Nieuwe jewel notebook? Jewel Diamond 2500 Centrino

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 4.102 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:56:
Het is gewoon een serieuse vraag waar ik een serieus antwoord op wil...
de stofzuiger erop...

trouwens bij Makro voor 39 euro ex btw een mini bluetooth muis...zonder dongle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Ik heb hem ook binnen .. tot nu toe weinig positieve dingen :( De accutijd is ERG slecht .. amper 2 uur. Ik heb hem eerst een aantal uur geladen om vervolgens ,volgens instructies van de verkoper, hem weer te ontladen. Daarna haal ik amper 2 uur ... Alles op max savings gezet incl videokaart. Mijn fan staat continu aan. Als ik vervolgens op de knop druk valt ie 2 sec uit maar daarna gaat ie weer aan :( Op dit moment blaast ie behoorlijk... ronduit slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:09
Wimo. schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 12:45:
Ik heb hem ook binnen .. tot nu toe weinig positieve dingen :( De accutijd is ERG slecht .. amper 2 uur. Ik heb hem eerst een aantal uur geladen om vervolgens ,volgens instructies van de verkoper, hem weer te ontladen. Daarna haal ik amper 2 uur ... Alles op max savings gezet incl videokaart. Mijn fan staat continu aan. Als ik vervolgens op de knop druk valt ie 2 sec uit maar daarna gaat ie weer aan :( Op dit moment blaast ie behoorlijk... ronduit slecht
heb je speedswitchXP geinstalleeerd? zo nee: installeren maar :P

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je fan continue aan.. ik ben ergens een instelling tegen gekomen waar je de fan op continue aangeschakeld kunt zetten.. miss is dat het probleem..

ik heb al jaren diverse laptops gehad, altijd toshiba pro's maar ben nog nooit zo tevreden geweest over een laptop als met dit machientje.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

PASware schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:09:
[...]

heb je speedswitchXP geinstalleeerd? zo nee: installeren maar :P
Jep! Ik zoek verder

De laptop doet voor de rest alles.. alleen zodra ik bv naar een website met flash ga dan springt de kloksnelheid 3/4 sec naar 1600mhz.. vrij normaal dus. Maar zodra ie 10sec of langer moet werken dan gaat de fan draaien .. opzich ook vrij normaal. Helaas BLIJFT de fan gewoon ruim 5min draaien ! Ook al heb je maar 1 min een flash pagina bekeken, de fan blijft 5min draaien .. terwijl de cpu allang weer op 5/6/700 mhz loopt..

[ Voor 51% gewijzigd door Wimo. op 22-01-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik speedswitch XP vinden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al gevonden ik dacht dat het software was dat je alleen in de winkel kon vinden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp iets niet...
Wanneer gebruik je een laptop nou eigenlijk op batterijen?...op de hei?...op het strand?
Mijn ervaring is dat er altijd wel een stopcontact bij de hand is, of in de auto een adapter.
Ik gebruikte mijn oude laptop zelden op batterijen...soms even voor korte tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:19:
[...]

Ik begrijp iets niet...
Wanneer gebruik je een laptop nou eigenlijk op batterijen?...op de hei?...op het strand?
Mijn ervaring is dat er altijd wel een stopcontact bij de hand is, of in de auto een adapter.
Ik gebruikte mijn oude laptop zelden op batterijen...soms even voor korte tijd...
Waarom zou ik anders een laptop kopen? Ik wil STIL,lang en mobiel kunnen werken. Zodra 1 van die 3 dingen niet mogelijk is heb je er idd weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin draaide mijn dvd dual layer brander naar behoren maar nu komt ie tijdens het branden van een normale cd rw hooguit 4 speed, waar kan dit aan liggen?

Ik heb het bij de laatste brandsessies gehad... terwijl hij in het begin vele malen sneller ging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.