ben je verplicht om elke dag te flushen ?? wij willen gerust een paar pc'tjes doneren maar kunnen max elke 3 dagen flushen
Anoniem: 63996
HE ga jij eens ff rap te werk gek
maar wel een punt moet je elke dag flushen ?? wij willen gerust iets doen op tsc maar kunnen absoluut niet elke dag flushen .. reken op 3 a 4 dagen niets en dan weer een flush
maar wel een punt moet je elke dag flushen ?? wij willen gerust iets doen op tsc maar kunnen absoluut niet elke dag flushen .. reken op 3 a 4 dagen niets en dan weer een flush
Anoniem: 40441
Als het maar van te voren duidelijk is mag het niets uitmaken.Anoniem: 63996 schreef op 24 augustus 2004 @ 08:07:
HE ga jij eens ff rap te werk gek![]()
Zelf heb ik b.v. bij de eerdere stampede's ook offline bakken gehad en dat is geen probleem.
Zolang er maar niet met opzet gespaard gaat worden.
Bij de vorige stampedes was éens in de week flushen geen probleem. Eens in de 3/4 dagen lijkt me dan ook geen punt 
Heej, ik dacht dat we niet meer van de Stumpertjes mochten praten.. dan moet je niet zelluf beginnen, want dan gaan wij ook weer los hoorpunica schreef op 24 augustus 2004 @ 03:27:
[..]
1. Als we onderaan in de stats komen, kan ik altijd zeggen:"Ik zat ook bij "team Stumpertjes"" ;'(
[..]
[ Voor 62% gewijzigd door Blistimo op 24-08-2004 08:51 ]
hebben ze jou nog niet vast gezet ????Blistimo schreef op 24 augustus 2004 @ 08:50:
Bij de vorige stampedes was éens in de week flushen geen probleem. Eens in de 3/4 dagen lijkt me dan ook geen punt
[...]
Heej, ik dacht dat we niet meer van de Stumpertjes mochten praten.. dan moet je niet zelluf beginnen, want dan gaan wij ook weer los hoor![]()
maar oke oke wij zullen er over gaan nadenken en zullen dan als nieuw (duoteam ) het team van elteor joinen tijdens de stamp.
Ach kom. De konijnen zijn als enige team leuk genoeg om 3 stampedes mee te doen. De andere teams worden allemaal ontbonden omdat niemand zich daar helemaal thuis voelt "en de rest wil leren kennen"Blistimo schreef op 24 augustus 2004 @ 08:50:
[...]
Heej, ik dacht dat we niet meer van de Stumpertjes mochten praten.. dan moet je niet zelluf beginnen, want dan gaan wij ook weer los hoor![]()
Verder zijn de Stampertjes de enigen die zich bezighouden met waar het echt om gaat: stampen!
Anoniem: 28168
True, maar (even om het voor de "ik lees alles maar half" lezers duidelijk te maken) alleen als het niet anders kan. Kan je je koetje gewoon dagelijks laten flushen, dan dat doenBlistimo schreef op 24 augustus 2004 @ 08:50:
Als je je thuis voelt bij elkaar richt je een subteam op. Het hele idee van de stampedeteams is juist dat je eens met andere mensen samen cruncht en dat we niet telkens dezelfde teams tegenover elkaar hebben.Monga schreef op 24 augustus 2004 @ 11:54:
[...]
Ach kom. De konijnen zijn als enige team leuk genoeg om 3 stampedes mee te doen. De andere teams worden allemaal ontbonden omdat niemand zich daar helemaal thuis voelt "en de rest wil leren kennen"
Verder zijn de Stampertjes de enigen die zich bezighouden met waar het echt om gaat: stampen!
Sorry, wist niet dat daar in het verleden ophef over gemaakt is......punica schreef op 24 augustus 2004 @ 03:27:
Ik heb me net aangemeld bij het project en ben met 2 laptop's (2,7 Celery en centrino 1,5) en een basisstation (amd Athlon Xp @ 2000 Mhz) helemaal klaar voor de strijdt.
ik heb me gejoined bij......................DE STAMPERTJES....
2 redenen:
1. Als we onderaan in de stats komen, kan ik altijd zeggen:"Ik zat ook bij "team St_mpertjes"" ;'(
2. Stampetje doet me denken aan een leuke bezigheid!
I.i.g Succes allemaal, mhooooeeeew..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was niet mijn bedoeling "iemand" of een "team" te benadelen....
heb ff de desbetreffende letter gecensureerd, hopelijk wordt ik nu niet geschorst.....
DoneElteor schreef op 23 augustus 2004 @ 20:01:
OK, bij deze het verzoek aan de "stampede coordinatoren" (go, wat klink dat akelig officieel) om namen idef1x, mcB en mijzelf het team "Whatever" op te nemen in de lijst, het wordt tijd dat die stampende, kletsende en koffiedrinkende klungelaars wat echte koeienstampedeconcurrentie krijgen
Alle echte koeien die zich eenzaam voelen worden bij deze uitgenodigd om ons nietszeggende groepje ongeregelde kadaveres te assisteren in komende stampede en iedereen te verpletteren als een op hol geslagen kudde.
IRC Kanaal #whatever op sorcery is reeds geregged voor het team ...
Welkom!
p.s. Meteen klungels weggehaald achter kletskoppen.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
*aangemeld*Elteor schreef op 23 augustus 2004 @ 20:01:
Alle echte koeien die zich eenzaam voelen worden bij deze uitgenodigd om ons nietszeggende groepje ongeregelde kadaveres te assisteren in komende stampede en iedereen te verpletteren als een op hol geslagen kudde.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Vraagje aan de overige Koffiedrinkers: wat wordt de stampedeteamnaam?
Gaan we voor "de Koffiedrinkers", "de Koffieslurpers", "de Koffieleuten", "I drink my coffee #000000" of iets in die strekking?
Whatever gaat goed
Gaan we voor "de Koffiedrinkers", "de Koffieslurpers", "de Koffieleuten", "I drink my coffee #000000" of iets in die strekking?
Whatever gaat goed
Anoniem: 10747
Eigenlijk zou het beter zijn als we eerst de foto's zouden zienMark83 schreef op 23 augustus 2004 @ 10:41:
De kletskoppen praten niet zomaar wat ... die lullen maar gewoon wat
Edit: Eens kijken wat er met de 2 meisjes geregeld kan worden ... misschein willen ze wel een spannende foto maken voor iedereen die ons joined
Maar ik heb me aangemeld bij de kletskoppen.
Anoniem: 80272
Is het geen idee om eens een tussenstand te geven van het aantal mensen. Want het is natuurlijk vrij oneerlijk als strax in 1 team 30 mensen zitten en in de andere allemaal maar 3. (schaal 1 op 3000 hoop ik tenminste
).
Dan is denk ik de keuze toch iets beter te maken en dat kan je thuisfarmpje ook nog echt nut hebben ipv gewoon bij de grootste aan te melden.
Lijkt me niet zo moeilijk om te realiseren omdat toch iedereen zich in deze thread aanmeld.
Dan is denk ik de keuze toch iets beter te maken en dat kan je thuisfarmpje ook nog echt nut hebben ipv gewoon bij de grootste aan te melden.
Lijkt me niet zo moeilijk om te realiseren omdat toch iedereen zich in deze thread aanmeld.
Geen #dpc?
Bij deze join ik dan Whatever
Bij deze join ik dan Whatever
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
"De Koffiedrinkers" vind ik een beetje saai, evenals "De Koffieslurpers". "De Koffieleuten" vind ik redelijk acceptabel, en "I drink my coffee #000000" hoeft niet op iedere deelnemer te slaan (hoewel het een schande is als je je koffie anders dan zwart drinkt, maar dat terzijdeMarcyDarcy schreef op 24 augustus 2004 @ 13:22:
Vraagje aan de overige Koffiedrinkers: wat wordt de stampedeteamnaam?
Whatever gaat goed
Dan moet ik natuurlijk zelf ook met wat opties komen, anders ben ik niet opbouwend bezig
• Sponsors of Max (Havelaar)
• Colombian Black
• Sons of Anan
• I love the smell of caffeine in the morning
• ...
Ik vind 'm goed Blistimo, de Koffieleuten en enkele andere voorstellen van jou 
Doet me denken aan Jantje en Klaasje die door het park lopen.
Op een gegeven moment horen ze geritsel in een bosje. Nieuwsgierig als ze zijn sluipen ze dichterbij totdat ze enkele stemmen horen en blijven stilstaan.
Klaasje vraagt aan Jantje wat die man & vrouw aan het doen zijn daar in dat bosje. "Ohh" zegt Jantje, "ze zijn aan het koffiezetten".
"Koffiezetten?" reageert Klaasje
"Jep luister maar"...en vanuit het bosje komen de geluiden "Douwe Egbert...douwe"
Doet me denken aan Jantje en Klaasje die door het park lopen.
Op een gegeven moment horen ze geritsel in een bosje. Nieuwsgierig als ze zijn sluipen ze dichterbij totdat ze enkele stemmen horen en blijven stilstaan.
Klaasje vraagt aan Jantje wat die man & vrouw aan het doen zijn daar in dat bosje. "Ohh" zegt Jantje, "ze zijn aan het koffiezetten".
"Koffiezetten?" reageert Klaasje
"Jep luister maar"...en vanuit het bosje komen de geluiden "Douwe Egbert...douwe"
*proest* Da's wel een hele (fl)auwe grap hoor. Voor straf ga ik niet bij jullie Stampteam
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
* R4NCOR doet mee met Whatever
si teh pwn?Anoniem: 28168 schreef op 24 augustus 2004 @ 14:31:
"Powered by koffie"
"Koffie si teh pwn"
"Met melk, suiker en gebak graag"
www.sitehpwn.nl
Intentionally left blank.
* Anoniem: 63996 probeert mee te doen met whatever , maar hoe aanmelden ?? wij zijn met zijn tweetjes namelijk en flushen op 1 account
Heb je je subteam geactiveerd in m'n stats? ( http://niels.boeskool.org/tsc )
Zo ja: Geen probleem, zie het 2e aanmeld formuliertje op de 1e pagina
Zo nee: Doen
eeh wij hebben nog geen accountje bij dpc willen gewoon even proberen om mee te stampen .. ik wil helemaal geen subteam aanmaken namelijk . .R4NCOR schreef op 24 augustus 2004 @ 17:36:
geen account bij DPC?
Is dat niet een vereiste om mee te (kunnen) doen aan de Stampede dan?
nou wij doen eigenlijk geen tsc en sirius2 is geen dpc lid
of kan ik gewoon op mijn eigen account gaan flushen dus de node.prp copieren en gebruiken ??
Kijk dat wordt dus niets met die stampertjes...laat hun maar lekker stampen, dan gaat de rest wel grazenMonga schreef op 24 augustus 2004 @ 11:54:
[...]
Anoniem: 97853
Team Caffeine ?Anoniem: 47852 schreef op 24 augustus 2004 @ 19:22:
Ik vind
Team "I love the smell of caffeine in the morning"
wel goed klinken.
Anoniem: 86809
Maak het me nou niet al te moeilijk....R4NCOR schreef op 24 augustus 2004 @ 17:36:
Ja... m'n Got nickname is La muis
Ja... m'n TSC subteam is Los_Alcoholicos
Ja... ik wil me opgeven voor het stampede team Whatever
En nee... ik heb geen eigen naam in de TSC stats (wel 8 nodes) en kennelijk is ons subteam niet geactiveerd, dus ...?????
Ik dacht dat wij de kletskoppen waren maar jullie leuten me wat af
zullen we van naam wisselen
Is te overwegen, nu kan het nog !sweetdude schreef op 24 augustus 2004 @ 22:20:
[...]
Ik dacht dat wij de kletskoppen waren maar jullie leuten me wat af![]()
edit: Of wat dachten jullie van Team Espresso!
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 97853 op 24-08-2004 22:31 ]
Is er niet ergens een lijstje om te zien wie in welk team zit enzow.
Dat kiest een beetje makkelijker lijkt me
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Daar wordt vast achter de schermen hard aan gewerkt, het eea heeft geloof ik wat vertraging opgelopen ivm. Lowlands, zou het nu al gelukt zijn om Marcelloz te re-animeren ?Wessie schreef op 24 augustus 2004 @ 22:25:
Is er niet ergens een lijstje om te zien wie in welk team zit enzow.
terwijl jullie moeilijk doen over jullie naam hebben wij de tactische flush plannen al bijna helemaal sluitend klaarliggen!! Kom op mensen, hou eens op met leuten en verander je naam in Besluitloze koeien ofzo
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Tja, iemand moet dit topic toch een beetje kicken zo tijdens de pre-stampede ?JustMe_ schreef op 24 augustus 2004 @ 23:07:
terwijl jullie moeilijk doen over jullie naam hebben wij de tactische flush plannen al bijna helemaal sluitend klaarliggen!! Kom op mensen, hou eens op met leuten en verander je naam in Besluitloze koeien ofzo

Nog wat mogelijkheden:
- Koffie, het zwarte goud
- Team Kofiieinfuus
- Een kop koffie in de morgen is een dag zonder zorgen
Eigenlijk klinkt Team Cafeïne op zen engels uitsprekend toch het leukts...
- Team Kofiieinfuus
Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...
Ik vind Team Caffeine inderdaad ook wel wat. In geval van nood is Koeffie of Koeffie Team ook wel een hele flauwe...
* puchelaar kan het allemaal niet zoveel schelen, als het zwarte goud maar loeisterk is en bij tijd en wijle ook genuttigd mag worden met opgeklopte melk en een schepje suiker
* puchelaar kan het allemaal niet zoveel schelen, als het zwarte goud maar loeisterk is en bij tijd en wijle ook genuttigd mag worden met opgeklopte melk en een schepje suiker
Twee stemmen, en je weet zelfs twee puntjes op de i te zetten !Fiets schreef op 24 augustus 2004 @ 23:18:
Nog wat mogelijkheden:
- Team Kofiieinfuus
maar was het niet met 2 ffen, "Team Caffeïne" ?
edit: 3 stemmen
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 97853 op 24-08-2004 23:44 ]
"Zwarte Goud"puchelaar schreef op 24 augustus 2004 @ 23:39:
Ik vind Team Caffeine inderdaad ook wel wat. In geval van nood is Koeffie of Koeffie Team ook wel een hele flauwe...

Japie_17 heeft zich aangemeld voor Whatever.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Mededeling
De Stampede stats zijn up and running. Rancor levert de core data en ik verwerk het naar prachtige stats. Op dit moment is er nog niet zoveel te zien aangezien er nog geen data is verwerkt en de teams nog niet zoveel leden hebben. URL's komen bij genoeg zinvolle data beschikbaar.
Verder voor alle LA-leden: ik ga morgen eens al die nodes bij Rancor uitvlooien. Komt allemaal goed
De Stampede stats zijn up and running. Rancor levert de core data en ik verwerk het naar prachtige stats. Op dit moment is er nog niet zoveel te zien aangezien er nog geen data is verwerkt en de teams nog niet zoveel leden hebben. URL's komen bij genoeg zinvolle data beschikbaar.
Verder voor alle LA-leden: ik ga morgen eens al die nodes bij Rancor uitvlooien. Komt allemaal goed
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
OK, reanimatie
geslaagd dus, en als alles straks lekker draait komen straks natuurlijk de stats, FP post enzo...
Zeg Japie_17, om steenkool als zwart goud aan te duiden moet je toch nog wel echt in een stoommachinetijdperk leven hoor. Dat was vroeger misschien wel zo, maar inmiddels vind ik koffie toch echt wel belangrijker, omda'k van steenkool nie wakker wordt in de ochtend..."Zwarte Goud" Dus als ik het goed begrijp zuip jij aftreksels van steenkool
[ Voor 4% gewijzigd door puchelaar op 25-08-2004 00:19 . Reden: typo ]
Anoniem: 86809
Hoi...Marcelloz schreef op 25 augustus 2004 @ 00:00:
Mededeling
Ik zal zo een lijst posten met welke peepz er in de verschillende teams zitten.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
* MarcyDarcy gaat ook voor Team Caffeïne als stampedenaam 
Bakkie Pleur is ook niet alles
Bakkie Pleur is ook niet alles
Team Caffeïne, ik ben voor
Kunnen we meteen ook alle cola-drinkers verwelkomen
Dat had je eerder moeten zeggen.Blistimo schreef op 25 augustus 2004 @ 09:27:
* Elteor is enthousiast cola drinkert ipv koffiedrinkert, meer heeft helaas al een ander team op het oog / opgericht
Dat niet alleen, het is de perfecte naamBlistimo schreef op 25 augustus 2004 @ 09:27:
Je mag op dit moment nog van stamepdeteam wisselen hoorCaffeïne komt vooral voor in koffie en cola, maar ook in thee, chocolade en energiedranken zoals Red Bull
bron
[ Voor 7% gewijzigd door MarcyDarcy op 25-08-2004 09:48 ]
Dan zou ik het meteen goed spellen nu de kans daar is. Cafeïne dus.MarcyDarcy schreef op 25 augustus 2004 @ 09:20:
* MarcyDarcy gaat ook voor Team Caffeïne als stampedenaam
Forza Mucca!
moet je mij niet quoten, dat was enkel copy-paste van enkele posts erbovenRollerjooster schreef op 25 augustus 2004 @ 09:54:
[...]
Dan zou ik het meteen goed spellen nu de kans daar is. Cafeïne dus.

Enne misschien was het wel engelstalig bedoeld...wijsneus
Ben ik 1 dagje weg ... gaan er een stel zwartwerkers (want dat zijn koffiedrinkers) opeens dit helemaal hier volspammensweetdude schreef op 24 augustus 2004 @ 22:20:
Ik dacht dat wij de kletskoppen waren maar jullie leuten me wat af![]()
* Blue_man toont djklungel het vakje 'quick reply', aan het werk jij!Mark83 schreef op 25 augustus 2004 @ 10:24:
[...]
Ben ik 1 dagje weg ... gaan er een stel zwartwerkers (want dat zijn koffiedrinkers) opeens dit helemaal hier volspammen
DAS MIJN TAAK
offtopic:
aaaargh smallband, wie heeft dat ooit uitgevonden. Jullie gebruiken echt te veel icoontjes!
aaaargh smallband, wie heeft dat ooit uitgevonden. Jullie gebruiken echt te veel icoontjes!
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Doe nog eens tonen ... ik lette even niet op doordat er een kletskop tegen me aan het kletsen was.Blue_man schreef op 25 augustus 2004 @ 10:29:
* Blue_man toont djklungel het vakje 'quick reply', aan het werk jij!
Owja ... de kletskoppen zijn echt gezellig
Punt voor jouMarcyDarcy schreef op 25 augustus 2004 @ 09:59:
[...]
Forza Mucca!
Vorige keer was het erg gezellig met klungel, dus hierbij ga ik gezellig bij djklungel in het gezelligste team zitten 
Hey, klungel, waar is die gezelligheid eigenlijk?
oftewel, hebbie al een forum ofzo om vol te spammen!?
[ Voor 32% gewijzigd door Marcelloz op 25-08-2004 15:03 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Welkom bij de kletskoppen!!!Marcelloz schreef op 25 augustus 2004 @ 14:59:
Vorige keer was het erg gezellig met klungel, dus hierbij ga ik gezellig bij djklungel in het gezelligste team zitten
En de gezelligheid is ... tja ... uhm ... zin om te helpen?
Maar ik heb al wel een forum om vol te spammen ... het switch forum en GoT
Marcelloz schreef op 25 augustus 2004 @ 14:59:
Wat een wansmaak...en zeker voor een Marcel
Wansmaak? Volgens mij is een kletskop nog altijd lekkerder dan een bakkie pleur
Wanneer is die zo ?????Funcracker schreef op 25 augustus 2004 @ 08:37:
Ik zal zo een lijst posten met welke peepz er in de verschillende teams zitten.
En kan ik me ook blind in laten delen door de organisatie? Heb (nog) niet echt een speciaal gevoel bij de huidige stampedeteams, maar wil wel meedooen....
En als ik jou nou een lekkere massage aanbied? Zou je dan gezellig bij de *klets*koppen willen komen? *sexy knipoogt*Mobster schreef op 25 augustus 2004 @ 16:53:
En kan ik me ook blind in laten delen door de organisatie? Heb (nog) niet echt een speciaal gevoel bij de huidige stampedeteams, maar wil wel meedooen....
[ Voor 1% gewijzigd door Mark83 op 25-08-2004 16:55 . Reden: typo ]
Goed punt, zelfde zal ook het geval zijn als blijkt dat iedereen zich voor hetzelfde stampedeteam heeft opgegeven. Een gelijkmatige verdeling, welke op verzoek wordt geplaatst, toch?Mobster schreef op 25 augustus 2004 @ 16:53:
Misschien iets wat nog ontbreekt is een lijstje met de stampedeteams en het aantal deelnemers. Iets wat dagelijks (?) geupdate wordt, deze dan boven de aanmeldingspost plaatsen.
[ Voor 40% gewijzigd door MarcyDarcy op 25-08-2004 17:01 ]
Anoniem: 41582
Ik heb ook geen speciaal gevoel, join de koffiedrinkers, dan kunnen we onderling weer een beetje bakkeleienMobster schreef op 25 augustus 2004 @ 16:53:
Ik wacht rustig het lijstje eens af .....
Whatever........Mark83 schreef op 25 augustus 2004 @ 15:09:
Wansmaak? Volgens mij is een kletskop nog altijd lekkerder dan een bakkie pleur
Anoniem: 47200
zeg mede slurpers ofzow
behalve over een naam ouwehoeren is het misschien belangrijk ons een beetje te organiseren
Jullie hebben nu al verloren door jullie organisatorische achterstand 
sjit ... bij ons is het ook nog niet echt top om het maar zacht uit te drukken
Owja: JOIN DE KLETSKOPPEN! Laat die gasten die in een bakkie pleuren maar in hun eigen koffie gaar koken, de die stumpers maar lekker "whatever" ze willen doen. De KLETSKOPPEN gaan gewoon als vanouds winnen
sjit ... bij ons is het ook nog niet echt top om het maar zacht uit te drukken

Owja: JOIN DE KLETSKOPPEN! Laat die gasten die in een bakkie pleuren maar in hun eigen koffie gaar koken, de die stumpers maar lekker "whatever" ze willen doen. De KLETSKOPPEN gaan gewoon als vanouds winnen
Vorige stampede om deze site had iedereen al een site en forum? En nu? Jullie lopen alleen maar te ouwehoeren, maar ik kan nergens een kijkje nemen
Kom maar langs in cafe de kletskop
... we zitten daar pilsjes te drinken ... veel gezelliger an een site bouwen
Ik kan wel ff een site online gooien met gastenboek en hoeveel power iedereen heeft, heb ik nog liggen van een vorige keerAnoniem: 47200 schreef op 25 augustus 2004 @ 19:07:
zeg mede slurpers ofzowbehalve over een naam ouwehoeren is het misschien belangrijk ons een beetje te organiseren
Mobster schreef op 25 augustus 2004 @ 19:24:
Vorige stampede om deze site had iedereen al een site en forum? En nu? Jullie lopen alleen maar te ouwehoeren, maar ik kan nergens een kijkje nemen
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
* MarcyDarcy over buikje van Erik *Anoniem: 28168 schreef op 25 augustus 2004 @ 19:28:
[...]
Ik kan wel ff een site online gooien met gastenboek en hoeveel power iedereen heeft, heb ik nog liggen van een vorige keerAls er iemand dan een beter alternatief heeft kunnen we daarheen (of ik moet zelf zin krijgen dat te maken...).
En heb je al zin gekregen?
Overzicht Stampede Teams
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Deze zijn live te volgen, dus doe er je voordeel mee
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Deze zijn live te volgen, dus doe er je voordeel mee
Ja dat kan, zal meteen de optie even toevoegen in het team lijstje.Mobster schreef op 25 augustus 2004 @ 16:53:
done
Wat gaat de naam nou worden?MarcyDarcy schreef op 25 augustus 2004 @ 09:59:
[...]
moet je mij niet quoten, dat was enkel copy-paste van enkele posts erboven![]()
Engels of toch maar gewoon Nederlands?
jaja, koffieslurper. Ik wist niet dat je een nonalcoholici was geworden, ik zal je direct een fanta icoon geven
Enne, Klungel, kan switch niet iets verzorgen van een kletsplek ofzo??
[ Voor 13% gewijzigd door Marcelloz op 25-08-2004 20:30 ]
Tuurlijk mag je wel meedoenJustDutch schreef op 25 augustus 2004 @ 20:12:
[...]
Hmmm. Mag ik niet meedoen?
[rml]JustDutch in "[ Stampede] #3 TSC - Het maken van teams"[/rml]
Maar dat dien je zelf aan te geven/ te selecteren [rml]Funcracker in "[ Stampede] #3 TSC - Het maken van teams"[/rml]
Netjes lijstje Funcracker. Euhm of het Engelse of het Nederlandse. Doe maar het Engelse, dat rijmt ook nog een beetje
(als de rest zegt Nederlands dan wordt het dat uiteraard)
Anoniem: 101491
Kan het niet in het Russisch andersMarcyDarcy schreef op 25 augustus 2004 @ 20:31:
[...]
Tuurlijk mag je wel meedoen
Maar dat dien je zelf aan te geven/ te selecteren [rml]Funcracker in "[ Stampede] #3 TSC - Het maken van teams"[/rml]
Netjes lijstje Funcracker. Euhm of het Engelse of het Nederlandse. Doe maar het Engelse, dat rijmt ook nog een beetje
(als de rest zegt Nederlands dan wordt het dat uiteraard)
edit:
Hoewel Jukie eigenlijk de lol van het totaal suffe koffiedrinkers wel kon waarderen...
Hoewel Jukie eigenlijk de lol van het totaal suffe koffiedrinkers wel kon waarderen...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 101491 op 25-08-2004 20:44 ]
Hmmm.... Ik dacht dat ik de startpost al eens gelzen had...MarcyDarcy schreef op 25 augustus 2004 @ 20:31:
[...]
Tuurlijk mag je wel meedoen
Geeft niks JustDutch, leuk dat je meedoet 
Een koffie graag: "Kofyey, pozhaluista"
Zwarte koffie: "cherny kofyey"
Koffie met melk "kofyey s'slivk"
Koffie met melk en suiker "kofyey c cakharom y c molokom"
Speshnost', pozhaluista! Ya dolzhhnwi okolo uspat' son en vrij vertaald betekend dat: Snel alsjeblieft, ik val bijna in slaap
Russisch klinkt inderdaad zo slecht nog niet. Best stoer eigenlijkAnoniem: 101491 schreef op 25 augustus 2004 @ 20:41:
[...]
Kan het niet in het Russisch anders
edit:
Hoewel Jukie eigenlijk de lol van het totaal suffe koffiedrinkers wel kon waarderen...![]()
Een koffie graag: "Kofyey, pozhaluista"
Zwarte koffie: "cherny kofyey"
Koffie met melk "kofyey s'slivk"
Koffie met melk en suiker "kofyey c cakharom y c molokom"
Speshnost', pozhaluista! Ya dolzhhnwi okolo uspat' son en vrij vertaald betekend dat: Snel alsjeblieft, ik val bijna in slaap
Op [helpie, dit mocht niet van de hoge heren] kan je als je je aanmeld gewoon in de stampede draad gepraat worden. Iemand ruimte voor een website over?Marcelloz schreef op 25 augustus 2004 @ 20:29:
Enne, Klungel, kan switch niet iets verzorgen van een kletsplek ofzo??
Verder op irc in #kletskoppen
en om de koffie lurkers een handje te helpen

Klungel is ook niet de ergste als het gaat om de concurenten die hulp nodig hebben deze te helpen
Owja. De kletskoppen zijn de kleinste ... JOIN ALLEMAAL DE KLETSKOPPEN!
[ Voor 8% gewijzigd door Mark83 op 26-08-2004 10:22 ]
he Klungel, ik denk niet dat het de bedoeling is om op een subteamforum te 'klieken' met een stampedeteam. Daar is in het verleden al eens wat onenigheid over geweest.
Liever iets op een afgeschermde plaats met url.
[/tot zover mijn visie erop, ben geen stampede organisatie-sjaakie]
Liever iets op een afgeschermde plaats met url.
[ Voor 3% gewijzigd door MarcyDarcy op 25-08-2004 21:12 ]
Ik ben nu ook officieel aangemeld voor Team Caffeine, want dat gaat het geloof ik idd worden ? 
edit: Caffeïne zeg ik, er was wat diskussie over de spelling...
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 97853 op 25-08-2004 21:39 ]
Ik zou het zelf ook liever losstaand hebben ... Als meer mensen er bezwaar tegen hebben dat we even dit gebruiken totdat er iets goeds is, dan haal ik het wel weg uit de post.MarcyDarcy schreef op 25 augustus 2004 @ 21:12:
he Klungel, ik denk niet dat het de bedoeling is om op een subteamforum te 'klieken' met een stampedeteam. Daar is in het verleden al eens wat onenigheid over geweest.
Liever iets op een afgeschermde plaats met url.![]()
Maar dan haal ik ook de koffie-reclame weg hoor
[ Voor 9% gewijzigd door Mark83 op 25-08-2004 21:43 ]
Anoniem: 47852
Team Caffeïne is ook prima, zolang we maar op 1 oktober opAnoniem: 97853 schreef op 25 augustus 2004 @ 21:37:
Ik ben nu ook officieel aangemeld voor Team Caffeine, want dat gaat het geloof ik idd worden ?
de eerste plek staan!
even een vraagje.
Als het hele subteam is aangemeld bij een stampede team. En enkele individuele leden van het subteam hebben zich ook nog eens aangemeld bij het zelfde stampede team. Krijg je dan dubbele stats of is het mogelijk dat deze gebruikers uit het stampede team verwijderd worden omdat ze al onder het subteam in het stampede team flushen?
Als het hele subteam is aangemeld bij een stampede team. En enkele individuele leden van het subteam hebben zich ook nog eens aangemeld bij het zelfde stampede team. Krijg je dan dubbele stats of is het mogelijk dat deze gebruikers uit het stampede team verwijderd worden omdat ze al onder het subteam in het stampede team flushen?
Als ik me het nog goed herinner word er gekeken naar de gebruikersnaam. Als subteam krijgen we stats ... waarin deze personen dan ook gewoon staan ... ze blijven in de algemene stats gewoon allemaal op 0 steken omdat er 0 dingetjes op geflushed worden.
Zo werkt het denk ik, misschien kan in de tussenstand duidelijker neergezet worden welke personen een heel team zijn om verwarring te voorkomen.
Zo werkt het denk ik, misschien kan in de tussenstand duidelijker neergezet worden welke personen een heel team zijn om verwarring te voorkomen.
Voor mensen die nog niet precies weten hoe ze nou een kletskop kunnen worden, hieronder het recept voor 25 koetjes kletskop te maken 
KLETSKOPPEN
Ca. 25 koetjes
Bereidingstijd:
ca. 30 minuten
Benodigdheden:
250 g donkerbruine basterdsuiker
½ theelepel kaneelpoeder
zout
125 g zachte boter
100 g bloem
1 zakje geschaafde amandelen van 50 g
bakplaat
bakpapier
beslagkom
handmixer
lepel
pannenkoekmes
taartrooster
Verwarm de oven voor op 220 °C. Bekleed de bakplaat met bakpapier.
Doe de basterdsuiker met de kaneel en een snufje zout in de beslagkom en voeg de boter toe. Meng alles met de handmixer goed door elkaar en voeg steeds een beetje bloem en wat amandelen toe. Meng alles tot een stevig deeg.
Vorm van het deeg kleine balletjes van ongeveer 1½ - 2 cm groot. Leg de helft van de balletjes op de bakplaat en zorg dat ze ongeveer 8 cm van elkaar af liggen. Druk de balletjes met een lepel iets plat.
Schuif de bakplaat in de oven en bak de balletjes in 6 minuten tot dunne bruine koetjes.
Neem de bakplaat uit de oven en schuif het pannenkoekmes onder een koetje. Leg dit op het taartrooster. Doe dit met alle koetjes.
Bak de rest van de balletjes op dezelfde manier tot knapperige koetjes.
KLETSKOPPEN
Ca. 25 koetjes
Bereidingstijd:
ca. 30 minuten
Benodigdheden:
250 g donkerbruine basterdsuiker
½ theelepel kaneelpoeder
zout
125 g zachte boter
100 g bloem
1 zakje geschaafde amandelen van 50 g
bakplaat
bakpapier
beslagkom
handmixer
lepel
pannenkoekmes
taartrooster
Verwarm de oven voor op 220 °C. Bekleed de bakplaat met bakpapier.
Doe de basterdsuiker met de kaneel en een snufje zout in de beslagkom en voeg de boter toe. Meng alles met de handmixer goed door elkaar en voeg steeds een beetje bloem en wat amandelen toe. Meng alles tot een stevig deeg.
Vorm van het deeg kleine balletjes van ongeveer 1½ - 2 cm groot. Leg de helft van de balletjes op de bakplaat en zorg dat ze ongeveer 8 cm van elkaar af liggen. Druk de balletjes met een lepel iets plat.
Schuif de bakplaat in de oven en bak de balletjes in 6 minuten tot dunne bruine koetjes.
Neem de bakplaat uit de oven en schuif het pannenkoekmes onder een koetje. Leg dit op het taartrooster. Doe dit met alle koetjes.
Bak de rest van de balletjes op dezelfde manier tot knapperige koetjes.
220 graden, is dat stand 4 of 5, heb zo'n ouwerwetse gasoven, kan het niet gewoon in de magnetron ?
Hmm Marcelloz attendeerde mij erop dat ikke nog niet in het Whatever team ben opgenomenElteor schreef op 23 augustus 2004 @ 20:01:
OK, bij deze het verzoek aan de "stampede coordinatoren" (go, wat klink dat akelig officieel) om namen idef1x, mcB en mijzelf het team "Whatever" op te nemen in de lijst, het wordt tijd dat die stampende, kletsende en koffiedrinkende klungelaars wat echte koeienstampedeconcurrentie krijgen
Marcelloz bedankt voor de sportiviteit door me erop te wijzen
Bij deze wilt Idef1x ook liever de kletskoppen joinen aangezien dit:
de gemiddelde whatever'er is.
Bij de kletskoppen is dit wel anders gesteld, met onze mooie meisjes!

Bij de kletskoppen is dit wel anders gesteld, met onze mooie meisjes!
Dit topic is gesloten.