Ik heb 'm ook besteld en betaald via paypal.cutter schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 17:02:
[...]
Ik dacht dat jij er eentje was van 'the hand that pushes the shutter is the hand that rules the world'Volgens ben ik als n00b-amateur prima uit met een SB-600. En die 50 gram is met een 2.8 70-210 lens in je tas idd niet echt iets om naar huis toe te schrijven.
Het boek van bythom is voor mij een aanwinst. Alle functies worden duidelijk omschreven en hij is niet zuinig in het uitleggen van waarom hij die functies kiest. In de D70 manual wordt de functie tijdinstelling net zo uitgebreid beschreven als de White Balance. Thom besteed veel aandacht aan white balance, flitsen, depth of field, bracketing etc. Het is een prima handleiding voor de beginnende SLR fotograaf. Voor de gevorderde is het boek behoorlijk overbodig omdat het nogal basic is. Ik zit als devver niet te wachten op het photoshop deel, maar een Analoge SLR fotograaf vindt dat nabewerkingsdeel misschien wel heel verfrissend. http://www.bythom.com/d70guide.htm keurig via paypal betaald en een week later in huis. Als je net als ik overstapt van een compact digicam naar een dSLR is dit boek een prima zelfstudie handleiding.
Ben er erg tevreden over.