Denk niet dat dat er ooit komt
Trouwens kan je zelf toch gewoon de circuits van Mod naar Mod kopieren ?
Ik ben luiP.K. schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:23:
Denk niet dat dat er ooit komt![]()
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
[ Voor 76% gewijzigd door RMB op 27-07-2005 19:55 ]
WGTS, ETCC zijn de 2 beste, op 3 kun je Prototype-C, SCC en de V8-mod zetten.RMB schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:54:
zou iemand voor mij de beste 3 mods op een rijtje kunnen zetten?
ik heb sinds kort F1C
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Dat is voor iedereeen verschillend. Ligt er net aan waar je van houdt. Maar de mods die Zamorano geeft zijn wel de beste (aleeen ff RH en CTPD mod erbij) alhoewel ik ze zeker in een andere volgorde zou zetten dan hem.RMB schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:54:
zou iemand voor mij de beste 3 mods op een rijtje kunnen zetten?
ik heb sinds kort F1C
[ Voor 28% gewijzigd door DutchDevil79 op 28-07-2005 09:35 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Zamorano op 30-07-2005 18:20 ]
Dat ligt niet aan de mod, ik heb daar nog niemand over gehoord.pulleke schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 20:44:
Jammer dat CTDP zo vaak crashed... Net op het moment na het laden van het circuit, nadat Race verschijnt en je normaal je pitbox zou krijgen, knalt ie eruit met een application error...
Iemand een idee?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 23:21 ]
Zijn er wel nog andere Formule 1 spellen die nog worden bijgewerkt naar het nieuwste seizoen?djmantri schreef op zondag 31 juli 2005 @ 18:23:
jammer dat er geen f1 2005 versie te vinden is, anders zou het zeker interessant zijn geworden...
(wil namelijk met beide nederlanders rijden
Verwijderd
ziet er allemaal erg goed uit, ik hoop dat rh2005 eerder uitkomt dan die ctdp, want ctdp draait niet bij mij hij start niet door(de ctdp launcher), erg vaag maar niet zo boeiend, ik vind de ingame mod van rh2004 toch beter(vanwege het ingame kiezen van seizoen 2004).Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:53:
Ondertussen is de preview van de Red Bull 2005 on-line verschenen!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 19:22 ]
Waar heb je mechanical failures op staan? Time-scaled ofzo?Bolk schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:42:
Ik heb problemen met de CTDP mod. Ik heb tyre wear x2 staan en fuel consumption op x2 op een 40% race.
Ik begin te rijden, alles gaat goed, na eerste pitstop gaat ook alles goed. Kan lekker meekomen met de kop. En dan ergens halverwege ploft m'n Renault. Het is gewoon altijd zo. Ik weet niet wat ik verkeerd doe, ik heb het toerental teruggeschroefd, radiator vergroot, maar toch houdt de motor het nooit een hele race vol. Echt zwaar frustrerend, en kan maar geen oplossing vinden.
Soms blijft de motor wel hoog in het toerental hangen (traction control) wanneer ik uit accelereer (keyboard rijder hiero).
Iemand een idee?
Allemaal beperkingen van het spel. Geloof me, people have tried, maar vooral het 1e bocht AI probleem is een klassieke F1200x/F1C issue en er valt eigenlijk niets aan te doen.djmantri schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 00:13:
ik vind trouwens singleplayer niet echt leuk omdat ze bv na de start in de 1e bocht allemaal achter elkaar erin gaan
en ze verliezen daar dus veel tijd mee
maar als je de sterkte op een hoger niveau zet doen ze dat nog maar als je een gaatje laat vallen dan haal je ze nooit meer in omdat ze geen fouten meer maken
of heeft iemand daar een mod of iets dergelijks voor gevonden?
en btw weet iemand ook iets tegen het feit dat als het begint te regenen en iedereen gaat naar binnen, hoe je dan nog en fatsoenlijke pistop kunt maken zonder dat iemand je voor je flikker rijd?
En nu komt het..P.K. schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:43:
Het kan wel heel erg verbeterd worden![]()
De start zelf ook, de physics zijn gewoon niet ten volle benut.
Ik heb aangepast physics waarin de AI normaal start (dus niet gelijk als de lampen uitgaan, en dat je bij het aanremmen voor de 1e bocht er 10 voorbij gaat.) ook in de 1e ronde kan het allemaal veel aggressiever.
Gaat rh05 niet (mede) gemaakt worden voor rfactor? Zou jammer zijn.P.K. schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 21:16:
Als RH05 uit is komt dat hier wel te staan denk ik![]()
Trouwens in rFactor zitten alleen fictieve f1 autos.
Volgend jaar zullen er ongetwijfeld formule 1 mods beschikbaar zijn voor rFactor
Volgens mij niet.Benotti schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 15:06:
[...]
Gaat rh05 niet (mede) gemaakt worden voor rfactor? Zou jammer zijn.
En kun je ook ff vertellen hoeveel teams "af" zijn? In de gallery zie ik er nog niet veel. Minardi, BAR, RBR en misschien nog een of twee.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
komt dus door je keyboard jij schakelt auto !!! dus en dan gaat ie idd te hoog in de toeren en dat is funestBolk schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:42:
Ik heb problemen met de CTDP mod. Ik heb tyre wear x2 staan en fuel consumption op x2 op een 40% race.
Ik begin te rijden, alles gaat goed, na eerste pitstop gaat ook alles goed. Kan lekker meekomen met de kop. En dan ergens halverwege ploft m'n Renault. Het is gewoon altijd zo. Ik weet niet wat ik verkeerd doe, ik heb het toerental teruggeschroefd, radiator vergroot, maar toch houdt de motor het nooit een hele race vol. Echt zwaar frustrerend, en kan maar geen oplossing vinden.
Soms blijft de motor wel hoog in het toerental hangen (traction control) wanneer ik uit accelereer (keyboard rijder hiero).
Iemand een idee?
RH05 is op dit moment in ontwikkeling voor F1c, en komt daarvoor iig uit, offie voor rF komt is nog een beetje de vraag, ligt er aan wanneer rF komt.Benotti schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 15:06:
[...]
Gaat rh05 niet (mede) gemaakt worden voor rfactor? Zou jammer zijn.
En kun je ook ff vertellen hoeveel teams "af" zijn? In de gallery zie ik er nog niet veel. Minardi, BAR, RBR en misschien nog een of twee.
WDT is bezig met het maken van de wagens, net zoals RH en CTDP daarmee bezig zijn.
We hebben ook een rFactor topic hoor.Wakkaman schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:03:
Autosimsport issue 8 is uit met een review van rFactor en het scoort maar liefs 94%. Als ik het zo lees, gaat rFactor misschien toch wel de beste racesim op het moment worden, maar goed de tijd zal het leren i guess. In ieder geval waren ze (ook) erg onder de indruk van de formule 1 auto's, en ja gelukkig er is een display aanwezig(zie je op 1 van de plaatjes)
Oh stink, ik heb deze hele reply over het hoofd gezien sorry.BruceLee schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:41:
[...]
komt dus door je keyboard jij schakelt auto !!! dus en dan gaat ie idd te hoog in de toeren en dat is funest
Verwijderd
Verwijderd
Daar hebben we een heel topic voorVerwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:14:
Voor degene die het nog niet wisten.
RFactor is inmiddels te koop / te downloaden
vanaf hun website.
http://www.rfactor.net
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
[ Voor 36% gewijzigd door nils7 op 17-09-2005 23:46 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
?? http://www.m4driving.it/download/9091.htmlTheLemon schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:32:
Weet iemand of er ergens een track te vinden is van Brands Hatch? Lijkt me wel leuk om vast ff te racen voordat de A1GP er volgende week komt. Ik kan zelf niks vinden hier en via Google.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ok bedankt, maar hoe krijg ik hem toegevoegd? Gewoon in de Circuits directory uitpakken is niet genoeg. En in de CTDP mod, als ik add track wil doen, loopt hij vast.
In de map zit een .gdb bestand. Open deze met kladblok. Ga naar Filter. Zet er de desbetreffende mod afkorting achter. Bijvoorbeeld voor Formule 1 2004 van CTDP --> 2004CTDP erachter plakken. Dat zou het moeten doen.TheLemon schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:39:
[...]
Ok bedankt, maar hoe krijg ik hem toegevoegd? Gewoon in de Circuits directory uitpakken is niet genoeg. En in de CTDP mod, als ik add track wil doen, loopt hij vast.
Tja het is jammer dat er voor rFactor nog geen goede F1 mod is,kNarf schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 22:24:
Er zijn nog wel wat leuke mods gereleased recentelijk... vooral F1 Seven is wel de moeite waard. Dus F1C blijft voorlopig nog wel even op m'n HD staan
V8 kan je hier vinden.kNarf schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:39:
Heb 'm wel gedownload maar ik denk niet dat ik hem (net als CTDP05 trouwens) vaak ga spelen. Nu het nieuwe seizoen eraan zit te komen wil ik natuurlijk ook met V8'tjes rijden
[ Voor 6% gewijzigd door Evertt op 08-04-2006 17:14 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja ik.Coldcat schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:25:
Bedankt, misschien kunnen we die saftey car wel gebruiken in onze mod
btw, zijn er nog mensen die hier spelen? Ik heb wel een leuke en vooral gezellige racing leage.
[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 10-04-2006 08:08 ]
In de Map Save staat de map naam Jarno Trulli [RH05] daar zitten goede setups in.seninha schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:39:
Heeft iemand een link naar wat RH2005 set-up's ??
Een kerbstone aan de binnenkant van de bocht neem ik aan?Bolk schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:26:
Nu deze draad toch weer gekicked is kan ik net zo goed er ff een vraagje tussendoor persen
Ik rijd tegenwoordig CTDP en ben begonnen aan het kampioenschap. Ik heb hier op een tijdelijke locatie geen stuurtje en rijd dus met toetsenbord. Nu is dat niet zo'n probleem, maar ik krijg de auto maar niet fatsoenlijk afgesteld.
Ik heb deze matrix gebruikt voor m'n setup: http://ca.geocities.com/cbarnett/SetupMatrix.html
Het probleem is bijv op San Marino. Iedere keer wanneer ik met m'n binnenwiel de kerbstone aanraak ga ik achterstevoren. Soms blijft de auto echt heel erg stabiel in de bocht en kan ik over de kerbs rammen wat ik wil, terwijl een rondje later ik weer achterstevoren sta. Ik heb hele stugge setups gehad, maar ook hele erge losse. Zodra ik de kerb raak krijg ik onbalans. Iemand een idee hoe ik dat gedrag van de auto terug kan brengen?
Met name de eerste bocht, Tamburello. Binnenste kerb meenemen en dan breekt de achterkant gewoon uit. Het is geen vervelend hoge kerb ofzo, en volgens mij kun je 'm gewoon meepakken. Ik ga ff met de roll bar spelen en de voorkant zachter maken. ThnxZamorano schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:53:
[...]
Een kerbstone aan de binnenkant van de bocht neem ik aan?
Ik kan nu heel makkelijk zeggen dat je de kerb dan gewoon niet moet raken.
Heb je het in specifieke bochten op Imola?
Over het algemeen moet een zachtere afstelling dat oplossen, en als het in langzame bochten voorkomt wil het wel eens zijn dat de achterste rollbar te stijf staat afgesteld.
Nee, Sony heeft de licentie gekocht voor de komende zoveel jaar plus de voorgaande jaren tot op een bepaald punt.ge-flopt schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:21:
Maar een F1 Licentie (om een spel er om heen te maken) krijg je toch voor een bepaald jaar (in dit geval had EA het voor 99-02) en kan de FIA wel de licentie aan iemand anders "geven" maar heeft EA toch voor die jaren toch de Licentie.
Weet iemand anders een 2e handsje?
Ehh....zegt de term PlayStation /plee'steesjun/ je iets?kutkip schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:43:
En Sony, wanneer komt die dan met een F1 game?
[ Voor 10% gewijzigd door kutkip op 12-04-2006 23:50 ]
Nee het ligt net iets anders, Sony heeft de exclusieve rechten van 2003 t/m 2007 als ik het goed heb, kan best zijn dat het seizoen 2008 er ook bij zit. Dat houdt niet in dat het nu via Sony loopt, want het is nog steeds de FOA die alles in handen heeft natuurlijk.Zamorano schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:25:
[...]
Nee, Sony heeft de licentie gekocht voor de komende zoveel jaar plus de voorgaande jaren tot op een bepaald punt.
Als je dus nu een F1 spel wilt maken van het jaar 1998, moet je bij Sony aankloppen.
Althans, voor zover ik weet.
We rijden met heel wat hulpfuncties uit behalve de gebruikelijke functies zoals traction control, versnellinghulp en clutch control. Als je op de site wilt zoeken moet je je even registreren en contact met Franklin opnemen. Hij doet er alles aan om je te helpen met wat dan ook. Je kunt een week testen zonder iets te hoeven betalen. Wat mij betreft kun je heel goed rijden met de instellingen.matsume schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:39:
weet iemand wat voor instellingen ze gebruiken bij racingleagueholland?
Ik wil wat oefenen. Ik heb ook al op de site gezocht maar kon niet echt wat vinden.
Ik bedoel dus de instellingen van de moeilijkheid, wat allemaal aan mag en niet, en hoe hoog etc.
Bedankt
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq