[Stampede] #3 TSC - Het maken van teams

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.332 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 van de redenen dat ik dus geen koe meer draai :)

/me gaat lekker zijn cpupower aan iets anders besteden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 08:39:
1 van de redenen dat ik dus geen koe meer draai :)

* Blue_man gaat lekker zijn cpupower aan iets anders besteden
* Blue_man heeft soms echt zin om de bandjes van souls looprekje plat te leggen.
Ga eens gauw je mond spoelen jij! Zulke vieze dingen zeggen waar kinderen kunnen meelezen! M'n koe werd er beige van (ownee da was al :P ).

djklungel: IK WIL PICS! (zo duidelijk? )

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou eigenlijk beter moeten weten en me niet mengen in ruzies tussen anderen, maar ik zag gisteren weer zo'n spotje op de tv over geweld in forums en zo, dus toch maar....

...want voordat MarkB door iedereen wordt neer gezet als een soort superplurk, zou iemand mij kunnen uitleggen wat hij nou precies gezegd heeft dat Gronik, fenrir, AlliedComputers, blackangel e.a. niet meer mee willen doen?

Met de beste wil van de wereld kan ik met niet voorstellen dat het verbasteren van Stampertjes naar Stumpertjes (wat al zo vaak gebeurt) de reden is.
Dan blijft dus over dat hij vindt dat de Stampertjes het gedachtengoed van de stampede niet begrijpen... so what? (wat hij vindt moet ie naar het politiebureau brengen, zou ik zeggen).

Maar als iedereen nou gaat stoppen omdat iemand wat van ze vindt, dan zal het hier wel erg stil worden in m'n eentje :'( ...

...dus kom maar snel terug, want in m'n eentje een hele stampede houden vind ik niet echt leuk.

ja agent, ik heb de kenmerken van een van de daders onthouden... het was een oksel die sterkt naar kletskoppen ruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het komt er in het kort op neer dat mensen wat ons betreft maar eens moeten ophouden met zeuren over de Stampertjes. Als je bang bent dat we je kont schoppen tijdens een Stampede moet je maar wat hardware gaan halen bij de plaatselijke hardwareboer, zo zijn wij uiteindelijk ook zo groot geworden.

Er zijn gewoon een aantal mensen die tijdens de vorige Stampedes om de een of andere reden niet om konden gaan met de power en/of het ledenaantal van de Stampertjes, waardoor er heel wat verhitte discussies zijn ontstaan. Blijkbaar zijn deze mensen zo conservatief dat ze het nodig vinden dit soort herinneringen op te halen en de benaming Stumpertjes aan ons team mee te geven. Wat ons betreft prima, maar ik mag toch verwachten van mensen die zichzelf serieus nemen dit ook eens naar voren brengen. Gezien een aantal leden van de Stampertjes niet weer een verdedigingscampagne wil beginnen, maar gewoon lekker wil stampen, hebben zij zich teruggetrokken uit de Stampede. Wellicht als we met z'n allen het verleden achter ons hebben gelaten kunnen we weer gezellig mee doen, maar tot die tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, team Caffeïne slaat toe!!! :(

Waarschuwing voor alle leden van Whatever, de Stampertjes, de Kletskoppen...

MarcyDarcy cs hebben een geheim wapen: zijn we nog niet eens begonnen en dan flikkert m'n bak koffie al over m'n toetstenbord |:( (wat een klerezooi hier ...)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 09:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-09 16:20
Ik dacht dat we met z'n allen een gentleman's agreement hadden. :/
Gedurende 1 maand mag niemand buiten Team Caffeïne koffie drinken. Zij op hun beurt eten geen kletskoppen enz. enz.

La Muis, je wilt dus eigenlijk wel graag bij team Caffeïne, maar je durft niet of zit je nog in de ontkenningsfase? B)

[ Voor 6% gewijzigd door MarcyDarcy op 27-08-2004 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrik
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 15:56

schrik

Boe

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 09:23:
Het komt er in het kort op neer dat mensen wat ons betreft maar eens moeten ophouden met zeuren over de Stampertjes. Als je bang bent dat we je kont schoppen tijdens een Stampede moet je maar wat hardware gaan halen bij de plaatselijke hardwareboer, zo zijn wij uiteindelijk ook zo groot geworden.

Er zijn gewoon een aantal mensen die tijdens de vorige Stampedes om de een of andere reden niet om konden gaan met de power en/of het ledenaantal van de Stampertjes, waardoor er heel wat verhitte discussies zijn ontstaan. Blijkbaar zijn deze mensen zo conservatief dat ze het nodig vinden dit soort herinneringen op te halen en de benaming Stumpertjes aan ons team mee te geven. Wat ons betreft prima, maar ik mag toch verwachten van mensen die zichzelf serieus nemen dit ook eens naar voren brengen. Gezien een aantal leden van de Stampertjes niet weer een verdedigingscampagne wil beginnen, maar gewoon lekker wil stampen, hebben zij zich teruggetrokken uit de Stampede. Wellicht als we met z'n allen het verleden achter ons hebben gelaten kunnen we weer gezellig mee doen, maar tot die tijd...
Kan aan mij liggen en wil ook zeker niet een vuurtje verder aanwakkeren, maar zie hier eigenlijk geen argumenten in staan om niet meer mee te doen. Allemaal vage termen als zeuren over stampertjes, maar volgens mij gebeurt dat bij alle teams, en oude herinneringen kan ik niet over oordelen omdat ik hier nog niet zo lang ben. En dat een naam stampertjes in stumpertjes veranderd wordt (als dit vorige stampede's ook al gebeurd is is het dan misschien om de volgende keer een andere naam te kiezen?) lijkt me nou ook weer niet zo'n ramp en waarom zou je jezelf daarbij moeten verdedigen? Je kunt het ook gewoon naast je neerleggen.

Heb als nieuweling deze hele draad gelezen, maar kan nog steeds niet bij het probleem van NGS (als ik ze even als team hier neer mag zetten) :?

We willen toch stampen en onderling een kleine strijd te houden, laat dan als stampertjes zien dat je de sterkste bent, dan snoer je toch van iedereen de mond? :?

Zie laatste paar pagina's ook veel te weinig smileys, dus laten we weer een beetje lief doen! ;)

Als er maar veel gestampt wordt! En de koeien lekker gras te eten krijgen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 09:27:
Shit, team Caffeïne slaat toe!!! :(
[...]
MarcyDarcy cs hebben een geheim wapen:
[...]
Vertel . . vertel . . . :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrik

schrik

Boe

MarcyDarcy schreef op 27 augustus 2004 @ 09:34:
Gedurende 1 maand mag niemand buiten Team Caffeïne koffie drinken. Zij op hun beurt eten geen kletskoppen enz. enz.
Nou hij heeft die koffie dus ook niet opgedronken (neem ik aan) :) Dus die gentleman's agreement zit denk ik wel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb als nieuweling deze hele draad gelezen, maar kan nog steeds niet bij het probleem van NGS (als ik ze even als team hier neer mag zetten)
Het gaat hier duidelijk niet om NGS, maar om de Stampertjes. NGS heeft geen probleem, maar de Stampertjes. Volgens afspraken met DPC hebben wij NGS en de Stampertjes geheel gescheiden van elkaar.

Verder wil ik je voor concrete discussies uit het verleden graag verwijzen naar de search met als zoekterm Stampede #2 of Stampede #1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijk, dank.

En hoewel ik niet voor anderen kan spreken, denk ik dat de meesten hier graag een vette streep onder dat verleden willen trekken en gewoon samen een leuke stampede willen houden...

:) bovendien hoor ik net op het nieuws dat de Stampertjes hulp uit onverwachte hoek krijgen: de DierenBescherming gaat zwaar protesteren bij de regering tegen de konijnenjacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 18:55

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik snap niet dat men zich druk maakt om MarkB.
Die heeft in deze al helemaal niets te zeggen.

Mocht het nou voorkomen dat hij wel wat zegt, dan moet je jezelf afvragen of je er wat mee wil doen.
Het lijkt mij niet slim om met zijn (zogenaamde) info wat te doen, immers zo doen al meerdere het. Neem zijn post voor kennisgeving aan en drink er een biertje op.

Eenvoudig.

Zou zonde zijn als er een boel stress ed. onstaat door weer een opmerking van MarkB.

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat natuurlijk niet om de opmerking van MarkB alleen, dat was gewoon de druppel. Het gaat om het algemene gevoel wat ons elke keer weer treft als het over een Stampede gaat. Altijd opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen wordt snel vervelend, vandaar onze beslissing.

MarkB kan er ook niks dat ie zo is geboren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Laatst online: 31-08 18:55

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 10:07:
Het gaat natuurlijk niet om de opmerking van MarkB alleen, dat was gewoon de druppel. Het gaat om het algemene gevoel wat ons elke keer weer treft als het over een Stampede gaat. Altijd opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen wordt snel vervelend, vandaar onze beslissing.

MarkB kan er ook niks dat ie zo is geboren :>
Ik ben ook op de hoogte van de problemen uit het verleden omtrend de stampede's.
In de eerste opzet was het de bedoeling om juist diversiteit te krijgen.
Nu dat niet zo meer is, moet misschien die gedachte opzij geschoven worden.
Misschien is het gewoon het verstandig dat jullie als NGS een stampede team vormen, want in weze zijn jullie de stampertjes.

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wessie schreef op 27 augustus 2004 @ 10:20:
[...]

Ik ben ook op de hoogte van de problemen uit het verleden omtrend de stampede's.
Misschien is het gewoon het verstandig dat jullie als NGS een stampede team vormen, want in weze zijn jullie de stampertjes.
Tsja NGS = Next Generation Stampertjes.

Edoch het staat compleet los van stampede team de stampertjes .
Duidelijk zo 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, wij willen niet als NGS een stampede team vormen.

Wij hebben er duidelijk voor gekozen de Stampertjes als stampede team te behouden, gezien het daar ook ooit mee begonnen is. Ik zie overigens het probleem niet dat wij als leden van DPC (dus niet als NGS'ers) een stampede team hebben, dat is toch juist de bedoeling? Dat er toevallig NGS'ers inzitten staat daar buiten.

Wij kennen de rolverdeling, nu jullie nog...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monga
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:20
Wessie schreef op 27 augustus 2004 @ 10:20:
[...]

Valt redelijk mee. Ook al zorgen we voor een groot deel van de leden van de Stampertjes, we hebben er meer. En dat zijn ook geen kleintjes ;)
Verder een korte mededeling tussendoor: niet alle NGS leden stoppen in een keer met de stampede. Hoewel het verleden niet altijd leuk was: dat is het verleden. In deze draad is er in mijn optiek niet echt iets verkeerd gegaan, en ik ga dus ook lekker door met de stampede.

Ik wil alleen in sommige posts wat meer smilies zien; kan misschieb dit soort problemen voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

MarcyDarcy schreef op 27 augustus 2004 @ 09:34:
[...]
Daar komt'ie nu mee! Een maand zonder koffie, dat wordt :Z
@djklungel: we moeten je recept van de kletskoppen aanpassen. Er moet hoe dan ook cafeine in, om de afkickverschijnselen tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Pffff.. jullie maken dit topic op deze manier wel flink vermoeiend om te lezen hor :?
Sinds gistermiddag zijn er nu 100+ nutteloze posts bijgekomen 8)7

Laat elk team lekker in zijn waarde, maar probeer vooral jezelf de hemel in te prijzen. Beetje onderlinge strijd is toch prima?
Misschien iedereen vanavond vroeg naar bed?

Hoop dat mn plannen voor mn eigen team doorgaan zodat ik al jullie aarschen kan schoppen }:O O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

De bedoeling van de stampede is volgens mij gewoon op een voor iedereen leuke manier een project een boost geven. Als de mensen van NGS het gezellig vinden om weer met de stampertjes aan de stampede mee te doen en anderen doen daar ook in mee dan is dat toch juist mooi? Ik vind het juist leuk dat er tenminste nog 1 team van de vorige stampedes meedoet, dat betekend dat de mensen uit dat team het zo gezellig hadden dat ze het weer zo willen doen! Dat lijkt me juist iets heel positiefs en laat ze dus lekker! Ik doe lekker met whatever mee, omdat tja eigenlijk niet echt met een reden, maar je moet toch wat ;). Maar iedereen moet dat dus vrolijk zelf kunnen kiezen en laat mensen in die keuze...

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Oja, is er al ergens een preview van de stampede stats te zien? Dan kan ik kijken of ik nog aan het assimileren moet ;)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Als die Stampertjes hulp nodig hadden zou ik me bij hen aansluiten

Hoge bomen vangen veel wind NGS (wat de mensen die zich aangevallen voelen zitten in dat subteam). Dat hebben alle grote teams in het verleden al gemerkt. Vraag maar na. Het enige verschil is dat jullie om de één of andere reden er zwaarder aan tillen of iets dergelijks.
Ik weet het niet, maar ik zou het jammer vinden als De Stampertjes (door het terugtrekken van veel NGS leden) het kleinste Stampede team zou worden. Dan wordt ik alsnog lid.

En dat willen jullie natuurlijk niet :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op 27 augustus 2004 @ 11:19:

Sinds gistermiddag zijn er nu 100+ nutteloze posts bijgekomen 8)7
Naar mijn weten bestaat dit topic uit 423 nutteloze posts :P :+

Hadden we jullie trouwens al verteld dat koffie ook heel goed is voor de melkproductie? En laat opgeklopte melk in de koffie en een scheutje rum erbij nou net zijn wat een gemiddelde koe zo rond 11:30 nodig heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De FP-post staat er _/-\o_
nieuws: DPC: Tweakers vechten tegen kinderziekte?

[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 27-08-2004 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mobster
Dat willen wij zeker voorkomen :P

Nee, wij tillen niet zwaarder dan anderen want dat mag niet van de Arbo... ;)

Serieus: het is niet dat wij ons veel meer benadeeld voelen dan andere teams, maar we zijn willen voor onszelf het Stampedegevoel weer als positief ervaren, en niet als een hoop gezeik en moddergegooi...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Het leven is een feest, je moet zelf alleen even de slingers ophangen :)

/wijsheid :P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cleopet
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 16:19
teveel aanmeldingen????
de member registratie pagina uit de faq/ FP-post geeft een
code:
1
2
HTTP ERROR: 404 /createMember.jsp
RequestURI=/memberServices/createMember.jsp

:? :?

...and the clock is ticking ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 11:32:
@Mobster

Serieus: het is niet dat wij ons veel meer benadeeld voelen dan andere teams, maar we zijn willen voor onszelf het Stampedegevoel weer als positief ervaren, en niet als een hoop gezeik en moddergegooi...
* Mobster zijn scrollwheel hangt boven Stampertjes.... :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobster schreef op 27 augustus 2004 @ 11:38:
[...]
* Mobster zijn scrollwheel hangt boven Stampertjes.... :P
Help :'( O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrik

schrik

Boe

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 11:32:
@Mobster

Er hebben nu al boel mensen gezegd dat ze het anders willen, geef ze dan ook de kans om het anders te doen zou ik zeggen. O-) Elke koe helpt! }:O

Ik zou zeggen slotje op dit topic en nieuwe openen met per team even een motivatie waarom dat team te joinen. Is voor nieuwe mensen die vanaf de frontpage komen ook duidelijker. Als je gelijk een topic voor de neus krijgt met 400+ post zakt je de moed in de schoenen om ze allemaal door te gaan lezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01 21:59

ikman

weinig posts

ik ga ook mee doen weet alleen nog niet welk team.

[SPARKPLUGS] [flickr] [ijs1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:09

Salandur

Software Engineer

Ik stap ook voor een tijdje over. Maar wat gaat dat downloaden traaaaaag!

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrik

schrik

Boe

Salandur schreef op 27 augustus 2004 @ 11:47:
Ik stap ook voor een tijdje over. Maar wat gaat dat downloaden traaaaaag!
Misschien een idee om de clients tijdelijk voor download op www.dutchpowercows.org te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Alvast een hartelijk welkom aan jullie :)

De FP op Tweakers is gepost dus laten we dit topic vanaf nu netjes on track houden beste medemensen. Anders gaan mensen er geen wijs uit worden.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
schrik schreef op 27 augustus 2004 @ 11:50:
[...]

Misschien een idee om de clients tijdelijk voor download op www.dutchpowercows.org te zetten?
Ik probeer hem nu te downen en kan hem dan tijdelijk mirroren op een dedicated kast bij XS4ALL...
Zal de URL in de FP-post zetten als het is gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Zo, heb me net aangesloten bij de Kletskoppen, dat klinkt wel als een lekker team. Ook andere teams bedankt voor hun persoonlijke uitnodigingen maar ja, je kan je maar op een plek op het zelfde moment bevinden he. :)

Niet boos zijn, mss kom ik jullie nog wel joinen als de kletskoppen worden opgeheven. :X

YEAH RIGHT, like that's going to happen! Stamp On!!!! Moooohhhhh.....

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

het is een beetje druk op de fp krijg errors als ik op de links klik
vervelend nu kan ik niet naar de memberregistratiepagina.

[ Voor 32% gewijzigd door ikman op 27-08-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Kramers schreef op 27 augustus 2004 @ 11:55:
Zo, heb me net aangesloten bij de Kletskoppen, dat klinkt wel als een lekker team.
[...]
Welkomst! Volgens mij is het vandaag mijn beurt om de kletskoppen uit te delen, bij deze dus :9
Lidmaatschap van de kletskoppen heeft wel als gevolg dat je een maand geen koffie mag drinken aldus MarcyDarcy. La muis heeft al kennis mogen maken met de sancties 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Ik denk dat de website de tweakerflood niet aankan :

Anders was ik al lang ingeschreven :(

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
We gaan door in een nieuw schoon topic beste mensen :)

[rml][ Stampede] #3 TSC - Het maken van teams (part 2)[/rml]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

Choxo schreef op 27 augustus 2004 @ 12:12:
Ik denk dat de website de tweakerflood niet aankan :

Anders was ik al lang ingeschreven :(
ik denk dat dat het is ja want op hun site gaat het ook niet al te snel en zijn er ook errors. ah goede zaak toch

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.