F1 Challenge 99-02 & mods - deel 4

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 18.014 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
Denk niet dat dat er ooit komt :)

Trouwens kan je zelf toch gewoon de circuits van Mod naar Mod kopieren ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

P.K. schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:23:
Denk niet dat dat er ooit komt :)

Trouwens kan je zelf toch gewoon de circuits van Mod naar Mod kopieren ? :P
Ik ben lui :+ Nah, voordat ik zometeen allemaal dubbel werk ga doen enzo, dacht ik dat er misschien al ergens een degelijk trackpack was :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

zou iemand voor mij de beste 3 mods op een rijtje kunnen zetten?
ik heb sinds kort F1C :)

[ Voor 76% gewijzigd door RMB op 27-07-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RMB schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:54:
WGTS, ETCC zijn de 2 beste, op 3 kun je Prototype-C, SCC en de V8-mod zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

psies kan je gewoon zelf doen :P ctdp is beter dus je installeerd ctdp en rh en jat alle goeie banen van rh naar ctdp met de ctdp launcher..

of je doet het handmatig ik doe het puu en alleen voor spa 2004 van rh

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:14

DutchDevil79

I race, therfore I am

RMB schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 19:54:
Dat is voor iedereeen verschillend. Ligt er net aan waar je van houdt. Maar de mods die Zamorano geeft zijn wel de beste (aleeen ff RH en CTPD mod erbij) alhoewel ik ze zeker in een andere volgorde zou zetten dan hem. :) :)

Mijn lijstje zou zijn:

- PTC mod
- SCC mod
- ETCC mod
- WGTS mod
- Alfa 147 mod (net uit van makers SCC errug close racing fun)
- V8 mod

En dan zijn er nog 3 mods die nog meoteen uitkomen die als ze goede physics zullen krijgen ook de moeite waard zullen zijn:

- BMW M1 mod
- Fia GT 97 mod
- F1 1974 mod

[ Voor 28% gewijzigd door DutchDevil79 op 28-07-2005 09:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
- ETCC mod
- WGTS mod

die zijn idd erg goed :)

En natuurlijk zoals je zegt ook een F1 Mod, RH04 / CTDP2004 met alle uitbreidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik die ETCC mod vandaan kan halen? Linkje van de startpost doet het namelijk niet en als ik zoek via googlen lijken alle links naar de zelfde url te verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Je kunt hem gewoon op de website van RSR vinden, k heb de link net getest en die doet het prima. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Zamorano op 30-07-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Jammer dat CTDP zo vaak crashed... Net op het moment na het laden van het circuit, nadat Race verschijnt en je normaal je pitbox zou krijgen, knalt ie eruit met een application error...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
pulleke schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 20:44:
Jammer dat CTDP zo vaak crashed... Net op het moment na het laden van het circuit, nadat Race verschijnt en je normaal je pitbox zou krijgen, knalt ie eruit met een application error...

Iemand een idee?
Dat ligt niet aan de mod, ik heb daar nog niemand over gehoord.
Heb je t met elk circuit?
Anders opnieuw installeren op een schone F1C installatie, en anders de mod opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Opnieuw installeren had ik al gedaan.. Daarna na in career mode 5 races gedaan... Geen probleem... De volgende race: weer hetzelfde verhaal: crashed naar de desktop.... Dus ik denk niet dat weer opnieuw installeren de oplossing is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de SCC- Sports Car Challenge mod en die is echt super. Wagens in deze mod zien er zelfs stukken beter uit dan de originele F1 wagens van het spel. Besturing is ook erg goed en er zitten een heleboel wagens in. Echt een aanrader.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

jammer dat er geen f1 2005 versie te vinden is, anders zou het zeker interessant zijn geworden...
(wil namelijk met beide nederlanders rijden :(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
djmantri schreef op zondag 31 juli 2005 @ 18:23:
jammer dat er geen f1 2005 versie te vinden is, anders zou het zeker interessant zijn geworden...
(wil namelijk met beide nederlanders rijden :(
Zijn er wel nog andere Formule 1 spellen die nog worden bijgewerkt naar het nieuwste seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

f1c

zijn gewoon 2005 mods voor in de maak

ctdp in iedergeval !!!

(nee ze wachten niet meer op rfactor )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik heb nu de RH mods geinstalleerd en deze draaien perfect... geen enkele crashes meer.. De CTDP mods doen het dus kennelijk niet zo goed bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-03 11:26
Ik heb al een conversion van de gp4 mod (non-rh). Maar der komt nog een conversion bij.....zeer binnenkort ;)
Nog heel ff w8en dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen is de preview van de Red Bull 2005 on-line verschenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:53:
Ondertussen is de preview van de Red Bull 2005 on-line verschenen!
ziet er allemaal erg goed uit, ik hoop dat rh2005 eerder uitkomt dan die ctdp, want ctdp draait niet bij mij hij start niet door(de ctdp launcher), erg vaag maar niet zo boeiend, ik vind de ingame mod van rh2004 toch beter(vanwege het ingame kiezen van seizoen 2004).

Heb net m`n 1e 2004 seizoen uitgereden en ben 5e geworden, trulli kampioen in de renault, ik was alonso in de renault, ga maar weer een seizoen doen met alonso, had de 1e 4 races veel pech met uitvallen, crashes e.d en de laatste 2 ook.

toch hoop ik dat de 2005 mod nog voor het eind van het seizoen uitkomt.

*edit* met robert doornbos uiteraard!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Dan heb je pech, wan Friesacher reed meer dit seizoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb problemen met de CTDP mod. Ik heb tyre wear x2 staan en fuel consumption op x2 op een 40% race.

Ik begin te rijden, alles gaat goed, na eerste pitstop gaat ook alles goed. Kan lekker meekomen met de kop. En dan ergens halverwege ploft m'n Renault. Het is gewoon altijd zo. Ik weet niet wat ik verkeerd doe, ik heb het toerental teruggeschroefd, radiator vergroot, maar toch houdt de motor het nooit een hele race vol. Echt zwaar frustrerend, en kan maar geen oplossing vinden.

Soms blijft de motor wel hoog in het toerental hangen (traction control) wanneer ik uit accelereer (keyboard rijder hiero :P).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bolk schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:42:
Ik heb problemen met de CTDP mod. Ik heb tyre wear x2 staan en fuel consumption op x2 op een 40% race.

Ik begin te rijden, alles gaat goed, na eerste pitstop gaat ook alles goed. Kan lekker meekomen met de kop. En dan ergens halverwege ploft m'n Renault. Het is gewoon altijd zo. Ik weet niet wat ik verkeerd doe, ik heb het toerental teruggeschroefd, radiator vergroot, maar toch houdt de motor het nooit een hele race vol. Echt zwaar frustrerend, en kan maar geen oplossing vinden.

Soms blijft de motor wel hoog in het toerental hangen (traction control) wanneer ik uit accelereer (keyboard rijder hiero :P).

Iemand een idee?
Waar heb je mechanical failures op staan? Time-scaled ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
zet het eens uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Das nep :P

Zal wel ff testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik vind trouwens singleplayer niet echt leuk omdat ze bv na de start in de 1e bocht allemaal achter elkaar erin gaan
en ze verliezen daar dus veel tijd mee
maar als je de sterkte op een hoger niveau zet doen ze dat nog maar als je een gaatje laat vallen dan haal je ze nooit meer in omdat ze geen fouten meer maken
of heeft iemand daar een mod of iets dergelijks voor gevonden?

en btw weet iemand ook iets tegen het feit dat als het begint te regenen en iedereen gaat naar binnen, hoe je dan nog en fatsoenlijke pistop kunt maken zonder dat iemand je voor je flikker rijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
djmantri schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 00:13:
ik vind trouwens singleplayer niet echt leuk omdat ze bv na de start in de 1e bocht allemaal achter elkaar erin gaan
en ze verliezen daar dus veel tijd mee
maar als je de sterkte op een hoger niveau zet doen ze dat nog maar als je een gaatje laat vallen dan haal je ze nooit meer in omdat ze geen fouten meer maken
of heeft iemand daar een mod of iets dergelijks voor gevonden?

en btw weet iemand ook iets tegen het feit dat als het begint te regenen en iedereen gaat naar binnen, hoe je dan nog en fatsoenlijke pistop kunt maken zonder dat iemand je voor je flikker rijd?
Allemaal beperkingen van het spel. Geloof me, people have tried, maar vooral het 1e bocht AI probleem is een klassieke F1200x/F1C issue en er valt eigenlijk niets aan te doen.
We hopen allemaal dat dit in rF verholpen is, zo te zien lijkt de AI zich daar iig al iets realistischer te gedragen zoals te zien in het laatste filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Het kan wel heel erg verbeterd worden :)
De start zelf ook, de physics zijn gewoon niet ten volle benut.
Ik heb aangepast physics waarin de AI normaal start (dus niet gelijk als de lampen uitgaan, en dat je bij het aanremmen voor de 1e bocht er 10 voorbij gaat.) ook in de 1e ronde kan het allemaal veel aggressiever.

Maar idd, rFactor heeft dat veel beter :)
De AI is een stuk slimmer in dat spel. (standaard iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
P.K. schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:43:
Het kan wel heel erg verbeterd worden :)
De start zelf ook, de physics zijn gewoon niet ten volle benut.
Ik heb aangepast physics waarin de AI normaal start (dus niet gelijk als de lampen uitgaan, en dat je bij het aanremmen voor de 1e bocht er 10 voorbij gaat.) ook in de 1e ronde kan het allemaal veel aggressiever.
En nu komt het..

waar heb je die physics vandaan? Klinkt wel goed :P Of is dat iets voor rh05 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Dat zou je wel willen weten he })

Maar het is nog in ontwikkeling, en moet nog iets verbeterd worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

als het af is kun je het dan meteen hier neerzetten (kan desnoods wel mirror van maken ofzo)

zaten in rfactor btw ook f1 autos? (of desnoods met mod?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Als RH05 uit is komt dat hier wel te staan denk ik ;)

Trouwens in rFactor zitten alleen fictieve f1 autos.
Volgend jaar zullen er ongetwijfeld formule 1 mods beschikbaar zijn voor rFactor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-08 14:16
Zijn er ook bots voor F1Challenge,
Want zit hier lan zou het heel leuk vinden als ik bv met 2 mensen lan doe, dat er meer drivers zijn die door de computer bestuurd worden! ?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
P.K. schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 21:16:
Als RH05 uit is komt dat hier wel te staan denk ik ;)

Trouwens in rFactor zitten alleen fictieve f1 autos.
Volgend jaar zullen er ongetwijfeld formule 1 mods beschikbaar zijn voor rFactor
Gaat rh05 niet (mede) gemaakt worden voor rfactor? Zou jammer zijn.

En kun je ook ff vertellen hoeveel teams "af" zijn? In de gallery zie ik er nog niet veel. Minardi, BAR, RBR en misschien nog een of twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
WDT is al bezig met un mod voor rFactor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Benotti schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 15:06:
[...]

En kun je ook ff vertellen hoeveel teams "af" zijn? In de gallery zie ik er nog niet veel. Minardi, BAR, RBR en misschien nog een of twee.
Volgens mij niet.

Overigens denk ik dat ze alle teams al wel af hebben kwa shape etc, misschien zijn ze nog aan het finetunen maar ik denk dat we binnenkort wel met de 2005 versie kunnen gaan racen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Bolk schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:42:

Iemand een idee?
komt dus door je keyboard jij schakelt auto !!! dus en dan gaat ie idd te hoog in de toeren en dat is funest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Benotti schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 15:06:
[...]

RH05 is op dit moment in ontwikkeling voor F1c, en komt daarvoor iig uit, offie voor rF komt is nog een beetje de vraag, ligt er aan wanneer rF komt.
Het grootste probleem wordt de circuits, natuurlijk kunnen we circuits die we zelf gemaakt hebben wel overzetten en dan aanpassen zodat alle rF 'goodies' gebruikt worden, maar dan blijven er nog altijd een heleboel banen over die we niet hebben.
En aangezien de kwaliteit van de standaard F1c banen niet al te geweldig is, is het beter om vanaf nul te beginnen ipv ze te converten, dat zal niet alleen realistischere banen opleveren, maar ook betere aangezien we de mogelijkheden van rF dan ten volle benutten. (om dan nog maar te zwijgen of we van EA uberhaupt die banen wel mogen gebruiken)

Hoeveel teams er af zijn kan ik niet zeggen :P
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je als "af" beschouwd, een auto bestaat uit 4 shapes met verschillende hoeveelheid detail (LODs), het kost best wat tijd om die allemaal te maken.
f1fr33k schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 15:09:
WDT is al bezig met un mod voor rFactor >:)
WDT is bezig met het maken van de wagens, net zoals RH en CTDP daarmee bezig zijn.
Het enige verschil is dat RH en CTDP eerst voor F1c uitkomen, en WDT niet.
Trouwens zullen hun ook tegen het probleem van de circuits aanlopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Vorig jaar was de eerste release van rh04 20 augustus iirc. Waarom heb ik het gevoel dat we dit jaar nog een stuk langer moeten wachten? :P

Ik heb iig gehoord dat het niet al te lang meer zal duren voordat ctdp komt met hun eerste release, dus dat is mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik wacht liever nog een paar dagen op Rfactor om eerlijk te zijn :P

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Alleen wat me opviel bij het laatste filmpie van rfactor met formula auto's is dat er geen displays waren bij het stuur :| . Maar goed daar zal de mod community vast wel wat aan doen. Gevoel van snelheid zag er in ieder geval echt super uit.

• Zamorano
  • Niet online
Nou zo te horen zal ISI ook wel veel blijven updaten met rF, dat met die display's komt dus wel goed denk ik.

• P.K.
Misschien werken die niet bij de replays, maar wel gewoon in game.
Bij F1c waren er ook een aantal dingen die niet werkten bij het afspelen van een replay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Autosimsport issue 8 is uit met een review van rFactor en het scoort maar liefs 94%. Als ik het zo lees, gaat rFactor misschien toch wel de beste racesim op het moment worden, maar goed de tijd zal het leren i guess. In ieder geval waren ze (ook) erg onder de indruk van de formule 1 auto's, en ja gelukkig er is een display aanwezig ;) (zie je op 1 van de plaatjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Ooh ja 94% met een Gold Label Award!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wakkaman schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:03:
Autosimsport issue 8 is uit met een review van rFactor en het scoort maar liefs 94%. Als ik het zo lees, gaat rFactor misschien toch wel de beste racesim op het moment worden, maar goed de tijd zal het leren i guess. In ieder geval waren ze (ook) erg onder de indruk van de formule 1 auto's, en ja gelukkig er is een display aanwezig ;) (zie je op 1 van de plaatjes)
We hebben ook een rFactor topic hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

BruceLee schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:41:
[...]

komt dus door je keyboard jij schakelt auto !!! dus en dan gaat ie idd te hoog in de toeren en dat is funest
Oh stink, ik heb deze hele reply over het hoofd gezien sorry.

De Mclaren houdt het wel een hele race vol, de Renault dus niet, ik rijd dan maar gewoon met the Iceman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al meer bekend over RH2005 of een andere mod? wel raar want 2005 is al bijna afgelopen, hopelijk hebben ze 2006 sneller af, hoewel dit spel voor het jaar 2006 toch echt te oud begint te worden.

Dan maar hopen op een waardige vervanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
ik ben eigenlijk benieuwd of die 2005 mod ook komt voor rFactor, dan pas ga ik tot aankoop over van het betreffende spel.
maar 2006 zal idd denk alleen maar voor rFactor verschijnen.

ik dacht dat er btw een nieuwe startpost gemaakt zou worden voor dit spel?
of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
CTDP en RH 2005 komen allebei nog voor F1C, dat zal niet zo lang meer duren. Voorzover ik weet komt in ieder geval CTDP2005 ook nog uit voor rFactor maar aangezien ze daarvoor daadwerkelijk alle tracks moeten maken/converten zal dat nog wel een tijd duren.

Verwijderd

Voor degene die het nog niet wisten.

RFactor is inmiddels te koop / te downloaden
vanaf hun website.

http://www.rfactor.net

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 11:14:
Voor degene die het nog niet wisten.

RFactor is inmiddels te koop / te downloaden
vanaf hun website.

http://www.rfactor.net
Daar hebben we een heel topic voor ;) [rml][ PC] rFactor "The Future of Race Simulation"[/rml]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:05
Er is een 2005 Mod al uit (enkel auto's en coureurs). kijk eens op www.m4driving.it en surf dan naar de mods van F1c dan kan je hem daar vinden!

edit:

Download CarSet 2005

[ Voor 36% gewijzigd door nils7 op 17-09-2005 23:46 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Weet iemand of er ergens een track te vinden is van Brands Hatch? Lijkt me wel leuk om vast ff te racen voordat de A1GP er volgende week komt. Ik kan zelf niks vinden hier en via Google.

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:05
TheLemon schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:32:
Weet iemand of er ergens een track te vinden is van Brands Hatch? Lijkt me wel leuk om vast ff te racen voordat de A1GP er volgende week komt. Ik kan zelf niks vinden hier en via Google.
?? http://www.m4driving.it/download/9091.html

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• f1fr33k
Het zou wel vet zijn als er mensen waren die zich interesseerden om een A1 GP mod te maken. Dat zou voor bijna ieder land heel leuk zijn. Der doen heel veel landen mee, dus dat zou heeeeeeel erg aantrekkelijk zijn, en het is een leuke klasse om te zien. Dat is GP2 ook wel, maar toch weer iets anders.....

• kNarf_
Volgens mij heb ik al ergens wat renders gezien van een A1 carmodel, maar die is dan natuurlijk voor rFactor en niet F1C.

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
ja, klopt... www.3d-driven.com was daar mee bezig, maar sinds vanochtend is zowel de link als het stukje over A1GP op "hun" rsc-forum weggehaald, ziet er slecht uit dus :/

• kNarf_
Net even op RSC gekeken, er is een topic over maar men doet er nogal vaag over. Maar het lijkt me niet dat de A1 GP organisatie moeilijk gaat doen over een mod vanwege 'legal issues' aangezien mijn indruk tot nu toe is dat ze heel erg positief tegenover de fans staan. Maar binnenkort horen we er meer over :)

• TheLemon

TheLemon

Ok bedankt, maar hoe krijg ik hem toegevoegd? Gewoon in de Circuits directory uitpakken is niet genoeg. En in de CTDP mod, als ik add track wil doen, loopt hij vast.

• f1fr33k
TheLemon schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:39:
[...]

Ok bedankt, maar hoe krijg ik hem toegevoegd? Gewoon in de Circuits directory uitpakken is niet genoeg. En in de CTDP mod, als ik add track wil doen, loopt hij vast.
In de map zit een .gdb bestand. Open deze met kladblok. Ga naar Filter. Zet er de desbetreffende mod afkorting achter. Bijvoorbeeld voor Formule 1 2004 van CTDP --> 2004CTDP erachter plakken. Dat zou het moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Hmm, ik zie geen gdb-bestand voor Brands Hatch. Het is ook maar 5 MB in totaal, de folder met allerlei BMP's etc. die bij elk circuit erbij staat, zit niet in de gedownloade zip.
Zou dat soms missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Ja, dat denk ik wel. Heb je .mas betanden in het circuit staan? Zo niet, dan heb je geen volledige versie.....

• TorpedoX_88
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:24
Weet iemand toevallig welke poorten je van je router moet openzetten om een serverd te draaien waar anderen ook op kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Wow, hier is al lang nix gezegd.....Is er een nieuw topic over f1challenge ofzo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
rFactor en GTL zijn uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Er zijn nog wel wat leuke mods gereleased recentelijk... vooral F1 Seven is wel de moeite waard. Dus F1C blijft voorlopig nog wel even op m'n HD staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
kNarf schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 22:24:
Er zijn nog wel wat leuke mods gereleased recentelijk... vooral F1 Seven is wel de moeite waard. Dus F1C blijft voorlopig nog wel even op m'n HD staan :)
Tja het is jammer dat er voor rFactor nog geen goede F1 mod is,

of ik kruip nu echt onder een steen vandaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Neej, je kruipt niet onder een steen uit ;)
Ik werk nu samen met Mak-Racing. Ze zijn bezig met de 1950-2005. Ja dat lees je goed, 56 seizoenen!! Hoop dat het wat word, en dat ie snel klaar is voor jullie :D

Maar die Seven mod is gewoon helemaal te wauw :D
Egt goed, en gewoon tof om mee te racen. Enige nadeel is dat systeem van die banen. Trage banen apart etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Op 26 november is de basis ctdp versie van 2005 beschikbaar gekomen. Check http://www.f1gaming.de/?r...ads&action=details&id=369 of de ctdp homepage http://racingmag.gamesurf.tiscali.de/ctdp/ voor meer info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Heb 'm wel gedownload maar ik denk niet dat ik hem (net als CTDP05 trouwens) vaak ga spelen. Nu het nieuwe seizoen eraan zit te komen wil ik natuurlijk ook met V8'tjes rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:46
kNarf schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:39:
Heb 'm wel gedownload maar ik denk niet dat ik hem (net als CTDP05 trouwens) vaak ga spelen. Nu het nieuwe seizoen eraan zit te komen wil ik natuurlijk ook met V8'tjes rijden ;)
V8 kan je hier vinden.
http://forum.rscnet.org/s...t=215729&highlight=engine

De 2006 wagens kan je op deze site vinden.
http://www.csabaoldala.atw.hu/season.html

klikken op A carset már letölthetö!

[ Voor 6% gewijzigd door Evertt op 08-04-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Laatst online: 23:16

Coldcat

HODL

Bedankt, misschien kunnen we die saftey car wel gebruiken in onze mod :D

btw, zijn er nog mensen die hier spelen? Ik heb wel een leuke en vooral gezellige racing leage.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Coldcat schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 21:25:
Bedankt, misschien kunnen we die saftey car wel gebruiken in onze mod :D

btw, zijn er nog mensen die hier spelen? Ik heb wel een leuke en vooral gezellige racing leage.
Ja ik.
Geef maar de link altijd leuk een racing leage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

http://www.racingleageholland.nl of http://www.rlh.nl.tt

Tijdens de trainingen en na de race hangt er altijd een gezellige sfeer maar tijdens de races gaat het er hard aan toe. Kom maar eens kijken, F1 Challenge is nog altijd een heel goed spel. Vooral met een goede mod is er wat van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Traguardo, nu de belangrijkste vraag... is jullie league gratis? Ik vraag dit omdat ik beetje zoekend ben en het niet kon terugvinden op jullie site. Mail me maar even, heb wel interesse :)

PS: je zal bedoelen: www.racingleagueholland.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
En we hebben ook deze
http://www.dutchf1racers.be/
Waar ik nu in racet.
Is helemaal gratis.
Is een spel met zelfgemaakte wagens.

Volgende week zondag wordt er een race gereden in Sepang.
De 4de race van dit seizoen.
Er zijn op dit moment 2 plaatsen vrij dus je moet er snel bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Heeft iemand een link naar wat RH2005 set-up's ??

Sinds ik deze mod geinstalleerd heb krijg ik met geen mogelijkheid mn wagen goed (maakt niet uit welke ik gebruik).
OPm een voorbeeld te geven, als ik over een curbstone ga dan gaat mn achterkan gegarandeerd om, of als ik in een bocht het gas er even af haal ook om :(
Wordt er echt gek van.
In RH2004 had ik daar geen last van. En als ik een van mn oude set-up's gebruik dan gaat dat niet goed.
Daarom deze request.
Moet wel zeggen dat ik geen wizard ben in set-up's maken. Normaal neem ik de standaard en pas hem een beetje aan. Dit werkte tot de 2004 mod altijd goed, maar nu dus niet meer.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb hem ook maar wwer eens geinstalleerd. Ik heb ook de ctpd 2005 mod erop, plus de servicepack, plus een trackpack 2005 RH.

Maar ik wordt toch steeds overal gekickt, omdat ik niet het goeie spul erop heb gezet.

Wie kan mij vertellen wat je nou precies moet installeren om bij de meeste servers alles goed te hebben?

Want ik zie door de nbomen het bos niet meer.

edit: geregistreerd bij racing league holland, ff wachten op een wachtwoord en het gas kan erop.

[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 10-04-2006 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Onze league kost wel wat maar dat is puur om de kosten te drukken van de server. Rijden met 22 man tegelijk is natuurlijk veel leuker. Daarvoor heb je wel een server nodig met een snelle verbinding.

Ik weet niet precies welke mod je moet installeren met RH05 maar volgens mij heb je een base, hotfix en trackpack nodig om het goed werkende te krijgen. Verder is racen in openbare rooms vaak niet leuk, je kent de mensen niet en je hebt meer lag dan je lief is. Ook wordt er vaak niet serieus geraced.

Dan nog het laatste puntje, de set-ups. RH05 heeft minder downforce dus zul je meer grip moeten zetten op de achterkant anders verlies je hem te snel. Vering lager zetten wil ook wel wat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
seninha schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:39:
Heeft iemand een link naar wat RH2005 set-up's ??
In de Map Save staat de map naam Jarno Trulli [RH05] daar zitten goede setups in.
Kopieer deze setup naar jou map naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Nu deze draad toch weer gekicked is kan ik net zo goed er ff een vraagje tussendoor persen :P

Ik rijd tegenwoordig CTDP en ben begonnen aan het kampioenschap. Ik heb hier op een tijdelijke locatie geen stuurtje en rijd dus met toetsenbord. Nu is dat niet zo'n probleem, maar ik krijg de auto maar niet fatsoenlijk afgesteld.

Ik heb deze matrix gebruikt voor m'n setup: http://ca.geocities.com/cbarnett/SetupMatrix.html

Het probleem is bijv op San Marino. Iedere keer wanneer ik met m'n binnenwiel de kerbstone aanraak ga ik achterstevoren. Soms blijft de auto echt heel erg stabiel in de bocht en kan ik over de kerbs rammen wat ik wil, terwijl een rondje later ik weer achterstevoren sta. Ik heb hele stugge setups gehad, maar ook hele erge losse. Zodra ik de kerb raak krijg ik onbalans. Iemand een idee hoe ik dat gedrag van de auto terug kan brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bolk schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:26:
Nu deze draad toch weer gekicked is kan ik net zo goed er ff een vraagje tussendoor persen :P

Ik rijd tegenwoordig CTDP en ben begonnen aan het kampioenschap. Ik heb hier op een tijdelijke locatie geen stuurtje en rijd dus met toetsenbord. Nu is dat niet zo'n probleem, maar ik krijg de auto maar niet fatsoenlijk afgesteld.

Ik heb deze matrix gebruikt voor m'n setup: http://ca.geocities.com/cbarnett/SetupMatrix.html

Het probleem is bijv op San Marino. Iedere keer wanneer ik met m'n binnenwiel de kerbstone aanraak ga ik achterstevoren. Soms blijft de auto echt heel erg stabiel in de bocht en kan ik over de kerbs rammen wat ik wil, terwijl een rondje later ik weer achterstevoren sta. Ik heb hele stugge setups gehad, maar ook hele erge losse. Zodra ik de kerb raak krijg ik onbalans. Iemand een idee hoe ik dat gedrag van de auto terug kan brengen?
Een kerbstone aan de binnenkant van de bocht neem ik aan?

Ik kan nu heel makkelijk zeggen dat je de kerb dan gewoon niet moet raken. ;)

Heb je het in specifieke bochten op Imola?
Over het algemeen moet een zachtere afstelling dat oplossen, en als het in langzame bochten voorkomt wil het wel eens zijn dat de achterste rollbar te stijf staat afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Zamorano schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:53:
[...]

Een kerbstone aan de binnenkant van de bocht neem ik aan?

Ik kan nu heel makkelijk zeggen dat je de kerb dan gewoon niet moet raken. ;)

Heb je het in specifieke bochten op Imola?
Over het algemeen moet een zachtere afstelling dat oplossen, en als het in langzame bochten voorkomt wil het wel eens zijn dat de achterste rollbar te stijf staat afgesteld.
Met name de eerste bocht, Tamburello. Binnenste kerb meenemen en dan breekt de achterkant gewoon uit. Het is geen vervelend hoge kerb ofzo, en volgens mij kun je 'm gewoon meepakken. Ik ga ff met de roll bar spelen en de voorkant zachter maken. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 22:53
Even een vraagje. Heeft iemand deze game ergens zien liggen voor een laag prijsje? Ik zoek hem al eventjes maar nog nergens kunnen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Volgens mij is dat spel al ruim twee jaar uit de schappen ;)

Vraag me niet waarom maar het is zo, en ik zat er dus net naast :? Dat is dus het vervelende met oude spellen als ze niet meer te krijgen zijn, dan moet je het op een creatieve manier zien te doen, check Marktplaats eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Het spel is uit de handel genomen toen EA de F1 licensie verloor aan Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 22:53
Maar een F1 Licentie (om een spel er om heen te maken) krijg je toch voor een bepaald jaar (in dit geval had EA het voor 99-02) en kan de FIA wel de licentie aan iemand anders "geven" maar heeft EA toch voor die jaren toch de Licentie.
Weet iemand anders een 2e handsje? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
ge-flopt schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:21:
Maar een F1 Licentie (om een spel er om heen te maken) krijg je toch voor een bepaald jaar (in dit geval had EA het voor 99-02) en kan de FIA wel de licentie aan iemand anders "geven" maar heeft EA toch voor die jaren toch de Licentie.
Weet iemand anders een 2e handsje? :'(
Nee, Sony heeft de licentie gekocht voor de komende zoveel jaar plus de voorgaande jaren tot op een bepaald punt.

Als je dus nu een F1 spel wilt maken van het jaar 1998, moet je bij Sony aankloppen.

Althans, voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En met 'de komende jaren' bedoelen we dus.... tot eind 2008! :'(

Stiekem hoop ik ergens dat ene dhr. Crammond zich weer in zijn donkere kantoor heeft opgesloten om in kwartaal 1 van 2009 met een allesverpulverend spel op de proppen te komen, nou ja wie weet. Gatver wat heb ik een hekel aan dat getrut met die licenties, sorry dat ik me even laat gaan :(

@ Ge-flopt: ik heb even voor je rondgezocht, en het dichtstbijzijnde exemplaar dok je meer dan €19.45 voor volgens eBay en mag je hem ophalen in Verenigd Koninkrijk. Fat chance dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wij hebben nog exemplaren liggen. Neem contact met me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
En Sony, wanneer komt die dan met een F1 game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
kutkip schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:43:
En Sony, wanneer komt die dan met een F1 game?
Ehh....zegt de term PlayStation /plee'steesjun/ je iets? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Laatst online: 13-09 08:27
Alleen voor de PS2 weer zeker? :(

[ Voor 10% gewijzigd door kutkip op 12-04-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja, maar het is toch van die arcade-meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 14-09 21:45
weet iemand wat voor instellingen ze gebruiken bij racingleagueholland?
Ik wil wat oefenen. Ik heb ook al op de site gezocht maar kon niet echt wat vinden.
Ik bedoel dus de instellingen van de moeilijkheid, wat allemaal aan mag en niet, en hoe hoog etc.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Zamorano schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:25:
[...]

Nee, Sony heeft de licentie gekocht voor de komende zoveel jaar plus de voorgaande jaren tot op een bepaald punt.

Als je dus nu een F1 spel wilt maken van het jaar 1998, moet je bij Sony aankloppen.

Althans, voor zover ik weet.
Nee het ligt net iets anders, Sony heeft de exclusieve rechten van 2003 t/m 2007 als ik het goed heb, kan best zijn dat het seizoen 2008 er ook bij zit. Dat houdt niet in dat het nu via Sony loopt, want het is nog steeds de FOA die alles in handen heeft natuurlijk. :)
Geen enkel ander bedrijf kan dus een spel uitbrengen met een van die 5 seizoenen erin, want Sony heeft immers de rechten.

EA heeft rechten gekocht (niet exclusief) van 99 t/m 2002, als ze willen kan EA nu weer een spel uitbrengen met de seizoenen 99 t/m 02, maar daar zit behalve een paar fanatieke gamers, natuurlijk niemand op te wachten.

Als EA weer een F1 Game wil maken van een seizoen vóór 1999, of na 2007 (al is dat nu erg moeilijk :P ) , moeten ze gewoon aankloppen bij de FOA.
Sony zal ongetwijfeld een optie hebben bedongen oid, zodat ze het contract na 2007 kunnen continueren. Al is het natuurlijk te hopen dat er geen exclusieve rechten meer worden verkocht, dat is nooit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

matsume schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:39:
weet iemand wat voor instellingen ze gebruiken bij racingleagueholland?
Ik wil wat oefenen. Ik heb ook al op de site gezocht maar kon niet echt wat vinden.
Ik bedoel dus de instellingen van de moeilijkheid, wat allemaal aan mag en niet, en hoe hoog etc.

Bedankt
We rijden met heel wat hulpfuncties uit behalve de gebruikelijke functies zoals traction control, versnellinghulp en clutch control. Als je op de site wilt zoeken moet je je even registreren en contact met Franklin opnemen. Hij doet er alles aan om je te helpen met wat dan ook. Je kunt een week testen zonder iets te hoeven betalen. Wat mij betreft kun je heel goed rijden met de instellingen.

Ik denk dat er geen nieuwe F1 game gaat uitkomen zolang ze niet de volledige rechten hebben. Veel mensen zijn overgestapt naar Rfactor, ik denk niet dat je hun snel terrugkrijgt. daarnaast in het intressevak met betreft F1 games heel erg klein.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste