1 van de redenen dat ik dus geen koe meer draai
/me gaat lekker zijn cpupower aan iets anders besteden
/me gaat lekker zijn cpupower aan iets anders besteden
Verwijderd
* Blue_man heeft soms echt zin om de bandjes van souls looprekje plat te leggen.Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 08:39:
1 van de redenen dat ik dus geen koe meer draai![]()
* Blue_man gaat lekker zijn cpupower aan iets anders besteden
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 09:59 . Reden: typo ]
[ Voor 6% gewijzigd door MarcyDarcy op 27-08-2004 09:35 ]
Kan aan mij liggen en wil ook zeker niet een vuurtje verder aanwakkeren, maar zie hier eigenlijk geen argumenten in staan om niet meer mee te doen. Allemaal vage termen als zeuren over stampertjes, maar volgens mij gebeurt dat bij alle teams, en oude herinneringen kan ik niet over oordelen omdat ik hier nog niet zo lang ben. En dat een naam stampertjes in stumpertjes veranderd wordt (als dit vorige stampede's ook al gebeurd is is het dan misschien om de volgende keer een andere naam te kiezen?) lijkt me nou ook weer niet zo'n ramp en waarom zou je jezelf daarbij moeten verdedigen? Je kunt het ook gewoon naast je neerleggen.Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 09:23:
Het komt er in het kort op neer dat mensen wat ons betreft maar eens moeten ophouden met zeuren over de Stampertjes. Als je bang bent dat we je kont schoppen tijdens een Stampede moet je maar wat hardware gaan halen bij de plaatselijke hardwareboer, zo zijn wij uiteindelijk ook zo groot geworden.
Er zijn gewoon een aantal mensen die tijdens de vorige Stampedes om de een of andere reden niet om konden gaan met de power en/of het ledenaantal van de Stampertjes, waardoor er heel wat verhitte discussies zijn ontstaan. Blijkbaar zijn deze mensen zo conservatief dat ze het nodig vinden dit soort herinneringen op te halen en de benaming Stumpertjes aan ons team mee te geven. Wat ons betreft prima, maar ik mag toch verwachten van mensen die zichzelf serieus nemen dit ook eens naar voren brengen. Gezien een aantal leden van de Stampertjes niet weer een verdedigingscampagne wil beginnen, maar gewoon lekker wil stampen, hebben zij zich teruggetrokken uit de Stampede. Wellicht als we met z'n allen het verleden achter ons hebben gelaten kunnen we weer gezellig mee doen, maar tot die tijd...
Verwijderd
Vertel . . vertel . . .Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 09:27:
Shit, team Caffeïne slaat toe!!!![]()
[...]
MarcyDarcy cs hebben een geheim wapen:
[...]
Nou hij heeft die koffie dus ook niet opgedronken (neem ik aan)MarcyDarcy schreef op 27 augustus 2004 @ 09:34:
Ik dacht dat we met z'n allen een gentleman's agreement hadden.![]()
Gedurende 1 maand mag niemand buiten Team Caffeïne koffie drinken. Zij op hun beurt eten geen kletskoppen enz. enz.
Verwijderd
Het gaat hier duidelijk niet om NGS, maar om de Stampertjes. NGS heeft geen probleem, maar de Stampertjes. Volgens afspraken met DPC hebben wij NGS en de Stampertjes geheel gescheiden van elkaar.Heb als nieuweling deze hele draad gelezen, maar kan nog steeds niet bij het probleem van NGS (als ik ze even als team hier neer mag zetten)
Verwijderd
Duidelijk, dank.
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Ik ben ook op de hoogte van de problemen uit het verleden omtrend de stampede's.Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 10:07:
Het gaat natuurlijk niet om de opmerking van MarkB alleen, dat was gewoon de druppel. Het gaat om het algemene gevoel wat ons elke keer weer treft als het over een Stampede gaat. Altijd opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen wordt snel vervelend, vandaar onze beslissing.
MarkB kan er ook niks dat ie zo is geboren
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Tsja NGS = Next Generation Stampertjes.Wessie schreef op 27 augustus 2004 @ 10:20:
[...]
Ik ben ook op de hoogte van de problemen uit het verleden omtrend de stampede's.
In de eerste opzet was het de bedoeling om juist diversiteit te krijgen.
Nu dat niet zo meer is, moet misschien die gedachte opzij geschoven worden.
Misschien is het gewoon het verstandig dat jullie als NGS een stampede team vormen, want in weze zijn jullie de stampertjes.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 10:33 ]
Valt redelijk mee. Ook al zorgen we voor een groot deel van de leden van de Stampertjes, we hebben er meer. En dat zijn ook geen kleintjesWessie schreef op 27 augustus 2004 @ 10:20:
[...]
Ik ben ook op de hoogte van de problemen uit het verleden omtrend de stampede's.
In de eerste opzet was het de bedoeling om juist diversiteit te krijgen.
Nu dat niet zo meer is, moet misschien die gedachte opzij geschoven worden.
Misschien is het gewoon het verstandig dat jullie als NGS een stampede team vormen, want in weze zijn jullie de stampertjes.
Daar komt'ie nu mee! Een maand zonder koffie, dat wordtMarcyDarcy schreef op 27 augustus 2004 @ 09:34:
Ik dacht dat we met z'n allen een gentleman's agreement hadden.![]()
Gedurende 1 maand mag niemand buiten Team Caffeïne koffie drinken. Zij op hun beurt eten geen kletskoppen enz. enz.
[...]
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Naar mijn weten bestaat dit topic uit 423 nutteloze postsfrickY schreef op 27 augustus 2004 @ 11:19:
Sinds gistermiddag zijn er nu 100+ nutteloze posts bijgekomen
[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 27-08-2004 11:30 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 11:35 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
1
2
| HTTP ERROR: 404 /createMember.jsp RequestURI=/memberServices/createMember.jsp |
* Mobster zijn scrollwheel hangt boven Stampertjes....Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 11:32:
@Mobster
Dat willen wij zeker voorkomen
Nee, wij tillen niet zwaarder dan anderen want dat mag niet van de Arbo...
Serieus: het is niet dat wij ons veel meer benadeeld voelen dan andere teams, maar we zijn willen voor onszelf het Stampedegevoel weer als positief ervaren, en niet als een hoop gezeik en moddergegooi...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
HelpMobster schreef op 27 augustus 2004 @ 11:38:
[...]
* Mobster zijn scrollwheel hangt boven Stampertjes....
Er hebben nu al boel mensen gezegd dat ze het anders willen, geef ze dan ook de kans om het anders te doen zou ik zeggen.Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 11:32:
@Mobster
Dat willen wij zeker voorkomen
Nee, wij tillen niet zwaarder dan anderen want dat mag niet van de Arbo...
Serieus: het is niet dat wij ons veel meer benadeeld voelen dan andere teams, maar we zijn willen voor onszelf het Stampedegevoel weer als positief ervaren, en niet als een hoop gezeik en moddergegooi...
Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel
Misschien een idee om de clients tijdelijk voor download op www.dutchpowercows.org te zetten?Salandur schreef op 27 augustus 2004 @ 11:47:
Ik stap ook voor een tijdje over. Maar wat gaat dat downloaden traaaaaag!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Ik probeer hem nu te downen en kan hem dan tijdelijk mirroren op een dedicated kast bij XS4ALL...schrik schreef op 27 augustus 2004 @ 11:50:
[...]
Misschien een idee om de clients tijdelijk voor download op www.dutchpowercows.org te zetten?
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
[ Voor 32% gewijzigd door ikman op 27-08-2004 11:58 ]
Welkomst! Volgens mij is het vandaag mijn beurt om de kletskoppen uit te delen, bij deze dusKramers schreef op 27 augustus 2004 @ 11:55:
Zo, heb me net aangesloten bij de Kletskoppen, dat klinkt wel als een lekker team.
[...]
×××
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
ik denk dat dat het is ja want op hun site gaat het ook niet al te snel en zijn er ook errors. ah goede zaak tochChoxo schreef op 27 augustus 2004 @ 12:12:
Ik denk dat de website de tweakerflood niet aankan :
HTTP ERROR: 404 /createMember.jsp
RequestURI=/memberServices/createMember.jsp
Anders was ik al lang ingeschreven
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq