Ik heb nu het volgende systeem:
- AMD XP 2500+ @ 3200+
- Abit NF7-S v2.0
- 2x 512MB PC3200 (Infineon @ cas 2.5 geloof ik)
- ATi 9800 naar een XT geflashed.
- 2 WD Raptors @ RAID-0
- 1 Maxtor 200GB 8MB
- SB Audigy 2 ZS
- DVD Drive
- PCI 3COM NIC
- FDD
- MX510 en Keyboard op de USB
- Een earogate II
Dit alles in een Coolermaster Wavemaster kast met 3 casefans (op 5 volt geloof ik..)
Op dit moment zit er nog een AOpen voeding van 300watt in uit mijn eerste PC.
Opzich werkt dit nog goed, echter binnenkort komt er een AMD64 3200+ in (2200mhz waarsch., 512kb cache, ben nog aant twijfele tussen de 1MB variant
)
En natuurlijk een ander moederbord: De MSI K8N Neo Platinum.
Overigens ga ik waarschijnlijk de 3com netwerkkaart niet meer inbouwen in mijn nieuwe systeem.
Dit zijn mijn waardes die speedfan mij geeft:
http://pics.neukschaap.nl/speedfan.jpg (ff vergete wat ook al weer de code was voor een plaatje) 100% komt natuurlijk door de koe
Opzich loopt het systeem goed, heb misschien een enkele keer een vastloper gehad in de afgelopen maand *afklop*.
Maar met de komende upgrade wil ik toch wel wat gaan OC-en en ik ben bang dat de voeding dit niet gaat trekken.
Heb ook het gevoel dat ik door de voeding nu niet hoger kom dan 3200+.
Vroeger (toen ik er nog minder in had hangen, o.a. geen raptors en geen sb audigy, en geen wavemaster had) haalde ik ook de 2350mhz stabiel).
Moet ik een nieuwe voeding halen? Nieuwe voeding moet eigenlijk wel redelijk stil zijn, want pc staat op slaapkamer en staat 24/7 aan bijna.
Mijn budget is beperkt, ong. max 70 euro. (ik lees in deze topics dat de tagan 380watt een goeie is?)
- AMD XP 2500+ @ 3200+
- Abit NF7-S v2.0
- 2x 512MB PC3200 (Infineon @ cas 2.5 geloof ik)
- ATi 9800 naar een XT geflashed.
- 2 WD Raptors @ RAID-0
- 1 Maxtor 200GB 8MB
- SB Audigy 2 ZS
- DVD Drive
- PCI 3COM NIC
- FDD
- MX510 en Keyboard op de USB
- Een earogate II
Dit alles in een Coolermaster Wavemaster kast met 3 casefans (op 5 volt geloof ik..)
Op dit moment zit er nog een AOpen voeding van 300watt in uit mijn eerste PC.
Opzich werkt dit nog goed, echter binnenkort komt er een AMD64 3200+ in (2200mhz waarsch., 512kb cache, ben nog aant twijfele tussen de 1MB variant
En natuurlijk een ander moederbord: De MSI K8N Neo Platinum.
Overigens ga ik waarschijnlijk de 3com netwerkkaart niet meer inbouwen in mijn nieuwe systeem.
Dit zijn mijn waardes die speedfan mij geeft:
http://pics.neukschaap.nl/speedfan.jpg (ff vergete wat ook al weer de code was voor een plaatje) 100% komt natuurlijk door de koe
Opzich loopt het systeem goed, heb misschien een enkele keer een vastloper gehad in de afgelopen maand *afklop*.
Maar met de komende upgrade wil ik toch wel wat gaan OC-en en ik ben bang dat de voeding dit niet gaat trekken.
Heb ook het gevoel dat ik door de voeding nu niet hoger kom dan 3200+.
Vroeger (toen ik er nog minder in had hangen, o.a. geen raptors en geen sb audigy, en geen wavemaster had) haalde ik ook de 2350mhz stabiel).
Moet ik een nieuwe voeding halen? Nieuwe voeding moet eigenlijk wel redelijk stil zijn, want pc staat op slaapkamer en staat 24/7 aan bijna.
Mijn budget is beperkt, ong. max 70 euro. (ik lees in deze topics dat de tagan 380watt een goeie is?)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 01:00 ]