de stofzuiger erop...Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:56:
Het is gewoon een serieuse vraag waar ik een serieus antwoord op wil...
trouwens bij Makro voor 39 euro ex btw een mini bluetooth muis...zonder dongle
Verwijderd
de stofzuiger erop...Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:56:
Het is gewoon een serieuse vraag waar ik een serieus antwoord op wil...
heb je speedswitchXP geinstalleeerd? zo nee: installeren maarWimo. schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 12:45:
Ik heb hem ook binnen .. tot nu toe weinig positieve dingenDe accutijd is ERG slecht .. amper 2 uur. Ik heb hem eerst een aantal uur geladen om vervolgens ,volgens instructies van de verkoper, hem weer te ontladen. Daarna haal ik amper 2 uur ... Alles op max savings gezet incl videokaart. Mijn fan staat continu aan. Als ik vervolgens op de knop druk valt ie 2 sec uit maar daarna gaat ie weer aan
Op dit moment blaast ie behoorlijk... ronduit slecht
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Je fan continue aan.. ik ben ergens een instelling tegen gekomen waar je de fan op continue aangeschakeld kunt zetten.. miss is dat het probleem..Wimo. schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 12:45:
Ik heb hem ook binnen .. tot nu toe weinig positieve dingenDe accutijd is ERG slecht .. amper 2 uur. Ik heb hem eerst een aantal uur geladen om vervolgens ,volgens instructies van de verkoper, hem weer te ontladen. Daarna haal ik amper 2 uur ... Alles op max savings gezet incl videokaart. Mijn fan staat continu aan. Als ik vervolgens op de knop druk valt ie 2 sec uit maar daarna gaat ie weer aan
Jep! Ik zoek verderPASware schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:09:
[...]
heb je speedswitchXP geinstalleeerd? zo nee: installeren maar
[ Voor 51% gewijzigd door Wimo. op 22-01-2005 14:39 ]
Verwijderd
Ik begrijp iets niet...Wimo. schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 12:45:
Waarom zou ik anders een laptop kopen? Ik wil STIL,lang en mobiel kunnen werken. Zodra 1 van die 3 dingen niet mogelijk is heb je er idd weinig aan.Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 16:19:
[...]
Ik begrijp iets niet...
Wanneer gebruik je een laptop nou eigenlijk op batterijen?...op de hei?...op het strand?
Mijn ervaring is dat er altijd wel een stopcontact bij de hand is, of in de auto een adapter.
Ik gebruikte mijn oude laptop zelden op batterijen...soms even voor korte tijd...
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq