F1 Challenge 99-02 & mods - deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 18.017 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik ben eerlijkgezegd benieuwd of er (al) (gloed)nieuwe soundpackages zijn voor F1 Challenge 99-02.
Immers... het spijt me wel maar het belangrijkste speerpunt van F1C (namelijk het geluid) begint me toch een kléin beetje de keel uit te hangen.

Wat zou het namelijk heeeeeeeeeerlijk zijn om rond te rijden met bijvoorbeeld een Season 2004-mod + het fantastische geluid van een jankende Ferrari 053-motor in de morgen :9~ Weet iemand hier iets over? Tip? Bring it on, I can't wait! :*)

(PS: Ik zie het net pas, 400e post in dit fantastische topic! O+ Hulde daarvoor mannen _/-\o_ >:) Overigens, just a hint, maar zou het niet eens tijd worden voor óf een nieuw deeltje, óf een gigantische update van de TopicStart? :9 )

[ Voor 26% gewijzigd door Jejking op 30-04-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jejking schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 12:46:
(PS: Ik zie het net pas, 400e post in dit fantastische topic! O+ Hulde daarvoor mannen _/-\o_ >:) Overigens, just a hint, maar zou het niet eens tijd worden voor óf een nieuw deeltje, óf een gigantische update van de TopicStart? :9 )
F1C is een beetje een aflopend verhaal.
Alle nieuwe mods zijn in de maak voor rFactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

HoHoHo :P

f1c is uber(met mods) this zo jmmr dat niemand ctdp 2004 goed heeft gebprobeert alle hulp uit ook tc !
en de nieuwste versie werkt perfect !

2004rh 1.5 is nog steeds rommel speelt zo nep als wat maar toch spelen de meeste dat :/ erg jmmr

het ziet er zeker neit minder uit als gtr ik vind zelfs beter en de gameplay is echt fantastisch we zouden met een groep een ctdp league moeten starten ik heb er wel zin in :D

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/sebastiansk/ctdp.jpg

http://racingmag.gamesurf.tiscali.de/ctdp/
daar kan je het halen als je geintereseert bent
eerst de conversionpack instaleren naarna de basic daarna tracppack, daarna expesionpack
en spele maar })

[ Voor 51% gewijzigd door BruceLee op 30-04-2005 13:13 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
F1C is wat mij betreft nog niet dood, ik speel nu de hele week al CTDP 2004 op Imola, blijft leuk. Voor het geluid gebruik ik de internals van RH2004 en de externals van CTDP 1998 wat toch zeer goed klinkt :)
En er komen nog een aantal leuke mods zoals WGTS, Champcar, F1 74/75 en de 2005 F1 mods. rFactor zal nog wel een tijdje duren voordat die uit is laat staan voordat de eerste (F1) mods daarvoor zijn uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-03 11:26
Ze zijn bezig met F1 mods for rFactor. Er is al een demo, en op basis hiervan zijn ze mods aan het maken. 2005 is al in de maak!!

Wat betreft F1C, CTDP is altijd al beter geweest. RH is voor mensen die het voor de lol spelen, CTDP voor de betere pc-gebruikers en de geavanceerde gebruikers. Ik prefereer CTDP ook!! :D

RH is wat dat betreft ook ingewikkeld met installs, het heeft minstens 15 .exe's, nu al! Het is nu nog niet klaar. CTDP nog maar 3. Altijd met RH heb je mismatches, met CTDP niet. Zo kan ik vele voordelen noemen van CTDP. Onder het rijden als je dan switcht tussen de auto's zijn de sturen allemaal te zien en niet hetzelfde, bij RH zijn ze allemaal gelijk (behalve je eigen).

Daarom moet iedereen kiezen voor CTDP. RH kan me de kont roesten :P

Mzzlssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
f1fr33k schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 20:48:
Onder het rijden als je dan switcht tussen de auto's zijn de sturen allemaal te zien en niet hetzelfde, bij RH zijn ze allemaal gelijk (behalve je eigen).
Das een kwestie van een .gen bestandje editen, kun je dus zo veranderen als je dat zou willen. Bij RH hebben ze daar voor gekozen omdat dat frames scheelt en die hele mod is sowieso framerate vriendelijker dan CTDP.
Beide mods hebben hun voor- en nadelen maar mijn voorkeur gaat momenteel ook wel uit naar CTDP. Echter vind ik je kritiek op RH wel een beetje ongenuanceerd, Ralph en co. draaien al jaren mee in de modscene en leveren altijd weer zeer goed werk en ik hoop dat ze dat ook nog lang zullen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Nou bij mij werkt dat hele CDTP totaal niet!,
daarom draai ik RH2004 ik vind het best goed!

Als ik mijn (legale) versie installeer,en direct daarna het cdtp draai werkt het hele spel direct niet meer,
met RH2003 en 4 is dat wel, daarom voor mij RH :)

niets ten nadele van CDTP :), zou et graag een keer testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
f1fr33k schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 20:48:
Ze zijn bezig met F1 mods for rFactor. Er is al een demo, en op basis hiervan zijn ze mods aan het maken. 2005 is al in de maak!!

Wat betreft F1C, CTDP is altijd al beter geweest. RH is voor mensen die het voor de lol spelen, CTDP voor de betere pc-gebruikers en de geavanceerde gebruikers. Ik prefereer CTDP ook!! :D

RH is wat dat betreft ook ingewikkeld met installs, het heeft minstens 15 .exe's, nu al! Het is nu nog niet klaar. CTDP nog maar 3. Altijd met RH heb je mismatches, met CTDP niet. Zo kan ik vele voordelen noemen van CTDP. Onder het rijden als je dan switcht tussen de auto's zijn de sturen allemaal te zien en niet hetzelfde, bij RH zijn ze allemaal gelijk (behalve je eigen).

Daarom moet iedereen kiezen voor CTDP. RH kan me de kont roesten :P

Mzzlssssss
wat een gezwets in de ruimte... |:(
Er zijn bij RH drie installers, net zoveel als bij CTDP.
Dat van mismatches is ook zwaar overdreven, trouwens komt er alleen nog een trackpack aan voor RH (wat bij CTDP ook zo is ;) )
Laat iedereen lekker zelf kiezen wattie wil, het zijn twee totaal verschillende mods, gemaakt vanuit twee totaal verschillende standpunten. Waarschijnlijk is het enige raak vlak dat het F1-mods zijn voor het zelfde spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:43
Ik heb ook RH2004 geinstaleerd, ziet er helemaal niet verkeerd uit. Iemand nog leuke leagues of competities waar ik me in kan schrijven? Nederlands of Belgisch ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Weet iemand btw hoe je het draaien van de helmen kunt veranderen. Bijvoorbeeld bij DTM dat er de koppen niet meedraaien in een bocht. Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Wie weet hoe die launch control werkt? Ik probeer verschillende dingen, maar ik merk geen verschil wanneer ik die knop indruk of ingedrukt blijf houden. Hij zou toch ook automatisch moeten opschakelen zolang ik die knop ingedrukt hou?

Verder moet ik zeggen dat de handling van de ctdp mod veel beter/natuurlijker is dan bij het origineel. Bij het originele spel wanneer je in een spin komt en je laat het gas los en gaat sturen, zoals het hoort, blijft hij altijd vrolijk door spinnen, je stuurbewegingen hebben totaal geen effect. Bij de ctdp mod, kun je je nog redden uit een spin door goed te sturen.

By the way: ik krijg al dagen die trackpack van CTDP niet gedownload, link geeft een time-out, en ik kan nergens een mirror vinden. Kan iemand me misschien aan die 2004 track pack helpen?

[ Voor 15% gewijzigd door TheLemon op 01-05-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Launchcontrol in F1 Challenge? Simpel...

Auto stilzetten, dan de '/' ingedrukt houden ('/' is de standaard, anders even kijken bij controls bij Launch Control), er gaan dan een aantal toerenlampjes systematisch aan en uit. Gas geven (hoor je monotoon gezoem), en '/' loslaten op het moment dat je weg wilt... Hatsa!

Easy as pie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Heel even wat anders, stél dat...

1) Ik pak een microfoon
2) Ik start een onboard-F1-filmpje
3) Ik maak een aantal geluidsbestanden aan met dezelfde bestandsnaam als de geluiden in de F1C-map, en zet hier de geluiden in die ik opgenomen heb
4) Ik vervang de bestanden in de F1C-map door mijn zelfgemaakte...

Zou ik dan nu mijn eigen soundmixshow hebben met het geluid van bv. een Ferrari 053-motor in F1C?
Het idee lijkt me namelijk GIGA-aantrekkelijk! O+ :7

[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 01-05-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Dat kan ja, het is alleen verschrikkelijk moeilijk om het goed te krijgen. Ik heb het ook wel eens geprobeerd maar dat werd niks. Je moet dus van verschillende toerenaantallen (idle, laag, middel, hoog, max) geluiden hebben en dan moet het ook nog goed in elkaar overlopen, daarvoor moet je nog met cijfers aan de slag in het .sfx bestand.
En als je het een beetje goed wilt laten klinken moet je ook eigenlijk met verschillende geluidslagen werken anders klinkt het heel iel, weinig bas enzo. Ik zou er eigenlijk niet aan beginnen tenzij je heel veel ervaring hebt met geluidsbewerkingprogramma's.
Ik zou trouwens geen microfoon gebruiken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door kNarf_ op 01-05-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Kan iemand verklaren waarom mijn auto om de haverklap compleet stilvalt met die CTDP mod? Ik heb de indestructible-hulp aan staan, dus een opgeblazen motor lijkt me sterk, ik heb de rpm-limiter voor de zekerheid al zo laag mogelijk gezet.

De motor valt gewoon helemaal uit, na een rondje of een paar rondjes testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
TheLemon schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:10:
Kan iemand verklaren waarom mijn auto om de haverklap compleet stilvalt met die CTDP mod? Ik heb de indestructible-hulp aan staan, dus een opgeblazen motor lijkt me sterk, ik heb de rpm-limiter voor de zekerheid al zo laag mogelijk gezet.

De motor valt gewoon helemaal uit, na een rondje of een paar rondjes testen.
Benzine op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Nee, ook niet er zit af en toe nog voor 10 rondjes benzine in. Vallen mechanical failures soms niet onder "indestructible"?

[ Voor 33% gewijzigd door TheLemon op 02-05-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Laatst online: 02-07-2023
Misschien de koppeling indrukken als je stilstaat? Of zet koppelingshulp aan, of schakelhulp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

wrom je motor uit valt ( geen koppeling hulp :P )

zulle we is met wat tweakers gaan ctdpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ja ik heb clutch al op automatisch staan (hendels te weinig aan mijn stuurtje helaas). Schakelen is het probleem ook niet volgens mij, want zelfs in N krijg ik geen enkele reactie meer op mijn gaspedaal. Ik zal mechanical failures eens helemaal uitzetten, misschien helpt dat.

Ja online racen lijkt me op zich leuk, moet nog wel flink oefenen alleen in netjes inhalen, meestal ram ik die AI gasten per ongeluk van de baan, maar die sturen dan ook wel ontzettend dom in vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Laatst online: 02-07-2023
En bovendien remmen ze altijd te vroeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Zo, WGTS, de enige échte opvolger van GTR2002 is dan eindelijk gereleased.
Mirrors staan op http://www.rsr-forum.net

Eerste indruk is behoorlijk goed, vooral grafisch doet het niet veel onder voor GTR. Zeker het proberen waard dus en het is maar 500 mb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel momenteel met een Logitech® Precision gamepad. Alleen ik heb een probleempje met het sturen. Hij stuurt in dit spel veels te snel naar links en naar rechts. Op het rechte stuk is hij haast niet meer te houden. Wat moet ik instellen dat hij geleidelijk stuurt en niet meteen naar links of rechts zwenkt. Het gas en remmen gaat wel geleidelijk. Plz help. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Laatst online: 21:43
kNarf schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:06:
Zo, WGTS, de enige échte opvolger van GTR2002 is dan eindelijk gereleased.
Mirrors staan op http://www.rsr-forum.net

Eerste indruk is behoorlijk goed, vooral grafisch doet het niet veel onder voor GTR. Zeker het proberen waard dus en het is maar 500 mb :P
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=205696

Screenshots thread, op sommige screenshots ziet het er goed uit, vooral op die van thunder64, ligt natuurlijk vooral aan de PC maar toch, ziet er goed uit.

Heb nu bijna binnen, kan niet wachten om hem te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 06:44
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 20:15:
Ik speel momenteel met een Logitech® Precision gamepad. Alleen ik heb een probleempje met het sturen. Hij stuurt in dit spel veels te snel naar links en naar rechts. Op het rechte stuk is hij haast niet meer te houden. Wat moet ik instellen dat hij geleidelijk stuurt en niet meteen naar links of rechts zwenkt. Het gas en remmen gaat wel geleidelijk. Plz help. :)
Zet je stuurbeperking eens op 10-12 graden.Misschien moet je nog wel lager.
Afbeeldingslocatie: http://img82.echo.cx/img82/3477/stuurbeperking1br.jpg

Waarschijnlijk staat het bij jou in het engels.
Ik speel namelijk met onze eigen League Mod.
www.dutchracingleague.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
De eerste render van een RH05 auto valt te bekijken op http://www.racingrenders.com/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ja erg mooi, maar die kwaliteit krijg je ingame nooit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Ja dat klopt. Daarom noemen ze het ook renders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik dacht er nog even aan om die website hier te posten, toch maar niet gedaan omdat het niet super-ontopic is... maar dan wel héél knap gedaan! :*) *kwijlt :9~ * Ben benieuwd hoe lang ze daarmee bezig zijn geweest B) .

Overigens (ook niet erg ontopic, maar goed 8) ), het zou me wel mégagaaf lijken, F1 Challenge 99-02 in DirectX9-modus, Pixelshader 2.0B / 3.0, HDR, und so weiter! Of is dit nu weer teveel toekomstmuziek? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Die toekomst is dus rFactor :o F1 Challenge op alle punten beter waaronder DX9 graphics. Komen ook wel F1 mods voor en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Kijk ff in rFactor topic, daar had ik een link gepost naar een filmpje van rFactor met formule wagens ;)
Ziet er erg vet uit, hopelijk komt ie ergens deze zomer uit, dan kenne we weer ff vooruit, F1c is nu wel aardig aan het dood bloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er dedicated server bestanden zijn voor f1 challenge?
Ik lees wel iets in dit forum over het feit dat rFactor dit ondersteunt oid, maar kun je daarmee ook bv. RH2004 dedicated opzetten of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:39:
Weet iemand of er dedicated server bestanden zijn voor f1 challenge?
Ik lees wel iets in dit forum over het feit dat rFactor dit ondersteunt oid, maar kun je daarmee ook bv. RH2004 dedicated opzetten of?
F1C ondersteunt geen dedicated server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Topicstarter
P.K. schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:03:
Kijk ff in rFactor topic, daar had ik een link gepost naar een filmpje van rFactor met formule wagens ;)
Ziet er erg vet uit, hopelijk komt ie ergens deze zomer uit, dan kenne we weer ff vooruit, F1c is nu wel aardig aan het dood bloeden.
ja idd, Rfactor word zoveeel beter :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, das brak.
Kan dus geen server hosten op server in datacentrum :?
Of is er nog een andere oplossing

ps; weet iemand welke poort f1c gebruikt (server)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
VCDfan schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:23:
[...]

Zet je stuurbeperking eens op 10-12 graden.Misschien moet je nog wel lager.
[afbeelding]

Waarschijnlijk staat het bij jou in het engels.
Ik speel namelijk met onze eigen League Mod.
www.dutchracingleague.nl
Waar heb je deze nederlandse veranderingen gedownt??!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
f1fr33k schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:56:
[...]

Waar heb je deze nederlandse veranderingen gedownt??!!
Ik speel met onze eigen mod die verspreidt is onder de leden die meeracen.
Wat ik wel kan doen is eens vragen aan de modbouwers hoe zij er aan komen.
En misschien hebben ze het zelf wel vertaald maar dat weet ik dus niet.

En anders kom je eens een kijkje nemen op onze site .....Nieuwe rijders zijn welkom ;)

[ Voor 11% gewijzigd door VCDfan op 28-05-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Ik speel nu ook sinds kort dit spel. en dan de 2004 versie op internet, maar ik zie via de ingame browser maar weinig servers.

Spelen er nog gotters, zo ja welke server?

is het alleen mogelijk met de ingame browser online te racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:16

Coldcat

HODL

Ik vind wel een behoorlijk aantal servers alleen is het grootste deel van de servers "niet-join baar". Of er zit een password op of de ping is veel te hoog.

Ik speel meestal wel online met de RH2004 mod. En dan het liefst op Indianapolis alleen zijn daar bijna nooit servers voor.

Volgens mij is het iid alleen mogelijk om via de game een multiplayer game te joinen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

installeerd ctdp is veel beter kwa rijgevoel en alles
ik draai regelmatig ctdp server

binnen kort heb ik 5mbit-down:786k-up

dus als je zin heb laat me het weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel zin :p
ctpd beter dan rh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

misschien wel makkelijk hier mijn msn messenger adres skneo@hotmail.com
de mensen die intresse hebben kunne mij dan adden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
met 786 up kan je denk ik iets van 6-8 mensen hosten. Niet al te veel maar wel leuk voor een paar leuke races. (in de league waar ik race, waren we vorig jaar nog wel eens met volle grids (100mbit server ;)), dat was echt lijp, helaas loopt het nu wat terug... ligt denk ik aan het spel, f1c is gewoon oud aan het worden)

Helaas doe ik bijna geen CTDP, anders had ik wel ff meegedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:16

Coldcat

HODL

iid f1c is zeker oud te noemen.

Alleen het ontwikkelen van een nieuwe game is riskant. Het ontwikkelen is moeilijk en kost een hoop tijd met het bijbehorende geld. Of ze dat er ooit uit gaan krijgen is niet zeker.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Helaas heeft Sony de exclusieve rechten op f1 spellen tot 2007 of 2008 weet het niet precies meer, anders denk ik dat we ondertussen al wel een nieuw spel hadden.
Mja, gelukkig komt rFactor, dat wordt toch wel het nieuwe spel denk ik.
Vooral omdat dat spel nog beter te modden valt als F1c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Coldcat schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:31:

Volgens mij is het iid alleen mogelijk om via de game een multiplayer game te joinen.
Je kunt wel met first2 online game servers joinen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Ik neem aan dat ctpd een mod is? Kan je daar een download link van geven?

Wat the hell betekent ctpb? :-)

al gevonden, maar welke moet ik nu downloaden?

[ Voor 19% gewijzigd door Turfschipper op 03-06-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
deze ontbrak hier nog :P

Nieuwste trackpack voor RH04 is uit
http://dynamic.gamespy.com/~emac/forum/viewtopic.php?t=3121

veel plezier dr mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Heb ik allang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Hey PK, de nieuwe tracks zijn echt top. Ik vond Bahrain maar een stomme Tilke baan maar ik moet zeggen dat hij erg leuk is om te rijden met RH2004. Alleen krijg ik hem met geen mogelijkheid aan de praat met CTDP04, ook niet na het aanpassen van de .scn file. Enig idee, of wil/mag je dat niet vertellen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Kopieer de .mas bestanden in (circuit)folder. Kijk welke dat anders zijn en noem deze anders (bijvoorbeeld bij Australië, Australia1.mas). Doe dit dan ook bij het .scn bestandje. "this should do the job" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Had ik dus al geprobeerd, het schijnt iets anders te zijn in de terrain.ini ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
On eerlijk te zijn heb ik het zelf nog niet geprobeerd, maar we hebbe niks anders als normaal gedaan, dus opzich zou een simpele convert moeten werken.
Werkt het ook niet met de converter die in het opstart scherm van CTDP zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ctdp heeft een eigen veel betere bahrain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
P.K. schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:23:
Werkt het ook niet met de converter die in het opstart scherm van CTDP zit ?
Helaas niet..
BruceLee schreef op zondag 19 juni 2005 @ 16:43:
Een beetje respect voor P.K.'s werk zou geen kwaad kunnen hoor :O
Maar wat is er mis met deze versie dan? Ik heb aardig wat F1 onboard filmpjes bekeken en het komt allemaal prima overeen. Van CTDP is volgens mij alleen nog maar een beta gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
BruceLee schreef op zondag 19 juni 2005 @ 16:43:
Vraag me af of je die van ons uberhaupt al wel hebt geprobeerd.

anyway, raar dat het niet werkt, als je alle mas bestanden (BAHRAIN.MAS, BAHRAINMAP.MAS
2004RH_BAHRGRID.MAS) hebt gekopieerd zou het moeten werken.
We hebben het iig op de zelfde manier gedaan als alle andere trackupdates,
dus geen andere materials, aparte mas files of wat dan ook.
Misschien is er een conflict ofzo met de versie van CTDP, kijk anders ff in een trace file :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand goede league aan het zoeken?

(is geen reclame gewoon kwil hem delen met andere racers)

ge moet es kijken op http://www.virtualmotorsport.net/Portal/index.php
zeer zalig

der zijn net 4 summer cups gestart (alfa,wgts,v8)

der is nog F1 met RH and CTPD and er is nog champar met OWOC

FE 2005 is zeer zalig gewoon joint em als ge wilt der zijn nog 4 plaatsen vrij.
(op site links:p)

nu ja ge ziet wel

tis echt cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Hebben jullie de WTCC 2005 mod al geprobeerd? :P
Het is erg aan te raden ;)
Hier is de link:

http://www.m4driving.it/download/9240.html

En een kleine update (ook van mij ;))

http://www.m4driving.it/download/9244.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik geef toe ik hem pk's werkt denk ik niet gezien

wel dr rh versie van bahrain met de ctdp versie beta ja maar dat zie je niet hij is als ware al af.

ctdp klopt beter bij rh zijn de bocht anders / somige flauwer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
BruceLee schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:33:
ik geef toe ik hem pk's werkt denk ik niet gezien

wel dr rh versie van bahrain met de ctdp versie beta ja maar dat zie je niet hij is als ware al af.

ctdp klopt beter bij rh zijn de bocht anders / somige flauwer
Weetje zeker dat je niet in de war bent met RMDG's Bahrain ?
Veel mensen denken dat, die versie de officiele RH versie is, maar dat is helemaal niet zo.

CTDP's en RH's Bahrain zijn iig gebaseerd op de zelfde CAD data, de bochten zijn dus niet flauwer of anders (wellicht een klein beetje in hoogte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand uitleggen hoe je de ctdp 2004 mod moet installeren?

Ik heb nu v1.1 gedownload, maar ik krijg met opstarten allemaal; cant load file.bmp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
D8 dat het hier d00d was m@m! Maja,
Heb je deze volgorde aangehouden?!

Conversion Pack 1.2
F1 2004 Mod 1.1 (Patch 1.1 upgrades 1.0 tot 1.1)
TrackPack 1.0
Expansion Pack 1.0

Je kunt zie hier vinden: http://ctdp.liga-racing.de/content/downloads.html
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ben al kwartier aan het zoeken op verschillende fora's

is het mogelijk om een private server op te zetten?? ook al kies ik voor LAN tijdens multiplayer, onbekenden blijven gewoon joinen op mijn spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
gebruik dan een wachtwoord :) Gewoon ff alle knopjes onderin beeld langsgaan, daar ergens moet je hem wel een keer tegenkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

bestaat niet, heb me suf gezocht. uiteindelijk maar via gamespy gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
je kan ook je PLR veranderen en Announce game uit zetten.
Anders tijdens het creeren van het spel ff onder in het beeld klikken en je kan zomaar opeens een password intypen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
SYQ schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 02:07:
bestaat niet, heb me suf gezocht. uiteindelijk maar via gamespy gedaan :)
je moet gewoon in de onderste balk klikken net voordat je de server daadwerkelijk opstart, daar zit de password-balk verstopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f1fr33k schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:28:

Conversion Pack 1.2
TrackPack 1.0
Expansion Pack 1.0

Suc6
nu krijg ik een fout van bewerking is afgesloten :(, foutrapport verzenden of niet verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okhij doet het ;) thx

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Np m8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar pix van mijn kant :)

Training:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/f11.jpg

Button inzicht:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/f12.jpg

Er langs :D

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/f13.jpg

Gassen!:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/f14.jpg

kwalificatie:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/f15.jpg

Winnaar:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/f16.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mooie foto's. Ik denk er langzamerhand ook over om die 2004-update te installeren. Kan je dan ook meteen op alle servers in de lijst waar bij jaar '2004' staat?

offtopic:
Beetje Williams-fan? Of van Ralf Schumacher? Chihuahua! >:) :+

[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 22-07-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
Hebben jullie nog geen 2005 wagens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

jij wel dan :o

en waar haal je die vandaan dan

[ Voor 55% gewijzigd door BruceLee op 22-07-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:51:
Mooie foto's. Ik denk er langzamerhand ook over om die 2004-update te installeren. Kan je dan ook meteen op alle servers in de lijst waar bij jaar '2004' staat?

offtopic:
Beetje Williams-fan? Of van Ralf Schumacher? Chihuahua! >:) :+
Ja dat kan, mits het dezelfde mod is.

En ben eigenlijk Mclaren fan, maar vind de BMW veel beter rijden en krijg meer punten voor het team, aangezien Coulthard nooit in de top 5 zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1fr33k
BruceLee schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:16:
jij wel dan :o

en waar haal je die vandaan dan
Ik download der maar doe ze ook zelf vanuit gp4 converteren - zoals dat heet - lol. Maar weet nog niet hoe ik de 2005 ophangingen (van gp4) moet doen, iemand suggesties?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Volgens mij wordt dat moeilijk, als ik het goed heb is die van F1c nogal 'vast' zeg maar.

anyway, autos converteren vanuit gp4 is wel leuk maar echte kwaliteit is moeilijk om te halen, simpel weg omdat ze niet gemaakt zijn voor F1c.

trouwens hier nog wat previews van RH05 :)
http://www.emacf1.com/f19902/rh05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als fan van F1 RC en de RH 2004 update heb ik een filmpje gemaakt van wat acties uit het spel.
Hope you like it, let me know what you think.

Check de video hier!

Afbeeldingslocatie: http://www.martijnbogaard.com/video/thumbs/formula1_compilation_mart_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:05:
Als fan van F1 RC en de RH 2004 update heb ik een filmpje gemaakt van wat acties uit het spel.

Check de video hier!

[afbeelding]
Always prepared :Y) Ik kijk er nu al naar uit! :z

* Jejking downloadt en vraagt zich af waarom het binnenhalen niet sneller gaat, in Formule 1 gaat het toch ook om duizendsten van een seconde? :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Waaaaaaaaaah, wat mooi! :9 :*)

Is er grafisch zóveel veranderd ten opzichte van F1 Challenge 99-02 zelf? In mijn ogen lijkt het praktisch net echt! Hele andere cameraviews, mooiere models, enz. Zijn alle fragmenten uit races uit de singleplayermodus? Want soms reageerden de heren coureurs nogal intelligent voor wat ik gewend ben uit F1C :P . Bravissimo! _/-\o_

offtopic:
Hoe heb je dat filmpje trouwens gemonteerd, want ik snap niet hoe je die beelden uit de Replays kan vissen. En hoe kom je aan dat blauwige effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:53:
Waaaaaaaaaah, wat mooi! :9 :*)

Is er grafisch zóveel veranderd ten opzichte van F1 Challenge 99-02 zelf? In mijn ogen lijkt het praktisch net echt! Hele andere cameraviews, mooiere models, enz. Zijn alle fragmenten uit races uit de singleplayermodus? Want soms reageerden de heren coureurs nogal intelligent voor wat ik gewend ben uit F1C :P . Bravissimo! _/-\o_

offtopic:
Hoe heb je dat filmpje trouwens gemonteerd, want ik snap niet hoe je die beelden uit de Replays kan vissen. En hoe kom je aan dat blauwige effect?
Thanks! Er zit wel wat tijd in :)

De beelden uit de replay zijn gecaptured met FRAPS. Vervolgens ge-edit met Adobe Premiere met wat After FX filters over de beelden hier en daar (zoals het blauwige effect).

Het zijn overigens allemaal single player modus beelden. AI is toch mooi anno 2005 :P De meest bizarre acties zijn uiteraard uit eigen hand, meestal niet met de bedoeling de auto in de prak te rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Welke Shanghai/bahrain is dat :o
Die wil ik ook, ik heb alleen de beta nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
W00fer schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 07:33:
[...]

Welke Shanghai/bahrain is dat :o
Die wil ik ook, ik heb alleen de beta nu.
Start je spel. Doe een testdag of race op Maleisie, et voila daar heb je Sepang ;)

Shanghai is trouwens nog steeds een beta, die gasten zijn op nieuw begonnen met de baan.
Bahrain is nog steeds beta van CTDP en RMDG, in final TrackPack van RH04 zit wel een Bahrain die af is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
P.K. schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 08:25:
[...]

Shanghai is trouwens nog steeds een beta, die gasten zijn op nieuw begonnen met de baan.
Wel tof dat ze zo snel een eerste versie op de been hadden. Die is het racen meer dan waardig. Scheelt weer een jaartje wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Check de video hier!

[afbeelding]
Gaaf gedaan. Goede soundtrack en een goede feeling voor de juiste beelden te mixen met het geluid :) Echt netjes gedaan.

Je hebt zeker een shitload aan replays gebruikt of niet?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Benotti schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:21:
[...]

Wel tof dat ze zo snel een eerste versie op de been hadden. Die is het racen meer dan waardig. Scheelt weer een jaartje wachten :P
Maar nu moeten ze overnieuw beginnen omdat er, vergeleken met in het echt, niet veel van klopt.
Dat is het grote risico wat je loopt met banen maken voordat ze klaar zijn, daarom zou ik er ook nooit aan beginnen :) Eerst zien hoe alles er uit ziet, en dan pas beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bolk schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:08:
[...]

Gaaf gedaan. Goede soundtrack en een goede feeling voor de juiste beelden te mixen met het geluid :) Echt netjes gedaan.

Je hebt zeker een shitload aan replays gebruikt of niet?
Bedankt! En inderdaad: een heeeeleboel replays :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dan even iets anders...

Hebben jullie het al gezien? De teller van dit topic (één van mijn favorieten trouwens :*) ) staat inmiddels al op welgeteld... 487 posts! Met andere woorden: het wordt hoog tijd om een nieuw deeltje in elkaar te gaan flansen. En dat is toch wel écht nodig, want in de TS zijn een boel links dood, bij de plaatjes zie je alleen maar kruisjes, en de info die inmiddels allemaal voorbij is gekomen in dit topic moet op volgorde gezet worden.

Voordat jullie nu al helemaal doortrippen aan de gedachte alleen al aan zoveel werk (in de vakantie notabene :P ), zeg ik alvast: ik ben degene die het nieuwe topic gaat maken. Sorry dat ik zo egoïstisch klink jongens (I am so ashamed ;( ), maar dan komt voor mij een droom uit! :)

Ik heb al contact opgenomen met de maker van dit topic (R-B), en die gaf mij toestemming om een nieuw deel te maken, en daarvoor (eventueel) dingen te lenen uit zijn Topicstart. Ik quote uit zijn reply op mijn aanvraag:
Heeeyz Jejking

ga je gang jongen :) Dat mag van mij hoor :)
Hou je niet tegen. Maak er wat moois van :D
En zo geschiedde dus :Y) Als jullie nog verzoeknummers hebben, roep ze maar af! 8)

offtopic:
Even offtopic, maar weet iemand hoe of met welk commando je foto's in de TS naast elkaar kan uitlijnen? Onder elkaar staat zo slordig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:20:
Dan even iets anders...

Hebben jullie het al gezien? De teller van dit topic (één van mijn favorieten trouwens :*) ) staat inmiddels al op welgeteld... 487 posts! Met andere woorden: het wordt hoog tijd om een nieuw deeltje in elkaar te gaan flansen. En dat is toch wel écht nodig, want in de TS zijn een boel links dood, bij de plaatjes zie je alleen maar kruisjes, en de info die inmiddels allemaal voorbij is gekomen in dit topic moet op volgorde gezet worden.

Voordat jullie nu al helemaal doortrippen aan de gedachte alleen al aan zoveel werk (in de vakantie notabene :P ), zeg ik alvast: ik ben degene die het nieuwe topic gaat maken. Sorry dat ik zo egoïstisch klink jongens (I am so ashamed ;( ), maar dan komt voor mij een droom uit! :)

Ik heb al contact opgenomen met de maker van dit topic (R-B), en die gaf mij toestemming om een nieuw deel te maken, en daarvoor (eventueel) dingen te lenen uit zijn Topicstart. Ik quote uit zijn reply op mijn aanvraag:

[...]

En zo geschiedde dus :Y) Als jullie nog verzoeknummers hebben, roep ze maar af! 8)

offtopic:
Even offtopic, maar weet iemand hoe of met welk commando je foto's in de TS naast elkaar kan uitlijnen? Onder elkaar staat zo slordig :'(
Geen flauw idee ;)

Maar goed om te horen dat nu eindelijk je droom is uitgekomen :> :+ maak er wat moois van _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:20:
ik ben degene die het nieuwe topic gaat maken.
[...]
Als jullie nog verzoeknummers hebben, roep ze maar af! 8)
Goed plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Topicstarter
suc6 met je startpost jongen. Ik ga even genieten aankomend weekend van de 24 hours :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Laatst online: 30-08 14:16
Hhh waarom is seizoen 2005 nog niet uit :9
Die lijkt me vet ook al zijn de banen nog niet af maar kun je al een deel downloaden ergens ?
Aangezien hij al wel deels voor GP4 is tenminste dacht ik ergens te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22

Check de video hier!

[afbeelding]
ontzettend vet gemaakt: maar, ik vraag me nu echt af:

waarom ziet het spel er bij jou zo ontzettend gelikt uit? Ik heb alle mogelijke updates al eens geprobeerd maar bij mij ziet het er altijd zo ontzettend fake uit, niet zo mooi als bij jou.
Ow en is dit online racen? zo niet, dan vraag ik me af waar je de AI op hebt ingesteld dat ie "meedoet"... bij mij is het gewoon of er robots rondrijden.

overigens moet ik zeggen dat na upgraden van mijn hardware (nieuwe pc) het spel nog niet beter draait :S

had eerst:
amd athlon xp 2000+
512mb pc2700
ati radeon 9700 pro

heb nu:
amd 64 3500+
1024mb pc3200
asus eax700 pci-e

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:12:
[...]

ontzettend vet gemaakt: maar, ik vraag me nu echt af:

waarom ziet het spel er bij jou zo ontzettend gelikt uit? Ik heb alle mogelijke updates al eens geprobeerd maar bij mij ziet het er altijd zo ontzettend fake uit, niet zo mooi als bij jou.
Ow en is dit online racen? zo niet, dan vraag ik me af waar je de AI op hebt ingesteld dat ie "meedoet"... bij mij is het gewoon of er robots rondrijden.

overigens moet ik zeggen dat na upgraden van mijn hardware (nieuwe pc) het spel nog niet beter draait :S

[...]
Blij dat ie bevalt!

Wat de AI betreft: het zijn écht singleplayer races. Ik zal eens checken of ik niet ergens een update-je heb gebruikt ofzo...

Zelf heb ik een Pentium 4 - 2,26 GHz en een ti4600. Tijdens het racen ziet dat er redelijk uit, maar niet helemaal zoals in dit filmpje. Dat 'realisme' van de beelden is de kunst van het goed video- editten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Phusebox schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:12:
[...]

offtopic:
Jij had een 9700 Pro, die presteert 10 tot 15% minder dan een 9800Pro. En nu komt de grap... de X700 non-Pro presteert (over het algemeen) óók minder dan een 9800Pro! Maar dit is geen ramp, want let wel: F1 Challenge is stérk CPU-gelimiteerd, zelfs met jouw processor... Je zou alleen dan je processor flink kunnen opstoken om de prestaties te verbeteren.

Dan weer ontopic: het nieuwe topic schiet al lekker op! Ik ben goed onderweg qua lay-out e.d. :*)
Maar ehm, ( * Jejking Jejking denkt eerlijkgezegd dat deze vraag weinig kans van slagen heeft :( ) zou het misschien mogelijk zijn om in F1 Challenge zo'n filter te stoppen zoals gebruikt is in het filmpje? Dat zou de graphics wel flink verbeteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 11:44
(jarig!)
Jejking schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:04:
[...]

Dan weer ontopic: het nieuwe topic schiet al lekker op! Ik ben goed onderweg qua lay-out e.d. :*)
Waarom ben je trouwens nu al bezig met een nieuwe startpost.
Een topic word toch pas bij 1000 (of iets meer) gesloten. :+

[ Voor 5% gewijzigd door peeth op 27-07-2005 14:41 ]

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:04:
[...]
zou het misschien mogelijk zijn om in F1 Challenge zo'n filter te stoppen zoals gebruikt is in het filmpje? Dat zou de graphics wel flink verbeteren!
Wellicht is er iemand handig genoeg om een realtime motionblur filter te maken? 8)
In spellen als Burnout wordt dit effect ook gebruikt om het gevoel van snelheid over te brengen op de gamer. Wellicht dat het ook op de PC in spellen gebruikt gaat worden... (DTM 3??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Laatst online: 30-08 14:16
f1fr33k schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:28:

Conversion Pack 1.2
TrackPack 1.0
Expansion Pack 1.0

Suc6
Gedaan maar als ik F1Challenge opstart zie ik nergens seizoen 2004 staan :S
Iemand ?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 16-09 15:23

BM

Moderator Spielerij
Opstarten met de CTDP launcher ipv F1-C zelf op te starten

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Heeft iemand al een beetje gerommeld met de circuits van zowel Emac als CTDP? Het zou cool zijn als er een trackpack beschikbaar zou komen met de beste circuits, want beide hebben zo hun voor en nadelen :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste