Ik heb alleen ooit een beta gehad om te testen. Zit niet in t modteam. Heb wel nog van Cubits nieuwe physics gehad waardoor t echt fun wordt met die bakkies. Maar ik kan niks releasen sorry. Deze werdt gemaakt door de mensen van de Formule Renault mod. En de moddeler (Wikkoo) is dus zo pissed geworden op die Kvako voor zen onoficial update dat die uit F1C editing is gestapt. Daarvoor denk ik dat deze mod ook niet meer uit zal komen.
Kan je het niet misschien iemand anders vragen, want ziet er best wel veelbelovend uit hoor. De Formule Renault mod is ook wel goed, dus dit zal niet slechter zijn.
Trouwens, ik denk dat andere het ook wel leuk vinden om eens andere auto's te rijden dan Formule auto's. Net zoals de Micra Cup wel veel lol bezorgde.
P.s. Was de reden vanwege de onofficiele update dan zo'n rede om niet verder gaan met dit te ontwikkelen??
Trouwens, ik denk dat andere het ook wel leuk vinden om eens andere auto's te rijden dan Formule auto's. Net zoals de Micra Cup wel veel lol bezorgde.
P.s. Was de reden vanwege de onofficiele update dan zo'n rede om niet verder gaan met dit te ontwikkelen??
Porsche Carrera Cup mod 2003 is uit:
http://www.scgtgermany.com/portal/modules/mydownloads/
Get it while its hot.

Over stockhatch. Er zijn niet zoveel uit t team die ik zo kan bereiken, alleen MiamiRace had ik nog wel is contact mee maar dat was op Yahoo messenger en die heb ik na men herinstalatie niet meer geinstaleert.
http://www.scgtgermany.com/portal/modules/mydownloads/
Get it while its hot.
Over stockhatch. Er zijn niet zoveel uit t team die ik zo kan bereiken, alleen MiamiRace had ik nog wel is contact mee maar dat was op Yahoo messenger en die heb ik na men herinstalatie niet meer geinstaleert.
[ Voor 46% gewijzigd door DutchDevil79 op 15-10-2004 18:23 ]
Heb gekeken op die link, maar kwam er niet echt uit. Voor diegene die er ook niet uitkwamen
is hier een andere link:
http://www.simracingworld...F1C_mods/PCC2003Setup.exe
Lijkt me ckerz vet....ben um ff aan ut downen. Die andere 911 vond ik niet zo echt goed, had al problemen met de remmen e.d. Dus......misschien nu meer geluk met GMSF. DTM2002 was ook veelbelovend. Iederen veel plezier!!!
http://www.simracingworld...F1C_mods/PCC2003Setup.exe
Lijkt me ckerz vet....ben um ff aan ut downen. Die andere 911 vond ik niet zo echt goed, had al problemen met de remmen e.d. Dus......misschien nu meer geluk met GMSF. DTM2002 was ook veelbelovend. Iederen veel plezier!!!
Ik vind die andere Porsche Supercup mod juist erg goed, ook omdat er veel uitbreidingen voor zijn. Maar ben benieuwd of deze nog beter is
Die andere Porsche (SuperCup) mod is heel erg goed vind ik.
Hebben we hier nog een paar keer online gedaan, was best lollig.
Bij gebrek aan een rFactor topic post ik het hier maar:
Een interview met John Bayley van ISI, gehouden door BHMS.
Hebben we hier nog een paar keer online gedaan, was best lollig.
Bij gebrek aan een rFactor topic post ik het hier maar:
Een interview met John Bayley van ISI, gehouden door BHMS.
[ Voor 41% gewijzigd door Zamorano op 15-10-2004 20:57 ]
Ja vond ik ook, had alleen enige problemen met de remmen. Voordat ik ging rijden zei die: "Your brakes are overheating, cool brakes". En dit met een redelijke "cleane" f1. Maar k heb um net geprobeerd de Porsche SuperCup van GSMF maar is echt geweldig. Net zoals DTM2002 zoals ik al zei. Bij deze, guys van GSMF goed werk!!
Die melding kon je gewoon negeren, was idd een (bekend) bugje. Maar de physics waren behoorlijk goed. Zal die van GSMF ook nog eens proberen.f1fr33k schreef op 15 oktober 2004 @ 20:55:
Ja vond ik ook, had alleen enige problemen met de remmen. Voordat ik ging rijden zei die: "Your brakes are overheating, cool brakes". En dit met een redelijke "cleane" f1. Maar k heb um net geprobeerd de Porsche SuperCup van GSMF maar is echt geweldig. Net zoals DTM2002 zoals ik al zei. Bij deze, guys van GSMF goed werk!!
Dat is een bug, daarmee wordt eigenlijk bedoeld dat de remmen nog niet op temperatuur zijn.
Maar de PCC mod van GSMF is idd ook erg goed, alleen is het een beetje 'been there, done that' omdat we nu dus 2 mods van dezelfde raceklasse hebben.
Maar de PCC mod van GSMF is idd ook erg goed, alleen is het een beetje 'been there, done that' omdat we nu dus 2 mods van dezelfde raceklasse hebben.
Ja idd das waar. Maar kan ik die fix dan ergens downen voor die bug? Heb um namelijk nergens gevonden, en vond ut erg irri. Alvast bedankt.
Is er niet, is een fout in de F1C engine. Gewoon ff rijden totdat ze wel op temp zijn dus
In het echt zal het ook wel zo zijn, maar niet zo extreem. Daarom heb ik um niet echt vaak gedaan. Das niet echt leuk als je 1 rondje elke bocht eruitvliegt. Heb het hier bij de GSMF-versie niet en ziet er véél beter uit naar mijn mening. Weet niet wat jullie mening is.
Hmm net even geprobeerd, wat zal ik er van zeggen.
Beetje zelfde euvel als DTM2002, nogal makkelijk, de autootjes geven weinig feedback maar das ook niet nodig want ze rijden een beetje als op rails.
Heel hard remmen met koude banden/remmen haalt ook weinig uit, te vroeg terugschakelen zonder blip ook niet.
Matige mod als je t mij vraagt, die van Speedwerx vond ik beter.
Wel even gereden op Pukekohe, echt een leuk baantje, die V8 mod is ook stukken beter dan dit vind ik.
Beetje zelfde euvel als DTM2002, nogal makkelijk, de autootjes geven weinig feedback maar das ook niet nodig want ze rijden een beetje als op rails.
Heel hard remmen met koude banden/remmen haalt ook weinig uit, te vroeg terugschakelen zonder blip ook niet.
Matige mod als je t mij vraagt, die van Speedwerx vond ik beter.
Wel even gereden op Pukekohe, echt een leuk baantje, die V8 mod is ook stukken beter dan dit vind ik.
Kijk jij eens eventjes heeeeel snel hierZAMoRANo schreef op 15 oktober 2004 @ 20:52:
........Bij gebrek aan een rFactor topic post ik het hier maar:........
Edit: je hebt er notabene zelf nog in gepost!!
[ Voor 9% gewijzigd door Undeclinable op 15-10-2004 22:05 ]
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Zo heb ik even zittenUndeclinable schreef op 15 oktober 2004 @ 22:04:
[...]
Kijk jij eens eventjes heeeeel snel hier
Edit: je hebt er notabene zelf nog in gepost!!

Was m vergeten te bookmarken ook.
Verwijderd
Ik zat bij Wikkoo in het modteam dus ik weet er alles van, hij had er gewoon geen zin meer aan, kan gebeuren, dit was niet alleen om Kvako hoor, hij had er simpelweg geen tijd meer voor, ivb met z'n werk enzo.pur_DutchDevil schreef op 15 oktober 2004 @ 17:07:
Ik heb alleen ooit een beta gehad om te testen. Zit niet in t modteam. Heb wel nog van Cubits nieuwe physics gehad waardoor t echt fun wordt met die bakkies. Maar ik kan niks releasen sorry. Deze werdt gemaakt door de mensen van de Formule Renault mod. En de moddeler (Wikkoo) is dus zo pissed geworden op die Kvako voor zen onoficial update dat die uit F1C editing is gestapt. Daarvoor denk ik dat deze mod ook niet meer uit zal komen.
Trouwens, ik ga nu ook eens in een league mee doen, er doen maar liefst 28 FRenault coureurs mee, dus we moesten nog wat extra teams maken om ze allemaal op de server kwijt te kunnen, dedicated server support van VMS rules
Check deze mooie screenshot:
http://www.m4driving.it/images/2/20041016-bwet.jpg
Tis echt mooi, weet trouwens iemand wanneer deze released zal worden?
K weet ut, het zal veel gevraagd worden maar zal der nu toch wel op aan gaan wanneer deze released wordt.
P.s. kan iemand me vertellen wat de Toyota voor rare banden heeft op deze screenshot?
http://www.m4driving.it/images/2/20041016-bwet.jpg
Tis echt mooi, weet trouwens iemand wanneer deze released zal worden?
K weet ut, het zal veel gevraagd worden maar zal der nu toch wel op aan gaan wanneer deze released wordt.
P.s. kan iemand me vertellen wat de Toyota voor rare banden heeft op deze screenshot?
[ Voor 15% gewijzigd door f1fr33k op 16-10-2004 19:58 ]
Zal een LOD zijn die er nog een beetje vreemd uitziet.f1fr33k schreef op 16 oktober 2004 @ 19:57:
...
Bedoelen jullie die groeven? Want die zijn er namelijk zeker wel bij Michelin. Dat zijn of intermidiats of een ander soort regenband, ik kan mij namelijk herrineren dat ze dit seizoen wel een keer zijn gebruikt in een vrije training.
Ziet er overigens wel raar uit dat ben ik met jullie eens.
Ziet er overigens wel raar uit dat ben ik met jullie eens.
[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 17-10-2004 09:02 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
LOL ja dat het intermediates zijn snapten we ook nog wel, maar het ging even om het feit dat die groeven er een beetje vreemd uitzien op de Toyota die ervoor rijdt.
Volgens mij had Michelin ooit een keer zoon band in elkaar gedraait
Toyota rijdt op MichelinSchumi4ever schreef op 17 oktober 2004 @ 13:50:
Volgens mij had Michelin ooit een keer zoon band in elkaar gedraait

Beide merken hebben zowel intermediates als regenbanden (+ nog een monsoon band).
Het is eigenlijk wel raar dat links de lijnen horizontaal lopen en recht de lijen verticaal. Eigenlijk zouden beide kanten symmetrisch zijn of niet??
Hmm, hoe krijg je zo'n "realistische?" view vannuit je auto? Niet als je Alonso heet, want hoe die uit z'n auto kan kijken snap ik nog steeds niet.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Zeer sjieke screens van 24H mod:
http://people.freenet.de/kaisimon1/bmwm3gtrpreview1.jpg
http://people.freenet.de/kaisimon1/bmwm3gtrpreview2.jpg
http://people.freenet.de/kaisimon1/bmwm3gtrpreview1.jpg
http://people.freenet.de/kaisimon1/bmwm3gtrpreview2.jpg
Joh

Zit ik nou te slapen of zit jij nou dom te doen
Ik zit niet dom te doen dus......Schumi4ever schreef op 17 oktober 2004 @ 22:00:
[...]
Joh![]()
Zit ik nou te slapen of zit jij nou dom te doen
whoot, die bmw ziet er strak uit
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Tja die mods van de GSMF zien er allemaal wel aardig uit maar verder is het maar erg middelmatig.
Die BMW van de 24H mod ook, geweldige model, maar ik vrees voor de physics.
AI van de Porsche Carrera Cup is idd ook niet veel soeps.
Die BMW van de 24H mod ook, geweldige model, maar ik vrees voor de physics.
AI van de Porsche Carrera Cup is idd ook niet veel soeps.
vind die gsfm m3gtr er veel beter uitzien dan die van rsr daar lijken de wielen wel te groot/breed.
Dan mag je mij ff vertellen wat je bedoelde met die opmerking

Jullie vragen je of waarom die Toyota zoon vage band heeft, ik zeg vervolgens dat Michelin ooit (misschien nog steeds) zoon band heeft gehad, en dan ga jij me vertellen dat Toyota op Michelin rijdt?
Ik volg jou ff niet

Ziet er goed uit die GTR jah. maar er komt een nog mooiere aan.
De moddeler is totaal BMW gek dus die zorgt ervoor dat elk boutje op de auto klopt. En in de planning is de 2001 en de 2004 GTR als mede een club versie.
Kwa cockpit gaat die voor GTR kwaliteit zei die tegen me dus dat zal ook wel goed zitten. (zal niet zo afgeraffelt worden als die de Porsche cockpit die die het gedaan)
lol, nee we hebben elkaar verkeerd begrepen denk ik, ik dacht dat je bedoelde ipv Bridgestone.Schumi4ever schreef op 17 oktober 2004 @ 23:56:
[...]
Dan mag je mij ff vertellen wat je bedoelde met die opmerking![]()
Jullie vragen je of waarom die Toyota zoon vage band heeft, ik zeg vervolgens dat Michelin ooit (misschien nog steeds) zoon band heeft gehad, en dan ga jij me vertellen dat Toyota op Michelin rijdt?
Ik volg jou ff niet
Ik heb je zin verkeerd geinterpreteerd denk ik.
Sorry, maar wat voor verschil merken jullie in de psychics? Ik vind het ook wel prettiger als het echter rijd, maar had die bug van "Your brakes are overheating". Ja, toen had ik iets van stik der maar in. Je moest die remmen perse inrijden om zo de remmen beter te laten functioneren. Ik lag elke eerste ronde elke bocht eruit. Is hier misschien iemand die deze bug dan heeft gefixt??
P.s. Wanneer iemand volgens jou een "domme opmerking" maakt, moet je elkaar niet direct uitkafferen. Zou jezelf ook niet leuk vinden als je zelf zo'n opmerking maakt. Vraag in het vervolg voor verduidelijking. Zulke verkeerde opvattingen staan niet in een forum. (voel je niet direct aangesproken nu ik dit zeg)
Amen
P.s. Wanneer iemand volgens jou een "domme opmerking" maakt, moet je elkaar niet direct uitkafferen. Zou jezelf ook niet leuk vinden als je zelf zo'n opmerking maakt. Vraag in het vervolg voor verduidelijking. Zulke verkeerde opvattingen staan niet in een forum. (voel je niet direct aangesproken nu ik dit zeg)
Amen
[ Voor 7% gewijzigd door f1fr33k op 18-10-2004 18:10 ]
Misschien leuk voor de Nederlanders hier:
http://www.racesimulations.com/F1C_files_3680.html
Zandvoort in de staat waarin ie in 1967 verkeerde
Misschien leuk voor de CSGT Beta
http://www.racesimulations.com/F1C_files_3680.html
Zandvoort in de staat waarin ie in 1967 verkeerde
Misschien leuk voor de CSGT Beta
Dus is er niks vreemds aan. Zoals ik al zei in mijn post.ZAMoRANo schreef op 18 oktober 2004 @ 00:08:
[...]
lol, nee we hebben elkaar verkeerd begrepen denk ik, ik dacht dat je bedoelde ipv Bridgestone.
Ik heb je zin verkeerd geinterpreteerd denk ik.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Nee er is wel wat vreemds aan, alleen niet het merk. De LOD ziet er nogal vreemd uit (of is helemaal niet aanwezig).schnumi schreef op 18 oktober 2004 @ 18:31:
[...]
Dus is er niks vreemds aan. Zoals ik al zei in mijn post.
Een vraagje: wanneer je een plaatje wilt bewerken zoals het plaatje hier -->
http://www.f1gaming.de/fo...ent.php?attachmentid=1817
hoe moet je die bewerken? Met een programma waar je dingen kunt vervagen en teksten gewoon door het plaatje heen kunt doen. Ik kan wel alles met paint maar dat is me te amateuristisch. Ik wil bijvoorbeeld een logootje maken en vervagen en teksten op het plaatje een beetje vervaagd. Maar weet iemand een redelijk goed programma hiervoor??
http://www.f1gaming.de/fo...ent.php?attachmentid=1817
hoe moet je die bewerken? Met een programma waar je dingen kunt vervagen en teksten gewoon door het plaatje heen kunt doen. Ik kan wel alles met paint maar dat is me te amateuristisch. Ik wil bijvoorbeeld een logootje maken en vervagen en teksten op het plaatje een beetje vervaagd. Maar weet iemand een redelijk goed programma hiervoor??
beetje OT maar daar is genoeg software voor: PSP PS Fireworks etc. Plaatje is hier niet te zien omdat ik niet ben ingelogd op die website.
[ Voor 36% gewijzigd door paragon op 18-10-2004 20:17 ]
Hmm, ik ben met die Porshe mod ruim 9 seconden sneller dan de AI. Misschien moeten ze toch maar eens wat aan die mod gaan sleutelen
Hoe sterk heb jij je tegenstanders dan staan...
ik rij met 95% en dan rij ik net mooi gaatjes dicht..
achteraan starten en 10 laps racen..
in top 3 eindigen..
(ik zal wel trager zijn dan de gemiddelde racer hier...
)
in top 3 eindigen..
(ik zal wel trager zijn dan de gemiddelde racer hier...
Ik ben in de eerste ronde bijna iedereen al voorbij?
Momenteel rij ik nu op 100%
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ook 95%. De AI is echt traag in mijn ogen, of ik kan ontzettend goed met porshes overweg, maar dat betwijfel ikFox-Racing schreef op 19 oktober 2004 @ 12:55:
Hoe sterk heb jij je tegenstanders dan staan...
in top 3 eindigen..
(ik zal wel trager zijn dan de gemiddelde racer hier...)
Ja op 100% reed ik ze ook zoek, ligt idd aan de AI.
Alhoewel de tijden die de AI rijdt misschien wel realistisch zijn, maar de physics zo slecht zijn dat ik me voor kan stellen dat het te makkelijk is om hele snelle tijden neer te zetten.
Alhoewel de tijden die de AI rijdt misschien wel realistisch zijn, maar de physics zo slecht zijn dat ik me voor kan stellen dat het te makkelijk is om hele snelle tijden neer te zetten.
Woei, even de hele middag zitten etcc'en, geweldig!
Close racing met de AI is wel moeilijk soms als ze gaan zwabberen.
Ik had het 6 ronden lang aan de stok met Larini, steeds stuivertje wisselen.
Afijn, mijn vraag cq opmerking.
Met 13 minuten te gaan in de kwali stond ik eerste met 6/10 van een seconde voor op nummer 2.
Ik druk op end session omdat het me onogelijk leek dat daar nog mensen onderdoor gingen. [overmoed
]
Gaan er dus nog 5 onderdoor waardoor ik ineens op 1.2 seconden stond.
En echt niet de toppers uit het veld.
Ok dus de pole staat ineens op 1:51 waar dat op 100% [AI] een 1:52 is meestal.
[AI stond dus op 95%]
En dan de warm-up.
Daar had ik niet zo'n zin in dus druk wederom op end session.
Snelste tijd is ineens 1:47
Weersomstandigheden waren hetzelfde en een 1:47 lijkt me onmogelijk te rijden op Hockenheim in deze klasse toch?
Super mod verder.
Met 13 minuten te gaan in de kwali stond ik eerste met 6/10 van een seconde voor op nummer 2.
Ik druk op end session omdat het me onogelijk leek dat daar nog mensen onderdoor gingen. [overmoed
[AI stond dus op 95%]
En dan de warm-up.
Snelste tijd is ineens 1:47

Weersomstandigheden waren hetzelfde en een 1:47 lijkt me onmogelijk te rijden op Hockenheim in deze klasse toch?
Super mod verder.
Only fools are enslaved by time and space.
Das een bekende bug in F1C. Geen End Session gebruiken maar de Accellerated Time functie is de enige oplossing.LoneRanger schreef op 24 oktober 2004 @ 17:26:
Woei, even de hele middag zitten etcc'en, geweldig!
Ik druk op end session omdat het me onogelijk leek dat daar nog mensen onderdoor gingen. [overmoed]
[AI stond dus op 95%]
En dan de warm-up.
Snelste tijd is ineens 1:47![]()
Super mod verder.
1.47.082
is haalbaar op hockenheim
moet je wel goed kunne rijden
update: bron http://www.findthelimit.com/
is haalbaar op hockenheim
[ Voor 26% gewijzigd door BruceLee op 24-10-2004 17:32 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Dit komt omdat f1c meestal gewoon random kiest. Je kunt het wel editen in de .gdb's maar dan pakt ie de tijden in de .gdb's nog niet. Je kunt daarom het beste afwachten tot de quali voorbij is.
Ehm dat is 6 seconde sneller dan ik nu ben?BruceLee schreef op 24 oktober 2004 @ 17:32:
1.47.082
is haalbaar op hockenheimmoet je wel goed kunne rijden
Zal wel aan m'n Honda liggen of het feit dat ik geen short-cuts wil nemen.
Alleen de eerste bocht kan je al zo'n 7/10 opleveren als je daar ver buiten de curbs gaat.
Zo zijn er nog wat short-cuts die ik heb kunnen ontdekken als alternatieve manier om een snelle tijd neer te zetten. [door de berm in de laatste bocht opkomend rechte stuk b.v.]
Tja de Ai doet het soms ongewild voor.
nee dat is allemaal zonder afsnijden
anders komt het er niet bij te staan op findthelimit alles owrd gecheckt met telemetry
anders komt het er niet bij te staan op findthelimit alles owrd gecheckt met telemetry
Vraagje: zou iemand me kunnen zeggen waar ik FIA GT X-Sprec voor f1c nog kan vinden? Kep overal gezocht maar kan het zelf niet vinden. Kan iemand me helpen?
Slecht nieuws. M@D69 heeft RSR verlaten. De grondlegger van de GTR mod en daarna opzetten van RSR team. Blijkt dat prive leven hem parten speelt. Lees meer hier:
http://forum.rscnet.org/showthread.php?p=2103599#post2103599
http://forum.rscnet.org/showthread.php?p=2103599#post2103599
Erg jammer, Marco heeft veel gedaan voor de community.
Maar ja, je prive leven is gewoon belangrijker dan sim racen.
Maar ja, je prive leven is gewoon belangrijker dan sim racen.
Jammer, hij postte ook al tijden niet meer op de forums.
Hopelijk gaat het team wel gewoon door met WGTS en rFactor mods.
Hopelijk gaat het team wel gewoon door met WGTS en rFactor mods.
Verwijderd
Triest nieuws vanuit deze hoek inderdaad. Marco wil weer de draad oppakken in zijn prive-leven en wij hebben daar respect voor. Het team zal WGTS uiteraard afmaken. Ook voor de toekomst van RaceSims Revolution hoeven we niks te vrezen. rFactor biedt voor ons vele mogelijkheden. Een vervanger voor Marco zal ook wel te vinden zijn. Er zijn nog zoveel getalenteerde modellers in de community, al dan niet ontdekt. We hebben goede contacten met elkaar binnen team, met de mensen van rFactor, met de mensen van TrackIR, met Alessandro Balzan en andere coureurs/teams. Dit team is zo sterk dat het niet in een keer in elkaar zal zakken als een belangrijke man verdwijnt, in tegenstelling tot kleinere mod teams.
Wij gaan WGTS dus gewoon afmaken, en daarna op naar rFactor zou ik zeggen. We komen er aan!!!
de groeten,
Jan
PS. Marco blijft wel gewoon actief binnen het team om advies en tips te geven.
Wij gaan WGTS dus gewoon afmaken, en daarna op naar rFactor zou ik zeggen. We komen er aan!!!
de groeten,
Jan
PS. Marco blijft wel gewoon actief binnen het team om advies en tips te geven.
Sorry, bedoelde eigenlijk die FIA GT X-Spec van Xibitaprojects. Iemand hier nog mirrors/links van?
Trouwens iemand al Weekenders mod gedownt, best wel lachuh. Maar niet voor iemand die van goede psychics houd
. Veel plezier -->
ftp://hswftp:hswftp@www.h...llenge/Mod/weekenders.exe
http://download.boomtown....cles/art.view.php?id=6501
P.s. Iemand nog downloadlinks voor FIA GT???
ftp://hswftp:hswftp@www.h...llenge/Mod/weekenders.exe
http://download.boomtown....cles/art.view.php?id=6501
P.s. Iemand nog downloadlinks voor FIA GT???
Ik heb de hele middag gezocht maar kan accelereted time niet [meer] vindenZAMoRANo schreef op 24 oktober 2004 @ 17:30:
[...]
Das een bekende bug in F1C. Geen End Session gebruiken maar de Accellerated Time functie is de enige oplossing.
Afijn ik zit nu op een hoge 1:52, morgen de AI maar opschroeven weer naar 100%.
In het remmen zit nog wel wat winst, begin dat aardig onder de knie te krijgen.
Enige hulp die aanstaat is de clutch aangezien ik die niet heb.
Hier mooie update voor de banden voor seizoen 2004RH! -->
http://www.sportplanet.com/emac/f19902/download2004.html
P.s. Iemand nog leuke nieuwtjes?
http://www.sportplanet.co...2/download2004.html#tiresf1fr33k schreef op 01 november 2004 @ 17:34:
Hier mooie update voor de banden voor seizoen 2004RH! -->
die is het
UHmm, ik wil ctdp 2004
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
ctdp noch 3/4 weekjes
uit betrouwbare bron
Op jouw linkje zegt ie linking errorR-B schreef op 01 november 2004 @ 17:53:
[...]
http://www.sportplanet.co...2/download2004.html#tires
die is het
UHmm, ik wil ctdp 2004
C/p in nieuw venster
de engine rede wrom ctdp nu nog niet af is is omdat het menu nog niet af is
en ze zijn hun menu maker kwijt
drom duurt het nog 3/4 weke ( maar t kan eerder met MZZL )
Verwijderd
lol, t zelfde geldt n beetje voor onze WGTS mod. Maar gelukkig zijn we onze menu artist niet kwijtBruceLee schreef op 03 november 2004 @ 14:55:
de engine rede wrom ctdp nu nog niet af is is omdat het menu nog niet af isen ze zijn hun menu maker kwijt
drom duurt het nog 3/4 weke ( maar t kan eerder met MZZL )
Komt Anderstorp nou wel of niet in WGTS btw? Heb er nog maar weinig screenshots van gezien eigenlijk.
Verwijderd
Anderstorp komt er bij ja. Anderstorp is af, maar zal niet dezelfde kwaliteit hebben als Lime Rock Park. Simpelweg omdat we weinig data van Anderstorp hebben, in tegenstelling tot Lime Rock Park. Een van onze teammembers heeft er zelfs zelf op geracet vroeger. Een betere bron kun je niet hebben.kNarf schreef op 03 november 2004 @ 17:48:
Komt Anderstorp nou wel of niet in WGTS btw? Heb er nog maar weinig screenshots van gezien eigenlijk.
Voor Anderstorp hebben we gewoon ons uiterste best gedaan om er het beste van te maken. Ik moet zeggen dat Dennis (ethone) een erg goede job heeft geleverd met de beperkte data. Nou ja, we hebben wel goede feedback gekregen van collega/etcc coureur Alessandro Balzan (hij is echt te snel online
Verwijderd
ik kan je www.f1simlinks.net aanraden. Heeft links naar alle tracks en mods.Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 18:54:
op welke site halen julie julie mods?
sportplanet ken ik maar dat is ook alles
Thx voor de opheldering FF. Ben wel benieuwd naar Anderstorp, dat het niet 100% klopt maakt denk ik niet zoveel uit aangezien het vrijwel nooit op tv is dus weinig mensen zullen zich er aan storen. Als de layout maar gewoon goed rijbaar is. Misschien kun je anders later nog de GTR versie als inspiratiebron gebruiken
Verwijderd
Nee, dat nooit. RaceSims Revolution zal nooit dingen kopieerenkNarf schreef op 03 november 2004 @ 22:09:
Misschien kun je anders later nog de GTR versie als inspiratiebron gebruiken
Verwijderd
ff vraagje
bestaan er league en zo ja welke ??
of heeft er iemand hier een league? ik zou graag joinen
ofwel met een bepaald groepje meespelen bepaald tijdstip en dag
We hadden een ETCC league maar daar zijn we niet mee verder gegaan omdat we aan het wachten zijn op GTR.Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 18:19:
ff vraagje
Nee, standalone game
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nee, zie hier het topic van GTR hier op GoT.Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 19:47:
is GTR een mode op F1C?
Er is overigens wel een GTR2002 mod (van dezelfde makers) voor F12002.
ja ik heb ook wel zin in een league in f1c ( zou leuk zijn als ctdp 2004 ff snel uit kwam das wel goeie mod )
update : 2004rh 1.4 is uit http://www.sportplanet.com/emac/
[ Voor 23% gewijzigd door BruceLee op 08-11-2004 13:54 ]
SKERB weet je nogBruceLee schreef op 08 november 2004 @ 12:31:
ja ik heb ook wel zin in een league in f1c ( zou leuk zijn als ctdp 2004 ff snel uit kwam das wel goeie mod )
wie kan er goeie f1c server hosten 
voor de SKERB league en wil ook meespelen ?
we wachten wel eerst tot ctdp 2004 er is
hier is hoe het ongeveer klinkt
---> http://www.people.zeelandnet.nl/sebastiansk/skoundpack.wmv (alleen external )
en ik heb weer een nieuwe soundpack af en die is hier te krijgen http://www.people.zeelandnet.nl/sebastiansk/skf1sp14.rar
+nieuw internal start sound
+nieuw internal backfires sound
+nieuw internal idle sound
en al het goede van de vorige packs
veel extarnal en shiftgeluiden
test hem en zeg maar wat je er van vind
( als je rh 1.04 draait met de nieuwe geluiden moet je wel eerst het terug zetten naar de orginele met de batch file die rh daar voor gemaakt heeft en die is hier te krijgen http://dynamic6.gamespy.com/~emac/forum/download.php?id=481
gebruiksaanwijzing
IF you does not like the "new" CarSounds then daHas was so kind to provide a small batch file, that allows you to switch back to the default F1C Sounds...
Simply exract the BATCH from the ZIP in your F1C99-02 main directory and double click it... -> now you will have the default F1C Sounds - running the batch again will give you the daHas RH04 sounds again... )
hier is hoe het ongeveer klinkt
en ik heb weer een nieuwe soundpack af en die is hier te krijgen http://www.people.zeelandnet.nl/sebastiansk/skf1sp14.rar
en al het goede van de vorige packs
( als je rh 1.04 draait met de nieuwe geluiden moet je wel eerst het terug zetten naar de orginele met de batch file die rh daar voor gemaakt heeft en die is hier te krijgen http://dynamic6.gamespy.com/~emac/forum/download.php?id=481
gebruiksaanwijzing
IF you does not like the "new" CarSounds then daHas was so kind to provide a small batch file, that allows you to switch back to the default F1C Sounds...
Simply exract the BATCH from the ZIP in your F1C99-02 main directory and double click it... -> now you will have the default F1C Sounds - running the batch again will give you the daHas RH04 sounds again... )
[ Voor 52% gewijzigd door BruceLee op 08-11-2004 19:59 ]
Hoeveel man doen ermee?BruceLee schreef op 08 november 2004 @ 19:49:
wie kan er goeie f1c server hosten
en al het goede van de vorige packsveel extarnal en shiftgeluiden
( als je rh 1.4 draait met de nieuwe geluiden moet je wel eerst het terug zetten naar de orginele met de batch file die rh daar voor gemaakt heeft en die is hier te krijgen http://dynamic6.gamespy.com/~emac/forum/download.php?id=481
gebruiksaanwijzing
die iceman(zal vast wel) op de vorige pagina)), en rb en ik al 
we rijden wel alleen met tc en clutch help natuurlijk
[ Voor 32% gewijzigd door BruceLee op 08-11-2004 19:54 ]
Ik kan denk ik wel een server draaien voor 10 man dat ging met de ETCC league namelijk ook goed.BruceLee schreef op 08 november 2004 @ 19:54:
die iceman(zal vast wel) op de vorige pagina)), en rb en ik al
En zelf wil ik ook wel meedoen. Al moet ik wel weten welke dag het om gaat dat er gereden gaat worden.
Verwijderd
ok ik wil zeker mee doen hoor
maar als er iemand anders nog een league zoekt
www.f1challengeleague.tk er is nog wat plaats
maar als er iemand anders nog een league zoekt
www.f1challengeleague.tk er is nog wat plaats
Als je aan een leage mee wil doen zou ik naar de VMS leage site gaan. Super leages worden hier georganiseert. Met een eigen client (dus geen gamespy of F1rst2 probs) en een eigen 100 Mbit server dus racejes met 20+ mensen. Echt super. Ik doe nu mee aan t Formule Renault kampioenschap. Voor de rest is er een ETCC kampioenschap en binnekort start de MClaren GTR challenge.
http://www.virtualmotorsport.net/Portal/index.php
http://www.virtualmotorsport.net/Portal/index.php
http://www.rfactor.net/downloads.shtml <---- rfactor mp test is er
rFactor heeft ook een eigen draadjeBruceLee schreef op 11 november 2004 @ 08:25:
http://www.rfactor.net/downloads.shtml <---- rfactor mp test is er
Ik weet wel dat in het Ralph Hummerich 2004 seizoen voor dit spel de Bahrain track zit, evenals China. Bahrain heb ik van het weekend op een lan gespeeld, is wel een vet circuit zegDutch3men schreef op 12 november 2004 @ 08:50:
Geen idee of die al is langs gekomen:
Bahrain 2004 Beta v.1.0
Klik
Das gewoon de A1-Ring hoorMaTr1x schreef op 12 november 2004 @ 13:50:
[...]
Ik weet wel dat in het Ralph Hummerich 2004 seizoen voor dit spel de Bahrain track zit, evenals China. Bahrain heb ik van het weekend op een lan gespeeld, is wel een vet circuit zeg
Maar ik vind Bahrein maar een klotebaan eigenlijk, net als de meeste andere circuits van Hermann Tilke. Teveel langzame bochten, er zit gewoon geen 'flow' in..
dat is wel bagrain ik heb m al gespeeld
Dat is idd wel Bahrain, ze hebben alleen wat borden van de A1-ring gebruikt
Ja ik bedoel dus de versie in RH2004, das gewoon de A1 Ring tenzij dat veranderd is sinds 1.04 ofzo. Die van Dutch3men is uiteraard wel Bahrein.
lol je kijkt echt over deze link heen he http://www.f1gaming.de/rd...Bahrain_BETA_1.0_RDMG.exe
Euhm, wat snap je niet aan mijn posts?
Ik zeg nog 'die link van Dutch3men', maar goed laat maar
Ik zeg nog 'die link van Dutch3men', maar goed laat maar

[ Voor 41% gewijzigd door kNarf_ op 12-11-2004 16:58 ]
JAJA
CTDP 2004 is uit
get it here http://racingmag.gamesurf...8fbc86d871f598dfc932abdfe
( als je geen ctdp 2003 heb geinstalleerd in je f1c map eerst de conversion eenstaleren daarna de ctdp 2004 mod )
ik raad ook aan niet je profiel te importeren levert mij mij alleen vastlopers op bij laad scherm .
hoe speelt het :
in het begint is het echt maf ik moet nog steeds heel erg wennen het is echt totaal anders je moet het zelf maar is proberen
ik voorspel veer reacties zoals ctdp 2004 zuigt ect rh2k4 is veeeel beter
(vooral omdat rh rijdt zoals je denkt dat een f1 wagen zou rijden ctdp 2k4 is heel anders maarjah kan ik niks van waarmaken want ik heb nooit in een echte f1 wagen gereden )
wrom dan wel nou je zit nu echt aan de weg geplakt en krijgt met alle hulp uit behalve tc high en clutch help je wagen bijna niet anderzom ( de maker adviseerd dan ook tc low ) want spel is niet voor tc high gemaakt.
UPDATE!!!!!!!!!!!: als je dat gevoel nou ook had moet je je .plr file(van de user die jij gebruikt openen) en Half rate =1 in 0 veranderen dan rijdt het al 100x beter
en Tire Sampling="1" is ook beter (maar cdp blijft heel anders)
CTDP 2004 is uit
get it here http://racingmag.gamesurf...8fbc86d871f598dfc932abdfe
( als je geen ctdp 2003 heb geinstalleerd in je f1c map eerst de conversion eenstaleren daarna de ctdp 2004 mod )
ik raad ook aan niet je profiel te importeren levert mij mij alleen vastlopers op bij laad scherm .
hoe speelt het :
in het begint is het echt maf ik moet nog steeds heel erg wennen het is echt totaal anders je moet het zelf maar is proberen
ik voorspel veer reacties zoals ctdp 2004 zuigt ect rh2k4 is veeeel beter
(vooral omdat rh rijdt zoals je denkt dat een f1 wagen zou rijden ctdp 2k4 is heel anders maarjah kan ik niks van waarmaken want ik heb nooit in een echte f1 wagen gereden )
wrom dan wel nou je zit nu echt aan de weg geplakt en krijgt met alle hulp uit behalve tc high en clutch help je wagen bijna niet anderzom ( de maker adviseerd dan ook tc low ) want spel is niet voor tc high gemaakt.
UPDATE!!!!!!!!!!!: als je dat gevoel nou ook had moet je je .plr file(van de user die jij gebruikt openen) en Half rate =1 in 0 veranderen dan rijdt het al 100x beter
en Tire Sampling="1" is ook beter (maar cdp blijft heel anders)
[ Voor 93% gewijzigd door BruceLee op 15-11-2004 00:42 ]
Verwijderd
Onlangs heb ik de beta van Bahrein gedownload. In de readme wordt vermeld dat je, voordat je de game start, ene 2004RH_BAHRAIN.hat file moet verwijderen. Alleen waar staat die file? Staat niet in de bahrein map onder circuits.BruceLee schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:39:
lol je kijkt echt over deze link heen he http://www.f1gaming.de/rd...Bahrain_BETA_1.0_RDMG.exe
Iemand enig idee?