[Stampede] #3 TSC - Het maken van teams

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Favus (kletskop) is een specifieke vorm van tinea capitis veroorzaakt door T. schoenleinii, gekenmerkt door uitgebreide, onwelriekende witgele confluerende schotelvormige korsten.

Een onschuldige oppervlakkige huidinfectie. De afwijking begint als een kleine papel en verspreid zich tot een grote ringvormige plaque met enkele millimeters boven de follikel afbrokkelend haar in het geval van tinea veroorzaakt door Microsporum-species. Bij tinea veroorzaakt door Trichophyton-species ontstaan meerdere kleine plaques waarbij de haren zeer kort ter hoogte van de follikelmond zijn afgebroken. De huid schilfert, is roze verkleurd met donkere rand (op de bruine huid is er een lichte verkleuring met donkere rand). Bij infectie van de behaarde huid ontstaat meestal een heftige ontstekingsreactie (vooral T. verrucosum en M. canis). De reactie op de infectie is heftiger wanneer haren worden aangetast dan wanneer de infectie beperkt blijft tot de huid en de nagel. Bij langdurig bestaan van de schimmel of bij voortschrijden van de infectie tot een diepe mycose (zeldzaam) kan het haarverlies blijvend zijn. Schimmels die afkomstig zijn van dieren geven een wat vuriger, actievere laesie en leiden vaker tot suppuratieve laesies. Secundaire bacteriële infectie is niet ongewoon.

Afbeeldingslocatie: http://www.vtiwaregem.be/webmaster/images/kletskop.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:38
Mark83 schreef op 25 augustus 2004 @ 23:14:
Bij deze wilt Idef1x ook liever de kletskoppen joinen aangezien dit: [afbeelding] de gemiddelde whatever'er is.

Bij de kletskoppen is dit wel anders gesteld, met onze mooie meisjes!
Ik heb anders nog geen foto's van die mooie meisjes van je gezien :'(

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
sweetdude schreef op 25 augustus 2004 @ 22:34:
even een vraagje.
Als het hele subteam is aangemeld bij een stampede team. En enkele individuele leden van het subteam hebben zich ook nog eens aangemeld bij het zelfde stampede team. Krijg je dan dubbele stats of is het mogelijk dat deze gebruikers uit het stampede team verwijderd worden omdat ze al onder het subteam in het stampede team flushen?
:) Jullie aanmelding was deels de aanleiding dat ik dat aan de orde heb gesteld.

Ik begreep dat jullie complete subteam zich gaat scharen bij 1 van de Stampede teams. In dat geval hoort eigenlijk slechts 1 iemand zich onder naam van het subteam aan te melden.

Nu moet ik de rest dus verwijderen straks. Dat gebeurt tijdens het finalizen van de stats op 30 en 31 augustus.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
MarcyDarcy schreef op 25 augustus 2004 @ 21:12:
he Klungel, ik denk niet dat het de bedoeling is om op een subteamforum te 'klieken' met een stampedeteam. Daar is in het verleden al eens wat onenigheid over geweest.

Liever iets op een afgeschermde plaats met url. :)
[/tot zover mijn visie erop, ben geen stampede organisatie-sjaakie]
MarcyDarcy is right. Ik zou het erg waarderen, DJKlungel, als je het forum niet daar zou huisvesten. Dat je het switch domein gebruikt is nog tot daar aan toe :P
Maar hetzelfde forum is niet de bedoeling. Om de lieve vrede te bewaren wil ik je daarom verzoeken dit op te breken in 2 fora. 1 voor de Stampede en 1 voor Switch.

Alvast bedankt :)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 23:26:
Favus (kletskop) is een ... heel verhaal
Verdorie, nu moeten we ons geheime wapen al prijsgeven :( Schimpie, kom maar tevoorschijn :p

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Verwijderd

Marcelloz schreef op 26 augustus 2004 @ 00:08:
[...]

Verdorie, nu moeten we ons geheime wapen al prijsgeven :( Schimpie, kom maar tevoorschijn :p
Desinfectie:
Schimmels zijn goed gevoelig voor de gebruikelijke desinfectantia: chloor 250 ppm, alcohol 70%, en aldehyden. Jodium en chloorhexidine dienen in 70% alcohol te zijn opgelost voor goede werking.
Lyorthol en waterstofperoxide zijn minder geschikt1. Voor schimmeldoding is bij gebruik van chloor en alcohol een veel langere inwerktijd vereist dan bij virussen of bacteriën.

edit: @klungel, 8)7 vergeef me.... 8)7 gevoelig onderwerp ? :X

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 00:56 ]

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Mark83 schreef op 25 augustus 2004 @ 23:14:
Bij deze wilt Idef1x ook liever de kletskoppen joinen aangezien dit: [afbeelding] de gemiddelde whatever'er is.

Bij de kletskoppen is dit wel anders gesteld, met onze mooie meisjes!
en die whatever gasten verzamelen zich dan hier?

Afbeeldingslocatie: http://www.websnacks.nl/platteduivenrit/fotos/07092003_platteduivenrit/DSCN1474.jpg

Van klussen krijg je grijze haren

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:16
fenrir schreef op 26 augustus 2004 @ 06:25:
[...]

[afbeelding]
:9, in zo'n café zou ik me best thuisvoelen, zolang er ook maar Heavy Metal wordt gedraaid, a la Metallica, Rammstein, Slayer, Marilyn Manson, enz enz. :P

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 09:57
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 00:30:
[...]

Desinfectie:
Schimmels zijn goed gevoelig voor de gebruikelijke desinfectantia: chloor 250 ppm, alcohol 70%, en aldehyden. Jodium en chloorhexidine dienen in 70% alcohol te zijn opgelost voor goede werking.
Lyorthol en waterstofperoxide zijn minder geschikt1. Voor schimmeldoding is bij gebruik van chloor en alcohol een veel langere inwerktijd vereist dan bij virussen of bacteriën.

edit: @klungel, 8)7 vergeef me.... 8)7 gevoelig onderwerp ? :X
Dus de alcoholisten zijn allemaal kletskoppen ... allemaal een pintje over het hoofd uitsmeren ;)

Ik prefereer dan toch meer een pintje in de mond :)

• Mark83
fenrir schreef op 26 augustus 2004 @ 06:25:
[...]

[afbeelding]
Lopen ze dan ook zo rond zoals op dat andere plaatje ... dan is cafe de KLETSKOP een stuk gezelliger :)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Beetje jammer dat je met zijn drieën moet zijn om een stampede-team te mogen oprichten. Kan er een uitzondering worden gemaakt?

Ik ga proberen om 100+ luie koeien aan de praat te krijgen. Deze zijn echter landelijk verspreid en bestuurd door DC-leken. Dan zou ik 2 van die mensen moeten zien te bereiken, overhalen om zich aan te melden op GoT, en een post te doen in dit topic. Ik denk dat dat teveel van het goede gaat worden.
Als het moment aanbreekt dat ik 100+ nodes onder mijn TSC-useraccount heb, ben ik dan über genoeg om in mijn eentje een stampede team op te mogen richten? Met de nadruk op als.. want mocht het niet lukken (nog niets is zeker) dan heeft het geen nut.

Verwijderd

frickY schreef op 26 augustus 2004 @ 10:50:
Beetje jammer dat je met zijn drieën moet zijn om een stampede-team te mogen oprichten. Kan er een uitzondering worden gemaakt?

Ik ga proberen om 100+ luie koeien aan de praat te krijgen. Deze zijn echter landelijk verspreid en bestuurd door DC-leken. Dan zou ik 2 van die mensen moeten zien te bereiken, overhalen om zich aan te melden op GoT, en een post te doen in dit topic. Ik denk dat dat teveel van het goede gaat worden.
Als het moment aanbreekt dat ik 100+ nodes onder mijn TSC-useraccount heb, ben ik dan über genoeg om in mijn eentje een stampede team op te mogen richten? Met de nadruk op als.. want mocht het niet lukken (nog niets is zeker) dan heeft het geen nut.
Ik ben bang dat 100 nodes bij lange na niet genoeg is om de stampede-teams bij te houden (als je kijkt naar vorige stampedes). Maar als je nou alvast een naam verzint en die hier neerkwakt met de vraag of mensen mee willen "oprichten", dan zijn er misschien wel mensen die samen met jou in een team willen :) (en anders join je gewoon een leuk bestaand team :) )

Verwijderd

Na een tijd afwezig te zijn geweest zou ik mij graag aan willen melden bij De Stampertjes ben een beetje laat, ik weet het, ik zal het ook nog even aangeven op de site van jullie :)

• frickY
Het kunnen 100 nodes worden, maar ook 20.000. Bedoeling is iig een artikel te plaatsen op 1 van de websites welke het bedrijf waar ik werk uitgeeft, om zo bezoekers aan te sporen mee te helpen zoeken naar een medicijn. Ondertussen gebeurd dit natuurlijk onder naam van een DPC-lid om zo ook een bijdrage aan de Stampede te kunnen leveren ;)

Ik zal, mocht het gaan lukken, een eigen stats-systeempje gaan ontwerpen voor die nodes die onder mijn naam stampen. Maar meedraaien in de DPC Stampede stats is natuurlijk ook altijd leuk ;)
En aangezien dit een bedrijfswebsite betreft kan ik het niet maken deze onder te brengen in een team met een naam als 'de koffieslurpers', hoe graag ik ook zou willen ;)

Maar mocht het floppen, en die kans is er zeker, en er vrijwel geen nodes aangetrokken worden, dan heeft het allemaal geen zin en zal ik mij niet in een stampede team voegen. De gewone DPCH is dan voldoende

Een naam uiten doe ik dan ook nog liever niet. Het is eerst even wachten of er uberhaupt animo is vanuit de website. Maar indien dit er is kan ik inderdaad hier een verzoekje richting mede tweakers plaatsen om ook mee te doen namens die site :) Lijkt me een puik plan :) Ik laat nog van me horen ;) }:O

[ Voor 15% gewijzigd door frickY op 26-08-2004 11:43 ]

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Swaptor meldt zich hierbij om weer als vanouds te gaan stampen @ De Stampertjes
(met de mededeling erbij dat mijn TSC-naam Swaptor zal zijn, maar die nog niet in de stats staat...)

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• frickY
En voor de zwervende koeien welke geen team willen oprichten omdat ze geen naam/logo kunnen verzinnen.. Google geeft je; Team MUH!

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/eprui/muh_thumb.jpg }:O
*klik* ;)

Enk heb net ff met zown dame uit klungels team zitten chatten. Komt wel aardig over. Dus ik vraag of t klopt dat ze wat uittrekt als ze de 100 leden passeren, en dat klopte echt :o Dus gevraagd of ze even dr webcam aan wilt zetten, want het moet wel de moeite waard zijn natuurlijk. Maar dit zit denk wel goed :*) Die wil ik wel in dr blote aars zien grazen O+
Afbeeldingslocatie: http://www.todasmissubastas.com/ebay/camara1/muh.jpg
:+

[ Voor 105% gewijzigd door frickY op 26-08-2004 12:25 ]

• Fiets
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:33

Fiets

A.K.A. Bambi

# Koffie, Koffie lekker bakkie Koffie #

Hmm zo net na de lunch is het eigenlijk weer tijd voor een bakkie pleur :-)

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Zo, ik heb me ook geregistreerd bij TSC en DPC, ik ga RC5 een maandje in de ijskast zetten. Nu nog een team binnen de stampede vinden. Welk team heeft er interesse in een Athlon 1333 en een XP2600+ ? ;)

Wie overtuigd mij dat _hun_ team het beste is? Welke stal heeft het lekkerste hooi?

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• Mark83
Kramers schreef op 26 augustus 2004 @ 14:44:
Zo, ik heb me ook geregistreerd bij TSC en DPC, ik ga RC5 een maandje in de ijskast zetten. Nu nog een team binnen de stampede vinden. Welk team heeft er interesse in een Athlon 1333 en een XP2600+ ? ;)

Wie overtuigd mij dat _hun_ team het beste is? Welke stal heeft het lekkerste hooi?
Hey Kramers, bij de kletskoppen is het hooi het lekkerste, dit wordt namelijk vers gehaald van het veld. Elke ochtend weer. En naast het hooi zit er ook elke dag een kletskop voor de eigenaar van de koe in, reden temeer om de kletskoppen te steunen!

Verwijderd

Tja als we de history van de stampedes eens gaan bekijken is er eigenlijk maar 1 team voor je. ;)

De Stampertjes gaan nu als 1e team deelnemen aan een 3e stampede.
De anderen dorsten het duidelijk niet aan allemaal.

• Mark83
Wat Allied eigenlijk wilt zeggen is dat de stumpertjes na 2x nog steeds niet snappen hoe het spelletje werkt en dat ze nog een 3x proberen om de laatste plaats veilig te stellen.

Verwijderd

Het hooi is overal wel goed, maar waar je het bij de andere teams met water moet doen krijg je bij ons koffie! Welkom bij Team Caffeïne dus! _/-\o_

Verwijderd

Mark83 schreef op 26 augustus 2004 @ 15:17:
Wat Allied eigenlijk wilt zeggen is dat de stumpertjes na 2x nog steeds niet snappen hoe het spelletje werkt en dat ze nog een 3x proberen om de laatste plaats veilig te stellen.
Zolang we maar kont schoppen van dat rare switch blijft het goed gaan :P
Of ze nu in 1 team gaan of niet dat maakt eigenlijk niet uit.

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

zolang we maar het hele TSC gebeuren gaan opleuken ! we moeten gadjandimme toch wel even laten zien waarom wij koeien uut da lage landje toch zoo ontzettend geweldig zijn.. keep up the mooohoow and go back to crunsj ! 8)7

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

• Nebula M31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:40

Nebula M31

prutser op microschaal

Ik stamp lekker mee met de Koffiedrinkers oftewel Team Caffeïne :) (of wat het dan ook wordt :? )

Evolutionair Geneticus

• Nebula M31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:40

Nebula M31

prutser op microschaal

EDIT: dubbel post

[ Voor 86% gewijzigd door Nebula M31 op 26-08-2004 16:02 ]

Evolutionair Geneticus

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-09 16:20
Bij deze leg ik bigbakkus, drinksjaakie van de vanbekkumclan, een tijdelijk drankverbod op in de bouwpub. Als iedereen dat soort BrEeZer taal gaat uitslaan komen er nooit meer leden voor de stampede. Shame on you! :(

Join nu nog Team Caffeïne en profiteer van dubbele spaarpunten :+

----------

Edit:
zie je wel hoe snel zo'n spaaraktie werkt. Nog voordat het publiekelijk bekend wordt gemaakt stromen de eerste leden al binnen. Welkom Nebula M31 van de Grunneger Groazers :)

Wees er snel bij...deze dubbele spaarpunten aktie loopt nog maar een ruime maand!

[ Voor 38% gewijzigd door MarcyDarcy op 26-08-2004 16:03 ]

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-04 22:52

igg

waar een wil is ben ik weg

aangezien ik op koffie leef, heb ik geen andere keus......

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• MarkB
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 15:09:
[...]

De Stampertjes gaan nu als 1e team deelnemen aan een 3e stampede.
De anderen dorsten het duidelijk niet aan allemaal.
De andere teams begrijpen de gedachtengoed van de stampede wat beter dan de stumpertjes dus jullie dorsten het niet helemaal...

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

MarcyDarcy schreef op 26 augustus 2004 @ 16:01:
Bij deze leg ik bigbakkus, drinksjaakie van de vanbekkumclan, een tijdelijk drankverbod op in de bouwpub. Als iedereen dat soort BrEeZer taal gaat uitslaan komen er nooit meer leden voor de stampede. Shame on you! :(
Ik begrijp het even niet meer... ik kan nou eenmaal niet helder denken als ik aan het werk ben.. wat dat betreft zou ik een goede nawerk-losalcoholica zijn ;)
en die breezer taal :?
maar goed.....
wie o wie gaan er nog meedoen ? laat deze stampede grootser worden dan de vorige 2 ! doe mee !

lol@MarcyDarcy

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Japie_17 schreef op 26 augustus 2004 @ 07:10:
[...]

:9, in zo'n café zou ik me best thuisvoelen, zolang er ook maar Heavy Metal wordt gedraaid, a la Metallica, Rammstein, Slayer, Marilyn Manson, enz enz. :P
helaas is dat thuisvoelen niet meer mogelijk, de kroeg is verkocht en heeft nu een andere naam. daarnaast is het nu afgelopen met de echt harde muziek.

Whatever is gewoon een afgelopen zaak :+

• Mark83
nu al ... voordat het zelfs begonnen is :+

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Trek de stekker er maar uit, want dat wordt helemaal niets meer. :)

4 teams. Ik vind het wat weinig. Volgende keer moeten we wat eerder beginnen hoor Silkie en Funny. Kunnen die spammerTs hiero tenminste een fatsoenlijke site bouwen enzo :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Mark83
Spammen en bouwen gaat niet samen ;) ... misschien moeten we wel een Rob & Nico aanstellen per team die alles in elkaar klussen en mooi aankleden :+

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Mobster schreef op 26 augustus 2004 @ 18:26:
Trek de stekker er maar uit, want dat wordt helemaal niets meer. :)

4 teams. Ik vind het wat weinig. Volgende keer moeten we wat eerder beginnen hoor Silkie en Funny. Kunnen die spammerTs hiero tenminste een fatsoenlijke site bouwen enzo :)
Pfff :P
Het is al ruim meer dan een maand bekend dat er een Stampede aan zat te komen en dit topic is alweer 8 dagen geleden gepost..

Gewoon werken jullie luie donders :+

Verwijderd

Funcracker schreef op 26 augustus 2004 @ 18:51:
[...]
Pfff :P
Het is al ruim meer dan een maand bekend dat er een Stampede aan zat te komen en dit topic is alweer 8 dagen geleden gepost..

Gewoon werken jullie luie donders :+
Psies, het duurt dit keer wat langer voordat iedereen het "stampede" gevoel heeft denk ik :P

En we hebben al wel eens met 4 teams gestampt hoor (toen SRA overging in de stampertjes) :P

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Vorige keer was er een mooie frontpage artikel op tweakers, denk dat dat ook wel meehelpt...

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:45
Hierbij meld ik me aan voor het zesde dpc-stampede-team.

Als dat niet komt wordt het Team 5. En als ook dat niet komt, doe ik een last minut keuze.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Mark83
je moet jezelf aanmelden door het in te voeren in de 3de post van de eerste pagina :$ ...

Bij deze wil ik je van harte uitnodigen om bij de kletskoppen mee te doen, dan weet je zeker dat je gebakken zit bij de stampede

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:45
Dankjewel :)
Dat weet ik, mijn post is meer bedoeld om mensen aan te moedigen om nieuwe teams op te richten.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Mark83
pssst ... doe het net zoals die koffiekleuters ... zeg dat je samen met piet en jan een team opricht (A)

Verwijderd

MarkB schreef op 26 augustus 2004 @ 16:38:
[...]

De andere teams begrijpen de gedachtengoed van de stampede wat beter dan de stumpertjes dus jullie dorsten het niet helemaal...
Mischien dat je het nog eens na moet lezen.
De gedachten is om met anderen in een tijdelijk team te zitten.
Daarom hebben wij ook iedere stampede andere mensen erbij in het team.
Daar hoef je niet de naam van je team voor te veranderen.

En als ik eens kijk naar de leden lijst van sommige teams dan helpt de naam veranderen dus ook niet.
Er zitten echt nog steeds mensen bij elkaar die dat de vorrige stampede ook deden.
In mijn ogen niets mis mee, maar wel jammer dat iedereen maar 1 kant op wijst en kijkt.

Nou scheelt wel dat ik niet 1 opmerking van jou meer echt serieus neem en dat houd de lol er nog een beetje in.

En dat De Stampertjes ny eenmaal gezellig zijn kunnen wij ook niet helpen.
Dus iedereen die gewoon een gezellige stampede wil meemaken komt bij ons.
En dan gaan we dit jaar ook nog eens wat akties opstarten binnen het team om het nog leuker te maken.
Een eigen race en mischien nog wel iets waar een prijs aan gekoppeld gaat worden.

• Mark83
Je maakt alleen de fout dat je een lijn doortrekt uit het verleden, wat helemaal niet zo hoeft te zijn. Als allemaal gezellige leden bij andere teams zijn gegaan (was het dan wel zo gezellig is de eerste vraag dan) dan zijn de stumpertjes nu misschien wel heel saai (wat het volgens mij ook al was :P)

Bij de kletskoppen is het altijd gezellig, allemaal gezellige mensen en hete chicks ... wat wilt een mens nog meer :)

Verwijderd

Juist waarom krijg ik het gevoel dat dit bijna uit de hand gaat lopen. Er gaat ruzie ontstaan :X :X |:( 8)7 8)7 8)7 8)7

;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:04:
Juist waarom krijg ik het gevoel dat dit bijna uit de hand gaat lopen. Er gaat ruzie ontstaan :X :X |:( 8)7 8)7 8)7 8)7

;)
Neuh hoor heel gewoon, oude koeien uit de sloot halen, dan moet je bij de stampertjes wezen :Y)

edit: kop op joh mobster, silk-dude is vast al bezig die FP post te knutselen...?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 21:21 ]

• Mark83
Uhm ... oude koeien uit de sloot halen bij de stumpertjes ... volgens mij konden de oude koeien ook heel goed zelfstandig werken :P ... niet meer zo snel ... maar toch nog leuk voor de lagere plaatsen :P

Enne ... ruzie? Gelukkig hebben de kletskoppen goede agenten in dienst om alles netjes te houden, en anders hebben we nog wel een knokploeg :7

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

ey, klungel, lees je email effe! :)

Verwijderd

Marcelloz schreef op 26 augustus 2004 @ 21:27:
ey, klungel, lees je email effe! :)
Eenmaal raden, Klungel is zijn nodes kwijtgeraakt ? :+

edit: of was het alleen 36820 ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 21:48 ]

• Mark83
M'n Mail ... uhhh ... welke mail? :S

Ow ... die in mijn ongewenste mail :+ ... suffe alcoholist dat je bent

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 21:16

Bud_s

Team Anticimex & Lock

* Bud_s stampt ook weer mee :)

• Mark83
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:44:
Eenmaal raden, Klungel is zijn nodes kwijtgeraakt ? :+

edit: of was het alleen 36820 ?
Huh?
Nodes kwijt? alleen 36820? ... Aan welke alcoholische versnapering heb jij liggen te snuiven?

Verwijderd

Bud_s schreef op 26 augustus 2004 @ 21:49:
* Bud_s stampt ook weer mee :)
_/-\o_ welcome back ! _/-\o_

Verwijderd

Mark83 schreef op 26 augustus 2004 @ 22:01:
[...]

Huh?
Nodes kwijt? alleen 36820? ... Aan welke alcoholische versnapering heb jij liggen te snuiven?
Een cappucino met een scheutje black label, hoezo ?

en die 36820, was kwijt, misschien van jou ? :?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 22:05 ]

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 21:16

Bud_s

Team Anticimex & Lock

Thanx, tis niet heel veel wat ik in zet, maar elke cand telt :)

Verwijderd

MarkB schreef op 26 augustus 2004 @ 16:38:
[...]

Echt weer zo opmerking die nergens op slaat en alleen door MarkB gemaakt kan worden. 8)7

• Mark83
Weer zo'n opmerking van zo'n stumpert die niet inziet waar de stampede voor bedoeld is ... *zucht* :+

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

door de sfeer in deze draad , voel ik mij niet meer geroepen om mee te doen met de stampede en wens per direct verwijderd te worden uit het overzicht.

ik ga wel dingen doen, waar ik nog wel lol in beleef.

goed bezig DPC crew |:( |:(

Verwijderd

fenrir schreef op 26 augustus 2004 @ 22:37:
door de sfeer in deze draad , voel ik mij niet meer geroepen om mee te doen met de stampede en wens per direct verwijderd te worden uit het overzicht.

En ik sluit mij direct bij aan, jongens succes. _/-\o_

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:44
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 22:38:
[...]

En ik sluit mij direct bij aan, jongens succes. _/-\o_
with Gronik & fenrir

:w

Verwijderd

Hey guy's what's the problem ? Ik kan het niet meer zo best volgen; imo is er niet veel aan de hand toch ?

was er niet een irc voor de stampede #stampede ofzow. mss dat iemand het me ff kan uitleggen ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 22:39:
Hey guy's what's the problem ? Ik kan het niet meer zo best volgen; imo is er niet veel aan de hand toch ?

was er niet een irc voor de stampede #stampede ofzow. mss dat iemand het me ff kan uitleggen ?
Genoeg aan de hand, het is niet alleen nu, maar er is altijd wel wat te zeiken over NGS.

Dat is ook de reden dat ik o.a. niet meer meedoe met Stampedes en een hoop van mijn teamgenoten nu afhaken. Ik geef ze gelijk.

Verwijderd

Tja weer goed voor elkaar.
Ook ik laat mijn teamgenoten niet vallen en stap ook op.

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-08 22:15
Mark83 schreef op 26 augustus 2004 @ 22:34:
Weer zo'n opmerking van zo'n stumpert die niet inziet waar de stampede voor bedoeld is ... *zucht* :+
Zucht... Ook een echte stamper wordt hier moe van.

Waarom telkens terug vallen dat er bij de stampertjes veel mensen zitten uit 1 subteam.

Dit is misschien niet de achterliggende gedachte van de hele stampede maar daar zijn we zo onderhand ook wel achter.

Als iemand hier moeite mee heeft laat hij/zij dit dan hebben en laat dit dan niet merken.

Ik weet niet of het zo is maar MarkB het lijkt of je iets tegen team NGS heb. Als je iets dwars zit over ons team, neem gerust eens contact met mij op om hierover te praten.

Ga niet zomaar in het wilde weg blaten om dingen waarover je allemaal niet zo druk moet maken.

Laten we nu gewoon onze gedachte bij de stampede houden en niet over zulke dingen gaan ruzie maken of je eigen er aan te lopen irriteren.

WIJ HEBBEN ALS NEDERLANDERS (inclusief onze belgische leden) ONZE CPU KRACHT HARD GENOEG NODIG OM DE ANDERE TEAMS ACHTER ONS TE HOUDEN.

Laten we er dan met ze alleen tenminste ook normaal over blijven doen. En niet mensen laten irriteren zodat wat er nu gebeurd zich gaan terug trekken.

Verwijderd

Als iedereen zich eens wat minder druk zou maken over de zogenaamde "Stampede gedachte" en zich iets meer zou gaan richten op HET RESULTAAT DAT VOOR DPC BEHAALD KAN WORDEN!!! zou het er allemaal wat vrolijker aan toe gaan.

Lekker belangrijk dat steeds dezelfde bij elkaar in het team zitten enz enz enz, het gaat om het resultaat dat telt :/

Zijn we hier een stelletje kinderen, of een kudde op hol geslagen }:O }:O }:O

:?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 22:56 ]

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-08 22:15
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 22:55:
Als iedereen zich eens wat minder druk zou maken over de zogenaamde "Stampede gedachte" en zich iets meer zou gaan richten op HET RESULTAAT DAT VOOR DPC BEHAALD KAN WORDEN!!! zou het er allemaal wat vrolijker aan toe gaan.

Lekker belangrijk dat steeds dezelfde bij elkaar in het team zitten enz enz enz, het gaat om het resultaat dat telt :/

Zijn we hier een stelletje kinderen, of een kudde op hol geslagen }:O }:O }:O

:?
Precies hetzelfde dus wat ik hierboven heb gezegd. Bedankt AMDLover _/-\o_

Verwijderd

Teak schreef op 26 augustus 2004 @ 22:57:
[...]

Precies hetzelfde dus wat ik hierboven heb gezegd. Bedankt AMDLover _/-\o_
You're welcome _/-\o_

Verwijderd

Enneh, ik wil hier geen berichten meer lezen over mensen die niet mee doen he ;)

De enigen die daar profijt van zouden hebben, zijn de huidige teams die nog boven ons staan |:(

Komop iedereen, WE ZULLEN DIE GEKKE RUSSEN EENS LATEN ZIEN WAT EEN KUDDE OP HOL GESLAGEN }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O }:O
kunnen bereiken :*) 8) :D _/-\o_

})

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 22:55:
de zogenaamde "Stampede gedachte"
Dat was toch dat het project dat gekozen werd even in 1 maand naar de #1 gestampt werd :?

Ik geloof dat ik puur gebaseerd op de reakties in deze draad niet helemaal zie waar het fout gaat, maar blijkbaar is er in het verleden genoeg gebeurd om het de druppel te laten zijn voor sommige mensen.

Van mij mag iedereen bij iedereen in een team, zolang de power maar wel een beetje eerlijk verdeeld is. Dus alleen als NGS zoveel power hebben dat ze met alleen zichzelf al de stampede in hun zak steken vind ik er wat voor te zeggen, maar dit lijkt me nou niet het geval en sowieso lijkt me dat dan de lol er voor hun ook snel af zou zijn.

Maar goed, wat gebeurd is is gebeurd, ik vind het jammer en ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat de mensen die nu besloten hebben niet mee te doen zich nog bedenken.

De koffie staat iig klaar ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 22:39:

't is eigenlijk heel simpel hoor: in deze draad zeiken sommigen, in de aanloop naar de echte strijd, de andere stampede team af. De andere teams zeiken op hun beurt weer flink terug. Weer anderen hebben geen zin in al dat gezeik en haken af... (misschien vatten ze het gezeik te persoonlijk op en waarschijnlijk is er ook nog wat oud zeer (oud gezeik?) waarbij dit de druppel (straal) is die de boel doet overlopen).

Het is inmiddels wel een vies praatje aan het worden, maar ja...

eigenlijk vind ik al dat gezeik wel grappig en denk dat het de onderlinge strijd te goede komt... (nog niet eens begonnen en al 1 team down....dat beloofd wat)

Verwijderd

Jeminee wat een drukte...

Come on crew, doe ff die frontpage post, dan kunnen we ons bekommeren om de jonge kalveren ipv al dat gekijf hier, mhooo... :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 23:13:
[...]

't is eigenlijk heel simpel hoor: in deze draad zeiken sommigen, in de aanloop naar de echte strijd, de andere stampede team af. De andere teams zeiken op hun beurt weer flink terug. Weer anderen hebben geen zin in al dat gezeik en haken af... (misschien vatten ze het gezeik te persoonlijk op en waarschijnlijk is er ook nog wat oud zeer (oud gezeik?) waarbij dit de druppel (straal) is die de boel doet overlopen).

Het is inmiddels wel een vies praatje aan het worden, maar ja...

eigenlijk vind ik al dat gezeik wel grappig en denk dat het de onderlinge strijd te goede komt... (nog niet eens begonnen en al 1 team down....dat beloofd wat)
gewoon niet zeiken, maar dat veranderen in taunten. Da's veel leuker !

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

fenrir schreef op 26 augustus 2004 @ 22:37:

:> MarkB vertegenwoordigd toch niet de DPC Crew ??

Ik vind de stampertjes wel lief ... als ze maar hard stampen! >:)

Verwijderd

Marcelloz schreef op 26 augustus 2004 @ 23:24:
[...]

:> MarkB vertegenwoordigd toch niet de DPC Crew ??

Ik vind de stampertjes wel lief ... als ze maar hard stampen! >:)
OK, gaat het allemaal om MarkB, dan heb ik niks gezegd 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 23:17:
Jeminee wat een drukte...

Come on crew, doe ff die frontpage post, dan kunnen we ons bekommeren om de jonge kalveren ipv al dat gekijf hier, mhooo... :?
Die staat al lang klaar op Tweakers.net, maar ik snap niet waarom ze zo lang wachten met online zetten :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 23:30:
[...]
Die staat al lang klaar op Tweakers.net, maar ik snap niet waarom ze zo lang wachten met online zetten :/
OK dan, _/-\o_ thanks dude ! _/-\o_

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

* Marcelloz slaat DJKlungel met een koffiekopje om zijn oren

Wees eens lief tegen die lieve konijntjes :)

:9~ de post komt eraan :9~

Verwijderd

start dan meteen een nieuw draadje, dat staat wat netter voor de nieuwe leden enzo !

Verwijderd

@hierboven ^^^^

ik dacht dat we allemaal wel begrepen hadden dat de eindeloze spam en taunting van DjKlungel niet serieus genomen moet worden en je er best een beetje aan mag meedoen net zoals ik, het wordt anders zo saai hier :Y)

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Zo, mijn koetje staat ook in de startblokken om te gaan stampen :)
Zojuist aangemeld bij De Kletskoppen.

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 23:04:
[...]

Van mij mag iedereen bij iedereen in een team, zolang de power maar wel een beetje eerlijk verdeeld is. Dus alleen als NGS zoveel power hebben dat ze met alleen zichzelf al de stampede in hun zak steken vind ik er wat voor te zeggen, maar dit lijkt me nou niet het geval en sowieso lijkt me dat dan de lol er voor hun ook snel af zou zijn.
Uit zojuist bekeken feiten kan ik afleiden dat de stampertjes op dit moment er royaal door elk team worden uitgeflusht en dat er 1 team is dat met kop en schouders boven alle teams uitsteekt op dit moment... Het valt dus wel mee B)

Verwijderd

Marcelloz schreef op 26 augustus 2004 @ 23:38:
[...]

Uit zojuist bekeken feiten kan ik afleiden dat de stampertjes op dit moment er royaal door elk team worden uitgeflusht en dat er 1 team is dat met kop en schouders boven alle teams uitsteekt op dit moment... Het valt dus wel mee B)
Of ze richten een nieuw team op, geen probleem :*)

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik zie de nieuwsposting niet meer bij de upcoming nieuws staan. Ik neem aan dat dat betekent dat ie nu wordt upgeload ofzo? :+

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Verwijderd

Nieuw draadje ? slotje ! >:)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik wordt net op dit draadje gewezen door Nightbird en ik wil iedereen vragen het hoofd nog even koel te houden :)

Het zou natuurlijk zonde zijn dat door één opmerking van een persoon je Stampede gevoel te laten verpesten. Iedereen snapt natuurlijk zelf ook wel dat dit geen crew standpunt is, temeer omdat de stampede niet door de crew georganiseerd wordt maar tot stand komt door veel inzet van andere actievelingen :)

Pretty please ?? O+

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
mijn persoonlijke mening: de stampede is/moet een leuke tijd zijn waarbij 1 project een flinke boost krijgt. Het leuke is dat er extra competitie is, meer stats en dat je wel wat andere mensen leert kennen. Hoe iedereen hieraan zijn/haar invulling geeft mogen ze natuurlijk zelf weten.

Als de Stampertjes (qua naam) weer mee willen doen, fine by me. Wie ben ik, of iemand anders, om ze tegen te houden. Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat met een nieuwe naam en subteams opspitsen onder andere teams wel leuk kan zijn (kan zijn). Binnen LA kregen we ook al van enkele leden te horen dat ze er niet zo blij mee waren dat oude stampedeteams niet meer meedoen. Het is vertrouwd, was gezellig e.d.

Mijn vraag aan iedereen die (misschien) oververhit) heeft gereageerd met als strekking niet mee te gaan doen: denk er nog eens overna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

MarcyDarcy schreef op 27 augustus 2004 @ 02:01: ........ heelveel .................
een woord; A M E N

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcyDarcy schreef op 27 augustus 2004 @ 02:01:
mijn persoonlijke mening: de stampede is/moet een leuke tijd zijn waarbij 1 project een flinke boost krijgt. Het leuke is dat er extra competitie is, meer stats en dat je wel wat andere mensen leert kennen. Hoe iedereen hieraan zijn/haar invulling geeft mogen ze natuurlijk zelf weten.

Als de Stampertjes (qua naam) weer mee willen doen, fine by me. Wie ben ik, of iemand anders, om ze tegen te houden. Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat met een nieuwe naam en subteams opspitsen onder andere teams wel leuk kan zijn (kan zijn). Binnen LA kregen we ook al van enkele leden te horen dat ze er niet zo blij mee waren dat oude stampedeteams niet meer meedoen. Het is vertrouwd, was gezellig e.d.

Mijn vraag aan iedereen die (misschien) oververhit) heeft gereageerd met als strekking niet mee te gaan doen: denk er nog eens overna.
Mooi gezegd :) Komaan iedereen, 1 voor allen, iedereen voor DPC :*)
laten we onze krachten bundelen, om die teams boven ons eens goed de POWER te tonen die wij als DPC tentoon kunnen spreiden :)

Lets rock }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

* Rollerjooster eensch is met AMDLover

PS mail me eens, ik heb je iets te melden :)

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rollerjooster schreef op 27 augustus 2004 @ 02:26:
/me eensch is met AMDLover

hoho, vingertjes af van m'n team-buddy, Rollerjooster! :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

POESCH !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owwww, op dit forum moet zeker snel een slotje komen, voordat de boel uit de hand loopt! 8) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meldt maar :)

basmann2000@yahoo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcyDarcy schreef op 27 augustus 2004 @ 02:01:
Sorry MarcyDarcy, maar in ieder geval voor mij is de lol er gewoon af. De gene die nu niet mee doen van Team NGS in de groep de De Stampertjes zijn zover ik weet vast besloten. Het is geen over hitte reactie maar een op 1 stapeling van reacties waar op deze mensen reageren. Vooral de reactie van MarkB heeft veel kwaad bloed gezet. Zeker van een persoon die de DPC vertegenwoordigd vindt ik dat zeker niet kunnen. We weten echt wel dat MarkB niet de stampede vertegenwoordigd, maar een persoon die de DPC vertegenwoordigd met zo een reactie mag nooit gebeuren door zo persoon. Hij had beter moeten weten. Zelfs als is het zijn persoonlijke mening , wat natuurlijk best mag had die beter niets kunnen zeggen omdat hij wel als DPC meneertje gezien wordt.
Ik zelf heb in diverse organisaties gezeten en als ik persoon zou reageren op mensen die daar mee aan deden zou ik ook kei hard met een krant om de oren gewassen worden. Als ik MarkB was zou ik eerst nadenken voor iets zeg en dan even tot 10 tellen en dan diep zuchten en dan pas iets zeggen.
Maar goed, ik moet nu werken en mijn standpunt staat vast. Toch wens ik iedereen die mee doet aan de stampede succes en veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Pim. schreef op 26 augustus 2004 @ 23:52:
Het zou natuurlijk zonde zijn dat door één opmerking van een persoon je Stampede gevoel te laten verpesten. Iedereen snapt natuurlijk zelf ook wel dat dit geen crew standpunt is, :)
hoe weten wij dat dit geen crew standpunt is? wij hebben geen toegang tot het crew forum en MarkB heeft als wel eens eerder een post gemaakt namens aan groep users (statsposters verkiezingen remember?)
temeer omdat de stampede niet door de crew georganiseerd wordt maar tot stand komt door veel inzet van andere actievelingen
euuh, wordt de stampede niet opgezet door Silk_dude (DPC-crew), Funcracker (statsposter) en Marcelloz (lid van DPC-coding) ?

als zij dit niet namens de crew doen, zou het dan misschien een stuk overzichtelijker zijn dat of zij ophouden met het organiseren van een stampede of uit de crew stappen? Hierdoor is de stampede-crew erg nauw verbonden met de DPC-crew, wat niet goed kan zijn voor DPC. je ziet nu al dat er niet-gewenste situaties ontstaan.

verder:
een taunt is leuk, maar soms wordt er te ver gegaan (juist door de mensen die beter zouden moeten weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
Gronik, fenrir en de rest: de zaken zijn niet zoals ze lijken. Dat de stampede-organisatie uit leden bestaat die nu (deels) in de crew zitten is toeval. Funcracker is pas sinds kort statsposter, maar nam de stampede al vanaf het begin op zich. Silk_dude hetzelfde geval. Marcelloz, in samenwerking met R4NCOR, nemen de stats op zich. Over MarkB zal zeer spoedig wat meer duidelijkheid worden gegeven.

Het is misschien verwarrend, maar in dit geval zijn het actieve DPC'ers geweest die wat leuks willen doen en de stampede hebben georganiseerd. Doordat ze actieve DPC'ers zijn en veel van projecten e.d. afweten en zich willen inzetten zijn ze vervolgens in de crew gekomen. Niets meer en niets minder.
Iedereen uit de crew post op persoonlijke titel tenzij er duidelijk in de post staat dat het namens de crew is. We zijn een groepje enthousiaste DPC'ers welke wat duidelijkheid en structuur willen aanbrengen. That's it.

Ik snap jullie standpunt wel degelijk hoor, begrijp me niet verkeerd.
Maar je kunt nooit voor 100% met iedereen opschieten, als er iemand is die tegen het kwade been schopt (onbedoeld of niet) probeer daar dan over heen te lezen, of iig laat je je er niet van door beinvloed raken. Zoals jullie ook zien hebben de Stampertjes al redleijk wat leden met nieuwe namen, dus lang niet iedereen ziet het hetzelfde.
Als zoiets bij mijzelf zou gebeuren, zou ik juist nog harder mijn best doen. "When the going gets tough, the tough gets going". Snoer ze hun mond en flush de rest er finaal uit.

[ Voor 14% gewijzigd door MarcyDarcy op 27-08-2004 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Even een kleine opmerking van mij over de stampertjes.
Naast het feit dat veel mensen van NGS meedoen met de stampertjes doen er ook vele anderen van andere teams mee. Ik onderandere, ik zit zelf in BVD en het leek me en leuk team. Dus hou op met ZEIKEN over dingen van het verleden en ga gewoon flushen.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
T'is nooit mijn bedoeling geweest om mensen boos te maken ofzo, en zou het echt heel jammer vinden als mensen niet mee doen doordat een aantal mensen andere teams plagen (ik heb hier een groot aandeel in gehad). De achterliggende gedachte is meer dat jullie ons dan gaan kontschoppen in de stats ofzo, en dan kunnen jullie weer een grote mond naar ons hebben. Als reactie daarop moeten wij weer meer power aanslingeren en kunnen wij weer grapjes over jullie maken. Als het leden kost is dit zeker niet goed en zullen we wat minder moeten taunten.

Mag ik alle NGS'ers en anderen die zich aangevallen voelen uitnodigen voor een kopje koffie en een kletskop om dan samen gewoon aan de stampede te beginnen en #1 van de wereld te worden!

Stampertjes, koffiedrinkers, kletskoppen en whatever zijn gewoon allemaal vriendjes die nu allemaal een groepsknuffel gaan doen!

*KNUFFFFFFFF*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
CowArt schreef op 26 augustus 2004 @ 23:38:
Zo, mijn koetje staat ook in de startblokken om te gaan stampen :)
Zojuist aangemeld bij De Kletskoppen.
Een heel hartelijk welkom :) ... vanaf vanmiddag of vanavond zal de website geopend gaan worden :) ... mits ik vanmiddag niet te dronken ben om te kunnen typen (cantus enzo ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 08:13:
T'is etc.

Stampertjes, koffiedrinkers, kletskoppen en whatever zijn gewoon allemaal vriendjes die nu allemaal een groepsknuffel gaan doen!

*KNUFFFFFFFF*
Getverrrr... :r

...mag 't ook gewoon een goed gesprek met een pintje of frisje (of desnoods een bakkie caffeïne) zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Nouw .... vooruit ... omdat jij het bent ... maar de dames moeten wel verplicht meedoen aan de groepsknuffel hoor ;)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.