[Stampede] #3 TSC - Het maken van teams

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.332 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

dubbele espresso on the rocks !
met een lekkere gevulde koek erbij !

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 09:57
Blistimo schreef op 20 augustus 2004 @ 12:48:
[...]

Als Klungel nou ff bij de UD-smurfjes langs gaat zie ik een definitieve naam :P
Zeg ... kben grote smurf niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Hoi!!

Iedereen kan zich aanmelden in post #3 van dit topic!

Ik ben de rest van de avond weg dus als het stuk gaat zie ik dit vannavond laat pas.

[ Voor 21% gewijzigd door Funcracker op 20-08-2004 17:57 ]

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Funcracker schreef op 20 augustus 2004 @ 17:56:
Hoi!!

Ik ben de rest van de avond weg dus als het stuk gaat zie ik dit vannavond laat pas.
Done.

Ik ben vanf nu officieel koffieleut. :Y)

De pot pruttelt, de room is geklopt en de koekjes staan in de oven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
* iisschots heeft zich aangemeld voor de stampertjes

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 00:26
Ik ben alleen, maar heb 4 nodes onder mijn beschikking, moet ik dan aanmelden alsof ik alleen ben?

Ten tweede doe ik al mee aan TSC sinds er bekend is geworden dat de volgende stampede dit project zou worden, mag ik nog steeds meedoen aan de stampede?

Ten Derde mag ik nu al mijn buffer volgooien om die op 1 of 2 september te legen? (persoonlijk miniflushje)

[ Voor 19% gewijzigd door Cardinal op 20-08-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:23
uhm
ja

ja

ja alleen op voorwaarde dat je het voor de stampede doet dus op 31 augustus.
Sparen voor een MF voor de stampede is niet toegestaan. en tijdens ook niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Sparen voor een MF voor de stampede is niet toegestaan. en tijdens ook niet. :+
Raar, kan dat nergens in de start-post terug vinden, of kijk ik nu ergens overheen O-)

Trouwens, waar gaat het nou om ? onderling competitie binnen de DPC of hoger in de stats komen :?
Of ben ik weer eens de enige die er zo over denkt?

Trouwens ik heb even na lopen rekenen, schrikbarend veel candidates worden het dan ook niet. Ik zou misschien net in de (nu) dagelijkse stats op plaats 10 komen.
Niet echt iets om je druk over te maken denk ik zo :?

offtopic:
400 candidates misschien, met mazzel

[ Voor 61% gewijzigd door Cardinal op 20-08-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:38
cardinal808 schreef op 20 augustus 2004 @ 18:47:
[...]

Raar, kan dat nergens in de start-post terug vinden, of kijk ik nu ergens overheen O-)

Trouwens, waar gaat het nou om ? onderling competitie binnen de DPC of hoger in de stats komen :?
De lol van een stampede vind ik de onderlinge strijd tussen de stampede teams.
Als het doel ook nog bereikt wordt (DPC op nr 1 van het project) dan is het extra leuk.
Uiteraard het zien wat een stampede voor resultaat boekt in betrekkelijk korte tijd mag niet ontbreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
Overigens.....inderdaad nog maar erg weinig teams om uit te kiezen :?
Komen er nog maar of zal ik maar trachten een eigen team te assimileren :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 21:59:
Nee, want dan moet je voor elke node de informatie op gaan halen, en dat is een beetje veel data DPC-wide. Je moet dus wel subteamstats bij R4NCOR hebben als je je subteam op wil splitsen.
Dus eigenlijk stiekum wel met nodenummers, alleen moet je dat zelf bij R4NCOR verwerken ;) Dan zal ik daar eens van het weekend voor gaan zitten dan :P

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 19:35
Funcracker schreef op 20 augustus 2004 @ 17:56:
Hoi!!

Er klopt alleen iets niet in de post voor de mensen die in subteams zitten:
# Je naam zoals deze voorkomt in de TSC stats (met Hoofdletters, haken, etc!)
&
# De naam van je subteam (let op hoofdlettergebruik en spelling!)
Naam van subteam ok, maar dan kom je zelf dus niet meer voor in de TSC stats, dus wat hier nou mee bedoeld wordt :?

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Join nu allemaal de Kletskoppen voor een gezellige babbel en voor een gezellige stampede!!!!

Owja Funcracker (en anderen) ... waar kunnen we zien wie zich heeft aangemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van de koffieslurpers verzorgt de website? Ik heb iig al even een klein simpel phpbb forumpje online gezet op: http://thekip.klik-on.nl/koffieslurpers/forum

ff organiseren mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja de Stampertjes zijn geen optie en de kletskoppen is uitgesloten (alleen die naam al 8)7 )

ik zal me dus voor de koffiedrinkers opgeven via het formpje bovenin, wacht alleen nog even tot mijn nodes bij die van LA gevoegd zijn.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wees nu toch eens verstandig en wordt aap :)

ow ja en dit jaar doe ik niet mee

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 20:34:
wees nu toch eens verstandig en wordt aap :)

ow ja en dit jaar doe ik niet mee
Niet echt overtuigend, een aap die niet meedoet ?

En ik was bij de vorige stampede al lid van LA, heb een drankprobleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie mijn sig :) dan weet je genoeg ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColdFusion schreef op 20 augustus 2004 @ 19:08:
[...]

[...]

Naam van subteam ok, maar dan kom je zelf dus niet meer voor in de TSC stats, dus wat hier nou mee bedoeld wordt :?
Zit wat in. Ik gok erop dat met de eerste bedoeld wordt: naam zoals je bij R4NCOR heet. Maar als je zeker wil weten dat het niet fout gaat wacht je tot Funcracker hierop gereageerd heeft :P

[edit]
Note: er kunnen en mogen nog stampede-teams aangemeld worden hè, dus wees niet te snel met aanmelden, misschien komt er nog een ander leuk team!!! (maar je moet je dan later niet vergeten aan te melden he, anders kan je het beter nu meteen doen :+).

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De brutale zoekertjes hebben zich aangemeld voor de koffieslurpers.

Vraagje: hoe zit het hier met de stats-runs? Wij willen onze buffers nog effe
legen voordat de Stampede begint (er wordt nu druk "proefgedraaid")
dus als ik deze bijv. op 31 aug om 20:00 uur leeg, dan tellen de punten
nog niet mee voor de Stampde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die punten tellen natuurlijk niet mee.

Maar doe vooral een flinke flush voor de stampede begint, zo kan DPC de competitie op TSC alvast laten schrikken voor we over ze heen walsen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 21:04:
Die punten tellen natuurlijk niet mee.

Maar doe vooral een flinke flush voor de stampede begint, zo kan DPC de competitie op TSC alvast laten schrikken voor we over ze heen walsen 8)
O.k. duidelijk, ben benieuwd of het succesverhaal bij DF herhaald kan worden met deze komende stampede! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monga
  • Laatst online: 12:20
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 21:09:
[...]

O.k. duidelijk, ben benieuwd of het succesverhaal bij DF herhaald kan worden met deze komende stampede! :)
Ik hoop het wel. Maar dan moet het komende week wel wat drukker worden hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
ColdFusion schreef op 20 augustus 2004 @ 19:08:
[...]

[...]

Silk_dude snapte je, ik helaas niet :P
Maar dat komt vast omdat ik het anders bedoelde dan jij nu denkt.
Als je in een subteam zit, willen we graag weten welke zodat we de juiste ColdFusion te pakken hebben straks ;)
Nu zullen weinig subteams ColdFusions in het team hebben, maar mensen gebruiken soms namen dubbel.

Dus de naam die je als eerste opgeeft is inderdaad de naam waarmee je nu in je subteam te onderscheiden bent. En als je nog niet te onderscheiden bent (geen subteam stats bij R4NCOR) dan is het de naam die je straks wel gaat gebruiken voor dat doel.

@DJKlungel:
Die lijsten publiceren we zo af en toe als we er zin in hebben in dit topic. Maybe als ik tijd heb maak ik wel een online overzicht. Stay tuned for updates :)

edit:
heb het toch maar even iets verduidelijkt in het topic. Thnx CF :)

[ Voor 4% gewijzigd door Funcracker op 21-08-2004 00:30 ]

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo even met de stampertjes over de andere virtuele stampede teams heen stampen. We zullen eens laten zien wie de baas is bij de DPC!
FF vast de pc wat laten proef draaien.
En op naar de Mijlpalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
cardinal808 schreef op 20 augustus 2004 @ 18:47:
[...]

Trouwens ik heb even na lopen rekenen, schrikbarend veel candidates worden het dan ook niet. Ik zou misschien net in de (nu) dagelijkse stats op plaats 10 komen.
Niet echt iets om je druk over te maken denk ik zo :?

offtopic:
400 candidates misschien, met mazzel
Euhmm. Als het goed is heb je de Stampede FAQ doorgelezen? Daar wordt elk Stampede topic nogal de nadruk op gelegd. Daar staan alle regels en zaken in die je moet weten om mee te kunnen doen met een Stampede.
Omdat het zoveel is, worden alleen specifieke zaken genoemd per Stampede topic, die dat topic van toepassing zijn. Nu dus alle team gerelateerde zaken.
Vandaar dat echt iedereen die FAQ gelezen moet hebben.
Uit de Stampede FAQ:
Het is niet toegestaan gespaarde buffers van voor de aanvang van de Stampede tijdens de Stampede te flushen. Dit kan enkel daarvoor of na afloop. Aangezien dit moeilijk te controleren is vertrouwen we op je sportiviteit. Verder is het ook handig niet tijdens de Stampede te gaan sparen voor een MF, omdat dit mogelijk wantrouwen in de hand werkt, en dat brengt de sfeer schade toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 05-09 11:35

mcB

* mcB wacht vol spanning af op de initiatieven voor nieuwe teams.
3 koetjes staan te trappelen om straks hun emmertjes melk in de grote ton te mogen gooien ;)

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
* puchelaar heeft zich zojuist laten kennen als een echte koffiedrinker :+

Overigens ga ik pas in de laatste dagen van augustus over naar TSC, omdat we bij RC5-72 op dit moment elke puntje gebruiken kunnen. Tot die tijd zul je me dan ook niet terugzien in de TSC stats. Heb nog niet eerder meegedaan aan 'n stampede, dus ben benieuwd hoe 't gaat bevallen.

@thekip: Is het nou handig als ik me al aanmeld op je forum, of kan ik beter wachten tot het zeker is dat dat ook daadwerkelijk het forum blijft (ofwel; worden inloggegevens etc. meegenomen naar een eventueel nieuw forum)?

* puchelaar heeft er zin in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Zijn er nog gezellige kletskoppen in de zaal die zin hebben in een gezellig gesprek met een van onze chicks? Nu hoef je nog niet te dringen om eens gezellig met ze te kunnen babbelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 21 augustus 2004 @ 11:45:
Zijn er nog gezellige kletskoppen in de zaal die zin hebben in een gezellig gesprek met een van onze chicks? Nu hoef je nog niet te dringen om eens gezellig met ze te kunnen babbelen ...
pics!!11!!1 eerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Hmm.

Er zijn zo te zien mensen die hun subteamnaam opgeven als statsnaam.
Als je in een subteam zit, geef dan die naam op bij 'subteam' en je eigen subteam member name als 'statsnaam'!

Tenzij natuurlijk je hele subteam zich gaat scharen onder de vlag van één van de Stampede teams.

edit:
Post #3 nog verder verduidelijkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Funcracker op 21-08-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Dit is zo bij Team Switch ... dus daar kan het voorkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Ik heb net even met de dames gekletst ... en per honderd lidjes gaat er een kledingstuk uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
Mark83 schreef op 21 augustus 2004 @ 13:45:
[...]

Ik heb net even met de dames gekletst ... en per honderd lidjes gaat er een kledingstuk uit :+
Dan zullen we toch eerst een PIC willen zien, want misschien willen we wel helemaal niet dat er een kledingstuk uit gaat ;)
edit:
Ow ja van wie ging er eigenlijk dan een kledingstuk uit :?

[ Voor 11% gewijzigd door idef1x op 21-08-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Als echte kenner kan ik wel zeggen dat de dames zeer goed uitziend zijn ... en per 100 leden doen de dames een kledingstuk uit ... als er niet genoeg leden komen doe ik misschien wel kleding uit om leden te trekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Mark83 schreef op 21 augustus 2004 @ 15:39:
als er niet genoeg leden komen doe ik misschien wel kleding uit om leden te trekken :+
:X

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 21 augustus 2004 @ 15:39:
Als echte kenner kan ik wel zeggen dat de dames zeer goed uitziend zijn ... en per 100 leden doen de dames een kledingstuk uit ... als er niet genoeg leden komen doe ik misschien wel kleding uit om leden te trekken :+
Hey Klungel, er wordt nu wel van je verwacht dat je een kletskoppen stampede website bouwt waar al dat lekkers te bezichtigen is hoor :P

edit: het domein kletskoppen.nl is nog vrij :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Er word aan een site gewerkt als het goed is ... en dat domein ... is er een kletskop die zich geroepen voelt dit domein aan te trekken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Euhmm. Als het goed is heb je de Stampede FAQ doorgelezen? Daar wordt elk Stampede topic nogal de nadruk op gelegd. Daar staan alle regels en zaken in die je moet weten om mee te kunnen doen met een Stampede.
Oke, dat deel heb ik blijkbaar gemist, ik zal even op 31 augustus mijn gespaarde buffers leeggooien. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

Ik heb me aangemeld als kletskop

http://www.teamcoldfusion.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meld me niet aan voor een team.
Ik doe al mee met TSC dus tijdens de stampede ga ik gewoon lekker sparen en na de stampede gooi ik mn buffer leeg en geniet ik van jullie gestamp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Welkom Z!on ... de website enzo is hard onder ontwikkeling .... maar het komt eraan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou te ongeduldig of mis ik iets in dit topic.... :?
Waar zijn al die leuke, aardige, spontane, (+ nog veel meer geslijm), dpc-er (sters) die de vorige stampede zo leuk maakten...

Zoals het er nu voorstaat zou ik me kunnen aansluiten bij een halfnaakte djklungel (ik hou van SM, maar het moet geen pijn doen aan m'n ogen, dus dat valt af)...

...kan ik op de koffie bij MarcyDarcy (ook al zo'n uitdaging :Z voor een Alcoholico )...

...of (sorry Allied, niks persoonlijks, maar toch...) moet ik gaan grazen met een kudde konijnen???

Dit is niet echt dat je zegt een inspirerende start voor een maand afzien, ploeteren, ontberen en nog hard vouwen bovendien.

Zit iedereen bij Lowlands, Miracle World, of de PCdumpdag dat er hier zo slecht wordt gereageerd... of is TSC te ingewikkeld voor een gemiddelde dpc-er (m/v) :?

Kan iemand niet nog even een team oprichten waar ik heel graag bij wil zitten... met wat leuke mensen enzo. En dat we ook nog even terloops deze stampede winnen Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lu.di/cheer_bonk.gif
Nou, dan moet je wel snel zijn, want voor je het weet is het de 28ste en dan is het te laat...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 02:40 . Reden: stomme typefout + nog 1 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-09 16:20
ik kan niet anders dan je gelijk geven La Muis, het is nog veelste rustig, geen onderlinge strijd, maar 3 stampedeteams. De strijd moet in dit topic al hevig losbarsten voordat ook maar iemand 1 TSC candidates heeft kunnen flushen voor de stampede.

Waar blijven de vervingsacties e.d.?

Ow La Muis, er valt altijd voor een alcoholico altijd wel wat lekkers te fabriceren en dan bedoel ik nog niet eens de standaard Irisch Coffee :)

Brasiliakoffie
Meng in een mixer een kopje espressokoffie, een eetlepel room, twee eetlepels rum, twee eetlepels bruine suiker en een theelepel vanillesuiker. Serveer dit in een theeglas en voeg er een blokje ijs aan toe

Bretonse koffie
Meng een volle eetlepel bruine suiker met een borrelglaasje Calvados. Goed roeren en hierover een hete espressokoffie gieten. Vul het kopje af met slagroom en strooi hierop een toefje kaneel

Napolitaanse koffie
Schenk een borrelglaasje Vieux in een theeglas en vul dit aan met een espressokoffie. Vul het glas verder aan met dunne room en breng hierop een toefje kaneel aan

IJskoffie
Meng twee delen koffie en een deel Franse Cognac samen met een flinke lepel bruine suiker en fijngestampt ijs in een mixer. Giet dit in een groot glas, zachtjes roeren en serveren met een rietje

Klik hier voor meer inspirerende koffie-recepten voor het geval je schoonmoeder langskomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg zo het gevoel alsof deze stampede geheel gaat floppen :(
Zou het dan toch al teveel zijn 3x per jaar?
Kom mensen met 3 teams word het natuurlijk nooit wat.
En wij zouden wel een hele campange willen starten, maar om het nu op te gaan nemen tegen 2 teams :X

Het word denk ik eerst tijd dat er meer teams komen.

Maar voor iedereen die in een team wil zitten met:

Ervaring
Totaal gestoorde mede stampers
Spammers
Konijnen
enz, enz, enz...........

Meld u aan voor De Stampertjes
Wij zijn er klaar voor, jij ook :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor een frontpage post?

Die wordt meestal bij aanvang van de stampede gedaan, maar misschien is het een idee dat wat eerder te doen, zodat mensen die niet (veel) in /5 komen zich vooraf al bij een team kunnen voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

Kunnen we niet per stampede team een topic in /5 openen?

Gewoon ieder team zijn eigen honk (topic) kun je tenminste nog eens bij elkaar buurten enzo.

http://www.teamcoldfusion.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
mijn ouders hebben op de bridgeclub nog meer uitdaging en competitie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 16:16

BwO

Up The Irons!

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 02:15:
Ben ik nou te ongeduldig of mis ik iets in dit topic.... :?
Waar zijn al die leuke, aardige, spontane, (+ nog veel meer geslijm), dpc-er (sters) die de vorige stampede zo leuk maakten...

Zoals het er nu voorstaat zou ik me kunnen aansluiten bij een halfnaakte djklungel (ik hou van SM, maar het moet geen pijn doen aan m'n ogen, dus dat valt af)...

...kan ik op de koffie bij MarcyDarcy (ook al zo'n uitdaging :Z voor een Alcoholico )...

...of (sorry Allied, niks persoonlijks, maar toch...) moet ik gaan grazen met een kudde konijnen???

Dit is niet echt dat je zegt een inspirerende start voor een maand afzien, ploeteren, ontberen en nog hard vouwen bovendien.

Zit iedereen bij Lowlands, Miracle World, of de PCdumpdag dat er hier zo slecht wordt gereageerd... of is TSC te ingewikkeld voor een gemiddelde dpc-er (m/v) :?

Kan iemand niet nog even een team oprichten waar ik heel graag bij wil zitten... met wat leuke mensen enzo. En dat we ook nog even terloops deze stampede winnen [afbeelding]
Nou, dan moet je wel snel zijn, want voor je het weet is het de 28ste en dan is het te laat...
Je haalt me de woorden uit m'n mond. Start zelf een team zou ik zeggen, ik doe met je mee in ieder geval :)

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
Hmmm heb zelf weing ervaring om een team op te richten, laat staan een website ervoor te bouwen (eigenlijk niet nodig :? , naar ja de rest doet dat ook)

Misschien dat Rataplan er wat voor voelt om als DPC-dogs (of underdogs whatever) eens samen met andere hondekoppen (zijn die er buiten moi om nog :? ) te strijden voor TSC. De battle of the RC5 dogs is wel geslecht dacht ik zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
idef1x schreef op 22 augustus 2004 @ 12:36:
Hmmm heb zelf weing ervaring om een team op te richten, laat staan een website ervoor te bouwen (eigenlijk niet nodig :? , naar ja de rest doet dat ook)
Gewoon een teampje oprichten ... is hardstikke leuk :) ... en gewoon iedereen z'n kont schoppen dat ze moeten joinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schrijf me in voor de 4e team, wat het ook mag zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Niet om het één of ander hoor, maar er is bekend dat een kletskop een uitermate lekkere versnapering is bij een kopje koffie? En weten we ook allemaal wat er gebeurt met een kletskop die in een kop koffie gehangen wordt? >:)

Koffie met zwevende klontjes koek is vies, beter eten we die kletskoppen op voordat we los gaan :+

----------[edit]----------
Overigens heb ik geen idee wat er met een konijn gebeurt in een kop koffie, maar het lijkt me ook niet echt smakelijk :P

[ Voor 21% gewijzigd door Blistimo op 22-08-2004 13:04 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op 22 augustus 2004 @ 13:01:

----------[edit]----------
Overigens heb ik geen idee wat er met een konijn gebeurt in een kop koffie, maar het lijkt me ook niet echt smakelijk :P
Konijnen drinken je koffie op en laten kleine keutels voor je achter in je kopje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Zo.
* Thanatos hoort nu officieel bij team De Kletskoppen aka Klungels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Blistimo schreef op 22 augustus 2004 @ 13:01:
Niet om het één of ander hoor, maar er is bekend dat een kletskop een uitermate lekkere versnapering is bij een kopje koffie? En weten we ook allemaal wat er gebeurt met een kletskop die in een kop koffie gehangen wordt? >:)

Koffie met zwevende klontjes koek is vies, beter eten we die kletskoppen op voordat we los gaan :+
Dat zie je verkeerd. De kletskop zuipt alle koffie op, en groeit in grootte daardoor ... Wij zijn teveel kletskop om uit elkaar te vallen door zo'n klein beetje koffie :P ... en kletskoppen en konijnen ... laat ze hun tanden maar op ons stuk bijten >:)

Owja, en natuurlijk een groots welkom voor Thanatos! Dat je maar veel koffie op mag slurpen!

[ Voor 10% gewijzigd door Mark83 op 22-08-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 13:33:
[...]

Konijnen drinken je koffie op en laten kleine keutels voor je achter in je kopje >:)
Aha! Dus DAAR komen de koffiekoekjes vandaan! Bedankt voor deze opheldering _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
Mark83 schreef op 22 augustus 2004 @ 12:58:
[...]

Gewoon een teampje oprichten ... is hardstikke leuk :) ... en gewoon iedereen z'n kont schoppen dat ze moeten joinen ;)
Wel als dat alles is.....Zal morgen eens kijken of ik wat collegee's kan overhalen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
:)

FP posting gaat er zeker weer komen, en dat gaan we niet te lang laten wachten (als het even kan).

Over de teams. Ik heb zo'n vermoeden dat er nog wel een 4de team bijkomt, maar dat is natuurlijk afwachten. Animo te kort? Mwah. Denk dat mensen nog wat afwachtend zijn met 'maar' 3 teams. Maar ook met 3 teams gaat de Stampede gewoon door hoor.

En er zijn btw 2 Stampedes per jaar. Teveel? Dit is de derde.. Het kan niet nu al teveel worden toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak een team ,,Koeien voor Koeien,,

Het is tenslotte bedoelt om de koeien verder omhoog te helpen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
mmm ik hou wel van konijnen ... met spekjes en een lekker sauske derbij (op z'n meetjeslands) :p.

* Blue_man melden zich voor de konijnen. Of der moet iemand mij kunnen overhalen :+

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tssss wel eens van de apenheul gehoord ?? dan moet dat dan maar team 4 worden :)

aanmelden op iuturna.sorcery.net #elteor-borislavj bij onze opa-aap Bensplace ( en nee die bijt niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 08:05:
tssss wel eens van de apenheul gehoord ?? dan moet dat dan maar team 4 worden :)
Aap heb ik nog niet gegeten dus ik zou het niet weten ... :|

Voor die koffieslurpers:
Afbeeldingslocatie: http://images.ucomics.com/comics/ga/1992/ga920410.gif

En die kletskoppen? Nah die praten maar wat...

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
De kletskoppen praten niet zomaar wat ... die lullen maar gewoon wat ;)

Edit: Eens kijken wat er met de 2 meisjes geregeld kan worden ... misschein willen ze wel een spannende foto maken voor iedereen die ons joined :+

[ Voor 52% gewijzigd door Mark83 op 23-08-2004 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 23 augustus 2004 @ 10:41:
De kletskoppen praten niet zomaar wat ... die lullen maar gewoon wat ;)

Edit: Eens kijken wat er met de 2 meisjes geregeld kan worden ... misschein willen ze wel een spannende foto maken voor iedereen die ons joined :+
zolang hij maar niet van jou of die cow_flippingfiguur is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
  • Laatst online: 28-05 15:45
We hebben al een home gevonden voor ons Team ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.ski.d-kafee.com/img/kletskop/kletskop1906_1.jpg

Dus Kletskoppen en drank gaan heel goed samen!

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

haha :) wordt hier stiekem verleidt om TSC te gaan doen ofnie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Sequence schreef op 23 augustus 2004 @ 12:08:
haha :) wordt hier stiekem verleidt om TSC te gaan doen ofnie? :P
* Fear-factoR richt z'n glock op Sequence
Noem jij dit verleiden >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Fear-factoR schreef op 23 augustus 2004 @ 12:38:
[...]

* Fear-factoR richt z'n glock op Sequence
Noem jij dit verleiden >:) :P
:D
zo nu en dan ben je snel tevreden :P
maar op verzoek, 'overgehaald' dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
Sequence schreef op 23 augustus 2004 @ 12:41:
[...]

:D
zo nu en dan ben je snel tevreden :P
maar op verzoek, 'overgehaald' dan? ;)
Eej, het was natuurlijk de bedoeling dat jij als koffieslurper bij stampedeteam de "Koffiedrinkers of iets dergelijks" zou komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje,

Wat zijn op het moment de stampede teams die je joinen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
  • Laatst online: 28-05 15:45
Kijk eens bij Aanmelden. Je hebt nog de keuze uit 3 Teams daar, maar ik dacht dat er een vierde in oprichting was...

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Laatst online: 13:23
een tussenstand van de users per team zou wenselijk zijn. Volgens mij wachten veel mensen erop om zich aan te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Gegeven de volgende feiten :

1. Gezien mijn gewicht stamp ik wel eens, echter als stampertje geclassificeerd te worden gaat me te ver. :)
2. Ik lust geen koffie. :)
3. Ik klets niet zo vaak en klungel hoort wat mij betreft bij de smurfen thuis en mijn huid is niet blauw is (ik wel eens maar dat is weer heel iets anders :P ). :)

Voel ik mij genoodzaakt een volgende advertentie te plaatsen :

Eenzame koe van middelbare leeftijd zoekt meerdere andere koeien (en geen apen dus, dat is volgens de policy niet toegestaan en ik zit momenteel al een beetje vol met bananen :P ) om gezamenlijk een team op te richten tbv gezelligheid, saamhorigheid en koeiigheid tijdens de komende stampede.

Gaarne uw reactie's hier verderop in dit draadje of per e-mail (zie profiel).

Ik hoop dat er andere koeien zijn die mij uit de brand / terug in de wei kunnen helpen :)

btw - dit is dus bedoeld om wat meer concurrentie / teams te krijgen ipv de op moment van tikken 3 teams :)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
Elteor schreef op 23 augustus 2004 @ 17:41:
Gegeven de volgende feiten :

1. Gezien mijn gewicht stamp ik wel eens, echter als stampertje geclassificeerd te worden gaat me te ver. :)
2. Ik lust geen koffie. :)
3. Ik klets niet zo vaak en klungel hoort wat mij betreft bij de smurfen thuis en mijn huid is niet blauw is (ik wel eens maar dat is weer heel iets anders :P ). :)

Voel ik mij genoodzaakt een volgende advertentie te plaatsen :

Eenzame koe van middelbare leeftijd zoekt meerdere andere koeien (en geen apen dus, dat is volgens de policy niet toegestaan en ik zit momenteel al een beetje vol met bananen :P ) om gezamenlijk een team op te richten tbv gezelligheid, saamhorigheid en koeiigheid tijdens de komende stampede.

Gaarne uw reactie's hier verderop in dit draadje of per e-mail (zie profiel).

Ik hoop dat er andere koeien zijn die mij uit de brand / terug in de wei kunnen helpen :)

btw - dit is dus bedoeld om wat meer concurrentie / teams te krijgen ipv de op moment van tikken 3 teams :)
Kijk die omschrijving past nu wel bij mij ;)
Ik doe met je mee.

Wat voor naam krijgt het team?
- de eenzame koeien
- koeien voor koeien (werd al genoemd)
- een zooitje koeien
- De leftovers
- de Kuddeloze koeien
- whatever?

Ik krijg hier op kantoor niet echt veel mensen mee. Dus hooguit 3 extra nodes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB

mcB

Aangezien een nieuw team pas opgericht kan worden bij 3 personen,... ;) Here I am!!
Teamnaam komt nog wel denk ik :D

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bezig Elteor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elteor schreef op 23 augustus 2004 @ 17:41:
ik zit momenteel al een beetje vol met bananen
Ik zou dit team nu al niet meer durven joinen.

/me denkt aan: Bert, er zit een banaan in mun reet, Nee Ernie dat ben ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idef1x schreef op 23 augustus 2004 @ 17:48:
Wat voor naam krijgt het team?
- whatever?
Nou, lijkt mij wel een aardige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Lol :P

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor

Elteor

whatever is idd wel een aardige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB

mcB

gezien het niveau van de namen van de overige teams stel ik voor dat we idd 'whatever' gaan heten :)

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Zeg ... nu doe je mijn teamnaam af als laag niveau ... tsss ... dat de rest zo onorgineel is ... kan ik toch niks aan doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB

mcB

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 12:59:
Ik schrijf me in voor de 4e team, wat het ook mag zijn
Whatever is nu het 4e team toch?? In dat geval... welkom bij de club :)

@djklungel
LOL.
Ik heb toch niet gezegd dat de namen van laag niveau zijn,.... geen voorbarige conclusies graag ;)

[ Voor 22% gewijzigd door mcB op 23-08-2004 19:28 ]

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BwO

BwO

Up The Irons!

Wat ik al zei: de eerste drie teams vallen voor mij af. Ik wil best helpen met het oprichten van een nieuw team. Zo te zien ga ik samen met m'n teammate mcB stampen...
@mcB, weet je het nog, onze "ontmoeting" bij de eerste stampede (stampot rauwe andijvie)... dat waren nog eens tijden, we hebben toen nog gestreden om dezelfde plaats (jij won uiteindelijk geloof ik :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB

mcB

* mcB slaps de eerste de beste die iest blaat over liefde op het eerste gezicht.... :+ ;)

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***** Nieuws Update *****

Ik ben even zo vrij geweet om een IRC kanaal vast te zetten voor de stampede.
Hier is iedereen welkom en kan iedereen elkaar de laatste nieuwtjes melden, of gewoon elkaar uitdagen.
#stampede is het kanaal. (op irc.sorcery.net )
Hopelijk zal dit naast de slowchats en de forum's ook een gezellige plaats worden waar iedereen elkaar kan ontmoeten. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

... op irc.sorcery.net dus.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor

Elteor

OK, bij deze het verzoek aan de "stampede coordinatoren" (go, wat klink dat akelig officieel :P ) om namen idef1x, mcB en mijzelf het team "Whatever" op te nemen in de lijst, het wordt tijd dat die stampende, kletsende en koffiedrinkende klungelaars wat echte koeienstampedeconcurrentie krijgen :P

Alle echte koeien die zich eenzaam voelen worden bij deze uitgenodigd om ons nietszeggende groepje ongeregelde kadaveres te assisteren in komende stampede en iedereen te verpletteren als een op hol geslagen kudde.

IRC Kanaal #whatever op sorcery is reeds geregged voor het team ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
mcB schreef op 23 augustus 2004 @ 19:26:
@djklungel
LOL.
Ik heb toch niet gezegd dat de namen van laag niveau zijn,.... geen voorbarige conclusies graag ;)
Nee ... maar die andere 2 zijn dat duidelijk wel ... dus daarmee duwde je de mijne ook in dat hoekje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 23 augustus 2004 @ 20:49:
[...]

Nee ... maar die andere 2 zijn dat duidelijk wel ... dus daarmee duwde je de mijne ook in dat hoekje :(
Ik vind team "Whatever" wel de leukste naam die erbij zit, applausje voor het vierde team ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
wah evah }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatever will be, will be ...

La Muis kijkt of z'n koeien nog een beetje willen vouwen met Doris Day op 33 toeren op de achtergrond ... }:O ??? }:O ?? }:O ? ... en ja hoor, i'm in :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Wha'evah! I do wha' I wan'!

</Cartman>

_o_

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch
  • Laatst online: 10-09 20:19

JustDutch

was ambtenaar :)

Ach, laat ik dan maar meteen voor de laatste plaats (ik bedoel niet dat ik de laatste ben die erbij mag, maar degene die vast en zeker onderaan gaat eindigen wat betreft output) bij Whatever solliciteren..... Dus.... Mag deze eenzame TSC-koe bij Whatever?

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor

Elteor

JustDutch schreef op 23 augustus 2004 @ 23:50:
Ach, laat ik dan maar meteen voor de laatste plaats (ik bedoel niet dat ik de laatste ben die erbij mag, maar degene die vast en zeker onderaan gaat eindigen wat betreft output) bij Whatever solliciteren..... Dus.... Mag deze eenzame TSC-koe bij Whatever?
Je bent van harte welkom niet meer zo eenzame JustDutch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook VFRmaniac lijkt WHATEVER! wel wat. Kan ik nog een potje vechten met die ambtenaarvoor de een na laatste plek.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 00:31 . Reden: nu volledig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BwO

BwO

Up The Irons!

offtopic:
Hehe ik moet gelijk weer denken aan dat rare nummer van Liam Lynch (United States of Whatever) met een of andere debiele clip met sokhandpoppen.

In ieder geval count me in Elteor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Ik heb me net aangemeld bij het project en ben met 2 laptop's (2,7 Celery en centrino 1,5) en een basisstation (amd Athlon Xp @ 2000 Mhz) helemaal klaar voor de strijdt.

ik heb me gejoined bij......................DE STAMPERTJES....

2 redenen:

1. Als we onderaan in de stats komen, kan ik altijd zeggen:"Ik zat ook bij "team Stumpertjes"" ;'( ;)
2. Stampetje doet me denken aan een leuke bezigheid!

I.i.g Succes allemaal, mhooooeeeew.. }:O }:O }:O }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

punica schreef op 24 augustus 2004 @ 03:27:
Ik heb me net aangemeld bij het project en ben met 2 laptop's (2,7 Celery en centrino 1,5) en een basisstation (amd Athlon Xp @ 2000 Mhz) helemaal klaar voor de strijdt.

ik heb me gejoined bij......................DE STAMPERTJES....

2 redenen:

1. Als we onderaan in de stats komen, kan ik altijd zeggen:"Ik zat ook bij "team Stumpertjes"" ;'( ;)
2. Stampetje doet me denken aan een leuke bezigheid!

I.i.g Succes allemaal, mhooooeeeew.. }:O }:O }:O }:O }:O }:O
En u is meer dan welkom het team. _/-\o_
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.