1. Omdat een laptop een stuk duurder is en een "defecte" laptop niet veel voorkomt. (defect als in: Valschade maar met werkend moederbord)Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:46:
Ik volg dit topic al een poosje maar er komt steeds maar 1 vraag bij me op...
Waarom gebruikt niemand een laptop (op een paar na), dat lijkt me nml een stuk makkelijker.
Kan iemand hier ff een paar pics van een laptop in de auto posten?
Slu
2. Omdat laptoponderdelen toch wat duurder en beperkter zijn, denk aan HDD, DVD, TV krt enzovoorts, je bent al snel aangewezen op USB2 apparaten dan.
Ik heb zelf wel een laptop, om de doodsimpele reden dat ik die voor heel weinig op de kop heb kunnen tikken. (gevallen, beeldscherm defect)
Pics komen nog, ik heb net de voeding klaar en haast me niet echt. In mijn geval komt het iig onder de beide stoelen. (bestuurdersstoel: voedingsbak, bijrijdersstoel laptop + usb hubs)
Daarnaast moet je toch een schermpje hebben, een laptopscherm is groot en onhandig in de auto.
2ehands laptops zijn wel te scoren, voor 250 eur zie ik al een Celeron 2.4Ghz laptop staan met verrot beeldscherm (Who carez als je er een touchscreen op aansluit)
[ Voor 13% gewijzigd door DJSmiley op 21-11-2004 19:03 ]