he das leuk.
is eigk voor t eerst dat ik dit topic zie
(ja ik weet t ik kom hier te weinig de laatste tijd)
maar ik heb zelf een tijdje geleden ook een pctje in mn auto gebouwd
niet zo uitgebreid als de meesten hier (ik moet wel toegeven: ik zit op mn werk en kon helaas niet t hele topic doorlezen)
het idee ontstond toen mn mp3 autoradio ermee ophield en ik dus alleen nog radio in mn auto had.
toen heb ik een oud pctje (p2 400, compaq kastje, erg klein)
en een converter die ik nog had liggen gepakt .
op de pc draait een uitgeklede win98se en winamp.
en een tootje bemused.
met dit tooltje kan ik via bluetooth met mn telefoon mn winamp aansturen.
de belangrijkste functies zitten erin. ja kan browsen over je hd en playlists laden
en play, pause, next enz.
het is freeware en je kunt het halen op de
bemused website
(mijn telefoon is een nokia 7650)
dit was voor mij even een simpele oplossing.
het heeft me namelijks niets gekost..
ik had alle onderdelen nog ergens in een hoekje liggen.
wel handig: alles is in de kofferbak gebouwd, dus je ziet er niets van. op de stekker van mn 12-220 converter in mn sigarettenaansteker na.
als ik thuis ben zal ik eens fotos maken.
de werking vind ik op zich wel goed zoals t nu is.. ik ben alleen van plan ooit nog wel te gaan uitbreiden met een leuk tfttje erbij ofzo. maar dat is voor de toekomst.
nadeel vind ik nog wel de boot tijd, want nu is mn pc pas geboot als ik al de straat uit ben maar ja dat ding is nou eenmaal niet zo snel

ik heb er als startup sound een vouw in staan die zegt "system initialised" en dan weet ik dat mn mn tel kan pakken en muziek kan draaien.
nog een nadeel:
ik gebruik mn tel om muziek mee te draaien. en volgens mij mag dat niet van de politie tijdens het rijden. dus heb ik meestal mn tel in het midden console liggen en ken ik gelukkig de keys al wel uit mn hoofd dus hoef ik m niet op te pakken...
en ik heb er gelukkig nog nooit problemen mee gehad...