[PC]Half-Life 2 deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.652 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Anoniem: 116693

Yohann!s schreef op 19 augustus 2004 @ 09:34:
IK volg dit topics (net als deel 1&3) als post ik bijna niks, maar nu snap ik er totaal niks meer van. Ik heb dus een Coupon bij mij Ati kaart gehad. Kan ik hier nu mee de volledige versie van HL2 voor krijgen ? (dvd/cd in box). Niet stream plz omdat ik dan meer idee krijg dat ik het niet legaal heb en gewoon een doos wil hebben op mijn plank ;)

Hoe zit het nu ? wie helpt mij uit de brand !
Stuur eens een mailtje naar de leverancier zou ik zeggen
Of naar Valve
Of surf naar de Steam forums

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:21
Als jij bij steam invult dat je zo'n ati coupon hebt met de desbetreffende key, dan zal steam automatisch gaan preloaden zodra HL2 te preloaden valt. Check www.steampowered.com om erachter te komen wanneer dat gaat gebeuren.

Het valt me op dat veel mensen uit kijken naar de HL2 preload, maar bedenk wel dat het niets meer of minder is dan een gcf file, en mocht het lukken om die te 'kraken' dan vind je nix anders dan textures, sounds, en misschien wat models. Levels en stukken van de engine zullen er echt niet inzitten. Dat hebben ze ook gezegt, aangezien het spel nog niet 100% af is. :)

Anoniem: 20531

Zoals spokje aangeeft. En het is dus ook niet zoals bij CS:S vandaag de preload en morgen spelen. Je kan best morgen al preloaden en pas over een maand de release hebben... who knows ;)

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 12:18

Xymox

Determinism rulez !

Ik zat me even te verlekkeren aan de video's die tot nu toe verschenen zijn en kwam een leuk stukje tegen.

In 1 van de eerste grote video's waar ook de engine gedemonstreerd wordt heb je een scene waar een camera die op de grond ligt opgepakt wordt met de manipulator. Een groot beeldscherm laat de beelden van die videocamera zien.
(G-Man op z'n kop bijvoorbeeld). De camera wordt bewogen richting het beeldscherm.

Ik vraag me nu af wat de engine in dat geval doet, waarbij de camera het beeld opneemt die hij zelf weergeeft op het scherm. Normaliter zou je een herhaling van het opgenomen beeld zien tot het oneindige (nou ja bijna dan).

Zou de engine dit ook zo doen ?
Zo'n simulatie van dit effect zou denk ik met raytracing wel te doen zijn. Ik denk niet dat de HL2 engine zoiets kan.

Hoe zou een engine er trouwens mee om moeten gaan ? Tot hoe diep wordt het beeld herhaald ? Zou er in theorie een oneindige loop in de engine onstaan, dus moeten ze een limiet stellen aan reflectie traces ?

Wellicht denk ik nu te ingewikkeld, maar ik vroeg me dat zo af na het zien van de HL2 demonstratie video.

[ Voor 98% gewijzigd door Xymox op 19-08-2004 20:36 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Anoniem: 89518

Xymox schreef op 19 augustus 2004 @ 19:22:
Ik zat me even te verlekkeren aan de video's die tot nu toe verschenen zijn en kwam een leuk stukje tegen.

In 1 van de eerste grote video's waar ook de engine gedemonstreerd wordt heb je een scene waar een camera die op de grond ligt opgepakt wordt met de manipulator. Een groot beeldscherm laat de beelden van die videocamera zien.
(G-Man op z'n kop bijvoorbeeld). De camera wordt bewogen richting het beeldscherm.

Ik vraag me nu af wat de engine in dat geval doet, waarbij de camera het beeld opneemt die hij zelf weergeeft op het scherm. Normaliter zou je een herhaling van het opgenomen beeld zien tot het oneindige (nou ja bijna dan).

Zo'n simulatie van dit effect zou denk ik met raytracing wel te doen zijn. Ik denk niet dat de HL2 engine zoiets kan.

Hoe zou een engine er trouwens mee om moeten gaan ? Tot hoe diep wordt het beeld herhaald ? Zou er in theorie een oneindige loop in de engine onstaan, dus moeten ze een limiet stellen aan reflectie traces ?

Wellicht denk ik nu te ingewikkeld, maar ik vroeg me dat zo af na het zien van de HL2 demonstratie video.
Je kijkt nu naar de e3 2003 video dat weet je wel he? Er is er ook al een uit 2004 :)

Anoniem: 93354

Voor de gene die het interreseert, volgens gamer.nl begint morgen het hl2 pre-loaden.

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 23:40

Infinchible

Woef!

Bij Doom 3 heb je hetzelfde geval. In een kamertje ergens in Alpha labs 1 geloof ik kan je enkele, ik geloof 5, camera's aanzetten. En die op een schermpje bekijken.
Een camera hangt ook achter jou in dat kamertje, en daar zie je jezelf dus op de tv, naar de tv kijken, enzovoort enzovoort.
Alleen dat is al heel snel te onduidelijk om jezelf eruit te kunnen halen, ik geloof dat je jezelf 4 keer kan zien ongeveer.. heb er ook nog wel een screenshot van, maar ik heb geen webspace.

Anoniem: 104748

jippieeee!!!
Me 256ddr 9800pro aanschaf van een jaar geleden , gaat zn vruchten afwerpen! :)
http://www.firingsquad.com/hardware/half-life2_vst/page7.asp

Als ik het zo bekijk, vallen de eisen me zwaar mee! kanniet w88!!

Ik ben overigens wel benieuwd wat uiteindelijk mooier is of 1280* en 4x AA of 1024*en 4xAA 8xAF.
Wat denken jullie?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 19-08-2004 21:40 ]

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 23:10
...

...
.
Wanneer je zo een camera oppakt wordt het beeld gewoon gerenderd vanuit de hoek die de lens van de camera aangeeft. De output wordt dan geprojecteerd op een polygon die weer gerenderd wordt vanuit de hoek die de spelersview aangeeft. Ik kan mij best voorstellen dat wanneer gebruik gemaakt wordt van deze camera dat de framerate een dipje krijft omdat het aantal polygonen en textures tweemaal moeten worden gerenderd.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

Finch85 schreef op 19 augustus 2004 @ 21:11:
[...]

Bij Doom 3 heb je hetzelfde geval. In een kamertje ergens in Alpha labs 1 geloof ik kan je enkele, ik geloof 5, camera's aanzetten. En die op een schermpje bekijken.
Een camera hangt ook achter jou in dat kamertje, en daar zie je jezelf dus op de tv, naar de tv kijken, enzovoort enzovoort.
Alleen dat is al heel snel te onduidelijk om jezelf eruit te kunnen halen, ik geloof dat je jezelf 4 keer kan zien ongeveer.. heb er ook nog wel een screenshot van, maar ik heb geen webspace.
ja maar dat is een statische camera, in dit hl2 voorbeeld beweegt de player de camera door hem rond te slingeren met die gravity gun :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 104748 schreef op 19 augustus 2004 @ 21:36:
jippieeee!!!
Ik ben overigens wel benieuwd wat uiteindelijk mooier is of 1280* en 4x AA of 1024*en 4xAA 8xAF.
Wat denken jullie?
Hoe moeten we dat nou weten? Laten we nou niet dit soort onzindiscussie hier gaan voeren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-06 22:56

Sponge

Serious Game Developer

Er wordt nog een "few" weken aan HL2 gewerkt, maar het einde is in zicht. (Kreeg ik net te horen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ze maar niet te snel klaar zijn ;) Ik moet me hl2 case nog afmaken en ook nog ergens een x800 zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ziet anders nog geen geen HL2 preload in mijn games lijstje staan. Zou wel moeten want ik heb zo'n leuk ati couponnetje. Deze is al geregistreerd want aan de hand daarvan mogt ik ook counterstrike en halflife 1 en de3 hele reutemeteut downen.

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 12:43

srblackbird

ThinkGEEK

Fiddle schreef op 20 augustus 2004 @ 11:04:
Ik ziet anders nog geen geen HL2 preload in mijn games lijstje staan. Zou wel moeten want ik heb zo'n leuk ati couponnetje. Deze is al geregistreerd want aan de hand daarvan mogt ik ook counterstrike en halflife 1 en de3 hele reutemeteut downen.
Bij VALVe duurt alles altijd een beetje langer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zal morgen wel beginnen, css beta begon voor ons ook een dag later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:30

Magic666

No one's neighbour!

Fiddle schreef op 20 augustus 2004 @ 11:04:
Hoe heb je dat gedaan met die coupon?
Gewoon klakkeloos het nummer geregistreerd of heb je wat besteld en ipv betalen dat nummer opgegeven.

HL1 heb ik n.l. al geregistreerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:29

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Magic666 schreef op 20 augustus 2004 @ 11:40:
[...]

Hoe heb je dat gedaan met die coupon?
Gewoon klakkeloos het nummer geregistreerd of heb je wat besteld en ipv betalen dat nummer opgegeven.

HL1 heb ik n.l. al geregistreerd staan.
https://www.atihl2offer.com/steam.asp

Op www.atihl2offer.com staat exact uitgelegd hoe alles in z'n werk gaat met die coupons, dat adres staat ook op je coupon (althans, er staat een adres op je coupon wat hiernaar redirect).

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

hé, dat adres kende ik niet! Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
de Half-Life 2 preload is uitgesteld. Maar who cares :P Mja ATI coupon houders of course, maar aangezien ik dat niet ben, en ik de CE gewoon hier wil hebben liggen, rouw ik er niet om.
We're going to push the start of the preload back until this coming Monday. The main reason was to get out the release (that just happened) to the CS: Source Beta.

Erik
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Orion84 schreef op 20 augustus 2004 @ 11:50:
[...]

https://www.atihl2offer.com/steam.asp

Op www.atihl2offer.com staat exact uitgelegd hoe alles in z'n werk gaat met die coupons, dat adres staat ook op je coupon (althans, er staat een adres op je coupon wat hiernaar redirect).
Daar staat dat je hl2 alleen maar kan krijgen als je een foto van je coupon maakt enzo. Maar ik neem aan dat je hem toch ook gewoon kan dlen via steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:59
Anoniem: 104748 schreef op 19 augustus 2004 @ 21:36:
jippieeee!!!
Me 256ddr 9800pro aanschaf van een jaar geleden , gaat zn vruchten afwerpen! :)
http://www.firingsquad.com/hardware/half-life2_vst/page7.asp

Als ik het zo bekijk, vallen de eisen me zwaar mee! kanniet w88!!

Wat denken jullie?
Ligt er natuurlijk ook aan wat de rest van je systeem inhoud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Anoniem: 93354 schreef op 20 augustus 2004 @ 13:13:
[...]

Daar staat dat je hl2 alleen maar kan krijgen als je een foto van je coupon maakt enzo. Maar ik neem aan dat je hem toch ook gewoon kan dlen via steam?
ik lees dit:

Half-Life® 2
Option 1: Download the Valve Premier Pack online through STEAM
The Valve Premier Pack bonus offer is available for a limited time and expires once Half-Life® 2 is released at retail. To get the Valve Premier Pack, you’ll need to activate your Half-Life® 2 Activation Key (located behind the scratch box on the coupon provided with your purchase) prior to the release of Half-Life® 2 at retail. You can use this Activation Key to obtain both the Valve Premier Pack and Half-Life® 2 (when it becomes available at retail).

Geen foto dus, zolang HL2 NIET uit is kun je gebruik maken van die key om die premier pack te downloaden, zodra HL2 uit is kun je die ook downen met dezelfde key. Dat lees ik tenminste..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Laatst online: 10-01 14:01

SillyJW

der Gemutlichkeit

http://gamesdomain.yahoo.com/predownload?g=39190
is misschien nieuw? (ben m nog aan t downen)

_/-\o_ Kende de beelden al wel, maar tis weer zo'n hq binkfilmpje.

[ Voor 31% gewijzigd door SillyJW op 20-08-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-06 08:19

b3ta

Hallo

volgens mij was dat het station waar hij uitstapte en dan foto's van je gemaakt werden (eigenlijk vind ik het best wel k*t dat ik al die videos gezien heb want ik weet nu al gewoon hoe het spel begint en is toch jammer minder het "aaah kijk wat leuk gedaan etc effect" )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:08

Maxow

Hidden Sound System

Tis inderdaad bekend beeldmateriaal, maar wel weer lekker hoge kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 14:15

edward2

Schieten op de beesten

Het is een onwijs mooie engine, alles is gebumpmapped en geshaderd. btw, ik neem aan dat ik Hl2 straks ook gewoon direct kan préloaden met steam, door deze via steam te kopen?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80791

Het Trainstation filmpje van HL2 is te krijgen in BINK-formaat (superkwaliteit)!

Filmpje

Je moet de hele link ff kopieren en plakken in je browser...
Veel plezier ermee ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-08-2004 17:04 . Reden: In de FAQ kan je vinden hoe dat moet... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
hier kun je het G-man introstukje downloaden! (ben zelf nog downloaden)
/edit
DAMN! Dat ziet er echt super uit :D

[ Voor 15% gewijzigd door Xrenity op 20-08-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:38

FlashBang

Hoi.

Anoniem: 80791 schreef op 20 augustus 2004 @ 14:48:
Het Trainstation filmpje van HL2 is te krijgen in BINK-formaat (superkwaliteit)!

/knip/

Je moet de hele link ff kopieren en plakken in je browser...
Veel plezier ermee ;)
OMG, ****** doe het dan ff zo: Trainstation filmpje (klik hier) in Bink formaat.

Je kunt er gewoon op klikken, hier hoef je niet zon lap tekst die de lay out verpest te gaan kopieeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Russian Phoenix schreef op 20 augustus 2004 @ 15:20:
[...]

OMG, ****** doe het dan ff zo: Trainstation filmpje (klik hier) in Bink formaat.

Je kunt er gewoon op klikken, hier hoef je niet zon lap tekst die de lay out verpest te gaan kopieeren.
Sorry, ben vergeten hoe ik dat moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:21

Polycom

Poes van goud

Afbeeldingslocatie: http://www.firingsquad.com/hardware/half-life2_vst/images/v1024x4.gif

yeah... mijn 9800pro trekt het aardig!!
maar die antianilaising ( of hoe je het ook noemt, hoeft van mij niet zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

annaliseren hoeft voor mij ook niet! ;)
Ik vindt een resolutie van 1280* mooier dan AA op een lagere resolutie, maar t ligt ook wel aan de game natuurlijk. En ofdat je pc t wel allemaal aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Pu_Dy schreef op 20 augustus 2004 @ 17:38:
[afbeelding]

Als je ook een Athlon 64 3800+ en 1Gb ram hebt wel ja :P :P. Op die website staat namelijk dat ze dat gebruikt hebben voor die test ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119137

[afbeelding]

Nee idd, ga HL2 gewoon lekker draaien op 1280x1024 met 4xAF dan heb je geen AA nodig en draait het spel ook nog stukken beter ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik heb een GeForce FX Go 5700 64 mb, maar met wat voor een videokaart zou je dat kunnen vergelijken? Ik kan Far Cry op High spelen, met enkel de shadows op medium, maar water quality op ultra high. Dus ik ga er vanuit dat ik HL2 zonder problemen kan spelen.

Voor de rest:
AMD Athlon 64 3000+
512 mb ram

Moet lukken dacht ik zo.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Vind het raar dat die 9800pro zo "slecht" scoort in vergelijking met de 5900xt (is de 5900xt random gezien zoveel beter dan als de 9800pro, ik zelf dacht van niet)

[ Voor 67% gewijzigd door b3ta op 20-08-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

b3ta schreef op 20 augustus 2004 @ 19:30:
Vind het raar dat die 9800pro zo "slecht" scoort in vergelijking met de 5900xt (is de 5900xt random gezien zoveel beter dan als de 9800pro, ik zelf dacht van niet)
Geforce FX loopt hier in mixed mode (= DirectX 8.1). Ati doet altijd DX9.0., houdt in meer eye-candy.

Valve moest de mixed mode toepassen op de GF FX reeks omdat het spel anders te traag zou lopen hierop. Bovenstaande benchmark is dus niet het vergelijken van 'Apples to Apples'. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 20-08-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Net even die Bink videos bekeken, ben onder de indruk. :) Het is allemaal heel subtiel, reflecties, lichten, maar het voelt zoveel natuurlijker aan om naar te kijken. Als ik dan toch ga vergelijken met Doom 3, welke ik ook een mooie game vond, dan zie je bij HL2 meer kwaliteit.

Scheuren in de muren tonen diepte, net als verf op de muur, lichte reflecties op de gladde stenen, het licht wat mooi zacht wordt getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:21

Polycom

Poes van goud

Ik heb een 2.4 ghz 2 keer 512 mb ddr ram en een 9800 pro
:) moet kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet mn PC nog updaten :'( :'( Wacht daar denk ik mee tot HL2 uit is...

Binnenkort komen alle gameplay-movies van E3 2004 online te staan!

Kijk hier maar eens...

"Note: These files have been taken offline for now. (They will soon be replaced by the E3 2004 movies.)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:45
in de startpost mag je de machinegun weleens aanpassen exrenity, zoals ik 2 dagen geleden al zei ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Schuey op 21-08-2004 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Schuey schreef op 21 augustus 2004 @ 11:17:
in de startpost mag je de machinegun weleens aanpassen exrenity, zoals ik 2 dagen geleden al zei ;)
?
Is zeker SMG ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit las ik net:

Half-Life 2 is niet meer
Ja je leest het goed, Half-Life 2 is niet meer. De BBC meld dat in een artikel op hun site. Blijkbaar vond Valve dat ze met Half-Life 2 niet meer aan de hype konden opleven en daarom hebben ze besloten om de game te cancelen:

Half-Life 2 Cancelled
Valve recently announced that Half-Life 2 is no longer in development. The reason? Valve claims "It just wasn't living up to the hype." Read the full story for more details".

Bron

Ik geloof er weinig van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Schuey schreef op 18 augustus 2004 @ 16:14:
net de openings post zitten lezen, die machinegun is gewoon een mp7 (hoe iemand bij een mp5 zou komen is gewoon niet te verklaren :X foei ) met een eotech holosight :9~ Volgens mij ook gekwalificeerd als een smg, aangezien hij maar 4.6mmx30 schiet.

Betekent trouwens niet dat hij niet hard aankomt, aangezien dit een penetration round is, en die 3 centimeter casing niet bepaald met lucht gevuld is _/-\o_

edit:
nu ik er eens goed naar kijk.. De skin is behoorlijk uitgerekt! De gaten in de receiver zouden 5 centimeter lager moeten zitten, en zelf wat minder groot. Dat je er granaten mee kan afvuren is al helemaal belachelijk :{ Fireselect of safety hebben ze ook nog nooit van gehoord zie ik wel.. matig! :P
;)
Anoniem: 80791 schreef op 21 augustus 2004 @ 11:36:
Dit las ik net:

Half-Life 2 is niet meer
Ja je leest het goed, Half-Life 2 is niet meer. De BBC meld dat in een artikel op hun site. Blijkbaar vond Valve dat ze met Half-Life 2 niet meer aan de hype konden opleven en daarom hebben ze besloten om de game te cancelen:

Half-Life 2 Cancelled
Valve recently announced that Half-Life 2 is no longer in development. The reason? Valve claims "It just wasn't living up to the hype." Read the full story for more details".

Bron

hmm 1 april duurt nog een paar maanden :P

[ Voor 27% gewijzigd door Schuey op 21-08-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dit las ik net:

Half-Life 2 is niet meer

Half-Life 2 Cancelled

Bron

Gewoon een 1 of ander flauw grapje van iemand die zich verveelde...

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Dit las ik net:

Half-Life 2 is niet meer

Half-Life 2 Cancelled

Bron

LOL
Waarom doe je niet wat er gevraagd wordt? Klik op 'read article' ;)

En zal het even in Semi veranderen dan. Ben niet zo technisch qua guns hoor :)
/edit
oh de link is nu down :P

[ Voor 5% gewijzigd door Xrenity op 21-08-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Dit las ik net:

Half-Life 2 is niet meer

Half-Life 2 Cancelled

Bron

WHOIS DOMAIN SEARCH

This is the raw whois output provided by whois.nic.uk

Domain: bbc-news.org.uk

<< Back | Search Again >>

Domain Name:
bbc-news.org.uk

Registrant:
Robert John Cleeve Dunsford

Registrant's Address:

THE REGISTRANT IS AN INDIVIDUAL WHO HAS ELECTED TO
HAVE THEIR ADDRESS OMITTED FROM THE WHOIS DATABASE

Registrant's Agent:
Simply.Com Ltd [Tag = SIMPLY]
URL: http://www.simply.com
ik denk niet dat de bbc als individu een domein gaat registreren, en zonder adres ;)

maw, gewoon een bullshitsite :)

edit:
volgens mij ben ik spuit 11...

[ Voor 8% gewijzigd door Magic op 21-08-2004 11:46 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ik heb het maar ff geupdate want zo te zien leest iedereen over mn post heen :P
[...]
Het gehele artikel is te vinden door op de index pagina van de BBC site op het stukje te klikken :P

Met dank aan Xrenity voor het nieuws.

[UPDATE: Xrenity]
Aangezien de link niet meer werkt:
Het ging om een grap, als je doorklikte naar 'read article' kreeg je 'FAKE NEWS!' te zien ;)
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Xrenity schreef op 21 augustus 2004 @ 11:43:

/edit
semi moet sub zijn ;)

en verander die omschrijving dan ook gelijk even. nieuw model van heckler&koch, de pdw aka mp7 blabla ofzo, nu staat dat mp5 er een beetje dom :X

owja, en haal de pistol/ daarboven even weg ;) Tis een revolver namelijk, beiden gaat nogal moeilijk :P

[ Voor 13% gewijzigd door Schuey op 21-08-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Schuey schreef op 21 augustus 2004 @ 11:50:
[...]
semi moet sub zijn ;)
en verander die omschrijving dan ook gelijk even. nieuw model van heckler&koch, de pdw aka mp7 blabla ofzo, nu staat dat mp5 er een beetje dom :X
owja, en haal de pistol/ daarboven even weg ;) Tis een revolver namelijk, beiden gaat nogal moeilijk :P
Done weapon expert *)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xrenity schreef op 21 augustus 2004 @ 11:43:
[...]

LOL
Waarom doe je niet wat er gevraagd wordt? Klik op 'read article' ;)

/edit
Hij kon de pagina niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Xrenity schreef op 21 augustus 2004 @ 11:55:
[...]

Done weapon expert *)
En nu nog z'n naam nog goed schrijven. Er moet een c tussen, dus van "(volgens Shuey :) ) => "(volgens Schuey :) )

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ik ben geen wapen expert hoor :D
iig bedankt voor de eervolle vermelding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124 schreef op 20 augustus 2004 @ 20:03:
Net even die Bink videos bekeken, ben onder de indruk. :) Het is allemaal heel subtiel, reflecties, lichten, maar het voelt zoveel natuurlijker aan om naar te kijken. Als ik dan toch ga vergelijken met Doom 3, welke ik ook een mooie game vond, dan zie je bij HL2 meer kwaliteit.

Scheuren in de muren tonen diepte, net als verf op de muur, lichte reflecties op de gladde stenen, het licht wat mooi zacht wordt getoond.
Stop is met die graphics, kwaliteit zit em niet in graphics : kijk maar naar doom III, dat had meer kunnen worden.

Let is op de sfeer die er is, de kwaliteit van het geluid, gameplay, enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
de half-life 2 intro is hier te daanloaden
ftp://download.gamershell...link//movie/hl2-intro.zip
>:)

zie hier http://www.gamer.nl/nieuws/23324 voor meer

[ Voor 17% gewijzigd door joostve op 21-08-2004 13:20 ]

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Eeuhm Xrenity, ehm hehe, ik euh, bij die Sub Machinegun in de Startpost, issuh er iets misgegaan, er staat namelijk euhm Su Machinegun ipv Sub Machinegun. Hehe. ;)

Sorry Terr ;( Het spijt me echt. Ik zal het niet weer doen.

[ Voor 17% gewijzigd door FlashBang op 21-08-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Om het topic nog enigzins ontopic te houden, zou ik het fijn vinden als startpost suggesties via email besproken konden worden. Zeker voor kleine foutjes als deze is het echt niet nodig om daar een aantal posts aan te wijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518 schreef op 21 augustus 2004 @ 13:13:
[...]

Stop is met die graphics, kwaliteit zit em niet in graphics : kijk maar naar doom III, dat had meer kunnen worden.

Let is op de sfeer die er is, de kwaliteit van het geluid, gameplay, enz :)
Waarom? Ik denk dat veel mensen onderschatten hoe groot graphics van invloed zijn op de sfeer, en het verhaal. Als een game zoals half-life 2 een goed verhaal kan ondersteunen met bijna realistische graphics dan wordt je ook meer verbonden met het verhaal en word je er ook meer ingezogen.

Als ik het verhaal van half-life 1 had gespeeld met graphics van commander keen had ik er geen reet aangevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124 schreef op 21 augustus 2004 @ 13:38:
[...]

Waarom? Ik denk dat veel mensen onderschatten hoe groot graphics van invloed zijn op de sfeer, en het verhaal. Als een game zoals half-life 2 een goed verhaal kan ondersteunen met bijna realistische graphics dan wordt je ook meer verbonden met het verhaal en word je er ook meer ingezogen.

Als ik het verhaal van half-life 1 had gespeeld met graphics van commander keen had ik er geen reet aangevonden.
Dat is waar, het heeft er veel invloed op, maar in jouw post deed je alsof kwaliteit van een spel te meten is aan de graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124 schreef op 21 augustus 2004 @ 13:38:
[...]

Ik heb liever een goed verhaal en goede gameplay en wat mindere gfx. Doom3 ziet er prachtig uit maar sinds de css beta uit is licht d3 te verstoffen in de kast en dan heb ik hem nog geeneens voor de helft uitgespeeld maar het kan me nu al niet meer boeien. gfx raak je snel op uitgekeken als er voor de rest niks in een game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

[afbeelding]

dit geloof ik echt niet...

20fps verschil door 128-256MB ram op je graka... en nog eens 20 pro-XT ??

no way... de ram/core snelheden zijn niet zo drastisch veranderd dat ze 20fps uitmaken in een game...

deze graph geloof ik geheel niet... iets als 65-70-75 zou al geloofwaardiger zijn...

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIGHGuY schreef op 21 augustus 2004 @ 18:54:
[...]

dit geloof ik echt niet...

20fps verschil door 128-256MB ram op je graka... en nog eens 20 pro-XT ??

no way... de ram/core snelheden zijn niet zo drastisch veranderd dat ze 20fps uitmaken in een game...

deze graph geloof ik geheel niet... iets als 65-70-75 zou al geloofwaardiger zijn...
Idd, in andere benchmarks zijn de verschillen vele malen minder dan hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 119137 schreef op 21 augustus 2004 @ 19:27:
[...]

Idd, in andere benchmarks zijn de verschillen vele malen minder dan hier. :)
Dus die benchmarks zijn niet te vertrouwen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op 21 augustus 2004 @ 20:44:
[...]

Dus die benchmarks zijn niet te vertrouwen??
Tjah, niet te vertrouwen, ik weet het niet. Je weet natuurlijk niet of die websites wel of niet gesponsord worden door ATI of Nvidia. Het zou maar zo kunnen dat Nvidia een x bedrag betaald om de benchmarks hoger te laten uitkomen. Want in de laatste Source benchmark van Valve scoort de 5900XT in een keer beter dan de Radeon 9800 Pro, dit vind ik wel heel erg apart omdat HL2 beter zou gaan draaien op een ATI kaart. Ik kijk er dus eigenlijk niet van op dat er wel wat omkoperij plaatsvind bij sommige webistes. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113

je jogens en miesjes als die hier ook zijn

ik wil morgen de nieuwe counterstrike haalen.

daar me kan je toch de beta downloaden van de couterstrike met de engine van half life 2.

(ik weet even snel niet hoe hij heet)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06-2024

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Als deze benchmarks wel kloppen, dan vind ik het verschil tussen een 128 en 256MB 9800Pro erg opvallend. Dat zou een van de weinige (enige ?) games zijn die zo'n performance boost krijgt van een dubbele hoeveelheid geheugen.
Persoonlijk neem ik deze bench met een korreltje zout.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
@ Gemerden2
Wat bedoel je nou, typ eens wat rustiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op 21 augustus 2004 @ 21:20:
@ Gemerden2
Wat bedoel je nou, typ eens wat rustiger.
ik bedoel als je Counterstrike Condition Zero hebt .

Dan kan je toch de beta van Counterstrike source downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113 schreef op 21 augustus 2004 @ 21:09:
je jogens en miesjes als die hier ook zijn

ik wil morgen de nieuwe counterstrike haalen.

daar me kan je toch de beta downloaden van de couterstrike met de engine van half life 2.

(ik weet even snel niet hoe hij heet)

alvast bedankt
Denk en bouw je zinnen voor je typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik ben woordblind ik doe me best

sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94113 schreef op 21 augustus 2004 @ 21:50:

sorry
Dat is wel een hype tegenwoordig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haah wat zijn we leuk ik meen het echt moet je me test naar je toe stuurem :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55
offtopic:
hoef je niet meteen zo kwaad te doen.. sorry maar gordijnstok (what's in a name) heeft wel een punt het wordt de laatste tijd op fora ( ik merk het hier vooral ) misbruikt als excuus om een post maar zo snel mogelijk (met veel typvouten etc ) te posten.. wat eigenlijk zeer slecht is !

ontopic

ik heb de filmpjes ( intro / trainstation ) gezien en DAMN wat wil ik het spel graag hebben.. is al vaker gezegd maar doom 3 is mooi maar hl2 straalt voor mij zoveel meer sfeer uit dan heel doom 3 .. echt het zit hem in de sobere textures denk ik en het ja... gewoon het is dus niet te omschrijven ( kan ik dus niet :P ) ..

* Webgnome want's him NOW!

[ Voor 42% gewijzigd door Webgnome op 21-08-2004 22:24 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja sorry dan maar mensen zegen dat altijd ter wel ik er niks aan kan doen

daar werd ik boos om :S

ik doe me best zo min mogelijk spelfouten te maaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 15:30
Die hl2-trainstation.exe had ik nog niet gezien en zag er wel goed uit. Vooral het echte leven wat je daar ziet, gewoon het lijkt ook echt een stad enzo waar geleefd is. Rommel, gebruikssporen (zijn slechts textures maar toch).
Spoiler:
Je wordt op een gegeven moment zo'n hokje ingeleidt in die trainstation.exe, naar alle waarschijnlijkheid gebeurd dat in de final ook een keer door een combine welke je oude vriend Barney blijkt te zijn.

Had iemand die Link naar filmpje (.exe 61.8mb) eigenlijk al gezien? Die was nieuw voor mij. Samen met die trainstation.exe zit ie vol met stukjes die we al kennen maar toch.

Die wereldwijde releasedeate moeten we nog maar zien. Over steam wel ja, oftewel dikke download over veel lijnen met veel mensen waarschijnlijk = lage snelheid. (xs4all leverde soms toch ook een mirrortje voor Valve hé? Misschien dat dat scheelt voor ons nederlanders) De dozen zullen hier denk/vrees ik enkele dagen (tot een week) later in de schappen liggen dan in de usa. Maar we zullen zien en hopelijk heb ik ongelijk.

Benchmarks, benchmarks, benchmarks... tja eerst zien dan geloven. Valve/Gabe Newell heeft toegezegd dat er een benchmark utility uit zou komen voordat het spel uit zou komen. Maar dat moeten we ook nog maar afwachten. En of je het nou leuk vindt of niet, de bèta draaide soepeltjes op een 9800pro dus ik verwacht geen tegenvallers.

[ Voor 2% gewijzigd door Gody op 22-08-2004 01:00 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-06 10:22
Anoniem: 94113 schreef op 21 augustus 2004 @ 22:25:
ja sorry dan maar mensen zegen dat altijd ter wel ik er niks aan kan doen

daar werd ik boos om :S

ik doe me best zo min mogelijk spelfouten te maaken
Je kan ook even extra tijd uittrekken om je post nog een keer na te lopen.
Ik begin steeds meer posts te negeren omdat ik niet duidelijk kan lezen wat er staat of wat die persoon bedoelt.
type foutje(s) ok.. :+ moet kunnen ben zelf ook geen spellings wonder. maar ik loop meestal 3 tot 4 keer me post na om toch een goed lopend stuk text te krijgen.

Begrijp me niet verkeerd is niet persoonlijk bedoelt maar op sommige forums zie je een blok text van 10 regels ZONDER hoofdletters of punten.
Probeer daar nog maar eens iets van te maken.

Maar goed, even ontopic: Die filmpjes zien er verdomt goed uit *drool* ^_^

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:44
Anoniem: 94113 schreef op 21 augustus 2004 @ 21:50:

sorry
Lekker offtopic, maar ik ben het zelf ook. Maar om dat soort zinnen te produceren dat krijg ik ook niet voor elkaar. Tip (doe ik zelf ook altijd). Denk eerst wat je wilt typen, type het dan en ga je post dan nog eens na.

En woordblindheid heeft vooral te maken met lezen en spelling, niet met opbouw van zinnen (lees geen hoofdletters, comma's en punten gebruiken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:31

Klippy

Still Game

Echt zin in HL2, maar ik ben volgende week voor 5 maanden weg.. :/

Daar heb ik ook zin in, maar toch jammer dat ik dan de HL release moet missen :)
En dat heb ik echt niet met andere spellen.

Maarja speel wel als ik terug ben.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Albinoraptor schreef op 22 augustus 2004 @ 02:03:
[...]

Lekker offtopic, maar ik ben het zelf ook. Maar om dat soort zinnen te produceren dat krijg ik ook niet voor elkaar. Tip (doe ik zelf ook altijd). Denk eerst wat je wilt typen, type het dan en ga je post dan nog eens na.

En woordblindheid heeft vooral te maken met lezen en spelling, niet met opbouw van zinnen (lees geen hoofdletters, comma's en punten gebruiken.)
Dat is niet waar woordblind heb je in heel veel soorten en ook met zinnen opbouw.

Dat moet jij toch weeten als je er last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Klippy schreef op 22 augustus 2004 @ 02:11:

Daar heb ik ook zin in, maar toch jammer dat ik dan de HL release moet missen :)

Waar je ook naartoe gaat, is daar geen winkel met HL2? Heb je daar geen PC tot je beschikking? Je zou zelfs alvast kunnen betalen voor HL2 via steam hier (denk ik) en dan op je bestemming de game streamen/downloaden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

@Gemerden: Ja, als je Counter_Strike: Condition Zero koopt kun je de BETA van CS:Source downloaden, en van CS:Source is hier een apart topic: [rml][ PC] Counter-Strike: Source[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

kan er niks aan doen: ben voor de lol weer eens aan OF begonnen (via steam gekregen, leuk dat ATI couponnetje ;)), grafisch zwaar achterhaald natuurlijk maar een sfeer....... GE-WEL-DIG!
Kan D3 echt een puntje aan zuigen, en het doet mij hunkeren naar HL2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Laatst online: 12-06 22:56

Sponge

Serious Game Developer

Die spoiler klopt. Er zijn nog een paar weken voordat HL2 gereleased wordt. Ze zijn nu nog druk bezig met de laatste dingetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gody schreef op 22 augustus 2004 @ 00:48:
Benchmarks, benchmarks, benchmarks... tja eerst zien dan geloven. Valve/Gabe Newell heeft toegezegd dat er een benchmark utility uit zou komen voordat het spel uit zou komen. Maar dat moeten we ook nog maar afwachten. En of je het nou leuk vindt of niet, de bèta draaide soepeltjes op een 9800pro dus ik verwacht geen tegenvallers.
Uhm er zit een benchmark utility bij CS:Source :P. Dus hij heeft zijn woord gehouden :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

off topic:
is er wat loos met Steam? Ik kan HL, OF en counterstike niet opstarten, CS:S doet het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023

Mischien ben je wel terug voor de release ! ;)

De filmpjes spreken weer echt tot de verbeelding :D Wel viel me dat licht weer op, dat je telkens voor je op de grond ziet (trainstation).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:21

Ach, 1 voordeel heb je, en dat is dat je zeker weet dat HL2 uit is tegen de tijd dat je terugkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sponge schreef op 22 augustus 2004 @ 10:55:
Die spoiler klopt. Er zijn nog een paar weken voordat HL2 gereleased wordt. Ze zijn nu nog druk bezig met de laatste dingetjes :)
3 september toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sponge schreef op 22 augustus 2004 @ 10:55:
K heb dat stukje in de leaked beta gespeeld.. Nu heb ik er spijt van, de verrassing is eraf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dat officieel aangekondigd? Dan zou ik rete-blij zijn :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 80791 op 22-08-2004 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Je kunt de Video Stress Test nu ook gewoon spelen :D
Gisteren had ik zelf al gehoort dat er een andere map was voor CS:S, test_hardware genaamt. Toen ik in m'n server lijst ging kijken met alle filters uit zag ik wel test_sound en iv_de_dust.
Maar ik kon die servers niet in omdat ik iv_de_dust niet had en bij test_sound de server uit ging.

Maar nu staat er hier dat test_hardware wel bestaat met screeny's erbij :).

En hier kan je een aangespaste versie downloaden en spelen in CS:S.Wel even de .txt lezen :).
bron
Damn, kan het pas vanavond zelf uitproberen :'( :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 22-08-2004 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Ik heb het water ff gebestudeerd, maar daamn :9~ dit is gewoon zo vet :P
ik heb ff verglijking van met/zonder object reflectie.
Of je namenlijk geen reflectie of world reflectie doet, maakt namenlijk niks uit (iig niet bij mij (ati))

met object reflectie
zonder object reflectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik zie alleen een groot verschil bij de palen op de achtergrond. Zonder het effect zie je ze niet reflecteren in het water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Exe-cuter schreef op 22 augustus 2004 @ 14:23:
[...]

Ik zie alleen een groot verschil bij de palen op de achtergrond. Zonder het effect zie je ze niet reflecteren in het water.
En die panelen reflecteren ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dat ziet er echt mooi uit. _/-\o_

Nou maar hopen dat HL2 3 september uitkomt.

Edit:
Al die filmpjes waren trouwen ookal te zien in dat 650 mb E3 2004 filmpje.
Maar bink is wel veel beter.

[ Voor 42% gewijzigd door Vanitas op 22-08-2004 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Vanitas schreef op 22 augustus 2004 @ 14:43:
Nou maar hopen dat HL2 3 september uitkomt.
Hoe kom je aan 3 september :o Dat zou geweldig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

@Vanitas -------------> Denk even logisch na ik snap niet hoe jij aan 3 sept. komt maar dat zou nooit kunnen omdat ze nu met een beta bezig zijn en ze nu momenteel allemaal bug reports binnen krijgen die gaan ze herstellen en dan gaat hij gold en dan gaat hij naar de winkels..... en dit kunnen ze NOOIT in 10 dagen fixen!!

Reeel gezien zal het eind september/ begin october worden.....

Is het nou ook zo dat de cs:s zwaarder is dan hl2 zelf?????? aangezien die benchmark dat wel zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
b3ta schreef op 22 augustus 2004 @ 15:20:
@Vanitas -------------> Denk even logisch na ik snap niet hoe jij aan 3 sept. komt maar dat zou nooit kunnen omdat ze nu met een beta bezig zijn en ze nu momenteel allemaal bug reports binnen krijgen die gaan ze herstellen en dan gaat hij gold en dan gaat hij naar de winkels..... en dit kunnen ze NOOIT in 10 dagen fixen!!

Reeel gezien zal het eind september/ begin october worden.....

Is het nou ook zo dat de cs:s zwaarder is dan hl2 zelf?????? aangezien die benchmark dat wel zegt...
ik gok op zo'n 10-20 september. nog maximaal een weekje beta testen > 29 aug > RC naar Vivendi, half weekje/weekje testen > gold > distributie
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.