Ik dmv de link van f1boy_007 de laatste coureurs en liveries tegevoegd, maar nu zit ik met 4 teams te veel volgens mij en een aantal dubbele rijders. Ik ben nog niet helemaal thuis in de structuur van teams en rijders van F1 Challenge, maar wie kan me vertellen hoe ik een en ander zou kunnen wijzigen zodat ik een redelijk up-to-date rijdersveld krijg?
Ik heb dit geinstalleerd:
1) de game
2) RH2005 base 1.04d
3) RH2005 trackpack 1.0a
4) de update via de link van f1boy
Ik heb op zich wel 22 rijders, maar Jenson Button zit er twee keer in evenals Felipe Massa. Ook zit bijvoorbeeld Patrick Friesacher er nog tussen in zijn Minardi
In principe zou ik gewoon de teams BAR, Jordan, Minardi en Sauber (en hun betreffende rijders) er uit willen hebben (die staan "te veel" in het team overzicht). Als die weg zijn heb ik volgens mij een kloppend seizoen (afgezien van de race-kalender en de pits-volgorde)
Ik heb dit geinstalleerd:
1) de game
2) RH2005 base 1.04d
3) RH2005 trackpack 1.0a
4) de update via de link van f1boy
Ik heb op zich wel 22 rijders, maar Jenson Button zit er twee keer in evenals Felipe Massa. Ook zit bijvoorbeeld Patrick Friesacher er nog tussen in zijn Minardi
In principe zou ik gewoon de teams BAR, Jordan, Minardi en Sauber (en hun betreffende rijders) er uit willen hebben (die staan "te veel" in het team overzicht). Als die weg zijn heb ik volgens mij een kloppend seizoen (afgezien van de race-kalender en de pits-volgorde)
[ Voor 40% gewijzigd door Master FX op 24-04-2006 20:46 . Reden: iets uitgebreid ]
Stay safe