Gronik, fenrir en de rest: de zaken zijn niet zoals ze lijken. Dat de stampede-organisatie uit leden bestaat die nu (deels) in de crew zitten is toeval. Funcracker is pas sinds kort statsposter, maar nam de stampede al vanaf het begin op zich. Silk_dude hetzelfde geval. Marcelloz, in samenwerking met R4NCOR, nemen de stats op zich. Over MarkB zal zeer spoedig wat meer duidelijkheid worden gegeven.
Het is misschien verwarrend, maar in dit geval zijn het actieve DPC'ers geweest die wat leuks willen doen en de stampede hebben georganiseerd. Doordat ze actieve DPC'ers zijn en veel van projecten e.d. afweten en zich willen inzetten zijn ze vervolgens in de crew gekomen. Niets meer en niets minder.
Iedereen uit de crew post op persoonlijke titel tenzij er duidelijk in de post staat dat het namens de crew is. We zijn een groepje enthousiaste DPC'ers welke wat duidelijkheid en structuur willen aanbrengen. That's it.
Ik snap jullie standpunt wel degelijk hoor, begrijp me niet verkeerd.
Maar je kunt nooit voor 100% met iedereen opschieten, als er iemand is die tegen het kwade been schopt (onbedoeld of niet) probeer daar dan over heen te lezen, of iig laat je je er niet van door beinvloed raken. Zoals jullie ook zien hebben de Stampertjes al redleijk wat leden met nieuwe namen, dus lang niet iedereen ziet het hetzelfde.
Als zoiets bij mijzelf zou gebeuren, zou ik juist nog harder mijn best doen. "When the going gets tough, the tough gets going". Snoer ze hun mond en flush de rest er finaal uit.
[
Voor 14% gewijzigd door
MarcyDarcy op 27-08-2004 07:34
]