

Klein nadeel vind ik dat de koeler aan de onderkant zit met een kleine uitsparing naar/aan de zijkant, ik zat toch wel redelijk vaak met mijn oude laptop op schoot, dus weet niet zeker of dit nog wel kan straks...

Maar tot nu toe een super laptop! :*)

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey blaaat

Zou je misschien wat foto's kunnen posten van je diamond 2500 lappie ? :D

En misschien als je em al geinstalleerd heb nog eens een uitgebreide review kunnen schrijven ? >:)

Dan hebben wij mensen die em nog niet gekocht hebben een betere indruk :Y)

Misschien kan je wat over de beeldkwaliteit vertellen enzow ?

Ik las ook op de site van www.jewelnotebooks.nl dat er een ati 9700 256 mb ddr in zou zitten ....

Maar zit er dan ook echt een 256mb videokaartje in ???

Want bij : de-laptopper staat gewoon 128mb 8)7

Alvast Bedankt !

:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 20:55 ]

• blaaat945

blaaat945

..?

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:53:
Hey blaaat

Zou je misschien wat foto's kunnen posten van je diamond 2500 lappie ? :D

En misschien als je em al geinstalleerd heb nog eens een uitgebreide review kunnen schrijven ? >:)

Dan hebben wij mensen die em nog niet gekocht hebben een betere indruk :Y)

Misschien kan je wat over de beeldkwaliteit vertellen enzow ?

Ik las ook op de site van www.jewelnotebooks.nl dat er een ati 9700 256 mb ddr in zou zitten ....

Maar zit er dan ook echt een 256mb videokaartje in ???

Want bij : de-laptopper staat gewoon 128mb 8)7

Alvast Bedankt !

Screenshotje van de spec. ;)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/IY72OE4NJY80

En hier 2 vluggeschoten foto's...
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/T461U3G4ASK1

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/86H234DF8D4N

De beeldkwaliteit vind ik persoonlijk goed, het beeld is helder en scherp, de Jewel is helderder dan mijn oude Toshiba. Verder heb ik de videokaart nog niet uit kunnen testen of je ook echt kunt merken dat er 256 mb in zit... daar kan ik verder nog niks over zeggen...

Als ik straks wat meer tijd heb dan wil ik best en review schrijven maar op dit moment gaat studie voor... :P

......

Verwijderd

Hey Blaaat ! :)

Alvast bedankt voor de info...

Misschien kun je later ook nog wat vertellen over de geluidskwaliteit .. ?

met en zonder hoofdtelefoon misschien :D ?

Verder zou ik graag willen weten waar jij em gekocht heb ?

Bij de-laptopper hebben ze op dit moment nog geen ati radeon kaarten met 256 mb ddr namelijk :)

En klopt het wel dat er 600 mhz staat ? Of had je niet zoveel behoefte aan een supersnelle processor :D

• Mawlana
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 20:19:
En klopt het wel dat er 600 mhz staat ? Of had je niet zoveel behoefte aan een supersnelle processor :D
Waarom zou je de CPU op 1.xGhz laten draaien als 600MHz blijkbaar al genoeg is? [sub]*mompelt iets over SpeedSwitchXP en wijst met een vinger naar de FAQ*

offtopic:
Je maakt iets teveel gebruik van de bold-tags. Ik vind het als zeer storend.

• lvh

lvh

Kap 'ns met alles in het bold te zetten. 's Vrij irritant.

Ik heb het ding vastgehad. Betaal nog liever een centje meer voor een Acer,Asus, of IBM. In stijgende volgorde.

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Nou, zonder hoofdtelefoon isie bagger; dat is bij álle laptops :P
Ja, maar het is een centrino; windows trekt de kloksnelheid omlaag als het niet nodig is om hem hoog te houden.

• blaaat945

blaaat945

..?

Hey Blaaat ! :)

Alvast bedankt voor de info...

Verder zou ik graag willen weten waar jij em gekocht heb ?

Bij de-laptopper hebben ze op dit moment nog geen ati radeon kaarten met 256 mb ddr namelijk :)

Het geluid valt me beetje tegen qua volume, mijn vorige had namelijk nog een eigen volumeregelaar. Dat heeft deze dus niet, met de fn + F5 toets doe je het volume zachter maar dan gaat het 'volume van windows' zelf ook zachter (als je kijkt naar de eigenschappen van het geluid). Ik vind hetzelf nu nog wel te doen zonder dopjes.
racoontje schreef op donderdag 18 november 2004 @ 21:05:
Ik heb het ding vastgehad. Betaal nog liever een centje meer voor een Acer,Asus, of IBM. In stijgende volgorde.
Waarom? over hoeveel centjes heb je het dan? en zijn het vergelijkbare types qua spec. waar je dan voor gaat?

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Misschien wel interessant om te vermelden is dat Computerland nu een ontzettend scherpe aanbieding heeft rond de Alpha 2500! (= Jewel Diamond 2500 met een ander stikkertje, echt exact dezelfde dus!)
Het gaat hier om een model met Pentium M 725 (1.6 GHz), 512MB DDR, 80GB 5400rpm HD en 8x DL DVD+/-RW voor maar 1299 euro!!!

Ik heb zelf nog altijd die Fujitsu-Siemens Amilo M 1425 in de bestelling staan bij Primafoon, maar die gaat dus vanmiddag geannuleerd worden! :( Stelletje #%@# laat me nu al 3 weken wachten op gebakken lucht, en telkens komt er weer een andere medewerker naar me toe met een ander smoesje om waarom die laptop er nog altijd niet is! Ik hoop dus niet dat ze vanmiddag bellen dat m'n laptop er is want ik hoef em niet eens meer. Ik moet alleen wel die 10% aanbetaling terughebben... :X

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, bedankt voor de tip, op de website van computerland vindt ik dus echter helemaal niks over een alpha 2500. Stond het in een aanbiedingkrantje ofzo?

Zo ja, van welke vestiging en kun je d'r misschien een scan/foto van maken?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:18:
OK, bedankt voor de tip, op de website van computerland vindt ik dus echter helemaal niks over een alpha 2500. Stond het in een aanbiedingkrantje ofzo?

Zo ja, van welke vestiging en kun je d'r misschien een scan/foto van maken?

Thanx
Staat in het krantje wat je bij elk filiaal kunt krijgen :) Kzal ff kijke of ik zo een scan kan maken.

[edit]
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/45578/full.jpg

Oh, nogal veel compressie gebruikt... :X

[ Voor 13% gewijzigd door --MeAngry-- op 22-11-2004 15:56 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, MeAngry ...

is het nou ook mogelijk om bij computerland zon diamond 2500 te krijgen maar

dan met bijvoorbeeld een 2,0 ghz dothan ???

en 2 x 512 mb DDR geheugen ???

Dat is eigenlijk wat ik wil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Zou toch wel moeten lukken lijkt mij. Bij Alternate, computerpirates en laptopoutlet kan 't iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:50:
Hey, MeAngry ...

is het nou ook mogelijk om bij computerland zon diamond 2500 te krijgen maar

dan met bijvoorbeeld een 2,0 ghz dothan ???

en 2 x 512 mb DDR geheugen ???

Dat is eigenlijk wat ik wil :D
Ja, dat kan, net als wat Timmy zegt. Het is in feite gewoon een Jewel, maar dan goedkoper. (schijnt een soort van speciale deal tussen Jewel en Computerland te zijn.) Meerprijzen zijn dan ook gelijk aan die op www.jewelnotebooks.nl. In de winkel kun je de laptop dus gewoon naar wens aanpassen en bestellen. :)

Overigens heeft Diabloo ook 2 laptops die erg veel op de Diamond 2500 lijken. De W2250 en de W2600. De W2600 heeft zelfs een WSXGA+ scherm maar is dus ook wat duurder. :)

[ Voor 12% gewijzigd door --MeAngry-- op 22-11-2004 23:54 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister de diamond 2500 binnen gehad, echt een toppertje! Zal komend weekend een review schrijven. Hij ziet er inderdaad super goed uit, veel beter dan op de plaatjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:53:
Heb gister de diamond 2500 binnen gehad, echt een toppertje! Zal komend weekend een review schrijven. Hij ziet er inderdaad super goed uit, veel beter dan op de plaatjes!
Mag ik weten waar je em besteld hebt? :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M6700-Ne VS Jewel Diamond 2500

M6700-Ne (De-Laptopper, samengesteld)

o Intel Centrino 1.6Ghz 1MB L2 Cache
o 60GB Harddisk 5400 RPM)
o 512 DDR 400
o 8 x DVD+/-RW
o ATI Mobility Radeon 9700 Grafische kaart 64MB DDR
o 15.4 WXGA TFT (1280 x 800)
o Interne W-LAN 11 - 54Mbps
o Gratis Draagtas/ Optische Muis - 2 jaar pick up & return garantie

Prijs: € 1.574,37

Jewel Diamond 2500 (Computerpirates, samengesteld)

o Intel Centrino 1.6Ghz 1MB L2 Cache
o 60GB Harddisk 5400 RPM)
o 512 DDR 400
o 8 x DVD+/-RW
o ATI M11 Radeon 256 MB
o 15.4 WXGA TFT (1280 x 800)
o Interne W-LAN 11 - 54Mbps (?)
o 2 jaar Carry-in garantie

Prijs: € 1,304.00

Oke, meer dan € 250 euro verschil en alsnog de Jewel beter als je naar specificaties kijkt maar hoe zit het met de kwaliteit van de Laptop zelf ?!? Ik ga nu (bijna zeker) € 1400 betalen voor een asus latop die bijna hetzefde specificatie heeft als deze Jewel (niet de bovenstaande M6700-Ne) maar dan weet ik zeker dat hij over 2 maanden geen kapotte klep heeeft of een scheur in de zijnkant....
Als je bv naar de kleine review van Lexgotham kijkt zie je dat goede punten naar "innerlijk" gaan en slechte punten naar "uiterlijk". Heb ik gelijk of zeggen jullie van dies gek ? :P

Wat zou jij doen ? Met €1400 deze Jewel kopen met hele goed specificaties of betaal jij liever zoals ik voor de kwaliteit en niet voor de snelheid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaat945

blaaat945

..?

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:47:
.....

Wat zou jij doen ? Met €1400 deze Jewel kopen met hele goed specificaties of betaal jij liever zoals ik voor de kwaliteit en niet voor de snelheid ?
Dus nu beweer je al dat Jewel geen kwaliteit leverd? :P

Wat ik uit eigen ervaring nu kan zeggen is dat de kwaliteit goed aanvoeld zeker niet minder dan mijn oudere Toshiba... Maar zodra er een mankement opduikt aan de mijne (bijv. scheurtjes aan de zijkant :? ) zal ik zo sportief zijn om het te melden ;) .. maar ik denk ook dat het belangrijk is hoe goed je op je €1400,- (laptop) past.. dus goeie tas voor transport, niet het beeldscherm dichtslaan etc...

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaaat,

Geen kwaliteit zei ik niet maar wel iig weinig dan de asus denk ik zo anders was ie toch niet zo goedkoop ? Of was de asus niet zo duur... Wees eens eerlijk, als er geen prijsverschil zou zijn zou je dan ook voor deze kiezen en niet de asus ? :+

PS: Ik hoop natuurlijk voor je dat je geen mankement tegen komt met deze laptop maar wel goed van dat je dat wil melden als dat wel het geval wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb hem dus binnen. Hij is echt fijn, hij oogt perfect, behuizing lijkt vrij stevig etc. Heb um besteld bij ComputerPirates.

Wel heb ik dit:

Als ik een game speel of als ik gewoon surf, valt het me op dat hij bij bewegend beeld wazig wordt. Dus zegmaar als je met een potje voetbal en ik geef die bal een poeier naar voren (het beeld veranderd dus snel) wordt het heel even wazig. Ook bij het naar beneden scrollen op bijvoorbeeld Tweakers, is het beeld wazig tijdens het scrollen.

Ik heb me laten vertellen dat dit Ghosting is, maar dat dat niet hoort voor te komen op de nieuwere laptops. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:12:
IK heb hem dus binnen. Hij is echt fijn, hij oogt perfect, behuizing lijkt vrij stevig etc. Heb um besteld bij ComputerPirates.

Wel heb ik dit:

Als ik een game speel of als ik gewoon surf, valt het me op dat hij bij bewegend beeld wazig wordt. Dus zegmaar als je met een potje voetbal en ik geef die bal een poeier naar voren (het beeld veranderd dus snel) wordt het heel even wazig. Ook bij het naar beneden scrollen op bijvoorbeeld Tweakers, is het beeld wazig tijdens het scrollen.

Ik heb me laten vertellen dat dit Ghosting is, maar dat dat niet hoort voor te komen op de nieuwere laptops. Iemand suggesties?
Crossposten is niet gewenst op GoT ;) Maar ik blijf denken dat ie gewoon niet helemaal 100% is, en anders vind ik dat scherm wel heel erg tegenvallen.

[edit]
@Blaaat: heb jij hier ook last van bijvoorbeeld? :)

[ Voor 4% gewijzigd door --MeAngry-- op 24-11-2004 14:17 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaat945

blaaat945

..?

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:03:
Blaaat,

Geen kwaliteit zei ik niet maar wel iig weinig dan de asus denk ik zo anders was ie toch niet zo goedkoop ? Of was de asus niet zo duur... Wees eens eerlijk, als er geen prijsverschil zou zijn zou je dan ook voor deze kiezen en niet de asus ? :+

PS: Ik hoop natuurlijk voor je dat je geen mankement tegen komt met deze laptop maar wel goed van dat je dat wil melden als dat wel het geval wordt....
Okay, dan heb ik je verkeerd begrepen. Maar ik ben niet echt op de hoogte welk laptop merk kwalitatief hoger staat, dus daar heb ik niet echt op gelet. Voor mij was Jewel niet een geheel onbekent merk. Mijn keuze heb ik gemaakt door de spec en de prijs.

@Wietsez
Ik heb alleen nog maar patience gespeeld en daar had ik verder geen problemen mee :+ maar ik heb deze pagina een paar keer flink heen en weer gescrold maar ik heb er geen last van dat het beeld wazig word. Ik zal zo wel ff opzoek of ik misschien hier nog ergens een spel heb liggen.
Maar ik denk net zoals MeAngry zegt dat die van jouw dan niet 100% is...

......

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.