Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
spel gekocht in San Diego
hij's ook mee geweest naar San Francisco en New York alvorens ik m afgelopen zaterdag eindelijk kon spelen
Ik heb hem vandaag weer ff kunnen spelen (eindelijk de cd's en mini pinky demon binnen). Hij draait lekker dmv de config file en de nieuwe shader tweaks. Dus daar even geen post over.
Ik vraag me alleen af waarom ik continu zonder ammo kom te zitten en het dan alleen met m'n handpistool en wat granaten moet zien te redden.

Heeft er iemand wat tips voor mij (buiten beter richten
Godfather Bodybuilding topic reeks
yepVerwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 18:05:
Is het normaal dat als je in Hell belandt je al je dikke guns kwijt bent?:(
maar je vind snel zat weer nieuwe hoor
Anders zet je er ff spoilertags omheen ofzo...

Godfather Bodybuilding topic reeks
Je kan het alsnog doen hoor!Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 18:26:
mijn welgemeende excuses

Hier nog ff een vette niet spoiler screenie (helaas maar 1024):

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
haha, lijkt net een clown zo...JayVee schreef op 17 augustus 2004 @ 19:41:
[...]
Je kan het alsnog doen hoor!![]()
[afbeelding]
wel vet gemaakt imo
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dat ziet er wel cool uit.JayVee schreef op 17 augustus 2004 @ 19:41:
[...]
Je kan het alsnog doen hoor!![]()
[afbeelding]
Tis wel jammer dat je dat als je speelt haast niet kan zien, want dat gaat veels te snel.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
bij mij niet
hehehe, ik heb soms echt versnelde slideshows, in de hell was 5 fps er nix bij
online is het al helemaal erg, meer als 4 trekt ie echt niet, 640x480 alles low, bump map uit, spectaculair lightning uit, shadow uit, en nog eens een keer getweakedte cfg: zowel met viperlair als tweakguides.com maakt geen verschil...
time to buy a better pc...
over 2 weken
[ Voor 17% gewijzigd door enira op 17-08-2004 20:22 ]
alleen jammer dat ie grafisch dan op halflife 1 lijkt.
en dan gaat et wel vrij snel vervelen om door 400 exact dezelfde gangetjes te rennen ben ik bang.
Verwijderd
Maar hoe moest er nou ooit achterkomen dat de laatste bos alleen met de soulcube te killen was? Ik kon hem niet killen, toen had ik er maar een FAQ op nageslagen waarin ik dat las.. |
Ik vind het een goede game. Wat ik wat minder vind is dat de lijken van de monsters zo snel verdwijnen nadat je ze afschoten hebt. Dat teleporten van die monsters ik ook zo kansloos... Je ziet een imp getelepoort worden, je rent naar ze toe, en BOEM je lschiet met je shotgun en ze zijn dood. Ook wel jammer dat je nooit overlevenden tegenkomt die met je meegaan en ook monsters afknallen. BTW die Hell Knight viel een beetje tegen. Ik kan me herinneren dat in die geleakte E3 movie ook een Hell Knight te zien was die je kop eraf rukte en je daarna ging opeten. Zag er wel cool uit, jammer dat het niet in de final version zat. Nu is het wachten op leuke mods, en de Linux client.
[ Voor 1% gewijzigd door Crash op 17-08-2004 23:20 . Reden: spoilertag fix :) ]
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 22:57:
Ik heb hem ook net uitgespeeld.
Maar hoe moest er nou ooit achterkomen dat de laatste bos alleen met de soulcube te killen was? Ik kon hem niet killen, toen had ik er maar een FAQ op nageslagen waarin ik dat las..
Ik vind het een goede game. Wat ik wat minder vind is dat de lijken van de monsters zo snel verdwijnen nadat je ze afschoten hebt. Dat teleporten van die monsters ik ook zo kansloos... Je ziet een imp getelepoort worden, je rent naar ze toe, en BOEM je lschiet met je shotgun en ze zijn dood. Ook wel jammer dat je nooit overlevenden tegenkomt die met je meegaan en ook monsters afknallen. BTW die Hell Knight viel een beetje tegen. Ik kan me herinneren dat in die geleakte E3 movie ook een Hell Knight te zien was die je kop eraf rukte en je daarna ging opeten. Zag er wel cool uit, jammer dat het niet in de final version zat. Nu is het wachten op leuke mods, en de Linux client.
Mwoah... Ik vond alle verwijzingen in het spel (tabletten, scientists, PDA logs) en de stem van de Soulcube zelf (I am the only one who can destroy the champion of hell of iets in die geest) toch wel redelijk genoeg om een globaal beeld te scheppen van hoe 'ie gedood zou moeten worden... |
...is dat dan 'heiligschennis'?!?
"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein
Ik ben net beginnen (Alpha section 2 ofzo) en speel op Veteran, heb toch echt zat ammo. Beetje meer rondsnuffelen ?MrJ schreef op 17 augustus 2004 @ 17:47:
Ik vraag me alleen af waarom ik continu zonder ammo kom te zitten en het dan alleen met m'n handpistool en wat granaten moet zien te redden.
Verwijderd
had ik iig ook beetje ammo problemen maar grenades werken ook best goed
en op het koppie richten.. En als je iemand neerknalt die op je heeft geschoten zijn ammo pakken, dan moet je er wel komen dacht ik zo
* Spockz gaat crisp opzoeken voor zijn mooie template werk
[ Voor 5% gewijzigd door Spockz op 18-08-2004 09:17 ]
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Ben nu zelf is deltalabs2, begint toch wel een beetje meer van hetzelfde te worden

Verwijderd
3/4 kogels? Beter richten en van dichterbij .... het is een shotgun he, die zijn krachtig van dichtbijPic_Art schreef op 18 augustus 2004 @ 09:16:
Het punt is wel dat je soms 3/4 kogels van een shotgun nodig hebt voordat een imp dood is en soms is hij met 1 schot dood. Erg vreemd is dat maarjah.
offtopic:
/me gaat crisp opzoeken voor zijn mooie template werk
Damn das een goeie film!!!
Ik heb hem ooit in de bios gezien als sneak preview, nergens meer teruggevonden. IK WIL HEM NOG EEN KEER ZIEN!!!!!
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 22:57:
Ik heb hem ook net uitgespeeld.
Maar hoe moest er nou ooit achterkomen dat de laatste bos alleen met de soulcube te killen was? Ik kon hem niet killen, toen had ik er maar een FAQ op nageslagen waarin ik dat las..
Komop man, dat is toch zo overduidelijk. Overal kom je tegen dat de oude mars bewoners de demonen hebben verslagen met de soul cube. En ook zonder dat is het nog logisch. |
Verwijderd
[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 13:49 ]
Verwijderd
zonder spoilers plz; hoe ver ben ik bij alpha labs sector 3? nog veel te doen?
ik heb soms het idee dat ik er misschien te gauw door heen ben (ik heb weinig gespeeld ivm vakantie + fulltime werk + etentjes) dus misschien beter op veteran spelen ipv marine... of?
dan duurt het nog well ff.Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 12:55:
ik heb wel eens een imp in 1 shotgun schot kunnen doden, had het gevoel dat ik toen op hun middenrif mikte maar dunno for sure
zonder spoilers plz; hoe ver ben ik bij alpha labs sector 3? nog veel te doen?
ik heb soms het idee dat ik er misschien te gauw door heen ben (ik heb weinig gespeeld ivm vakantie + fulltime werk + etentjes) dus misschien beter op veteran spelen ipv marine... of?
Sommigen rossen nou eenmaal dppr een spel zonder het verhaal te volgen etc.. Met name degene die het spel downloaden ipv kopenVanitas schreef op 18 augustus 2004 @ 12:49:
[...]
Komop man, dat is toch zo overduidelijk. Overal kom je tegen dat de oude mars bewoners de demonen hebben verslagen met de soul cube. En ook zonder dat is het nog logisch.

dan moet je nog 19 levels ofzo, je hebt er net 4 gehad...
[ Voor 42% gewijzigd door enira op 18-08-2004 13:00 ]
heb nu de plasmareactor dingetje vervangen gehad (wouw wat orgineel).
ik vraag me af hoelang ik nog moet spelen om een andere omgeving te zien of in ieder geval iets wat ik nog niet in een ander spel heb meegemaakt.
et spel is wel te pruimen maar alleen als het volgende word veranderd/vervangen door mods ed:
-et mannetje had een helm op gemoeten, ik voel totaal niet dat ik dat mannetje ben.
-de omgeving is veel te druk, soms moet je goed kijken wat nou een deur is en wat nou muur. ook lijkt et alsof er maar 3 variaties zijn qua muur skins.
-zwarte rook bij schieten moet weg, draagt niks bij, closeup fights worden langzaam en is onrealistisch
-je moet toch echt over objecten en beesten(spinnen) kunnen rennen, je komt altijd in een hoekje terecht waarbij alle monsters op je in slaan.
-oude wapens van doom moeten erin (vooral de shotgun incl snelle herladen) over herladen gesproken, dit moet weg of sneller. draagt totaal niks bij aan de fun en is alleen irritant.
-schade na 1 meter vallen, eruit
-er moeten andere geluiden in, deze zijn erg slecht. imp geluiden zijn van aliens, minigun lijkt op scheetgeluid, etc. (hier is al een mod voor had ik begrepen)
-ik heb tot nu toe 80% van et spel door een soort lichtcirkel gezien van zon 12 cm, mag et licht aan. ik weet dat ID dit zo bedoeld heeft maar wat heeft dit in godsnaam met doom te maken.
-wat is dat met al die logs, pda's en videofiles, dit komt regelrecht uit een ander spel en heeft ook niets met doom te maken.
-de lijken verdampen, waar slaat dit op
-niks kan stuk, dozen, tonnen, stellingen. zelfs de ramen inschieten blijft iets vaags.
-vechten van dichtbij blijft kansloos, beeld gaat langzaam, alles word rood camera zwaait heen en weer.
-je blijft altijd overal achter haken, stellingen, stukken muur, dozen, etc.
zo eerst maar weer, ben wat frustie dus zie de dingen wel erg van 1 kant nu.
Mich schreef op 18 augustus 2004 @ 13:01:
Kan iemand mij ff helpen, ik zit in de map communication transfer. En daar sta ik op een lift, als ik hem naar station 3 laat gaan (lift exit) dan heb ik een deur waar ik niet doorkan, ik heb al 100x rongekeken, maar zie ook niks anders waar ik uit kom. ::(
is al 2 keer langsgekomen.. als je van station 2 naar 3 gaat zie je boven je een brug, (met raise lift) kan je daar komen en over springen.. |
[ Voor 5% gewijzigd door GandalfTheGrey op 18-08-2004 13:24 ]
MUSTIS schreef op 18 augustus 2004 @ 13:06:
hoop dat de film beter is dan et spel dan. jemig wat ben ik gefrustreerd.
et spel is wel te pruimen maar alleen als het volgende word veranderd/vervangen door mods ed:
-et mannetje had een helm op gemoeten, ik voel totaal niet dat ik dat mannetje ben.
Tja, kwestie van smaak?
-de omgeving is veel te druk, soms moet je goed kijken wat nou een deur is en wat nou muur. ook lijkt et alsof er maar 3 variaties zijn qua muur skins.
Spelen we hetzelfde spel? ..totaal geen last van..of wou je mooie bordeaux rode wandtapijtjes zodat je de metalen deuren kon zien.
-zwarte rook bij schieten moet weg, draagt niks bij, closeup fights worden langzaam en is onrealistisch
Hoezo langzaam ?, Onrealistisch? je speel tegen demonen, spinnen met hoofden en zombies, reality check! wat vreemd dat het niet realistisch is
-je moet toch echt over objecten en beesten(spinnen) kunnen rennen, je komt altijd in een hoekje terecht waarbij alle monsters op je in slaan.
Mee eens, zwaar irritant
-oude wapens van doom moeten erin (vooral de shotgun incl snelle herladen) over herladen gesproken, dit moet weg of sneller. draagt totaal niks bij aan de fun en is alleen irritant.
Shotguns moe tje nou eenmaal herladen ?..draagt misschien voor jou niks bij aan de fun maar hoort wel bij de gameplay, je moet maar zorgen dat je reload als er GEEN actie is
-wat is dat met al die logs, pda's en videofiles, dit komt regelrecht uit een ander spel en heeft ook niets met doom te maken.
Uit welk spel?...een spel waar je ook in schiet? dat schieten komt rechtstreeks uit Wolfenstein en Doom....
Net als vampieren..naja van mij had het mogen blijven liggen, misschien had het wel performance impact.
-niks kan stuk, dozen, tonnen, stellingen. zelfs de ramen inschieten blijft iets vaags.
Op zich wel mee eens, had makkelijk gekund. Ramen kunnen trouwens gewoon stuk hoor..alleen in zon installatie heb je ook..jaja...kogelvrij glas.
-vechten van dichtbij blijft kansloos, beeld gaat langzaam, alles word rood camera zwaait heen en weer.
Vechten van dichtbij gaat juist goed, geen problemen mee, als je camera heen en weer gaat moet je zorgen dat je hem eerder neerschiet dan hij jou?
Nog helemaal niet gehad, alhoewel je in het echt ook niet door haken dozen en stukken muur kan ?
Vandaar mn reacties
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 18-08-2004 13:44 ]
Verwijderd
zit er in de nederlandse doos een dvd hoesje? kan iemand daar een foto van posten?
bij mij zit er een gare dubbel-cd doosje in (Amerikaanse versie)

Ehm...a la Metroid Prime?
Totaal geen problemen mee...ik geniet ervan...kijk een beetje rond en heb nooit moeite met deuren herkennen
Zwarte rook?? Langzaammakend? Ehm...
Dan is je taktiek niet goed...heb ik gen problemen mee
Je moet goed doseren, en je kan je shotgun schieten terwijl ie herlaadt...vind het veel moeilijker zo -> leuker
Over mierenneuken gesproken....zo vaak hoef je nou echt niet te springen ofzo..tenzij je aan het bunnyhoppen ben ofzo?
-er moeten andere geluiden in, deze zijn erg slecht. imp geluiden zijn van aliens, minigun lijkt op scheetgeluid, etc. (hier is al een mod voor had ik begrepen)
Vreselijk spannend geluid vind ik....maarja...
-ik heb tot nu toe 80% van et spel door een soort lichtcirkel gezien van zon 12 cm, mag et licht aan. ik weet dat ID dit zo bedoeld heeft maar wat heeft dit in godsnaam met doom te maken.
Brightness hoger...en trouwens....ken jij doom uberhaubt wel als je je afvraagt wat dit met doom te maken heeft?
Tjongejongejonge.......wat een zeikerd ben je ook....maakt het juist leuk.
Ze worden gespawned...dus verdwijnen ze ook weer
Huilie
Koop een betere comp??? Geen problemen mee...vecht beter
Loop normaal??? Geen problemen mee
Ben blij dat je dat zegt ja.....als het aan jou ligt moet het heel licht zijn, alles moet stuk, lijken blijven liggen en alle spelverbeterende elementen eruit?
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
En waar lig dat Plasma ding
Nog ff en ik ben zelf geDoomed
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
MUSTIS schreef op 18 augustus 2004 @ 13:06:
hoop dat de film beter is dan et spel dan. jemig wat ben ik gefrustreerd.
heb nu de plasmareactor dingetje vervangen gehad (wouw wat orgineel).
ik vraag me af hoelang ik nog moet spelen om een andere omgeving te zien of in ieder geval iets wat ik nog niet in een ander spel heb meegemaakt.
Wat maakt zo een helm uit ? Daarmee voel je je wel dat mannetje
Ik vind het toch vrij duidelijk wat een deur is en wat nietMisschien eens beter kijken ? De meeste dueren hebben zelfs nog zo een access paneltje wat groen of rood is.
Ivm met die spinnen geef ik je gelijk. Maar over lage objecten kan ik toch gewoon springen hoor. zelfs over van die kisten tot die tot aan m'n middel komen. Moet ik irl niet proberen.
wapens die nooit moeten herladenHeb persoonlijk nog niet veel wapens gezien in games die niet moeten herladen. Zou het ook een beetje té makkelijk maken. Beetje lekker met een bijna full-auto shotgun rondrennen zonder te herladen.
1 meter overleef ik nog wel. Meerdere meters ook ? Als je minder dan 50% health hebt ga je dat inderdaad niet overleven nee.
Vind ik persoonlijk nog wel meevallen
Uhm ... sfeer ?
Uhm ... verhaal
Is reeds uitgelegd door Carmack als ik me niet vergis. Staat ook ergens in het begin van dit topic. Was iets dat het anders té zwaar zou zijn moesten al die monsters nog een hele "sterf-routine" moeten ondergaan en blijven liggen.
Geef ik je gelijk in, maar is het spel nog niet zwaar genoeg om te draaien ?
Beetje realisme misschien ? Als ik volop op je gezicht ga inbeuken denk ik ook niet dat je me mooi blijft aanstaren
Wat moet je anders doen ? Door een stelling, muur, doos heenwandelen
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
heb je doom 1 en 2 vaak gespeeld? ik wel namelijk (nog steeds), en ik ben het met MUSTIS eens. dat herladen is nooit aan de orde gekomen in de eerste 2 delen van doom, en vind ik eigenlijk alleen maar iritant in spellen vandaag de dag. en bij doom 3 had ik het bij de shotgun erg moeilijk om op sommige momenten me niet dood te ergeren aan de reload tijd.
Verwijderd
Iemand ?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 14:39 ]
al eerder gepost maarjah:Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 13:42:
net ff topic doorgekeken
zit er in de nederlandse doos een dvd hoesje? kan iemand daar een foto van posten?
bij mij zit er een gare dubbel-cd doosje in (Amerikaanse versie)
komt van bol.com
je moet ze eerst uitpakken in een andere map, bijv c:\unzippedoom3paks ofzoVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 14:36:
Nou, ik kom er niet onderuit. Wie helpt mij uitleggen hoe de pak files uit te pakken want als ik de eerste heb uitgepakt (wordt dus een map) en originele file gedelete crashed doom 3 bij het opstarten. Ook alleen storen (0 procent compressen dus) na het unrarren van een pak file geeft een crash.
Iemand ?
en dan die inhoud verplaatsten naar de base dir....
wel de originele pakfiles verplaatsen erges anders naartoe...
[ Voor 45% gewijzigd door enira op 18-08-2004 14:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
over het commentaar
ookal ben ik een grote doom / ID fan ben ik het wel eens met sommige genoemde argumenten, die enemies zijn idd gewoon veel te snel weg en had bij die marine-zombies/zombies het idee dat ze de ene keer wel blijven liggen en de andere keer niet
tis me al paar keer gebeurd dat ik in een vuur gevecht was geraakt en nadat ik ze dood geknalt had ging ik opzoek naar lijken (voor de ammo) en dan zie je bijv maar 1 v/d 3 poppetjes liggen (vaak ook geen)
magoed, ik blijf het een goed en leuk spel vinden... over t geluid was ik t ook eens maar die soundpack verhelpt een hoop - echt een aanrader!
ik heb er alle vertrouwen in dat het spel nog de nodige patches/mods zal krijgen om het ook op multiplayer gebied nog wat aantrekkelijker te maken... maarja ik wil toch eerst sp uitspelen

geen dank
btw, het is dus een soort dvd hoesje, maar wel iets dikker... iets meer dan 2 cm om precies te zijn
[ Voor 28% gewijzigd door amd187 op 18-08-2004 14:59 ]
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 15:58 ]
Verwijderd
jarnotjuh schreef op 18 augustus 2004 @ 14:38:
je moet ze eerst uitpakken in een andere map, bijv c:\unzippedoom3paks ofzo
en dan die inhoud verplaatsten naar de base dir....
wel de originele pakfiles verplaatsen erges anders naartoe...
Thx allebei, ik had dus 1 map teveelVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 14:48:
Ik heb de files eerst even op een andere schijf gebackuped en ben daarna pas gaan unpacken. Winrar 3.3, geen probleem gehad, gewoon naar Doom3/Base.

(* das dus zo'n beetje de enige vout die je kan maken hehe
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 15:02 ]
Verwijderd
en dan deze aan me broertje verkope ofzo
want je kan neem ik aan maar 1x dezelfde cdkey gebruiken online
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 15:05 ]
Verwijderd
Yip, daar kwam WinRar bij mij ook mee ja, moest ik iedere keer zelf aanpassenVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 15:01:Thx allebei, ik had dus 1 map teveel(ipv rechtstreeks base : base\pak000.pk4\) *
(* das dus zo'n beetje de enige vout die je kan maken hehe)
Niemand die mij even kan helpen ?Blackhole schreef op 18 augustus 2004 @ 13:46:
Hoe krijg ik die teleport aan?
Even tussen de geblaat over wel of geen goede game door.....
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ja hoor hier staan alle codes.GG85 schreef op 17 augustus 2004 @ 15:52:
Kan iemand mij vertellen wat de code is om de airlock in het monorail level te openen zodat ik verder kan reizen? Ik heb wel een pda gevonden maar daar staan alleen onzinnige mailtjes in en een audiolog waar je niets mee kunt.
http://doom3.ingame.de/ar...0&intTemplate=7&intSite=5
maar moet je eindgenlijk niet gebruiken zoeken in het spel even terug lopen kijken of je wat vind moet in pda bericht staan
[ Voor 4% gewijzigd door pixon op 18-08-2004 15:55 ]
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
nieuws: Doom (de film) is dood
nieuws: Warner Bros. wil Doom gaan verfilmen
http://www.empireonline.c...wsstory.asp?news_id=15904
http://www.fragland.be/news.php?aid=7731
http://www.empireonline.c...wsstory.asp?news_id=15991
hier een imdb linkje naar die "the rock", ik denk dat het een worstelaar is geweest

Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 16:14 ]
Eerste indruk F*ck ik zie geen ene zak. ff in menuutje de brightness omhoog F*ck helpt geen ene zak het lichte wordt overbright zowat maar het donkere blijft donker, te donker om te lopen gewoon en ik word gek van het switchen tussen de zaklamp en de wapens (heb slechts de pistol nog maar). Ik hoor van alles maar zie nix - das niet eng maar stom. Monitor contrast op 100, brightness ver over de 50 en daar wordt het niet mooier van.
Voor wat ik wel kan zien is er erg mooi, ben net door de airlock naar buiten over dat bruggetje - super sfeertje inderdaad
Iemand een idee hoe dit is te verhelpen anders vind ik het zonde van m'n pleuros
kan zijn dat het al een keertje eerder is behandeld maar heb niet het hele topic door gelopen
dude, rustig!shades schreef op 18 augustus 2004 @ 16:21:
Ik heb gisteren ook het spel gekocht.
Eerste indruk F*ck ik zie geen ene zak. ff in menuutje de brightness omhoog F*ck helpt geen ene zak het lichte wordt overbright zowat maar het donkere blijft donker, te donker om te lopen gewoon en ik word gek van het switchen tussen de zaklamp en de wapens (heb slechts de pistol nog maar). Ik hoor van alles maar zie nix - das niet eng maar stom. Monitor contrast op 100, brightness ver over de 50 en daar wordt het niet mooier van.
Voor wat ik wel kan zien is er erg mooi, ben net door de airlock naar buiten over dat bruggetje - super sfeertje inderdaad
Iemand een idee hoe dit is te verhelpen anders vind ik het zonde van m'n pleuros
ben redelijk gefrustreerd hierdoor
kan zijn dat het al een keertje eerder is behandeld maar heb niet het hele topic door gelopen
dat kan helaas niet wat je wilt
zwart is echt zwart! is nix aan te doen...
dat was denk ik ook een beetje de bedoeling, dat switchen tussen zaklamp en gun... anders is het niet leuk
ik vind het iig vet gedaan...
Verwijderd
precies jarno
Ter blijf asjeblieft eens van mn berichten af, ik ben gewoon on point jongen en laat me niet de les lezen door een persoon die enige jaren jonger is
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 16:34 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Blijven we wel vriendelijk tegen iedereen, inclusief moderators?Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 16:27:
dat switchen is een goede optie...blijft de spanning met zich meebrengen
precies jarno
Ter blijf godverdomme eens van mn berichten af, ik ben gewoon on point jongen en laat me niet de les lezen door een persoon die enige jaren jonger is
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

nog maar een keer dan:
yay, iemand noemt me bij me voornaam, eerste keer hierVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 16:27:
precies jarno
Ter blijf <font color=blue>asjeblieft</font> eens van mn berichten af, ik ben gewoon on point jongen en laat me niet de les lezen door een persoon die enige jaren jonger is
doom3 speelde ik ook vaak savonds, omdat het overdat te weinig zicht was, veel te veel licht op je monitor...Ramzzz schreef op 18 augustus 2004 @ 16:29:
Gamen@night lijkt me ook een beter idee... overdag zie je werkelijk geen zak.
[ Voor 93% gewijzigd door enira op 18-08-2004 16:35 ]
Verwijderd
Als het buiten donker is kun je alles wel goed zien vind ik. Uitzondering zijn de echt donkere hoekjes. Als je dan ff snel switched naar je zaklamp weet je ook wat daar staat.

Beetje slordig...
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
wie let daar nou op.... ja jij idd, d0h...
Verwijderd
TMTI rustig jongen; policy is policy; ongeacht wie je bent.Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 16:27:
precies jarno
Ter blijf <font color=blue>asjeblieft</font> eens van mn berichten af, ik ben gewoon on point jongen en laat me niet de les lezen door een persoon die enige jaren jonger is
Doom 3 is echt niet zo eng in vergelijking met AvsP marine episode en System Shock 2
Miereneukerij? Elke stem is toch ook anders van de mars werkers? Waarom dan niet een vingerafdruk?jarnotjuh schreef op 18 augustus 2004 @ 16:40:
beetje miereneukmode niet?
wie let daar nou op.... ja jij idd, d0h...
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Mijn specs zijn:
Athlon XP 2000+
768 MB DDR PC2100
Radeon 9500 (non pro) @ catalyst 4.8 @ directx 9.0b
Denken jullie dat ik het daarop fatsoenlijk kan spelen als ik de grafische instellingen niet al te hoog zet? (en dan bedoel ik niet ALLES op low
Hahaha, hoe een goed spel te verneuken in een paar simpele stappen.shades schreef op 18 augustus 2004 @ 16:21:
Ik heb gisteren ook het spel gekocht.
ben redelijk gefrustreerd hierdoor

Dit spel behoort donker te zijn, iedere aap weet dat, dus ga niet spelen met brightness en contrast.
Mijn instellingen staan allemaal nog op default en het speelt hier geweldig.
Hoe donkerder hoe beter! Brengt tenminste sfeer en het voorkomt dat je gewoon overal doorheen rent. Dit spel moet je op het gemak spelen. En het helpt ook als je je computerkamer compleet donker maakt.
Wil je felle kleuren dan raad ik je Mario-World aan.
met WWE wrestlingis niks mis mee, maar als de Rock de Hoofdpersoon wordt , wordt de film instant gaar.Anthor schreef op 18 augustus 2004 @ 16:07:
Ik kon me nog een nieuws bericht herinneren over een film van Doom, dus daar heb ik maar ff op gezocht. Dit vond ik o.a. :
nieuws: Doom (de film) is dood
nieuws: Warner Bros. wil Doom gaan verfilmen
http://www.empireonline.c...wsstory.asp?news_id=15904
http://www.fragland.be/news.php?aid=7731
http://www.empireonline.c...wsstory.asp?news_id=15991
hier een imdb linkje naar die "the rock", ik denk dat het een worstelaar is geweest
maar het lijkt dat ie de komende jaren druk bezig is met een rol in Far Cry

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Zelf zat ik hier ook vast.Mich schreef op 18 augustus 2004 @ 13:01:
Kan iemand mij ff helpen, ik zit in de map communication transfer. En daar sta ik op een lift, als ik hem naar station 3 laat gaan (lift exit) dan heb ik een deur waar ik niet doorkan, ik heb al 100x rongekeken, maar zie ook niks anders waar ik uit kom. ::(
Oplossing is erg simpel: De lift kan ook omhoog..........

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
En er zijn mod's waarmee je met ductape de zaklamp op je wapen vastmaakt...shades schreef op 18 augustus 2004 @ 16:38:
Wel jammer, ik heb 's avonds niet zo veel tijd - goed dat de dagen al weer korten worden. Dan maar switchen al vind ik het wel stom..
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
maar dan wel voor de MPconfig, heb 2 configs namelijk...
mijn mpconfig gaat een beetje heel ver terug in de tijd nu, kwa graphicsniveau enzow
zoek alleen nog een command voor enemy zooi, enemycolor/model als in quake ofzo....
EDIT, ben net een lichtgevende pinguin
[ Voor 7% gewijzigd door enira op 18-08-2004 17:02 ]
Flame?
Hoe kom je daar nou bij?
Ik heb het gewoon niet zo op mensen die klagen dat Doom3 te donker is en dan meteen gaan spelen met brightness en contrast.
Doom3 = Donker
Mario-World = Felle kleuren
Ik heb een Athlon XP 1700+ overgeklokt naar 2000+, met evenveel ram en een nvidia fx5200, dus ik denk een aardige graadmeter. Als je 20fps genoeg vind, kan je het nog best redelijk spelen. 20fps is genoeg om het enigzins soepel te laten lopen. Instellingen op medium, zonder speciale effecten behalve bump maps; die wel, scheelt veel in kwaliteit. Op 800x600 overigens.dimitio schreef op 18 augustus 2004 @ 16:43:
Ik zit nog erg te twijfelen of ik Doom III moet aanschaffen omdat ik niet zeker weet of ik het een beetje normaal kan spelen op mijn pc.
Mijn specs zijn:
Athlon XP 2000+
768 MB DDR PC2100
Radeon 9500 (non pro) @ catalyst 4.8 @ directx 9.0b
Denken jullie dat ik het daarop fatsoenlijk kan spelen als ik de grafische instellingen niet al te hoog zet? (en dan bedoel ik niet ALLES op low)
Beslis jij maar...
I used to be an atheist, until I realised I was god.
omdat je het zo laagdrempelig verwoord....
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
[ Voor 8% gewijzigd door Alabama_man op 18-08-2004 17:14 ]
je hartslag enzo ook, op de biometer van zo'n 'medispenser' die aan de muur hangt.vacuumcleaner schreef op 18 augustus 2004 @ 16:38:
Iemand al opgevallen dat alle vingerafdrukken van de personeelsleden hetzelfde zijn...![]()
Beetje slordig...
20 fps vind ik toch wel wat te weinig. Maar mijn videokaart is gelukkig wel wat sneller dan die van jouMellon schreef op 18 augustus 2004 @ 17:06:
[...]
Ik heb een Athlon XP 1700+ overgeklokt naar 2000+, met evenveel ram en een nvidia fx5200, dus ik denk een aardige graadmeter. Als je 20fps genoeg vind, kan je het nog best redelijk spelen. 20fps is genoeg om het enigzins soepel te laten lopen. Instellingen op medium, zonder speciale effecten behalve bump maps; die wel, scheelt veel in kwaliteit. Op 800x600 overigens.
Beslis jij maar...
Als ik zo rond de 35/40 fps kan halen ben ik tevreden.
Je kunt het ook anders zien.vacuumcleaner schreef op 18 augustus 2004 @ 16:38:
Iemand al opgevallen dat alle vingerafdrukken van de personeelsleden hetzelfde zijn...![]()
Beetje slordig...
Tis je eigen vingerafdruk, en die vergelijkt ie met die van die persoon, daarom staat daaronder ook ID mismatch.
Tochw el,iemand die weet hoe ik hier voor bij moet komen.Blackhole schreef op 18 augustus 2004 @ 13:46:
Hoe krijg ik die teleport aan?
Een klein beetje geduld tonen kan geen kwaad
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 17:31 ]
Verneuken nhaaa, het ligt iets genuanceerder. Ik wel wel kunnen zien waar ik loop. Dat heeft niets meet quake3 (marioland) te maken...Legion schreef op 18 augustus 2004 @ 16:53:
[...]
Hahaha, hoe een goed spel te verneuken in een paar simpele stappen.![]()
Dit spel behoort donker te zijn, iedere aap weet dat, dus ga niet spelen met brightness en contrast.
Mijn instellingen staan allemaal nog op default en het speelt hier geweldig.
Hoe donkerder hoe beter! Brengt tenminste sfeer en het voorkomt dat je gewoon overal doorheen rent. Dit spel moet je op het gemak spelen. En het helpt ook als je je computerkamer compleet donker maakt.
Wil je felle kleuren dan raad ik je Mario-World aan.
ej, das grappig.. ga er ff naar zoeken.Cyberpope schreef op 18 augustus 2004 @ 16:57:
[...]
En er zijn mod's waarmee je met ductape de zaklamp op je wapen vastmaakt...
Daar heb je dus de zaklamp voor gekregen.shades schreef op 18 augustus 2004 @ 17:59:
[...]
Verneuken nhaaa, het ligt iets genuanceerder. Ik wel wel kunnen zien waar ik loop. Dat heeft niets meet quake3 (marioland) te maken...
Als je dan nog niks ziet dan raad ik aan om je kamer helemaal donker te maken.
Met zaklamp zie ik wel waar ik loop maar kan dan niet goed de omgeving overzien. Nogal gedesorienteerd..Legion schreef op 18 augustus 2004 @ 18:05:
[...]
Daar heb je dus de zaklamp voor gekregen.
Als je dan nog niks ziet dan raad ik aan om je kamer helemaal donker te maken.
Verwijderd
Toch heeft 'ie gelijk. Sommige lui lopen iedere frigging texture te analyseren. Genieten mensen nog wel van het spel. Nee, dit is een voorbeeld van mierenneukerij van de hoogste ordevacuumcleaner schreef op 18 augustus 2004 @ 16:42:
[...]Miereneukerij? Elke stem is toch ook anders van de mars werkers? Waarom dan niet een vingerafdruk?
Ok het IS best donker, maar heeft voor mij nou echt nooit echt problemen opgeleverd, ff snel soms tjekken met je zaklamp (vooral in hoekjes etc voor ammo/health) maar om nou te zeggen dat je echt weinig tot nix van de omgeving ziet ... ben ik het nie mee eens. En last but not least vind ik het, het sfeertje wel ten goede komen verder.
En dat switchen vond ik ook nie echt een probleem, je kan heel snel tusen zaklamp en wapen switchen ... En ... ja soms ben je net te laat ... jammer dan ... lekker scary .. en anders ros je met je zaklamp zo'n IMP in elkaar
En ik heb echt genoten van het spel qua graphix enzo, vaak na een heftige vechtparty, ging ik rondkijken naar al die mega vette machines enzo .. Die vond ik echt UBERVET !
[ Voor 14% gewijzigd door JediUberknaft op 18-08-2004 18:17 ]
Dan moet je ook niet door het level heen rennen maar alles op het gemak doen.shades schreef op 18 augustus 2004 @ 18:09:
[...]
Met zaklamp zie ik wel waar ik loop maar kan dan niet goed de omgeving overzien. Nogal gedesorienteerd..
Ik ga geen enkele kamer in voordat ik elk hoekje heb afgescanned met de zoom functie en de zaklamp, en als alles veilig is ga ik de kamer in en dan scan ik nog een keer alles af om er zeker van te zijn dat ik niks mis.
Ik heb volgens mij echt elk hoekje van dichtbij gezien en weet precies waar ik me bevind.
Ik heb nu al zo'n 6 uur gespeeld en ben pas in het begin van level 4. Heb me echt geen seconde verveeld.
Verwijderd
Ze snappen niet dat het onderdeel van de gameplay is. Dat het hen 'in de weg' zit, da's hun probleem. De kleine ruimtes, het donker/licht gedeelte, de flashlight / gun switch .... het is onderdeel van de gameplay die men zo bedoeld heeft. Haal dat eruit, en het is echt alleen maar rennen en schieten, daar willen we toch zo graag vanaf? Want wees eerlijk, in shooters SP mode is er nooit wat anders te doen toch? (Op de stealthy games na, maar ja, werkt niet echt bij Doom dacht ik zo).JediUberknaft schreef op 18 augustus 2004 @ 18:15:
Ik begrijp al die mensen niet zo over dat dat spel zo ongelofelijk donker is ...
zo speelde ik ookLegion schreef op 18 augustus 2004 @ 18:20:
[...]
Dan moet je ook niet door het level heen rennen maar alles op het gemak doen.
Ik ga geen enkele kamer in voordat ik elk hoekje heb afgescanned met de zoom functie en de zaklamp, en als alles veilig is ga ik de kamer in en dan scan ik nog een keer alles af om er zeker van te zijn dat ik niks mis.
Ik heb volgens mij echt elk hoekje van dichtbij gezien en weet precies waar ik me bevind.
Ik heb nu al zo'n 6 uur gespeeld en ben pas in het begin van level 4. Heb me echt geen seconde verveeld.
en dan zit de schrik er goed in soms
Verwijderd
Heb zelf t spel net uitgespeelt, en het eindlevel is ECHT mooi... kijk wel met gemengde gevoelens terug op het spel; de verwachting die je van doom3 krijgt als je de filmpjes, previews en presentaties op E3 shows ziet is grandioos; en dat was het uiteindelijke spel ook wel..maar het is idd overhyped.
Als men vroeg wat voor spel dit is zou ik zeggen: Tis een soort Painkiller in een AvsP sfeertje met een Event Horizon Setting, samen met een half ontplooiend verhaal.
wat commentaar over me argumenten:
voor de degenen die doom 1 en 2 niet hebben gespeeld: in beide games draag je dus een helm.
deuren: met zon zaklamp is et gewoon deuren zoeken punt uit.
over kisten kun je idd gewoon springen, sorry
wapens: ok, dat herladen kan wel, maar dan sneller (ummm ongeveer zoals in doom 1 of 2?)
ik wil pas bij 4 meter of meer damage hebben, net als in et echt en in het niet echt.
geluiden zijn niet op niveau als je de hl2 filmpjes hebt gezien. (eigenlijk gehoord natuurlijk)
een compleet spel door een cirkel van 12 cm zien is geen sfeer
pda, email, radiotransmissies: ok is niet erg, mag erin. et heeft alleen 0% met doom te maken en ik heb et in zon 10 andere spellen gezien.
verdampende monsters, ok is niet erg dan. sterf routine, te zwaar. goede argumenten.
niks kan stuk, is gewoon onder de maat. dat spel te zwaar word is geen argument. bovendien kon dit dan als optie erin.
dat et beeld zowat ondersteboven staat bij closeup gevechten realistisch? ow nu moet et ineens weer wel realistisch. slecht onderbouwd. doe dit dan alleen bij monsters van 2 meter hoog ofzo.
dat blijven haken, mja is niet zo raar in ruimtes van 2 bij 2 meter. heb er trouwens alleen last van als ik achteruit loop om niet in zon closeup gevecht te geraken.
voor degenen die elke ruimte van tevoren doorscannen met zoomfunctie en zaklamp: de monsters spawnen gewoon vlak voor je neus, et is zo donker dat et zowiezo onmogelijk is om de gehele kamer te bekijken, en verder vraag ik me ernstig af of sommige mensen hier wel de voorgaande doom spellen hebben gespeeld.
want het meest irritante is natuurlijk dat in dit spel totaal niets is overgebleven van doom2. (gameplay, omgeving, monsters,wapens,interactief, licht, geluid)
ik ben een groot doom fan, maar laat je niet meeslepen door de (inmiddels ingezakte) hype.
Verwijderd
Inderdaad....kwou dat ik het van het net had geplukt ipv gekocht... verwachten waren zwaar overhypedMUSTIS schreef op 18 augustus 2004 @ 20:23:
dat gezeur over dat et spel zo donker hoort te zijn. wat heeft dit in hemelsnaam met doom te maken. feit is gewoon dat je met dit spel dus tot savonds moet wachten om te spelen? en dan nog zie je niets want zwart is zwart.
wat commentaar over me argumenten:
voor de degenen die doom 1 en 2 niet hebben gespeeld: in beide games draag je dus een helm.
deuren: met zon zaklamp is et gewoon deuren zoeken punt uit.
over kisten kun je idd gewoon springen, sorry
wapens: ok, dat herladen kan wel, maar dan sneller (ummm ongeveer zoals in doom 1 of 2?)
ik wil pas bij 4 meter of meer damage hebben, net als in et echt en in het niet echt.
geluiden zijn niet op niveau als je de hl2 filmpjes hebt gezien. (eigenlijk gehoord natuurlijk)
een compleet spel door een cirkel van 12 cm zien is geen sfeer
pda, email, radiotransmissies: ok is niet erg, mag erin. et heeft alleen 0% met doom te maken en ik heb et in zon 10 andere spellen gezien.
verdampende monsters, ok is niet erg dan. sterf routine, te zwaar. goede argumenten.
niks kan stuk, is gewoon onder de maat. dat spel te zwaar word is geen argument. bovendien kon dit dan als optie erin.
dat et beeld zowat ondersteboven staat bij closeup gevechten realistisch? ow nu moet et ineens weer wel realistisch. slecht onderbouwd. doe dit dan alleen bij monsters van 2 meter hoog ofzo.
dat blijven haken, mja is niet zo raar in ruimtes van 2 bij 2 meter. heb er trouwens alleen last van als ik achteruit loop om niet in zon closeup gevecht te geraken.
voor degenen die elke ruimte van tevoren doorscannen met zoomfunctie en zaklamp: de monsters spawnen gewoon vlak voor je neus, et is zo donker dat et zowiezo onmogelijk is om de gehele kamer te bekijken, en verder vraag ik me ernstig af of sommige mensen hier wel de voorgaande doom spellen hebben gespeeld.
want het meest irritante is natuurlijk dat in dit spel totaal niets is overgebleven van doom2. (gameplay, omgeving, monsters,wapens,interactief, licht, geluid)
ik ben een groot doom fan, maar laat je niet meeslepen door de (inmiddels ingezakte) hype.
Ben ik het dus egt nie mee eens, het is behoorlijk wat ik ervan verwacht had eigenlijk ... Maar smaken verschillen natuurlijk .. Ik heb er echt wel van genoten !!Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 20:39:
[...]
Inderdaad....kwou dat ik het van het net had geplukt ipv gekocht... verwachten waren zwaar overhyped
Als je het spel niet leuk vindt: speel het niet, maar val ons er niet mee lastig.MUSTIS schreef op 18 augustus 2004 een heleboel geblaat
En over wat je zegt dat het licht zuigt: ik denk niet dat er één spel is op het moment of een engine de komende 2 jaar, die lichten zo mooi en on the fly kan renderen, of die bumpmapping daarbij zo goed implementeert.
Je zegt dat de sfeer niet dezelfde is als in doom2, maar volgens mij zit je daar mis, de hele wereld zit 'm te freaken man, of ben jij die ene gast met stalen zenuwen ?
Affijn, als je doom2 zoveel beter vindt: zet je 386 met 512kb ram maar vast aan.
Nu even aan de orde van de dag:
Ik heb met de timedemo 34.8 fps (de tweede run).
Settings:
1024*768 // high quality // 2x fsaa // de rest op yes
specs:
p4 2.6 @ 3.26 (fsb 200 --> 250)
768mb pc3200 DDR400
r9800 pro ( mem - core // 378 - 358 )
Verder staan bij de omega driver 3d -> opengl tab alle opties op high quality.
Ik gebruik de nieuwe radeon shader models waarvan ergens in dit topic wel een link ( of tien ) te vinden is.
Is dat erg slecht ?
Hier nog een plaatje dat ik wilde delen:

[ Voor 6% gewijzigd door BaatZ op 18-08-2004 22:19 ]
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Ik geniet er ook nog zeker van.. speel pas sinds zondag (was op vakantie).. maar ben pas in alpha 1 lab.JediUberknaft schreef op 18 augustus 2004 @ 20:53:
[...]
Ben ik het dus egt nie mee eens, het is behoorlijk wat ik ervan verwacht had eigenlijk ... Maar smaken verschillen natuurlijk .. Ik heb er echt wel van genoten !!
Speel dan ook in het donker.. en ervaar het spel echt als een jongen van 10 een goeie horrorfilm ervaart
Verwijderd
Ik ook. Ik vind dat lange verhaal waar het een antwoord was ook erg overdreven. Erg zeikerig, ik vraag me af wat dat soort mensen uverhaupt nog doet met gamen, het klinkt alsof niets goed is. Ze lopen echt ieder details af te kraken, en vaak ook omdat ze er gewoon niet goed in zijnJediUberknaft schreef op 18 augustus 2004 @ 20:53:
[...]Ben ik het dus egt nie mee eens, het is behoorlijk wat ik ervan verwacht had eigenlijk ... Maar smaken verschillen natuurlijk .. Ik heb er echt wel van genoten !!
Verwijderd
Maar hoe krijg je de eindbaas van de hell dood? jeez dat kreng vermoordt me steeds
niet al te spoilerig...
je begrijpt wel wat ik bedoel..
daar kun je best es gelijk in hebben. ik zie idd praktisch alleen die lichtschijfSchumi4ever schreef op 18 augustus 2004 @ 21:32:
@Mustis: Als de game volgens jou echt zo donker is dan zou ik toch zeker eens naar je monitor kijken oid, want de game is idd donker, maar zeker niet zo donker zoals jij het doet voorkomen.
me tft kan ik al niet instellen, dies digitaal aangesloten. kzal ff kijken in de driverinstellingen zelf.
Alle wapens zijn overgenomen uit de oude Doom spellen (alleen zien er grafisch dus een stuk beter uit). Speel beide spellen even, dan zie je dat.MUSTIS schreef op 18 augustus 2004 @ 20:23:
Omgeving: Hell on earth en Hell on Mars.....
Monsters: alle monsters zijn overgenomen uit de oude Doom versies. Er zijn ook extra monsters in Doom3 geplaats.
Interactief: hoe bedoel je dat?
Licht: ipv alles licht te maken, zit er veel meer sfeer in Doom3.
Geluid: we zijn 7jaar verder, wil jij dat de monsters alleen wat brullen? Het geluid is in de jaren stukken vooruit gegaan.
Oftewel: alles is van doom2 overgenomen en flink verbeterd.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Dit topic is gesloten.